Hajde da uživamo u životu

queeria92 RSS / 20.10.2008. u 01:26

... jedini recept je da ljudi pokušaju da uživaju u životu što više, bukvalno, od eto sad. (Marko Vidojković, Peščanik, 17.10.2008.)

Iskoristio bih ovu blogersku priliku da vas sve pozovem da primenimo recept našeg eminentnog kuvara Marka Vidojkovića i da od danas uživamo u životu. Bukvalno!

Dragi Pančevci,
Otvorite vaše prozore i vrata, pustite čist i mirišljav vazduh u vaše kuće i stanove. Provetrite malo. Divno je vreme. Uživajte u životu. Vreme je uživanju.

Dragi penzioneri,
Prošetajte malo do pošte da platite račune. Posle možete pozvati decu u inostranstvu. Prekinite sa štednjom. Divna je situacija. Uživajte u životu. Vreme je uživanju.

Dragi nezaposleni,
Diesel, Energy, Escada, Replay... su dobili novu kolekciju za jesen-zimu. Šoping tako opušta. Troškarite malo. Divne su cene. Uživajte u životu. Vreme je uživanju.

Draga radnička klaso,
Šefovi vas poštuju i daju ogromne plate koje ne znate kako ćete potrošiti, sindikati brane vaša radnička prava, imate svu zaštitu na poslu, pravo na godišnji odmor, prijavljeni ste, ide vam penziono i socijalno. Divno je raditi. Uživajte u životu. Vreme je uživanju.

Dragi Romi,
Vama je život tako divan. Samo pevate i svirate. Svi ste tako mladi, snažni i zdravi. Sigurno se kao i većina stanovništva ove zemlje radujete predstojećem Sajmu knjiga. Čitajte malo. Divno je obrazovati se. Uživajte u životu. Vreme je uživanju.

Dragi pederi i lezbejke,
Divno je vreme ovih dana. Prošetajte gradom sa vašim partnerima. Grlite se i ljubite po parkovima, kafićima i ulicama ove slobodarske zemlje. Širite ljubav. Divna je ljubav. Uživajte u životu. Vreme je uživanju.

Drage izbeglice,
Renovirajte vaše kuće. Promenite nameštaj. Unesite vedrinu u vaše domove. Sređujte malo. Divno je skućiti se. Uživajte u životu. Vreme je uživanju.

Drage žene,
Da vidimo veliki osmeh na vašim ravnopravnim i od porodičnog nasilja zaštićenim licima. Sedite i gledajte epizodu vaše omiljene serije, dok vam muž sprema ručak, pegla veš i čuva decu. Posle ga kresnite. Divan je kres. Uživajte u životu. Vreme je uživanju.

Dragi mladi,
Pogledajte vašoj svetloj perspektivi u oči. Besplatno školstvo, slobodna radna mesta, samostalan život. Ceo svet vam je pod nogama. Vi ste budućnost. Divna je budućnost. Uživajte u životu. Vreme je uživanju.

Draga dijasporo,
Život u Srbiji divan. Nigde nije lepše nego kod nas. Prekinite da se smucate po tuđim zemljama, jer vas sunce tuđeg neba neće ogrejati kao ovo srpsko. Raširenih ruku vas čekamo. Vratite se. Divan je povratak. Uživajte u životu. Vreme je uživanju.

Dragi svi ostali,
Uživajte. Hajde. Hoću da vidim kako uživate. Od danas. Bukvalno. Hajde. Sreća, sreća, radost i uživancija. Hajde. Ako vam je dobro onda uživajte. Odmah!

 

Za sve one koji nisu slušali Peščanik:
http://www3.b92.net/mp3/Pescanik-2008-10-17-09-29.mp3

 

Predrag M. Azdejković

-pas koji laje i ujeda-

563.jpg 


www.queeria.com
www.youtube.com/queeriaTV

Atačmenti



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tttomaz tttomaz 01:42 20.10.2008

Mogao si


da se fokusiras na deo o pederima, lezbejkama i zenama. Svakako je to poenta bloga. Zar ne?
queeria92 queeria92 01:45 20.10.2008

Re: Mogao si

Jeste. Kako si samo ti mudar, pa si odmah sve pogodio.
tttomaz tttomaz 02:02 20.10.2008

Re: Mogao si

Marko Vidojković


Da oprosti trebalo je da se setim da ste organizovali radnicku i penzionersku paradu. I radnicki party. Gde mi bese pamet :)))))
queeria92 queeria92 02:06 20.10.2008

Re: Mogao si

A koji smo to mi?
tttomaz tttomaz 02:09 20.10.2008

Re: Mogao si

queeria92
A koji smo to mi?


Pederi-masoni kako vas nac-patrio blok zove. Salim se.

Queer, Labris, malo li ih je.
ElectricDreams ElectricDreams 06:04 20.10.2008

Re: Mogao si

tttomaz

da se fokusiras na deo o pederima, lezbejkama i zenama. Svakako je to poenta bloga. Zar ne?


Ne samo što nemaš ništa u gaćama, nego ni mozga nemaš...
tttomaz tttomaz 12:06 20.10.2008

Re: Mogao si

ElectricDreams
tttomaz

da se fokusiras na deo o pederima, lezbejkama i zenama. Svakako je to poenta bloga. Zar ne?


Ne samo što nemaš ništa u gaćama, nego ni mozga nemaš...


Pamfletizam je odlika palanackog duha, no na to sam navikao na ovom blogu. Ali cisto da ti dam savet.
Nemoj nikad biti lican, nikakvog dobra ti to nece doneti.
queeria92 queeria92 12:21 20.10.2008

Re: Mogao si

Nemoj nikad biti lican, nikakvog dobra ti to nece doneti.


Tako je. Budite bezlični. To je super!!!
tttomaz tttomaz 12:36 20.10.2008

Re: Mogao si

queeria92
Nemoj nikad biti lican, nikakvog dobra ti to nece doneti.


Tako je. Budite bezlični. To je super!!!



U davanju kritike,savet uvek. Ne moze neko biti realan sa svom pakoscu koja ide uz licna prepucavanja.
ElectricDreams ElectricDreams 12:13 21.10.2008

Re: Mogao si

queeria92
Nemoj nikad biti lican, nikakvog dobra ti to nece doneti.


Tako je. Budite bezlični. To je super!!!


Vidiš Peđa da su strejteri budale :)

Jesam dovoljno bezličan?
morgenstern morgenstern 01:43 20.10.2008

Sunce

(...) jer vas sunce tuđeg neba neće ogrejati kao ovo srpsko.


Mnogo toplo greje dole, preko 40 gradi leti bude...
queeria92 queeria92 01:47 20.10.2008

Re: Sunce

Eh, nije to isto... Nisu isti 40 američkih gradi, kao 40 naših gradi... Nemoj da grešiš dušicu...
drug.clan drug.clan 02:12 20.10.2008

Re: Sunce

(...) jer vas sunce tuđeg neba neće ogrejati kao ovo srpsko.


Ako i ne bude sunca da greje tu je jeftini i sigurni ruski gas
Hemičarka Hemičarka 20:02 20.10.2008

Re: Sunce

queeria92
Eh, nije to isto... Nisu isti 40 američkih gradi, kao 40 naših gradi... Nemoj da grešiš dušicu...


Pa i nisu, u Americi voda mrzne na 32. Ja i dalje preracunavam temperaturu svakog jutra i uopste ne volim °F.
queeria92 queeria92 20:12 20.10.2008

Re: Sunce

Ja i dalje preracunavam temperaturu svakog jutra i uopste ne volim °F.


Ooooooooooooooooooh, mukica mala... Mislim da treba kreirati support grupu na facebooku za Hemičarku
Covek u belom Covek u belom 02:13 20.10.2008

Pametni predlozi

Zbog teske, crne i nesrecne situacije u Srbiji danas, predlazem da svi gore pobrojani i svi gradjani Srbije jednostavno izvrse kolektivno samoubistvo. Time bi ovu divnu zemlju prepustili nekim lepsim, pametnijim i boljim, koji bi znali sta od nje da naprave.
dangubas dangubas 02:27 20.10.2008

Re: Pametni predlozi

Covek u belom
Zbog teske, crne i nesrecne situacije u Srbiji danas, predlazem da svi gore pobrojani i svi gradjani Srbije jednostavno izvrse kolektivno samoubistvo. Time bi ovu divnu zemlju prepustili nekim lepsim, pametnijim i boljim, koji bi znali sta od nje da naprave.


..nije sve tako crno
adam weisphaut adam weisphaut 06:33 20.10.2008

Baš boli?

Draga dijasporo,
Život u Srbiji divan. Nigde nije lepše nego kod nas. Prekinite da se smucate po tuđim zemljama, jer vas sunce tuđeg neba neće ogrejati kao ovo srpsko. Raširenih ruku vas čekamo. Vratite se. Divan je povratak. Uživajte u životu. Vreme je uživanju.
dangubas dangubas 02:16 20.10.2008

enjoy..

queeria92 queeria92 10:40 20.10.2008

Re: enjoy..

Enjoy, enjoy, samo što mi imamo srbsku varijantu kapitalizma - bližu robovlasništvu.
dangubas dangubas 10:58 20.10.2008

Re: enjoy..

queeria92
Enjoy, enjoy, samo što mi imamo srbsku varijantu kapitalizma - bližu robovlasništvu.




..ima raznih teorija..
neny neny 03:31 20.10.2008

lepo i realno napisano

uvek sam se divio ljudima koji uspevaju da najgore okolnosti ucine radosnim!
peru lukovica npr. mogu da slusam po 100x nece mi dosaditi,ima taj izvanredan talenat da tragicne stvari ucini smesnim,i da te jos plus nasmeje!
ja jednostavno ne mogu,kolko god se trudio!zeludac jednostavno boli,ne mogu da napravim da bude interesantno i smesno!
nadam se pedjice da nas neces napustiti kao boki!ako jos i it odes ko li ce prozboriti,postacemo svi isto,zatucane tuke kojima je mozak dobrovoljno ispario!
pisi sto vise!nemoj da posumnjam da odlazis!
ko zna mozda zahvaljujuci dacicu budemo imali i jednu lepu i bezbednu gej paradu!
a mozda se i konacno posle vise od 10g. vrsenja najtezih krivicnih dela i klerofasisti iz obraza zabrane!e to kad bi cuo na vestima,svanulo bi mi!
queeria92 queeria92 10:38 20.10.2008

Re: lepo i realno napisano

nadam se pedjice da nas neces napustiti kao boki!


Nećem. Sve dok me ne utepaju, ja sam ovdi :)
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:15 20.10.2008

Re: lepo i realno napisano

Neny, u 04:31 h
... a mozda se i konacno posle vise od 10g. vrsenja najtezih krivicnih dela i klerofasisti iz obraza zabrane!e to kad bi cuo na vestima,svanulo bi mi!


Nisu dobre zabrane.

Da li ti je palo na pamet da bi nekima na ovom blogu svanulo ako bi tebi, Neny, zbog konstantnih i neargumentovanih napada na SPC, u stilu "Svabe koji svira tra-la-la-la", bio zabranjen pristup?!
Po reakcijama mnogih video sam da te nazivaju nevaspitanim, maloumnim, deckom koji treba da uzme knjige u ruke pa da se edukuje i slicno, a ne da stalno ponavlja kako mu smeta sto neki profesori drze ikonu u kancelariji, sto je na nekom fakultetu uveden predmet "Istorija crkvenog prava", sto u Vojsci Srbije se grade kapele za vernike-vojnike i slicno.
To vise nije pitanje da svako od nas ima pravo na svoje misljenje. To je nedoraslost.
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:21 20.10.2008

Re: lepo i realno napisano

Pedja
...Sve dok me ne utepaju, ja sam ovdi :)

I budi sa nama. I nadzivi nas, ako treba. Samo ne idi pod prisilom.

Sto se ovog posta tice, cenim tvoj smisao za humor, sto se neretko dogadja. Nije kriv "srpski Henry Miller" sto te je isprovocirao. Drugi su se uhvatili kod njega za nesto drugo, a ti si ga uhvatio za ono sto se tebi dojmilo...
queeria92 queeria92 14:25 20.10.2008

Re: lepo i realno napisano

Podrška za neny-ja.
Ako ti nešto smeta buči na sav glas!!! Budi nevaspitan, malouman, vulgaran, ako je to potrebno!!!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:13 20.10.2008

Re: lepo i realno napisano

Ako ti nešto smeta buči na sav glas!!! Budi nevaspitan, malouman, vulgaran, ako je to potrebno!!!

kao Neitscze, nihilizam, a?
JJ Beba JJ Beba 15:17 20.10.2008

Re: lepo i realno napisano

Da li ti je palo na pamet da bi nekima na ovom blogu svanulo ako bi tebi, Neny, zbog konstantnih i neargumentovanih napada na SPC, u stilu "Svabe koji svira tra-la-la-la", bio zabranjen pristup?!

ko bre da mu zabrani pristup?
što bre ti ljudima konstatntno nudiš psihijatiski pregled, nazivaš ih maloumnim samo zato što ti se ne sviđa činjenica da ne vole CPC?
neny ima pravo da se ne slaže sa SPC.
ima prava da je ne voli i reći ću ti nešto šokantno - nije usamljen. niko ti nije javio?

ima prava čak da bude ateista bez da ga iko zbog toga proziva i proglašava malumnim u ime ljubavi prema instituciji SPC
kakv si ti to vernik? kakv si to netolerantan ljubitelj SPC?
angie01 angie01 15:25 20.10.2008

Re: lepo i realno napisano

podrshka za neny, kiss za pedjicu!
queeria92 queeria92 15:28 20.10.2008

Re: lepo i realno napisano

nihilizam, a?


Tačno tako.

Evo šta je Petar Kropotkin pisao o nihilizmu i nihilistima.

http://www.liber.org.yu/fantom/tekstovi/nihilizam.html
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:02 20.10.2008

Re: lepo i realno napisano

queeria92
nihilizam, a?


Tačno tako.

Evo šta je Petar Kropotkin pisao o nihilizmu i nihilistima.

http://www.liber.org.yu/fantom/tekstovi/nihilizam.html

nihilizam rules!
buda milic buda milic 18:45 20.10.2008

Nihilizam... That must be exhausting.


Bunny Lebowski: Ulli doesn't care about anything. He's a Nihilist.

The Dude: Ah. Must be exhausting.
adam weisphaut adam weisphaut 18:47 20.10.2008

Re: Nihilizam... That must be exhausting.

buda milic

Bunny Lebowski: Ulli doesn't care about anything. He's a Nihilist.

The Dude: Ah. Must be exhausting.

vladimir petrovic vladimir petrovic 18:22 21.10.2008

Re: lepo i realno napisano

Queeria
... Podrška za neny-ja.


Pedjice, jedan stari slikar (Hieronimus Bosch, 1455-1516) je imao mnogo slika, ali jedna od njih ima karakteristican naslov: BLIND LEADING BLIND, sto bi u prevodu bilo: Slepac vodi slepca....

P. S. Hoces li me banovati?
queeria92 queeria92 18:57 21.10.2008

Re: lepo i realno napisano

P. S. Hoces li me banovati?


Naravno, to se ne odbija.
Prvo ću da te izvedem na piće, pa u bioskop... e onda ću da te banujem celu noć...
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:31 20.10.2008

uzhivaj! sada!

Zagrli me chvrsto
Ljubi me
Ljubi me dugo
Ljubi me
Kasnije bice kasno
Nash zhivot to je sada
Ovde se umire od svega
Od toplote od zime
Ili se smrzavash ili se gushish
Ovde vazduha nema
Ako prestanesh da me ljubish
Chini mi se umrecu ugushena
Imash petnaest godina imam petnaest godina
Oboje trideset
Sa trideset godina vishe nismo deca
To su godine kad treba da se radi
To su godine kada se ljubi
Kasnije bice kasno
Nash zhivot to je sada
Ljubi me

(Prever)
AlexTheVeliki AlexTheVeliki 05:04 20.10.2008

Šta je on u stvari hteo da kaže

Slušao sam tu epizodu Peščanika. Koliko sam ja shvatio njegovu poruku, to je da je bolje da svaki pojedinac skoncentriše svoju energiju na unapredjenje i poboljšanje samoga sebe. Takodje, koliko sam ga shvatio, fokusiranje previše energije ka podršci i agitaciji za neke političke stranke, recimo, vodi samo ka razočarenju jer vas na kraju iznevere. Pomenuo je primer DS koji se tako lepo pomirio sa SPSom, LDP koji podržava vlast u BGu itd.

Možda čovek ima poentu. To je ono tipa "hajde da se svako najpre pobrine za svoje dvorište". Ima tu nešto...
ElectricDreams ElectricDreams 06:00 20.10.2008

Re: Šta je on u stvari hteo da kaže

AlexTheVeliki
Slušao sam tu epizodu Peščanika. Koliko sam ja shvatio njegovu poruku, to je da je bolje da svaki pojedinac skoncentriše svoju energiju na unapredjenje i poboljšanje samoga sebe. Takodje, koliko sam ga shvatio, fokusiranje previše energije ka podršci i agitaciji za neke političke stranke, recimo, vodi samo ka razočarenju jer vas na kraju iznevere. Pomenuo je primer DS koji se tako lepo pomirio sa SPSom, LDP koji podržava vlast u BGu itd.

Možda čovek ima poentu. To je ono tipa "hajde da se svako najpre pobrine za svoje dvorište". Ima tu nešto...


I ja se slažem sa Markom u dobrom delu njegovog govora. Ko ne bi postao očajan kad vidi da se sve oko njega ruši. Koliko smo se borili protiv sps da bi sad ds potpisivao pomirenje. Ej bre. Kakvo pomirenje? Ko se tu svađao pa da se miri. Kršena su osnovna ljudska prava, ljudi su ubijani... da se pomirim sa zločinom? Neverovatno.
I kad vidiš da si podržavao taj ds da bi se na kraju ispostavilo da su svi isti. Jednostavno, čovek se smori od politike koja je zaista kurva u Srbiji.
Ja se polako odvikavam i od peščanika. Doduše, ne živim više u srbiji pa mi sumorna slika srpske politike dolazi samo jednom nedeljno, što se da preživeti. Kad bi svaki dan slušao vesti i razne političke emisije - posle svih ovih godina bi se itekako smorio. Zato i razumem Vidojkovića. Čoveku je jednostavno "doqrčilo".

Peđice, ti si sasvim u pravu. Pogađaš pravo u centar. Ali to više nije markova borba. Nove generacije bi morale da se hvataju u koštac sa tim problemima. Brucoši, gimnazijalci. Marko je odradio svoj posao odlično i vreme je da se "penzioniše". Samo je bedak što ne može da uživa u plodovima svoje krvave borbe. Jer u srbiji je ta borba neprestana.
Ja sam kao gimnazijalac išao na proteste '97 po kiši i snegu posle časova, pa mi sad ništa ne fali. Samo što sam skapirao na vreme da u srbiji nikad neće biti bolje, pa sam na vreme i zapalio :) i sad mi je extra! Prosto se smejem sam sebi kad se setim svojih nekadašnjih stavova tipa "biće bolje; ne može to večno da traje..." I onda jednog dana shvatiš da nije problem u političarima već je takav mentalitet cele nacije.
Ne vole ljudi da rade. Više vole da znaju šta je u tuđem dvorištu nego u svom, i to se ne menja tokom 50 ili 100 godina. To se ne menja (tačka).

Izvinjavam se na tepihu :)
queeria92 queeria92 10:10 20.10.2008

Re: Šta je on u stvari hteo da kaže

Koliko sam ja shvatio njegovu poruku, to je da je bolje da svaki pojedinac skoncentriše svoju energiju na unapredjenje i poboljšanje samoga sebe.


Ja sam to shvatio kao predaju. U fazonu, ne mogu više da se bakćem s ovim ološem, idem ja da trošim svoje pare, da uživam u životu i gledam svoje dupe. Meni je to legitimno, ali ne poštujem. Ova citirana rečenica mi je zvučila kao da je postao Marija Antoaneta koja kaže da jedemo kolače.
bertold bertold 10:11 20.10.2008

Re: Šta je on u stvari hteo da kaže

ElectricDreams
Ali to više nije markova borba. Nove generacije bi morale da se hvataju u koštac sa tim problemima. Brucoši, gimnazijalci. Marko je odradio svoj posao odlično i vreme je da se "penzioniše". Samo je bedak što ne može da uživa u plodovima svoje krvave borbe.

Ili nisi slušao pažljivo ili si Marko Vidojković... čovek je sve vreme govorio kako on živi super i kako to preporučuje i drugima. Ni sam ne zna kako, uspeo je najviše u životu i sad, da to ne bi pokvario, neće nikome da se zamera. Njemu je OK. Za ostatak ga malo zabole uvce, što je legitimno, ali nije ono što smo od njega navikli.

ElectricDreams
Doduše, ne živim više u srbiji pa mi sumorna slika srpske politike dolazi samo jednom nedeljno, što se da preživeti.

Doduše, onda ti je sasvim dobro. A ako ti je dobro, onda ništa. I nije sumorna samo slika srpske politike, to više nije važno. Život je uokviren u sumorno, iako on to ne mora da bude. Evo Markov primer, i njemu je poskupeo telefon i svašta nešto, ne smeta mu. Uživa u životu.

Ovo u vezi sa movim generacijama - koji je motiv za borbu? Prethodne generacije su imale jasne motive - diktatora i njegovu kamarilu. Sada imamo Borisa Tadića, pobednika i neupotrebljivog predsednika koji uvećava svoju moć iz dana u dan, uživa u životu, i njegovu kamarilu koja takođe uživa u životu. Pritom ako ga nešto pitaš malo o diskriminaciji, pa malo o nezaposlenosti, pa malo o ljudskim pravima, pa malo o istini - ako ne odgovori sa tri četiri prazne fraze, onda je verovatno u Rumuniji, otišao tetki da da lek.

Meni je krivo što je Marko u njihovom društvu, što mu više ne smeta da gleda ovo po ulicama i kućama, po drugim gradovima, što mu je postalo svejedno, ali ok, kažem, ima na to pravo - samo, nismo to od njega navikli.
Umetnica Umetnica 12:03 20.10.2008

Re: Šta je on u stvari hteo da kaže

AlexTheVeliki
Slušao sam tu epizodu Peščanika. Koliko sam ja shvatio njegovu poruku, to je da je bolje da svaki pojedinac skoncentriše svoju energiju na unapredjenje i poboljšanje samoga sebe.

To nije problem za nekoga ko:
- ima pun stomak
- ima krov nad glavom
- ne živi u konstantnom strahu za sopstvenu bezbednost
- ne doživljava svakodnevnu diskriminaciju
- ne živi u ekološkoj katastrofi
- ...
- ima hroničnu kurcobolju za svakoga ko ima ijedan od gore navedenih problema.
- smatra da mu je sve dobro. Onda - ništa.

Meni ova Vidojkovićeva izjava zvuči kao arogantno soljenje pameti s visine.
queeria92 queeria92 12:23 20.10.2008

Re: Šta je on u stvari hteo da kaže

Meni ova Vidojkovićeva izjava zvuči kao arogantno soljenje pameti s visine.


Tačno tako.
rivera rivera 12:31 20.10.2008

Re: Šta je on u stvari hteo da kaže

Pa,dobro,sta ste navalili na coveka!Njegovi su predlozi malo napredni,malo nazadni,pa sta?Danas je na dobrim drogama!Zivot moze da bude i lep.Uostalom,svi mi koji smo rodjeni,prosli smo zestoku konkurenciju i borbu sa bracom i sestrama koji se nikada nece izboriti da imaju - zivot.Bilo kakav!
Njegov apel je,u sustini,pozitivan,a na svakom od nas je da li hoce ili nece bar da pokusa da bude happy!
queeria92 queeria92 12:41 20.10.2008

Re: Šta je on u stvari hteo da kaže

Njegov apel je,u sustini,pozitivan,a na svakom od nas je da li hoce ili nece bar da pokusa da bude happy!


A ta sreća kao da raste na drvetu, pa ja samo da ustanem i da je uzberem.

Evo, idem sad u Delta City da puknem od sreće i radosti.
JJ Beba JJ Beba 13:34 20.10.2008

Re: Šta je on u stvari hteo da kaže


Ja sam to shvatio kao predaju. U fazonu, ne mogu više da se bakćem s ovim ološem, idem ja da trošim svoje pare, da uživam u životu i gledam svoje dupe. Meni je to legitimno, ali ne poštujem. Ova citirana rečenica mi je zvučila kao da je postao Marija Antoaneta koja kaže da jedemo kolače.


njemu je lako da ode da se zajebava -naplatio je svoj kobajagi politički angažman pišuči romane o kordonima, demonstracijama i ostalim sranjima; uređuje novne za muškarce za finu kintu; dobija stipendije, ima šengen može d 'ide slobodno kad hoće i gde hoće na kafe, koncerte, šta god...
i nek ide , nek se zabavlja.
ko ga jebe
edit
mirenje u modi!
ElectricDreams ElectricDreams 16:40 20.10.2008

Re: Šta je on u stvari hteo da kaže

queeria92
Koliko sam ja shvatio njegovu poruku, to je da je bolje da svaki pojedinac skoncentriše svoju energiju na unapredjenje i poboljšanje samoga sebe.


Ja sam to shvatio kao predaju. U fazonu, ne mogu više da se bakćem s ovim ološem, idem ja da trošim svoje pare, da uživam u životu i gledam svoje dupe. Meni je to legitimno, ali ne poštujem. Ova citirana rečenica mi je zvučila kao da je postao Marija Antoaneta koja kaže da jedemo kolače.


Pa da... I ja sam ga tako shvatio. U jednom trenutku se čovek jednostavno preda i odustane.
Nije to ništa strašno, ljudi smo! Strašno je što nema ko da ga nasledi (tj. sve ih je manje).
silver bullet silver bullet 00:35 22.10.2008

Re: Šta je on u stvari hteo da kaže

Ja sam to shvatio kao predaju. U fazonu, ne mogu više da se bakćem s ovim ološem, idem ja da trošim svoje pare, da uživam u životu i gledam svoje dupe. Meni je to legitimno, ali ne poštujem. Ova citirana rečenica mi je zvučila kao da je postao Marija Antoaneta koja kaže da jedemo kolače.


Uopste se ne slazem s tobom. Ajde da vidimo sta su sve ljudi koji imaju vise od 33 godine, a koji su verovali u velike revolucije, proteste i demonstracije preziveli:

1. 9. mart 1991. Mi se bunimo, vicemo. Polivali nas ledenom vodom, pucali po ulicama, izveli tenkove, mi uspeli da smenimo Mitevica sa cela "TV Bastilje" - dosli jos gori. Za Radmila Bogdanovica se vise i ne secam da li je otisao ili ne. Nista se nije promenilo.

2.1993-1994 Masovni strajkovi. Hiperinflacija, benzin na kapi, prazni rafovi, penzije za cackalice. Rasulo opozicije. Izdaja u Deposu! Nista se nije promenilo.

3.1996-1997. Mi se bunimo, vicemo. Masovne demonstracije na minus 10, setnje, lupanje u serpe, mi heroji na CNN-u, pobeda? Djindjic postao gradonacelnik Beograda, za kratko. Noz u ledja od SPO-a i Vuka. Izdaja! Nista se nije promenilo, osim sto SPO pljacka Beograd. Nama opet nista.

4.1999. bombardovanje, opozicija slabija nego ikad. Cuvari vatre se bune i vicu. Nista se ne menja.

5. 5. oktobar 2000! Mi se bunimo, vicemo. Pobeda!!! Sta je ovo? Niko ne odgovara? Nema hapsenja. Nemamo moc, nemamo para, samo glas da se deremo.

5. Ubijaju Djindjica. Mi placemo za kovcegom. Nista se ne menja? Ne. Idemo dva koraka nazad.

6. Vlada Kostunice, ministrarstva feudi, Marko koristi najgori recnik u Pescaniku. Svaka cast, majstore! Samo tako s bagrom! Nista se ne menja. Miskovic sve bogatiji. Opet im nista ne mozemo!

5. Pojavljuje se LDP! Nova nada! Mi se bunimo, vicemo. I psujemo. A oni donose nakaradni Ustav, suruju, dogovaraju se, grabe fotelje i provizije. Jedan po jedan, namiruju familiju. Nama opet nista.

6. Koalicija DS-a i SPS-a. Muka mi je. Kraj. Dosta je.

To je ono sto je Marko rekao.

Masovni pokreti, stranke, demonstracije - nista ne vrede.

Nema te stranke, tog pojedinca koji ce nesto da promeni.
Pocnimo od sebe i svoje okoline - samo to mozemo.

silver bullet silver bullet 00:37 22.10.2008

Re: Šta je on u stvari hteo da kaže

njemu je lako da ode da se zajebava -naplatio je svoj kobajagi politički angažman pišuči romane o kordonima, demonstracijama i ostalim sranjima; uređuje novne za muškarce za finu kintu; dobija stipendije, ima šengen može d 'ide slobodno kad hoće i gde hoće na kafe, koncerte, šta god...
i nek ide , nek se zabavlja.
ko ga jebe
edit
mirenje u modi!


Vama kao da je krivo sto vi sve to niste postigli u zivotu.

Lako je potceniti tudj uspeh.
queeria92 queeria92 00:50 22.10.2008

Re: Šta je on u stvari hteo da kaže

Nema te stranke, tog pojedinca koji ce nesto da promeni.
Pocnimo od sebe i svoje okoline - samo to mozemo.


Jeste, možemo da uživamo.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 08:08 20.10.2008

Klap, klap

.
Ako vam je dobro onda uživajte. Odmah!


Bravo. Ključna stvar je ova rečenica: ako vam je dobro! Jako ozbiljan tekst, svaka je na mestu! Preporuka.
Ako je uredu, dodala bih i manjinu "deca", naročita deca koja imaju posebne potrebe. Njima je obezbeđeno zdravstveno osiguranje, pokriveni troškovi operacija i ortopedskih pomagala. I ne, njihovi roditelji ne moraju da obijaju pragove socijalnih ustanova....
[url=http://blog.b92.net/text/5034/kako%20za%20ovo%20na%C4%87i%20naslov%3F/][/url]
dolybell92 dolybell92 08:45 20.10.2008

Re: Klap, klap

Biljana Beba Knežević
.
Ako vam je dobro onda uživajte. Odmah!


Bravo. Ključna stvar je ova rečenica: ako vam je dobro! Jako ozbiljan tekst, svaka je na mestu! Preporuka.
Ako je uredu, dodala bih i manjinu "deca", naročita deca koja imaju posebne potrebe. Njima je obezbeđeno zdravstveno osiguranje, pokriveni troškovi operacija i ortopedskih pomagala. I ne, njihovi roditelji ne moraju da obijaju pragove socijalnih ustanova....

Baš tako - ako vam je dobro, onda - ništa.
queeria92 queeria92 10:12 20.10.2008

Re: Klap, klap

Ako je uredu, dodala bih i manjinu "deca", naročita deca koja imaju posebne potrebe.


Naravno da je uredu. Postoji još hiljadu društvenih i manjinskih grupa koje možemo dodati.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:29 20.10.2008

A ljudi sa hendikepom

e njima je tek upala sekira u med sto zive u Srbiji.
queeria92 queeria92 10:14 20.10.2008

Re: A ljudi sa hendikepom

Oni obiđu pola grada, koriste javni prevoz, ulaze u sve zgrade i institucije bez muke...
jesen92 jesen92 09:38 20.10.2008

...ako vam je dobro onda uzivajte...

...tekst je ok, kao i uvek simpatican, duhovit a istovremeno ozbiljan...jedino mi se ne svidja cinizam vezan za M.V...slusala sam Pecsanik i mislim da je M govorio sasvim iskreno...oni mladi ljudi koji su opredeljeni da zive ovde treba max da se okrenu sebi i da pokusaju da menjaju stvari "iznutra" a ne samo podrskom ovoga ili onoga...proslo je vreme velikih protesta ciji je cilj "svrgavanje rezima"...doslo je vreme u kome pojedinci treba da se bore za svoja prava kroz stvaranje pravih sindikata, organizovanje grupa sa zajednickim ineresima (kao vasa Q na primer) i sl.....Ovde u Srbiji je najnepodnosljivije gledati i slusati licemere koji mnogo lepo zive a pritom govore da nista ne valja..kao sinoc na Utisku onaj Prokopijevic sa leptir masnom (samo sto ne poleti)....stvorio za sebe, u ovoj zemlji ovakvoj kakva je , sasvim pristojan zivot i prica kako je sve bezveze..takvi su mi cak i gori od politicara koji pricaju da nam je sve fenomenalno, al njima je to bar posao....s timu vezi mislim da je M.V bio sasvim iskren.....
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:11 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

nisam slušao emisiju pošto mi je pešč.net za koju nijansu darkerskiji od onoga što mogu da konzumiram, ali ono što ti prenosiš, Jeseni, da je Marko rekao zvuči sasvim pristojno. s tim što, sa uvažavanjem Markovih poruka, nije mi previše potreban da bih i sam došao do takvog zaključka: mogu da se prepustim čemeru i da živim u očajanju, mogu licemerno da dodajem čemeru kao taj leptirić koga pominješ a da živim sasvim ugodno, i mogu da fokusiram svoje moći oko onoga što mi je dostupno. pošto svet nema šanse da promenim, nisam veliki revolucionar, mogu da promenim neke okolnosti vezane za mene i moje okruženje... u svakom slučaju mi je motivacija da mi sin živi u boljim okolnostima od onih u kojima sam ja živeo... da, mislim i da u svakoj zemlji, a ne samo u srbiji, čovek ima onoliko koliko sam stvori za sebe. drugo pitanje je zašto su ti uslovi u drugim zemljama bolji od srpskih? ne vidim, ipak, kako će se ljudi motivisati da usavršavaju sebe, i da kao takvi savršeni menjaju okruženje oko sebe pa icelo društvo u bolje, bogatije i pravičnije, ako im se stalno usađuje u svest da je loše? treba naći neki recept da se izađe iz tog bedaka jer, na kraju krajeva, neće biti prvi put da neki razočarani revolucionar propadne od posledica depresije.

Peđa, je l' ti stvarno misliš da je toliki bedak ili jednostavno po navici stvaraš takvu sliku? kada čovek pogleda ponekad kroz tvoj periskop na stanje u tom društvu, dođe mu da jednostavno sedne u teškoj depresiji i zaplače na obalama dunavskim...

ps. sada mi je palo na pamet da je jesen u Šumadiji, vreme kada opada lišće i ceo ciklus života izgleda tmurno... možda je i to imalo nekog uticaja na izraženi pesimizam u tekstu?
queeria92 queeria92 10:20 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

Ovde u Srbiji je najnepodnosljivije gledati i slusati licemere koji mnogo lepo zive a pritom govore da nista ne valja..kao sinoc na Utisku onaj Prokopijevic sa leptir masnom (samo sto ne poleti)....stvorio za sebe, u ovoj zemlji ovakvoj kakva je , sasvim pristojan zivot i prica kako je sve bezveze..takvi su mi cak i gori od politicara koji pricaju da nam je sve fenomenalno, al njima je to bar posao....s timu vezi mislim da je M.V bio sasvim iskren.....


Pa u toj istoj emisiji M.V. je rekao kako je uspeo u životu, što znači da i on lepo živi. Kao što rekoh, meni je to zvučalo kao predaja, a ne kao poziv za individualnu borbu protiv institucija. Mene je to malo razočaralo, naročito što se politički slažem sa M.V, čak i sa 90% onog što je rekao u toj emisiji.
bertold bertold 10:25 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

queeria92
jesen92
Ovde u Srbiji je najnepodnosljivije gledati i slusati licemere koji mnogo lepo zive a pritom govore da nista ne valja..kao sinoc na Utisku onaj Prokopijevic sa leptir masnom (samo sto ne poleti)....stvorio za sebe, u ovoj zemlji ovakvoj kakva je , sasvim pristojan zivot i prica kako je sve bezveze..takvi su mi cak i gori od politicara koji pricaju da nam je sve fenomenalno, al njima je to bar posao....s timu vezi mislim da je M.V bio sasvim iskren.....


Proterati sve koji su uspeli u životu, a koji govore da je ovde loše. Ne, na televizije i u javnost puštati samo najgori šljam koji se obogatio preko veza i vezica, koji je stekao sve što ima 90ih i od 2003. naovamo i koji priča da je ovde super. Jebe nam se za finanijsku krizu, za sve, hajde da širimo pozitivu (koja nema nikakvu utemeljenost u našem društvenom životu) i da se pravimo kako je sve super.

A ti plaćaj račun za fixni 100 puta više, neka te šikaniraju gde stignu, neka ti pevaju i arlauču sa svih strana, živi u predpolitičkom društvu, uskoro bez struje na po par sati i cool. Jbt.....
queeria92 queeria92 10:31 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

Peđa, je l' ti stvarno misliš da je toliki bedak ili jednostavno po navici stvaraš takvu sliku?


Jeste, mislim da je strašan bedak zato što se svi prave da taj bedak ne vide.

Na primer: Uđem u prodavnicu i uhvatim se za jašu koja košta 20.500 dinara i glasnije kažem da je preskupo. Prodavačica me pogleda kao kretena, a ona ima platu od 200 evra i nema šanse da priušti tu istu jaknu. Eto, nemam ni ja para da je priuštim, ali neću da se pravim kako je sve oko mene super divno, jer nije.

Tome treba dodati da je ogroman broj ljudi siromašan (nema šta da jedu), da je ogroman broj ljudi nezaposlen, ogroman broj ljudi nepismen, da ogroman broj ljudi ćuti i trpi.

Meni je bedak, vama ne mora da bude, ali pustite da imam pravo da mi bude bedak, a vi ako vam je dobro uživajte u životu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:38 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

dakle, nekako ste iskapirali da MV podržava takvo društvo? ja ne bih rekao. čovek daje recept iz svog ličnog iskustva: završio je škole, ostvario se u svojoj profesiji, verovatno je i stekao nešto malo sredstava (sigurno ne toliko koliko bi da je isti poduhvat uspeo da ostvari u njujorku umesto u beogradu). međutim, ne znam otkud to rasploženje da je comrad Marko izdao građansku revoluciju jer je rekao nešto što zvuči sasvim prirodno? da ne idete malo daleko u svom nezadovoljstvu okruženjem oko sebe? kako bi Marko eventualno bio odgovoran jer cene u srbiji divljaju?
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 10:38 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

queeria92
Peđa, je l' ti stvarno misliš da je toliki bedak ili jednostavno po navici stvaraš takvu sliku?


Jeste, mislim da je strašan bedak zato što se svi prave da taj bedak ne vide.

Na primer: Uđem u prodavnicu i uhvatim se za jašu koja košta 20.500 dinara i glasnije kažem da je preskupo. Prodavačica me pogleda kao kretena, a ona ima platu od 200 evra i nema šanse da priušti tu istu jaknu. Eto, nemam ni ja para da je priuštim, ali neću da se pravim kako je sve oko mene super divno, jer nije.

Tome treba dodati da ogroman broj ljudi je siromašan (nema šta da jede), da je ogroman broj ljudi nezaposlen, ogroman broj ljudi nepismen, da ogroman broj ljudi ćuti i trpi.

Meni je bedak, vama ne mora da bude, ali pustite da imam pravo da mi bude bedak, a vi ako vam je dobro uživajte u životu.



U našem društvu to i jeste problem: nekima je jako, jako dobro a drugima je nikako. Onima kojima je super dobro, ne pada na pamet ništa drugo ( manje više svima ) nego da im bude još bolje, ne razmišljajući o dugoročnim posledicama takvog načina života. Mali osvrt na okolinu, korak po korak makar na mikro planu, možda se nešto i promeni? Ili sam pala s kruške?
Danas nije bitno da li je neko pismen, kakav je čovek i ka čemu stremi, danas je bitno nositi se po Grand parada modi makar se u kući jeo margarin i lebac. Neću ni da zalazim u to kakvi su to mentolni sklopovi i kako nam preplavljuju društvo. Neću ni da pričam kako će to uticati na našu decu....
Jeste bedak,samo eto, vidite da ljudi ne vole o tome da razmišljaju.
queeria92 queeria92 10:44 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

međutim, ne znam otkud to rasploženje da je comrad Marko izdao građansku revoluciju jer je rekao nešto što zvuči sasvim prirodno?


Jeste to prirodno. Ali ja postavljam kako? I to pitanje postavljam baš ovih grupacijama koje sam spomenuo u tekstu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:48 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

queeria92
Peđa, je l' ti stvarno misliš da je toliki bedak ili jednostavno po navici stvaraš takvu sliku?Jeste, mislim da je strašan bedak zato što se svi prave da taj bedak ne vide.
Na primer: Uđem u prodavnicu i uhvatim se za jašu koja košta 20.500 dinara i glasnije kažem da je preskupo. Prodavačica me pogleda kao kretena, a ona ima platu od 200 evra i nema šanse da priušti tu istu jaknu. Eto, nemam ni ja para da je priuštim, ali neću da se pravim kako je sve oko mene super divno, jer nije.Tome treba dodati da je ogroman broj ljudi siromašan (nema šta da jedu), da je ogroman broj ljudi nezaposlen, ogroman broj ljudi nepismen, da ogroman broj ljudi ćuti i trpi. Meni je bedak, vama ne mora da bude, ali pustite da imam pravo da mi bude bedak, a vi ako vam je dobro uživajte u životu.


naravno da niko ne osporava to pravo na huk, i naravno da je lako nekome ko je relativno uspešan reći "hey, enjoy each n every moment of your life cause u ll have no another". znam je sve to, i to je jednostavno razlog što bežim od srbije kao devica od đavola , ali ne postoji neki drugi način nego da usavršiš sebe, završiš neophodne škole, otpočneš neki svoj biz, i tako korak po korak, bazaš napred. mislim da je MV to poručio, a ne da se stavimo pomirljivo na stranu kapitalističkih gmazova i da postanemo pasivni.

inače, kod cena i kapitalizma, ja kupujem sebi sve stvari na nekoj arapskoj pijaci u Jafu upola i utrećinu cene, žena se ni ne seća kada je kupila neku krpicu koja joj se dopala.

hoću da kažem da je pritisak na proleterijat u celini, a ne samo na srpski pojedinačno. :)
bertold bertold 10:52 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

Biljana Beba Knežević
U našem društvu to i jeste problem: nekima je jako, jako dobro a drugima je nikako.

to nije slučaj samo sa našim društvom i to nije samo naš problem, jedino se mi prema njemu odnosimo kao da ne postoji. Obrazovanje, obrazovanje, obrazovanje. To je moglo da spase ovu zemlju u nekoj budućnosti, na žalost, ta je prilika formiranjem ove vlade i delovanjem prethodne dve propuštena, izgubljeno vreme je nenadoknadivo sem za one koji će se roditi neke 2012. Mada, ne bih se opuštao ni da sam na njihovom mestu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:24 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

hoću da kažem da je pritisak na proleterijat u celini, a ne samo na srpski pojedinačno. :)

100 % podrzavam
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:28 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

bertold

to nije slučaj samo sa našim društvom i to nije samo naš problem, jedino se mi prema njemu odnosimo kao da ne postoji.


ne bih se složio sa vama. u izraelu je problem još dublji od svega što vi navodite ovde, još pride što u izraelu ne postoje sredsta delovanja u javnosti poput peščanika u srbiji. ovde kod nas stotinu milijardera drži više od dve trećine kapitala, i - nikom ništa... desnica je otvoreno fašistoidna prema ekonomski ugroženoj klasi, dok levica ćuti jer je ekonomski liberalna, ne pravi pitanje oko prihvatanja unosnih svota novca iako je ujedinjena oko partije simboličnog naziva - radnička. nedavno sam gledao emisiju o sindikatima u izraelu i o tome kako je ekonomska elita pregazila skoro svaki pojedinačni postulat o ekonomskoj ravnopravnosti između klasa, u onom obliku u kojem je k. marx to izrazio i što je pretežno poštovano u pretpolitičkoj eri državnosti. ali, komunizam je prevaziđen, tvrdi ekonomska elita, i možemo napred samo kao snažna kapitalistička tvrtka, i to tako što će sto milijardera držati u šaci 99 posto ekonomski podređene populacije.... dajte nam samo jednu vašu milijardu, gospodo, da popravimo infrastrukturu radničke klase! ne, nećemo, radite sami i zaradite, mi smo elita i mi volimo naše milijarde a jedno društvo ne može bez elite, i tako dalje, onda neko ispiranje mozga cionizmom i ljubavlju između jevreja, nešto slično kao kod vas sa fazonom kosova...

hoću da kažem da nije kod vas najgore, naprotiv, otvorite prozor, pustite malo svežeg zraka unutra i pokušajte da nađete neki delotvorni način da sprečite stotinu milijardera da vam uzmu i poslednji dinar. pustite ove pesimistične vizije niz vetar, zaboravu nek se dopadne.
queeria92 queeria92 11:42 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

ali ne postoji neki drugi način nego da usavršiš sebe, završiš neophodne škole, otpočneš neki svoj biz, i tako korak po korak, bazaš napred. mislim da je MV to poručio, a ne da se stavimo pomirljivo na stranu kapitalističkih gmazova i da postanemo pasivni.


Eto, ja sam završio neophodne škole (a ne može čovek ceo vek da ide u školu, ne može mama da plaća) i kada odem za razgovor za posao i kažem da mi je željena plata 500 evra, samo što me ne biju, jer sam stoka bezobrazna koja traži tako veliku platu u ovo krizno doba.

I sada možete da date koji god hoćete argument, ali činjenica da sam ja BESAN neće nestati kao rukom odnešeno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:59 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

queeria92
I sada možete da date koji god hoćete argument, ali činjenica da sam ja BESAN neće nestati kao rukom odnešeno.


dobro. ali, moraš da se boriš. na sto mesta će te napušiti ali na stoprvom će ti otvoriti vrata. BORI SE!
queeria92 queeria92 12:25 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

dobro. ali, moraš da se boriš. na sto mesta će te napušiti ali na stoprvom će ti otvoriti vrata. BORI SE!


Pa naravno da se borim. Ali onog trenutka kada meni bude lepo... kada budem dobio uredničku platu od hiljadu i više jura... tada neću biti u fazonu da je meni super, a vi ostali uživajte u životu!
Milan Novković Milan Novković 12:32 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

queeria92
međutim, ne znam otkud to rasploženje da je comrad Marko izdao građansku revoluciju jer je rekao nešto što zvuči sasvim prirodno?Jeste to prirodno. Ali ja postavljam kako? I to pitanje postavljam baš ovih grupacijama koje sam spomenuo u tekstu.


Teško pitanje, što ne znači da odgovoru ne treba posleviti pažnju.

Da Peđa nije priložio fotku koju je priložio ja bih sadržaj cirkularnog maila koji sad prilažem priložio ranije, ovako je trebalo malo vremena da se skupi hrabrost.

"Šala" ja kap u moru na obe teme - šta i kako kad su žene u pitanju. Ako neko od nas muškaraca posle podvije rep i promrda to je samo dodatni bonus.

"...Probudila sam se. Umila se brzo, pomuzla krave, dala jesti kokošima
i zečevima, izgnala koze i krave na pašu.
Probudila sam djecu, napravila im doručak, spakirala ih za školu,
odvezla ih u školu, pokosila travu.
Otišla sam na posao, posvađala se s nadređenim, izbacila ga van iz
ureda, obračunavala putne naloge zarađivala novce, zaradila novce.
Došla sam kući, iscijepala metar drva, skuhala ručak, podigla djecu
u školi, nahranila ih, prijavila porez na dobit, išla u polje obraditi
kupus i krumpir do mraka, stigla na frizuru.
Vratila sam se kući, ugnala krave i koze u štalu, spremila večeru,
obnovila osiguranje za auto, nahranila djecu, okupala ih, stavila ih
u krevet, oprala mašinu veša, platila račune putem net bankinga,
pregledala poštu, objesila veš, pojela koru kruha s maslom i medom.

Kad sam se konačno spremila krenuti leć', pade mi na pamet:
''AJME UŽASA! Moj muž! Cijeli dan leži na kauču neizjeban!!!'
..."
rivera rivera 12:53 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

Da,sjebane su citave generacije i bedak je opste mesto!Ali,najgore je pomiriti se sa takvom sudbinom.Svuda je kriza,kod nas takodje.Ali,ako nekome treba i posao,a ne samo plata,ipak ga moze pronaci.U mnogim bogatim zemljama oni koji imaju stalni posao imaju i dopunsku aktivnost,recimo,u vidu neke tezge,kao muzicar u restoranu,fitnes instruktor i sl.Mnogi se iznenade kada sluzbenika neke firme ,sa kojim su u toku dana pregovarali o poslu,uvece u restoranu vide kao bas gitaristu!Nama je to cudno,ali tamo funkcionise.
Ljudi koji vode posao non stop se zale kako nema pravih kadrova.Zakucaj na mnoga vrata,jedna se moraju otvoriti ,ako ispunjavas potrebne uslove.
Znam kakvi komentari slede,ali ako se covek sam ne bori za sebe,ni drugi se nece boriti za njega!
Od bedaka do zadovoljstva moze da nas deli samo jedan jedini korak.
Meni se,recimo,veoma dopadalo kad neko bane u kancelariju i kaze:"Hocu da radim,mislim da mogu da vam budem od koristi...!Zaposlio sam nekoliko takvih mladih ljudi.Ako imaju petlju da tako nastupe,i kada dobiju posao,borice se da ga zadrze.A to malo ko radi kada se zaposli!
Ispada da im samo treba plata,a za posao - ko te sisa!
dragoljub92 dragoljub92 14:40 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

otvorite prozor, pustite malo svežeg zraka unutra

jes,pa da nas utepa promaja,ko da neznaš da srbima samo svež vazduk i promaja mogu da dođu glave:))
bobo92 bobo92 15:25 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

queeria92


Tome treba dodati da je ogroman broj ljudi siromašan (nema šta da jedu), da je ogroman broj ljudi nezaposlen, ogroman broj ljudi nepismen, da ogroman broj ljudi ćuti i trpi.

Meni je bedak, vama ne mora da bude, ali pustite da imam pravo da mi bude bedak, a vi ako vam je dobro uživajte u životu.

Ne moze da ti bude bedak. Danas nije dozvoljeno da ti bude bedak. Ne smes da se bunis, inace si negativan i smaras.
Kritika? Sta je to?
Da li sam ja zahvalna sto imam osnovne stvari koje milioni ljudi na ovoj planeti nemaju? Jesam.
Da li mi smeta sto oni nemaju? Naravno da mi smeta.
Danas je ocigledno dobro- umetnost se ugasila, svi cute i kupuju.
Covek u belom Covek u belom 15:52 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

queeria92
Eto, ja sam završio neophodne škole (a ne može čovek ceo vek da ide u školu, ne može mama da plaća) i kada odem za razgovor za posao i kažem da mi je željena plata 500 evra, samo što me ne biju, jer sam stoka bezobrazna koja traži tako veliku platu u ovo krizno doba.
Kapitalizam, zakon trzista, ti vredis onoliko koliko je neko spreman da te plati. S obzirom da niko nije spreman da te plati 500 evra znaci da ne vredis toliko, prosto ko pasulj. E ti sad lepo budi levicar.
Covek u belom Covek u belom 15:54 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

queeria92
Pa naravno da se borim. Ali onog trenutka kada meni bude lepo... kada budem dobio uredničku platu od hiljadu i više jura... tada neću biti u fazonu da je meni super, a vi ostali uživajte u životu!
Nista licno, ali uopste ti ne verujem. Pritom ne kazem da lazes, nego da ti je lako da pricas iz sadasnje pozicije.
queeria92 queeria92 16:01 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

nego da ti je lako da pricas iz sadasnje pozicije.


a koja je moja sadašnja pozicija?

Kapitalizam, zakon trzista, ti vredis onoliko koliko je neko spreman da te plati. S obzirom da niko nije spreman da te plati 500 evra znaci da ne vredis toliko, prosto ko pasulj. E ti sad lepo budi levicar.


Preporučuješ mi da ćutim i trpim?
JJ Beba JJ Beba 16:03 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

Kapitalizam, zakon trzista, ti vredis onoliko koliko je neko spreman da te plati. S obzirom da niko nije spreman da te plati 500 evra znaci da ne vredis toliko, prosto ko pasulj.

ovde nema ni tržišta a još manje kapitalizma
možda tamo gde si ti ima još uvek
angie01 angie01 16:06 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

queeria92
nego da ti je lako da pricas iz sadasnje pozicije.a koja je moja sadašnja pozicija?


pochetni polozaj!
Covek u belom Covek u belom 16:13 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

queeria92
a koja je moja sadašnja pozicija?
sto rece angie pocetna, gde si u istom polozaju kao i ovi koje hipoteticki ne bi zaboravio kad bi lepo zaradjivao i komotno ziveo.

Preporučuješ mi da ćutim i trpim?
Ne, nego da se odlucis za sta si, za liberalni kapitalizam ili za socijalizam, ne moze i jedno i drugo.
Covek u belom Covek u belom 16:16 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

JJ Beba
možda tamo gde si ti ima još uvek
ima, al samo ako ti je pasos prave boje, inace jok.
jesen92 jesen92 23:43 20.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

Pa u toj istoj emisiji M.V. je rekao kako je uspeo u životu, što znači da i on lepo živi. Kao što rekoh, meni je to zvučalo kao predaja, a ne kao poziv za individualnu borbu protiv institucija. Mene je to malo razočaralo, naročito što se politički slažem sa M.V, čak i sa 90% onog što je rekao u toj em
...da, rekao je da je uspeo i da lepo zivi...kada je rekao da lepo zivi pominjao je lovu/platu i mislim da se "lep zivot" odnosio samo na to, nije rekao da je ovde sve super vec da se ipak moze ziveti i raditi ...za mene je to razlika od pomenutog leptirka na Utisku koji sigurno lepo zivi a tvrdi da je sve bezveze i salje poruku mladima da ne treba da se bore ni za sebe ni za druge vec da im jedino sleduje konopce....btw nisam fan Marka Vidojkovica i nemam pojma kako je on "uspeo" u zivotu...meni je samo izgledalo da on salje poruku da i ovde mlad covek moze nesto da uradi za sebe a samim tim i za drustvo, to se valjda podrazumeva....
jesen92 jesen92 00:55 21.10.2008

Re: ...ako vam je dobro onda uzivajte...

Proterati sve koji su uspeli u životu, a koji govore da je ovde loše. Ne, na televizije i u javnost puštati samo najgori šljam koji se obogatio preko veza i vezica, koji je stekao sve što ima 90ih i od 2003. naovamo i koji priča da je ovde super. Jebe nam se za finanijsku krizu, za sve, hajde da širimo pozitivu (koja nema nikakvu utemeljenost u našem društvenom životu) i da se pravimo kako je sve super.
....taman posla, kakvo proterivanje......ali ako je neko uspeo da uspe u ovako losem okruzenju to treba da bude podstreh drugima da i oni probaju a ne da traze konopce po kuci posle nekih tv emisija...zna se sta je konstruktivna kritika.....Ja jesam i za kritiku pa cak i za pljuvacinu namenjnu onima koji je zasluzuju samo nisam za stvaranje i podgrevanje osecaja beznadeznosti...ja sam za permanentnu borbu...ne mozemo se svi iseliti cak i da hocemo...
neny neny 14:04 20.10.2008

vidim

da mnogi ovde kritikuju izrael,molim ih da pogledaju ovo pre te tvrdnje:
bobo92 bobo92 15:07 20.10.2008

Re: vidim

neny
da mnogi ovde kritikuju izrael,molim ih da pogledaju ovo pre te tvrdnje:

Jel' to ispracaj u vojsku?
tttomaz tttomaz 15:32 20.10.2008

Re: vidim

neny
da mnogi ovde kritikuju izrael,molim ih da pogledaju ovo pre te tvrdnje:


Ne brini ti za Izrael. Ovde se sve kritike doticnih uredno brisu .Makar one poticale od Cicerona, Valtera ili Hrista.
A ovaj video samo regrutuje storm(front) troopere.
Emir Halilovic Emir Halilovic 13:51 21.10.2008

Re: vidim

Jok - ovo je ispraćaj :




neny neny 14:25 20.10.2008

isto

se ne bi slozio da se srbi radjaju homofobni,mislim da su stavovi ljudi prvenstveno produkt okolnosti,a te okolnosti opet prvenstveno stvara tkzv. elita(pre svega politicka,jer je njena moc najjaca)
kako bi inace bilo objasnjivo da jedan srbin predvodi gej paradu,ako ne verujete pogledajte kako svako moze biti tolerantan i covek samo kada hoce:
corn mouth corn mouth 05:27 21.10.2008

Re: isto

neny
se ne bi slozio da se srbi radjaju homofobni,mislim da su stavovi ljudi prvenstveno produkt okolnosti,a te okolnosti opet prvenstveno stvara tkzv. elita(pre svega politicka,jer je njena moc najjaca)
kako bi inace bilo objasnjivo da jedan srbin predvodi gej paradu,ako ne verujete pogledajte kako svako moze biti tolerantan i covek samo kada hoce:

sjajno
gradonacelnik ljubljane, ex CEO of Mercator.
AlexTheVeliki AlexTheVeliki 15:49 20.10.2008

Izneverena Revolucija

U tome je u stvari stvar. I Pedja, i Marko, i svi progresivini/liberalni ljudi su videli svrgnavanje Miloševića kao šansu da se sa elitom koja je dovela do društvene propasti do kakve je dovela, brzo rasčisti i brzo utemelje nove "prave" vrednosti. U to je bilo čak i realno verovati dok je Zoran Djindjić bio živ i imao vlast. Čovek je savršeno dobro razuemo Srbiju, uostalom kroz svoj dugodišnji akademski život se bavio problemima Jugosalvije/Srbije (Jugoslavija kao nedovršena država itd.) S druge strane, sasvim je savršeno razumeo i taj svet u koji je želeo da uvede svoju zemlju. I naj važnije, ti realni životni ovozemaljski problemi su mu bili prioritet. Latinka Perović je u tom istom Peščaniku to prokomentarisala.

E sad, jednostavno tog čoveka više nema, i sad ćemo da tumaramo kroz tu tranziciju kao i Bugarska i Rumnija. SVU komparativnu prednost smo izgubili, što od Jugoslavije što od Djindjića. Markova poruka je da u tom blatu koje je ostalo čovek ne treba da juri vetrenjače i da posle sa 50 godina kaže "U jee... pa ja nemam ništa iza sebe, sve sam dao za borbu, a blato je još uvek svuda oko mene ".

I konačno, što više uspešnih pojedinaca kao što je Marko, toliko više ljudi kojima neće da pada na pamet da se upućuju u neke tamo avanturističke, epohalne nacionalne projekte koji bi mogli da im unište to što su stekli. Kratko rečeno, srednja klasa je brana. Samo u okruženju gde je ona stabilna i dovoljno velika će društvo moći da se okrene nekim drugim stvarima, kao briga za prava raznoraznih manjina, ekologije itd. Ja njegovu poruku shvatam kao poziv da se upravo ona gradi. A ljudi kao Marko ne verujem da će postati mentalni ekvivalenti GRAND parajlijama i ako ih nekad dostignu finansijski. Sve te vrednosti za koje su se borili će propagirati kada realno budu imali moć. Bilo to kroz ekenomske odluke bilo kroz to kako glasaju na izborima...
queeria92 queeria92 16:00 20.10.2008

Re: Izneverena Revolucija

Markova poruka je da u tom blatu koje je ostalo čovek ne treba da juri vetrenjače i da posle sa 50 godina kaže "U jee... pa ja nemam ništa iza sebe, sve sam dao za borbu, a blato je još uvek svuda oko mene ".


Da, ali to kaže čovek koji trenutno ima mnogo više mogućnosti da svoje vreme troši na druge stvari, a ne za borbu, jer se izborio... I to je super, svaka čast...
Ali, gomila ljudi je u blatu (da ne kažem u govnima) i nije im potrebno da im M.V. poručuje da uživaju u životu. Baš mu hvala, oni su toliko glupi da ne znaju da treba da uživaju u životu, nego im on otvara oči. Bolje da im je dao magičnu formulu kako da uživaju sa platnom od 20 hiljada dinara.
AlexTheVeliki AlexTheVeliki 16:12 20.10.2008

Re: Izneverena Revolucija

Ja to shvatam ovako:

Živim u Pančevu i želim da uživam u životu. Ali nemogu da uživam u otrovanom okruženju. Znači, imam dve opcije. Radim na tome da se to promeni da bih onda mogao da uživam. Ili radim na tome da obezbedim sebi mogućnost da se odselim iz Pančeva. Ali NE mislim kako sam bespomoćno večita žrtva, kako mi je to ukleta sudbina, da ja ništa ne mogu, kako samo čekam da crknem itd. Ti verovatno nisi njega shvatio na isti način kao ja, što je OK naravno. Samo želim da kažem da vidim i tebe kako vrlo blisko postupaš po ovoj interpretaciji. Boriš za ono što veruješ ali se ne libiš da glasno kaže da u životu treba uživati a ne biti njegov rob. To se bar uvek vidi u tvojim postovima :)

Uzgred, to, ako mogu tako da ga nazovem "spuštanje lopte" vidim sve više u komentarima gostiju na Peščaniku. I Biljana Srbljanović reče nešto tog tipa kada je bila gost zadnji put. Da je sa 40 godina shvatila da je čovek u suštini sam, i za sve što hoće mora u suštini sam da izbori... Ne znam da li si je slušao i zapazio....
queeria92 queeria92 16:27 20.10.2008

Re: Izneverena Revolucija

Ali NE mislim kako sam bespomoćno večita žrtva, kako mi je to ukleta sudbina, da ja ništa ne mogu, kako samo čekam da crknem itd.


Ne znam zašto je to isplivalo? Meni se uljuljkavanje u ulogu žrtve gadi - a mnogi se u njoj sigurno osećaju.

Boriš za ono što veruješ ali se ne libiš da glasno kaže da u životu treba uživati a ne biti njegov rob.


Da, ali ja ne prestajem da se borim. Ja uživam u borbi, a uživam i u životu.

I Biljana Srbljanović reče nešto tog tipa kada je bila gost zadnji put.


Primetio. To sam protumačio kao umor i njenu down fazu.
JJ Beba JJ Beba 17:23 20.10.2008

Re: Izneverena Revolucija

Uzgred, to, ako mogu tako da ga nazovem "spuštanje lopte" vidim sve više u komentarima gostiju na Peščaniku

da , mnogi sada spuštaju loptu....mire se:
neki sa nepomirljivim
neki sa sobom....
neki su u daunu, vide i oni od kojih se ne očekuje spuštaju loptu....
neke mrzi, dosta im je, već su naplatili šta su imali...rešili su da ih se više ne tiče...
adam weisphaut adam weisphaut 17:33 20.10.2008

Re: Izneverena Revolucija

već su naplatili šta su imali

Drugim rečima: neki kao Markec.
JJ Beba JJ Beba 17:44 20.10.2008

Re: Izneverena Revolucija

adam weisphaut
već su naplatili šta su imali

Drugim rečima: neki kao Markec.

pa da
da nije bilo kordona, batinanja, ulice - ništa od njega
pričali su - od radikala do LDPa, pa se neki kuršlus desio
odavno on spušta loptu.
nagojio se, playboy, stipendija, beč
što da se buni?.
nema razloga
sve mu je potaman

adam weisphaut adam weisphaut 17:49 20.10.2008

Re: Izneverena Revolucija

nagojio se, playboy, stipendija, beč
što da se buni?.
nema razloga
sve mu je potaman

100% punker.
JJ Beba JJ Beba 18:06 20.10.2008

Re: Izneverena Revolucija

adam weisphaut
nagojio se, playboy, stipendija, beč
što da se buni?.
nema razloga
sve mu je potaman

100% punker.

)
da,
ne mora da se trudi ni da oslabi : ne može da splasne
:)
dragoljub92 dragoljub92 18:09 20.10.2008

Re: Izneverena Revolucija

Bolje da im je dao magičnu formulu kako da uživaju sa platnom od 20 hiljada dinara.

20000 čoveče to misaona imenica,oma bi se oženio:))
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 22:43 20.10.2008

Re: Izneverena Revolucija

Ali, gomila ljudi je u blatu (da ne kažem u govnima) i nije im potrebno da im M.V. poručuje da uživaju u životu. Baš mu hvala, oni su toliko glupi da ne znaju da treba da uživaju u životu, nego im on otvara oči. Bolje da im je dao magičnu formulu kako da uživaju sa platnom od 20 hiljada dinara.


Da napravim paralelu.
U jednom momentu tokom devedesetih sam radio kao sanker u klubu, jer od svih honorara, sa svih radio stanica na kojima sam radio nisam mogao tolet papir da kupim da se obrisem od govana u kojima sam bio.
Kod kuce sestra, mama i ja sa 10 marka. Do daljnjeg. Otac se iz Rusije ne javlja mesecima, ne znamo da li je ziv. Najboljeg ortaka mi odvedose u Vukovar gde je poginuo dan kasnije. Devojka me ostavila.
U tom momentu pita me poznanik da li ja imam ikakvih problema u zivotu. Pomislio sam da me zajebava... kaze on - Uvek si nasmejan, vedar, spreman da pomognes... Jesam, i jos uvek sam takav. Nije lako, treba se truditi iz petnih zila.
Okruzen si velikim brojem ljudi koji NE ZNA da uziva u zivotu. Mnogo ljudi NE ZNA da u svakom porazu vidi deo slobode. I da, ponekad neko treba da im kaze to, i to vise puta dok ne shvate.
Zvucace kao stereotip ali kinta stvarno nije najbitniji faktor.
Umreces anyway. Zato... Uzivaj u zivotu.
simkke simkke 17:10 20.10.2008

Jebote...

vi i dalje ratujete?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana