Sloboda: šta od toga ima ja, a šta moja država? (+odjava)

queeria92 RSS / 04.10.2008. u 12:57

Piše: Boban Stojanović  

bs.4045.jpg

Dragi i drage,
Elem, pre nekoliko godina kada je ovaj blog počeo sa radom usudio sam se da njegovim urednicima pošaljem linkove za neke od tekstova na sajtu Queerie. Dobili smo zeleno svetlo i to je bilo cool. Od tada pa do danas, korisnik „queeria“ objavio je na desetine blogova od kojih su neki skrenuli pažnju, mahom tabloidne i desničarkse javnosti. Kao jedan od autora pomenutih blogova, pored Peđe, uvek sam naglašavao važnost postojanja slobodnog mesta koje može da podnese i samo/ironiju, i ošru kritiku društva i sprdanje manjine nad većinom, kao što se većina redovno sprda sa manjinom. I još neke kreativne stvari pride.
No, poslednjih meseci stvari su se promenile. Nekoliko mojih tekstova doživelo je oštre osude uredništva/moderatora bloga. Pisati za medij kao što je blog i imati veliki osećaj samocenzure ne uklapa se ni u politiku bloga ni u moj lični odnos prema slobodi izražavanja. Smatram da su neki od ovde objavljenih postova sadržali i sadrže mnogo više uvreda, mržnje, skrivenog govora mržnje i diskriminacije, nego neki od navodno spornih tekstova na blogu Queerie. Smatram da je ovaj blog izgubio svoju jačinu koju je imao u početku i da je njegov sadržaj potpuno razvodnjen u ime jednakosti i tzv. demokratije.
Upravo iz tih razloga želim da se kao autor odjavim sa bloga i da virtuelno pero prepustim mom drugu, kolegi i bratu Predragu Azdejkoviću :)

Za sve drugare dostupan sam na mailu: boban_stojanovic_wib@yahoo.com
Kiss svima,
Boban

ps. Odjavni tekst koji sledi pisan je za sajt pescanik.net i objavljen je 4.10.08.Ovih dana, nakon svih skandala vezanih za famozna queer dešavanja u regionu, neki od medija (i to posebno onih orijentisanih na desno), deklamuju fraze o grozoti nasilja koje se dešava, o važnosti uzdržavanja se nasilja, o tome kako je narod „neobavešten i neupućen“, pa eto nama uzornim građanima nemeđu neku tamo homofobiju.
Posle svega toga,  blenem u ogledalo i pitam se – ko je mene zapravo pretukao na ulici?
Ovi „moji“ nisu, a ako prihvatim sve to što čitam i čujem biće da nisu ni „njihovi“.
Zato mi je, kao queer personi najbolje da se pazim – i mojih i njihovih!
Odavno su izgubljena uporišta, saveznici, oni koji se bezrezervno solidarišu.

No, da se vratim na temu napada na queer festivale, na njihove posetioce i da „izbacim“ jednu frazu. Ona glasi: Gej parada je lakmus papir demokratije!
Onda iz te fraze izvučem još dve – gej parada i demokratija.
Oko ove prve nema spora: ljudi se bore za svoja prava, vesele se i paradiraju, i tačno je – ponosno pokazuju svoja tela, grudi, gole zadnjice i ispoljavaju svoju seksualnost na ulicama, trgovima, u parkovima.
Oko ove druge moglo bi mnogo više da se priča.
Koji se faktor u demokratiji zapravo interesuje za slobodu građana?

ms.4046.jpg

Predsednik Tadić nas još nije udostojio, pozvao i pitao kako smo. Dakle, on verovatno nije taj faktor.

Ministarstva razna takođe. Tek smo nedavno pozvani od strane predstavnika Ministarstva za ljudska i manjinska prava, da vidimo šta i kako dalje. Naravno, tek nakon brutalnog napada na učesnike festivala „Queer Beograd“.

Policija je još i korektna: zovu nas redovno,  štite, preklinju da im pod obavezno svaki „naš“ skup najavimo i prijavimo. Opet, ne znam koliko sve te policajce koji obezbeđuju queer dešavanja zanima bilo šta vezano za ljudska prava –oni tek obavljaju svoj posao.

Druge društvene institucije i dalje ćute. Kao da ih nema. Ono što bi ovde moglo da se imenuje kao „dominantni intelektualni krug“ takođe ćuti. Možda bolje i da nas ne brani - polovina njih ispadoše jataci Radovana Karadžića.

O SPC da i ne govorim - ako je neko u ime ljubavi više raširio mržnju od njih, postaću vernik.

Nevladnin sektor opet selektivan – manji je broj onih koji podržavaju nego onih koji se ograđuju i kritikuju nasilje nad onima koji nose prefiks queer. To opet spada u malograđansku politiku nezameranja – da se slučajno ne pomisli kako smo i mi, u našoj nevladinoj organizaciji „queer“.

O predstavnicima drugih manjina i da ne govorim. Solidarnost unutar manjina ne postoji – postoji jedino borba da se bude bliži vlasti i moći.  Tužno je što predstavnici manjina preuzimaju matricu većine, pa su predstavnici malih naroda često najveći homofobi. Setimo se Ištvana Pastora i njegove eksplicitne homofobije. Opet, sve radi podobnosti. Sa druge strane vlast je uvek fina prema nacionalnim i verskim manjinama, nije loše imati ih u slučaju nužde – 1% na izborima je ipak 1% u skupštinskim klupama.

Ono malo moćnih individualnih propagatora demokratije takođe drži vodu u ustima, koketira između nas dole i onih gore, nije zgoreg biti podoban kada treba da se ubaci na neko mesto ambasadora.

Da nije nešto malo pojedinaca koji se odvaže da podrže, bili bi još usamljeniji. Bojana Pejić, ovogodišnja umetnička direktorka Oktobarskog salona, uvrstila je „Queer Cabaret“ u zvanični program, ali o tome da se kabare desio – ni traga ni glasa u javnosti. Svašta smo tamo radili, sigurno je teško optužiti umetnost da je nepristojna, da narušava natalitet, da ugrožava decu i da nije u duhu srpske tradicije, vere i kulture. Ponekad se pitam šta bih bez moje drugarice Biljane Srbljanović koja uvek prenese ono za što javnost ne čuje kada ja, mali građanin govorim.

Negde između, postoji onaj fini, etički pročišćeni deo građanstva koji se zgražava nad svakom vrstom nasilja, kaže kako je to strašno i užasno, stavljajući tom prilikom na svoj obraz dlan u satenskoj rukavici.

I tu, baš tu, počinje da me hvata panični strah od ovdašnjih demokrata.

Sve je svedeno na fraze i užasavanje od nasilja. To može svako da kaže. Većina onih koji su upakovani u poštovanje demokratije i ljudskih prava o tome raspravljaju zavaljeni u salonski nameštaj. Isti nameštaj ima i radikalka Lidija Vukičević. Zvanična demokratija leti zakonima, konvencijama i paragrafima – opet nema ljudi, nema solidarnosti, nema brojnosti ni masovnosti. U takvoj klimi, prema svemu što može da se poveže sa pojmovima: gej, lezbejsko, seksualna sloboda i na kraju queer, postaje legitimna meta i mesto za pražnjenje  svih drugih frustracija.
Onda ta neka queer raja ostaje sama i nezaštićena, prepuštena sebi i onom malom broju gorepomenutih koji je podržava – nesebično i bezrezervno. Ipak, to ne znači da je ista queer raja i beznadežna.

 zl.4047.jpg

Organizovanje queer festivala je dokaz da otpor postoji. Spremnost nekih pojedinaca i pojedinki da izađu u javnost i kažu da jesu takođe je pomak. Izbor da se u Srbiji dekonstruiše identitet, i još više – da se ne prihvata i odbaciju – čista je subverzija unutar paranoičnog nacionalističkog društva.

Čvrsto verujem da homofobija na ovim prostorima nije samo mržnja prema neheteroseksualnim osobama - to je samo grupa ljudi u koje je najlakše uperiti prst. To ponavljam uvek kada za to imam prilike, pa i sada. Jer demokratija bazirana na nezameranju manjine ka većini suštinski podržava samo ono što je većinsko. Tako postavljena demokratija (na kojoj se kasnije zasniva čitava država i koja daje primer čitavom društvu), prihvata samo ono što je podobno za većinu. Samim tim društvo prihvata samo onu manjinu koja prihvata matricu većine. Tek tada smo sposobni smo da se rukujemo, da se prihvatamo i da pravimo koalicije. Ali, istovremeno, onda nema različitosti, nema drugosti, ima samo egzotike: nasilje nad manjinama i isprazni mulitkulturalizam koji se svodi na dvadeset sedam načina kuvanja graška – svaki u tradiciji druge etničke skupine.

Rezultat  te proste jednačine je svođenje pojedinca na glasača, a ne iskrena briga o njemu. Poslednjih meseci hteo sam da pitam neke demokrate i desničare, da li su preplanuli ten dobili na Kosovu za koje se toliko zalažu, pomažući ono nešto Srba u okopavanju kukuruza!?

Zbog tako postavljene demokratije  plašim se kada ono što imenujem kao „desničarske“ novine pokažu empatiju prema nasilju nad gej osobama. Bojim se da suština nije osuda nasilja, već demokratsko pranje ruku od odgovornosti. Sve po onoj logici: najpre stvorim klimu da te neko prebije, a onda kažem kako mi je žao. Neka hvala.

One koji ne pristaju najlakše je tuđi.
Nad onima koji ne pristaju najlakše je uperiti prst.
Jer: oni koji odluče da ne pristaju i da ne pripadaju, ne podležu strahovima, malverzacijama, ucenama, pretnjama. I upravo zato su najveći neprijatelji države, sistema, režima, a posebno klimavih demokratija kakva je ovdašnja.

I da završim frazom: lično je političko. U kontekstu da je meni moja seksualnost, moja sloboda da volim koga hoću. jednako važna kao što su nekome važne vera i nacija ili ratni heroji. Deo onoga što ću nazvati mojom kulturom, kroz koju se identifikujem i priznajem i koju naravno želim da nastavim je pobuna u Stonewallu, protesti gej aktivista, to su parade i vesele povorke obučenih, poluobnaženih ili nagih ljudi. Ja se njih ne stidim – to je moj narod – bez stega, bez granica, bez straha, bez osećaja beznadežnosti.

Uvek kada se otvori diskusija o Gej paradi, pa kao argumet dobijem pitanje: Eto, mi kao roditelji  ne znamo kako bi našem detetu jednog dana objasnili gole ljude na ulicama!?, ja obično uzvratim pitanjem: A kako bi deci objasnili tenkove na ulicama tokom devedesetih?

Odgovor na ovo pitanje obično je vezan za osećanje lične odgovornosti.
A odgovora obično nema.

Boban Stojanović

Atačmenti

  • bs.jpg / 62.4 / KB image/jpeg
  • ms.jpg / 113.24 / KB image/jpeg
  • zl.jpg / 55.01 / KB image/jpeg


Komentari (115)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:06 04.10.2008

Dakle, blog nije vise za Bobana,

ali za Pedju jeste ?
kenozoik92 kenozoik92 13:21 04.10.2008

Re: Dakle, blog nije vise za Bobana,

Bobane, ne mislim da treba da se odjavis. Malko mi se cini da se sad "femkas" i vuces nas fenove za jezik, ko li ce se prikloniti kom carstvu. Ja licno nemam vremena da citam any blogera od prvog do zadnjeg slova, ali rado sam citao tvoje stvari, nikad me nista nije uvredilo. To ne znaci da mozda nije bilo frke koja mi je promakla. Pa cuj, *potpunu* 100%-tnu, triple distilled slobodu nema niko, ni u cemu, pa ne znam zasto bi bas ovdasnji blog bio izuzetak. Zato, da skratim pricu, glavu gore (hm) i obraduj nas novim pricama umesto da se nadovezujes na polemike ili - jos gore - cutis.
queeria92 queeria92 13:53 04.10.2008

Re: Dakle, blog nije vise za Bobana,

ali za Pedju jeste ?


Pedjica ima fleksibilnije granice od mojih, sta cu :)
Kiss
Boban
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:14 04.10.2008

Pa, jes' ti normalan??!!

Kako možeš da odustaješ, čoveče!?
Iznervira me samo tako...
aguero aguero 14:02 04.10.2008

Re: Pa, jes' ti normalan??!!

Uvek je lakse odustati!A vec ste srusili mnoge tabue!Siguran sam da niste ni ocekivali da sve tako lako legne na svoje mesto!Najgore je regrutovati neprijatelje i tamo gde ih,zapravo,nema,a budala ima svuda!Sta i koga vi volite,to je vasa stvar,ali se za svoja prava morate boriti pre svega vi sami!Uljudniji recnik moze samo da pomogne,bar tako sto ce i neko od onih koji su protiv vas imati zelju da vas( bar )cuje...A mozda,potom,i prihvati!
JJ Beba JJ Beba 14:10 04.10.2008

Re: Pa, jes' ti normalan??!!

si ti normalllllan?

ko bre da te otera?
oni?
ma daj....

KafaJeGotova KafaJeGotova 18:13 04.10.2008

Re: Pa, jes' ti normalan??!!

Pisati za medij kao što je blog i imati veliki osećaj samocenzure ne uklapa se ni u politiku bloga ni u moj lični odnos prema slobodi izražavanja.

ovo je potpuno jasno i istinito... vala vas blog b92 ni ne zaslužuje. jeste da ste ga izgradili, ali sad jedino što ima neku čitanost, pa kao vredi ponešto i napisati, inače je moderacija blagi očaj. kad se za moderatora bloga navede, kao uslov, samo poznavanje programa, ali ne i poznavanja i značaj slobode govora, dobije se ovaj bućkuriš. mada, to nije slučajno.
ali si, bobane, dobro drmusao učamlu srboviju :)) ja sam se smejao, a što-šta i naučio.
i nemoj da odeš tako quietly - daj zvekni neku montažu kurčine za rastanak. znaš da strongman to želi potajno. a i moderacija :)))))

edit: pesmaja za odlazak

corn mouth corn mouth 18:54 04.10.2008

Re: Pa, jes' ti normalan??!!

daj zvekni neku montažu kurčine za rastanak. znaš da strongman to želi potajno. a i moderacija :)))))


© zokster
JJ Beba JJ Beba 19:05 04.10.2008

Re: Pa, jes' ti normalan??!!

nemoj da odeš tako quietly

maksa83 maksa83 19:18 04.10.2008

Re: Pa, jes' ti normalan??!!

Da ostanemo u duhu bloga - pesma grupe kojoj je gitarista & pevač & frontman (Gordon Gano) gay (tako kažu), i pesma sa jednom od najboljih solo bas deonica (2m:20s) od kad je pećinski čovek prvi put shvatio da luk koji odapne strelu pravi zanimljiv <ponggg> zvuk, i da bi sa tim moglo još nešto da se uradi:.

Violent Femmes - Please, Please, Please Do Not Go





Milica Tomić Milica Tomić 23:18 05.10.2008

Re: Pa, jes' ti normalan??!!

Draga, draga KAFO potpisala bih tvoj komentar - ako dopustas.
Pozdrav BOBANU!
Milica
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 09:51 06.10.2008

Re: Pa, jes' ti normalan??!!

ovo je potpuno jasno i istinito... vala vas blog b92 ni ne zaslužuje. jeste da ste ga izgradili, ali sad jedino što ima neku čitanost, pa kao vredi ponešto i napisati, inače je moderacija blagi očaj. kad se za moderatora bloga navede, kao uslov, samo poznavanje programa, ali ne i poznavanja i značaj slobode govora, dobije se ovaj bućkuriš. mada, to nije slučajno.
ali si, bobane, dobro drmusao učamlu srboviju :)) ja sam se smejao, a što-šta i naučio.
i nemoj da odeš tako quietly - daj zvekni neku montažu kurčine za rastanak. znaš da strongman to želi potajno. a i moderacija :)))))

pametno receno
ssvetlana92 ssvetlana92 13:20 04.10.2008

Nije ti ovo trebalo!

Ne razumem zašto pod pritiskom odustaješ? To ne liči na tebe!
Baš sam se iznervirala!
Bori se bre i dalje, zbog svojih uverenja! Šta te se tiču ostali!!!!
Filip2412 Filip2412 13:30 04.10.2008

...

Dakle tvoj nacin borbe za gay prava je da se naljutis i odes.

Bobane, malo skole diplomatije ti ne bi skodilo ako vec hoces da se bavis javnim radom.
Svaki medij mora da podleze nekim pravilima pristojnosti a ovo je blog najvece srpske medijske kuce a ne mali privatni gay blog.

I Rambo Amadeus pise blog za Blic pa se uzdrzava da ne govori Ku-ac Go_no, P-cka -S -sa.

Ajde obrisi suze, izduvaj nos, pre svega odrasti, pa se vrati na posao.
queeria92 queeria92 13:55 04.10.2008

Re: ...

a ne mali privatni gay blog.

I Rambo Amadeus pise blog za Blic pa se uzdrzava da ne govori Ku-ac Go_no, P-cka -S -sa.


Upravo zbog toga što si napisao :) Bingo + pet Bambija :)
Kissy
Boban
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:05 04.10.2008

Re: ...

I Rambo Amadeus pise blog za Blic pa se uzdrzava da ne govori Ku-ac Go_no, P-cka -S -sa.


Vidim, i vi se suzdržavate.
Ja neću.
Ja ću, evo, da kažem da sam se od jutros, uprkos tome što centralno grejanje plaćam uredno i leti i zimi, smrzla ko pička.

Psovke i slične brezobrazne reči su bogatstvo našeg jezika.
Ako se koriste gde i kako treba, mogu da dočaraju mnogo više nego bujica pristojnih reči.

EDIT: "gde i kako treba" je na autoru da odredi, ne na čitaocu.
NNN NNN 17:01 04.10.2008

Re: ...

da kažem da sam se od jutros, uprkos tome što centralno grejanje plaćam uredno i leti i zimi, smrzla ko pička.
Ceo dan zovemo ova g0vna iz toplanu, sve ću da ih oteram u qurac!
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:29 04.10.2008

Re: ...

Ceo dan zovemo ova g0vna iz toplanu, sve ću da ih oteram u qurac!


Ma, sise neopevane!
saton saton 12:14 06.10.2008

Re: ...

Krugolina Borup
I Psovke i slične brezobrazne reči su bogatstvo našeg jezika.Ako se koriste gde i kako treba, mogu da dočaraju mnogo više nego bujica pristojnih reči.EDIT: "gde i kako treba" je na autoru da odredi, ne na čitaocu.


Samo, pitao bih vas, s kojim pravom cete onda osuditi neistomisljenika koji koristi isti recnik da bi izrazio svoje neslaganje s vasim stavom. Jedna stvar je sloboda izrazavanja, a nesto sasvim drugo politicka korektnost. Ako danas zivimo u doba demokratije politicke korektnosti, dozvolicete, ne mogu jedna pravila da vaze za jedne a za druge ne.

PS: Vise je za gej pokret ucinilo saznanje da je i cuveni Rok Hadson bio gej, nego goluzdravo paradiranje ultraordinarnih tetkuraca intergalaktickih razmera odusevljenih kic kulturom. Nije problem ovde toliko da gej ljudi paradiraju, koliko vizije u zatucanim glavama da je to parada "izopacenih", kod onih gde je rec sex najcrnji tabu. Dozvolicete, tako sto sokirate svet u kojem zivite, jednu konzervativnu sredinu kakva je ova necete promeniti. Naprotiv. Zato, vratite se svojim duhovitim dosetkama i pruzite "konzervativnima" malo vazduha u konzervama u kojim zive. A prostota se manite. Uvek se vrate kao bumerang.
JJ Beba JJ Beba 12:39 06.10.2008

Re: ...

Jedna stvar je sloboda izrazavanja,

sloboda govora?
ovde se o tome malo zna
man ray loves me man ray loves me 12:53 06.10.2008

Re: ...

A prostota se manite.
Lenny Bruce je mnogo govorio o tome kako otpor prema psovkama i cenzura koja iz toga izlazi a zbog koje je on cesto isao u zatvor proizilazi iz nelagodnosti mnogih ljudi sa sopstvenom seksualnoscu - cuven je njegov skit gde objasnjava u cemu je problem sa motherfucker. Meni je dosta ocigledno da i otpor prema bilo kakvom ispoljavanju tudje seksualnosti na ulici, pa bila ona straight ili gay, izlazi iz istog izvora.
JJ Beba JJ Beba 13:54 06.10.2008

Re: ...

Lenny Bruce je mnogo govorio o tome kako otpor prema psovkama i cenzura koja iz toga izlazi

a o frenk zapi da i ne govorimo.
On je paradigma borbe protiv cenzure
virgo intelecta virgo intelecta 13:41 04.10.2008

Modus vivendi

Zasto me ne cudi? Bas me zanima da li bi ta ista stoka koja dize glas ili ruku/palicu/lance ili vec ''orudje'' tako lako uradile isto da se nadju ispred Ahila, Herakla, Aleksandra Makedonskog? Ili Sokrata, Platona i Aristotela? Ili sv. Davida sa Jonatanom? Ili ispred Jesenjina, Gogolja i Cajkovskog? Sulejmana Velicanstvenog, Ataturka? Mikelandjela, Leonarda, Njutna, Djordana Bruna? Ili nasih velikih Tesle, Slobodana Jovanovica, Dragoslava Srejovica, Paje Jovanovica ili Ksenije Anastasijevic?
Ljudska strast se nikada nije pokoravala zakonima. A i zasto bi? Stoga - uzivaj kako hoces daleko od svega sto ti smeta, voli koga zelis i izvlaci iz sutrasnjeg sesira neki novi modus vivendi!
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:57 04.10.2008

koga ćeš obradovati!

daj bobane, koga češ da obraduješ i razveseliš svojim odustajanjem?
pa zna se.
ali još uvek imaš mnooogo prijatelja i fanova na blogu a verujem i među urednicima i novinarima b92.

ja sam protiv.
ostani bre.
inače mi se suzio prostor na blogu.
jeste razvodnjeno ali ima i vas koje obožavam da čitam.

šta da ti kažem kad sve znaš.
o cveću, proleću/letu/zimi/jeseni u mom kraju.
o rođendanima i zaverama. o cipelicama od čokolade i tako to.
sve je tačno.

uvek ima i bilo je ljudi zabrinutih za svoje cipelice više nego za tvoja/moja/naša prava.
i to je legitimno.
but that's life!
idemo dalje ali ne bez tebe.
čeka te mnogo tema.

recimo za koju hrabrost i upornost je gosn taj i taj dobio nagradu.
u čemu se ogleda ta hrabrost i upornost.
vili brant po drugi put među srbima.
die hard die hard 22:39 04.10.2008

Re: koga ćeš obradovati!

inače mi se suzio prostor na blogu.
jeste razvodnjeno ali ima i vas koje obožavam da čitam.


Otkad ja pratim i ucestvujem blog se suzio sramno.I mislio sam da se samo meni to cini, eto tako- kao ja tripujem.A ovo danas me bas kosnulo.Da li mi svi ovde zvucimo pateticno?Mozda, ali patetika je ponekad tako divna i potrebna.
margos margos 13:58 04.10.2008

Meni je iskreno žao,

ali ako si tako odlučio - ok. Sam biraš poligone gde ćeš trošiti svoju energiju. Sa tobom se moglo razgovarati i uglavnom si pisao o onome za šta ti jesi, manje se baveći onim za šta nisi. Lično mislim da je to najbolji način predstavljanja, posebno nečeg ili nekoga ko je obeležen silnim predrasudama. One se menjaju sporo i za to je potrebno vreme, znanje i strpljenje. Zbog toga razumem da smatraš da na blogu nije ekonomično da trošiš vreme i energiju - iako mislim da grešiš. Štagod - srećno ti bilo.
vishnja92 vishnja92 14:08 04.10.2008

Re: Meni je iskreno žao,

potpis, pecat, ja
dodrilas dodrilas 14:09 04.10.2008

zaboravi na odjavu!!!

promenicemo moderatore...

...ti si,ipak,nezamenjiv!!!!!!!!!!!!!!!
zato zaboravi na odjavu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JJ Beba JJ Beba 14:31 04.10.2008

Re: zaboravi na odjavu!!!

No, da se vratim na temu napada na queer festivale,

smrt fašizmu
ssvetlana92 ssvetlana92 15:08 04.10.2008

Re: zaboravi na odjavu!!!

JJ Beba
No, da se vratim na temu napada na queer festivale,

smrt fašizmu


Ovo je pravi tekst! Pozdravljam!!!!
aquariusoptimist aquariusoptimist 17:58 04.10.2008

Re: zaboravi na odjavu!!!

JJ Beba
No, da se vratim na temu napada na queer festivale,smrt fašizmu


Tako je.
man ray loves me man ray loves me 14:33 04.10.2008

ostani

Sto se tice pisanja, nije tajna da sam Pedjin fan.
Sto se tice hrabrosti, kudos to you, Bobane i svaka cast. Mislim da je skandal sto odlazis ti, a ne Strongman, i za pocetak zbog toga, a i zbog mnogo drugih stvari, ja na tvom mestu ne bih.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:57 04.10.2008

Re: ostani

man ray loves me
Sto se tice pisanja, nije tajna da sam Pedjin fan.
Sto se tice hrabrosti, kudos to you, Bobane i svaka cast. Mislim da je skandal sto odlazis ti, a ne Strongman, i za pocetak zbog toga, a i zbog mnogo drugih stvari, ja na tvom mestu ne bih.


uh. ko sve ovde ne bi trebalo da bude.
al ne bih da budem banovana u ovom "odsutnim" trenutku:)))
Goran Vučković Goran Vučković 21:30 04.10.2008

Re: ostani

uh. ko sve ovde ne bi trebalo da bude.

Tako nešto kažu i na stormfrontu...
corn mouth corn mouth 06:18 05.10.2008

Re: ostani

Goran Vučković
uh. ko sve ovde ne bi trebalo da bude.

Tako nešto kažu i na stormfrontu...

provodis slobodno vreme tamo pa znas, jel
Goran Vučković Goran Vučković 11:00 05.10.2008

Delimična, mestimična i letimična sloboda

provodis slobodno vreme tamo pa znas, jel

Vidiš, možda to nije loša ideja - ako odem tamo, možda nađem potpisnika jednog emaila važnog za istoriju ovog bloga i stanje slobode govora na njemu?
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:58 04.10.2008

bobane...

jel misliš na nas?
nemo' da si sebičan...
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:22 04.10.2008

Re: bobane...

Pa dobro, mozes i tako..ali onda bih te ipak svrstao u "onaj fini, etički pročišćeni deo građanstva koji se zgražava nad svakom vrstom nasilja, kaže kako je to strašno i užasno, stavljajući tom prilikom na svoj obraz dlan u satenskoj rukavici"
Na sta svakako imas pravo.....
spadalo92 spadalo92 15:38 04.10.2008

Ja sam protiv...

...i tačka!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:12 04.10.2008

kakva bre odjava!

Gde bi madona danas bila da se tako lako predavala! A ovako, vidi je... koncert u parizu pred 80.000 gledalaca.


man ray loves me man ray loves me 17:09 04.10.2008

Re: kakva bre odjava!

"ako zelis pobijediti, ne smijes izgubiti"
antioksidant antioksidant 20:23 04.10.2008

Re: kakva bre odjava!

ako zelis pobijediti, ne smijes izgubiti"


ako kanis pobediti ne smes izgubiti

ne sviraj kurcu nego pisi dok te ne oteraju

jebes samocenzuru

zar im prepustas bojno polje???


Neven Anđelić Neven Anđelić 16:38 04.10.2008

de jarane

dok god se pozitivci cjenkaju i mjerkaju oko detalja, kreteni ce vladati. vec je previse kvalitetnih ljudi nestalo s ovog bloga zbog sitnica da bi se olako taj trend nastavio. prorijedi, razmisli, povremeno udari kako zelis ali nemoj definitivne odluke donositi. nije bitno da te cita neko ko misli kao i ti. vazno je da u masi kretena neki pocne da razmislja pa ako slucajnozaluta ovdje i ima priliku da procita koju tvoju misao, mozda posumnja da i nije u pravu. i to je uspjeh. stoga, zaboravi na te pozdrave/odzdrave.
i da ne patetisem vise ali ja kao stranac sam se bas fino osjecao na ovim vasim stranicama ali kako poceste nesto se prorjedjivati nesto mi bude zao...... de jarane, zaboravi na to i fino nastavi pisati.....
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 16:47 04.10.2008

.

tvoji tekstovi jesu dobri, ali predrag pise duhovitije
man ray loves me man ray loves me 17:02 04.10.2008

tolerate

setimo se prigodnog hita super furry animals - juxtaposed with you.

"you gotta tolerate
all those people that you hate
i'm not in love with you
but i won't hold that against you"
Dušan Maljković Dušan Maljković 17:04 04.10.2008

Uprkos...

mnogim neslaganjima, ova potez nisam očekivao... Mnogi su se i na mene obrušavali, pa nisam otišao: politika je SUKOB, ko nema muda za sukob, ne treba time da se bavi. Naravno, se odnosi na blog, ne na aktivizam en general -- za njeg imaš muda i na toj hrabrosti odajem ti priznanje. Dakle, nema povlačenja, već odmora -- izduvaj se, napuni baterije -- nadam se da imaš one dobre, nikl-metal -- i lepo se vrati: ko će da stavlja kurčeve i provocira malograđane i moraliste, ko će da piše blogove posvećene meni i sa kim ću zajedno da štujem lik i delo svete Jelene Karleuše?

Što nema smisla, nema. :)

Glas protiv odlaska Bobana, uprkos njemu i meni samom.
aquariusoptimist aquariusoptimist 17:57 04.10.2008

Re: Uprkos...

Dušan Maljković
mnogim neslaganjima, ova potez nisam očekivao... Mnogi su se i na mene obrušavali, pa nisam otišao: politika je SUKOB, ko nema muda za sukob, ne treba time da se bavi. Naravno, se odnosi na blog, ne na aktivizam en general -- za njeg imaš muda i na toj hrabrosti odajem ti priznanje. Dakle, nema povlačenja, već odmora -- izduvaj se, napuni baterije -- nadam se da imaš one dobre, nikl-metal -- i lepo se vrati: ko će da stavlja kurčeve i provocira malograđane i moraliste, ko će da piše blogove posvećene meni i sa kim ću zajedno da štujem lik i delo svete Jelene Karleuše?Što nema smisla, nema. :)Glas protiv odlaska Bobana, uprkos njemu i meni samom.



Pridruzujem se.
maksa83 maksa83 18:47 04.10.2008

Re: Uprkos...

Glas protiv odlaska Bobana, uprkos njemu i meni samom.


Maljkoviću, šta se ovo dešava - drugi put za deset dana sam te sve razumeo, i opet se sve slažem.

Meni je svaki put žao kad ode neki disruptivni element koji drma sredinu levo desno i pomaže joj da ispadne iz ustajalih ležišta, o čemu god se radilo.

Bobane, pozdrav, i želja da se vratiš, i naravno pesma za poneti:




marco_de.manccini marco_de.manccini 15:58 06.10.2008

Re: Uprkos...

ko će da stavlja kurčeve i provocira malograđane i moraliste


to, bash to!

bobane, neko mora ovo da radi. a ti si to dobro radio. uzdrmao si pizde ne jednom. do besa i do suza si ih uzdrmao. ali bash tako treba.

a ako te neko tera. neka te otera. neka on spava sa tom odlukom. ne olakshavaj nikom i ne daj nikome zadovoljstvo da si se predao.
JJ Beba JJ Beba 16:16 06.10.2008

Re: Uprkos...

uzdrmao si pizde....

...naročito hulka
:)
queeria92 queeria92 17:36 04.10.2008

Da ne ispadnem đubre -

-kao - bacio kosku pa sad raste ko princes krofna, ali recimo da sam se umorio od toga da li će test koji postavljam biti Ok ili neće, da li će se dopasti supermodu ili neće, da li oštujem sva pravila bloga ili ne. To postaje naporno i dosadno. Ne mislim da je ovaj blog jedino mesto na svetu i mislim da sve ono što sam mogao da kažem na njemu a da ima odjeka je rečeno.
Takođe, bolje je da se povučem - što ne smatram niti gubitkom niti nekim drugim oduzimanjem bilo čega stečenog - nego da se osećam loše u svim off dopisivanjima sa urednicom bloga.
Ja nemam problem, kao ni Peđa, kao ni Queeria centar generalno, da budem svuda - ali mi se čini (kao pojedincu) da ovo nije mesto u koje želim da investiram.
Uvek sam se pitao zašto su se neki ljudi povukli, ali kada mogu da naslutim odgvoor na to pitanje - povlačim se pre nego li neugodnost eksplodira.
Kissy
Boban
NNN NNN 18:12 04.10.2008

Re: Da ne ispadnem đubre -

kao - bacio kosku pa sad raste ko princes krofna
Tako je i umesto da hranimo tvoj ego, bolje da se skoncentrišemo na libido (uh, odakle mi ovo?), dakle obrnuta psihologija! Ionako si samo bleda Peđina senka, svi koji te pročitaju je samo zato što tek na kraju piše ko je autor itd :)))))))
Pa piši kad imaš nešto...
aquariusoptimist aquariusoptimist 17:50 04.10.2008

Nije u redu

da guras sve nas u isti kos.
Iako zivimo daleko, svaki put kad je bilo prilike, a najcesce kad su se americki geyevi zalili da su diskriminisani , nas nekolicina Srba iz mog drustva smo ih podsecali da je geyevima u Srbiji neuporedivo gore i da se uporedo sa borbom za svoja prava osvrnu i na gey prava u Srbiji. Verovao ili ne, ima nas koji smo pisali pisma HRW a nismo zvanicno clanovi ni jedne stranke ni NGO, niti je bilo ko gey, i skretali paznju na vas polozaj. I znam da nismo jedini.
Tkdj, mogu da te uverim da je svako od nase male druzine ulozio napor da edukuje svoju porodicu i okolinu , svaki put kad smo dolazili u Srbiju, mi smo, kad se potezalo to pitanje u privatnim razgovorima ,objasnjavali sta je homoseksualizam zapravo. Sto se moje mikro okoline tice, mogu da te uverim da su shvatili.

I za kraj, ne smetaju deci geyevi, vec njihovim roditeljima. Kad bi svakio ko ceka bebu imao u vidu da je verovatnoca 1:10 da njegovo dete bude gey, drugacije bi razmisljali.

Izvini, ali malo si me uvredio.Nismo svi isti. Najveci broj nas koji smo ovde smo zapravo ucutkani i oterani iz Srbije bas zato sto drugacije mislimo.
simkke simkke 19:35 04.10.2008

Pa nek ide

...covek, pustite ga, nema 11 godina (valjda)...Ajd' uzdravlje!
Ivan Marović Ivan Marović 19:37 04.10.2008

Elem

Ja se zalažem da se u Srbiji legalizuju gej brakovi pa da ti Bobane možeš da budeš uvređena mlada
kiklop nandor kiklop nandor 20:17 04.10.2008

Idi i ne okreći se,

dok ne ostariš :)
neny neny 20:43 04.10.2008

ma kavka predaja boki

ti si za mene ikona,nikada necu zaboraviti svu tvoju hrabrost u stvaranju bolje srbije,bez nasilja(iako si trpeo mnogo)
secam se samo kojim ponizenjima si bio izlozen kada si se borio za onaj bilbord,a ti si uvek ostao cvrsto na obe noge na zemlji.
jedan od tvojih omiljenih blogova ,pored mnogih bio je onaj "kostunice skini gace".jedan si od retkih koji zna surove stvari da predstavi na komican nacin.
ne bih voleo da odes!
AlexDunja AlexDunja 20:52 04.10.2008

idi i

Ne osvrći se. Velika se tajna iza tebe odigrava.
bm.
Goran Vučković Goran Vučković 21:06 04.10.2008

Fare thee well

Samo da zahvalim za druženje i poželim sve najbolje.

Pozdrav,

Vučko
queeria92 queeria92 21:39 04.10.2008

Na konto Madonne :)

Goran Miletic Goran Miletic 21:39 04.10.2008

ostani !

Ostajte ovde... Blog tudjeg neba nece vas grijat' k'o što ovaj grije...
queeria92 queeria92 21:42 04.10.2008

Re: ostani !

ssvetlana92 ssvetlana92 21:57 04.10.2008

Re: ostani !

Pa kad je tako, neka ti je sa srećom. Idi, voli i budi voljen, raduj se, i povremeno dodji...tek da se malo iznerviraš! :)
Nije loše biti anoniman...da malo ti njih, kao što su tebe! :)
Uzeću slobodu i tvoj mail upisati u svoj adresar!
Pozdrav, Svetlana!
Supermod Supermod 21:50 04.10.2008

"Always on my mind"

sonja k. sonja k. 14:44 05.10.2008

Re: "Always on my mind"

Supermod


supermod komentator??
jel to po vasem famoznom pravilniku ponasanja, zbog kojeg ste izmedju ostalog i raterali prave autore?
imate neogranicena prava ba brisete, presudjujete, osudjujete, ali i da istovremeno pisete komentare, koji nemaju veze sa moderacijom?
very interesting!
nadasve demokraticno

sve najbolje bobane
p


queeria92 queeria92 22:34 04.10.2008

Ideeeeemoooooo....samo za Supermoda!


I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say you're sorry
I've heard it all before
And I can take care of myself
I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say 'Forgive me'
I've seen it all before
And I can't take it anymore


pa malo video!


Supermod Supermod 22:44 04.10.2008

"what have I done to deserve this"

queeria92 queeria92 23:07 04.10.2008

Re: "what have I done to deserve this"

"what have I done to deserve this"


Odgovor umesto mene daje kraljica srBske postmoderne JK:

Jelena Karleusa
Nisi u pravu

Nisi u pravu sto lako gubis glavu
ljubomoran si kad me satima nema
i posle pola noci ne pustas me samu
kazes, nije red, stalno drzis propoved

Nisi u pravu sto lako gubis glavu
stalno pretis mi kao da sam jos mala
i ko da si mi tata ne pustas me samu
samu medju svet, sta ti pada na pamet

Ref.
U pravu si, nisam idealna
u pravu si da sam nezahvalna
ali da varam te nisi u pravu, ne, ne



JJ Beba JJ Beba 23:14 04.10.2008

Re: Ideeeeemoooooo....samo za Supermoda!


:)
AlexDunja AlexDunja 23:24 04.10.2008

Re: Ideeeeemoooooo....samo za Supermoda!

ne huli, jj!
queeria92 queeria92 23:25 04.10.2008

Re: Ideeeeemoooooo....samo za Supermoda!

pa ideeeeemooooooooo još malo za Supermoda i demokratičnost - kume, paliiiiiiiiiiiii

Ja volim, volim, da, da preteram - ne zameri!
Ja radim, radim to iskljucivo - iz ljubavi
Iz ljubavi, iz ljubavi, iz ljubavi .....

Ja volim da preteram, ne zameri
Ja radim to iskljucivo, iz ljubavi
Pa ako malo preteram, ti oprosti mi
Ja radim to iskljucivo - iz ljubavi

Da me vodis na Havaje
Da nam ONO duze traje
Ko te voli, taj ti baje - Bajem!
Kad´ ti druga usne daje
Kad´ ti poljupci zataje
Ko te voli, taj ti baje - Bajem!

Ref.
Ma ko ti to baje - e
Ma ko ti to baje - e
Pa ne znas sta ti je
Pa ne znas sta je - e
Pa ne znas sta je - e
Ma ko ti to baje!?

Ja volim, volim da, da preteram, ne zameri
Ja radim, radim to iskljucivo, iz ljubavi!

Koren badema za srecu, kad´ se lomis hocu-necu
Gasim svetlo, palim svecu - Bajem!
Da me vozis, da me vracas, da mi lude snove placas
Kad´ te varam, da ne saznas - Bajem!

Ref.
Ma ko ti to baje - e
Ma ko ti to baje - e
Pa ne znas sta ti je
Pa ne znas sta je - e
Pa ne znas sta je - e
Ma ko ti to baje!?


Supermod Supermod 23:30 04.10.2008

The Communards - Don't Leave Me This Way

JJ Beba JJ Beba 23:37 04.10.2008

Re: Ideeeeemoooooo....samo za Supermoda!

AlexDunja
ne huli, jj!

jel to poluhrvtaski?
molim titl
AlexDunja AlexDunja 23:38 04.10.2008

Re: Ideeeeemoooooo....samo za Supermoda!

molim titl

:)))))
bobo92 bobo92 23:20 04.10.2008

Pa ovde zurka?

Eh Bobane...prvo me ocaaaaarale, pa me razocaaaaaarale, te tvoje plaveeeeeee, oci neverne...
queeria92 queeria92 23:33 04.10.2008

Re: Pa ovde zurka?

Pa ovde zurka?



Aha, oproštajna!
Bez palme i bez obale mora!!!

I pre nego pređemo na novi blok, evo još jedne za supermoda! Moramo malo patetike, pa kad se isplačemo, pređemo na veselja, pa ujutru chill out!

Ko ovu dramu rezira
nek moje ime ne bira
za uloge sto nikada nisu moje
nek zivot moj ne reskira
na srecu nek ne forsira
ljude sto im snovi kaput kroje

Supermod Supermod 00:15 05.10.2008

Life is a cabaret!

man ray loves me man ray loves me 00:00 05.10.2008

i object

u znak protesta sto se kacenje raspevanog polnog organa mozga otelo kontroli, kacim vasiliju radojcic !

Supermod Supermod 00:43 05.10.2008

Desireless - Voyage Voyage

man ray loves me man ray loves me 01:00 05.10.2008

Ca plane pour moi



edit - malo je falilo da okacim nekog levog repera sa hitom "va te faire foutre", al ko velim nije red...
queeria92 queeria92 09:59 05.10.2008

Re: Desireless - Voyage Voyage

Supermod


Frojd je o tebi mislio
kada je knjigu pisao
samo te mama moze
takvog voleti
i nju ce dusa boleti

Ref.
Cicija, emotivna cicija
prvo ti, pa svi, pa ja
tako voli cicija
cicija, sta ce meni cicija
lepa ali sebicna
prava muska cicija

Sve bivse ti si mucio
ko te je tome ucio
ta zena zivi samo
da ti ugodi
to je u tvojoj prirodi


Krugolina Borup Krugolina Borup 00:40 05.10.2008

Hm.

Koliko se ja razumem u komunikaciju pesmama, Supermod kaže da mu je žao, a Kvirija se femka.
Ajde, sad, lepo se izljubite i pomirite.
Pa da se svi komplet opustimo.

Od Krugoline za obojicu (pod uslovom da je Supermod muško i da je samo jedan komad - a uvek sam sumnjala u tu verziju):

ssvetlana92 ssvetlana92 01:03 05.10.2008

Re: Hm.

U pravu si, sve je kulturiška i red je da ovaj naš Boban oprosti, i krenemo dalje! Spava mi se, ali mi se ne da dok se ne smire strasti! Nije loš bre ovaj supermod, lepu muziku bira! Ja sam pala! :)))
Bobane, popusti, majke ti!!!!
Krugolina Borup Krugolina Borup 01:05 05.10.2008

Re: Hm.

Bobane, popusti, majke ti!!!!


Ma, jok, nema to da upali.
Ajde da probamo ovako:
Bobane, popusti, Karleuše ti!!!!!!!!
ssvetlana92 ssvetlana92 01:09 05.10.2008

Re: Hm.

Krugolina Borup
Bobane, popusti, majke ti!!!!


Ma, jok, nema to da upali.
Ajde da probamo ovako:
Bobane, popusti, Karleuše ti!!!!!!!!


Haha...to nam je poslednji adut!
Bobane, popusti, Karleuše ti...pa da polegamo!!!!!!
Krugolina Borup Krugolina Borup 01:13 05.10.2008

Re: Hm.

Bobane, popusti, Karleuše ti...pa da polegamo!!!!!!


Ma, on već legao, samo ti i ja budale ovde deverimo.
I, verovatno, nesrećni Supermod, ali on mora po zadatku.
Šta nas dve još čekamo, to samo mi znamo.

Ja odo u krevet, a ti kako oćeš.
Laku noć.
ssvetlana92 ssvetlana92 01:18 05.10.2008

Re: Hm.

Krugolina Borup
Bobane, popusti, Karleuše ti...pa da polegamo!!!!!!


Ma, on već legao, samo ti i ja budale ovde deverimo.
I, verovatno, nesrećni Supermod, ali on mora po zadatku.
Šta nas dve još čekamo, to samo mi znamo.

Ja odo u krevet, a ti kako oćeš.
Laku noć.


Ja sam sa popilotnama od ponoći! Spremna za spavanje! :) Ako se nažuljam Bobanu ide na dušu! Izgubila sam sistem...čekajuci!
Odoh pa šta bude! Laku noć! :)))
maksa83 maksa83 12:28 05.10.2008

Re: Hm.

Moram da primetim ironiju u svemu ovome - Boban je, koliko god se trudio i radio protiv takvih stvari - ipak dobio pravi srpski ispraćaj sa suzama & muzikom & rukama u vazduhu. Predlažem da onu sliku upotpuni slikom šatre.

Krugolina Borup
Ma, on već legao, samo ti i ja budale ovde deverimo.
I, verovatno, nesrećni Supermod, ali on mora po zadatku.

E ako je tako, evo pesma za vas:

"Što mi noČi nemaju svanuČa"
(Nino) Live!




NNN NNN 23:24 06.10.2008

Re: Hm.

pod uslovom da je Supermod muško i da je samo jedan komad - a uvek sam sumnjala u tu verziju
Ja sam dugo bio ubeđen da je karleuša muško.
bindu bindu 08:23 05.10.2008

"what about

our relationship"
"f.that"
neny neny 09:17 05.10.2008

logor srbija

Setimo se Ištvana Pastora i njegove eksplicitne homofobije


ovo je vrlo porazavajuce,nesolidarnost medju manjinama.
video sam da je predstavnik madjarske manjine u rumuniji napravio neku vrstu revolucije po ovom pitanju ,zalazuci se za nedeljivost ljudskih prava:

On 23 February 2008, Peter Eckstein Kovacs, a parliamentarian from the Democratic Union of Hungarians in Romania, proposed the legalisation of registered partnerships which would allow unmarried same-sex and opposite-sex couples a number of rights. He said that the current Family Code was "adopted more than fifty years ago and no longer reflects social realities, both in the case of homosexuals and heterosexuals".[6] This marks the first time that a Romanian politician has explicitly supported civil partnerships for same-sex couples.


takodje u rumuniji i crkva podrzava gej paradu,a ne izostaje ni podrska drzavnih institucija,kao ni predsednika(iako pripada narodnjackoj partiji):
The festival also receives funding from the Romanian Ministry of Health and the National Council for Combating Discrimination, as well as a number of private organisations, such as the Open Society Institute and the British Council in Romania.


The GayFest pride parade was held on June 8, between 17:00 and 19:00, on the route Bd. Decebal-Piaţa Unirii-Parcul Izvor in central Bucharest. Although ACCEPT expected more than 1,000 people to attend, only around 500 took place, due to rain.[28] For the first time, the parade included a series of speeches made on the subject of LGBT rights. Keynote speeches were made by Florin Buhuceanu (the vice-president of ACCEPT), Diane Fisher (a minister of the Metropolitan Community Church), Maxim Anmeghicean (representing ILGA-Europe), and Christoph Michl (from Stuttgart Gay Pride). Security at the parade was ensured by 400 gendarmes.[29] Aside from the traditional rainbow flag, balloons and music, the participants held up signs saying "God loves us all" and "We love our gay sons and lesbian daughters"



e sad vi vidite gde se mi nalazimo?!

razumem bokijevu razocaranost,ali ne bi voleo da ode,on i njegove ideje su potrebne srbiji!
queeria92 queeria92 10:02 05.10.2008

Jutro posle - k'o Bitlsi bez pojačala

Bila je dobra žurka Supermodu!?
Kiss,
Bye, bye...

Ja nemam vise kome
da pricam tajne svoje
uz prvu kafu jutarnju
ko sestra si mi bila
dok si od mene krila
da si mi dragog ljubila

Kako si mogla ti
u oci da me pogledas
i da se zaljubis
u njega bas


Najbolja drugarice, moja zvezdo Danice
zbog tvoga laznog sjaja
suzama nikad kraja, tuga nema granice
ja sam ga prva srela
sto si bas njega htela, dusa ti izgorela

U tebe sam se klela
samo pred tobom smela
da svoju dusu otvaram
ko sestra si mi bila
dok si od mene krila
da si mi dragog ljubila

Kako si mogla ti
u oci da me pogledas
i da se zaljubis
u njega bas



Krugolina Borup Krugolina Borup 12:15 05.10.2008

Re: Jutro posle - k'o Bitlsi bez pojačala

Bila je dobra žurka Supermodu!?
Kiss,
Bye, bye...


Pa, kako možeš, čoveče.
Srca si kamenoga.
Nema smisla, stvarno.
Pa, jel vidiš da se čovek trudi da izgladi stvar?
Stvarno si, što neko reče, ko stidna mlada...
----------
Ti bi hteo pesmom da ti kazem
koliko te srce moje voli
kao bolan zoru
kao cvece rosu
kao oci svoje
toliko te voli srce moje

Al' ti neces, nikad, nikad znati
kolko moje jadno srce pati
neces cuti vapaj niti jecaj boli
pesma nek ti zbori
koliko te srce moje voli
--------

glimerbrother glimerbrother 10:47 05.10.2008

b. miljkovic

da li ce sloboda
prestati da bude
kada suznji prestanu
pevati o njoj...
Lektorka Lektorka 12:53 05.10.2008

jedan razlog vise

da manje dolazim na ovaj blog.
steta, ali postujem tvoju odluku.

potpisujem
Smatram da je ovaj blog izgubio svoju jačinu koju je imao u početku i da je njegov sadržaj potpuno razvodnjen u ime jednakosti i tzv. demokratije.

jos jednom, steta!
poz
j.
nebojsam92 nebojsam92 14:16 05.10.2008

Re: jedan razlog vise

Lektorka
da manje dolazim na ovaj blog.
steta, ali postujem tvoju odluku.

potpisujem
Smatram da je ovaj blog izgubio svoju jačinu koju je imao u početku i da je njegov sadržaj potpuno razvodnjen u ime jednakosti i tzv. demokratije.
jos jednom, steta!
poz
n.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:13 05.10.2008

uuuh

ne redovno postiram svoje blogove, neredovno citam tudje, jos redje komentarishem, pa tako nisam videla ni ovaj blog, tvoj, sve do pre pola sata, kad mi je cerka Marijana skrenula pazhnu i naravno da sam sve pazhljivo procitala.

dragi bobane, ti si jedno sunce i srce veliko i ja skroz kapiram i rezignaciju i zamor i razocarenja, ali te molim da ne odustajes, ok, odleprshaj na neko vreme, pa se vrati, plz!

znam uzasno mnogo sveta, ali ti si jedno tako retko fino i drago bice, da nemam reci i zaista sam ponosna sto te poznajem i sto mogu reci da smo prijatelji.

ps. idemo jopet na kolace:) love
vesna i kiss ogroman
Healer Healer 15:45 05.10.2008

Boriti se ZA a ne PROTIV

je prilicno mudar nacin borbe...koliko vidim, jedan od vas dvojice koji je imao dobar potencijal za jednu takvu borbu resio da odustane i to je, licno mislim, steta...
sto se tvog 'kolege, prijatelja i brata' tice - mozda bi mogao da krene sa pisanjem tekstova koji bi negovali razlicitost a ne osudjivali one koji u ne-znanju i gluposti osudjuju... to je izgubljena bitka unapred, a gomila energije utrosena ni-na-sta...
Nadam se da ce uskoro osvanuti kvalitetniji tekstovi tvog kolege (sta god).
Topli pozdrav.
man ray loves me man ray loves me 16:00 05.10.2008

Re: Boriti se ZA a ne PROTIV

drago mi je da si se zaustavio na vreme, inace je mogao biti 'topli bratski pozdrav' :)
Sto ne ispricas svom drugaru Bobanu sta si pisao kod Strongmana?
Da te podsetim:

Krvnik Ljubavi

Pa, sta reci

Q92 blogovi su u najvecoj meri posluzili da sa gorkim ukusom u ustima, svaki put kada sam ga i citao, jasno izdefinisem razliku izmedju: biti gay kao prirodne datosti i biti PEDERCINA kao karakterne osobine. Te, hvala im na tome... A ono sto je najstrasnije u svemu jeste sto Q92 blogovi potenciraju ovu drugu kategoriju, izjednacavajuci na jedan krajne neukusan i sulud nacin gay ljude sa PEDERCINAMA kojima treba zapusavati usta pesnicom i kasapiti ih uvek iznova i iznova na giljotini "kolektivne pravde i morala". U toj nekakvoj igri Zrtve i Spasioca Q92 ne kapira da je postao Tiranin... Zbog toga, ne citam Q92, ne razmisljam o tom agresivnom incidentu licne prirode, niti se trudim da razumem njegove/njihove razloge agresivnosti...

Valjda, kada covek ne prihvata sebe i sopstvenu odgovornost krene da svojim govancem zamazuje i svet oko sebe... kao da mu nije dosta sto i sam vec dovoljno smrdi... zaudara.
KafaJeGotova KafaJeGotova 17:06 05.10.2008

Re: Boriti se ZA a ne PROTIV

man ray knows it all :))
meni je, recimo, baš kod queeria bilo interesantno što su tekstovima uspevali da izvuku licemernost kod nekih blogera/ki. šatro podržavam gay, ali ne ovo ono mislim... a, zapravo, uvek ispliva ova štroka kao kod healer-a. zato su mi oni uvek bili zabavni za čitati.
i jedna parola što sam skoro pročitao, a dojmila mi se:
not gay as in happy, but queer as in fuck you! :)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana