B92 Blog    Članovi    Neven Anđelić    Bosnjaci, Bosanci, Amerikanci i glupani

Neven Anđelić
17:55
UTO
14
OKT

Bosnjaci, Bosanci, Amerikanci i glupani

americki
americki
bosanski
bosanski
bosnjacki
bosnjacki
"Ja sam okupio zajedno Srbe, Hrvate i Bosnjake", ustvrdio je Joe Biden navodeci svoje bogato diplomatski iskustvo kao prednost nad protivnicom bez ikakvog iskustva van aljaske provincije Sarom Palin. Gotovo istog casa americka desnica i njoj bliski komentatori poceli su s kampanjom izrugivanja Bidena navodeci da ne zna pravi izraz - Bosanci - a ne - Bosnjaci. Na engleskom je razlika fonetski posmatrano manja: Bosniaks nasuprot Bosnians. Plejada glupana s americke desnice pokusala je ostvariti politicku prednost misleci da je Biden neinformisan a ne oni. Strasno je koliko ima visokopozicioniranih ljudi u svjetskoj politici ili oko nje a da ne znaju neke osnovne stvari i jos se ponose time.
Prvi izbor Georgea Busha za americkog predsjednika mogao se donekle opravdati dubioznim prebrojavanjem glasova u nekim drzavama. Ponovljeni izbor iste osobe koja je tokom prve cetiri godine u Bijeloj kuci visestruko dokazala opste nepoznavanje medjunarodnih odnosa, ekonomije i, opste govoreci, svijeta postavio je upitnim intelekt prosjecnog Amerikanca. Hajde, recimo bilo je tijesno pa ponekada se moze pogrijesiti i dva puta u nizu. Oni "moji" u Bosni i Hercegovini od devedesete ponavljaju iste greske. Kandidatura Sarah Palin za potpredsjednicu najednom je ucinila da Bush izgleda skoro kao vrhunski intelektualac. Medjutim, i Bush i Palin zapravo su odraz nedostatka intelekta kod vecine glasaca republikanaca. Evo sta se desilo pocetkom oktobra i sto je uglavnom promaklo medijima na Balkanu.
Joseph Biden, demokratski kandidat za potpredsjednika, pokusao se pohvaliti ko-kreatorstvom dejtonskog sporazuma. "Okupio sam zajedno Srbe, Hrvate i Bosnjake", porucio je Biden insisitirajuci na sopstvenoj fami o velikom poznavanju medjunarodnih odnosa. Gotovo istovremeno eksplodirala je "blogosfera" desnicarski nastrojenih komentatora optuzujuci Bidena da ne zna izgovoriti "Bosanac" i da zapravo pojma nema ko zivi u Bosni. Podrugljive reakcije nisu prestajale ni nakon ukazivanja nekolicine kolega s politicke desnice da su Bosnjaci zapravo bosanski muslimani i da se zaista nazivaju Bosnjaci. Cokie Roberts, umna analiticarka National Public Radio, takodje je iskazala sopstvenu glupost navodeci "bosnjacki momenat" kao jedini gaf potpredsjednicke debate od drugog oktobra. Sada ne znam koga treba da me je vise strah; da li potpredsjednicke kandidatkinje koja je neinformirana, ponekada smatrana i glupom ali barem nije pretenciozna poput navodne intelektualke s National Public Radio koja je prilicno uticajna u Washingtonu. Cak ni Charlie Rose, jedan od ukupno tri licnosti vrijedne gledanja na americkim televizijama, nije korigovao Roberts nakon njenog gafa sto ostavlja prostor za pitanje da li cak i on uopste zna ko zivi u Bosni. Hercegovina bi sigurno bila nijansa previse za ocekivati.
Opet, pitam se da nismo malo prestrogi prema Amerikancima. Trebaju li uopste njihovi politicari znati ko zivi u Bosni i razliku izmedju Bosanca i Bosnjaka? Uzmimo da ne trebaju, postoje savjetnici za takve finese. Problem je sto se savjetnici regrutuju iz krugova koji su upravo dokazali da ni oni masovno ne znaju. Trebamo li se onda bojati svijeta u kojem takvi ljudi odlucuju o nasim zivotima? Sad, Biden zna razliku, dovoljno je blizak Obami da mu prisapne ako zatreba i ako ovaj ne zna ali sta ako Palin bude slijedila McCaina u Bijelu kucu. Evo kakav je svijet nakon osam godina neinformiranog covjeka na celu Amerike. Sta bi bilo nakon dvanaest?

 

Atačmenti
Flakus_NYC_TribecaFlagUnitedWeStand_18Sep01_1502.jpg 5.69 KB image/jpeg
250px-Flag_of_Bosnia_and_Herzegovina.svg.png 4.93 KB image/png
100px-BiH_Federation_of_Bosnia_and_Herzegovina.svg.png 4.04 KB image/png




Komentari (33)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader  18:15 14.10.2008
Preporuka: 0

Stup Dog

#Link  Replika: 0

Karikatura iz "Gvardijana"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bobo92  18:16 14.10.2008
Preporuka: 3

?

#Link  Replika: 8
Trebaju li uopste njihovi politicari znati ko zivi u Bosni i razliku izmedju Bosanca i Bosnjaka?

Kakvo je ovo pitanje?
Za Amerikance postoje posebni standardi?
Ko god zabada nos, mora da zna gde ga zabada!

Cela kampanja je tragicna i jedva cekam da se zavrsi.

Charlie Rose, jedan od ukupno tri licnosti vrijedne gledanja na americkim televizijama


Ko su druge dve licnosti?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
radojicic92  19:25 14.10.2008
Preporuka: 1

Re: ?

Ko su druge dve licnosti?


Keith Olbermann & Bill Moyers
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bobo92  19:43 14.10.2008
Preporuka: 0

Re: ?

radojicic92
Ko su druge dve licnosti?


Keith Olbermann & Bill Moyers


Keith je zajebancija.

PBS je jedini kanal vredan gledanja (o, ironije!)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  19:59 14.10.2008
Preporuka: 0

Re: ?

bobo92
radojicic92
Ko su druge dve licnosti?


Keith Olbermann & Bill Moyers


Keith je zajebancija.

PBS je jedini kanal vredan gledanja (o, ironije!)



Zasto ironija? Jeste najbolji iako je publi/javni/drzavni!

PS. Keith je ipak za dve klase ispod kada je politika i razumevanje sveta u pitanju

Rose je OK al voli da se ulizuje gostima tj. uvek se slaze sa njima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gassalasca  20:00 14.10.2008
Preporuka: 1

Re: ?


Sem Rouza, jedino Kolber i Stjuart ako mene pitate.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bobo92  20:16 14.10.2008
Preporuka: 0

Re: ?

drug.clan



Zasto ironija? Jeste najbolji iako je publi/javni/drzavni!



Pa zato
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Neven Anđelić  22:49 14.10.2008
Preporuka: 0

Re: ?

stjuart i bill maher. izgleda da smo se manje-vise nasli.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bobo92  23:03 14.10.2008
Preporuka: 0

Re: ?

Neven Anđelić
stjuart i bill maher. izgleda da smo se manje-vise nasli.....

Samo oko drugog :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Neven Anđelić  23:11 14.10.2008
Preporuka: 0

Re: ?

dobro. ovaj prvi mi se tek po odlasku iz amerike svidio. tamo ga nisam mogao. ali bio je dobar s blairom nedavno pa ga ubrojah...... eto, malo se izvadih...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  18:56 14.10.2008
Preporuka: 0

čega se pametan stidi...

#Link  Replika: 0
Strasno je koliko ima visokopozicioniranih ljudi u svjetskoj politici ili oko nje a da ne znaju neke osnovne stvari i jos se ponose time.

Slažem se. Štoviše, mislim da ni u jednom području ljudskog djelovanja nema toliko ignorancije i ponosa zbog iste kao u politici. Na žalost i u novinarstvu (Nevene, molim da ne budem pogrešno shvaćena, nije upućeno ni tebi, niti ikome konkretnom, nego sam generalno veoma razočarana "prodavanjem roga za svijeću" čak i po najuglednijim evropskim medijima. o tom, po tom.)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
thebee269  19:17 14.10.2008
Preporuka: 1

Mur...

#Link  Replika: 4
M.Mur ja za njih zakon. Samo kada bi ga malo pazljivije gledali i slusali i bar u necemu sledili, ovaj svet bio bi mnogo humaniji, pravedniji, bolji s obzirom na uticaj koji oni kao nacija imaju na isti taj svet.
Bojim se da su vec duboko zaglibili u mulj koji su sami napravili i sve vise u njega tonu tako da im nema povratka. Strasno je sto za sobom vuku i dobar deo ostatka sveta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bobo92  19:47 14.10.2008
Preporuka: 0

Re: Mur...

thebee269
M.Mur ja za njih zakon. Samo kada bi ga malo pazljivije gledali i slusali i bar u necemu sledili, ovaj svet bio bi mnogo humaniji, pravedniji, bolji s obzirom na uticaj koji oni kao nacija imaju na isti taj svet.

M. Mur se verovatno stidi svog novog filma, pa ga je bacio samo na internet.
Od njega bi svako ocekivao....vise , u najmanju ruku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  19:58 14.10.2008
Preporuka: 1

Re: Mur...

bobo92
thebee269
M.Mur ja za njih zakon. Samo kada bi ga malo pazljivije gledali i slusali i bar u necemu sledili, ovaj svet bio bi mnogo humaniji, pravedniji, bolji s obzirom na uticaj koji oni kao nacija imaju na isti taj svet.

M. Mur se verovatno stidi svog novog filma, pa ga je bacio samo na internet.
Od njega bi svako ocekivao....vise , u najmanju ruku.


Mur ima cega da se stidi u svom zivotu i bez poslednjeg filma. Propagandista kao i oni drugi samo ima drugog narucioca.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bobo92  20:14 14.10.2008
Preporuka: 1

Re: Mur...

drug.clan


Mur ima cega da se stidi u svom zivotu i bez poslednjeg filma. Propagandista kao i oni drugi samo ima drugog narucioca.


Slazem se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
thebee269  11:55 15.10.2008
Preporuka: 2

Re: Mur...





drug.clan
bobo92
thebee269
M.Mur ja za njih zakon. Samo kada bi ga malo pazljivije gledali i slusali i bar u necemu sledili, ovaj svet bio bi mnogo humaniji, pravedniji, bolji s obzirom na uticaj koji oni kao nacija imaju na isti taj svet.

M. Mur se verovatno stidi svog novog filma, pa ga je bacio samo na internet.
Od njega bi svako ocekivao....vise , u najmanju ruku.





Mur ima cega da se stidi u svom zivotu i bez poslednjeg filma. Propagandista kao i oni drugi samo ima drugog narucioca.

Ja stvarno ne znam nista iz njegove biografije, ali hocu da kazem da on bar nesto kritikuje, ukazuje na neke od velikih negativnosti americkog drustva.
Ne znam ko su njegovi narucioci, ali sta onda reci o holivudskoj i slicnim produkcijama. Pa to je meni isto kao i pink kod nas.I jedni i drugi totalno zglupljuju narod, pa to je dusevno trovanje citavog sveta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  19:57 14.10.2008
Preporuka: 4

secate se one cuvene:

#Link  Replika: 1
After landing in Zagreb:

bush: hello fellow croassans!
condolizza: mr. president its croats! :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dreamreader  13:32 15.10.2008
Preporuka: 0

Re: secate se one cuvene:

After landing in Zagreb:

bush: hello fellow croassans!
condolizza: mr. president its croats! :)


Mislite na ovo


Source
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dali76  21:10 14.10.2008
Preporuka: 1

kad Amerika (P)ostane cijeli svijet!!!

#Link  Replika: 4
Nepoznavanje ili manjak interesa ili sto god dovodi do vec “tradicionalnog” neznanja
U knjizi Backfire) baritz ) jedan sluzbenik State Department objasnjava kako gotovo
niko ama bas niko ko radi u ovom tako vaznom sekretirijatu ne bi mogao poloziti ni osnovni test znanja o Vijetnamu I to u vrijeme kad su usprkos obecanju predsednika Johnsona,”americki momci ginuli u tom azijskom ratu”.
Problem Amerike I Amerikanaca jeste egocentrizam koji se uocava,kroz naizgled, banalne stvari.
Ovdje zavrsnicu finala u bajzbolu zovu “Svijetski kup” iako je u pitanju takmicenje klubova s jednog kontinenta.
Ako imas takav stav da ti je Amerika cijeli svijet onda je sve van amerike ustvari van svijeta.
Problem je sto taj I takav egocentrizam nije ogranicen na manje obrazovane structure drustva vec je on siroko rasprostranjen medju onima koji vaze kao obrazovani ; jos gore medju onima koji cine vladajucu elitu ove drzave.
O posljedicama ovakvog ignorantskog ponasanja moglo bi se pisati danima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  21:19 14.10.2008
Preporuka: 0

Re: kad Amerika (P)ostane cijeli svijet!!!

dali76
Nepoznavanje ili manjak interesa ili sto god dovodi do vec “tradicionalnog” neznanja
U knjizi Backfire) baritz ) jedan sluzbenik State Department objasnjava kako gotovo
niko ama bas niko ko radi u ovom tako vaznom sekretirijatu ne bi mogao poloziti ni osnovni test znanja o Vijetnamu I to u vrijeme kad su usprkos obecanju predsednika Johnsona,”americki momci ginuli u tom azijskom ratu”.
Problem Amerike I Amerikanaca jeste egocentrizam koji se uocava,kroz naizgled, banalne stvari.
Ovdje zavrsnicu finala u bajzbolu zovu “Svijetski kup” iako je u pitanju takmicenje klubova s jednog kontinenta.
Ako imas takav stav da ti je Amerika cijeli svijet onda je sve van amerike ustvari van svijeta.
Problem je sto taj I takav egocentrizam nije ogranicen na manje obrazovane structure drustva vec je on siroko rasprostranjen medju onima koji vaze kao obrazovani ; jos gore medju onima koji cine vladajucu elitu ove drzave.
O posljedicama ovakvog ignorantskog ponasanja moglo bi se pisati danima.


Ima i egocentizma ali je prvenstveni razlog zasto oni ne znaju geografiju neke slicne madjunarodne oblasti je to sto oni nemaju koristi (ovde mislim na onu pravu korist) od takvog znanja a posto su ameri vrlo pragmaticni ljudi oni se beskorisnim stvarima ne bave.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rayzippo  22:19 14.10.2008
Preporuka: 0

Re: kad Amerika (P)ostane cijeli svijet!!!

sve ludji dolaze na celo amerike...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dali76  23:23 14.10.2008
Preporuka: 0

Re: kad Amerika (P)ostane cijeli svijet!!!

Ja ne kazem da je potrebno uciti opsirno I sveobuhvatno, ali mislim da je tolika kolicina neznanja ne moze biti nikako sagledana kao pragmaticnost.
Jeste pragmaticna ako se zeli manipulasati ljudima , ali je totalno stetna kad vodeca elita ima problem neznanja kao sto sam ja naveo primjer Vi Vijetnama .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  13:19 15.10.2008
Preporuka: 0

Re: kad Amerika (P)ostane cijeli svijet!!!

dali76
Ja ne kazem da je potrebno uciti opsirno I sveobuhvatno, ali mislim da je tolika kolicina neznanja ne moze biti nikako sagledana kao pragmaticnost.
Jeste pragmaticna ako se zeli manipulasati ljudima , ali je totalno stetna kad vodeca elita ima problem neznanja kao sto sam ja naveo primjer Vi Vijetnama .


Istina je da se prvobitno neznanje pojavilo medju masom koja glasaa ne odlucuje ali vremenom je vodeca elita shvatila da ni njima nije potrebno to znanje dok imaju GPS koji ce im pokazati gde treba da bace bombe. Ovo nije opradvanje neznanja vec samo objasnjenje kako je doslo do njega. U njihovim glavama ne postoje ideje "znanje je potrebno znanja radi" , "mislim dakle postojim"... vec neke druge.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
srki92  07:08 15.10.2008
Preporuka: 2

U pravu si, samo mislim da

#Link  Replika: 4
je gustina glupaka, ili ajde da kazem slabo obrazovanih, kod nas u Srbiji barem ista kolika je u Americi. A sudeci po nasem bivsem predsedniku i potonjim naslednicima koga smo doveli i drzali na vlasti sve one godine rekao bih i dosta veca. Zamisli samo na sta bi svet licio da Srba ima 300 miliona i da smo nuklearna sila?! Da li Toma Nikolic ili Velja Ilic znaju gde je Veliki Kanjon i ko su bili predsednici USA za vreme 2. svetskog rata? Ili da li u Americi zivi vise Crnaca ili Hispanoamerikanaca (ovo verovatno ni Tadic ne zna)? Ko smo mi onda da o njima sudimo? Posebno oko tako fundamentalnog pitanja opste kulture da li je neko Bosnian ili Bosniac. Na kraju, da nije bilo tih Amera ljudi bi se u Bosni i danas ubijali, a Karadzic i Mladic slobodno setali po Beogradu...Koliko ono para pomoci Bosna dobija iz americkog budzeta, ne mogu nesto da se prisetim? A Srbija?

S druge strane primetio sam da je prosecan Amer daleko normalniji, uvidjavniji, kulturniji i prijatniji u ophodjenju od prosecnog Srbina. Manje judgmental da ni ne pominjem. Nas dzukacki mentalitet stvarno retko ovde mozete da sretnete. Ne znam, meni je to vaznije nego da li neko zna da nisam bas iz Cecenije...

A posle vesti kao sto je ovo prebijanje dece u Nisu, mislim da je bolje da i misle da sam iz Cecenije...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  08:14 15.10.2008
Preporuka: 2

Re: U pravu si, samo mislim da

A posle vesti kao sto je ovo prebijanje dece u Nisu, mislim da je bolje da i misle da sam iz Cecenije...


Da, stvarno, to se kod njih ne desava. Samo (ponekad) udje neki depresivac u koledz i puskom/pistoljem ubije desak svojih kolega....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
srki92  08:33 15.10.2008
Preporuka: 0

Re: U pravu si, samo mislim da

ivana23
A posle vesti kao sto je ovo prebijanje dece u Nisu, mislim da je bolje da i misle da sam iz Cecenije...


Da, stvarno, to se kod njih ne desava. Samo (ponekad) udje neki depresivac u koledz i puskom/pistoljem ubije desak svojih kolega....


I sad ti je verovatno lakse jer si mi pokazala da smo barem u necem "dobri" kao i Ameri...


Pucnjava na Vidikovcu
15. oktobar 2008. | 00:11 | Izvor: B92
Beograd -- U naselju Vidikovac, u Ulici Vidikovački venac, za sada nepoznati napadač, sinoć je pucao na goste kafića Blu Mun, koji se renovira.

Kako B92 nezvanično saznaje napadač je ušao u kafić i počeo da puca. Najteže je povređen Aleksandar Simić, koji je pogođen u stomak, a lakše su povređeni Boban Jezdimirović i Slobodan Popović. Napač je posle pucnjave istrčao iz kafića i pobegao. Prema svedočenju ljudi iz komšiluka, napadač je na motoru pobegao u pravcu Košutnjaka.

Po nezvaničnim informacijama nijedan od povređenih nema dosije u policiji.



Depresivci na svakom koraku. A i oruzje je lako naci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  09:23 15.10.2008
Preporuka: 3

Re: U pravu si, samo mislim da

I sad ti je verovatno lakse jer si mi pokazala da smo barem u necem "dobri" kao i Ameri...


Apsolutno ne!

Samo me iritira kada se takve vesti, tretiraju kao da su bas nase obelezje... A pune su ih sve svetske novine!
OK?

Uostalom tvoj zakljucak je apsolutno ispravan:

Depresivci na svakom koraku. A i oruzje je lako naci.


Ako nista drugo, bar noz je svakome dostupan BBC
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  13:27 15.10.2008
Preporuka: 0

Re: U pravu si, samo mislim da

U pravu si, samo mislim da #Link  Replika: 3
je gustina glupaka, ili ajde da kazem slabo obrazovanih, kod nas u Srbiji barem ista kolika je u Americi. A sudeci po nasem bivsem predsedniku i potonjim naslednicima koga smo doveli i drzali na vlasti sve one godine rekao bih i dosta veca.


Pa normalna tj gausova raspodela dokazuje ovo.

I sad ti je verovatno lakse jer si mi pokazala da smo barem u necem "dobri" kao i Ameri..


Evo jos necega u cemo smo "dobri" kao i amerikanci.

Ako je kod nas u statistiku uslo samo prijavljeno oruzje onda se ravnopravno nosimo sa amerima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  12:58 15.10.2008
Preporuka: 1

Bosanci

#Link  Replika: 1
Ja za sebe kažem da sam Bosanac, zbog toga što su moji preci iz Bosne. Ne znam koliko stanovnici BiH uopšte koriste termin "Bosanac"? Nešto mi se čini da pre svega Hercegovci neće reći za sebe da su Bosanci. Zatim, čini mi se da će Bošnjaci takođe pre reći da su Bošnjaci nego da su Bosanci a za Srbe i Hrvate sam siguran da će reći da su Srbi, odnosno Hrvati (iz Bosne)... da li grešim?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Neven Anđelić  14:40 15.10.2008
Preporuka: 0

Re: Bosanci

upitan je i pojma bosnjak u hercegovini mada je medju muslimanskim stanovnistvom opsteprihvacen. nekada su, cini mi se, srbi i hrvati iz hercegovine naglasavali cesce svoj rodni kraj nego danas kada se lakse etnicki identifikuju nego teritorijalno. ista je stvar i u bosni. dakle, jeste u pravu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dreamreader  13:57 15.10.2008
Preporuka: 2

Palin opasnost

#Link  Replika: 2
Dobar tekst, mada je ta epizoda bila interesantna u americkim medijima dan ili dan i po, a kako je taj detalj uglavnom promakao medijima na Balkanu, bas i nije neko cudo obzirom na kolicinu sopstvenih gluposti o kojima imamo pisati/pricati.

....da li potpredsjednicke kandidatkinje koja je neinformirana, ponekada smatrana i glupom ali barem nije pretenciozna poput navodne intelektualke s National Public Radio koja je prilicno uticajna u Washingtonu.


Postoji jedan mali momenat sa kojim se bas ne slazem u ovoj recenici, a odnosi se na to da li je Gov. Sarah Palin nepretenciozno stvorenje ili ne. I te kako jeste, a kombinacija sa izrazitom intelektualnom ogranicenoscu i jako problematicnim moralno-politickim principima, kao i neogranicenom ambicijom, cini da verujem da je njen izbor za potpredsednickog kandidata najozbiljniji problem ovih interesantnih izbora.
Ako smo mislili da je Bush Jr. crna mrlja americke predsednicke istorije, plasim se da cemo brzo saznati koliko smo bili u krivu ukoliko McCain/Palin tiket pobedi. A to, naravno, nije samo njihov problem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Neven Anđelić  14:39 15.10.2008
Preporuka: 1

Re: Palin opasnost

zapravo se slazemo. kada sam pisao tekst, brisao sam upravo taj dio recenice i ponovno ga vracao. jeste pretenciozna mejdutim hajde da kazemo da djeluje kao jednostavnija osoba od navodne intelektualne kreme u washingtonu. a ambicija plus nedostatak talenta i znanja su jako opasni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dreamreader  14:49 15.10.2008
Preporuka: 0

Re: Palin opasnost

Potpuno ste u pravu, mnogo je jednostavnija (ili bar igra intezivno na tu kartu) od mnogih kolega iz GOP-a, koji su se preracunali u flertu sa "hockey mom" ili "joe sixpack", i sada, kako se cini, jedan deo njih pocinje da se pita da li su sklapali pakt sa djavolom kada su je birali i velicali kao bozanstvo koliko jos pre dva meseca.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT