Film| Muzika| Nostalgija

Da li zaista postoji...

Srđan Mitrović RSS / 23.10.2008. u 23:17

Kako vreme leti. Zahvaljujući Ivanu Lončareviću (Hvala ti Ivane!) došao sam napokon do dokumentarnog filma "Da li zaista postoji..."  kojeg sam montirao pre 12 godina. Ovaj dokumentarac je režirao moj drugar, Ivan Andrijanić kao ispitni film na FDU.


Da li zaista postoji čovek kojii se zove Žikica Simić? from srdjan mitrovic hitch on Vimeo.

Snimatelj je takođe moj drugar Zoran Popović. Njih dvojica su sada u dalekoj Americi. Za Ivana nisam ništa skoro čuo, mislim da je i dalje u L.A, dok Zoki postaje jedan od najboljih snimatelja u Americi. On je to bio i ovde, i to još na drugoj godini, pa je zapucao tamo daleko ne bi li saznao još nešto više. Tako Zoki sada snima odlične filmove i druži se sa Gerijem Oldmanom. Preporučujem Zokijev film War.inc.

Meni se zaista čini kao da je sve bilo juče. Kakva je to generacija snimatelja/montažera/reditelja bila! Jako sam ponosan što sam deo baš te generacije. Vreme nam nije baš išlo na ruku, jer smo studirali u ono najgore vreme hiperinflacije kada smo morali da se snalazimo na razne načine. Filmske trake nigde, mašine na fakultetu u raspadu, a mi svako jutro skupljamo feninge ne bi li kupili čaj.

Ništa nas nije moglo obeshrabriti. Redovno smo išli na sve časove. Gledali i razmenjivali VHS-ove. Diskutovali o filmu i mnogo vremena provodili u Kinoteci.

I svi smo bili veoma različiti. Svako je voleo neke druge žanrove, slušao neku drugu vrstu muzike. Valjda nas je baš to nekako i spajalo. Uvek si mogao da čuješ i naučiš nešto novo.
searchers.jpg
Tako je nastao i ovaj dokumentarni film Ivana Andrijanića. Ivan i ja smo radili neke ispitne filmove zajedno. Meni je Zoki snimao sve studentske vežbe. I tako smo se nas trojica našli zajedno na novom (Ivanovom) zadatku.
Ivan kao veliki ljubitelj alternativne muzike i emisije "Tajanstveni voz" rešio je da za ispitni film iz dokumentarnog filma, uradi film o Žikici Simiću. Ja sam Žikicu slušao na radiju, ali nekako više sam bio naklonjen Slobi Konjoviću i "Vibracijama".  Pored radija Studio B, i Ivani ja smo obožavali "Tragače" i "Divlju hordu".

Ja sam se uvek radovao svakom radu na filmu, pogotovo sa prijateljima. Ima li šta lepše od filmske montaže?

8943045324892b902eeeda835175700_490.jpgU to vreme je bilo jako teško doći do spotova i filmova. VHS je i dalje harao, cvetali su video klubovi. Sećam se da smo za neke spotove korišćene u filmu (Violent Femmes) odlazili u zaista bizerne klubove pravljene po garažama.

Ništa nam nije smetalo, ni krdžave kasete, ni očaje mašine na kojima smo radili (u to vreme još uvek U-matici, Bete su bile misaone imenice, dok su se potpisi i špice još radile na spektrumima).

 

Tako je nastao ovaj dokumentarac već daleke 1996. godine.
U ovom filmu osim Žikice Simića učestvuju i Zorica Kojić, Janja Bobić, Dragan Ambrozić, Miško Bilbija, Aleksandar Kostić i Goran Terzić.

Jako mi je drago što će neki moji prijatelji koji su daleko odavde moći ponovo da vide nešto što smo radili dok smo bili mlađi. A drago mi je što će mnogi ovaj film videti po prvi put.

Nemojte mu zameriti tehničke nedostatke, kao ni neke školske greške. Ovo je samo film koji je radila grupa prijatelja zaljubljena u film i muziku na drugoj godini fakulteta.

Srdjan Mitrović Hitch
oktobar 2008.
 



Komentari (110)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aguero aguero 23:38 23.10.2008

VRLO ZANIMLJIV TIP

Taj Zikica Simic.Zaposlen kao psihijatar u Centralnom zatvoru,muzicki saradnik na Studiju B.Tih,miran,nenametlji,pametan,dobar,strucan...Posle 12 ludih godina trebalo bi snimiti nastavak ovog filma.U vremenu u kome nisu normalni oni koji su ostali normalni.Uprkos svemu.
Kladim se da je Zikica danas isti onaj Simic od juce!
Odlican film!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:09 24.10.2008

Re: VRLO ZANIMLJIV TIP

Odlican film!

zahvaljujem u ime tročlane ekipe
mislim da žikica svakako zaslužuje bar još jedan dokumentarac.
JJ Beba JJ Beba 23:40 23.10.2008

car

dole na uglu, žikica je car
:)
preporučujem njegovu knjigu - „Električna zastava: tajanstveni voz za neonsku dugu”
edit
nije psihijatar, psiholog
aguero aguero 00:24 24.10.2008

Re: car

nije psihijatar, psiholog


U pravu ste - psiholog.A kome ustreba i psihijatar.I otac ,i majka ,i brat...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:44 24.10.2008

Re: car

preporučujem njegovu knjigu - „Električna zastava: tajanstveni voz za neonsku dugu”

tekstovi iz Danasa:) cetvrtkom, vise ih nema :(
jesen92 jesen92 23:42 23.10.2008

postoji

...ziveo covek u mom komsiluku...:)
JJ Beba JJ Beba 00:09 24.10.2008

Re: postoji

pravi ulični desperados

Majstor Žikica, klinički psiholog, ispisao je tajnu istoriju naših života. I otkrio nam svetu dijagnozu: rokenrol je tačno onoliko misterija koliko su misterija naši proćerdani, istračani životi. Zato pročitajte ove tekstove - eseje da ne biste morali sopstvenom džigericom da spoznajete banalnu suštinu koja boli i posle smrti - preporuka je Zorana Ćirića koji je sa Žikicom imao tu sreću da sretne Džefa Beka u nekom salunu negde gore kod Trošarine. Ali, ga nije prepoznao. Možda i zato što je Džef Bek ličio na neku bivolju glavu. Ili ona na njega.
sve
jesen92 jesen92 23:47 25.10.2008

Re: postoji

....Jel Zoran Panovic onaj isti sto pise u Danasu...?
ivana23 ivana23 23:54 23.10.2008

***

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:13 24.10.2008

još malo o žikici...

na sajtu POPBOKS.COM
JJ Beba JJ Beba 00:25 24.10.2008

Re: još malo o žikici...

za žikicu Lyle
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:46 24.10.2008

Re: još malo o žikici...

a bio i intervju u Playboy, pre otprilike godinu i kusur dana...
dusanj92 dusanj92 00:24 24.10.2008

Muzicki program

Ja sam otisao mnogo davno iz Beograda i neznam ovu emisiju ali me podsetilo na mladost.

Negde oko 1965-66 Pojavi se na Raidio Beograd 2 emisija "Prijatelj Zvezda" koju je vodio Nikola neskovic. Imao je neki specifican glas i to je bio nas prvi susret sa novitetima Rock 'N Rola. Dotle mastali smo da uhvatimo nocu Radi Luxemburg ili Radio Carolina koji je emitovao sa nekog broda u internacionalnim vodama blizu Engleske. Provedemo celu noc vrteci dugme na radiju uglavnom bezuspesno. Sutradan u skoli obavezno lazemo jedan drugoga ko je sta slusao predhodne noci.

Postojala je jos jedna emisija na Beograd 1 mislim da je isla ponedeljkomu 20:00h i vido je ako se secam dobro sahovski velemajstor Nikola karaklajic. Secam se i njegovog glasa koji nikako kasnije nisam moga da spojim sa njegovim likom. Imao je top 20 listu kao i novitete.

Te dve emisije su bile pocetak i jedini nacin da se mladi upoznaju sa novim hitovima. Dotle znalo se jedina muzika na raduju narodnjaci i klasika. Ubrzo je dosao i Beograd 202 i Studio B sa iskljucivo zabavnom muzikom.

Jedva nadjoh nesto na webu, vec sam pomislio da sam sve to sanjao i da ne postoji Nikola Neskovic


Ko se seca ovih emisija?
aguero aguero 00:27 24.10.2008

Re: Muzicki program

Ko se seca ovih emisija?


Samo preziveli!To je bilo pre sto godina,ali je bilo nezaboravno.U vremenu kada nam je bilo potrebno tako malo da budemo glavni i srecni!
dusanj92 dusanj92 00:32 24.10.2008

Re: Muzicki program

To je bilo pre sto godina

Uffff.... nije bas tolko ali skoro pre pola veka. Previse.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:34 24.10.2008

Re: Muzicki program

... ali skoro pre pola veka. Previse.

a ja se tu traumiram zbog 12 godina!
dusanj92 dusanj92 00:39 24.10.2008

Re: Muzicki program

Ako se radi neki novi dokumentarac mora da pocne sa ova dva coveka. Ipak su utabali stazu ostalima. To je bilo tako davno a opet vec smo imali rok scenu. Cak su u to vreme prestali da odavno sviraju Tomi Sovilj i Siluete. Taman su Stevica i Misa ubijeni posto su napustili Beograd i otisli da jure glumice u francuskoj, Americi.... Film "Dugi Brodovi" i "Vinetu" su vec ispali sa repertoara .... ufff nesmem vise.
simkke simkke 00:42 24.10.2008

Re: Muzicki program

JJ Beba JJ Beba 00:44 24.10.2008

tajanstveni nož

JJ Beba JJ Beba 00:46 24.10.2008

Re: Muzicki program

Taman su Stevica i Misa napustili Beograd

stevica marković?
dusanj92 dusanj92 17:04 24.10.2008

Re: Muzicki program

stevica marković?

Da taj, ali ne samo on
Secam u zgradi pored moje, cetvrta kuca od pijace Zeleni venac, bio neki momak sa nadimkom Zlaja. Bio je najveca bitanga u kraju i sve nas je decu maltretirao. Imao je istetoviranog orla preko celih grudi. Tada jos nisu u Jugoslaviji postojali pasosi za obican narod. Pocetkom sezdesetih godina Zlaja je nestao. Cuo sam da je otisao u Francusku. Ja se preselim na Dorcol. Uvek sam se pitao sta je sa njim. Nikada vise nisam cuo ni rec u njemu. Bio je bitanga i ubedjen sam da su ga ubili u Francuskoj.
JJ Beba JJ Beba 17:15 24.10.2008

Re: Muzicki program

Imao je istetoviranog orla preko celih grudi.


ael kad skoči na glavu u neku vodu pred posmatračinma, vine se u visine da pusti orla?
:))
ja ne znam te likove, samo po pričama....i novina....
ipak sam ja znaaaatno mlađa
kažu bila velika sahrana na novom groblju kad su stevicu sahranjivali.
i zanano i nezanano došlo da vidi....

mnogo kasnije negde u Maderi, čini mi se, sretala sam sestru Stevice Markovića. Sećam se, imala je neke divne oči...
dusanj92 dusanj92 00:59 25.10.2008

Re: Muzicki program

znaaaatno mlađa

ma ti si beba
jesen92 jesen92 12:36 26.10.2008

Re: Muzicki program

Samo preziveli!To je bilo pre sto godina,ali je bilo nezaboravno.U vremenu kada nam je bilo potrebno tako malo da budemo glavni i srecni!
..bas tako...a meni je drago sto vidim, i na ovom blogu, da nas ima koji smo preziveli...:))
simkke simkke 00:36 24.10.2008

Postoji, nedeljom od 20 (ili bese 19)

Odmetnici, skitnice i desperadosi




P.S. Searchers
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:50 24.10.2008

ovo je divno!

sto ga ne digitalizujes, premontiras ili vec...? za mene je zikica simic glas sa radija koji ne-znam-odakle-vadi-sve-te-ploce, sve od studija b pa do b92.
mislim da bi bilo fenomenalno napraviti dokumentarac o njemu opet i cudi me da vec nije (sem vas trojice) to niko uradio ranije/kasnije.
moglo je i bez zorice kojic kebe, ali ajde...(mora da je bila riba nekog iz ekipe filma u to vreme ;-)
JJ Beba JJ Beba 00:56 24.10.2008

Re: ovo je divno!

Autentičnost rocka

Ako je autentičan, za vas je rock paralelna realnost. Možete li to objasniti?

– Moj odnos prema rocku je mera moje usamljenosti, odnosno neprilagođenosti. Živim težak, besmislen život u kome se osećam kao stranac. Sve mi je teret i sve mi je muka. Uveren sam da ovo što jesam zapravo nisam. Verujem da je postojalo stvorenje, dobro i hrabro, koje je, pod uticajem procesa socijalizacije, vaspitanja, prilagođavanja i akulturacije, mutiralo u ovo što sada predstavljam. Žikica Simić je, zapravo, patetični mutant.

U mojoj glavi, kao i u glavama mojih omiljenih filmskih likova, koji su istovremeno i pravi rock junaci, Waltera Mittya i Schlesingerovog Lažova Billyja, postoji svet, nestvaran i izmišljen, u kojem sam ono što sam mogao da budem. Rock je muzički skor u čijem se ritmu odvijaju tamošnja zbivanja. U tom smislu, autentičnost ove muzike je izraz njene izmeštenosti iz realnosti.

Rock je idiosinkrazijski fenomen. On ne postoji u realnom svetu. Nastaje u mojoj uobrazilji, kada se prava muzika susretne sa mojom uspomenama, frustracijama, nadama i željama. Njegova autentičnost se verifikuje u tom trenutku.

Rock kao socijalni, muzički, kulturološki, tržišni fenomen nije u žiži mog interesovanja. Ultra individualistički pristup me zanima. Jedna individua i muzika. U tom kontekstu, u intrapsihičkom univerzumu “slušača” verifikuje se njegova autentičnost.

Na primer: pesma It Ain’t Me Babe je autentični rock produkt, za mene, ne zbog toga što se radi o odličnoj pesmi velikog autora Boba Dylana, nit zbog toga što je Johnny Cash to sjajno pevao. Ona je to zbog toga što sam ja sebe pronašao u njoj, što u njoj postoji nešto što je skriveno u najmračnijim delovima moje ličnosti (“gde je uvek tri sata ujutro”, kako bi rekao F. Scott Fitzgerald), čega nisam bio svestan, što pod njenim uticajem izlazi iz mraka i postaje deo moje privatne mitologije, pod čijim uticajem ono što je izazivalo bol i patnju postaje izvor šarma i element specifičnog personalnog integriteta.

zarez
simkke simkke 01:10 24.10.2008

Re: ovo je divno!

JJ Beba
pesma It Ain’t Me Babe


Potpisujem sve...Moj It ain't me babe (u tom smislu) je "Velvet Morning" ...pa kud puklo.
JJ Beba JJ Beba 01:31 24.10.2008

Re: ovo je divno!

da :)
Žikicina grupa života su The Yardbirds
a po njima knjiga je dobila ime
simkke simkke 01:59 24.10.2008

Re: ovo je divno!

JJ Beba
da :)Žikicina grupa života su The Yardbirds a po njima knjiga je dobila ime



Evil hearted me
Doctor Wu Doctor Wu 20:09 24.10.2008

Re: ovo je divno!

JJ Beba
izvod iz Zikicinog intervjua

Sine, ovo r&r tihovanje, :).

Inace, kad je ultimativno u pitanju, ne kaze se It Ain't Me Babe nego Like a rolling stone.
JJ Beba JJ Beba 20:18 24.10.2008

Re: ovo je divno!

Sine, ovo r&r tihovanje, :).

:))
Shiver
simkke simkke 21:10 24.10.2008

Crossfire Hurricane

Doctor Wu
ultimativno.



JJ Beba JJ Beba 21:26 24.10.2008

Re: ovo je divno!

Sine, ovo r&r tihovanje, :).

tihovanje
Doctor Wu Doctor Wu 21:36 24.10.2008

Re: ovo je divno!

JJ Beba JJ Beba 22:06 24.10.2008

Re: ovo je divno!

a ovo
Doctor Wu Doctor Wu 23:18 24.10.2008

Re: ovo je divno!

ili ovo (Paul Westerberg i Alex Chilton/ Big Star, samo neki od Zikicinih heroja).
JJ Beba JJ Beba 23:27 24.10.2008

Re: ovo je divno!

Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 01:02 24.10.2008

moram reci

dobro ste bili uradili :)

bas sam uzivala thank you :)


btw, dobro je sto nisam pazljivi slusalac r'n'r inace bih patila i ja kao zikica od tuge. idem sad da pustim funky G just in case :)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:03 24.10.2008

Re: moram reci

dobro ste bili uradili :)

ih, mladost - ludost
ulven ulven 01:20 24.10.2008

Film o Slobi

ali nekako više sam bio naklonjen Slobi Konjoviću i "Vibracijama".

pa jeste Sloba nije bio toliki smor, ali opet Zikica je naobrazeniji. 1:1, ukratko.
JJ Beba JJ Beba 01:43 24.10.2008

truth

za laku noć jeff
gera92 gera92 11:23 24.10.2008

Re: truth


Bebac, bre, koji ti je?!?
Taman sam te klasifikovao medju bljak, a ti ovako.
Jos cu te zagotivim, jbt...
JJ Beba JJ Beba 11:59 24.10.2008

Re: truth

gera92

Bebac, bre, koji ti je?!?
Taman sam te klasifikovao medju bljak, a ti ovako.
Jos cu te zagotivim, jbt...

pazi kad ne boli.. :))
a i ne poznaješ me

jeff nema konkurenciju

one more cup coffee. može i Plantova verzija za dobro jutro
:)
Don't give up on me
:)
gera92 gera92 14:54 24.10.2008

Re: truth

JJ Beba


a i ne poznaješ me


Sad se, kao, i meni cini da je tako... al da ne preterujemo. :)

Zikici (i meni) se svidja Plantov album "Dreamland" na kome se nalazi cover ove Dylanove pesme koju su, po meni, jos bolje obradili The White Stripes na istoimenom debiju.
Ne znam da linkujem (a i muzika se ne slusa sa neta), ali nacices negde sigurno.
Sto se Solomon-a Burke-a tice - u knjizi imas recenziju ovog albuma, sa nekim interesantnim opservacijama mog druga Magicnog, ali on je stari mitoman. :)))))
simkke simkke 15:08 24.10.2008

Re: truth

gera92

su, po meni, jos bolje obradili The White Stripes na istoimenom debiju.Ne znam da linkujem (a i muzika se ne slusa sa neta), ali nacices negde sigurno.quote]

JJ Beba JJ Beba 16:20 24.10.2008

Re: truth

Sad se, kao, i meni cini da je tako... al da ne preterujemo. :)

zezaaaaanjeeee :)

u to ime evo ti
JJ Beba JJ Beba 16:52 24.10.2008

Re: truth

e znam da linkujem (a i muzika se ne slusa sa neta), ali nacices negde sigurno.

fakat.
to da se ne sluša sa neta.
ipak, kakav bi to post o žikici bio bez imalo muzike?

nije neki snimak, al ipak moramo ga staviti
a evo i Chuck-a za ovo hladnjikavo popodne


a može i Age of Miracles
biraj
:)
gera92 gera92 17:11 24.10.2008

Re: truth

JJ Beba
Sad se, kao, i meni cini da je tako... al da ne preterujemo. :)

zezaaaaanjeeee :)

u to ime evo ti


Nema zezanja sa osecanjima! :)


Ne slusam muziku sa neta, ali - fala ti puno.
Emotivnije zvuci verzija sa treceg dela American Recordings serije, mozda zbog Rick Rubinove produkcije...

Evo i tebi:
"Sareni ducan" iz Koprivnice je objavio "Covjek zvan Cash - Zivotopis americke legende" autora Steve Turnera koju preporucujem, kao i Sam Shepardovu "Kotrljajuca grmljavina - Zapisi sa turneje Boba Dylana".
Ima jos pravih kolacica od naslova, ali da apostrofiram samo ono o cemu je pisano ovde.
gera92 gera92 17:31 24.10.2008

Re: truth

JJ Beba
e znam da linkujem (a i muzika se ne slusa sa neta), ali nacices negde sigurno.

fakat.
to da se ne sluša sa neta.
ipak, kakav bi to post o žikici bio bez imalo muzike?

nije neki snimak, al ipak moramo ga staviti
a evo i Chuck-a za ovo hladnjikavo popodne


a može i Age of Miracles
biraj
:)


Sto me sad kaznjavas? Sto da biram? Kad je muzika koju volim u pitanju osvedoceni sam megaloman - uzimam oba.
I, samo da ti kazem, ako me nadjes jos koji put - pocinjem da se sminkam. :)
JJ Beba JJ Beba 17:53 24.10.2008

Re: truth

, samo da ti kazem, ako me nadjes jos koji put - pocinjem da se sminkam. :)

Never Gonna Change
gera92 gera92 18:05 24.10.2008

Re: truth

JJ Beba
, samo da ti kazem, ako me nadjes jos koji put - pocinjem da se sminkam. :)

Never Gonna Change


Au!
JJ Beba JJ Beba 20:20 24.10.2008

Re: truth

kao i Sam Shepardovu "Kotrljajuca grmljavina - Zapisi sa turneje Boba Dylana".

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
gera92 gera92 22:47 24.10.2008

Re: truth

JJ Beba
kao i Sam Shepardovu "Kotrljajuca grmljavina - Zapisi sa turneje Boba Dylana".

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


Tek da napomenemo - T Bone Burnett svira u pratecem bendu na Rolling Thunder Revue.
Sviraju i pesme sa albuma "Desire", koji izlazi u januaru 1976, u pauzi izmedju jesenjeg i prolecnog dela turneje, a za koji ovaj bloger tvrdi da je najbolji Dylanov album.
Zikica se na tu konstataciju samo smeska, a Magicni Cira kaze da sam veci mitoman od njega, no, interesantno, niko vise ne poteze blasfemiju kad to izgovorim.
Nostalgija ili revalorizacija - prosudite sami...

JJ Beba JJ Beba 22:55 24.10.2008

Re: truth

Sviraju i pesme sa albuma "Desire",

Dylanov album Desire je lalbum koji i danas slušam na vinilu.
hurricane
Romance in Durango
JJ Beba JJ Beba 23:06 24.10.2008

Re: truth

gera92 gera92 23:23 24.10.2008

Re: truth

JJ Beba
Sviraju i pesme sa albuma "Desire",

Dylanov album Desire je lalbum koji i danas slušam na vinilu.
hurricane
Romance in Durango


Au!
Au!

gera92 gera92 23:24 24.10.2008

Re: truth

JJ Beba
varijanta a
varijanta b


Au!
Au!

Bebo, sigurno ne prepisujes?
JJ Beba JJ Beba 23:29 24.10.2008

Re: truth

gera92
JJ Beba
varijanta a
varijanta b


Au!
Au!

Bebo, sigurno ne prepisujes?

odakle?
sa asfalta?
:)
beograd je mali a žikica dugo traje, fala bogu

edit
i moram da priznam- i ja sa njim
:))
gera92 gera92 23:31 24.10.2008

Re: truth

JJ Beba
gera92
JJ Beba
varijanta a
varijanta b


Au!
Au!

Bebo, sigurno ne prepisujes?

odakle?


Sta znam, ovo je vreme nauke i tehnike, a meni dusa izvrnuta ko rukavica...
JJ Beba JJ Beba 23:34 24.10.2008

Re: truth

Sta znam, ovo je vreme nauke i tehnike, a meni dusa izvrnuta ko rukavica..

hahahahhahha
nauka i tehnika a ja još uvek vrtim vinil
gera92 gera92 23:48 24.10.2008

Re: truth

JJ Beba
Sta znam, ovo je vreme nauke i tehnike, a meni dusa izvrnuta ko rukavica..

hahahahhahha
nauka i tehnika a ja još uvek vrtim vinil


Opasnica si ti, fatas na sentimente - uporedi "Dodji da slusamo ploce" i "Dodji da rezemo cdove". :)

Znas da je Dylan nedavno izjavio da podrzava nelegalno skidanje muzike sa neta, jer je digitalni nacin snimanja upropastio zvuk.
"Udjem u studio i snimim pesmu, a ono sto posle cujem bude nesto sasvim drugacije."
Sta mislis kako bi poslednja 3 studijska albuma zvucala da su snimljena analogno?
Meni su i ovako super, narocito "Time Out Of Mind", ali ako verujemo Dylanu... (sto, usput receno, nije bas uvek najpreporucljivije)
Spiridon Spiridon 23:52 24.10.2008

Re: truth

gera92
JJ Beba
Sta znam, ovo je vreme nauke i tehnike, a meni dusa izvrnuta ko rukavica..

hahahahhahha
nauka i tehnika a ja još uvek vrtim vinil


Opasnica si ti, fatas na sentimente - uporedi "Dodji da slusamo ploce" i "Dodji da rezemo cdove". :)

Znas da je Dylan nedavno izjavio da podrzava nelegalno skidanje muzike sa neta, jer je digitalni nacin snimanja upropastio zvuk.
"Udjem u studio i snimim pesmu, a ono sto posle cujem bude nesto sasvim drugacije."
Sta mislis kako bi poslednja 3 studijska albuma zvucala da su snimljena analogno?
Meni su i ovako super, narocito "Time Out Of Mind", ali ako verujemo Dylanu... (sto, usput receno, nije bas uvek najpreporucljivije)


Izvinite sto ometam vas intimni razgovor da li bi bili ljubazni da prokomentarizete moj izbor za nocas =]

Izborica
Spiridon Spiridon 23:59 24.10.2008

Re: truth

onaj ko nije cuo ovu stvar nikada nece saznati antologisku polemiku da li je "knocking on the heavens door" kopirani "Helpless" ili je obratno =]



Doctor Wu Doctor Wu 23:59 24.10.2008

Re: truth

Izborica

Ne mogoh da izdrzim: vec sam kacio ali kad god cujem ovo ne mogu a da ne pomislim na Srbiju (=Dixie).

Inace, The Band, mmmmmmmmm
gera92 gera92 00:01 25.10.2008

Re: truth

Spiridon
gera92
JJ Beba
Sta znam, ovo je vreme nauke i tehnike, a meni dusa izvrnuta ko rukavica..

hahahahhahha
nauka i tehnika a ja još uvek vrtim vinil


Opasnica si ti, fatas na sentimente - uporedi "Dodji da slusamo ploce" i "Dodji da rezemo cdove". :)

Znas da je Dylan nedavno izjavio da podrzava nelegalno skidanje muzike sa neta, jer je digitalni nacin snimanja upropastio zvuk.
"Udjem u studio i snimim pesmu, a ono sto posle cujem bude nesto sasvim drugacije."
Sta mislis kako bi poslednja 3 studijska albuma zvucala da su snimljena analogno?
Meni su i ovako super, narocito "Time Out Of Mind", ali ako verujemo Dylanu... (sto, usput receno, nije bas uvek najpreporucljivije)


Izvinite sto ometam vas intimni razgovor da li bi bili ljubazni da prokomentarizete moj izbor za nocas =]

Izborica



Posto je Au! rezervisano samo za Bebu, za tebe Wow! :)
Spiridon Spiridon 00:04 25.10.2008

Re: truth

Doctor Wu
Izborica

Ne mogoh da izdrzim: vec sam kacio ali kad god cujem ovo ne mogu a da ne pomislim na Srbiju (=Dixie).

Inace, The Band, mmmmmmmmm


ova stvar je uticala da se zainteresujem za lik i delo Levona Helma =]



gera92 gera92 00:05 25.10.2008

Re: truth

Doctor Wu
Izborica

Ne mogoh da izdrzim: vec sam kacio ali kad god cujem ovo ne mogu a da ne pomislim na Srbiju (=Dixie).

Inace, The Band, mmmmmmmmm


Doctore, za tebe jedno juznjacko LeLe! :)
Doctor Wu Doctor Wu 00:10 25.10.2008

Re: truth

ova stvar je uticala da se zainteresujem za lik i delo Levona Helma =]

A, da, Midnight Rambler. Dobro me podseti.
JJ Beba JJ Beba 00:16 25.10.2008

Re: truth

Znas da je Dylan nedavno izjavio da podrzava nelegalno skidanje muzike sa neta, jer je digitalni nacin snimanja upropastio zvuk.
"Udjem u studio i snimim pesmu, a ono sto posle cujem bude nesto sasvim drugacije."
Sta mislis kako bi poslednja 3 studijska albuma zvucala da su snimljena analogno?
Meni su i ovako super, narocito "Time Out Of Mind", ali ako verujemo Dylanu... (sto, usput receno, nije bas uvek najpreporucljivije)

pa razlika je kako da nije.
ja to kapiram ovako:
digitalni svet je jedinica ili nula, a analogni svet između te nule i jedenice ima bezbroj vrednosti - o, 1; 0, 2...0, 25....
u mizičkom smislu to znači da je analogni zvuk mnogo bogatiji, .zato što je frekfentno bogatiji...... više godi ljudskom uvu.
mada su i dalje nabolji i najskuplji muzički studiji na svetu i dalje analogni - snimaju na traku, ne na hard disk
Spiridon Spiridon 00:20 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba
Znas da je Dylan nedavno izjavio da podrzava nelegalno skidanje muzike sa neta, jer je digitalni nacin snimanja upropastio zvuk.
"Udjem u studio i snimim pesmu, a ono sto posle cujem bude nesto sasvim drugacije."
Sta mislis kako bi poslednja 3 studijska albuma zvucala da su snimljena analogno?
Meni su i ovako super, narocito "Time Out Of Mind", ali ako verujemo Dylanu... (sto, usput receno, nije bas uvek najpreporucljivije)

pa razlika je kako da nije.
ja to kapiram ovako:
digitalni svet je jedinica ili nula, a analogni svet između te nule i jedenice ima bezbroj vrednosti - o, 1; 0, 2...0, 25....
u mizičkom smislu to znači da je analogni zvuk mnogo bogatiji, .zato što je frekfentno bogatiji...... više godi ljudskom uvu.
mada su i dalje nabolji i najskuplji muzički studiji na svetu i dalje analogni - snimaju na traku, ne na hard disk



jes vala Bebe, mudro zboris. Kakvo blesavo vreme, sad poceli da prodaju i gitare sa USB prikljuckom =(
JJ Beba JJ Beba 00:26 25.10.2008

Re: truth


Posto je Au! rezervisano samo za Bebu, za tebe Wow! :)

i dalje Desire
Black Diamond Bay
Isis
gera92 gera92 00:26 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba
Znas da je Dylan nedavno izjavio da podrzava nelegalno skidanje muzike sa neta, jer je digitalni nacin snimanja upropastio zvuk.
"Udjem u studio i snimim pesmu, a ono sto posle cujem bude nesto sasvim drugacije."
Sta mislis kako bi poslednja 3 studijska albuma zvucala da su snimljena analogno?
Meni su i ovako super, narocito "Time Out Of Mind", ali ako verujemo Dylanu... (sto, usput receno, nije bas uvek najpreporucljivije)

pa razlika je kako da nije.
ja to kapiram ovako:
digitalni svet je jedinica ili nula, a analogni svet između te nule i jedenice ima bezbroj vrednosti - o, 1; 0, 2...0, 25....
u mizičkom smislu to znači da je analogni zvuk mnogo bogatiji, .zato što je frekfentno bogatiji...... više godi ljudskom uvu.
mada su i dalje nabolji i najskuplji muzički studiji na svetu i dalje analogni - snimaju na traku, ne na hard disk


Kao sto si ti recju "asfalt' definisala ovo o cemu pricamo, probacu da i ja pridevom "topliji" definisem tu razliku...
JJ Beba JJ Beba 00:30 25.10.2008

Re: truth

es vala Bebe, mudro zboris. Kakvo blesavo vreme, sad poceli da prodaju i gitare sa USB prikljuckom =(

jebo kompjuter
ovom ne treba ništa, samo prsti i džitra
gera92 gera92 00:30 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba

Posto je Au! rezervisano samo za Bebu, za tebe Wow! :)

i dalje Desire
Black Diamond Bay
Isis


Au!
Au!

A Sara?
JJ Beba JJ Beba 00:34 25.10.2008

Re: truth

Kao sto si ti recju "asfalt' definisala ovo o cemu pricamo, probacu da i ja pridevom "topliji" definisem tu razliku.

e da nisam se setila...
prava reč
JJ Beba JJ Beba 00:37 25.10.2008

Re: truth


Au!
Au!

A Sara?


evo
oh, sister
JJ Beba JJ Beba 00:41 25.10.2008

Re: truth

- T Bone Burnett s

snimi ekipu
gera92 gera92 01:00 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba

Au!
Au!

A Sara?


evo
oh, sister


Sta mislis da li je Joan Baez odlazila sa stejdza kad su svirali Saru?

Ne zaboravljam:
Au!
Au!
gera92 gera92 01:03 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba
- T Bone Burnett s

snimi ekipu


Overio. :)

Robert Plant & Alison Krauss - Raising Sand, po Zikici najbolja ploca 2007.
gera92 gera92 01:07 25.10.2008

Re: truth

Spiridon
Doctor Wu
Izborica

Ne mogoh da izdrzim: vec sam kacio ali kad god cujem ovo ne mogu a da ne pomislim na Srbiju (=Dixie).

Inace, The Band, mmmmmmmmm


ova stvar je uticala da se zainteresujem za lik i delo Levona Helma =]





"Dirt Farmer" na listi Zikicinih najboljih ploca u 2007.

Evo kompletne liste:

robert plant & alison krauss - raising sand
lucinda williams - west
dax riggs - we sing of only blood or love
stephen yerkey - metaneonatureboy
bob frank & john murry - world without end
wilco - sky blue sky
mv & ee with the bummer road - green blues
the white stripes - icky thump
eilen jewell - letters from sinners and strangers
jimmy hall - build your own fire
peter case - let us now praise sleepy john
jason isbell - sirens of the ditch
johnette napolitano - scarred
levon helm - dirt farmer
chuck prophet - soap and water
james luther dickinson - killers from space
linda thompson - versatile hearts
bettye lavette - the scene of the crime
danny & dusty - cast iron soul
mary weiss - dangerous game
JJ Beba JJ Beba 01:17 25.10.2008

Re: truth

Robert Plant & Alison Krauss - Raising Sand, po Zikici najbolja ploca 2007.

mnooogo je dobro, ali mnogo
uzbudljivo
razbili su i komercijalno
edit
producent -T Bone Burrnett
gera92 gera92 01:24 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba
Robert Plant & Alison Krauss - Raising Sand, po Zikici najbolja ploca 2007.

mnooogo je dobro, ali mnogo
uzbudljivo
razbili su i komercijalno


Mnogo je uzbudljivo sto se ne vidi sta je uzbudljivo - ko zensko u jednodelnom kostimu na nudistickoj plazi. :))))))
gera92 gera92 01:29 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba
Robert Plant & Alison Krauss - Raising Sand, po Zikici najbolja ploca 2007.


razbili su i komercijalno


Da, zato se Plant i femka da li da krene na turneju sa Zeppelinima.

JJ Beba

edit
producent -T Bone Burrnett


Producirao je i novi BB Kingov album sa puno gostiju, za koji kazu da je izvrstan i, da budem malo maliciozan, ne lici na BB Kinga. :)
JJ Beba JJ Beba 01:30 25.10.2008

Re: truth

gero care fala za listu
idem da bistrim
:)
gera92 gera92 01:32 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba
gero care fala za listu
idem da bistrim
:)


Zasluzila si, :)
JJ Beba JJ Beba 01:42 25.10.2008

Re: truth

gera92
JJ Beba
gero care fala za listu
idem da bistrim
:)


Zasluzila si, :)

Wilko
akustrara i pedalstil džitra
gera92 gera92 02:01 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba
gera92
JJ Beba
gero care fala za listu
idem da bistrim
:)


Zasluzila si, :)

Wilko
akustrara i pedalstil džitra


Ni ovo, kao ni ono "uzbudljivo" odozgo, ne moze da se otvori, ali pretpostavljam da je Sky Blue Sky...

U svakom slucaju:
Au!
JJ Beba JJ Beba 02:11 25.10.2008

Re: truth

i ovo, kao ni ono "uzbudljivo" odozgo, ne moze da se otvori, ali pretpostavljam da je Sky Blue Sky...



evo sad može

idem leći, sutra moram ustati :)

grlim geru
i žikicu
magičnog neću
:))

gera92 gera92 02:18 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba
i ovo, kao ni ono "uzbudljivo" odozgo, ne moze da se otvori, ali pretpostavljam da je Sky Blue Sky...



evo sad može

idem leći, sutra moram ustati :)

grlim geru
i žikicu
magičnog neću
:))



Hm? Grljenje? Ipak nam je ovo prvi sastanak, sta ces, ako pristanem, posle misliti o meni?
JJ Beba JJ Beba 11:49 25.10.2008

Re: truth

Hm? Grljenje? Ipak nam je ovo prvi sastanak, sta ces, ako pristanem, posle misliti o meni?

imala sam nameru da mislim, al sam se predomislila
:))
gera92 gera92 12:09 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba
Hm? Grljenje? Ipak nam je ovo prvi sastanak, sta ces, ako pristanem, posle misliti o meni?

imala sam nameru da mislim, al sam se predomislila
:))


Nemoj, molim te, da mislis - da se ne povredis.

Naravno da se zezam - bas mi imponuje sto si uopste imala nameru. Fina si ti...bas. :)
JJ Beba JJ Beba 12:16 25.10.2008

Re: truth

Nemoj, molim te, da mislis - da se ne povredis.

Naravno da se zezam - bas mi imponuje sto si uopste imala nameru. Fina si ti...bas. :)

:)) povredim...hahahhahahahhahahha
napredna misao će morati da sačeka
gera92 gera92 12:19 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba
Nemoj, molim te, da mislis - da se ne povredis.

Naravno da se zezam - bas mi imponuje sto si uopste imala nameru. Fina si ti...bas. :)

:)) povredim...hahahhahahahhahahha
na(P)redna misao će morati da sačeka


Aj, vazi. :)
JJ Beba JJ Beba 12:31 25.10.2008

Re: truth

Aj, vazi. :)

hahaha
teši me da niko nije toliko glup da ne može da posluži kao primer
:))
gera92 gera92 12:35 25.10.2008

Re: truth

JJ Beba
Aj, vazi. :)

hahaha
teši me da niko nije toliko glup da ne može da posluži kao primer
:))


Samo se ti zavaravaj. :)
JJ Beba JJ Beba 13:03 25.10.2008

Re: truth

Samo se ti zavaravaj. :)

stvaaaarno?!?!
:))

eeeeee.... bio pre neko veče na nekoj TV film Don't Come Knocking Vima Vendersa gde je već ovde pomenuti Sem Šepard napio scenario...e tamo jednu od uloga igra Firuza Balk, nekadašnja teenagde zvezda i ćerka Solomon Feldthouse-a ...
e sve to kao i za Kaleidoscope sam saznala slušajući jedno izdanje Žikicine emisije...bilo mi baš kul to veče, sećam se...

došlo je vreme da narod zapeva

a ja odo tamo vamo
:)

ako neće se otvori u pitanju je David Lindley u Garberville Theater 2005godine

evo linka
gera92 gera92 02:10 30.10.2008

Re: truth


Uh bre, nema me par dana a ti vec zagasila vatru.
Hoce li ovaj leksikon sa popboks.com raspaliti zar?


popboks Ukus poznatih | 29.09.2008.
Žikica Simić

Najobožavaniji srpski r’n’r novinar o opsesijama i zabavama: Džef Bek i Džimi Stanić, samuraji i inspektori, Dostojevski i Premijer liga, Sava Paunović i Nobi Stajls



Omiljeni album i pesma?

Truth Džefa Beka i Let It Bleed Rolling Stonesa. Pesme Guilty Rendija Njumena i Willin’ Lauela Džordža u izvođenju sastava Little Feat.

Pesme Jutro će promijeniti sve Petka Kantardžijeva Mlinca u izvođenju Indexa i/ili Stjepana Džimija Stanića, pesma Odlazak u noć grupe Azra.

Koncert?

Koncert Tava Falka u Domu omladine: r’n’r kalambur koji je označio kraj jednog perioda i početak drugog.

Fenomenalno veče u londonskoj crkvi Junion Čepel pod nazivom Standing in the shadow of the grievous angel - A tribute to Gram Parsons u novembru 2003. godine povodom 30-godišnjice smrti. Prvi i jedini put sam bio u pravo vreme na pravom mestu.

Film?

Samuraj (Žan Pjer Melvil), Vreli asfalt (Klod Sote), Džunior Boner (Sem Pekinpo) i Inspektor Madigan (Don Zigel).

Knjiga?

Putovanje nakraj noći (Luj Ferdinand Selin), Berlin Aleksanderplac (Alfred Deblin), Moravagine (Blez Sandrar), Kad su cvetale tikve (Dragoslav Mihajlović), Zli dusi i Zločin i kazna (F.M. Dostojevski)

TV/radio emisija?

Prenosi fudbalskih utakmica Primera, Premijer liga i Kalčo.

Sajt?

All Music i Live Score.

Imate li nešto što smatrate hobijem?

Ne.

Putovanje koje biste voleli da se ponovi?

Putovanje nakraj noći. Voleo bih još jednom da vidim svetlost.

Pratite li sport i za koga navijate?

Da, pomno. Nisam navijač. Zvezda mi je bila bliža od Partizana. Volim sport zbog individua koje se njime bave. Volim kad se lično/personalno probije kroz pravila igre i takmičarsku rutinu. Sava Paunović, Mida Todorović (kragujevačka Kolonija), Nobi Stajls i Pol Gaskojn su, u tom smislu, moji omiljeni fudbaleri.

Pet istorijskih ličnosti koje biste pozvali na večeru?

Ne volim istorijske ličnosti. Volim obične ljude. Pozvao bih neke ortake iz gimnazije.

Ko je vaš alter-ego, ako postoji?

Kad sam prvi put sreo Korta Maltežanina učinilo mi se da smo slični na neki veoma važan, ali neuhvatljiv, način.

Šta volite da mislite o sebi?

Da sam ok tip.

Šta biste probali, a još niste?

Ne znam.

Psujete li ikada? Zašto?

Da. Psujem sebi u bradu non-stop. Lakše mi je tako.

Šta volite u Beogradu, a šta biste prvo promenili?

Potez između Kalenića pijace i Lipovog lada. Promenio bih tzv. duh Beograda: mnogo pompe, malo sadržaja.

Da li ste zlopamtilo?

Ne. Pamtim, ali ne zlopamtim.

U koga ili šta verujete?

Verujem u prostor i vreme. U ljudsku egzistenciju. Zapravo u odnos između individue i egzistencije.

Šta je prava žena?

Svaka je prava ako okolnosti idu na ruku.

Zbog čega se kajete?

Kad sam bio mali, kragujevački i paraćinski mangupi su mi govorili: „Posle jebanja nema kajanja“. Verujem, i danas, da tako stoje stvari.

Ko je genije?

Svako ko uspe da uskladi sebe sa svetom i na taj način izbegne frustraciju i patnju. Ja nisam sigurno.

Žikica Simić je…

…ono što jeste, jer više nije ono što je nekad bio.


Doctor Wu Doctor Wu 05:58 24.10.2008

Uf, bre, gde me nadje...

Sredina 80-tih, kisno novembarsko vece u Beogradu, sreda uvece, Studio B u 10, a Zikica przi li przi: Green on red, Del Fuegos, T Bone Burnett, Peter Case... Shepardovska Amerika at its best (Shepard, naravno, iz vremena Right stuff)...Eh....

Srdjane, hvala.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:55 24.10.2008

Re: Uf, bre, gde me nadje...

...Eh....

to sam i ja rekao... Eh...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana