Mirno spavaj nano (Predsednikova ekipa)

Goran Miletic RSS / 22.09.2008. u 23:11

sleteo!
sleteo!
Od danas mi je mnogo lakše. Predsednik Tadić je „sleteo u Njujork „, a večeras je „počeo sastanke". U subotu smo ceo dan slušali da će Tadić OTPUTOVATI u Njujork na zasedanje Generalne Skupštine UN, juče su nas ceo dan obaveštavali da je ODLETEO u Njujork. Jutros sam saznao da je sleteo, a i da je sa njim Ministar Jeremić. Sada mi je lakše, naročito kada znam da je „počeo sastanke". Živim u zemlji gde ne znam DA LI će bilo koji državni organ zaštititi ljudska prava, ali sigurno znam kuda se kreće Predsednik. Znam da se on neće oglasiti kada prebijaju ljude zbog seksualne orijentacije, etničke pripadnosti, kada prete sudijama, pokušavaju da uguraju navijačku baklju pripadniku NAJELITNIJE (!?) policijske jedinice u zemlji, niti kada se zataškavaju ubistva momaka na odsluženju vojnog roka itd. Ratne zločine koje u predsednikovim krugovima nazivaju „nemili događaji koji su se desili 90-tih" ne treba ni pominjati. Važno je da mi znamo kada se on sprema na put, kada je poleteo, kada je sleteo, kada se sastao sa ovom ili onom delegacijom (ništa lakše nego sastati se sa nekom „delegacijom"), kada je podigao tri prsta obe ruke, kada je objasnio Bušu šta ta tri prsta znače... Gledajući prilog o navijačima koji prete sudiji i čitajući njihove bljuvotine na facebook-u koje su navodno „podrška Urošu", došao sam do zaključka da je Predsednik njih trebao povesti u Njujork. Oni bi baš divno „ubeđivali" delegacije 192 zemlje na East River-u. Sastavni (blaži) deo ubeđivanja bi bile razne rasističke psovke (repertoar možete zamisliti) ili one koje imaju seksistički i drugi predznak, a sve začinjeno teorijama zavere (u stilu „sudija koliko su ti platili" i sl.). Ne znam da li bi delegacije naterali da „pišu ćirilicom" ili da glasaju sa tri prsta u znak „miroljubive i pravdoljubive politike Srbije u pogledu rešavanja problema Kosova i Metohije", ali svakako da bi tu bilo neke „akcije". Međutim, znamo da nas u Njujorku umesto navijača predstavlja kulturni Predsednik Tadić i kulturni Ministar Jeremić, pa možemo da se vratimo „domaćim temama" dok oni skupljaju glasove 96 zemalja za „inicijativu Srbije za ..." znate već šta. Mirno spavaj nano...

A u Srbiji nema ništa novo. Vlada se komisijama, izveštajima i diskusijama. Niste razumeli ? Kao i u komunizmu, uvek kada treba da se donese neka nepopularna odluka koja može da izazove „potres" ili kada nešto treba da se „gurne pod tepih" vlast oformi komisiju koja će da ISPITA, PRIPREMI i naravno DOSTAVI nešto. Rad komisije se lako zloupotrebi, a i sva odgovornost koju bi vlast trebalo da preuzme lako se prebaci na komisiju. Kada je takva komisija preterano smešna, onda se šturo saopšti da će „diskusija/razgovori na tu temu biti nastavljeni". Tako smo prošle nedelje imali prilike da svaki dan slušamo izjave raznih ministara iz Vlade Srbije u vezi „jednostrane primene Sporazume o stabilizaciji i asocijaciji". Štaviše, najava „razgovora na ovu temu koji se nastavljaju" bila je jedan od produkata poslednje sednice Vlade. U saopštenju piše „S obzirom na značaj ovog pitanja, dogovoreno je da se u narednom periodu pokrenu intenzivniji razgovori na tu temu". Ozbiljni ljudi ne guraju „značajne" stvari za kasnije nego odmah odlučuju o njima. Očigledno da nemamo ozbiljne ljude u Vladi. Jedan od tih neozbiljnih ljudi je u obliku „prvog čoveka MUP-a" konačno dostavio „izveštaj o neredima na mitingu SRS". Danas smo saznali da je izveštaj „stigao" u Skupštinu. To me je podsetilo na Predsednika Tadića koji je takođe „stigao". Šta u izveštaju piše , očigledno je manje bitno. Saznali smo par detalja u vestima, ali bez one suštine - ko je kažnjen, kako je kažnjen, da li će neko odgovarati pred sudom, kao i da li smrt Panića ima veze sa tzv. „intervencijom" policije. Aman ljudi, da bi zaposleni na nekom mestu primio platu nije dovoljno da u svoju kancelariju STIGNE, nego da u njoj nešto i URADI!


Neki će reći da je to zato što SPS vodi taj resor. A evo šta rade ostali iz „predsednikove ekipe" (DS). Dušan Spasojević, nekadašnji savetnik Predsednika, a sadašnji državni sekretar u Ministarstvu odbrane se juče istakao u „Politici". Naime, on je govorio o situaciji na jugu Srbije (ne Kosovo, nego Preševo, Bujanovac i Medveđa). Rekao je da je stanje stabilno, što nije previše sporno. Međutim, tom prigodom je rekao i štošta drugo. Povodom najave predstavnika albanske zajednice da neće učestvovati u radu Koordinacionog tela ukoliko ostane na snazi odluka da se VIŠE ne priznaju diplome sa Kosova koje imaju pečat UNMIK-a, gospodin sekretar nam je rekao da (Vlada Srbije, prim. GM) „ne pristaje na ucene". Pošto sam u periodu kada je odluka o priznavanju diploma bio veoma često u Preševu/Bujanovcu, tvrdim da je to bio jedan od najznačajnijih i najboljih poteza koje je tadašnja (Đinđićeva) vlast učinila za Preševsku dolinu. Iznenadna odluka da se sada diplome ne priznaju iako imaju pečat UNMIK-a, veoma je čudna iako se Srbija trenutno na Kosovu kune u UNMIK,a ne priznaje EULEX. U istom intervju, državni sekretar Spasojević je pored obrazovanja koje nije njegov resor, zašao i resor ekonomije. On je naime objasnio da će završetak vojne baze „Cepotina" (još jedan Skadar na Bojani, gradi se godinama, ali se stalno o njemu priča zbog „opasnosti sa Kosova") uticati na dolazak investitora jer je završetak baze „garancija za sigurnost njihovih ulaganja na jugu centralne Srbije". Pored toga, on na komentar da Albanci bazu smatraju nepotrebnom, odgovara da „nekoliko desetina Albanaca radi na izgradnji baze" i za njih kaže da su zaposleni u „lokalnim građevinskim preduzećima". Ovim se valjda želi reći da ne samo da Albanci nisu protiv baze, nego i da Srbi nemogu biti spokojni jer Albanci neće raditi ništa više od „građevinskih poslova".


zabrljao
zabrljao
Pomislio sam da je ovo samo izjava neiskusnog državnog činovnika bez dovoljno predznanja, ali se danas oglasio i Milan Marković, ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu, a od skoro i „šef" pomenutog Koordinacionog tela. Na pitanje novinara „o čemu je reč" vezano za „uslove Albanaca" da bi učestvovali u radu Koordinacionog tela, ministar se „napravio lud" i odgovorio sa par generalnih rečenica ( „... nije korektno...", „gubimo vreme..." itd), ne odgovarajući konkretno na pitanje zbog čega albanski predstavnici kažu da će napustiti Koordinaciono telo. Što se tiče diploma, ministar apsolutno nijednog trenutka nije ostavio mogućnost da će odluka o diplomama biti povučena, a na kraju teksta još kaže da za mlade Albance nije dobro što studiraju u Tetovu, Prištini i Tirani. On još kaže da će se truditi da pokrenu studije u Bujanovcu i Medveđi (Preševo se ne pominje, iako u njemu živi 93% Albanaca), a čak i svaki laik shvata da izbor fakulteta ne može biti dovoljno velik, čak i kada bi Vlada imala najbolju nameru, a nema je. Nadalje, zanima me šta bi ministar rekao kada bi neko u Hrvatskoj, Crnoj Gori, Kosovu ili BiH rekao da je loše što tamošnji Srbi studiraju u Beogradu.

Veliki broj ljudi koji su poznavaoci lika i dela pomenutog ministra su mi govorili da je on „veoma OK" i da razume suštinu ljudskih/manjinskih prava. Očigledno da ni on, ni ministar Obradović ne poznaju osnovne međunarodne standarde, ali i član 20 Ustava Srbije u kome jasno piše: „Dostignuti nivo ljudskih i manjinskih prava ne može se smanjivati."

 

Atačmenti



Komentari (90)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ipsi ipsi 23:31 22.09.2008

Sta li si ovim zelio reci?

Sve zemlje na ovoj zemaljskoj kugli izvjestavaju o tome gdje im je predsednik trenutno, pogotovo ako ide da brani interese zemlje koju predstavlja! Neke zemlje, odnosno novinari nekih novina u tim zemljama, cak izvjestavaju koju ljubavnicu predsednik njihove zemlje trenutno povaljuje i gdje, ali ok to su tracarske novine.

Kakve veze ima clan 20 Ustava Srbije i diplome koje imaju pecat UMNIKA valjda samo ti znas?!

Jedan dio stanovnistva svakako moze da smatra da je baza, fabrika, skola, ili vojska sasvim nepotrebna, pogotovu u dijelu gdje oni zive, ali to nikako ne znaci da je taj dio u pravu.

Jednostrano primjenjivanje SSP-a je svakako nesto sto bi trebalo pohvaliti, ali svakako prije toga o tome i raspravljati.
Goran Miletic Goran Miletic 23:37 22.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Priznavanje diploma sa pecatom UNMIKa je bila MERA vlade za unapredjenje prava na obrazovanje albanske nacionalne manjine u Srbiji. Ako tako shvatimo, a tako vlada JESTE shvatala kada je donosila tu odluku, onda se takva odluka ne bi smela ukidati jer je to snizavanje prava...

Da pojasnim, skolovanje Albanaca u okolnim zemljama, ukljucujuci i Kosovo je "ostvarenje prava na obrazovanje na maternjem jeziku" i drzava je priznala diplome kao jednu od mera za "unapredjenje"...

Valjda je sada malo jasnije...
ipsi ipsi 23:44 22.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Da, poznato mi je to i bila je sasvim ispravna odluka dok tkz. vlada Kosova nije proglasila tkz. nezavisnost.

Kako drzava Srbija jos uvjek nije, a kada ce ne zna se, prihvatila tu odluku sasvim je normalno da ne priznaje vise te diplome. Jer, kao sto ste i sami naglasili, ta odluka se odnosi na studiranje u okolnim zemljama, a za Srbiju Kosovo nije okolna zemlja vec sastavni dio iste.
Goran Miletic Goran Miletic 23:49 22.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

diplome su stecene na Kosovu, a imaju UNMIKov pecat. Znaci, pravno gledano, vlada Srbije komunicira sa "ispravom" koju garantuje UNMIK, koji Srbija itekako priznaje...Nezavisnost i kosovska Vlada sa diplomama bas i nemaju veze...
ipsi ipsi 23:54 22.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Sto je babi milo, to joj se snilo...el se tako kaze?

Vlada Srbije nikako ne moze da komunicira sa ispravom, niti bilo ko drugi, vlada Srbije moze da komunicira sa nekom drugom Vladom, ljudima u UMNIKU itd.

U interesu vlade Srbije je da komunicira sa UMNIKOM, da pokusa da nadje neko pravedno rjesenje u slucaju Kosova i Metohije, ali njena obaveza svakako nije da priznaje diplome nepostojece drzave, za nju nepostojece, pa makar ih i UMNIK pecatio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:59 22.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Ej Ipsi:)
Izgubio si ovu partiju oko diploma, jbg
To isto su priznavali sad ne priznaju, isti univerzitet, profesori,UMNIK.....

'Ajde navijam za tebe:)
Goran Miletic Goran Miletic 00:03 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Kosovo jeste nezavisna drzava, ali je Srbija ne priznaje (kao uostalom ni Sloveniju, Hrvatsku i BIH tokom nekoliko godina)
ipsi ipsi 00:04 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Cao drug)

Pa ne vjerujem da sam izgubio....isti univerzitet, profesori, UMNIK...ali u medjuvremenu Kosovska tkz. Vlada proglasila nezavisnost koju drzava Srbija ne priznaje.....znaci, mnogo je drugacije.


U svakom slucaju, aj zivio)
ipsi ipsi 00:08 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Opet vi "sta je babi milo"...pa Kosovo ne priznaje jos mnogo zemalja, nije Srbija jedina...a u medjuvremenu je Srbija priznala Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu...kada se to desi i sa Kosovom, a desice se, onda mozemo stvari posmatrati kako ih vi posmatrate.

Do tada, sta da vam kazem, vi vicite da je nezavisno, ali pobijaju vas neke cinjenice.


Jedno je nezavisnost proglasiti, a drugo je nezavistan biti.

Wau, kako sam ovo srocio, mogu li i ja analiticar biti a?!)
NNN NNN 00:10 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

diplome
Je l' to oni doktori nauka koji pišu o BELIM MEDVEDIMA S KOSOVSKIH ALPA?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:12 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

.isti univerzitet, profesori, UMNIK...ali u medjuvremenu Kosovska tkz. Vlada proglasila nezavisnost koju drzava Srbija ne priznaje

Pa da, vlada (vlada Srbije za vladu Kosova) kaze ma vi ne postojite, vase odluke za nas ne postoje, vi ste nista, mi pricamo sa UMNIKOM..pa neka prica i dalje, kao i do sad. Samo toliko.
Ali ne ona kaznjava svoje gradjane, da bi pokazala kako ne priznaje vladu Kosova.
Na stranu sto svi znaju da ce te diplome morati (naravno i treba)da budu priznate i da je ovo samo jos jedan nepotreban problem koji vlada sama sebi pravi...
Zivio mi
ipsi ipsi 00:16 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Ma slazem se ja s tobom, zasto komplikovano kad moze jednostavno...al ebesh ga, te drzave, take su ti moj komlikovano i briga ih sto ce dio njenih gradjana da pati sto im ista ne dozvoljava da priznaju drzavu koju ona ne priznaje)

Tak ti je to, a kada ce biti drugacije ne zna se)
Goran Miletic Goran Miletic 00:16 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

NNN
diplome
Je l' to oni doktori nauka koji pišu o BELIM MEDVEDIMA S KOSOVSKIH ALPA?


Ne karikiraj, bolje procitaj blogove nekih autora o fakultetima u BGD. Takodje, da li ti mislis da prilikom nostrifikacije bilo koje diplome, bilo gde u svetu, vlasti gledaju kakav i koji profesor ti je nesto predavao...

Uostalom poenta priznavanja/nepriznavanje nije KVALITET, nego cinjenice da su diplome sa Kosova.
ipsi ipsi 00:24 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Prilikom nostrifikacije bilo koje diplome, svugdje u svijetu, prvo gledaju da li je diploma izdata u zemlji koja postoji ili je lazna.

Poslije toga slijedi vrednovanje po razlicitim kriterijumima, pa su tako devedesetih u vecini zemalja zapadne evrope odlucili da ne priznaju medicinske tehnicare sa prostora bivse SFRJ, izuzev iz Slovenije i Hrvatsk, dok u USA nikada nisu priznavali doktorsku diplomu bez dopolaganja odredjenih ispita, a u losijim slucajevima su zahtjevali i zahtjevaju ponovno studiranje.

No to sve zavisi od zemlje do zemlje, ali zajednicko svima im je da ne priznaju, odnosno ne nostrifikuju diplomu iz nepostojece zemlje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:27 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Kosovo jeste nezavisna drzava, ali je Srbija ne priznaje (kao uostalom ni Sloveniju, Hrvatsku i BIH tokom nekoliko godina)

osam godina i brojem 8 godina je trebalo srbiji da prizna sloveniju.

a izjava nekog ministra da će srbi iz cg studirati besplatno, kao i iz rs takođe a crnogorci i naravski, bošnjaci za pare, mnogo govori o principima dužnosnika. srbi i crnogorci iz cg su stranci u srbiji, po statusu mislim. zašto različiti aršini za srbe i crnogorce. valjda crnogorci nisu "naši". sram ih bilo, izjasnili se kao cenogorci.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:31 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Je l' to oni doktori nauka koji pišu o BELIM MEDVEDIMA S KOSOVSKIH ALPA?

ne, nego oni što pišu o međedima s avale.
il oni što su stekli diplome na palama, mislim doktorske.
može i bliže, nekad u prištini, a predavo im šešelj.
il u nišu gde je doktorirala gđa marković kod dače.
Goran Miletic Goran Miletic 00:34 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

jes' vala, ali ipak su oni "naši" ...
Pulse Pulse 01:57 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

ipsi
tkz. vlada Kosova nije proglasila tkz. nezavisnost... a za Srbiju Kosovo nije okolna zemlja vec sastavni dio iste.



tzv tzv tzv

kada neko proglasi nezavisnost to nema nist sto je TZV - valjda je proslo dosta vremena da i vi shvatite i prihvatite da Kosovo NIJE u sastavnom delu Srbije. Kosovo je NEZAVISNA drzava. Znam da je tesko al jbg ....to je realnost.

mislim da kada budete uspeli da procesujete taj deo teksta onda ce vam sve ostalo biti jasno o cemu se raspravlja u tekstu.
queeria92 queeria92 08:28 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Da, poznato mi je to i bila je sasvim ispravna odluka dok tkz. vlada Kosova nije proglasila tkz. nezavisnost.


I to znači da sada imamo razlog da kažnjavamo Albance u Srbiji, jer su njihovi nevaljali sunarodnici sa Kosova proglasili nezavisnost, a gle bezobrazluka oni se nešto međusobno druže?!
vracarac92 vracarac92 08:39 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Kosovo jeste nezavisna drzava, ali je Srbija ne priznaje

Kosovo je deo Srbije prema jedinim vae'im me]unarodnim dokumentima t.j. reyoluciji SBUN 1244 i povelja UN
Po Povelji UN-a, nemoguće je na pravno legalan način na teritoriji jedne države proglasiti drugu suverenu državu, ako je država protiv. SCG je protiv toga da se na njihovoj teritoriji formira nova država.
Dakle Kosovo nije nezavisna država a tako misle i gotovo sve zemlje sveta.
Sto je babi milo, to joj se snilo...el se tako kaze?
Imam jednu bolju izreku al' bolje da ćutim. Opet će me banovati.
dragan7557 dragan7557 09:31 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Jednostrano primjenjivanje SSP-a je svakako nesto sto bi trebalo pohvaliti, ali svakako prije toga o tome i raspravljati.

Svakako kao i jednostrano ukidanje viza u očekivanju da isto uradi i druga strana. A onda pošto sami ne ispunimo uslove za primenu bilo viza ili SSP-a stanje po naše državljanje negativno a po njihove pozitivno (mi njima plaćamo a oni nama ništa za vize ) onda se dernjamo kako Oni nas mrze i sataniziraju a mi dobijamo temu za dugogodišnje raspravljanje.

Da tu nema ni P od pameti vide i mala deca. Sporazumi koje jedna strana zamrzne se nikada ni pod kojim uslovima ne primenjuju jednostrano jer su Ugovor od koga je jedna strana odustala i samim tim Ugovor kao takav ne postoji jer osnovni element ugovora volja stranaka nije ispunjen.

Nadanje u samilost ili razum druge strane (koja iz svojih razloga) neće da ispuni Ugovor je vrhunski naivitet i politički diletantizam obmanjivačke vrste gde vlast obmanjije sebe a i celu naciju u cilju pravdanja svoje nesposobnosti za normalno funkcionisanje.
Najbolji primer jednostrane primene Ugovora su vize za putovanje građana gde oni mogu a mi čekamo pred ambasadama kao majmuni da nam neki trećerazredni službeničić da pravo (jedno od ljudskih pravo na putovanje) za pare koje mu damo na ime nesposobnosti naše vlasti da ispuni svoje preuzete obaveze već kol'ko Godina ?
dragan7557
dragan7557 dragan7557 09:43 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

ako je država protiv. SCG je protiv toga da se na njihovoj teritoriji formira nova država.

Ovako napisano ispada da SCG (naziv državne zajednice(?) nešto hoće ili neće.

Pošto pravni subjekt SCG ne postoji kao međunarodno priznata država ista nema niti šta da želi niti šta da hoće.
Ili vi još smatrate da je "Kvazi Država" još uvek deo zajednice ???
dragan7557
sentinel26 sentinel26 10:26 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

dragan7557
Nadanje u samilost ili razum druge strane (koja iz svojih razloga) neće da ispuni Ugovor je vrhunski naivitet i politički diletantizam obmanjivačke vrste gde vlast obmanjije sebe a i celu naciju u cilju pravdanja svoje nesposobnosti za normalno funkcionisanje.

Pa prijatelju, ovo im nije ni savjetovano kao nešto pametno, nego kao spašavajuća bježanija od odgovornosti za otvoreno višemjesečno obmanjivanje naroda sve računajući da će neko uspjeti da izvrši pritisak na Holandiju da na svoja ledja primi njihov nerad i gluposti.

Jednostrana primjena SSP za drugu stranu apsolutno ne postoji niti bi to nju interesovalo.

Pogledajte kako drsko lažu narod u vezi kandidature. Prvo će da primijene samo trgovinski dio SSP (separatno) i sami sebe da proglase kandidatom, čuj kandidatom, ma mogli bi odmah u predsedništvo.

Kompletan SSP, kada bude prvo odmrznut, mora da bude primijenjen prema zajedničkoj agendi, zajedničkoj analizi rezultata pa se tek onda kaže, podnošenje kandidature ima smisla.
U suprotnom, neozbiljna kandidatura predstavlja i opasan korak.

U periodu usaglašavanja i primjene SSP mora i spoljna politika da se usaglašava, nije neophodno podržati sve političke akcije EU ali se ne može ni suprotstavljati njenim akcijama u Evropi.

Najbolji primer jednostrane primene Ugovora su vize za putovanje građana gde oni mogu a mi čekamo pred ambasadama kao majmuni da nam neki trećerazredni službeničić da pravo (jedno od ljudskih pravo na putovanje) za pare koje mu damo na ime nesposobnosti naše vlasti da ispuni svoje preuzete obaveze već kol'ko Godina ?
dragan7557
Pasoši i vizni režim su najbolji dokazi njihove nesposobnosti i nerada. Obećali su za kraj 2008. sada "odlažu" za pola godine bez objašnjenja i izvinjenja.
Oni ne čekaju u ponižavajući redovima pred ambasadama.
Poz.

dragan7557 dragan7557 13:03 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

No to sve zavisi od zemlje do zemlje, ali zajednicko svima im je da ne priznaju, odnosno ne nostrifikuju diplomu iz nepostojece zemlje.

Gospodine ipsi,
vi ili nemate pojma šta pojam nostrifikacija znači ili ga be ikakvog razloga interpretirate u pravcu duvanja vašeg vetra, što implicira i odgovor na vaše pitanje u zaglavlju

CENTRAL EUROPEAN UNIVERSITY

RULES OF NOSTRIFICATION


Article 1. The scope of the Rules

The scope of these Rules shall cover all natural persons regardeless of citizenship who have obtained a doctoral degree issued by some some foreign institution of higher education.....

Jok zemlja,do zemlje i ostali bakrači.Ali zato REGARDELESS OF CITIZENSHIP

Uzimajući u obzir nivo na kome polemišete o ovom pitanju vidi se da ne razlikujete pojam zemlja od pojma države pa je stoga i nepotrebno iznositi dalje argumente.
Nepostojeće zemlje poput nedođije i sličnih nisu države a države niti idaju diplome (za nostrifikaciju) niti se bakću sa ovim pitanjem koje je delegirano na akademske organizacije,(ili centralnu ustavu koje formiraju iste) kojim vi sudeći po nivou diskusije svakako ne pripadate

dragan7557
dragan7557 dragan7557 13:11 23.09.2008

Re: ispravka

centralnu ustavu

treba da stoji centralnu ustanovu
dragan7557
dragan7557 dragan7557 13:36 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Goran Miletic
Kosovo jeste nezavisna drzava, ali je Srbija ne priznaje (kao uostalom ni Sloveniju, Hrvatsku i BIH tokom nekoliko godina)

Šta je za vas "nekoliko godina" ?????????
Srbija postoji od 03 juna 2006 (nezvanično)od kada je Republika Crna Gora proglasila NEZAVISNOST a to je nešto više od DVE GODINE a svakako nije nekoliko godina.
drgan7557
dragan7557 dragan7557 13:52 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Obećali su za kraj 2008. sada "odlažu" za pola godine bez objašnjenja i izvinjenja.

Prijatelju,
ovde izgleda važi "obećanje LUDOM radovanje". Narod je lud da poveruje i u još veće obmane vlasti.
Oni ne čekaju u ponižavajući redovima pred ambasadama.

Za ovakve odvratne poslove ONI imaju svoje sluge koje brinu o svojim Gospodarima.
bez objašnjenja i izvinjenja.

Vlast je tu da Vlada a ne da se izvinjava ili objašnjava,prema shvatanjima raznih SERVIS SERA.
O Fenomenu SSP nemam komentara pošto mi nije navika da komentarišem NEPOSTOJEĆE stvari koje se prema polit praktikantima vade po želji iz Zamrzivača, a onda žderu zamrznute uz mljackanje i uzvike "uspeli smo"!, ranije poznato kao krilatica "ne treba nam njihova demokratija".
Pozdrav
dragan7557
dragan7557 dragan7557 14:16 23.09.2008

Re:obaveštenje o banovanju

Gospodine Miletiću,
ako banujete nekoga onda to i objavite (ipsi) jer nema potrebe da banovanim blogerima repliciramo pošto nisu u mogućnosti da odgovore.
dragan7557
dragan7557 dragan7557 14:43 23.09.2008

Re: opismenjavanje 1. čas

Sudeći po donjem citatu
vi verovatno niste upoznati da Srbija kao Nezavisna Suverena država pre Osam godina NIJE POSTOJALA ???, pa joj nije bila ni dužnost a ni mogućnost da PRIZNAJE druge suverene države.
Potražite informacije i osvežite svoje znaje bi bio moj savet.
Updating vam neće proizvesti neželjena dejstva.Naravno i brojevima i slovima
osam godina i brojem 8 godina je trebalo srbiji da prizna sloveniju.

dragan7557
vracarac92 vracarac92 14:55 23.09.2008

Re: Re:obaveštenje o banovanju

ako banujete nekoga onda to i objavite (ipsi)
nije mu praksa. Osetio na svojoj koži.
Goran Miletic Goran Miletic 15:46 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?


Jok zemlja,do zemlje i ostali bakrači.Ali zato REGARDELESS OF CITIZENSHIP

Uzimajući u obzir nivo na kome polemišete o ovom pitanju vidi se da ne razlikujete pojam zemlja od pojma države pa je stoga i nepotrebno iznositi dalje argumente.
Nepostojeće zemlje poput nedođije i sličnih nisu države a države niti idaju diplome (za nostrifikaciju) niti se bakću sa ovim pitanjem koje je delegirano na akademske organizacije,(ili centralnu ustavu koje formiraju iste) kojim vi sudeći po nivou diskusije svakako ne pripadate



Kosovo je drzava. 47 zemalja je priznalo tu drzavu, a naravno da ce se vremenom taj broj povecavati, a ne smanjivati. Srbija je samo jedna od zemalja koje ne priznaju...
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:29 23.09.2008

Re: opismenjavanje 1. čas

Sudeći po donjem citatu
vi verovatno niste upoznati da Srbija kao Nezavisna Suverena država pre Osam godina NIJE POSTOJALA ???, pa joj nije bila ni dužnost a ni mogućnost da PRIZNAJE druge suverene države.
Potražite informacije i osvežite svoje znaje bi bio moj savet.
Updating vam neće proizvesti neželjena dejstva.Naravno i brojevima i slovima

kako bre nisam. prinudno. nije koštunica dao al ode crna gora na referendumu 21. maja.
al zar ne beše srj, pa scg pa srbija.
ove dve su bile pod istim režimom sps+srs+jul a ova treća koštunica & društvo.
12 dana po nezavisnosti srbija je priznala da ta zemlja postoji.
koštunica lično nikad.
niti je bio niti će ići.
mada tamo niko ni ne čezne za njim.
a sloveniju je priznala srj 1998. godine. srbija il srj ili kako god, svejedno, sve je to bilo isto.
dragan7557 dragan7557 17:26 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Goran Miletic

Jok zemlja,do zemlje i ostali bakrači.Ali zato REGARDELESS OF CITIZENSHIP

Uzimajući u obzir nivo na kome polemišete o ovom pitanju vidi se da ne razlikujete pojam zemlja od pojma države pa je stoga i nepotrebno iznositi dalje argumente.
Nepostojeće zemlje poput nedođije i sličnih nisu države a države niti idaju diplome (za nostrifikaciju) niti se bakću sa ovim pitanjem koje je delegirano na akademske organizacije,(ili centralnu ustavu koje formiraju iste) kojim vi sudeći po nivou diskusije svakako ne pripadate



Kosovo je drzava. 47 zemalja je priznalo tu drzavu, a naravno da ce se vremenom taj broj povecavati, a ne smanjivati. Srbija je samo jedna od zemalja koje ne priznaju...


Nije mi jasno koje ovo veze ima sa citatom ?????????
Ja nigde ne spominjem Kosovo niti se ceo tekst a osobito citat ne odnose na bilo koju državu već na razliku koju i deca znaju između Nedođije Diznilenda, Oz itd = zemlja =/= država.
Regardeless of Citizenship, treba li napomenuti da Landship ( staro engleski i Gaelic)ima drugo značenje.

Nadalje ja sam lično potpuno indiferentan prema statusu bilo koje nacionalne države jer iste ljudske destrukcije predstavljaju smetnju i represiju ljudskim slobodama i individualnosti čoveka na velikom broju planova egzistencije.

Zbog iznešenog mi nije jasna relevancija vašeg odgovora.
Uzgred preporuka za tekst.
dragan7557
dragan7557 dragan7557 18:07 23.09.2008

Re: opismenjavanje 2. čas

srbija il srj ili kako god, svejedno, sve je to bilo isto.

SRJ kao i SFRJ Kao i Zdnc. SCG su zajedničke samo po Garnituri koja vlada Srbijom sada Uvek Isti.

Gornja rečenica kako je napisana implicira prošlo vreme (bilo isto) što je netačno jer bi moralo da se odnosi na Kraljevinu Srbiju sa drugim društvenim uređenjem i drugom državnom formom (Kraljevina).

Srbija je kontemporarna država koja jeste,a postoji nešto više od dve godine znači nije bila u vreme SRJ kao suverena država te ovo što ste napisali nije tačno.
ove dve su bile pod istim režimom sps+srs+jul a ova treća koštunica & društvo

Ova treća je bila Đinđić + Koštunica Damjanović + Šešelj + Milošević i ostala bratija. koja ako ovako nastavi će ostati da vlada samo Beogradom i predgrađem a još uvek će živeti u ubeđenju da vladaju Titovom Jugoslavijom, Kraljevinom Jugoslavijom ili makar Karlobag, Karlovac, Virovitica

I Aganlija, Kučuk Alija, Aga Fočić i Mula Jusuf su uobrazili da vladaju celom Srbijom pa ih je stvarnost
demantovala na nezavidan način jer je na kraju Otomanska Imperija razjurila ovu bandu u kooperaciji sa novim gazdama Srbije - obogaćenim svinjarskim trgovcima i kasnijim 'Progenitorima' Kraljevskih Dinastija.
Opstanak na vlasti zavisi uvek od strpljenja službenika (ćata) Imperije a ne od lokalnih praktikanata politike.
Dok volji volji kad ne volji........
dragan7557
NNN NNN 18:43 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Uostalom poenta priznavanja/nepriznavanje nije KVALITET, nego cinjenice da su diplome sa Kosova.
Da se ne lažemo KVALITET diploma sa Kosova je bio diskutabilan i kada je bilo pod našom jurisdikcijom. A ako je Kosovo inostranstvo, onda nostrifikacija ne zvuči toliko nerazumno.
da li ti mislis da prilikom nostrifikacije bilo koje diplome, bilo gde u svetu, vlasti gledaju kakav i koji profesor ti je nesto predavao...
Mislim da, bilo gde u svetu, gledaju šta znaš, a kada su u pitanju bilo koje diplome (pa i sa Kosova) onda nostrifikacija ne zvuči tako nerazumno.
bolje procitaj blogove nekih autora o fakultetima u BGD
Čuo sam svašta u raznim fakultetima u BGD, ali iz ličnog iskustva mogu da pričam samo o ETFu.
sentinel26 sentinel26 18:53 23.09.2008

Re: opismenjavanje 2. čas

dragan7557
...........Ova treća je bila Đinđić + Koštunica Damjanović + Šešelj + Milošević i ostala bratija. koja ako ovako nastavi će ostati da vlada samo Beogradom i predgrađem a još uvek će živeti u ubeđenju da vladaju Titovom Jugoslavijom, Kraljevinom Jugoslavijom ili makar Karlobag, Karlovac, Virovitica

I Aganlija, Kučuk Alija, Aga Fočić i Mula Jusuf su uobrazili da vladaju celom Srbijom pa ih je stvarnost
demantovala na nezavidan način jer je na kraju Otomanska Imperija razjurila ovu bandu u kooperaciji sa novim gazdama Srbije - obogaćenim svinjarskim trgovcima i kasnijim 'Progenitorima' Kraljevskih Dinastija.
Opstanak na vlasti zavisi uvek od strpljenja službenika (ćata) Imperije a ne od lokalnih praktikanata politike.
Dok volji volji kad ne volji........
dragan7557

Dok volji volji, kad ne volji ..... :))))))

Ne znam kako ali mi se čini da su se ova gornja četvorica povampirili i da su tu svuda oko nas, tj. da su nas uzjahali i da ne namjeravaju da nam se skinu s grbače.

Inače danas nam je Precednik zvanično usred N.Y. priznao da nema ništa protiv prisustva poznatog Eulex-a u državi od + 47 º C, ali da ga zvanično odobre SB UN i SB Sinod-a Serbije.
Pa mi nije jasno ko to brani Serbiji da ga prizna i da mu se priključi.

A nije se morao kršiti na tako daleke pute kad je mogao skoknuti očas do Rumunije i tamo dati tu izjavu.

Da se razmemo, ja sam od početka smatrao i pisao da je Eulex bio sjajna šansa za Srbiju da na Kosovo udje na velika vrata.
Izmedju varijanata da ona tamo bude Gost ili Gazda, svijet se odlučio da joj ne dozvoli više da bude Gazda.

U ove najnovije velike "diplomatske" uspjehe (Precednikove ekipe) treba ubrojati i današnji nastup Nj.V. gosn Penkala u Barseloni u kojem je nediplomatski i nekulturno optužio Holandjane što ne žele s njime da razgovaraju poslije uvreda koje je prije neki dan drsko izrekao na njihov račun.

Exitus Letalis Exitus Letalis 20:51 23.09.2008

Re: opismenjavanje 2. čas

al priznala je sereja 1998. godine.
a meni na novoj ličnoj karti piše socijalistička federativna jugoslavija.
štedljivi u policiji, da se ne baci:)))
đinđić je već poslao ambasadora, ako se sećaš.
nisi tako mali baš.
ivana23 ivana23 20:59 23.09.2008

Re: opismenjavanje 2. čas

socijalistička federativna jugoslavija.


Takva nije postojala.
chicadacha chicadacha 22:27 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

@ipsi
[/Poslije toga slijedi vrednovanje po razlicitim kriterijumima, pa su tako devedesetih u vecini zemalja zapadne evrope odlucili da ne priznaju medicinske tehnicare sa prostora bivse SFRJ, izuzev iz Slovenije i Hrvatsk, dok u USA nikada nisu priznavali doktorsku diplomu bez dopolaganja odredjenih ispita, a u losijim slucajevima su zahtjevali i zahtjevaju ponovno studiranje.]]

posto ovo sto si naveo nije tacno, a objavio si javno nesto sto ne znas, sto si mozda nacuo ili pogresno razumeo, zakljucujem da ti nivo kompetencije nije preterano visok, za razliku od nivoa agresivnosti....

@goran
podrska i preporuka.
filvas filvas 22:30 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Goran Miletic
Kosovo jeste nezavisna drzava, ali je Srbija ne priznaje (kao uostalom ni Sloveniju, Hrvatsku i BIH tokom nekoliko godina)


UUUUUUUUU, kako ko si ga odvalio...
filvas filvas 22:50 23.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Kosovo je drzava. 47 zemalja je priznalo tu drzavu, a naravno da ce se vremenom taj broj povecavati, a ne smanjivati. Srbija je samo jedna od zemalja koje ne priznaju...


Srbija je samo jedna od 150 drzava koje ne priznaju kosovsku nezavisnost. Kako mozete da tvrdite da ce se taj broj naravno povecavati?

Pomalo licite na Ljoticevce, zar vam se ne cini?
dragan7557 dragan7557 23:36 23.09.2008

Re: opismenjavanje 2. čas

Exitus Letalis
al priznala je sereja 1998. godine.
a meni na novoj ličnoj karti piše socijalistička federativna jugoslavija.
štedljivi u policiji, da se ne baci:)))
đinđić je već poslao ambasadora, ako se sećaš.
nisi tako mali baš.

Ili ako laže rog ne laže runo
ivana23
socijalistička federativna jugoslavija.


Takva nije postojala.

Boldovano kako bi ste bolje videli mada............???????? Beše li što babi milo itd.
dragan7557
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:48 24.09.2008

Re: opismenjavanje 2. čas

ivana23
socijalistička federativna jugoslavija.


Takva nije postojala.

ok, zaboravih ono republika.
al to svakako nije najvažnije u komentaru.

važno je da je i onaj 7.000 i nešto bolodovao.
mikimedic mikimedic 01:30 24.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

Regardeless of Citizenship, treba li napomenuti da Landship ( staro engleski i Gaelic)ima drugo značenje.


Dobro da znamo staroengleski, samo sa novoengleskim malo kuburimo...regardEless.... a srpski da ne pominjemo....
dezzelin dezzelin 21:16 25.09.2008

Re: Sta li si ovim zelio reci?

I to znači da sada imamo razlog da kažnjavamo Albance u Srbiji, jer su njihovi nevaljali sunarodnici sa Kosova proglasili nezavisnost, a gle bezobrazluka oni se nešto međusobno druže?!


Budale!

:)
loader loader 00:00 23.09.2008

Češkanje iza uva ..

Šta vi, g. Miletiću, predlažete kao razrešenje ove (prema vašem sudu) opake i turobne situacije?
Goran Miletic Goran Miletic 00:09 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Ako mislite na diplome, jednostavno predlazem da se priznaju kao i do sada...
Ako mislite na Kosovo, jedini predlog je prihvatiti realnost, okrenuti se sebi i truditi se da se zemlja promeni onako kako treba. To nije ni tesko, niti nemoguce.
ipsi ipsi 00:13 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Svakako, to je vrlo jednostavno rjesenje....aj se dogovorimo....ce mi date pola svoga stana i da prihvatite realnost na terenu istoga i okrenete se sebi i trudite se da stan okrecite kako treba?
Goran Miletic Goran Miletic 00:30 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Jedno je pravo na imovinu, a drugo je pravo na samoopredeljenje...Oba imaju uslove i ogranicenja. Posto cete se "uhvatiti" ovog drugog, predlazem da procitate misljenje Vrhovnog Suda Kanade u slucaju Kvebeka...oni tu govore o pravu na samoopredeljenje... (http://csc.lexum.umontreal.ca/en/1998/1998rcs2-217/1998rcs2-217.html)

Naravno, vi se na kraju necete sloziti samnom da je bilo veoma teskih i sistematskih povreda ljudskih prava, niti cete se sloziti da je bio represije nad Albancima u duzem vremenskom periodu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:34 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Naravno, vi se na kraju necete sloziti samnom da je bilo veoma teskih i sistematskih povreda ljudskih prava, niti cete se sloziti da je bio represije nad Albancima u duzem vremenskom periodu...

koje teško mogu da se zaborave.
usput, austrija je priznavala diplome dok su imali alternativnu nastavu.
Goran Miletic Goran Miletic 00:42 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

dabome...

Vec kapiram da ce sledece pitanje da bude "A Kurdi ? A Abhazija ? A Osetija?"
ipsi ipsi 00:45 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Odakle vam ideja da se ja necu sloziti sa vama da je bilo veoma teskih i sistematskih povreda ljudskih prava i da je bilo represije nad Albancima u duzem vremenskom periodu? Cemu te predrasude?

Apsolutno ih je bilo, ali ja poznajem i misljenje Vrhovnog suda Kanade u slucaju Kvebeka, ali vi u ovom slucaju ocito ne primjecujete, ili ne zelite da primjetite...kad se vec bavimo prorocanstvima...da u Kvebeku, pokrajini u Kanadi, nikada nije bilo nasilnog negiranja iste. Izlaze ljudi na referendum, pa ko dobije to se i prihvati.

Vidite, ja Albancima na Kosovu apsolutno odobravam zelju za samostalnoscu, ali im ne odobravam da to i drugima ne dozvole.

Isto tako, kad smo vec krenuli, nemam nista protiv nezavisne bosnjacke BH, ali im ne dozvoljavam da mi isto to pravo ukinu.

Zar to nije sasvim posten?


Mudzahedinku EL ne zelim da komentarisem.
Goran Miletic Goran Miletic 00:52 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Nemoj da vredjas. To je prvo i osnovno !

Drugo, rat u BIH je zaustavljen Dejtonskim sporazumom. Meni se sporazum ne svidja iz jednog, a tebi iz posve drugog razloga. Medjutim, taj sporazum je bio plod kompromisa koji je u tom trenutku bio moguc.

Sto se tice neke nezavisnosti od BiH, to je pitanje za npr. Dodika ili nekog za koga glasas, a ne za mene
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:54 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Mudzahedinku EL ne zelim da komentarisem.

E jbg Ipsi:(
Goran Miletic Goran Miletic 00:57 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Pocinje da lici na vredjanje koje radikali praktikuju u Skupstini
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:58 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Mudzahedinku EL ne zelim da komentarisem.

Nemoj da vredjas. To je prvo i osnovno !

gorane, mani, to je jače od njega.
pusti nek se ovako virtuelno isprazni.
biće mu bolje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:00 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Pocinje da lici na vredjanje koje radikali praktikuju u Skupstini

ih čega sam se naslušala.
pa ovo je sitnica.
mogu da me vređaju ljudi koje ne cenim.
na to se ne osvrćem.
kao što znaš:)))
Goran Miletic Goran Miletic 01:00 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Mogu totalno da se ne slazem sa necijim stavovima, mogu da shvatim da neko ne zna/nece da zna cinjenice, ali ne mogu da shvatim da neko vredja... Ne kapiram... ako nista drugo, to je nevaspitano...
ipsi ipsi 01:00 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Ne vredjam, svacije je pravo da bude mudzahedin, taliban, bilo kakav ekstremista, moje pravo je da ne postujem misljenje istoga ili iste.

Naravno da je Deytonski sporazum bio kompromis da bi se zaustavio rat, ali mi ovdje ne pricamo o tome. Pricamo o pravu na samostalnost, koje ti selektivno dijelis i oduzimas. Eto, ja Albancima priznajem pravo na isto, sta vise, tvrdim da su prozivjeli represiju i da su im bila ugnjetavana ljudska prava, iako si ti i pre no sto si cuo moje misljenje tvrdio da cu nesto drugo reci, a ti meni kazes da se obratim Dodiku. Pa ne treba meni Dodik u razgovoru sa tobom, valjda su prava univerzalna?!

Zar to nije tolerancija...prihvatam iako ne postujem?

ipsi ipsi 01:04 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

jbg ili ne, ne zelim da trosim vrijeme na istu.


hoochie coochie man
Mudzahedinku EL ne zelim da komentarisem.

E jbg Ipsi:(

Exitus Letalis Exitus Letalis 01:04 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Ne vredjam

mada tako ne izgleda.
Goran Miletic Goran Miletic 01:05 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Zaista te poslednji put molim da prestanes sa vredjanjima i ne foliras se kako to "nije vredjanje". Jednostavno: DOSTA!

Sto se tice Dodika, njega pominjem jer on prica o referendumu, ali nekako nisam video da je krenuo da ga raspisuje, a i ne vidim da se neka partija za to zalaze tj. za samostalnost. Naravno da "velika vecina naroda" to zeli, ali nisam video nijednu akciju u tom pravcu. Samo nesto blage retorike.

E sad, verovatno ces reci da ne smeju zbog OHR-a, a tu dolazimo na teren "medjunarodno preuzetih obaveza". Verovatno ce se slicne price u Gruziji, Moldaviji i Azerbejzanu resavati u skorijoj buducnosti
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:12 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

jbg ili ne, ne zelim da trosim vrijeme na istu.

To bih zaista razumeo.
Precutis i ok. Ovako se stvarno sam diskvalifikujes iz ozbiljne price.
Dugo se znamo sa blogova, znam (odprilike) kako razmisljas, cesto smo se slagali i mozda cesce "fajtali" i sam sa EL nekada nisam na "istoj strani", ali ovo je cista uvreda radi uvrede i bas je ruzno.
I jos kazes da ne vredjas. Pa to onda vredja inteligenciju....
Pulse Pulse 02:03 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Exitus Letalis
Ne vredjammada tako ne izgleda.



ljudi vredjaju kada nemaju argumente - to je fakat
deberzerak deberzerak 03:16 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Mali primer vezano za diplome. Prijateljica je zavrsila kineski na jednom od najpoznatijih univerziteta u NR Kini, ako ne i najpoznatijem. Posle cetiri godine vraca se u Srbiju i odlazi na filoloski fakultet sa diplomom. Da se raspita, je l da. Odgovor na pitanje da li se njena diploma priznaje i da li je moguca nostrifikacija dobija u pisanoj formi. Odgovor je - ne mozemo da priznamo vasu diplomu, ako zelite mozemo da vam omogucimo da upisete prvu godinu studija kineskog jezika bez polaganja prijemnog ispita!!?? Epilog- moja prijateljica je zvanicno zavrsila srednju skolu. To upisuje u svakom formularu gde postoji kolona - strucna sprema.
Goran Miletic
Ako mislite na Kosovo, jedini predlog je prihvatiti realnost, okrenuti se sebi i truditi se da se zemlja promeni onako kako treba. To nije ni tesko, niti nemoguce.


Da li vi gospodine Mileticu dozivljavate silu kao realnost? Da li je realnost nasilje kojem su manjine izlozene? Da li je realnost da huligani isprebijaju tri homoseksualca? DA li to treba da prihvatimo?Da li se prepoznajete u poruci Arcibalda Rajsa, tj . u onom njegovom delu u kome govori o srpskim intelektualcima? Vi hocete da se okrecete sebi, a kome da se okrenu srbi na kosovu? Sta sa njima, da im izgradimo kuce u Srbiji? ili treba da se pravimo da je Kosovo drzava prava umesto "narko cvoriste" Evrope.
Hocete da menjate zemlju na bolje. Podrzavam.
Mogu totalno da se ne slazem sa necijim stavovima, mogu da shvatim da neko ne zna/nece da zna cinjenice, ali ne mogu da shvatim da neko vredja... Ne kapiram... ako nista drugo, to je nevaspitano...

Da li vi znate cinjenice? Da li znate cinjenicu da "medjunarodna zajednica" (kakav termin) krsi rezoluciju 1244 godinama? Da ili ne.
Da li znate cinjenicu da su Srbija i Crna Gora 1999.godine bombardovane bez odluke saveta bezbednosti, i bez objave rata? DA li je to teroristicki akt? Da ili ne.
Da li je priznavanje nezavisnosti Kosova krsenje medjunarodnog prava? Da ili ne.
MOje ocekivanje je da na ova pitanja necete biti u stanju da odgovorite sa da ili ne. Ocekujem: ali...mozda...s druge strane...uzevsi u obzir.... ne mogu o tome da sudim.....ili cutanje .Iznenadite me. Mozda cete ako promenite sebe biti u stanju da promenite i Srbiju.
dragan7557 dragan7557 09:55 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Naravno, vi se na kraju necete sloziti samnom da je bilo veoma teskih i sistematskih povreda ljudskih prava, niti cete se sloziti da je bio represije nad Albancima u duzem vremenskom periodu...


Naravno da se i vi slažete da je represija prema građanima Srbije jedna od najvećih u posleratnoj (WWII) Evropi a koko mi se čini po Ustavu Srbije su stanovnici Kosova ujedno i stanovnici Srbije ili možda grešim. Namerno izbegnuto pominjanje termina državljanin.

dragan7557
pnbb pnbb 15:19 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Ako mislite na diplome, jednostavno predlazem da se priznaju kao i do sada

evo ja bez vredjanja jednostavno predlazem da sledeci put kad se razbolis jednostavno odes da te leci neko sa diplomom koju je pecatiorao unmik...
Goran Miletic Goran Miletic 15:51 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

evo ja bez vredjanja jednostavno predlazem da sledeci put kad se razbolis jednostavno odes da te leci neko sa diplomom koju je pecatiorao unmik...



Vec sam bio, u vreme kada sam cesto boravio u Presevu/Bujanovcu. Ne vidim zasto ne bih isao kod nekog ko ima UNMIK diplomu. Medjutim, imam utisak/dojam da se iza tvoje konstatacije krije blagi rasizam, ili mi se to mozda samo cini...

Zamisli da ja tebi kazem "kad se razbolis, idi pa se leci sa nekim ko ima diplome iz tzv. Univerziteta u Kosovskoj Mitrovici (Severnoj) ili npr. nekog ko ima "diplomu Univerziteta u BL"...

BTW, da li ti pitas lekara koju diplomu ima?
deberzerak deberzerak 16:51 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Vec sam bio, u vreme kada sam cesto boravio u Presevu/Bujanovcu. Ne vidim zasto ne bih isao kod nekog ko ima UNMIK diplomu. Medjutim, imam utisak/dojam da se iza tvoje konstatacije krije blagi rasizam, ili mi se to mozda samo cini...


MOj predlog za tekst gore:

Vec sam bio, u vreme/periodu kada sam cesto boravio/obitavao u Presevu/Bujanovcu. Ne vidim/shvatam zasto/zbog cega ne bih isao kod nekog (a) ko ima UNMIK diplomu. Medjutim/Ali imam utisak/dojam da se iza tvoje konstatacije/zakljucka krije/skriva blagi/umereni rasizam, ili mi se to mozda samo cini......

Da li sam preterao ili mi se to samo cini..?

Naravno Gorane, kao sto sam i ocekivao ostao sam uskracen za vas odgovor na pitanja koja sam vam gore postavio. Moj utisak/dojam je da se vi bavite "izvikivanjem parola", da li gresim?
pnbb pnbb 16:52 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Medjutim, imam utisak/dojam da se iza tvoje konstatacije krije blagi rasizam, ili mi se to mozda samo cini...

Zamisli da ja tebi kazem "kad se razbolis, idi pa se leci sa nekim ko ima diplome iz tzv. Univerziteta u Kosovskoj Mitrovici (Severnoj) ili npr. nekog ko ima "diplomu Univerziteta u BL"...

BTW, da li ti pitas lekara koju diplomu ima?

jel ovo / znaci da nepotrebno precrtam? obe reci imaju isto znacenje, ne razumem...

zasto sam rasista ako nemam poverenja u diplome koje se mozda izdaju samo ato sto je to u tom trenutku politicki probitacno? jednako razumem zasto se diplome mnogih bg fakulteta ne priznaju u mnogim zemljama... nemaju ljudi poverenja u kvalitet... nema veze sto neki takav strucnjak moze biti i bolji od domaceg... stvar je u principu

ne pitam, prekrstim se pa sta bude... sigurno zna vise od mene... ako vidim da ima 2 diplome onda sam miran...
kod ovih sa samo 1, domacom, vec zebem
filvas filvas 22:53 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Sto se tice neke nezavisnosti od BiH, to je pitanje za npr. Dodika ili nekog za koga glasas, a ne za mene


Ne razumem. Ako moze Kosovo da dobije nezavisnost, zasto ne moze i Republika Srpska?
chicadacha chicadacha 22:59 23.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

pnbb
Ako mislite na diplome, jednostavno predlazem da se priznaju kao i do sada

evo ja bez vredjanja jednostavno predlazem da sledeci put kad se razbolis jednostavno odes da te leci neko sa diplomom koju je pecatiorao unmik...


Simpaticno....dok ce tebe leciti neko ko je zavrsio ovde?? Pri tom nemas pojma kakav je student bio, kakav je lekar postao, koliko je update-ovan, koliko ga je briga za T? Iz perspektive jednog stranca (iz tzv.normalnih drzava) tu nema nikakve razlike. Razliku pravimo ti (ili ja), a ona je Abitna objektivno, zar ne?

BTW, ti neki doktori, sa te teritorije, koji su otisli u pecalbu 90-tih, su po Evropi jako ugledni doktori. Jedan je, npr. jako ugledan torakalni hirurg i radi u Nemackoj, kao i jos jedan kardiohirurg. Treci je sef banke valvula u Briselu, jedne od cetiri u Evropi...Usput, ovaj poslednje navedeni, imao je jako tezak i neizvestan put u Evropi. Znaci nista rodjaci, dijaspora i sl...

U zabludama smo, velikim....
mikimedic mikimedic 01:33 24.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Ako mislite na Kosovo, jedini predlog je prihvatiti realnost,


Naravno, u istom danu priznati Kosovo, Severno Kosovo, R Srpsku, Abhaziju i Osetiju.
pnbb pnbb 14:06 24.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

BTW, ti neki doktori, sa te teritorije, koji su otisli u pecalbu 90-tih,

nesto se ne secam da je unmik pecatirao bilo kakve diplome 90 tih
odnsono da je ista pecatiorao

promasio si poentu - nema veze teritorija, vec nacin izfavanja diploma

nesto mise cini da postoji realna mogucnost da se malo daju na kosovu diplome zbog radi napumpavanja kvantiteta.. a unmik pecatira... sta ti mislis, jel to moguce?

kao sto sam vec negde napisao, veliki broj albanaca jsa kosova e zavrsio medicinski fakultet u zagrebu... a koliki procenat je dobio posao u zagrebu? kada je jedan friski diplomac prosvjedovao, odgovor je bio - kolega , pa mi vas i nismo skolovali da budete doktori u zagrebu...
chicadacha chicadacha 22:39 24.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

pnbb
BTW, ti neki doktori, sa te teritorije, koji su otisli u pecalbu 90-tih,

nesto se ne secam da je unmik pecatirao bilo kakve diplome 90 tih
odnsono da je ista pecatiorao

promasio si poentu - nema veze teritorija, vec nacin izfavanja diploma

nesto mise cini da postoji realna mogucnost da se malo daju na kosovu diplome zbog radi napumpavanja kvantiteta.. a unmik pecatira... sta ti mislis, jel to moguce?


Mislim da jeste, pošteno rečeno. Mada, obzirom da ne znamo, onda je to samo špekulacija.
Za razliku od toga, neki od nas znaju za neke slučajeve (neka je i samo jedan) koji su fakultete (pa i medicinu) završavali drugačije od prihvatljivog. Njima, takođe, diplome nisu overavane pečatima UNMIKA.

Ja sam uveren i da ne može biti postignut jedinstven standard kvaliteta na svim fakultetima.

jednako razumem zasto se diplome mnogih bg fakulteta ne priznaju u mnogim zemljama... nemaju ljudi poverenja u kvalitet...


Koliko sam upoznat (dopuštam i da grešim), problem postoji upravo u dve fundamentalne oblasti: prava i medicine. Iako, u većini razvijenih zemalja, nije nemoguće realizovati nostrifikaciju...što bi, možda, bilo rešenje i za ovu priču.

Btw, moj drugar je imao ozbiljnih problema i prepreka da nostrifikuje u Srbiji svoju diplomu doktora medicine stečenu u neuglednom Harvardu. Zvuči kao vic: nakon što je našao vezu, uspeo je.


ne pitam, prekrstim se pa sta bude... sigurno zna vise od mene...


Hehe....pitaj ubuduće. Stihija ume da odnese....

dezzelin dezzelin 21:20 25.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Mudzahedinku EL ne zelim da komentarisem.


Ruzno chalovjek.
dezzelin dezzelin 21:25 25.09.2008

Re: Češkanje iza uva ..

Ne razumem. Ako moze Kosovo da dobije nezavisnost, zasto ne moze i Republika Srpska?


Republika Shumska je genocidna tvorevina, tj. nastala je genocidom. Kosovo nije genocidna tvorevina, bar ne sa albanske strane. Genocidnim crkotinama na putu ne treba dozvoliti proglasenje genocidne nezavisnosti da genocidno proglasavanje genocidne nezavisnosti eventualno ne postane genocidna praksa i u drugim genocidnim drzavama.
mungos92 mungos92 05:48 23.09.2008

Da sam na predsednikovom...

... mestu, ponasao bih se potpuno isto & pustao kere da laju!

Mungos, The Realan
bik_koji_sedi bik_koji_sedi 08:46 23.09.2008

Re: Da sam na predsednikovom...

pustao kere da laju


та кере ионако лају себе ради :)

треба се и од нечег живети, макар то био и лавеж
queeria92 queeria92 08:32 23.09.2008

Tanjug

Tanjug je malo pre javio da se naš predsednik probudio u sred noći zbog strašnih snova i otišao u wc da piški... Na snimku se lepo vidi da nije digao dasku!!!
dragan7557 dragan7557 08:59 23.09.2008

Le Terme,Tadić i ostali

Evo daklem,
u Belgiji je javnost juče obaveštena da premijer Iv Leterme NIJE stigao da juče ode na ovu terevenku na visokom nivou u Nju Jorka zbog održavanja sastanaka u zemlji.

Tek će danas otputovati a izgleda da je promašio Nastup koji se unapred planira ?????

Ove šoping ture svetske elite na račun građana su uobičajene i kao od Boga date da se na jednoj strani vidi Nju Jork
a na drgoj domaći građani (od kojih najveća većina jedva na larti sveta zna gde se to odprilike treba da nalazi)
Ubede kako se njihovo krem društvo (čitaj vladaoci) jednostavno ubiše radeći za njihovo dobro.

U vreme video linkova se troše ogromne tuđe pare kako bi se fabrikovao utisak o potrebi ličnog susreta na sve četiri strane sveta i manjih carevića, Aždaja putem Kongresa, Samita i ostalih šoping tura.
Za ove "Radnike" je naravno angažovana ogromna Armija naoružanih ljudi koja ih osigurava, pa onda Armija koja ih
služi (od otvaranja vrata na autima) pa hrani, dočekuje i ispraćava i tako dalje.

Prijateljsko ćeretanje LIDERČINA, Lidera, i liderčića više liči na igru pokvarenih telefona u kojoj niko nikoga neće i ne želi da sluša a svak jedva čeka da istrese svoju priču i ili istakne mišljenje SVOJE deržave, i uvek stav svog demokrackog, hrabrog i Velikog naroda.

Tu su naravno i Sedmo silci koji imaju dužnost da o trošku naroda isti obaveste o njihovom lideru koji je izrazio na ovom skupu (može i onom skupu Eminencija) mišljenje i stav koji oni nikada nisu ni čuli a kamo li izrazili ali koji je njihov po definiciji sveti i demokratski.Moderna vremena arčenja tuđih para i posle nekog vremena "ajde Jovo nanovo".

dragan7557
sentinel26 sentinel26 09:09 23.09.2008

Re: Le Terme,Tadić i ostali

dragan7557
Prijateljsko ćeretanje LIDERČINA, Lidera, i liderčića više liči na igru pokvarenih telefona u kojoj niko nikoga neće i ne želi da sluša a svak jedva čeka da istrese svoju priču i ili istakne mišljenje SVOJE deržave, i uvek stav svog demokrackog, hrabrog i Velikog naroda.

Tu su naravno i Sedmo silci koji imaju dužnost da o trošku naroda isti obaveste o njihovom lideru koji je izrazio na ovom skupu (može i onom skupu Eminencija) mišljenje i stav koji oni nikada nisu ni čuli a kamo li izrazili ali koji je njihov po definiciji sveti i demokratski.Moderna vremena arčenja tuđih para i posle nekog vremena "ajde Jovo nanovo".
dragan7557

... I velikog vodje, i velikog vodje koji će poslije postati još veći, još moćniji i još demokrackiji.

Bogme i neki "Sedmo-silci" putuju o trošku naroda kao nagrada za uspješno sedmosilisanje u vrijeme kampanje.
dragan7557 dragan7557 14:26 23.09.2008

Re: Le Terme,Tadić i ostali

Bogme i neki "Sedmo-silci" putuju o trošku naroda kao nagrada za uspješno sedmosilisanje u vrijeme kampanje.

Prijatelju, na grbači našoj narodnoj svi oni putuju o narodnom trošku u svoju bolju budućnost sadržanu u
"komunizam je humani poredak u kome svak živi kako mu je ćef (ko može) a rade oni koji moraju"
Uobičajeno je da kad nekoga pitaš u Srbiji "šta radiš"?,odovore ti "NIŠTA jebiga."

Prevoz u bolju budućnost narod plaća svima, a sam ide peške (valjda iz vekovne navike).
dragan7557
neny neny 09:03 23.09.2008

od

tadicevog sirenja trojstva do pravde za urosa put je kratak.
izgleda da su srpski politicari nasli formulu od koje se nece odvojiti.pogledajte samo pocetak 90-setih i kako su emocije rasplamsavane kod masa,kako je zapocinjao arkan i co.upravo na stadionima.
tu formulu su kolko vidimo nastavili da upotrebljavaju svi zajedno sa tadicem.
a zasto?
zato sto su te navijacke grupe upravo reprezenti,te ksenofobne,izolacionisticke,destruktivne.nacionalisticke,cisto etnicke,jednomislece tvorevine,gde se zna ko je vodja i ko je jaci.
to tadic upravo zeli da moze da dugo vlada,i iskoriscava tu formulu uporno instistirajuci na njoj,budeci onu najprizemniju,najmracniju emociju u coveku.
apsolutno se slazem sa goranom da je trebao povesti "navijace" sa sobom!
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 22:34 23.09.2008

Re: od

Jes' da ih povede u Njujork, pa da nam SAD odmah objave rat... ;o)) Takva stoka se samo ovde gaji i neguje.
dragan7557 dragan7557 23:44 23.09.2008

Re: od

Milan M. Ćirković
Jes' da ih povede u Njujork, pa da nam SAD odmah objave rat... ;o)) Takva stoka se samo ovde gaji i neguje.

Pa zbog toga je Ekselencija Minister vojni i tražio da se poveća vojska. Zna šta nam je činiti. A pobeda će opet biti naša.
dragan7557
neny neny 08:37 24.09.2008

Re: od

@milane, tu si nazalost upravo,ta stoka se jedino ovde gaji.
nisu oni neki specijalni fenomen srbije,ali u drugim zemljama se ta njihova pokvarena masta jasno ogranicava i sankcionise,pa ljudi mogu da zive u miru,a ovde im drzava dopusta da ta masta ide isuvise daleko,zbog toga su ljudima ugrozena osnovna dobra zasticena krivicnim pravom-zivot,dostojanstvo,imovina,telesni integritet.
isto ono sto se moze videti u drugim zemljama je da se ta "cistota" ogranicava na neki klub.dok oni ovde duboko zalaze u politiku,oni su jasno vidimo neka vrsta ogranka stranaka,oni sluze da "osveste" one koji nece da budu lojalni extremnoj nacionalistickoj ideologiji.
MISLIM DA JE KRAJNJE VREME DA IH OVA DRZAVA I DRUSTVO OSVESTE I POKAZU PRAVI PUT,JEL SU OTISLI PREDALEKO,STVARI SU SE ISUVISE ODUZELI KONTROLI,I TRAJU NEPREKIDNO VEC 20 GODINA.NASILJE VEC JEDANPUT MORA PRESTATI!
malasneki malasneki 10:13 23.09.2008

dobro bre

Gorance a nesto o Moot Court-u?
itd.mirkovic itd.mirkovic 23:49 23.09.2008

Sve je isto

Gorane moram da dam pohvale tekstu, samo da nije pr zamka iz medijske kuhinje DS a, znaš već ono, pišem loše da vidim reakciju i onda se sutra pojavljujem i kažem stop kriminalu u DS u.
Sve je moguće i ništa nije isključeno, ali nadam se da nije tako u tvom primeru.
Napred za novu građansku Srbiju - Tamo gde jesmo . / ako budem pravio neku stranku ovo će da mi bude slogan/
lengi lengi 02:09 24.09.2008

Dok je mene Jasara...

Ako se ide ovim premisama ucena iskreno se bojim da narednih meseci imacemo isti odgovor institucija Kosova za pojedince koji imaju diplome stečene u Republici Srbiji. Ne mislim da će se to dogoditi, nego recite kako se mogu priznati diplome 'Prištinskog Univerziteta' u Mitrovici, jednoj fabrici proizvodnje diploma bez ijednog dana provedenih u studiranju?! I svi to u Srbiji znaju. Osobno radim sa kolegama (Srbima) koji su uzeli te diplome u Mitrovici a priznaju ih i UNMIK a i EULEX gde apliciraju za posao a i dobijaju. Sve se priča o dvostrukim standardima i šinama zaboraveći da isti ti sprovode politiku koja je više nego smešna. Ne se skrivati o 'nepriznatoj državi' ili šta već. To je licemerje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana