SRBI I MAJE

Ninoslav Randjelovic RSS / 24.07.2007. u 21:30
Dragi blogeri, u Meksiku sam. Obilazim neke od Majanskih gradova, hramova i svetilista na Jukatanu i na severu Gvatemale.

Rekoh vam vec (u postu o Kseniji) da sam tokom proslog meseca imao u SAD prezentacije mojih dokumentaraca o stradanju ljudi na KiM. Bilo je cak i nekih predloga saradnje koje, eto, nisam prihvatio. Na primer, jedna nevladina organizacija mi je ponudila da finansira produkciju 15-minutnog filma koji bi bio uradjen od video materijala iz moje arhive, ali uslovili su citav projekat mojim ponovnim odlaskom na KiM, snimanjem posete njihovih predstavnika KiM i ubacivanjem tog materijala u moj filmcic.

Shvatio sam to kao manipulaciju ovim materijalom i porukom koju imam – da na KiM ljudi i dalje stradaju. Ovako, ispalo bi nesto kao, evo, istina je da ljudi na Kim godinama stradaju, ali, sada na KiM dolaze delegacije iz sveta i one ce sve to srediti.

Pokusao sam da im objasnim zasto to ne zelim da uradim. Setih se da su mi slicne ponude “saradnje”
davali i srpski “drzavnici”. Samo tu je stvar bila malo drugacija. Njima je smetalo sto u mojim filmovima ima mnogo srpskih stradalnika na KiM koji smatraju da ih je zvanicni Beograd zaboravio i da njima manipulise zarad sopstvenog politickog ili stranackog interesa. Ni tim srpskim drzavnicima nisam uspeo da objasnim zbog cega ne mogu takve izjave da “izbacim” u montazi.

Tako, prestadoh i ovima u SAD da bilo sta objasnjavam i kupih kartu za Meksiko. Zahvaljujuci Internetu
pokusacu da, dok sam u ovde, od nekih drugih ljudi i organizacija u svetu dobijem sredstva potrebna za
montazu i tako ipak uradim tu kracu verziju filma o ljudima koji na KiM stradaju. Bez prisustva
delegacija. Bilo kojih.

Uostalom, imacu vremena da o tome ovde natenane razmisljam. Pored Majanskih rusevina. A, blizu plaze. I uz pomoc Interneta. Tako sam sebe hrabrio dok sam ovde, prvog dana, vecerao supu sa srimpovima i jos nekom ribom. Narucio sam i fajitu - teletina izmesana sa piletinom. Na stolu je bila flasica Majanskog sosa. Stavio sam malo i njega. Popio sam i jedno pivo. Mislim da sam bio jedini gost u restoranu. Dzungla i plaze su valjda glavni razlog zbog cega ljudi dolaze ovde.

Cim sam izasao sa autobusa na stanici u Tulumu prisao mi je jedan ljubazan covek i predlozio da pogledam sojenice na Papaya plazi. 20-ak minuta taksijem od grada. Srecom po mene, poslusao sam ga i smestih se u sojenicu. Bez struje. Krevet je sa mrezom protiv komaraca, ima jedan trscan sto i takva ista stolica. Odmah je do plaze. Kupatilo je zajednicko, a na recepciji i terasi restorana ima bezicni Internet. Vrata kolibe se zatvaraju katancem.

Na zidu kupatila sam video nekoliko malih ruzicastih gustera. Sa krupnim, tamnim ocima. Bili su svuda po zidovima, u svim mogucim pozama i posmatrali su me. Bili su mi simpaticni.
Imam baterijsku lampu koja mi sluzi da se uvece raspakujem i pogledam okolo po kolibici. Kolibica nema prozore. Samo trscane poklopce. Sa mora struji svez, lep vetar. Osvezava kolibicu neprestano. Nedaleko odavde su i rusevine tog starog Majanskog grada.

Tako, provodim ove prve dane citajuci i nesto piskaram u svesku. Saljem mejlove. Odlicno se provodim i na plazi. Ima vrlo malo ljudi, 5-6. Naravno, ignorisem brojne oglase za ekskurzije okolo i razne morske sportove koji se ovde praktikuju - jedrenje, ronjenje, podvodni ribolov, istrazivanje podzmenih pecina i laguna...
Cesto posmatram pelikane kako lete. I iguane kako prelaze put. Nocu iz mora izlaze kornjace i legu jaja u pesku. Na desetak metara od moje sojenice. Video sam i prvu macku. Ista moja Cicana. Ima ovde i jedna bela kerusa sto voda okolo dva slatka crnpurasta kucenceta.
Dok sam plutao u vodi video sam i neku veliku pticu koja je kruzila okolo, sa belim vratom i
grudima. I cudnom glavom. Kao neko bice iz Jure. Onda opet pelikani. Pa onda nesto sto lici na orla.
Malo se zezam i sa talasima. Igram se i na pesku. Dosle su mi opet zive stare zanimacije kraj mora. Ono znanje iz najranijeg detinjstva. Saranje po pesku i pravljenje kula koje traju par sekundi, izmedju dva talasa; ostavljanje tragova koji se brisu dok hodas dalje; skakanje u talase; plutanje po povrsini vode; ronjenje.... Sit se tako izigram. Onda par koraka ka sumi i eto, tu je i moja kolibica. Sreca je sve ovo.

Upoznao sam ovde i jednog Meksickog Indijanca – Azteka. Zove se Karlos. Odlicno govori engleski jer je
proveo poslednje tri godine u Kanadi kao politicki azilant. Kada se rezim u Meksiku nedavno promenio,
Karlos je morao da napusti Kanadu. Sada je ovde sa zenom i cerkom i pokusava da ponovo dobije vizu i da se vrati u Kanadu sa porodicom.

Vec me je vodio kod Majanskog vidara koji zivi malo dublje u dzungli. Ovaj vidar je i cuvar hrama u
Tulumu. Dogovorili smo se da snimam neke rituale i svecanosti krajem Jula. Kada moja cerka dodje ovde, pocetkom Avgusta, otici cemo i do mnogih okolnih cenota, tj. podzemnih laguna i jezera koje Majanci smatraju svetim mestima. Ustima Zemlje.

Stize mi pre neki dan odgovor od jednog od ljudi od kojih sam trazio da pomognu produkciju filma. Kaze, hoce to da podrzi, ali da ne stavljam njegovo ime na kreditaciji donatora. Inace, ovaj covek je i prosle godine pomogao produkciju mog DVD izdanja u SAD. Evo, sada je opet prvi odgovorio na moj predlog. O njemu i slicnima, mislim da pisem kada radoznalim blogerima budem objasnjavao odakle mi novac kojim finansiram moj rad. Druge to ionako ne zanima.

Javise se u medjuvremenu jos i neki drugi. I oni zele da ovo podrze. Uglavnom Grci, Rusi, Jevreji, Jermeni, Amerikanci. Za sada, Srbi jos ne odgovaraju.

Kada se o Kosovu danas pise ili, recimo, bloguje, onda su uglavnom teme - STATUS, POLITICKA REALNOST, MEDJUNARODNO PRAVO, TERITORIJALNI INTEGRITET ili su odlucujuci faktori- RUSIJA, SAD, EVROPSKA UNIJA… Manje-vise, to je jedino sto je u pameti srpskih “demokratskih intelektualaca”, bas kao i onih sto sebe zovu “narodnjacima” i “nacionalno svesnim”.

Medjutim, teme kao sto su – STATUS OSNOVNIH SLOBODA COVEKA NA KIM; NEODGOVORNOST SRPSKIH POLITICARA, MEDJUNARODNE ZAJEDNICE I ALBANSKIH INSTITUCIJA VLASTI NA KIM DA SE PREMA OVOM PROBLEMU ADEKVATNO POSTAVE I DA TAJ PROBLEM RESE – i dalje ne okupiraju srca i umove u Srbiji.
A, Morava tece…

Shvatam da su tako propali mnogi narodi. Kao i Srbi sto sada propadaju. I Maje su tako propali. Ma, svi.
Zavrsna faza propadanja je unistavanje solidarnosti i osnovne sposobnosti da sasosecas sa svojim bliznjim. Kod Srba je to potrajalo prilicno dugo, ali u poslednjih 20-ak godina svet je visestruko ubrzan i
promene svega su radikalne, jer blizi se kraj sveta. Tako su, barem, prorokovale Maje. One Maje sto su odjednom negde nestali. Ovi Indijanci sto se sada setaju okolo po Jukatanu izgledaju mi kao da nisu ni na nebu, ni na zemlji. Bas kao ni danasnji Srbi.

Ipak, te Maje su iza sebe ostavile gradove i piramide koje su podigli sa tako neverovatnom preciznoscu da Sunce niz odredjene linije i u odredjene dane u godini (21/22 Mart i 21/22 Septembar) i dan danas pravi senku zmije (vrhovno Majansko bozanstvo je Quetzalcoatl, pernata zmija).

Pitam se sta Srbi ostavljaju iza sebe dok danas propadaju ? Srusene svetinje, izbeglice i uspesne politicke karijere svojih drzavnika ?

Ipak, to je mozda nevazno. Zaista. To sta svetu ostavljaju Srbi ili bilo koji drugi narod sto je propao.

Ljudska bica su ionako predatori. Ubijaju i tako prezivljavaju. To karakterise svo nase postojanje. Od
ubijanja zbog pojilista, do ubijanja zbog moci, tj., zbog “nacije” ili zbog “demokratije”.
Medjutim, religije ljudskih bica imaju ideale koji nisu predatorski - jednakost svih svesnih, zivih bica,
samilost, nenasilje, ljubav.... Dakle, otkud predatorskoj rasi nepredatorski ideali ? Otkuda tako
nesto ?

Mozda je to otuda sto ljudska bica moraju nekako da prevazidju ono zahvaljujuci cemu su do sada uspevala da opstanu - svoj egoizam i predatorstvo. Inace, unistice svet. Drugim recima, svet ce unistiti sam sebe preko ljudskih bica. Da se to ne bi dogodilo, mozda ce svet promeniti ljudska bica. Da bi svet
opstao. Mozda su o tome govorile Maje ?

Mozda je u tome sansa i za Srbe. Da jos malo sacekaju (do 2012) dok ih svet ne promeni.
Samo, taj faktor promene nece biti Evropska Unija, SAD ili Rusija. Ni demokratija. Ni patriotizam.
Ni status Kosova.


Komentari (40)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie angie 22:02 24.07.2007

E Ninoslave

'leba ti, banuj me odma', dok se josh uzdrzavam da ne napishem recenziju na ovaj tvoj post.
Uz svu dobru nameru, ti o Majama i Inkama ochigledno ne znash nishta, kada si mogao ovako da ih opservirash.
Iskoristi sada priliku, da to popravish na licu mesta, da se ne bi bruk'o dalje.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:05 24.07.2007

Re: E Ninoslave

Hvala na savetu. Pokusacu da nesto vise naucim.
Pozdrav !
G r o f G r o f 22:58 24.07.2007

Re: E Ninoslave

Banuj me sa angie, samo da ne citam kako su te vodili kod majanskog vidara, i da ostanem "vo veke vekov" uskraćen za tvoje putopisno-humanitarno "pisanie".


Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:07 24.07.2007

Re: E Ninoslave

Grofe, da li te neko tera da to citas ?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:46 24.07.2007

e, angie

aj budi konstruktivna, pa daj sve cinjenice o majama,
evo, ja cu radosno da citam
a pusti coveka nek' pise svoje utiske
:)
crnko crnko 22:05 24.07.2007

Blago vama

Odlican tekst.Sve ste lepo opisali,samo ne pomenuste ono glavno,ono sto nas pokrece i odrzava,ono sto vam nekoc zameri bebica..kako stvari stoje,tamo na plazi?Nadam se da vam gusteri nisu jedina zanimacija
vagabunda vagabunda 22:27 24.07.2007

maje, asteci, i po koji srbin

vrhovno Majansko bozanstvo je Quetzalcoatl, pernata zmija


quetzalcoatl je astecko bozanstvo.
a maje nisu nestale (iako je bilo ozbiljnih pokusaja da se ovo postigne), cine veci deo stanovnistva gvatemale i juznog meksika. imaju svoju ohoho porciju istorije po glavi stanovnika, i probleme koje je tesko i sagledati. ne bih rekla da su "ni na nebu ni na zemlji", pre bih tako okarakterisala neupucene turiste.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:05 24.07.2007

Re: maje, asteci, i po koji srbin

Uticaj Asteka na kulturu Maja je bio znacajan. Vi to sigurno znate. Zar ne ?
Sto se nestanka Maja tice, tu zaista ima raznih teorija. Jedna je i da su se obicnom narodu smucili sopstveni oholi vladari i da su jednostavno odlucili da ne trpe vise njihov sebicluk i teror kome su bili izlozeni. I odose negde.
Jos jedna lepa poruka za Srbe.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:32 25.07.2007

Re: maje, asteci, i po koji srbin

quetzalcoatl je astecko bozanstvo.


Civilizacije koje su obozavale Pernatu Zmiju ukljucivale su Miksteke, Tolteke, Asteke i Maje.

Pozdrav !
vagabunda vagabunda 01:44 25.07.2007

Re: maje, asteci, i po koji srbin

Uticaj Asteka na kulturu Maja je bio znacajan. Vi to sigurno znate. Zar ne ?


ovo bi znacilo da su imali i vremeplov, pa sam sada potpuno impresionirana.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 02:02 25.07.2007

Re: maje, asteci, i po koji srbin

Mozda se ipak malo glozite ? Makar malo ?
Džudi S Džudi S 22:44 24.07.2007

Dobar post

Poštovani gospodine Ranđeloviću,

Razumem u potpunosti Vaš post.

Lepo se odmorite u Meksiku i pripremite za nove projekte.

Sve najbolje
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:09 24.07.2007

Re: Dobar post

Hvala !
Pozdrav !
Mirko Kontic Mirko Kontic 23:36 24.07.2007

Na odredjen nacin

Shvatam da su tako propali mnogi narodi. Kao i Srbi sto sada propadaju. I Maje su tako propali. Ma, svi.
Zavrsna faza propadanja je unistavanje solidarnosti i osnovne sposobnosti da sasosecas sa svojim bliznjim.
Kod Srba je to potrajalo prilicno dugo, ali u poslednjih 20-ak godina svet je visestruko ubrzan i
promene svega su radikalne, jer blizi se kraj sveta. Tako su, barem, prorokovale Maje. One Maje sto su odjednom negde nestali. Ovi Indijanci sto se sada setaju okolo po Jukatanu izgledaju mi kao da nisu ni na nebu, ni na zemlji. Bas kao ni danasnji Srbi.



cekam...to.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:39 24.07.2007

Re: Na odredjen nacin

I ja....
Ford Perfekt! Ford Perfekt! 12:42 25.07.2007

Re: Na odredjen nacin

i ja...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:40 24.07.2007

:)

sojenice, bezicni internet, ruzicasti gusteri, uh, daj josh:)

mislim, ljudi, a da se manemo glozenja ciji je kecalkoatl, plz?

:)

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:42 24.07.2007

Re: :)

Znas sta, on je i njihov (i jednih i drugih), ali i nas...
Pozdrav !!!
vagabunda vagabunda 01:28 25.07.2007

...

ma ne bih da se glozim, ali je moj najjaci utisak ovde prosto nepostovanje tudje kulture. vracevi? ljudi ni na nebu ni na zemlji? nestali narodi? pa ti ljudi trenutno koriste 24 sasvim ziva majanska jezika.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 01:57 25.07.2007

Re: ...

Lepo je sto ne biste da se glozite.
Vraceve nisam spominjao. Vidare jesam.
Tih dijalekata ima vise. Samo u regiji Chiapas koriste se 12 dijalekata.
Nepostovanje kulture ?
Otkud Vam to ?
Zbog vrucine ?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:07 25.07.2007

j.j.cale

mene je pravo u srce pogadjao vapaj senjorite
o kojoj peva J.J Cale u "Tihuani", zemlji slomljenih snova:

"Hej Gringo, možeš li da nas prevedeš preko granice/ mladi ljudi stoje sa suzdržanim ponosom, oni imaju palatu za kraljevstvo koje se zove Tihuana/ Reci im da sam ti ćerka... Radićemo ti samo za vodu..."

priznajem, godinama mi je skoro nepodnošljivo da slušam J. J.Cale-a.
gde god se okreneš, vidiš nesrećne, nezadovoljne, očajne i tužne Meksikance
Svetlana S. Svetlana S. 14:22 25.07.2007

.

Rekoh vam vec (u postu o Kseniji) da sam tokom proslog meseca imao u SAD prezentacije mojih dokumentaraca o stradanju ljudi na KiM. Bilo je cak i nekih predloga saradnje koje, eto, nisam prihvatio. Na primer, jedna nevladina organizacija mi je ponudila da finansira produkciju 15-minutnog filma koji bi bio uradjen od video materijala iz moje arhive, ali uslovili su citav projekat mojim ponovnim odlaskom na KiM, snimanjem posete njihovih predstavnika KiM i ubacivanjem tog materijala u moj filmcic. + Shvatio sam to kao manipulaciju ovim materijalom i porukom koju imam – da na KiM ljudi i dalje stradaju. Ovako, ispalo bi nesto kao, evo, istina je da ljudi na Kim godinama stradaju, ali, sada na KiM dolaze delegacije iz sveta i one ce sve to srediti.

Spinovanje? Ma, jel moguće da se i to radi?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:05 25.07.2007

Re: .

Da li je i sledeci pasus nakog ovog koji citirate takodje spinovanje, a sledeci ? Da li je i to spinovanje ?
Ma, jel moguce da je sve tu spinovanje ?
nsarski nsarski 15:17 25.07.2007

Re: .

Ninoslave,
kad si vec tamo, ne propusti da odes u Kobu i Uxmal - malo su zabiti, ali vredi videti, posebno Uxmal. I pazi se u Gvatemali - tamo kriminal cveta. Ostalo znas i sam - uzivaj!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:23 25.07.2007

Re: .

Hvala na tom predlogu.
Uxmal i Kobu sam ostavio za kada Kamala dodje. I Chichen Itzu.
Sada sam uglavnom isao po regijama Ouintanee Roo i Chiapas (rusevine Kohunlicha nisam moga da vidim bas zbog te zabiti, ali one u Palenque jesam. Sada sam bas krenuo ka Tikalu u Gvatemali.
Jos jednom ti hvala na savetu !^
Pozdrav !
nsarski nsarski 15:26 25.07.2007

Re: .

Super, dobro si izabrao. Chichen-Itzu ne propustaj, i rucaj u Valadolidu. Ako zelis avanturu - ali pravu - iznajmi auto pa se odvezi od Tuluma do Punte Alen. Nema sta da se vidi, ali je jaaaako uzbudljivo: kao u Indijana Dzonsu!
Ako prelazis iz Gvatemale u Belize, javi mi, imam par tipova (tips) za tebe:)))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:44 25.07.2007

Re: .

Onaj Karlos sto sam ga upoznao u Tulumu ce me pocetkom Avgusta voziti do Punta Alen.
Ne idem iz Tikala (tj. iz Floresa) nazad u Meksiko preko Belize. Bio sam vec u Chetumalu, a hteo bih da probam da odem do rusevina grada Calakmul i Bekan. Mozda bih video i Campeche. Tako, resih da se vratim iz Gvatemale u Palenque. I odatle dalje.
Nego, bio sam u gradu San Cristobal De Las Casas i videh fenomenalnu crkvu u obliznjem selu San Juan Chamula. Da li si slucajno bio u njoj ?
nsarski nsarski 16:16 25.07.2007

Re: .

Ne, tu nisam bio. Ti si ocevidno dole na jugu. Ja sam vise isao ka Meridi i severu Jukatana - Rio Lagartos, na primer. Koliko ostajes tamo? (Mozda cu i ja da dotrcim dole ako me poslovi puste:))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:29 25.07.2007

Re: .

Pa da. Motam se dole po jugu.
Ta crkva (Templo de San Juan) i selo su u planinama Chiapasa (na nekih 2,200 metara nadmorske visine) i u njoj Indijanci (Tzotzili i Tzeltali) svakog dana praktikuju svoje obicaje i isceljenja. To izgleda neverovatno. Ako zaista mozes da dodjes, predlozio bih ti da to vidis.
Kamala stize 1-og Avgusta i bicemo ovde do 16-og. Mislio sam da odemo do Meride kada budemo isli u Chichen Itzu. Hteo sam da tamo vidim i grad Izamal i rusevine Dzibilchaltun ( tamo Sunce pravi tu senku na ulaznim vratima hrama).
Ako bi mogao da dodjes, kada bi dolazio ?
nsarski nsarski 16:33 25.07.2007

Re: .

Pa, ne znam - sada prodajem kucu, to mi je prva briga. A u Cancunu imam gajbu, pa kad stignem. Tu bi mi bila baza, a odatle dokle stignem. Mada, ja sam sve to obisao vise puta - evo bio sam nedavno, u maju/junu o.g.. U Campeche nisam bio.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:42 25.07.2007

Re: .

Zelim ti srecnu prodaju !

Kazu da je "seafood" ekstra jeftina i sjajna u Campeche.
Tako sam jednom negde (ostrvo Ko Chang na Tajlandu)
jeo ogromne jastoge i srimpove za 2-3 dolara.
Rekoh im u sebi¨"izvinite i hvala".
Evo, mislim se da tako nesto opet mozda uradim i u Campeche.
Shumar Shumar 01:45 26.07.2007

2012



famozna godina iz Maja prorocanstva. 2012.

sta li ce se desiti ?

sta kazu teorije konspiracije ?

sta mi mislimo, cemu li se nadamo ?

da udjemo u EU.
2012 ?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 03:56 26.07.2007

Re: 2012

Pa, u neku vrstu unije ce se uci...
Mozda.
Mozda u nekakvu Galakticku uniju ?
Shumar Shumar 09:44 26.07.2007

Re: 2012

Ninoslav Randjelovic
Pa, u neku vrstu unije ce se uci...
Mozda.
Mozda u nekakvu Galakticku uniju ?


hehe....cool..

bolje u uniju sa Bogom :)





PS. Ustvari kad bolje razmislim, mozda si i u pravu, i vrlo si vesto to plasirao.

Mislish da ce 2012 "Oni" da se spuste na Zemlju ? :))


Atomski mrav Atomski mrav 18:26 26.07.2007

Re: 2012

Da, ućićemo u EU 2012. godine i to će biti kraj sveta :) Imamo još 5 godina da se spremimo za strašni sud...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:59 26.07.2007

Re: 2012

Ne znam za "Njih", ali nadam se da cemo mi ljudi da postanemo bolji jedni prema drugima. I prema Zemlji.
A, samim tim i prema Njima svima.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:12 27.07.2007

@ atomski mrav

Mozda ce tako i biti. A, mozda i ne.
Mada, Srbi su na svoj nacin vec na strasnom sudu. Mozda to i pomogne kasnije. Tamo, 24-og Decembra popodne. 2012.
Coa Smor Coa Smor 20:23 31.07.2007

Zaista efektni utisci :)

Prosto da čo'ek poželi i sam otić i videt tako razna neka mesta hehe...ima dana za mejdana hehehh :)
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 01:30 01.08.2007

Re: Zaista efektni utisci :)

Naravno da ima dana !!!
I svaki je poseban, fenomenalan dan.
Svaki, bas svaki dan.
I tako, zivi se....
Svaki dan.
Coa Smor Coa Smor 10:33 02.08.2007

Re: Zaista efektni utisci :)

Ninoslav Randjelovic
Naravno da ima dana !!!
I svaki je poseban, fenomenalan dan.
Svaki, bas svaki dan.
I tako, zivi se....
Svaki dan.

Optimisično da, ali ipak ću da poverujem u to :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana