B92 Blog    Članovi    Jasmina Tesanovic    Prosao "Nece Proci"

Jasmina Tesanovic
19:27
SUB
11
OKT

Prosao "Nece Proci"

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=10&dd=11&nav_id=323001

Bilo je mirno i veselo. Ne znam samo koliko nas je bilo ukupno jer je policije bas bilo dosta. Ali definitvno nas je moglo biti vise, narocito one srednje generacije koja se setala u protestima 96-97, takozvanih obicnih gradjana. Imala sam utisak da sve ucesnike poznajem, i verovatno je i bilo tako. Mnogo mnogo stampe i glasne muzike: najvise sam cenila O Bella Ciao i Bandiera Rossa u nekom bas super aranzmanu sa violinama. Govorancije su bile kratke i jasne, posebno me je odusevila nasa Zoje koja je imala uzasnu tremu kad su je zamolili da nesto kaze kao feministkinja ali je onda zato bila prava Diva, sto ona i jeste. Clanica banda Charming Princess i moja glumica Nefertiti koja igra najseksipilniji trbusnjak sto sam ikad videla zahvaljujuci kolicini koju obrce.

Premorena sam od zivota ali od manifestacija ove vrste nikad. Zasto? Zato sto mi izazivaju neki visak energije, onaj optimizam bez razloga, adrenalin za svakodnevnicu...tako lekovite osobine za demokratiju. Eto to je nesto sto ovom nasem narodu nedostaje: vise ulicne spontane demokratije. Mnogo stvari ne volim kod Italijana ali zato neizmerno cenim sto jednostavno sidju na trg ako im Posta poveca cenu telefonskog impulsa na primer.
Nas digose nacisti i fasisti koji su onako vulgarno podizali treci prst i dovikivali bog te pita sta dok smo prolazili. Gledam ih onako jadne, mislim ne samo jadne sto su nacisti vec jadni po svojoj vulgarnosti. Ili to ide zajedno? Da ne uletim sad i ja u neko deterministcko razmisljanje. Razmisljanje je uvek opasno ako nije dovoljno slobodno i emotivno. Pa da rizikujem: kako se Dacic tako dobro pretvorio u organizovao od Slobinog malog u pravog antifasistu, a jeste. Odrzao je slovo juce na teveu i red danas u gradu. Kako je levicarska retorika u nas zastupala genocidne ideje? Sta je tada radila desnica, ovi fasisti i nacisti kad im je levica oduzela kruha. Pomislih na konfuziju koju je u glavi mog oca izazivala prica o cetnicima u njegovoj Hercegovini koji zatvaraju "nase" muslimani dok komunisti sa crvenim zastavama pricaju o srpstvu. Dobro, sad je to sve proslo, kao neki novi red se uspostavio, Kosovo je Srbija a mi Haskom tribunalu saljemo pisamce iz UN-a. Naravno ne svi, vec samo oni koji imaju sengensku vizu, a bas ih i nema mnogo. Ja kuburim vazdan i svi koje znam oko mene: deficitno dobro je sloboda kretanja iz ove zemlje. Iako je benzin pojeftinio, destinacije su sve dalje.
Oduvek sam bila levicarka i verovala u nesto neodredjeno sto vuce na feminizam, anarhizam . Ne zato sto je to najbolji ekonomski ili politicki model vec zato sto me onaj drugi gusi, oduzima mi sve svakodnevne radosti. I sto kad ih vidis na trgu bilo da su trojica ili tri hiljade unose tugu, neko ludilo i nasilje. Eto to je moj antifasizam.





Komentari (66)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Goran Vučković  19:37 11.10.2008
Preporuka: 7

Samo na sopstvenu odgovornost

#Link  Replika: 1
Razmisljanje je uvek opasno ako nije dovoljno slobodno i emotivno.

Ma ništa opasnije od razmišljanja - toga se treba kloniti :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Covek u belom  00:42 13.10.2008
Preporuka: 1

Re: Samo na sopstvenu odgovornost

Goran Vučković
Razmisljanje je uvek opasno ako nije dovoljno slobodno i emotivno.
Ma ništa opasnije od razmišljanja - toga se treba kloniti :)
Ponekad je zaista tesko odoleti. :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  19:41 11.10.2008
Preporuka: 0

Ništa

#Link  Replika: 0
Kao da ovde nema ničega više...
premalo je onih kojima je stalo do bilo čega...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  19:50 11.10.2008
Preporuka: 2

Bella Ciao!

#Link  Replika: 3
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  19:52 11.10.2008
Preporuka: 1

Bandiera Rossa


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  00:31 12.10.2008
Preporuka: 0

Re: Bandiera Rossa

JJ Beba


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  00:38 12.10.2008
Preporuka: 0

Re: Bella Ciao!



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  19:53 11.10.2008
Preporuka: 5

Yas,

#Link  Replika: 5
smem li da te zovem La Pasionaria?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  19:57 11.10.2008
Preporuka: 0

Re: Yas,

pa sad sto se mene tice mozes
al ne znam kako ce da utice na moj vec poljuljani imidz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  20:02 11.10.2008
Preporuka: 1

Re: Yas,

pa sad sto se mene tice mozes

Gracias Dolores:)))
Za image ne brini, it's all taken care of.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  20:07 11.10.2008
Preporuka: 0

Re: Yas,

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ecce-florian  23:20 11.10.2008
Preporuka: 0

Re: Yas,

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
apatrid  14:28 12.10.2008
Preporuka: 0

Re: Yas,

Jasmina Tesanovic
pa sad sto se mene tice mozesal ne znam kako ce da utice na moj vec poljuljani imidz


molim Vas, ne preterujte sa La Pasionariom. Bend koji izvodi bella ciao u tom aranzmanu zove se Modena city ramblers, a bandiera rossa Banda bassoti koji su bukvalno presvirali i potpuno isto otpevali kao KUD Idijoti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
neny  19:56 11.10.2008
Preporuka: 0

kako razumeti klerofasiste?

#Link  Replika: 1
Oduvek sam bila levicarka i verovala u nesto neodredjeno sto vuce na feminizam, anarhizam . Ne zato sto je to najbolji ekonomski ili politicki model vec zato sto me onaj drugi gusi



i ja ne mogu da shvatim te ljude koji pristaju da nikada ne odrastu,da nikada ne izgrade svoj identitet ,personalitet,postanu ljudi.
oni "identitet" o kome tolko pricaju nemaju,zato sto je on inkompbatibilan sa kolektivizmom(vi tu imate samo identifikaciju sa nacijom ili harizmatskim vodjom).vi tu pristajete da prestanete da postojite kao covek i postajete deo rulje,imate tri prsta ,dignutu desnu ruku i to je sve, na tome se vas "identitet" zavrsava,vi zaprvo nikada ne postajete osoba.
ne razumem i ne mogu da shvatim da neko moze da se hrani mrznjom i tudjim strahom,umesto ljubavlju!
ne mogu da shvatim da neko moze videti vrednost i vrhunsko zadovoljstvo kada gleda da neko ko je slabiji pati,i da jos smatra da je jako veliki frajer!

ne mogu da shvatim tu ideologiju ,ajde da drzimo ikonu,noz u zubima i cekamo prvu priliku da zakoljemo nekog!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Covek u belom  00:46 13.10.2008
Preporuka: 4

Re: kako razumeti klerofasiste?

neny
oni "identitet" o kome tolko pricaju nemaju,zato sto je on inkompbatibilan sa kolektivizmom(vi tu imate samo identifikaciju sa nacijom ili harizmatskim vodjom).vi tu pristajete da prestanete da postojite kao covek i postajete deo rulje,imate tri prsta ,dignutu desnu ruku i to je sve, na tome se vas "identitet" zavrsava,vi zaprvo nikada ne postajete osoba.
Ajd priznaj da si ovo sama smislila i da ti niko nije pomogao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  19:59 11.10.2008
Preporuka: 10

kosovo je

#Link  Replika: 1
Kosovo je Srbija a mi Haskom tribunalu


Kosovo je Srbija.
Sve ostalo je Delta.




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  00:12 12.10.2008
Preporuka: 0

Re: kosovo je

maksa83
Kosovo je Srbija a mi Haskom tribunalu


Kosovo je Srbija.
Sve ostalo je Delta.





ma i to ce biti delta soon, ne brigaj:))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  20:11 11.10.2008
Preporuka: 2

Deklaracija o pomirenju

#Link  Replika: 0
Pa da rizikujem: kako se Dacic tako dobro pretvorio u organizovao od Slobinog malog u pravog antifasistu, a jeste.

Ovo mi je mnogo simpatično - čini mi se da samo pokazuje koliko je Srbija gladna političara koji rade svoj posao na javnoj funkciji i drže bar neki elementarni nivo (političke) korektnosti što se tiče javne reči.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  20:23 11.10.2008
Preporuka: 4

VRLO NAIVNO

#Link  Replika: 10
Antifašisti su naivno održali skup (a još gluplje što su se vređali što je Ivica "izjednačio" dva skupa), jer je očigledno da je MUP planirao da izgazi fašiste, a ovako ništa :(
Naime ako MUP kaže nema skupa! i fašisti dođu => gaženje.
A ako dođu i jedni i jadni (a zabranjeno je) onda je ipak malčice bezveze da (zbog istog izgovora) mlati samo jadne.
Ali eto u svoj svojoj velikodušnosti ste i malo preterali.
Ne kaže naš narod bez veze "leg'o ko budali šamar!"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  20:37 11.10.2008
Preporuka: 0

Re: VRLO NAIVNO

nije rec o narodu vec i politici naroda
a naivnost boze moj...meni naivnost lezi bolje od prefriganosti
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  20:39 11.10.2008
Preporuka: 1

Re: VRLO NAIVNO

a naivnost boze moj...meni naivnost lezi bolje od prefriganosti
*novo

Eno gore - koristim priliku da tuzim imenjaka Malkovicha - on tvrdi da ste protestovali, u sustini, protiv sebe.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  20:41 11.10.2008
Preporuka: 0

Re: VRLO NAIVNO

pa kad si licno tamo ne moze da bude protiv sebe
to je vec prefriganost
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  22:54 11.10.2008
Preporuka: 4

Re: VRLO NAIVNO

koristim priliku da tuzim imenjaka Malkovicha - on tvrdi da ste protestovali, u sustini, protiv sebe.
Svaka ti čast, kako možeš da ga čitaš :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas92  11:04 12.10.2008
Preporuka: 3

Re: VRLO NAIVNO

Eno gore - koristim priliku da tuzim imenjaka Malkovicha - on tvrdi da ste protestovali, u sustini, protiv sebe.

samo smo cekali maljkovica (tj prof. herberta) da nam objasni kako nemamo pojma i kako smo naseli na ideologiju "militantnog krila LDP"
odavno nisam video vecu demagogiju....
neko je vec rekao da je glupo i dosadno citati tekst ciji se kraj unapred zna.
ima tu istine...
inace, veliki pozdrav svim antifasistima u srbiji.




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
apatrid  14:30 12.10.2008
Preporuka: 1

Re: VRLO NAIVNO

Antifašisti su naivno održali skup (a još gluplje što su se vređali što je Ivica "izjednačio" dva skupa), jer je očigledno da je MUP planirao da izgazi fašiste, a ovako ništa :(
Naime ako MUP kaže nema skupa! i fašisti dođu => gaženje.


nije poenta napraviti od morona zrtvu policijske represije, vec je peonta u tome da se srpsko drustvo suprodstavi fasizmu. Policija ne treba da radi nas posao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  01:00 13.10.2008
Preporuka: 1

Re: VRLO NAIVNO

da se srpsko drustvo suprodstavi fasizmu
KAKO? Na ulici?
Policija ne treba da radi nas posao.
Naprotiv, policija treba da održava red (a mi da ocenjujemo rad policije). Zabraniti fašiste, ako se pojave - uništiti ih (nema represije, samo poštovanje zakona).
suprodstavi
Zapravo se kaže (piše) suprotstavi. (jednačenje po zvučnosti se ne vrši ispred s i š)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Covek u belom  01:07 13.10.2008
Preporuka: 0

Re: VRLO NAIVNO

NNN
Zapravo se kaže (piše) suprotstavi. (jednačenje po zvučnosti se ne vrši ispred s i š)
t i s su jednaki po zvucnosti - oba bezvucna.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
apatrid  11:43 13.10.2008
Preporuka: 0

Re: VRLO NAIVNO

KAKO? Na ulici?


Između ostalog - i na ulici.

Naprotiv, policija treba da održava red (a mi da ocenjujemo rad policije). Zabraniti fašiste, ako se pojave - uništiti ih (nema represije, samo poštovanje zakona).


To je Vaše mišljenje. Ja mislim da zabrana može samo da im koristi. Njihov stav i jeste da se bore protiv "okupacione vlade". Zabranama te vrste im se daje za pravo. Društvo, pak, treba da pokaže da ne toleriše ove nakazne ideje.

Zapravo se kaže (piše) suprotstavi. (jednačenje po zvučnosti se ne vrši ispred s i š)



U pravu ste, hvala na ispravci. Lapsus kao takav. Ovo, međutim, nikako ne znači da ste u pravu i povodom gore navedenih stavova.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  16:42 13.10.2008
Preporuka: 0

Re: VRLO NAIVNO

Covek u belom
NNN
Zapravo se kaže (piše) suprotstavi. (jednačenje po zvučnosti se ne vrši ispred s i š)
t i s su jednaki po zvucnosti - oba bezvucna.
:))))))))))))) TAČNO! (a ja se pitam što mi ne pada na pamet još neki primer sa TS, nego samo sa DS - predstava, predsednik...) Hvala.
Društvo, pak, treba da pokaže da ne toleriše ove nakazne ideje.
Mislim da je naša najveća pobeda (jako mali) broj u kojem su oni došli. Međutim, jedan prijatelj reče:"Oni rade sklekove, dok mi ovde..."
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
garcon  21:06 11.10.2008
Preporuka: 0

:O)

#Link  Replika: 1
Nisi ti za dz moja favorite... hvala, hvala, hvala...
Lepo ste vi to izveli... da sam u Bgd bio bih sa vama na barikadama!!!!!!

:O)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  21:08 11.10.2008
Preporuka: 0

Re: :O)

ma ima barikada svuda mon garcon
ja ih svuda nadjem jer su mi bitne
merci
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  22:48 11.10.2008
Preporuka: 3

nedostajao nam je Srđan Mitrović

#Link  Replika: 0
da baci par živopisnih teorijski elaboriranih kletvi na fašiste

ovako je ostao osećaj da su se jeftino izvukli
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  23:28 11.10.2008
Preporuka: 8

zvuči mi kao

#Link  Replika: 0
neko jako poznat, ali nikako da se setim....Ko
a cvrčci - cvrče

Oduvek sam bila levicarka i verovala u nesto neodredjeno sto vuce na feminizam, anarhizam . Ne zato sto je to najbolji ekonomski ili politicki model vec zato sto me onaj drugi gusi, oduzima mi sve svakodnevne radosti


neprocenjivo

Btw, jedna od funkcija Murije i jeste da možeš hodati Gradom i da ti nacoši izgledaju jadno.
Eto komplimenta Ministru Murije, uradio čovek posao
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  00:26 12.10.2008
Preporuka: 3

zašto nije bilo običnih građana

#Link  Replika: 19
Ali definitvno nas je moglo biti vise, narocito one srednje generacije koja se setala u protestima 96-97


Poštovana Jasmina,
ovde se nekako osetih prozvana jer sam bila na svim protestima ne samo navedenih godina, već i potom, sve do 5. oktobra... Što se tiče antifašizma, on se za mene podrazumeva, radujem se svakom 9. maju... A na ulicu bih opet izlazila ako bi to prinudilo vladu i skupštinu da brže ispunjavaju predizborna obećanja, ali nikako zbog skupa izgrednika koji zaslužuju jedino prezir i posao je policije da spreči njihovo, prethodno zabranjeno okupljanje.

Ali poštujem Vaš izbor i Vaše ideje, samo ne volim bezrazložne prozivke. Srdačan pozdrav.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stijak92  15:46 12.10.2008
Preporuka: 4

Re: zašto nije bilo običnih građana

ali nikako zbog skupa izgrednika koji zaslužuju jedino prezir i posao je policije da spreči njihovo, prethodno zabranjeno okupljanje.

E baš zato nisam ni ja bio na skupu. Zabranom skupa je prestala potreba da fizički sprečavamo naciste da se okupe. A ukoliko je bila potreba da se ipak promovišu antifašističke ideje, skup se mogao onda premjestiti na neku drugu lokaciju ili održati u neko drugo vrijeme. Ovako je bila obična provokacija i želja da se izazove sukob sa nacistima.

Inače, militantni antifažizam prezirem. U nekim evropskim državama imate veoma nasilne grupe antifašista (antifa huligani, skinsi) koje prave svoje spiskove fašista, gone ih i prebijaju, napadaju njihova okupljanja i slično. Da fašisti imaju vlast u državi ili podršku od strane države - ja bih se bez dvojbe uključio u militantne antifašističke pokrete - ali - ukoliko vlast postupa na odgovarajući način sa fašistima, zabranjuje im skupove i slično - treba pustiti da rade svoj posao. Sve ostalo je obično huliganstvo i želja za fajtom i sa antifašizmom su povezani kao i domaći "navijači" sa navijanjem.

Mislim da bi mnogo pametnije bilo politički se boriti za zabranu fašističkih organizacija i kad urade neku glupost - organizovati mirne proteste gdje bi pozivali na njihovu zabranu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  16:23 12.10.2008
Preporuka: 0

Re: zašto nije bilo običnih građana

i sa antifašizmom su povezani kao i domaći "navijači" sa navijanjem.

Jel neko rekao "vracarac92"? :)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  07:12 13.10.2008
Preporuka: 2

Re: zašto nije bilo običnih građana

Ali definitvno nas je moglo biti vise, narocito one srednje generacije koja se setala u protestima 96-97

Moglo nas je biti više ali sve je bilo više nego besmisleno organizovano. Nisam bio lenj, u subotu sam krenuo na protest sa tri drugara ali kada smo odustali čim su počeli da puštaju muziku iz otpisanih i Bandiera rossa. Od antifašističkog skupa neko je želeo da naprvi komunistički performans a ja (a kako stvari stoje ni većina ljudi kojima je fašizam stran) u tome neću da učestvujem. Komunizam i fašizam su po meni dve strane iste medalje a čini mi se da je smešna posećenost oba skupa to dokazala.
I još jedna stvar mi nije jasna, zašto su "antifašisti" krili lica? I zašto baš palestinskim maramama? Kakve veze imaju palestinci i Srbi? PLO i antifašizam? Čemu sve to?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  08:07 13.10.2008
Preporuka: 4

Re: zašto nije bilo običnih građana

I zašto baš palestinskim maramama? Kakve veze imaju palestinci i Srbi? PLO i antifašizam?

Zato što je to cool
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  08:15 13.10.2008
Preporuka: 5

Re: zašto nije bilo običnih građana

Zato što je to cool

Vidiš, nisam to shvatio. Da sam znao da je karneval u pitanju verovatno bih poneo sombrero.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  08:16 13.10.2008
Preporuka: 0

anarhisti

vezuju marame preko lica
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  08:18 13.10.2008
Preporuka: 4

Re: anarhisti

vezuju marame preko lica

Traume iz detinjstva - misle da nisu dovoljno lepi za fotografisanje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  09:02 13.10.2008
Preporuka: 2

Re: anarhisti

Traume iz detinjstva - misle da nisu dovoljno lepi za fotografisanje
Mož biti, mada sumnjam (kako je ovo lepo sročeno). Mislim da je cela TAKVA antifa priča jedan izetno neozbiljan pokušaj raznoraznih nedoje....h i nedoraslih likova da stekne makar i minut medijske pažnje na osnovu koje bi počeli da grade neku (polu) političku ili NVO karijeru. Pazi, bilo je tamo i iskrenih antifašista (većina) ali celu priču su izgleda vodili neki pozeri kojima je, bar se meni tako čini, jedini cilj da naprave karijeru a'la Čeda. Ali ne verujem da će uspeti, za razliku od njih Čeda (kaga apsolutno ne podržavam) ima mnogo više šlifa, takta i razuma. Uostalom da li se iko još seće onog Simona? Šta bi sa njim? Probao i propao. Bez ljutnje, on je meni bio simpatičan sa onim prozorom, i koliko jutros sam pročitao njegov tekst na ovom blogu ali čini mi se da ne poseduje nikakav liderski kapacitet.
vezuju marame preko lica

Ko Majkl Džekson
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  09:17 13.10.2008
Preporuka: 1

Re: anarhisti

a zasto neki nose kravate kao simbol a neki stikle a neki burke a neki sesire
misle da su dovoljno lepi jel to?
mislim da se valja pre svega informisati a onda komentarisati
ja sam lepo pitala i saznala
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  10:17 13.10.2008
Preporuka: 1

Re: anarhisti

mislim da se valja pre svega informisati a onda komentarisati
ja sam lepo pitala i saznala
Pa vidiš da sam i ja pitao i saznao. Samo nije mi jasno kakave je veza između anarhista i Palestinaca? A i šta žele ti anarhisti? Kakva je njihova vizija društva i na kojim pozicijama sebe žele da vide?
P.S. A i malo mi je neprijatno da pričam sa nekim ko je pokrio lice, koga ne mogu da vidim. Imam osećaj kao da razgovaram sa nekim dželatom ili teroristom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  11:37 13.10.2008
Preporuka: 1

Re: anarhisti

nemoj da pricas
onda, na obostranu korist
najbolje kordon milicije izmedju i tamo gde nema dijaloga bolje spreciti nego leciti
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  12:43 13.10.2008
Preporuka: 1

Re: anarhisti

Čekaj, a šta hoće ti anarhisti?
Da li oni pristaju na dijalog i sa kim?
Kakve planove imaju za sebe?
Da li zaista misle da je anarhija rešenje?
Daj odgovori mi molim te. Ovako ne znam šta da mislim o njima, ne znam ni ko su ni šta su.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  13:20 13.10.2008
Preporuka: 0

anarhisti

su antifasisti na antifsistickom skupu
bilo je i ostalih
na tom istom
i bez marama
take it or leave it, idemo dalje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  13:45 13.10.2008
Preporuka: 1

Re: anarhisti

Jasmina Tesanovic
su antifasisti na antifsistickom skupubilo je i ostalihna tom istomi bez maramatake it or leave it, idemo dalje
Dobro. To mi je sada jasno ali šta su oni u slobodno vreme?
a šta hoće ti anarhisti?
Da li oni pristaju na dijalog i sa kim?
Kakve planove imaju za sebe?
Da li zaista misle da je anarhija rešenje?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  14:01 13.10.2008
Preporuka: 0

Re: anarhisti

Maskirana lica su tu iz prakticnih ali i simbolicnih razloga. Svako ima pravo na anonimnost, i to je veoma vazno u danasnjem drustvu. Ja nisam iz te price, ali mi je sasvim jasan rezon ljudi koji jesu. Takodje, ljudi koji su bili maskirani su mahom oni pored kojih zelis da budes ako dodje do sranja na ovakvim manifestacijama. Kao sto vec rekoh u par navrata, ako ASI ucestvuje u bilo cemu covek moze da bude bar donekle siguran da ce imati ko da drzi liniju.

vracarac92
a šta hoće ti anarhisti?


Anarhiju.

vracarac92
Da li oni pristaju na dijalog i sa kim?


Ako pod dijalog mislis kompromis, onda ne.

vracarac92
Da li zaista misle da je anarhija rešenje?


Da, ali samo zato sto je to istina.



Inace, cisto da ne bude zabune, ovo govorim iskljucivo u moje ime, kao moju interpretaciju stvari. Nisam ni u kom smislu povezan sa ASI ili bilo kim drugim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  14:20 13.10.2008
Preporuka: 3

Re: anarhisti

Da, ali samo zato sto je to istina.
Šta to znači?
Ako pod dijalog mislis kompromis, onda ne.
dakle samo njihovo mišljenje je ispravno i svi moraju da ga slede. A šta rade kada nema protesta?
Maskirana lica su tu iz prakticnih ali i simbolicnih razloga.
Majkl Džekson? Zečija usna? Prpa?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  15:17 13.10.2008
Preporuka: 0

Re: anarhisti

To znaci da je anarhija resenje, ne znam sta je nejasno oko te izjave. A razbacivanje sa svacijim pravom da ima misljenje je suplja prica. Svako ima svoje misljenje, ja moje ne bih imao da ne mislim da je ispravno. Licemerno je i debilno praviti se da tudje misljenje koje je suprotno mome moze meni da bude validno. That said, anarhizam ne zabranjuje nista tako da ako se ne slazes samnom a sve je po mome, ti bi mogao da zivis po svome. Jedino sta anarhizam ne prepoznaje je "sloboda" da budes sef ili politicar.

Inace, kada nema protesta bave se svojim stvarima. ASI ima organizovan sindikat zaposlenih, sindikat nezaposlenih, odsek za obrazovanje, zadnji put kad sam gledao u toku je bila neka prica o osnivanju potpuno slobodne biblioteke ako se dobro secam. Jedini ispravan nacin borbe za anrhizam je ponasati se u skladu sa svojim idealom. Sa tim u vezi, izvesni stavovi ASI mi smetaju, povremeno mi deluju previse usiljeno revolucionarno. Ali to je u sustini nebitno u kontekstu sadasnje situacije, za razliku od gotovo svih ostalih koji bi nesto da vicu oni su jedini zauzeti delanjem u skladu sa svoji mstavovima. Zato ih i ne vidis da masu i protestuju toliko cesto.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  07:21 14.10.2008
Preporuka: 0

Re: anarhisti

Licemerno je i debilno praviti se da tudje misljenje koje je suprotno mome moze meni da bude validno.
Ne mogu se složiti sa ovom konstatacijom. Poštovanje tuđeg mišljenja je, bar po meni, civilizacijska kategorija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  13:36 14.10.2008
Preporuka: 0

Re: anarhisti

Nisam rekao da ne postujem tudje misljenje, kazem da mi je neprihvativo kao validno ako je suprotno mome. Ne znam u opste koja je to fora sa glumljenjem ludila i izigravanjem povredjenih prava ako ti neko osporava misljenje. Niko te ne udara motkom po glavi da ne smes tak oda mislis, kazem ti da nisi u pravu. A ti nastavi da ne budes u pravu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  00:32 12.10.2008
Preporuka: 2

Dovikivanje

#Link  Replika: 7
Nas digose nacisti i fasisti koji su onako vulgarno podizali treci prst i dovikivali bog te pita sta dok smo prolazili.


Nisam siguran dal' su samo to vikali svo vreme ili su menjali repertoar, ali u jednom trenutku sam primetio da vicu "Ustase! Ustase!" sto prosto mora da je neki prevejani mudrac zamislio kao super ideju za povik upucen antifasistima.

Inace, moglo je da bude mnogo brojnije. Kapiram da je brojnost jednim delom izgubljena zbog toga sto je fasisticki skup zvanicno zabranjen pa su mnogi odustali. Kapiram takodje da nije lako naterati ljude da dodju na skup koji po svojoj definiciji postoji zbog potencijalnog fizickog okrsaja sa fasistima.

No dobro, bilo nas je. Muzika je bila sjajna (mada mi je zao sto su u jednom treutku prekinuli Territory od Sepulture na pola). Anarhisticke zastave u sred grada su uvek povod moje nesputane radosti a pogotovo ako su propracene anarcho-queer zastavama kao sto je ovde bio slucaj. Od govornika su mi devojka ispred queer bloka (valjda? ako sam dobro skontao?), onaj lik kojem zaboravih ime al' je imao pozamasnu bradu i stari partizan bili najbolji. Gost iz Hrvatske, kao sto je i sam rekao, nije imao neki pozamasan govor ali mi je neverovatno drago sto se pojavio.

Takodje, bizarno je kada je policija na "nasoj" strani. Neugodno je i ne osecam se ispravno tim povodom. Cak su me zaustavili na putu ka platou sa pitanjem dal' sam obrazovac, sto je dodatno cudno imajuci u vidu da sam imao zihernadle po sakou i serpa-plavu kosu, mada priznajem da simbol na majici koju nosih laiku iz daleka mozda i moze da lici na obrazovski logo.

Sve u svemu, bilo je dobro. Voleo bih da mislim da bi uspelo i bez panduracije, ali se pribojavam da to nije istina.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  00:41 12.10.2008
Preporuka: 0

Re: Đubrica

Sve u svemu, bilo je dobro. Voleo bih da mislim da bi uspelo i bez panduracije, ali se pribojavam da to nije istina.


da parafraziram Dobricu Ć. - "hoćeš da veruješ" da ne moraš da uputiš kompliment muriji ?
Nije slatko kada neko odradi svoj posao za koji ga plaćaju poreski obveznici, izgleda.

serpa-plavu kosu

definitivno nisi ona - Titova - vojska ili su te mnogo tukli u poslednje vreme
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  00:43 12.10.2008
Preporuka: 1

Re: Dovikivanje


Sve u svemu, bilo je dobro. Voleo bih da mislim da bi uspelo i bez panduracije, ali se pribojavam da to nije istina.

Živeti kao sav normalan svet - perfidnost kapitalizma - policija daje podršku anarhističkim demonstracijama :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  00:45 12.10.2008
Preporuka: 1

Re: Dovikivanje

Sve u svemu, bilo je dobro. Voleo bih da mislim da bi uspelo i bez panduracije, ali se pribojavam da to nije istina.

eeee kolega, lepa ti zurka. plava. marinsko plava
love it
ja mislila u vojsci ne sme se farba
:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  00:49 12.10.2008
Preporuka: 0

Re: Dovikivanje

Unfuckable
da parafraziram Dobricu Ć. - "hoćeš da veruješ" da ne moraš da uputiš kompliment muriji ?


Nisam bas toliko deluzivan da u tako nesto mogu da se nateram da verujem, ali mi nije drago sto je to istina.

Goran Vučković
Živeti kao sav normalan svet - perfidnost kapitalizma - policija daje podršku anarhističkim demonstracijama :)


Ah, da, kao da anarhisticke i EU zastave zajedno nisu bile dovoljno paradoksalne... :)

Do duse, trofej za prvo mesto u WTF natjecanju nosi lik s aDrazom na majici i natpisom "ravna gora pobediti mora", pa jos i zakacenim antifa bedzom u sred skupa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  00:51 12.10.2008
Preporuka: 1

Re: Dovikivanje

JJ Beba
eeee kolega, lepa ti zurka. plava. marinsko plava
love it
ja mislila u vojsci ne sme se farba
:)


Bila je bolja sinoc na Lollobrigida koncertu, u medjuvremenu sam morao da je ukrotim jer se raspala. Al' fala, dakako :)

Za vojsku pojma nemam, u petak je (ponovo) ofarbah. Videcemo sta ce reci u ponedeljak kad odem :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN