Dokle više?

Marko Jevtic RSS / 27.10.2008. u 22:53

Živeti u Beogradu, a na levoj obali Dunava, zna da bude veoma stresno, kao naprimer jutros.

Dodatni trošak benzina.... 50.000 evra.
Sati dodatnog angažovanja saobraćajnih policajaca ... 70.000 evra
Lečenje i obuzdavanje nagomilanog stresa.... 250.000 evra.
Smanjenje produktivnosti (kašnjenje na posao)... 1.900.000 evra
Upropašćeni poslovi (kašnjenje na sastanke).... 2.500.000 evra

Ukupna šteta - NEPROCENJIVA!

most_1.jpg

Neprocenjiva jer ne možemo u ciframa da stavljamo nečije živote.. Danas je neko mogao da umre jer nije mogao nikako da prođe dugu i statičnu kolonu na Zrenjaninskom putu, ili da pređe zakrčeni Pančevački most. U predizbornim kampanja bili su neki trajekti kao alternativno rešenje, nema ih i pitanje je kada i da li će ih biti. Jednostavno i dalje imamo samo jedan most na Dunavu... Metropolis navodno, a katastrofa realno!

Za vikend su kao radili most, pa su bile prave gužve u oba smera... Jutros je stao autobus i dok ga nisu sklonili stvorena je takva gužva da su mnogi po sat vremena (a neki i više) zakasnili na posao. Neverovatno je kako se ni ne pokreće kolona, a kako snalažljivi prelaze po trećoj traci (ona za suprotni smer) a saobraćajaca nigde. Đaci su zakasnili ili nisu ni otišli u školu, studenti isto tako na fakultet, bolesni nisu mogli kod doktora, a zaposleni će morati da se pravdaju i pravdaju.

Možda je glupa paralela ali meni se ono što radi Palma mnogo sviđa. I treba da uzme pare za žirafu i treba da pravi tamo Jagodini nešto, jer se čovek ipak negde i bori za svoju sredinu. Šta radi predsednik opštine Palilula Danilo Bašić? Šta radi gradonačelnik Beograda Dragan Đilas?

Ok, doseliće Rome ovde.. Nemam ja protiv njih ništa, ali postoje opravdana pitanja kao što su kanalizacija u tom delu leve obale, narušavanje sela sa pretežnim rumunskim stanovništvom (Ovča) i sl. Ipak, ja neću izlaziti na ulice kao što su radili u mnogim delovima Beograda kada je to najavljivano. Neću jer smatram da su i oni ljudi i da treba negde da žive. Bio sam skoro u najvećem Romskom mestu na Balkanu (verovatno i u svetu) - Šutki (Skoplje), i meni je bilo super tamo..

Ali ajde i tim Romima, kao i nama koji smo ovde rođeni obezbedite da imamo bilo kakav alternativni pristup gradu. Pančevački tek treba da se radi, i tu se tek očekuju kolapsi, ali ajde da nađemo neko rešenje koje će jednom zauvek da sredi ovu situaciju.

Nije problem što smo danas putovali 2 sata, problem je što niko ne želi da reši. Pa neka bude most i 2015. ali ajde da bude tada. Ajde da krene trajekt sada. Ajde da napravimo neke rokove i da radimo nešto, a ne ovako. Inače, PALMU za gradonačelnika!

Ps. Procena troškova je rađena po broju ljudi i automobila koji dnevno prelaze Pančevački most. Osim Borče, Krnjače, Koteža, Ovče, Sebeša, Padinske skele, Glogonjskog, Crvenke, Jabučkog, Besnog Foka i drugih beogradskih naselja, most prelaze ljudi koji dolaze iz Pančeva i iz tog pravca, kao i putnici iz Zrenjanina i tog dela Banata.



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 22:58 27.10.2008

a, uze mi reč

iz usta i blog sa tastature !
Dakle, već sam se spremao da malo priupitam gosn Gradonačelnika dali mi se to samo pričinjava ili se gradnja mostova - da ne licitiram koliko - više UOPŠTE ne spominje !
Ili sam nešto propustio, a mislim da nisam.
ivana23 ivana23 23:06 27.10.2008

Re: a, uze mi reč

Unfuckable
iz usta i blog sa tastature !Dakle, već sam se spremao da malo priupitam gosn Gradonačelnika dali mi se to samo pričinjava ili se gradnja mostova - da ne licitiram koliko - više UOPŠTE ne spominje !Ili sam nešto propustio, a mislim da nisam.




Za mesec dana počinje gradnja mosta preko Ade
rivera rivera 23:07 27.10.2008

Re: a, uze mi reč

gradnja mostova

A da probamo sa tunelom.Kopanje moze da pocne odmah - vi sa one,a mi sa ove strane!
Unfuckable Unfuckable 23:09 27.10.2008

Re: a, uze mi reč

helou Miss J
vijest je od 24.septembra, koliko vidim
Da su nešto počeli da rade, ne bi smo živi ostali od njih, koliko bi iskakali iz malih ekrana tv prijemnika.....
ivana23 ivana23 23:15 27.10.2008

Re: a, uze mi reč

Unfuckable
helou Miss Jvijest je od 24.septembra, koliko vidimDa su nešto počeli da rade, ne bi smo živi ostali od njih, koliko bi iskakali iz malih ekrana tv prijemnika.....




Radovi na raščišćavanju terena za izgradnju mosta preko Ade ciganlije, koji će povezati Čukaricu i Novi Beograd, privode se kraju, kažu nadležni. B92, 27. oktobar 2008.
MilutinM MilutinM 23:24 27.10.2008

Re: a, uze mi reč

Za mesec dana počinje gradnja mosta preko Ade

Sad će oni, čim u roku otvore obilaznicu (izvinjavam se: tri dana ranije) i isplate uvećane penzije
Dr M Dr M 23:32 27.10.2008

Re: a, uze mi reč

A da probamo sa tunelom.Kopanje moze da pocne odmah - vi sa one,a mi sa ove strane!


Ne treba nista da se kopa, postoji varijanta da se po dnu postavi CEV, duplo jeftinije i duplo brze od tunela.
Puerta Puerta 23:42 27.10.2008

Re: a, uze mi reč

ivana23

Unfuckablehelou Miss Jvijest je od 24.septembra, koliko vidimDa su nešto počeli da rade, ne bi smo živi ostali od njih, koliko bi iskakali iz malih ekrana tv prijemnika.....Radovi na raščišćavanju terena za izgradnju mosta preko Ade ciganlije, koji će povezati Čukaricu i Novi Beograd, privode se kraju, kažu nadležni. B92, 27. oktobar 2008.

A gradjani Beograda preko tog mosta prelazice u nekom od sledecih mandata DS-a .
cheshko cheshko 00:18 28.10.2008

Re: a, uze mi reč

Dr M
A da probamo sa tunelom.Kopanje moze da pocne odmah - vi sa one,a mi sa ove strane!


Ne treba nista da se kopa, postoji varijanta da se po dnu postavi CEV, duplo jeftinije i duplo brze od tunela.


To je previse jednostavno i smanjuje mogucnost za "ugradnju", bonus sto nece biti landmark grada kao famozna "Zirafa"
ivana23 ivana23 00:25 28.10.2008

Re: a, uze mi reč

Dr M
A da probamo sa tunelom.Kopanje moze da pocne odmah - vi sa one,a mi sa ove strane!Ne treba nista da se kopa, postoji varijanta da se po dnu postavi CEV, duplo jeftinije i duplo brze od tunela.


A pristup ulazu/izlazu u/iz tog tunela - cevi?
Dr M Dr M 00:53 28.10.2008

Re: a, uze mi reč

A pristup ulazu/izlazu u/iz tog tunela - cevi?


Mislim da su jeftinije petlje za cev-tunel nego za most zato sto su u nivou tla, za most moraju da se podizu znatno iznad nivoa zemljista.
Takodje, na mekom terenu kakav je onaj na levoj obali Dunava, jako je skupo ucvrstiti zemljiste koje bi trebalo da nosi oslonce vazdusnih petlji.
Pravi problem za cevku je sto ona trpi veliki pritisak recnog toka-sto moze da se resi strmom ravni od recnog dna do najvise kote cevi.
Dr M Dr M 00:56 28.10.2008

Re: a, uze mi reč

To je previse jednostavno i smanjuje mogucnost za "ugradnju


To jeste problem, ko da se maje za "sicu")
ivana23 ivana23 01:00 28.10.2008

Re: a, uze mi reč

Davno sam razmisljala o ovome, a Olja Ivanjicki ga je ovako zamislila...
Trokraki most iznad Ratnog ostrva:



JEDAN krak bi polazio sa Novog Beograda, od bivšeg SIV-a do Ratnog ostrava (zvao bi se "Srbija". Drugi krak od Ratnog ostrva do kule Nebojše (zvao bi se "Evropa", a treći koji prelazi preko Dunava - ka budućem gradu zvao bi se "Danubius reks".
Taj "novi grad" bi možda bio i najlepši deo Beograda, licem okrenut suncu. Sada slobodan prostor, kao prazno, belo platno pred slikarom - bio bi izazov arhitektima i prostor da Beograd novim zdanjima dosegne reperno mesto na kulturnoj mapi sveta. Danas je upravo arhitektura ono najatraktivnije što se dešava u svetu umetnosti. Novi "Gugenhajm" muzej u Bilbau privlači turiste možda i više od sadržaja koji je udomio.
TROKRAKI most Olje Ivanjicki ne samo da bi bio atrakcija jer još nigde takav nije izgrađen. Bio bi to i jedinstvena, monumentalna skulptura koja bi suvereno i ubedljivo stajala u prostoru. Skulptura onih dimenzija o kojima su samo sanjali Kalder ili Brankuši sa svojim "Beskonačnim stubom". Vajar po obrazovanju, Olja Ivanjicki je idejnim projektom mosta spojima umetnost i vizionarski pogledala na levu obalu Dunava.
mirelarado mirelarado 01:18 28.10.2008

Re: a, uze mi reč

Davno sam razmisljala o ovome, a Olja Ivanjicki ga je ovako zamislila...


Mora se priznati da ga je umetnica lepo zamislila, a možda bi bilo mesta i za neizbežnu "ugradnju"...
aguero aguero 13:14 28.10.2008

Re: a, uze mi reč

Dr M
A da probamo sa tunelom.Kopanje moze da pocne odmah - vi sa one,a mi sa ove strane!Ne treba nista da se kopa, postoji varijanta da se po dnu postavi CEV, duplo jeftinije i duplo brze od tunela.

postoji varijanta da se po dnu postavi CEV


A ako se neka tetka zaglavi u cevi?Da je vade vakum - gumom?
aguero aguero 13:21 28.10.2008

Re: a, uze mi reč

TROKRAKI most Olje Ivanjicki ne samo da bi bio atrakcija jer još nigde takav nije izgrađen

Video idejni prpojekat,podrzavam oberucke!
Dr M Dr M 19:18 28.10.2008

Re: a, uze mi reč

A ako se neka tetka zaglavi u cevi?Da je vade vakum - gumom?


To tek kad se zaglavi.
Mozda CEVOTOK?
silver bullet silver bullet 23:17 28.10.2008

Re: a, uze mi reč

JEDAN krak bi polazio sa Novog Beograda, od bivšeg SIV-a do Ratnog ostrava (zvao bi se "Srbija". Drugi krak od Ratnog ostrva do kule Nebojše (zvao bi se "Evropa", a treći koji prelazi preko Dunava - ka budućem gradu zvao bi se "Danubius reks".


Divan projekat, ali neostvariv. Unistilo bi se Ratno ostrvo koje danas predstavlja zasticeno prirodno staniste za mnoge ptice. Pa zamislite ih jadnice koliko bi se smoga "napile" ispod tog mosta. Sve bi odletele.
Mozda jedino ako zazivi projekat pertvaranja Ratnog ostrva u zooloski vrt, mada mislim da ni lavovi ne bi nista bolje prosli od ptica. Al oni nemaju krila.
ivana23 ivana23 23:50 28.10.2008

Re: a, uze mi reč

silver bullet
Divan projekat, ali neostvariv. Unistilo bi se Ratno ostrvo koje danas predstavlja zasticeno prirodno staniste za mnoge ptice. Pa zamislite ih jadnice koliko bi se smoga "napile" ispod tog mosta. Sve bi odletele.Mozda jedino ako zazivi projekat pertvaranja Ratnog ostrva u zooloski vrt, mada mislim da ni lavovi ne bi nista bolje prosli od ptica. Al oni nemaju krila.

Mozda i ne bi bas toliko ugrozavao faunu?


Bloger - benevolent
silver bullet silver bullet 11:09 29.10.2008

Re: a, uze mi reč

Mozda i ne bi bas toliko ugrozavao faunu?


To je, ipak, na strucnjacima da procene. Ovako laicki reklo bi se da je mali deo ostrva zauzet, ali, buka i smog bi se sirili unaokolo i ne verujem da bi ptice bile spokojne... S druge strane, velika je steta da ostrvo ostane ovako divlje i nepristupacno samo zbog ptica koje, naposletku, u blizini imaju i Carsku baru i Deliblatsku pescaru...

Moje je misljenje da bi ostrvo trebalo kultivisati, ograditi bedemima i napraviti veliko izletiste za Beogradjane sa sve tim prelepim mostom. A to kosta... Za naseg zivota - tesko.

U svakom slucaju, estetski i idejno prelepa zamisao.
loader loader 23:09 27.10.2008

Svi, svi, svi... u Bg

Beogradizacija Srbije ima i svoje "radne efekte". Jedan od tih je i neopisiva saobraćajna gužva.
dragan7557 dragan7557 09:44 28.10.2008

Re: Svi, svi, svi... u Bg

loader
Beogradizacija Srbije ima i svoje "radne efekte". Jedan od tih je i neopisiva saobraćajna gužva.

Drugi je naravno prazan ostatak Srbije, i spreman za prodaju bogatim kupcima ???????????
dragan7557
banem92 banem92 11:07 29.10.2008

Re: Svi, svi, svi... u Bg

Beogradizacija Srbije ima i svoje "radne efekte". Jedan od tih je i neopisiva saobraćajna gužva.



Što se meni tiče, ja bih taj most srušio. Shvatite simbolički. Ne možemo da popravljamo više samo desnu traku puta, sve uleglo od natovarenih kamiona što odvlače li odvlače robu iz Vojvodine.
Puerta Puerta 23:17 27.10.2008

Cek, cek

Pa zar niste trazili Djilasa celo leto
constrictoria92 constrictoria92 23:22 27.10.2008

Sram te bilo - kako smes i da pitas!

Sta si zapeo sa tom guzvom?!? Boze, problem li je malKo da se popricheka?
Nemo' da diras NasegVrlogGradonacelnika, nije on los. Pomaze covek kako god i gde god moze. Evo, i nama je pomogao oko 5-og parka. Jes' da nema gradnje (valjda?), al' i dalje stoji tuzba...

A sad cu da ti i objasnim sto nema mostovi, Anfaki:

vidis, globalno zagrevanje napreduje. To znaci da ce sva voda da presusi. Kad ce vec voda da presusi, sto da se trosimo na mostove...
apatrid28 apatrid28 00:04 28.10.2008

Re: Sram te bilo - kako smes i da pitas!

Ili ( izvinjavam se, dopuna:)) Nivo vode toliko poraste da predje preko mostova ( ili bar ih opasno ugrozi) te, posto cemo svi vec biti prinudjeni da imamo camce, mostovi nam nece ni trebati. A i bice manje guzve ( ko ce da se sudara sa camcem)

Unfuckable Unfuckable 06:29 28.10.2008

Re: Sram te bilo - kako smes i da pitas!

samo, dok voda presuši....
mićemopocrkamo
Puerta Puerta 23:29 27.10.2008

Srecko nema alternativu

"Odbarana Beograda "
" Pokret Evropa nema alternativu poziva Beograđane da se u četvrtak 22. maja u 11.30 časova okupe na platou ispred Skupštine Grada i da zajedno sa javnim ličnostima iz kulture, sporta i nauke pošalju jasnu poruku kakav Beograd žele.

Uveliko je najavljeno da će u petak biti uspostavljen pakt koji će, sa Aleksandrom Vučićem na čelu, povesti Beograd nazad u mračnu prošlost. Beograđani pamte kada su branili grad od izborne krađe, od kolapsa infrastrukture, propadanja javnih službi i rasipanja resursa. Beograđani pamte godine u kojima je Beograd bio crn, a te godine nam ponovo dolaze. Danas stajemo u odbranu grada i štitimo ga od zakulisnih dogovora kojim se volja građana izvrće i stavlja u ruke Aleksandru Vučiću, osvedočenom borcu za restrikcije, zabrane i prevaspitavanja. Došlo je vreme da Beograđani, koji su protekle decenije branili evropske tekovine svog grada, još jednom podignu svoj glas i odbrane vrednosti za koje su se borili.


Hoćemo građanski Beograd, hoćemo evropsku metropolu, hoćemo nasmejane sugrađane!"

A ljudi slabo pamte to je ovde glavni problem, ko Vas ... godinama ... opet .

A ne kazem ja da bi ga Vucic izgradio mozda bi mozda ne bi, ali ne treba da Vam ga grade jer ste ovce, jer Vam ga obecavaju u jednoj kampanji posle cetri godine u drugoj, posle 8 godina u trecoj kampanji i vi im opet dajete podrsku a onda kukate, i ne treba, treba da Vam sruse i ovaj jedan sto imate, bolje niste ni zasluzili.

Mada generalno kada pogledam kako su beogradjani glasali, pa sigurno nisu glasali za ove koji su na vlasti. Toliko i o zakulisanim radnjama.


cheshko cheshko 23:58 27.10.2008

Re: Srecko nema alternativu

Puerta
"Odbarana Beograda "


A ljudi slabo pamte to je ovde glavni problem, ko Vas ... godinama ... opet .

A ne kazem ja da bi ga Vucic izgradio mozda bi mozda ne bi, ali ne treba da Vam ga grade jer ste ovce, jer Vam ga obecavaju u jednoj kampanji posle cetri godine u drugoj, posle 8 godina u trecoj kampanji i vi im opet dajete podrsku a onda kukate, i ne treba, treba da Vam sruse i ovaj jedan sto imate, bolje niste ni zasluzili.

Mada generalno kada pogledam kako su beogradjani glasali, pa sigurno nisu glasali za ove koji su na vlasti. Toliko i o zakulisanim radnjama.


Ima jedno naselje u Krnjaci gde zive ljudi kojima su Vucic i SRS "izgradjivali"....
I ti za nekog kazes da je ovca...pffff
Puerta Puerta 00:05 28.10.2008

Re: Srecko nema alternativu

cheshko

Puerta"Odbarana Beograda "A ljudi slabo pamte to je ovde glavni problem, ko Vas ... godinama ... opet .A ne kazem ja da bi ga Vucic izgradio mozda bi mozda ne bi, ali ne treba da Vam ga grade jer ste ovce, jer Vam ga obecavaju u jednoj kampanji posle cetri godine u drugoj, posle 8 godina u trecoj kampanji i vi im opet dajete podrsku a onda kukate, i ne treba, treba da Vam sruse i ovaj jedan sto imate, bolje niste ni zasluzili.Mada generalno kada pogledam kako su beogradjani glasali, pa sigurno nisu glasali za ove koji su na vlasti. Toliko i o zakulisanim radnjama.Ima jedno naselje u Krnjaci gde zive ljudi kojima su Vucic i SRS "izgradjivali".... I ti za nekog kazes da je ovca...pffff

Mozes ti to i bolje.
cheshko cheshko 00:10 28.10.2008

Re: Srecko nema alternativu

Puerta
cheshko

Puerta"Odbarana Beograda "A ljudi slabo pamte to je ovde glavni problem, ko Vas ... godinama ... opet .A ne kazem ja da bi ga Vucic izgradio mozda bi mozda ne bi, ali ne treba da Vam ga grade jer ste ovce, jer Vam ga obecavaju u jednoj kampanji posle cetri godine u drugoj, posle 8 godina u trecoj kampanji i vi im opet dajete podrsku a onda kukate, i ne treba, treba da Vam sruse i ovaj jedan sto imate, bolje niste ni zasluzili.Mada generalno kada pogledam kako su beogradjani glasali, pa sigurno nisu glasali za ove koji su na vlasti. Toliko i o zakulisanim radnjama.Ima jedno naselje u Krnjaci gde zive ljudi kojima su Vucic i SRS "izgradjivali".... I ti za nekog kazes da je ovca...pffff

Mozes ti to i bolje.


Al fora je sto ti ne mozes
Puerta Puerta 00:15 28.10.2008

Re: Srecko nema alternativu

Al fora je sto ti ne mozes

Poor me :(((
cheshko cheshko 00:25 28.10.2008

Re: Srecko nema alternativu

Puerta
Al fora je sto ti ne mozes

Poor me :(((



Ok, evo malo i ozbiljno.... Ja nisam ni glasao na tim izborima jer nisam bio u gradu tada, pa me povezivanje Djilasa i ovaca ne vredja, samo te molim da mi ne preporucujes da jedno zlo zamenim drugim...
to mi ne resava problem, a da je drugacije, ne bih se uopste femkao da glasam po tvojoj preporuci
Isto su se prema ovom delu grada ponasale i druge garniture, tako da nemam iluzija da ce neka sitna kozmetika da promeni stvar
Puerta Puerta 00:32 28.10.2008

Re: Srecko nema alternativu

cheshko

Puerta
Al fora je sto ti ne mozesPoor me :(((Ok, evo malo i ozbiljno.... Ja nisam ni glasao na tim izborima jer nisam bio u gradu tada, pa me povezivanje Djilasa i ovaca ne vredja, samo te molim da mi ne preporucujes da jedno zlo zamenim drugim...to mi ne resava problem, a da je drugacije, ne bih se uopste femkao da glasam po tvojoj preporuciIsto su se prema ovom delu grada ponasale i druge garniture, tako da nemam iluzija da ce neka sitna kozmetika da promeni stvar

Ok, i ne treba nikoga licno da vredja. Poentu sa bacio na "Odbranu Beograda". Kako danas zvuci:
Beograđani pamte godine u kojima je Beograd bio crn, a te godine nam ponovo dolaze.

Hoćemo građanski Beograd, hoćemo evropsku metropolu, hoćemo nasmejane sugrađane!"

i ostale gluposti, pa onima koji se zale nek Srecko izgradi most.
A rekao sam kad pogledam rezultate nisu beogradjani za ovo glasali.
A sta znam, ja sam siguran da bi Vucic uradio vise od zutih, eto to je moj licni utisak.
cheshko cheshko 23:48 27.10.2008

Ma otkud ti to....

Ono sto mene mnogo vise fascinira je upravo cinjenica da o takvim stvarima, kao sto je ova danas, niko ili gotovo niko ni ne pominje kao vest (ok, ne gledam beogradsku hroniku jer je dno od emisije, pa ne mogu da tvrdim da oni mozda nisu spominjali). Znaci, cak ne ni kao problem, nego kao pisljivu vest.
Mislim, ako cemo bas da budemo cinicni, ono i nije neka vest, jer je situacija u kojoj se 3-4 kilometra puta prelazi za pola sata, APSOLUTNI STANDARD radnim danima, za ljude sa leve obale Dunava. Ali zato cim padne neka jesenja kisica i uspori saobracaj na Gazeli ili na Brankovom, onda imamo viseminutnu tiradu po dnevnicima kako je bio jeziv kolaps saobracaja na Novom Beogradu.
Naravno niko od glavatih plejera ne zivi sa nase strane Dunava, pa bu im to ionako bilo kao da slusaju vesti o susi u Sudanu...
Ono sto je sasvim sigurno je, da vlast u Beogradu, koja god bila, apsolutno nema nikakvu nameru da se preterano bakce i sa mnogo manjim problemima koji postoje u naseljima sa leve obale. Unistili su cak i pokusaje sa onim udruzenjem gradjana "Dunavski venac", a da ne pricam kako to Surcin sa 5 kuca moze da ima opstinu, dok sa ove strane desetine hiljada ljudi treba da se veseli jer su dobili ivicnjake (i to ne svuda) oko kolovoza.
Jedino sto bi moglo da upali, ali zaista tako verujem su 2 stvari.... ili totalni bojkot svih lokalnih izbora, jer su koristi od istih ili jedva ili potpuno beznacajni ili da se nekim cudom raja okupi pod nekim okriljem i krene na neke ozbiljne proteste....
Za formu i sistem nemam neki konkretan predlog, ali bi morali da budu maksimalno ozbiljni, pa makar ukljucivali i blokadu Savskih mostova, ako vec mrsomude ne zanima ovaj kraj grada, da prebacimo "pakao" malo u njihovo dvoriste

loader
Beogradizacija Srbije ima i svoje "radne efekte". Jedan od tih je i neopisiva saobraćajna gužva.


Veruj mi, ovo nisu klasicne saobracajne guzve, na koje je vecina ljudi u Beogradu, naravno navikla. U pitanje je totalno zapostavljanje velikog dela grada koji jednostavno trenutno nema sta (provizijice) da ponudi glavonjama, pa shodno tome i dobija odgovarajuci tretman. Evo tek pre 2 dana su se setili da stave novi asfalt na delu petlje gde se silazi sa Pancevca ka Zrenjaninu. U pitanju je jedna ostra i dugacka krivina koja je bila sva u rupama vec godinama, a i to ko zna da li bi uradili da se trenutno ne bave konstrukcijom mosta pa je mozda neko provalio da bi tu neko mogao i da izgine. A ta petlja je inace radjena kao predizborna loznja S.Milosevica pred izbore 2000. i u startu je bila kao od bede, pa je nedeljama posle slikanja za tv, doradjivana i sredjivana

Taska Dana Taska Dana 01:24 28.10.2008

Beogradski saobracaj je haos!

Ljudi moji pa to je nepodnosljivo....a tek kako se lose i bezobrazno vozi!
dolybell92 dolybell92 02:51 28.10.2008

Haos

Ma koji haos, samo kreneš dan ranije - i nema problema.
Možda je još najbolje noću, negde oko 03:00h - 04:00h - i stižete na vreme glat,
a ne mora ni da se vraćate.. do kraja nedelje...
drug.clan drug.clan 03:18 28.10.2008

infastruktura

Infrasruktura i nemar nasih "lidera" za nju je najveca sramota za ovu drzavu narod i zemlju.
Ne rade mostove a stavljaju mermerne ploce u Titovu ulicu? Ne rade toplovod od Obrenovca do BG kojim bi mogli ustedeti 50% potrosnje gasa u srbiji ali zato prave gasovod kroz srbiju koji cemo debelo platiti (vec placamo), ne rade metro u BG ali zato rade "skadar na bojani" - Prokop stanicu, ne rade autoput ali zato obnavljaju manastire i grade hramove.

Da me ne bi pogresno razumeli trebaju nama i mermerne ploce i manastiri ali UVEDITE PRIORITETE koji ce od ove zemlje napraviti bogatiju zemlju koja ce onda lako stavljati mermer i gde ne treba.

Eto taj toplovod od Obrenovca do BG bi kostao koliko BG potrosi gasa za jednu zimu a trajao bi bar 30 godina. Kazu efikasnost bi bila mala ali mi tu toplu vodu ionako bacimo u Savu pa da je iskoristimo i pola to je cista zarada. Ali o ovome vise niko i ne prica vec o glupostima od kojih niko nema vajdu. Zato cemo mi kao i ostatak sveta gas placati svake godine sve vise i vise a u Savu cemo bacati sve vise i vise tople vode.
Dr M Dr M 07:45 28.10.2008

Re: infastruktura

Zato cemo mi kao i ostatak sveta gas placati svake godine sve vise i vise a u Savu cemo bacati sve vise i vise tople vode.


Grejemo Savu, ribe se raduju, narocito somovi.
Vlast se ulaguje birackom telu:))
ivana23 ivana23 09:12 28.10.2008

Re: infastruktura

Ne rade mostove a stavljaju mermerne ploce u Titovu ulicu


A gde to? Ako mislis na Beograd, nema ni Titove ulice, a jos manje mermernih ploca. :))

drug.clan drug.clan 15:32 28.10.2008

Re: infastruktura

ivana23
Ne rade mostove a stavljaju mermerne ploce u Titovu ulicu


A gde to? Ako mislis na Beograd, nema ni Titove ulice, a jos manje mermernih ploca. :))




Mozda se sada zove drugacije ali je njjegova jos uvek ako ni zbog cega drugog ono zbog najprofitabilnije institucije koja se nalazi tamo u zaposleni u istoj se i dalje vode njegovim metodama rada (mozda i kardeljovim)
ivana23 ivana23 15:47 28.10.2008

Re: infastruktura

drug.clan
Mozda se sada zove drugacije ali je njjegova jos uvek ako ni zbog cega drugog ono zbog najprofitabilnije institucije koja se nalazi tamo u zaposleni u istoj se i dalje vode njegovim metodama rada (mozda i kardeljovim)


Sto pises u siframa?
najprofitabilnije institucije koja se nalazi tamo

Ovo tek ne razumem...
zaposleni u istoj se i dalje vode njegovim metodama rada (mozda i kardeljovim)


Mermerne ploce? Zar nije u vezi njih bila poenta? A ti predje na Tita, Kardelja... kakve oni imaju veze sa Bg mostovima nakon skoro 30 g. od kada su preminuli.
dusanj92 dusanj92 04:19 28.10.2008

Beograd

Grad je mnogo star, ulice male i uske i nespremne za potrebe danasnjeg saobracaja. Previse automolia i naroda na maloj povrsini. grad mora da se siri ali ne samo za stanovanje nego moraju i biznisi da se sele na periferuju da bi centar mogao malo da dise.
Doctor Wu Doctor Wu 04:20 28.10.2008

Otkud tolika opsesija mostovima?

Što niko ne pominje tunele? Po tom mekom aluvijumu bi 'ladno mogli da se postave jedan ili dva potopljena tunela a ugradnja, zajedno sa čišćenjem rečnog dna ne bi uzela više od godinu i po dana, maximum. Segmenti bi mogli da se liju u onoj Komgrapovoj fabrici betona na Dorćolu (ako ista još uvek postoji) a tu negde bi mogao da se napravi i dry dock (doduše, i na Adi Huji ima više nego dovoljno prostora). Kamenog nabačaja za scour protection ima u onom kamenolomu u Kijevu a slična tehnologija bi mogla da se koristi i za još neko povezivanje i preko Dunava i preko Save. Pozicija ima dovoljno da bi svaki mafijaš mogao da se ugradi (a i uradi nešto korisno), tako da ni za to ne treba brinuti. Tunelu, za razliku od mosta, nisu potrebni pristupni nasipi, tako da ne bi bilo potrebno da eksproprioriše previše zemlje, gradinzi bi mogli lakše da se srede.

Kilometar takvog tunela (twin borea) je negde oko 50M $US (40M evra), neka se prolaz naplaćuje 1 euro dnevno, za 100000 dnevnih prelaza, to bi bilo najmanje oko 0.1M dnevno, odnosno oko 25M evra godisnje, što se meni čini dobrim returnom. Ako država (odnosno grad) nema para, neka urade tender i daju tunele daju na koncesiju (kroz PFI ili PPP).
sportskisavez sportskisavez 08:01 28.10.2008

Re: Otkud tolika opsesija mostovima?

Doctor Wu
Što niko ne pominje tunele? ...


iskreno, i da se to uradi, ja ne bih smeo da prodjem kroz taj tunel sto ga Mrka napravi. Ili bilo ko od magistara iz Srbije.
Dr M Dr M 08:10 28.10.2008

Re: Otkud tolika opsesija mostovima?

Što niko ne pominje tunele


Ja pomenuo nocas cev, al` to je to.
Brze i jeftinije resenje od mosta.
Jedina prednost mosta je sto je lepsi kao spomenik- "Djilasov most" - kako to lepo (i skupo) zvuci:))
Doctor Wu Doctor Wu 08:10 28.10.2008

Re: Otkud tolika opsesija mostovima?

iskreno, i da se to uradi, ja ne bih smeo da prodjem kroz taj tunel sto ga Mrka napravi. Ili bilo ko od magistara iz Srbije.

a po mostovima smeš da ideš, :))?
sem toga, ko kaže da bi ga pravili srpski magistri?
Dr M Dr M 08:18 28.10.2008

Re: Otkud tolika opsesija mostovima?

iskreno, i da se to uradi, ja ne bih smeo da prodjem kroz taj tunel sto ga Mrka napravi. Ili bilo ko od magistara iz Srbije.


Za Vas bi ostalo vise mesta na postojecem mostu:))

A neki srpski magistri bi stupili na scenu tek kad pocne da se naplacuje prelaz...
ivana23 ivana23 09:15 28.10.2008

Re: Otkud tolika opsesija mostovima?

Doctor Wu
...neka se prolaz naplaćuje 1 euro dnevno


Kao dnevna karta ili 1 euro po svakom prolasku?

dragan7557 dragan7557 10:25 28.10.2008

Re: Otkud tolika opsesija mostovima?

Jedina prednost mosta je sto je lepsi kao spomenik- "Djilasov most" - kako to lepo (i skupo) zvuci:))

Meni ipak lepše zvuči ĐIDINA Čuprija. Nekako odiše Tradicijom naših Otaca. I da se po ugledu na Velikana i Heroja po njemu ide samo peške uz obavezno čišćenje opanaka/cipela da se svetinja ne prlja.
Oče naš iže jesi... na početku i moleban na kraju prelaska bi bio obavezan u limenim crkvama na svakom od krajeva Ćuprije dok u sredini treba sagraditi pristanište za Dereglije za putnike koji nisu platili prelaz ili opcija da se bacaju u reku.Da se narod nauči redu i poštovanju tradicija.
dragan7557
aguero aguero 13:19 28.10.2008

Re: Otkud tolika opsesija mostovima?

Što niko ne pominje tunele? Po tom mekom aluvijumu bi 'ladno mogli da se postave jedan ili dva potopljena tunela

Jedino pravo resenje je dobar recni saobracaj,ali ne ovakav kakav sada,pukom improvizacijom,organizuju.Medjunarodni tender,pa prava firma i pravi brodovi....Taj prevoz zadrzati i kada se napravi novi most,ili prokopa tunel.
Mada,i tada ce leva obala biti jedan od najgorih delova grada.Mnogo se gradi,a infrastruktura je katastrofalna!
vracarac92 vracarac92 14:00 28.10.2008

Re: Otkud tolika opsesija mostovima?

Jedino pravo resenje je dobar recni saobracaj,
jedino rešenje je METRO! I to klasičan metro a ne laki.
Doctor Wu Doctor Wu 22:16 28.10.2008

Re: Otkud tolika opsesija mostovima?

Kao dnevna karta ili 1 euro po svakom prolasku?

Ne znam, Ivana, ostavio bih to investitoru/operateru da reši. Taj novac bi trebalo da pokrie troškove izgradnje, održavanja i upravljanja tunelom. A moglo bi da se definiše i uslovima tendera,.pošto sam siguran da bi benefit-cost odnos takvog projekta sigurno bio visok za obe ponuđene opcije.
normalan1 normalan1 08:28 28.10.2008

Svi u Dunav

I sam spadam u malo poveću grupu sugrađana koji žive na levoj strani Dunava, pa se i sam češem i kad me ne svrbi kada je jedini beogradski most preko Dunava zakrčen. A zakrčen je sve češće.
Alternativni prelaz je kod Smedereva, pa ako ne dao Bog, moraš kod lekara onda recimo možeš ovako:
- Stopiraš do Pančeva(nekog ko ide iz pravca Zrenjanina)
- Od Pančeva do Kovina ideš busom.
- Ne znam da li može da se busom pređe kovinski most, ali alternativa je opet autostop.
- Od Smedereva se lepo prevezeš busom do Beograda.
Obaviš posao i pronjuškaš da li je most još zakrčen, ako nije opušteno se vratiš na svoju stranu Beograda i mirna Bačka. Ako je i dalje sranje na mostu ideš obrnutim smerom od smera kojim si i došao u grad.
Vidite da ima rešenja za svaki naš problem!
Pretpostavljam da naši političari ipak računaju na našu snalažljivost, jer da nije tako, odavno bi oni stavili kakvu ćupriju preko mutne reke.
Zloguci kažu da smo žrtvovani kada se jednom Vojvodina odcepi od Srbije, kao fol, trampiće nas za Zemun. Valjda iz pijeteta prema Zemunskom klanu žrtvovaće se područje koje zahvaljujući Poljoprivrednom kombinatu Beograd, uzgred budi rečeno, hrani Beograd. Pa dobro, Beograd može da se hrani u "Mek"-u!
I Romi iz karton naselja planski se naseljavaju na levoj obali Dunava, neplanski se naseljavaju oni drugi Romi, iza kojih ne stoje borci za ljudska prava. Naime i jedni i drugi, samo sa leve obale Dunava, brže će u Evropu. Računa se, Vojvodina će odmah po otcepljenju u Evropu, preko veze, pa s njom i Romi.
Međutim mene plaši, šta ako se Evropa popišmani, zaboravi na ljudska prava pa iz Vojvodine(evrpske regije) izuzme potez Krnjača - Ovča. Tad smo ga naderali! I braća Romi sa nama! Nećemo imati most, nećemo u Evropu pa gde ćemo onda i pizdu materinu?
U Dunav!
Da nas Dunav odnese u bolji život kad neće naši političari!
dragan7557 dragan7557 10:43 28.10.2008

Re: Svi u Dunav


pa ako ne dao Bog, moraš kod lekara onda recimo možeš ovako:


- Od Pančeva do Kovina ideš busom.

Može i ovako.: u Kovinu se nalazi naša poznata zdravstvena ustanova velike reputacije u narodu sa izborom zatvorenog i otvorenog tipa boravka pa dalji put nije ni potreban, štedi vreme i pare a osoblje zaslugom ekselencije T.M. doživotnog ministera narodnog zdravlja, stručno i ljubazno kao i na Porodilištima pa dalji put nije ni potreban, štedi vreme i novac.
dragan7557
benevolent benevolent 10:20 28.10.2008

Нова општина Дунавски Венац-Капија Европе

Не само да више од 100.000 људи живи на простору леве обале Дунава, него и многи Београђани сваког дана путују на посао на ту страну, преваљујући по неколико десетина километара из Шумадије у Банат и обратно. Нови мост преко Аде Циганлије као скупо, претенциозно архитектонско, али не и урбанистичко дело, не решава овај горући проблем.

Генијална замисао Оље Ивањицки о трокраком мосту са кружним током у средини који би повезао Шумадију Срем и Банат, можда није идеја архитекте нити урбанисте, али јесте великог визионара.
Овај грандиозни подухват би можда коштао мање, ако не исто, као и унапред осуђени промашај моста преко Аде, али би ушао у анале грађевинских подухвата као што га је и крстила Оља Ивањицки: Капија Европе.

Житељи леве обале Дунава већ неколико година, безуспешно се боре са ситним општинским душама на Палилули и у Београду како би остварили своје легитимно право локалне самоуправе-оснивање општине Дунавски Венац - Борча.

Нека им пример буде неуморна стваралачка енергија доживотног борца Оље Ивањицки.

Такође, нека се консултују и са житељима Сурчина, који су своје право, ипак, остварили.

Партија на подручју леве обале Дунава се зове Дунавски Венац. Сви житељи су јој чланови, а остали Београђани симпатизери.



cyberkeva cyberkeva 11:20 28.10.2008

Re: Нова општина Дунавски Венац-Капија Евр

Партија на подручју леве обале Дунава се зове Дунавски Венац. Сви житељи су јој чланови, а остали Београђани симпатизери.

Slaga ga burazurerzu i to baš masno, mislim oko broja članova pomenute partije. Nego da krenem redom...
Priča o trojici dečaka koji, opčinjeni magijom sedme umetnosti, odlučuju da iz svoje zabite varošice pobegnu, ništa manje, nego pravo za Holivud, dok u isto vreme lokalni policajac euforično organizuje doček predsednika države, a njegovi "strogo kontrolisani" građani, pod utiskom dramatičnih događaja oko Kube 1962. godine, počinju da se dele na dva tabora, rešena da isteraju do kraja ono što neće uspeti Hruščov i Kenedi..., jedan je od meni omiljenih domaćih flmova i dok sam ga neki dan gledala po ko zna koji put, neodoljivo me podsetio na situaciju oko Udruženja građana “Dunavski Venac”, pa prosto ne mogu da odolim a da ne podelim sa vama utiske. Da ne tupim ponovo o priči s početka, odnosno o fenomenalnoj ideji da se građani sami organizuju i pokušaju da za sebe stvore što kvalitetnije uslove života. Uz potpise 17000 građana, prosleđen je zahtev za dobijanje nove Opštine, ( ili tačnije vraćanje stare koja je funkcionisala negde do sredine 60-ih, sad već prošlog veka). Kad su na lokalnim izborima članovi Udruženja dobili tri odbornička mesta u Opštini Palilula, sve je izgledalo idilično i činilo se da će entuzijazam osnivača dati rezultate. Na žalost, nemaju sve priče srećan kraj, pa je vrlo brzo među dojučerašnjim drugarima “pukla tikva” i situacija sa udruženjem, sada posle par godina je sledeća:
Postoji Udruženje građana “Dunavski Venac” kome je predsednik UO Ljubiša Karunc, poznatije kao “legalno”, jer je država dekretom, oću da kažem odlukom Ministarstva za ljudska i manjinska prava, vrlo demokratski, a posle “pucanja tikve”, objasnila da je pomenuti g-din predstavnik Udruženja i tačka.
Poznato vam je i da je nedugo zatim Doktoru, dotadašnjem predsedniku Udruženja, proradio ego pa je skonto da je najbolje da osnuje vlastitu stranku, po proverenom sistemu „sam svoj majstor“ , tako da na političkom nebu leve obale Dunava sada postoji i stranka “Dunavski Venac”.
Sad , da sve bude u znaku broja tri, ( pa zar ne živimo u Srbiji ?), nedavno su se potrudili još neki od puknutih delova one čuvene tikve, osnovavši još jedno udruženje pod nazivom “Udruženi Dunavski Venac”, koje bi valjda trebalo da bude keva udruženje, ovima o kojima sam pričala malopre.
Istine radi, u svakom od tri dela je po jedan od ona tri Odbornika. Ja ne znam koga oni predstavljaju i čiji su Odbornici, kad provereno znam da na redovne sastanke,( uporno sastanče i pri tom bi svi da urade nešto konkretno za nas, što jest,jest!), skupe po desetak ljudi, ajd da idem na dvanaest ako tu uračunam, članove porodice i radoznalce koji idu na sastanke sve tri “frakcije”. Da malo tračarim, neki od onih što posećuju sve opcije između sastanaka trknu do WC-a, a sve da ne bi bili viđeni i posle etiketirani.
I da se opet vratim na početak. U mom omiljenom filmu ona tri dečaka su ZAJEDNO skupili lovu i otišli u Holivud. Možda, jednom, ko zna, priču o zajedništvu skapiraju i naši ”puknuti delovi” . Nije mi namera da pametujem, samo žensko ko žensko, romantična duša, volem filmove i priče sa srećnim krajem.
Eto znam da sam udavila, ali morala sam istine radi. Što se tiče ona 3 odbornika koja sam pominjala, priča je bila aktuelna pre ovih poslednjih izbora i nije mi poznato da je iko od njih sad odbornik bilo gde. I mi onda oćemo most, Dom kulture, ma bilo šta. Kako, kad svaku dobru ideju, (a priča o građanima koji se zajednički bore za poboljšanje uslova u sredini u kojoj žive je sjajna ideja), pokvare Iznogudi, ( IS NO GOOD- za one koji ne razumeju srpski), iz silne potrebe da budu Kalifi umesto Kalifa. Oliti Bašići umesto Bašića, ili Đilasi mesto Đilasa,ili...ma izaberite sami.
benevolent benevolent 12:55 29.10.2008

Re: Нова општина Дунавски Венац-Капија Евр

Ћао Сајберкево,

Партију Дунавски Венац сам поменуо фигуративно, кад оно, у праву си, она стварно постоји и има само 2 (два) члана, поменутог доктора коме је име Драган Младеновић и Ђурицу Шипоша.
У тренутку док је био председник Удружења грађана Дунавски Венац, чије је легално формирање својевремено потписима подржало 17.000 грађана, доктор Драган Младеновић је извршио дело користољубиве злоупотребе службеног положаја и фалсификовања поменутих 17.000 потписа оснивача Удружења Дунавски венац (противно њиховој вољи-осим његове и Ђурице Шипоша), уз огромна обећања челника града и општине Палилула из одређене партије, бесправно покренувши и издејствујући оснивање и регистрацију странке-партије Дунавски Венац као сателитско-марионетске странке владајућој партији у општини Палилула и у граду Београду.
Don Quijote Don Quijote 10:39 28.10.2008

Beograd je propast kao i Srbija uostalom

Saosecam sa ljudima s'one strane pancevca stvarno ne smem da zamislim kako izgleda jutro na njemu, generalno mi je muka kada treba da idem ne samo preko pancevca nego i do njega, posto u sustini nije problem jedino taj most (iako najveci) problem je i prilaz njemu koji je nikakav, sa sve kamionima koji se takodje guraju da predju. Generalno je valjda svima jasno da je beogradska infrastruktura jeziva, svakom je svoja muka najveca. Do skoro sam radio na Novom Beogradu a zivim u centru, i prelazak mostova sa jedne na drugu stranu je stvarno nemoguca misija. Popodne kada se vracam sa NBGD, red za gazelu moze da bude i do zmaj pumpe, svi prilazi gazeli potpuno blokirani, kruzni tok kod vera popunjen ceo,proleterske solidarnosti od buvljaka se ceka na ukljucenje,treci bulevar od vera, bulevar z djindjica ceo blokiran i mihaila pupina od kruznog toka, znaci kada u 18h krenem kuci nema sanse pre 19-19:30 da stignem kuci.
Godinama sam u tih 2-3 sata dnevno provedenih u kolima u guzvi razmisljao o resenju problema do najsitnijih detalja, i kada bi se u ovoj zemlji postavili neki prioriteti kada bi se na tome radilo sve bi bilo resivo naravno.
Kljuc svega je obilaznica, ali kada kazem na to mislim prava obilaznica, ceo prsten oko grada, ne ove gluposti sa kojima nas vrli mrkonja i d.djilas zamajavaju ovih dana. Kao otvaraju obilaznicu a svako ko se malo razume u tu temu i prolazio je vec postojecim delom obilaznice zna da to nema veze sa mozgom.
Dakle ovo sto oni sada otvaraju spajace ibarsku magistralu sa auto putem za zg, veci deo obilaznice vec postoji i izgleda kao obican put, znaci tu su dve trake po jedna u svakom smeru, ako uzmemo u obzir da je 80% teretnog saobracaja tranzitni koji mahom cine bugarski i turski kamioni za njih to nista nece znaciti i dalje ce ici preko gazele i smanjenje saobracaja se nece ni osetiti. Obilaznica treba da ide od auto puta za zg preko ostruznice i orlovace do bubanj potoka i dalje do novog pancevackog mosta, jedino tako se guzva moze resiti. Ta obilaznica treba da ima po dve trake minimum u svakom smeru(i to je malo al ajde kao minimum) celom svojom duzinom, ako mora da se gradi do 3000. te nek se gradi ali dajte da pocnemo vec jednom, a dotle da nas ne zmajavaju sa nekakvim polu kvazi obilaznicama gde su napravili jednu petlju za 3 godine, neka cute i rade kako ih nije sramota. Deo te obilaznice od ibarske pa nadalje ne postoji ni u planovima, stidljivo se pomene ponekad doduse ali jos uvek nema ni idejnog resenja a kamoli da neki bager nesto negde kopka. Sve dok se teretni i tranzitni saobracaj potpuno ne izbaci iz grada haos se nece smanjiti, ni x novih mostova nece mnogo pomoci.
Druga stvar je rekonstrukcija ulica po gradu. Sistem koji kod nas vazi je da se raskopa x ulica koje nema sanse da se zavrse na vreme i onda one stoje tako mesecima zatvorene bez ikakvog obavestenja o radovima, gde se stvaraju nevidjeni cepovi jer ljudi ne znaju da je nesto zatvoreno dodju do radova i onda se vracaju unazad. Ulice treba da se rade ali to onda treba da ide na sledeci nacin, zapocinje se samo ono sto realno moze i da se zavrsi, pa onda dalje, bar mesec dana unapred se postavljaju saobracajni znakovi na prilazima da ce ulica od tad i tad biti zatvorena da se ljudi naviknu na to pa tek onda poceti sa radovima ali udarnicki da se brzo zavrsi pa onda na sledecu.
Treca stvar je regulisati vec vise neizdrzivo zatvaranje ulica zbog nekakvih delegacija, ja to nigde u zivotu nisam video. Dolazi slovacki premijer i policija zatvori kneza milosa,nemanjinu i jos par ulica od 10 do 15h, i automatski stvara kolaps u celom gradu sve do preko pancevca. Ali je to izgleda navika kod nas, secam se jednom prilikom u Rimu kada je u posetu dolazio tada predsednik SCG S.Marovic, njegovo obezbedjenje je zvalo nasu ambasadu par dana ranije da pita hoce li u Rimu zatvoriti ulice od aerodroma do ambasade!?? naravno da se to ne desava, to moze jedino u bgd i mozda podgorici ne znam. Pod hitno to izbaciti iz prakse,moze pratnja i policajci da regulisu guzvu u momentu kad oni naidju, a vlada nek se seli u SIV, em je zgrada namenjena za takve stvari, em su prilazi bolji, em je aerodrom blizu a i kad ima neko da strajkuje moze ispred SIVa koliko hoce bez da blokiraju ostatak grada. A takodje i ukinuti sluzbena vozila pratnje za x funkcionera raznoraznih,neverovatno je ko sve u vladi ima pratnje rotacije itd i kako se to bahato koristi.
Cetvrta stvar je da policija pocne da radi svoj posao, da policajci na ulici i raskrsnicama ne budu nemi posmatraci kolapsa vec da kaznjavaju one koji prodju na sveze crveno iako znaju da ce ostati na sred raskrsnice, one koji se u dve-tri trake ulivaju u raskrsnice itd. sve to doprinosi smanjenju guzvi samo treba nesto po tom pitanju uciniti.
Tekst je malo opsirniji ali je frustracija daleko veca...
Čerevicki Čerevicki 10:49 28.10.2008

Re: Beograd je propast kao i Srbija uostalom

Gde si bre Mare, jel' bilo bolje jutros - nije! Jel' će biti bolje sutra - neće! Pa stvarno dokle više?? Pričaš o nekim autobusima koji su stali...ja nisam video ništa jednostavno zastoj radi zastoja, stojim u koloni sat vr. kao debil, brže bi peške prošao. Danas sam krenuo u 6:50 da bih stigao na posao!! Eeeej, sat i četrdeset mina za 10km?!
Kao nešto se i priča o tom mostu na Adi, a nas ko jebe je li?!
dragan7557 dragan7557 11:14 28.10.2008

Re: Beograd je propast kao i Srbija uostal

Tekst je malo opsirniji ali je frustracija daleko veca..

A kako bi bilo da se iselite u Provance = Ostatak Srbije ili da kao alternativu koristite NOGE umesto točkova.
Godinama sam u tih 2-3 sata dnevno provedenih u kolima u guzvi razmisljao o resenju problema

Za navedeno vreme može da se pređe (peške) 10 - 15 kilometara a dobro je i za zdravlje.
Treca stvar je regulisati vec vise neizdrzivo zatvaranje ulica zbog nekakvih delegacija, ja to nigde u zivotu nisam video.

Nije mi jasno šta vi imate protiv naše tradicionalne gostoljubivosti prema strancima?????
Rimu kada je u posetu dolazio tada predsednik SCG S.Marovic, njegovo obezbedjenje je zvalo nasu ambasadu par dana ranije da pita hoce li u Rimu zatvoriti ulice od aerodroma do ambasade!??

Ma oni bahati žabari su divljaci koji samo zbog pravih precednika zatvaraju ulice i ne poštuju plemenske poglavice, što će kad tad da im se osveti.
da policajci na ulici i raskrsnicama ne budu nemi posmatraci kolapsa vec da kaznjavaju one koji prodju

Vlast je oslobođena (kod nas) plaćanja kazne a nije davno od kada je minister Velja na Zlatiboru ("s'pravom" išču'po
uši saobraćajcu zbog bezobrazluka i nasilničkog ponašanja. Policija zna šta sme i koga nesme da pipa.
Na kraju izgleda dragi moj da ste vi pobrljavili od gužvi i da vam se smanjila tolerantnost. Možda konsultacije kod
Academika V. Jerotića ne bi čkodile a čitanje "Čo'ek i njegov identitet" bi zacelo pomoglo.
dragan7557
dragan7557 dragan7557 11:25 28.10.2008

Re: kak'o je to pitanje

a nas ko jebe je li?!

Pa, Vlast valjda, ko drugi !!!!!!
dragan7557
benevolent benevolent 12:15 28.10.2008

Re: Beograd je propast kao i Srbija uostal

A kako bi bilo da se iselite u Provance = Ostatak Srbije ili da kao alternativu koristite NOGE umesto točkova.

Ма најбоље да поред Панчевца скочите у Дунав, па замашете рукама и ногама и почнете да га препливавате, док не наиђете на вирове код стубова моста. Онда можете да почнете и да роните.
Тада ће и остали за вама такође да роне, али сузе.
Čerevicki Čerevicki 12:29 28.10.2008

Re: kak'o je to pitanje

a nas ko jebe je li?!
.
Pa, Vlast valjda, ko drugi !!!!!!
dragan7557

Ali neće moći više tako! Zapamtiće oni mene! Videće oni ko je...
Don Quijote Don Quijote 13:20 28.10.2008

Re: Beograd je propast kao i Srbija uostal

A kako bi bilo da se iselite u Provance = Ostatak Srbije ili da kao alternativu koristite NOGE umesto točkova.

U beogradu radim,zbog posla sam se u zivotu selio mnogo puta, najbolje je da svi odu u provance legnu na svez vazduh dignu ruke i noge, tada bi srbiji zagarantovano bilo bolje a i jeste smanjile bi se guzve u beogradu, druge sredine takodje treba da se razvijaju i ljudi treba da se sele iz ekonomskih razloga ako im je negde bolje, meni je posao u bgd tu ostajem, bilo bi lepo kad bi neko shvatio da nije svima sve u zivotu zezanje, vidis ima raznih profesija nekima su tockovi neophodni da bi radili,zaradili i preziveli.

toleranciju sam definitivno izgubio, kao i vecina gradjana ne svojom voljom

benevolent benevolent 11:14 28.10.2008

Панчевац Зрењанинац Београђанин=Европљанин

"Kapija Evrope", koji je Olja Ivanjicki prvobitno zamislila sa pokojnim Milićem od Mačve, a kasnije ga sama, vrlo uspešno, privela kraju. Radi se o postavljanju mosta na tri beogradske tačke ulaza u grad, dakle Ratno ostrvo, Kalemegdan i Novi Beograd, koji bi bili tačke povezivanja Evrope sa Srbijom. Mnogi su bili zainteresovani za realizaciju tog projekta, prvenstveno Japanska vlada koja je htela to i da donira, ali kod nas se uvek stvari zakomplikuju... u smislu projekat prođe na jednoj distanci odlučivanja, ali se onda nađu neki ljudi u vlasti koji kažu da bi to trebalo da radi neko drugi ili da se nečiji drugi projekat prihvati. Takve stvari nam uvek štete, a imati jednu Olju Ivanjicki koja je tako motorična i tako visprenog duha i tako spremnu na različite izazove na koje nailazimo u ovom vremenu, mislim da je prava sreća ali su retki oni koji to prepoznaju".

Нака живи Оља, да је стварност боља!
benevolent benevolent 14:21 28.10.2008

Danubius Rex

Овде је решење за ојађене путнике преко Панчевца...

http://img505.imageshack.us/img505/1329/01varijantatf7.jpg

и овде...

http://img204.imageshack.us/img204/562/panoramadt0.jpg

и овде:

http://img511.imageshack.us/img511/1225/02varijantalz3.jpg

Наша је воља, Оља је још боља.


ivana23 ivana23 14:39 28.10.2008

Re: Danubius Rex

benevolent
Овде је решење за ојађене путнике преко Панчевца...http://img505.imageshack.us/img505/1329/01varijantatf7.jpgи овде...http://img204.imageshack.us/img204/562/panoramadt0.jpgи овде:http://img511.imageshack.us/img511/1225/02varijantalz3.jpgНаша је воља, Оља је још боља.

Htela sam da ti okacim slicice, al' su mnooogo velike, a mene (da ti pravo kazem) mrzi da ih i smanjujem :))
benevolent benevolent 14:53 28.10.2008

Re: Danubius Rex

Хвала ти. Могао би модератор да се мало потруди и интервенише да се ове слике поставе.
ivana23 ivana23 15:02 28.10.2008

Re: Danubius Rex

benevolent
Хвала ти. Могао би модератор да се мало потруди и интервенише да се ове слике поставе.

Ovde (na blogu) je moderator neutralan.. sve sami radimo, sto i nije problem... Zar to do sada nisi primetio? :)))
benevolent benevolent 15:04 28.10.2008

Re: Danubius Rex

у праву си...
nesha92 nesha92 15:02 28.10.2008

most je precenjen

bene_geserit bene_geserit 16:47 28.10.2008

za Beograd, za Beograd ...

Za to za gubljenje zivota, ono sto je meni neverovatno u vezi Ovce-Borce-Krnjace i ostalog preko pancevca nije sto nije resen saobracajni problem, vec: tu zivi koja stotina hiljada ljudi, recimo jedan Nis a nema srednjih skola, bolnica, sportskih centara (sa malim izuzetcima), pozorista, bioskopa, knjizara, bilo cega sto grad cini gradom, pa su jos i deo opstine Palilula sto ce reci zna se ko upravlja i skuplja kajmak a kome nista. I niko se ne buni. I onda je najveca frka sto nema resenog saobracajnog problema. E nije. To je samo poslednji problem u nizu.

Sto se tice saobracajnog problema u celom Beogradu, ajd' sad malo upotrebite mozak:
resenje 1: graditi mostove, zaobilaznice, metroe ovakve i onakve i sve sto treba, investirati milijarde koje nemamo (dakle zaduziti se) i nece da bude gubitka vremena, para, zivaca ali ce da kosta
resenje 2: regionalizovati Srbiju, napraviti ostatak Srbije prijatnim mestom za zivot i mestom gde mozes da nadjes OK posao a ne dno dna kao danas, decentralizovati administraciju, privuci ljude u regionalne centre; ako bi ovo uradili zbog cega bi 100000 ljudi imalo razloga da zivi u necemu kao sto je Borca, sto se gradom nazvati ne moze i realno treba da sluzi gajenju poljoprivrednih proizvoda
morgenstern morgenstern 21:39 28.10.2008

Palma

PALMU za gradonačelnika!


Smešno, ali istinito.
Oracle Oracle 11:33 30.10.2008

Metropola


Najsmesnije mi je kako su digli cene nekretnina u Beogradu.Cena kvadrata 3000 evra.Prodavci magle.Nije mi jasno sta tu ima da vredi 3000 evra,kad ti treba 2 sata da dodjes sa jednog kraja grada na drugi?! Nema mesta za parking, nema mostova...
Skuplja je cena stana u Beogradu nego u najvecim svetskim metropolama koje imaju metro i sredjenu saobracajnu infrastukturu i 5 puta vise stanovnika.

U spicu se Brankov most prelazi 30 minuta,a spic traje 3 sata dnevno...
To mora covek da oseti na svojoj kozi svaki dan da vidi kakvo je to gubljenje vremena i zivaca...





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana