Troprsti neonacisticki pozdrav

Neven Anđelić RSS / 02.10.2008. u 17:02

..a evo i njega s tri prsta
..a evo i njega s tri prsta
grupa idiota
grupa idiota
ozbiljno u libanu
ozbiljno u libanu
strastveni pozdrav u hrvatskoj
strastveni pozdrav u hrvatskoj
popularan pozdrav u Srbiji
popularan pozdrav u Srbiji
“Fotografisan je pokazujuci troprsti neonacisticki pozdrav”. Ova recenica objavljena je u nekoliko britanskih novina u pokusaju da se bolje I detaljnije opise vodja austrijske ekstremne desnice -Heinz Christian Strache. On se pravdao da je zapravo narucivao tri piva sto moze a i ne mora biti tacno. Mene je zaintrigirao sami pozdrav. Troprsti, pa jos i neonacisticki pozdrav. Nisam nikada prije vidio takav pozdrav pa sam proveo dan u pretrazivanju fotografija nasljednika Jorga Haidera. Nigdje imidza ni uzdignute ruke, ni izdvojena tri prsta. I dalje neprosvjecen nastavio sam pretragu po internetu gdje covjek moze naci svakakve gluposti ali i ponesto zanimljivo. Niti fotografija niti opis samog pozdrava nisu se pojavili. Stoga se upitah da nisu mozda autori tekstova u britanskim novinama zajedno popili dva ili tri piva pripremajuci svoje izvjestaje i dosli na ideju da krste neki pozdrav troprstim neonacistickim ili im je sve to dosapnuo neki sveznajuci austrijski fikser koji je samoinicijativno dosao do takvog zakljucka koji su britanski novinari ne provjeravajuci preuzeli. Moguce je i da su fotografije i snimci srpskih nacionalista tokom ratova devedesetih inicirali ljude zapadnije od Drine da troprsta mahanja pocnu smatrati neonacistickom pojavom. Mozda je to ispravan zakljucak ali ja nisam nigdje naisao na snimak neke neonacisticke grupe van Srbije koja uzdize tri prsta u znak svog pozdrava. Da li je srpski troprsti pozdrav isti kao i neonacisticki? Da li je srpski troprsti pozdrav nacionalan ili nacionalisticki? Kako izgleda neonacisticki pozdrav? Bilo bi lijepo saznati odgovore na ova pitanja posto sam nisam uspio previse saznati a objavljeni tekstovi nisu popraceni ilustracijama dok na internetu jedni druge citiraju bez ijednog imidza ili detaljnijeg pojasnjenja. Najblize odgovoru ili potvrdi dosao sam gledajuci ovu fotografiju:
ljudi s tri prsta
ljudi s tri prsta
neonacisti s tri prsta
neonacisti s tri prsta

Atačmenti



Komentari (203)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 17:11 02.10.2008

To sto Bush pokazuje

predstavlja skautski pozdrav:





Its on the internets, kako bi W. rekao.

Jelica Greganović Jelica Greganović 17:17 02.10.2008

Ja mislim

da su lupili i ostali živi...

Ja sam našla ova tri prsta

Neven Anđelić Neven Anđelić 17:31 02.10.2008

Re: To sto Bush pokazuje

hvala. nisam znao za skaute. postoji i ona snimka njega u pekingu s tri prsta jedino sto je malo modifikovana u beogradu....
ivana23 ivana23 18:36 02.10.2008

Re: To sto Bush pokazuje

nsarski nsarski 20:14 02.10.2008

Re: To sto Bush pokazuje

Neven Anđelić
hvala. nisam znao za skaute. postoji i ona snimka njega u pekingu s tri prsta jedino sto je malo modifikovana u beogradu....

Da, simbolika tog pozdrava su tri clana zakletve skauta, sastavljeni prsti (mali i palac) simbolizuju jedinstvo. Naravno, tri podignuta prsta bi, po pravilu, trebala da budu spojena. Bus to ne ume da postigne (da ih spoji), jer bi onda morao da otvori usta. A to deluje debilno. On nece da delije debilno, on je predsednik..
mariopan mariopan 20:42 02.10.2008

Re: To sto Bush pokazuje

nsarski
Neven Anđelić
hvala. nisam znao za skaute. postoji i ona snimka njega u pekingu s tri prsta jedino sto je malo modifikovana u beogradu....

Da, simbolika tog pozdrava su tri clana zakletve skauta, sastavljeni prsti (mali i palac) simbolizuju jedinstvo. Naravno, tri podignuta prsta bi, po pravilu, trebala da budu spojena. Bus to ne ume da postigne (da ih spoji), jer bi onda morao da otvori usta. A to deluje debilno. On nece da delije debilno, on je predsednik..

Jao bre Nsarski, kidam se od smeha, stvarno, ne ume jer mora da otvori usta a onda izgleda debilno ;-)))))))))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:59 03.10.2008

Re: To sto Bush pokazuje

Neven

Mozda je to ispravan zakljucak ali ja nisam nigdje naisao na snimak neke neonacisticke grupe van Srbije koja uzdize tri prsta u znak svog pozdrava. Da li je srpski troprsti pozdrav isti kao i neonacisticki? Da li je srpski troprsti pozdrav nacionalan ili nacionalisticki? Kako izgleda neonacisticki pozdrav?


Nevene,

moram priznati da sam jako razocaran (pa cak i zapanjen) ovim vasim tekstom. Naravno nije nista sporno sto ste nam preneli informaciju iz engleske stampe o tom neonacistickom pozdravu ... ali povezivanje neonacizma sa Srbima i Srbijom je prevrsilo svaku meru. I nisam spreman da prihvatim da ste zavedeni besramnom propagandom "zapadnije od Drine". Inace pozdrav koji se koristi u Srbiji nije ni nacionalisticki nego vrsta neformalne nacionalne oznake kao sto je recimo "bre" i nije nista vise "nacionalisticki" nego i formalni znaci kao sto je zastava, grb etc. Vecina srpskih sportista ga i koriste u zamenu za mahanje zastavom u trenucima pobede (sto rade i manje vise svi sportisti drugih zemalja)... I u tome ne menja nista cinjenica da ga koriste i nacionalisti ... posto oni koriste i mnoge druge znake i obolezja nacije ... Razloznom i umerenom coveku bi bilo tesko da iznosi ovakve insinuacije vec na osnovu cinjenice da recimo taj pozdrav koristi i jedan demokratski i proevropski politicar koji nema nista sa ruznim dogoadjajima iz 90-ih, kao sto je predsednik Tadic. Ili da ga koriste mnogi sjajni mladi ljudi, sportisti koji mogu biti svakome uzor u svakom pogledu. I posebno Novak Djokovic koji ne tako davno i svojim javnim izjavama (u vezi Hrvata) pokazao da nije nacionalista ... sto je i logicno za nekog kome je majka Hrvatica (ako sam dobro razumeo)...

Ne bih se vise bavio objasnjavanjem posto su drugi ljudi ovde, vidim, dali vec dovoljno informacija ... ali sam potrazio i ja objasnjenje na netu i evo nasao sam ga u clanku esterreich/artikel/strache-foto-mit-neo-nazi-gruss/cn/news-20070126-05124091' target='_blank' class='crvenoNormal'>Strache: Foto mit "Neo-Nazi-Gruß" ciji najvazniji pasus ovde i prevodim posto pretpostavljam da mali broj ljudi na blogu razume nemacki:

Pozdrav otpora (Widerstands) ili Kühnen-pozdrav je modifikacija hitlerovskog pozdrava. Pozdravlja se pruzanjem desne ruke i sirenjem palca, prsta do njega i srednjeg prsta. Ostali prsti ostaju savijeni. Na taj nacin simboliziranim "W" su u 70-im godinama nemacke neonacisticke grupe izrazavale otpor (Widerstand) protiv istocne politike Vili Branta. Taj gest je naravno bio namerna modifikacija hitlerovskog pozdrava. U Nemackoj je pozdrav iz tih razloga zabranjen. U Austriji prema pravnim tumacenjima ministarstva unutrasnjih poslova nije kaznjiv, posto se ne smatra simbolom nacionalsocijalizma ...

Eto toliko, jasno je da zbog toga sto su neonacisti iz svojih razloga u 70-im nesto poceli smatrati svojim simbolom ne znaci da bi svi u svetu morali da prestanu da ga koriste ... bez obzira da li su Srbi ... ili americki izvidjaci ... Kao sto ni svaka podignuta ruka pozdrava nema veze sa Hitlerom ...

Jedino (delimicno) opravdanje koje imam za vas je to da ste podlegli propagandi grupice politickih ekstremista na blogu koji se (valjda po zadatku?) bave ocrnjivanjem Srbije. Pa pokusavju da, koristeci kojekave ekstremisticke ispade i minorne neonacisticke grupice (za koje smo culi da postoje cak i u Izraelu) proglase celu zemlju (ili bar njen vecinski deo) nacistickom. Sto je naravno apsurd nad apsurdima, posebno imajuci u vidu da su Srbi posle Jevreja i Roma bili najvise kotirani na Hitlerovoj listi najneprijateljskijih naroda ...

:(
Neven Anđelić Neven Anđelić 13:39 03.10.2008

Re: To sto Bush pokazuje

prvo ,da vam zahvalim posto ste prvi koji mi je odgovorio i prosvjetlio me za vezu tri prsta i neonacista. nisam, a vidim ni vi, znao za tu vrstu pozdrava. dakle, ja sam naveo svoje nedoumice i sumnje sta li je taj pozdrav i kako zapravo izgleda. jedini za koji sam znao od ranije je onaj cesto upotrebljavani i cesto sa zlom povezani (pogledati fotografiju na dnu bloga u diskusiji koju iznosi jj beba) troprsti pozdrav koji su mnogi zlocinci upotrebljavali tokom devedesetih. istina je da su i neki vrhunski sportisti mahali s tri prsta i kada bi to bilo prvo i jedino s cime bi se taj pozdrav povezivao meni bi bio drag. neki svjetski sportasi za taj pozdrav znaju jedino putem djokovica ili divca i zato im je simpatican i zato su i sami mahnuli koji put. ali ljudima koji su u pozadini snimaka gledali slike svojih kuca kako gore a u gro planu necija prljava tri prsta taj pozdrav nije nimalo simpatican.
dakle pitanje je ko i kako iz sopstvenog iskustva ili saznanja tumaci neki simbol. ocrnjivanje srbije i srbe ne vrse novinari vec oni sto su bacali upaljene zippo upaljace po seoskim kucama.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:34 03.10.2008

Re: To sto Bush pokazuje

Neven Anđelić
ali ljudima koji su u pozadini snimaka gledali slike svojih kuca kako gore a u gro planu necija prljava tri prsta taj pozdrav nije nimalo simpatican.


Apsolutno isto neko moze da kaze i za sahovnicu. Ili da ponovi onu besmislenu politicku parolu koju je izrekla JJBeba "pod tim simbolom su vrseni zlocini u nase ime" ...

A ono sto ja pokusavam ovde da kazem je da se ne mogu jednostavno nacionalni simboli koje na ovaj ili onaj nacin isticu milioni pristojnih ljudi prebacivati pausalno tim ljudima samo zato sto neki nacionalisti (pa medju njima i zlocinci) isto isticu te simbole. Pa jasno je da nacionalisti nose/isticu (a cesto i zloupotrebljavaju) nacionalne simbole ... ali to ne znaci da mi sad treba da menjamo te simbole. I sta da radimo ako nacionalisti prihvate te nove simbole? Kao sto su i neonacisti promenili onaj uobicajeni nacisticki simbol (buduci da je bio zabranjen ... pa im onda i ovaj novi zabranjen)...

Evo vam jos jednog (mog) primera: ne smatram se nacionalistom ali imam naviku da, prilikom nekog kurtoaznog ljubljena (recimo cestitanje rodjendana osobama sa kojima imam odredjeni stepen bliskosti), to radim tri puta ... i to radim bez ikakvog razmisljanja i naravno i sa svojim prijateljima Hrvatima i Muslimanima. I nisam nikad primetio da njima to smeta. Valjda zato sto su, kao i ja neoptereceni nacionalizmom ... A sustina i poreklo ta tri poljupca su isti kao i kod ona tri prsta (i to su neki skojevci ovde zloupotrebljavali u svoje politicke svrhe) ...

Inace se slazem sa vama da su Srbima i Srbiji najvise stetili ovde pominjani nacionalsti i posebno zlocinci medju njima u ratovima u prosloj deceniji. Ali to ne znaci da joj ne stete i novinari koji se bave prljavom politickom propagandom. Mada ja nisam ni mislio toliko na novinare u mom prethodnom postu, nego vise na neke ekstremisticke politicke partije i neke NVO. I njih ima obe strane ekstremne strane ... u nacionalistickom bloku, ali i one na suprotnoj strani - medju onima koji pod maskom boraca za ljudska (i druga) prava sire nesitine (valjda pri tome imaju licnu korist)...

I samo da ponovim jos jednom: ono sto pisem za "tri prsta" vazi i za sahovnicu ... nacionalni simbol jednostavno treba razlikovati od njegove zlouptrebe ...

pozz
Neven Anđelić Neven Anđelić 15:40 03.10.2008

Re: poljubac tri puta, svastika i tri...

Negdje na blogu je spomenuta i svastika u nekoliko navrata. uzviseni znak i simbol na indijskom potkontinentu ali omrazeni i cesto zabranjeni simbol u evropi i vecem dijelu svijeta. rveni krst/kriz/polumjesec (odnedavno i kristal) simboli su humanitarne organizacije. svojedobno su iz indije i sri lanke stigl izahtjevi da se njihove nacionalne organizacije premineuju u crvenu svastiku i glatko su odbijeni. ni izraelska organizacija niej bila primljena ali to je sada vec druga prica. uglavnom, simbol je na zlom glasu bez obzira sto je uzvisen i dio nacionalne ikonografije u zemlji porjekla. kao sto rekoh, djokoviceva tri prsta mi ne smetaju, tri prsta na tenku me uzasavaju.

tri poljupca su zanimljiva tema. kazete da hrvatima i muslimanima ne smeta kada ih tako poljubite. i ja mislim da je to sasvim normalno. medjutim, ako se oni ljube dva puta, zar ne bi ravnopravno bilo naci neki kompromis. dva i po puta ne postoji doduse ali ja to tako gledam. ono sto ja primjenjujem je zakon teritorije i obicaja. tako se u hrvatskoj i dobrom dijelu bosne ljubim dva puta a u srbiji i dobrom dijelu bosne i hercegovine tri puta. nisam, doduse, siguran je li to u redu.
uglavnom simboli se razlicito shvataju i prihvataju. nekome su ponos, nekome sramota. ja nastojim da ne povrijedim pretjeranim isticanjem ponosa....
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:08 03.10.2008

Re: poljubac tri puta, svastika i tri...

a ja se i u hrvatskoj i u bosni i u srbiji i u indiji ljubim hiljadu puta. kad mi je neko drag. a sad mislim, mozhda ce se neko uvrediti. ko zna shta znachi to hiljadu puta.

jeb'lo vas brojanje poljubaca.
JJ Beba JJ Beba 16:43 03.10.2008

Re: poljubac tri puta, svastika i tri...

ri poljupca su zanimljiva tema. kazete da hrvatima i muslimanima ne smeta kada ih tako poljubite.

jbt al brkate lončiće
kakavo bre ljubljneja tri puta.
ovo nije blog o međusobnoj mržnji naroda i njihovih tradicionalnih simbola, gestova...
ovo je blog o jednom simbolu koji je iskomptromitovan
možda bi i ljubljenje tri puta bilo iskompromitovano da su srpski zločinci i koji su harali po regionu svoje žrtve pre ubijanja prvo ljubiili tri puta...
samo izraziti mega giga nacionalisti u hrvatskoj mrze sve što je srpsko
kao i obrnuto ovde
Neven Anđelić Neven Anđelić 17:37 03.10.2008

Re: poljubac tri puta, svastika i tri...

prihvatam kritiku.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:56 03.10.2008

Re: poljubac tri puta, svastika i tri...

JJ Beba
jbt al brkate lončiće
...
ovo je blog o jednom simbolu koji je iskomptromitovan


Ma ti brkas loncice Bebice ... ovo je blog kojim je pokusana da bude uspostavljena veza izmedju jednog u nacionalnog simbola i jednog od najgorih rezima u ljudskoj istoriji. Iako za to nema ni trunke osnova. Ako bi se na prostorima bivse Yu i trazio neki simbol koji se moze povezati sa nacizmom onda to nije taj ...

A ovo o iskompromitovanosti tog simbola su te bezocno lagali na partijskom sastanku. Nije on nista vise/manje iskmpormitovan od bilo kod drugog nacionalnog simbola zaracenih strana u ex-Yu (a i u bilo kom drugom medjunacionalnom sukubu u svetu). Jednostavno vise (tri) naroda su se borili prilkom raspada ex-Yu za razna svoja prava ... jedni za neku svoju celovitu drzavu, neki za nezavisnost ... a neki cas za jedno, cas za drugo ... I kao u svakom ratu etnickih grupa svi su imali svoje nacionalne simbole. I kao usvakom drugom ratu bilo je i zlocinaca za koje bi se moglo reci da su kompromitovali te simbole. Ali je neuporedivo vise bilo obicnih ljudi (u delovima zahvacenim ratom su prakticno svi muskarci bili mobilisani) pa je besmisleno da se sad svi odricu svoih simbola zbog nekih zlocinaca ... I tu nema veze da li je neko izgubio rat ili ga dobio - bez obzira sta kazu na partijskom sastanku ...

pozz

JJ Beba JJ Beba 18:12 03.10.2008

Re: poljubac tri puta, svastika i tri...

A ovo o iskompromitovanosti tog simbola su te bezocno lagali na partijskom sastanku

vasice zlato, koje partije? reci mi da znam, kad već potežeš taj argument?

stalno se udalajavš od teme
Jednostavno vise (tri) naroda su se borili prilkom raspada ex-Yu za razna svoja prava ... jedni za neku svoju celovitu drzavu, neki za nezavisnost ...


prvi i drugi nastavak.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:36 03.10.2008

Re: poljubac tri puta, svastika i tri...

JJ Beba
vasice zlato, koje partije? reci mi da znam, kad već potežeš taj argument?


Bebice srecice, pa te na cije me glasilo ti upucujes ovim donjim linkovima (cim sam u "preview" prozorcicu video link na "pescanik.net" izgubio sam volju da kliknem)... Ne mislis valjda da stav slican tvome ima najveca partija u Srbiji i glavna demokratska i proevropska snaga ciji predsednik javno slavi uspehe srpskih sportista sa simbolom o kome pricamo? Ili znas neku drugu partiju koja ima takav stav osim ove najmanje parlamentarne ciji svi aktivisti na blogu recitiju kao i ti istu recitaciju o "zlocinima u nase ime", "nasem dvoristu" i sl.?

E sad moz biti da ti nis clan, ja to ne mogu da znam ... ali ako je tako, onda steta za partiju a i za tebe ... tako se lepo slazete ...

pozz
JJ Beba JJ Beba 18:53 03.10.2008

Re: poljubac tri puta, svastika i tri...

Virtuelni Vasilije
JJ Beba
vasice zlato, koje partije? reci mi da znam, kad već potežeš taj argument?


Bebice srecice, pa te na cije me glasilo ti upucujes ovim donjim linkovima (cim sam u "preview" prozorcicu video link na "pescanik.net" izgubio sam volju da kliknem)... Ne mislis valjda da stav slican tvome ima najveca partija u Srbiji i glavna demokratska i proevropska snaga ciji predsednik javno slavi uspehe srpskih sportista sa simbolom o kome pricamo? Ili znas neku drugu partiju koja ima takav stav osim ove najmanje parlamentarne ciji svi aktivisti na blogu recitiju kao i ti istu recitaciju o "zlocinima u nase ime", "nasem dvoristu" i sl.?

E sad moz biti da ti nis clan, ja to mogu znam ... ali ako je tako, onda steta za partiju a i za tebe ... tako se lepo slazete ...

pozz

vasice, mene lično zabole za partije...rekoh ti nemem nameru da se bogatim, a da imam osnovala bih crkvu
ja sam individualac, meni i dražava koju moram da podnosim mnogo...
linkovi te upućuju na neki drugi pogled, na neko drugačije mišljenje.
zašto ti muka od drugačijeg mišljenja? od drugog pogleda?
što se tiče ove najmanje parlamentarne starnke si mislio na DSS?
no sve jedno na koju si mislio u našem parlamentu ne postoji nijedna partija koja zastupa program koji meni odgovara.
u ovoj na koju sumnjam da si mislio trenutno u parlamentu ne sede pravi ljudi i koji bi se bavili temama koje mene zanimaju
da ne trolujemo, ima me brišu....

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:09 03.10.2008

Re: poljubac tri puta, svastika i tri...

Hahaha ma kakvo drugacije misljenje na Pescaniku kad im gostuju samo clanovi politickog saveta iz pomenute partijice? ... To sam misljenje cuo bezbroj puta i na blogu ... Ne idem doduse ni na radikalske sajtove ali bih cak i od njih ocekivao vise tolerancije i otvorenosti prema drugacijem misljenju ... a nema nista ni od tvog individualizma ... kad recitujes kolektivne recitacije sa Pescanika...

pozz
JJ Beba JJ Beba 19:13 03.10.2008

Re: poljubac tri puta, svastika i tri...

a nema nista ni od tvog individualizma ... kad recitujes kolektivne recitacije sa Pescanika...

vasice, ti si ozbiljno zaglibio
ipsi ipsi 21:45 03.10.2008

Re: poljubac tri puta, svastika i tri...

E moj vaso, na ovakve tekstove pametan covjek samo podigne tri prsta, a ne zamajava se istima)
spadalo92 spadalo92 05:26 04.10.2008

Re: poljubac tri puta, svastika i tri...

vasice, mene lično zabole za partije...rekoh ti nemem nameru da se bogatim, a da imam osnovala bih crkvu

JJ Bebo, oduševljavaš me sve češće!
simkke simkke 17:21 02.10.2008

maznuli od nas

ivana23 ivana23 17:23 02.10.2008

Bez neo...




Pavelic
ivana23 ivana23 17:25 02.10.2008

Ima i ovih tri...

nsarski nsarski 17:33 02.10.2008

Re: Ima i ovih tri...

ivana23

Ma da, naravno.
Ne moze covek da stavi u isti kos "hobotnicu i gudacki kvartet samo zato sto oba imaju osam nogu" (NF).
You have to know what your primary categories are.
Negde sam procitao da je Hitler nosio cipele broj 44. Does that make people with the same shoe size.... something?
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:03 02.10.2008

Re: Ima i ovih tri...

Negde sam procitao da je Hitler nosio cipele broj 44


a ja sam chitao i da je bio vegeterijanac.

(gotov sam sad, evo oprashtam se od najdrazhih, ima vishnja i kazezoze da me streljaju).
Kazezoze Kazezoze 18:34 02.10.2008

Re: Ima i ovih tri...

a ja sam chitao i da je bio vegeterijanac.

sva sreca, mozhesh zamisliti kako bi krvolochan bio da je josh jeo i meso ))
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:48 02.10.2008

Re: Ima i ovih tri...

uh, dobro je, kazezoze mi je izgleda vec oprostio.

(a kakav bi bio onaj u cipelama 44 necu ni da zamishljam. mislim da smo svi razumeli nsarskog da su neka poredjenja i kategorizacije potpuno besmislene. chuvari koncentracionih logora su se povremeno rukovali. i sad mi ne treba da se povremeno rukujemo? pa su povremeno i disali. i sad mi ne treba da povremeno dishemo? a s druge strane, malo su se i ta tri prsta izlizala pa i svashta i nishta mogu da znache, vec od zavisnosti ko kad gde i zashto)
milandezz milandezz 21:11 02.10.2008

Re: Ima i ovih tri...

Negde sam procitao da je Hitler nosio cipele broj 44

a ja sam chitao i da je bio vegeterijanac.


I imao jajce manje...
vishnja92 vishnja92 15:28 03.10.2008

Re: Ima i ovih tri...

ima vishnja i kazezoze da me streljaju

vidla sam te, sve ti prastam.
(ne znam sta mi je danas)
simkke simkke 17:38 02.10.2008

Mada...

lepsa tema je vezana za dva prsta

Exitus Letalis Exitus Letalis 17:50 02.10.2008

Re: Mada...

pidola pidola 20:12 02.10.2008

Re: Mada...

e ovo vec ne moze svako. :)))
treba tu puno vezbe i talenta.
Tine i Radojka Tine i Radojka 21:46 02.10.2008

datkam

Exitus Letalis
moja sestra operisala tako čukljeve.

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:48 02.10.2008

****

Ima tradicije, ima:)

Mada, ako se dobro secam, a po secanju pricam, tri prsta ovdasnja su novijeg datuma i kreirao ih je Vuk Draskovic u svojoj nacionalistickoj fazi jer su na njegovim skupovimau pocetku podizana dva ("V". Posto je on zastupao tezu da su Srbi ipak mnogo bolji od "skorojevica sa zapada" ("svaka nasa taraba je starija od americke nacije" VD) smatrao je da se i po pozdravu Srbi moraju razlikovati pa je poceo dizati tri. Kao Srbi se krste sa tri, A bilo je i objasnjenja tipa, Sv Sava, Karadjordje, Njegos....u svakom slucaju taze, i po meni ruzno...
kobacspo kobacspo 18:05 02.10.2008

Re: ****

Zvanicni skupovi SPO, jedine desnicarske stranke u Srbiji su jos uvek tri prsta (i bad polovina Vukovih slika isti sadrzi - vidi recimo...na facebooku vukovu sliku)

POLITIKANT
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:11 02.10.2008

Re: ****

kobacspo
Zvanicni skupovi SPO, jedine desnicarske stranke u Srbiji su jos uvek tri prsta (i bad polovina Vukovih slika isti sadrzi - vidi recimo...na facebooku vukovu sliku)

http://politikant.blogspot.com/

Ma ok slazem se da sadrzi, a da li je desnicarska ili ne mislim da ni sam VD ne zna, ali posto nije tema da ne raspravljamo...
A da je ruzno, ruzno je jbg.
Filip2412 Filip2412 19:47 02.10.2008

Re: ****

A da je ruzno, ruzno je jbg.

ima li neki razlog zasto je ruzno?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:07 02.10.2008

Re: ****

ima li neki razlog zasto je ruzno?

Pa recimo insistiranje ne razlicitosti po svaku cenu, kazu kod mene "mimo sveta" a to nikad nije dobro
Kakav je pozdrav rukom Madjara, Francuza, Nemaca, Italijana, Norvezana, Hravata, Slovenaca......?
a i svasta se pod tim znakom dogodilo tek sto je nastao...nije nam na ponos svakako...
Filip2412 Filip2412 20:35 02.10.2008

Re: ****

ima li neki razlog zasto je ruzno?
Pa recimo insistiranje ne razlicitosti po svaku cenu, kazu kod mene "mimo sveta" a to nikad nije dobro
Kakav je pozdrav rukom Madjara, Francuza, Nemaca, Italijana, Norvezana, Hravata, Slovenaca......?
a i svasta se pod tim znakom dogodilo tek sto je nastao...nije nam na ponos svakako...


ne treba da cepidlacimo...
mnogi napaljeni nacionalisti smatraju da je upravo ovaj pozdrav izdaja srpstva jer zaboga pravi srpski pozdrav nije sa rasirenim nego sa skupljenim prstima itd.
i daju primere sa svih ovih slika na blogu kako eto i papa i ustase i nemacki nacisti i engleska kraljica i masoni sta ti ja znam koriste tri rasirena prsta pa je sad to podmetnuto Srbima.....

ivana23 ivana23 20:43 02.10.2008

Re: ****

Filip2412
mnogi napaljeni nacionalisti smatraju da je upravo ovaj pozdrav izdaja srpstva jer zaboga pravi srpski pozdrav nije sa rasirenim nego sa skupljenim prstima itd.i daju primere sa svih ovih slika na blogu kako eto i papa i ustase i nemacki nacisti i engleska kraljica i masoni sta ti ja znam koriste tri rasirena prsta pa je sad to podmetnuto Srbima.....


E, pa nisi u pravu. Evo ja nisam napaljeni nacionalista, vec samo ilustrujem da to nije specificno srpska izmisljotina. Srece se diljem planete, pa i kod nas... i ko je spomenuo da nam je podmetnuto?

Filip2412 Filip2412 21:01 02.10.2008

Re: ****

E, pa nisi u pravu. Evo ja nisam napaljeni nacionalista, vec samo ilustrujem da to nije specificno srpska izmisljotina. Srece se diljem planete, pa i kod nas... i ko je spomenuo da nam je podmetnuto?


pa neam nista protiv tebe ivana, mislim protiv tvojih postova mislim ne kapiram o cem se radi

naravno da nije nasa izmisljotina. Nikola Tesla je nesto izmislio i ostalih nekoliko nasih naucnika ali iz domena tradicije/ istorije ja ne znam da smo mi ista izmislili.

meni je pozdrav 3 prsta OK i u sustini ne zanima me sta znaci, ko sto rekoh, meni licno znaci borbu protiv Slobinog rezima jer se tada ovaj pozdrav u ovom obliku pojavio i ja se prvi put susreo sa tim
antioksidant antioksidant 08:13 03.10.2008

Re: ****

E, pa nisi u pravu. Evo ja nisam napaljeni nacionalista, vec samo ilustrujem da to nije specificno srpska izmisljotina. Srece se diljem planete, pa i kod nas... i ko je spomenuo da nam je podmetnuto?

ivana ali ti na ovoj slici gore ilustrujes da je pozdrav sa 3 rasirena prsta izdaja srpstva (bar se tako moze procitati ova cedina slika - ipak je on kod nekih percipiran kao "neko ko podmece"

ivana23 ivana23 08:41 03.10.2008

Re: ****

antioksidant
?ivana ali ti na ovoj slici gore ilustrujes da je pozdrav sa 3 rasirena prsta izdaja srpstva (bar se tako moze procitati ova cedina slika - ipak je on kod nekih percipiran kao "neko ko podmece"


Pogresno citas. Ta slika je samo ilustracija da ne znaci da samo jedna ideoloska matrica koristi taj "pozdrav".
Stavila sam sliku i nacista i Hrista i Kobi Brajanta i vatikanske garde i teniserki i belgijske kraljice, pa i Cede. Saroliko, zar ne?

Uzgred, napisao si slicno sto i Filip2412, sinoc. Zasto tako usko gledate. Vidite jednu sliku u mnostvu.

Meni je bilo cudno sto je autor bloga N.A. rekao:

Mene je zaintrigirao sami pozdrav. Troprsti, pa jos i neonacisticki pozdrav. Nisam nikada prije vidio takav pozdrav...


Neven Anđelić Neven Anđelić 09:16 03.10.2008

Re: ****

fotografije neonacista kojih se sjecam su uvijek prikazivale manju ili vecu grupu idiota ispruzenih desnica bez ikakve distinkcije medju prstima sake. na osnovu tekstova sam zakljucio da postoji neki neonacisticki pozdravsa tri prsta. mozda neki tajni znak poput nekog od masonskih ritualnih pozdrava. ozbiljno sam pomislio dam ozda postoji nesto sto ja nisam znao.....
JJ Beba JJ Beba 11:56 03.10.2008

Re: ****

Kobi Brajanta

a pitanje je da li Kobi & NBA ekipa išta znaju o simboličkom značenju pozdrava s 3 prsta?
možda ga ne bi potezali da znaju za nacističko / zločinačka značenja tog simbola
Atomski mrav Atomski mrav 12:14 03.10.2008

Re: ****

Ma zabole njih...
JJ Beba JJ Beba 17:40 03.10.2008

Re: ****

Atomski mrav
Ma zabole njih...

totikaem
vracarac92 vracarac92 09:40 04.10.2008

Re: ****

a pitanje je da li Kobi & NBA ekipa išta znaju o simboličkom značenju pozdrava s 3 prsta?

Ne znam. Verovatno im je Divac objasnio a njima se dopalo. Ipak to bi njih trebalo pitati.
ivana23 ivana23 17:57 02.10.2008

Tri

Ратници Срpског Добровољачког Корпуса су заклетву Краљу Петру II Kaрађорђевићу полагали са спојеним палцем, кажипрстом и средњим прстом, као символом јединства Свете Тројице, управо онако како се православни осењују часним Крстом.



dunjica dunjica 18:13 02.10.2008

i Austrija

predsjedavajući FPÖ stranke u Austriji, Heinz-Christian Strache. Na nedavnim izborima u Austriji osvojili 35 poslaničkih mjesta (oko 18% glasova). stranke desne provinijencije osvojile ukupno trećinu poslaničkih mjesta.


Edit: sad vidim, na početku posta. sorry za ponavljanje.
ivana23 ivana23 18:19 02.10.2008

Kobe Bryant

jeremija92 jeremija92 18:25 02.10.2008

Zašto?

Nisam upućen u genezu pozdravljanja sa tri prsta.

Iskreno, ako je pozdravljanje sa tri prsta srpski izum, i ako je to vezano za specifični, pravoslavni način krštenja, kojim se ukazuje na "U ime oca i sina i svetog duha", dakle, na sveto tojstvo, pitam se:

A) Šta je u tome loše?
B) Kome to smeta?
C) U čemu je problem?

Hrvati se pozdravljaju sa "Bog..", ali niko među njima u tome ništa ne vidi loše.
dunjica dunjica 18:48 02.10.2008

Re: Zašto?

Hrvati se pozdravljaju sa "Bog..", ali niko među njima u tome ništa ne vidi loše.

zapravo "bok". originalno je to zagrebački regionalizam, ali od dobijanja samostalnosti postaje sve rašireniji dilljem zemlje, kao "pravi hrvatski pozdrav", za razliku od "partizanskog" / "srpskog" / ... Zdravo! (doduše, nikada nisam čula da netko "Ave Maria" moli kao "bok, Marijo", nego uvijek i isključivo "zdravo, Marijo, milosti puna, itd."

nije mali broj ljudi koji u tom pozdravu vidi nešto loše, prvenstveno vjernici - uzaludno korištenje imena Božjeg, znači, kršenje 3. zapovjesti.
chao_li chao_li 19:32 02.10.2008

Re: Zašto?


Iskreno, ako je pozdravljanje sa tri prsta srpski izum, i ako je to vezano za specifični, pravoslavni način krštenja, kojim se ukazuje na "U ime oca i sina i svetog duha", dakle, na sveto tojstvo, pitam se:

A) Šta je u tome loše?
B) Kome to smeta?
C) U čemu je problem?

Hrvati se pozdravljaju sa "Bog..", ali niko među njima u tome ništa ne vidi loše.


Tacno tako, praviti problem tamo gde ga nema. Jos ce biti da se covek nece smeti cesljati nadeno, nalevo, po sredini...
vracarac92 vracarac92 08:11 03.10.2008

Re: Zašto?

Iskreno, ako je pozdravljanje sa tri prsta srpski izum, i ako je to vezano za specifični, pravoslavni način krštenja, kojim se ukazuje na "U ime oca i sina i svetog duha", dakle, na sveto tojstvo, pitam se:

A) Šta je u tome loše?
B) Kome to smeta?
C) U čemu je problem?

Vole ljudi da traže dlaku u jajetu.
ivana23 ivana23 18:34 02.10.2008

Vatikan


Швајцарски гардисти у Ватикану полажу заклетву са подигнутом десницом са раширена три прста
Unfuckable Unfuckable 18:38 02.10.2008

malo podsećanje na

jednu skorašnju diskusiju o nameštanju rezultata u tenisu, kojoj sam i jakaotakav doprineo

i, još jednu - o upotrebi tri prsta od strane poznatog naci - tenisera
ivana23 ivana23 18:42 02.10.2008

A teniserke?

Unfuckable Unfuckable 18:52 02.10.2008

Re: A teniserke?

....sve go nacoš
(da je bar go...jelte...)
ivana23 ivana23 18:54 02.10.2008

Re: A teniserke?

Unfuckable
....sve go nacoš
(da je bar go...jelte...)


:))))
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:05 02.10.2008

Re: A teniserke?

pa dobro unfuck...... naravno da ne znaci da je sve go nacos (mislim ono jeste steta sto neko i nije:)) ali zar nisu ta tri prsta malo...pomodarska, satroprovocirajuca, malo kontraproduktivna...sve u svemu kic....
Jbg neko sto se kao dici dugom istorijom (srbi) za simbol uzima pozdrav star ni 20 godina....glupo.
Unfuckable Unfuckable 19:12 02.10.2008

Re: A teniserke?

hehehehe...što ti je iskustvo : zato sam i linkovao ona svoja dva davna komentara, da ne moram da polemišem ; )))))))))
Blade Runner Blade Runner 19:14 02.10.2008

Re: A teniserke?

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:24 02.10.2008

Re: A teniserke?

Blade Runner

star ni 20 godina....glupo


Kao sto rekoh ...
http://blog.b92.net/text/4709/Troprsti%20neonacisticki%20pozdrav/#k342057

hehe... nadje nesto sto mozda i lici....
Ima li jos koja slicica tog opstepoznatog, masovnog, srpskog tradicionalnog pozdrava?
Blade Runner Blade Runner 19:27 02.10.2008

Re: A teniserke?

Ima li jos koja slicica tog opstepoznatog, masovnog, srpskog tradicionalnog pozdrava?


u to vreme nisu imali digitalne fotoaparate.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:35 02.10.2008

Re: A teniserke?

u to vreme nisu imali digitalne fotoaparate.

E ako je takI slucaj......
Filip2412 Filip2412 19:52 02.10.2008

Re: A teniserke?

Jbg neko sto se kao dici dugom istorijom (srbi) za simbol uzima pozdrav star ni 20 godina....glupo.

da, ali nasa duuuuuga istorija je zapravo istorija gluposti, pogresnih poteza i gazenja svoje sopstvene tradicije

tako da mi bas i nemamo neku tradiciju koja je originalna

zastava i grb su preuzeti od vizantije, pismo od prepravljenog grckog alfabeta, kultura od jedne bliskoistocne religije - hriscanstvo...

sta je tu srpsko uopste?

Meni 3 prsta ne smeta, drago mi je da je prihvaceno u narodu. Za mene licno predstavlja simbol borbe za demokratiju u Srbiji ranih devedesetih kada je ovim pozdravom teran inat Milosevicevom sistemu.
dezzelin dezzelin 20:00 02.10.2008

Re: A teniserke?

Za mene licno predstavlja simbol borbe za demokratiju u Srbiji ranih devedesetih kada je ovim pozdravom teran inat Milosevicevom sistemu.


Mene malo podseca na opstepoznatog Ratka Mladica. Nemam pojma zbog chega.
Blade Runner Blade Runner 20:01 02.10.2008

Re: A teniserke?

Za mene licno predstavlja simbol borbe za demokratiju u Srbiji ranih devedesetih kada je ovim pozdravom teran inat Milosevicevom sistemu.


I meni je to prva asocijacija.

sto rece wiki

During the wars, Slobodan Milošević, his party comrades and supporters have not used the salute. In contrast, it was widely used on the demonstrations organized by the opposition during 90's.
Blade Runner Blade Runner 20:03 02.10.2008

Re: A teniserke?

Mene malo podseca na opstepoznatog Ratka Mladica. Nemam pojma zbog chega.


Tebe izgleda da sve podseca na njega. Mora da ti je jako drag.
Filip2412 Filip2412 20:07 02.10.2008

Re: A teniserke?

Mene malo podseca na opstepoznatog Ratka Mladica. Nemam pojma zbog chega.


Ratko Mladic je bio komunista, cupao kokarde sa kapa vojnika... verni vojnik JNA, tako sam bar citao u ono doba.

Milosevic, Seselj a ja mislim ni Mladic ni Karadzic NIKADA nisu koristili pozdrav sa tri prsta. E sad , tacno je da su mnogi mamlazi koristili taj pozdrav ali on je uglavnom bio simbol borbe protiv Milosevica.
dezzelin dezzelin 20:08 02.10.2008

Re: A teniserke?

Tebe izgleda da sve podseca na njega.


Skoro sve u Srbiji. Nemam pojma zbog chega. A i holandjane izgleda da takodjer skoro sve podseca na njega.
dezzelin dezzelin 20:09 02.10.2008

Re: A teniserke?

Ratko Mladic je bio komunjara, cupao kokarde sa kapa vojnika...

Seselj a ja mislim ni Mladic ni Karadzic NIKADA nisu koristili pozdrav sa tri prsta.


ex-SRS?
Blade Runner Blade Runner 20:10 02.10.2008

Re: A teniserke?

Skoro sve u Srbiji. Nemam pojma zbog chega. A i holandjane izgleda da takodjer skoro sve podseca na njega.


Pa ti si Holandjanin!!! Sto ne kazes. Tamo nije bilo nacista. Oni su vise voleli Juznoafricku Republiku.

Filip2412 Filip2412 20:12 02.10.2008

Re: A teniserke?

Skoro sve u Srbiji. Nemam pojma zbog chega. A i holandjane izgleda da takodjer skoro sve podseca na njega.


Ratko Mladic je iz Hrvatske a ratovao u Bosni. Holandjani su glumili tetke umesto da intervenisu u Srebrenici pa sad bi da se operu ekonomskim podyebavanjem Srbije.... nego dorbo, bice uskoro nadam se i to reseno kao i slucaj karadzica pa me bas zanima sta je sledeca primedba, jedva cekam da cujem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:15 02.10.2008

Re: A teniserke?

Za mene licno predstavlja simbol borbe za demokratiju u Srbiji ranih devedesetih kada je ovim pozdravom teran inat Milosevicevom sistemu.

Mozda ali je vrlo brzo i to upropasteno.
Ona slika gore je dokaz.
kao sto je upropasten i cin vojvode recimo. Seselj je upropastio i Misica I Stepu.
I sajkaca je upropastena. I sve cega su se dotakli su upropastili....
Znak borbe za demokratiju je pesnica Otpora, bila je aktuelna dok je imala funkciju i dostojanstveno otisla u istoriju. Neokaljana.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:18 02.10.2008

Re: A teniserke?

pa me bas zanima sta je sledeca primedba, jedva cekam

Evo da ne cekas ja cu ti reci sta je i sta ce biti moja.
Sto se takvi skotovi zbog kojih i ja moram da se stidim nisu izrucili odmah nego se cekalo da ostare u Srbiji?
Filip2412 Filip2412 20:20 02.10.2008

Re: A teniserke?

Mozda ali je vrlo brzo i to upropasteno.
Ona slika gore je dokaz.
kao sto je upropasten i cin vojvode recimo. Seselj je upropastio i Misica I Stepu.
I sajkaca je upropastena. I sve cega su se dotakli su upropastili....
Znak borbe za demokratiju je pesnica Otpora, bila je aktuelna dok je imala funkciju i dostojanstveno otisla u istoriju. Neokaljana.



pa sad brate ako cemo tako Seselju da dajemo za pravo on je sve upropastio slazem se.

Ali ja Seselju i slicnim ne priznajem niakkvo pravo nad Srbijom i patriotizmom, oni su samo stetocine i bagra. Niakav parametar nizasta. Seselj je od zadrtog komuniste i doktora zastite na radu postao "cetnik" koji ponosno izjavljuje da princ Aleksandar Karadjordjevic lici na svinju... Seselj nije ni cetnik, ni vojvoda, ni nacionalista on je samo tezak medicinski slucaj, lud covek prosto receno.
dezzelin dezzelin 20:23 02.10.2008

Re: A teniserke?

Ratko Mladic je iz Hrvatske a ratovao u Bosni. Holandjani su glumili tetke umesto da intervenisu u Srebrenici pa sad bi da se operu ekonomskim podyebavanjem Srbije....


Da ne zahebavaju oni Srbiju, zahebavali bi je drugi.

nego dorbo, bice uskoro nadam se i to reseno kao i slucaj karadzica pa me bas zanima sta je sledeca primedba, jedva cekam da cujem.


Ostace i dalje problem fashizacije srpskog drushtva jer se tu nishta nije promenilo. Samo 30% srpskog stanovnishtva u Srbiji ne podrzava fashistichke stranke a koje se josh uvek nisu odrekle genocidne politike iz devedesetih. I to pod uslovom da pretpostavimo, sto je zaista teshko, da svih 30% nisu fashisti ili kripto-fashisti koji relativizuju zlochine.
dezzelin dezzelin 20:24 02.10.2008

Re: A teniserke?

Znak borbe za demokratiju je pesnica Otpora, bila je aktuelna dok je imala funkciju i dostojanstveno otisla u istoriju. Neokaljana.


Da. Tri prsta su kretenizirano trofazna.
Filip2412 Filip2412 20:24 02.10.2008

Re: A teniserke?

Evo da ne cekas ja cu ti reci sta je i sta ce biti moja.
Sto se takvi skotovi zbog kojih i ja moram da se stidim nisu izrucili odmah nego se cekalo da ostare u Srbiji?


Razumem tvoju frustraciju, ali pipci starog komunistickog sistema su svugde i tesko je otarasiti ih se. Zoran Djindjic je isao prebrzo i nije uspeo. Sta ces, ne moze brzo...

EU&NATO su samo usporili proces demokratizacije Srbije nepotrebnim bombardovanjem civilnih ciljeva, mostova na Dunavu, ubajanja ljudi na pijacama.. kao i nepotrebnim forsiranjem priznavanja Kosova. Albanci bi imali istu ako ne i vecu slobodu i samostalnost da su prihvatili nekakvu siroku autonomiju. Sada eto mogu svojim pasosem da putuju u USA ali eto ne mogu u neke susedne zemlje...

Samo 7-8 godina nakon bombardovanja u Srbiji pobedjuju pro NATO & EU snage, ja mislim da je to uspeh.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:28 02.10.2008

Re: A teniserke?

Samo 30% srpskog stanovnishtva u Srbiji ne podrzava fashistichke stranke a koje se josh uvek nisu odrekle genocidne politike iz devedesetih. I to pod uslovom da pretpostavimo, sto je zaista teshko, da svih 30% nisu fashisti ili kripto-fashisti koji relativizuju zlochine.

E i ti pretera....
A da li si svestan/na da takvo olakim koristenjem termina fasizam zapravo umanjujes svo zlo koje fasizam sobom nosi?
dezzelin dezzelin 20:30 02.10.2008

Re: A teniserke?

EU&NATO su samo usporili proces demokratizacije Srbije nepotrebnim bombardovanjem civilnih ciljeva, mostova na Dunavu, ubajanja ljudi na pijacama.. kao i nepotrebnim forsiranjem priznavanja Kosova. Albanci bi imali istu ako ne i vecu slobodu i samostalnost da su prihvatili nekakvu siroku autonomiju. Sada eto mogu svojim pasosem da putuju u USA ali eto ne mogu u neke susedne zemlje...


Da nije bilo bombardovanja Milosevic bi najverovatnije josh uvek vladao Srbijom. Bombardovanje Srbije je bilo neophodno a ne nepotrebno kao shto ti kazesh. Priznavanje nezavisnosti Kosova od strane USA i ostalih drzava je pomoglo "demokratskom" delu Srbije da porazi naciste iz nacionalistichkog bloka na proshlim izborima.
Filip2412 Filip2412 20:31 02.10.2008

Re: A teniserke?

Samo 30% srpskog stanovnishtva u Srbiji ne podrzava fashistichke stranke a koje se josh uvek nisu odrekle genocidne politike iz devedesetih. I to pod uslovom da pretpostavimo, sto je zaista teshko, da svih 30% nisu fashisti ili kripto-fashisti koji relativizuju zlochine.


Mislim da to nece biti uslov od strane EU, njih interesuje samo jedno: da li smo prozapadno orjentisani i da li smo vecinski za ulazak Srbije u NATO&EU. Sve ostalo ih bas briga. Ne vidim da se opterecuju situacijom u HR a tamo se etnicko ciscenje Srba slavi.

Naravno, radi izgradnje unutrasnjeg mira i zdravog drustva sami zbog sebe treba intenzivno da radimo na prosvecivanju tih zabludelih 30%.
dezzelin dezzelin 20:33 02.10.2008

Re: A teniserke?

E i ti pretera....


Skoro 50% procenata stanovnika Srbije je na proslim predsednickim izborima glasalo za fasistickog kandidata. Ovih drugih 50% procenata stanovnistva sadrzi i 20% manjina koje zive u Srbiji.
Blade Runner Blade Runner 20:35 02.10.2008

Re: A teniserke?

Da nije bilo bombardovanja Milosevic bi najverovatnije josh uvek vladao Srbijom. Bombardovanje Srbije je bilo neophodno a ne nepotrebno kao shto ti kazesh. Priznavanje nezavisnosti Kosova od strane USA i ostalih drzava je pomoglo "demokratskom" delu Srbije da porazi naciste iz nacionalistichkog bloka na proshlim izborima.


Ti bas volis Srbiju! Iz svake tvoje recenice izbija demokratija i to ona najbolja: americka. Tvoji stavovi nisu mnogo razliciti od stavova nacionalistickog bloka samo si ti otisao u drugu krajnost.

marco_de.manccini marco_de.manccini 20:35 02.10.2008

Re: A teniserke?

kako je dezzelin nauchio da ceni rimljane (i holandjane)

terrific race the romans, terrific
dezzelin dezzelin 20:35 02.10.2008

Re: A teniserke?

Mislim da to nece biti uslov od strane EU, njih interesuje samo jedno: da li smo prozapadno orjentisani i da li smo vecinski za ulazak Srbije u NATO&EU. Sve ostalo ih bas briga. Ne vidim da se opterecuju situacijom u HR a tamo se etnicko ciscenje Srba slavi.


Mene ne zanima ulazak Srbije u EU samo da bi bili tamo jer to nece nista da promeni u nasim zivotima - i dalje cu morati da zivim sa 50% nazzi idiota pored sebe. Kapiras?
dezzelin dezzelin 20:37 02.10.2008

Re: A teniserke?

marco_de.manccini
kako je dezzelin nauchio da ceni rimljane (i holandjane)

terrific race the romans, terrific


Mrzi me da pogledam. Evo ovo je mnogo bolje:


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:37 02.10.2008

Re: A teniserke?

Samo 7-8 godina nakon bombardovanja u Srbiji pobedjuju pro NATO & EU snage, ja mislim da je to uspeh.

Pa tako gledano i jeste, ali da li pobedjuju te snage ili snage koje vladaju trenutno varaju birace da su takve?
Mada ako se saberu glasovi tih "proevropskih" sve i da ne sumnjamo u iskrenost (DS, G17 i LDP) a na drugoj strani SPS, DSS, SRS vise je ovih drugih...Sabirao
Ali opet druga tema::)
mariopan mariopan 20:43 02.10.2008

Re: A teniserke?

Unfuckable
hehehehe...što ti je iskustvo : zato sam i linkovao ona svoja dva davna komentara, da ne moram da polemišem ; )))))))))

Si linkovao i onih 70 preporuka )))
mariopan mariopan 20:45 02.10.2008

Re: A teniserke?

dezzelin
Mislim da to nece biti uslov od strane EU, njih interesuje samo jedno: da li smo prozapadno orjentisani i da li smo vecinski za ulazak Srbije u NATO&EU. Sve ostalo ih bas briga. Ne vidim da se opterecuju situacijom u HR a tamo se etnicko ciscenje Srba slavi.


Mene ne zanima ulazak Srbije u EU samo da bi bili tamo jer to nece nista da promeni u nasim zivotima - i dalje cu morati da zivim sa 50% nazzi idiota pored sebe. Kapiras?

Pa gde zivis ti, u Americi?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:45 02.10.2008

Re: A teniserke?

Skoro 50% procenata stanovnika Srbije je na proslim predsednickim izborima glasalo za fasistickog kandidata.

Ma daj!
Nikolic je dobio oko 2 miliona glasova, Srbija ima oko 7,5 miliona stanovnika. Ako su ti dokaz izbori onda je Nikolic izgubio znaci ima manje "fasista" nego antifasista.
Niti je Srbija fasisticka zemlja niti su Srbi fasisticka nacija.
Ovakvi stavovi iduu na ruku upravo protivnicima gradjanske Srbije.
alselone alselone 20:55 02.10.2008

Re: A teniserke?

Blade Runner
modovi ajde anhilirajte ovog shabana sa bloga.


Javio sam moderatoru pre sat vremena i nista. Mozda mu se svidja misljenje ovog radikalnog demokrate.


Mozda je zazet. Pise "Izvestaj".
Filip2412 Filip2412 20:57 02.10.2008

Re: A teniserke?

Da nije bilo bombardovanja Milosevic bi najverovatnije josh uvek vladao Srbijom. Bombardovanje Srbije je bilo neophodno a ne nepotrebno kao shto ti kazesh. Priznavanje nezavisnosti Kosova od strane USA i ostalih drzava je pomoglo "demokratskom" delu Srbije da porazi naciste iz nacionalistichkog bloka na proshlim izborima.


Da ti je majka ili sestra poginula na niskoj pijaci sa dve kese povrca u rukama ne bi tako govorio. Ili u vozu na grdelici. Rusenje svih mostova na najvecoj evropskoj reci u Novom Sadu je narocito pomoglo demokratizaciji. Takodje ubijanje Kineskih diplomata.

Ja ne bih imao nista protiv da su ameri intervenisali u Srebrenici da sprece zlocin, medjutim tada im je bilo potrebno odobrenje UN (to je valjda jedini slucaj u istoriji da je NATO trazio podrsku UN da intervenise)


Da nije bilo bombardovanja ne bi bilo ni rata na Kosovu. Povremeni zlocini na obe strane postojali su na Kosovu ko zna od kad. Ali RAT je poceo POSLE pocetka bombardovanja i 99% zlocina nad civilnim albanskim stanovnistvom srpske paravojne i vojne formacije pocinile su ZA VREME BOMBARDOVANJA koje im je bilo opravdanje za zlocine.
Filip2412 Filip2412 21:09 02.10.2008

Re: A teniserke?

e jbes politiku ako slusas New Order&Joy Division onda si u mojoj stranci
:)

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:18 02.10.2008

trchi, trchi

slusha dezzelin bogami new order. odlichno slusha. i trchi chim chuje new order.
Filip2412 Filip2412 21:19 02.10.2008

Re: A teniserke?

Samo 7-8 godina nakon bombardovanja u Srbiji pobedjuju pro NATO & EU snage, ja mislim da je to uspeh.
Pa tako gledano i jeste, ali da li pobedjuju te snage ili snage koje vladaju trenutno varaju birace da su takve?
Mada ako se saberu glasovi tih "proevropskih" sve i da ne sumnjamo u iskrenost (DS, G17 i LDP) a na drugoj strani SPS, DSS, SRS vise je ovih drugih...Sabirao
Ali opet druga tema::)



Pa sta ja znam, u pocetku i ja sam mislio da je Tadic tupson ali sada mi se cini da ne moze drugacije
Djiki je iso isuvise otvoreno i prebrzo. Jednostavno nije islo, moras valjda na mutavo sa ovim narodom.

milandezz milandezz 21:23 02.10.2008

Re: A teniserke?

...pa sad bi da se operu ekonomskim podyebavanjem Srbije.... nego dorbo, bice uskoro nadam se i to reseno kao i slucaj karadzica pa me bas zanima sta je sledeca primedba, jedva cekam da cujem.

Podyebavace Srbiju sa "tri prsta" - tzv. "troyeb".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana