Vazelin za Uroša

queeria92 RSS / 06.10.2008. u 18:32

vazelin-za-urosa.4065.jpgNe može da se snimi zatvorski film, a da se u njemu makar na nekoliko sekundi ne pojavi neki homoseksualac. To nekako ide zajedno. Kao što vojska, internati, manastiri, semeništa, karantini i homoseksualnost idu zajedno. Kao što su nekad policija i homoseksualnost išli zajedno sve dok se žene nisu masovno uposlile u istoj i sve pokvarile. Sve te istopolne institucije i družine imaju predznak homo, i taj predznak je sve veći što se oni više trude da ga se otarase.

Homoseksualci u zatvoru su postali stub popularne kulture, i to su mahom napaljene čike s brkovima, koji iskolačenih očiju gledaju svoju žrtvu dok se tušira. Oni oblizujući jezikom usne čekaju da žrtvi ispadne sapun, kako bi je zaskočili. Ta priča o ispadanju sapuna je toliko popularna, da je preživela uprkos činjenici da većina već godinama za tuširanje koristi isključivo shower gel. Postoje teorije zavere da je shower gel stvoren kako bi se stalo na put incidentima sa ispadanjem sapuna. Proklet bio izumitelj shower gela.

Naravno, zatvor nije mesto gde se može roditi ljubav između zatvorenika, već je to mesto gde se zatvorenici međusobno tuku, maltretiraju, siluju, a u međuvremenu smišljaju plan za bekstvo, kopaju tunel zarđalom kašikom ili štrajkuju glađu jer sud želi da im nametne branioca. Makar je to najčešći motiv zatvorskih filmova i reality showova. Filmski zatvorski silovatelji se mahom, politički korektno, regrutuju iz tzv. kategorije „privremenih homoseksualaca" - strejt muškarci koji su zbog istopolne sredine odlučili da nađu dečka, da im zatvorski (vojnički) dani brže prođu. To su one čike koji su silovali Tim Robbinsa u „Bekstvu iz Šošenka", Edwarda Nortona u „Fatalnom kursu X", Edwarda Furlonga u „Fabrici životinja"...

The Shawshank Redemption:
Andy Dufresne: I have no enemies here.
Red: Yeah? Wait a while. Word gets around. The Sisters have taken quite a likin' to you. Especially Boggs.
Andy Dufresne: I don't suppose it would help if I told them that I'm not homosexual.
Red: Neither are they. You have to be human first. They don't qualify.
 
american-history-x.4066.jpg

(American History X)

Moji omiljeni likovi kada su u pitanju homoseksualci iz zatvora su ipak tetkice i transvestiti. Luis Molina (William Hurt) u filmu „Poljubac žene pauka", koji dokazuje da se u zatvoru ipak može roditi muško-muška ljubav; Jan the Actress (našminkani, botoksirani Mickey Rourke sa veštačim noktima u vrelim pantalonicama) u filmu „Fabrika životinja" i Bon Bon (Johnny Depp koji guzu koristi kao poštansku torbu) u filmu „Pre nego padne noć".

trans.4067.jpg

(William Hurt, Johnny Depp, Mickey Rourke)

Ali, po mom skromnom mišljenju najlepši zatvorski film je nemačko ostvarenje „Der Boxer und die Friseuse", koji prati vezu dvojice zatvorenika, strejt boksera i gej frizera. Njihova veza je zapala u veliku krizu kada su se našli na slobodi i kada je bokser odlučio da se ponovo viđa sa ženama.

Naše sestre lezbejke su takođe omiljene kada su zatvorski filmovi u pitanju. One mahom imaju uloge zlih, kratko ošišanih čuvarki zatvora, koje sadistički maltretiraju zatvorenice. Suptilniji prikaz lezbejki u zatvoru možemo videti u britanskoj tv seriji „Bad Girls", koja prati život unutar zidina ženskog zatvora.

 sapun.4068.jpg

 (I Now Pronounce You Chuck & Larry)

Da sumiramo, filmovi nas lepo uče da su zatvori puni pedera (pravih ili krivih), i zato smatram da je akcija „Pravda za Uroša" skroz debilna. Šta će čoveku „Pravda" u zatvoru? Razumem ja da ljudi žele da budu informisani, ali gde baš „Pravda"?! Što nije „Kurir za Uroša"? Ako je kojim slučajem u pitanju nedostatak toalet papira, onda je „Politika" mnogo bolji izbor. Ne zbog sadržaja, već čisto praktično - ima najviše strana. Jedna „Politika" može da traje skoro mesec dana (proveravao sam).

Zato apelujem na sve, ako već želite da pravite neke akcije, uzmite gore napisano u obzir i pokrenite akciju „Vazelin za Uroša" - trebaće.


I što bi rekao prestolonaslednik bez prestola: „Ja sam sa vami!" - još uvek.

Predrag M. Azdejković
- pas koji laje i ujeda -

563.jpg

 

Atačmenti



Komentari (189)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ssvetlana92 ssvetlana92 19:46 06.10.2008

Zar nisu smislili ništa novo?

Čudi me da je taj vazelin još uvek aktuelan!? Kako ne smisliše nešto novo?
Pozdrav :)
ElectricDreams ElectricDreams 19:50 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

ssvetlana92
Čudi me da je taj vazelin još uvek aktuelan!? Kako ne smisliše nešto novo?
Pozdrav :)


Ma dobro, to je još jedna od urbanih legendi... zna se da lubrikant mora da bude na vodenoj bazi
Ali... zatvor je to... nema se para... ograničen budžet...
queeria92 queeria92 19:51 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

Smislili su lubrikante. Ali kad kažem ljudima lubrikant gledaju me kao tele u šarena vrata... Vazelin svi znaju šta je :)
man ray loves me man ray loves me 19:52 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

that's not how brando did it.
ssvetlana92 ssvetlana92 20:16 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

queeria92
Smislili su lubrikante. Ali kad kažem ljudima lubrikant gledaju me kao tele u šarena vrata... Vazelin svi znaju šta je :)


Znaju, naravno...nego nama uvaljuju razne kremice za dan, noć, pa pre umivanja..za vreme i posle...i tako redom..a vi se odraste sa tim vazelinom. Prosto mi žao što nemaju čitavu paletu balzama, vitaminskih kremica i sl. umesto vazelina, cvetao bi posao! Bolje da cveta posao, nego guze naših zatvorenika! Jel' da!? :))) Zaslužili su bolji tretman! Naročito Uroš!
queeria92 queeria92 20:25 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?



Mada imamo ovo na našem tržištu :)
Ali nisam smeo da okačim u teht, da i mene Jelica ne optuži da se bavim EPP-jom.
ssvetlana92 ssvetlana92 20:29 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

queeria92


Mada imamo ovo na našem tržištu :)
Ali nisam smeo da okačim u teht, da i mene Jelica ne optuži da se bavim EPP-jom.


Sad mi je lakše! Bila sam se zabrinula!
Ovo sam videla po nekim apotekama, parfimerijama ali nisam znala čemu služi. Lepo što si pojasnio...:)
man ray loves me man ray loves me 20:30 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

Bavis se prosvetiteljstvom, ko Dositej.
ssvetlana92 ssvetlana92 20:32 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

Ali... zatvor je to... nema se para... ograničen budžet...


Samo nam fali da plaćamo i te lubrikante! Neka sjašu sa budžeta! :(
queeria92 queeria92 20:32 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

Lubrikanti i priključenija :)
ssvetlana92 ssvetlana92 20:41 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

queeria92
Lubrikanti i priključenija :)


Znači, sofisticiranije je onda reći: Lubrikant za Uroša!
Naučismo danas svašta, ja sve blinkam od prosvetljenja!
ElectricDreams ElectricDreams 20:46 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

queeria92
Lubrikanti i priključenija :)


Jao Peđa :) Poginux od smeha :)
Spiridon Spiridon 22:42 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

queeria92


Mada imamo ovo na našem tržištu :)
Ali nisam smeo da okačim u teht, da i mene Jelica ne optuži da se bavim EPP-jom.


Pa u Evropi je vec odavno poznato da je zecija mast mnogo efikasnija.


queeria92 queeria92 22:47 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

Spiridone, kako možeš :((
Male zeke peke...

Da odam malu tajnu, ja koristim samo guščiju mast... Moj čovek je iz Vojvodine, a oni toga imaju koliko 'oćeš.
Spiridon Spiridon 23:18 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

Male zeke peke...


Ma jok, sto si blesav, ovo je posebna sorta. Mast se vadi iskljucivo iz usiju.

ovo je slika pre



a ovo posle vadjenja


JJ Beba JJ Beba 23:21 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

Ma jok, sto si blesav, ovo je posebna sorta. Mast se vadi iskljucivo iz usiju.

zečja ušna liposukcija?
queeria92 queeria92 23:31 06.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

Wow, baš su ga stanjili...

Gde to ima da se kupi?
aquariusoptimist aquariusoptimist 08:33 07.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

Spiridon
Male zeke peke...Ma jok, sto si blesav, ovo je posebna sorta. Mast se vadi iskljucivo iz usiju.uvo je slika prea ovo posle vadjenja


LOL
dodrilas dodrilas 03:33 08.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

queeria92
Lubrikanti i priključenija :)

kradem ideju!!!
:)))Oodlicna tema za moj diplomski rad :)) i na filozofskom treba jedno klizno razbudjivanje,za sve nas precvale studente
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 22:24 08.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

Mada imamo ovo na našem tržištu :)

A sta znaci ovo "2 in 1"? Podmazuje tako dobro da istovremeno mozes da stavis dva u jedan?
queeria92 queeria92 23:16 08.10.2008

Re: Zar nisu smislili ništa novo?

A sta znaci ovo "2 in 1"? Podmazuje tako dobro da istovremeno mozes da stavis dva u jedan?


Sram te bilo!!!

2u1 znači da služi za masažu (čitaj ručni rad) i kao lubrikant (čitaj za hm hm)...
ElectricDreams ElectricDreams 19:47 06.10.2008

LOL^2

Fenomenalno

Peđa, carice!
queeria92 queeria92 19:52 06.10.2008

Re: LOL^2

Blagodaruvam Električni :)
man ray loves me man ray loves me 19:51 06.10.2008

100% amblem :)

sto se novina tice, samo da nije blic, zbog trovanja olovom.
queeria92 queeria92 19:54 06.10.2008

Re: 100% amblem :)

Mogu one stranice gde izlazi kolumna Mirjane Bobić Mojsilović...
man ray loves me man ray loves me 19:55 06.10.2008

Re: 100% amblem :)

sto kaze crna guja - thorough and utterly absorbent :)
KafaJeGotova KafaJeGotova 19:56 06.10.2008

hahahhahaha

ha, čim sam pročitao sam naslov, počeo sam da se cepam od smeha :))))) ti si lud totalno! :))))
queeria92 queeria92 19:58 06.10.2008

Re: hahahhahaha

Ali sam to umotao u, što bi rekao Dušan Maljković, diskurs popularne kulture :)
KafaJeGotova KafaJeGotova 20:25 06.10.2008

Re: hahahhahaha

queeria92
Ali sam to umotao u, što bi rekao Dušan Maljković, diskurs popularne kulture :)

je l' u onom delu sa brisanjem gu'ice? :))
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:56 06.10.2008

Dobar naslov

Pedjica, odnosno 'Pas koji laje a ne ujeda, vec biva ujedan' - kaze:

Ne može da se snimi zatvorski film, a da se u njemu makar na nekoliko sekundi ne pojavi neki homoseksualac. To nekako ide zajedno. Kao što vojska, internati, manastiri, semeništa, karantini i homoseksualnost idu zajedno. Kao što su nekad policija i homoseksualnost išli zajedno sve dok se žene nisu masovno uposlile u istoj i sve pokvarile. Sve te istopolne institucije i družine imaju predznak homo, i taj predznak je sve veći što se oni više trude da ga se otarase.


Sa ovim se uglavnom slazem (osim sto ne znam koliko su policajke u nasim sadasnjim uslovima 'pokvarile stvar".. Da dodam jos ovo: Neki politicki teoreticari smatraju da je desnicarstvo per se cesto povezivano sa homoseksualnoscu, jer postoji verovanje da militarizam, u svojim ekstremnim oblicima fasizma i nacizma, stvara homoseksualnost (otuda izraz HOMOFASCIST). Shodno tome, mnogi veruju da cim postoji neka vrsta tajnog vojnickog udruzivanja, tu uvek ima i - homoseksualnosti.

Medjutim, natpis ispod Uroseve slike (Uskoro jedan od nas) ne mora da bude tacan, ili ne bar za sva vremena, jer kao sto kazes:

Ali, po mom skromnom mišljenju najlepši zatvorski film je nemačko ostvarenje „Der Boxer und die Friseuse", koji prati vezu dvojice zatvorenika, strejt boksera i gej frizera. Njihova veza je zapala u veliku krizu kada su se našli na slobodi i kada je bokser odlučio da se ponovo viđa sa ženama.


tako i on, kada se bude (ponovo) nasao na slobodi moze da odluci da se (ponovo) vidja sa zenama... To mu dodje kao ono svedsko: "Igala je samo jedno leto"...
queeria92 queeria92 22:04 06.10.2008

Re: Dobar naslov

Misliš: "Igrala je samo deset leta"?
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:16 06.10.2008

Re: Dobar naslov

Pedjica
Misliš: "Igrala je samo deset leta"?

To si ti rekao.
Ako se dobro vlada u zatvoru (mislim odrzava ... odnose sa svima) smanjice mu kaznu, pa nece biti bas "deset leta".
aquariusoptimist aquariusoptimist 03:48 08.10.2008

Re: Dobar naslov

militarizam, u svojim ekstremnim oblicima fasizma i nacizma, stvara homoseksualnost


Mozes li molim te, da mi objasnis kako homoseksualizam moze da se STVORI.
molim te.
Ali prostim recima da mogu da razumem, nemoj nesto komplikovano, ne ide mi bas najbolje ovih dana, ubi me ova kriza.
vladimir petrovic vladimir petrovic 06:50 08.10.2008

Re: Dobar naslov

Aquariusoptimist
Mozes li molim te, da mi objasnis kako homoseksualizam moze da se STVORI.
molim te.

Jaril je nedavno na ovom blogu govorio (parafraziram) da postoje ljudi koji su homoseksualci a na cine homoseksualne radnje i obratno, da postoje oni koji nisu homoseksualci a (ponekad) rade homoseksualne radnje.
Ovo drugo se dogadja u muskim (vojnim, policijskim i drugim formacijama), u kojima se covek privremeno ponasa kao homoseksualac (prihvata istopolni seksualni akt), a nije homoseksualac i kasnije to zaboravi.
Tako ja bar vidim stvari.

P. S. Citao sam da u America postoji teorija/dilema kada je homoseksualnost u pitanju: "Urodjeno" ili "Steceno" (Born or Bred). Izgleda da je vise pristalica ove prve teorije ("Urodjeno", ali ja smatram da ni opciju "Steceno" ne treba ignorisati. Zapravo ja o tome nemam jasno definisan stav, bas kao sto nemam ni o "Jehovinim svedocima" ili "Sajentoloskoj crkvi" u SAD ili o tome zasto Englezi vole puding. Sve to me mnogo ne dotice.
aquariusoptimist aquariusoptimist 19:03 08.10.2008

Re: Dobar naslov

Posto ovo nije tvoje misljenje ostaje da se nadamo da ce Jaril da nam objasni sta si ti hteo da kazes.
Jarile, javi se.
Unfuckable Unfuckable 22:05 06.10.2008

neoprostivo

zaboravio si da pomeneš nezaboravnog
Willie O'Keefe - a, svedoka u JFK - u sjajnoj minijaturi Kevina Bejkona
queeria92 queeria92 22:09 06.10.2008

Re: neoprostivo

E šipak... toga se ne sećam :(
Unfuckable Unfuckable 22:19 06.10.2008

Re: neoprostivo

hm, osvežavajuće :
queeria92 mi ponekada i odgovori na komentar.
Lep napredak ; )
Pa, da ne mrsim sada mnogo - perfektno odabran glumac koji će izvesti malo remek delo
queeria92 queeria92 22:21 06.10.2008

Re: neoprostivo

Pa, ja skoro uvek odgovaram na komentare...
Unfuckable Unfuckable 22:26 06.10.2008

Re: neoprostivo

oups....sorry
morebitno sam te pobrkao sa Dragetzom
; )))
ništa lično
simkke simkke 22:31 06.10.2008

Jebote...

pa ti prosto prizivas nasilje nad homoseksualcima, a kad se ono na kraju (neizbezno) desi, onda kuknjava na sve strane...
queeria92 queeria92 22:35 06.10.2008

Re: Jebote...

Pa naravno... I onda pišemo projekte i čika Soroš pošalje hiljade, hiljade, hiljade evrića kojim brišemo suze radosnice.

Zar ste to tek sada shvatili?
simkke simkke 22:38 06.10.2008

Re: Jebote...

queeria92
Pa naravno... I onda pišem projekte i čika Soroš pošalje hiljade, hiljade, hiljade evrića kojim brišemo suze radosnice.Zar ste to tek sada shvatili?


Izvini, ja sam mislio da je tebi stalo da se neke stvari u ovom gradu i ovoj zemlji ne desavaju...Meni jeste, i zato htedoh da napomenem da je naslov u paketu sa slikom jednosmerna ulica, zapravo slepa ulica...Nista drugo.
queeria92 queeria92 22:42 06.10.2008

Re: Jebote...

Meni jeste, i zato htedoh da napomenem da je naslov u paketu sa slikom jednosmerna ulica, zapravo slepa ulica...


Pa ti onda nemoj da se ugledaš na mene...

A ja ću maksimalno uživati u pravu na slobodu govora.
simkke simkke 22:44 06.10.2008

Re: Jebote...

queeria92
Meni jeste, i zato htedoh da napomenem da je naslov u paketu sa slikom jednosmerna ulica, zapravo slepa ulica...Pa ti onda nemoj da se ugledaš na mene...A ja ću maksimalno uživati u pravu na slobodu govora.



Imas pravo, keep up the good work...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:34 06.10.2008

naslov?

Ovakav naslov je skandalozan, u najmanju ruku nedolican za jednog borca za ljudska prava. Svako ima pravo na dostojanstvo, pa i taj mladic, a ovako izivljavanje nad covekom je van svake pameti. Zao mi je ali mi se ne svidja naslov, i ne mogu da podelim odusevljenje nekih.
queeria92 queeria92 22:36 06.10.2008

Re: naslov?

Stvar ukusa.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:51 06.10.2008

Re: naslov?

queeria92
Stvar ukusa.

ovako relativizujes na hiljade svojih aktivistickih postavki
queeria92 queeria92 23:24 06.10.2008

Re: naslov?

Da, mada me zanima da li bi isto rekao da je u naslovu pisalo "Vezelin za Šešelja" ili "Vezelin za Legiju"?
Da li i oni imaju pravo na dostojanstvo ili je to samo specijalna kategorija za navijače?

Moram priznati da sam zbunjen, pošto sam ja kao što primećuješ pun empatije za mladića i apelujem da mu se pomogne.
Ako si ti sadista i želiš da ga hm-hm na suvo, bez vazelina, da ga boli i da pati... onda mislim stvarno!!!
simkke simkke 23:34 06.10.2008

Re: naslov?

queeria92
Da, mada me zanima da li bi isto rekao da je u naslovu pisalo "Vezelin za Šešelja" ili "Vezelin za Legiju"?Da li i oni imaju pravo na dostojanstvo ili je to samo specijalna kategorija za navijače?Moram priznati da sam zbunjen, pošto sam ja kao što primećuješ pun empatije za mladića i apelujem da mu se pomogne.Ako si ti sadista i želiš da ga hm-hm na suvo, bez vazelina, da ga boli i da pati... onda mislim stvarno!!!



Covece, radis direktno kontra samog sebe, to je najbitnije u celoj prici. Kapiram ja salu i zezanje na blogu, ali ako to izaziva stanovite likove da rade ono sto ti osudjujes ( a i ja takodje), onda jebiga...preuzmi svoj deo odgovornosti...
queeria92 queeria92 23:38 06.10.2008

Re: naslov?

Aha, ti zagovaraš da treba ustuknuti pred nasilnicima, jer oni argumente imaju u šakama, metalnim šipkama i ostalom hladnom i vrućem oružju?
sonja k. sonja k. 23:42 06.10.2008

Re: naslov?

ali ako to izaziva stanovite likove


pa sta sad da mu nosim steku malbora u zatvor da ne bih dobila batina od njegovih huligana?
kako bi bilo da nas oni malo za promenu izazivaju pa da radimo ono sto bi oni osudjivali i tako to
simkke simkke 23:44 06.10.2008

Re: naslov?

queeria92
Aha, ti zagovaraš da treba ustuknuti pred nasilnicima, jer oni argumente imaju u šakama, metalnim šipkama i ostalom hladnom i vrućem oružju?


Ma nema veze, ne razumemo se.
queeria92 queeria92 23:46 06.10.2008

Re: naslov?

Mada, rekla bi Sheron Stone: "SVE JE TO KARMA"...
Ja skoro svake noći zaspim s mišlju kako bi bilo divno da makar 90% onih koji su tukli pedere i lezbejke 2001. godine, završe u zatvori i da tamo dobiju ono što zaslužuju... Ah, pusti snovi, jedne mladosti...
simkke simkke 23:48 06.10.2008

Re: naslov?

queeria92
Mada, rekla bi Sheron Stone: "SVE JE TO KARMA"...Ja skoro svake noći zaspim s mišlju kako bi bilo divno da makar 90% onih koji su tukli pedere i lezbejke 2001. godine, završe u zatvori i da tamo dobiju ono što zaslužuju... Ah, pusti snovi, jedne mladosti...


Pa verovatno i jesu, mozda po drugoj osnovi, ipak i to se racuna...
uiss uiss 23:54 06.10.2008

Re: naslov?

Aleksandar Stosic
Ovakav naslov je skandalozan...

Zbilja.
Iznenadjuje da ga Supermud jos nije cenzurisao.
Mozda spava?
sonja k. sonja k. 23:56 06.10.2008

Re: naslov?

uiss

Iznenadjuje da ga Supermud jos nije cenzurisao.
Mozda spava?


trazi prigodnu glazbu na jutjubu
queeria92 queeria92 23:56 06.10.2008

Re: naslov?

trazi prigodnu glazbu na jutjubu


He, he, he, he, ovo je bilo nisko :)))
uiss uiss 23:59 06.10.2008

Re: naslov?

sonja k.
uiss

Iznenadjuje da ga Supermud jos nije cenzurisao.
Mozda spava?


trazi prigodnu glazbu na jutjubu

Vrcava srecica :)))
JJ Beba JJ Beba 23:59 06.10.2008

Re: naslov?

ali ako to izaziva stanovite likove

možda bi trebalo da hodamo na prstićima da ih ne nerviramo dok se izležavaju po tim apsanam ili pak da im ne remetimo koncentraciju dok kreativno misle?
queeria92 queeria92 00:01 07.10.2008

Re: naslov?

JJ Bebo, kakve to linkove ovdi mećeš?!

Sad moram malo da OKADIM >>>
simkke simkke 00:03 07.10.2008

Re: naslov?

JJ Beba
ali ako to izaziva stanovite likovemožda bi trebalo da hodamo na prstićima da ih ne nerviramo dok se izležavaju po tim apsanam ili pak da im ne remetimo koncentraciju dok kreativno misle?


Dal je moguce da vam toliko promice sustina? Ko ga yebe, nek lezi u zatvoru ako je kriv, nije on tema!
man ray loves me man ray loves me 00:05 07.10.2008

Re: naslov?

I za kraj,
Martin Luter reče 1521. godine, pošto je okončao svoje antipapske teze na vratima katedrale u Vormsu: ‘Ovo je moj stav. Ja drugačije ne mogu.’

(kraj legijinog pisma u kuriru)
sonja k. sonja k. 00:12 07.10.2008

Re: naslov?

Dal je moguce da vam toliko promice sustina? Ko ga yebe, nek lezi u zatvoru ako je kriv, nije on tema!


sustina je da smo hronicno ukakeni od straha
eto to
a kriv je, nema tu ako.



JJ Beba JJ Beba 00:13 07.10.2008

Re: naslov?

queeria92
JJ Bebo, kakve to linkove ovdi mećeš?!

Sad moram malo da OKADIM >>>


okadi naravski
:)
simkke simkke 00:20 07.10.2008

Re: naslov?

sonja k.
Dal je moguce da vam toliko promice sustina? Ko ga yebe, nek lezi u zatvoru ako je kriv, nije on tema!sustina je da smo hronicno ukakeni od strahaeto toa kriv je, nema tu ako.


Ma jok bre, sustina je da ne izazivas ljude da te biju. Milion puta su homoseksualci u ovom gradu dobili batine, ni krivi ni duzni, ali da posle toga jos i traze te iste batine...Mislim, queeria je sigurno svestan (nazalost zbog sopstvenih losih iskustava) kako su navijaci osetljivi na ovakve provokacije, a blog nije 'privatna stvar'...Kao sto neki pisac ili ko vec rece, ako nisi deo resenja, onda si deo problema...
irvas92 irvas92 00:34 07.10.2008

Re: naslov?

Mislim, queeria je sigurno svestan (nazalost zbog sopstvenih losih iskustava) kako su navijaci osetljivi na ovakve provokacije...

ko ih jebe bre, sta si se ti usro kad pedji kviriji nije frka?

pozdrav dechaci!!!


simkke simkke 00:37 07.10.2008

Re: naslov?

irvas92
Mislim, queeria je sigurno svestan (nazalost zbog sopstvenih losih iskustava) kako su navijaci osetljivi na ovakve provokacije...ko ih jebe bre, sta si se ti usro kad pedji kviriji nije frka?pozdrav dechaci!!!


Eto, istripovah
sonja k. sonja k. 00:44 07.10.2008

Re: naslov?

sustina je da ne izazivas ljude da te biju


razumem ja sta ti pricas, lepo od tebe, ako tako oces ali to samo znaci da smo kolektivno uplaseni, uplaseni do te mere da ne razlikujemo zrtvu od ubice.
zasto bih ja svojim seksualnim opredeljenjem nekog izazivala da me bije? pa gde to jos ima ?
a pedja ima muda. to znamo.
btw. huligani koji su inace iskompleksirani i plasljivi ljudi svoj strah hrane upravo ovakvim dobronamernim upozorenjima kao sto je tvoje.
JJ Beba JJ Beba 01:00 07.10.2008

Re: naslov?

btw.huligani koji su inace iskompleksirani i plasljivi ljudsvoj strah hrane upravo ovakvim dobronamernim upozorenjima kao sto je tvoje.

i dodala bih, mnogi od tih huligana su i latentenstni homoseksulaci al nemaju muda da to priznaju, nego su ljuti i svoj bes iskaljuju na ljude koji svoje seksualno opredeljnje ne kriju
queeria92 queeria92 01:02 07.10.2008

Re: naslov?

i dodala bih, mnogi od tih huligana su i latentenstni homoseksulaci al nemaju muda da to priznaju, nego su ljuti i svoj bes iskaljuju na ljude koji svoje seksualno opredeljnje ne kriju


Stvarno? Da idem ja onda na utakmice?

Ah, zaboravih... ja sam oženjen... ne smem da švrljam...
sonja k. sonja k. 01:04 07.10.2008

Re: naslov?

mnogi od tih huligana su i latentenstni homoseksulaci


nemoj bebsi sace pedja da dzedzi na tribinama i ostadosmo bez ovih humoreski :)
JJ Beba JJ Beba 01:05 07.10.2008

Re: naslov?

Stvarno? Da idem ja onda na utakmice?

katikaem... to je notorna stvar
:)

sonja k. sonja k. 01:06 07.10.2008

Re: naslov?

katikaem... to je notorna stvar


vis :)
nece ga ni supermod doakati
ElectricDreams ElectricDreams 06:48 07.10.2008

Re: naslov?

queeria92
JJ Bebo, kakve to linkove ovdi mećeš?!

Sad moram malo da OKADIM >>>


Šta misliš, jel' top ili bottom? Nekako se potajno nadam da je bottom i da ga prima sve u 16 :) uzdišući od zadovoljstva dok ga pumpa neki stražar.
Opet sam se napalio :)
aquariusoptimist aquariusoptimist 08:39 07.10.2008

Re: naslov?

oženjen


kaze se

omuzen
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:11 07.10.2008

Re: naslov?

queeria92
Stvar ukusa.


Не.
Ствар интелигенције. Или карактера.
Бирај.

Пуно поздрава...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:48 07.10.2008

Re: naslov?

queeria92
Da, mada me zanima da li bi isto rekao da je u naslovu pisalo "Vezelin za Šešelja" ili "Vezelin za Legiju"?
Da li i oni imaju pravo na dostojanstvo ili je to samo specijalna kategorija za navijače?

Moram priznati da sam zbunjen, pošto sam ja kao što primećuješ pun empatije za mladića i apelujem da mu se pomogne.
Ako si ti sadista i želiš da ga hm-hm na suvo, bez vazelina, da ga boli i da pati... onda mislim stvarno!!!


Universal Declaration of Human Rights
Article 1.
All human beings are born free and equal in dignity and rights.

A glede tvog pitanja o dvojici pomenutih, mislim da ako krenemo tom logikom onda mozemo da vracamo reterne i bekhende jedan drugom do sutra; ti ces da poredis Misica s ovom dvojicom, onda cu te ja pitati da mi pojasnis razliku izmedju govora mrznje iz tvog naslova i onih s desnog krila, onda ti mene za X, a ja tebe za Y.
Prosto mi se cini da se taj naslov kosi s tvojom borbom za ljudska prava, elemenrarne slobode i slicno... recimo nekakvo ponasanje koje je u skadu s gradjanskim karakteristikama, proevropskim i slicno, a ne parohijalnim ismejavanjem coveka koji ne moze cak ni da ti odgvori.

I za kraj da ne bude zabune, evo sta sam rekao na blogu koji je postavio Vracarac92 na temu Urosa Misica, na kojoj se trazila pravda za Urosa, a ja sam tada napisao:

pravda je izvrsena

potreban je
- nulti nivo tolerancije drzave prema huliganizmu

- zabraniti ulaz proverenim huliganima na stadione (to se lako da uraditi, ako ih bude 20.000 -onda 20.000)

- potpuni prekid odnosa na reaciji klub-navijac (nemaju oni sta da se pitaju o politici kluba)

- poceti spajanje razlicitih navijackih grupa, recimo grobara i delija, gde ce se raspravljati i upoznavati se, cime otupljuje ostrica navijackom fundamentalizmu.

- do tada, ja svoje dete necu voditi na utakmice

- pravda za urosa je izvrsena, decko je pravedno kaznjen

PRAVDA za zrtve svih ostalih ludaka koji slobodno setaju,koji su ubilli silovali, opljackali, mucili a dobili bezobrazno male kazne.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:41 06.10.2008

vazelin za sve!

c-c-c. ja sam razocharan shto jedan borac za ljudska prava, chlan neprivilegovane manjine, ovom nepromishljenom akcijom chini nepravdu mnogim zatvorenicima. zashto da neko dobija privilegovan status pobogu? pravda za sve! vazelin za sve!
queeria92 queeria92 22:44 06.10.2008

Re: vazelin za sve!

Nema se para :((

A gospodin ministar Ivica Dačić neće da se isprsi za jedan šleper vazelina... Kondomi su misaona imenica :((
debela.hladovina debela.hladovina 22:53 06.10.2008

Rulja...

je pokazala svoje pravo lice... Borci za ljudska prava, demokratiju, slobodu i ostale tekovine narodne revolucije su se skupili spremni da linčuju... Da sam juče umro mislio bih da nekakvo pravo (makar na dostojanstvo) imaju i osuđeni kriminalci. Oni obično svoj dug oduže između četiri zida. Ukoliko nisu svedoci saradnici, recimo. Međutim, blogerska rulja pokazuje da prava mogu da poseduju samo njihovi istomišljenici... A neki dugovi se, kako rulja smatra, moraju odužiti i na ovom blogu. To je već bolesno...

JJ Beba JJ Beba 23:13 06.10.2008

Re: Rulja...

Da sam juče umro mislio bih.......

koncentriši se.....
:)
debela.hladovina debela.hladovina 23:19 06.10.2008

Re: Rulja...

JJ Beba
Da sam juče umro mislio bih.......

koncentriši se.....
:)


Da, u pravu si.
Umro bi u uverenju da... (Je l' može tako?)
queeria92 queeria92 23:27 06.10.2008

Re: Rulja...

Da sam juče umro mislio bih da nekakvo pravo (makar na dostojanstvo) imaju i osuđeni kriminalci.


A imati homoseksualne odnose nije dostojanstveno?
sonja k. sonja k. 23:47 06.10.2008

Re: Rulja...

Borci za ljudska prava, demokratiju, slobodu i ostale tekovine narodne revolucije su se skupili spremni da linčuju...


ko bre koga da lincije?
ubili boga u coveku
nabili mu baklju u usta, sutirali, pljuvali, rulja huligana
nije im to prvi put
svako malo nekog prebiju
pa dokle vise?
a vi ste svi ili homofobicni ili blesavi

queeria92 queeria92 23:48 06.10.2008

Re: Rulja...

a vi ste svi ili homofobicni ili blesavi


ili homofobično blesavi :)
Čerevicki Čerevicki 00:09 07.10.2008

Re: Rulja...

sonja k.
ko bre koga da lincije?
ubili boga u coveku
nabili mu baklju u usta, sutirali, pljuvali, rulja huligana
nije im to prvi put
svako malo nekog prebiju
pa dokle vise?
a vi ste svi ili homofobicni ili blesavi

I šta bi ti sad? Osvetu? Nije dosta da trune u zatvoru? Oko za oko, zub za zub? Ili je to malo, da mu vrate istom merom, aj da mu odsečemo muda, to bi bilo baš simpa!
I još jedno pitanje, da li si ikada bila na utakmici ili još bolje da lisi ikada dobila batine od pandura na utakmici? A na demonstracijama? Ja jesam, i na utakmici i na demonstracijama. Istina nisu mi gurali baklju usta ali veruj mi na reč kad ti kažem da je bilo više od običnog maltretiranja i pendrečenja.
queeria92 queeria92 00:12 07.10.2008

Re: Rulja...

I još jedno pitanje, da li si ikada bila na utakmici ili još bolje da lisi ikada dobila batine od pandura na utakmici? A na demonstracijama? Ja jesam, i na utakmici i na demonstracijama. Istina nisu mi gurali baklju usta ali veruj mi na reč kad ti kažem da je bilo više od običnog maltretiranja i pendrečenja.


Da li si ikada dobio batine od huligana? Njih dvadesetorice na tebe jednog?
Ja jesam, u privatnosti svoje kancelarije. Istina nisu me ubili, izvukao sam se samo sa težim telesnim povredama, ali veruj mi na reč kad ti kažem da je bilo više od običnog maltretiranja i šamaranja. Sve pivskim flašama u glavu.
Čerevicki Čerevicki 00:28 07.10.2008

Re: Rulja...

queeria92
Da li si ikada dobio batine od huligana? Njih dvadesetorice na tebe jednog?
Ja jesam, u privatnosti svoje kancelarije. Istina nisu me ubili, izvukao sam se samo sa težim telesnim povredama, ali veruj mi na reč kad ti kažem da je bilo više od običnog maltretiranja i šamaranja. Sve pivskim flašama u glavu.

OK, i get the point. Strašno mi je žao što ti se to desilo.
Ali nije mi jasno kako pomaže tebi ili bilo kom drugom pederu u Srbiji ovo što si ti napisao?
Jbg Peđa, to bi bilo kao kad bi ja sad rekao - ma ko jebe ovog pandura, svi su oni isti, svinje obične, kad su oni mene šutirali i pendrečili što njih niko nije kaznio, nek sisa malo pandur baklju, nek vidi on kako je. Samo što ti to predstaviš malo duhovitije. Ja hoću samo da kažem da to ne vodi nikuda a i neukusno je. Osuđujem svako nasilje, i ono koje se desilo tebi i ono koje se desilo ovom žandarmu i ono koje se desilo meni ali osuđujem i svaku vrstu nasilja nad Urošom, fizičkog-verbalnog, ne zanima me pa bio on i huligan!
sonja k. sonja k. 00:29 07.10.2008

Re: Rulja...


šta bi ti sad? Osvetu? Nije dosta da trune u zatvoru? Oko za oko, zub za zub? Ili je to malo, da mu vrate istom merom, aj da mu odsečemo muda, to bi bilo baš simpa!


a gde si ti to procitao da bih ja osvetu? odakle ti svi ti zubi, oci, muda?
sta mislis o zakonskoj kazni za pokusaj ubistva?
ili mislis da mogu da ti turim baklju u usta, zapalim ambasadu, prikoljem nesto i da to bude eto "simpa"?


I još jedno pitanje, da li si ikada bila na utakmici ili još bolje da lisi ikada dobila batine od pandura na utakmici? A na demonstracijama? Ja jesam, i na utakmici i na demonstracijama. Istina nisu mi gurali baklju usta ali veruj mi na reč kad ti kažem da je bilo više od običnog maltretiranja i pendrečenja


Jel ti to pokusavas da kazes da je "pandura" stigla zasluzena kazna? A treci bulevar nije treci vec Urosev?
Čerevicki Čerevicki 00:48 07.10.2008

Re: Rulja...

sonja k.
a gde si ti to procitao da bih ja osvetu? odakle ti svi ti zubi, oci, muda?
sta mislis o zakonskoj kazni za pokusaj ubistva?
ili mislis da mogu da ti turim baklju u usta, zapalim ambasadu, prikoljem nesto i da to bude eto "simpa"?

A što odmah ambasada, kakve sad ambasada ima veze sa bilo čim? Eto ja sam juče bio na derbiju, da li to znači da sam palio ambasadu? OK, znam da se čuje dalje kada pomeneš paljenje ambasade ali to svakako nema veze sa ovom temom!
Drugo, gde sam se ja to protivio zakonskoj kazni za pokušaj ubistva (koja je uzgred budi rečeno skandalozno previsoka, to znaš i ti i ja i svi ostali i možeš samo da se praviš luda ali o tome drugi put)? Ono čemu se ja protivim jeste poziv na linč ovog dečaka! Imaš nešto protiv toga?
Vidim da podržavaš ovaj tekst koji po mom mišljenju poziva na silovanje ovog dečaka. Eto, otud svi ti zubi, oči, muda! Šta to treba da znači, tukao je policajca i sad nije dosta samo strpati ga deset godina u zatvor već ga treba i silovati? Pa to nije zub za zub, to je zub za celu vilicu!
maksa83 maksa83 06:44 07.10.2008

Re: Rulja...

A imati homoseksualne odnose nije dostojanstveno?


Jeste - kao i bilo koje druge, ali samo i isključivo ako su voljni.

debela.hladovina debela.hladovina 09:45 07.10.2008

Re: Rulja...

ko bre koga da lincije?
ubili boga u coveku
nabili mu baklju u usta, sutirali, pljuvali, rulja huligana
nije im to prvi put
svako malo nekog prebiju
pa dokle vise?
a vi ste svi ili homofobicni ili blesavi


Ubio Boga u čoveku - i popio 10 godina robije. Malo ili mnogo - nije moje da sudim.
Nabili mu baklju u usta - pa lekari rekoše da to nije tačno, pošto nema opekotina koje bi to potvrdile. A i ne vidi se na snimku. Ali, zvuči bombastično - nabili mu baklju u usta.
Pa dokle više - pa evo rekla je država da je dosta. I ja to podržavam. Praviš sranje - mrš u zatvor. I to je to. Ali, tebi to nije dosta - ti bi da ga u zatvoru i siluju. Ti bi da se malo sprdaš. Tebi nije dosta 10 godina robije. Ti bi i da se malo iživljavaš.
I na kraju - ti bi da linčuješ, da siluješ, da podmazuješ - zbog toga sam ja ili homofobičan ili blesav? Ok, a ti si ili prostitutka ili nimfomanka. Može tako?
aquariusoptimist aquariusoptimist 21:13 08.10.2008

Re: Rulja...

Istina nisu me ubili, izvukao sam se samo sa težim telesnim povredama, ali veruj mi na reč kad ti kažem da je bilo više od običnog maltretiranja i šamaranja. Sve pivskim flašama u glavu.


Najiskrenije mi je zao zbog ovoga sto si doziveo.
Posle 180 komentara , nijedan se nije osvrnuo na tvoje prebijanje, ali pojedini itekako znaju da traze pravdu i opravdanje za Urosa.
Nije li cudno kako je osecaj za pravdu selektivan, cak i na pederskom logu?
kastor92 kastor92 21:38 08.10.2008

Re: Rulja...

queeria92
I još jedno pitanje, da li si ikada bila na utakmici ili još bolje da lisi ikada dobila batine od pandura na utakmici? A na demonstracijama? Ja jesam, i na utakmici i na demonstracijama. Istina nisu mi gurali baklju usta ali veruj mi na reč kad ti kažem da je bilo više od običnog maltretiranja i pendrečenja.


Da li si ikada dobio batine od huligana? Njih dvadesetorice na tebe jednog?
Ja jesam, u privatnosti svoje kancelarije. Istina nisu me ubili, izvukao sam se samo sa težim telesnim povredama, ali veruj mi na reč kad ti kažem da je bilo više od običnog maltretiranja i šamaranja. Sve pivskim flašama u glavu.


E, to je onda već druga priča i u mnogome razjašnjava tvoj nežni revanšizam prema Urošu i empatiju sa onim pubom koji teško da i sam zna koliko bubrega je odvalio batinajući demonstrante po beogradskim ulicama pre 5. oktobra. Ali, 5.oktobra je prešao na stranu naroda i sad štiti tebe i tvoju bratiju od huligana, pa sad njih treba postreljati, a njega odlikovati.
aquariusoptimist aquariusoptimist 02:01 09.10.2008

Re: Rulja...

aquariusoptimist
Istina nisu me ubili, izvukao sam se samo sa težim telesnim povredama, ali veruj mi na reč kad ti kažem da je bilo više od običnog maltretiranja i šamaranja. Sve pivskim flašama u glavu. Najiskrenije mi je zao zbog ovoga sto si doziveo.Posle 180 komentara , nijedan se nije osvrnuo na tvoje prebijanje, ali pojedini itekako znaju da traze pravdu i opravdanje za Urosa.Nije li cudno kako je osecaj za pravdu selektivan, cak i na pederskom logu?


Jeste Aleksandre Stosicu , najvise mislim na tebe i na one koji su ti dali preporuke.
Znao si da se skandalizujes nad jednim obicnim blogom a nisi se setio da se skandalizujes nad nasiljem koje se uistinu desilo.
Ti ne znas da li se Urosu nesto od ovoga desilo ili ce se tek desiti, a Pedja je batine zaista dobio i to mnogo pre nego sto je postavio ovaj tekst. Ti se nad realnim nasiljem nisi skandalizovao, nad fiktivnim pricama jesi.
To samo pokazuje koji si licemer. Jos si citirao samo deo Univerzalne deklaracije, sto nisi citirao deo koji se odnosi na zabranu diskriminacije i nasilja nad manjinama.
Sram te bilo kao i one koji te preporucuju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:21 20.10.2008

Re: Rulja...

Znao si da se skandalizujes nad jednim obicnim blogom a nisi se setio da se skandalizujes nad nasiljem koje se uistinu desilo.

procesljaj malo blogove po okolini da vidis sta mislim o tom postupku Urosa Misica
To samo pokazuje koji si licemer.

zao mi je svakog ko ne moze na razlozan nacin da percepira drukcija misljenja, zaista zalosno
Jos si citirao samo deo Univerzalne deklaracije, sto nisi citirao deo koji se odnosi na zabranu diskriminacije i nasilja nad manjinama.

a sta sam trebalo da citiram ako ne on sto se tice teme bloga. Kada bude tema bloga manjine mozda budem citirao nesto drugo. naucite da se drzite teme, molim vas.
Sram te bilo kao i one koji te preporucuju.

ziv me pojeo a verujem i njih
thebee269 thebee269 23:25 06.10.2008

muka

koliko god se trudio nekako mi je sve vise muka od tekstova koje pises.
Sad si ga bas zasrao do kraja.
Nemas ti pojma o ljudskim pravima, postovanju drugog i njegove licnosti.
nisi ti peder po opredeljenju ti si peder u dusi a to je ipak strasno.
queeria92 queeria92 23:29 06.10.2008

Re: muka

Jeste :)

Prosto je divno kako ljudi duboko u svom srcu nađu mesta da se solidarišu sa kriminalcima i zločincima...
thebee269 thebee269 23:33 06.10.2008

Re: muka

ipak si mnogo plici nego sto sam mislio

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana