Muzika| Religija| Život

STOUNSI U CRKVENOM HORU

Bojana Maljević RSS / 24.07.2007. u 04:42
molitva
molitva



Nisam bila na koncertu Stounsa! Smatrala sam taj izostanak jednim od svojih većih grehova. Do danas, kada mi je mitropolit crnogorsko-primorski, Amfilohije, otvorio oči. Svojim izostankom sam se izgleda "spasila".  :)  Jer:
 
"Moćan je čovjek koji živi u strahu od boga, i to bi trebali znati oni koji su u Crnu Goru i Srbiju doveli bezbožnu grupu da pjeva demonske pjesme i tjerali omladinu da svemu tome aplaudira", rekao je Amfilohije u Martinićima.

Tako da sam se spasila, za razliku od mnogih bezbožnika koji su bili naterani da aplaudiraju. Ili će možda goreti u paklu samo oni koji su Stounse doveli? Jadan Raka Marić, em je izgubio milion nečega, em mu se ne piše dobro. 

Nikako mi nije jasno kako neko poput mitropolita Amfilohija tako brzo reaguje  u odbrani "naterane omladine da aplaudira"  najvećem rok bendu na svetu, a nikako ne stane u odbranu neke druge omladine, tačnije dece, koja su bila naterana da rade mnogo gore stvari od aplauza i to baš nekim crkvenim velikodostojnicima? 

Ono što mi takođe nije jasno, već poodavno: zašto se mora živeti u strahu od boga? Da li, po mitropolitu, čovek mora da živi u strahu da bi bio dobar, čestit i pošten? Da li je strah preduslov za veru ili može i bez straha? 

Ah, kako bi bilo divno da "Džegeru Miče" peva u crkvenom horu... mogla bih da uživam, bez straha. Ovako... u pet sati ujutru puštam Stounse, klecaju mi kolena i znam: pakao mi ne gine.
Ili je možda sve u redu, pošto me niko ne tera da aplaudiram?


Atačmenti



Komentari (265)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

YoKey YoKey 13:32 24.07.2007

Re: Da

A što se ti, paravoslavac, osećaš prozvanim? Tvoj vladika je popljuvao organizatore koncerata, a nas posetioce proglasio za budale koje su "natjerali" da aplaudiraju. Isti onaj kome su ratni zločinci u molitvama. A što njega ne pitaš da rekne koju o krkanju pečenja i klanju svojih bližnjih? Ili se ti poistovećuješ s njim, čim komentare njegovih konkretnih izjava doživljavaš kao napad na sebe?
man of constant sorrow man of constant sorrow 13:43 24.07.2007

Za Milosa...

Tako je to Milose...

Ako malo pretrazis arhivu ovog bloga, naci ces more takvih stvari....
Ovde se brane napustene zivotinje, seksualne manjine, male verske organizacije kojima neko polomi prozor (pa se post iskoristi za pljuvacinu po SPC), razne politicke opcije, kriminalci...
Ali kad neko brutalno pretuce Vladiku, kad se pljackaju svetinje,kad se vrsi pritisak na pravoslavce... sve to prolazi nezapazeno... Ali to najbolje govori o svakom od nas...
Ne uzbudjuj se previse, mogu samo da te zatrpaju replikama, jos ljucim i otrovnijim...
Paz' sad...
Sve najbolje!
Bojana Maljević Bojana Maljević 18:40 24.07.2007

Milos NS,

Miloše, pa nije baš tako.
Ili je tebi jedna moja primedba na mitropolitovu izjavu isto što i pljuvanje po pravoslavlju?
Neće biti...
man of constant sorrow man of constant sorrow 13:35 24.07.2007

Sympathy for the devil

Nije cudno, sta ocekujete od jednog Vladike?
Stonsi su se davno svrstali.....


Sympathy for the devil


Please allow me to introduce myself
Im a man of wealth and taste
Ive been around for a long, long year
Stole many a mans soul and faith
And I was round when jesus christ
Had his moment of doubt and pain
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate
Pleased to meet you
Hope you guess my name
But whats puzzling you
Is the nature of my game
I stuck around st. petersburg
When I saw it was a time for a change
Killed the czar and his ministers
Anastasia screamed in vain
I rode a tank
Held a generals rank
When the blitzkrieg raged
And the bodies stank
Pleased to meet you
Hope you guess my name, oh yeah
Ah, whats puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah
I watched with glee
While your kings and queens
Fought for ten decades
For the gods they made
I shouted out,
Who killed the kennedys?
When after all
It was you and me
Let me please introduce myself
Im a man of wealth and taste
And I laid traps for troubadours
Who get killed before they reached bombay
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But whats puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah, get down, baby
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But whats confusing you
Is just the nature of my game
Just as every cop is a criminal
And all the sinners saints
As heads is tails
Just call me lucifer
cause Im in need of some restraint
So if you meet me
Have some courtesy
Have some sympathy, and some taste
Use all your well-learned politesse
Or Ill lay your soul to waste, um yeah
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, um yeah
But whats puzzling you
Is the nature of my game, um mean it, get down
Woo, who
Oh yeah, get on down
Oh yeah
Oh yeah!
Tell me baby, whats my name
Tell me honey, can ya guess my name
Tell me baby, whats my name
I tell you one time, youre to blame
Ooo, who
Ooo, who
Ooo, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Oh, yeah
Whats me name
Tell me, baby, whats my name
Tell me, sweetie, whats my name
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Oh, yeah
DejanOz DejanOz 02:09 25.07.2007

Re: Sympathy for the devil

man of constant sorrow
Nije cudno, sta ocekujete od jednog Vladike?
Stonsi su se davno svrstali.....


Sympathy for the devil

Pa onda oni nisu, strogo gledano, "bezbozni", zar ne?
ddn ddn 10:30 25.07.2007

Re: Sympathy for the devil

man of constant sorrow
Nije cudno, sta ocekujete od jednog Vladike?
Stonsi su se davno svrstali.....


O cemu pricas? Po ovo pesmi su se svrstali gde tacno??

Ako vec ostavljas pesmu, pretpostavljam da si je procitao, preveo i da si potpuno svestan njenog znacenja.
Cisto sumnjam.

benevolent benevolent 13:36 24.07.2007

оћувајмо чирилицу!

Драги џаци, морамо посто-пото да оћувамо чирилицу!

Библија, назалост није напишана најјепсим писмом Миросљавлевим јеванџелем, мозда је зато погресно тумаће.

Измеџу осталог зато се и не пише и ћита на фронту Миросљавлевог јеванџела.

Зато џаци морате ћитати и пишати чирилоцом како би вас свако могао ћути.

Котрлајуче камене никако не занима да ћитају чирилицу, али се нихов фонтмен ипак изразио на пар рећеница српској и осталој сатанској публици.

Тео је да нас идоктринира.

zana zana 13:47 24.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

man of constant sorrow man of constant sorrow 13:47 24.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

Ej ne bulazni...
Losa fora!
Ti si novi?
benevolent benevolent 13:54 24.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

Па, Зана препорући ме...
adam weisphaut adam weisphaut 13:59 24.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

Не ѕнам за нју али моју прпоруку си добио
benevolent benevolent 14:00 24.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

Наући чирилицу да те цео сатански свет разуме.
zana zana 14:00 24.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

pa zar sumnjas da nisam vec. Plus dozivotno obozavanje!
benevolent benevolent 14:04 24.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

Фала потпуно
zana zana 14:11 24.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

mada mislim da Ču kratko da poživim jer Ču da umrem od smeja!
adam weisphaut adam weisphaut 14:16 24.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

Ма све су то сатанисти

дисклејмер:ово је фотомонтжа, чисто да се неко не прими
benevolent benevolent 14:22 24.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

Због смеја вреди живети, а од њег` ники није умрео скроз!
zana zana 14:30 24.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

Mož svašta da se desi u ovo nedoba uz KotrljajuČe KamenČe. A ja sam Žana :)
Jaril Jaril 18:10 24.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

Kakve sad veze cirilica ima?
Vlada Stojnić Vlada Stojnić 11:38 25.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

A na kom fontu se izrazio njihov "fontmen"? Times new roman, Ariel, Courier new ili nešto četvrto?
benevolent benevolent 12:06 25.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

На сатанском- џавољем (чирилиц)!
Kazezoze Kazezoze 12:19 25.07.2007

ej benevolent,

eno okachio zox tvoj komentar o chirilic, kao post na svom blogu. ;-)
benevolent benevolent 12:42 25.07.2007

Re: ej benevolent,

Фала ви Казезозе и зохе, а највишље Жани.
zana zana 13:13 25.07.2007

Hvala

na zahvaljivanju, na ulici danas kad me ljudi gledase u cudu, zasto se smejem mozda trebah reci- pitajte Benevolenta!
benevolent benevolent 13:05 26.07.2007

Re: Hvala

Када ћовек плаће то је ћесто и свакидашње, а кад неки-нека, као ти, поћне да се смеје- то је ћудо Шта чеш!
benevolent benevolent 13:27 26.07.2007

Re: оћувајмо чирилицу!

Лоше, а 9 препорука на баљезгање, да полоше не мож` бит`.
Mirko Kontic Mirko Kontic 13:45 24.07.2007

zamislimo

kako bi izgledala teokratska drzava svih Srba u 21. veku i svima ce sve biti jasno.
Shumar Shumar 13:50 24.07.2007

Re:think Global

ako bi i doslo do "Teokratije" Srbija bi bila beznacajno mali deo u tome.

Teokratija se odnosi na ceo svet.

nego, obratite paznju na dogadjaje u poslednjih 10 dana :


sada se przimo na cudnim, tropskim vrucinama.Debalans i anomalije u meteorologiji nam se pokazuju i na surovim poplavama u Velsu ( cnn kaze u istoriji, bbc u poslednjih 60 g).Bolje je , mislim, ova vrucina nego onakve poplave.
Bogat svet, sve im je unisteno u roku od par sati.Namestaj, automobili, kuce...nemaju struju, a voda za pice im se zagadila.Kazu takve poplave ce se nastaviti.
Slicno je i u Kini, gde je zabelezeno neverovatnih 40.000 munja i gromova i 500 ljudi izgubilo zivote..
U Indiji se rushi zgrada u Bombaju, poplave odnose na stotine zrtava.
U Francuskoj se rushi autobus sa hodocasnicima.
U Madjarskoj voz naleteo na autobus,puno mrtvih.
Californija objavljuje da su se podaci zrtava od proslonedeljnih tropskih talasa krili i da se penju na preko 600.
tako je bilo sirom US.O poplavama u Texasu da i ne govorimo.
U Ukrajni grozna nesreca sa fosforom i vozom, kazu, najgora posle Cernobilja.
U NY cudna eksplozija koja je podsetila na 9/11.
Bushu operisali debelo crevo.
Ruski bombarderi u bliskom susretu sa britanskim lovcima.
Zemljotres u Tokiju je udario na najvecu nuklearnu elektranu.Moglo je da bude stravicno.Ovako, samo nemaju struju (a i sta ce im)
Zamislite kada bi se tako nesto dogodilo u nukleraki Krshko ? Savom bi zagadjenje doshlo i do nas.
U Grckoj besne pozari.Iznad Atine izgore Pendeli, pluca prestonice.Turisti beze sa Skiatosa i ostalih ostrva.Podmetnute bombe u turskim letovalistima.

Za sve je zajednicko da se zbog panike, stvari zataskuju i umanjuje se stvarna steta.

YoKey YoKey 14:09 24.07.2007

Re: Re:think Global

Aha, sa' će i skakavci da nagrnu i sedmoglava aždaja...
zana zana 14:16 24.07.2007

Re: Re:think Global

Jes vala, al je mlogo lepo sto cemo se mi spasiti, jer je bog ovdi kod nas lično
Shumar Shumar 14:20 24.07.2007

Re: think Global

zana
Jes vala, al je mlogo lepo sto cemo se mi spasiti, jer je bog ovdi kod nas lično



nemoj biti tako sigurna.

ne zaboravi nasu : niko nije prorok u svome selu.

Zato nas (vas) Englezi i zezaju sa kriptonitom.

Kriptonit dakle SPRECAVA supermena da ostvari svoju punu snagu ( za sada).



Shumar Shumar 14:27 24.07.2007

rod of iron

Aha, sa' će i skakavci da nagrnu i sedmoglava aždaja...


ma bolje da te brine sumporno jezero :))
zana zana 14:38 24.07.2007

Re: Re:think Global

SMRZLA SAM SE QQ
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:49 24.07.2007

Re: think Global

Shumar
ma bolje da te brine sumporno jezero :))


shumi,
kamo odgovor na source one klevete gore?
YoKey YoKey 15:03 24.07.2007

Re: Re:think Global

Samo se ti smrzavaj, u sumporno jezero će se skuvaš!
Shumar Shumar 15:03 24.07.2007

Re: think Global



Srki kakve klevete ?

no hard feelings, bro.
Shumar Shumar 15:08 24.07.2007

Re: Re:think Global



Oni U Pancevu su vec u "polu sumpornom jezeru " koliko ima benzola i ostalog otrova u vazduhu.

YoKey
Samo se ti smrzavaj, u sumporno jezero će se skuvaš!


zana zana 15:21 24.07.2007

Re: Re:think Global

Nemo' tako. Ima da izmolim Supija da mi dadne malo snage svoje
Shumar Shumar 15:52 24.07.2007

Re: Re:think Global

zana
Nemo' tako. Ima da izmolim Supija da mi dadne malo snage svoje


jel to mislish nesto preko sexa ?

vidi sad ovo :

Japan nuke plant still leaking radiation
Bojana Maljević Bojana Maljević 18:47 24.07.2007

Re: Re:think Global

Slažem se, događaji su užasni.
Ali: da li treba da živimo u strahu, izbegavajući svaki "demonski koncert" da se ovakvi događaji ne bi dešavali?
Pretnje strahom od boga, naročito u ovakvim povodima (bezbožnička grupa) vode ka takvom zaključku. Odnosno, to im je jedan od ciljeva, valjda. Ne vidim šta bi drugo bilo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:34 24.07.2007

Re: Re:think Global

Shumar
ako bi i doslo do "Teokratije" Srbija bi bila beznacajno mali deo u tome. Teokratija se odnosi na ceo svet. nego, obratite paznju na dogadjaje u poslednjih 10 dana :sada se przimo na cudnim, tropskim vrucinama.Debalans i anomalije u meteorologiji nam se pokazuju i na surovim poplavama u Velsu ( cnn kaze u istoriji, bbc u poslednjih 60 g).Bolje je , mislim, ova vrucina nego onakve poplave.Bogat svet, sve im je unisteno u roku od par sati.Namestaj, automobili, kuce...nemaju struju, a voda za pice im se zagadila.Kazu takve poplave ce se nastaviti.Slicno je i u Kini, gde je zabelezeno neverovatnih 40.000 munja i gromova i 500 ljudi izgubilo zivote..U Indiji se rushi zgrada u Bombaju, poplave odnose na stotine zrtava.U Francuskoj se rushi autobus sa hodocasnicima.U Madjarskoj voz naleteo na autobus,puno mrtvih.Californija objavljuje da su se podaci zrtava od proslonedeljnih tropskih talasa krili i da se penju na preko 600.tako je bilo sirom US.O poplavama u Texasu da i ne govorimo.U Ukrajni grozna nesreca sa fosforom i vozom, kazu, najgora posle Cernobilja.U NY cudna eksplozija koja je podsetila na 9/11.Bushu operisali debelo crevo.Ruski bombarderi u bliskom susretu sa britanskim lovcima.Zemljotres u Tokiju je udario na najvecu nuklearnu elektranu.Moglo je da bude stravicno.Ovako, samo nemaju struju (a i sta ce im)Zamislite kada bi se tako nesto dogodilo u nukleraki Krshko ? Savom bi zagadjenje doshlo i do nas.U Grckoj besne pozari.Iznad Atine izgore Pendeli, pluca prestonice.Turisti beze sa Skiatosa i ostalih ostrva.Podmetnute bombe u turskim letovalistima.Za sve je zajednicko da se zbog panike, stvari zataskuju i umanjuje se stvarna steta.


jaaao, opet apokaliptis. :(

pa zar je istinski bog svoje ovaploćenje u dušama ljudi zadržao zasnovanim samo još na strahu od kraja sveta?
Shumar Shumar 07:53 25.07.2007

Re: Re:think Global

Srđan Fuchs
Shumar
ako bi i doslo do "Teokratije" Srbija bi bila beznacajno mali deo u tome. Teokratija se odnosi na ceo svet. nego, obratite paznju na dogadjaje u poslednjih 10 dana :sada se przimo na cudnim, tropskim vrucinama.Debalans i anomalije u meteorologiji nam se pokazuju i na surovim poplavama u Velsu ( cnn kaze u istoriji, bbc u poslednjih 60 g).Bolje je , mislim, ova vrucina nego onakve poplave.Bogat svet, sve im je unisteno u roku od par sati.Namestaj, automobili, kuce...nemaju struju, a voda za pice im se zagadila.Kazu takve poplave ce se nastaviti.Slicno je i u Kini, gde je zabelezeno neverovatnih 40.000 munja i gromova i 500 ljudi izgubilo zivote..U Indiji se rushi zgrada u Bombaju, poplave odnose na stotine zrtava.U Francuskoj se rushi autobus sa hodocasnicima.U Madjarskoj voz naleteo na autobus,puno mrtvih.Californija objavljuje da su se podaci zrtava od proslonedeljnih tropskih talasa krili i da se penju na preko 600.tako je bilo sirom US.O poplavama u Texasu da i ne govorimo.U Ukrajni grozna nesreca sa fosforom i vozom, kazu, najgora posle Cernobilja.U NY cudna eksplozija koja je podsetila na 9/11.Bushu operisali debelo crevo.Ruski bombarderi u bliskom susretu sa britanskim lovcima.Zemljotres u Tokiju je udario na najvecu nuklearnu elektranu.Moglo je da bude stravicno.Ovako, samo nemaju struju (a i sta ce im)Zamislite kada bi se tako nesto dogodilo u nukleraki Krshko ? Savom bi zagadjenje doshlo i do nas.U Grckoj besne pozari.Iznad Atine izgore Pendeli, pluca prestonice.Turisti beze sa Skiatosa i ostalih ostrva.Podmetnute bombe u turskim letovalistima.Za sve je zajednicko da se zbog panike, stvari zataskuju i umanjuje se stvarna steta.


jaaao, opet apokaliptis. :(

pa zar je istinski bog svoje ovaploćenje u dušama ljudi zadržao zasnovanim samo još na strahu od kraja sveta?


ti rece, ne ja ...

kakav bre "kraj sveta " crni Srki ?
Jos smo daleko od toga,nadam se...

ovu su samo znaci, mozda za mudre Jungovi sinhroniciteti, koji mogu da se protumace kao debalans planetarne harmonije, dogadjanja na koje valja obratiti paznju, a zakljucak se ostavlja svakom da donese za sebe, po sopstvenoj mudrosti...

ja sam po prirodi sumnjicav (iz loshih iskustva moga naivnog poverenja) te u svemu vidim neku povezanost, sto bi rekao jedan veliki astronaut : bolje pre vremena biti u krivu nego kasno u pravu.

"trust your feelings" kaze Yoda Luku Skywalkeru



Shumar Shumar 08:05 25.07.2007

Re: Re:think Global

Bojana Maljević
Slažem se, događaji su užasni.
Ali: da li treba da živimo u strahu, izbegavajući svaki "demonski koncert" da se ovakvi događaji ne bi dešavali?
Pretnje strahom od boga, naročito u ovakvim povodima (bezbožnička grupa) vode ka takvom zaključku. Odnosno, to im je jedan od ciljeva, valjda. Ne vidim šta bi drugo bilo.


Ma kakvo izbegavanje koncerta.Taman posla.Pa ja sam bio na koncertu i super je bilo!
Budite vi meni veseli i zdravi!
Al budite i mudro obazrivi.Ne precenjujte stvari.Dajte im odgovarajuce mesto u sistemu vrednosti.

Iskreno, malo sam zapanjen nad cinjenicom da bi neko mogao da dovodi u vezu bilo koju rock grupu sa nekakvim nebuloznim "apokalipticnim" biblijskim znacima.Ja bash i nisam u tom fazonu.I ne prija mi da me neko nabedjuje da mislim nesto sto u stvari ne mislim.( ne mislim na tebe Boyana)

Ali, kao sto sam i napisao na pocetku tvog bloga, ova vecina ispitanika koja je odgovorila da koncert Stonsa nije toliko bitan za Srbiju (iako je nepotrebno izpolitizovan ), mozda jednostavno misli da su svi ti kocerti vishe cirkus i show (biznis) nego neka umetnicka vrednost, kao sto bi to bio nastup Zubina Mehte na pr.

A ja licno vishe cenem muziku (pa i show) Pink Floyda.

benevolent benevolent 12:49 25.07.2007

Re: Re:think Global

Боље да припрост свет ни не помисли на Господа, тако че мање помињати глагољицу уз њег`.
cyberella cyberella 14:29 24.07.2007

Ovakve budalaštine...

...ne bi ni trebalo puštati u javnost. Najbolji način je ignorisati, a ovako im svi posvetimo pažnju, gubimo dragoceno vreme, energiju i trošimo reči i tastaturu...bolje da nisu ni objavili i mirna Bačka. Ovo kao da je neki poziv vernicima i vlastima od pre 200 godina, a ne 21. vek. Za crkvu još ni 20. nije stigao, cenim.
Shumar Shumar 14:35 24.07.2007

Re: da malo promenimo temu ?



kit dužine deset metara uočen u jadranu



Crnogorski ribari primetili su velikog kita, dužine više od deset metara, u moru između Hrvatske i Crne Gore, objavili su danas podgorički mediji.

Prethodno je objavljeno da je kit primećen i u okolini hrvatskog ostrva Biševo.

Ribolovci su ispričali da je kit bio dužine najmanje deset metara i da se radi o vrsti koja se može naći u Jadranskom moru.

Ribari iz Herceg Novog nedavno su kod Kotora ulovili ajkulu ljudoždera dužine 3,5 metara.
zana zana 14:44 24.07.2007

Re: da malo promenimo temu ?

E pa to je zato sto zivotinje voledu da zivu kod nas, jer nigde drugde ne valja, i zivotinje mogu da osetu opasnost.
BiJo je jedan kit prosle godine u Temzi, ali je naravno ubrzo umro.
Laudanum Laudanum 14:47 24.07.2007

Re: da malo promenimo temu ?

Pa neka ajkulu upoznaju sa mitropolitom brdsko-planinskim


Ili sam, mozda preterao?
Shumar Shumar 15:10 24.07.2007

Re: da malo promenimo temu ?

zana
E pa to je zato sto zivotinje voledu da zivu kod nas, jer nigde drugde ne valja, i zivotinje mogu da osetu opasnost.
BiJo je jedan kit prosle godine u Temzi, ali je naravno ubrzo umro.


secam se tog jadnicka, zaluto sreca..a ovi ga nestrucno "spashavali"

posle su mu nashli (njoj) mrtvo mladunce na obali, sto je sve objasnilo...
Bojana Maljević Bojana Maljević 18:50 24.07.2007

Re: da malo promenimo temu ?

.......Ribari iz Herceg Novog nedavno su kod Kotora ulovili ajkulu ljudoždera dužine 3,5 metara.


Eto: to je sve zbog toga što su crnogorske vlasti dovele bezbožničku grupu u te krajeve. I što su im mladi aplaudirali :)
Shumar Shumar 08:19 25.07.2007

Re: da malo promenimo temu ?

Bojana Maljević
.......Ribari iz Herceg Novog nedavno su kod Kotora ulovili ajkulu ljudoždera dužine 3,5 metara.


Eto: to je sve zbog toga što su crnogorske vlasti dovele bezbožničku grupu u te krajeve. I što su im mladi aplaudirali :)


hahaha... sta se sad zavitlavash....dobro znash da nije tako.

nema blage veze jedno sa drugim. Osim ako se Amfilohije ne izjasni i po tom pitanju :)))

samo smo malo hteli da se "ohladimo" sa promenom teme...bilo je nepotrebno vrelo.... takvi su dani ...

Vishe me je zanimala ona tvoja opservacija (smatram je lucidnom i odlicnom ) sa saxualnom zloupotrebom dece od strane sveshtenih lica.Odatle nam puno nevolja dolazi.
Na decu moroma PUNO vishe da pazimo i da ih zastitimo na vreme.
Kasnije celo drustvo trpi zbog nepopravljivih posledica ovih gnusnih cinova ( ne samo od sveshtenih lica, al oni bi trebali da predstavljaju svetli primer, a ne da brukaju Crkvu).
Te kazne bih podigao na vishi nivo.
daleko vishi od postojecih.




Mariška Mariška 08:40 25.07.2007

Re: da malo promenimo temu ?

Tako je. Da ih zastitimo najpre od casova veronauke. Cujem, tamo ih isibaju dobro ako ne paze na casu.
Shumar Shumar 09:21 25.07.2007

Re: da malo promenimo temu ?

Mariška
Tako je. Da ih zastitimo najpre od casova veronauke. Cujem, tamo ih isibaju dobro ako ne paze na casu.


cuo sam cak i o nekom zaracu koji je prinoshen detetu uz lice

izgleda da je lustracija potrebna i u crkvi ...



potpis : rod of iron
Mirko Kontic Mirko Kontic 14:06 25.07.2007

Shumar

Re: da malo promenimo temu ? #Link

kit dužine deset metara uočen u jadranu


Crnogorski ribari primetili su velikog kita, dužine više od deset metara, u moru između Hrvatske i Crne Gore, objavili su danas podgorički mediji.

Prethodno je objavljeno da je kit primećen i u okolini hrvatskog ostrva Biševo.

Ribolovci su ispričali da je kit bio dužine najmanje deset metara i da se radi o vrsti koja se može naći u Jadranskom moru.


Nemas private message opciju. Steta. Ne volim senzacionalizme, ali hvala na ovoj informaciji. Ima jedna aluzija na ovo kod Nostradamusa.
Shumar Shumar 14:24 25.07.2007

Re: Shumar

Mirko Kontic
Re: da malo promenimo temu ? #Link

kit dužine deset metara uočen u jadranu


Crnogorski ribari primetili su velikog kita, dužine više od deset metara, u moru između Hrvatske i Crne Gore, objavili su danas podgorički mediji.

Prethodno je objavljeno da je kit primećen i u okolini hrvatskog ostrva Biševo.

Ribolovci su ispričali da je kit bio dužine najmanje deset metara i da se radi o vrsti koja se može naći u Jadranskom moru.


Nemas private message opciju. Steta. Ne volim senzacionalizme, ali hvala na ovoj informaciji. Ima jedna aluzija na ovo kod Nostradamusa.



pa pishi direktno, sta se stidish ! Nostradmus kazesh ? wow. jedva cekam da cujem.



btw. sta je pa ovde tako senzacionalno ?

Kazezoze Kazezoze 15:20 25.07.2007

Re: Shumar

btw. sta je pa ovde tako senzacionalno ?

rekao bih da je mirko u zadnje vreme senzacionalan:):):)
Slavko oci moje Slavko oci moje 14:54 24.07.2007

draga nasa domacice!

Bas sam cekao da vidim ko ce prvi da nacne Amfilohija i iskreno sam mislio da ce to biti neka od nevladinih organizacija kao Dame u crvenom jer se oni bave zlocinima Srba a ovo sto je Amfilohije rekao predpostavljam predstavlja zlocin bez presedana.
Napad na Episkopa od strane domacice ovog bloga i uvijek spremne omladine B92 ne smatram napadom na Crkvu ni na ono sto Crkva propovijeda jer price o demonima, strahu od smrti i boga mozete cuti za vrijeme bilo koje crkvene propovjedi, ako idete u bilo koju crkvu.
S obzirom da niste ranije napadali takva ucenja i nisu vam smetale price od Biblije pa nadalje smatram da vas je pogodilo to sto je Amfilohije napao Rolingstonse.
Iz svega toga se namece pitanje:" da li bi ste ga ovako pljuvali da je umjesto Stonsa govorio o bilo kojoj zvijezdi turbo-folka ili vam onda demoni i strah od Boga ne bi toliko smetao? Da li bi ste mu onda zaboravili sve grijehove i ranom zorom u prvu nedelju posli u prvu crkvu da mu zapalite svijecu za dug zivot?"
Laudanum Laudanum 15:05 24.07.2007

Re: draga nasa domacice!

Iz svega toga se namece pitanje:" da li bi ste ga ovako pljuvali da je umjesto Stonsa govorio o bilo kojoj zvijezdi turbo-folka ili vam onda demoni i strah od Boga ne bi toliko smetao? Da li bi ste mu onda zaboravili sve grijehove i ranom zorom u prvu nedelju posli u prvu crkvu da mu zapalite svijecu za dug zivot?"



Kunem se da bih krepao od smeha bas kao sto sam krepao i kad sam video da se navrzao na Stounse. Sta cu kad je smesno... I komentarisao bih ga besomucno jer za bolje i nije. Klepalo ga po usima da se bavi pevacima, kao da nema pametnijih poslova kao sto su: nahraniti sirote, oprostiti neprijatelju, pozivati na ljubav... UPS QQ meni, pa sta ja to pricam, odkad se mitropolit bavi tim stvarima?! Banujte meeeeeeeeeeee
Laudanum Laudanum 15:25 24.07.2007

Re: draga nasa domacice!





A Genesis?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:33 24.07.2007

Re: draga nasa domacice!

Slavko oci moje
da li bi ste ga ovako pljuvali da je umjesto Stonsa govorio o bilo kojoj zvijezdi turbo-folka ili vam onda demoni i strah od Boga ne bi toliko smetao? Da li bi ste mu onda zaboravili sve grijehove i ranom zorom u prvu nedelju posli u prvu crkvu da mu zapalite svijecu za dug zivot?


pa, ne može čovek da napada Cecu-daj-mi-srce-Isusovo Ražnatović, kada su mu ona i pokojni suprug poslušnici i vernici njegove crkve. uostalom, šta se tiče Crkve kakvi rokenrol muzičari dolaze u goste? rokenrol je po prirodi bunt, često i anticrkvene prirode. rolingstounsi su pioniri iz vremena kada je rokenrol tek počeo da razbija okove konzervativne uštogljenosti i moralne hipokrizije. šta ima amfilohije sada, skoro pola veka kasnije, da pametuje o bendu o kojem blage veze s vezom nema? naravno da će se neko naći da reaguje - i to niko drugi nego superblaga i fina Bojana.
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:09 24.07.2007

Re: draga nasa domacice!

Iz svega toga se namece pitanje:" da li bi ste ga ovako pljuvali da je umjesto Stonsa govorio o bilo kojoj zvijezdi turbo-folka ili vam onda demoni i strah od Boga ne bi toliko smetao? Da li bi ste mu onda zaboravili sve grijehove i ranom zorom u prvu nedelju posli u prvu crkvu da mu zapalite svijecu za dug zivot?"


Slavko, oci moje! Prvo, ja ne vidim kako sam ja PLJUVALA bilo koga u mom tekstu. Zaista nisam.
Priznaces, svasta sam mogla da napisem. A nisam, jer mi cilj nije pljuvanje i brkanje svakojakih grehova. :)
Ali sta cu, reagujem kada mi se preti strahom (od boga ili bilo cega).
Takodje, trudim se da reagujem kada mi se vredja inteligencija.

Nametenje straha od boga smetalo bi mi uvek. Ja to zaista ne razumem i imam prilican problem sa crkvom, ne sa religijom. Do dana danasnjeg nisam dobila odgovor na pitanje zasto se moramo bojati, da bismo bili dobri vernici i ljudi?

A sto se tice turbo-folk zvezda - hvala, ja se toga nisam setila. Mislim, nisam se setila da recimo Amfilohije nije branio omladinu od istih. Ili bar to nije cinio tako glasno. :)


Eto, oci moje, tebi sam prvo odgovorila. Sad sam tek procitala sve komentare ali cu se vratiti na ovo mesto tek veceras.


Slavko oci moje Slavko oci moje 17:01 24.07.2007

Re: draga nasa domacice!

Izvinjavam se domacici ovog bloga ako se nismo razumili. Naime kada sam spominjao vas komentar govorio sam o napadu a za pljuvanje sam mislio na naknadne komentare nase B92 omladine. Izvinjavam se jer to nisam razjasnio odmah.
Zatim niste mi odgovorili na hipoteticko pitanje da li bi ste vi...ako bi on..?
Cisto principijelnosti radi ( pravo duga rijec).

Crkva je uvijek prijetila iplasila nas sa raznim cudesima ( to sam i u prvom komentaru naglasio) pa me cudi zbog cega ovakva hajka na izjavu episkopa.
Mislim da je u pitanju netolerantnost za tudja ( drugacija ) misljenja. Sve po sistemu " ko drukcije kaze blebece i laze..".
I ja imam neke nerazjasnjene racune s crkvom jos od onog pocetka kad je bila samo rijec ali mi to ne daje za pravo da ih cekam na zicer pa da ih cerecim. Uvazavam misljenja i savjete crkve ( bilo koje) i cijenim njenu prosvjetiteljsku ulogu ( iako i s tim imam problema) a na meni je da to izvagam prevagam ( i ne samo to) i iskoristim na najbolji nacin.
S postovanjem....
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:07 24.07.2007

Re: draga nasa domacice!

Zatim niste mi odgovorili na hipoteticko pitanje da li bi ste vi...ako bi on..?
Cisto principijelnosti radi.


Istine radi, ne bih jednako reagovala. Možda čak ne bih ni primetila šta misli Amfilohije o nekoj turbo-folk pevaljki. A ne bih reagovala jer se nikako ne bih mogla prepoznati u bezbožnicima koji aplaudiraju.
(Ali, kada bi se takva izjava desila, smatrala bih je jednako suvišnom)
Svakako reakcija ne bi bila ista, iako mislim da nije za poređenje i da to ne govori o mojoj principijelnosti.
Jer se ne mogu porediti kič&šund sa nečim što je, ipak, istorija.

Sve u svemu, jedan deo moje reakcije, pošto jelte, zamišljamo kako bih reagovala, bio bi isti (pitanja o pretnji strahom od boga i slično, pitanja o odsustvu reakcije na grehe crkvenih velikodostojnika i slično).
Ali ne bih pisala blog o tome.


Slavko oci moje Slavko oci moje 22:31 24.07.2007

Re: draga nasa domacice!

Posteno! Nego pusti bona Amfilohija nego kako izgura na danasnjoj vrucini?
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:44 24.07.2007

Re: draga nasa domacice!

Vec sam gore negde rekla da mi je danas crkla klima u kolima, te da sam stvarno bila u paklu. :)
Mora biti da je to zbog ovog bloga... :)))
Slavko oci moje Slavko oci moje 02:28 25.07.2007

Re: draga nasa domacice!

Eto ti , pa ti bogohuli : ))
crnko crnko 14:54 24.07.2007

U sustini

Mislim da je vreme da se neko konacno pozabavi ovim problemom,ovom tabu temom i analiticki apsolvira neke nedoumice.Kad god neko iz SPC izjavi nesto,kao sad mitropolit Amfilohije(btw,blago istinita ali nepotrebna i kontraproduktivna izjava),jedan deo naseg puka,doceka to kao krezuba baba nove zube..

Mislim,sta reci.Stara novosrpska potreba da postoji imaginarni neprijatelj,godzila od petsto kila,neko ko ce biti permanentno kriv za sve nase frustracije i tamo neki tajni mutikasha.Naravno i ovog puta,komunizam kao najgoru religiju u istoriji i fabriku zabrana,niko da pomene!

A bogami ima tu i drugih potreba,narocito karakteristicne za lepsi deo covecanstva,crkvu zapravo one vide kao personifikaciju svojih strogih roditelja,cesce svoga oca.Kljukani od malena,ovo jeste dobro,ovo nije dobro,vidi tu lepoticu,ali pazi to je samo za nase oci,posledice ostaju.U danasnjem vremenu raspusnosti,nemorala i kad je zlo zamenilo svoje znacenje sa normalnim u glavama mnogih,svaki poziv crkve da se malo iskulira,zvekne kao samarcina,i nahrupi onaj gore pomenuti sindrom.

Ljudi jednostavno rade neke stvari,pravila vise ne postoje,onaj crv iz vaspitanja nikako da ugine u malom mozgu,uziva se u zivotu,telesna zadovoljstva,pohlepa i gordost,neko se pozove na moral,i eto konfliknih fluktacija.Sve ovo narocito je karakteristicno za nase podrucje(na zalost kao i mnoge druge nepodopstine).

Kako danas npr objasniti lepoj zeni,da je pogresno sto je lepa,da je uzivanje u njenoj lepoti ograniceno na jednog/jednu,da je potreba koju ona ima za podelom svoga blaga,nesto pogresno i nemoralno.Crkva bi to morala da shvati,vremena se menjaju i naposletku koriguje neke postulate.

Cinjenice kao erozija morala,krsenja nekih hiljadugodisnjih upustava,koja su naposletku i ocuvala integritet civilizacije,meni licno ukazuju da su u pitanju neke mnogo znacajnije stvari,neke koje se odigravaju na mnogo visim nivoima.Nazovimo to i nekom vishom silom!Kao da se stvari ubrzavaju,mislim da je to dirigovano odozgo,iz kosmosa.(naravno,budalama ovo zvuci budalasto).

Ima tu jos mnogo stvari ali o tome drugi put,preporucujem da se ovo analizira na temelju vasih licnih opazanja i iskustava i videcete da je sve u sustini povezano i interaktivno.

eYe eYe 15:35 24.07.2007

Re: U sustini

E svasta cu ja ovde procitati
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:10 24.07.2007

You can't always get what you want


je molja omiljena pesma od Stonsa
Shumar Shumar 14:30 25.07.2007

Re: You can't always get what you want

Bojan Zdravic

je molja omiljena pesma od Stonsa


eeeej bre...jel se secash ?



Brian Jones Funeral
Bink92 Bink92 16:42 24.07.2007

napredak

gledajuci reprizu serije i citajuci ovaj blog, mogu samo da konstatujem da je Bojana Maljevic zamola bolja glumica nego autorka bloga.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:13 24.07.2007

Re: napredak

Bink92
gledajuci reprizu serije i citajuci ovaj blog, mogu samo da konstatujem da je Bojana Maljevic zamalo bolja glumica nego autorka bloga.


da se poslužim Biljaninim forama - a ti se uključio danas po prvi put u životu da joj to kažeš?
Bink92 Bink92 09:03 25.07.2007

Re: napredak

glumim duhovitog momka
www.vladimir.co.yu www.vladimir.co.yu 16:43 24.07.2007

Pozovi A radi RS

Ko mu je kriv što se njegovi cd-ovi lošije prodaju!

Taj (Amfić) i oni njegovi (synod) mešaju se i uvlače u sve i svašta, "kâ rita u guzicu", što bi Kojot rekla. Sada i koncerte komentarišu. Videli od vlade RS. Da ne bude zabune: ne mislim na R. Šumsku (ili na Rolling Stones, oni nemaju vladu nego menadžment) već na R. Srbiju). Možda su se ugledali i na GPC (grčka es-pe-ce) koja se svojedobno pozabavila olimpijskim igrama i izdala odnosne zapovesti, o čemu čitati ovde.

Uostalom, es-pe-ce treba reorganizovati i urediti prezbiterijanski. Dosta su vladike vladale.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:22 24.07.2007

Re: Pozovi A radi RS

www.vladimir.co.yu
Uostalom, es-pe-ce treba reorganizovati i urediti prezbiterijanski. Dosta su vladike vladale.


to se nikada neće dogoditi,
jer je jedan od kamena-temeljaca u pravoslavlju i rimokatolicizmu doktrina o episkopocentričnosti crkve, a pojedini visoki predstavnici crkve, poput djoani paola, pape ratzingera, ali i bulovića i radovića su utrošili godine pišući traktate zbog čega je crkva episkopocentrična.

uzgred, prezviterijanci su "stara crkva", odumiruća. imaju puno članova odmaklih u godine, a novi im se sve slabije priključuju. nije adekvatan primer reforme.
Size does matter Size does matter 21:20 24.07.2007

O strahu, crkvi, Bogu...

Jednostavno je...
Covek je od rane istorije uvek imao strahove od svega, od vode, vatre, šume, toljage, raznih životinja, ali ponajviše od drugih ljudi. Tako je i danas. Posebno u slučaju odnosa čoveka i crkve.
Vidite, crkva, odnosno tzv. sveštenici su pronašli fantastični način da iz straha čoveka izvuku neviđenu korist. Normalno za sebe.
Kako? Pa obrlatili su i uverili običnog čoveka da je eto Bog najveći i da se mora plašiti Božje kazne ukoliko zgreši.
Navodno će otići u Pakao umesto u Raj.
U stvari Petrovi sledbenici, ne Isusovi, su stvorili najveću mafiju na svetu.
Ozbiljno.
Vernici plaćaju crkvi za zaštitu, jer ih eto ona navodno štiti od odlaska u Pakao.
Crkva, ova naša, ovdašnja, naplaćuje svoje usluge đuture, odnosno kako koji pop proceni da vernik ima, odnosno koliko ima, znate već čega. Tako je tarifa za bogatije znatno veća, par hiljada din, pa i par stotina eura.
Mnogi ljudi daju donacije crkvi za ovo ii ono. popovi voze mercedese i džipove. Grade ogromne čardake na zemlji.

Kad kažu: ne slušajte Stonse, oni pevaju Sotoni (neki pop čuo Simpathy for the Devil) ili pročitao neku reč u novinama, jer naravno ne zna engleski, ne zna tekst pesme), oni u stvari govore, ne dajte novac Stonsima već nama.

U prošlosti su crkva i njeni sledbenici pravili tolika sranja da smo mi danas mala deca za njih.
Martin Luter je sve to dobro primetio i pokušao da ispravi stvar, donekle.
Danas su postali pametniji lukaviji, deluju kroz razna tajna udruženja, sekte, upravljaju čitavim državama...

Rešenje je zabraniti bilo kakvo delovanje svih crkava, ukinuti sve religije (uglavnom rade na ratovima, javnim ili tajnim) ili na sopstvenom bogaćenju, ali istovremeno ne zaborave i da kresnu po kojih par stotina dečaka godišnje... kako u americi, tako i ovde kod nas ispred naših očiju.

Sve to treba stavitii u rudnike... na jedno 20 godina strogog rada... to je jedini način.


crnko crnko 23:27 24.07.2007

Re: O strahu, crkvi, Bogu...

Sve to treba stavitii u rudnike... na jedno 20 godina strogog rada... to je jedini način.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mozda u vreme vladanja religije tvoga tate,marksizma i lenjinizma,danas se radi to drugacije.vidi se da nisi pazio na casovima veronauke!
Size does matter Size does matter 07:30 25.07.2007

Re: O strahu, crkvi, Bogu...

Ono jest, moj cale je ziveo vecinom u komunizmu... ali je uglavnom ni kriv ni duzan najebao. Kao i moj ujak.
Obojica nisu bili clanovi partije.

Nisam pohadjao casove veronauke kod pedofila. Neka hvala.
Ko voli neka salje svoju decu ljubitljima mladog mesa.
Zamlatta Zamlatta 21:29 24.07.2007

Grešna mi duša ?!?

Zašto nam poglavari ne daju spisak bendova i izvođača koje SMEMO da slušamo.
Sećam se jednog grafita:
Bog je ljubav,
Ljubav je slepa,
Rej Čarls je slep,
Rej Čarls je Bog!

Verujem da bismo pored njega SMELI da slušamo Cecu, Hanku, Himzu, Ruž, (Regina NIKAKO, kao ni Garavi sokak - suviše je paklen), Pepel in kri (?!), ...

Da pošaljemo pismo sv. sinodu da nam oni odgovore?

Sveštenstvo - mislim stvaaaarno!

Kada budu ukinuli jelo na groblju, tarifu zvanu "valja se" i još mnogo toga, pokrenuću peticiju da Stonsi promene ime pesme u "Simpati for d Gad"!
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:52 24.07.2007

zamlatto,

Verujem da bismo pored njega SMELI da slušamo Cecu, Hanku, Himzu, Ruž, (Regina NIKAKO, kao ni Garavi sokak - suviše je paklen), Pepel in kri (?!), .


Gde se seti grupe Ruž .... :)
Mariška Mariška 08:11 25.07.2007

Re: Grešna mi duša ?!?

Zamlatta
Verujem da bismo pored njega SMELI da slušamo Cecu, Hanku, Himzu, Ruž, (Regina NIKAKO, kao ni Garavi sokak - suviše je paklen), Pepel in kri (?!),



Ukusu druga Radovića bi svakako prijali zvuci Sinova Manjače, visoko bogougodne grupe. Kao i ostalih izvođača krajiskih pjesama


Tražim pomoć prijatelja... Pedja Queeria di si sada?
Size does matter Size does matter 21:29 24.07.2007

SYMPATHY FOR THE DEVIL LYRICS

Please allow me to introduce myself
I’m a man of wealth and taste
I’ve been around for a long, long year
Stole many a man’s soul and faith
And I was ’round when Jesus Christ
Had his moment of doubt and pain
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate
Pleased to meet you
Hope you guess my name
But what’s puzzling you
Is the nature of my game
I stuck around st. Petersburg
When I saw it was a time for a change
Killed the czar and his ministers
Anastasia screamed in vain
I rode a tank
Held a general’s rank
When the blitzkrieg raged
And the bodies stank
Pleased to meet you
Hope you guess my name, oh yeah
Ah, what’s puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah
I watched with glee
While your kings and queens
Fought for ten decades
For the gods they made
I shouted out,
Who killed the Kennedys?
When after all
It was you and me
Let me please introduce myself
I’m a man of wealth and taste
And I laid traps for troubadours
Who get killed before they reached Bombay
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But what’s puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah, get down, baby
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But what’s confusing you
Is just the nature of my game
Just as every cop is a criminal
And all the sinners saints

As heads is tails
Just call me Lucifer
’cause I’m in need of some restraint
So if you meet me
Have some courtesy
Have some sympathy, and some taste
Use all your well-learned politesse
Or I’ll lay your soul to waste, um yeah
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, um yeah
But what’s puzzling you
Is the nature of my game, um mean it, get down
Woo, who
Oh yeah, get on down
Oh yeah
Oh yeah!
Tell me baby, what’s my name
Tell me honey, can ya guess my name
Tell me baby, what’s my name
I tell you one time, you’re to blame
Ooo, who
Ooo, who
Ooo, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Oh, yeah
What’s me name
Tell me, baby, what’s my name
Tell me, sweetie, what’s my name
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Oh, yeah

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:29 24.07.2007

Re: SYMPATHY FOR THE DEVIL LYRICS

Size does matter
Just as every cop is a criminal
And all the sinners saints As heads is tails
Just call me Lucifer’cause I’m in need of some restraint



џегеру миче кад напише лирикс! :)
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:59 24.07.2007

Re: SYMPATHY FOR THE DEVIL LYRICS

Ako smem da primetim, ovde su se gotovo svi složili da je mitropolit bio izazvan naslovom ove pesme... (pošto se njenim sadržajem očigledno nije bavio).
Toliko puta ste SYMPATHY FOR THE DEVIL naveli kao primer... ima li, bre, još nešto? :)
crnko crnko 23:34 24.07.2007

Re: SYMPATHY FOR THE DEVIL LYRICS

Bojana Maljević
Ako smem da primetim, ovde su se gotovo svi složili da je mitropolit bio izazvan naslovom ove pesme... (pošto se njenim sadržajem očigledno nije bavio).
Toliko puta ste SYMPATHY FOR THE DEVIL naveli kao primer... ima li, bre, još nešto? :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moja pozicija je negde na sredini,niti podrzavam zabrane ovog tipa,a jos manje mirisem pljuvanje po Crkvi i njenim velikodostojnicima,jer me sve podseca na skorasnje vreme terora jednoumlja,i progona Crkve,kao najveceg neprijatelja komunizma.Interesuje me sta vi kao javna licnost mislite o nekim vasim kolegama,koji ne propustaju ni jednu svetkovinu,prijem,koju organizuju elementi povezani sa Crkvom i religijom,npr njv prestolonaslednik.A posle idu okolo i pljuju po rligiji i Crkvi...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:48 24.07.2007

Re: SYMPATHY FOR THE DEVIL LYRICS

Bojana Maljević
Ako smem da primetim, ovde su se gotovo svi složili da je mitropolit bio izazvan naslovom ove pesme... (pošto se njenim sadržajem očigledno nije bavio). Toliko puta ste SYMPATHY FOR THE DEVIL naveli kao primer... ima li, bre, još nešto? :)


pa, ne verujem da je samo zbog toga, već da je po sredi čitava jedna hrišćanska teološka doktrina, zapravo samo teorija o zaveri nju ejdž pokreta protiv judeo-hrišćanstva. za konzervativce roling stons predstavljaju vrhunac te ЗАВЕРЕ. ako pažljivije pratiš, i papa ratzinger ima sličnu retoriku, samo malo kultivisaniju od amfilohija. ako ništa, tri pravca hrišćanstva su ujedinjena barem u nečemu: u strahu/mržnji od/prema rokenrolu. recimo da je rokenrol danas ono što je za hrišćanstvo predstavljala rimsko-grčka areligiozna kultura u ranom periodu hrišćanskog pokreta.

nisam siguran koliko predstavnici judaizma učestvuju u ovoj, u osnovi, hrišćanskoj polemici (iako hrišćanski teolozi često upotrebljavaju termin 'judeo-hrišćanstvo'). judaizam učestvuje u polemikama sa hrišćanstvom vezanim više za uticaj islama na svakidašnjicu, i na mogućnosti pronalaženja ključa za religijsku rekonsilijaciju sa islamom; uz naravno otklanjanje štetnih naslaga antisemitizma iz osnova hrišćanske teologije. sam judaizam kao religijski sistem je zatvoreniji, sort of more self-centric as a system of religious thought, i ne bavi se tako kosmičkim brigama, već samo jednom konkretnom - kako očuvati biblijski israel u zahuktaloj hipermodernosti. meni se čini da je ovaj new age fearing striktnije fenomen civilizacije pod hrišćanskim kulturnim uticajem.
Hemičarka Hemičarka 00:56 25.07.2007

Re: SYMPATHY FOR THE DEVIL LYRICS

crnko
.Interesuje me sta vi kao javna licnost mislite o nekim vasim kolegama, koji ne propustaju ni jednu svetkovinu,prijem,koju organizuju elementi povezani sa Crkvom i religijom,npr njv prestolonaslednik. A posle idu okolo i pljuju po rligiji i Crkvi...


Nisam znala da je NjKV po profesiji glumac. Ili mozda pise na blogu? Ili Bojana ima kraljevske krvi? :)

Bojana, svaka cas za temu. Odoh da te preporucim...
adam weisphaut adam weisphaut 07:38 25.07.2007

Re: SYMPATHY FOR THE DEVIL LYRICS

Mislim da je u tome kljuc problema Srdjane. Kada se suocavaju sa trendom koji urusava njihov sistem verovanja ljudi pribeguju teorijama zavere. Svaki sitem verovanja je odredjena vrsta sita od stvarnosti koji nam svodi svet na meru koju mozemo proguati, pa bio on hriscanstvo, marksizam ili nesto trece njegovi vernici imaju potrebu da okrive prikrivenu zlu silu koja se bori protiv njihove istine, jer je to lakse nego preispitati ono u sta verujes I tako uvek samo da neme te slabo definisane ali vrlo mocne zle sile postojala bi zemlja meda i mleka kao posledica pune afirmacije njihovih idealnih vrednosti. Kada je ovoj formi takva paranoja je smesna, ali je generalno opasna jer moze da preraste u histeriju, sa nesagledivim posledicama kao npr. kada je paranoja o medjunarodnom jevrejskom bankarstvu kulminirala konacnim resenjem.
Size does matter Size does matter 07:39 25.07.2007

Re: SYMPATHY FOR THE DEVIL LYRICS

Ako smem da primetim, ovde su se gotovo svi složili da je mitropolit bio izazvan naslovom ove pesme... (pošto se njenim sadržajem očigledno nije bavio).
Toliko puta ste SYMPATHY FOR THE DEVIL naveli kao primer... ima li, bre, još nešto? :)


Pa, postoje navodno neke ploce koje kad pustis naopacke, cujes stihove posvecene obozavanju Satane.
Pricalo se tako o Led Cepelinu npr. Oni su stvarno bili misticni, ali mislim da su to bili samo trikovi, iliti marketinski trikovi.

Pa, dobro. Ja sam pristalica toga da svako danas moze verovati u sve sto zeli pod par uslova:
1. Ne teraj nikog drugog na silu ili drugim prevarama da i on veruje u to isto.
2. Ne cini nikakvo zlo drugima pa ni zivotinjama.
3. Ne kradi od drugih. Ne naplacuj propovedanje tvoje vere i sl.

Dobro sad, ako organizujete neku seansu posvecenu ovome ili onome
i pri tome ima dobrih devojaka koje vole da se ... hm, u takvim prilikama, :)
ne bih imao nista protiv.
dobro, potrvda da su zdrave i nemaju AIDS, svakako dolazi u obzir. :)
Kazezoze Kazezoze 08:39 25.07.2007

sastav ljudi

kad je sam tvorac... odredio sastav ljudi,
zashto da ih onda - na kvar i raspad osudi?
je li sastav dobar, shto ga treba rastavljati?
ako nije dobar, e ko za to treba da se kudi?!
Shumar Shumar 08:57 25.07.2007

Re: SYMPATHY FOR THE DEVIL LYRICS

Size does matter


Pa, postoje navodno neke ploce koje kad pustis naopacke, cujes stihove posvecene obozavanju Satane.
Pricalo se tako o Led Cepelinu npr. Oni su stvarno bili misticni, ali mislim da su to bili samo trikovi, iliti marketinski trikovi.



Te price su tacne.

Sto se tice Cepelina gitarista Jimi Page je imao okultnu radnju u Londonu i kupio je kucu Alistera Kroulija u Boleskinu u Skotskoj.Prica se da se covek bavi time.Njegovo pravo, njegova sudbina.

Treba postovati tudje slobode dokle god ne narushavaju one pravne i gradjanske.

I valja se kloniti "organizacija" i grupa koje su u stvari prava devijacija u cijim okvirima se i odvijaju kultno hijerarhijske degradacije licnosti.

Nesto tako se moze videti i u poslednjem filmu Stenlija Kjubrika "Eyes ..." sa Kruzom i Kidmenovom, posle cega su se ovo dvoje razveli, a Stenli odleprshao u vecna lovishta.

Ukucajte u google rock and occulti pa citajte ko se zanima i voli...

Rock je vazan kao propagatorska mashina za odredjene organizacije, sami muzicari su uglavnom "amaterski" osposobljeni za ozbiljnije delovanje.Samo su zavrbovani da se bave (na amaterskom) nivou mistikom i okultizmom, radi reklame nekoj od takvih grupa.

Primer za to bi bio Mocart za koga su mnogi tvrdili da je visoki stupanj masonerije.Iz toga se moze izvesti pogreshan zakljucak da se moze postati genijalac ako si u nekom udruzenju.Upravo je obrnuto: udruzenje vrbuju genijalce a specijalno ljude od uticaja u drustvu da bi preko njih i oni ostvarili svoje ciljeve na mase.
Zar to ne radi i politika i njene partije ?

Ulaskom u neko od udruzenja samo zato sto je u tom udruzenju (verovatno na pocasnom nivo, tj "u ladovini"
neki poznati i priznati genijalac, nece vas uciniti genijalcem, a verovatno necete ni postati popularni.
Naprotiv, bicete samo pazljivo hranjena ovca koja je izvor krvi za malu krupu vampira koji joj sisaju krv.

Zato sam protiv grupa , udruzenja, sekti i kultova.

Setite se (Boyani sam to napisao davno na nekom njenom blogu) onog vica :

Idu Djavo i njegov prijatelj plazom.Djavo se u jednom trenutku saze i pokupi neshto sa plaze te se veoma obradova.
Njegov prijatelj ga upita : sta si to nashao?
Djavo mu odgovori : Nashao sam Istinu .
Prijatelj ce na to : "cekaj, pa ti si otac lazi i prevare zasto si se obradovao Istini ? "
"Cuti, organizovacu je" , odgovori mu deda Sotona .






zana zana 13:16 25.07.2007

QQ


Gospodi pomiluj, skini mu ovu slamu sa glaveeeeee
Shumar Shumar 13:40 25.07.2007

Re: kamenjar



ma samo hocu da kazem da je ova prica stara, vrlo stara i da je aktuelna ne samo kod nas nego i na zapadu.

koristite google, pobogu !

evo primera :

The Rolling Stones and Satanism

i sad, kad Amfilohije ili neko kao on tako nesto procita, uvucen je i on u konflikt.

ja nikoga ne osudjuem, opesrviram sta se deshava i pokushavam da pomirim dijametralno zastupljene polove (nije lako, verujte mi ).
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:55 25.07.2007

Crnko,

Da li sam ja pljuvala po Crkvi? Po bilo kome?
Ne bih se složila.
Samo sam komentarisala po meni neverovatnu izjavu jednog mitropolita.
Koja me je, na neki način, uvredila. Što zbog onoga što nije komentarisao, a trebalo je, što zbog toga što mi se preti strahom a to smatram suvišnim.
Imam pravo da verujem, da budem dobar čovek, da vaspitavam decu - bez tog straha.

Što se tiče mojih kolega - ne znam na koga mislite. Ako takvi i postoje, o tome bih mislila isto ono što i o svakom bednom licemerju.
luka luka 19:21 28.07.2007

Re: sastav ljudi

ako nije dobar, e ko za to treba da se kudi?!

Грешка. Човек је стрворен са највећом вредношћу - слободом (ума). Да су људи по дифолту добри, онда неби били слободни, већ нешто слично животињама или "клавус на оргуљама".
zashto da ih onda - na kvar i raspad osudi?

квар је ствар избора, дакле људи су сами одабрали ду буду кварни
Tyler Tyler 07:56 25.07.2007

Jeromonah Mick Jagger & Amfilohije

Iako sam imao prilike upoznati mitropolita Amfilohija (koji je by the way visoko inteligentan), nikada nisam mogao napraviti jaku vezu izmedju njegove inteligencije i propagiranja nekih, po meni ekstremistichkih stavova, koji na kraju treba da budu stavovi SPC-e.
Zamolio bih sve su-blogere da ostave jedan mali buffer za moje skromno misljenje.
Ja sam crkvu kao ideju uvek shvatao kao vazan deo mog zivota. Ali samo kao ideju, ne i kao organizaciju (ona svoj organizacioni deo demonstrira veoma lose u poslednjih nekoliko godina, a pogotovu posle 2000 - te ). Dakle, ne branim apsolutno nikoga. Pogotovu ne pojedince koji se kriju iza pravoslavnog hriscanstva, propagirajuci stavove proistekle iz cuvanja Karadzica i Mladica (dovoljno je procitati komentar FIlareta u jucerasnjem Blicu). Ovo je treci komentar koji pisem na blogu (by the way, nisam bio na koncertu), medjutim kao roditelj maloletnog deteta, osecam se visoko isprovociranim. Cinjenica da necu uvek biti tu da uticem na svoje dete (savetima i predlozima, naravno) onako kako smatram da treba da se odgaji jedna zdrava individua, stavlja me u polozaj zabrinutog roditelja. Komunikacija zvanicnika u koje narod u Srbiji ima najvise poverenja (skorasnja anketa - crkvi se najvishe veruje) dokazuje mi da mi kao nacija nismo dovoljno sazreli da napredujemo intelektualno, moralno i duhovno (duhovno covek moze napredovati na vise nacina, dakle nije neophodno verovati u nesto da bi jedinka napredovala - ovo je dodatno objasnjenje za kolege blogere koji smatraju da crkva kao takva nije neophodna).
U moru losih vesti koje svakodnevno vec 50 godina su nam servirane iz inace obogaljenih srpskih medija (da li da kazem "chast izuzetcima", ovo je jedna koja na vrlo perfidan nachin oblikuje svest prosechnog zitelja Republike nam Srbije. Potpuno neprimetno.
Umesto da se Crkva nadje kao luka utehe recimo roditeljima cija deca tesko bolesna leze u inace oronulim bolnicama bez adekvatne nege (ovde moram da stavim - CHAST IZUZETCIMA) razni PR-ovi crkve se bave koncertom Stounsa, za koje ja licno mislim da su vrlo vazan kuturolosko - socioloski dogadjaj.
Shanse da se ikada dozovemo pameti su veoma male. Skoro nikakve.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:46 25.07.2007

Tyler,

Nije mi na pamet padalo da dovodim u pitanje inteligenciju, dodala bih i obrazovanje, mitropolita Amfilohija.
Takođe mi namera nije bila da pljujem pravoslavlje ili crkvu, kako su vidim neki komentatori tumačili - pa navalili.
Imam velike primedbe na administraciju (crkvu) a o onim najvećim me je obično bila sramota da govorim.
Ovome sa Stounsima jednostavno nisam mogla da odolim. Možda baš zato što nisam bila na koncertu.
Jer mi je izjava zaista neverovatna. Razne političke izjave čak i mogu da razumem (ne i da opravdam) ali ovo...
Mada, može biti da je i ovo jedna politička izjava

Slažem se sa Vašim postom. Pozdrav.
Tyler Tyler 08:03 26.07.2007

Re: Tyler,

Kada pogledate hronologiju izjava zvanicnika SPC-e (nikada nisam mislio da cu imati ovakvo misljenje, ali Boze moj, bio sam mladji), vrlo je i jasno uocljivo da su sve sa politichkom pozadinom. Ako ne zvuche tako u pochetku, duboko izmedju redova duhovni deo nase drzavne organizacije se na perfidan nacin mesha nepozvan u sekularni (koji je takodje u vrlo loshem stanju pogotovu posle 2003-ce). Slozio bih se da su izjave iskljucivo i samo iskljucivo tipa preporuka i smernica, ali nikako kao determinante. Dakle, ukoliko je nasa Crkva iskrena (crkvena organizacija), onda je sasvim dovoljno napomenuti da nam je Svevishnji dao razum da odlucujemo sta je dobro i sta je lose. Uostalom, deset zapovesti sasvim sazeto i jasno govore sta je dobro a sta nije.

Zalosno je da mi komentarisemo Amfilohijev komentar na Stounse. Cekajte, zar treba da kazemo da su razni Arkani, Legije i njima slichni i isti, iskreni muchenici i vernici, koji su se zrtvovali za Srbski narod??????????
Molim Vas.... Toliko dvolichja je moguce videti u nekim zapadnim kulturama (nisam anti-west, ima vrednosti ali ima i ozbljnih mana), a meni se chini, uostalom nisam vaspitavan tako, da kada zdravom razumu nesto nije logichno, on sam reaguje sa pobunom, bez obzira sto je jedinka u prolazu i pravi se da ne vidi da se nesto cudno desava.
Jednostavno, neke stvari nisu prirodne i nije im mesto u mojoj, a verujem ni u svesti mojih sugradjana koji su definitivno zasluzili da mirno i civilizovano zive.
Ja sam samo malo zbrinut za buducnost nase dece. Nista vise.
Željko Mirković Željko Mirković 09:04 25.07.2007

strah, mržnja i licemerje

zar to mora postane brand naše crkve...
strahom od "nečega" postiču mržnju prema "drugom"
to se već događalo i za vreme građanskih ratova od 1991...
a da li su bili spremni da reaguju adekvatno kada se u njihovim redovima pojavio taj "neko" sa kojim plaše vernike vekovima...
odavno su zaboravili da je Ljubav najmoćnija i da nju treba da propagiraju...
izgleda da naša crkva još uvek nije spremna da podjednako tretira sve građane, i vernike i one koji su samo ljudi,ali i one koji su svojom mantijom tobože iznad njih
Redwand Redwand 09:25 25.07.2007

...

Čitam i ne vjerujem. Mitropolit Amfilohije osudio dolazak Rolingstonsa, rekao da oni pjevaju u slavu djavola i ćeraju našu djecu da im apaludiraju. Aman!

E sad sam se ja, kao vjernik SPC, pardon MP u CG, našao u čudu i strahu od Gospoda. Da li da odem u crkvu kod svog paroha i ispovjedim grijehe.
-Oče griješio sam.
-Reci sine
-Bijo sam na Rolingstonse
- A jesi li kupio karte sine
- Nisam oče, očiju mi, dali su mi ih
- Ko ti ih je da sine
- "Oni"
- Gospodi pomiluj (poje otac dubokim glasom)
-Jesi li pjevao sine?
- Jesam oče, znao sam sve pjesme.
- A jesi li pjevao "Simpati fordevil" - pogleda me pop prijekorno
- Nijesam, oče, tad sam ga gadjo onim kamenom što su rekli u novine
- Jako si sine.
- Oče, oću li dobiti oprost?
- Oćeš sine, samo pogledaj 4 Granda, 12 Kursadžija i pohodi Cecin koncert

Šalu nastranu, ali Amfilohije je ovim potezom pomjerio granice termina "bad timing" i "bad taste"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana