Kusturica VS Ekspertska grupa

Strongman RSS / 24.09.2008. u 12:46

 buna_v.jpg

Nakon proglašenja pobednika na takmicenju "Etil godine" i prigodne dekustacije , grupa eksperata iz sela Kremna,Stapara, Bioske i Vrutaka, sela sa teško zapamtivim, konspirativnim, partizanskim imenima je velikodušno oprostila Kusturici postojanje. S tim u vezi su spremni da predju preko date reči da će da radi mitraljez u kosti, budak, cirkular, kuka i motika, ... a bogami kletva i nastave da žive u kohabitaciji sa dragim komsijom gledavši ga kroz nišan bušeći mu gume na autu dok seku šumu na tradicionalan način.

 

Bravo kusturice postao si priznat u ekspertskoj dolini.

 

 Uvom prilikom pozivam blogere da pozdrave ovaj humani i nadasve hrišćanski potez naših stručnjaka.



Komentari (224)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

malasneki malasneki 12:48 24.09.2008

A svega toga ne bi bilo

da Pera nije otisao u policiju...
Strongman Strongman 12:57 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

to je uvek najbolje
sentinel26 sentinel26 18:08 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

da Pera nije otisao u policiju...
Moguće ali ne može ni Pera da stigne svuda !

Dole “Mišovi“ !
Ko vam je dozvolio da uznemiravate stručnjake ?

E neka su vala, kada se i to zgodi, da vidimo i to čudo od razumnog ponašanja dežurnih patriJota u Serbiji (pravnoj, istorijskoj, kulturnoj i ko zna kakvoj još nasljednici Raške , tj. zemlje Rascie).

Neka je i to kukavičje jaje izašlo na vidjelo. Da li ga je DS sama izvukla iz budžaka ili joj je to podmetnuo ovi “bezobrazni i nepatriJotski” LDP, (svejedno ), a sve radi korisnoga i konačnoga obračuna sa V.Koštunicom.

Ono je ugledalo svetlo dana i sada se svi takmiče ko će da bude kvočka koja će na njega nalegnuti da se izleže novo pile koje će moći da kljuca “mišove”.

Ako, ako, tako treba!

Umjesto da Vlada odgovara za stanje korupcije u zemlji, za poklanjanje NIS-a i drugih narodnih dobara tudjim tajkunima pošto je domaće namirila, oni nam podmeću novi sukob oko kojega treba narod da se svadja.

Dok Skupština ne može da donese nijedan akt osim rezolucije, dok minister odbrane prijeti povećanjem vojske, dok padaju avioni, dok predsjednik države čak iz Njujorka prijeti susjedima ako ne budu glasali po njegovoj volji, raja ima zabavu – drvena pamet uz drveno ponašanje, drveno psovanje i vrijedjanje, uz drvo-pišanje a sve o “Drvengradu” u drvenoj sredini i na još drvenijoj planini.

Neka se vala i “Tata nacije” oglasio da stane u odbranu najviših vrijednosti dostignutih pod njegovim patriJonatom.
Neka su se vala i poznate srpske silikonke oglasile, da se znade na čijoj su strani.

Nije mi drago što su mještani Kremne i okoline vrijedjali poznatog filmskog redatelja i eksperta za mišove, gospodina Emira Nemanju Kusturicu na nacionalnoj i vjerskoj osnovi i slali ga za Istanbul i osudjujem taj njihov postupak kao nedostojan ljudi koji hoće da žive u 21-om vijeku..

Za slanje imenovanog u Novi Pazar imam takodje zamjerke ali vjerujem da su to uradili zbog neobaviještenosti, jer Islamska vjerska zajednica u N.Pazaru je narodna a ona državna ima sjedište u Beogradu.

Osudjujem Vladu Srbije koja je jednom običnom uredbom rješavala imovinska pitanja na tom terenu a nije se postarala da meštanima čija imanja protivzakonito stavlja pod nečije starateljstvo objasni zašto to radi i da zatraži njihovu saglasnost, bez koje nije imala pravo na donošenje takve uredbe i podržavam njihovu nakanu da protestuju protiv te odluke (bez obzira je li za nekoga korisna).

Osudjujem sve one koji pokušavaju zamjenom “materijala” da skrenu diskusiju sa glavnog pitanja, tj. njihovog prava da protestuju zbog stavljanja nezakonitog starateljstva nad njihovom imovinom I njihovom budućnošću.

Ako pristalice “tihovanja” i dr.Dabića imaju pravo i mogućnost da svakodnevno ulicama Beograda organizuju protestne šetnje psujući i vrijedjajući sve ko i što im padne na pamet, rušeći usput sve pred sobom, imaju valjda i ovi mještani Kremne i okoline neka prava.

Podržavam svaki zahtjev i zakoniti postupak za zaštitu imovinskih prava svih titulara svojine u Srbiji, bez obzira kako se zove taj koji ima aspiracije na istu.

Osudjujem sve one koji misle da stanovnike toga kraja mogu do mile volje nazivati raznim pogrdnim imenima i ponižavati ih, zbog toga što je jedna grupa (znaju se tačno imena pojedinačno) vrijedjala filmskog režisera, stručnjaka za prirodu i drvene gradove i specijalistu za “mišove”.

Pozdravljam naredni
“Reditelju Emiru Kusturici, našem komšiji, želimo sve najlepše u njegovom Drvengradu, da sarađujemo i družimo se. Neka oprosti zbog pojedinačnih uvreda naših građana, a mi njemu opraštamo, srpski i pravoslavno, sve uvrede izrečene na naš račun, da nastavimo da živimo u komšijskoj slozi i ljubavi. I na kraju ponavljamo: Nećemo ni po koju cenu sa našom imovinom u Park prirode Mokra gora.”

pristojni i ljudaski poziv mještana na ljudski i pristojan pozdrav i poziv na saradnju.

P.S. Umoljavam domaćina i moderaciju da ne brišu ovaj tekst dok ne pročitaju i drugi deo u kome će biti prikazani dokazi.
sentinel26 sentinel26 18:25 24.09.2008

Dole "Mišovi" - II deo

Dični novinari iz dičnih serbskih novina obavijestili su mještane Kremne i okoline da je stupila na snagu Uredba Vlade V.Koštunice iz 2006.godine kojom se navodno

"Park prirode 'Šargan-Mokra gora'" proširuje sa:

prvobitnog prostora od

3.678,23 ha (2.156,36 ha državne, + 1.521,86 ha privatne svojine )

proširuje na teritoriju od:

10.813,73 ha (4.433,33 ha državne + 6.380,40 ha privatne svojine ).

Takva uredba za Vlade V.Koštunice nije donešena 2006.godine, takva uredba nikada nije donešena od strane te Vlade.

To je priča šta kažu koze a da vidimo šta kažu rogovi ?

Vlada V.Koštunice je 21.06.2005. donijela i objavila Uredbu o „Turističkom udruženju“ „Šargan – Mokra Gora“ a 28.11.2005. je to „Turističko udruženje“ proglasila „Društvom s ograničenom odgovornošću“

Originalna prvobitna :

UREDBA
O ZAŠTITI PREDELA IZUZETNIH ODLIKA "ŠARGAN-MOKRA GORA"
("Sl. glasnik RS", br. 52/2005 i 105/2005)

Član 1
Područje planine Šargan i mokrogorske kotline stavlja se pod zaštitu kao predeo izuzetnih odlika pod imenom "Šargan-Mokra Gora" i utvrđuje za zaštićeno prirodno dobro od izuzetnog značaja, odnosno I kategorije (u daljem tekstu: Predeo izuzetnih odlika "Šargan-Mokra Gora".

Član 2
Predeo izuzetnih odlika "Šargan-Mokra Gora" stavlja se pod zaštitu radi očuvanja i unapređenja raznovrsnosti i lepote predela, raznovrsnosti i bogatstva divljeg biljnog i životinjskog sveta, a posebno očuvanja ugroženih, retkih i endemičnih vrsta biljaka, životinja, njihovih zajednica i visokih starih šuma crnog i belog bora, očuvanja i održavanja kvaliteta glavnih činilaca životne sredine (voda, vazduha i zemljišta), objekata narodnog graditeljstva, "Šarganske osmice" i etno-kompleksa "Drvengrad" i primera i oblika tradicionalnog načina života, planskog uređenja prostora i održivog razvoja turizma, poljoprivrede i šumarstva, a u interesu nauke, obrazovanja, kulture i rekreacije.

Član 3
Predeo izuzetnih odlika "Šargan-Mokra Gora" nalazi se na području opštine Užice i obuhvata delove teritorija katastarskih opština Mokra Gora, Kremna i Semegnjevo ukupne površine 3.678,23 ha, od čega je 2.156,38 ha u državnoj svojini, a 1.521,86 ha u privatnoj i drugim oblicima svojine.
Opis granica Predela izuzetnih odlika "Šargan-Mokra Gora" sa grafičkim prikazom odštampan je uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.
Član4.

*********
Vlada g-dina Mirka Cvetkovića, (05.09.2008.), zamjenik: Ivica Dačić i potpredsednici: Aps.M.mr.Dinkić, B.Djelić (sa penkalom), socijalno odgovorni J.krkobabić i uvaženi ministri donijeli su sljedeću:

UREDBA
O IZMENAMA UREDBE O ZAŠTITI PREDELA IZUZETNIH ODLIKA "ŠARGAN-MOKRA GORA"
("Sl. glasnik RS", br. 81/2008, od 05.09.2008.)

Član 1
U Uredbi o zaštiti Predela izuzetnih odlika "Šargan-Mokra gora" ("Službeni glasnik RS", br. 52/05 i 105/05), naziv ove uredbe menja se i glasi:
"UREDBA O ZAŠTITI PARKA PRIRODE 'ŠARGAN-MOKRA GORA'."

Član 2
Član 1. menja se i glasi:
"Područje planine Šargan, mokrogorske kotline, doline Belog Rzava i južnih delova planine Tare sa Dobrim i Ljutim poljem i dolinom potoka Bratešina, stavlja se pod zaštitu kao Park prirode 'Šargan-Mokra gora' i utvrđuje za zaštićeno prirodno dobro od izuzetnog značaja, odnosno I kategorije (u daljem tekstu: Park prirode 'Šargan-Mokra gora')."

Član 3
U članu 2. reči: "Predeo izuzetnih odlika 'Šargan-Mokra gora'" zamenjuju se rečima: "Park prirode 'Šargan-Mokra gora'".

Član 4
Član 3. menja se i glasi:
"Park prirode 'Šargan-Mokra gora' nalazi se na području opštine Užice, na delovima teritorije katastarskih opština Mokra gora i Kremna, na području opštine Čajetina, na delu teritorije katastarske opštine Semegnjevo i na području opštine Bajina Bašta, na delu teritorije katastarske opštine Zaugline.
Ukupna površina Parka prirode 'Šargan-Mokra gora' iznosi 10.813,73 ha, od čega je 4.433,33 ha u državnoj svojini, a 6.380,40 ha u privatnoj i drugim oblicima svojine.
Opis granica Parka prirode 'Šargan-Mokra gora' sa grafičkim prikazom odštampan je uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo."

Član 5
U članu 4. reči: "Predela izuzetnih odlika 'Šargan-Mokra gora' zamenjuju se rečima "Parka prirode 'Šargan-Mokra gora'".

***************
P.S. Ovako nešto mogu da naprave samo neozbiljni ljudi, da običnom uredbom stavljaju pod starateljstvo tudju imovinu i to krijući od stanovništva i poreskih obveznika toga područja.

Osim toga podmeću im kukavičje jaje i ne smiju da im kažu punu istinu !!

SRAMOTA ! ! !

PPS: Domaćinu bloga se izvinjavam zbog dužine (oba) teksta, pokušavao sam ali se nije mogao skratiti više a da ne izgubi smisao.
adam weisphaut adam weisphaut 18:26 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo


Osudjujem sve one koji misle da stanovnike toga kraja mogu do mile volje nazivati raznim pogrdnim imenima i ponižavati ih, zbog toga što je jedna grupa (znaju se tačno imena pojedinačno) vrijedjala filmskog režisera, stručnjaka za prirodu i drvene gradove i specijalistu za “mišove”.

.
adam weisphaut adam weisphaut 18:32 24.09.2008

Re: Dole "Mišovi" - II deo

Vlada g-dina Mirka Cvetkovića, (05.09.2008.), zamjenik: Ivica Dačić i potpredsednici: Aps.M.mr.Dinkić, B.Djelić (sa penkalom), socijalno odgovorni J.krkobabić i uvaženi ministri donijeli su sljedeću:

Ha ha, pa gde ćeš boljeg dokaza kontinuteta :))))
Strongman Strongman 18:35 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo


sentinel26

Nije mi jasno sta je tu sporno. U nacionalnom parki ima red drzavne, pa red privatne svojine.

Novom odlukom je samo prosireno u slicnoj razmeri.

Valjda drzava ima pravo da definise sta treba da bude pod zastitom ili negde na obali nekog jezera u nacionalnom parku neko moze da sazida recimo soliter sav u staklu...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:57 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Nije mi jasno sta je tu sporno

Jel se zezas ili ti stvarno nije jasno?
Hej neko tvoju kucu stavi pod NEKU kategoriju necega i sve sto o tome znas je tabla na vratima kojuu vidis kad se probudis.
A uz to znas da je taj neko miljenik vlasti, da te do sada ponizavao, maltretirao, vredjao... i da mu ne mozes nista. Jel bi se malo bunio?
Evo, ti verujem imas sve zube, tako da taj argument za osporavanje prava na imovinu ne stoji.
Strongman Strongman 19:03 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Hej neko tvoju kucu stavi pod NEKU



Nije neko vec dryava. To je bitna razlika.

To ti je isto kao u gradu sto postoji urbanisticki plan pa nesto moye a nesto, boga mi, ne moye da se uradi.


offtopic:

Moj dobar drug je bio kandidat SPO na lokalnom nivou. On je manje vise salonski celog zivota i to mu je bio prvi susret sa bazom. Na moje pitanje kako mu se cini da radi u bazi, kakvi su mu ustisci odgovorio je
"Svi stalno puse i niko nema zube!"

To je samo zapazanje po meni. Mada moze svako po volji da nadje neku pozadinu.
sentinel26 sentinel26 19:08 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Strongman
sentinel26
Nije mi jasno sta je tu sporno. U nacionalnom parki ima red drzavne, pa red privatne svojine.
Novom odlukom je samo prosireno u slicnoj razmeri.
Valjda drzava ima pravo da definise sta treba da bude pod zastitom ili negde na obali nekog jezera u nacionalnom parku neko moze da sazida recimo soliter sav u staklu...

"Park prirode ' Šargan - Mokra Gora' " je gospodine od prvobitnog turističkog udruženja proizveden pravno lice sa statusom "Društvo s ograničenom odgovornošću" i njegova prava su proširena i na državni i na privatnu umovinu.

Da zaboravimo šta država radi sa državnom imovinom ko im je dao pravo da jednom uredbom proširuju njivova prava i na privatnu imovinu gradjana koji uzgred o tome nijesu ni obaviješteni.

To znači da oni vlasnici privatne imovine na koje se odnosi proširenje više neće moći slobodno raspolagati svojom imovinom kao što to mogu tamo nedje u Šumadiji, Vojvodini, Istočnoj Srbiji.

Nad njihovom imovinom je uspostavljeno starateljstvo (ograničeno pravo upravljanja) i to je neka nova vrsta nacionalizacije.
Ako nije nacionalizacija onda jeste hajdučija. Hoćemo malo da se vratimo u 1946.godinu ?

Takvo nešto ne može uredbama, već samo zakonom da se postigne i uz dogovor sa vlasnicima imovine.

Ograničavanje prava raspolaganja imovine proizvodi pravo na pravičnu naknadu oštećenja.

Ponudite vi vašu imovinu pod starateljstvo Emira Nemanje Kusturice. Oni to ne žele i imaju pravo da protestuju.

Laganje meštana da je to proširenje "staro" dvije godine (podmetanje Vladi VK) ima za cilj sprovodjenje zakonitosti ili nešto drugo ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:11 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

To ti je isto kao u gradu sto postoji urbanisticki plan pa nesto moye a nesto, boga mi, ne moye da se uradi.

Da ali unapred znas sta moze a sta ne. A kad se menja postoji javna rasprava o tome.
A ovde je dovoljno da KUSTA pozeli i da se pola Srbije ako treba stavi njemu na uslugu.
Sustina je u nejednakom odnosu drzave prema gradjanima, to je valjda ocigledno.
Ili mislis da neko ipak treba da je malo ravnopravniji?
Strongman Strongman 19:14 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Ako vi kazete...

A reakcija seljaka je primerena?

Ok i to onda.
sentinel26 sentinel26 19:23 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Strongman
Hej neko tvoju kucu stavi pod NEKU
Nije neko vec dryava. To je bitna razlika.
To ti je isto kao u gradu sto postoji urbanisticki plan pa nesto moye a nesto, boga mi, ne moye da se uradi.
Ma bolje vi obrišite tekst ako vam se ne svidja, nije lijepo da se šegačite sa nama ako imate volju da to činite sa onim meštanima.

Propise o gradnji donosi država i oni se primjenjuju na cijeloj teritoriji.

Urbanističke planove donose organi lokalne samouprave na osnovu državnih propisa i oni ne raspolažu imovinom gradjana.
Ako mislite da gradjani moraju svoju imovinu da stave na upravljanje E.N.Kusturici, napišite to, nemojte se skrivati iza propisa o gradnji, jer oni sa ovime nemaju veze.
E.N.Kusturica nije država (ili jeste) ?

Da bi moju kuću država mogla da stavi pod nečije starateljstvo, da mojom imovinom upravlja neko drugi, za to mora da postoji zakon ili moja volja ili oboje, četvrto ne postoji, Ustav ne dopušta takvo ponašanje.

Da vas podsetim da je i prvobitna odluka o stavljanju na upravu dijela državne i privatne imovine "Turističkom udruženju" bila nezakonita.

Status imovine se može mijenjati samo zakonom. To što je ta ista Vlada skoro uredbom mijenjala status i strukturu imovine JAT-a na mene nije ostavilo nikakav pozitivan utisak.

sentinel26 sentinel26 19:28 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Strongman
Ako vi kazete...
A reakcija seljaka je primerena?
Ok i to onda.

Oni što su neprimjereno reagovali i vrijedjali Kusturicu imaju imena i prezimena (jednocifrena brojka ih je i poznati su) i ne možete tako lijepiti svima etikete, tj mještanima tri opštine.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:29 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

A reakcija seljaka je primerena?

Ok i to onda.

Reakcija je u skladu sa njihovim obrazovnim, kulturoloskim, intelektualnim ...nivoom. Malo me zbunjuje sto i on veliki, svetski, kulturni, uvazeni, prica na istom tom nivou i nikome ne smeta taj nivo kad od njega dolazi.
Uvreda po osnovu njegove bivse religije i zbog promene iste, naravno da nije u redu, ali jos manje u redu svim seljacima pripisivati to sto je rekao jedan od njih.
A kad vec o tome pricam, i ja se cesto zapitam da li je on promenio ili je prodao veru za planinu u Srbiji. Uostalom, ima pravo i na jedno i na drugo, samo se eto, pitam.
Strongman Strongman 19:34 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Ako mislite da gradjani moraju svoju imovinu da stave na upravljanje E.N.Kusturici, napišite to, nemojte se skrivati iza propisa o gradnji, jer oni sa ovime nemaju veze.
E.N.Kusturica nije država (ili jeste) ?



Ne mislim


Da bi moju kuću država mogla da stavi pod nečije starateljstvo, da mojom imovinom upravlja neko drugi, za to mora da postoji zakon ili moja volja ili oboje, četvrto ne postoji, Ustav ne dopušta takvo ponašanje.


Moj drug poseduje kucu u kojoj je boravio... recimo Branko Miljkovic. I ne moze da dobije dozvolu za nadgradnju. I?
Pa nista. To je tako.


Da vas podsetim da je i prvobitna odluka o stavljanju na upravu dijela državne i privatne imovine "Turističkom udruženju" bila nezakonita.


ne mozrate da me podsecate, prvi put cujem. Ima li neki dokaz za vasu tvrdnju?


Ma bolje vi obrišite tekst ako vam se ne svidja, nije lijepo da se šegačite sa nama ako imate volju da to činite sa onim meštanima.



Ne primecujem razlog za takvu sumnju.
adam weisphaut adam weisphaut 19:48 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Reakcija je u skladu sa njihovim obrazovnim, kulturoloskim, intelektualnim ...nivoom. Malo me zbunjuje sto i on veliki, svetski, kulturni, uvazeni, prica na istom tom nivou i nikome ne smeta taj nivo kad od njega dolazi.

Pa verovatno zato što se elita i generalno tako ponaša.
Ljuttko Ljuttko 19:53 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Sporno je izmedju ostalog sto je Kusturica podigao svoje selo i pre prve uredbe a unapred znao i gde ce drugom uredbom biti postavljene granice, uredbom koja bitno menja i naziv i namenu zasticenog zemljista.
Tako se njegov izgradjeni hotel nalazi izvan zasticene zone o cemu sam govori.
Mozda bi vlasnici zemlje bili radi da znaju unapred gde ce sta biti
Ovako , stavljeni su pred svrsen cin da se moraju ponasati po uredbi za koju nisu znali ni da se donosi niti je igde bilo neke javane rasprave o njoj.
U itervjuu u novom broju Vremena Emir objasnjava da se o uredbi ni ne raspravlja javno nego samo o zakonima. Tako je kao sto Sentinel rece podmetnuto kukavicje jaje .
To sto je on znao gde ce i kako nove granice biti pa time vec u startu imao povlasceni polozaj ocito za njega nije sporno. Za mene recimo jeste. Mozda imam para pa sam i ja htela da podignem hotel izvan zasticene zone, lep i rustican i sa svim odlikama etno stila. Ali gle vraga , sad ne mogu jer se moja livada nasla u zasticeno zoni a do one koja to nije nema ni puta ni puteljka a nece ga ni biti.
Lici li to na spekulaciju sa svakim zemljistem gde onaj ko ima informaciju da ce se na nekom zemljistu graditi neki kapitalni objekat i da ce mu cena porasti stostruko kupuje tu zemlju zabdava a onda kad se namena zemljista proglasi moze da je prodaje po sto puta vecoj ceni.
Nije dakle sporno da postoji zakon i pravila i urbanisticki planovi ali o tome kakvi, gde i kako se valjda moraju pitati i ljudi koji u nekom kraju zive. Ili im se bar moraju predstaviti i dobro objasniti pedlozi tih planova . Umesto toga samo im se postavi tabla na imanju .
Naravno da onda ima svakakvih reakcija i nepovernja. Da je samo ekologija upitanju mnogobi to bilo lako ali su u pitanju i pare a onda se poteze sta ko ima.
sentinel26 sentinel26 19:58 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Strongman
Da vas podsetim da je i prvobitna odluka o stavljanju na upravu dijela državne i privatne imovine "Turističkom udruženju" bila nezakonita.

ne mozrate da me podsecate, prvi put cujem. Ima li neki dokaz za vasu tvrdnju?

Turističko udruženje nije pravno lice !

Dovoljno je i nema smisla da ovdje iznosim sad šta je to "udruženje" i zašto se pod njegov nadzor i upravljanje ne može staviti državna ni privatna imovina bez pojedinačnog pristanka svakog vlasnika imovine.

Za ostatak vidjeti kod pravnika iz DSa i DSS-a jer je to njihov "zajednički" biznis. Imate tu jednu sliku.Ona sve govori.
dolybell92 dolybell92 20:01 24.09.2008

Re: Dole "Mišovi" - II deo


Trebalo je da počnu od Kosova, i Kosovo da proglase za
Nacionalni park, a Albancima da priznaju autohtonost,
i da ih bog veseli !

Pogrešni ljudi u pogrešno vreme na pogrešnom mestu !
sentinel26 sentinel26 20:08 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Ljuttko

U itervjuu u novom broju Vremena Emir objasnjava da se o uredbi ni ne raspravlja javno nego samo o zakonima. Tako je kao sto Sentinel rece podmetnuto kukavicje jaje .

Siromah i ne zna koliko je ovom izjavom optužio Vladu (i jednu i drugu).

Zahvaljujem za iznošenje i drugih detalja i naročito okolnosti.

Broj onih koji su digli onu stvar na ove neuke ratare, poljoprivrednike je proporcionalan pameti Srbije iz koje je za 15 godina otišlo preko 100.000 mladih fakultetski obrazovanih ljudi i oko 15.000 doktoranata nauka.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:09 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Pa verovatno zato što se elita i generalno tako ponaša.

Al zato seljaci moraju da se svadjaju na francuskom ili cemo im oma reci kako su glupi, i jos nekulturni pride:)
adam weisphaut adam weisphaut 20:15 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

U itervjuu u novom broju Vremena Emir objasnjava da se o uredbi ni ne raspravlja javno nego samo o zakonima.

Iz istog:
Sukob interesa između moje funkcije direktora parka prirode i mojih poslova ne postoji zato što su rezultati ti koji uspostavljaju to pitanje. Park prirode ne namješta poslove mojoj firmi, nego se uglavnom dešava obrnuto. To nije sukob interesa zato što do pojave hotela Mećavnik nije bilo praktično obrta na toj livadi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:23 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

adam weisphaut
U itervjuu u novom broju Vremena Emir objasnjava da se o uredbi ni ne raspravlja javno nego samo o zakonima.

Iz istog:
Sukob interesa između moje funkcije direktora parka prirode i mojih poslova ne postoji zato što su rezultati ti koji uspostavljaju to pitanje. Park prirode ne namješta poslove mojoj firmi, nego se uglavnom dešava obrnuto. To nije sukob interesa zato što do pojave hotela Mećavnik nije bilo praktično obrta na toj livadi.

Jeste glupost al zasluzan jbg:)))
Vidi se svo neznanje i bahatost Kusturice, i jos bolje stanje drustva u ovoj ebenoj Srbiji.
I jos ako se neko pobuni ismejavacemo ga gde god mozemo...
Ljuttko Ljuttko 20:32 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

sentinel26
Ljuttko

U itervjuu u novom broju Vremena Emir objasnjava da se o uredbi ni ne raspravlja javno nego samo o zakonima. Tako je kao sto Sentinel rece podmetnuto kukavicje jaje .

Siromah i ne zna koliko je ovom izjavom optužio Vladu (i jednu i drugu).

Zahvaljujem za iznošenje i drugih detalja i naročito okolnosti.

Broj onih koji su digli onu stvar na ove neuke ratare, poljoprivrednike je proporcionalan pameti Srbije iz koje je za 15 godina otišlo preko 100.000 mladih fakultetski obrazovanih ljudi i oko 15.000 doktoranata nauka.



Covek sam kaze , ja nisam strucnjak za to sta podleze raspravi a sta ne , evo citata iz Vremena:
"Sve o čemu su pričali je pravno neutemeljeno. Oni su govorili kako ne može da bude proširenje bez javne rasprave, ne znajući da uredba ne izaziva javnu raspravu a zakon da. Pa i to, sada su pokrenuli ko je mene postavio. Moj nadređeni je skupština parka prirode Šargan Mokra Gora."

Tebi hvala za tekst nove uredbe , nacin preimenovanja jednog u drugo je meni fascinanatan, uredbom sve moze
dolybell92 dolybell92 20:50 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Sukob interesa između moje funkcije direktora parka prirode i mojih poslova ne postoji zato što su rezultati ti koji uspostavljaju to pitanje. Park prirode ne namješta poslove mojoj firmi, nego se uglavnom dešava obrnuto. To nije sukob interesa zato što do pojave hotela Mećavnik nije bilo praktično obrta na toj livadi.


Zato bi trebalo da sada ponovo promeni ime i umesto
Nemanja da se krsti u Imanja.
tyson tyson 20:54 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

sentinel26

Broj onih koji su digli onu stvar na ove neuke ratare, poljoprivrednike je proporcionalan pameti Srbije iz koje je za 15 godina otišlo preko 100.000 mladih fakultetski obrazovanih ljudi i oko 15.000 doktoranata nauka.

Hmm, zanimljivi su ovi podaci o broju emigranata. Odakle potiču?
sentinel26 sentinel26 20:55 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Ljuttko
Tebi hvala za tekst nove uredbe , nacin preimenovanja jednog u drugo je meni fascinanatan, uredbom sve moze
Primjetili ste majstoriju !

Poštovanjem zakona Srbije nije moguće nijedno od ovih pitanja regulisati uredbama. Nažalost oni to rade.
mara92 mara92 21:04 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Љутка, као и ти - препоручујем текст у новом броју "Времена". Сентинел, хвала за стрпљиво и педантно изношење правних чињеница...
Цела ова прича има свој правни и политички аспект. Регулативу која се односи на парк природе Мокра Гора лепо је пренео Сентинел. Додаћу да за поменуто подручје не постоји Детаљан урбанистички план, а он је врло важан елемент у спору који је настао.
Врло је интересантно и то што је поменула Љутка: Е. Кустурица је случајно изградио хотел и скијашку стазу баш на ободу парка природе! Ивините, у овакве случајности заиста не верујем. Сад одједном, нико други не може да гради (јер се напрасно, парк природе шири на све стране, без консултација, разговора, објашњења са власницима), јер, Боже мој, само он има суверено право да о томе одлучује - није него! Наравно да треба прописати строге услове у погледу изградње (али ко је прописао и одобрио услове, пројекат и све остало за његов хотел? Питам, живо ме занима).
Истина, Кустурица јесте све лепо осмислио. Међутим, "буђење" из мртвих кренуло је идејом покојног премијера Ђинђића који је након једног састанка Главног одбора ДС-а (да ли 2001. или 2002. у лето, не сећам се) одржаног на Златибору, саопштио новинарима план о обнови Шарганске осмице. Дакле, Шарганску осмицу је обновила Влада Србије, то јест, Железнице Србије (која је и власник пруге и хотела који се налазе на једној од станица)...Значи, не стоји чињеница да је прослављени редитељ "измислио" Мокру Гору.
Правни статус нечије непокретне имовине не може се тако олако мењати, то зна свако ко је прошао близу правног факултета. Даље, правна регулација у погледу коришћења имовине такође је осетљиво питање, јер се сужавањем права - ограничава сопственичко право и морају да постоје добри и оправдани разлози за то. Уколико се нешто де факто национализује, онда следи компензација - по ТРЖИШНИМ условима, а не по Кустурица-условима...
Политички аспект галиматијаса не желим ни да начињем.
Подвлачим следеће: претње и увреде упућене Емриу Кустурици су неприхватљиве и за њих нема оправдања. Са друге стране, увреде на рачун "локалаца" типа: број зуба, облачење, говорна култура су такође, непримерене.
pufna92 pufna92 21:09 24.09.2008

Re: A svega toga ne bi bilo

Tako se njegov izgradjeni hotel nalazi izvan zasticene zone o cemu sam govori
U itervjuu u novom broju Vremena Emir objasnjava da se o uredbi ni ne raspravlja javno nego samo o zakonima. Tako je kao sto Sentinel rece podmetnuto kukavicje jaje
Naravno da onda ima svakakvih reakcija i nepovernja. Da je samo ekologija upitanju mnogobi to bilo lako ali su u pitanju i pare a onda se poteze sta ko ima.

netransparentnost informacija. Novi oblik kolonijalizma u nas.
adam weisphaut adam weisphaut 12:56 24.09.2008

?

A da nije Veliki Emir jedan od eksperata kome je samo zapalo da i sam bude u ekspertskom fokusu?
Strongman Strongman 12:57 24.09.2008

Re: ?

Ne znam.

Šta ti misliš o tome?
adam weisphaut adam weisphaut 13:12 24.09.2008

Re: ?

Strongman
Ne znam.

Šta ti misliš o tome?

Pa...ne znam...sećam se jednog skorog mitinga gde je izgledao i, što je mnogo važnije, zvučao jako ekspertski.
A u pozadini bilo je takođe puno eksperata koji su bili zauzeti ekspertskom radovima, nakon čega je on takođe
ekspertski ćutao o tome i tako to...
Strongman Strongman 13:45 24.09.2008

Re: ?

A to... To je drugo, ovo je ekologija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:48 24.09.2008

Re: ?

Ne znam.

Šta ti misliš o tome?

A da pitamo Dodbicu Cosica?
Ipak je on Tata. Mada ovi rekose da posle oca nemaju staraoca
(ima i lepsi izraz" posle oca j***m staraoca)
Strongman Strongman 13:52 24.09.2008

Re: ?

ima i lepsi izraz" posle oca j***m staraoca



Kad smo vec u kancelariji evo psovke iz mog kraja sa čudnom upotrebom vremena:

"Hebo sam te kad te stignem"
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:45 24.09.2008

Re: ?

ja sam mislio da nishlije imaju problema samo sa padezhi, a sad vidim da ima problema i sa vremenima, a bogami i sa upotrebom slova H.

p.s. slatko sam se nasmejao, nego da li ti stavi ono H jer bi moderacija brisala "the F word" ili je ovo tvoja lichna samocenzura iz gradjanske pristojnosti? pitam iz radoznalosti, zhelim da shvatim shta se sme na blogu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:48 24.09.2008

Re: ?

A evo umesto da chekam odgovor, mogu da utvrdim eksperimentom.

"Jebo sam te kad te stignem"

Ako moderacija obrishe, onda znam pravilo. Ako ne obrishe onda je strongman natprosechno pristojan momak. U svakom sluchaju nauchicu neshto (shto je i cilj eksperimentisanja).

Pozdrav.
Strongman Strongman 14:54 24.09.2008

Re: ?

Opa predjosmo sa Vi, na vi p ana ti


Zezam se naravno.

Pošto je ovo ekspertski tekst, nisam hteo da koristim "J" reč jer ne ubrzava priču.

Inace ih ravnopravno koristim... mislim "j/h"
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:57 24.09.2008

Re: ?

izgrdishe me opasno neki dobri ljudi da ja, kad persiram na blogu, maltene nisam pristojan.

pa eto. uchim ja brzo.
Strongman Strongman 15:08 24.09.2008

Re: ?

Znači kao što mene Vlasta nauči:

Ja ću sa vama na ti a Vi kako hoćete.
pufna92 pufna92 15:14 24.09.2008

Re: ?

kakav ekolog takvi i eksperti, tj.prema svecu i tropar
Strongman Strongman 15:20 24.09.2008

Re: ?

pufna92
kakav ekolog takvi i eksperti, tj.prema svecu i tropar


može biti, ne ulazim u to
Strongman Strongman 15:26 24.09.2008

Re: ?

pufna92
kakav ekolog takvi i eksperti, tj.prema svecu i tropar



skener92 skener92 17:04 24.09.2008

Re: ?

uvek iznova otkinem na ovaj serlok holms kostim!
Strongman Strongman 17:54 24.09.2008

Re: ?

skener92
uvek iznova otkinem na ovaj serlok holms kostim!



ha ha ha...
dolybell92 dolybell92 20:54 24.09.2008

Re: ?

A da nije Veliki Emir jedan od eksperata kome je samo zapalo da i sam bude u ekspertskom fokusu?


Nije mu zapalo - ne slučajno, svakako.
Davno je on otkrio izvor sa koga može da pije,
a da ga ništa ne košta, nego ga i časte ....
JJ Beba JJ Beba 01:16 25.09.2008

Re: ?

Strongman
pufna92
kakav ekolog takvi i eksperti, tj.prema svecu i tropar




ebote na ovo slici sve vrca od seksa
:)
zeks92 zeks92 12:59 24.09.2008

Citaj jaki...

Nakon proglašenja pobednika na takmicenju "Etil godine" i prigodne dekustacije nagradjenih proizvoda, grupa eksperata iz sela Kremna,Stapara, Bioske i Vrutaka, sela sa teško zapamtivim, konspirativnim, partizanskim imenima


Ja sam poreklom iz tog kraja...selo Dub...ima i Zlodol, Zaglavak, Pilica, Kostojevici...i to nisu partizanska imena...partizana u tim krajevima i nije bilo do 44...Kadinjaca i Uzice su 20 km daleko...Ti nazivi poticu iz 18 veka kada su se tu doselili Srbi iz Hercegovine...Nalupao si se posteno, pises o kraju o kome pojma nemas...A budala ima po svim meridijanima, slazem se...ima ih i u Majami Bic-u...Zar ne?
Strongman Strongman 13:01 24.09.2008

Re: Slusaj jaki...

Ali je neosporno da su eksperti za ekologiju i kulturu.
zeks92 zeks92 13:15 24.09.2008

Re: Slusaj jaki...

...eksperti su za svoje interese...samo im je los marketing...Ta sela, oko Tare i Debelog brda jednostavno umiru, nestaju ... i to je mozda, razlog tih poruka, tog prosipanja djubreta u TV ekran...treba imati u vidu da je to teritorija sa najboljom sljivovicom i tradicionalnim alkoholizmom...i da su u tom kraju ratne godine bile posebno teske...Tu je granica sa Bosnom...Meni je sve to tuzno, nikako smesno...A sve to, ruzno i tuzno, pre je za lecenje, nego za moralisanje!
Strongman Strongman 13:33 24.09.2008

Re: Slusaj jaki...

Nije nemoguće da sa turizmom malo živnu ta sela. Navijam za to.

A ono za partizanska imena je bila samo šala.
zeks92 zeks92 13:53 24.09.2008

Re: Slusaj jaki...

Pa...tamo ima sta da se vidi...i ono sto je Kusturica napravio, mislim da je OK...u tom kraju izumrla je tradicionalna patrijarhalna porodica, a nijedan neki drugi sistem zivota nije se oformio...ali caruju alkohol i TV...do pre trideset-cetrdeset godina tamo je narod govorio ijekavicom, sada je gotovo nema...po selima su pozatvarane skole, nema mladih svi su otisli da zive po gradovima (Uzice, Bajina Basta) u poluurbanizovanim naseljima... a kraj je lep, samo da ga ne upropaste kao Zlatibor...
Strongman Strongman 14:35 24.09.2008

Re: Slusaj jaki...

Vladine briga plus lokalna samoorganizovanost su dosta pomogli da se selo osiromaši i isprazni. Ulaganje mogu da vrate ljude i život. Barem je teko u teoriji.
nesha92 nesha92 15:04 24.09.2008

Re: Citaj jaki...

tendenciozno i nadasve netacno ako je verovati glasinama
treba imati u vidu da je to teritorija sa najboljom sljivovicom

Svaki alkoholicar koji drzi do sebe ocenice sljivovicu iz tog kraja kao meku i dobru za kuvanje....

zeks92 zeks92 16:58 24.09.2008

Re: Citaj jaki...

Svaki alkoholicar koji drzi do sebe ocenice sljivovicu iz tog kraja kao meku i dobru za kuvanje....


hahaha...tamo se meka koristi samo za obloge...
dolybell92 dolybell92 20:59 24.09.2008

Re: Citaj jaki...

hahaha...tamo se meka koristi samo za obloge...


Ovu vest smo primili iz Udruženja, i u celosti je prenosimo:
"SRPSKA RAKIJA - novoosnovano udruženje rakijaša ima za cilj da stvara KULT RAKIJE tj. radi na tome da RAKIJA postane NACIONALNI BREND SRBIJE.

Kao što Grci imaju UZO, Meksiko TEQUILLU, Irci - Škoti WHISKY, Rusi VODKU, Srbija treba da se poznaje po RAKIJI. Želja Udruženja je da se kroz ojačavanje zdrave konkurencije medju proizvodjačima, stvara kvalitet koji bi omogućio da RAKIJA postane istinski BREND SRBIJE, piće kojeg se neće stideti niti jedna ambasada Srbije u svetu, a i kada naše goste ponudimo pićem da to bude prava, dobra čista domaća SRPSKA RAKIJA. Takodje, želja je i da Udruženje SRPSKA RAKIJA predstavlja mesto gde će se proizvodjači, na razne načine, susretati sa: konzumentima, predstavnicima ministarstva i stručnjacima svih bitnih profila za proizvodnju RAKIJE.
ivana23 ivana23 13:02 24.09.2008

***

Ma nije reč o sukobu! Radi se o ozbiljnoj mržnji dela seljaka užičkog kraja prema svemu što uvodi red i lepotu u život. Napredak i ugled koji je Emir doneo tom delu užičkog kraja svojim životom i skladom sa prirodom ne narušavajući je, što, priznaćete, nije lako, nikako nije mali. Park prirode u tom delu Srbije bi danas bio krivolovno carstvo obogaćeno poznatim balkanskim ukusom gastarbajterskih neokrečenih kuća na tri ili više nivoa, zbijenih jedna uz drugu u kojima slabo ko obitava, ili engleski površinski kop rudnika nikla koji bi svojim isparenjima satirao sve što živi u tom delu Srbije.
.......................................................
Smeta mojim sunarodnicima što neće moći da i dalje seku državnu šumu i prodaju tuđa drva kao svoja, ne žele da se kroz njihove magle i staze šeta bilo ko sem krađom natovareni traktori. Užičani, deo stanovnika tog malog grada u kotlini, a začuđujuće mnogoljudne opštine, više vole čučavac u svom Narodnom pozorištu za koji nisam bio opremljen maskom i perajima, pa sam bio zabezeknuto prinuđen da, kao i oni sa vrata, na dva metra od rupe vršim lakšu fiziološku radnju, od Emira Kusturice kojeg proteruju u Istanbul i još dalje. Verbalno, zasad.

Miki Manojlovic



Ceo tekst
Strongman Strongman 13:06 24.09.2008

Mitraljezac

trener92 trener92 13:14 24.09.2008

Re: ***

ivana23
Ma nije reč o sukobu! Radi se o ozbiljnoj mržnji dela seljaka užičkog kraja prema svemu što uvodi red i lepotu u život. Napredak i ugled koji je Emir doneo tom delu užičkog kraja svojim životom i skladom sa prirodom ne narušavajući je, što, priznaćete, nije lako, nikako nije mali. Park prirode u tom delu Srbije bi danas bio krivolovno carstvo obogaćeno poznatim balkanskim ukusom gastarbajterskih neokrečenih kuća na tri ili više nivoa, zbijenih jedna uz drugu u kojima slabo ko obitava, ili engleski površinski kop rudnika nikla koji bi svojim isparenjima satirao sve što živi u tom delu Srbije.
.......................................................
Smeta mojim sunarodnicima što neće moći da i dalje seku državnu šumu i prodaju tuđa drva kao svoja, ne žele da se kroz njihove magle i staze šeta bilo ko sem krađom natovareni traktori. Užičani, deo stanovnika tog malog grada u kotlini, a začuđujuće mnogoljudne opštine, više vole čučavac u svom Narodnom pozorištu za koji nisam bio opremljen maskom i perajima, pa sam bio zabezeknuto prinuđen da, kao i oni sa vrata, na dva metra od rupe vršim lakšu fiziološku radnju, od Emira Kusturice kojeg proteruju u Istanbul i još dalje. Verbalno, zasad.

Miki Manojlovic



Ceo tekst

Ivana svaka čast za ovo . Ja imam kućicu tamo, malo dalje u Ribnici, a sve što je rekao Miki je u pravu, to mogu da potvrdim
Strongman Strongman 13:39 24.09.2008

Re: ***

Zaključak: obavezno peraja kad se ide u Užičko dramsko
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:42 24.09.2008

Re: ***

više vole čučavac u svom Narodnom pozorištu za koji nisam bio opremljen maskom i perajima, pa sam bio zabezeknuto prinuđen da, kao i oni sa vrata, na dva metra od rupe vršim lakšu fiziološku radnju, od Emira Kusturice kojeg proteruju u Istanbul i još dalje. Verbalno, zasad.

E ovaj zna sta ko vise voli....
Jbg, zvezda, moze mu se, ljubimac publike....
A ovi sto bi nesto oko svoje zemlje da rese su krivi sto je cucavac u pozoristu takav, pa samim tim gube pravo na da odlucuju o svojoj zemlji.
Pa nemoj ici veliki umetnice u Uzice i resio si svoj problem.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:46 24.09.2008

Re: ***

Miki Manojlovic

znači i miki se pridružio u odbranu lika i dela...
dobro, da ga pitamo dal se raduje što se ljubiša ristić vratio na "daske što život znače".
neće biti usamljen.
Doctor Wu Doctor Wu 13:23 24.09.2008

Naravno

nadasve hrišćanski potez naših stručnjaka.

...jer šta bi mi bez naše golubije, hrišćanske duše. A čitam i da ga je bagra terala u Istanbul, skoro kao i svojevremeno Vesna Pešič, kad mu je poručivala: "Marš u Sarajevo!",( koliko se sećam, ni "naša Bilja" nije previše zaostajala, što pod svojim imenom, što pod pseudonimom KK, ovde na blogu. Koga ne mrzi može se naći u arhivi).

Dobro, najzad su Mitraljezac, Pešička i "naša Bilja" našli nešto zajedničko: patološku mržnju prema Kusturici.
Strongman Strongman 13:38 24.09.2008

Re: Naravno

Ma Kusturica je nebitan u priči.

"Oni su doveli prirodu da biude kao nacionalni park" pa mogu i sami da je očuvaju...

Mene impresionira koliko su ksenofobični, koliko ih ne interesuje istina kad oni odluče...

Uzgred, niko bre nema zube.
pufna92 pufna92 15:21 24.09.2008

Re: Naravno

što pod pseudonimom KK

pazi, bogati, a za taj nisam znala. Dosta mi je bilo one druge sto smo prebrojali... ccc
trener92 trener92 16:23 24.09.2008

Re: Naravno

Uzgred, niko bre nema zube.
Misle da je zbog vode, pa zato piju alkohol, a rakija im je katastrofa,teška brlja, nije to ona kleka o kojoj se ispredaju legende.Čak štaviše, kupuju rakiju ,tešku šećerušu od nekih mufljuza iz srca Šumadije
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:56 24.09.2008

Re: Naravno

"naša Bilja"

našu bilju je ovaj mega srbin tužio sudu.
al ti baš nisi selektivan.
može kusturica sa miloševićem i vučelom, može i sa arkanom, može sa koštunicom, može sa tadićem...
može i sa tomom, što da ne...
može bre sa svakim kad je kinta u pitanju.
ne misliš valjda da je crko za srbijom.

a ako jeste, što se ne kutariše gajbi širom sveta il bar one u parizu pa lepo
kod obradovića upiše decu il unuke (šta je po redu) u školu...
familija živi u parizu a on na "svom" imanju koje je dobio na poklon...
samo neko ko pljune preko može da dobije tolike benefite ovde...
od mojih a ne i od tvojih para jer si i ti zapalio iz ove ljepote...
NNN NNN 17:25 24.09.2008

Re: Naravno

kupuju rakiju ,tešku šećerušu od nekih mufljuza
Dobra rakija i nije za prodaju!
radojicic92 radojicic92 17:56 24.09.2008

Re: Naravno

Uzgred, niko bre nema zube.


nije tacno, moj drugar Dr. Zuba Kremanac ima sve zube i nije ksenofobican

dolybell92 dolybell92 21:02 24.09.2008

Re: Naravno

Dobra rakija i nije za prodaju!


podrum
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 24.09.2008

Re: Naravno

Dobra rakija i nije za prodaju!

jeste, jeste:)

Boris_Treci Boris_Treci 13:23 24.09.2008

Mogu li

da ponizno zamolim za neki link sa vise informacija (osecam lenjost u dusi danas pa mi se ne trazi po gugletu)? :)
Thx.
Strongman Strongman 13:36 24.09.2008

Re: Mogu li

Izvinjavam se... Ja kao prekookeJanac smatram da sam ja zadnji saznao a kad eto ti se solidarisao samnom

lajko_trinidad lajko_trinidad 10:58 25.09.2008

Re: Mogu li

hahahaha
Đurić i njegovi stari generacijama su stvarali park prirode
"pa nije to s neba palo"
ipak u tim Kremanima žive neki nadljudi
božanstva takoreći
Strongman Strongman 11:47 25.09.2008

Re: Mogu li

ovek mrtav ladan rece da su oni stvarali park i d amogu sami da ga ocuvaju!!!
papaja papaja 13:29 24.09.2008

Sta reci

Seljacka posla...
adam weisphaut adam weisphaut 13:40 24.09.2008

Re: Sta reci

papaja
Seljacka posla...

QQ, zar ljubitelji Velikog Emira preziru svoj narod?
Strongman Strongman 13:44 24.09.2008

Re: Sta reci

Ne. Preziru ponašanje koje se pežorativno naziva seljačkim.

papaja papaja 13:46 24.09.2008

Re: Sta reci

papajaSeljacka posla...


QQ, zar ljubitelji Velikog Emira preziru svoj narod?



Nisam nikakav ljubitelj "Velikog Emira "

Ali veoma dobro poznajem seljacki mentalitet i ovo je klasican primer kakvi mozemo da budemo..

To je ono: nece on meni da prica sta cu ja da radim sa mojom livadom...
adam weisphaut adam weisphaut 13:47 24.09.2008

Re: Sta reci

Strongman
Ne. Preziru ponašanje koje se pežorativno naziva seljačkim.


Ne vidiš ništa sporno u jednačini nacionalizam & xenophobia = selo?
Strongman Strongman 13:49 24.09.2008

Re: Sta reci

- neosvetljena traktorska prikolica u kišovitoj noći na magistali
- ukraden poklopac šahte, aobraćajni znak, kablovi za telefon, struju, internet
- prosečena ograda od autoputa
- ukrdena vatrogasna creva iz svih zgrada


Nobles?
Strongman Strongman 13:51 24.09.2008

Re: Sta reci

adam weisphaut
Strongman
Ne. Preziru ponašanje koje se pežorativno naziva seljačkim.


Ne vidiš ništa sporno u jednačini nacionalizam & xenophobia = selo?



AKo to urade Grci onda su grčka posla. AKo seljaci...

A i to je, ponoviću, pežorativno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:55 24.09.2008

Re: Sta reci

To je ono: nece on meni da prica sta cu ja da radim sa mojom livadom...

A treba Kusturica da mu prica?
adam weisphaut adam weisphaut 13:58 24.09.2008

Re: Sta reci

AKo to urade Grci onda su grčka posla. AKo seljaci...

A i to je, ponoviću, pežorativno.

Pa naravno da je pežorativno, ono što mi nije jasno je kako se predrasudama bori protiv kesnofobije kada su u njenoj osnovi predrasude?
papaja papaja 14:04 24.09.2008

Re: Sta reci

To je ono: nece on meni da prica sta cu ja da radim sa mojom livadom...
A treba Kusturica da mu prica?




Ma ne,obicno svaki seljak sve zna najbolje,nema potrebe da slusa bilo koga...
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:09 24.09.2008

Re: Sta reci

Ma ne,obicno svaki seljak sve zna najbolje,nema potrebe da slusa bilo koga...

Ovde se radi o NJEGOVOJ livadi, a tu je ipak on merodavan.
I o "nasim" stereotipima...
I o privilegovanim pojedincima.....
Doctor Wu Doctor Wu 14:14 24.09.2008

Re: Sta reci

Ovde se radi o NJEGOVOJ livadi, a tu je ipak on merodavan

Čekaj, jel' ti to tvrdiš da je Kusturica uzurpirao seljakovu livadu? Pa onda Miki Manojlović laže i patetiše kad pominje državne šume.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:20 24.09.2008

Re: Sta reci

Čekaj, jel' ti to tvrdiš da je Kusturica uzurpirao seljakovu livadu? Pa onda Miki Manojlović laže i patetiše kad pominje državne šume.

A to se ovi seljaci bune zbog drzavne sume?
Da, da upravo to i jeste cilj...stereotip o tome kako seljaci nista drugo ne rade osim sto se opijaju i seku drzavnu sumu je proradio..
Ali jbg ko hoce moze i da sazna
Reditelju Emiru Kusturici, našem komšiji, želimo sve najlepše u njegovom Drvengradu, da sarađujemo i družimo se. Neka oprosti zbog pojedinačnih uvreda naših građana, a mi njemu opraštamo, srpski i pravoslavno, sve uvrede izrečene na naš račun, da nastavimo da živimo u komšijskoj slozi i ljubavi. I na kraju ponavljamo: Nećemo ni po koju cenu sa našom imovinom u Park prirode Mokra gora.”
ivana23 ivana23 14:22 24.09.2008

Re: Sta reci

hoochie coochie man
Ma ne,obicno svaki seljak sve zna najbolje,nema potrebe da slusa bilo koga...Ovde se radi o NJEGOVOJ livadi, a tu je ipak on merodavan.I o "nasim" stereotipima... I o privilegovanim pojedincima.....


Ko je hteo da upravlja NJEGOVOM livadom? Znas li uopste kako je nastao spor i kom propisu se radi!?
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:28 24.09.2008

Re: Sta reci

Znam.
Tako sto je Emiru Kusrurici bilo malo tri ipo hilade hektara nego hoce da upravlja sa svih deset hiljada. Uredba vlade (ne skupstina opet, nego uredba) mu to omogucila. I tu se propisuje kako seljak moze da upravlja svojom imovinom. Ne sme sam da odluci o tome.
A onda je velikii reditelj rekao da su to pijane budale ili nesto slicno, pa je krenulo vredjanje i sa druge strane. Medjutim EK jeste licno izrekao uvredu a sa druge strane se uvreda koju je izrekao mozda neki kreten, pripisuje svima. Nesto oko generalizacije..seljaci, srbi, hrvati, jevreji, ups preterah ne sme se sve od ovoga. Seljaci valjda sme?
Strongman Strongman 14:33 24.09.2008

Re: Sta reci

Da malo pojednostavimo. To "Nacionalni park" ima snagu kao i opština ili mesna zajednica. Samo je skup nekih adminastritivnih pravila isti na celoj teritoriji. Niko ne dolazi da im sruši kuću i odnese oranicu.

Kusta je u celoj priči predsednik opštine Mokra gora. Valjda bolje on nego onaj mitraljezac? Možda i grešim.
papaja papaja 14:35 24.09.2008

Re: Sta reci

Znam.
Tako sto je Emiru Kusrurici bilo malo tri ipo hilade hektara nego hoce da upravlja sa svih deset hiljada. Uredba vlade (ne skupstina opet, nego uredba) mu to omogucila. I tu se propisuje kako seljak moze da upravlja svojom imovinom. Ne sme sam da odluci o tome.
A onda je velikii reditelj rekao da su to pijane budale ili nesto slicno, pa je krenulo vredjanje i sa druge strane. Medjutim EK jeste licno izrekao uvredu a sa druge strane se uvreda koju je izrekao mozda neki kreten, pripisuje svima. Nesto oko generalizacije..seljaci, srbi, hrvati, jevreji, ups preterah ne sme se sve od ovoga. Seljaci valjda sme?


Ako zivim 30 godina u jednom takvom selu,mislim da sam kompetentan da kazem da su to "seljacka posla"
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:38 24.09.2008

Re: Sta reci

Valjda bolje on nego onaj mitraljezac?Možda i grešim.

A ovde vidim bas dobru volju da se razgovara.
Ima li neko treci?
Sustina problema, za mene koji nisam iz tih krajeva je sto postoje privilegovani i sto se uredbe vlade mogu naruciti ako si privilegovan...
Pa neka kupi tu zemlju? Cena je uvek odredjivao prodavac a on bi hteo i tuu da bude privilegovan.
Zato sro je KUSTA.
Ljuttko Ljuttko 14:39 24.09.2008

Re: Sta reci

Ta prva uredba vlade se nalazi se na sajtu vlade , datira iz 2005 godine i ko nije lenj može da je nadje i pročita šta definiše i šta ograničava. I da, postoje vrlo jasne definicije šta ne smeš ni na svojij kući da uradiš ako ti je ona u nekoj recimo prvoj kategoriji žaštite.
Do proširenja uredbe za jos oko 5000 h nisam mogla da dodjem nigde na sajtu vlade a spor je nastao onog trena kada su i na privatnim posedima proširenog dela postavljene table sa natpisima da je to Park prirode ili šta već . Interesantno je da niko ne barata ni sa tačnim nazivom toga nečeg , svako zove kako misli da treba a zakonima o šumama je prilično jasno definisano šta je nacionalni park, šta park prirode šta područje sa posebnim odlikama... baš tim redom i kategorijom. Pa tako to zaštićeno područje nije ni u kategoriji Parka prirode ali ni Kusturici ne smeta da uvek koristi baš taj izraz. Toliko i o poznavanju zakona i ekologije
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:41 24.09.2008

Re: Sta reci

Ako zivim 30 godina u jednom takvom selu,mislim da sam kompetentan da kazem da su to "seljacka posla"

Sta su seljacka posla?
To sto hoce da rade na svojoj i sa svojom zemljom sta im se radi?
Pa i jesu njihova (nasa) posla, sta bii drugo?
adam weisphaut adam weisphaut 14:42 24.09.2008

Re: Sta reci

Imam utisak da sve da Veliki Emir uvede i Jus primae noctis opet bi bilo onih koji bi videli u tome borbu za ekologiju.
papaja papaja 14:54 24.09.2008

Re: Sta reci

Ako zivim 30 godina u jednom takvom selu,mislim da sam kompetentan da kazem da su to "seljacka posla"
Sta su seljacka posla?
To sto hoce da rade na svojoj i sa svojom zemljom sta im se radi?
Pa i jesu njihova (nasa) posla, sta bii drugo?



Dole je max.cohen92 je sasvim lepo objasnio stanje svesti jednog prosecnog srpskog seljaka.
Ima tu i onoga - nek komsiji crkne krava,ako vec ja ne mogu malo da je pomuzem...

pufna92 pufna92 15:38 24.09.2008

Re: Sta reci

Čekaj, jel' ti to tvrdiš da je Kusturica uzurpirao seljakovu livadu? Pa onda Miki Manojlović laže i patetiše kad pominje državne šume.

...za nas malo starije...
ovo me neodoljivo podseca na pricu kad su uskoci se otimali da se ne isusi neretvasnka mocvara i ne pobiju jegulje ... i sta ce njima mandarine i tako to. Mislim da je i vojska na kraju intervenisala jer su oni bili odvajkada hajduci i naoruzani. Ubrzo je taj kraj postao najbogatiji kraj u staroj Jugi. Kesama za djubre su prenosili novac po prodatom vocu!!!
Ta mi je matematika, medjutim, bila jasna. Covek kome sam zaboravila ime, a koji je imao veciti ''kredit'' kod Tita,jer mu je izvukao preko 100 jug. pilota iz Staljinovog sssr-a, je mogao da organizuje i Vojsku i da ih prinudi da saradjuju. Na kraju za njihovo dobro jer je zemlja ostala njihova , s tim sto vise nije bila mocvara, vec prepuna zasadjenih mandarina.
Ova , ovde matematika mi nije jasna. sve ostaje Kusturici? Nabijam standarde i stitim prirodu koja ostaje meni? Priznajem da nisam do kraja informisana o ovome i ova pitanjca mi nisu jasna.

Strongman Strongman 15:42 24.09.2008

Re: Sta reci

Kusturicino je samo ono sto se vodi na njega u katastru. A o ostalom se vodi briga po standardim anacionalnog parka. Barem je tako teoretski.

Prijele mi se mandarine bas sada

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana