Akademici i čobani, sve ti je to isto !!!

Branislav Kovačević Cole RSS / 23.07.2007. u 10:13

Ogledalce, ogledalce...?
Ogledalce, ogledalce...?

Otvorih nedeljnu „Politiku“ (22.07.2007.) tek koliko da vidim kako nam stoji Vlada, jer ako oni počnu da kritikuju Vladu, onda se nešto ozbiljno dešava. Ipak vrućina je, tek nekih 40-tak stepeni učinila svoje, pa shvatih da je, bar što se „Politike“ tiče Vlada u debelom hladu. No, kad sam već uzeo u ruke „Politiku“, da je bar prelistam... Vidim novi prelom se primio, ali avaj, džabe novi prelom, kada je sve ostalo isto!

Na 11. strani, rubrika „Ličnosti“, a na četiri stupca intervju sa Dejanom Medakovićem, bivšim predsednikom SANU, profesorom sa mnogih fakulteta, književnikom, esejistom, naučnim radnikom.....i na jednom stupcu, a na istoj strani - naravno, „portret bez rama – Dragan Marković, PALMA“.

Jedan pored drugoga!

Nekako su se našli u društvu, akademik i čobanin, baš onako kako je i govorio njihov omiljeni Slobodan Milošević, (ne sećam se baš doslovce da bih ga citirao) koji je svojevremeno ustvrdio da su za njega akademik i čobanin, jedno te isto!

Eto nakon toliko vremena i „Politika“ nam je potvrdila da su ONI zaista isti?

No da vidimo šta izmedju ostaloga piše na toj strani:

Dejan Medaković i dalje tvrdi sve, ono, isto što je i ranije tvrdio, mora se priznati nešto zrelije (valjda su mu godine takve?) nego što je to činio sa svojim kolegama u „Memorandumu“. Objašnjavajući genezu dogadjaja raspada SFRJ on seže u daleku srednjevekovnu prošlost objašnjavajući nam da su koreni današnjeg rasejanja Srba (a koga drugoga) plod raspada Dušanovog carstva mu, te vizantijskog nasledja i pada Smedereva, kada se srpski narod pokrenuo i postao migracioni narod, sve do današnjih dana...I sve tako dalje, preko I srpskog ustanka, pa do Berlinskog kongresa (1878.), koji je sa globalističkog aspekta (cepanja srpskog nacionalnog bića) anticipirao stvaranje nezavisne Crne Gore, jer kako kaže akademik: „Tu su (na Berlinskom kongresu) stvorene ČAK dve srpske države...!“ Znala je ta globalistička banda još tada da predvidi dogadjaje s kraja XX veka i sve je smišljeno uradila, kako bi Dukljanska tradicija (koju istine radi ne negira ni sam akademik) dobila svoje državno otelotvorenje...A tek Jugoslavija je bila presudna greška, zamka, stupica, u koju su Srbi upali. Kako kaže uvaženi akademik: „Tada je trebalo obaviti reviziju srpskih zahteva i snovidjenja...“ I gle čuda, a sasvim logično, novinar nastavlja baš na tom mestu intervju sa pitanjem o SANU i Memorandumu, kao ne „takvim zlom kakvim je proglašen u našoj javnosti“. Uvaženi akademik brani, naravno, svoje saplemenike iz SANU, a svu krivicu pripisuje Vladama (Srpskim) „koje nisu imale hrabrosti i snage da odbrane svoju Akademiju“. U medjuvremenu uvaženi akademik je doživeo „ gorka razočarenja od bližih saradnika i pijatelja“ te se tako udaljio od pomenute Akademije.

Uvaženi akademik takodje sa zabrinutošću gleda i na sve veću nezaposlenost, posebno mladih ljudi, a sve zbog toga što su na najvažnija mesta, posebno u javnim službama, došli partijski ljudi, „uglavnom iz bivših režima, vatreni komunisti – brionska deca....“ Pretpostavljam da mu je Dobrica Ćosić, njegov uvaženi prijatelj - akademik, o tome najviše mogao da ispriča i svedoči, kao Titov agitropovac, koji je obilazio ne samo Brione, nego i Goli otok....sve dok se od Broza-bravara nisu separatisali u SANU....

Dakle ni jedne jedine reči o sopstvenoj krivici, ni jedne jedine reči o Miloševiću i njegovoj krivici, jer za sve je kriv globalizam koji se proteže od rušenja Dušanovog carstva, pa do današnjih dana. Ako je i od akademika, mnogo je.

Ali od „Politike“ nije!?

U „Portretu bez rama“, drug – gospodin - predsednik Palma. Ko je taj čovek?

Dragan Marković-Palma je predsednik opštine Jagodina, uspešan privatnik, biznismen, vlasnik privatne TV stanice „Palma“, šef političke partije čiji je osnivač bio Željko Ražnatović Arkan (omiljeno lice sa mnogih Interpolovih i drugih poternica), koji je nedavno zadivio Srbiju i većinu drugih predsednika okolnih (siromašnih, doduše) opština, činom puštanja u pogon velelepnog „Akvaparka“. Nema tog časnog Srbina i pravoslavca koji nije poželeo da se bar jednom spusti niz Palmine tobogane...Opisijući portret uvaženog predsednika opštine Jagodina, novinarka „Politike“, snagu njegove ličnosti dokumentovala je spiskom gostiju sa svadbe Palminog sina (šteta što to nije bilo na RTS-u, u emisiji „ 48 sati – SVADBA“) medju kojima su se našli i takvi uglednici kao što su Aleksandar Popović(ministar), Dejan Mihajlov, (gen.sek. Vlade Srbije), Svetlana Ražnatović Ceca, ruski ambasador A.Aleksejev...dok se telefonom, iz Haga, javio sam Vojislav Šešelj – lično

Da sve bude kako treba i na najvišem nivou pobrinuo se važeči premijer-legalista V.Koštunica koji je poslao telegram-čestitku. Kažu da je sam odgegao do pošte i to učinio svojeručno!

Dragan Marković Palma je odranije poznat kao uspešan biznismen, tako da je jos 1995. godine od strane Miloševićevog režima proglašen za preduzetnika godine. Da podsetimo da su to one godine, kada je većina mladih još uvek bežala od mobilizacije, kada su hapšeni opozicioni lideri, kada su bili redovi za svašta, kada su gašene novine....kada je kriminal doživeo svoju pravu renesansu. Uspešan čovek je uspešan u svim vremenima, a kako sam Palma kaže:“ Znam i da orem i da muzem krave, da vodim televiziju, da napravim završni račun...“ Svestran čovek, koji od svega ponajbolje zna da muze.

Njegova omiljena rečenica je " da treba da se vidi za svakoga, pre nego što postane funkcioner, šta je radio prethodnih godina i koliko je u tome bio uspešan". Baš bih voleo da saznam sve detalje vezane za njegovih poslednjih dvadeset godina.

Elem, tako nas „Politika“ u svom vikend izdanju podseti na Miloševićeva vremena kada su akademik i čobanin bili jedno te isto. Kad čovek malo bolje razmisli, pa i nema neke razlike.Možda jedino u padežima?

PS: Odoh da kupim kupaće gaće, da se i sam spustim niz tobogan Dragana Markovića, pa da sednem pod palmu, možda i ja postanem dobitnik neke nagrade za preduzetništvo.Samo da ne bućnem pre toga!

Atačmenti



Komentari (87)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Teen Teen 10:37 23.07.2007

Da da,

blago gradjanima Jagodine sto vise ne moraju da idu u Beograd u da vide MAJMUNE I MEDVEDE. Sada sve to imaju i kod kuce i jos mnogo bolje. :)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:42 23.07.2007

Re: Da da,

Tako nekako je glasila jedna nemusta izjava jedne Jagodinke,.,koja je na TV-u rekla, otprilike, da zahvaljuci Palmi sada majmune mogu da vide uzzivo...Ma ni po jada za Akvapark i zoovrt.,...ali, zaista nemam reci....Pa zar nam jedan Veljo, nije DOSTA:???
POZ
BKC
man ray loves me man ray loves me 12:10 23.07.2007

Re: Da da,

Posto sam iz Jagodine, evo par insajderskih informacija o zoo vrtu: sagradjen je od dobrovoljnih (i poludobrovoljnih) donacija raznih malih privatnika, str-ova i slicno. Takodje, narocito je bila dobra fora kad im je pre nekog vremena pobegla puma, i onda su morali da je love po okolnim vikendicama...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:15 23.07.2007

Re: Da da,

Pa dobro....stvar je Jagodine i njenih gradjana da biraju svoga predsednika, te da ih on predstavlja kako ih predstavlja....a o svemu ostalom...Hm...malkice me je sramota!!!
WIMBLEDON WIMBLEDON 17:31 23.07.2007

Дa, дa

Кaд пoнeстaнe aргумeнaтa, дoбрa je и злoбa! Нaрaвнo дa je ствaр житeљa Jaгoдинe кoгa ћe дa изaбeру зa прeдсeдникa. A кaкo их прeдстaвљa - видeћe сe нa слeдeћим избoримa кojи и нису тaкo дaлeкo. Aкo oпeт будe изaбрaн, штa ћeтe oндa дa кaжeтe, чимe ћeтe oндa дa их „чaститe”...
A aлузиja нa мajмунe и мeдвeдe je вeћ мнoгo кoришћeнa. Пoпут oнe кoja сe причa у мoм, шумaдиjскoм, крajу: „Дoк сaм ja жив, мoja кућa нeћe бити бeз кoњa” прoвeрeнo je рeкao углeдни дoмaћин пoдкoсмajскoг сeлa. И, тo трaje дo дaндaнaс, и збиљa тo дoмaћинствo ни дaн ниje билo бeз кoњa.
Прeмa тoмe, кaд урaдитe нeштo oпипљивo, штo вeлики брoj људи мoжe дa види и кoристи, oндa пљуjтe пo oнимa кojи ништa нe учинe ни зa дeсeт гoдинa нa влaсти
MMMila MMMila 18:13 23.07.2007

Re: Koliko ja znam...

zitelji Jagodine su hteli da smene Palmu, ali on nije uvazio potpise!!!
Mića Marković Mića Marković 19:48 23.07.2007

Re: Дa, дa

Коњ је племенита животиња, са немерљивим заслугама за човечанство.
gaus gaus 20:11 23.07.2007

Re: Дa, дa

Кaд пoнeстaнe aргумeнaтa, дoбрa je и злoбa!

Budite tako dobri, druze Wimbledon, pa razmislite o sledecim cinjenicama:
1) Palma je neobrazovan i primitivan covek,
2) Palma je bio u veoma bliskoj vezi sa Arkanom, koji se, kao sto svi znamo, u pauzama izmedju ubistava bavio "otudjivanjem papira od vrednosti, te predmeta izradjenih od plemenitih materijala kao i dragog kamenja",
3) Palma je zdusno podrzavao stanovitog Mr Slobodana Milosevica, poznatijeg kao zakonit suprug Ms Mire Markovic, spisateljice i kolumniste.

Zbog samo ove tri stvari, zasluzio je da potpuno nestane sa politicke scene (da ne pominjem sada robiju i ostale trice i kucine) - ali, naravno, zitelji Jagodine ce da biraju kako im savest nalaze. Samo dozvolite ponekom zitelju te Jagodine, a i sire, da iskaze svoj sentiment i nezadovoljstvo (naravno, ako takvih uipste i ima).
WIMBLEDON WIMBLEDON 20:28 23.07.2007

Re: Дa, дa

Пoтпунo сe слaжeм сa Вaмa дa тaкви мoрajу дa нeстaну сa пoлитичкe сцeнe. Нe видим ни кo брaни житeљимa Jaгoдинe дa кaжу дa им je дoстa тaквoг грaдoнaчeлникa. Бићe лoкaлних избoрa нajeсeн, пa eтo приликe. Сaмo ми сe чини дa ћe рeзултaт бити сличaн кao нa прoшлим избoримa. И, штa oндa?
Кojи je други, дeмoкрaтски, нaчин дa Пaлмa и слични, нeстaну сa пoлитичкe сцeнe? Сeм избoрa ja други нe видим, изузeв aкo сe нe пojaви нeкaквa кривичнa или другa приjaвa кoja би учинилa oнo штo пoлитикa нe мoжe.
A дoтлe, чињeницa je дa Jaгoдинa (jeдинa у Србиjи) имa aквaпaрк и дa су мнoги житeљи Jaгoдинe збoг тoгa врлo зaдoвoљни. Дa нe пoмињeмo oпeт мajмунe и мeдвeдe! Тo су oчиглeднe чињeницe и сaмo њих признajeм кao рeзултaт нeчиjeг рaдa. A узгрeд: имa мнoгo oних кojи су пoлитички пoдoбни (дeмoкрaтски изaбрaни) изa кojих нe стojи aмa бaш никaкaв рeзултaт, сeм њихoвoг oдличнoг мaтeриjaлнoг пoлoжaja.
Измeђу тa двa злa, прaвo дa Вaм кaжeм, изaбрao бих мaњe, сa нeким рeзултaтимa, пa мaкaр сe oнo звaлo и Пaлмa.
man ray loves me man ray loves me 20:41 23.07.2007

Re: Дa, дa

Snimih ovo u martu u izlogu knjizare u centru Jagodine:


milandez milandez 22:05 23.07.2007

Re: Da da,

Da li je tacno, da kada im je pobegla lama, rekli to palmi, a on odgovorio da su nam Kinezi prijatelji i da ce on, od njih, svojim kosookim autoritetom, nabaviti primerak lame. Kad su ga upozorili da je lama juznoamericka zivotinja, a on (ono) odgovorio: "A. Dalaj-lama"?
decentralizator_ decentralizator_ 07:09 24.07.2007

Re: Дa, дa

Nije problem u knjigama. Može ova knjiga da se nađe i u drugim gradovima. Problem je u primeni naučenog. Prema nekim informacijama koje imam ( ako nije neki težak aber ) gdin. Palma je izjavio sledeće: "Cena ulaznica za Aquapark je 100 i 200 dinara, a na starim bazenima u Jagodini za pripadnike romske populacije, kupanje je besplatno"

Hm ......

meni ovo liči na fašizam u praksi zamotan u humanost
možda grešim ... ??
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:42 24.07.2007

Re: Дa, дa

Ne branim da mislite to sto mislite, samo kazem da bi mene bilo sramota....sto takodje imam pravo...A ako Vam nije jasno zbog cega, onda nema ni smisla polemisati...Uzivajte u AKVAPARKU I Betovenu
nsarski nsarski 10:46 23.07.2007

Simbioza

Pa, Cole, ta simbioza nije od juce pocela. Kad je, pocetkom devedesetih, ubijen Beli - bizmismen i finansijer SPO-a u to vreme, prijatelj Giske, takodje poginulog - na sahrani je drzao govor akademik Nikola Milosevic.
Verujem da ovakvih primera ima jos, samo ja sam malo daleko pa sam slabo pratio:)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:48 23.07.2007

Re: Simbioza

kAD BIH BIO dEJAN mEDAKOVIC, JA BIH REKAO DA TO TRAJE JOS OD DUSANOVOG CARSTVA....Ali posto nisam, uzecu samo poslednjih 20 godina kao primer....
poz
bkc
Dax Dax 11:05 23.07.2007

Kad inteligencija popusti

Veoma vazan dogadjaj u nasem drustvu,ako ne i najvazniji,koji je doveo do svih nedaca na ovim prostorima je degradacija inteligencije,elite,i poseljacivanje iste...dodao bih svesno.Apsolutnom negativnom selekcijom u svim delovima drustva,posebno na fakultetima i naucnim centrima,ostajali su najpodobniji a ne najbolji.Skoriji primer ovog nacinja razmisljanja je skoro teranje naseg naucnika Miodraga Stojkovica nazad u Valensiju,kako bi covek nastavio naucni rad.Proverite njegovu biografiju na internetu!
Zbog toga umesto da se bave naukom,pokusaju da zadrze najbolje,nas "trust mozgova",uz cast pojedinaca koji cute i rade,uglavnom revidira istorijske cinjenice,pravi svesrpske karte i mudro trlja brkove predvidjajuci nove granice za koje ce neko drugi da ratuje dok oni jedu kolac u prostorijama SANU.
Dok je u svetu internet postajao sveprisutan,genetika redovna pojava,novi materijali neophodni u tehnici itd.,nasi srednjovekovni mislioci su se prodavali za "kobasicu" i svesno degradirali svoja naucna znanja radi nesto malo para,ugleda,moci a sve zarad zadovoljstva tiranina Slobodana ili ranije "parije"
Zato ja i idem iz ove zemlje.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:13 23.07.2007

Re: Kad inteligencija popusti

Tesko mi je da nadjem argumente za Vas opstanak ovde, makar da ne znam celu pricu, a u isto vreme ne mgi da kazem da mi nije zao sto ljudi sa takvim razmisljanjima odlaze....Nama ce ostati samo da se spustamo niz tobogan kod Palme., sve dok neko konacno ne shvati da smo buccnuli!
Srecno Vam bilo!!!
poz
BKC
pufna pufna 11:18 23.07.2007

!

Kad je, pocetkom devedesetih, ubijen Beli - bizmismen i finansijer SPO-a u to vreme, prijatelj Giske, takodje poginulog - na sahrani je drzao govor akademik Nikola Milosevic.

u covece ja ovo o Nikoli Milosevicu nisam znala. Kakav divan detalj!
Coveka sam slusala u dijalogu sa Zaekovicem na studiju b i nisam se mogla nacuditi tolikoj zlobi upakovanoj iza sede glave. Kako je strasno sto ih nema a nasa nacija izlude od potrage za sionskim mudracima. Kao da tu lezi zec :(
nsarski nsarski 11:24 23.07.2007

Re: !

There is nothing new under the sun, except the history that you don't know - Harry Truman
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:29 23.07.2007

Re: !

Jedna od nasih zabluda o sedim glavama...ali On je pokojni, pa ajd sad da ga ne diramo....nije on najkrivlji....
pufna pufna 11:32 23.07.2007

Re: !

pokojni?
nisam znala, koliko do pre neki mesec ( ili umisljam) ga videh u skupstini! Jel govorimo u Nikoli Milosevicu koji je postao poslanik dss?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:40 23.07.2007

Re: !

Da...preminuo je...ali ne znam tacno kada, ali ima vise meseci..
ivana23 ivana23 13:20 23.07.2007

Re: Simbioza

nsarski
Pa, Cole, ta simbioza nije od juce pocela. Kad je, pocetkom devedesetih, ubijen Beli - bizmismen i finansijer SPO-a u to vreme, prijatelj Giske, takodje poginulog - na sahrani je drzao govor akademik Nikola Milosevic.Verujem da ovakvih primera ima jos, samo ja sam malo daleko pa sam slabo pratio:)





Sa sahrane Radovana Stojcica Badze
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:22 23.07.2007

Re: Simbioza

Ih koliko bi njih trebalo da bude na toj fotki.....
Fratello Fratello 14:11 23.07.2007

Re: Simbioza

ivana23
nsarski
Pa, Cole, ta simbioza nije od juce pocela. Kad je, pocetkom devedesetih, ubijen Beli - bizmismen i finansijer SPO-a u to vreme, prijatelj Giske, takodje poginulog - na sahrani je drzao govor akademik Nikola Milosevic.Verujem da ovakvih primera ima jos, samo ja sam malo daleko pa sam slabo pratio:)





Sa sahrane Radovana Stojcica Badze


Ovu sliku napravio je Pedja Mitic na sahrani Badze Stojicica. Naravno, na kvarno. Kada se malo bolje zumira vidi se da je SM pustio chak i suzu. Pravi mafijaski ritual. Naravno, Arkan je primetio Pedju kada je blicnuo i ovaj nije uspeo da pobegne sa groblja. Navatile su ga arkanove gorile, slomili mu aparat i udelili batine. Srecom, Pedja je odmah posle blicanja, prilikom bekstva, izvadio i sakrio film.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:22 23.07.2007

Re: Simbioza

cUO SAM ZA TAJ INCIDENT
pufna pufna 11:15 23.07.2007

cole

kakav lep prikaz u politici srbijanskog korumpiranog i bolesnog drustva. :(
AlexDunja AlexDunja 11:20 23.07.2007

vrh!

Kažu da je sam odgegao do pošte i to učinio svojeručno!

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:29 23.07.2007

Re: vrh!

Pa sto...stanuje blizu poste...nije mu daleko???
toltek toltek 14:14 23.07.2007

Re: vrh!

Nije daleko, al je uzbrdo. Siguran sam da je akcija slanja telegrama nasem cenjenom premijeru oduzela bar 2h dragocenog vremena. Al posto je Palma junior u pitanju, vredelo se potruditi.
Svaka cast, premijeru!
cecas cecas 12:14 23.07.2007

hrabro,nema sta

Svaka cast kada ste imali zeludac da otvorite politiku,ja nemam hrabrosti ni da je vidim,jer ne bude mi dobro.Zadnji put sam uspela da je drzim u rukama kada je onomad Labus bio potpredsednik vlade i pisao kakva treba da bude ekonomija kod nas,pa nisam cudom mogla da se nacudim da je on to napisao.Sad ne mogu Medakovicu da se nacudim.Dodje mi da izmolimo od Boga da vaskrsne Dusana,ponovo osvoji ondasnje carstvo,vlada vecno,pa da svi ti memorandisti,palme i ostalo bilje srecno zive u nebeskoj im drzavi!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:19 23.07.2007

Re: hrabro,nema sta

Pa ja moram nedeljom da kupim majci Politiku ,jer ona prati neki dodatak-Magazin...pa eto...Onda usput prelistam o cemu se radi.,...pa vidim nista novo...Ovoga puta, nekako mi se poklopila zuta mrlja sa ovom stranico,. pa se setih Milosevicevih reci o akademicima i cobanima...i eto Blog-a,,,Namestilo se...Izvinjavam se, necu vise...!!!
Sto se Dusna tice, on je bio jedan plemeniti junak i borac za ljudska prava spram ovih SANU-ovaca..koji su gurkali mlade na JURISH,a sad se pitaju kud se dedose mladi...Napisao bih i nesto gore, ali se uzdrzavam...citaju, ponekad sta napisem i moja deca.,...pa ajd.,..sad..da im otac bude nekako fini!!!
poz
BKC
MMMila MMMila 12:18 23.07.2007

Kad JE bio mala palmica!!!

babic babic 13:01 23.07.2007

Re:

posebno mladih ljudi, a sve zbog toga što su na najvažnija mesta, posebno u javnim službama, došli partijski ljudi, „uglavnom iz bivših režima, vatreni komunisti – brionska deca...

Čini mi se da je ova rečenica akademika Medakovića nekako naročito pogodila autora bloga,jer niko ne sme nešto da kaže o komunističkim aparatčicima iz 80-tih,koji su bili dobro uhlebljeni u strogo monopolisanim delatnostima diplomatije i spoljne trgovine.Ova komunistička avangarda je mnogo propatila pod Miloševićem,jer ih je razvlastio posle 8 sednice.Jadni ljudi,nisu mogli da sisaju krv ovom narodu 1987-2000,već su to morali da prepuste Miloševićevim poslušnicima
No,ti komunisti iz perioda pre Miloševića,su se vratili na veliku scenu posle 5 oktobra,što u raznim tzv."nevladinim organizacijama" što u raznim javnim službama,medijima ,da ponovo sednu narodu na grbaču i da nadoknade svoje odsustvo iz vlasti u vreme Miloševića.Sada su umesto Titovog lika i dela prigrabili druge floskule,gde narodu preporučuju "suočavanje sa prošlošću",a nigde ne pominju sadašnjost ili budućnost,jer one pripadaju njima.Lepo su to podelili,narodu Srebrenica iz 1995 i drugi zločini,a njima i njihovom komunističkom potomstvu vlast,novac i moć.
Ponovo niko ne sme ništa da progovori o diktatorskom komunističkom režimu do 1987,o jednopartijskoj diktaturi,Golom Otoku,masovnim egzekucijama u prvoj fazi "revolucije" neposredno nakon oslobođenja 1944 i 1945-uvrediće nam se neokomunisti iz 80-tih i njihova deca akoo bi to neko spomenuo.Nema tog "analitičara" ili novinara koji sme da to pomene,jer već sutra ne bi mogao ni da priviri na bilo koji značajniji medij u Srbiji.
Ispada da je Milošević na Osmoj sednici ukinuo višestranački sistem,razvijenu parlamentarnu demokratiju,vladavinu prava,a sve je to po ovim neokomunistima izgleda postojalo do pojave Miloševića.


Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:10 23.07.2007

Re:

Mene svakako nije pogodila ta recenica, uostalom procitatajte biografiju, ako vas zanima....Nemam nikoga u blizoj porodici koji je po osnovu pripadnosti SKJ-u napredovao na bilo koji nacin,.,.Ali me pogadja kada o tome pisu oni koji su sve vreme komunizma bili kako Vi kazete na njihovim jaslama..itd..
Ne vidim kako to Vi vidite da je Milosevic, kao provereni komunisticki kadar sve to promenio????
Da ste citali moje ranije Blogove, videli bi sta sam sve pre ovoga pisao..pa me mrzi da ponavljam...Elem kucate na pogresna vrata...sto se toga tice..!
babic babic 14:28 23.07.2007

Re:


Branislav Kovačević Cole
,.,.Ali me pogadja kada o tome pisu oni koji su sve vreme komunizma bili kako Vi kazete na njihovim jaslama..itd.

Stvarno je žalosno da o ovome jedino pričaju samo ostareli akademici a da niko drugi ne poteže ovo pitanje.
Akademik Medaković je skrenuo pažnju na jednu notornu činjenicu-uspon komunističkih kadrova pre 1987 i njihovih potomaka.Kakav je Medaković i njegova generacija to je drugo pitanje,ali ovo što je rekao je potpuna istina.
Medaković i njegovi ispisnici su svakako bili komunisti a ako je neko od njih postao disident to je bilo negde 60-tih i 70-tih posle dugogodišnjeg komunističkog staža.Disidenata nije bilo 1945 ili 1949 i 50-tih,jer bi odmah usledila egzekucija ili Goli Otok ili dugogodišnja robija kasnije,kao što je Đilas prošao.
Generacija komunista iz 80-tih nije bila pod takvim ideološkim pritiskom,moglo se živeti i bez članstva u partiji,a bili su poslušnici jedne diktature,pre svega iz lukrativnih interesa.Sada su ponovo tu da sole pamet o sasvim drugim stvarima.
Branislav Kovačević Cole

Ne vidim kako to Vi vidite da je Milosevic, kao provereni komunisticki kadar sve to promenio????

Milošević je zamenio jednu komunističku garnituru svojom takođe komunističkom.Oni što su bili pre njega nisu bile nikakve demokrate ni napredni ljudi nego obični komunistički aparatčici.Sada oni vladaju medijima,NGO i nekim javnim službama,a zbog svoje kompromitacije u jednoj diktaturi ne bi smeli ni da privire takvim službama.U drugim državama van Jugoslavije takvi su bili lustrirani,no ovde se samo priča o lustraciji Miloševićevog perioda,a ne i onoga što se dešavalo pre.
Valjda se rezonuje po principu ako je Neron bio gori od Kaligule,Kaligulu treba proglasiti pristojnim vladarom.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:36 23.07.2007

Re:

Mozemo se sloiti oko nekih analiza...ali probem je sto mi nismo imali disidente vec samo one koji su tajno ili javno saradjivali sa vlascu....sAMO JE MALI BROJ NJIH BIO VAN ZEMLJE..I u sustini oni su bili pravi disidenti,a ne ovi koji su postajali u isto vreme i disidenti i akademici...pa to nece mocci.!
O tome ja govorim...pa onda ne zanm kako ste mene prepoznali kao pogodjenog ovim tekstom?
Jerry Jerry 00:21 25.07.2007

Re:

babic


Branislav Kovačević Cole,.,.Ali me pogadja kada o tome pisu oni koji su sve vreme komunizma bili kako Vi kazete na njihovim jaslama..itd.Stvarno je žalosno da o ovome jedino pričaju samo ostareli akademici a da niko drugi ne poteže ovo pitanje.Akademik Medaković je skrenuo pažnju na jednu notornu činjenicu-uspon komunističkih kadrova pre 1987 i njihovih potomaka.Kakav je Medaković i njegova generacija to je drugo pitanje,ali ovo što je rekao je potpuna istina.Medaković i njegovi ispisnici su svakako bili komunisti a ako je neko od njih postao disident to je bilo negde 60-tih i 70-tih posle dugogodišnjeg komunističkog staža.Disidenata nije bilo 1945 ili 1949 i 50-tih,jer bi odmah usledila egzekucija ili Goli Otok ili dugogodišnja robija kasnije,kao što je Đilas prošao.Generacija komunista iz 80-tih nije bila pod takvim ideološkim pritiskom,moglo se živeti i bez članstva u partiji,a bili su poslušnici jedne diktature,pre svega iz lukrativnih interesa.Sada su ponovo tu da sole pamet o sasvim drugim stvarima.

Branislav Kovačević ColeNe vidim kako to Vi vidite da je Milosevic, kao provereni komunisticki kadar sve to promenio????Milošević je zamenio jednu komunističku garnituru svojom takođe komunističkom.Oni što su bili pre njega nisu bile nikakve demokrate ni napredni ljudi nego obični komunistički aparatčici.Sada oni vladaju medijima,NGO i nekim javnim službama,a zbog svoje kompromitacije u jednoj diktaturi ne bi smeli ni da privire takvim službama.U drugim državama van Jugoslavije takvi su bili lustrirani,no ovde se samo priča o lustraciji Miloševićevog perioda,a ne i onoga što se dešavalo pre.Valjda se rezonuje po principu ako je Neron bio gori od Kaligule,Kaligulu treba proglasiti pristojnim vladarom.
Zaboravio si na jedinog pravog disidenta kojem je bilo zabranjeno da se bavi politikom.To je bio Milovan Đilas.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:27 25.07.2007

Re:

Ne smatram Djilasa disidentom, a posebno ne borcem za ljudska prava..i sl..Posle svega sto je i sam ucinio, on je mozda pokajnik (to neka vidi sa svojim nedelima) ili politickim zatvorenikom, ali ne i disidentom...kao to sto svakako nije ni D.Cosic, ili B.Mihiz i sl...Mihajlo Mihajlov je bio disident, npr, pa se prema njemu mozemo ravnjati, kao reperu za disidentsvo...itd..Bar tako ja mislim...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:49 25.07.2007

Re:


Da, slazem se sa Vama Djilas, Tempo, Krcun i Rankovic su bili monstrumi. Mislim da bi se trebala napraviti nekakva komisija koja bi utvrdila tacan broj pobijenih civila, od strane Titovih komunista, da se zna kakvi su to monstrumi bili, da ne bude da su neki cak bili disidenti i borci za demokratiju.

Radi se o stotinama hiljada pobijenih civila od strane Brozovih komunista. Najgore je sto potomci Brozovih zlocinaca uzivaju povlascen polozaj u drustvu, i danas su elita u Srbiji, u cijim rukama je vlast i kapital.
nsarski nsarski 15:39 25.07.2007

Re:

Da, slazem se. Jedino sto Djilas nije bio pokajnik, u tom smislu da se odrekao svog komunistickog fanatizma, vec je stradao zbog svoje ambicije da od J.B.T.-a uzme vlast. Da je bilo po njegovom, pseca groblja bi se odomacila. Ovako, bez njega, samo Goli Otok, Sremska Mitrovica i ostalo.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:54 25.07.2007

Re:

Ajd neka istoricari i drugi daju o tome sud.....da ne preuzimamo mi to na sebe, pa da negde pogresimo...Ipak
poz.
bkc
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:55 25.07.2007

Re:

Ajd neka istoricari i drugi daju o tome sud.....da ne preuzimamo mi to na sebe, pa da negde pogresimo...Ipak
poz.
bkc
Mirko Kontic Mirko Kontic 13:02 23.07.2007

g. Branislave

Kako se postaje akademik?
Nemojte mi reci : Pitajte njih ili , obavestite se u SANU o pravilima pristupnice i sl.
Bas me zanima, kakva je ta procedura da se postane akademik.
Da je Homer ziv, da li bi bio akademik i obratno kolikoakademika zaista zasluzuje to VIP ( BIP ) zvanje?

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:11 23.07.2007

Re: g. Branislave

Zaista nisam upucen u proceduru...ali postoji sajt SANU....nije tesko otici i videti---
decentralizator_ decentralizator_ 13:24 23.07.2007

Re: g. Branislave

Mirko Kontic

Da je Homer ziv, da li bi bio akademik i obratno kolikoakademika zaista zasluzuje to VIP ( BIP ) zvanje?




Homer je živ (Simmpson). I otprilike ima isto mozga kao neki naši akademici i takozvana "politička elita" te bi se sigurno snašao u tom društvu
Elliot Elliot 14:09 23.07.2007

Re: g. Branislave

decentralizator_
Homer je živ (Simmpson). I otprilike ima isto mozga kao neki naši akademici i takozvana "politička elita" te bi se sigurno snašao u tom društvu

Sto se mozga tice, da, ali nisam siguran da zadovoljava njihove moralne kriterijume. Ma koliko to cudno zvucalo, ipak mislim da je Homer u sustini dobar covek
decentralizator_ decentralizator_ 07:20 24.07.2007

Re: g. Branislave

Elliot
decentralizator_
Homer je živ (Simmpson). I otprilike ima isto mozga kao neki naši akademici i takozvana "politička elita" te bi se sigurno snašao u tom društvu

Sto se mozga tice, da, ali nisam siguran da zadovoljava njihove moralne kriterijume. Ma koliko to cudno zvucalo, ipak mislim da je Homer u sustini dobar covek


Baš
cecas cecas 13:59 23.07.2007

kad palma njise grane

Ne pitah dali je g-din Palma na otvaranje aquaparka pozvao gospodu Betovena i Sopena,jest da sada nisu toliko popularni kao kada je bio mali ali ...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:02 23.07.2007

Re: kad palma njise grane

Cini mi se da nije....Mozda jhe bila Ivana Zigon.....
AlexDunja AlexDunja 14:05 23.07.2007

Re: kad palma njise grane

it's rolling over time now.
proslo je njihovo,zna palma!:)))
cecas cecas 14:13 23.07.2007

Re: kad palma njise grane

Ne verujem, ona ume samo da recituje jednu pesmu,a Palma preferira pevaljke.E, kada bude zapevala Zigonova ima da se cuje i pamti
cecas cecas 14:18 23.07.2007

Re: kad palma njise grane

Jadan sto zna,pa mu je mnogo tesko bre,sto mu nisu svirali i na stolu igrali...
Blazeni smo mi koji zivimo u neznanju






















Bilo nekad Bilo nekad 14:23 23.07.2007

Taj akvapark i zoo vrt

nisu tako lose stvari, ali su zapravo jedine pozitivne koje je Palma uradio. Niko ne pita da li je za vreme njegovog vladanja Jagodinom bilo bilo kakvih investicija u otvaranje novih firmi i novih radnih mesta.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:39 23.07.2007

Re: Taj akvapark i zoo vrt

Niko nije ni rekao da su zoo i akva lose stvari....To i nije tema-----ili jeste za druge sto ne rade, pa je Palma simbol uspesbnog predsednika....Uzas
expert expert 19:31 23.07.2007

Re: Taj akvapark i zoo vrt

Bilo nekad
nisu tako lose stvari, ali su zapravo jedine pozitivne koje je Palma uradio. Niko ne pita da li je za vreme njegovog vladanja Jagodinom bilo bilo kakvih investicija u otvaranje novih firmi i novih radnih mesta.

Jednom prilikom sam gledao gosn Palmu na nekoj tv. I on rece da je kubik vode u Jagodini 3 dinara!!!!! Pa kaze da su tezge na pijaci besplatne!!!! Iskustvo me uci da ne postoji besplatan rucak. Sto se ustedi na mostu, potrosi se na cupriji. Kako moze 1000 litara vode, izvucenih iz zemlje, obradjenih, hlorisanih, dopremljenih do necije slavine da kostaju 3 dinara? Kako je tezga besplatna? Da se postavi kosta, da se opere kosta, da se ocisti pijaca kosta. Da nije u pitanju bespostedno raubovanje sistema i trosenje opstinskog budzeta zarad politickih poena?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:45 24.07.2007

Re: Taj akvapark i zoo vrt

Cim je nesto besplatno, negde mora da kosta, malo vise....???
Palmer Palmer 14:41 23.07.2007

e Cole, Cole

Svojim tekstom podstakli ste niz komentatora da u duhu svoje intelektualne skromnosti izjave kako su nam akademici ni više ni manje nego dilee. Stiče se zaključak da je prosečni bloger bar za tri koplja iznad, u svakom pogledu.
O nikadadovoljnohvaljenom Nenadu Čanku, kome posvetiste najdirljivije izlive poštovanja i divljenja ( izmamiste mi suzu), ne treba ni polemisati. I sam sam siguran da je on spram svih naših akademika esencija intelekta, morala i časti. Poverovah vam na reč. Da nije tako ne bi bio uvažavan u svim socijalnim miljeima današnje Srbije, od kriminogenih pa do onih akademskih.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:56 23.07.2007

Re: e Cole, Cole

Vase je pravo da mislite kako mislite.,Ja nigde nisam govorio o nenadu bez kritickog osvrta, osim sto mozda mislite da je trebalo da ga osudim zbog necega...Dakle....ja sam o njemu govorio samo iz ugla politike....a ako Vam smeta to sto je Arkan bio sto jeste, a PAlma njegov naslednik....ja tu nista ne mogu...
Svako uopstavanje je pogresno, pa tek pripisivanje nekome nesto sto nije rekao je jos gore...Dakle poznavao sam jednog,npr, akademika dostojnog svakog postovanja...Dragoslava Srejovica, npr,koji je bio castan akademik a nije se upetljao u sramne rabote SANU,,,,On je bio i naucnik svetskog formata i castan covek...npr.
Teen Teen 21:48 23.07.2007

Re: e Cole, Cole

Branislav Kovačević Cole
Vase je pravo da mislite kako mislite.,Ja nigde nisam govorio o nenadu bez kritickog osvrta, osim sto mozda mislite da je trebalo da ga osudim zbog necega...Dakle....ja sam o njemu govorio samo iz ugla politike....a ako Vam smeta to sto je Arkan bio sto jeste, a PAlma njegov naslednik....ja tu nista ne mogu...
Svako uopstavanje je pogresno, pa tek pripisivanje nekome nesto sto nije rekao je jos gore...Dakle poznavao sam jednog,npr, akademika dostojnog svakog postovanja...Dragoslava Srejovica, npr,koji je bio castan akademik a nije se upetljao u sramne rabote SANU,,,,On je bio i naucnik svetskog formata i castan covek...npr.



Oprostite al biti cu jako nekulturan. Ova velika debela palma i njegovi drugari mogu, sto bi rekli u mom selu, d' izedu jedno weliko gono. Nemam snage da se trosim na neke inteligentnije raspre o njegovom liku i delu koje kako i te kako dobro svi znamo. Nek ede ono welko... Ko ga ebe :) nije bitan u kosmosu!
oldtajmer oldtajmer 21:50 23.07.2007

Re: e Cole, Cole

Iako sam generalno protiv tog srpskog mentaliteta da se pljuje po svemu i svima, SANU je sama kriva sto je srozala sopstveni ugled.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:46 24.07.2007

Re: e Cole, Cole

Mozda ste primetili da ja retko "pljujem" a posebno ne po svemu....Bilo bi mnogo draze da mogu da pisem suprotno ili da ne pisem uopste....
poz
bkc
oldtajmer oldtajmer 16:05 24.07.2007

Re: e Cole, Cole

Ma nisam misilo na vas, nego na taj opsti momentat koji je gornji komentator spomenuo, obicaj nas Srba da sve omalovazavamo, narocito one koji su postigli neki uspeh.

Zapravo sam hteo da kazem (samo sam se lose izrazio) da vas tekst nije primer toga, vec da je SANU sama sebi srozala ugled svojim postupcima i politikantstvom u proteklih 17-18 godina. Zapravo to je pocelo mnogo ranije, jos za vreme komunizma. Tada je podeljena SANU na politikante, infiltrirane DB-ovce, i "ostale" ,tihu manjinu stvarnih naucnika koji su uglavnom cutali i radili svoj posao.
expert expert 19:24 23.07.2007

Sta su u stvari akademici?

Neko je postavio pitanje kako se postaje akademik. A ja postavljam pitanje cemu akademija nauka (SANU ili bilo koja druga) sluzi?
Pretpostavka je da je to drustvo najumnijih i naucno najvise dokazanih, jel da? Pa ako je tako, da li treba akademija da se mesa u politiku? Memorandum SANU je, po svojoj sustini, politicki pamflet. Dobro, ajde recimo da je akademija nauka skup najumnijih u jednom narodu ili drzavi. Pa recimo da im njihova mudrost daje za pravo i da daju politicke savete, da li je Memorandum bio mudra stvar? Kad razmislimo i pogledamo rezultate vidimo da nije. U momentu nastajanja tog dokumenta svi Srbi (izuzev dijasporu) SU ziveli u istoj drzavi. Vladao je mir, ekonomija je bila na pristojnom nivou. Komunisticki sistem je pokazivao znake posustajanja i mesto da najumniji tada kazu: ukinimo komunizam, oni rekose: pocnimo da ratujemo. Rezultat toga znamo.
Da li je iko iz SANU rekao: izvinite pogresili smo? Da li je ikad gosn Medakovic za vreme pisanja tog pamfleta rekao sta sve zna kao sto to sad pokazuje? Zasto tad nije bio antikomunista kao sto to sad prica?
Koliko ja vidim, SANU je, na zalost, davno iskontrolisana od strane DB-a. Oni su od te sluzbe dobili nalog sta da rade i napisu. Sad kad su se stvari za malu nijansu promenile u sluzbi likovi poput Medakovica naricu nad svojom gorkom sudbinom.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:48 24.07.2007

Re: Sta su u stvari akademici?

Tako nekako....je bilo...Ali posto niko nije odgovarao...sto bi akademici..?
poz
bkc
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:00 23.07.2007

Preporuka komšija :)

A guslanje je opet in...i lobotomija.
Tekunica Tekunica 00:37 24.07.2007

Cacak, Jagodina...tko je sledeci..Beograd?

Gredom.
Velja Ilic.
Palma.
Sta ako je sledeci Vucic? Radikali su bese za vrlo malo izgubili mesto gradonacelnika u Bg prosli put.
Sta onda?
Nadam se da prognoziram pogresno.
AlexDunja AlexDunja 00:52 24.07.2007

Re: Cacak, Jagodina...tko je sledeci..Beog

i ja se nadam
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:49 24.07.2007

Re: Preporuka komšija :)

Man se ti tamo iz dijaspore....nego nam bolje napisi kakva je slovenacka akademija, ko u njoj sedi, koliko njih , kakve su im privilegije...i sl...A Guslara bilo i bicce......................!!!
Ljubi ga majka
BKC
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:51 24.07.2007

Re: Cacak, Jagodina...tko je sledeci..Beog

Hm....jes katastroficna prognoza....Vucic u Bgd/u, Natasa Jovanovic u Kg/u....Ne znam ko je zaduzem za Nis i sl???
NADA,STARA FLOSKULA, UMIRE POSLEDNJA....uFFFF!!!
oldtajmer oldtajmer 16:06 24.07.2007

Jelice

Odavno nije bilo vasih blogova... sta se desava?
Jerry Jerry 00:27 25.07.2007

Re: Cacak, Jagodina...tko je sledeci..Beog

Branislav Kovačević Cole
Hm....jes katastroficna prognoza....Vucic u Bgd/u, Natasa Jovanovic u Kg/u....Ne znam ko je zaduzem za Nis i sl???NADA,STARA FLOSKULA, UMIRE POSLEDNJA....uFFFF!!!
A Maja Gojković u Novom Sadu ?
Votazi Votazi 06:42 24.07.2007

Drzava

Ja stvarno ne znam sta se ceka sa bombardovanjem.Svaki drugi stanovnik srbije je ZA.Mi iz NVO,narocito!
Da se jeddnom ,vise nauce pameti.Cuj ne daju ljudima drzavu,koju su potpuno zasluzili.Kad je mogu imati Kurdi u Turskoj i Basqi u Spaniji,onda,mogu imati Drzavu i Albanci na Kosovu!
Vlada Stojnić Vlada Stojnić 09:08 24.07.2007

Re: Drzava

A jesi li ti svratio sa Storm Fronta? Tih 15% teritorije smo izgubili politikom ignorancije, bahatosti i činjenja ratnih zločina. Rezultat takve politike je i mnogo takvih kao što si ti, odnosno likova koji brane Palmu i akademike-huškače i sve probleme vide u komunizmu. Veoma plitko, a izveštačeni sarkazam govori o još nekim frustracijama. A da ovoj balkanskoj krčmi treba prevaspitavanje, tu se ja slažem sa tobom, tumačeći bukvalno tvoj nevešti sarkazam i cinizam.
gordanac gordanac 10:46 24.07.2007

račun


Tih 15% teritorije....

Izgleda da ni akademici ni čobani ne umeju da računaju (bilo to bitno ili ne) ali evo:
Površina Srbije 88361 km kvadratnih što se može proveriti i na wikipediji
Površina Kosova 10887 km kvadratnih

Kad se izračuna onda je to 12,321%.
Ako čobani loše računaju, akademici bi morali bolje.
Ili nije važno? Ili oni što "zaokrugljuju" imaju drugačije podatke do kojih mi drugi ne možemo da dođemo?
Ako neko ima drugačije podatke bilo bi lepo da ih podeli sa nama.
p.s. ne mislim na Vas, Vlada Stojnić, samo mi je već nekoliko puta "promaklo" da napišem komentar o ovom računu, a sada se - podesilo. Čisto da ne bude nesporazuma, da ne mislite da nešto komentarišem Vaš komentar.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:11 24.07.2007

Re: račun

Naravno da je ovo elemntarna matematika,...ali Vlast uvek mora da zakine ili se ugradi.,,.,,valjda je sa strasnije kad se izgubi 15% nego 12,321,,,,Strasnije je za 2,679 %....toliko su slagali...sto nije nista spram onoga sto stalno lazu...Koliko je tek Velja zakinuo na koncesijama....????Toliko o tome...!
gordanac gordanac 11:15 24.07.2007

prijatelju moj kragujevački...

....ne znam kad je strašnije - kad se neko igra brojevima za teritorije ili ljude...obično jedno bude uvod drugome u sve događaje zbog kojih je to meni - strašno
Vlada Stojnić Vlada Stojnić 11:27 24.07.2007

Re: račun

Ko bi rekao? Priznajem da sam i sam naseo, te prihvatio tu njihovu "nabudženu" cifru. Od sada ću koristiti termin 12,321 % teritorije!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:52 24.07.2007

Re: prijatelju moj kragujevački...

Sad cu se posluziti stihovima vaseg NS/djanina..."Nisu krivi djenerali, ni brkati majori....vec smo krivi mi sto smo cutali"..Kad to kazem svakako ne mislim na TEBE, a da ne budem pretenciozno ni na sebe...jer mi smo od 90.te lupali u serpe i lonce,,,,Gazimestan je bio pocetak kraja,.,ko to jos tada nije video....taj ne vidi ni sada..Na tih 15 % ili 12, 321 % teritorije zive neki ljudi, ljudi o kojima niko ne govori ili ako se govori to je sa puno medjusobne mrznje...Bas bih voleo da viidim Kosovo u Srbiji u kome bi Kostunica sedeo u pristini...ili da Albanci izadju na izbore i dobiju taman toliko poslanika..koliko radikali imaju danas, npr....Pa onda im pripada mesto pred.Skupstine, potp Vlade, nekog od ministara...i sl...Ako je nesto moglo da se uradi to je svakako moglo pre 8.sednice i Gazimestana......Sto bi se narodski reklo "posle....nema kajanja"..GOTOVO JE! pRAVEDNO /NEPRAVEDNO, ISTORIJSKI /NEISTORIJSKI, ETNICKI /NEETNICKI..Svejedno..."Ne znamo da radimo, ali znamo da se bijemo" (SL.Milosevic) .Pokazalo se da ne znamo ni jedno ni drugo!
Atomski mrav Atomski mrav 20:29 26.07.2007

Re: prijatelju moj kragujevački...

Ja bih samo podsetio oboje (Coleta i Gordanu Čomić) da ste u jednom periodu bili deo vlasti u Srbiji, a da je gospođa Čomić i sada deo vlasti u Srbiji. Dakle, gospođo Čomić, ispravku o tačnom procentu površine Kosova u odnosu na površinu Srbije predočite predsedniku države i vlade. Drugo, ni DOS-ova vlast nije, recimo, upisala Albance sa Kosova u biračke spiskove. Zašto? Bojim se da uzimate sebi previše prava za kritike ovakvog tipa...
gordanac gordanac 20:59 26.07.2007

procenti i spiskovi

Predočeno...više puta, verovali ili ne.Procenat o kome je reč sada (mahom) upotrebljava stranka koja je u opoziciji, zvanično se više ne pominje (ili vrlo retko u isključivo stranačkim nastupima).
Upis, izmene i promene u biračkom spisku vrši se na osnovu podataka MUP, a u sedištima lokalnih samouprava. Srbija nema jedinstveni centralni birački spisak (na žalost, još uvek), a posle 1999. nema nikakav mehanizam kojim bi pravila izvode iz biračkih spiskova ili organizaciju biračkih mesta u opštinama na Kosovu. Opet, na verovali ili ne, izbor za postojeći birački spisak (ili onaj 2001.) bio je da bude manjkav (sa neproverljivim podacima o biračima sa Kosova) ili da se suočite sa realnošću i uradite najveći mogući broj ispravki kako bi bio ispravan. Doneta je odluka u prilog drugom - realnosti. Saglasna sam da se otvara debata o tome da li je to bila ispravna odluka, ali je - doneta. I sad se ima ili sprovoditi ili menjati.Sa istim teškoćama u početnim uslovima.
Atomski mrav Atomski mrav 06:59 27.07.2007

Re: procenti i spiskovi

E to sam hteo da čujem - doneta je odluka takva i takva i mi stojimo iza nje.

Hvala
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:39 27.07.2007

Re: procenti i spiskovi

Doneta je odluka VECINOM, sto ne znaci da smo MI, nas dvoje, bili ta VECINA...U vecini, kao i u manjini postoje pojedinci, jedinke, da ne kazem licnosti, koji nisu pristajali da se u ime partijske vecine (DOS/ove ili DS/ove) gazi preko njih..Nazalost takvi ne prolaze u zivotu, sto se politike tice, najbolje, pa vrlo cesto biracko telo, daje poverenje/glasa/veruje/podrzava, upravo one koji su ih ponizili ili im to jos uvek cine...Pa samim tim je sa tog stanovista neobjasnjivo kako SRS ima 30%, kako SPS jos postoji, kako je Karic dogurao do 20%..Zbog objektivnosti treba na taj nacin anticipirati politicku realnost...A sto se tice licne odgovornosti i Goca i ja, mozemo da stanemo svakom na crtu...Vrlo cenim Gocinu borbu i stavove...pa i cin da ne ucestvuje na sednici Skupstine Srbije prilikom izglasavanja novog (!!?)Ustava, npr....Za sebe bih mogao da navedem x zakona kkoje nisam podrzao uprkos cinjenici da sam bio DOS/ov poslanik i clan predsednistva DOS.a..Tu neku svoju licnu volju platio sam i placam ..niskim rejtingom kod biraca...ali znao sam kakva ce biti cena i bio sam spreman da je platim, nista manje nego 1990/te kada sam krenuo protiv Milosevica, a bilo nas je u Kg/u, tada, na prste jedne ruke....
Malo objasnjenje, koje nikako ne treba shvatiti kao pravdanje, jer nemamo od cega!
Poz
BKC
Atomski mrav Atomski mrav 10:14 27.07.2007

Re: procenti i spiskovi

Meni nije bilo jasno kako neko može da se ne slaže sa politikom vlasti a da i dalje u toj vlasti učestvuje... znate, nije to baš situacija "ni luk jeo, ni luk mirisao". Naravno, ja Vam verujem u ovo što ste napisali, kamo sreće da se svi vode isključivo sopstvenim osećanjem morala i ispravnosti određenih odluka i rešenja.
Kako ja da shvatim nečiji izostanak sa sednice Skupštine na kojoj je izglasan novi Ustav? Znači, to nije glasanje protiv Ustava, nije ni uzdržanost, to mu dođe kao neki bojkot ali posle tog bojkota idemo dalje?
Ja nisam političar i imam samo "eksterni" doživljaj politike... a taj eksterni doživljaj nije ni malo lep ni pozitivan. Verovatno bi bilo najbolje da je naprosto bojkotujem...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:03 27.07.2007

Re: procenti i spiskovi

Dozivljavati politiku, kao i sve drugo na idealisticki nacin, cak utopisticki, naprosto ne samo da nije realno, nego nema ni smisla...Partije su kakve takve skup pojedinaca koji su se oko necega organizovali..ideje, smenjivanja Milosevica, karijerizma, interesa....Konglomerat svega i svacega u cemu mnogi vide samo licnu korist, koja se najbolje realiyuje, ako samo klimas glavom, podrzavas lidere i sl..Ipak ima i onih koji misle drugojacije, koji se unutar partije bore za svoje misljenje, a to se izmedju ostaloga postize, i ne pristajanjem na neke odluke...itd. Tako sednici Skupstine ne morate prisustvovati, sto je jasan znak Vaseg neslaganja ili ralicitog gledanja na stvari u odnosu na veccinu.,,...Bojkot, po meni, nije nacin da se dodje do resenja (osim u nekim situacijama)...jer 'e problemi ostati ili ce ih neko drugi, mimo VAs, resiti...na mozda jos gori nacin nego da ste bar polusali da nesto promenite ili na nesto uticete...Dakle uvek je bolje ucestvovati....i pokusavati da se nesto makar za korak promeni...ali kazzem, to je sve opet individualno...I na kraju svega toga imate i van politike,,,od porodice, preko posla...svuda postoji politika ili "politika" ....
poz
'bkc
background noise background noise 22:47 24.07.2007

Kad vec ne poznajete istoriju

nemojte ni da je pominjete u blogovima. Istorija je bila kakva je bila, objasnjenja DM su na mestu - nema tu nista pretenciozno. A sta dalje, nisam siguran da bih bas njega pitao.

Palma - nemam komentara, Jagodinci imaju njega, mi Cacani Velju (odnosno njegove dupelisce) a cela ASrbija Kostunicu, Dinkica a i Borisu se osladilo.
St.Dushan St.Dushan 01:31 04.08.2007

Prijateljski

Cole, baci taj nuklearni otpad iz ruku(POLITIKA).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana