B92 Blog    Članovi    Srecko Sekeljic    Sprečimo naciste da marširaju Beogradom!

Srecko Sekeljic
12:12
UTO
07
OKT

Sprečimo naciste da marširaju Beogradom!

Građanke i građani, aktivisti mnogih pokreta, sindikata, udruženja građana i antifašističkih organizacija, okupljeni u Antifašističku kampanju, pozivaju vas na protest protiv fašizma kojim ćemo sprečiti nacistički marš najavljen za subotu 11. oktobra 2008. godine. Okupićemo se na Platou ispred Filozofskog fakulteta u Beogradu, početkom u 16h. Protest će imati nestranački i opštenarodni karakter.

Tog dana neonacističke organizacije "Krv i čast" i "Nacionalni stroj" planiraju da izvedu svoj marš u Beogradu, slično kao i 7. oktobra prošle godine u Novom Sadu.

Ova lica koja već godinama u Srbiji organizuju memorijalne koncerte u čast rođendana Adolfa Hitlera i drugih nacistističkih zločinaca, pokušaće da paradiraju ulicama našeg grada, sakriveni iza naziva "Srpski marš 2008". Najavili su da će se 11. oktobra (na rođendan Vojislava Šešelja) u 17h okupiti na Platou ispred Filozofskog fakulteta.

 

 

Antifašistička kampanja poziva čitavu javnost da se zajedno suprotstavimo neonacistima i sprečimo ih u nameri da otvoreno deluju i propagiraju fašističku ideologiju, pokušavajući da šire strah među svima koji ne dele njihove anticivilizacijske ideje, zasnovane na rasizmu i mržnji.

Apelujemo na čitavo društvo i odgovorne institucije da aktivno podrže antifašističku kampanju i na taj način pošalju poruku da se ne tolerišu održavanje fašističkih manifestacija, koje vređaju ne samo opšte civilizacijske norme, već i ogromne žrtve koje je naš narod podneo tokom Drugog svetskog rata.

Mirnim i dostojanstvenim protestom, uz učešće kulturnih stvaralaca i drugih javnih ličnosti, pokazaćemo pravo lice Beograda, grada slobodarskih i antifašističkih tradicija.

Pridužite se Facebook grupi Antifašističke kampanje :)





Komentari (114)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apatrid  12:42 07.10.2008
Preporuka: 2

dolazim

#Link  Replika: 11
naravno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  11:08 09.10.2008
Preporuka: 2

SKUP PROTIV FAŠIZMA SE IPAK ODRŽAVA

SAOPŠTENJE

Skandalozna izjava ministra policije Ivice Dačića kako će biti zabranjeni ne samo fašistički skup, već i protest Antifašističke kampanje, neće sprečiti spontano mirno okupljanje građana koji žele da pokažu da su spremni da spreče pojave nacizma u Srbiji.

Antifašistička kampanja naglašava da policija nije dostavila nikakvo zvanično obaveštenje o eventualnoj zabrani njenog skupa, prijavljenog u skladu sa zakonom. U medijima je obrazložena jedino zabrana nacističkog marša, i to činjenicom da je odgovorno lice skupa povezano s neonacističkim organizacijama.

Želimo da verujemo da je izjava ministra Dačića rezultat brzoplete i pogrešne procene Ministarstva unutrašnjih poslova. Smatramo da niko ne može da spreči građane slobodarskog Beograda i Srbije da da svojim javnim manifestovanjem antifašizma odaju počast milionima ljudi širom sveta koji su položili svoje živote da bismo svi mi živeli slobodni od represije i fašističkog terora.

Ministar Dačić nalazi se na čelu stranke koja svoju reputaciju gradi na tvrdnjama da neguje tekovine antifašističke borbe iz Drugog svetskog rata. Izjavom o zabrani skupa Antifašističke kampanje, ministar jasno demonstrira da je ta tvrdnja neistinita, zato što iznetim stavom u istu ravan stavlja zločinačke grupacije koje deluju protivno svim civilizacijskim normama i samoorganizovane građane Srbije koji protestuju protiv fašizma, te zato što u svom obraćanju ničim nije obrazložio eventualnu zabranu skupa.

Fašisti neće proći! Ali neće proći ni zabrana skupa Antifašističke kampanje. Protest će se održati! Svi na Plato 11. oktobra u 16 časova!


Info centar Antifašističke kampanje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  11:17 09.10.2008
Preporuka: 0

Re: SKUP PROTIV FAŠIZMA SE IPAK ODRŽAVA

Zbog cega provocirate? Ekstremisticko okupljanje je zabanjeno. Vase okupljanje, samim tim, nepotrebno. Neka drzava radi svoj posao. Policija je, izmedju ostalog, za to placena. Vase uporno insistiranje na okupljanju moze samo da izazove revolt druge strane, i da par ludaka napadne gradjane. U tom slucaju svu krivicnu odgovornost za nasilje i troskove za eventualnu stetu na imovini treba pripisati vama. Jer vi ne dozvoljavate da ova drzava deluje pravnim sredstvima. Oglusujete se o zabranu i pozivate na protest iako ste svesni rizika. Koji je vas motiv?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  11:49 09.10.2008
Preporuka: 2

Re: Skandalozne izjave

Srecko Sekeljic
Skandalozna izjava ministra policije Ivice Dačića kako će biti zabranjeni ne samo fašistički skup, već i protest Antifašističke kampanje,
........................
Ministar Dačić nalazi se na čelu stranke koja svoju reputaciju gradi na tvrdnjama da neguje tekovine antifašističke borbe iz Drugog svetskog rata.
Info centar Antifašističke kampanje

Dačićeva izjava jeste skandalozna.

Iza njegovog postupka stoji Vlada.

Tvrdnja da "Dačićeva stranka" neguje tekovine antifašističke borbe iz WW II rata je takodje skandalozna jer ne postoji (osim praznih tlapnji) niti jedan dokaz da je to tako.
Mnogo puta su pljunuli na te tekovine. Ponašanje njihovo u Skupštini 2005. je najbolji i nepobitan dokaz.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  11:50 09.10.2008
Preporuka: 1

Re: SKUP PROTIV FAŠIZMA SE IPAK ODRŽAVA

Zar je miran skup građana koji promovišu pozitivne civilizacijske vrednosti provokacija? Razlog održavanja skupa je skretanje pažnje javnosti na jačanje fašizma u Srbiji.

Okupljanja se zabranjuju ukoliko se zakazuju protivno odredbama zakona. U svojoj izjavi, ministar Dačić je obrazložio zabranu "Srpskog marša 2008" povezanošću odgovornog lica sa nacističkim organizacijama, čime se krši zabrana širenja mržnje i netrpeljivosti na rasnoj, nacionalnoj i drugim osnovama.

Međutim, obrazloženje za zabranu okupljanja protiv fašizma u Srbiji je potpuno izostalo. Koristim ovde priliku i da naglasim da takva zabrana uopšte nije ni uručena organizatoru i verovatno je u pitanju greška u komunikaciji između ministra Dačića i njegovih službenika. Nikako se ne može opravdati zabrana skupa koji mirno promoviše poštovanje ljudskih prava, sloboda i dostojanstva građana Srbije.

Policija je dužna da štiti bezbednost građana, a ne da ograničava njihovu slobodu okupljanja (imajući u vidu da se ovim skupom ne krši nijedan propis). Dakle, policija mora da obezbedi skup, a ne da ga spreči.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  12:40 09.10.2008
Preporuka: 1

Re: Skandalozne izjave

Tvrdnja da "Dačićeva stranka" neguje tekovine antifašističke borbe iz WW II rata je takodje skandalozna jer ne postoji (osim praznih tlapnji) niti jedan dokaz da je to tako.

Radi se samo o tome da na SPSovim kongresima ne vade antifašističku borbu iz usta i time privlače glasovedela ostarelih građana, a onda zabranjuju antifa skup!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  12:53 09.10.2008
Preporuka: 1

Re: Skandalozne izjave

Srecko Sekeljic
Radi se samo o tome da na SPSovim kongresima ne vade antifašističku borbu iz usta i time privlače glasovedela ostarelih građana, a onda zabranjuju antifa skup!
U zabludi si Srećko. Stariji ljudi pobornici antifašizma znaju dobro za njihovu prevaru.
To što su neki, iz interesa, ostali sa njima govori o nečemu drugom.

Ja da ponovim ne postoji :
( osim praznih tlapnji ) niti jedan dokaz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  14:56 09.10.2008
Preporuka: 3

Šta je to Ivica Dačić?

Nema nikakvog razloga da se ne okupimo u subotu u 4 na Platou.
Mi ne širimo rasnu, versku ili nacionalnu mržnju.
Mi zastupamo toleranciju, mir i napredak.
Otkud nekome ideja da može da nas zabrani?
Iz kakvog veleuma je mogla da izađe ta ideja?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  15:01 09.10.2008
Preporuka: 5

U ime Saveza antifašista Srbije

i svoje lično ime,
a u skladu sa stavovima SABA Hrvatske i Saba BIH

OVIM PUTEM JAVNO ZABRANJUJEM IVICI DAČIĆU DA SE POZIVA NA NARODNOOSLOBODILAČKU BORBU

ČIJE JE TEKOVINE NJEGOVA PARTIJA POGAZILA

(na prvom mestu etničku toleranciju i zajednički život)

I IZAZVALA SUROVE NACIONALNOM MRŽNJOM INSPIRISANE POKOLJE!

OVAJ ZLOČIN NEĆE NIKAD ZASTARETI, I NEKA SE STIDE DOKLE GOD IH IMA.!


A ne da se pozivaju na antifašističku borbu... Zemljo, otvori se...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  15:51 09.10.2008
Preporuka: 1

DAČIĆ POVLAČI REČ

Ministar unutrašnjih poslova, Ivica Dačić, danas je potvrdio da je zabranjen samo marš nacističkih grupa, pod nazivom "Srpski marš 2008", a da miran skup Antifašističke kampanje nije zabranjen!

Vidimo se u subotu u 16h na Platou kod Filozofskog fakulteta :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  16:13 09.10.2008
Preporuka: 2

Ne znam

koga uopšte zanima šta građanin Dačić govori?
Ili šta misli?
Jasno je da između njegovih reči i njegovih misli nema nikakve veze.
Niti sve to zajedno ima veze sa logikom, moralom ili poštenjem...

Znači, ne pitaj; šta Dačić misli?
Pitaj sebe. Pitaj: šta ja mislim o fašizmu, mržnji i netoleranciji?

Pošto ne sumnjamo u odgovor, vidimo se u subotu u 16:00 na Platou.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  16:47 09.10.2008
Preporuka: 1

Re: DAČIĆ POVLAČI REČ

Srecko Sekeljic
Ministar unutrašnjih poslova, Ivica Dačić, danas je potvrdio da je zabranjen samo marš nacističkih grupa, pod nazivom "Srpski marš 2008", a da miran skup Antifašističke kampanje nije zabranjen!

Vidimo se u subotu u 16h na Platou kod Filozofskog fakulteta :)

dapače, zamolio nas :)))) da ne dolazimo, jer će se ovi koje je zabranio sigurno pojaviti a onda će "njegova" policija morati da nas razdvaja.
nije reko da će da apsi ove koje je zabranio.
samo da nas razdvaja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aguero  12:51 07.10.2008
Preporuka: 7

SAMO MIRAN I DOSTOJANSTVEN PROTEST

#Link  Replika: 3
Pozdravljam ovu akciju i uzimam ucesce u njoj!Upozoravam da,nesvesno,brkate dve stvari-miran antinacisticki protest i sprecavanje fasistickih manifestacija!Sprecavanje treba prepustiti nadleznim organima,grada i Republike!Ako bi mi preuzeli i tu ulogu na sebe,neminovno se upustamo u fizicke obracune,sto neonacisti i prizeljkuju.Samo po sebi ,vec je veoma dramaticno sto ce se i jedni i drugi naci na istom platou.Setite se mitinga opozicije na Trgu i kontramitinga pristalica Slobodana Milosevica na Terazijama !Tada je,doduse, policija bila na strani Rezima,pa kao da je i nije bilo u zastiti gradjana sa druge strane,ali to je iskustvo koje nikako ne treba ponavljati!
Ne trebaju nam ni fasisti ni neonacisti u Beogradu!Bez obzira da li su oni iskreni sledbenici tog zla ,ili samo bedni sminkeri!Ali,ne treba nam(ponovo) ni krv na ulicama Beograda!!!!Mnogo je ruznih slika poslednjih godina odavde otislo u svet.Ako nas otpor bude dostojanstven,srce ce nam biti puno,a slika sa naseg skupa bice lepa i prava!Pobedimo ih najlepsim osmehom Srbije!!!
Zato budite precizni kada odredjujete ciljeve i kada nas pozivate da vam se pridruzimo!!!Ja dolazim samo na protest.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  13:41 07.10.2008
Preporuka: 2

Re: SAMO MIRAN I DOSTOJANSTVEN PROTEST

Ovde organizujemo mirnu manifestaciju građana Beograda, kojom želimo da sa jedne strane skrenemo pažnju sugrađanima na pogubne posledice propagiranja fašizma i nacizma, a sa druge strane da pokažemo vedro lice našeg grada, za koji želimo da bude istinska metropola.

Naš osnovni cilj je da na delu pokažemo pozitivne civilizacijske vrednosti za koje se zalažemo.

Bezbednost svakog učesnika je na prvom mestu, zbog čega se čitav događaj pažljivo planira sa policijom.

Dobrodošli :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  13:53 07.10.2008
Preporuka: 3

Re: SAMO MIRAN I DOSTOJANSTVEN PROTEST

Ovde organizujemo mirnu manifestaciju građana Beograda, kojom želimo da sa jedne strane skrenemo pažnju sugrađanima na pogubne posledice propagiranja fašizma i nacizma, a sa druge strane da pokažemo vedro lice našeg grada, za koji želimo da bude istinska metropola.
A kao to mislite da učinite na miran način na istom mestu i u gotovo isto vreme kada se skupljaju oni ludaci. Oprostite ali meni ta ideja liči na neku vrstu provokacije, igranje sa sigurnošću građana. Mislim da bi skup trebalo održati na nekom drugom mestu ali u isto vreme kada se skuplja onaj ološ.
Ovako bojim se da se ne ponovi haos kao za vreme radikalskog mitinga. Ukoliko se to dogodi mislim da će deo odgovornosti pasti i na vas zbog loše bezbednosne procene. Nadam se da neću biti u pravu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Luka Ivanišević  15:17 07.10.2008
Preporuka: 1

Re: SAMO MIRAN I DOSTOJANSTVEN PROTEST

Tačno! I treba da budemo dostojanstveni, za razliku od neonacista!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
debela.hladovina  13:29 07.10.2008
Preporuka: 6

...

#Link  Replika: 14
Jedni najavili skup u 17h na Platou, a drugi (koji će da ih na miran način spreče) pozivaju neke druge u 16h istog dana na istom mestu?! Ovo je ili posledica ozbiljne gluposti, ili nečije namere da se tu nešto ozbiljno (i loše) dogodi... Ili meni nešto nije jasno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  13:39 07.10.2008
Preporuka: 1

Re: ...

debela.hladovina
Jedni najavili skup u 17h na Platou, a drugi (koji će da ih na miran način spreče) pozivaju neke druge u 16h istog dana na istom mestu?! Ovo je ili posledica ozbiljne gluposti, ili nečije namere da se tu nešto ozbiljno (i loše) dogodi... Ili meni nešto nije jasno...


pa ako misle da ih sprece, sigurno nece sutradan da se skupljaju..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
debela.hladovina  13:44 07.10.2008
Preporuka: 1

Re: ...

pa ako misle da ih sprece, sigurno nece sutradan da se skupljaju..


Kontradikcija je u tome što ćeš pokušati mirnim i dostojanstvenim protestom da ih sprečiš. Je l' stvarno misliš da će to biti mirno & dostojanstveno? Ili je nasilje planirano, samo što to niko neće da kaže?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  13:46 07.10.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Napominjem da nacističke organizacije nisu prijavile skup policiji, a naše okupljanje će biti obezbeđeno na Platou od ranih popodnevnih časova, tako da kontakta sa eventualnim grupama fašista neće biti.

Ovo je naš prvi prioritet u dogovorima sa policijom!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  13:57 07.10.2008
Preporuka: 4

Re: ...

Srecko Sekeljic
Napominjem da nacističke organizacije nisu prijavile skup policiji, a naše okupljanje će biti obezbeđeno na Platou od ranih popodnevnih časova, tako da kontakta sa eventualnim grupama fašista neće biti.
Ovo je naš prvi prioritet u dogovorima sa policijom!
A šta je potrebno da se dogodi da vi shvatite da njima nije potrebno prijavljivanje, koliko puta su organizovali do sada slične skupove bez prijavljivanja i odobrenja.
Iako se ne sakrivaju već javno promovišu nacizam, niti jednoj grupi do sada nije zabranjena djelatnost.

Pravo mjesto za vaš protest je ispred Skupštine ili u Krunskoj kod broja 69.

Uputite zvaničan poziv, predsednicima države, Vlade, Skupštine, ministru za ljudska i manjinska prava.

Ako ovaj ministar ne dodje na vaš skup tražite njegovu ostavku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aguero  14:32 07.10.2008
Preporuka: 2

Her Schminker!

Pravo mesto za protest protiv fasizma je svako mesto!Od Starog sajmista do Banjice.Za protest protiv ove posasti ima mesta bilo gde,za promociju nacizma ne sme da bude nigde!Zato skup neofasista Drzava mora da spreci,a ako to ucini kako treba,nece ni biti potrebe da se zovu predstavnici Drzave.Oni mogu da dodju na ove prve demonstracije.Demokratija ne daje ni jedan pedalj prostora za ponovnu promociju Hitlerovih ideja i ideala!I slus!
Ozbiljne zemlje tu nemaju nikakvu dilemu-oni koji propagiraju progone i neslobodu,nemaju slobodu da propagiraju svoje ideje!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  14:34 07.10.2008
Preporuka: 3

Re: ...

Srecko Sekeljic
Napominjem da nacističke organizacije nisu prijavile skup policiji, a naše okupljanje će biti obezbeđeno na Platou od ranih popodnevnih časova, tako da kontakta sa eventualnim grupama fašista neće biti.

Ovo je naš prvi prioritet u dogovorima sa policijom!

ja bih baš volela da ih pogledam u oči.
neću da se krijem.
nisam ni do sada.
dolazim tamo gde su oni.
mislim da tamo treba biti i pokazati im da se ne slažemo.
smrt fašizmu - sloboda građanima!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  16:50 07.10.2008
Preporuka: 2

Re: ...

sentinel26:
A šta je potrebno da se dogodi da vi shvatite da njima nije potrebno prijavljivanje, koliko puta su organizovali do sada slične skupove bez prijavljivanja i odobrenja.
Iako se ne sakrivaju već javno promovišu nacizam, niti jednoj grupi do sada nije zabranjena djelatnost.
Pravo mjesto za vaš protest je ispred Skupštine ili u Krunskoj kod broja 69.


Plato je odlično mesto za okupljanje jer je neprevaziđeno dobra lokacija za održavanje bezbednosti učesnika, budući da skupu može da se priđe samo sa dve strane, koje se vrlo lako pokrivaju strateškim postavljanjem policije. Ove godine sam radio na organizovanju tri velika okupljanja na tom mestu, a svaki je bio meta napada fašističkih grupa koje su na svojim sajtovima najavljivale svoj dolazak. Međutim, zahvaljujući dobroj koordinaciji naše redarske službe sa policijom, nije se desio ni jedan jedini incident, a svaki pokušaj provociranja i napada je bio na vreme prepoznat i sprečen.

Drugi razlog za okupljanje na Platou je simbol koji to mesto ima u svim slobodarskim i demokratskim inicijativama proteklih decenija - simbol koji nacisti žele da obezvrede svojim skandiranjem na tom mestu. Plato smo zato u policiji rezervisali za naš skup, a lokacija će biti obezbeđena na vreme.

debela.hladovina:
Kontradikcija je u tome što ćeš pokušati mirnim i dostojanstvenim protestom da ih sprečiš. Je l' stvarno misliš da će to biti mirno & dostojanstveno? Ili je nasilje planirano, samo što to niko neće da kaže?


Stvar koja se ovde sa najvećom pažnjom planira je kontrola skupa i otklanjanje svake opasnosti od nasilja. Na tome se radi sa policijom.

Naglašavam da naše osnovno dostojanstvo kao građana čini pravo da izrazimo svoju podršku civilizacijskim vrednostima kao što je zalaganje za društvo oslobođeno mržnje, netrpeljivosti i represije. A jedna od osnovnih funkcija države jeste da štiti bezbednost svojih građana.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  18:12 07.10.2008
Preporuka: 2

Re: ...

Srecko Sekeljic
Napominjem da nacističke organizacije nisu prijavile skup policiji, a naše okupljanje će biti obezbeđeno na Platou od ranih popodnevnih časova, tako da kontakta sa eventualnim grupama fašista neće biti.

Ovo je naš prvi prioritet u dogovorima sa policijom!

Ako nije prijavljeno kako to da se oni ipak okupljaju?
Zar nije posao policije da to spreci a ne gradjani da se suprotstavljaju nelegalnom okupljanju?

STO IH NE ZABRANE ZAKONOM PA DA MIRNO SPAVAMO?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  19:37 07.10.2008
Preporuka: 1

Re: ...

Srecko Sekeljic
sentinel26:Pravo mjesto za vaš protest je ispred Skupštine ili u Krunskoj kod broja 69.
Plato je odlično mesto za okupljanje jer je neprevaziđeno dobra lokacija za održavanje bezbednosti učesnika, budući da skupu može da se priđe samo sa dve strane, koje se vrlo lako pokrivaju strateškim postavljanjem policije.

Drugi razlog za okupljanje na Platou je simbol koji to mesto ima u svim slobodarskim i demokratskim inicijativama proteklih decenija - simbol koji nacisti žele da obezvrede svojim skandiranjem na tom mestu. Plato smo zato u policiji rezervisali za naš skup, a lokacija će biti obezbeđena na vreme.

Naglašavam da naše osnovno dostojanstvo kao građana čini pravo da izrazimo svoju podršku civilizacijskim vrednostima kao što je zalaganje za društvo oslobođeno mržnje, netrpeljivosti i represije. A jedna od osnovnih funkcija države jeste da štiti bezbednost svojih građana.
Jasno mi je da vi ne znate prave razloge zašto su oni izabrali baš to mjesto, a osim toga ono je i za njih bezbjednije iz istih razloga koje vi navodite u svoju korist. Zar vam nikada nije palo napamet da oni na tome mjestu imaju odličnu logistiku.

Čini mi se da nijeste razuzmjeli moj prijedlog oko "mjesta" održavanja protesta.
Ako to nije tako onda ja nijesam dobro razumio koji je pravi cilj vašeg organizovanja protesta.

Vi ćete uspješno organizirati svoj protest , oni će takodje mirno izraziti svoje stavove i ciljeve, policija će takodje uspješno (kao Unprofor) spriječiti da dodje do fizičkog kontakta (sukoba) izmedju njih i vas, tako će država sačuvati bezbjednost svih gradjana a svi zajedno "odbranićete demokratiju".

Taj cilj ćete lako postići. Srećno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanj92  22:42 07.10.2008
Preporuka: 0

Re: ...

kako da ih sprece "mirnim putem"??
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  08:14 08.10.2008
Preporuka: 1

Re: ...


Vi ćete uspješno organizirati svoj protest , oni će takodje mirno izraziti svoje stavove i ciljeve, policija će takodje uspješno (kao Unprofor) spriječiti da dodje do fizičkog kontakta (sukoba) izmedju njih i vas, tako će država sačuvati bezbjednost svih gradjana a svi zajedno "odbranićete demokratiju".

I vuci siti a i ovce na broju.
dragan7557
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  10:56 08.10.2008
Preporuka: 2

Re: ...

mariopan:
STO IH NE ZABRANE ZAKONOM PA DA MIRNO SPAVAMO?

Verujem da u zakonu postoji osnov za zabranu rada ovakvih organizacija i grupa, kao što su drugi komentatori bloga već objasnili. A do tada...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
alexmaxim  12:50 08.10.2008
Preporuka: 0

Re: Her Schminker!

aguero
Pravo mesto za protest protiv fasizma je svako mesto!Od Starog sajmista do Banjice.Za protest protiv ove posasti ima mesta bilo gde,za promociju nacizma ne sme da bude nigde!Zato skup neofasista Drzava mora da spreci,a ako to ucini kako treba,nece ni biti potrebe da se zovu predstavnici Drzave.Oni mogu da dodju na ove prve demonstracije.Demokratija ne daje ni jedan pedalj prostora za ponovnu promociju Hitlerovih ideja i ideala!I slus!Ozbiljne zemlje tu nemaju nikakvu dilemu-oni koji propagiraju progone i neslobodu,nemaju slobodu da propagiraju svoje ideje!



Čudne li demokratije, POBITI SVE KOJI NISU ZA DEMOKRATIJU !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
TijanaMC  20:38 08.10.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Napominjem da nacističke organizacije nisu prijavile skup policiji, a naše okupljanje će biti obezbeđeno na Platou od ranih popodnevnih časova, tako da kontakta sa eventualnim grupama fašista neće biti.



Ukoliko nisu prijavile skup, onda je on nelegalan i policija bi imala puno pravo da ga spreci.

Sa druge strane, ako policija zaista bude vrsila svoju duznost i sprecila nasilje, mislim da bi njeno prisustvo bilo sasvim dovoljno. U protivnom, skup bi mogao da se zavrsi kao i gej-parada, koja se posle prvog pokusaja i nepotrebnog lomljenja rebara ucesnika i ucesnica, vise nikad nije ponovila.

Kontradikcija je u tome što ćeš pokušati mirnim i dostojanstvenim protestom da ih sprečiš. Je l' stvarno misliš da će to biti mirno & dostojanstveno? Ili


Slazem se. Ti looseri ce uciniti sve da izazovu nasilje, i upravo to ce smatrati svojim najvecim uspehom. Sve sto zele je da privuku paznju i izazovu reakciju. Zato mislim da je dobro pripremljena policija i institucionalno sprecavanje nasilja, pa i samog skupa, sasvim dovoljno. Tako je resen proletos veliki neo-nazi skup u Pragu i zivot je tekao dalje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aguero  14:47 07.10.2008
Preporuka: 1

Kakav,bre,Seselj!

#Link  Replika: 1
Svi radikali,cujem, Boga mole da Seselj ostane trajno van granica Srbije,ili bar tamo negde u krajnjim granicama Njegove Velike Svbije!I jedni,i drugi,i treci radikali! I Radetini,i Tomini i Majini.Pitanje je da li bi mu se i zena Jadranka obradovala!Deca bi,jer sta zna dete sta je................. 2oo kila!
Ko,normalan,jos da slavi njegov Vodjendan?'Vojvodin' Vodjendan!
Nemojte tom promasenom tipu pridavati znacaj koji nema.I najblizim saradnicima u stranci taj je lupao samare(bio sam bar jednom ocevidac),a kako li bi tek samarao,sutirao i gazio ostale gradjane u Srbiji,kad bi se,kojim slucajem vratio i opet bio neko(na Vlasti).Pustite ga da tamo u Hagu bije neku svoju bitku,a na protestu u Beogradu treba da trazimo da se sa 2.programa Javnog servisa ,koji svi placamo,skine direktan prenos iz Haga.Jer to jeste najdirektniji marketing i Seselja i fasizma!Kome to treba u Srbiji?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spadalo92  03:21 08.10.2008
Preporuka: 0

Re: Kakav,bre,Seselj!

a na protestu u Beogradu treba da trazimo da se sa 2.programa Javnog servisa ,koji svi placamo,skine direktan prenos iz Haga.Jer to jeste najdirektniji marketing i Seselja i fasizma!Kome to treba u Srbiji?

Ovo ste, verovatno, trazili i kada je bio direktan prenos sudjenja Milosevicu na TV B92?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bojan.b  15:22 07.10.2008
Preporuka: 2

Protest da, zabrana ne

#Link  Replika: 9
Svakako da je neophodno da svako kome je stalo do demokratske i evropske Srbije dođe na antinacistički protest. Podrazumeva se da će protest biti nenasilan jer bismo se u suprotnom samo poistovetili sa agresivnim Hitlerovim sledbenicima.
Upravo zbog toga ne bi trebalo insistirati na zabranjivanju nacističkog "srpskog" marša jer bi takav postupak podrazumevao represivne mere koje su svojstvene totalitarističkim društvima, kakvo je između ostalog i nacističko, a protiv toga se valjda i borimo, nadam se ne samo ovih dana.
Zabranjivanje takvog skupa dalo bi legitimitet pobornicima zabranjivanja gej parade, na primer, jer kao što nama nacisti smetaju dok na ulicama urlaju svoje nesuvisle nacionalističke parole filovane lažnim patriotizmom, tako nekim "preosvešćenima" i "zdravima" smetaju i homoseksualci dok se, ne dirajući nikog, drže za ruke ili paradiraju u svojim koloritnim kostimima.
Nacisti su, kao i svi mi ostali, državljani ove zemlje koji plaćaju porez i Ustav (ma koliko katastrofalan bio) im garantuje slobodu okupljanja.
Problem nije u grupici budalaša koji veruju čistotu "srpske rase", nego u snagama koje se predstavljaju kao demokratske, a deluju i vladaju Srbijom ologarhijski. Kada oni počnu da se ponašaju demokratski onda će nacisti nestati sami od sebe. I radikali i naprednjaci sa njima. Zabranom se može postići samo suprotan efekat, jer ti ljotićevski zgubidani ionako gaje inat kao vrhunsku vrednost ovog naroda.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  19:25 07.10.2008
Preporuka: 5

Re: Protest da, zabrana ne

Svakako da je neophodno da svako kome je stalo do demokratske i evropske Srbije dođe na antinacistički protest. Podrazumeva se da će protest biti nenasilan jer bismo se u suprotnom samo poistovetili sa agresivnim Hitlerovim sledbenicima.

slažem se.
Upravo zbog toga ne bi trebalo insistirati na zabranjivanju nacističkog "srpskog" marša jer bi takav postupak podrazumevao represivne mere koje su svojstvene totalitarističkim društvima, kakvo je između ostalog i nacističko, a protiv toga se valjda i borimo, nadam se ne samo ovih dana.

ovo nije tačno. zakon je jasan.

Krivični zakonik Republike Srbije „Službeni glasnik RS“ br. 85/2005 i 88/2005, u čl. 317, propisuje sledeće:

Izazivanje nacionalne, rasne i verske mržnje i netrpeljivosti

Član 317


(1) Ko izaziva ili raspiruje nacionalnu, rasnu ili versku mržnju, ili netrpeljivost među narodima ili etničkim zajednicama koje žive u Srbiji,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.

(2) Ako je delo iz stava 1. ovog člana učinjeno prinudom, zlostavljanjem, ugrožavanjem sigurnosti, izlaganjem poruzi nacionalnih, etničkih ili verskih simbola, oštećenjem tuđih stvari, skrnavljenjem spomenika, spomen-obeležja ili grobova,
učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.

(3) Ko delo iz st. 1. i 2. ovog člana vrši zloupotrebom položaja ili ovlašćenja ili ako je usled tih dela došlo do nereda, nasilja ili drugih teških posledica za zajednički život naroda, nacionalnih manjina ili etničkih grupa koje žive u Srbiji,
kazniće se za delo iz stava 1. zatvorom od jedne do osam godina, a za delo iz stava 2. zatvorom od dve do deset godina.

piše i ovo u zakonu:

Zakon o društvenim organizacijama i udruženjima građana („Službeni glasnik RE“ br. 52/93, 69/93, 48/99 i 101/2005), u čl. 29. zabranjuje državi da registruje udruženja, odnosno nalaže joj da zabrani rad udruženja koja, između ostalog krše ustavom zajemčena ljudska prava, šire rasnu, nacionalnu i versku mržnju i netrpeljivost ili primoravaju građane na izjašnjavanje o pripadnosti nacionalnoj ili etničkoj grupi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nicolaus_liesinich  21:23 07.10.2008
Preporuka: 0

Re: Protest da, zabrana ne

Zar nije onda bolje pustiti ih da prave miting bez kontra miting-a? U slucaju sirenja rasne i bilo kakvu mrznju, policija lepo ima snimak svih govornika i posle svi dobiju tuzbu i zabranu, sta vec zakon predlaze. A i rizik je manji, eto prosli put je u Novom Sadu bilo bacanja kamenja, i pored policije. A moze opet da se ponovi i ono sacekivanje posle mitinga, zar nisu pre mesec dana neki ljudi dobili batine posle sastanka, pri ulazu u prevoz, ili tako nesto (onaj skup u nekom biskopu, vezan za gej ljude). Ja licno bih napravio antifa miting dan kasnije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanj92  22:46 07.10.2008
Preporuka: 0

Re: Protest da, zabrana ne

miting bez kontra miting-a

Svakako, jednostavno ne obracas paznju na budale, pa kad pocne kisa moraju da idu kuci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nicolaus_liesinich  01:27 08.10.2008
Preporuka: 0

Re: Protest da, zabrana ne

pa bolje da ne obracas paznju nego da lete kamenice kao u NS, ionako ce ih biti manje od 100. Mislim, kome normalnom treba konfrontacija. Kao da nije dosta sto se idioti mlate po utakmicama bez ikakvog povoda...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bojan.b  09:22 08.10.2008
Preporuka: 1

Re: Protest da, zabrana ne

Zakon je jasan.

Krivični zakonik Republike Srbije „Službeni glasnik RS“ br. 85/2005 i 88/2005, u čl. 317, propisuje sledeće:

Izazivanje nacionalne, rasne i verske mržnje i netrpeljivosti

Član 317

(1) Ko izaziva ili raspiruje nacionalnu, rasnu ili versku mržnju, ili netrpeljivost među narodima ili etničkim zajednicama koje žive u Srbiji,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.

(2) Ako je delo iz stava 1. ovog člana učinjeno prinudom, zlostavljanjem, ugrožavanjem sigurnosti, izlaganjem poruzi nacionalnih, etničkih ili verskih simbola, oštećenjem tuđih stvari, skrnavljenjem spomenika, spomen-obeležja ili grobova,
učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.

(3) Ko delo iz st. 1. i 2. ovog člana vrši zloupotrebom položaja ili ovlašćenja ili ako je usled tih dela došlo do nereda, nasilja ili drugih teških posledica za zajednički život naroda, nacionalnih manjina ili etničkih grupa koje žive u Srbiji,
kazniće se za delo iz stava 1. zatvorom od jedne do osam godina, a za delo iz stava 2. zatvorom od dve do deset godina.

piše i ovo u zakonu:

Zakon o društvenim organizacijama i udruženjima građana („Službeni glasnik RE“ br. 52/93, 69/93, 48/99 i 101/2005), u čl. 29. zabranjuje državi da registruje udruženja, odnosno nalaže joj da zabrani rad udruženja koja, između ostalog krše ustavom zajemčena ljudska prava, šire rasnu, nacionalnu i versku mržnju i netrpeljivost ili primoravaju građane na izjašnjavanje o pripadnosti nacionalnoj ili etničkoj grupi.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  10:02 08.10.2008
Preporuka: 1

Re: Protest da, zabrana ne

nicolaus_liesinich
Zar nije onda bolje pustiti ih da prave miting bez kontra miting-a? U slucaju sirenja rasne i bilo kakvu mrznju, policija lepo ima snimak svih govornika i posle svi dobiju tuzbu i zabranu, sta vec zakon predlaze. A i rizik je manji, eto prosli put je u Novom Sadu bilo bacanja kamenja, i pored policije. A moze opet da se ponovi i ono sacekivanje posle mitinga, zar nisu pre mesec dana neki ljudi dobili batine posle sastanka, pri ulazu u prevoz, ili tako nesto (onaj skup u nekom biskopu, vezan za gej ljude). Ja licno bih napravio antifa miting dan kasnije.

Slažem se.
S tim da policija i sudstvo urade svoj posao a sam povod njihovog okupljanja je dovoljan da budu zabranjeni.
Organizovanje kontramitinga samo im podiže značaj, što oni i žele.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  10:51 08.10.2008
Preporuka: 1

Re: Protest da, zabrana ne

blackbox92:
Organizovanje kontramitinga samo im podiže značaj, što oni i žele.

Bez simultanog okupljanja protiv anticivilizacijskih vrednosti za koje se oni zalažu, njima se stavlja do znanja da za aktivnosti nacističkih i fašističkih organizacija u Srbiji ima mesta, a da će građani svoje neslaganje izneti u novinskim komentarima i na blogovima nakon što se njihovo skandiranje ulicama završi.

Odsustvo odgovora društva njima je jedino ohrabrenje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  11:24 08.10.2008
Preporuka: 1

Re: Protest da, zabrana ne

Srecko Sekeljic
blackbox92:
Organizovanje kontramitinga samo im podiže značaj, što oni i žele.

Bez simultanog okupljanja protiv anticivilizacijskih vrednosti za koje se oni zalažu, njima se stavlja do znanja da za aktivnosti nacističkih i fašističkih organizacija u Srbiji ima mesta, a da će građani svoje neslaganje izneti u novinskim komentarima i na blogovima nakon što se njihovo skandiranje ulicama završi.

Odsustvo odgovora društva njima je jedino ohrabrenje.

Nemam nista protiv.
Naravno da normalna javnost treba da protestvuje protiv aktivnosti fašističkih i nacističkih organizacija.To je moguće izvesti i tako što bi, ukoliko se takve aktivnosti ne zabrane i spreče od strane državnih organa, bilo efektnije organizovati proteste protiv takvog ponašanja državnih organa.
Inače, treba dići glas protiv guranja antifašizma u zaborav.Ovde se vraćamo tradicijama i obeležavamo događaje iz 1.svetskog rata a o 2. svetskom ratu i antifašističkoj borbi se stidljivo govori. Valjda se neko plaši da bi mu ako govori o antifašizmu pripisali komunizam.
Ako Beograd ne obeležava dan osolobođenja od Nemaca, opravdano je pitanje kakav odnos imamo prema antifašističkoj borbi.Nekada je 20.oktobar bio praznik grada, sada ima slavu. A zar nije moglo ostati i jedno i drugo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  11:24 08.10.2008
Preporuka: 2

Re: Protest da, zabrana ne

Srecko Sekeljic
blackbox92:
Organizovanje kontramitinga samo im podiže značaj, što oni i žele.
Bez simultanog okupljanja protiv anticivilizacijskih vrednosti za koje se oni zalažu, njima se stavlja do znanja da za aktivnosti nacističkih i fašističkih organizacija u Srbiji ima mesta, a da će građani svoje neslaganje izneti u novinskim komentarima i na blogovima nakon što se njihovo skandiranje ulicama završi.
Odsustvo odgovora društva njima je jedino ohrabrenje.
Ovo što ste napisali znači da vi želite političku pobjedu nad njima i da reprezentujete društvo koje se njima ne svidja i žele da ga promijene.

Kako vam nije jasno da oni upravo traže političku utakmicu sa bilo kime jer im klima pogoduje, pala je njihova kiša pa je proklijalo seme i raste sada vrtoglavom brzinom bez zalivanja i prehranjivama.

Vi ako stvarno želite očuvanje vrijednosti koje oni ruše kršeći zakone, treba svoju akciju da usmerite prema organima vlasti koja je dužna i plaćena (kako radi i preplaćena) da to radi.

Za ono što piše na njihovim sajtovima, za ono što uzvikuju na trgovima, ide se u zatvor, ako je do pravnog poretka ove zemlje, njima odgovara da se ne primjenjuje.

Nacističkim pozdravima mogu da se pozdravljaju kod kuće, na privatnim manifestacijama, svadbama, ali na javnim mjestima to ne može po važećim zakonima.

Ako želite da i 2009. ne radite to isto onda još jednom pročitajte onaj moj prvi tekst, pa svoju akciju usmjerite prema organima vlasti, jer da su oni radili svoj posao kako treba ovi ne bi ni izašli iz mišje rupe.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  19:27 07.10.2008
Preporuka: 7

!

#Link  Replika: 11
zanimljivo je jako malo zanimanje za ovu temu.
mada ne znam zašto nisam iznenađena.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  21:20 07.10.2008
Preporuka: 6

Re: !

Ne znam na osnovu čega ovo tvrdiš, (ali znam da nisam iznenađen, jer ti nije prvi put da se zalećeš) :

zanimljivo je jako malo zanimanje za ovu temu


za manje od 10 sati ovaj blog je na 9. od 15 mesta na listi "najčitaniji", što po meni dokazuje da zanimanje blogera itekako postoji.
Ako već želiš da pljuješ po blogerima i njihovim interesovanjima, hajde iznenadi me pa probaj da to bar radiš na osnovu činjenica.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  22:01 07.10.2008
Preporuka: 4

Re: !

Ne znam na osnovu čega ovo tvrdiš, (ali znam da nisam iznenađen, jer ti nije prvi put da se zalećeš) :

na osnovu komentara, broja komentara.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  22:35 07.10.2008
Preporuka: 8

Re: !

pa nije broj komentara valjda mera interesovanja u tvom sistemu vrednosti ?
Je l' to treba prozivati blogere i davati neopravdane što nisu postovali komentar pa još davati dijagnozu "da je malo zanimanje", a zaključci u Tvom čuvenom selektivnom stilu se već mogu naslutiti ....

Ljudi možda nemaju želju da komentarišu, ili ne znaju šta bi tačno rekli - ali da čitaju....čitaju.
A - čim čitaju, znači da ih interesuje.
Bolje se pripremi sledeći put, manje paušalnog šlajma - više logike
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  00:09 08.10.2008
Preporuka: 5

Re: !

ne znaju šta bi tačno rekli

važno je da ti imaš šta da kažeš.

Bolje se pripremi sledeći put, manje paušalnog šlajma - više logike

obožavam tvoj rečnik. samo napred.

i kako bi bilo da mi se malo skineš s vrata!
bila bih ti zahvalna.
iskreno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas92  05:10 08.10.2008
Preporuka: 3

Re: !

unf
pa nije broj komentara valjda mera interesovanja u tvom sistemu vrednosti ?

broj komentara jeste mera interesovanja.
Bolje se pripremi sledeći put, manje paušalnog šlajma - više logike

a ti da olabavis malo, moze? kritika ti je ovog puta stvarno bez veze... a i ovo sa slajmom, sta ce ti to?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  05:35 08.10.2008
Preporuka: 7

Re: !

važno je da ti imaš šta da kažeš.

ljudi očigledno nisu pokazali interesovanje za tvoju bljucu - ja jesam, lucky you.

Postaju pomalo dosadni tvoji saveti - stalno isti - oko skidanja sa kičme (ok, to smo već apsolvirali...), vrata...... -
prozora ?
Meni se tvoj rečnik i stil amabaš ništa ne dopadaju, suviše je neutemeljenosti, jednostraosti i nabudženog kriticizma po svaku cenu, što je poprilično kontraproduktivno

@ irvas92 :
kao neko ko poprilično dugo čita & piše blogove ovde, savršeno kompetentno mogu da tvrdim da je čitanost mera interesovanja blogera za neki tekst. Slobodno se konsultuj s moderacijom da ti razjasne pojmove : broj komentara, čitamost, preporuke...kada već drugarica Smrt neće to da oposli
Uzgred : vidiš li negde listu blogova poređanih po "broju komentara" ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas92  05:47 08.10.2008
Preporuka: 1

Re: !

kao neko ko poprilično dugo čita & piše blogove ovde, savršeno kompetentno mogu da tvrdim da je čitanost mera interesovanja blogera za neki tekst. Slobodno se konsultuj s moderacijom da ti razjasne pojmove : broj komentara, čitamost, preporuke...

vazi druze, hvala ti sto si mi nacrtao. ne treba moderacija nista da mi objasnjava jer i ja citam i pratim blog od samog pocetka. citanost i broj komentara idu jedno sa drugim. broj komentara uvek privlaci i broj citalaca, tj daje vaznost, tj daje tezinu, itd...

ono sto je ovde evidentno je tvoja reakcija na komentare EL. mislim da je upravu sto te savetuje da joj se skines sa kicme jer si stvarno preterao. jasno je da komentari EL cesto izazivaju lavinu slajmarice, kako si to vec slikovito objasnio, ali mislim da je tvoja kritika na ovom mestu skroz nepotrebna.

kapiram da ti se ne svidja neciji stil ili nacin komunikacije ali valjda shvatas da se nekome ni tvoj stil ne svidja. ja npr u zivotu ne otvaram tvoje blogove ali mi zato ne pada na pamet da visim kod tebe i da te zbog necega maltretiram. uostalom ne zelim da izigravam bilo cijeg advokata ovde. EL ce ti vec odgovoriti, siguran sam. a da si se nakacio, brate, mislim da je vec svima jasno...

troll off
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.