B92 Blog    Članovi    zeka Novi Sad    Nacisti bi da marširaju u Beogradu

zeka Novi Sad
14:48
PET
26
SEP

Nacisti bi da marširaju u Beogradu

Dragi prijatelji/ce blogeri. Godinu dana posle 7 oktobra u Novom Sadu, gde smo svi zajedno pokazali nacistima da ih nase društvo ne prihvata, ekstremni desničari i neonacisti iz "Nacionalnog stroja" i "srpske krv i čast divizije" čije su vođe osudjene za raspirivanje rasne nacionalne i verske mržnje najavljuju novi skup ovog puta u glavnom gradu Srbije 11. oktobra. 

Mislim da nema potrebe za puno priče, iskustvo od prošle godine imamo i ono nam govori da samo zajedno i ujedinjeni protiv svih oblika fašizma možemo pobediti.  

Zato budite 11 oktobra na platou ispred filozofskog fakulteta, da pokazemo nacistima da ih se niko u našem društvu ne plaši da sprečimo ponovo njihov sramni marš i još jednom pokažemo da građani ove države neće trpeti da nacistički ološ neometano širi svoje bolesne ideje.

Zaustavimo zajedno nacistički marš!

 

2hzn5l3.jpg 

 

 






Komentari (109)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandar Stosic  14:56 26.09.2008
Preporuka: 3

stvar za drzavu

#Link  Replika: 19
Pa ako zbog ovog drzava ne reaguje, NAJSNAZNIJE, onda mi nemamo vise sta da pricamo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Spaić  15:01 26.09.2008
Preporuka: 3

Re: stvar za drzavu

Naprotiv. Drzava, po mom misljenju, ne bi smela da reaaguje na sirenje BILO KOJIH ideja, i odobri organizaciju SVIH NENASILNIH skupova i protesta, na odgovarajucem mestu. A upravo gradjani treba da se suprotstave idejama koje smatraju stetnim, naravno, opet nenasilno. A da drzava spreci moguc sukob dve grupe suprotnih ideja. Nista drugo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dodrilas  15:51 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: stvar za drzavu

Nebojša Spaić
Naprotiv. Drzava, po mom misljenju, ne bi smela da reaaguje na sirenje BILO KOJIH ideja, i odobri organizaciju SVIH NENASILNIH skupova i protesta, na odgovarajucem mestu. A upravo gradjani treba da se suprotstave idejama koje smatraju stetnim, naravno, opet nenasilno. A da drzava spreci moguc sukob dve grupe suprotnih ideja. Nista drugo.


ideje fasizma nisu BILO KOJE ideje...i drzava MORA da reaguje
a,videli smo u nekoliko navrata u novom sadu njihovu *nenasilnost*
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  16:03 26.09.2008
Preporuka: 9

Re: stvar za drzavu

Radi se o želji da demonstriramo da postoji antifašistički Beograd, koji je 20 godina sateran u mišju rupu. Mislim da je vreme.

Mislim da bi bilo itekako dobrodošlo da se političke partije i organi vlasti izjasne o fašizmu - što se takođe nije desilo poslednjih 20 godina.

I da, mislim da bi zabrana fašističkih organizacija i okupljanja bio pozitivan i koristan potez vlasti, s obzirom da se radi o zemlji, narodu, javnom mnjenju i političkim organizacijama koje su umešane u podršku manifestnom fašizmu, etničkom čišćenju i genocidu.

Vreme je da - konačno - posle 20 godina profašističke blokade - ili popustljivosti prema fašizmu - neko na trgu u Beogradu otvoreno izjavi:

- fašizam je zlo
- rasizam je zlo
- šovinizam je zlo
- genocid je zlo
- etničko čišćenje je zlo

bez relativizacije, bez uvijanja i izbegavanja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Spaić  16:40 26.09.2008
Preporuka: 4

Re: stvar za drzavu

Po cemu je fasizam gori od religija (krstaski ratovi, dzihad) ili komunizma (gulazi, desetine miliona pobijenih u Kini)?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:41 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: stvar za drzavu

A upravo gradjani treba da se suprotstave idejama koje smatraju stetnim, naravno, opet nenasilno.

gradjani uvek treba da reaguju na ovakve dogadjaje
A da drzava spreci moguc sukob dve grupe suprotnih ideja. Nista drugo.

pa drzava mora da zabrani rad neonacistickih oranizacija
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  18:24 26.09.2008
Preporuka: 3

Re: stvar za drzavu

Nebojša Spaić
Po cemu je fasizam gori od religija (krstaski ratovi, dzihad) ili komunizma (gulazi, desetine miliona pobijenih u Kini)?

Ako baš tako mislite onda uputite pitanje i protest crkvi i Kini. Naročito će Kina biti konsternirana.
Što se nas tiče mislim da je fašizam u svakom pogledu mnogo gadan, a koliko je ili nije gori to ne sme biti nikakvo opravdanje za tolerisanje istog.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
crossover  21:49 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: stvar za drzavu

Po cemu je fasizam gori od religija (krstaski ratovi, dzihad) ili komunizma (gulazi, desetine miliona pobijenih u Kini)?


...od kolere, zemljotresa, meteorita, ...?
Po tome što je u ovoj zemlji ostavio ubedljivo najveći broj civilnih žrtava. Nadam se da to nije nepoznato.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  22:08 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: stvar za drzavu

crossover

...od kolere, zemljotresa, meteorita, ...?
Po tome što je u ovoj zemlji ostavio ubedljivo najveći broj civilnih žrtava. Nadam se da to nije nepoznato.

Pa to je tacno, ali zar nije zivot jednog Kineza ili Kambodzanca podjednako vredan kao i zivoti pripadnika jugoslovenskih naroda? Zar Vas gornja kvalifikacija "u ovoj zemlji" ne cini nacionalistom? Zar nije zlo podjednako za osudu gdegod se pojavilo? Samo par pitanja, za razmisljanje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  22:30 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: stvar za drzavu

Milan M. Ćirković
crossover

...od kolere, zemljotresa, meteorita, ...?
Po tome što je u ovoj zemlji ostavio ubedljivo najveći broj civilnih žrtava. Nadam se da to nije nepoznato.

Pa to je tacno, ali zar nije zivot jednog Kineza ili Kambodzanca podjednako vredan kao i zivoti pripadnika jugoslovenskih naroda? Zar Vas gornja kvalifikacija "u ovoj zemlji" ne cini nacionalistom? Zar nije zlo podjednako za osudu gdegod se pojavilo? Samo par pitanja, za razmisljanje.

OK.Ali govorimo o ovoj zemlji i o onome što planiraju da organizuju u Beogradu a ne u Pekingu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
crossover  22:52 26.09.2008
Preporuka: 3

Re: stvar za drzavu

Pa to je tacno, ali zar nije zivot jednog Kineza ili Kambodzanca podjednako vredan kao i zivoti pripadnika jugoslovenskih naroda? Zar Vas gornja kvalifikacija "u ovoj zemlji" ne cini nacionalistom? Zar nije zlo podjednako za osudu gdegod se pojavilo?


Potpuno se slažem sa vama, do najsitnijeg detalja. Nijedan ljudski život bilo gde na planeti nije manje vredan po bilo kom osnovu. Ono što sam hteo da kažem je, da mi, stanovnici ove zemlje, naročito bolno iskustvo imamo sa nacizmom. Naravno, time ne želim da umanjim ili relativizujem ostale zločine koji su se događali u našoj zemlji ili bilo gde u svetu.
Želeo sam da naglasim ono što je relevantno za ovaj tekst, tj. potpuno se slažem da bi neonacističke organizacije trebalo zabraniti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  23:09 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: stvar za drzavu

Nebojša Spaić
Po cemu je fasizam gori od religija (krstaski ratovi, dzihad) ili komunizma (gulazi, desetine miliona pobijenih u Kini)?

ili demokratije? ili monarhije? ili teletabisa?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  23:48 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: stvar za drzavu

ili monarhije?
Monarhiju nemojte petljati sa tim gadostima o kojima pricate
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  02:04 27.09.2008
Preporuka: 2

Re: stvar za drzavu

pa..nek ljudi (i to su Ljudi) demonstriraju svoje stavove
baš simpatično, mogu misliti kolika će se gomila okupiti

podseti me ovo na duel sa jednom Turkinjom, koja bi više da je Haag, jer pomalo živi tamo, letos :
Ona : "Demonstracije protiv hapšenja Karadžića u Beogradu, osećate li se tužno zbog hapšenja... ?"
Jakaotakav : " Masovne?"
Ona : "Ima hiljadu ljudi..."
Jakaotakav : "..ali nema dva miliona ?"
Ona : "Beograd ima dva miliona ???"
ustajem i odlazim (saznaj......)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  03:47 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: stvar za drzavu

Nije lose, ali Beograd na srecu ili na zalost, nema 2 miliona stanovnika, a posto mu se broj stanovnistva smanjuje, nece ih nikada ni imati. Zvanicna brojka je 1580 000 otprilike, sa sve prigradskim naseljima i pola Srbije dokle seze formalna teritorija grada. Realno, ono sto spada u grad je manje od milion.

Mada i mali skupovi svakako mogu biti opasni, ukoliko to nadoknade agresivnoscu i primitivizmom...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  03:57 27.09.2008
Preporuka: 3

Re: stvar za drzavu

Ćirkoviću...a nisam nigde pogrešio zarez / zapetu ???
dobro je da sam prošao sa samo 420 000 promašaja
a nisu spermatozoidi
Moj je utisak da se Bg povećava, bezobrazno
Ili je to samo odsjaj moje male sujete u dodiru sa Haškim Turkinjama
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  07:46 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: stvar za drzavu

Ili je to samo odsjaj moje male sujete u dodiru sa Haškim Turkinjama

))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  11:02 27.09.2008
Preporuka: 1

Re: stvar za drzavu

Спаићу, нек пробају у Немачкој да шире те БИЛО КОЈЕ идеје. Човече? Држава служи за то да грађани не би узимали ствар у своје руке. Бар би тако требало да буде.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kraja  11:37 27.09.2008
Preporuka: 0

...g.Cirkovicu...

...da ostavimo mi kineze kinezima i kambodzance kambodzancima i da pokusamo malo da sredimo svoje redove...samo za razmisljanje...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  13:43 27.09.2008
Preporuka: 2

Re: ...g.Cirkovicu...

Kraja
...da ostavimo mi kineze kinezima i kambodzance kambodzancima i da
pokusamo malo da sredimo svoje redove...samo za razmisljanje...

Slazem se ja. Ali da ostavimo onda i Amerikance, Evropljane, Ruse i Hrvate njima samima podjednako, a ne da se svako malo poredimo sa njima i kukumavcimo "nepravda, nepravda!" kad se ispostavi da smo (obicno) mnogo losiji u svim oblastima, od zdravstva do sporta, od korupcije do ljudskih prava...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  15:07 26.09.2008
Preporuka: 4

predlog

#Link  Replika: 2
nek odmarsiraju do banjice ili sajmista, da nauce nesto.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  16:00 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: predlog

man ray loves me
nek odmarsiraju do banjice ili sajmista, da nauce nesto.

Tamo ni škole više ne vode učenike na čas istorije pa zato i ne znaju ti mladi ljudi ko su nacisti pa ih neki i podržavaju.
Inače. ni ovi marševi koji se svakodnevno organizuju kao podrška dr. Dabiću, ne razlikuju se mnogo o toga što se najavljuje. Isti ti će biti, većina, i tamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  16:06 26.09.2008
Preporuka: 5

Re: predlog

blackbox92
man ray loves me
nek odmarsiraju do banjice ili sajmista, da nauce nesto.

Tamo ni škole više ne vode učenike na čas istorije pa zato i ne znaju ti mladi ljudi ko su nacisti pa ih neki i podržavaju.
Inače. ni ovi marševi koji se svakodnevno organizuju kao podrška dr. Dabiću, ne razlikuju se mnogo o toga što se najavljuje. Isti ti će biti, većina, i tamo.
Oni su generalna proba i terenska vežba za formiranje jednog čvrstog i militantnog fašističko-ultradesnog udarnog odreda.

Oni maršuju, a Beograd ćuti. Zato ih treba razbiti 11.10. Odnekud treba početi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ulven  15:21 26.09.2008
Preporuka: 2

prelo?

#Link  Replika: 0
A jel ce da pevaju lepe pesme i izvedu splet igara ti Nacisti? Bas bi bilo lepo da i Beograd dobije jednu takvu manifestaciju, pa da se siroti narod sit izraduje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  15:56 26.09.2008
Preporuka: 9

eu jednako kukasti krst

#Link  Replika: 34
vidi, gnusam se fasizma i takvog nesoja, ali, ono, nesto nemam stomak da se pojavljujem na skupovima gde ce se moje prisustvo koristiti za plasiranje podjednako umobolnih ideja kao ona ideja promovisana na tzv. antifasistickom skupu u Novom Sadu tipa : EU = NATO = Kukasti krst....

Ako se hoce imati antiglobalisticke ili komunisticke mitinge, neka ih se jasno tako i dezignira!

A ne da se pod casnom firmom antifasizma plasira kripto-komunizam i kojekakav anarhosindikalizam....

Jer, stvarno me ne zanimaju sukobi unutar kolektivistickog korpusa. Izmedju sukoba na liniji jel bolje u konc.logoru i gulagu biram popodne sa obitelji!

fala, "antifasisti" ali neka fala....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  15:58 26.09.2008
Preporuka: 4

*

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  15:58 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: eu jednako kukasti krst

biram popodne sa obitelji
and a tasty mooseburger.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  16:01 26.09.2008
Preporuka: 10

Re: *

Jelica Greganović

cistiti naciste da bi klijali komunisti je taman korisno koliko i implantirati sebi rak da bi izlecio sidu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dodrilas  16:05 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: *

Tibor Jóna

stiti naciste da bi klijali komunisti je taman korisno koliko i implantirati sebi rak da bi izlecio sidu!

Tibor,preterujes...nije tu sad pitanje komunizma,vec da neki likusi ne namecu uvrnute ideje..u nasem svakako vec dovoljno uvrnutom drustvu...medju nasu pogubljenu i sve besniju decu!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  16:10 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: *

dodrilas
Tibor Jóna

stiti naciste da bi klijali komunisti je taman korisno koliko i implantirati sebi rak da bi izlecio sidu!

Tibor,preterujes...nije tu sad pitanje komunizma,vec da neki likusi ne namecu uvrnute ideje..u nasem svakako vec dovoljno uvrnutom drustvu...medju nasu pogubljenu i sve besniju decu!!


po cemu je komunizam manje "uvrnut" od fasizma, molicu fino?

pardon... bicu odredjeniji

po cemu je kolektivizam komunisticke provinijencije "uvrnutiji" od kolektivizma fasisticke provinijencije?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  16:11 26.09.2008
Preporuka: 4

... neka fala .. !

Tibor Jóna
Jer, stvarno me ne zanimaju sukobi unutar kolektivistickog korpusa. Izmedju sukoba na liniji jel bolje u konc.logoru i gulagu biram popodne sa obitelji!
.......... ali neka fala....

Pridružujem se Tiboru !

Lane u N.Sadu, ove godine u Beogradu, dogodine u Skupštini, što da ne.

Ko je ono u skupštini donio zakon o novokomponiranim "antifašistima" ?

Ravnogorski "antifašisti" nijesu prošle godine išli u N.Sad da protestuju protiv ove pošati no su jedni bili š njima, drugi ih podržavali, a treći bili nezainteresovani. To nešto govori o čemu se ovdje radi.

Neka konačno svijet vidi u kakve je vode Srbija zagazila.

Nijedan fašizam nije sam od sebe odumro pa neće ni ovaj.

Vlast se prošle godine ponijela kao UNPROFOR izmedju dvije zaraćene strane.

Tako će i ove godine, jer drugačije ne umije i ne smije.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  16:12 26.09.2008
Preporuka: 4

Re: *

ali ne cistiti naciste uopste je jos gore ili nemam nameru da pustim rak da raste da bi moja sida koju još uvek nemam jednog dana imala dobru konkurenciju
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  16:15 26.09.2008
Preporuka: 3

Re: *

Jelica Greganović
ali ne cistiti naciste uopste je jos gore ili nemam nameru da pustim rak da raste da bi moja sida koju još uvek nemam jednog dana imala dobru konkurenciju


stvar ukusa.
ja ne dozvoljavam da me domaci mercedes marksisti i kavijar levica stavlja u ulogu ucesnika njihovih bolesnih "EU=NATO=Kukasti krst" performansa...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  16:24 26.09.2008
Preporuka: 3

Re: *

meni se ne svidja ni jedno ni drugo, ali ako je ovo blog protiv nacizma ja dodajem svoje protiv, kada bude blog protiv komunizma, biću i tu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dodrilas  16:39 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: *

Tibor Jóna

po cemu je komunizam manje "uvrnut" od fasizma, molicu fino?pardon... bicu odredjenijipo cemu je kolektivizam komunisticke provinijencije "uvrnutiji" od kolektivizma fasisticke provinijencije?


gde sam spomenula nesto u prilog komunizmu,molicu fino?
nije ovde pitanje komunizma,vec pitanje fasizma...
...citaj pazljivije komentare,a ne samo da pardon..odredjenije pokazujes sirinu svog rečnog fonda ..

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dodrilas  16:40 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: *

dodrilas

...citaj pazljivije komentare,a ne samo da pardon..odredjenije pokazujes sirinu svog rečnog fonda ..


rečeničnog htedoh kazati:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  18:40 26.09.2008
Preporuka: 4

Re: *

Tibor Jóna
dodrilas
Tibor Jóna

stiti naciste da bi klijali komunisti je taman korisno koliko i implantirati sebi rak da bi izlecio sidu!

Tibor,preterujes...nije tu sad pitanje komunizma,vec da neki likusi ne namecu uvrnute ideje..u nasem svakako vec dovoljno uvrnutom drustvu...medju nasu pogubljenu i sve besniju decu!!


po cemu je komunizam manje "uvrnut" od fasizma, molicu fino?

pardon... bicu odredjeniji

po cemu je kolektivizam komunisticke provinijencije "uvrnutiji" od kolektivizma fasisticke provinijencije?

po cemu je kolektivizam komunisticke provinijencije "uvrnutiji" od kolektivizma fasisticke provinijencije?

Pa Tibore,neće biti baš sve tako, tvoja percepcija toga što nazivaš komunizmom je, što se nas, tiče totalno neprikladna a pogodovo se ne može dovoditi u bilo kakvu relaciju ili relativiziranje fašizma komunizmom.
Komunizam je bio izgovor svim nacionalistima i nacional-fašistima za sva zlodela od kojih je rasturanje SFRJ prvi veliki u nizu strašnih zločina počinjenih na njenoj teritoriji.
Uostalom kod nas nije ni bilo komunizma kako ga sada mladi pod uticajem građanske desnice i nacionalista interpretiraju.
Pa i sam de Niro reče danas da se seća lepih vremena kad je dolazio kod nas. Pa nismo valjda bili u logoru a on uspeo da dođe. Niti je to bio komunizam u naružnijem kineskom i staljinističkom ili Pol Potovom izdanju.
Dovoljno je videti ko je danas kod nas sve antikomunista pa zaključiti da su od komunista, bilo kako ih shvatali, antikomunisti mnogo gori.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  19:05 26.09.2008
Preporuka: 4

Re: *

Komunizam je bio izgovor svim nacionalistima i nacional-fašistima za sva zlodela
i izgovor liberalima da se nikad ne konfrontiraju sa nacionalistima i nacional-fašistima. I da izbegavaju da nazovu stvari pravim imenom.
Sve do 2005. A i onda je to zvučalo prilično neuverljivo. Ali, bolje ikad nego nikad...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  20:38 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: *

Komunizam je bio izgovor svim nacionalistima i nacional-fašistima za sva zlodela od kojih je rasturanje SFRJ prvi veliki u nizu strašnih zločina počinjenih na njenoj teritoriji.


docim je komunizam, u stvari bio velika slasticarna u kojoj su se krempite i ishleri delili shakom i kapom i gde je kogod mogao da dobije po prsticima samo ukoliko ne bi sebi odrezao dovoljno veliki koman schwartzwald torte, ili si nasuo premalo limunade ili stavi premalo krema od cokolade na svoj banana split...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spadalo92  21:05 26.09.2008
Preporuka: 3

Re: eu jednako kukasti krst

U Nemačkoj, prvo su došli po komuniste, ja se nisam usprotivio, jer nisam bio komunista,

onda dođoše po Jevreje, ja se nisam bunio, jer nisam bio Jevrej,

onda su došli po unioniste, ja nisam protestovao, jer nisam bio unionist,

onda su došli po Katolike, ja se nisam protivio, jer sam bio Protestant,

Kad su došli po mene,

niko više nije ni ostao, ko bi mogao da se

usprotivi

Martin Niemoeller
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
treger92  21:07 26.09.2008
Preporuka: 3

Re: *

Upravu si komunisti SFRJ svoje drugovr koji su drug;ije mislili slali su na more, u Bileću, Mitrovicu i Lepoglavu.Ove simpatije naših bivših pripadnika komunizma prema nacistima nisu slučajna, pa i drug Staljin je bio oduševljen Hitlerom sve dok se ovaj nije okrenuo i protiv njega. Izvor nacizma je u institucijama našeg sistema. Ako neverujete objasnite mi kako to da u skupštini Srbije rehabilituju fašiste, poslanici nose bedževe i majce sa likom optuženih za genecoid i ostale ratne zločine. Pogledajte pravni fakultet, to je skup ljudi koji sa pravom nemaju ništa.I da se razumemo nema na prvnom fakultetu nijednog profesora koji nešto vredi. Možda zna nešto o pravu ali u sebi nema ni malo dostojanstva. Ja sam običan građanin ali vodim računa skim se družim. Nigde nisam čitao da se neki profesori ograđuju od svojih kolega ili da pišu peticije i traže da se odstrane sa fakulteta. Ako vlada neće da ih se reši ja bih napustio takvo društvo. Ovako to je isto kao kada bi portir u Javnoj kući tvrdio da je on protiv prostitucije i zloupotrebe žena ali na poslu se se svi ne slažu sa njim pa on svoje nezadovoljstvo iskazuje među svojim prijateljima.Intelektualci moraju nekada i da snose neke posledice ako treba ali moraju biti istrajni u svojim stavovima i da se u skladu sa njima ponašaju. U suprotnom su samo obični pilićari koji se prodaju za šaku evra prodaju svoje stavove.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  21:30 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: eu jednako kukasti krst

spadalo92
U Nemačkoj, prvo su došli po komuniste, ja se nisam usprotivio, jer nisam bio komunista,

onda dođoše po Jevreje, ja se nisam bunio, jer nisam bio Jevrej,

onda su došli po unioniste, ja nisam protestovao, jer nisam bio unionist,

onda su došli po Katolike, ja se nisam protivio, jer sam bio Protestant,

Kad su došli po mene,

niko više nije ni ostao, ko bi mogao da se

usprotivi

Martin Niemoeller


samo sto se ovde ne dolazi ni po koga.

ovde jedni sumanuti politicki marginalci kopenzuju ulicarenjem svoje frustre, dok se drugi podjedako sumanuti ali dosta bogatiji politicki marginalci spremaju da brigu gradjanskog drustva, ne besklasnog, gradjanskog! - zbog skupljanja ove kolektivisticke ordije otmu i iskoriste najpre za relativizaciju svojih masovnoubilackih politickih teorija, a potom i kao platofrmu za lansiranje i promociju svojih ideja utopljenih u tolikoj krvi pobijenih ljudi da im se jedva nazire vrh ...

a u takvom performansu, u kojem ce jedni kolektivisti da biju druge, (jer sem da biju i ubijaju drugo i ne znaju), bilo ko, ko iskreno veruje u vrednosti gradjanskog drustva i pluralisticku demokratiju, kojoj btw podjednako prete, svaki sa svoje strane i kolektivisti komunisticke provinijencije i kolektivisti nacisticke i kolektivisti fasisticke provinijencije - jednostavno nema sta da trazi!

protiv ideja se ne ide batinama, nego samo superiornijim idejama. e sad, kad su vam ideje bajate, ubudjale i krvave .... batinu u ruke i na ulicu da tuces te iste sa bajatom, ubudjalom i krvavom ideologijom...


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  21:35 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: *

Tibor Jóna
Komunizam je bio izgovor svim nacionalistima i nacional-fašistima za sva zlodela od kojih je rasturanje SFRJ prvi veliki u nizu strašnih zločina počinjenih na njenoj teritoriji.


docim je komunizam, u stvari bio velika slasticarna u kojoj su se krempite i ishleri delili shakom i kapom i gde je kogod mogao da dobije po prsticima samo ukoliko ne bi sebi odrezao dovoljno veliki koman schwartzwald torte, ili si nasuo premalo limunade ili stavi premalo krema od cokolade na svoj banana split...

bez veze. Ali nije kriv onaj kome su pogrešno pričali , osim što u te gluposti poveruje i to dalje prepričava.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  03:51 27.09.2008
Preporuka: 1

Re: *

blackbox92

bez veze. Ali nije kriv onaj kome su pogrešno pričali , osim što u te gluposti poveruje i to dalje prepričava.

Blackbox, jeste li citali Borislava Pekica? Ili je i on za Vas prepricavao gluposti? (Necu da Vas pitam za Danila Kisa, koji je lepo napisao: ima dva ispita na kojima intelektualci moralnu padaju za ceo zivot: fashizam i komunizam...)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spadalo92  04:35 27.09.2008
Preporuka: 2

Re: eu jednako kukasti krst


protiv ideja se ne ide batinama, nego samo superiornijim idejama.

Ne postoje "superiornije" ideje, kao sto ne postoje bosija stopala, goliji covek, mrtviji covek itd. Hajde da zapocnemo borbu protiv fasizma opismenjavanjem. Nepismen covek olako prihvata svakojake gluposti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tim Osman  07:54 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: eu jednako kukasti krst

ne dola


Spot on, potpisujem sve što ste do sada napisali.

Ko nije pročitao Solženjicinov Gulag a priča o komunizmu, ne zna o čemu govori.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  07:54 27.09.2008
Preporuka: 5

Re: *

Tibor Jóna
Komunizam je bio izgovor svim nacionalistima i nacional-fašistima za sva zlodela od kojih je rasturanje SFRJ prvi veliki u nizu strašnih zločina počinjenih na njenoj teritoriji.

docim je komunizam, u stvari bio velika slasticarna u kojoj su se krempite i ishleri delili shakom i kapom i gde je kogod mogao da dobije po prsticima samo ukoliko ne bi sebi odrezao dovoljno veliki koman schwartzwald torte, ili si nasuo premalo limunade ili stavi premalo krema od cokolade na svoj banana split...

pa kolko se ja sećam i jeste,a u kom sistemu ti ono beše završio čkolje i fakultete,beše li to sas besplatno školovanje i ostale ,sada nepoželjne, tekovine komunizma,ili ne ti si se odreko komunističkih demagogija i svesrdno plaćao fakultete i čkolje,ajse bre ne xxx,
dok su komunisti bili na vlast gledali ste u muda i niste smeli da zucnete,a sad ooo sve ste veliki prvoborci protiv njih,nije nego
fašizam je gori od komunizma i šta vam tu nije jasno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  07:58 27.09.2008
Preporuka: 2

Re: eu jednako kukasti krst

Tim Osman
ne dola

Spot on, potpisujem sve što ste do sada napisali.

Ko nije pročitao Solženjicinov Gulag a priča o komunizmu, ne zna o čemu govori.

znači fašizam je okej zatebe,samo da je protiv komunizma i onda je cool,ma super ti logika,do bola:(
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  08:32 27.09.2008
Preporuka: 2

Re: ... neka fala .. !

sentinel26
Tibor Jóna
Jer, stvarno me ne zanimaju sukobi unutar kolektivistickog korpusa. Izmedju sukoba na liniji jel bolje u konc.logoru i gulagu biram popodne sa obitelji!
.......... ali neka fala....

Pridružujem se Tiboru !

Lane u N.Sadu, ove godine u Beogradu, dogodine u Skupštini, što da ne.

Ko je ono u skupštini donio zakon o novokomponiranim "antifašistima" ?

Ravnogorski "antifašisti" nijesu prošle godine išli u N.Sad da protestuju protiv ove pošati no su jedni bili š njima, drugi ih podržavali, a treći bili nezainteresovani. To nešto govori o čemu se ovdje radi.

Neka konačno svijet vidi u kakve je vode Srbija zagazila.

Nijedan fašizam nije sam od sebe odumro pa neće ni ovaj.

Vlast se prošle godine ponijela kao UNPROFOR izmedju dvije zaraćene strane.

Tako će i ove godine, jer drugačije ne umije i ne smije.




Preporuka.
Zvanična Srbija sama ignoriše svoje učešće u antifašističkoj koaliciji i rehabilitova one koji su bili na drugoj strani u 2. svetskom ratu.Ne znam da li je neko Đinđića ucenio kao i za uvođenje veronauke, da vlada i DS to dozvole.
Videli smo na promociji mladih oficira da Predsednik države reče da je Srbija bila na pravoj strani u 1. svetskom ratu a 2. svetski rat ne pomenu. Da li mu to neko podmetnu ili je prećutkivanje prećutno.
Valjda je to prilika da se mladim oficirima kaže, da se istakne antifašizam kao deo i vojničke tradicije ovog naroda i njegove vojske.To se m oglo reći ne pominjući ni komuniste ni partizane, ako je nekome baš gadno, ali je prilika da se naglasi antifašizam i stav zvanične Srbije prema naci-fašističkim organizacijama i grupicama koje i slepac vidi.
Pa neće biti da je jedina tradicija koju treba da neguje vojska i na kojoj izgrađuje svoj moral da se redovno krste. Valjda su to pre svega slobodarske tradicije a bortba protiv fašizma je upravo to bila.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  09:18 27.09.2008
Preporuka: 1

Re: *

Upravu si komunisti SFRJ svoje drugovr koji su drug;ije mislili slali su na more, u Bileću, Mitrovicu i Lepoglavu

Pa neće biti da je drugačije mišljenje bilo glavni razlog za slanje na more.Tamo su slati oni koji su se svrstali na stranu Staljina koji je hteo da uradi Jugoslaviji ono što je uradio Mađarskoj 1956. i Čehoslovačkoj 1968.godine.Druga je stvar što je tamo poslato mnogo onih koje su drugovi, komšije i prijatelji lašno optužili da su na strani Staljina a to je već stvar mentaliteta i raznih poriva da sklanjanjem nekog dođeš na njegovo mesto i da mu se osvetiš za nešto od ranije.Ima tu i podaničkog mentaliteta kao što su Beograđani za vreme drugog svetskog rata masovno cinkarili komšije pa je nemačka komanda javno apelovala da prestanu sa tim jer ne mogu stići sve prijave da obrade.
Naravno ovim ne želim da amnestiram gluposti kao u slučaju Đilasa i nekih profesora ali to nije bila masovna pojava kao u vreme IB ali, kao što rekoh iz drugih razloga.
Ništa to nije novo na ovim prostorima kada su u pitanju unutarpartijski i međupartijski obračuni, ide se radikalno a svež primer su radikali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  09:32 27.09.2008
Preporuka: 2

Re: *

Milan M. Ćirković
blackbox92

bez veze. Ali nije kriv onaj kome su pogrešno pričali , osim što u te gluposti poveruje i to dalje prepričava.

Blackbox, jeste li citali Borislava Pekica? Ili je i on za Vas prepricavao gluposti? (Necu da Vas pitam za Danila Kisa, koji je lepo napisao: ima dva ispita na kojima intelektualci moralnu padaju za ceo zivot: fashizam i komunizam...)

Čitao naravno ali to nema veze sa ovim što sam Tiboru rekao.Niste me razumeli.A kad smo već kod toga setite se šta je Kiš rekao za nacionalizam. Biće da intelektualci najniže padaju upravo na nacionalizmu. Imate primera i danas koliko hoćete.
Tiboru sam hteo reći da on i ne pamti to što naziva komunizmom kod nas i da to nije bio komunizam kako ga on zamišlja niti je bio komunizam uopšte.
Ne moramo se složiti, ali izjednačavati fašizam i komunizam je u najmanju ruku neukusno i zbog žrtava fašizma i nacizma na ovim prostorima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  10:07 27.09.2008
Preporuka: 1

Re: ... neka fala .. !

blackbox92
sentinel26
Nijedan fašizam nije sam od sebe odumro pa neće ni ovaj.
Vlast se prošle godine ponijela kao UNPROFOR izmedju dvije zaraćene strane.
Tako će i ove godine, jer drugačije ne umije i ne smije.
Preporuka.
Zvanična Srbija sama ignoriše svoje učešće u antifašističkoj koaliciji i rehabilitova one koji su bili na drugoj strani u 2. svetskom ratu.Ne znam da li je neko Đinđića ucenio kao i za uvođenje veronauke, da vlada i DS to dozvole..
Prijatelju,
ne volim da se podsjećam na taj period, ne mogu to ni da opišem, ja sam nažalost bio medju onima koji su nagovarali pok.Z.Djindjića da treba da smanji broj neprijatelja i crkvu označili kao najvažniju sa kojom treba "sklopiti" primirje, što je on kasnije i uradio.
Nažalost ona nije bila zadovoljna tim primirjem. Ono što sam ja kasnije (2002) lično čuo od jednoga vladike u vezi toga ne mogu ovdje da prepričam.

U Srbiji svaka vlast, odmah po stupanju na dužnost, prvo briše svu dotadašnju istoriju, počinje da piše novu, pa dugo razmješta kadrove, predizbornu kampanju nikako ne prekida, a naroda se sjeti tek ped naredne izbore i to samo u priči.

Prekrajanje istorije i "zamjena" uloga u Drugom ratu neće biti prihvaćena u svijetu, jer su oni nauk sačuvali i ne namjeravaju da ponavljaju razred i ulogu.

Svaki izlazak iz fašizma košta i što prije startuje borba i oslobadjanje od istog i cijena će biti manja. Srbija je izgleda navikla da plaća skupe cijene u prošlosti, pa računjaju da će tako i sjutra (ili ... ).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  11:08 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: *

[quote=blackbox92
Pa i sam de Niro reče danas da se seća lepih vremena kad je dolazio kod nas. Pa nismo valjda bili u logoru a on uspeo da dođe. Niti je to bio komunizam u naružnijem kineskom i staljinističkom ili Pol Potovom izdanju.
Dovoljno je videti ko je danas kod nas sve antikomunista pa zaključiti da su od komunista, bilo kako ih shvatali, antikomunisti mnogo gori.
То где је био Де Ниро је потемкиново село које нам је Броз градио сво време. Стога, нема потребе на то трошити речи. Њему је било лепо - не сумњам.
Комунизам није био изговор, он је био начин да се они који нису низашта поставе на чело државе и да тамо (до дан данас) остану. Ту између њих и фашиста нема разлике, нити једни друге могу релативизовати, пошто су иста говна. Људи који су спремни да убијају друге да би поставили ствари онако како њима одговара.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  11:55 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: *

blackbox
Druga je stvar što je tamo poslato mnogo onih koje su drugovi, komšije i prijatelji lašno optužili da su na strani Staljina a to je već stvar mentaliteta i raznih poriva da sklanjanjem nekog dođeš na njegovo mesto i da mu se osvetiš za nešto od ranije.

Sta, osoba A ide u zatvor jer osoba B, sa kojom osoba A nema nikakve veze, ima podanicki mentalitet? To je svakako drustveno uredjenje za kojim treba zaliti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  13:48 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: *

blackbox92

Čitao naravno ali to nema veze sa ovim što sam Tiboru rekao.Niste me
razumeli.A kad smo već kod toga setite se šta je Kiš rekao za
nacionalizam. Biće da intelektualci najniže padaju upravo na
nacionalizmu. Imate primera i danas koliko hoćete.
Tiboru sam hteo reći da on i ne pamti to što naziva komunizmom kod nas
i da to nije bio komunizam kako ga on zamišlja niti je bio komunizam
uopšte.
Ne moramo se složiti, ali izjednačavati fašizam i komunizam je u
najmanju ruku neukusno i zbog žrtava fašizma i nacizma na ovim
prostorima.

Kao sto ste mogli da vidite kod mene na blogu vise puta, racunajuci i poslednji tekst, licno ne podnosim nacionalizam, tako da mi tu etiketu tesko mozete prilepiti. Ali to me nikako nece navesti da opravdavam ili zanemarujem kako monstruozne zlocine komunista sirom sveta (body count znacajno veci od fashistickog), ili kako Tibor lepo rece, idiote koji danas tvrde da su EU i NATO fashisticke organizacije. Podseticu Vas da ste u odbrani ovih potonjih upravo kontradiktorni, jer su bas nacionalisti najsrecniji onda kad oni koje Vi branite ovde lupetaju o zlom Zapadu, americkom i EU imperijalizmu, svetskoj zaveri "trilateralne komisije" i slicna zaveroloska lupetanja.

A povodom Vase poslednje recenice, mislim da bi sa podjednakim pijetetom trebalo da se odnosimo i prema zrtvama komunistickog totalitarizma, zar ne? Po cemu su doista, ozna i udba bile ista bolje od gestapoa? Ako ista, njihova vladavina je bila mnogo duza (i nazalost traje i do danas, manje/vise u kontinuitetu)...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  14:46 27.09.2008
Preporuka: 4

Re: *

Milan M. Ćirković
blackbox92
Čitao naravno ali to nema veze sa ovim što sam Tiboru rekao.Niste merazumeli.A kad smo već kod toga setite se šta je Kiš rekao za nacionalizam. Biće da intelektualci najniže padaju upravo na nacionalizmu. Imate primera i danas koliko hoćete.
A povodom Vase poslednje recenice, mislim da bi sa podjednakim pijetetom trebalo da se odnosimo i prema zrtvama komunistickog totalitarizma, zar ne? Po cemu su doista, ozna i udba bile ista bolje od gestapoa? Ako ista, njihova vladavina je bila mnogo duza (i nazalost traje i do danas, manje/vise u kontinuitetu)...
Gospodine Ćirkoviću,
nije tema istorija svih zločina na zemaljskoj kugli.

Slobodno vi u vašem kovčegu izjednačite komunizam i fašizam i branite taj stav do mile volje.

Slobodna vam je volja i da zaboravite na činjenicu da komunizma u Srbiji nije nikada ni bilo.

Ja nijesam čitao "ravnogorske čitanke", već sam svojim očima gledao odvodjenje ljudi na "službeni put".
Do pola noći se nije smjelo izgovoriti ime Tita bez da se uz njega ne spomene i Staljin, a od pola noći obrnuto, ako spomenete i Hazjanina idete na "službeni put". Masa ljudi je tek tamo saznala zašto je tamo odvedena a mnogi nijesu imali "čast" da to uopšte saznaju.
Tamo nije branjen niti čuvan nikakav komunizam već nečije zadnjice duboko zavaljene u fotelje i privilegije.

To što u osnovi imamo istu (sličnu ) onu OZNU i Udbu ( RDB, SB, BIA ) u kontinuitetu, ne dokazuje da je u njenoj osnovi komunizam nego nešto drugo.

Ali ne zaboravite da komunizam trenutno ne kuca na vrata Srbije, (teško da će ikada ponovo zakucati), a fašizam je duboko zagazio u srpske političke i društvene vode, otvoreno prijeti da udje u sve pore, da zagadi svako parče slobode koje je preostalo.

To je tema ove priče.

Saznanje da neki državni organi stavove jedne pro-fašističke grupe tretiraju kao "različito mišljenje" za mnoge u Srbiji ne predstavlja znak za uzbunu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  15:55 27.09.2008
Preporuka: 1

Re: *

rankot
[quote=blackbox92
Pa i sam de Niro reče danas da se seća lepih vremena kad je dolazio kod nas. Pa nismo valjda bili u logoru a on uspeo da dođe. Niti je to bio komunizam u naružnijem kineskom i staljinističkom ili Pol Potovom izdanju.
Dovoljno je videti ko je danas kod nas sve antikomunista pa zaključiti da su od komunista, bilo kako ih shvatali, antikomunisti mnogo gori.
То где је био Де Ниро је потемкиново село које нам је Броз градио сво време. Стога, нема потребе на то трошити речи. Њему је било лепо - не сумњам.
Комунизам није био изговор, он је био начин да се они који нису низашта поставе на чело државе и да тамо (до дан данас) остану. Ту између њих и фашиста нема разлике, нити једни друге могу релативизовати, пошто су иста говна. Људи који су спремни да убијају друге да би поставили ствари онако како њима одговара.

Kada je Beograd bio Potemkinovo selo?.
Ako neko ne može da razume šta je šta i da ih razlikuje, to ne znači da su iste stvari koje nisu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  16:03 27.09.2008
Preporuka: 1

Re: *

man ray loves me
blackbox
Druga je stvar što je tamo poslato mnogo onih koje su drugovi, komšije i prijatelji lašno optužili da su na strani Staljina a to je već stvar mentaliteta i raznih poriva da sklanjanjem nekog dođeš na njegovo mesto i da mu se osvetiš za nešto od ranije.

Sta, osoba A ide u zatvor jer osoba B, sa kojom osoba A nema nikakve veze, ima podanicki mentalitet? To je svakako drustveno uredjenje za kojim treba zaliti.

Stvarno oštroumno, zadivljujuće kapiranje!!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  16:27 27.09.2008
Preporuka: 1

Re: *

to Milan M.Ćirković
Podseticu Vas da ste u odbrani ovih potonjih upravo kontradiktorni, jer su bas nacionalisti najsrecniji onda kad oni koje Vi branite ovde lupetaju o zlom Zapadu, americkom i EU imperijalizmu, svetskoj zaveri "trilateralne komisije" i slicna zaveroloska lupetanja.

Izvinjavam se , ne znam koga mi imputirate da ja branim, ove koje ste naveli ne sigurno.
Nikada Vama nisam imputirao nacionalizam pa ne znam otkud da me za to optužujete.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kaiser92  16:42 26.09.2008
Preporuka: 3

Stvar za policiju

#Link  Replika: 1
Momci dolaze u Bg da naprave s...., stoga, pametno je inicirati bilo kakav kontakt s njima. Oni ce to sami uciniti i to treba da bude zabelezeno kamerama sto pandurskim sto televizijskim. Ostalo je na pravosudnim organima. Ako ih posle toga ne zabrane mozemo da se uclanimo kod Voje u stranku. Svejedno kod kog Voje:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:01 27.09.2008
Preporuka: 1

Re: ispravka u tuđe ime

Ostalo je na pravosudnim organima. Ako ih posle toga ne zabrane mozemo da se uclanimo kod Voje u stranku. Svejedno kod ko

Treba da stoji :
Ostalo je na Partijskim (na srpskom stranačkim) organima koji upravljaju Sudstvom.

dragan7557
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  16:53 26.09.2008
Preporuka: 3

Hip Priests

#Link  Replika: 3

Pre neki dan se slicna stvar desila u Madjarskoj, a pre toga u Grckoj.

Desnicari bi da marsiraju.
Levicari bi to da sprece.
Policija, naravno, nece stedeti na pendrecima i dimnim bombama.
I ko ce da nastrada najvise?! Izlozi, kante za otpatke i kontejneri.

...

Sutra javno komunalno sve to pocisti i nikom nista...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kaiser92  17:11 26.09.2008
Preporuka: 5

Re: Hip Priests

Ne znam ima li uporista u kaznenoj politici, ali bilo bi lepo da momci plate sve sto je polupano. Ili mame i tate ako su decaci maloletni. Cini mi se da je to najefikasniji lek protiv svakog unistavanja tudje imovine.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
simkke  17:57 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: Hip Priests

kaiser92
Cini mi se da je to najefikasniji lek protiv svakog unistavanja tudje imovine.



Ma jok, 10 godina ko onom malom sa bakljom, to je efikasnije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kaiser92  18:39 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Hip Priests

simkke
kaiser92
Cini mi se da je to najefikasniji lek protiv svakog unistavanja tudje imovine.



Ma jok, 10 godina ko onom malom sa bakljom, to je efikasnije.


Nije, veruj. Tako postaje zrtva a to nam ne treba. Kad je neko organizovao miting podrske zbog novcane kazne.
Jedino ako dodje do razlupanih lobanja, onda mardelj naravno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
neny  19:16 26.09.2008
Preporuka: 2

protiv fasizma

#Link  Replika: 4
se trebamo boriti svi i na svakom mestu.to je nasa moralna obaveza!
vidim da ovde dosta ucesnika diskvalifikuje levicu i izjednacava je sa fasizmom.mislim da to svakako nije dobro.jer ne zaboravite nije levicar onaj koji se tako predstavlja,vec onaj koji to stvarno jeste.npr. kod nas je obicaj da se sps naziva levicom,sto je jedna apsolutna dezinformacija,levica ne moze biti nacionalisticka,militanta,ona je uvek kosmopolitska.
kao primere pravih levicara,koji treba da nam budu uzori,i koje kao levicare treba da percepiramo,napomenuo bih socijalisticku partiju u spaniji,madjarskoj,francuskoj,sloveniji....
vidim i da mnogi govore o tkzv. gradjanskom(demokratskom) nacionalizmu,on ne postoji ,jer nacionalizam u svojoj biti nosi superiornu naciju,a da biste nekog podigli nekog morate da spustite.taj "gradjanski" nacionalizam ,smo mi dobro mogli da okusimo sa kostunjavim,i posle takvog gorkog iskustva mislim da je suludo i dalje ziveti u zabludama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  19:38 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: protiv fasizma

neny
se trebamo boriti svi i na svakom mestu.to je nasa moralna obaveza!
vidim da ovde dosta ucesnika diskvalifikuje levicu i izjednacava je sa fasizmom.mislim da to svakako nije dobro.jer ne zaboravite nije levicar onaj koji se tako predstavlja,vec onaj koji to stvarno jeste.npr. kod nas je obicaj da se sps naziva levicom,sto je jedna apsolutna dezinformacija,levica ne moze biti nacionalisticka,militanta,ona je uvek kosmopolitska.
kao primere pravih levicara,koji treba da nam budu uzori,i koje kao levicare treba da percepiramo,napomenuo bih socijalisticku partiju u spaniji,madjarskoj,francuskoj,sloveniji....
vidim i da mnogi govore o tkzv. gradjanskom(demokratskom) nacionalizmu,on ne postoji ,jer nacionalizam u svojoj biti nosi superiornu naciju,a da biste nekog podigli nekog morate da spustite.taj "gradjanski" nacionalizam ,smo mi dobro mogli da okusimo sa kostunjavim,i posle takvog gorkog iskustva mislim da je suludo i dalje ziveti u zabludama.


Ovde je toliko toga pogresno, ne znam odakle da pocnem...

1) Sklon/a si kolektivizmu, a to je jedno bitno obelezje fasizma i komunizma.
2) Komunizam jeste jednak nacizmu. To svako moralan mora da prizna.
3) Levica komotno moze biti nacionalisticka. I taj slovenacki socijalista je pre svega Slovenac a ne ... "kosmopolita(?)"
4) Nacionalizam u svojoj biti ne nosi superiornu naciju.
5) Ko je taj "kostunjavi"?!
6) Ko ste to vi koji zivite u zabludama?!


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
neny  19:46 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: protiv fasizma

1-sklon sam individualizmu-i zalazem se za postovanje svake individue dok ona ne ugrozava prava drugih(fasisti)
2-komunizam nije jednak nacizmu,a ti koje ti na koje ti aludiras se samo tako zovu,u stvarnosti su militantni naionalisti
3-levica ne moze biti nacionalis.,ona programski uvek tezi ravnopravnosti,miru,prekid exploatacije-sps-ovci sebe zovu lev. ali to nisu
4-ne ,verovatno nosi ravnopravnosto,jel?
5-mislim da ovde nema sta da ti odgovaram
6-takodje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kaiser92  20:02 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: protiv fasizma

Cuj, ako ne znas sta su sovijeti radili ili Kinezi, ostale komunisticke tvorevine da i ne pominjem, onda si juce cuo za komunizam. Goli otok je igraonica za malu decu.
Kad su komunsti bili u zenitu, individua je bila esencijalno ugrozena. Kolektivizam je jedan od temelja komunizma, sto ga ozbiljno priblizava fasizmu. E sad, ako govorimo o pobedniku (jednom od njih) WWII onda je to drugi par opanaka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  23:50 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: protiv fasizma

Ovde je toliko toga pogresno, ne znam odakle da pocnem...

1) Sklon/a si kolektivizmu, a to je jedno bitno obelezje fasizma i komunizma.
2) Komunizam jeste jednak nacizmu. To svako moralan mora da prizna.
3) Levica komotno moze biti nacionalisticka. I taj slovenacki socijalista je pre svega Slovenac a ne ... "kosmopolita(?)"
4) Nacionalizam u svojoj biti ne nosi superiornu naciju.
5) Ko je taj "kostunjavi"?!
6) Ko ste to vi koji zivite u zabludama?!


1. Član sam kolektiva briđžista a i sklona sam kolektivu u kome radim
2. Komunizam nije jednak nacizmu. To ne znate.
Komunizma nigde bilo nije, a nacizma jeste.
3. Levica ne može biti nacionalistička, jer je nadnacionalna, ako je levica.
4. Ako ga ne nosi - zašto ga ističe u prvi plan?
5. Svaki član DSS-a
6. Iskoristiti kopernikanski obrt.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vitaredic  19:38 26.09.2008
Preporuka: 1

Marš nacista na Beograd

#Link  Replika: 1
Nacizam je svojom ideologijom proizveo velika stradanja i razaranja, i razvijeni svet neće više nikad dozvoliti da se on povampiri, ne treba ni mi to da dozvolimo. Kad se bude na nekom blogu pričalo o nekoj drugoj represivnoj i zločinačkoj ideologiji pričaćemo o tome. Sada je tema nacizam a nacizam je veliko i strašno zlo!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kaiser92  20:04 26.09.2008
Preporuka: 2

Re: Marš nacista na Beograd

Nacizam, fasizam i komunizam se mnogo bolje kapiraju izmedju sebe nego s drugim ideologijama, sve po principu vrana vrani oci ne vadi. Isto kao i vehabije s dverima, kao sto to Bilja rece danas.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
apatrid  19:51 26.09.2008
Preporuka: 2

vidimo se

#Link  Replika: 0
vidimo se, druže, kao i prošle godine...
smrt fašizmu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
simkke  20:19 26.09.2008
Preporuka: 2

Suicidal Tendencies

#Link  Replika: 4
"The greatest weapon of the fascist
Is the tolerance of the pacifist"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kaiser92  20:22 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Suicidal Tendencies

To mora da je smislio neki f.....:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
simkke  20:24 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Suicidal Tendencies

kaiser92
To mora da je smislio neki f.....:)


Smislio ili prosto uočio?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kaiser92  20:47 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: Suicidal Tendencies

Ako obrnemo, kad je Seselj dobijao prostor mi smo profitirali.
Oni zele da mi odustanemo od sebe, da igramo na njihovom terenu.
Evo, pogledaj skupstinu. Cim dovedes stoku na svoj teren ona bleji, divlja, ne zna sta ce.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
simkke  20:51 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: Suicidal Tendencies

kaiser92
Ako obrnemo, kad je Seselj dobijao prostor mi smo profitirali. Oni zele da mi odustanemo od sebe, da igramo na njihovom terenu.Evo, pogledaj skupstinu. Cim dovedes stoku na svoj teren ona bleji, divlja, ne zna sta ce.



Jeste, i svet je profitirao dok je Hitler imao prostora.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  20:21 26.09.2008
Preporuka: 2

Šta reći!?

#Link  Replika: 4
NE POSTOJI VIŠAK FAŠISTA, VEĆ MANJAK DEMOKRATA!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kaiser92  20:33 26.09.2008
Preporuka: 0

Re: Šta reći!?

Ne vidim neku svetlu buducnost demokratije, narocito se nisu proslavili oni koji je najvise propagiraju. Zbog nedoslednosti, zavrsice kao i komunisti i ostali pre njih. Ne moze demokratija, komunizam ili bilo koji oblik politickog uredjenja da bude izgovor za svinjarije vladajuce elite koja zastupa odredjenu ideologiju.
Mi u Srbiji tek imamo problem jer je alternativa pakao seseljizma i kostunizma. Slobu smo valjda prelezali.
Ovde gomila demokrata vrlo lici na radikale i socijaliste iz 90-tih.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  21:04 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: Šta reći!?

Onako kako se uprava i ekipa fudbalskog kluba "Crvena zvezda" odnosi prema tzv. navijačima, tako se i naša politička nomenklatura odnosi prema ekstremistima svih fela. Kamo lepe sreće da u Srbiji postoji jedan snažan i emancipovan gradjanski pokret, koji bi imao moralnu i mentalnu snagu nekadašnje poljske "Solidarnosti", a zvao se - "Normalnost"!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  23:54 26.09.2008
Preporuka: 1

Re: Šta reći!?

Ne vidim neku svetlu buducnost demokratije,


Predpostavljam da ste na našu sredinu mislili kad ste to napisali ?
Kakvo MI iskustvo i tradiciju uopšte imamo sa demokratijom -
e zato ona ovde i sada tako izgleda.

Nije dovoljno nečemu dati ime - neće zbog imena to i biti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kaiser92  08:07 27.09.2008
Preporuka: 1

Re: Šta reći!?

Mislim i na SAD i njihove satelite, oni su se narocito proslavili svojom spoljnom politikom. Ne moze demokratija samo za unutrasnju upotrebu, ili samo za spoljnu kao kod nas.
Da se razumemo, nisam nikakav rusofil ili antizapadno orijentisan lik.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dracena  22:39 26.09.2008
Preporuka: 2

Nadam se i uverena sam

#Link  Replika: 4
da ovaj idiotski skup neće biti odobren. Ako se i pored zabrane ipak budu okupili, policija će reagovati daleko efikasnije nego u NS. Takve organizacije i skupovi su protivni odredbama više zakona, budući da je fašizam sam po sebi rasna i nacionalna mržnja, a fašistički skupovi širenje iste, pa nema razloga da trpimo njih i njihove skupove.

Ali ako nekim čudom ne bude zabranjen, pridružujem vam se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  00:02 27.09.2008
Preporuka: 2

Re: Nadam se i uverena sam

Takve organizacije i skupovi su protivni odredbama više zakona, budući da je fašizam sam po sebi rasna i nacionalna mržnja, a fašistički skupovi širenje iste, pa nema razloga da trpimo njih i njihove skupove.


Zanimljivo je da su nacistički orijentisani a da pojma nemaju o nacizmu.
U protivnom, da znaju - morali bi da se međusobno poubijaju,
ne bi li bili dosledni - kad već Hitler nije to stigao da uradi onda bi
trebalo to sami sebi da urade - čisto iz principijelnih razloga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  08:59 27.09.2008
Preporuka: 1

Re: Nadam se i uverena sam

dracena
da ovaj idiotski skup neće biti odobren. Ako se i pored zabrane ipak budu okupili, policija će reagovati daleko efikasnije nego u NS. Takve organizacije i skupovi su protivni odredbama više zakona, budući da je fašizam sam po sebi rasna i nacionalna mržnja, a fašistički skupovi širenje iste, pa nema razloga da trpimo njih i njihove skupove.

Ali ako nekim čudom ne bude zabranjen, pridružujem vam se.

Ne verujem da će biti zabranjen.Zašto ne zabrane ove koji već mescima uvežbavaju.
Uostalom, gledajte skupštinska zasedanja pa ćete videti da i tamo ima stvari koje bi trebalo zabraniti ali imaju imunitet.
Pa nije demokratija da se dozvoli da svaka budala radi šta hoće i da svaki mali i veliki siledžija maltretira sve oko sebe.
Dobro reče onaj radikal kada je citirao nekog turskog sultana koji je poslanike terao sa govornice rekavši im "ćuš".Upravo poslanici njegove stranke zaslužuju taj naziv i treba ih tako terati sa govornice jer samo šire mržnju i destrukciju.Sada prete i svom drugom najvećem patviJoti i nazivaju ga Toma Berluskoni i kako sve ne još.Valjda im je to metod obračuna sa protivnicima, pretnje, ubistva ,etiketiranja,vređanja, ponižavanja a sve uz zaklinjanje u svece, pravoslavlje, veru i srpstvo kako to lepo vodi Nata koja je ulogu turističkog vodiča zamenila vođenjem onih koji joj poveruju u najprimitivnije brloge mržnje i primitivizma.Vjerica za kratko vreme napravi gigantski skok iz JUL-a u veliku i najogromniju radikalistkinju, kao popLazička iz SPS-a.
Da bi se društvo i država počeli uluđivati prvo treba uljuditi Skupštinu, ako je moguće.Ako nije onda ništa,narod će valjda jednom shvatiti pa će to uraditi na izborima, ako ga toliko ne otruju ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dracena  09:27 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: Nadam se i uverena sam

Skupština je poseban slučaj, kao što i sam kažeš, zbog imuniteta.
Mislim da nikad nije bilo očiglednije ko su radikali, kakvi se karakteri kriju iza njihovih krupnih reči (i sitnih dela) i koliki su balast za Srbiju.
Pa nije demokratija da se dozvoli da svaka budala radi šta hoće i da svaki mali i veliki siledžija maltretira sve oko sebe.
Apsolutno saglasna.
Skupštinu uredjuju gradjani svojim glasovima i sigurna sam da ćemo posle sledećih izbora najzad imati uljudjenu skupštinu koja radi ono što su joj gradjani dali u zadatak.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:12 27.09.2008
Preporuka: 2

Re: Nadam se i uverena sam

Vjerica za kratko vreme napravi gigantski skok iz JUL-a u veliku i najogromniju radikalistkinju, kao popLazička iz SPS-a.

Netačno,
njen najveći skok je preko Drine iz Bosne u Srbiju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ulven  04:11 27.09.2008
Preporuka: 0

Nacisti igraju kolo, a macke naricu

#Link  Replika: 2
Nacizam i Fasizam su anahrone kao odrednice danas, jer su su evolvirale i formirale se u drzavnom aparatu i postale doktrinom, ALI TOG VREMENA. Narocito fasizam koji nije bio rasno predodredjen, vec je cino organsko jedinstvo naroda Italije i njegovog vodje (doduse prividno). Salo je dosao ipak posle. Ako ce neko vec da se naziva nacistom, nek se naziva, ali da ce zabranom prestati da bude, e to malo sutra. Vas sigurno nece slusati. Die süßeste Frucht ist die Verbotene Frucht! Ako ce neko vec da se izjasnjava kao liberal, to je njegovo pravo, kao sto neko zeli da se izjasnjava nacistom.Vidimo se na naci- fashiranoj paradi, ponesite zastavice u duginim bojama i mali katehizis
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kaiser92  08:14 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: Nacisti igraju kolo, a macke naricu

Ne moze se zabraniti pojedincu da nosi nesto u glavi ali se moze zabraniti postojanje nacistickih organizacija, njihovo delovanje, nosenje obelezja i propagiranje. A sto se tice anahronizma, to samo vazi za odrednice ne i za zle namere izvodjaca radova.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ulven  13:21 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: Nacisti igraju kolo, a macke naricu

Ne zaboravi da je i Hitler video zlo u jevrejskim bankarima, pa im je zabranio radove na nemackoj ekonomiji U demokratskim drustvima (sta god to znacilo), kao sto je recimo Danska ili Svedska, drzava javno sponzorira nacisticki ( nesto poput Stormfront) i gay radio (Rosa), gde mozes stvarno svasta da cujes. Niko nije osudio drzavnu adeministraciju Danske zbog toga. Ovde drzava to ne radi, ona nikog ne sponzorise, jer nema se para To sto je drzava pasivna po bilo cemu, jeste zato sto ih to ne tangira bas mnogo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Neues aus der Nachbarschaft  10:30 27.09.2008
Preporuka: 1

protiv relativizacije nacizma

#Link  Replika: 0
Citam komentare i cudim se idejama koje iznose i ljudi za koje sam imao utisak da su malo svesniji i odgovorniji.

Ovo poredjenje kako se ne valja previse angazovati jer naci nisu nista gori od crkve, komunizma ili kineskih represivnih vlasti je cista relativizacija. Teza o tome da se postaje nacionalistom ako se ne demonstrira protiv kineskih vlasti a demonstrira protiv nacija u BG je posebno smesna i pokazuje koliko se u Srbiji izgubila mera o tome sta su drustveni problemi i kako su se ineke reci ispraznile od znacenja; kao u ovom primeru rec nacionalizam, ili u nekim drugim slucajevima genocid. Jer da ponovim, neko je vec objasnio, u ovom momentu se na mestu na kome zivim organizuje promocija nasilnih ideja koje su ugrozavale i ugrozavaju zivote mnogih gradjana prostora na kome zivim pa ako se ja sa tim ne slazem izacicu i suprotstavicu im se. Kad se organizuje protest protiv represija u Kini (Spaicu izvolte) onda cu isto izaci na ulicu, jer niko me ne sprecava da izadjem nekoliko puta, ali je ne moguce protestovati u istom momentu protiv nasilnih ideja iz celog sveta.
Tiborova primedba da ovakve skupove koriste odredjene grupacije ili pojedinci da se profilisu po mom misljenju je isto tako los argument, jer da bi u jednom drustvu nestale retrogadne ideje, sto cemo se nadam za nacizam svi sloziti da jesu, potrebna je solidarnost razlicitih drustvenih grupa koje ce stvoriti u jednom momentu putem drustvenog konsenzusa hegemoniju anti-nacistickih ideja, definisati nacizam jasnim odrednicama koje ce spreciti njegove nejasno znacenje koje sada postoji u Srbiji i postaviti naciste na njihovo mesto. Mislim, to je kako funkcionisu promene u drustvu; procitati recimo Laclaua.

Mislim u Srbiji i citavoj istocnoj Evropi toliko je u proslosti ispolitizovana bilo pitanje nacizma a da nove drustvene grupe nisu uspele da ga definisu onakvim kakvim jeste, pa vlada potpuni gubitak svesti i osecaja o cemu se radi. Ali pitanje nacizma u Srbiji je druga tema, i o tome bi bilo dobro da neko drugom prilikom otvori diskusiju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  11:37 27.09.2008
Preporuka: 2

Neko rece ...

#Link  Replika: 3
Cudno mi je da se nas komunizam ne smatra opasnim kao npr. kineski.
Mozda nije po broju pobijenih ljudi ,na prvi pogled.
Direktna posledica YU komunizma je odsustvo odgovornog javnog mnjenja, nikad nije ni imalo sansu da se razvije.
Kao posledica toga je nacionalizam, setimo se sta je Ivan Djuric rekao:
"Poslednje oruzje kojeg ce se komunisti latiti je nacionalizam." Tako je i bilo.
To je cela YU osetila na svojoj kozi a najvise oni pobijeni, cime se dolazi do cinjenice da je i YU komunizam bio opasan kao i kineski i ruski...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  13:50 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: Neko rece ...

Hvala na ovome, aquarius -- posebno na podsecanju na prof. Ivana Djurica, jednog sjajnog i divnog coveka koji je razumeo svo zlo totalitarizma, bilo levog bilo desnog. Eh, da je vise bilo takvih ljudi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  14:00 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: Neko rece ...

Milan M. Ćirković
Hvala na ovome, aquarius -- posebno na podsecanju na prof. Ivana Djurica, jednog sjajnog i divnog coveka koji je razumeo svo zlo totalitarizma, bilo levog bilo desnog. Eh, da je vise bilo takvih ljudi...


Molim i drugi put, ja imam citavu zbirku njegovih intervjua i izjava, ja sam nekadasnji clan njegove Reformske stranke.
Pa po potrebi mogu da citiram kad i kome treba.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  14:32 27.09.2008
Preporuka: 1

Kamo lepe sreće

da je narod imao malo mudrosti i izabrao Ivana Đurića. Ali, on je dobio 5,52% glasova - sve ostalo dobili su nacionalisti. To je izgleda neka konstanta oko koje se sve vreme vrte antinacinalističke snage u Srbiji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  11:42 27.09.2008
Preporuka: 1

Okanite se komunizma

#Link  Replika: 4
Ovo se, karakteristično pretvorilo u "raspravu" o komunizmu. (Kamo sreće da je bar ozbiljna rasprava).

Međutim, potpuno je očigledno da je to (opet) taktika poricanja i potiskivanja.

Istina o komunizmu je sledeća:

- komunizam ne postoji. Ja poznajme u vrh glave 2-3 čoveka koji imaju komunistička ubeđenja, dok fašistoidnih karaktera znam stotine.
- komunizam nije kriv za reputaciju koju smo stekli devedesetih (etničko čišćenje i genocid) Fašizam jeste.
- komunizam je nesumnjivo vrlo sporna doktrina, koja uostalom nikad nije uspela da razvije alternativni oblik privrede i politike, što je bio njen cilj. Ipak, o tome praktično niko ne govori.
- umesto toga, stvoren je korpus idiotskih antikomunističkih propagandnih laži koje vređaju inteligenciju

Upravo prisustvujemo velikom povratku fašistoidne retorike i njenih nosilaca na javnu scenu. Zato treba da ih zaustavimo, da im demonstrramo da grad nije njihov, i da konačno javno istaknemo gnušanje prema
- nacizmu
- fašizmu
- kolaboracionizmu s njima
- ravnogorskoj ideologiji Velike Srbije u kojoj nema mesta za drugačije.

Ja sam liberal, ali me mnogi liberali optužuju za komunizam iz jednog isključivog razloga: što odbijam da zastupam idiotske propagandne laži o WW2, SFRJ i devedesetim. Dakle, ne verujem u komunizam, ali svakako zastupam antifašizam (što mnogi liberali propuštaju).

Dakle, okanite se komunizma! Komunizma više nema. Organizujte naučne skupove, istraživanja, tribine...
Ako imate imalo moralnog integriteta, eno vam fašizma, živog i zdravog, pa se izvolite izjasniti o njemu.

Ili jednostavno nastavite da izmišljate fiktivne razloge da ga tolerišete.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  11:48 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: Okanite se komunizma

Ja poznajme u vrh glave 2-3 čoveka koji imaju komunistička ubeđenja


Blago tebi , ja poznajem nebrojeno mnogo, a na zalost, vecina njih su profesori sa mog bivseg fakulteta. I dan danas misle da je komunizam bio jedno idealno drustvo, i da je YU pogresila sto je krenula putem demokratije i kazu:
jel ovo demokratija? pa bilo je bolje u komunizmu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  12:11 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: Okanite se komunizma

aquariusoptimist
Blago tebi , ja poznajem nebrojeno mnogo, a na zalost, vecina njih su profesori sa mog bivseg fakulteta. I dan danas misle da je komunizam bio jedno idealno drustvo, i da je YU pogresila sto je krenula putem demokratije i kazu:
jel ovo demokratija? pa bilo je bolje u komunizmu.
Pazi, ovo je sasvim razumno gledište o kome se može razgovarati. I ja poznajem priličan broj takvih. Narodu zaista nije bilo loše - probleme su imali relativno malobrojni pojedinci koji se nisu uklapali. Međutim, taj sistem je iscrpio svoje mogućnosti i zapao u unutrašnju krizu.

Ali, to je više nostalgija. Niko od njih ne bi danas zastupao društvenu imovinu i radničke savete.
I, što je posebno zanimljivo, mogi od njih su zatrovani fašistoidnom propagandom iz devedesetih. Svi oni, nasuprot komunistima, stavljaju nacionalno ispred socijalnog. Tako da ja njih pre računam u drugu stranu, i pre ih očekujem među neprijateljima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  12:21 27.09.2008
Preporuka: 0

Re: Okanite se komunizma

Narodu zaista nije bilo loše


Steta sto je bila utopija!! Pa nije mogla doveka da traje.
Besplatno zdravstvo i skolstvo i stan od preduzeca!!! Gde to ima!

nostalgija


Slazem se, nostalgija i "zal za mladost".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA