Gospodo, drugovi i ostali ...Sretno vi pomirenje !

sentinel26 RSS / 18.10.2008. u 19:06

Kada sam ovdje napisao svoj prvi tekst, "Nemam svoga Ali Agdžu", očekivao sam neke dogadjaje i imao namjeru da ga dopunim kasnije jednim zaključkom.

Članak sam završio sljedećim riječima:

 

Da se razumijemo, ljudsko pomirenje postoji, trebaće i postojaće, a „političko pomirenje“ ne postoji, to je ustvari samo golo interesno pomirenje koje prestaje kada i interesi, to je falsifikat.

Da nas nedobronamjerni i nesposobni ne bi navodili na krivi put stalno treba imati na umu sljedeće:

- Ono sa čime se nikako normalan čovjek ne bi smio pomiriti je da prihvati da je neko u njegovo ime činio zločine.

- Zato je nužno priznati istinu sebi i kod sebe i samo oni koji su spremni da se suoče sa istinom, učinili su značajan korak ka pomirenju.

Ostalo je skupocena imitacija i laž.

 

Želja mi se nije ispunila pa sam danas prinudjen da prvo ubacim jedan "Aneks" o nemirenju.

Ako se nekome dopada i misli da ima konkretne koristi ili boljitak za društvo od tzv. "političkog pomirenja" pa neka mu bude. Ako to bude prihvaćeno od većine ili od interesne grupe u radu, mogu da razumijem.

Gledajući TV snimak, u momentu njihovog grljenja i ljubljenja iza njih na zidu sam video sliku pok. Zorana Djindjića.

Ugasio sam TV odmah i narednih pola sata sam zurio u zid i osjećao se izdanim.

Kako ste mogli gospodo ? Što ne ukloniste tu sliku bar na pola sata ?

Mnoge žene kad prevare muža, pokriju njegovu sliku na zidu da ne "izaziva" ljubavnika, toliko ste i vi mogli.

Jedan politički analitičar je pohitao da izjavi: "Ovaj sporazum je krem na torti..." Meni to ne liči na tortu.

"Ovo je jedan svečan čin koji oblikuje vrednosti ideje i našu političku nameru u budućnosti. Mi ovim pokazujemo da želimo da otvorimo put za druge kako bi političko pomirenje obezbedilo i nacionalno pomirenje", kazao je Tadić.

"Mire se narodi, države, ljudi, članovi porodica, ovo nije medijski i politički spektakl. Ako smo na zajedničkom poslu, ne treba više da gledamo samo u prošlost, već da iz nje izvlačimo najbolje kako bi Srbija imala bolju budućnost", rekao je Dačić.

Kome je to bio zatvoren put bez ovoga sporazuma ? Glasnih žalbi na njegov nedostatak nije bilo u narodu (žalbe njih dvojice se ne računaju).

Baš me zanima šta su to "najbolje" oni izvukli iz prošlosti ?

Gospodo bolja budućnost Srbije će nastupiti ako počnete da radite ono što ste obećali narodu.

Dva "najveća uspjeha" ove Vlade za "100 dana" (kako se sama pohvalila) su parafiranje SSP i ratifikacija poklona NIS-a Rusima u gasovitom aranžmanu.

Oba su potpisana za vakta V.Koštunice. Prvi na vjeresiju i to božju vjeresiju a njegova zemaljska administracija je trenutno ispraznila baterije na sredstvima veze s njime.

Srbiju nijesu ni za santimetar primakli Evropi, naprotiv udaljili su je.

Da ne dužim priču o njihovom neradu. Vide ga svi i to dobro ali velika većina ćuti i grca iz straha od gorega.

Dokle!?

Pravo pomirenje će da naprave upravo ovi akteri, kada uhapse preostale optužene za zločine, kada ih pošalju pred lice pravde i onda njih dvojica stiču pravo na voznu kartu za Srebrenicu. Pa na koljena gospodo !

Budite i vi Vili Brant bar 5 minuta !

Da poslije toga zajedno prošetamo Baščaršijom i da tamo predstavimo sporazum o pomirenju, taj će da bude pravi, taj će da bude pozdravljen od vascijelog svijeta, taj će da otvori mnoga zatvorena čelična vrata!

Ovim što ste uradili nećete moći falsifikatom da zamijenite original.

Ja odoh na "odmor" od "pomirenja" na neki dan, a vama sretno bilo.

 



Komentari (20)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jeremija92 jeremija92 20:06 18.10.2008

Putuj igumane

"Ja odoh na odmor na neki dan, a vama sretno bilo."
Putuj, sentinel26, ne brini za manastir, i ne naginji se kroz prozor.

A glede pomirenja, pa oni na valastima se nisu nikad ni svađali, ni tukli, ni ratovali.. pa im je lako da se mire.
sentinel26 sentinel26 21:04 18.10.2008

Re: Putuj igumane

jeremija92
"Ja odoh na odmor na neki dan, a vama sretno bilo."
Putuj, sentinel26, ne brini za manastir, i ne naginji se kroz prozor.

A glede pomirenja, pa oni na valastima se nisu nikad ni svađali, ni tukli, ni ratovali.. pa im je lako da se mire.

Slažem se,
ali to je samo goli interes i kada on nestane, nestaje i to lažno pomirenje.
Tadić još reče da je ta "Deklaracija" okrenuta i prema prošlosti.
Ako im je budućnost zajednička, što može biti a možemo i vjerovati, ali šta im je zajedničko u prošlosti ?
Bio sam do prije 10 godina član onog DS-a, ostavio sam tamo gratis svo svoje slobodno vrijeme, bez apanaže i nije mi žao zbog toga, već što sam bio u zabludi..

Ne idem nikuda, simbolično sam htio reći da želim da jedno vrijeme ne čujem za njih. A što se "manastira" tiče u njemu nema igumana, u tome je problem, njime rukovode "nekrsti".
Hvala na posjeti i komentaru.
Poz.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:07 19.10.2008

Re: Putuj igumane

sentinel, svi znamo da je "pomirenje" doshlo kao, vishe ili manje, neizbezhan rezultat postizborne matematike. to je sve. ljubili su se i tadic i koshtunica, pa se vishe ne ljube. tako ce i ova ljubav usahnuti kad se pruzhi prilika (posle nekih sledecih izbora) i kad se bude vishe isplatilo zaljubiti se i pomiriti se sa nekim drugim.

jedino shto prosechan glasach mozhe da se nada da strah od neuspeha na izborima sve te smeshne ljubavi drzhi pod kakvom takvom kontrolom.
sentinel26 sentinel26 10:03 19.10.2008

Re: Putuj igumane

marco_de.manccini
sentinel, svi znamo da je "pomirenje" doshlo kao, vishe ili manje, neizbezhan rezultat postizborne matematike. to je sve. ljubili su se i tadic i koshtunica, pa se vishe ne ljube. tako ce i ova ljubav usahnuti kad se pruzhi prilika (posle nekih sledecih izbora) i kad se bude vishe isplatilo zaljubiti se i pomiriti se sa nekim drugim.
jedino shto prosechan glasach mozhe da se nada da strah od neuspeha na izborima sve te smeshne ljubavi drzhi pod kakvom takvom kontrolom.

Marco, sve ovo je tačno ali to nije ono što oni pokušavaju da predstave. Ovo je obično interesno povezivanje i ništa drugo.
Političko pomirenje je obična izmišljotina. Ako sve partije sklope političko pomirenje onda bismo dobili jednopartijski sistem.

Ovo je koalicija na duže staze. Oni su ovime obećali narodu koaliciju na sljedećim izborima. Evo već sada nastupaju u koaliciji za lokalne izbore u Prijepolju.

Sporazum - deklaracija - svejedno kako se zove ne može da se okrene "prošlosti". Meni je pao mrak na oči kada sam vidio Zoranovu sliku iza njih dok se grle i ljube.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:19 19.10.2008

Re: Putuj igumane

Ovo je koalicija na duže staze. Oni su ovime obećali narodu koaliciju na sljedećim izborima.


nisam siguran da se mozhe verovati u trajne koalicije. DS i SPS sigurno nece nastupiti zajedno na izborima (jednostavno zato shto odvojeno imaju vishe glasova nego zajedno), a matematika posle izbora je beskompromisna. pomire se ochas partije u interesu podele vlasti kad procenti i poslanichka mesta to nalazhu.

a shto usput prospu neku lepu prichu i izljube se, to ja razumem samo kao pretstavu. meni ista nije bila potrebna svakako.

(nemam pouzdane argumente da tvrdim da sam ja u pravu a ti nisi. samo se nadam)
sentinel26 sentinel26 19:07 19.10.2008

Re: Putuj igumane

marco_de.manccini
Ovo je koalicija na duže staze. Oni su ovime obećali narodu koaliciju na sljedećim izborima.
nisam siguran da se mozhe verovati u trajne koalicije. DS i SPS sigurno nece nastupiti zajedno na izborima (jednostavno zato shto odvojeno imaju vishe glasova nego zajedno), a matematika posle izbora je beskompromisna. pomire se ochas partije u interesu podele vlasti kad procenti i poslanichka mesta to nalazhu.
a shto usput prospu neku lepu prichu i izljube se, to ja razumem samo kao pretstavu. meni ista nije bila potrebna svakako.
(nemam pouzdane argumente da tvrdim da sam ja u pravu a ti nisi. samo se nadam)

Marco, mi ovdje nemamo mimoilaženje,
meni samo malo više no drugima smeta pozorišna predstava koju izvode sa vrijedjanjem osjećanja ljudi koje su u prošlosti jedni ili i jedni i drugi povrijedili, jer u tome oni nemaju nikakve mjere a ni pijeteta prema ubijenom čovjeku koji svoj život nije dao za ono što oni sada rade.
adam weisphaut adam weisphaut 09:05 19.10.2008

Oragnsko pomirenje

Jedan politički analitičar je pohitao da izjavi: "Ovaj sporazum je krem na torti..." Meni to ne liči na tortu.

To što je nešto braon boje ne znači da je preliveno čokoladom.
sentinel26 sentinel26 10:07 19.10.2008

Re: Oragnsko pomirenje

adam weisphaut
Jedan politički analitičar je pohitao da izjavi: "Ovaj sporazum je krem na torti..." Meni to ne liči na tortu.
To što je nešto braon boje ne znači da je preliveno čokoladom.

"Politički analitičar" koji je izrekao tu mudrost je bio Milan Nikolić, a to je kažu suprug jedne poznate gospodje...
Da to nije on izrekao i to u ozbiljnom tonu pomislio bih da je ironija ali on stvarno tako i misli.
adam weisphaut adam weisphaut 09:13 19.10.2008

Iz današnjeg Blica:

Reagovanja porodica žrtava Miloševićevog režima

Žanka Stojanović,
majka Nebojše Stojanovića poginulog u bombardovanju RTS-a Kako mogu da se pomire s ljudima koji su ubijali. Ja ne mogu da se pomirim, možda mogu oni koji nisu izgubili decu. Mi uopšte ne znamo šta sadrži tekst tog pomirenja, da li postoji klauzula da se Mirjana Marković vrati, da se Milanović oslobodi... Mogu da se mire oni koji vladaju, a mi koji smo večno oštećeni ne možemo da se mirimo, a još manje da zaboravimo. Posle izjave Vladimira Nikolića, bivšeg operativca DB-a, više nema pitanja da li je ono što mi godinama tvrdimo istina. Sada je jasno da je RTS ubistvo s predumišljajem. Zato, neka se ograde od užasa koje su činili, neka shvate da ovo što radimo radimo da nijedno dete nikada više ne strada, da se u Srbiji ne proizvode ratovi. Neka pred lice pravde izvedu sve koji nisu procesuirani i neka ministar Šutanovac ispuni obećanje da se ponovi suđenje za RTS, pa ćemo onda da se mirimo.

Veselin Osmajlić, brat likvidiranog člana SPO Zvonka Osmajlića
Pomirenje između DS i SPS je farsa koja služi da bi se branili interesi dve stranke koje su trenutno na vlasti. Ovakvo pomirenje u kome se niko ne ograđuje od stradanja, ubistava i tlačenja koje smo trpeli devedesetih godina nikome nije potrebno. Jasno je SPS ne želi nikakvo iskreno mirenje, jer u svom krilu još drži mnoge kadrove koji su vladali sa Miloševićem, čovekom koji im je i danas idol. Od tog sramnog sporazuma niko ništa neće dobiti, ni država, ni žrtve, niti njihove porodice. Ti ljudi koji su oličenje Miloševićevog vremena nikada se nisu distancirali, nikada nisu izjavili saučešće porodicama njihovih žrtava. Pravog pomirenja neće biti, jer u Vladi Srbije sede kadrovi koji i danas podržavaju Miloševića, a koji su tih paklenih godina bili njegova desna ruka.

Veljko Stambolić, sin Ivana Stambolića
To je sramota. Pomirenje SPS i DS je opšta glupost i potpuno nepotreban potez vlasti. Ko god da je upoznat šta su sve radili članovi SPS-a dok su bili na vlasti i svi oni koji nemaju tako kratko pamćenje kao pojedinci, vrlo dobro znaju i shvataju da je ovo jedna velika glupost. Jednostavno, neke stvari se ne mogu izbrisati i tek tako zaboraviti nekim potpisima aktuelnih političkih lidera. Pravo pitanje je koliko bi se žrtve prošlog režima uopšte složile da se tako nešto uradi, a takvih je bilo dosta. Njima niko nikada nije tražio pomirenje, a kamoli dao izvinjenje za ono što su radili.

Branka Prpa, saputnica novinara Slavka Ćuruvije
Partije imaju prava da sklapaju sporazume, da se mire i svađaju i to smo videli na toboganu našeg političkog života poslednjih osam godina. Ali nije u redu da se mirite a da ne kažete šta ste sve radili, da se ne ogradite od toga i ne zatražite oprost od žrtava. Dobar deo građana smatra da su žrtve političke prakse SPS-a. Ne postoji društveni konsenzus o pomirenju i zato do njega ne može ni da dođe. Lideri SPS-a se nisu distancirali od političke prakse koja nas je previše koštala. Srbija ponovo neće da se suoči s jednom od najstrašnijih decenija svog postojanja, zbog koje su nam oduzete teritorije, zbog kojih i dalje dobijamo packe i kazne i zbog koje nas svet vidi kao varvare…
sentinel26 sentinel26 10:35 19.10.2008

Re: Iz današnjeg Blica:

adam weisphaut
Reagovanja porodica žrtava Miloševićevog režima
Žanka Stojanović,
majka Nebojše Stojanovića poginulog u bombardovanju RTS-a Kako mogu da se pomire s ljudima koji su ubijali. Ja ne mogu da se pomirim,....

O pomirenju sa ubicama koji se šetaju na slobodi ne može da bude razgovora medju ozbiljnim ljudima.
Ubice i inspiratore u zatvor pa poslije može da se priča o pomirenju.
Zar nije T.Nikolić cinično priznao da takvih slučajeva, kao sa RTS, ima mnogo, s tim što je on to izrekao ne u funkciji gonjenja svih njih nego u želji da Milanović bude amnestiran. Strašno.
Veljko Stambolić, sin Ivana Stambolića
........... Jednostavno, neke stvari se ne mogu izbrisati i tek tako zaboraviti nekim potpisima aktuelnih političkih lidera.
Naravno da se ne mogu izbrisati kod razumnih ljudi, ali ovima je vlast ušla ne samo u uši i u mozak već u sve pore.
Branka Prpa, saputnica novinara Slavka Ćuruvije
......................Srbija ponovo neće da se suoči s jednom od najstrašnijih decenija svog postojanja, zbog koje su nam oduzete teritorije, zbog kojih i dalje dobijamo packe i kazne i zbog koje nas svet vidi kao varvare…

Branka je lijepo opisala stanje koje sve više liči na agoniju.
Sistem vrijednosti je urušen do temelja i oni drsko se hvale kako ne namjeravaju da ga popravljaju.

Ako misle da će za budućnost Srbije da bude neki novi "Nju dil" ovaj njihov sporazum o pomirenju prevarili su se.
On samo pokazuje nivo njihove nesposobnosti i bezobrazluka.


dragoljub92 dragoljub92 10:05 19.10.2008

+

gosn sentinel,ja više nemam reči.jednostavno nemam šta da kažem.sve mi češće pada na pamet misao da na sledećim izborima glasam za radikale.da ,baš za njih.zašto?pa ja mislim da je eutanazija humani čin,ovo što nam rade meni liči na opis kako su ljude garotirali ,nekad u ona vremena,tako da brza smrт sa radikalima ispada i poželjna opcija.

kad sam čuo onog radikala koji je pola sata čitao plate koje skotovi primaju u državnim preduzećima steko sam ubeđenje da smo mi poodavno mrtva zemlja, samo niko nam nije još to reko.

pozz
драгољуб
sentinel26 sentinel26 10:41 19.10.2008

Re: +

dragoljub92
gosn sentinel,ja više nemam reči.jednostavno nemam šta da kažem.sve mi češće pada na pamet misao da na sledećim izborima glasam za radikale.da ,baš za njih.zašto?pa ja mislim da je eutanazija humani čin,ovo što nam rade meni liči na opis kako su ljude garotirali ,nekad u ona vremena,tako da brza smrт sa radikalima ispada i poželjna opcija.
kad sam čuo onog radikala koji je pola sata čitao plate koje skotovi primaju u državnim preduzećima steko sam ubeđenje da smo mi poodavno mrtva zemlja, samo niko nam nije još to reko.
pozz драгољуб
Dragoljube, ovi se jesu trudili da operu prošlost vodjama u ovoj novoj radikalnoj ali medju njima ima nekih koji su po krvoločnosti nadmašivali svoje učitelje i nalogodavce.

Ako se zna da su oni uglavnom bili izvršioci prljavih poslova, ja se nikada ne bih mogao usuditi na takav potez.
Oni su majstori samo za takve poslove, ako bi im sve dali u ruke, svakako bi propast bila brza.
Humor i ironiju prihvatam.
Pozz.
dragoljub92 dragoljub92 11:05 19.10.2008

Re: +

svakako bi propast bila brza.

pa ja upravo na samoubistvo i mislim,jer glasati za radikale je upravo to,metak u slepoočnicu,a glasati za ove je isto samoubistvo ali na spor način recimo metak u stomak gde se umire polako od sepse.pa, metak u glavu je hunaniji.
sentinel26 sentinel26 11:24 19.10.2008

Re: +

dragoljub92
svakako bi propast bila brza.
pa ja upravo na samoubistvo i mislim,jer glasati za radikale je upravo to,metak u slepoočnicu,a glasati za ove je isto samoubistvo ali na spor način recimo metak u stomak gde se umire polako od sepse.pa, metak u glavu je hunaniji.
He-he. Dragoljube, primorao si me da se nasmijem. To bi bio izbor izmedju suicida i eutanazije.

Ustvari sada izgleda malo jasnije zašto su se oni opredelili za EUtanaziju, oni misle da ona vodi u Evropu.
:)))

dragoljub92 dragoljub92 11:28 20.10.2008

Re: +

Ustvari sada izgleda malo jasnije zašto su se oni opredelili za EUtanaziju, oni misle da ona vodi u Evropu.

:)))
sentinel26 sentinel26 14:33 19.10.2008

Obrisani tekst

koji nikoga ne vrijedja.

Jednom gospodinu sam, povodom teksta o 20.oktobru, postavio pitanje o mogućem pomirenju dvije grupe, antifašista po oružju i borbi protiv njemačkog okupatora i "antifašista" po usvojenom zakonu.

Pitanje je obrisala moderacija, a ono glasi:

05.oktobra 2008.g. po crkvenom (tj. Julijanskom) kalendaru potpisana je deklaracija o pomirenju, izmedju B.Tadića i I.Dačića.. Na zidu je bila slika Zoranova.
I taj datum će ubuduće biti crveno slovo u kalendaru.

Neće li to sada da bude prošireno na pomirenje antifašista koji su oslobadjali Beograd od Nemaca i "antifašista" koji su oslobadjali Vranić i ljude od života u njemu ?

Ako hoće, kada će da bude grljenje i ljubljenje ?

Čija će slika da bude na zidu ?
Ovi bi mogli časkom iz Hotela da donesu Hićinu a iz Vlade Nedićevu i Dražinu iz nekog muzeja, ima valjda neka.
Pa sveto trojstvo na zidu, u duši pomirenje a pred kamerama ljubljenje kako i dolikuje.

Pa pošto znam da dežuraju i u "Potpalublju" neka ga obrišu i ovdje.

Nekoliko mojih rodjaka je poginulo za oslobodjenje toga Beograda ali ne da bi meni neko zabranio da pitam dobro obaviještene ljude o onome što me interesuje.


marco_de.manccini marco_de.manccini 17:45 19.10.2008

Re: Obrisani tekst

usput, je su li te banovali tamo ili samo izbrisali ovo konkretno pitanje?
sentinel26 sentinel26 17:55 19.10.2008

Re: Obrisani tekst

marco_de.manccini
usput, je su li te banovali tamo ili samo izbrisali ovo konkretno pitanje?

Samo su mi u roku od 5 sec. obrisali pitanje i to zbog one uvodne rečenice. Naravno ja sam znao da će to da se desi.
blackbox92 blackbox92 17:29 19.10.2008

Pomirenje bez istine

Odlično ste postavili temu.
Odmah da kažem ja sam u principu za sveopšte pomirenje ljudi i da se konačno prestane metodom predanja i partijskih istorija trovanje mladfih i pripremanje za nove međusobne obračune i podele. To nikako ne znači da se mogu pomiriti ideje koje su nepomirljive i neprihvatljive. Istinsko pomirenje bi značilo da se svi odreknu suludih ideja pa i likova iz prošlosti, a to nije učinjeno.Takvo pomirenje nije sigurna prepreka za povampirenje.
Slazem se sa Vama da je ovo samo po sebi farsa, jer se ne odredjuju ni po jednom kljucnom pitanju bliže i dalje prošlosti čak ni na nivou istorijske pristojnosti.Bilo bi korektinije da su to nazvali zajednickim programskim smernicama ali je opet problem što i u tom segmentu ostaju u proslosti.
Uostalom, videćemo kako će zvanični Beograd i zvanična Srbija obeležiti Dan oslobođenja glavnog grada od fašizma.
Pomirenje bez istine je licemerno.
Pre neki dan je Novi Beograd slavio slavu Pokrov svete Bogorodice.Nemam ništa protiv toga ali koliko znam Novi Beograd nije nastao u Srednjem veku, pa minimalna pristojnost nalaže da rukovodstvo grada obeležava dan kada je počela njegova izgradnja.
Crkvene slave i seoske litije ne znače da treba brisati istorijske događaje i tako se sramotiti pred istorijom stvarajući sramnu istoriju.
sentinel26 sentinel26 18:07 19.10.2008

Re: Pomirenje bez istine

blackbox92
Odlično ste postavili temu.
Odmah da kažem ja sam u principu za sveopšte pomirenje ljudi i da se konačno prestane metodom predanja i partijskih istorija trovanje mladfih i pripremanje za nove međusobne obračune i podele. To nikako ne znači da se mogu pomiriti ideje koje su nepomirljive i neprihvatljive. Istinsko pomirenje bi značilo da se svi odreknu suludih ideja pa i likova iz prošlosti, a to nije učinjeno.Takvo pomirenje nije sigurna prepreka za povampirenje.
Slazem se sa Vama da je ovo samo po sebi farsa, jer se ne odredjuju ni po jednom kljucnom pitanju bliže i dalje prošlosti čak ni na nivou istorijske pristojnosti.Bilo bi korektinije da su to nazvali zajednickim programskim smernicama ali je opet problem što i u tom segmentu ostaju u proslosti.
Uostalom, videćemo kako će zvanični Beograd i zvanična Srbija obeležiti Dan oslobođenja glavnog grada od fašizma.
Pomirenje bez istine je licemerno.
Pre neki dan je Novi Beograd slavio slavu Pokrov svete Bogorodice.Nemam ništa protiv toga ali koliko znam Novi Beograd nije nastao u Srednjem veku, pa minimalna pristojnost nalaže da rukovodstvo grada obeležava dan kada je počela njegova izgradnja.
Crkvene slave i seoske litije ne znače da treba brisati istorijske događaje i tako se sramotiti pred istorijom stvarajući sramnu istoriju.

Lično sam bio prisutni "saučesnik" kada je pok. Z.Djindjić tražio da se Novi Beograd "ne dira", da se u njemu ne mijenjaju ni nazivi ulica, koji povezuju ili asociraju na dogadjaje iz prošlosti ili ljude.

"Napravite vi još jedan Novi Beograd pa u njemu obeležavajte šta hoćete", govorio je.
Dobio je 4 glasa podrške iz DS-a a socijalisti i radikali su licemjerno i "uzdržano" likovali.

Davanje Bulevaru AVNOJ-a ime Zorana Djindjića nije počast već osveta njemu. Ovo je moja tvrdnja i baš me briga šta ko o istoj misli.

"Deklaracija o pomirenju" sadrži njihove buduće zajedničke smernice i ništa drugo a priča o "pomirenju" je čista podvala.
Poz.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana