PLAYBOY bato

Strongman RSS / 25.09.2008. u 21:51

n561287495_942728_920.jpg

 

Moja supruga Jovana je devojka meseca Playboy-a i krasi skoro desetak stranica oktobarskog broja. A ja kao veran muž pratim svoju suprugu i eto me, počeo sam da pišem za Playboy.

Uz sliku naslovnice, evo i tizera za priču, koju nažalost, ne smem da objavim na blogu u celosti.

 

 Middleman

 Underground fighting je jedan od najčudnijih sportova, ako uopšte može da se nazove sportom. Razlikuje se od obične, ulične tuče, jer ima par pravila i dešava se u ugovorenom terminu na dogovorenom mestu. Nema rvanja, guranja prstiju u oči, udaranja u muda, udaraca glavom, nema poluga... Momci koji ukrštaju pesnice se, po kodeksu ponašanja, pojavljuju nenaoružani, dok za publiku nema pravila. Neretko su svi naoružani. Ove borbe su veoma opasne za borce kao i za posmatrače. Uobičajeno je da su borci pripadnici različitih gangova sto se ogleda u podeli publike... Jedna obična čarka između boraca može za čas da se prenese na publiku i dovede do ozbiljnih problema. Imati više desetina oštrih, naoružanih momaka na tako zapaljivom događaju je samo korak od katastrofe, a možda i manje.
Sinonim za underground tuče je Kimbo Slice, Bahamski tigar, od detinjstva nastanjen u Majamiju. Najslavniji ulični borac sanja svoj san otvorenih očiju, oštrog pogleda iza ogromnih pesnica koje uznemiravaju zdravstveno osiguranje protivnika. Kimbo je sada svetski poznat profesionalni borac koji zarađuje 200.000 dolara po borbi. Ja sam u svet ilegalnih tuča ušao odavno, kao Kimbov telohranitelj. U početku je bilo rutavo dok smo se zavlačili po dvorištima punim hodajućih tempiranih bombi. Bilo je svega i svačega. Sada je lakše. Kimbove borbe su u okviru organizovanog sporta i mečevi se odvijaju pred očima milona ljudi koji prate prenos iz dupke punih arena. Kimbova medijska i internet popularnost je i mene zakačila pa me ljudi danas prepoznaju kao njegovog telohranitelja. Zabavan i nimalo bezopasan posao.
Kod underground tuča značajna figura je i middleman. On je osoba od poverenja obeju strana, nešto kao komesar takmičenja. Middleman sa borcima dogovara vreme i mesto borbe, ugovara visinu opklade, usaglašava pravila, a ne retko i sudi. Pošto underground tuče nisu dozvojene zakonom, lokacija se saopštava svega sat dva pred početak borbe. Večeras, spletom okolnosti, baš meni je zapalo da budem middleman u meču stoleća. Naturalizovani Rus protiv domaćeg crnca. Amerika protiv Rusije. Crni Roki Balboa protiv Ivana Draga. Sukob dva sveta.
Crna ekipa ima poverenje u mene jer radim za Kimba i ja sam naš po difoltu. Rusi su vrlo srdačni sa mnom jer sam radio u ruskim klubovima i imao dva mnogo lepa nokauta na otvorenoj sceni, a i imam dobre preporuke iz Moskve od odredjenog kruga uticajnih ljudi. To me je podiglo na lestvici kod slovenske braće prilično visoko. Sa Andrejom sam dobar preko Mikija Rurka. Povremeno izlazimo zajedno.
Nekoliko zadnjih dana sam imao obilje SMS-ova, dosta telefonskih poziva a i danas sam skoro ceo dan presedeo uz telefon. Vrlo pažljivo dogovaram sve detalje meča. Što više stvari preciziramo manja je verovatnoća da nešto krene po zlu. Nakon dugog radnog dana koristim zatišje pred borbu da se posvetim porodici. Kao da se ništa uzbudljivo ne dešava, predao sam se svom omiljenom hobiju, spremanju večere za familiju. Kuhinja me strašno opušta i inspiriše. Valjda godine...

 

 



Komentari (210)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

MilutinM MilutinM 22:01 25.09.2008

Плаубоу

Moja supruga Jovana se devojka meseca

Jaki, koliko te platio Plejboj za reklamu?

PS. Neću da kupim i gledam, mame mi ))
Strongman Strongman 22:02 25.09.2008

Re: Плаубоу

MilutinM
Moja supruga Jovana se devojka meseca

Jaki, koliko te platio Plejboj za reklamu?



Ne pita se na slavi

p.s. citaj a nemoj slike da gledas
MilutinM MilutinM 22:04 25.09.2008

Re: Плаубоу

p.s. citaj a nemoj slike da gledas

Taman posla. Slike su za zid, nisu za knjige
Strongman Strongman 22:05 25.09.2008

Re: Плаубоу

"Mene pit'o sta sam cit'o?"
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:57 25.09.2008

Re: Плаубоу

MilutinM
p.s. citaj a nemoj slike da gledas

Taman posla. Slike su za zid, nisu za knjige

a jel mogu ja u kamion da je turim?:))
Strongman Strongman 22:59 25.09.2008

Re: Плаубоу

dajc ili scania?
zuplica zuplica 15:41 26.09.2008

Re: Плаубоу

Strongman
dajc ili scania?


Bolje FAP :)
Strongman Strongman 17:00 26.09.2008

Re: Плаубоу

FAP forever!!
ivanajocicb92 ivanajocicb92 07:58 29.09.2008

Re: Плаубоу

Ohoooo, Strongy, waiting for the scans....downloading........
Strongman Strongman 12:20 29.09.2008

Re: Плаубоу

joc

Ma jok bre. Mora da kupite playboy. Zato sam i toliko placen
crab crab 19:25 07.10.2008

ne znam

nazovi me glupim, ali kako se Jovana slikala za Playboy kad sam vas video skoro u Segafredu?
Strongman Strongman 20:32 07.10.2008

Re: ne znam

Slikala se par meseci ranije. necu da te nazovem tako
crab crab 20:49 07.10.2008

Kevin

Uhh..hvala!!! Zamalo da ispadnem glup na blogu
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:03 25.09.2008

cestitke

Lepa ti je supruga, lepa naslovna strana.
No comment oko ulicnih fajtera.
Kuhinja me strašno opušta i inspiriše. Valjda godine...

Pazi da se ne ugojis. Znam jednog mog druga koji se tako postavljao, pa mu je stomacic vec postao vidljiv.
Good luck
Strongman Strongman 22:04 25.09.2008

Re: cestitke

Hvala Vladimire.

Pazim da se ne ugojim... koliko god mogu.
JJ Beba JJ Beba 22:23 25.09.2008

Re: cestitke

Moja supruga Jovana se devojka mesecaPlayboy-a i krasi skoro desetak stranica oktobarskog broja. A ja kao veran muž pratim svoju suprugu i eto me, počeo sam da pišem za Playboy.

znači dok čitam tvoj tekst o nasilju da gledam telo tvoje žene Jovane, vile iz Nišvila?

pokaži svoje zmi'sko telo
Strongman Strongman 22:27 25.09.2008

Re: cestitke

znači dok čitam tvoj tekst o nasilju da gledam telo tvoje žene Jovane, vile iz Nišvila?



promasujes temu. Ovo je umetnicka fotografija.

Pornografija je po prilicno drugaciji sport. Valjda si napravila lapsus.
MightyNora MightyNora 22:17 25.09.2008

...E bas cu da pitam zeta...

Gotovo...

Vise ti nista ne verujem :)))))

Sa cu da okrenem zeta koji radi u Playboy da mi donese frišak primerak da vidim :)

P.S.

Znaš kako to ide u islamskim zemljama - pošto ženi ne može ništa da se dobaci dok je sa nekim muškarcem pored onda njemu pričaju - You lucky man.... =))))

Pozz Strongy, lucky man
Strongman Strongman 22:19 25.09.2008

Re: ...E bas cu da pitam zeta...

Preterao sam... Znam.

Ali kad tako dobro lazem, kako da se zaustavim? A i verujem sam sebi.

Hvala lepo

Strongman the lucky man
Blade Runner Blade Runner 22:19 25.09.2008

A ti

jel' se vracas prirodi? ;-)))
Strongman Strongman 22:19 25.09.2008

Re: A ti

Cesto
Blade Runner Blade Runner 22:29 25.09.2008

Re: A ti

Jel' ta saradnja sa Plejbojem bila jedan od preduslova da se vratis u Nis?
Strongman Strongman 22:32 25.09.2008

Re: A ti

Ma ne. Placali ljudi dobro i ja eto...

A volim da pisem.
malaramona malaramona 22:27 25.09.2008

Paris?

Svaka čast. Moram kupiti plejboj i zbog tebe, al me najviše zaludela ova najava:
- David Albahari: Kako sam postao Paris Hilton:))
Strongman Strongman 22:27 25.09.2008

Re: Paris?

Mozda covek citao neke blogere od onih...
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:30 25.09.2008

Moje čestitke...

To je liberalan strejt-mušakarac: žena na naslovnu Plejboja, pa sve na blog...

Još samo da prestanu da ti smetaju Queerijini kurčevi i Bobanove travestije, pa da budeš čovek na mestu! :)

Vidimo se na BG gej paradi 2076! :)
Strongman Strongman 22:38 25.09.2008

Re: Moje čestitke...

Još samo da prestanu da ti smetaju Queerijini kurčevi i Bobanove travestije, pa da budeš čovek na mestu!



Ne mora sve da bude idealno

Vidimo se na BG gej paradi 2076! :)



Vreme brzo prolazi.

Ako me vec vuces za jezik, a vuces, u pregovorima sam da glumim u domacem filmu sa gay problematikom i bas glumiim obezbedjenje na paradi.'
'
Scenario je mnogo inteligentno i duhovito napisan.
malaramona malaramona 22:45 25.09.2008

Re: Moje čestitke...

Strongman


Ako me vec vuces za jezik, a vuces, u pregovorima sam da glumim u domacem filmu sa gay problematikom i bas glumiim obezbedjenje na paradi.'
'
Scenario je mnogo inteligentno i duhovito napisan.


Pa super ovde na blogu možeš da regrutuješ dosta statista:))
Strongman Strongman 22:46 25.09.2008

Re: Moje čestitke...


Pa super ovde na blogu možeš da regrutuješ dosta statista:))


A i nosece uloge...
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:51 25.09.2008

Re: Moje čestitke...

Ako me vec vuces za jezik, a vuces, u pregovorima sam da glumim u domacem filmu sa gay problematikom i bas glumiim obezbedjenje na paradi.'


Potcenjuješ me Strongamane. Znam za taj Dragojevićev homofobični scenario. Stara je to najava, a imao sam prilike i da ga pročitam.

Elem, ne moramo da se slažemo, niej u tome poenta: ja mogu da imam izbalansirane stavove o ljudima: nešto mi se dopada, nešto ne. Ovaj potez sa Plejbojem mi je ok, pre svega tvoj odnos prema tome. Tako, libralno, treba i nastupati.

Samo, ne treba se na tome zaustaviti -- ako je žensko golo telo tj. njegovi delovi ok u javnom prikazivanju, zašto to ne važi i za muške? Uostalom, zašto ne bismo do kraja liberalizovali prikazivanje konsenzualnog seksa (isključujući nasilje, naravno) -- ima li tu nečeg spornog?

PS. Lepa ti je žena, ali je moj dečko lepši! Šteta što nemamo Playgirl, i ja bi njega na naslovnu, odmah! :)
Strongman Strongman 22:58 25.09.2008

Re: Moje čestitke...

Potcenjuješ me Strongamane. Znam za taj Dragojevićev homofobični scenario. Stara je to najava, a imao sam prilike i da ga pročitam.



Nije homofobican. Mozda se definicija homohobican razvlaci kao zvakaca guma pa ako neko ne podrzava 100% prava seksualnih manjina dobija tu etiketu. a ni to nije slucaj sa ovim scenariom. Licno sam citao.

Elem, ne moramo da se slažemo, niej u tome poenta: ja mogu da imam izbalansirane stavove o ljudima: nešto mi se dopada, nešto ne. Ovaj potez sa Plejbojem mi je ok, pre svega tvoj odnos prema tome. Tako, libralno, treba i nastupati.


Hvala

Samo, ne treba se na tome zaustaviti -- ako je žensko golo telo tj. njegovi delovi ok u javnom prikazivanju, zašto to ne važi i za muške? Uostalom, zašto ne bismo do kraja liberalizovali prikazivanje konsenzualnog seksa (isključujući nasilje, naravno) -- ima li tu nečeg spornog?


Ne vidi se nista od intimnih delova tela na mom blogu. Nastavak ne diskutujem.



PS. Lepa ti je žena, ali je moj dečko lepši! Šteta što nemamo Playgirl, i ja bi njega na naslovnu, odmah! :)


Dobro je sto ti je decko lep. U protivnom bi neko pomisli da si sa njim zbog para. a nije lepo da si gay pa sponzorusa. Slazes se.
dolybell92 dolybell92 23:06 25.09.2008

Re: Moje čestitke...

Playgirl, 2021.



Dušan Maljković Dušan Maljković 23:12 25.09.2008

Re: Moje čestitke...

A što pederi da ne budu sponzoruše? Ustalom, taj termin je užasno mizogin -- "sponzoruša" i upšte pun je nerazumevanja kao problem koji se javlja u tranzicionim društvima, gde je radikalno socijalno raslojavanje ono što mnoge žene već diskriminisane navodi da materijalnu sigurnost traže kroz partnerske odnose... Komplikovano pitanje, za razumevanje, a ne za a priori osudu.

Dragojević k'o Dragojević: ne može taj autistični kolokvijalizam njegovog izraza ništa posebno dobro da napavi, držim, več da ponavlja opšta raisstička mesta čaršije: od kultur-rasizma, preko mizoginije do homofobije.. On je, po mom mišljenju, najskandaloznija figura domaćeg filma i nešto najgore -- u političko-umetničkom smislu -- što je uspelo da se "uhvati" ovde (mada, ruku na srce, videli smo da su "Anđeli" samo išli "na dole", a da je treći deo prošao neprimećen -- doduše nije ga on režirao...)

Kada kažem "homofobičan" govorim naravno iz sopstvene perspektive. Ne tražim da ta perspektiva bude i tuđa i ne mislim da svi koji ne dele taj stav predstavljaju a priori budale koje treba prevaspitati mentalnom DEKONTAMINACIJOM... Zato i pišem na tvom blogu, iako mislim da imaš još zaostalih "slojeva" homofobije, ali da si na dobrom putu. I zato što skoro pa da umeš dobro da pišeš -- da pišeš umeš -- jer neko stvarno zanimljiviji treba da smeni Marka Vidojkovića, koji je, hmmmm... "netalentovan"?

No, tebi želim uspeh u filmskoj karijeri... Daće ovaj blog i neku filmsku zvezdu, vidim...
Strongman Strongman 23:17 25.09.2008

Re: Moje čestitke...

Ne tražim da ta perspektiva bude i tuđa i ne mislim da svi koji ne dele taj stav predstavljaju a priori budale koje treba prevaspitati mentalnom DEKONTAMINACIJOM...



Problem je sto cesto ljude koji su neutralni, tj ne zanima ih problematika homoseksualaca bivaju proglasavani homofobima. Bespotrebno. Uopste nema razloga da se neko izjasnjava za ili protiv.

meni je licno zagrljaj dva homoseksualca maksimalno degute ali nemam nista protiv. Samo ne mogu da gledam. isto mi je gadno kada s emuskarac oblaci i sminka kao zena. Ne mogu da gledam, a opet nemam nista protiv, ali i ne podrzavam. Podrzavam pobunu ako neko zeli da sputa pravo izbora.

Dragojević k'o Dragojević: ne može taj autistični kolokvijalizam njegovog izraza ništa posebno dobro da napavi, držim, več da ponavlja opšta raisstička mesta čaršije: od kultur-rasizma, preko mizoginije do homofobije.. On je, po mom mišljenju, najskandaloznija figura domaćeg filma i nešto najgore -- u političko-umetničkom smislu -- što je uspelo da se "uhvati" ovde (mada, ruku na srce, videli smo da su "Anđeli" samo išli "na dole", a da je treći deo prošao neprimećen -- doduše nije ga on režirao...)



Dragojevic je jedan od moja dva omiljena reditelja. To je vrlo pristrasno osecanje i molim te da mi se ne diras u rezisera da te ne banujem

A što pederi da ne budu sponzoruše? Ustalom, taj termin je užasno mizogin -- "sponzoruša" i upšte pun je nerazumevanja kao problem koji se javlja u tranzicionim društvima, gde je radikalno socijalno raslojavanje ono što mnoge žene već diskriminisane navodi da materijalnu sigurnost traže kroz partnerske odnose... Komplikovano pitanje, za razumevanje, a ne za a priori osudu.



Ma jel se ti to nesto branis?
JJ Beba JJ Beba 23:31 25.09.2008

Re: Moje čestitke...

Dragojević k'o Dragojević: ne može taj autistični kolokvijalizam njegovog izraza ništa posebno dobro da napavi, držim, več da ponavlja opšta raisstička mesta čaršije: od kultur-rasizma, preko mizoginije do homofobije.. On je, po mom mišljenju, najskandaloznija figura domaćeg filma i nešto najgore -- u političko-umetničkom smislu -- što je uspelo da se "uhvati" ovde

e pazi maljkoviću kad se slažem sa tobom.
ne bih da elaboriram, ali apsolutno najodvratnija
JJ Beba JJ Beba 23:32 25.09.2008

Re: Moje čestitke...

meni je licno zagrljaj dva homoseksualca maksimalno degute ali nemam nista protiv.

a kapiram da protiv zagrljaja dve lezbejke nemaš ništa protiv, dapače?
Strongman Strongman 23:32 25.09.2008

Re: Moje čestitke...

e pazi maljkoviću kad se slažem sa tobom.
ne bih da elaboriram, ali apsolutno najodvratnija



Da ne elaboriram ali ja ga obozavam... njegove filmove
Dušan Maljković Dušan Maljković 23:53 25.09.2008

Re: Moje čestitke...


meni je licno zagrljaj dva homoseksualca maksimalno degute ali nemam nista protiv. Samo ne mogu da gledam. isto mi je gadno kada s emuskarac oblaci i sminka kao zena. Ne mogu da gledam, a opet nemam nista protiv, ali i ne podrzavam. Podrzavam pobunu ako neko zeli da sputa pravo izbora.


A što meni nije odvratan strejt ili lezbejski odnos, nego ga nalazim vrlo lepim i erotičnim? Oduvek me je to nerviralo -- odvratno, pa odvratno... I još je u pitanju zagrlja dva muškarca?! Šta bi tek bilo sa analnim seksom? Mislim, i to su zaostaci homofobičnog diskursa -- zar ne pronalaziš lepotu u različitim formama erotizma tj. zašto ja mogu, a ti ne? Zato što nisam ni lezbo- ni heterofobičan.

Vidiš, ima još dug put da pređeš -- no, kako mudra kineska poslovica reče, putovanje od 1000 milja počinje jednim korakom...

Nadam se da će i tvoje slike osvanuti na budućem srpskom izdanju Playgirl-a i da ćeš postati nova gej ikona! :)
Strongman Strongman 23:56 25.09.2008

Re: Moje čestitke...

Predlazem da stavimo tacku na ovaj oftopic.
corn mouth corn mouth 06:43 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

e pazi maljkoviću kad se slažem sa tobom.
ne bih da elaboriram, ali apsolutno najodvratnija


"[...]Dragojević se ponaša kao da je uspešno apsolvirao kurs filmskog marketinga, jer je njegov ideološki background ostao isti - od zasnivanja humornog efekta na lokalnim stereotipijama (komedija ''mentaliteta''), pa do opštih diskriminativnih mesta zaparložene srbijanske baruštine (pre svega homofobija). To je ujedno i razlog zašto reditelj nije uspeo u Hollywoodu - njegov kolokvijalni izraz, te autistični lokalizam direktno je suprotstavljen multinacionalnom jeziku najveće filmske industrije. Govori srpski da te ceo svet razume - tu samoironičnu doskočicu, Dragojević je previše bukvalno pročitao i nikada nije progovorio engleski, jezik hiperglobalizujuće planete, koja sadržaje lokalnog karaktera ili briše sa lica zemlje, ili ih integriše, kao ukras, u ''švedski sto'' raznovrsnih kultura. Nasuprot tome, režiser lokal-patriotskom lešu - onome što je mrtvo, samo to još ne zna - daje veštačko disanje, ne prepoznajući da piše nekrolog vrstama osuđenim na evolutivno istrebljenje: kapitalizujuća Srbija, sa sve većim zahtevom za integraciju u međunarodnu zajednicu i EU, biće prinuđena da u jednom trenutku izađe iz patrijarhalnog habitusa koji režiser nekritički fetišizuje, te će smeh, pomešan sa šokom, kada se dvojica muškaraca poljube, zameniti ravnodušnost. Dok se to ne desi, Mi nismo anđeli 2 nosiće oreol provokativnog, mada je on, za sredinu koja drži do razvoja civilnog društva, skandalozan koliko i pisanje domaćeg u svesku za školski rad, da se dragojevičanski izrazim. Jedino, što bi moglo izazvati sablazan, jeste količina humora zasnovanog na nasilju, te njegova normalizacija (u redu je da takav vid komunikacije postoji) i ne baš suspregnuta fascinacija istim (ma baš je cool). U tom smislu, film je de facto ultra-konzervativan, jer predstavlja glas one Srbije koja muškarce i dalje vidi kao snažne, mačisticke figure, ''opake jebače'', ali i zaštitnike svojih kćeri, pronalazeći u tome vrednost par excellence, udarajući tako kontru emancipaciji Srbije od patrijarhalnih vrednosti, analogno onome što Kusturica čini (sa) Romima - oni, po njemu, ne treba da izađu iz sadašnjeg načina života, zbog toga što će izgubiti ''dušu'', ono ''jedinstveno i samosvojstveno'', bez obzira u kolikoj se (materijalnoj) bedi nalazili.[...]"

[...]"Dragojević ima emotivnih razloga za skretanje u levo - u najrazvijenijoj zemlji kapitalizma nije uspeo da proda svoje režijsko umeće. Ko gubi ima prava da se ljuti, te i da ponovo (osvete radi?) pravi filmove koji se ne ulaguju, kako autor davno reče, homoseksualnom kanskom žiriju. Uostalom, čini se da je to opšte mesto ideološkog preletanja nakon petog oktobra, tako da možemo, u skladu sa Dragojevićevom konverzijom, da očekujemo da se Sinod SPC učlani u Žene u crnom, što mnogi ne bi ni primetili, zbog gotovo identičnog outfita. Na istom tragu, moguća je pojava Pinka, kao ključnog sponzora filma, te njegova uspostava u urbani medij, koji time dovršava sopstvenu anti-tezu (u odnosu na početak obeležen turbo-folkom), dok se Dragojević, od siromašnog konzervativca i umetnika (koji je u ružičastoj televiziji pronašao glasnika kulturne apokalipse), transformisao u levog kultur-biznismena. Naravno, sinteza koja je usledila u opštem pomirenju ''urbane'' i ''ruralne'' Srbije donela je i novi kvalitet - Pink, na koji B92 sve više liči, postaje stožer onog dela urbanog undergounda, kome je nekoć bio smrtni neprijatelj (uz tročasovnu Grand paradu), dok Dragojević, profesionalno radeći na brendiranju i brendovanju, i dalje zadržava oreol alternative neokrnjenim. Dve Srbije, prva, navodno miloševićevska i posle Miloševića, i ona, opet navodno protiv najčuvenijeg haškog zasužnjenika, spojile su se u pop-kulturnom domenu, korespondirajući ''istorijskom pomirenju četnika i partizana'', u republičkoj Skupštini. Kao što Život imitira Umetnost, tako i Politika podražava Pop-kulturu."


ANĐELI NEBESKE SRBIJE by Dušan Maljković.

Strongman Strongman 07:37 26.09.2008

Re: Moje čestitke...


"[...]Dragojević se ponaša kao da je uspešno apsolvirao kurs filmskog marketinga, jer je njegov ideološki background ostao isti - od zasnivanja humornog efekta na lokalnim stereotipijama (komedija ''mentaliteta''), pa do opštih diskriminativnih mesta zaparložene srbijanske baruštine (pre svega homofobija). To je ujedno i razlog zašto reditelj nije uspeo u Hollywoodu - njegov kolokvijalni izraz, te autistični lokalizam direktno je suprotstavljen multinacionalnom jeziku najveće filmske industrije.


Iza predimenzionisanog recnika se krije jedno veliko nista, "Ivkova slava" je tesko prevodiva pa je i dalje odlicna, na primer. Ali dok zivim ucim. Do sada nisam znao da ima neko da ne voli Srdjanov humor.



Govori srpski da te ceo svet razume - tu samoironičnu doskočicu, Dragojević je previše bukvalno pročitao i nikada nije progovorio engleski, jezik hiperglobalizujuće planete, koja sadržaje lokalnog karaktera ili briše sa lica zemlje, ili ih integriše, kao ukras, u ''švedski sto'' raznovrsnih kultura. Nasuprot tome, režiser lokal-patriotskom lešu - onome što je mrtvo, samo to još ne zna - daje veštačko disanje, ne prepoznajući da piše nekrolog vrstama osuđenim na evolutivno istrebljenje: kapitalizujuća Srbija, sa sve većim zahtevom za integraciju u međunarodnu zajednicu i EU, biće prinuđena da u jednom trenutku izađe iz patrijarhalnog habitusa koji režiser nekritički fetišizuje, te će smeh, pomešan sa šokom, kada se dvojica muškaraca poljube, zameniti ravnodušnost.


Prelazni peroid nece da traje par dana, meseci, ... Vec malo duze.

Mozda je vreme da se pomirimo sa cinjenicom da neki ljudi nece nikad aktivno podrzavayi gay prava, a to ih ne cini homofobnim.



U tom smislu, film je de facto ultra-konzervativan, jer predstavlja glas one Srbije koja muškarce i dalje vidi kao snažne, mačisticke figure, ''opake jebače'', ali i zaštitnike svojih kćeri, pronalazeći u tome vrednost par excellence, udarajući tako kontru emancipaciji Srbije od patrijarhalnih vrednosti, analogno onome što Kusturica čini (sa) Romima - oni, po njemu, ne treba da izađu iz sadašnjeg načina života, zbog toga što će izgubiti ''dušu'', ono ''jedinstveno i samosvojstveno'', bez obzira u kolikoj se (materijalnoj) bedi nalazili.[...]"



Sad razumem. I Kusturica i Dragojevic ne valjaju.

... pa dobro. To vise govori o autoru teksta nego o kinematografima koji su referencirani u tekstu.


Mrzi me da komentarisem dalje ali se vidi da je subjektivno sagledavanje izdignuto na nivo objektivizma. U pokusaju normalno.
Atomski mrav Atomski mrav 07:39 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Ako nisi s njima, onda si protiv njih. Logika je jednostavna. Ne znam šta bi sa onim "Live and let live"?
Strongman Strongman 07:46 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Atomski mrav
Ako nisi s njima, onda si protiv njih. Logika je jednostavna. Ne znam šta bi sa onim "Live and let live"?


Vrlo mudro zapazanje koje nije 100% tacno ali je daleko od netacnog.

Avikakote
Dušan Maljković Dušan Maljković 07:56 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Jel ti to želiš da kažeš Strongi da ja nemam prava da ne volim ni Kustruricu ni Dragojevića? Ja ne mislim da je Dragojević, striktno tehnički posmatrano, loš režiser -- ja mu prosto zameram "politički sloj", pre svega (koga ne mogu i ne želim da odvajam od umetničkog). Tekst nije citiran u celini -- ima i jedna mala pohvala njegovom stručnom umeću na početku, tako da i kod njega, kao i kod tebe, "balansiram".

Btw -- mislim da ga Kusturica šije za tri nivoa (iako ni njemu nisam previše naklonjen, sem možda u najranijoj fazi). Uostalom, čovek ima mnoga relevantna međunarodna priznanja (za razliku od onog drugog) -- pa što je sad moje mišljenje relevantnije od "kanskog homoseksualnog žirija", kako reće Dragojević?

Enivej, ja nigde ne kažem da si ti homofobičan, nego da imaš i homofobične reakcije, da je tvoje ponašanje efekat homofobije. To je suptilna, ali odlučujuća razlika: ti postavljaš granice gej emancipaciji (do ovde ok, odavde već ne), zadržavaš pravo na negativne rekcije u vezi sa teelsnim kontaktom (što ti ja ne osporavam, ali ne mogu da se složim sa tim), ali bi i predvodio gej-paradu u Beogradu. Dakle, pola-pola, a ja, stoga, zadovoljan.

Uostalom, ja bih se fokusirao na pisanje da sam na tvom mestu. To je tvoj medij. I vodiš dovoljno zanimljiv život da budeš srpski Henri Miler -- nasuprot srpskom Bukovskom (MV) koji je možda srpski, ali nikako ono drugo...
corn mouth corn mouth 08:36 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Uostalom, zašto ne bismo do kraja liberalizovali prikazivanje konsenzualnog seksa (isključujući nasilje, naravno) -- ima li tu nečeg spornog?


"To liberate sexuality would be to create a society in which technocratic discipline would be impossible. But to thwart sexuality outright would create a widespread, explosive resentment that required constant policing; and, besides, this would associate the technocracy with various puritanical traditions that enlightened men cannot but regard as superstitious. The strategy chosen, therefore, is not harsh repression, but rather the Playboy version of total permissiveness which now imposes its image upon us in every slick movie and posh magazine that comes along. In the affluent society, we have sex and sex galore — or so we are to believe. But when we look more closely we see that this sybaritic promiscuity wears a special coloring. It has been assimilated to an income level and social status available only to our well-heeled junior executives and the jet set… Real sex, we are led to believe, is something that goes with the best scotch, twenty-seven-dollar sunglasses, and platinum-tipped shoelaces. Anything less is a shabby substitute… It is the reward that goes to reliable, politically safe henchmen of the status quo. Before our would-be playboy can be an assembly-line seducer, he must be a loyal employee."
T. Roszak in The Making of a Counter Culture, 1968.
adam weisphaut adam weisphaut 08:36 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Uostalom, čovek ima mnoga relevantna međunarodna priznanja (za razliku od onog drugog) -- pa što je sad moje mišljenje relevantnije od "kanskog homoseksualnog žirija", kako reće Dragojević?

Zašto bi nagrade bile relevantnije od našeg mišljenja?
Filmovi bi trebalo da se prave za konzumente a ne za nagrade.
Nagrade su proizvod raspoloženja grupe ljudi koja odlučuje u datom trenutku pa je i njihova odluka je arbitrarna.
Po toj logici je npr. Roki bolji film od Taksiste, ne poričem pravo da nekom jeste, meni nije.
ne.nevena ne.nevena 08:57 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Strongman

Iza predimenzionisanog recnika se krije jedno veliko nista, "Ivkova slava" je tesko prevodiva pa je i dalje odlicna, na primer. Ali dok zivim ucim. Do sada nisam znao da ima neko da ne voli Srdjanov humor.





Naravno da ima mnogo njih koji ne vole njegov humor. Ni njega, ni njegove filmove. I ja sam jedna od njih. I ne znam da li vise ne volim "Ivkovu Slavu" ili nastavke "Andjela..." ili druge kic-besmislice-baljezgarije od njegovih zeljkomitrovicevsko-pink sr..a. Ali, to nije tema.


Prelepa Vam je zena. I izgleda veoma mladoliko.

Pozdrav.
Strongman Strongman 09:05 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Prelepa Vam je zena. I izgleda veoma mladoliko.

Pozdrav.



hvala i pozdrav
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:43 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Bebica

a kapiram da protiv zagrljaja dve lezbejke nemaš ništa protiv, dapače?


Dušan
A što meni nije odvratan strejt ili lezbejski odnos, nego ga nalazim vrlo lepim i erotičnim? Oduvek me je to nerviralo -- odvratno, pa odvratno... I još je u pitanju zagrlja dva muškarca?! Šta bi tek bilo sa analnim seksom? Mislim, i to su zaostaci homofobičnog diskursa -- zar ne pronalaziš lepotu u različitim formama erotizma tj. zašto ja mogu, a ti ne? Zato što nisam ni lezbo- ni heterofobičan.


Jedan od osnovnih argumenata u korist gay populacije i boraca za njena prava je da se radi o pojavi koja REALNO postoji od uvek u ljudskom drustvu (bez obzira da li je manje ili vise bila skrivena). Medjutim, ako se ocekuje da drugi ljudi prihvate ono sto sami ne razumeju/osecaju, trebalo bi biti u stanju prihvatiti i osecanja tih drugih ljudi ... Kao napirmer ovo da ogromna vecina heteroseksualnih muskaraca ima osecaj odbojnosti prema neznostima izmedju dva muskarca a sasvim suprotna osecanja kad su u pitanju neznosti izmedju dve zene. I smesno je pri tome se pozivati na nekakvu politicku korektnost i/ili fobiju. Zasto ne prihvatiti to kao realnost? A da je tako U REALNOSTI posluzicu se jednim inidirektnim (ali po meni vrlo cvrstim) dokazom: erotskom, pornografskom ili, bolje reci, industrijom seksa. Kao sto je poznato radi se o oblasti koja vrlo cesto funkcionise na ivici (ili sa obe strane) legalnosti. I motivi su vrlo jasni: nikoga tu ne intersuje da li je nesto tabu, (ne)moralno, u skladu sa normama ili i sl. "Prodavce" interesuje samo zarada a "kupce" samo da zadovolje svoje seksualne porive u mraku neke kabine ... A kao sto je poznato (i bar dosada) je ta industrija najvecim delom pocivala na interesovanjima/potrebama heteroseksualnih muskaraca ... i jedan od standardnih delova te ponude su neznosti izmedju dve zene a prakticno nikad neznosti izmedju dva muskarca ... Prema tome Dusane ako vec prizanjes da tebe nerviraju i smetaju ti osecanja jedne grupe ljudi onda moras da prihvatis da i njih nervira i smeta im nesto drugo ...

Dusane, ne slazem se ni sa ovom tvojom upotrebom reci "homofobican" kojom pokusavas da objasnis sve ono sto se tebi licno ne svidja i da je prilepis kao etiketu svima koji u pogledu ove problematike misle drugacije. A rec ima negativnu konotaciju koja asocira na bolest ... poremecaj ... ili nesto slicno. Evo objasnicu ti kontra primerom. Uzmimo dva primarna ljudska motiva/nagona: potreba za hranom(glad) i seksom. Od oba ljudi cesto prave umetnost, nauku, izvor zadovoljstva i mnogo sta jos. Ali i jedan i drugi imaju JASNU biolosku svrhu. I kod jednog i kod drugog postoje grupe jedinki koje iz raznih razloga (cesto i genetskih) te svoje potrebe zadovoljvaju na nacin drugaciji nego vecina i na nacin koji je u suprotnosti od one osnovne bioloske svrhe. Medjutim kad kvalifikujemo taj "drugi nacin" moramo biti pazljivi u upotrebi reci i recimo kloniti se suvise neodredjenih i onih koje imaju negativnu konotaciju kao sto su recimo "bolestan", "nenormalan" etc. Zato sto je to korak prema nanosenju nepravde prema tim ljudima, vredjanju i njihovoj diskriminaciji ... E kad se neko bori protiv takvih stvari i vrlo je osetljiv na upotrebu politicki nekorktnih izraza i kvalifikacija, morao bi i sam da bude vrlo pazljiv u slicnim situacijama. A ne kao ovaj Boban koji je bori za svoja ljudska (seksualna) prava ... a pljuje, vredja i gazi po ljudskim pravima (verskim/religioznim) miliona drugih ljudi ...

pozz
maksa83 maksa83 10:00 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

nasuprot srpskom Bukovskom (MV) koji je možda srpski, ali nikako ono drugo...


Maljkoviću, šoking - em sam sve razumeo, em se sve slažem. Kad neko pomene MV kao super pisca ja uvek kažem: "kakva zemlja, takav i Bukovski".
adam weisphaut adam weisphaut 10:09 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Ali i jedan i drugi imaju JASNU biolosku svrhu

Ja jadan mislio da je ono na čemu je nastala civilizacija i ono što razlikuje ljude od ostalih životinja to da čovek ima svest o sebi koja je jača od bioloških nagona.
Inače ta prirodna objašnjenja su često zloupotrebljavana, znaš ono da najjače rase opstaju i slične socijadarvinističke fore.
Pozz
adam weisphaut adam weisphaut 10:15 26.09.2008

Umalo da mi ovaj biser promakne

pljuje, vredja i gazi po ljudskim pravima (verskim/religioznim) miliona drugih ljudi ...

Pa Vasice, oni milioni verujućih koji imaju u svom svetom sinodu jednog pedofila i puškomitraljesca moraju i da to otrpe :))))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:43 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

adam weisphaut
Ja jadan mislio da je ono na čemu je nastala civilizacija i ono što razlikuje ljude od ostalih životinja to da čovek ima svest o sebi koja je jača od bioloških nagona.
Inače ta prirodna objašnjenja su često zloupotrebljavana, znaš ono da najjače rase opstaju i slične socijadarvinističke fore.


Slazem se da su "prirodna objasnjenja" cesto zloupotrebljavana ... ali su cesto zloupotrebljavana i "neprirodna" objasnjenja odnosno pokusaji da se opravda nesto sto je u suprotnosti sa prirodom ...

A ti jadana gresis ako mislis da je je ljudska svest jaca od bioloskih nagona ... u VECINI slucajeva nije. I u prinicpu je mnogo bolje za ljude da zive i uzmu u obzir prirodne i bioloske nagone ... Zamisli da ja kazem: posto ja imam svest onda necu da jedem kao zivotinja onoliko koliko je mom organizmu potrebno da ostane u formi, nadoknadi potrosenu energiju nego cu da jedem onoliko i onako kako se hrane (neki) ljudi: da zderem previse (ili pogresnu hranu) dok ne ubijem samog sebe :)))

U svakom slucaju ovakva generalna diskusija nema mnogo smisla ... za sve treba imati neke konkretnije argumente i razloge. Besmisleno je reci: mi ljudi smo svesni pa cemo se ponasati suprotno svojoj prirodi i bioloskim zakonima.

pozz

ps. Mrzi me da diskutujem o vasim napadima na crkvu i vernike ... sirenje neistina i nedokazane tvrdnje kao i okrivljavanje (velike) grupe ljudi za krivicu pojedinaca je uobicajeni nacin gazenja ljudskih prava te grupe. To sto medju homoseksualcima ima pedofila ne znaci da treba oni svi zbog toga da trpe ... ali tesko je diskutovati sa tobom posto za tebe ne vaze racionalni argumetni - nego politicka podobnost ...
adam weisphaut adam weisphaut 11:16 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Besmisleno je reci: mi ljudi smo svesni pa cemo se ponasati suprotno svojoj prirodi i bioloskim zakonima.

Vaso sokole, jednako je besmisleno reči samo da je samo ono što ima biološku funkciju bolje :))
Ubistvo ili silovanje imaju takođe svoju biološku funkciju pa se ne bih usudio npr. kažem da je neprirodno to što ih društvo zabranjuje :))
sirenje neistina i nedokazane tvrdnje kao i okrivljavanje (velike) grupe ljudi

Nieistine i nedokazane tvrdnje? O čemu ti to ? Ne može da bude o Puškomitraljescu pošto se isti slikao in flagranti
Dakle mora da je o Pahomiju prepodobnom kome je slučaj zastareo zahvaljujući našem čuvenom nezavisnom pravosuđu? Aha, po toj tvojoj logici je onda i Haradinaj sudski dokazano nevin čovek? Ali zašto si ti kao veliki poštovalac sudski dokazanog onako burno reagovao? Zbog onog što je nedokazano :))?
Elem što se tiče miliona uvređenih, ako molioni uvređenih vernika smatraju za uvredu ako im kažem da je institucija u koju polažu povernje takva i takva zbog toga i toga, da li je problem moj ili tih vernika koji preferiraju da veruju umesto da saslušaju kako ti voliš da kažeš snagu argumenata :)))?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:35 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Vaso sokole, jednako je besmisleno reči samo da je samo ono što oma biološku funkciju bolje :))


Slazem se (opet ... samo ne vidim kakve veze ima to sa onim sto sam ja napisao? Zasto ne citiras nesto iz mog prvog posta pa obrazlozis zasto se sa tim ne slazes i ponudis argumente? Nego ovako izmislis neku tezu (koju moze biti neko drugi negde drugde zastupa) pa onda diskustujes sa njom ... i pri tom se obracas meni imputirajuci indirektno meni to o cemu pricas?

ps. To da se neki pop slikao sa mitraljezom nisam ni poricao ... ne vidim samo zasto bi sad svi vernici bili za to krivi niti da se mogu optuzivati za sve i svasta... Uostalom mozda medju mitraljescima ima i homoseksualaca i, recimo, ateista? I da li to znaci da oni treba da budu pausalno okrivljeni za nesto? Ili da oni svi, kako vi to volite da kazete, treba da se "ogradjuju" ... pa ako to ne urade (ili vama nije poznato) - odmah su krivi? Kad sam pricao o nedokazanosti, mislio sam na ono o pedofiliji ... Naravno da sam zato da se tako nesto kazni kad i ako se moze dokazati ... ali ne vidim kakve to veze ima sa mnom ili tim da li sam ja ateista ili vernik? I cak mi je uvredljivo da neko od mene trazi da se od toga ogradjujem!!! Valjda se to podrazumeva ... sta imam ja da se pojedinacno ogradjujem od svakog zlocina bez obzira da
li zlocinac po nekom kriterijumu moze imati neke veze sa mnom? (recimo po boji ociju, verskoj, nacionalnoj ili seksualnoj pripadnosti/orijentaciji)??? Idi bre Adi trazi nekog drugog za tvoja besmislena prepucavanja ...
adam weisphaut adam weisphaut 11:55 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Pa pogledaj malo bolje, pa ćeš videti da nisam ni ja rekao da:
mi ljudi smo svesni pa cemo se ponasati suprotno svojoj prirodi i bioloskim zakonima.

ja sam rekao da je ono što razlikuje čoveka od životinja svest koja nam omogućuje da se ne rukovodimo isključivo nagonima tj. da ih kontrolišemo, zato kod nas ishrana i sex nisu samo pitanje preživljavanja i razmnožavanja.
Drugim rečima optužuješ me za ono što i sam radiš.
I ima mitraljezaca među svim grupama,ali kad su na čelu neke institucije koja propoveda hrišćansku ljubav to je u najmanju ruku groteskno :)))
I ne apostrofiram ga ja zbog pripadnosti pravooslavlju (što "lukavo" pokušavaš da podmetneš nego zbog crkevnog starešinstva :)))
A sad ti meni reci ako je nekom dozvoljeno da zloiupotrebljava snagu neke institucije nije li prirodno i da se to odrazi na njen ugled :))))))))?
P.S. Da li Duki Maki još misli da sam homofob ?
JJ Beba JJ Beba 15:15 26.09.2008

Re: Moje čestitke...

Do sada nisam znao da ima neko da ne voli Srdjanov humor.

da sam na tvom mestu ja bih se zabrinula kolko malo znaš
man ray loves me man ray loves me 11:16 27.09.2008

Re: Moje čestitke...

Nagrade su proizvod raspoloženja grupe ljudi koja odlučuje u datom trenutku pa je i njihova odluka je arbitrarna.
al ne grupe ljudi koja ceka bus zajedno, vec ljudi sa vrha profesije. odluka je arbitrarna jer ima upliva ukusa, ali to je manji deo - profesionalno ocenjivanje ne zavisi od trenutnog raspolozenja, u principu ne zavisi mnogo ni od sastava zirija. neke nagrade furaju koncept koji gledaocima moze biti stran, ali iza svake nagrade stoji autoritet zirija.
Strongman Strongman 12:27 27.09.2008

Re: Moje čestitke...

da sam na tvom mestu ja bih se zabrinula kolko malo znaš


Zabrini se. Tesim se da ima ko zna sve.
Strongman Strongman 12:30 27.09.2008

Re: Moje čestitke...

Uostalom, ja bih se fokusirao na pisanje da sam na tvom mestu. To je tvoj medij. I vodiš dovoljno zanimljiv život da budeš srpski Henri Miler -- nasuprot srpskom Bukovskom (MV) koji je možda srpski, ali nikako ono drugo...



Ups. Prevideo sam ovaj deo.

Hvala na zapazanju. Ja se kao pomalo slazem sa obe konstatacije.
JJ Beba JJ Beba 22:53 27.09.2008

Re: Moje čestitke...

Strongman
da sam na tvom mestu ja bih se zabrinula kolko malo znaš


Zabrini se. Tesim se da ima ko zna sve.

ja se ne brinem. nisam na tvom mestu.
mikimedic mikimedic 00:10 28.09.2008

Re: Moje čestitke...

meni je licno zagrljaj dva homoseksualca maksimalno degute ali nemam nista protiv


e bre strongi, sto tako? meni uopste ne smeta, pogotovo ako su dve ribe...:))
Strongman Strongman 02:05 28.09.2008

Re: Moje čestitke...

e bre strongi, sto tako? meni uopste ne smeta, pogotovo ako su dve ribe...:))


Pravo zboris. Zenama su dozvoljene male slabosti.
Strongman Strongman 02:06 28.09.2008

Re: Moje čestitke...


ja se ne brinem. nisam na tvom mestu.


Dobro je to.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:00 25.09.2008

hrabro

Bas sam se prijatno iznenadio. Ti, zena, bogami napredno i za svaku pohvalu , klap, klap klap
Strongman Strongman 23:08 25.09.2008

Re: hrabro

Sta reci - hvala.

pa posle kako da ne sedim uvece kod kuce, kako?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:14 25.09.2008

Re: hrabro

Strongman
Sta reci - hvala.

pa posle kako da ne sedim uvece kod kuce, kako?

gde pored zzene ili kompjutera, blogeru?
Strongman Strongman 23:23 25.09.2008

Re: hrabro

gde pored zzene ili kompjutera, blogeru?


DA
dolybell92 dolybell92 23:25 25.09.2008

Re: hrabro

Sta reci - hvala.

pa posle kako da ne sedim uvece kod kuce, kako?


Stvarno, kako ?
Nego posle ove fotke - preći ćeš ti i danju da sediš kod kuće, vidim ja to...

Strongman Strongman 23:29 25.09.2008

Re: hrabro

Bolje ja nego neki komsija
dolybell92 dolybell92 23:03 25.09.2008

Pazi !

Večeras, spletom okolnosti, baš meni je zapalo da budem middleman u meču stoleća.


..da ne budeš peršun u sendviču ))

Strongman Strongman 23:07 25.09.2008

Re: Pazi !

Tzv mirodjija
dolybell92 dolybell92 23:26 25.09.2008

Re: Pazi !

Tzv mirodjuja


U toj čorbi ti to već jesi, nego da te ne "spljeskaju" ?
Strongman Strongman 23:29 25.09.2008

Re: Pazi !

dolybell92
Tzv mirodjuja


U toj čorbi ti to već jesi, nego da te ne "spljeskaju" ?



Mudro zboris
flipper58 flipper58 23:12 25.09.2008

Веома интересантно

али за мене сазнање дана је :
cena magaraca u Turskoj se za godinu dana više nego duplirala, sa 340 evra na 840.

Иначе, Желим вам пуно среће у вашим заједничким виндфоловима. Једино не разумем зашто се дичиш те везе са Микијем ОРурком, тај тип тешко да ће икад превазићи свој ганстеризам.
Позз : )
Strongman Strongman 23:19 25.09.2008

Re: Веома интересантно

Иначе, Желим вам пуно среће у вашим заједничким виндфоловима. Једино не разумем зашто се дичиш те везе са Микијем ОРурком


ja se dicim svojim prijateljima.


тај тип тешко да ће икад превазићи свој ганстеризам.


Pricas o stvarim akoje cak i ne verujes da poznajes
medjutim92 medjutim92 23:19 25.09.2008

Re: Веома интересантно

flipper58
али за мене сазнање дана је :
cena magaraca u Turskoj se za godinu dana više nego duplirala, sa 340 evra na 840.


Strasno. Nista nije tako dobro za kobasice kao mlado mogare.
flipper58 flipper58 23:23 25.09.2008

Re: Веома интересантно

Pricas o stvarim akoje cak i ne verujes da poznajes


Прилично је јасно када даје интервјуе. Видим и да је боксовао своје бивше.
Strongman Strongman 23:29 25.09.2008

Re: Веома интересантно



Прилично је јасно када даје интервјуе. Видим и да је боксовао своје бивше.


To je idiotluk a ne gangsterizam.
dolybell92 dolybell92 23:45 25.09.2008

Re: Веома интересантно

ja se dicim svojim prijateljima.


a i nije običan
Strongman Strongman 23:49 25.09.2008

Re: Веома интересантно

Nesporno
dragoljub92 dragoljub92 00:22 26.09.2008

Re: Веома интересантно

skoro sam ponovo gledao ,,anđelovo srce".samo to da je snimio bilo bi dovoljno,a što je budala pa svko je budala na svoj način.
Strongman Strongman 00:24 26.09.2008

Re: Веома интересантно

A dao bog snimio je i jos toga.

Nadamo se oskaru za Wrestlera
dragoljub92 dragoljub92 00:47 26.09.2008

Re: Веома интересантно

Strongman
A dao bog snimio je i jos toga.

Nadamo se oskaru za Wrestlera

to nisam gledao,ali dobar je bio u ulozi nekog pedera u zatvoru,sporedna uloga ali dobro odglumljena
nabrajam samo neke ,gledao sam ga dosta i jednostavno ume
Strongman Strongman 00:50 26.09.2008

Re: Веома интересантно

ume nego sta
NNN NNN 00:43 26.09.2008

Ja te razumem

Ko kaže da je loše biti papučar :)
Strongman Strongman 00:50 26.09.2008

Re: Ja te razumem

Samo ako papuce zuljaju
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:43 26.09.2008

Jedna lepa misao i poučan odgovor

Moj omiljeni lik, Šarl Aznavur, davno je rekao: "Valja ustati od stola kada je najlepše!"
A kada je čuvenog pisca Somerseta Moma jedan mladi novinar upitao zašto više ne piše i ne objavljuje, dobio je sledeći odgovor: "Dragi moj, ja više nemam talenta!"
Strongman Strongman 00:51 26.09.2008

Re: Jedna lepa misao i poučan odgovor

poučan odgovor



na koje pitanje?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:56 26.09.2008

Re: Jedna lepa misao i poučan odgovor

Odgovor na pitanje mladog novinara zašto jedan tako veliki i daroviti pisac više ne piše i ne objavljuje!

Koliko umetnika bi ostalo u lepšem pamćenju i boljem izdanju da su znali i umeli da uoče kada su ostali bez talenta!?
Strongman Strongman 01:34 26.09.2008

Re: Jedna lepa misao i poučan odgovor

aha
dolybell92 dolybell92 06:55 26.09.2008

Re: Jedna lepa misao i poučan odgovor

Koliko umetnika bi ostalo u lepšem pamćenju i boljem izdanju da su znali i umeli da uoče kada su ostali bez talenta!?


?

Strongman Strongman 07:18 26.09.2008

Re: Jedna lepa misao i poučan odgovor

dolybell92
Koliko umetnika bi ostalo u lepšem pamćenju i boljem izdanju da su znali i umeli da uoče kada su ostali bez talenta!?


?




Evo i ja:

??
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:55 26.09.2008

Re: Jedna lepa misao i poučan odgovor

Filip M.
...Odgovor na pitanje mladog novinara zašto jedan tako veliki i daroviti pisac više ne piše i ne objavljuje...

Filipe, ne preteruj. Somerset Mom (Sommerset W. Maugham) ne spada u "velike i darovite pisce", vec u osrednje. A ono sto si prethodno rekao
Filip M.
...A kada je čuvenog pisca Somerseta Moma jedan mladi novinar upitao

to stoji, jer on jeste bio cuven - posto je pisao dopadljive knjige. Ali da je velikan engleske knjizevnosti - nije.

P. S. Neka Strongy oprosti zbog ovog trolovanja.
Strongman Strongman 17:07 26.09.2008

Re: Jedna lepa misao i poučan odgovor

P. S. Neka Strongy oprosti zbog ovog trolovanja.


Kod mene termin "trolovanje" ne postoji. Svoj blog smatram drustvancem koje se okupolo na kafi u popodnevnim satima pa se ćaska.
just4spiderman just4spiderman 18:25 01.10.2008

Re: Jedna lepa misao i poučan odgovor

Kod mene termin "trolovanje" ne postoji. Svoj blog smatram drustvancem koje se okupolo na kafi u popodnevnim satima pa se ćaska.

Kod mene termin "trolovanje" ne postoji. Svoj blog smatram drustvancem koje se okupolo na kafi u popodnevnim satima pa se ćaska.



Steta sto ne stoji neko na vratima kafica... Ima uvek onih koji ne osecaju tu tanku liniju koju nosi elitizam.... Mozda im se u tvojoj demokratiji pridaje isuvise znacaja. Tj. unapredih ih ja.. u skoro dostojne odgovora.
Jebe tebe brate domace vaspitanje!!
Mnogo si u altruistickom fazonu. Sta sada ako je neko peder ili glup ili isfrustriran?? Njihovo pisanje sasvim dovoljno govori o njima, a ti svojim odgovorima im dajes sansu za izivljavanje.. i to o nasem trosku. Nemoj da nam oduzimas vreme. Pogotovu isfrustriranom kriticaru koji u recenici ima samo veznike koji ne mogu da se napisu slozenije i nerazumljivije... (sindrim ranih radova---->vazi samo za talentovane).
tacno se vidi da si za neke previse uspesan.. sada jos pises i za plejboj, zena ti dobra riba.. ti uspesan koliko jesi.. E, sad im smeta sto se druzis sa Mikijem!!!! Vidis da ti tek po neko od normalne stare ekipe ostavlja komentar. Banuj budale i osvoji svoj blog opet!
Strongman Strongman 22:35 01.10.2008

Re: Jedna lepa misao i poučan odgovor

Banuj budale i osvoji svoj blog opet!


Mnogo mi slatko to dugme. Poslusacu te vrlo uskoro. Ko se nadje uvredjenim znaci da se prepoznaje da je budala.
hogubadagri hogubadagri 02:36 26.09.2008

zar niste

vec pisli za neki konkurentski casopis ili mene secanje vara pa je to bio intervju. Ili je to bio probni rad u nekom prethodnom broju Playboy.


au koliko ili secanje me sigurno ne sluzi
Strongman Strongman 07:26 26.09.2008

Re: zar niste

Jeste, u pravu ste.

Ali trziste ima svoje zakonitosti.

Imao sam odlicnu saradnju sa FHM-om. Sada je jos bolje sa ljudima iz Playboy-a.

Hvala na interesovanju
gosn_dushan gosn_dushan 02:54 26.09.2008

...

Bah sad cu morati sutra ujutru po casopis...

Sve pohvale za pocetak teksta, sutra popodne komentarisem drugi deo. Moras samo reci na kojoj je strani da mi pogled ne odluta

Inace citam blog odavno al evo tek sad se oglasih, najomiljeniji mi onaj sa satovima od Titanika

Pozdrav sa severa iz Novoga Sada!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana