B92 Blog    Članovi    Dejan Restak    Blog otvoren za nove registracije

Dejan Restak
16:55
PON
16
JUL

Blog otvoren za nove registracije

Od danas blog je ponovo otvoren za nove registracije. Pozdravljam sve nove učesnike bloga i pozivam vas da pročitate prethodne tekstove i diskusije o načinu funkcionisanja novog B92 VIP Bloga.

Od 1. avgusta formiraćemo i tim moderatora koji će se starati o blogu. Neki od njih su već sada u "pripravničkoj" fazi pa vas molimo da im pomognete tako što ćete putem privatnih poruka korisniku Supermod prijaviti pojavu zlonamernih korisnika. Radi se o korisnicima poput onih koji su izazvali neke od prethodnih incidenata. Sve što je potrebno da uradite jeste da pošaljete nick korisnika i link teksta na kome je zloupotreba primećena.

Direktno prijavljivanje supermoderatoru preporučujemo samo u situacijama kada je jasno da se radi o novom korisniku vidljivo vandalskog karaktera a ne o pojedinačnom komentaru nekog od aktuelnih korisnika za koji vam se čini da ne bi trebalo da bude objavljen.

Za ove druge slučajeve ispod svakog komentara imate opciju "Obriši" i tu opciju je predviđeno da koristite kada smatrate da je neko od aktuelnih korisnika svojim komentarom povredio vas ili neko drugo lice, ili u bilo kom smislu prešao granice civilizovane komunikacije.

Sa zvaničnim stupanjem na dužnost novih moderatora biće objavljena i pravila ponašanja na blogu koja će regulisati okvir moderacije bloga.

Što se tiče registracije novih korisnika, treba znati da je moguća registracija samo sa korporativnih e'mail adresa bez restrikcija a da je registracija sa besplatnih mail servisa moguća samo uz pozivnice aktulenih korisnika. Svaki korisnik ima mogućnost slanja određenog broja pozivnica u roku od mesec dana. Nakon toga, broj pozivnica se vraća na početnu vrednost.

Ukoliko se primeti zloupotreba opcije pozivnica, korisniku će ta opcija biti ukinuta a moguće je i banovanje (u zavisnosti od posledica zloupotrebe)

Žao mi je što u ovom saopštenju ima dosta bezbednosnih i restriktivnih mera, ali i sami ste bili svedoci velikih problema koje umeju da naprave zlonamerni korisnici. Svaka online zajednica razvija svoje odbrambene mehanizme od takvih pokušaja pa ćemo tako i mi nastaviti da razvijamo alate koji će nam pomoći pri rešavanju sličnih problema. 

Unapred se izvinjavam ako ne budem redovno odgovarao na vaša eventualna pitanja u vezi sa temom registracije novih korisnika i pozivnica.

Hvala

 





Komentari (100)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

andjelija  17:20 16.07.2007
Preporuka: 7

nije mi jasno

#Link  Replika: 8
zasto su potrebni moderatori. cak i kada izbije kurslus autor bloga moze da likvidira haos.
lepo sto ste dali i drugima da se registruju sad, mada opet glupo sto se ne moze sa besplatnih racuna.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zelena Knjiga  17:47 16.07.2007
Preporuka: 28

Re: nije mi jasno

slazem se.

jos ce na kraju da nam napishu cuveni PRAVILNIK. Ovo smes da pishes, ovo ne smesh. Ovo je uvredjlivo, ovo nije. Ovo sme malim slovima, ovo samo velikim. Ne sme tri reci velikim slovima zaredom, JER VIKANJE NA BLOGU NIJE DOZVOLJENO. Ne smesh da se ne slozis sa autorima bloga, jer ces u suprotnom biti obrisan bez objashnjenja. Nemate prava da se zalite, jer ce moderator zakljucati temu. Ako ponovo pokrenete temu da dobijete obrazlozenje zasto ste banovani bicete izbaceni potpuno, jer je zabranjeno pokretati temu koja je zakljucana. Moderatori ce svoje zakljucke donositi na osnovu sopstvenog suda. Odluka moderatora je konacna i zabranjena je svaka pobuna protiv odluka moderatora. Moderator ne moze da pogreshi. Svako vredjanje moderatora je zabranjeno, jer oni svoj posao rade dobrovoljno, i to treba ceniti.

Dozvoljeno je registrovanje samo sa korporativnih naloga jer su nam potrebni vashi podaci koje cemo lepo spakovati u nashu arhivu, koju cemo po potrebi proslediti svima iz drzavnih ograna koji to zatraze. Ne smemo tolerisati ispade pojedinaca koji se ne slazu sa nama. Svi moraju misliti kao B92.

Ako niste zadovoljni i ako imate para, osnujte novu "nezavisnu" televiziju B92 pa se tamo zalite. Toliko.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mirko Kontic  18:52 16.07.2007
Preporuka: 7

Re: nije mi jasno

Zelena Knjiga
slazem se. jos ce na kraju da nam napishu cuveni PRAVILNIK. Ovo smes da pishes, ovo ne smesh. Ovo je uvredjlivo, ovo nije. Ovo sme malim slovima, ovo samo velikim. Ne sme tri reci velikim slovima zaredom, JER VIKANJE NA BLOGU NIJE DOZVOLJENO. Ne smesh da se ne slozis sa autorima bloga, jer ces u suprotnom biti obrisan bez objashnjenja. Nemate prava da se zalite, jer ce moderator zakljucati temu. Ako ponovo pokrenete temu da dobijete obrazlozenje zasto ste banovani bicete izbaceni potpuno, jer je zabranjeno pokretati temu koja je zakljucana. Moderatori ce svoje zakljucke donositi na osnovu sopstvenog suda. Odluka moderatora je konacna i zabranjena je svaka pobuna protiv odluka moderatora. Moderator ne moze da pogreshi. Svako vredjanje moderatora je zabranjeno, jer oni svoj posao rade dobrovoljno, i to treba ceniti. Dozvoljeno je registrovanje samo sa korporativnih naloga jer su nam potrebni vashi podaci koje cemo lepo spakovati u nashu arhivu, koju cemo po potrebi proslediti svima iz drzavnih ograna koji to zatraze. Ne smemo tolerisati ispade pojedinaca koji se ne slazu sa nama. Svi moraju misliti kao B92. Ako niste zadovoljni i ako imate para, osnujte novu "nezavisnu" televiziju B92 pa se tamo zalite. Toliko.


Pa naravno, drugar, sve ovo radimo besplatno...niko nam ne naplacuje ulaz na Blog. Blog je Privilegija izabranih i tu nema rasprave. Meni nije jasno kako to ne shvatamo, posebno kako oni koji su izbačeni, to nisu shvatili, a imali su mnogi i te kako zanimljiv status i poziciju! Ali sada je poželjnije biti Radikal nego biti Bloger koji ne odgovara kulturi ponašanja. A to je stvarno bezveze. B92 Blog ubija umetničku slobodu izražavanja i brine se da svi budemo kulturni, tako što ćemo kako sam već komentraisao, svi moći ( valjda je podrazumevano da se odnosi na svakoga ?! ) da brišemo ako nešto nismo razumeli kao definiciju ili pojašnjenje, nego smo pročitavši neke nerazumljive fraze, ustanovili da smo vredjani. Ne mogu da odolim da ne primetim, koje sve zloupotrebe mogu da se dogode, našem "napaćenom" narodu, koji jedva čeka priliku da dokaže komšiji da je bolji lopov od njega! Nego ja bih predložio jedan drugi oblik, namesto ovih mnogih novih...a što ne bi plaćali neku članarinu da možemo da komentarišemo? Recimo, primera radi, mesečna preplata na komentar iznosi 300 dinara baš kao preplata za RTS TV, pa ko i posle toga počne da pravi karambur, neka se briše...Ne vredi ako ne ceni sopstveni novac, ni njegov komentar ni stav ni on sam.

I usput, nosen mislju da je sasvim u redu ova peticija, dajem link za istu: ( ako već neko nije negde ostavio - nisam gledao )

[url=http://zokster.net/drupal/node/105][/url]


To je trebalo neko da se seti na Blogu B92.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  11:25 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: nije mi jasno

Mirko Kontic

I usput, nosen mislju da je sasvim u redu ova peticija, dajem link za istu: ( ako već neko nije negde ostavio - nisam gledao )[url=http://zokster.net/drupal/node/105][/url]
To je trebalo neko da se seti na Blogu B92.


Mislim da je za pohvalu svaka peticija koja za cilj ima pomoc ljudima u nevolji ...

A za pohvalu je i ako se skrece paznja na neopravdano bogacenje ... nezavisno na koju se sredinu odnosi. Iz toga ne bi trebalo da budu izuzeti ni visoki politicki zvanicnici kao sto je Bozidar Djelic. Mada nacin na koji to cini Zokster pre svega lici na insinuacije/podmetanje politickom protivniku koga je Zokster i ranije na ovom blogu napadao i pljuvao bez ikakvih argumenata ...

Ali ono sto je IZUZETNO RUZNO je mesanje ove dve stvari u jednom te istom postu. Pa onda sve lici na zloupotrebu ljudske tragedije u politicke svrhe. Sto se od zokstera i moglo ocekivati.

Da je takav post objavljen ovde, ja bih trazio od moderatora da se brise. A ovako nam zokster samo pokazuje da je s pravom udaljen sa ovog bloga

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mirko Kontic  12:46 17.07.2007
Preporuka: 0

VV

kojim cudom vi ostadoste na ovom blogu, a secam se sta su vam sve radili a i vi drugima!?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hoochie coochie man  12:55 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: VV

.
kojim cudom vi ostadoste na ovom blogu, a secam se sta su vam sve radili a i vi drugima!?


Upravo zbog toga, a narocito
a i vi drugima

Udjes u klinc, pa ko pobedi!
Bez vredjanja, naravno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  13:05 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Mirko

Mirko Kontic
kojim cudom vi ostadoste na ovom blogu, a secam se sta su vam sve radili a i vi drugima!?


Aj pokazite mi neki citat od toga "sta sam ja radio drugima" - i stari blog je dostupan, pa cete sigurno lako naci neki primer. Ja naravno toga nisam svestan ... cak znam primere u kojima sam se ponekom odmah izivinuo ako se nasao uvredjen nekom mojom "karakterizacijom" izrecenom u zaru neke malo ostirje diskusije. Jednostavno mi nikad nije bila namera nekog da vredjam ... posebno sto znam da onda vise nema konstruktivne diskusije na tako osetljivim temema kao sto su politicke ...

A sto se mene tice, nisu zokster i Ponti (kao tipicni predstavnici onih koji su meni "nesto radili") nikad mogli da me oteraju. Posto su jednostavno jurili po blogu za mnom i na moje ozbiljne i argumentovane diskusije ostavljale kojekakve pljuvacke tipa "budala" (bez ijednog smislenog/logickog kontraargumenta) ... Pa su time naravno diskreditovali (i na kraju oterali) sami sebe ... Ko takve ljude moze uopste shvatiti ozbiljno? Osim naravno neobjektivnih pristalica njihove politicke opcije ...

pozz:-)

ps. Ja ne mogu, nazalost, da vam uzvratim nista o tome da li ste vi "nekom nesto radili" ... citajuci vase "kilometarske" postove nisam nikad stigao dalje - od druge recenice :-)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mirko Kontic  14:28 17.07.2007
Preporuka: 0

Vasilije Virtuelni:)

E sad staviste sve u pogresan konetkst...secam se bi ste vi nesto napisali, a onda bi se stustila gomila blogera da se nadovezuje na to kako vas je neko isprozivao...i stvarno mi bilo cudno...cak i zhao. Jednom sam vam poslao privatnu poruku upozorivsi vas da im ne odgovarate kad vidite da je ocigledna provokacija, jer mi stalo do ponasanja i uvidjavnosti ljudi, bez obzira da li se slazemo ili ne u misljenjima.

A sto se tice mojih "kilometarskih" postova...mogu ja i krace ali ce se mnogo ljudi uvrediti iako ja ne vredjam, pa ce da krenu sa: Molim vas gdine Konticu, mozete li objasniti? I slicno. I onda, ako izadjem u susret da objasnim, Vi ce te ( kao i drugi ) reci: Sta vi Konticu pisete kilometarske postove...?! Ko da vas ja ugrozavam da i vi to radite, a jeste radili...i ne samo kilometarske nego Hektolitarske;) Pa vam nikada nisam to prebacio. Svako ima svoju em duzinu teksta, em stil, em formu, sintaksu etc. Niti bih prebacivao.

Nego kad se dosetim da objavim neku svoju kilometarsku knjigu, e seticu se Vas i jos nekih da vam na kucu posaljem specijalno izdanje iste, eto da vam uzvratim na meni "kilometarski" svojstven nacin. A i vi da mi odmognete da udjem u anale knjizevnosti Nove Srpske Reci, jer nisam dobio Opunomocenje VIP klase.

Jel mozete vi ljudi, da napadnete argumentovano problem kad je koji je problem, ili gde sukob nastaje a propos neke teme, a ne da spustate nisko sagovornika jer se ne slazete s njima ili vas on nije dovoljno OPHRVIO svojim divljenjem?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mirko Kontic  14:37 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Mirko

Virtuelni Vasilije

ps. Ja ne mogu, nazalost, da vam uzvratim nista o tome da li ste vi "nekom nesto radili" ... citajuci vase "kilometarske" postove nisam nikad stigao dalje - od druge recenice :-)


evo najkrace sto sam mogao bas posle prethodne replike. Nadam se da vam nece trebati dodatno objasnjenje... :)))



http://blog.b92.net/text/480/%D0%BB%D0%B5%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B0%20%D0%B4%D1%83%D1%83%D0%B3%D0%B5/#k25689
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pihtija  17:57 16.07.2007
Preporuka: 0

:unsure:

#Link  Replika: 1
Direktno prijavljivanje supermoderatoru preporučujemo samo u situacijama kada je jasno da se radi o novom korisniku vidljivo vandalskog karaktera a ne o pojedinačnom komentaru nekog od aktuelnih korisnika za koji vam se čini da ne bi trebalo da bude objavljen.


jel se ovo vandalskog u prefiksu van odnosi na karakter vaneventuri?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zelena Knjiga  19:35 16.07.2007
Preporuka: 0

Re: :unsure:

da li to znaci da su stari korisnici zasticeni imunitetom spram ove optuzbe, te da oni nikako ne mogu u svojim komentarima ispoljiti vidljivo vandalski karakter? Nije li to licemerno, unapred predpostaviti da smo svi mi na pravilnom razvojnom putu, te da nikako necemo usled neke anomalije promeniti svoju prirodu?

Ovakav vid diskriminacije prema novim clanovima na Blogu B92 stvarno nisam ocekivao. Jesmo li mi sekta, pa sad biramo ko sme a ko ne sme da nam se pridruzi? Ili je potrebno da napravimo privremeni karantin za sve nove clanove, za vreme koga ce im biti dodeljeno jedno sluzbeno lice koje ce pratiti njihove aktivnosti i beleziti prirodu njihovog odnosa spram svih nas "starih", zasluzenih i bitnih clanova....

uh.. bre.... ode ja da se ispishem i upishem ponovo kao NOVI. Ako cete ovako da bloguje, draze mi je da budem karantinu..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mirko Kontic  18:37 16.07.2007
Preporuka: 0

Ray Of Light, second time.

#Link  Replika: 1
Za ove druge slučajeve ispod svakog komentara imate opciju "Obriši" i tu opciju je predviđeno da koristite kada smatrate da je neko od aktuelnih korisnika svojim komentarom povredio vas ili neko drugo lice, ili u bilo kom smislu prešao granice civilizovane komunikacije.



Naduvaženi Restače, kako ste ovo zamislili, svaka vama čast, ali ovo će da izazove opšti metež! Zar nismo negde uspeli da se svi razumemo da smo u ovu situaciju u ovoj državi došli zbog Samoupravljanja? Hoće li neki moderator ili uopšte ta sekcija da razmatra svačiju primedbu brisanja ili će automatski da se briše? Da sam razmišljao na temu Securitatea, ovo mi nikad palo na pamet! Liberalno Samoupravljanje! Ko kaže da je komunizam otpisan!?

Nisam zlurad zaista - znamo svi sa čim se suočavaju korisnici i Blogeri uopšte, ali mi stvarno nije jasno. Jel postoji začkoljica ako neko pretera sa brisanjima? Iskreno se nadam da se neće useliti Marfijev zakon, jer kako je krenulo ovo Pravilisanje, ne bi me čudilo da sopstveni komentar obrišem pošto sam se uvredio sobom.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zelena Knjiga  19:23 16.07.2007
Preporuka: 0

Re: Ray Of Light, second time.

Za ove druge slučajeve ispod svakog komentara imate opciju "Obriši" i tu opciju je predviđeno da koristite kada smatrate da je neko od aktuelnih korisnika svojim komentarom povredio vas ili neko drugo lice, ili u bilo kom smislu prešao granice civilizovane komunikacije.



fantasticno, ovo mi je promaklo!!! U bilo kom smislu! :))))))

Molim postovane moderatore da na blogu Aleksandra Vasovica pod nazivom The Rolling Stones OBRISHU korisnika pod nickom YoKey zato sto mi je rekao da sam jadnik i time u bilo kom smislu preshao granicu civilizovane komunikacije. Takodje predlazem moderatorima da ubuduce kompjuter obavlja taj posao umesto njih, i jer slozicete se da ce on biti mnogo prakticniji u utvrdjivanju povrede bilo kog smisla.

idem sad da prelistam blogove da vidim ko me je jos uvredio po ovoj klauzuli...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  19:26 16.07.2007
Preporuka: 0

Džabe ste krečili

#Link  Replika: 0
Džabe ste krečili... kad otvoriš konzervu crva, jedini način da crve vratiš nazad jeste da upotrebiš veću konzervu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Hemičarka  20:18 16.07.2007
Preporuka: 0

Da vidimo da li radi...

#Link  Replika: 2
Svecano objavljujem svoj prvi komentar. :) Izgleda da radi...

Inace, vec duze vreme cekam da se otvori opcija za registraciju, posto sam zaista htela da prokomentarisem neke tekstove. Do sada sam samo vredno citala.

Hvala!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hoochie coochie man  20:30 16.07.2007
Preporuka: 0

Re: Da vidimo da li radi...

aj da te pozdravim pa da krenemo u svadju.
pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f  23:10 16.07.2007
Preporuka: 7

Re: Da vidimo da li radi...

Ovde su tražene alhemičarke...Treba nam pomoć da duhovnim metodama menjamo materiju..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tarantula  21:21 16.07.2007
Preporuka: 7

Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

#Link  Replika: 41
Postovani gosp. Restak ,
Vidim da ponovo uvodite cenzuru a verovatno kao "najavu" politicke podobnosti koja je jedno vreme ( dosta dugo ) odlikovala ovaj VIP blog i koja je izazavala da pocetna ideja ( vrlo dobra) sa banovanjem Sergeja , Sanje i drugih i otvorenim lincom istih degradira tu ideju i pretvori se u svoju suprortnost - VIP Blog je postao mesto gde je carovala jedna politicka opcija i jedno politicko misljenje i svako ( BUKVALNO SVAKO ) ko se usudio da dirne u taj zabran bio je prvo javno ispljuvan a kada bi ( ne daj boze ) reagovao odmah i banovan bez prava da obrazlozi svoje stavove ili da odgovori na napade. Kao sto znate to je bio slucaj i sa mnom. Iako nisam nikog i nikada uvredio , iako nisam upotrebljavao govor mrznje , iako sam vrlo ozbiljno hteo da polemisem o pojedinim stavovima ili misljenjima to mi NIJE BILO omoguceno jer je jedna osoba ( ili vise ) tzv. krunski ili politicki savet ovog bloga to ONEMOGUCIO. Pisao sam Vam par puta na redakciju i Vama licno i trazio objasnjenje ali ga nije bilo . Naravno jer objasnjenja i nema do gusenja drugacijeg misljenja ili zabrane neje druge opcije do one koja je carovala na ovom blogu.
Pitam Vas , kako sam ja to u istom polozaju kao VIP blogeri i oni drugi koji su dobili mogucnost da pisu svoje blogove ?. Na osnovu cega ste doneli odluku ko ce moci da pise svoj blog a ko nece moci nista do da komentarise i ZAVISI od necije dobre volje ( ili misljenja ) da postavi svoj komentar i moli se bogu da ako je suprotnog misljenja od domacina bloga da ga ovaj VIP ili obican bloger ne obrise , banuje i sve ostalo. Gde je tu sloboda misljenja i razmena istih? Gde je tu dijalog kao osnova demokratije ? Gde je tu duh nezavisnog B92 kog smo poznavali tolike godine? Gde je tu mogucnost otvaranja i razvijanja sirokog aspekta politickih i svih drugih tema koje se ticu zivota u Srbiji? Hoce li se to opet pretvoriti u prciju povlascene "grupe " koja je zarila i palila na ovom blogu pa su nestali i Cvetkovic i Krstic i Antic i mnogi mnogi drugi cija misljenja i razmisljanja su takodje dragocena za sagledavanje realnosti u ovoj i ovakvoj Srbiji?
Evo zasto vas pitam :
"epa slusajte sada
meni je ovaj blog dat kao Jasmini Tesanovic koja je sve to sto jeste pa i zena u crnom
imam prava da uredjujem kako hocu i mislim svoj prostor
RAZUMETE?
tako da eto i vas pustam a ne bih morala, zar ne?"
Ovo je komentar gosp. Tesanovic na moje postove na njenom blogu " Osmisljavanje zlocina " . I koje su tu moje mogucnosti ili prava? Niti sam nekog vredjao niti nekog vredjao explicite jezikom niti pokusavao da trolujem temu a dobio sam pretnju. I ? Sta sad ?
Postovani gosp Restak ,
Trazim od Vas da mi omogucite da pisem svoj blog. Necu menjati nick , necu odustati od razmene ( kulturne ) misljenja ali necu da moje misljenje zavisi od toga da li je autor bloga ustao na levu nogu ili mu je frizura pogresna pa je malo nervozan ili mu se moj stav jednostavno ne svidja i gotovo. Ukoliko je osnova pisanja bloga razmena ideja i vrsta dnevnika na net-u onda je bar posteno da svi budu bar malo ravnopravni. Bar malo . Ukoliko tako ne mislite onda je moja percepcija ovog bloga potpuno pogresna te Vam se izvinjavam zbog toga.
S postovanjem ,
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  22:40 16.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

pa da ponovimo, da bi se sprechile dalje manipulacije:

Sergej je otishao posle prilichnog prelaska granice normalnog , svojim uvredljivim, prostachkim komentarima, kada nije mogao da se uzdrzi i u dogovoru sa urednishtvom b92, da verovatno nece moci ni u buduce, zakljuchio da je tako najbolje.(A pre toga je pokushao da objasni kako je legoja cool tip). Mogu samo da kazem da je bio veoma uspashan bloger sa gomilom fanova i bilo je dovoljno da napishe par redaka bilo chega i da se svi sjate kod njega.

Krstic je otishao, poshto je prilichno neuspeshno pokushao da manipulishe dogadjajima oko predsednika, Peshchanika i Chede , verovatno podcenivshi komentatore na blogu ili jednostavno nije umeo bolje. Niti ga je ko oterao, niti vredjao, samo se povukao i sada pishe na blogu Pressa, gde mu verovatno vishe odgovara publika.
Da je samo malo imao osecaj za ovu komunikaciju i manju rigidnost u svojoj samozaljubljenosti, bio bi potpuni hit bloger, al' eto ne moze se sve u zivotu, a on vec tolika zanimanja oprobao.

Cvetkovic se takodje povukao, poshto nije previshe bila prihvacena njegova ideja da podrzi ljubishu ristica.
Pre toga, bio je veoma dobro prihvacen autor, sa ponekim suprotstavljanjem, shto je valjda i normalno na ovakvom mestu.

Sluchaj Antic nisam pratila, jer sam u to vreme bila u Beogradu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f  23:15 16.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

pa da ponovimo, da bi se sprechile dalje manipulacije:


...Papagaju..:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  23:16 16.07.2007
Preporuka: 7

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

angie
Sluchaj Antic nisam pratila, jer sam u to vreme bila u Beogradu.

Neverovatna ( a istinita) recenica.! Stvari se u Srbiji bolje vide i prate iz pozicije preko okeana.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  23:21 16.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog


Pa da, kad dodjemo u Srbiju nemamo vremena da citamo i slusamo vesti, toliko ljudi treba videti....Ali zato kad smo preko bare, uvek ima vremena za B92...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
oibibio  23:22 16.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

Ukoliko je osnova pisanja bloga razmena ideja i vrsta dnevnika na net-u onda je bar posteno da svi budu bar malo ravnopravni.

osnova pisanja bloga jeste razmjena ideja i neka vrsta dnevnika na net-u ali ne podrazumijeva da je fasistima poput tebe dozvoljeno propagiranje fasizma. uostalom sta ce tebi dnevnik, vidis kako se nekima u hagu o glavu obio.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  23:59 16.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

sharski slatka, tachno kako god okrenesh, a u datom sluchaju, jer mi je bio ogranichen pristup sokocalu iz razumljivih razloga:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  00:00 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

Mirkec, i meni dosadilo, al; vidish kako uvek ima nekog ko hoce da izvrne stvar.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zelena Knjiga  00:14 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

oibibio

osnova pisanja bloga jeste razmjena ideja i neka vrsta dnevnika na net-u ali ne podrazumijeva da je fasistima poput tebe dozvoljeno propagiranje fasizma. uostalom sta ce tebi dnevnik, vidis kako se nekima u hagu o glavu obio.


skrecem paznju super ultra mega moderatoru da je doticni citirani korisnik upravo povredio drugu lice, i u bilo kom smislu preshao granicu civilizovane komunikacije. Trazim da nadlezne institucije obave svoj zadatak i OBRISHU citiranog korisnika.

evo i linka, kao sto ste trazili: link

E bash lepo, sad cu malo da budem pandur. :D
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  00:27 17.07.2007
Preporuka: 14

totalno si u pravu G.B.

Da citiram iz kultnog filma "Big Lebovski":

Walter Sobchak: Am I wrong?
The Dude: No you're not wrong.
Walter Sobchak: Am I wrong?
The Dude: You're not wrong Walter. You're just an asshole.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  00:45 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

pa ti onda zelena knjigo, ili nisi upoznat sa blogerskim opusom tarantule, ili se sa njim slazesh u stavovima, pa ti ne smetaju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zelena Knjiga  00:54 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

ja nisam upoznat uopste ni sa jednim pisanjem tarantule. No svejedno, smeta mi svako pogrdno nazivanje i javno etiketiranje. Imate li vi dokaz, crno na belo, da je korisnik tarantula Fashista? Ako nemate, nemate prava da se bunite. Zao mi je. Ova pravila nisam ja napisao, niti ih uopste podrzavam, ako cemo iskreno, pre bi se reklo da sam veliki protivnik istih, te da ovim svojim cinom nastojim da makar malo iskarikiram ceo proces. No moj stav je krajnje nebitan, zabranjeno je svako vredjanje, i ako pocinite taj prekrashaj bice mi zadovoljstvo da pomognem ultra super mega moderatoru i skrenem mu paznju na vash nick.

:D

Pozivam vas da mi se prikljucite.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  01:24 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

pozivate koga da se prikljuchi i u chemu?

Ono o chemu sam govorila mozete naci na poslednjim blogovima o Srebrenici Jasmine Teshanovic.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  01:35 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog


Ma daj, na sta ovo lici, coveka naziva fasistom iz cista mira. Ne razumem samo po kom osnovu i odakle mu pravo da ljudima tako prisiva etikete i provocira.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  01:47 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

oibibio je veoma miroljubivi umetnik, skroz je cool, a ja ti vec rekoh idi pogledja rezime choveka koga branish, ili mozda vec znash pa se slazesh.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tanjučka  05:46 17.07.2007
Preporuka: 7

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

Tešanović misli da sve zna. Ako pisac nema "kočnice" koje ga sputavaju da piše o onom o čemu nema pojma, no piše na osnovu rekla- kazala, svaki komentar je izlišan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  06:01 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

Ma daj, na sta ovo lici, coveka naziva fasistom iz cista mira. Ne razumem samo po kom osnovu i odakle mu pravo da ljudima tako prisiva etikete i provocira.


Hahaha..evo javlja se čovek koji je pravio na starom blogu rasističke ispade...
Jeli, tamburaš, kako bi ono sa Čedom, Romima i Kosovom....pre nekoliko meseci...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  07:34 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

angie
Cvetkovic se takodje povukao, poshto nije previshe bila prihvacena njegova ideja da podrzi ljubishu ristica.Pre toga, bio je veoma dobro prihvacen autor, sa ponekim suprotstavljanjem, shto je valjda i normalno na ovakvom mestu.


Cvetkovicev blog "O Ljusi" je bio jedan od prvih koje sam procitao kad sam dosao ovde i jedan od NAJBOLJIH koje sam procitao uopste (do sada). Umeren, pametan, razuman, tolerantan i bez ikakve politizacije ... bas onako kako je Cvetkovic, kao jedan od najboljih blogera, ovde i nastupao.

A napali su ga politicki jednoumnici/staljinisti predvodjeni Zoksterom i Pontijem sluzeci sse najgorim uvredama i pljuvanjem kao sto su uvek i radili kad se pojavi neko sa misljenjem koje se ne ukplapa u njihove politcke predstave ... i ne zadovoljava njihove kriterijume moralno-politicke podobnosti. I sami JUL-ovci i SPS-ovci su na vrhuncu svoje moci moci bili mnogo demokratskiji i tolerantniji prema neistomisljenicima i politickim protivnicima nego pomenuti "bojovnici liberalno-demokratkse" orijentacije (cije ponasanje nije imalo nikakve veze ni sa liberalizmom a ni sa demokratijom)...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  08:08 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog


Kovacevicu, jel' ti to meni?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  08:27 17.07.2007
Preporuka: 0

TARANTULA jos jedanput

niste citirali ceo moj tekst
vec samo drugi deo recenice
ogromne tekstove ostavljate na mojim politickim blogovima uvek sa frazom kako to da se ja usudjujem da pustam tekstove zena u crnom ,da pisem licno kao zena u crnom,
da je to zloupotreba javnog prostora
to nije kulturno ni demokratski s vase strane
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  08:35 17.07.2007
Preporuka: 7

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog


Zelena Knjiga
Imate li vi dokaz, crno na belo, da je korisnik tarantula Fashista?


Ma kakav dokaz, to je uobicajeni "naziv" za sve koji ne misle onako kako propisuje politicki program LDPetc. Nisam ni ja citao sve sto pise Tarantula, ali ono sto sam procitao je kulturno i pristojno kao i ovaj njegov post gore. A minimum sto bi trebalo da uradi oibibio je da, prilikom ovako teske diskvalifikacije, navede obrazlozenje/citat ... U suprotnom bi njegov post trebalo da bude obrisan ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  09:12 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

Neverovatna ( a istinita) recenica.! Stvari se u Srbiji bolje vide i prate iz pozicije preko okeana

Blog nije Srbija. Stvari na blogu se defitivno bolje vide iz pozicije preko okeana, ako ni zbog ceg drugog, ono bar zbog brzine konekcije. A sto se tice Srbije....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tarantula  10:14 17.07.2007
Preporuka: 7

Re: TARANTULA jos jedanput

Postovana gosp. Tersanovic ,
Prvo i osnovno VELIKO VAM HVALA sto ste dopustili da na Vasem blogu postujem i iznosim svoje misljenje. Mislim da je Vas licni stav da ne brisete NIKOGA izvanredan primer i smatram to demokratskim ponasanjem u okviru civilizovanog i kulturnog dijaloga u okviru teme . Taj dijalog JEDINO moze dovesti do boljeg sagledavanja problema ili teme koje je postavljena i jedino dijalog razlicitosti ( razlicitih ideja misljenja ili stavova ) moze dovesti do pronalazenja nekih novih pogleda oko teme a i promenu misljenja tzv" tvrdokornih" diskutanata. Uostalom to isto Vam je postovala gosp. gordanac.
Postovan gosp. Tesanovic ja nemam nikakvih primedbi na to da Vi kao Jasmina Tesanovic budete Zena u Crnom i da pisete svoje opservacije ili teme koje su uglavnom vezane za Vas politicki angazman ili za teme koje proizilaze iz njega - cak stavise - Iako se ne slazem sa Vasim stavovima i nacinom delovanja Zene u Crnom MORAJU postojati jer smo mi nadam se DEMOKRATSKO DRUSTVO ( doduse na pocetku ) . Ono sto sam koristio u svojim postovima jeste metoda koju Vi mnogo uspesnije i mnogo bolje radite - jednostavnim ponavljanjem jedne teze dovesti do reakcije.- kao sto znate Vi niste moj prvi post udostojili ni odgovora ni primedbe iako su pitanja koja sam postavio bila vrlo vrlo znacajna. Ja jos uvek nisam dobio odgovore na svoja pitanja ali to ne znaci da mi ne mozemo nastaviti dijalog ili razmenu misljenja.
Sto se tice Vaseg PROGLASA ZENA u CRNOM moram da Vam kazem da POSTOJI granice izmedju Jasmine Tesanovic -VIP Blogera i Jasmine Tesanovic - Zene u Crnom. Prostim postavljenjem pamfleta koji je proglas Vase organizacije Vi ste tu granicu po mom misljenju presli jer je jedno kada kazete - Jasmina Tesanovic i ovo je deo moje ( nasih ) aktivnosti ZuC, a sasvim drugo kada se postuje PROGLAS bez ikakavih ograda ili navoda (i sa intrigantnom temom kakva jeste) da je to deo Vase licne borbe za bolji i demokratskiji zivot u Srbiji . To znaci da ste Vi vas licni prostor upotrebili za promociju jedne NVO ili jedne politicke organizacije sto je po Vama mozda u redu a po meni nije jer se mi ovde pojavljujemo kao individue sa posebnim misljenjima i ( nadam ) se ne po partijskoj liniji ili partijskom zadatku( cega je bilo ranije i te kako ). Uostalom zamislite da sada gosp. Cole pocne da postuje saopstenja LSV ili gosp. Gordanac DS-a. Gde bi nas to dovelo?
Postoji citava rasprava u demokratskom svetu ( blogerskom ) oko drustvene uloge i nacina koriscenja bloga u svetlu informisanja javnosti i odgovornosti autora za taj javni prostor. Da Vas ne zamaram - blog je postao nacin informisanja javnosti koji je direktan i bez stega politicke i opste podobnosti u tim istim zapadnim drustvima .Samim tim postao je znacajan faktor regulisanja javnog mnenja i imao znacajan uticaj na sve "mislece " faktore u jednom drustvu jer je direktan , omogucava dijalog i svakom je dostupan . A onda su dosli "partijski aktivisti"( licnosti sa zadatkom ) i takodje " medijski aktivisti "( novinari sa zadatkom ) i sve se pretvorilo u svoju suprotnost. Poznato zar ne ?
Jos jednom se izvinjavam za moju nekulturu ili nedemokraticnost u okviru Vaseg bloga ako ona postoji.
S postovanjem ,
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tarantula  11:27 17.07.2007
Preporuka: 7

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

Postovani gosp. Oibibio ,
Hvala Vam na kvalifikaciji moje licnosti i recniku koji ste upotrebili jer na najbolji moguci nacin potvrdjuju sve sto sam napisao u mom gornjem postu. Ono sto pisemo ili govorimo skoro uvek govori vise o nama samima nego o drugima. Takodje Vam hvala i na savetima u pogledu Haga i dnevnika .
S postovanjem ,
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zelena Knjiga  12:21 17.07.2007
Preporuka: 0

bash sam dosadan :)

Jasmina Tesanovic

to nije kulturno ni demokratski s vase strane


hocete da kazete da je je u bilo kom smislu preshao granicu civilizovane komunikacije?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  13:06 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: TARANTULA jos jedanput

Nema spora oko mog postovanja proglasa Zena u crnom, redakcija B92 mi to nikad nije zamerila niti trazila da prestanem
postovala sam i proglase drugih udruzenja, apele
to je specificnost blog kulture
moze sve u okviru uredjivacke politike osobe ciji je to blog
Odgovarala sam i odgovarala onoliko puta sta su ZUC, iskreno receno nemam vise vremena
uvek ista prica,
da smo placenice izdajice, izjednacavanje zlocina sa svih strana
to slusam vec 15 godina i nicemu ne vodi
ja sam aktivistkinja, verujem u akciju



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  14:11 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

e Vaso, vidish da ne znash, kada je napisan taj post, pojavio se veoma koraktan komentar jedne blogerke, koja je postavila stvar oko ljushe onako kako to izgleda i bila obrisana bez objashnjenja, pa je onda usledio neprijatniji pristup celoj stvari-shto mi nije ideja da razvodjnjavam. Samo sam htela da kazem da niko nije oteran.
Cvetkovic je bio prilichno omiljen i super mu je ishlo, ali u situaciji u kojoj je piso o ljushi se nije snashao, a mogao je da ochekuje negododvanje, jer je vec bio upoznat sa posetiocima. Znachi kada napishesh takav tekst-onda si spreman da ga i odbranish ili iskulirash napade.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tanjučka  14:19 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: TARANTULA jos jedanput

Ovde niko nije ni jedan jedini put spomenuo da ste plaćenice izdajice i nije u redu da sami sebi kačite tu etiketu. Kada je žena u crnom to znak najdublje lične boli. Sa tim nema trgovine zarad jeftinih političkih poena.O tome se radi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  14:21 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: TARANTULA jos jedanput


Tarantula,

Izuzetno mi se dopada tvoj civilizovani nacin komuniciranja i vodjenja diskusije, kao i tvoji politicki stavovi, sa kojima se uglavnom slazem. Nemoj da te pokolebaju provokacije i uvrede ovih ostrascenih kulova (oibibio i Kovacevic), koji su ovde na blogu po partijskom zadatku. Ti si jednostavno gospodin i intelktualac u pravom smislu te reci, za njih. Samo nastavi da budes to sto jesi, psi laju - karavani prolaze.

Pozdrav
Bojan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  14:43 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: Sloboda pisanja i govora - VIP Blog

angie
e Vaso, vidish da ne znash, kada je napisan taj post, pojavio se veoma koraktan komentar jedne blogerke, koja je postavila stvar oko ljushe onako kako to izgleda i bila obrisana bez objashnjenja, pa je onda usledio neprijatniji pristup celoj stvari-shto mi nije ideja da razvodjnjavam. Samo sam htela da kazem da niko nije oteran.Cvetkovic je bio prilichno omiljen i super mu je ishlo, ali u situaciji u kojoj je piso o ljushi se nije snashao, a mogao je da ochekuje negododvanje, jer je vec bio upoznat sa posetiocima. Znachi kada napishesh takav tekst-onda si spreman da ga i odbranish ili iskulirash napade.


E Andjo, ne tvrdim ja da sve znam :)))))... a mislim da nisam ni bio tu kad je taj blog objavljen. Ali je jos bio tu kad sam ja dosao ... i Cvetkovic je jos bio tu i objavio je jos par blogova. I napadan je stalno od iste/slicne grupe i na jednom od sledecih blogova ... recimo u vezi proslave jubileja ... pa onda na blogu Gorana Markovica ...

angie
Znachi kada napishesh takav tekst-onda si spreman da ga i odbranish ili iskulirash napade.


Pa ok slazem se ja ... i to je nacin na koji se ja ovde ponasam. Ali ne mozemo ocekivati da su SVI tako "izdrzljivi" i spremni da trpe kojekakve uvrede i pljuvanje do u beskonacnost. Uostalom postoji tu jos dodatna razlika u tome da li je neko anoniman ovde (kao ja ili kao ti) i ako je neko pod punim imenom i prezimenom. Zasto bi jedan ugledan i postovan covek kao sto je Svetozar Cvetkovic (ili recimo Biljana Srbljanovic) trpeo do besvesti da mu neka anonimna "shusha" deli kojekakve bljuvotine i uvrede? Pa mozda i ja ne bih trpeo svasta da sam ovde pod pravim imenom nego bih radije napustio blog ... ako nista drugo, ne moraju da mi se smeju prijatelji i komsije ....

Zar nije logicnije da ti i ja recimo diskutujemo "o Ljusi" kao razumni ljudi i pokusamo da ubedimo jedno drugo (ili da se ignorisemo ako nemamo zelje da se ubedjujemo) nego da se vredjamo? I zar nije logicno da, ako ja tebe vredjam, ti moji postovi (ili njihovi delovi) budu obrisani. Pa i ja da budem banovan ako sam nedokazan? Nego da ti trpis pljuvanje i uvrede??? Uostalom takva su pravila i na NET-u ... i do toga nije trebalo da dodje i ovde na blogu da su (u to vreme) moderatori radili posao kako treba i drzali se svojih sopstvenih pravila. Pa niko nije toliko lud da gubi vreme i pise postove ako zna da ce mu biti obrisani ...

pozz:-)


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  14:50 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: TARANTULA jos jedanput

pominjali su itekako, na mom blogu
mnogo mnogo puta
sve stoji
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Violeta  15:27 17.07.2007
Preporuka: 0

krhko je secanje

Ja se, recimo Cvetkovicevog bloga o LJusi secam po tome sto je Sergej Trifunovic prednjacio u uvredama i pljuvackim komentarima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  15:39 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: TARANTULA jos jedanput

Jasmina Tesanovic
pominjali su itekako, na mom blogumnogo mnogo putasve stoji


Jasmina,

tebi niko ne moze da prebaci nedemokraticnost. Mislim da sam ti vec par puta rekao i da si mi u svim nasim medjusobnim diskusijama delovala kao pametna, razumna i VRLO tolerantna zena. Prizunajem, u zadnje vreme ti povremeno kazem i da sumnjam u tvoje dobre namere ... i mogu da zamislim da je to uvredljivo za tebe ... Izvini, ali sta da radim kad me nerviras nekim od tih tvojih politickih nastupa za koje nisi u stanju da pruziz dovoljno jako obrazlozenje/argumente, ali ih se tvrdoglavo drzis:(

Inace se slazem da imas pravo da brises postove u kojima te ljudi eksplicitno optuzju da si "placenica i izdajnica" ... za takve stvari neko mora da ima "cvrste dokaze". Ali sta da radis, ti si ipak deo nase politicke scene na kojoj se protivnici optuzuju i za teze stvari (napr. da su ubice). I to smo imali prilike da bezbroj puta vidimo i na ovom blogu ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  15:45 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: krhko je secanje

Violeta
Ja se, recimo Cvetkovicevog bloga o LJusi secam po tome sto je Sergej Trifunovic prednjacio u uvredama i pljuvackim komentarima.


Hm, pa moguce je ... kao sto rekoh ja nisam to ni pratio "uzivo". I imam izuzetno dobro misljenje o samom tekstu (valjda nisam ni citao sve komentare) ... i ne vidim kako i zasto je neko imao pravo da vredja coveka zbog toga. Pa je cak, po meni, to bio jedan od glavnih razloga sto je na kraju oteran i sa bloga (stalnim i ponavljanim napadima) ...

A ako je "Sergej Trifunovic prednjacio u uvredama i pljuvackim komentarima" trebalo je i njegove postove brisati ... i to vazi i za sve ostale bez obzira da li se zvali Sergej, Violeta, Vasilije, Zokster, Angie itd ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Violeta  16:04 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: krhko je secanje

A ako je "Sergej Trifunovic prednjacio u uvredama i pljuvackim komentarima" trebalo je i njegove postove brisati ...


Da, samo sto je tada moderatorsko oruzje bilo u Sergejevim rukama a on ga obilato koristio, ne samo za brisanje komentara nego i za prepravljanje!
Zamisli da ti neko sada promeni post tako da izgleda kao da nekoga vredjas ili hvalis, sve jedno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  16:19 17.07.2007
Preporuka: 0

Re: krhko je secanje

Violeta
...Da, samo sto je tada moderatorsko oruzje bilo u Sergejevim rukama a on ga obilato koristio, ne samo za brisanje komentara nego i za prepravljanje! Zamisli da ti neko sada promeni post tako da izgleda kao da nekoga vredjas ili hvalis, sve jedno...


I bez zamisljanja mogu da kazem da je to bilo ruzno i da je lepo sto je to sad samo (ruzna) proslost ... Sto zna