BEOGRADSKI JAVNI SERVIS

Branislav Kovačević Cole RSS / 19.07.2007. u 10:45


RTS
RTS

Lepo li je biti Glavni grad! Lepo li je imati Javni servis, a u njemu posebno Beogradsku hroniku & Žikinu šarenicu...Gradjani Srbije (bar onaj njen deo koji uredno plaća TV pretplatu, ubedjen je da finansira Javni servis !), Subotičani, Novosadjani, Kragujevčani, Nišlije, Vranjanci (a tek oni...) uživaju da nas svakoga dana RTS informiše o tome koja se ulica popravlja u Beogradu, gde je popustila kanalizacija, a gde vodovod, kako se Ada pripremila za leto, koje su predstave na repertoaru Beogradskih pozorišta...Još kada nam se u studiju nacrta neko iz sfere lokalnih komunalija ili zdravstva....Prava milina ! Prosto svi upijamo te informacije, jer ćemo i MI jednoga dana svrnuti do Beograda, pa su nam te informacije od životne važnosti...Ali nije to sve ni nekorisno, dapače !

Vidimo Beograd se gradi, sprema nam se Univerzijada, obilaznica ova ili ona, rekonstruiše se ovo ili ono....Ne branim ja to !

Naprotiv !

Volim ja da mi Glavni grad, bude lep i umiven. Dolaze i nama, ponekad, ugledni gosti, pa je lepo provesti ih kroz čist i uredjen Grad…Ipak, oni ponekad krenu i na neku drugu stranu…ponekad zavire i u druge gradove, pa i sela.Podju do nekog manastira ili na zimske čarolije, pa se susretnu sa neobeleženim i razrovanim putevima, na raskrsnicama (bar onim bitnim) nema adekvatnog obeležja, gde sad (?), na koju stranu, a ako se pak i stigne do datog odredišta, onda nema prospekta koji će Vam pomoći da se bolje snadjete.

U svakom slučaju da ne odlutam od teme, pitam se hoće li se jednom i KADA sa programa tzv.Javnog servisa, skinuti Beogradski program, kao servisna emisija, kao emisija koja se tiče Beogradjana, a ne i svih nas. Nije li ta emisija samo još jedan u nizu dokaza da pretplatu NE TREBA plaćati. Nije li to samo još jedan dokaz visokog stepena CENTRALIZMA u svakoj sferi, a posebno u medijima.Nije li to još jedan dokaz centralističkog koncepta koji podržava ova garnitura na vlasti. Pitam se kad će Javni servis da prestane da se finansira kao Javni servis, a da radi kao privatna Tijanićeva-Koštuničina-Bgd Televizija. Pitam se koliko (tačno?) zaposlenih ima na RTS-u, a koliko u drugim, pravim, javnim servisima. Pitam se kada će se restruktuirati RTS, kako bi postao Javni servis. Pitam se zašto je fabrika “Zastava-automobili” poslala svoje radnike na ZZO, a to se ne sme sa RTS-om, tako da danas RTS, a ne Javni servis, ima više zaposlenih nego Fabrika automobila. Pitam se hoćemo li bar jedan posao uraditi do kraja i kako treba, ili je samo bilo važno ne dati frekvenciju BK televiziji,npr, oterati Karića u svet, a onda sve prestaje da bude važno. Hoće li neko po tom osnovu tražiti izručenje Karića, Mire Marković & ostalih živih…Baš bih voleo da vidim Javni servis koji će pokrenuti pitanje svih naših gradjana koji se nalaze na Interpolovim poternicama. Baš bih voleo da vidim Javni servis u nekoj emisiji, insajderskog tipa, o recimo duvanskoj mafiji…ili o privatizacijama koje su bile predmet njihove pažnje dok su navodno bili u opoziciji…

Mogao bih u nedogled….ovako!

Ipak, vracam se samo na Beogradski program, koji se emituje na RTS-u.Naravno da on kao takav ne bi bio predmet moje pažnje da se emituje na bilo kojoj Bgd lokalnoj tv stanici..Beograd je glavni grad i treba da ima niz radio i tv stanica, sa servisnim informacijama, ali zaboga miloga, zaista me ne zanima da li se i koliko dugo radi Nemanjina ulica, kao ni gde je sve nestala voda ili pukla kanalizacija.

Ako se već izlila, sad bar znamo gde i kako! Kao u stara dobra, Miloševićeva, vremena, a kako bi drugačije kad je njihov Ministar za informisanje, sada samo direktor RTS-a.

 

Na ovom mestu ponavljam organizacionu shemu RTS (skinuto sa njihovog zvaničnog sajta), tzv, Javnog servisa, pa neka gradjani sami pr-ocene kome plaćaju pretplatu:

Organizaciona šema RTS ima dve osnovne tehnološke vertikale: Radio i Televiziju. RTS čine:

Direkcija, nadležna za poslove koordinacije, kontrole, istraživanja tržišta i sprovođenja programske koncepcije. Direkciju sačinjavaju:

* Informacioni sistem

* Press

* Izgradnja i održavanje objekata

* Novi mediji

* Ljudski resursi

* Međunarodna saradnja

* Interna kontrola

* Nacionalne manjine i građ. prava

* Sertifikaciono telo

* Pravni poslovi

* Istraživanja RTS

Radio objedinjava funkcije organizovanja produkcije (dramski program...) i emitovanja radio programa. Organizacione celine u okviru Radio Beograda su:

* Prvi program

* Drugi program

* Treći program

* Program 202

* Programske službe Radio Beograda

* Tehnika radija

Televizija obuhvata programsku produkciju po tematskim celinama, informativno praćenje događaja i rad dva programska kanala. Televizija Beograd funkcioniše kroz:

* Informativni program

* Kulturno obrazovni program

* Zabavni program

* Program za dijasporu

* Programska podrška

Televizija obuhvata i TV produkciju koja se deli na:

* Izvršnu produkciju

* Realizaciju

U sklopu televizije je i Tehnika nadležna za ukupnu tehničku infrastrukturu televizije, kroz dva dela:

* TV operativa

* TV tehnologija

Finansije obuhvataju opšte poslovne funkcije i upravljanje pretplatom. Ovaj deo ima sledeće segmente:

* Plan i analizu

* Finansijsku operativu

* Knjigovodstvo

* Pretplatu

Komercijala i marketing obavlja poslove komercijalnog prihodovanja, nabavke, uvoza i izvoza. U ovom delu RTS postoje sledeće poslovne celine:

* Marketing

* Nabavka

* Uvoz/izvoz

* Ekonomsko-propagandni program

* Produkcija gramofonskih ploča RTS

U Zajedničke poslove spadaju:

* Bezbednost i

* Vozni park

U sastavu RTS su i:

* Radio-televizija Priština

* Muzička produkcija

* Emisiona tehnika

RTS ima 23 dopisnička centra u Srbiji, te u inostranstvu (u Vašingtonu, Briselu, Banjaluci).

Atačmenti



Komentari (135)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ruben Ruben 10:57 19.07.2007

RTS


Message in the bottle

by Branislav Guzina



Nadam se da me niko neće videti.Glupo bi bilo rizikovati toliko samo da bih sa balkona zgrade u kojoj smo zarobljeni toliko vremena bacio bocu sa ovom porukom.Uostalom, šanse da je netko i pročita ravne su nuli.A i da pročita, šta bi ko s tim i uradio?Ovako ipak, evo me, spreman da je bacim i pošaljem svetu. Teško da će mi ko poverovati.Ni ja nikako da sve to razumem i poverujem da je to moguće.Tim pre što ova zgrada nije zatvor, ne bar formalno, naprotiv.Nalazi se u samom centru grada najvećeg na Balkanu, okružena velikim rekama tako da su njena jedra uvek puna vetra i tako odoleva matici i pluta u mestu trošeći svakodnevno ogromne količine energije. Već ta činjenica, taj imperativ statičnog usred te matice kretanja i pokreta je paradoks koji je teško razumeti, a kamoli sve ostalo.Građani su spontano zgradu nazvali Bastilja, pre svega zbog toga što je bilo opšte poznato da onaj ko jednom uđe u nju više ne izlazi (ne u komadu).Sve do velikog Pada zgradom je vladalo Veliko Bratsvo koje je tada zamenjeno vladavinom više Tajnih bratstava ( pridev ,,tajnih,, je uglavnom proceduralno pitanje dizajna ).Ta promena vladavine nad Zgradom je dovela i do izmene njenog imena. Sada sa ponosom nosi ime Javnog Sokoćala.Sve te promene međutim nisu imale nekog značaja za nas unutra.Mislim na nas koji opslužujemo Sokoćalo, redovno podmazujemo njegovu masivnu mehaniku, krpimo jedra bez kojih bi nas odnela matica vremena i uopšte radimo svoj posao koji nam je u ovoj kastinskoj organizaciji Zgrade namenjen.Za same članove Tajnih bratstava je stvar postala složenija nego u vreme Velikog Bratstva pre Pada. U tim dramatičnim danima vladala je velika pometnja u kriterijumima izbora.Naviknuti na Veliko bratstvo teško je bilo proceniti kome od Tajnih bratstava se priključiti.Nenaviknuti na ideju pogreške, članovi su brzo doneli odluku da po principu pola-pola svi uđu u dva glavna bratstva- Bratstvo urbanih hulja i Bratstvo ruralnih bitangi.Tako se stvar u kući stabilizovala i mi smo nastavili da krpimo i podmazujemo.Naravno ni mi koji nismo članovi, nismo svi isti ali svi podjednako poznajemo zakone Zgrade. Kao obični opslužitelji uglavnom nismo izloženi njenom gnevu jer ne pretstavljamo opasnost za njen mehanizam.Na kraju krajeva ona uvek može naći zamenu za nekog krpača jedara ili podmazioca i mi to jako dobro znamo. Tokom devedesetih Zgrada je doživela najveće potrese.Valjda zbog ratova koji su se vodili postala je još važnija nego što je inače bila.Teško nam je bilo da se snađemo u sve većem broju članova Velikog bratstva koji su došli u kuću.Tada se ukupan broj nas u Zgradi više nego duplirao.Novi članovi su prosto lutali Zgradom, slabo su šta znali, o samom sistemu koji je u njoj vladao gotovo ništa.Nama je to bilo komično ali smo dobro pazili da oni to ne primete.Ipak su oni bili članovi a mi opslužioci i taj red se u Zgradi uvek dobro poštovao.Peti, a zatim i Šesti Službenik koji ga je nasledio (to je tradicionalna titula prvog čoveka Zgrade, još od njenog postanka) je sigurno znao šta radi i zašto je to sve potrebno.Bez obzira na sve teškoće, a nije ih bilo malo, mi smo imali svog Generala, čoveka koji se brinuo za bezbednost Zgrade i kome smo verovali.Čak ni bombardovanje Zgrade u kome je naša kasta opslužitelja pretrpela ozbiljan gubitak nije bitno poljuljala naše poverenje u Generala.Mislili smo da ako se već desilo, verovatno se nije ni moglo izbeći.Da jeste, General bi to sigurno odradio, čak i protiv volje Službenika koga nikad i nismo smatrali svojim, on je ipak pripadao pre svega Bratstvu. Naravno, nismo imali iluzija. General je bio tu da pazi.Na sve nas, i članove i nas opslužitelje.Svuda je imao svoje ljude koji su bili među nama, tačnije bili su deo nas.O tome nismo pričali iako smo bili prosto opsednuti pogađanjem ko bi to mogao biti. Tu i tamo, General bi sa Službenikom dodelio neku varijabilu ili čak i stan nekome iz naše kaste.To je bio siguran znak da je bio njihov čovek.Ali, slabe je vajde bilo od toga.Oni su tačno znali šta rade pa su te nagrade i stanove opslužiteljima dodeljivali neposredno pred odlazak u penziju, što je nas ostavljalo bez efekta sem onog iznanađenja da je taj bio Generalov i zebnje ubrzanog preslišavanja šta smo sve možda nekada izgovorili u prisustvu tog nagrađenog.Ta iznenađenja su često bila šokantna.Zamislite svog kolegu sa kojim ste sa puno poverenja pričali svašta i onda otkrijete da je dobio stan!? Još gore je bilo kada bi neko od nas preko reda (ne zbog penzije) dobio stan.Njega su odmah prebacivali u neku drugu Zgradu, jer Sistem je naravno imao više zgrada različitih namena i lokacija, a mi bi smo tada bar par meseci bili u panici pitajući se šta je taj odradio?Često smo taj odgovor odmah dobijali prostim prebrojavanjem.Neko bi jednostavno nestao, mi bi malo u sebi strašljivo gunjđali i zatim bi sve leglo na svoje.To je tako bilo u Zgradi, ne pardon, to tako jeste u Zgradi.
Najteže je ipak bilo u vreme velikog Pada. Prvi i jedini put je mehanizam Zgrade stao, ona se sama otkačila i krenula niz maticu.Otišla je samo par stotina metara nizvodno i, neverovatno, mi smo je zaustavili.To je bilo potpuno herojski.Gotovo fantastično! Naravno, oduvek smo znali da ovi iz Bratstva ne znaju ništa o mehanizmu Zgrade.Oni ne bi znali ni svetlo da upale , kamoli da održavaju taj komplikovani i osetljiv pogon.U tim satima, tačnije minutima kada se Zgrada pokrenula pod udarcima velikog Pada (deo Zgrade je čak bio i zapaljen) mi smo prosto refleksno, trenirani godinama, jurnuli bez razmišljanja da uradimo ono za šta smo sve vreme bili obučavani.U tim potpuno dramatičnim trenutcima jasno se videlo od kakvog je sjajnog materijala mehanizam napravljen.Tehnološki on jeste bio zastareo,ali tada kada je napravljen, pravljen je da traje.Strateški, svi sistemi u njemu bilo su duplirani, i videvši sa prozora da nas je matica ponela, jurnuli smo potpuno ludi, poneti tom fantastičnom slikom koju je bilo nemoguće i zamisliti, ka podrumima Zgrade gde je bilo srce mehanizma, sva ta neverovatna arhitektura ogromnih zupčanika izlivenih od najkvalitetnijih čelika, prenosnih mehanizama, monumentalnih blokova agregata, čitavog instrumentarija mesinganih indikatora pritiska i temperature, rukohvata, sve to smo u trenutku pokrenuli prebacivši na maksimum snage koja nikada do tada nije upotrebljena.Ta ogromna moć od koje se potresla čitava Zgrada ustremila se tada na snagu matice koja nas je nosila i mi smo se molili da su ostali uspeli da zamene pokidana jedra Zgrade i tako pomognu plemenitim mašinama koje su, i same iznenađene ali spremne, godinama negovane našom pažnjom i ljubavlju, urlale, sigurne i moćne.Stali smo!!!
Oznojeni, prljavi od ulja, pocepanih odela, zadihani, pogledali smo jedni druge s neskrivenim ponosom i gotovo istog trenutka svi smo shvatili šta smo učinili!Gledali smo se i nismo mogli da verujemo.Decenijama smo zamišljali, maštali, generacije su o tome sanjale i sada kada se to dogodilo, šta smo uradili!Skočili smo sa svim svojim znanjem i snagom da odbacimo slobodu, vođeni refleksom našeg opslužiteljskog bića, nesposobni da stanemo, pobunimo se protiv tog poriva, protiv nas samih! Užas!Još smo stajali blokirani tom nemilosrdnom istinom, kada začusmo glasove onih koji su silazili ka nama.Znali smo da to nisu članovi Velikog Bratstva koji su svi pobegli iz Zgrade već u prvim minutama Pada.Ugledali smo ih kako silaze raširenih ruku i širokih osmeha i već smo bili u zagrljaju i čestitanjima članova Tajnih Bratstava koji su rukovodili Padom.Osmehivali smo se, pružali svoje desnice i čvrsto stezali svojim prljavim i od ulja masnim šakama, njihove meke i bele ruke i gledali smo se.Gledali smo se, znajući da je gotovo i da to sebi nećemo oprostiti.
Članovi novih Bratstava su preuzeli Zgradu i imenovali Sedmog(privremenog) Službenika, njega je ubrzo zamenio Osmi, i to vreme od svega par meseci je bilo vreme povratka.Članovi srušenog Velikog Bratstva su se vratili u zgradu, pojedinačno i u grupama, svi noseći na reveru značke Tajnih Bratstava kojima su pristupili.Mi opslužitelji smo radili svoj posao, ćutke i nevoljno, izbegavajući da pričamo o onom trenutku našega srama.
Zgrada se vratila svom uhodanom ritmu, sigurna i zadovoljna sobom.U njoj, kao i u drugim Zgradama velikog Sistema, stanje se stabilizovalo postignutim konsenzusom Tajnih Bratstava.Imenovan je novi Deveti Službenik, koji je barokno ušao u Zgradu,i isto tako širokim potezima okačio na nju tablu sa njenim novim imenom –Javno Sokoćalo- i ponosno, sa indignaciom odbacio titulu Deveti, obznanivši da je on, od ovog trenutka -Veliki Službenik-.Mi smo slegli ramenima.
Zaista nam je bilo svejedno.Iako ništa više nije bilo isto, sve je ostalo isto.Samo smo se mi opslužitelji nešto malo promenili.Radili smo, naravno, ali nekako bez volje, bez vere.Nekakvo tupo osećanje da je sve završeno, promašeno i da smo dodirnuli konačno i bespovratno, ispunilo nas je sve.Nije nas zabrinulo ni to što je Veliki Službenik odbio da imenuje Generala, već je sam preuzeo i tu funkciju.Ravnodušno smo posmatrali bivše članove Velikog bratstva kako sada sa puno entuzijazna obavljaju iste poslove i funkcije koje su radili i pre Pada, ali sad kao ponosni članovi Tajnih Bratstava. Veliki Službenik je razložno zaključio da u Zgradi ima previše ljudi i odmah je otpustio par hiljada, većinom opslužitelja.Pa dobro, valjda to tako mora.Bitno je da Zgrada i dalje sigurno stoji i odoleva matici. Istina, i dalje troši ogromne količine energije, troši nas ljude, i nemoguće je da sve to nema nikakvog smisla.Ipak sve to neko plaća i nisu to male pare.Jedino što nikako da shvatim i pronađem taj smisao.A trudim se, zaista.Ne samo smisao ove, naše Zgrade, već i svih ostalih koje Sistem poseduje.Sve su one dobile svog Velikog Službenika, svoje nove table na kojima obavezno piše –Javno...-, i mada znam da sve to može i hoće sigurno da traje ko zna koliko, ne mogu, eto ne mogu da pronađem ideju, nekakav razlog i smisao svemu tome.Pogotovo ne posle velikog Pada.Ono ranije, pre Pada, taj nedostatak smisla je nekako i imao neki smisao.Bilo je to tada u izvesnom smislu prirodno, to odsustvo smisla, u tome je baš i bila sama Ideja, znači bilo je toga, nečega.Danas, nekako osećam, znam da to ne može tako, nije jednostavno prirodno, i zato i činim ovaj očajnički potez i pišem, istina više nego što sam planirao i teško ću ovo sve gurnuti u bocu, ali uspeću, i znam da će je matica reke odneti do mora gde će je prihvatiti tople morske struje i odneti do nekog ostrva u Južnim morima, nekom sa one čuvene tri palme, i možda će na nekom od njih biti i neki brodolomac koji će žedno uzeti i pročitati moju poruku i možda će ( ipak on ima toliko slobodnog vremena) on uspeti da pronađe rešenje, otkrije smisao svemu ovome, i ko zna, možda će poželeti da pošalje svoj odgovor bacivši bocu u more i ko zna, ipak to nije nemoguće, možda ta boca i stigne do nas, i otkrije nam ono što toliko vremena tražimo, ako ne nama, onda bar našim potomcima, jer nismo mi valjda najgori pa da jedini živimo bez ikakvog smisla, bez neke Ideje, nečega, bilo čega, pa ipak smo i mi nekakvi ljudi. A možda i nismo?



Dejan Nikolic Dejan Nikolic 11:18 19.07.2007

Hronika

Verovatno je u pitanju inercija i totalan nedostatak racionalne misli u menadzmentu RTS-a... ponasaju se isto kao za vreme RTB-a kad to i jeste bila manje vise servisna televizija Beograda. Banetova Hronika je bila jako popularna svuda (cini mi se).

Danas, pored toliko lokalnih televizija, RTS bi zaista morao da promeni koncepciju a komunalne probleme Beograda ostavi Studiu B recimo.
Džudi S Džudi S 11:28 19.07.2007

RTS

Poštovani BKC,

RTS je medijski javni servis Srbije. Svakodnevno, u popodnevnim satima, na drugom programu RTS-a emituje se emisija " Ovo je Srbija " jedna vrsta hronike za velike i male gradove u Srbiji.
Ekipa emisije " Žikina šarenica " koja se emituje vikendom, obilazi Srbiju, i tokom leta ne emituje se iz beogradskog studija.
I redakcija naučno obrazovnog programa trudi se da svoje emisije uskladi sa željama i potrebama svih stanovnika Srbije, ne samo nas Beograđana.

Redakcija Informativnog programa u svojim info.političkim emisijama dovodi goste političare iz svih političkih stranaka.
Najveći prostor u info.emisijama daje se najvećim i najbrojnijim političkim strankama - a to su DS i SRS.
Na RTS-u je u toku sistematizacija, i mnogo će zaposlenih otići, uz otpremnine, koje su manje nego u organima državne uprave.

Toliko za sada, molim Vas da ovaj komentar ne shvatite kao odbranu RTS-a već kao objektivan prikaz stanja u RTS-u.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:46 19.07.2007

Re: RTS

Ne mogu, uprkos Vasoj zelji, da Vas post razumem drugacije nego "advokatski"..Ne branim da imate takav stav, ali RTS bi trebalo da bude Javni servis (pronadjite negde definiciju sta to ON sve treba da radi i ima) te u tom kontekstu za emisije tipa "Bgd program" i slicne, a da ne govorim o Zikinoj sharenici ne bi smelo da bude mesta, pa makar se emitovale iz Kosutnjaka ili Palminog grada....A to sto se vec x godina sprovodi sistematizacija....i radi na smanjivanju zaposlenih moze da potrajeeeeeeeeeeee, kao sto vec trajeeeeeee...Pogledajte u organizacionu shemu, pa cete i sami videti kakav je tu sve balast jal za budzet, jal za pretplatu....ITD...Da ne govorim o strukturi programa koja nema veze sa Javnim servisom..recimo, kao sto je BBC (jes malo neukusno!!!)..A sto se tice otpremnina za veliki broj ljudi koji je zdusno / cutao/ radio za Milosevica&Vucelica&Tijanicca...sve im je mnogo
Eto toliko, ukratko o objektivnosti!
-petar- -petar- 16:37 19.07.2007

Re: RTS iliti samoproglaseni javni servis


Ko god smatra da je RTS zaista javni servis, taj ima ozbiljnih problema sa percepcijom stvarnosti.

Primera ima jako mnogo, navescu samo neke:

1) Direktor je nekompetentan za funkciju koju obavlja, i sa jako sumnjivom biografijom. Za svoje napise po medijima, kojima se dakako ponosi, trebalo bi da snosi profesionalne, eticke, a moze biti i zakonske posledice. Kao takav, nikako ne moze biti na celu institucije od javnog interesa.

2) Sistem finansiranja putem obavezne pretplate je obicna otimacina, pogotovu kada se ima u vidu velika konkurencija i postojanje stranih kanala itd... Takodje, vezivanje racuna za strujno brojilo je nedopustivo.

3) Kvalitet programa u proseku ne zadovoljava kriterijume profesionalnosti i objektivnosti. Voditeljke su najcesce nespremne za emisiju, a cesto, kao u Beogradskoj hronici, sagovornici uopste ne mogu da dodju do reci! Voditeljka postavlja pitanja i odgovara, dok sagovornik zamuckuje i pokusava nesto da kaze. Slicno je i sa mnogim drugim emisijama.

4) Recikliranje vecernjih emisija je postalo vec degutantno. Posle 10 krugova Boljeg zivota, Kamiondzija, Gore-Dole, Srecnih ljudi itd, stvarno vise nema smisla. Nova produkcija, kao ona serija Bela ladja, naprosto je diletantska!!

5) Kvalitetni ljudi, ako ih uopste jos ima u RTSu, verovatno su u zapecku i cute. Ne postoji vise obrazovni program, ne postoji vise deciji program, ne postoji ni muzicki program. Cak se ne prikazuju ni stari kvalitetni materijali (Branko Kockica, Aca Postar i tome sl., bilo je jako dobrih emisija. Ako je sve izgorelo, to je steta, i zao mi je). Zasto RTS ne kupi prava na emitovanje delova National Geographica i tome sl, poput serije Opstnak nekada??
Emisije poput Avantura ili Kvadratura kruga, iako koncepcijski korektne, pate od jako loseg izbora voditelja tj. naratora. Ti ljudi jednostavno ne umeju da pricaju, vec zamuckuju i mumlaju. Kako je to moguce? Sto ne nadjete nekog boljeg naratora?? Jedina profesionalna emisija iz tog domena je ona koju radi Jovan Memedovic (svaka cast, fluentno i sarmantno )

6) Politicke emisije, kojih ima previse, su sve odreda suplje.

7) Program za inostranstvo je kriminalno los!! Ukratko: selekcija najgoreg materijala. Zasto potcenjujete ljude iz dijaspore???? I zasto, ako vec nemate para ni ideja, jednostavno ne emitujete redovan program RTS-a? Cemu one emisije sa zivim ukljucenjima gde se i sam voditelj smara, ceka da prodje, i ne zna kako da potrosi pola sata koliko mu traje emisija?

8) Kviz slagalica se vec urezao u korteks, zar ne mislite da je vreme za neki drugi?? To bar ne kosta mnogo, treba samo malo mastovitosti...

Ne vidim ama bas nikakvu strateguiju ili pokusaj menjanja lose situacije na bolje. Kao da je dovoljno ponavljati mantru "javni servis"? Ali, to nece uciniti RTS nimalo boljim...

Eto, od mene toliko.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 06:50 20.07.2007

Re: RTS iliti samoproglaseni javni servis

Bas tako....!!!
jesen jesen 10:43 20.07.2007

Re: RTS, Cole...

...ne da me ne zanima sarenica i koja je cev pukla u bg nego me ne zanima bas nista a placam pretplatu...da nije vezano za struju ne bi placala ...ovako, sta da radim, nekako ne mogu da ne platim pa da mi se slozi posle neki ko zna koliki racun...ko ce sa njima da se tera kad su mocni...Trebalo bi da recimo kablovska tv sa njima sklopi neki ugovor jer svi koji imaju kablovsku gledaju i rts preko kabla ..pa neka se oni namiruju....ovo je zaista uzas skoro 1000din za tv....I bas mi zao.za ove otpremnine...
uz otpremnine, koje su manje nego u organima državne uprave.
...sta to znaci manje nego u organima drzavne uprave....sme li neko da kaze o kojoj se cifri radi...od cega je manje i za koliko....Veliki broj ljudi je ostao bez icega tj bez otpremnina ili 100e po god staza.....bas se sekiram sto ce neka gomila blejaca u prazno ili oni sto su nam ispirali mozak godinama da dobiju male otpremnine....
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:50 20.07.2007

Re: RTS, Cole...

JA REKOH JAVNO DA NE PLACAM PRETPLATU....O NE BOJIM SE TUZBE, JER TO NJIMA I NE PADA NA PAMET, KADA ZNAJU DA NE MOGU NIKOGA DA DOBIJU NA SUDU...ZNATE LI NEKOGA KOGA SU TUZILI? Prvo treba da se legitimisu kao Javni servis...a oni to nisu u stanju...itd...Da ne govorim o kvalitetu programa i svemu ostalome, sto nije JAVNI SERVIS.-...Dakle em se lazno predstavljaju , em nas potkradaju....!
A o transparentnosti....hahahahahah..Pitajte gen,dir RTS.a Tijanica, a on ce Vam odgovoriti....HAHAHHAH!!!
POZ
BKC
shkomishkomi shkomishkomi 11:36 19.07.2007

JERES

Da li je jeres ako gradjane zanima kako se trose njihove pare. Zastp je tajna odnos broj zaposlenih po satu prozvedenog programa, zasto je tajna koliki su prihodi od pretplate+reklamnog prostora+nesrecni kviz pozovite 0900(da da i toga je jedno vreme bilo na rtsu)zasto je tajna kolika je plata Tijanica i da lima fakultet .

btw video sam skoro tijanica u gradu vozi bentli kabrio.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:50 19.07.2007

Re: JERES

Upravo je to sustina!!
Dakle mene ne zanima kako Zeljko Mitrovic, za njegove pare(!!) kroji programsku shemu..ali me jako zanima kako Tijanic trosi milione eura, od pretplate, marketinga ili iz budzeta....TO bi za pocetak moglo biti transparentno vidljivo...na sajtu, kao i broj zaposlenih...svih, pa i tzv stalnih honoraraca....tajnih honorara za pojedine "zvezde"..za Upravni odbor..itd, da ne govorim o ugostiteljskim uslugama, dvnevnicama, gorivu......
Dakle svaki poreski obveznik ili onaj koji placa pretplatu bi MORAO TO DA ZNA!
Atomski mrav Atomski mrav 11:56 19.07.2007

Re: JERES

Tačno.
Uz veliku žalost i tugu što je Mitrović danas velika medijska budža a trebalo ga je 5. oktobra prebiti kao i Milanovića...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:02 19.07.2007

Re: JERES

Sorry na nasem neslaganju po pitanju batina...pa makar bio i Komrakov u pitanju....Umesto batina, oni su svi morali da budu propusteni kroz Zakon o lustraciji....a bogami i krivicne zakone...pa ko van javne delatnosti, a ko u apsanu....
Atomski mrav Atomski mrav 12:05 19.07.2007

Re: JERES

Ma nisam ja nasilan čovek, al' pošto od lustracije nije bilo ništa... makar da su dobili koju po njokalici... :)
cincili cincili 12:17 19.07.2007

Re: JERES

Cole, mnogo ti hoces da znas ) Bolje bi ti bilo da se pridrzavas one "sto manje znas to te manje glava boli".

Nezavisno od uredjivacke politike sve samo ne "javnog servisa" g-din Tijanic je crna rupa tog sistema. Mucnina me hvata od pomisli da je njemu neko dao priliku da on nekome nesto propisuje. Ali, tradicija je to. Ja se nesto ne secam kada nam je na celu te vazne drzavne ustanove stajao neko pametan (da ne kazem sposoban za bilo sta drugo osim otimacinu). Svi su kadrirani pre svega tako da znaju da trosi tudje to im je bila glavna stavka u CVu, a skola, sta ce im skola. Imaju oni skolu zivota!

Samo kad se setim jednog sastanka u Becu pre 9 godina. G-din (mutavi) Vucelic je bio jedini od 80 ucesnika sastanka koji nije spavao (a nije ni otkazao sobu) u hotelu s 4* (inace dovoljno dobrom za kancelara Austrije!), vec je potrazio udobnost hotela "Imperial" (jedan od 5 najboljih hotela na svetu u kojem odsedahu ljudi tipa Tito, Clinton, Bush...). Pitam se samo da li je to platio iz svog dzepa ili pre onim sto izvuce iz naseg?

Ispade ovo troll, ali udarila vrucina u glavu pa se sve nesto kao bitno cini za mali osvrt na omiljene likove s nasih prijeminka TV ekrana....
oldtajmer oldtajmer 18:54 19.07.2007

Re: JERES

Nezavisno od uredjivacke politike sve samo ne "javnog servisa" g-din Tijanic je crna rupa tog sistema.


ali zato muve ubija kao profi! ;-)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 06:51 20.07.2007

Re: JERES

Sve to samo kompletira sliku....a nije samo vruccina udarila u glavu!!!
Atomski mrav Atomski mrav 11:54 19.07.2007

Beogradski mali pijac...

Beogradski program ili hronika nije izmišljotina Tijanića i Koštunice, ja je se sećam još kad sam bio klinac. Naravno, to samo govori da RTS nije osavremenila svoj program, tj. da furaju skoro istu šemu već decenijama. Inače, taj "informativni" program i ne pratim, to je samo smaranje... Na TV me interesuju uglavnom sport, filmovi, serije i poneka zanimljiva emisija tipa "Karaoke obračun", recimo. TV pretplatu ne plaćam, iz principa - što bi rekao Bata Stojković u "Idemo dalje".
Bilo bi zaista lepo znati koliko ljudi radi u RTS-u, koliko para oni uberu od pretplate, gde se te pare troše... RTS je slala izveštače u Irak tokom Zalivskog rata Vol. 2... čemu to? A košta... i tako dalje. Pa gde su onda ostale državne i javne ustanove i preduzeća... pa Vlada, pa razna ministarstva, pa razne Skupštine na raznim nivoima... sve sami "budžetski korisnici"...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:03 19.07.2007

Re: Beogradski mali pijac...

Naravno da nije izmisljotina ovih tipova koje spominjete, ali to samo govori da su oni ljudi bivseg vremena...A pitanja trosenja,.,,,,Hm, nacekacemo se!!!
Atomski mrav Atomski mrav 12:10 19.07.2007

Re: Beogradski mali pijac...

Nažalost, oni su ljudi sadašnjeg našeg vremena... a možda smo mi ispred svog vremena... to uvek nekako žalosno zvuči, zar ne?
Nego, kako se podnosi vrućina u KG? Javni servis javio sinoć da će kod vas biti 41 stepen danas... :)
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 12:25 19.07.2007

Re: Beogradski mali pijac...

@Atomski mrav

Ako mogu da Vas zamolim da mi (nam) prenesete sistem kako ne placati pretplatu. Ja kad to ne radim stalno se gomila i na kraju to ispadne dug prema EDB i 'oce da seku struju...
d j o l e d j o l e 13:12 19.07.2007

Bata Stojković u "Idemo dalje"


Da li bi uopste bilo "Idemo dalje", i nekih drugih legendarnih serija, tv filmova, emisija , da nema nacionalne televizije. Ko bi snimao, i ko ce usuditi da snima tako nesto u buducnosti (da nece mozda City). Zasto kazete da je uzimati za uzor BBC stvar neukusa (pretpostavljam da je neukus da to sebi dozvoli neko odavde). Ustvari, pogodili ste pravi primer i pravi uzor bas za nas :) , posto je BBC kicma obrazovnog tv programa cije se obrazovne emisije pustaju na Exploreru, Historiju, B92 ... a sve je to odradio na nekom budzetu, i sigurno ima delom i uredjivacku i kadrovsku autonomiju u odnosu na vladu.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 06:52 20.07.2007

Re: Beogradski mali pijac...

Ja inace dobro podnosim vruccinu, pa cak i ovu ekstremnu...ne volim hladnoccu i zebnju...
poz.
ps>zivim van grada, pa je malo bolja situacija
zekkah zekkah 12:05 19.07.2007

Svi Srbi u BG

Ne treba ukinuti beogradsku hroniku.Zemlja nam se ionako ubrzano svodi na beogradski pasaluk.Zapravo treba cestitati ljudima iz RTS-a na viziji...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 06:53 20.07.2007

Re: Svi Srbi u BG

Mudro..Mudar odgovor!!!
Laudanum Laudanum 12:13 19.07.2007

RTV

Sta je tu cudno? Treba da cujete program Radija Novi Sad koji je sklopu pokrajinskog Javnog servisa. Emisija se zove "Na dlanu Vojvodina". Koncipirana je kao dnevnik. Od 15 vesti koje cita spiker 10 je u vezi sa Kosovom, tri o Vladi, jedna iz sveta, a onda malo sporta. Ni jedne vesti iz Vojvodine. A TV Vojvodina je jos gora. Kompletan program moze da stane u jedan jedini naslov: "48 sati sluzba". Pravoslavna, naravno! RTS je tu u ogromnoj prednosti, pa makar mu samo Zikina sarenica pravila razliku.
Atomski mrav Atomski mrav 12:16 19.07.2007

Re: RTV

E, ali zato RTV ima 2 (slovima: dva) kanala a programa za jedva tri sata dnevno... veliki deo vremena RTV2 jednostavno re-emituje program RTV1. A mi Vojvođani to finansiramo... jedino što je zanimljivo to je Petkazanje mada se i ta emisija već "istrošila"...
Laudanum Laudanum 12:31 19.07.2007

Re: RTV

Pa da, kako sam mogao da zaboravim DVA kanala sa po 16 sati "tancuj-vikrucaj". Ima jos jedna emisija, a rade je studenti zurnalistike. Zove se "Dekodiranje" i ide utorkom u 16.30. Kad to vidim shvatim da klinci rade deset puta bolje i zanimljivije priloge od novinara u RTV. Valjda zato sto rade za nezavisnu produkciju ili tako nesto. Sve to treba pootpustati, zaposliti decu i da vidis miline.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 06:54 20.07.2007

Re: RTV

Na zalost ne gledam RTV NS,. ali verujem da je tako...vecci katolici od Pape, stara pricha!
poz.
BKC
Džudi S Džudi S 12:15 19.07.2007

....

http://www.rts.co.yu/rts_godizv.asp

http://www.rts.co.yu/rts_pitajtegm.asp
Džudi S Džudi S 12:17 19.07.2007

Re: ....

Ovo su linkovi za Godišnji izveštaj RTS-a za 2006. godinu, kao i link - pitajte generalnog direktora RTS-a A.Tijanića...
Ruben Ruben 12:31 19.07.2007

Re: ....

Pretpostavljam da ste samo licemerni ponudom ovih linkova, a ne da ste jednostavno drski.
Mogući način:
RTS finansiraju građani.
RTS je Javni servis (u svojoj formalnoj poziciji)
Finansijeri, građani, formiraju skupštinu (nazovimo to - akcionarima)
Ta skupština bira Menadžment koji njoj, a ne Izvršnoj vlasti podnosi izveštaje o programskoj
politici i finansijski izveštaj.
Skupština, u zaviasnosti od toga da li je zadovoljna ili ne postavlja i razrešava.
P.S. U jednom sličnom rešenju, nedavno, u Rumuniji, skupština nije usvojila izveštaj njihovog Javnog servisa, i to
je značilo trenutne ostavke kompletnog menadžmenta.
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 12:32 19.07.2007

Re: ....

pitajte generalnog direktora RTS-a A.Tijanića...


Ja pitao par stvari pre vise od 6 meseci i nema odgovora. Ne samo da nema odgovora nego stoje ista pitanja i odgovori na sajtu kao i tada. Znaci nista nije odgovoreno od tada. Na stranu to sto vecina pitanja gura vodu na Tijanicevu vodenicu ... od "Koliko kosta minut domaceg programa?" kako bi se videlo kako je to skupo i zasto ima toliko repriza do "Da li je tačno da je srpska vlada čim ste Vi došli za generalnog direktora smanjila budžet RTS-a sa 54 na 23 miliona evra u 2005. godini?" i "Da li je tačno da za tri godine niste imali nijedan štrajk?" .... LOL

Sto se izvestaja tice, tu se nigde ne vidi kako i za sta se trose pare vec samo koliko je potroseno...

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:41 19.07.2007

E, oko

kol'ko košta minut, ja moram da dodam da me je oduvek oduševljavao onaj sat pred dnevnik javnih servisa (i ovde u Slo) kad krene da u prazno odbrojava minute do dnevnika...zar je moguće da ne mogu tačno da naplaniraju dnevnik i puste reklame, prodaju te minute, nego gledamo ono hipnotisanje pred dnevnik (možda je to i cilj...) za džab džabe, u prazno...

a drugo, me zanima:

" RTS ima 23 dopisnička centra u Srbiji, te u inostranstvu (u Vašingtonu, Briselu i Banjaluci)".

a) zanima me zašto koriste "te" u rečenici, nije li to hrvatska konstrukcija (xexexe) i što lepo ne napišu " i "?
b) zašto baš u Banjaluci ima dopisnički centar, a nema ga u Hagu ili možda Moskvi? Zar nam je Moskva nebitna (xexexe)...Šta to ima u Banjaluci u odnosu na ostatak inostranstva?

Bilo nekad Bilo nekad 14:12 19.07.2007

Re: E, oko

Jelica Greganović
kol'ko košta minut, ja moram da dodam da me je oduvek oduševljavao onaj sat pred dnevnik javnih servisa (i ovde u Slo) kad krene da u prazno odbrojava minute do dnevnika...zar je moguće da ne mogu tačno da naplaniraju dnevnik i puste reklame, prodaju te minute, nego gledamo ono hipnotisanje pred dnevnik (možda je to i cilj...) za džab džabe, u prazno...


Isti takav sat postoji i pred pocetak emitovanja vesti u 18:30 na B92.
jaksa scekic jaksa scekic 15:35 19.07.2007

Re: E, oko


Jelice nema jer nema para,vrlo prosto,u Washingtonu je Nesa Zafirovic sam,nema kameru,nema nista,samo kad je stvarno nesto izuzetno onda se koriste usluge EBU,Brisel,Gajic ima pomoc EU,odnosno njihov studio i ostale stvari,kao i druge TV sto rade,slicno je i u Banja Luci sa Televizijom RS.

U Zagrebu je Kosaric,koji levitira izmedju Zagreba i Ljubljane,pa kad zatreba RTS "prebija" usluge sa HRT-om


Imam neke korekcije sto se tice uvodnog text-a,ali da ne odgovaram na tvoj reply

J
M a R k O M a R k O 15:57 19.07.2007

Re: ....


A shta ce nam ti linkovi?! Meni je bitno kako izgleda program koji svi placamo 300 kinti svakog jbn-og meseca. A program je blago recheno UZASAN!! I sad ja kao treba da saljem mail tijanicu?! hehe, zali boze potroshenog vremena, uostalom ti si tu da prichash u njegovo ili ime rts! :(
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:19 19.07.2007

E,

nazdravlje! Ja i dalje isto mislim.
ivana23 ivana23 18:35 19.07.2007

Re: E, oko

Bilo nekad

Jelica Greganovićkol'ko košta minut, ja moram da dodam da me je oduvek oduševljavao onaj sat pred dnevnik javnih servisa (i ovde u Slo) kad krene da u prazno odbrojava minute do dnevnika...zar je moguće da ne mogu tačno da naplaniraju dnevnik i puste reklame, prodaju te minute, nego gledamo ono hipnotisanje pred dnevnik (možda je to i cilj...) za džab džabe, u prazno...Isti takav sat postoji i pred pocetak emitovanja vesti u 18:30 na B92.


I na HRT-u
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:44 19.07.2007

Re: E, oko

Bilo nekad
Jelica Greganović
kol'ko košta minut, ja moram da dodam da me je oduvek oduševljavao onaj sat pred dnevnik javnih servisa (i ovde u Slo) kad krene da u prazno odbrojava minute do dnevnika...zar je moguće da ne mogu tačno da naplaniraju dnevnik i puste reklame, prodaju te minute, nego gledamo ono hipnotisanje pred dnevnik (možda je to i cilj...) za džab džabe, u prazno...


Isti takav sat postoji i pred pocetak emitovanja vesti u 18:30 na B92.


ali ima sponzora. gledaj malo pažljivije
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 06:55 20.07.2007

Re: ....

Hahahah..zaista mislite da njega vredi nesto pitati...?Ako ste ozbiljni...onda Vam predlazem da prvo Bi to ucinite///ja odgovor/e znam!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 06:59 20.07.2007

Re: E, oko

Oj Srbijo iz tri dela.....
poz
bkc
Dilan Dog Dilan Dog 12:37 19.07.2007

Trebalo bi razgraniciti

vesti i informacije koje se tiču Beograda kao glavnog grada (dakle onoga što se tiče svih građana Srbije), od onoga što se tiče samo stanovnika ovog grada.

Tako da servisnim informacijama (da li kasni 42-ojka, kad je pukla cev u Marinkovoj bari i zasto stanovnici Konjarnika potpisuju peticiju) nije mesto na Javnom servisu. Tako nešto bi trebalo da finansira grad Beograd, odnosno Izvršni organ grada Beograda.
Bilo nekad Bilo nekad 13:16 19.07.2007

.

Ne znam zasto vam smeta postojanje Beogradskog programa na RTS-u? I Beograd je deo Srbije. Postoji i emisija koja je namenjena drugim gradovima i selima u Srbiji. Ravnopravnost, dakle, postoji.
Zar je lose sto gradjani Srbije mogu da vide i cuju sta se dogadja u Bg? Zar je pametnije da se podelimo u male feude i da ne znamo sta se dogadja u drugim delovima nase zemlje?

Jerry Jerry 13:33 19.07.2007

Re: .

Bilo nekad
Ne znam zasto vam smeta postojanje Beogradskog programa na RTS-u? I Beograd je deo Srbije. Postoji i emisija koja je namenjena drugim gradovima i selima u Srbiji. Ravnopravnost, dakle, postoji.
Zar je lose sto gradjani Srbije mogu da vide i cuju sta se dogadja u Bg? Zar je pametnije da se podelimo u male feude i da ne znamo sta se dogadja u drugim delovima nase zemlje?


Pa smeta jer se ne čuju vesti iz drugih krajeva te iste zemlje, ja npr. u Novom Sadu ne mogu da vidim šta se dešava u mom gradu , ali zato vidim da se nešto u BG dogodilo , a to me zapravo i ne interesuje uopšte jer tamo ne živim.Pitam se gospodine znate li vi šta se npr. događa u Novom Sadu ili Šapcu, Nišu, Kragujevcu jer Srbija nije samo vaš Beograd i ne žive svi tamo nego ljudi žive i u drugim mestima .A to me isto nervira i na RTV , jer se sve vesti svode na vlast i politiku i na rekla -kazala , a ne na dešavanja u mom gradu i u pokrajini jer su vesti dešavanja ,a ne prepucavanja kretena u politici i vesti iz BG-a .
Bilo nekad Bilo nekad 14:07 19.07.2007

Re: .

Moracu da vas demantujem.
Na RTS postoji emisija koja se zove Ovo je Srbija i koja se na slican nacin kao i Beogradska hronika bavi aktuelnim temama iz drugih gradova. To sto je vi ne gledate ne znaci da ona ne postoji.
Gradjani Beograda placaju pretplatu bas kao i gradjani iz drugih delova Srbije i imaju pravo da cuju sta se dogadja i u njihovom gradu.

Sto se Vojvodine tice, deo novca koji se prikupi od pretplate ide na finansiranje Javnog servisa Vojvodine koji se ponajvise bavi vojvodjanskim temama (nema ni Sapca, ni Nisa, ni Kragujevca). Otuda su gradjani Vojvodine cak u povlascenom polozaju u odnosu na druge. RTS cak i preuzima emitovanje jednog dnevnika RTV svakog dana. U toj informativnoj emisiji ima podosta vesti bas iz Vojvodine.
Dax Dax 14:27 19.07.2007

Jadna Srbija

Stvarno jadna Srbija mora da gleda vesti iz neke tamo Vojvodine.
Mene interesuje da li ja moram da placam pretplatu RTS-u ili ne.Zikina Sarenica je kic i emisija u kojoj je zuka uberfuhrer i sramota je gledati.Hocemo normalan program.
Da ne pricam kad je Tijanic ubio muvu.Ma evo pa vidite KO UPRAVLJA RTS-om i kome dajemo nase pare.
Bilo nekad Bilo nekad 14:44 19.07.2007

Re: Jadna Srbija

Dax
Stvarno jadna Srbija mora da gleda vesti iz neke tamo Vojvodine.Mene interesuje da li ja moram da placam pretplatu RTS-u ili ne.Zikina Sarenica je kic i emisija u kojoj je zuka uberfuhrer i sramota je gledati.Hocemo normalan program.Da ne pricam kad je Tijanic ubio muvu.Ma evo pa vidite KO UPRAVLJA RTS-om i kome dajemo nase pare.


Niko nije rekao da mu smetaju vesti iz Vojvidine (ni ja to nisam rekao). Stvar je samo u tome da se kuka na pogresne stvari. RTS bi trebalo da emituje i Beogradsku hroniku i Ovo je Srbija.

Slazem se da je Zikina sarenica ruglo i da bi je trebalo ukinuti.
Slazem se i da je Tijanic nevaspitan.
Laudanum Laudanum 15:01 19.07.2007

Re: .Gde se to emituju vesti iz Vojvodine?

Na kojoj televiziji? U kom svetu? Kao sto rekoh ranije na RTV mozete cuti vesti sa Kosova, Kosova i Metohije, Metohije i Kosova, Kosovske Mitrovice, Beograda... U informativnim emisijama nema vesti iz Vojvodine. Zato, u ostatku programa, ima pravoslavlja za sve stanovnike flore i faune i bajatih snimaka sa folklornih manifestacija ( to je kao za manjine). Ne secam se da sam u zivotu video vest iz Sombora, a da reporteri nisu otkrili, recimo, babu koja strika nogama. Dnevnik RTS i RTV se razlikuje samo po tome sto je RTS-ov bolje upakovan. Graficki.
Bilo nekad Bilo nekad 15:29 19.07.2007

Re: .Gde se to emituju vesti iz Vojvodine?

Laudanum
Na kojoj televiziji? U kom svetu? Kao sto rekoh ranije na RTV mozete cuti vesti sa Kosova, Kosova i Metohije, Metohije i Kosova, Kosovske Mitrovice, Beograda... U informativnim emisijama nema vesti iz Vojvodine. Zato, u ostatku programa, ima pravoslavlja za sve stanovnike flore i faune i bajatih snimaka sa folklornih manifestacija ( to je kao za manjine). Ne secam se da sam u zivotu video vest iz Sombora, a da reporteri nisu otkrili, recimo, babu koja strika nogama. Dnevnik RTS i RTV se razlikuje samo po tome sto je RTS-ov bolje upakovan. Graficki.


Svaki dan na RTS 1 oko 17 casova ide dnevnik RTV. Normalno je da sadrzi i vesti iz zemlje i sveta. Normalno je da ima i vesti sa Kosova i Metohije jer to u ovom trenutku jeste vrlo vazna tema.U tom dnevniku RTV koji se emituje preko RTS svaki dan ima i vesti iz Vojvodine koje inace ne bi bile interesantne ostatku Srbije. I to je sasvim OK. Dakle, niko ne diskriminise Vojvodinu. Vojvodina ima RTV koju placam i ja iako ne zivim u Vojvodini. Meni to ne smeta.
Jedina emisija o religiji na RTS je neka koja ide svakog dana na RTS 2 i bavi se verskim praznicima (pravoslavnim, katolickim, jevrejskim, muslimanskim) koji padaju na taj dan.

Da li su vesti RTV odgovarajuceg kvaliteta to je drugi pitanje i nema veze sa RTS-om. Inace, rado gledam emisiju Petkazanje na RTV koja ide petkom uvece.
jaksa scekic jaksa scekic 16:06 19.07.2007

Re: .

Pazljivo sam citao ceo text nekoliko puta,pa ne znam da li je tema zasto javni servis ima Beogradski program,il to sto ih ima mnogo,il sto ima mnogo takozvanih RJ,il to sto su neki ljudi proslosti tamo,pa ne znam na koju temu da odgovorim..za sad samo za BGD program i broj zaposlenih

Ideja je bila nekad davno da Beogradski program preraste u Beogradsku-gradsku TV i da Grad Beograd preuzme osnivacka prava.Onda se pojavio STB,sto je bilo dobro(bez obzira koliko se RTB trudila to da spreci,a jedan od kontra-udara je bilo urgento osnivanje TV Poltike),pa je ta ideja propala..pa je zatim bila ideja da za vreme BGD programa regioni imaju svoje programe u to vreme,ali za to se A)nije imalo para B)Popularnost BGD Hronike,narocito sto neko rece petkom Bane Vukasinovic..te je zbog pritiska van-beogradske publike BGD Hronika ostala tu gde jeste.Ljudi su hteli da vide kako se zivi u Beogradu,pa kad vidi beogradske probleme da kaze,pa majku mu,vidi i oni imaju problem sa tim i tim..

Ja mislim da javni servis trebe da ima program o Beogradu,sta to znaci samo STB ili neka druga gradska TV,da li to znaci da STB ne treba da ima Dnevnik o dogadjajima i iz sveta,ne..neka svako radi,pa ce gledaoci odlucivati sta ce gledati.Pa vec spomenuti BBC (nije korektno porediti RTS i BBC,ako ni zbog cega onda sto BBC ima 99,9 posto naplativosti pretplate koja je 135 funti za color i 45 funti za crno-beli TV godisnje i ima ako se ne varam 23 miliona domacinstava,a ovde na blogu ljudi se hvale da ne placaju pretplatu,a ima jos razloga) na kraju svojih vesti ima za London 5 minuta,a za to vreme ostali regioni takodje imaju svoje vesti,pa se svi vrate za kraj..

Ima mnogo zaposlenih,ne cu da licitiram cifru,ali oni ne mogu da se jednostavno izbace na ulicu,a za socijalni plan treba para.Istina kad se to desi nece ekipa RTS koja ide da snima neki dogadjaj da ima 5 clanova,vec samo dva novinar-snimatelj tako je svuda u svetu zbog stednje nov standard.

Ne brinite BBC je slican,njih 15 a nas u konkurentskoj firmi svega 4

Javni servis je skup,jer programski mora da iznedri program koji komercijalne TV ne moraju.A da bi Srbi poceli da placaju pretplatu,mora covek da ih "navuce",kad vec nece zakon..i kad se navuku na takav RTS,i kad dodju pare,onda polako krece proces edukacije...boljih emisija...

Tako da sto se toga tice ponekad mi je cela ova rasprava kao prica sta je starije..kokoska ili jaje..hocu bolji RTS,ali ne dam pare..kad bude bio bolji platicu,a odakle pare...iz budzeta..aaa neeeemoze,znaci to nije javni servis vec TV premijera...i da zavrsim..davno davno imao sam slicnu raspravu sa nekim kolegama iz tadasnjeg TVD,i ja ih pitao zasto su to tako uradili..odgovora mi smo Djindjiceva televizija"..kao sto vidite tesko je narodu ugoditi..

A BTW u Engleskoj je o BBC ista prica,skupi,mnogo ih ima,kako se trose pare..tako da se i tamo razmisljava da se pretplata kao takva ukida..i polako komercijalizuje javni servis.Ali to je vec slozeno pitanje.Jer,mi ovde pojam o BBC imamo samo kroz kupljeene serije ili dokumentarce.
Ko hoce da gleda BBC u Beogradu neka kupi satelitsku antenu od oko 4 metra pa nek gleda,videce da i oni imaju mnogo gore emisije od Zikine sarenice,24 sata svadba..

Ali zato,i sto je BKC u pravu,BBC pomera mozak britanskoj vladi,sto ova ovde ne radi

J
Ruben Ruben 16:25 19.07.2007

Re: .Jakša

,,Pazljivo sam citao ceo text, ali...,,
,,Ja mislim da javni servis treba,ali...,,
,,I ma mnogo zaposlenih,ali...,,
,,Tako da sto se toga tice .....kokoska ili jaje..,,


Ne, nije ,,kokoška ili jaje,,.Takva rutinirana relativizacija je jednostavno pogubna.
Činjenica je da RTS stoji u mestu (o tome šta to znači za firmu sa takvim back-round-om, šta reći?) i to
ogromnih 7 godina.
Činjenica je da je RTS u globalnoj feudalnoj podeli između DS i DSS.(u svakom slučaju Izvršne vlasti)
Činjenica je da ti partijski kadrov isisavaju novac, ovoga puta građana i to bez ikakve odgovornosti.
Sve to skupa nema nikakvog smisla, osobito ako to postavite u kontekst kapitalnog značaja Javnog servisa na stvaranje društvene klime neophodne za bilo kakve reformske procese koji su za Srbiju biti ili ne biti.
Ne nije tačno da na BBC ima emisija poput Zikinih šarenica i Svadbi.
jaksa scekic jaksa scekic 17:02 19.07.2007

Re: .Jakša



Ruben ne citate,

ja sam rekao da na BBC ima GORIH emisija od Zikine sarenice i Svadbe,ali o ukusime ne vredi raspravljati.Ali jeste kokoska ili jaje,Javni servis treba da bude od kapitalnog znacaja,ali od kojih para..
ali evo

BBC 1.

5.35 susedi
6.00 Vesti
6.30 NW tonigt(regionalne vesti)
7.00The One Show
Adrian Chiles ..
7.30 East Enders (soap) prikazivan ovde i slavno propao
8.00 Veliki dan
Posle tri godine zidar Paul Conreen i norveska pevacica Anelli Moe treba da se vencaju i taj dan treba da kombinuje engleske i norveske vrednosti :))))))

9.00 True dare Kiss drama
10. Vesti
10.30
familiy wanted
o dvojci usvojenih koji traze svoju porodicu

BBC2

Golf celo popodne

8.00 Tatton park Flower Show

emisija o cvetnoj izlozbi

8.30

The Hairy Bikers Cookbook

emisija o kuvanju

9.00Mock the Week

Comedy show...gde jedan komedijant pravi sprdacinu od dogadjaja nedelje sa gostima

i tako dalje

Zvuci jako uzbudljiv program zar ne..

Ako se Hoce bolji javni servis,e pa to kosta...i mora da se plati..Ko ce da plati,drzava ili pretplatnici,treceg nema..

ajd sad ovako,Evrovizija,od kojih para da se namakne ako je Finsku TV kostalo 13 miliona evra. Javni servis,odlicno,znaci drzava ne treba da da pare,..privreda,znaci marketing,...ili da vratimo Evroviziju Ukrajincima jer su bili drugi i kazemo,sorry,nemamo para,pa jednog lepog dana....

Zato sam rekao na pocetku,ne pricam o Tijanicu,Ziki,Beogradskom programu,vec o instituciji zvanoj Javni servis RTS koji kosta,koji je glomazan,koji treba smanjiti..ajd 1000 ljudi napolje,preko noci i kad bi ti hiljadu ljudi strajkovalo ispred pa najmanje pola blogera koji sad kritikuju RTS,nastavilo bi napada direktora sto je otpustio toliko ljudi..te nije lepo,pa po kom kriterijumu,pa il su dobili odpremninu..

J

PS:A sto se tice 7 godina,bio sam posle 2000 kad su morali program da voze is Kosutnjaka,jer Abardareva nije funkcionisala,,,ali kao sto se svi razumeju u fuzbal,tako se svi razumeju u pravljenje televizije :))))


Ruben Ruben 18:58 19.07.2007

Re: .Jakša

Ne polemika,pre kao dijalog...

Elem,
BBC, dnevni program koji ste naveli je samo formalno argument koji sam po sebi ne znači ništa.I Vi i ja znamo
da u toj ,,formalnoj programskoj kompoziciji,, (malo ovog-malo onog) nema trijumfalističkog srbijanskog prostakluka, jer kulturni standardi te sredine to jednostavno isključuju.
Sami prosudite značaj te RTS-razbibrige za zemlju sa takvim nasleđem kakva je Srbija.

-Javni servis RTS koji kosta,koji je glomazan,koji treba smanjiti..ajd 1000 ljudi napolje,preko noci -

a) RTS ima prihode od pretplate i sa time se može praviti program, i pravi se ali....?
b)Od 2000.-te nije izvršena nikakva reorganizacija,nikako ne ona po profesionalnim standardima po kojima funkcionišu slične kuće u East of Europe.
Da li znate da nijedna redakcija nema nikakvu informaciju o tome koliki joj je budžet na osnovu kog bi valjda, trebalo da projektuje programske slotove i svoju godišnju produkciju?
Sistem sve može-a ne mora (to se rešava dogovorom sa nadređenim urednikom,koji opet ide kod svog nadređenog i tako do vrha), što Vam, pretpostavljam, daje dovoljno jasnu sliku o poziciji (nezavisnoj,znači profesionalnoj) samih redakcija.
Tome dodajte najortodoksniju (čak i za RTS) partijsku podelu uredničkih pozicija pa će Vam biti jasno da RTS nije u poziciji recidiva prevaziđenog sistema već se radi o sladostrasnoj restauraciji!
c)Produkcija- two man show- je tragikomična ideja u kontekstu RTS-a, pun kombi brate, to je po P.S.-u
Ipak, da ne zloupotrebljavam prirodu replika na blogu, onaj ko misli da je RTS- passe za nas kao društvo,grdno se vara.Ako nismo u stanju da pokažemo da bar tu možemo da stvari učinimo pristojnim, koga tu možemo da ubeđujemo da smo u stanju da to uradimo u BIA,Vojsci, Pravosuđu...?

P.S.- Bio sam tada u Košutnjaku, i Vi i ja ne razgovaramo kao dva fudbalska navijača.
oldtajmer oldtajmer 19:09 19.07.2007

Re: .Jakša

Ako se Hoce bolji javni servis,e pa to kosta...i mora da se plati..Ko ce da plati,drzava ili pretplatnici,treceg nema..


postoje jos 2 modela:

1. Komercijalni, odnosno od reklama. Cini mi se da se i BBC barem delimicno finansira od reklama? Naravno, komercijalizacija ne doprinosi uvek "boljem" programu, niti je najprikladniji vid finansiranja za javni servis/drzavnu TV.

2. Americki model, NPR/PBS koji je delom iz budzeta, (sa bordom koji je nezavisan od drzave) a vecim delom od donacija. To rade da bi minimizirali reklame, i odrzali nezavisnost uredjivackog programa. Naravno, pitanje je kako bi to sa donacijama proslo u nekoj manje bogatoj drzavi od Amerike, pogotovo u Srbiji (verovatno nikako!)

jaksa scekic jaksa scekic 19:39 19.07.2007

Re: .Jakša

.Ako nismo u stanju da pokažemo da bar tu možemo da stvari učinimo pristojnim, koga tu možemo da ubeđujemo da smo u stanju da to uradimo u BIA,Vojsci, Pravosuđu...?


Ovo potpisujem odmah

J
Jerry Jerry 19:42 19.07.2007

Re: .

Bilo nekad
Moracu da vas demantujem.
Na RTS postoji emisija koja se zove Ovo je Srbija i koja se na slican nacin kao i Beogradska hronika bavi aktuelnim temama iz drugih gradova. To sto je vi ne gledate ne znaci da ona ne postoji.
Gradjani Beograda placaju pretplatu bas kao i gradjani iz drugih delova Srbije i imaju pravo da cuju sta se dogadja i u njihovom gradu.

Sto se Vojvodine tice, deo novca koji se prikupi od pretplate ide na finansiranje Javnog servisa Vojvodine koji se ponajvise bavi vojvodjanskim temama (nema ni Sapca, ni Nisa, ni Kragujevca). Otuda su gradjani Vojvodine cak u povlascenom polozaju u odnosu na druge. RTS cak i preuzima emitovanje jednog dnevnika RTV svakog dana. U toj informativnoj emisiji ima podosta vesti bas iz Vojvodine.
A gde ide taj novac ?I zašto je program bedan i nikakav ?To bavljenje vojvođanskim temama nigde ne postoji na toj televiziji .I ne interesuju me događaji u BG jer izgleda da mi ostali ne postojimo za vas, nego služimo kao krava muzara da od nas muzete pare . I jedan citat Nenada Čanka :"Gde su naši novci?".
jaksa scekic jaksa scekic 19:50 19.07.2007

Re: .Jakša



BBC je pretplata,i izvoz,odnosno prodaja programa,ali osnovni izvor prihoda je pretplata-nema reklama.

PBS jeste,ali ko je to ko moze da da takve donacije da RTS bude to sto treba da bude.

I posto ovde odgovori idu cas gore cas dole da dodam samo za Rubena..

Svaka zemlja ima svoj prostakluk,pa i Englezi svoj,ali prostakluk je prostakluk,pa bio on srpski,britanski ili ..

Ja nisam u RTS-u ,a ne znam ni kako se dele urednicke pozicije,niti detalje budzeta,ali znam da ta kuca moze biti mnogo bolja nego sto je sad,ali opet relativisticki pristup,nije sve crno-belo,ali koliko cujem a i ovo malo sto gledam popravlja se...Da ne ispadne da kojim slucajem odajem neke tajne..ali poznavajuci RTS i ostale medije i planove ,pa za jedno dve tri godine imacemo jako zanimljivu TV medijsku sliku.
Ruben Ruben 20:27 19.07.2007

Re: .Jakša

Good!
Mada ja zaista ne vidim ni najosnovnije pretpostavke za takav optimizam.
oldtajmer oldtajmer 02:58 20.07.2007

Re: .Jakša

PBS jeste,ali ko je to ko moze da da takve donacije da RTS bude to sto treba da bude.


Slazem se. Cisto sam naveo kao zanimljivost...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 06:56 20.07.2007

Re: .

Nema to nikakver veze sa feudima////vec sa servisnim informacijama koje se ticu samo BGD/a....itd...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:16 20.07.2007

Re: .Jakša

Odgovorih ,ali se negde odgovor zagubi po Blogu...ali..
Bio sam clan Odbora za kulturu i informisanje...2001/2003, kao poslanik..Bio sam zamenik direktora RTV Kragujevac....itd..ponesto znam i o tome..
Dakle nema javnog servisa kad ste na Budzetu.Tacka. Transformacija je proces koji traje i to se finansira iz budzeta, donacija....ali ne od pretplate.Kad postanete Javni servis onda nema budzeta, ali ima TV pretplate itd....Sve kristalno jasno...Ali kad pogledate sadasnju organizacionu shemu, broj zaposlenih...itd odmah Vam je jasno da nema Javnog servisa te da je i RTS, u isto vreme socijalni program za par hiljada Beogradjana...Sta sa njima...Pa isto kao i sa radnicima Zastave...nema proizvoda, nema para....itd. BBC svakako u tih 5 minuta iz ili o Londonu svakako ne emituje servisne informacije vezane za kominalne probleme i sl....Dakle nisu sporne vesti iz Bgd/a, vec koje vesti i kako se prezentuju....itd....
Razumem Vasu kolegijalnost, ali ona ne sme da ide ispred profesije...
BKC
jaksa scekic jaksa scekic 08:43 20.07.2007

Re: .Jakša

[Ali kad pogledate sadasnju organizacionu shemu, broj zaposlenih...itd odmah Vam je jasno da nema Javnog servisa te da je i RTS, u isto vreme socijalni program za par hiljada Beogradjana...Sta sa njima...Pa isto kao i sa radnicima Zastave...nema proizvoda, nema para....itd. BBC svakako u tih 5 minuta iz ili o Londonu svakako ne emituje servisne informacije vezane za kominalne probleme i sl....Dakle nisu sporne vesti iz Bgd/a, vec koje vesti i kako se prezentuju....itd....Razumem Vasu kolegijalnost, ali ona ne sme da ide ispred profesije...BKC

BKC,

Priznajem da sam kad je RTS sentimentalan,pa je moguce da gresim,ali koliko vidim Vlada je pocela da se brine o Zastavi,pa ce valjda i o RTS-u,i to ce biti ogroman posao da se RTS svede na razumnu meru,i da se profesionalizuje.Tu nema spora.Ja cak mislm da u ovom trenutku je mozda veci problem profesionalno znanje nego novac.

Po meni inace u srpskom TV novinarstvu nije kriza novinara,vec urednika,njih nema dovoljno.

J

PS:Inace sto se tice 5 minuta lokalnih vesti na BBC,uglavnom su komunalne,problemi sa metro stanicama,saobracaj ili kriminal.jako malo gradske politike
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:01 20.07.2007

Re: .Jakša

Ja o tome i pricam...Sentimalnosti nema u poslu, kao sto znate,....a socijalni program MORA DA SPROVODI VLADA, A NE RTS....Dakle ne treba praviti bogalje, vec im omoguciti da rade profy...a tada ce se mozda otvarati poslove za one koji nesto znaju i umeju....Milosevic je sa Vucelicem & ostalima sve redom zaposlaljavao na RTS-u, kao sto znate bila je vazna samo lojalnost....pa su se tako nagomilali do besmisla..Svi ti koji su se na tak nacin zaposljavali nisu gledali druge koji su propadali, za to vreme, nego su branili sve ono sto normalan covek ne moze da brani...Milosevic je svoju politiku platio Hagom, a oni koji su se na "politicki nacin" zaposljavali...treba da "plateĆ otkazima....uostalom godinama su ziveli poslusnicki, parazitski, stetocinski..po sve nas...itd.
U srpskom novinarstvu je kriza MORALA, PROFESIONALNOSTI, OBJEKTIVNOSTI, HRABROSTI....sve je postalo transparentno - tabloidno...Nije meni problem Zika sharenica (on je inace apsolutno netelivizican, nepismen, neduhovit...) vec je problem sto je jako mali broj drugacijih, tako da se ON moze racunati u zvezde RTS-a?????
ZBOG TOGA NE TREBA PLACATI PRETPLATU, ZBOG TOGA IH NE TREBA BRANITI....DOSTA JE BILO!!!
Ruben Ruben 12:15 20.07.2007

Re: .Branislav Kovačević Cole

Suma sumarum:
Cena sadašnjeg stanja u RTS je odbijanje političke elite posle 2000-te da dozvoli lustraciju..
Sećate se možda, zahteva za O-varijantom koja je bila stavljena na sto Vladi?
RTS se gasi,svi dobijaju otkaze, otvara se Skupštinskom odlukom nova firma, vraća se na posao ono što je u
profesionalnom standardu, što omogućava bezbolan i pravedan trenutni proces lustracije, a sam sistem se postavlja na jedan funkcionalan i suvremen način.
Mogu da tvrdim da da je većina ,,uredničko-novinarskog,, kadra RTS-a, tada, tu ideju mogla da smatra čistim ćarom, samo da ih neko krivično ne goni.-Pokušajte da zamislite kakav bi danas bio RTS da je to urađeno tada?
Vlada ju tu ideju odbila(?), i oni su se do 1.1.2001. svi lagano vratili i u toku te 2001. svi već postali članovi DS i DSS.
Šta je tu stvarni problem?
90% njih, sada spremnih da rade za ,,demokratsku vlast,, profesionalno jednostavno nije u stanju da bude bilo šta drugo do -lojalan partijski (D.B.) novinar-.
Potpunu odgovornost za to snose DS i DSS.
Oko viška ljudi:
Do sada su u RTS već obavljena dva kruga otkaza ,,tehnološkog,, viška.Trenutno je u toku treći krug.
U pitanju je par hiljada ljudi.Problem?Oni koji su trebali da budu lustrirani sada, budući da su ostali na uredničkim pozicijama, sprovode ,,negativnu,, lustraciju kroz te spikove objektivne potrebe za smanjenjem broja ljudi.
Ne slažem se sa mišljenjima (Jakša Šćekić) da se spremaju -mere- da se popravi stanje u RTS.Ko to sprema-Vlada?Fuck off.
Nije meni problem Zika sharenica

Ne, to jeste problem (Žika, kao takav nema veze), stoga što je to paradigma, baš kao i ,,Sat,, ,,Ovo je Srbija,,...
i sve ostalo, uključujući i to što Dnevnik u 19h30` vodi osoba koja je 5.10.2000. izjavila ,,Zovite Gloriju da kaže Pavkoviću da pošalje tenkove na ovu rulju ispred Skupštine!,, paradigma tragične farse koja se ne može popravljati ,,Dobrom voljom,, baš kao što se dobrom voljom ne hapsi Ratko mladić!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:26 20.07.2007

Re: .Branislav Kovačević Cole

Sve se slazem.,...Iskren da budem, ali i istine radi to je bio predlog i uslov M Isakova da bi bio gen direktor RTS-a..Ja sam bio saglasan sa tom idejom 0-te tacke..na zalost veccina nije bila za to....Kao ni za sudove...i mnogo sto sta drugo!!!!
Sad su svi oni, manje vise na vlasti....
PORODIČAN ČOVEK PORODIČAN ČOVEK 16:31 20.07.2007

Re: Jadna Srbija

Kao covek sa srednjovecnim socijalnim iskustvom nekako uspevam da procenim kakav je neko "covek". (Namerno govorim covek, jer mi moral ne dozvoljava da nekoga vredjam.)
Vise me zabrinjava nas narod i ljudi koji ne uspevaju da skinu koprenu sa svojih ociju.
Nazalost, nemoguce je pricati o ukusu torte ako je niste probali,
a mnogo je lepih torti sa losim ukusom i bolovima u stomaku.
Ne bojim se ja za sebe, svoju porodicu i slicne, vec za "narod" jer oni to sve moraju da prodju, da propate.
To je prirodni proces, a priroda trazi vreme,
pa ljudi strpljenja i pamet u glavu.
Tekunica Tekunica 20:38 20.07.2007

Ravnopravnost ne postoji

Bilo nekad
Ne znam zasto vam smeta postojanje Beogradskog programa na RTS-u? I Beograd je deo Srbije. Postoji i emisija koja je namenjena drugim gradovima i selima u Srbiji. Ravnopravnost, dakle, postoji.
Zar je lose sto gradjani Srbije mogu da vide i cuju sta se dogadja u Bg? Zar je pametnije da se podelimo u male feude i da ne znamo sta se dogadja u drugim delovima nase zemlje?


Samo Beograd je Srbija i to je nepobitna i uzasna cinjenica. Arhitekte koje su pravile Beograd, pravile su ga za 1 200 000 stanovnika, a o sadasnjhem broju ne treba ni pricati. To je posledica centralizovae politike od komunizma, pa do dana danasnjeg, nikaad nije uradjena decentralizacija, sta vise, Srbija se unistava, a zaista Beograd napreduje i raste. Za to, iskljucivo je kriva vlast i apsolutna akumulacija znanja, moci, kapitala, kulture u Beograd i nigde vise. I onda dragi moji seljaci izlaze iz malina i pale TV kad tamo Beogradska hronika. Deca su im vec u Bg, jer neam leba u "unutrasnjosti". Milina.
Sta oni imaju od toga sto je pukla cev u Grcica Milenka?
RTS je ako drzava nasa. Spor, zastareo, bez vizije, programska shema, ljudi, pristup....
I da, i ona jebena reklama za Srbiju na CNN, od 20 kadrova, 12 je iz Beograda (tako nesto) sto je uzas uzasa.
I o kakvoj ravnopravnosti pricamo. Srbija ce polako spasti na Beograd, tako da ce beogradska hronika pokriti svo nase "pucanstvo".
Tako.
Vanja Zubic Vanja Zubic 15:49 19.07.2007

Kritika!

Ljude poput direktora javnog servisa srbije,sto zbog obavljanja funkcije na laicki nacin,sto zbog njegove nesmenjivosti treba kritikovati,jer smeniti ga nemozemo zbog dragog nam premijera i njegove konstantne potrebe da ga vidjamo bar tri puta dnevno na RTS-u!
Za zesce kriticare predlog bloga : snagasrbije.blogspot.com
Dax Dax 17:35 19.07.2007

Moranje ili Biranje

Mene interesuje da li ja MORAM da platim pretplatu ili ne?
Ko zna neka mi odgovori.
Ako moram to je lose,posto vec placam kablovsku.
A ako vec moram kome te pare i za sta idu.Ja necu da placam nekome gorivo i rucak i pice i ne znam ni ja sta a da mi on pusta nekakve Kamiondzije i Pozoriste u kuci.Te su serije bile hit pre 30 godina.
Jako malo naucnih emisija i emisija o zivotinjama.Crtani filmovi cini mi se ne postoje.Za 48 sati svadba ne mogu naci reci kako mi se to gadi.
Politicke emisije su dobrim delom narucene,voditelji postavljaju "unapred pripremljena" pitanja koje Tijanic postavlja.
To se i videlo kad je rekao Oliveri da ce joj on ispraviti pitanja kao sto uvek cini.(ista emisija u kojoj se obrusio po muvi).
Secate li se "Kljuc"-a : "Ko krije politicki testament?",ili tako nesto,u kom nas "otac" nacije gospodin Cosic uci o Djindjicu? Da li ja treba da placam ovakve emisije?Da li ja treba da placam emisije u kojima se Tijanic obracunava sa svojim neistomisljenicima?
mariopan mariopan 17:41 19.07.2007

Re: Kritika!

Evo,ja sam ta JAVNOST,obican mali covek koji sluzi kao alibi da se TV tako zove.Na tv nema nista za mene pa su mi oba tv ugasena. Po tri dana ne mogu da dodjem k sebi od raznih insajdera,kriminalaca i tajkuna koji se prepucavaju,navodno sve znaju o onima drugima a oni drugi sve znaju o njima i tako dalje i tako blize bla bla bla bla.....

TV sve politicke partije zloupotrebljavaju za sopstvenu promociju i muka mi je vise od politike a samo to mozemo da vidimo.Izuzimam samo emisiju sa starim pesmama koju gdja Kunijevic pravi,sve ostalo sluzi odredjenim politicarima nikako ne narodu.

Gde su obrazovne emisije,emisije o prirodi,nekadasnji OPSTANAK,emisije o zdravlju,da nesto naucimo kad vec imamo tv i PLACAMO da nam se penju na glavu svojim ,vrlo cesto nekulturnim ponasanjem razni nedouceni voditelji i voditeljke.Umesto da se kultura i obrazovanje uce sa TV mi ga gasimo i placamo,a neki i placu kad cuju sta sve sebi dozvoljava direktor RTS placen od nasih para.Toliko.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:19 20.07.2007

Re: Moranje ili Biranje

NE TERBA DA PLACATE..KAO STO JA I MNOGI NE PLACAJU....Tek kada formalno i sustinski postanu Javni servis treba placati pretplatu...Do tada ni dinara...Taktika je jednostavna jer oni kkradu sa racuna EPS/a....Ako Vam je zaduzenje za potrosenu el.energiju 1000 dinara, Vi uplatite 950...tako da ne mogu da Vam ukradu 300 za pretplatu,..a ako EPS pristaje na to..opet njihov problem.LOPOVSKA POSLA!
mariopan mariopan 13:34 20.07.2007

Re: Moranje ili Biranje

Jes' pa da me tuze.
Pa prosto pitanje za vas - Sta ja ustvari DOBROVOLJNO mogu u ovoj zemlji?

Ne mogu nista,odmah stigne neka pretnja pa samo pogledajte,stizu PISMENE opmene i za dugovanja od 1 dinar.Skupljei je papir na kome odstampaju opomenu a jos je i u koverat spakuju. Lepo coveku dodje da se ODJAVI iz zivota pa nek pokojnicima naplate ako mogu ,a bilo je i takvih slucajeva.Za Ginisa,majke mi.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:12 21.07.2007

Re: Moranje ili Biranje

Proteklih decenija drzava je usadila strah kod svojih gradjana da je ona uvek u pravu, a gradjani uvek u krivu...!!!
EVO JA JAVNO KAZZEM NE PLACAM PRETPLATU PA NEKA PROBAJU DA ME TUZZE....A SVAKO NEKLA ZIVI SA SVOJIM STRAHOM, ja tu vec ne mogu nista....
Gothsa Gothsa 08:53 21.07.2007

Re: Moranje ili Biranje

Mi smo takodje izabrali da ne placamo TV pretplatu. Ali mi zaista ni ne gledamo TV, ni program "javnog servisa" , ni kablovsku. Nas citav svet informisanja se bazira na internetu. Dete doduse kuka za crtacima sa TV-a (koje je snimila kod bake) ali obzirom da je jos mala lako je ubedimo da to nije potrebno.
Mi kao i svi u Srbiji dobijamo racun za TV pretplatu a mi uopste to ne koristimo a prinudjavaju nas da placamo. Kako da se odbranimo od prinude?
mariopan mariopan 22:14 21.07.2007

Re: Moranje ili Biranje

Nemam ja straha od drzave nego ne mogu i nemam zivaca da se sa njima prepucavam. A Vas recept cemo primeniti,nego sta,ja samo nisam znala nacin.E,sad sam RAZGLASILA kako platiti struju a da oni nemaju odakle da uzmu za TV o))))

Nemate pojma koliko naroda bukvalno prokljuca kad se spomene pretplata za TV i kvalitet onoga sto za svoje pare dobijamo ,plus ,nezakonito MORANJE da se plati. Zasto ja ne mogu da dobrovoljno placam nekoj TV ciji mi se program dopada? Na primer? Kada ce to da nam DOZVOLE? Jer nama sve propisuju i dozvoljavaju,nista nema da nas pitaju,samo naredbe i pretnje.

Hvala za praktican predlog,imam prijatelja i prijatelja bice nas vise koji ne placamo, pa bankrotirali dabogda oni u svojoj TV. NE MOJOJ.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:07 22.07.2007

Re: Moranje ili Biranje

Odmah da se razumemo....JA SAM ZA PLACANJE JAVNOG SERVISA, ALI KAD ON ZAISTA BUDE JAVNI SERVIS, A NE GOMILA NERADNIKA, STETOCINA I KLIMOGLAVACA.....(CAST POJEDINCIMA!)...Dakle, svaka drzava treba da ima javni servis..ali takav koji finansiraju gradjani (pretplata), kako ih ne bi Vlada(politicari) kontrolisali....Posto ONI NISU ISPUNILI TAJ PREDUSLOV, NEMA NI RAZLOGA DA SE PLACCA....
Javni servis se i razlikuje od komercijalnih Tv stanica, jer treba da ispunjava naciOnalni interes o blagovremenom i OBJEKTIVNOM INFORMISANJU, kriickom stavu prema svemu sto to zasluzuje, da neguje i cuva nacionalno blago (da snima serije i filmove od nacionalnog znacaja)...dakle obrazovni, kulturni.....program....da u sferi Marketinga nema pravo na vecnu stvari koje imaju komercijalne stanice, pa ni da "seche" informativni program, filmove, sportske prenose......itd...da ne pricam o PGP/u i svemu drugome...Elem, oni nisu Javni servis...pa se lazzno predstavljaju, cime se stvorila zakonska osnova da gradjani bojkotuju,,,,,drzavnu pljacku....
Toliko od omene, ukratko!
poz
BKC
mariopan mariopan 13:56 22.07.2007

Re: Moranje ili Biranje

Pa ja to i kazem,vidite gore,pitam zasto ja ne bih placala neku TV koja mi se sviljda? Ako to bude NA ,JAVNA TV vrlo rado ,vrlo rado cu placati.
bengin bengin 17:45 19.07.2007

beogradski javni servis

Sa zadovoljstvom citam misljenja u vezi sa beogradskim tv rajem."Ovo je Srbija",naravno,ali na drugom programu gde joj je i po misljenju tv mudraca mesto.Odavno vec postoji samo drzava Beograd i ostala teritorija do susednih drzava koja sluzi za finansijska zahvatanja i pravovremeno informisanje gradjana o beogradskom kanalizacionom talogu.
Lionel Hutz Lionel Hutz 18:44 19.07.2007

Re: beogradski javni servis

Pored toga sto je na drugom programu, ta emisija, koja prikazuje najruralnije svetkovine iz citave Srbije (bez Beograda) ima istu minutazu kao i emisija na prvom programu koja je posvecena iskljucivo Beogradu.
Da li se secate, da je nakon jednog od brojnih zagadjenja Panceva novinarka Javnog servisa rekla da Beogradjani mogu da budu bez brige, jer vetar duva u suprotnom smeru od Beograda.
ivana23 ivana23 19:04 19.07.2007

Hocemo jos...

Kreće HTV3 i kanal News
Glavni ravnatelj Vanja Sutlić najavio je pretvaranje HRT-a Plus u treći kanal te pokretanje četvrtog kanala - News. Kanali startaju 1. siječnja 2008. Više od toga se ne zna. (objavljeno 13.7.2007. na - net.hr)

Zasto je ukinut treci kanal RTS i receno da javni servis ne moze imati vise od dva kanala? Tristotine dinara za eventualno cetiri kanala bi doslo u obzir. Nervirala sam se u vreme RG i Vimbldona kada je umesto tenisa kako
je bilo najavljeno (svakog dana od 12-18h), vrsen prenos daveza iz Skupstine. I nije me briga da li su prenosi
isli na Sport klubu jer kablovsku posebno placam, a uostalom nemaju svi kablovsku.
A tek reprize u udarnom terminu od 20h, strasno, pa jos kada obrazloze da to narod (!?) voli i trazi...
Džudi S Džudi S 19:38 19.07.2007

Re: Hocemo jos...

Odluku o ukidanju Trećeg kanala nije doneo RTS.
ivana23 ivana23 20:04 19.07.2007

Re: Hocemo jos...

Džudi S
Odluku o ukidanju Trećeg kanala nije doneo RTS.


Nisam to ni napisala. Zar ne!? Ukinut je po zakonu (donet 2002.g.) koji je izglasala Skupstina, a na predlog Vlade.
Mene zanima zasto je predlozeno i izglasano da RTS ima samo dva kanala, kada su vec postojala tri.
Tema je inace veoma kompleksna: Citati koji slede-Snjezana Milivojevic, Kaziprsrt, 21.jul 2005.

' 'Prvo, ovde se televizija godinama plaćala, ja sam malo starija pa to pamtim. Ne plaćanje javne televizije krenulo je početkom ’90-ih u trenutku kad je ta televizija izgubila ugled i pala ispod nivoa naplativosti koji joj obezbeđuje normalno funkcionisanje. A posle 2000. godine nova vlast je htela da ispuni jedno svoje izborno obećanje i ponudi bolju besplatnu televiziju koja će se finansirati iz budžeta, što je već ukazivalo na nesvest, odnosno nerazumevanje koncepta javnog servisa. Javni servis je vrlo specifičan aranžman, čak mislim da se razlikuje od svih drugih javnih službi. On se u Evropi vrlo uporno brani. Zahtevalo bi dugačko objašnjenje zašto uz postojanje različitih komercijalnih televizija, koje nude čitav niz više ili manje šarenih, atraktvinih besplatnih programa, sada javnost plaća jednu televiziju. Javni servis je televizija koja se obraća građankama i građanima jednog društva a ne potrošačima jednog tržišta. To je televizija koja se ne zasniva na maksimizaciji profita nego na ispunjenju javnih potreba ili javnog interesa građana da budu obaveštene građanke i građani jednog društva. Taj aranžman odnosno takva televizija zahteva da je plaćaju svi na isti način na koji recimo plaćate osnovno obrazovanje, čak i kad nemate decu u Osnovnoj školi. To je nešto što plaćamo svi da bi svim članovima društva bilo dostupno. Međutim, ta televizija ima vrlo čvrstu javnu obavezu šta treba javnosti da ponudi.
Naravno, danas kad pogledate velike javne servise, oni su prosto jedan postmoderni servis jer imaju čitav niz kanala, specijalizovanih kanala, nisu samo ovi terestrijalni kao Prvi, Drugi kanal, imaju specijalizovane, BBC parlament, parlamentarne kanale, obrazovne, kanale u kojima vi sami pravite koktele. Ali, sve to treba proizvesti, tu programsku ponudu treba obezbediti i to je nešto što građani plaćaju kroz pretplatu.''
http://www.b92.net/info/emisije/kaziprst.php?nav_id=173330&yyyy=2005&mm=07
audrey audrey 20:13 19.07.2007

sećanja

Nisam Beogradjanin, nisam nikad živela u Beogradu, dođem ponekad poslom na par dana. Ali sam zato detinjstvo i mladost provela uz TV i znam da nabrojim sve delove Beograda: Čukarica, Novi Beograd, Vračar... Iako nemam pojma gde se nalaze i po čemu su karakteristični (o tome nikad nije bila emisija). Ta imena imala su za mene neki mitski prizvuk, nešto nedostižno i bila sam duboko ubeđena da je Beograd nešto ontološki drugačije, nedostižnije od bilo kog drugog srpskog grada, a posebno ovog mog dosadnog ravničarskog u kome se na TVu u redovnoj satnici priča na madjarskom. Pa onda film "Policajac sa Petlovog Brda" - wow, to mora da je neki šik kvart, a da je glavni provod leti bio na Adi Ciganliji , u to nije bilo nikakve sumnje. Jesu, ono, i voditelj(ka) i gostujuće trećeligaške pevačice i oznojani pevači izgledali nekako sasvim prepoznatljivo domaće, okruženi deranima u kupaćim gaćama i sa nacerenim osmesima u kameru, ali opet - Ada je Ada i to ima samo u Beogradu. A tek Knez Mihajlova, još uvek se sećam Dnevnika sa kraja 80-tih u kome je objavljeno "Otvaranje Knez Mihajlove" (republike već reže, situacija naoštrena) uz trijumfalne snimke fontana i mermera bez kraja.
Danas mi se u vezi Beograda čini da ne mogu da kažem ko je zaljubljeniji u Sebe-Kao-Beogradjanina, dal oni sa "kolenima" ili oni što su tek pridošli pa rade u TV stanicama, na javnom servisu i radiju, na primer, i trude se svaki dan, revnosno, da zaborave odakle su. A takav onda ispadne i program.
bengin bengin 21:14 19.07.2007

Re: sećanja

Kada je vec rec o secanju...Moja Televizija,TV Novi Sad,sluzila je od 1988.g. za sve prljave poslove koje je centrala smatrala da treba da se rade.Prvi napadi i prvi meci ispaljivani su sa Miseluka.Uredivacko-novinarske timove cinili su kadrovi iz Krajine i koledz Vrbas.Kadrovi su osnazivani preko noci pridoslim personama koji su vam sedali na radnu stolicu,poceo je strah od otpustanja i niste ni smeli da pitate nista.Hodali su samouvereno nasom Kucom i docekivali maskirane goste,divili su im se.Sejali su mrznju i zaposljavali zemljake.Program je tonuo.
Hoce li repriza?
Dva celna ,novopostavljena kadra u Televiziji Vojvodina su iz Pristine.
O kakvom kvalitetu programa oni mogu da razmisljaju i koliko uopste znaju sta je to Vojvodina?
Jerry Jerry 21:38 19.07.2007

Re: sećanja

A ja imam sećanja iz početka devedesetih kada je postojao Dnevnik i Dnevnikov dodatak i to kao celovečernji šuo sa glavnim licima iz TVNS .To je tek bilo vreme (ne ponovilo se) ! A u vezi BG sam već rekao svoje mišljenje. Ne interesuje me šta se tamo događa , a za nauk bi mogli da pogledaju vesti na HRT , pa da vide šta je profesionalizam.
Dax Dax 00:48 20.07.2007

Secanja

A evo cega se ja secam sa radoscu.
Atomski mrav Atomski mrav 06:58 20.07.2007

BG teme

Što se tiče vesti iz glavnog nam grada, nije RTS usamljena - primetio sam juče na sajtu B92 vest "Nestalo struje u Beogradu". Zbog ovakvih vrućina, vrlo je verovatno da će nestajati struje i u drugim delovima Srbije ali hoće li to biti dovoljno velika vest?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:23 20.07.2007

Re: BG teme

tO JE VEC NESTO SASVIM DRUGO....Naravno jer se radi o elementarnoj nepogodi...koja je na teritoriji cele Srbije....itd.Svakako moze da ima mesto u dnevniku B92, pa i RTS/a , naravno.Konkretan slucaj, konkretan odgovor
poz
bkc
bengin bengin 07:26 20.07.2007

Re: BG teme

Uglavnom iz Novog Sada i Vojvodine se preko dopisnistva, nazalost B92 ,plasiraju negativne vesti ili one koje se vide na svim ostalim vestima toga dana.Nista sto je specifikum regiona ili pozitivno se ne prati,ne analizira ,pa ni ne plasira u javnost.Surova centralizacija,prvo u glavama,a po tom kao posledica destruktivne politike tipa..."u udarnom terminu SVADBA ili kako zaglupeti svoj narod".
Atomski mrav Atomski mrav 10:10 20.07.2007

Re: BG teme

Pa, sad se zadesilo da je nestanak struje u pitanju. Bude i benignijih tema al' čim je BG u pitanju, one dobiju na važnosti...
Laudanum Laudanum 09:19 20.07.2007

usput

Od kako su na vlast u Novom Sadu najahali radikali i deesesovci tema za izvestavanje koliko volis. Ali njima se (kako valjda i treba) bave lokalni mediji. S druge strane, mediji stacionirani u Beogradu na desavanja u Novom Sadu (i u drugim gradovima) gledaju po principu: "kako mali Mujica zamislja vanzemaljca". Potpuno su neobavesteni, izvestavaju ad hoc, uglavnom kad bukne exit ili nekom glumcu batinasi rascopaju glavu. O novosadskoj vlasti sve najlepse jer tamo preko reke postoji fama da su ovde i radikali nekako uljudjeni, a da je Maja Gojkovic skoro pa demokrata, humanisticke provenijencije. Nikako da shvate da razlike izmedju njih i beogradskih prodavaca magle nema ni za lek. Cesto me stomak zaboli od RTS izvestaja. Ni ostali nisu bolji. Da ne bude zabune, svi imaju dopisnike koji znaju situaciju, ali ko njih pita kad ovdasnje javne licnosti treba zvati u emisije. Voditelji prosto ne znaju sta treba da pitaju. Ili to tako treba? Komercijalnim televizijama prastam. One imaju pravo da kreiraju program kako god zele i mogu. O javnim servisima (RTS i RTV) ne bih vise da trosim vesti. Vodi ih ista bratija, samo sto RTS tera vodu na DSS-a vodenicu, a Vojvodjanski vise preferira radikalsko-deesesovski kurs.
Lionsgate Lionsgate 10:16 20.07.2007

Re: usput

A sto je najbolje vecina tog kadra na RTS-u je na isti dosla bas iz tih sredina koje spominjete...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:38 20.07.2007

Re: usput

Lepo rekoste sve je to bratija....a nekako se sa tim rimuje, slucajno, boranija..???
poz
BKC
Laudanum Laudanum 10:57 20.07.2007

Re: usput

Ne sporim da dolaze iz ovih sredina. Ekstremi su uvek najzesci u sredinama koje su mesovite, i tu si u pravu. Kako onda objasnjavas taj mazni tretman koji BG mediji imaju prema radikalima koji nisu stigli da se presele odavde u Beograd?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:13 20.07.2007

Re: usput

30% je 30% kako god da su rasporedjeni!!!
Laudanum Laudanum 11:43 20.07.2007

Re: usput

Ako 30% zaista 30% ne vidim razloga da raspravljamo o kvalitetu javnih servisa. U tom slucaju mi se cine i bilji nego sto treba. Osim ako i 30% ne treba nesto vise da nauci.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:48 20.07.2007

Re: usput

Hm..ali 100 % - 30% = 70%..Dakle problem je sta nam radi ostalih 70 %..jer 30% je manje od 51%..Igra reci i procenata....
Lionsgate Lionsgate 12:05 20.07.2007

Re: usput

O novosadskoj vlasti sve najlepse jer tamo preko reke postoji fama da su ovde i radikali nekako uljudjeni,

Odavno ne postoji fama da je bilo sta preko reke uljudjenije, postojala je dok se tragovi kundK nisu razvejali... ista pricha kao predratni i posleratni Beograd, fama je dugo vladala, sad je sve to isto, isti ljudi zive od Horgosa do Vranja, od Dorcola do Vozdovca. Odavno je to provaljeno, samo jos neobavesteni/neiskusni pisu o tim famama.
Laudanum Laudanum 12:23 20.07.2007

Re: usput

Pa da... uvek su mi slabo isli procenti. Sav se smrznem kad vidim statistiku u istrazivanjima javnog mnjenja. Primer: "Cak 23 odsto gradjana dobija napade dijareje pri pomenu EU dok se 12 odsto svim silama protivi samoj ideji prikljucenja." Zasto mi to niko ne kaze na sledeci nacin: "Cak 40 odsto gradjana smatra da Srbija mora da udje u EU, dok 25 odsto njih tvrdi da im je ta ideja veoma bliska."
Igra reci i procenata.... Ne bih da se bavim time vise, oped sam se smrzo!
decentralizator_ decentralizator_ 10:26 20.07.2007

ma to je opšte stanje

Evo moram i ja nešto da kažem - konačno
Slažem se sa mojim sugrađaninom Coletom oko Beogradske Hronike koja je apsolutno servis građana Beograda, i ne treba da bude u skoro udarnom terminu na prvom programu javnog servisa. Ako Beograd čini petinu stanovništva ove napaćene zemlje i još je i prestonica onda mora da ima jednu takvu emisiju, i to u opšte nije sporno. Sporan je termin, dužina trajanja i to što je na prvom programu. Mene te informacije ne zanimaju, kao što ni beograđane ne zanima da li je pukla cev kod kragujevčke pijace itd...

Ali nije ovde problem samo Beogradska hronika, problem je u opštem odnosu medija, prema ostatku Srbije. Mi iz "unutrašnjosti" (kakav idiotski termin, šta mu onda dođe Beograd? - spoljašnjost?? prozor u svet?? 'b.... li ga) zavredimo po neki termin na "javnom servisu" samo kad napravimo neku glupost - tipa kupujemo ispite pa nam pohapse profesore. Gde su kulturna dešavanja, tribine, koncerti (čak i ako ih ne otvara ministar), predstave. Evo recimo pre neki dan je bila tribina u kragujevcu na temu decentralizacije na kojoj su gostovali gdin Ješić (Inđija) i izvesni gospodin iz organizacije Protecta iz Niša. Informacija o tome je bila na nekim kragujevačkim medijima ali zbog male gledanosti tih televizija nisam na vreme saznao za dešavanje. E sad mene zanima što Javni servis nije dao recimo informaciju da će biti ta tribina ili recimo što nije poslao ekipu da snimi ceo događaj pa da nam pusti posle. Možda ovoj državi decentralizacija nije u interesu pa to guramo pod tepih (pazi apsurda a Kosovo hoćemo da decentralizujemo??)

Verovatno bi živeo u ne znanju da nemam kablovsku pa vidim kako to drugi rade. Npr. Hrvati koji imaju emisije u kojima su svi regioni u hrvatskoj podjednako zastupljeni. Stvarno nemam osećaj da tamo postoji jedan grad, nego Split,Rijeka,Dubrovnik,Zagreb,Pula ..... i nešto ne videh Zagrebačku Hroniku???

Sledeći problem su novinari koji vode emisije bilo kog tipa. Najprostiji primer koji ste mogli da vidite je doček naših sportista sa velikih takmičenja. Jel primetio neko da je sportiste dočekala Srbija?? .... Molim??? Pa naravno da niste. Uvek ih dočekuje Beograd, i to komentatori stalno potenciraju. "Beograd je sinoć dočekao naše zlatne košarkaše" ili "Kod skupštine Beograda su beograđani napravili veličanstven doček našim teniserima .." da ne nabrajam dalje. Aman ljudi pa dočekuje ih Srbija, kao da im Kragujevac ne bi napravio isti takav doček, samo nemamo aerodrom, što jednom ne slete u Niš pa da vidimo baš ... Što kaže Cole - baš me briga ako to potencira Mitrović, ali ja njega ne moram da gledam i ne plaćam mu pretpaltu ali ovima plaćam i oću da me ispoštuju kao čoveka.

Slažem se sa gospodinom Jakšom da pretplata mora da se plaća. Ako mi sad ne plaćamo pretplatu ko je taj ko će da kaže "sad je dobar program ajd' sad da plaćamo pretplatu". Mislim da treba da se plaća a da se drugim vidovima borbe izgura da program dostigne kvalitet.


E da ajde neko da mi objasni ovo iz godišnjeg izveštaja RTS-a:
Troškovi 300 zaposlenih iz RTV Priština – po bilansu za 2006. iznose
oko 160 M dinara (2 miliona evra) -- molim???!!!!!



I neću više odoh na jezero da se ohladim ;-)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana