Opet smo pobedili ceo svet

queeria92 RSS / 09.10.2008. u 22:11

kviskoteka.4123.jpg 

Muška diplomatska reprezentacija Srbije odnela je danas još jednu ubedljivu pobedu nad reprezentacijom celog sveta na UN igrama, rezultatom 77:6. Najzaslužniji za pobedu bio je kapiten naše reprezentacije, Vuk Jeremić, koji je svom timu doneo najveći broj poena.

"Nismo se libili da igramo grubo, da se bijemo sa svima, rezultat naših napora je ova velika pobeda na UN igrama", rekao je Jeremić.

"Ali, ne treba imati bilo kakvu sumnju, najteži deo posla je i dalje ispred nas", dodao je Jeremić.

Zlobnici pokušavaju da smanje sjaj ove najsjajnije od svih sjajnih pobeda naše diplomatske reprezentacije pričama kako su sudije bile na strani Srbije, jer su poništili 74 pogotka reprezentacije celog sveta. Takođe, diplomatska reprezentacija Srbije je optužena da je koristila nedozvoljena doping sredstva. Svoje mišljenje o ovim optužbama daće na kraju Međunarodni sud sportske pravde.

Jeremić veruje da će se Međunarodni sud sportske pravde izjasniti u korist Srbije, što bi trebalo da skine svaku sumnju sa ove sjajne najsjajnije pobede svih vremena.

Komentarišući pobedu striptizeta Branka Black Rose je istakla da sada očekuje da će se smanjiti sportske tenzije i da će sportska dešavanja ubuduće proticati u daleko mirnijoj atmosferi.

Njena koleginica Sanja Tigrica kaže da rezultati naše pobede na UN igrama jačaju rejting naše zemlje jer pokazuje da se Srbija bori isključivo čistim sportskim duhom.

Tarotolog Milan Radonjić je rekao da je ovo velika pobeda srpske sportske diplomatije, ali i upozorio da su naredni potezi odlučujući za Srbiju.

„U periodu dok se čeka odluka Međunarodnog suda sportske pravde, treba uložiti sve napore da se zaleče sportske povrede, da se reprezentacija ne opusti, već da spremno dočeka nove sportske poduhvate. Tek tako onda mogu da prihvatim da je ovo značajan uspeh", rekao je naš vrsni tarotolog.
Vidovita Branka kaže da se ne može umanjiti uspeh Srbije, ali da bi efikasnije rešenje bilo baciti kletvu na sve zlobnike koji plasiraju lažne priče o dopingu.

Vlada Republike Srbije je danas donela rešenje o dodeli novčanih nagrada članovima diplomatske reprezentacije. Svakom članu reprezentacije biće isplaćeno po sto hiljada evra u dinarskoj protivvrednosti.

Povratak naše diplomatske reprezentacije očekuje se u subotu, u popodnevnim časovima. Skupština grada Beograda, Narodna skupština Republike Srbije i Srpska akademija nauka i umetnosti najavljuju najveličanstveniji od svih veličanstvenih dočeka naših sportista. Očekuje se da će hiljade Beograđana, uz usklike oduševljenja, dočekati najuspešniju diplomatsku reprezentaciju na svetu, koja u domovinu donosi najsjajniju od svih sjajnih pobeda. Spremljen je specijalni kulturno-umetnički program na kome će pevati učesnici „Operacije trijumf", praćeni kamenim horom „Grand zvezda".

Na dočeku će biti pročitana i Poslanica svetog mučenika Slobodana Miloševića:

„Mi smo izdržali i odbranili zemlju, a problem smo izneli na vrhu vlasti svetske piramide, dakle UN, i ostavili smo da se reši pod pokroviteljstvom UN i u saglasnosti s Poveljom UN. Pod pokroviteljstvom UN biće i međunarodne snage koje se raspoređuju na Kosovu, sa zadatkom da podjednako brinu za bezbednost svih građana. Takođe, pod pokroviteljstvom UN odvijaće se politički proces zasnovan na principima suvereniteta i teritorijalnog integriteta država..."

 

Predrag M. Azdejković
-pas koji laje i ujeda-

563.jpg 

www.queeria.com

www.youtube.com/queeriaTV

 

Atačmenti



Komentari (269)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

berlinac berlinac 10:03 11.10.2008

Re: bolesni komentari

Touche!
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:46 11.10.2008

Re: bolesni komentari

Neka se smeju, njihovo pravo. kao i moje pravo da takvo ponasanje smatram kretenskim.

svakako.
Vazi i obrnuto, jel da?

Da, samopromovisanje pa sta

Pa nista.
Dozvoljeno.
I ruzno.
Svakako su zemlje treceg sveta koje on ima na umu bitnije od CG

Mislis Kostarika?
Jeste. Za Srbiju posebno.

I odluka Spanije da ne prizna je legitimna.

tacno. Pa sta?
Nego, preskaces najbitnija pitanja?
nemas, odgovor ili si shvatio?
mrmotcina mrmotcina 06:31 10.10.2008

Par pitanja...

Postavio bih par pitanja dvojcu zvanom Kvirija.
Sta treba da se desi bi ste se probudili jednog dana sa osmehom na licu, zadovoljni sveukupnim stanjem u zemlji. Podvlacim da mislim na sveukupno stanje u zemlji, a ne na proteklu noc i krevetske aktivnosti. Dotaknite granice, stanje ljudskih prava, da li ste zadovoljni turistickom ponudom ili u Srbiji postoje samo bare pune komaraca, ima li Srba u toj viziji ili ne, Srbije uopste...gde bi Vi voleli da ste rodjeni? Voleo bih da imam sve odgovore na jednom mestu, ovako mi rastrkano nekako. Hvala unapred.

P.S. - Nisam sarkastican, niti imam nameru da provociram. Zaista me interesuje Vas stav. Mogu i ostali takodje.
queeria92 queeria92 10:37 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Postavio bih par pitanja dvojcu zvanom Kvirija.


Šmrc, šmrc, šmrc, nismo više dvojac... Boban me je napustio :((( Oterali ste ga u cvetu mladosti :(((

Sta treba da se desi bi ste se probudili jednog dana sa osmehom na licu, zadovoljni sveukupnim stanjem u zemlji.


Ja neću biti tako originalan, te ću copy paste od Slavoljuba, koji je ostavio komenar na vest Povratnički talas emigracije 90-ih:

Vratitti se u zemlju Srbiju...
Kada u novinama procitam sledece vesti dana:
1) Mladic i Hadzic u Hagu
2) Procesi protiv kompletene politicke i vojne/paravojne vrhuske iz 90-tih
3) ministarstvo prosvete o novim udzbenicima istorije za osnovno obrazovanje:"Uticaj i odgovornost Srbije i Srpske kulturne i politicke elite za dogadjaje na tlu bivse SFRJ" (naprimer, genocid u Srebrenici, ubijanje Sarajeva, Vukovara, aparthejd politika i zlocini prema drzavljanima Srbije na Kosovu itd,itd,itd,itd
4)Lustracija!!!
5)Ministar vlade Srbije podneo ostavku na sve funkcije zbog ne placanja TV pretplate/licence u toku 2004,2005 i 2006
6)Resultati izbora: SRS 8% SPS 4% DSS 4% DS 25% Koalicija LDP, SDP, manjine 55%
7) Odrzana Gay parada: 30000 ucesnika i preko 100000 posmatraca na ulicam Beograda
8)Regionalni razvoj Srbije: sve vise ljudi se nastanjuje u sirem regionu Beograda i putuje dnevno do posla za ca 30-45 minuta regionalnim brzim vozovima. Upoznajte kvalitet zivota u Obrenovcu, Vinci, Indjiji, Sapcu, Sremskoj Mitrovici, Smederevu itd, itd. Ista slika i u Kragujevcu, Nisu, Uzicu, Krusevcu, Boru...
9) Regionalna saradnja Pristina-Sarajevo-Zagreb-Beograd... Regionalni razvoj u okviru EU
10)Prvi homoseksualni brak uz blagoslov crkve: Nikola i Nemanja i zvanicno u braku!!
11) Barak Obama: "Ugledati se na Srbiju kao lokomotivu regiona i u kulturnom i privrednom pogledu"
12) Srbija grabi ka vrhu u pogledu tolerancije, ljudskih prava i sloboda, borbe protiv korupcije, privrednog kriminala... Uzor za zemlje u regionu...... itd, itd, itd....
Pozdrav iz Stockholma
(Slavoljub, 23. septembar 2008 13:31)

I još bih dodao, uhapšen Mišković i oduzeta imovina svima koji su je stekli kriminalnim putem.
ja_zzy ja_zzy 10:53 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Mogu li i ja da odgovorim, iako nisam Qeeria, ali si me nekako pronasao ovim pitanjem? U stvari, ja to pitanje sebi postavljam cesto, u malo izmenjenom obliku: "sta treba da se desi da bih se vratila u Srbiju?". Samo par banalnih stvari cu ti reci, koje nemaju veze ni sa politikom, ni sa seksualnim opredeljenjem, nego samo sa mozgom i zdravim razumom:
- da, kada hoces da prevezes svoju bebu u kolicima autobusom, vozac spusti isti, da se ne bi mucio da podizes kolica (to naravno podrazumeva da u autobusu postoji dovoljno mesta za ta ista kolica, i jos i da se sedne)
- da ljudima ne pada na pamet da parkiraju na mestu oznacenom za invalide, bez obzira sto se nalazi u najstrozem centru grada, i sto nema nigde vise slobodnih mesta, nego da produze dalje, gde ima
- da im ne pada na pamet da "stanu samo na minut" pored trotoara, na sred ulice, gde god
- da osobe sa posebnim potrebama (invalidska kolica, slepi) mogu da zive potpuno normalan zivot, jer su im obezbedjeni pristupi svim zgradama, autobusima... i da im pri tom ljudi jos i pomognu, kad im je potrebno, a ne da im se smeju, ili beze
- ........ dopunite sami......
Eto, samo neke tako sitnice....
mrmotcina mrmotcina 12:37 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Mislio sam kada se probudis.. :)
Salu na stranu, mislim da ces ostati nezadovoljen. Ali treba se nadati... a takodje mislim i da ja_zzy postavlja previsoke standarde. To sto zelis, nigde ne postoji, mislim na 100 od 100. Ja uvek pomognem licima sa posebnim potrtebama, a zivim u Srbiji. Nista nije ni potpuno crno, ni potpuno belo. I lepo je biti samokritican, ali ne i mazohista. U Srbiju se ne treba vratiti zbog uslova, vec zbog Srbije.
Goran Vučković Goran Vučković 12:41 10.10.2008

Re: Par pitanja...

U Srbiju se ne treba vratiti zbog uslova, vec zbog Srbije.

Ili zbog dece - kao evo npr. Peđini roditelji? (samo da stavim šlem pre nego što me sustigne Peđin pravedni gnev )
Goran Vučković Goran Vučković 12:45 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Ja neću biti tako originalan, te ću copy paste od Slavoljuba, koji je ostavio komenar na vest Povratnički talas emigracije 90-ih:

Ima onaj vic kad odu X, Y i Srbin kod Boga da ga pitaju kad će da se desi nešto što su hteli i onda izlaze X i Y rasplakani i kažu "to neću doživeti", a onda izlazi Bog rasplakan i kaže "to neću doživeti"
queeria92 queeria92 12:53 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Ili zbog dece - kao evo npr. Peđini roditelji? (samo da stavim šlem pre nego što me sustigne Peđin pravedni gnev )


Gorane, doćićeš ti u RS... i onda se pazi!!!

Ima onaj vic kad odu X, Y i Srbin kod Boga da ga pitaju kad će da se desi nešto što su hteli i onda izlaze X i Y rasplakani i kažu "to neću doživeti", a onda izlazi Bog rasplakan i kaže "to neću doživeti"


Nemoj više da pričaš viceve... Ne ide ti
ja_zzy ja_zzy 12:55 10.10.2008

Re: Par pitanja...

mrmotcina
To sto zelis, nigde ne postoji, mislim na 100 od 100. .


Eto vidis, mene uvek iznova iznervira ovakav stav ljudi... Mislim da sam to vec negde napisala, ali evo da ponovim, to sto je negde losije nego kod nas, ili, 'ajde da kazem, "nije ni tamo tako savseno", ne treba da nam bude opravdanje da mi nesto ne poradimo na nama. Mene su uvek roditelji ucili da se ugledam na bolje, i da tezim da ja budem sto bolja, a ne da trazim opravdanje za moje postupke u losijima. Pa ako negde postoji nesto sto je bolje nego kod nas makar i za 1%, zasto onda mi ne mozemo da se potrudimo da dostignemo, ako ne i prestignemo taj 1%. A sve ove primere koje sam navela imam priliku da vidjam svakodnevno ovde gde zivim, dok u Srbiji to nisam videla. To ne znaci da ne postoji, ali je verovatnoca da se to vidi mnogo manja nego, na primer, u Nemackoj. E o tome ja govorim, zasto se ne potrudimo da malo povecamo tu verovatnocu? A to su sve male stvari, koje nikakve veze nemaju sa politickim misljenjem, klubom za koji navijas, muzikom koju slusas...

mrmotcina
U Srbiju se ne treba vratiti zbog uslova, vec zbog Srbije.


Mnogo mi je mali prostor, a i nemam vremena da obrazlazem koliko mi je ova recenica... smesna? tuzna?
trilogy trilogy 13:26 10.10.2008

Re: Par pitanja...

za ja zzy
1) prvi razlog (bebe i gsp) je potpuno opravdan. Mada, mislim da se od skora i o tim stvarima povelo malo vise racuna, pocevsi sa trudnicama, i ne vidim razloga da se taj trend ne nastavi. S druge strane, to nije neki nerjesiv problem, tako da ga moze srediti jedna jedina uredba nekog odgovarajuceg organa.
2) Ovo ne bih rekao da je specificnost Srbije, mada kaznjavanje takvih odgovarajucom kaznom bi imalo otrjeznjujuci efekat. A objektivno, i nije neki razlog da se napusti zemlja.
3) Kad dodjemo do toga da nam je ovo jedini problem, onda smo ok
4) I sa problemima osoba sa posebnim potrebama, mislim da se krecu na bolje. Do prije desetak dvadeset godina jako rijetke su bile zgrade ili trotoari na koje su oni imali pristup bez problema, dok je u zadnje vrijeme i situacija na tom poboljsana (naravno nije idealna, ali treba nastaviti u tom smijeru). Sto se tice toga da im se neko smije na ulici, evo ja za pet godina u bgd i 24 uopste, nikada nisam nesto slicno vidio. a i kada bih vidio , mislim da to ima veze sa debilizmom a ne sa drzavom. Ne vjerujem da se on smije invalidima ili slijepcima zato sto zivi u srbiji, vec zato sto je debilcina, a njih ima na svim meridijanima.
Tako da ocekujemo vas uskoro :)))

Za ovoga iz Stokholma:
Ti se care nikad neces vratiti ovdje, najvise zbog toga sto se ovo nikada (mislim za vrijeme tvog i mog zivota) nece desiti. A, nemoj se naci uvrijedjenim, ali mislim da bi ti svi ovi razlozi dosta manje smetali, kad bi ti neko ovdje ponudio 10 000 - 15 000 eura mjesecno.
I zasto se smatra da sve treba raditi i napredovati, najvise da se "srpska mladost" koja je emigrirala devedesetih vrati? Sto je "mladost" koja je ostala manje vrijedna, i zasto uopste varati nekoga iz Pariza, Stokholma, Njujorka, samo da se on vrati, kao bice bolje i njemu i drzavi. To ne znaci po difoltu da ce biti tako. Mislim, ko se snasao u takvim gradovima, snasao bi se u svakom, pa i u beogradu, a onaj ko nije, u njegovom je interesu da se vrati ovdje pa pokusa ponovo, primjenivsi neka eventualna iskustva koja je naucio tamo a ovdje bi bio u prednosti u odnosu na ostale. napredak koji nasa zemlja ostvari treba da sluzi prije svega tome da oni koji zive u ovoj zemlji bolje zive, a ako neko eventualno ima interes da dodje dobro dosao je.
Drzava treba da omogucuje, a ne da sprecava. Tako da ako imamo nekog extra talentovanog studenta, a znamo da je najbolji fakultet na svijetu u njegovoj struci u nekoj drugoj drzavi (sto je najcesci slucaj) treba mu, ako je moguce, omoguciti da tamo ode, ali ga ne obavezivati da se vrati, jer on sam najbolje zna sta je u njegovom interesu. Ukoliko on procijeni da je najbolje za njega da ostane i radi u nekoj drugoj zemlji, to je potpuno ok, jer je drzava za njega odradila svoju ulogu drzave blagostanja, ako je on srecan. Ako ga natjerate da se vrati, onda ce on citav zivot da sere kako je on mogao da postane "neznamnijasta", ali eto, hebena drzava mu nije dala, pa sad on cami negdje u hitnoj pomoci u Lebanima umjesto da operise prebogate matore Njemacke grofice u Zenevi. Ali neko ce odluciti i da se vrati pa ovdje bude najbolji na svijetu, pa ce te matore Njemacke grofica da dolaze u Beograd na zatezanje lica, a ne u Zenevu.
ja_zzy ja_zzy 13:47 10.10.2008

Re: Par pitanja...

trilogy
to nije neki nerjesiv problem, tako da ga moze srediti jedna jedina uredba nekog odgovarajuceg organa.


'Ajde da vidim da se donese ta uredba, i da je ljudi postuju...


trilogy
Kad dodjemo do toga da nam je ovo jedini problem, onda smo ok


I opet ja kao pokvarena ploca, ali ajde da pocnemo da resavamo probleme koje imamo, ne mozemo valjda sve ostaviti za "ima vremena, imamo sad preca posla". Naravno da se slazem da postoje mnogo veci problemi, ali opet pokusavam da kazem da za resavanje ovakvih problema ne trebaju ni uredbe, ni zakoni, ni kazne, nego samo malo ukljucivanja mozga...

trilogy
i nije neki razlog da se napusti zemlja.


To i nije bio razlog, ali jeste razlog da razmislim da li sledeci posao da trazim u Srbiji ili u nekoj drugoj zemlji.

trilogy
Tako da ocekujemo vas uskoro :)))


Hmmmm....


Covek u belom Covek u belom 14:12 10.10.2008

Re: Par pitanja...

ja_zzy
I opet ja kao pokvarena ploca, ali ajde da pocnemo da resavamo probleme koje imamo, ne mozemo valjda sve ostaviti za "ima vremena, imamo sad preca posla". Naravno da se slazem da postoje mnogo veci problemi, ali opet pokusavam da kazem da za resavanje ovakvih problema ne trebaju ni uredbe, ni zakoni, ni kazne, nego samo malo ukljucivanja mozga...
Lepo rece vucko gore ubermenschen pricipi su malo demode u danasnje vreme.
Nema narod u Nemackoj visu svest, vecu kulturu i veci licni trud pa zbog toga:
- da, kada hoces da prevezes svoju bebu u kolicima autobusom, vozac spusti isti
- da ljudima ne pada na pamet da parkiraju na mestu oznacenom za invalide, bez obzira sto se nalazi u najstrozem centru grada, i sto nema nigde vise slobodnih mesta, nego da produze dalje, gde ima
- da im ne pada na pamet da "stanu samo na minut" pored trotoara, na sred ulice, gde god

Vec se vozac u autobusu snima i propisano mu sta i kako mora da se ponase inace leti sa posla, kazne za parkiranje na mestu oznacenom za invalide su drakonske i sprovode se, a takodje i kazne za parkiranje pored trotoara, na sred ulice i sl.
Odgovarajuci zakoni, represivne mere i njihovo sprovodjenje od majmuna naprave coveka, a ne on sam.
Kod nas je doneti valjane zakone prilicno tesko, a sprovodjenje je mislena imenica.
Filip2412 Filip2412 14:26 10.10.2008

Re: Par pitanja...

mrmotcina
Postavio bih par pitanja dvojcu zvanom Kvirija.
Sta treba da se desi bi ste se probudili jednog dana sa osmehom na licu, zadovoljni sveukupnim stanjem u zemlji. Podvlacim da mislim na sveukupno stanje u zemlji, a


Ne razumem pitanje, pa zar ne vidis da upravo sada u ovom trenutku imaju veliki osmeh na licu?



ja_zzy ja_zzy 15:38 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Covek u belom
Odgovarajuci zakoni, represivne mere i njihovo sprovodjenje od majmuna naprave coveka, a ne on sam.


That's the point! Ocigledno kod nas postoji svest da, dok god te neko ne udari po dzepu, mozes da radis sta hoces, po principu "ma ko mu j... mater". E sad meni neka neko kaze da je to u redu! I znam da sam rekla da nece biti politike, seksualnog opredeljenja, ali moram da pitam (out of respect for our host) koji su to zakoni napravili od Svedjana-majmuna Svedjane-ljude, pa svi coporativno idu na gay pride, sa porodicom, decom, bili gay ili ne?
man ray loves me man ray loves me 15:45 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Kod nas je doneti valjane zakone prilicno tesko, a sprovodjenje je mislena imenica.
a zasto? pa bas zato sto nema konsenzusa o tome da je to u najboljem interesu svih. stvar kulture, ako mene pitas. zasto u nekim zemljama vozac uvek stane da propusti pesaka, ili ljudi jedni drugima drze vrata? to nije propisano zakonom.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:55 10.10.2008

Re: Par pitanja...

mrmotcina
Postavio bih par pitanja dvojcu zvanom Kvirija.
Sta treba da se desi bi ste se probudili jednog dana sa osmehom na
licu, zadovoljni sveukupnim stanjem u zemlji. Podvlacim da mislim na
sveukupno stanje u zemlji, a ne na proteklu noc i krevetske aktivnosti.
Dotaknite granice, stanje ljudskih prava, da li ste zadovoljni
turistickom ponudom ili u Srbiji postoje samo bare pune komaraca, ima
li Srba u toj viziji ili ne, Srbije uopste...gde bi Vi voleli da ste
rodjeni? Voleo bih da imam sve odgovore na jednom mestu, ovako mi
rastrkano nekako. Hvala unapred.

P.S. - Nisam sarkastican, niti imam nameru da provociram. Zaista me interesuje Vas stav. Mogu i ostali takodje.

Evo samo da dodam par stvari:

- da podaci zavoda za statistiku kazu da u Srbiji (a) nema vise nepismenih, kao u vecini evropskih zemalja, umesto sto ih ima sadasnjih 18%, te (b) ima visokokvalifikovane radne snage bar 20% (ne mora 35%, kao u Skandinaviji ili Japanu).
- da mediji ovo gore objave na naslovnim stranama kao udarnu vest.
- da tirazi knjiga, recimo, Borislava Pekica ili Orhana Pamuka ili Davida Albaharija budu 5-10 hiljada, umesto sadasnjih 500-1000, sto bi posvedocilo da se i broj polupismenih i funkcionalno nepismenih smanjio.

E ovo bi stvarno ucinilo da pomislim da je ogromna vecina nasih problema resena.
Covek u belom Covek u belom 16:11 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Milan M. Ćirković
nema vise nepismenih, kao u vecini evropskih zemalja, umesto sto ih ima sadasnjih 18%
- da tirazi knjiga, recimo, Borislava Pekica ili Orhana Pamuka ili Davida Albaharija budu 5-10 hiljada, umesto sadasnjih 500-1000, sto bi posvedocilo da se i broj polupismenih i funkcionalno nepismenih smanjio.
Evo gomile "proverenih" informacija od uvek obavestenog Cirkovica, sve u stilu one vase pouzdane statisticke nebuloze "500 000 visokvalifikovanih se iselilo za poslednjih 10 godina".
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 16:17 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Ma naravno, u Svajcarskoj se uvek bolje informise. O obrazovnoj strukturi u Srbiji videti, npr. zvanicne podatke zavoda za statistiku objavljene u kostunoidnim (dakle verovatno friziranim *nabolje*) "Vecernjim novostima" od 23. 10. 2007. strana 5. Pod dovoljno recitim naslovom: "Milion i po bez osnovne".

Ili se to verovatno odnosi na Svajcarce?

A nije u redu lagati: ja sam govorio o periodu 1990 do danas (treba znati brojati pa da se utvrdi da je to vise od deset godina) i nisam govorio o 500, nego o 300 hiljada. I da, potpuno stojim iza tog broja. Ko laze, taj i krade - pa makar bio i u belom.
Covek u belom Covek u belom 16:21 10.10.2008

Re: Par pitanja...

ja_zzy
Ocigledno kod nas postoji svest da, dok god te neko ne udari po dzepu, mozes da radis sta hoces, po principu "ma ko mu j... mater".
Opet pogresno. Ta svest postoji kod ljudi generalno nevezano za naciju ili veru. Svako stavljanje jednog naroda van ostalih po tom pitanju je cist rasizam.

E sad meni neka neko kaze da je to u redu! I znam da sam rekla da nece biti politike, seksualnog opredeljenja, ali moram da pitam (out of respect for our host) koji su to zakoni napravili od Svedjana-majmuna Svedjane-ljude, pa svi coporativno idu na gay pride sa porodicom, decom, bili gay ili ne?
To sto neko ide sa porodicom na gay pride (pogotovu u Svedskoj gde ne postoji problem sa gay pravima), uopste ga ne cini ni boljim, ni losijim, ni naprednijim ni zaostalijim. Mozda ga eventualno cini "fancy" i "trendy". Mesate babe i zabe. Ono sto cini jedno drustvo boljim u odnosu na drugo je to sto u Svedskoj ucesnici gay pride-a nece biti isprebijani i sto ce neko ako bude pokusao fizicki da se obracuna sa njima biti najstroze kaznjen. Kod nas to nije slucaj. Kod nas su u startu stvari bile pogresno postavljene i sada ih je tesko ispraviti. A zato je nalakse okrivljivati "bolesnu svest" jednog naroda.

Exitus Letalis Exitus Letalis 16:28 10.10.2008

Re: Par pitanja...

koji su to zakoni napravili od Svedjana-majmuna Svedjane-ljude, pa svi coporativno idu na gay pride, sa porodicom, decom, bili gay ili ne?

vekovi, draga ja_zzy, ko engleska trava:)))
Covek u belom Covek u belom 16:48 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Milan M. Ćirković
Ma naravno, u Svajcarskoj se uvek bolje informise. O obrazovnoj strukturi u Srbiji videti, npr. zvanicne podatke zavoda za statistiku objavljene u kostunoidnim (dakle verovatno friziranim *nabolje*) "Vecernjim novostima" od 23. 10. 2007. strana 5. Pod dovoljno recitim naslovom: "Milion i po bez osnovne".
Taj tendenciozni naslov govori o broju ljudi bez zavrsene osnovne skole. U tekstu se navodi tacan podataka sa popisa koji kaze da je nepismenih 227.039 ili 3%. Na factbook-u vase omiljene organizacije (snajke) daju 3.6% sa sve CG i Kosovom (ma mora da i oni rade za Kostunjavog), sto kad se oduzmu CG i Kosovo daje tek oko 200.000 ili 2.7% nepismenih u Srbiji. Prosirivanje definicije nepismenosti kako samo vama odgovara ne bi li se stanje u Srbiji ocrnilo sto je moguce vise, je krajnje pateticno.
Da li vi stvarno mislite da su svi ljudi ovde na blogu b92 funkcionalno nepismeni, da mozete da im uvaljujete mudrosti a la kurir?

A nije u redu lagati: ja sam govorio o periodu 1990 do danas (treba znati brojati pa da se utvrdi da je to vise od deset godina) i nisam govorio o 500, nego o 300 hiljada. I da, potpuno stojim iza tog broja. Ko laze, taj i krade - pa makar bio i u belom.
Neka bude i 300 000 visokokvalifikovanih (dakle sa zavrsenim fakultetima) od 1990. Da li mozete da navedete i jedan relevantan statisticki podatak koji ce ovo da potkrepi?

A ova opaska ko laze taj i krade, nije daleko odmakla od predskolske ustanove tako da biste ipak mogli malo da povedete racuna o nivou diskusije.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 17:02 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Jel razlikujete vi izjasnjavanje od istrazivanja - kad ce neko da se *izjasni* kao nepismen, a kad ce se relevantnim istrazivanjem utvrditi da je nepismen? Sad vam je i "Kurir" los -- ali zato kad radi na patriJotizmu onda je dobar, a? A umereni i nadasve pitomi naslov iz "Vecernjih" vam je tendenciozan, da, kako da ne. A nemam stvarno potrebe da dalje raspravljam kad vi ocigledna podmetanja i lazno citiranje sad preskacete sa "neka bude i 300" -- e pa to ne treba preskociti. Nije Vam palo na pamet da se mozda izvinite zbog lazi? Logicno. I patriJotski.

Sto bi jedan blogger rekao: "Neka bude i da to sto pisete ima smisla..."
Covek u belom Covek u belom 17:26 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Milan M. Ćirković
Jel razlikujete vi izjasnjavanje od istrazivanja - kad ce neko da se *izjasni* kao nepismen, a kad ce se relevantnim istrazivanjem utvrditi da je nepismen?
A da li vi stvarno mislite da ce relevatno istrazivanje (za koje ja ne znam da je do sada sprovedeno), dati 6 puta losiji rezultat nego izjasnjavanje? Namerno, potpuno prozivoljno i krajnje tendenciozno ste uslov o zavrsenoj osnovnoj skoli nametnuli kao univerzalni kriterijum nepismenosti i to postavili kao relevantan podatak. I to podatak koji nepismenost prikazuje za 500% vecom od stvarne???!!!! I posle nekom govorite o podmetanju i laznom citiranju.

Sad vam je i "Kurir" los -- ali zato kad radi na patriJotizmu onda je dobar, a?
Ucitavate.

sad preskacete sa "neka bude i 300" -- e pa to ne treba preskociti. Nije Vam palo na pamet da se mozda izvinite zbog lazi? Logicno. I patriJotski.
Ovo "patriJotski" vam se poprilicno izandjalo, al vidim da vam se svidja pa eto vam ga. A sto se tice 300 i 500 hiljada, zaista me je mrzelo da potrazim blogove gde ste iznosili date podatke. Ja sa sujetom problema nemam, tako da imate izvinjenje za pogresno citiranje, uz opasku da namera nije postojala, mozda predrasuda :).
ja_zzy ja_zzy 18:00 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Covek u belom
Ono sto cini jedno drustvo boljim u odnosu na drugo je to sto u Svedskoj ucesnici gay pride-a nece biti isprebijani i sto ce neko ako bude pokusao fizicki da se obracuna sa njima biti najstroze kaznjen.


Ma ne, a ja sam bas mislila da oni idu tako svi zajedno da bi ih bilo sto vise i da bi mogli lakse da ih isprebijaju!

I ja isto ne volim generalizacije, i nikada nisam rekla da je "svest nacije" takva i takva, nego samo da postoji. E sad, da li je u vecini, ili su takvi jako glasni, pa se cini da ih je mnogo, to je drugo pitanje. Ja sam samo umorna od uvek spremnih opravdanja tipa "da, ali..." I nijednom nisam rekla da je u Nemackoj, Svedskoj, bilo gde, savrseno, i da su svi ljudi savrseni, i tamo umeju itekako da me iznerviraju. Samo sam uporedjivala neke sitnice za koje zaista ne moramo da imamo zakone, i za koje ne moze niko da mi nadje opravdanje u nepostojanju istih.
mrmotcina mrmotcina 20:38 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Hvala na iscrpnim i nadasve iskrenim odgovorima. Kada sam kazao da se treba vratiti zbog Srbije, a ne uslova neko je kazao da je ova recenica tuzna i smesna. Izoatavili ste da naglasite da je to vase misljenje. Vase! evo i zasto. Neposredno pred bombardovanje boravio sam na Malti sa namerom da ostanem tamo. Prosle su one prve pretnje, (pre bombardovanja) Milosevic je objavio da je sve OK, a ja rekoh da ipak odem, da mi se sve to ne ponovi. Posto za njih tada nije bila potrebna viza odlucio sam da sa par ortaka odem tamo (kao da sam imao neki izbor). Super je mesto, turisticko...devojaka svih boja i nacija, ma uzivancija. Mi naravno posle 10 dana dekintirani i prezivljavali smo tako sto smo radili sitne poslice i sto nas je u stanu bilo osmoro, a landlord je znao za trojicu. Dekintiran na Malti je znacilo da nemas da izadjes u najskuplji klub i da se napijes u gradu, vec da moras da se natankas u kioscima sa picem koji tamo postoje, sve ostalo je bilo komotno. Vremenom smo se snalazili, pa smo cak kupovali i delove garderobe, izlazili na vecere i savladavali engleski jezik tako da su mnogi pomislili da smo Britanci (meni narocito nije da se hvalim :) ) Da napomenem, da smo svi imali u rasponu od 19 do 24 godina. Znate kada sam se najjadnije osecao u zivotu? Izadjemo u klub, a meni nestalo cigareta. Bili smo u drustvu par devojaka koje smo upoznali te veceri, i one primetile da se prebiram po dzepovima. Pitaju me da nisam nesto izgubio, a ja im rekoh da sam zaboravio pljuge. Tada mi one rekose da ne puse, ali imaju zvake. Mrmot ih seretski upita da li se to pusi, i dobi sledeci odgovor i objasnjenje. posto su se prethodno nesto dosaptavale i spomenule...Serbia... jedna od njih poce...Ne ne....vidi....uzmes odvrnes omot, pa stavis u usta, ali nemoj da gutas...vec samo zvaces i ono slatko. Cekao sam trenutak kada ce se nasmejati, ali sam dobijao samo poglede koji su govorili, ...jao jadni nisu zvakali zvaku do sada. Puklo me je, grom valjda onako izgleda kada te udari. Ej..eeeeeeej. Mrmote, Sasa SRBINE. Place mi se sada BRE. To inace nije usamljen slucaj. Jednoj devojci su, kada se javila za posao kucne pomocnice, pokazivali kako radi daljinski upravljac. Kao, ne moras da dodjes do TV-a, mozes i izdaleka...vidi...HOP i promenis kanal. Ova ih gleda, ne moze da veruje. Znao sam da u dogledno vreme, a to mislim i sada, u Srbiji necu moci da komotno zivim kao na Malti. Znao sam da ce mozda da nas ponovo bombarduju (jbg. obistinilo mi se), ali sam zeleo da pomognem, da ucinim sve da moje pra pra unuke niko vise ne uci da zvacu zvake i menjaju kanale na daljinskom. Ali zivot nije film, te Mrmot nije posle toga uspeo da stane na celo drzave i povede je u slavnu buducnost. Nemam kapacitet, evo priznajem. Ali svima govorim da je Srbija najlepsa zemlja koju znam, jer meni jeste...ne moram da lazem. Cvece mi je najmirisnije, voda najbistrija, vazduh najcistiji... Znam da nije tako, da ima i lepsih, vecih, boljih... A SADA, sto kazu Englezi, PUNCHLINE!
Lako je kritikovati, tesko je pomoci...zalosno je sto vecina pocinje liciti na ovu gospodu...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:43 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Nekad je trol dobar, pa diskusija iako se moze udaljiti od teme blogera ipak moze otici u zanimljivom pravcu. Iako se ne slazem skoro ni sa jednim stavom od Mrmota moram da priznam da mi se dopao tvoj poslednji odgovor u formi kao neke mini licne ispovesti.

To tvoje iskustvo zivota u nekoj evropskoj zemlji kao nekoga ko dolazi iz Srbije, ili generalno uopste sa tog prostora, mi je poznato i od nekih drugih ljudi. Necu da tumacim sad tvoju anegdotu, ali da kazem, da kad god dolazis u neko novo mesto, bilo da je to u neki novi grad u tvojoj zemlji ili u inostranstvu uvek ces se osecati izopsten i nekako van, a i vecinska zajednica te nece odmah primiti, jer te jednostavno ne poznaje. II svuda postoje predrasude, kojih su jace sto se manje o nekom drustvu zna. Koliko bi ti znao da sad u Srbiju dodje neko iz Namibije, o kulturi ili nacinu zivota tih ljudi. Mislim kakav je odnos ljudi u Srbiji prema Kinezima. Valjda ne mnogo drugaciji od tvoja dva primera. Za Srbiju se na zalost zbog krivice same Srbije najvise zna po Srebrenici, Dubrovniku, Karadzicu i da ne nabrajam. Jednom recju: divljaci. Ali onda imas dve jasne opcije. Ili da pronadjes svoj zivot u toj novoj sredini, a ljudi koje upoznas i sa kojima se sprijateljis te posle nekog vremena vise nece gledati kao balkanskog sivonju, a ni ti njih neces gledati kao nadobudne seronje. Druga opcija je naravno da kazes kako te tu niko ne razume i da se vratis odakle prvobitno pobegnes. Ni jedna opcija nije generalno bolja ili gora, sve zavisi od individualnih slucajeva. Ali ja hocu da insistiram na individualnosti a ne na grupnosti, pa tako ja prema Srbiji ne mogu da osecam nista, pogotovu nikakvo apstraktno osecanje odanosti ili slicno, jer osim onoga sto sam dobio kroz najblize okruzenje od te zemlje nista kao gradjanin nisam dobio, samo nevolje. Ako imam neko osecanje odanosti ili ljubavi onda je to samo prema ljudima koji tamo zive i koji pokusavaju da osmisle svoje zivote uprkos citavom sistemu koji je protiv njih. A priroda mi se svidja jako i ovde gde zivim, gde neko drvo, reku ili pejzaz dozivljavam vise emocionalno nego neke druge jer ih vezujem za neke dogadjaje. Drugim recima ovde se osecam skroz kao kod kuce.
I moram reci da se slazem sa nekim ko ti je ovde protivrecio kad si rekao da nigde stvari koje se kritikuju za Srbiju nisu 100% bolje. Fora je u tome da treba prestati misliti da nije moguce neke stvari promeniti. Ja ne mislim da je smesno razmisljati o tome da li treba smece razvrstavati u tri ili cetiri kategorije, zasto u BG ne mozes da se vozis biciklom, da li treba kaznjavati zagadjenja reka i sl. To je ono sto cini zivot i ako mene neko pita kroz to se iskazuje patriotizam a ne tako sto cemo se sad naci u kafani i pljuvati po jebenim Crnogorcima jer nam eto zabodose taj noz u ledja. U Srbiji se pokazalo istorijski da desne ideje i tako shvacen patriotizam samo donose stetu gradjanima, i ja mislim da ono sto toj zemlji treba jeste ljubav prema zemlji zasnovana na okolini u kojoj se zivi, drugim recima Srbija je zrela za EKOLOSKI MATRIOTIZAM. Na zalost svest o tome nije ni u embrionskom stadijumu.
ja_zzy ja_zzy 22:49 10.10.2008

Re: Par pitanja...

Neues aus der Nachbarschaft
pa tako ja prema Srbiji ne mogu da osecam nista, pogotovu nikakvo apstraktno osecanje odanosti ili slicno, jer osim onoga sto sam dobio kroz najblize okruzenje od te zemlje nista kao gradjanin nisam dobio, samo nevolje. Ako imam neko osecanje odanosti ili ljubavi onda je to samo prema ljudima koji tamo zive i koji pokusavaju da osmisle svoje zivote uprkos citavom sistemu koji je protiv njih. A priroda mi se svidja jako i ovde gde zivim, gde neko drvo, reku ili pejzaz dozivljavam vise emocionalno nego neke druge jer ih vezujem za neke dogadjaje. Drugim recima ovde se osecam skroz kao kod kuce.


OMG! Uzeo si mi reci iz tastature! Ovaj sam deo odabrala zato sto mislim da je to poenta cele price, i nesto sto ja ponavljam svaki put kada se povede prica na ovu temu, ali se u potpunosti slazem sa tvojim postom od prve do poslednje reci.

schöne Grüße!
Covek u belom Covek u belom 01:39 11.10.2008

Re: Par pitanja...

mrmotcina
Tada mi one rekose da ne puse, ali imaju zvake. Mrmot ih seretski upita da li se to pusi, i dobi sledeci odgovor i objasnjenje. posto su se prethodno nesto dosaptavale i spomenule...Serbia... jedna od njih poce...Ne ne....vidi....uzmes odvrnes omot, pa stavis u usta, ali nemoj da gutas...vec samo zvaces i ono slatko. Cekao sam trenutak kada ce se nasmejati, ali sam dobijao samo poglede koji su govorili, ...jao jadni nisu zvakali zvaku do sada.
Bilo te je sramota zbog riba koje su ili:
1) uzasno glupe,
2) uzasno ignorantne
3) ili nazalost najverovatnije - najobicniji fasisti.

Zalosno zaista.
Covek u belom Covek u belom 01:58 11.10.2008

Re: Par pitanja...

Neues aus der Nachbarschaft
pa tako ja prema Srbiji ne mogu da osecam nista, pogotovu nikakvo apstraktno osecanje odanosti ili slicno, jer osim onoga sto sam dobio kroz najblize okruzenje od te zemlje nista kao gradjanin nisam dobio, samo nevolje.
Ti neku drugu drzavu dozivljavas kao svoju i to je samo po sebi ok u skladu sa onim da je pripadanje naciji licno osecanje. Nazalost po tebe tu ima i ona druga komponenta da je pripadanje naciji i kako te tvoji bliznji, a u isto vreme pripadnici te nacije dozivljavaju. Nesto mi govori da te bas i ne dozivljavaju kao Nemaca, doduse ko zna ako se vise budes trudio... E sad ta paradoksalna slika je skolski primer za odredjeni broj nasih gastarbajtera (a i poveci broj blogera i VIP blogera), nisu ni nasi ni njihovi, jednostavno su ljudi bez nacije. I tuzna je njihova sudbina, samo za zaljenje, a pogotovu je tuzno to njihovo kiselo grozdje tipa ja sam gradjanin sveta, tako da te frustracije ipak treba razumeti, makar iz sazaljenja...

U Srbiji se pokazalo istorijski da desne ideje i tako shvacen patriotizam samo donose stetu gradjanima, i ja mislim da ono sto toj zemlji treba jeste ljubav prema zemlji zasnovana na okolini u kojoj se zivi, drugim recima Srbija je zrela za EKOLOSKI MATRIOTIZAM. Na zalost svest o tome nije ni u embrionskom stadijumu.
Jel to ono CG ekoloska drzava??? U trenutku kada SAD proizvodi vise od 50% svetskog djubreta, vrlo interesantna postavka, zaista. Boze, cemu smo skrivili ovoliko prodavanje pameti???
trilogy trilogy 03:41 11.10.2008

Re: Par pitanja...

Mrmote, brate, do suza si me nasmijao ovom svojom pricom o zvaki. samo zamisljam scenu ti ispred neke tri damice stojis i znojis se dok ti one objasnjavaju kako se zvace zvaka. hahahaha. Ipak mislim da su te zajebavale. Mislim, iz tvoje price, ti si decko ranih dvadesetih, obucen po zapadnjackim standardima, pricas engleski sa britanskim akcentom, vi djuskate u klubu, vjerujem da si iz prve znao s koje strane false da potegnes, ti ih seretski pitas za zvake, a one ti objasnjavaju sta je to!!!
Cak i da uzmemo verziju da se nisu zajebavale, da su one ozbiljno pomislile da ti ne znas sta je zvaka zato sto si iz Srbije, i ako izuzmemo licne karakteristike da su te tri debilcine, to bi se onda vise moglo nazvati problemom obrazovnog sistema zemlje iz koje one dolaze, nego sto je to problem Srbije.
p.s. ovo za daljinski , ne mogu da smislim nista pametno. stvarno...
Goran Vučković Goran Vučković 08:04 11.10.2008

Re: Par pitanja...

Ipak mislim da su te zajebavale.

Ma ne, to su sasvim normalne stvari - ljudi nemaju pojma. Ali mrmot se primio, misleći da je on i njegova nacionalnost problem, a ne gaf tih devojaka koje su se upecale na njegovu šalu sumnjive vrednosti :)

Meni se to povremeno događalo za neke banalne stvari, tipa da se neko iz Bgd iznenadi kad mu kažem da sam živeo na osmom spratu u Jagodini kao klinac ("zar ste vi imali višespratnice", na šta mu ja obično odgovorim, cerekajući se, da smo u stvari živeli u zemunicama - čik pogodite ko se od toga onda postidi :)
Goran Vučković Goran Vučković 08:24 11.10.2008

Wild ducks

I tuzna je njihova sudbina, samo za zaljenje, a pogotovu je tuzno to njihovo kiselo grozdje tipa ja sam gradjanin sveta, tako da te frustracije ipak treba razumeti, makar iz sazaljenja...

I ne treba im otežavati to, rekao bih. Što reče Ibzenov doktor Reling u "Divljoj patki": "ukradite od čoveka njegovu životnu laž - i ukrali ste njegovu sreću". Ovo važi i za one koji sanjaju iz daleka o "Srbiji među šljivama", Radovanovom "zavičaju". Ne mislim na tebe, naravno, za toliko se poznajemo .
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:02 11.10.2008

Re: Par pitanja...

[Nazalost po tebe tu ima i ona druga komponenta da je pripadanje naciji i kako te tvoji bliznji, a u isto vreme pripadnici te nacije dozivljavaju.

Ljudi ce te pripajati nekoj opstoj grupi ili zajednici dok god te slabo poznaju, jer ce pokusavati da te stave u jednu od opstih kategorija koja im se cini da se uklapa sa tobom. Ali ovde gde ja zivim pripadnost naciji je nebitna tema. Srbi su na zalost opsednuti nacionalnom pripadnoscu i kod kuce i van nje.

Nesto mi govori da te bas i ne dozivljavaju kao Nemaca, doduse ko zna ako se vise budes trudio...Nesto mi govori da te bas i ne dozivljavaju kao Nemaca, doduse ko zna ako se vise budes trudio... E sad ta paradoksalna slika je skolski primer za odredjeni broj nasih gastarbajtera (a i poveci broj blogera i VIP blogera), nisu ni nasi ni njihovi, jednostavno su ljudi bez nacije. I tuzna je njihova sudbina, samo za zaljenje, a pogotovu je tuzno to njihovo kiselo grozdje tipa ja sam gradjanin sveta, tako da te frustracije ipak treba razumeti, makar iz sazaljenja...

E sad ne znam na osnovu cega ti zakljucujes da me neko ne dozivljava kao Nemca, ali moram da te razocaram i kazem da nema ni mnogo osnova za to. Ja za tim nikad nisam imao potrebe s'obzirom da niti zivim u Nemackoj niti sam poreklom iz nje. Ali to se zove uspesan nick :) Inace mi je drago da nisam ni "vas" ni "njihov" jer je nepripadnost naciji upravo moj cilj, koji mi zivot ne cini gorkim i tuznim vec jednostavno oslobodjenim tih pitanja. Znaci bez brige za moj identitet. O Gastarbeiterima moze drugi put da se prica, jer to jeste zanimljiva tema.


Jel to ono CG ekoloska drzava??? U trenutku kada SAD proizvodi vise od 50% svetskog djubreta, vrlo interesantna postavka, zaista. Boze, cemu smo skrivili ovoliko prodavanje pameti?
??

Ovako malodusno ljudi reaguju kad ne razmisljaju sta je ono sto cini moj licni zivot srecnijim i kad na zalost zive u zatvorenom prostoru gde informacije o spoljnjem svetu dolaze na taj nacin da taj svet izgleda kao neka asptrakcija. Verovatno US proizvode veliki deo svetskg djubreta ali tamo za razliku od Kine i na zalost Srbije postoji i svest da se nesto radi sa tim djubretom. Ali necemo sad o US.

Na kraju, nit si ti nesto zgresio nit ja nesto prodajem.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:31 11.10.2008

Re: Par pitanja...

Drago mi je da se slazemo ja_zzy :)

liebe grüße
ja_zzy ja_zzy 16:52 11.10.2008

Re: Par pitanja...

Neues aus der Nachbarschaft
i kad na zalost zive u zatvorenom prostoru gde informacije o spoljnjem svetu dolaze na taj nacin da taj svet izgleda kao neka asptrakcija.


E to je najveci problem, sto vecina njih nije videla dalje od svog dvorista, pa na osnovu serviranih informacija formiraju misljenje. I da, znam da ne moze svako da putuje po svetu, ali znam puno primera mladih ljudi koji su dobijali priliku da putuju, i istu odbijali, sa obrazlozenjem "sta cu ja tamo"...

Covek u belom
nisu ni nasi ni njihovi, jednostavno su ljudi bez nacije. I tuzna je njihova sudbina, samo za zaljenje, a pogotovu je tuzno to njihovo kiselo grozdje tipa ja sam gradjanin sveta, tako da te frustracije ipak treba razumeti, makar iz sazaljenja...


Ja bih samo volela da mi objasnis kako si ti to zakljucio da je moja sudbina tuzna? Porodica mi je zdrava, prijatelji takodje, imam posao, zar to nije vaznije od toga kojoj naciji pripadam ili gde zivim? Ili ja to nesto ne kapiram kako treba?

Neues aus der Nachbarschaft
Drago mi je da se slazemo ja_zzy :)


Ja sam ipak u soku da vidim svoje reci iz tudje tastature... Da nije multiple personality disorder??
Covek u belom Covek u belom 17:40 11.10.2008

Re: Wild ducks

Goran Vučković
I ne treba im otežavati to, rekao bih. Što reče Ibzenov doktor Reling u "Divljoj patki": "ukradite od čoveka njegovu životnu laž - i ukrali ste njegovu sreću". Ovo važi i za one koji sanjaju iz daleka o "Srbiji među šljivama", Radovanovom "zavičaju". Ne mislim na tebe, naravno, za toliko se poznajemo .
Naravno :).
U pravu si, a sto se tice zavicaja, problem je kad san nadvlada razum pa se ljudi vrate...a posle sta mi bi.

Kolektivni identitet ma koliko iracionalna kategorija bio, je itekako bitan, jer covek je poprilicno drustveno bice, koje jednostavno voli da negde pripada.

Covek u belom Covek u belom 18:08 11.10.2008

Re: Par pitanja...

Neues aus der Nachbarschaft
Ali ovde gde ja zivim pripadnost naciji je nebitna tema. Srbi su na zalost opsednuti nacionalnom pripadnoscu i kod kuce i van nje.
Ovako kao si postavio izgleda da su samo Srbi i jos po neki iz drzava treceg sveta, za razliku od progresivnih zapadnjaka, jedini opesdnuti nacionalnom pripadnoscu. Tu me direktno demantujes u vezi sa ovim oko Nemca, jer se ocigledno vidi da nisi u "progresivnom" inostranstvu proveo vise vremena osim turisticki, ili si jednostavno krajnje neiskren. Eventualno je neka Australija/Novi Zeland u pitanju :).

Inace mi je drago da nisam ni "vas" ni "njihov" jer je nepripadnost naciji upravo moj cilj, koji mi zivot ne cini gorkim i tuznim vec jednostavno oslobodjenim tih pitanja. Znaci bez brige za moj identitet.
Ja se izvinjavam napravih gore gresku, nije kiselo grozdje u pitanju, no sladak limun .

Ovako malodusno ljudi reaguju kad ne razmisljaju sta je ono sto cini moj licni zivot srecnijim i kad na zalost zive u zatvorenom prostoru gde informacije o spoljnjem svetu dolaze na taj nacin da taj svet izgleda kao neka asptrakcija. Verovatno US proizvode veliki deo svetskg djubreta ali tamo za razliku od Kine i na zalost Srbije postoji i svest da se nesto radi sa tim djubretom. Ali necemo sad o US.
Lepo je imati ideale i ja to postujem, mozda te i ti ideali cini boljim covekom, ali druge ljude koji su mnogo vise pragmaticni (neko bi rekao i sebicni) nemanje istih ne cini losijim ljudima. Ne dele svi ljudi iste ideale i stoga naturanje tvojih idela drugima nije nesto na sta gledam sa odobravanjem.

A ovo o zatvorenom prostoru, hm i Srbima kojima svet izgleda kao apstrakcija, pa sta da ti kazem, poprilican je rasizam iako ti toga ocigledno nisi svestan.
Covek u belom Covek u belom 18:18 11.10.2008

Re: Par pitanja...

ja_zzy
E to je najveci problem, sto vecina njih nije videla dalje od svog dvorista, pa na osnovu serviranih informacija formiraju misljenje. I da, znam da ne moze svako da putuje po svetu, ali znam puno primera mladih ljudi koji su dobijali priliku da putuju, i istu odbijali, sa obrazlozenjem "sta cu ja tamo"...
Ako mislis da je ovo samo odlika Srba onda si prikriveni rasista, a da toga nisi ni svesna. A ovo sa puno primera mladih koji su imali priliku da putuju a odbili je BS da izvines. Ili generalizujes na osnovu jednog primera koji znas, sto je takodje skroz pogresno.

Ja bih samo volela da mi objasnis kako si ti to zakljucio da je moja sudbina tuzna? Porodica mi je zdrava, prijatelji takodje, imam posao, zar to nije vaznije od toga kojoj naciji pripadam ili gde zivim? Ili ja to nesto ne kapiram kako treba?
Nit sam ja tebe pomenuo nit sam te prozvao, dakle bez ucitavanja. A cim mi postavljas ovakvo pitanje znaci da si se donekle prepoznala u mom gornjem krajnje uopstenom komentaru i nije mi drago zbog toga, veruj mi iskreno bih voleo da je drugacije :(.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:22 11.10.2008

Re: Wild ducks

Ja sam ipak u soku da vidim svoje reci iz tudje tastature... Da nije multiple personality disorder?


I meni se to desava, i ako je rec o disorder super, samo da nije order :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:41 11.10.2008

Re: Par pitanja...

Ovako kao si postavio izgleda da su samo Srbi i jos po neki iz drzava treceg sveta, za razliku od progresivnih zapadnjaka, jedini opesdnuti nacionalnom pripadnoscu. Tu me direktno demantujes u vezi sa ovim oko Nemca, jer se ocigledno vidi da nisi u "progresivnom" inostranstvu proveo vise vremena osim turisticki, ili si jednostavno krajnje neiskren. Eventualno je neka Australija/Novi Zeland u pitanju :).


Moze malo pojasnjenje kako to je demantujem sa ovim oko Nemaca. Najvise me u tvojim odgovorima zabavlja tvoj trud da me lociras. To je bas ono sto sam pominjao kad sam rekao da mnoge ljude ne zanima odakle si, jer se prepoznajemo po idejama koje razmenjujemo a ne po principu odakle si taj si.

Lepo je imati ideale i ja to postujem, mozda te i ti ideali cini boljim covekom, ali druge ljude koji su mnogo vise pragmaticni (neko bi rekao i sebicni) nemanje istih ne cini losijim ljudima. Ne dele svi ljudi iste ideale i stoga naturanje tvojih idela drugima nije nesto na sta gledam sa odobravanjem.


Znaci kad ja iznesem svoj stav onda ja namecem svoje ideale drugima, a kad ti isto to radis onda je to nesto drugo. Mozes mi samo reci kako se to zove onda? Inace, hvala bogu nemamo svi iste ideale. U tome je fora i lepota.

A ovo o zatvorenom prostoru, hm i Srbima kojima svet izgleda kao apstrakcija, pa sta da ti kazem, poprilican je rasizam iako ti toga ocigledno nisi svestan.


Konacno kako su ljudi u Srbiji osetljivi kad se pominje njihova nacija, pa si odma rasista. Ali po logici po kojoj si ti u mojim recima nasao rasizam prema Srbima i zemljama Treceg Sveta, iako potonje ne spomenuh ni jednim imenom al ok bolje zvuci uvek kad se jos malo doda, onda i tvoje podrugljivo prozivanje "progresivnog zapada" pripada istoj kategoriji misljenja. Inace za zivot u zatvorenom drustvu nisu krivi gradjani Srbije, ali je cinjenica da postoji premalo kontakata izmedju ljudi iz Srbije i onih izvana, na bilo koju stranu da pogledas. I kao sto ja_zzy kaze, onda se misljenje formira na selektivnim informacijama i takvo misljenje je, iz mog iskustva, na zalost cesto vrlo udaljeno od istine. Time ni u jednom momentu necu da kazem da su ljudi u Srbiji glupi ili nesto slicno vec da je drustvu potrebno otvaranje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:46 11.10.2008

Re: ja_zzy

Neues aus der Nachbarschaft
Ja sam ipak u soku da vidim svoje reci iz tudje tastature... Da nije multiple personality disorder?


I meni se to desava, i ako je rec o disorder super, samo da nije order :)

Covek u belom Covek u belom 19:09 11.10.2008

Re: Par pitanja...

Neues aus der Nachbarschaft
Moze malo pojasnjenje kako to je demantujem sa ovim oko Nemaca. Najvise me u tvojim odgovorima zabavlja tvoj trud da me lociras.
Ne oko Nemaca, vec Nemca, jednina, dakle ocigledno je da ne zivis u Nemackoj, niti bilo kojoj zemlji zapadne Evrope, niti Americi. Ako bas hoces evo ti tvoj profil (a znam i tvoj odgovor na ovo unapred :)))): najverovatnije si zutokljunac (20-25) iz Srbije, koji je par puta bio napolju turisticki, LDP-ovac po politickom opredeljenju, malo video sveta, sa totalnim odsustvom kritickog razmisljanja, guta sve sto mu servira, mrzi Srbe (vecinu koju naziva nacionalistima) i Srbiju, najvise sto ne moze da slobodno da putuje, verovatno solidan student, ali ne i vrhunski, izvisio par puta kad su se delile kojekave stipendije najboljima. Misli o sebi da je naj, ima potrebu za samopotvrdjivanjem, duboko u sebi je jako nesiguran, ljudi ga dozivljavaju cudakom, prilicno je asocijalan, trudi se oblacenjem i nekim stavovima da skrene paznju da ga zapaze, ima konstatan nedostatak paznje, buntovnik ali introvertnog tipa.

Varijanta 2 (manje verovatna): stari nick sa bloga koji se trentno jaaaako dobro zabavlja .

Znaci kad ja iznesem svoj stav onda ja namecem svoje ideale drugima, a kad ti isto to radis onda je to nesto drugo.
Ja odreagovah na tvoje "Srbija je zrela za EKOLOSKI MATRIOTIZAM. Na zalost svest o tome nije ni u embrionskom stadijumu." Pametnome dosta.

Inace za zivot u zatvorenom drustvu nisu krivi gradjani Srbije, ali je cinjenica da postoji premalo kontakata izmedju ljudi iz Srbije i onih izvana, na bilo koju stranu da pogledas. I kao sto ja_zzy kaze, onda se misljenje formira na selektivnim informacijama i takvo misljenje je, iz mog iskustva, na zalost cesto vrlo udaljeno od istine. Time ni u jednom momentu necu da kazem da su ljudi u Srbiji glupi ili nesto slicno vec da je drustvu potrebno otvaranje.
Tvoje vadjenje je ok, ali ne manja sustinu, da ako smatras da je to sto si naveo osobenost Srbije (bez obzira ko je za to kriv) prikriveni si rasista (doduse prema sopstvenom narodu, ali i ta kategorija postoji).
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:27 11.10.2008

Re: Par pitanja...

Jako se zabavljam moram reci sa tvojim komentarima, posebno sto ne samo da si tako 'vrhunski' detektovao moj identitet nego znas unapred i moju reakciju. Ali ajde da je i sam srocim cisto da budes siguran da si u pravu, ipak prvo moram odreagovati na tvoj uvredilacki nacin obracanja. Ajde sto me bez ikakve osnove nazivas rasistom iako nisam stavljao akcenat na Srbe nego na gradjane u Srbiji, sto po mom shvatanju nije isto, pa i ono da imam tuznu sudbu kletu i sto sam glup da preskocim, ali zasto nazivati nekoga zutokljuncem zato sto ima dvaes' godina? Mislim na stranu sto su te godine vec neko vreme iza mene, ali ko jos veruje da mudrost dolazi sa godinama? Od Srbije kao sto rekoh ne dobih nista pa tako ni neku picljivu stipendiju, mozda bih i glasao za LDP da sam mogao, ali drzava Srbija ne omogucuje bas svima da glasaju. Sto se tice ostalih tako znalacki otkrivenih osobina: razliciti ljudi me razlicito dozivljavaju, kao i sve druge pa tako, mozda ce te razocarati, i tebe; u nekim situacijama sam vise u nekim manje druzeljubiv, opet zavisi od okolnosti i ljudi; o oblacenju ljudi opet imaju razlicite ukuse, mada vec neko vreme nisam cuo nikakav komentar na moje dozivljavanje mode; paznja mi varira u zavisnosti od teme, tako recimo nemam strpljenja da citam Korene ili da gledam neku biljarsku partiju; i konacno posto se tipologija licnosti koja u sebe ukljucuje kategoriju "introventnog" tipa pokazala u psihologiji neispravnom na to tvoje sjajno saznanje ne mogu da dam nikakav odgovor. Eto, sad uporedi sa ovim tvojim 'mojim' odgovorom pa vidi koliko sam pogodio.


Kraj mog prethodnog komentara nije imao za cilj nikakvo vadjenje, jer nemam razloga da se pravda, jos manje jer i dalje stojim iza onoga sto sam ranije pomenuo.

I jos jedna negacija: niti volim niti mrzim Srbe ni sve sto je srpsko, kao sto nemam nista ni protiv pusaca recimo, ali kao sto bi mi bilo strano shvatanje da pusenje bude princip odredjivanja odnosa prema nekom prostoru i ljudim tako mi je bas svejedno i za srpstvo. Time ne negiram postojanje kolektivnih identiteta, ali su i oni stvar izbora, i imam problem kad neko pokusava da nametne jedan kolektivni identitet drugima, svejedno koji, srpski, pusacki, dzedajski ili fudbalerski.
ja_zzy ja_zzy 21:24 11.10.2008

odjava

Iako mi je u pocetku bilo inetersantno caskati, nekako mi je postalo muka posle ovih vecerasnjih komentara, razotkrivanja profila, identiteta, sazaljenja, i priznajem da nemam ni volje ni vremena da se borim protiv vetrenjaca, imamo razlicita misljenja i to je ok, ali sve ima neke granice pristojnosti, pa tako ja nikada nisam nikome rekla da je rasista, niti da je napisao BS, samo sam iznosila svoje stavove na krajnje neagresivan nacin. A sad odoh da nastavim da hejtujem Srbiju, i jedem ono kiselo grozdje, sladak limun, whatever.

Neues aus der Nachbarschaft
ili da gledam neku biljarsku partiju


Snooker rules!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 01:45 12.10.2008

Re: odjava

Slazem se, a posebno za snooker, pa to je skroz druga stvar neg biljar
marko_g marko_g 08:54 10.10.2008

Ma...

Vi ste jedna grupa klovnova!

Izvolite na vlast pa da vidimo šta bi vi to dobro za Srbiju uradili. Mozgovi neshvaćeni...
queeria92 queeria92 10:39 10.10.2008

Re: Ma...

Jok, mi smo jedna mala grupa pedera!!!

vladimir petrovic vladimir petrovic 12:36 10.10.2008

Sv. mucenik SM

Pedja
Na dočeku će biti pročitana i Poslanica svetog mučenika Slobodana Miloševića:


Ako vec koristis crkveni recnik za naseg bivseg predsednika, onda si mogao reci: svetog velikomucenika SM.
Zaviri u pravoslavni kalendar, tamo ima mucenika (dakle, obicnih) i velikomucenika.

Jer ako ti za SM kazes da je samo "sv. mucenik" onda se pitam kome ces dodeliti titulu "sv. velikomucenika"?
queeria92 queeria92 12:56 10.10.2008

Re: Sv. mucenik SM

Pa nisam baš zagledao koliki je, ali veliki sigurno nije.

Titulu velikomučenika čuvam za Šekija, Ratka und Radovana.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:10 10.10.2008

Re: Sv. mucenik SM

queeria92
Pa nisam baš zagledao koliki je, ali veliki sigurno nije.

Titulu velikomučenika čuvam za Šekija, Ratka und Radovana.

vala baš.
al velika konkurencija:)))
neny neny 18:51 10.10.2008

sad

sam gledao govnara,koja nacionalisticka arogancija,pokvarenost,:krv,cast,obaveza odrbrana otecastva,
pa mislim da bi mu i obradovic pozavideo na retorici.
povraca mi se od tih nasih "proevropskih" i naprednih,stabilnih" vladi!
Goran Vučković Goran Vučković 19:02 10.10.2008

Re: sad

sam gledao govnara,koja nacionalisticka arogancija,pokvarenost,:krv,cast,obaveza odrbrana otecastva,
pa mislim da bi mu i obradovic pozavideo na retorici.
povraca mi se od tih nasih "proevropskih" i naprednih,stabilnih" vladi!

I šta kaže?
neny neny 19:35 10.10.2008

Re: sad

otprilike,ovo nece poremetiti krvlju i tlom povezanu vezu izmedju srba i crnogoraca,da je on ,kao i svako od nas duzan da brani nas teritorijalni suverenitet ,integritet,CAST(to valjda i kada ujutru u ogledalu ponavlja),da se mi do kraj a moramo,ne smemo odustati.
kako se pokazalo da se cg nalazi pod pritiskom prljavog zapada(nije ostala verna majcici rusiji,koja je inace poznata po visokom stepenu ljudskih prava),a da je sr uspela da ostane svoja i da mora ostati(tvrs je orah vocka cudnovsta....,ceracemo se........)..................
jela78 jela78 20:56 10.10.2008

pobeda

kockasti je moj idol
man ray loves me man ray loves me 22:17 10.10.2008

Re: pobeda

pretpostavljam da ga imas u svojoj sobi u prirodnoj velicini od kartona.
Goran Vučković Goran Vučković 22:18 10.10.2008

Re: pobeda

pretpostavljam da ga imas u svojoj sobi u prirodnoj velicini od kartona.

Od sunđera :)
man ray loves me man ray loves me 22:31 10.10.2008

Re: pobeda

jos bolje :) plus mozes da se kupas sa njim...
berlinac berlinac 22:30 10.10.2008

mislim da ga malo pretera ....

... Cuj, apsolutno sam ubedjen da smo Kosovo izgubili potpisivanjem Kumanovskog sporazuma od strane OSOBE C! I to jednom za svagda treba da bude upisano u istorijske knjige kao fakt!

ali stvarno nisam za to da se ma bilo cime opravdava postupak Makedonije (BJRM da budem od sada precizniji) i Crnje i Gore.

Obe zemlje su uradile isto ono sto je i Sloba (ups, osoba C) uradio 1999.! ako je izdrzao 78 dana, mogao je jos malo. e onda bi Amerika najzad morala da objavi rat ili da odstupi!

e sada, da li je ono u UN bilo pobeda ili nije, to ce reci istorija! koliko god da sam kivan na to sta se dogadja od februara sa Kosovom, ne mogu da ne kazem da mi se za promenu svidja donekle pristup Srbije da stvari resava mirnim putem i diplomatijom, a ne upotrebom sile (to vec odavno vishe nismo!). naravno da ce i Jeremic i Tadic i ostali mozda izgledati ponekad nespretno, neubedljivo ili (dopuni sam), ali podseticu te da Srbija ipak pravi svoke "prve korake" ka demokratiji. a ima i ona stara izreka koja kaze: "ko radi taj i greshi", sto je mnogo bolje od onog neobavestenog i nadobudnog idiota Voje Kostunice, koji me jedino podseca na nedojebanu babu i knjishkog moljca, a nadasve na jednog mizantropa!

a slozices se Perice da narod ima pravo kada kaze, reagujuci na crnogorsko priznanje Kosova, da im nikada vishe ne treba davati bilo kakvu prednost i povlastice u ekonomskom smislu, za studiranje i slicno! ako vec pricaju jezikom cistih interesa, onda racun mora biti takodje cist! za sve!
maksa83 maksa83 22:45 10.10.2008

Re: mislim da ga malo pretera ....

ako je izdrzao 78 dana, mogao je jos malo. e onda bi Amerika najzad morala da objavi rat ili da odstupi!


Gde si ti tačno bio za to vreme?

Samo pitam.

queeria92 queeria92 23:01 10.10.2008

Re: mislim da ga malo pretera ....

a slozices se Perice da narod ima pravo kada kaze, reagujuci na crnogorsko priznanje Kosova, da im nikada vishe ne treba davati bilo kakvu prednost i povlastice u ekonomskom smislu, za studiranje i slicno! ako vec pricaju jezikom cistih interesa, onda racun mora biti takodje cist! za sve!


Ja mislim da to nema nikakve veze s tim da li su, ili nisu priznali Kosovo. Evo Španci nisu priznali, ali to ne znači da mogu za DŽ da studiraju u BG... Ja u svemu gledam svoju računicu... Ne vidim razlog zašto bih ja svojim porezom plaćao studiranje građana Crne Gore ili BIH (RS)... Smatram da ovo igranje oko Kosova mnogo košta, a ništa ne donosi, osim što se Vuk J. šeta po svetu.

berlinac berlinac 10:09 11.10.2008

Re: mislim da ga malo pretera ....

u Vojsci, kao part time job, ako vec pitash!
zeljudina1 zeljudina1 09:45 11.10.2008

Bas lepo...

... 'zbijanje sala' (moram da budem fin - inace se moderator06 iznenadapojavljujeiresava...), na racun coveka koji je BAR NESTO pokusao da uradi za to nesrecno Kosovo...

Zamisli, na primer, covek ide ulicom, zatetura se i padne (doziveo je infarkt). Slucajan Prolaznik pritrcava i zapocinje masazu srca i postupak reanimacije u cilju da POMOGNE. Dva lika, cirkaju pivo ispred piljare preko puta i dovikuju: E brate, ma sta mu pomazes, sta te briga, ostavi ga, ma taj je vec gotov... I covek stvarno umre, a slika Slucajnog Prolaznika se pojavi pored slike slobodana milosevica u sutrasnjim novinama, u smislu ko je veci gubitnik, uz veliki naslov: KAD VIDIS NEKOGA U NEVOLJI NEMOJ SAMO DA OKRENES GLAVU - PRITRCI I SUTNI GA U GLAVU (da ne spominjem da je pomenuti prolaznik bio politicki neistomisljenik pomenutog milosevica...). Likovi koji piju pivo su nagradjeni za svoje nemesanje u pomenutu situaciju...

Ne cini li se da je nesto veoma veoma pogresno?



berlinac berlinac 10:14 11.10.2008

Re: Bas lepo...

Mislim da ova analogija odlicno opisuje Pedjicin post.

Jeremic nije bezgreshan, ali je jedan od retkih koji bar pokushava da uradi neshto sa onim shto su patriJote vec zasrale, a "ekstremnim gradjanima" je problematicno da uprljaju svoje bele rukavice!

Nemojte me pogreshno razumeti, jesam za demokratiju, gradjansko drustvo, opismenjavanje i obrazovanje stanovnishtva Srbije, ali ne za po svaku cenu!

zivim u Nemackoj od skora i vidim kako to ovde ide. ljudi josh uvek nose teshko breme idiota Adolfa (koji je by the way Austrijanac, a ne Nemac!), ali to ne znaci da ljudi pljuju po Nemackoj po svaku cenu. ipak ne zaboravite da su dogurali do najjace ekonomije u Ervopi i da mogu biti jedan od uzora po pitanju demokratije (osim kada su u pitanju mediji, ali o tom drugom prilikom).
queeria92 queeria92 11:23 11.10.2008

Re: Bas lepo...

Mislim da ova analogija odlicno opisuje Pedjicin post.


Analogija je pogrešna. Jeremić umesto da mu masira srce daje veštačko disanje, a ovi što cirkaju pivo pokušavaju da mu kažu da greši...

zeljudina1 zeljudina1 22:31 11.10.2008

Re: Bas lepo...

Da, ali ako znaju gde on gresi, onda isto tako znaju i sta nije pogresno!

PA ZASTO ONDA NESTO NE URADE??????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:39 11.10.2008

Re: Bas lepo...

PA ZASTO ONDA NESTO NE URADE??????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NISU MINISTRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zeljudina1 zeljudina1 07:05 12.10.2008

Re: Bas lepo...

To nije razlog.

To je izgovor.

Cirkas, a?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:22 12.10.2008

Re: Bas lepo...


zeljudina1
Jeremic ...... je jedan od retkih koji bar pokushava da uradi neshto sa onim shto su patriJote vec zasrale


zeljudina1
Da, ali ako znaju gde on gresi, onda isto tako znaju i sta nije pogresno!

PA ZASTO ONDA NESTO NE URADE??????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoochie coochie man
NISU MINISTRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


zeljudina1
To nije razlog.

To je izgovor.


Cirkas, a?

ma jok, citam i smejem se

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana