Gradjanske inicijative| Zdravlje

Vest

Krugolina Borup RSS / 29.10.2008. u 08:44

Ustanem ja prekjuče, skuvam kahvu, pripalim si prvi jutarnji cigar duvana, učitam poštu, kad imam šta i da vidim...

email1.jpg 

Pisao Ministar.

email2.jpg

Dobro, 'ajde sad, nije baš Ministar, nego sekretarica mu.

Ali, da ne cepidlačimo.

I, dobro, de, nije pisao baš meni nego Uredništvu B92, tražeći moje kontakt podatke.

Ali, da ne cepidlačimo.

Bilo kako bilo, Ministar predlaže sastanak kod njega u kabinetu, u četvrtak, 30. oktobra, u 9 ujutro.

Kuku mene, šta ću da obučem??

Kuku mene, ko će da ustaje tako rano??

Kuku mene, kako ću tih sat vremena bez cigara??

Kad se tako lepo sama sa sobom iskukumavkah, došlo vreme i da se organizuje sastanak. Dva dana bi utrošeno na to, i u ta dva dana svašta nešto novo naučih. Recimo, ispostavilo se da ovo što sam ja od početka zvala: "ajde da dižemo frku!" u stvari ima kulturan naziv: "građanska inicijativa". I, još se ispostavi da je to mnogo dobra stvar, tj. da ima odličnu reputaciju. Da ne kažem - poželjna je.

Hm.

Mene ako pitate, to "građanska inicijativa" više mi leži kao naziv za ona prva dva pisma što sam Ministru poslala, a koja ostaše neodgovorena. Sve što je posle toga došlo (skupljanje horor priča iz porodilišta; pravljenje vebsajta za objavljivanje istih; smišljanje peticije i prikupljanje potpisa), meni i dalje više ide pod: "ajde da dižemo frku".

Ali, dobro, ajde de, sad... da ne cepidlačimo. Izgleda da bez dizanja frke nema ni građanske inicijative.

U audijenciju, pored mene, idu:

- Bilja (inače, postuje na blogu pod nickom svoga muža NNN);

- i Dr M (i mi doktora za t(f)rku imamo!).

Ispred B92, sa čijih je internet stranica i potekla građanska inicijativa/dizanje frke (zaokružiti po ukusu/osećaju), s nama će biti i Urednica bloga.

A pratiće nas i kamere B92.

***

Ja vas sad sve pozivam da nam date svoje savete, predloge, sugestije i pitanja za ministra. I da nastavite da potpisujete peticiju (poslati ime i prezime na: kengurica@majkahrabrost.com), jer sve mi se nešto čini (tj. javlja mi se) da, baš kao što bez dizanja frke nema građanske inicijative, tako ni bez pritiska nema realizacije zahteva iz peticije.

Nežnog pritiska, ok, ne moramo baš đonom, kad se Ministar već (doduše tek iz trećeg pokušaja) sam javio.

Ali pritisak mora biti sveprisutan i stalnoprisutan.

Nešto kao Supermod.

A detaljan izveštaj nakon audijencije, naravno, sledi, jer Krugolina duboko veruje u najtransparentniju moguću transparentnost.

***

Za kraj, javna poruka lične prirode:

GOSN. SPAIĆU - KONAČNO IMAM VEST!!! (a nisam je isfabrikovala!:-)))

 



Komentari (217)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vracarac92 vracarac92 08:52 29.10.2008

Konačno

PRVI
papaja papaja 08:56 29.10.2008

Re: Konačno

Samo napred

Pozdrav za Bilju
NNN NNN 11:44 29.10.2008

Re: Konačno

Hvala, hvala!

Bravo!

Bravo!
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:06 29.10.2008

Re: Bravo!

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Bravo!


Da si ovde - išla bi s nama.
Tako trudna, legla bi nam ko kec na deset!))

Re: Bravo!

Rado bih posla sa vama da sam blize.
Ovako, mozete da ga pitate zasto niko ne odgovara na zvanicne emailove i ciji je to posao.
Rado pruzam podrsku, kakva god vam treba.
yanjing yanjing 08:55 29.10.2008

Vau!

CESTITAM!!!
Svaka cast Krugolina!!!!

papaja papaja 08:58 29.10.2008

Probaj

usput da se dogovoris sa Biljom i NNN oko pusenja :)

Ti bivsi pusaci su najgori
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 10:11 29.10.2008

Re: Probaj

papaja u pravu si da su bivši,,.. da su najgori...


Šta misliš zašto se roditelji mnogo sekiraju i boje kad im deca odu u grad uveče?

jer su BIVŠA deca i znaju kakvo zlo može da im se dogodi.

Bivši pušači znaju šta su osećali u plućima dok su pušili, i ali zato, sadašnjim pušačima žele dobro.

Ali, učiti se na tuđim greškama je isto kao biti sit od tuđeg ručka, odnosno gledati kako drugi jedu...

Uopšteno sa bivšima je uvek teško a ja bi ih nazvao iskusnima ako se slažete...

I svi koji postanu bivši u nekom zlu, su najgoriii, koga je mleko opeklo taj duva i na ladan jogurt?

I, samo logoraš koji je pobegao iz logora zna kako treba bežati...

Pozdrav


NNN NNN 11:46 29.10.2008

Re: Probaj

Papajo, Papajice!
NNN nikad nije pušio, a i ti si bivši...mislim pušač. Najgori si!
B.
sebena sebena 12:21 29.10.2008

Re: Probaj

Uzeste mi rec iz usta. Sve je tacno i lepo sroceno.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:00 29.10.2008

Re: Probaj

papaja u pravu si da su bivši,,.. da su najgori...


da vam kazhem, i bivše su najgore, takodje.
aleksandarz92 aleksandarz92 08:56 29.10.2008

Cestitam

Mislim da si u pravu. Ovo je ipak dizanje frke, a ne gradjanska inicijativa.
vracarac92 vracarac92 08:58 29.10.2008

Lepo napreduješ

Prvo potpalublje.
Zatim VIP
Pa građanska inicijativa (dizanje frke)
I na kraju gospođa Krugolina preslišava malog Tomicu.
Čestitam!
Još i u parlament da uđeš. Da li je to sledeći korak?
Šalu na stranu, želim ti puno sreće i uspeha kod ministra.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:50 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

Dragi moj Vračarac, Krugolina je bila VIP mnogo pre nego što je uopšte počela da piše u Potpalublju.
Evo ti korpus delikates dole niže.
A pitanje za tebe je: ko je sa mnom na slici?
Ako ti - od svih blogera - ne budeš znao, duboko ću se razočarati!



PS: Kakva politika te spopala? Što bih u politiku? Pa, astrologija je tako mnogo praktičnija od bilo kakve politike, čoveče!
vishnja92 vishnja92 13:55 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

A pitanje za tebe je: ko je sa mnom na slici?

jel smem ja, jel smem ja?
ne?
dobro. vracarac.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:58 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

Višnja, dušo - ti znaš???????
antioksidant antioksidant 13:58 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

ko je sa mnom na slici?

brajan laudrup
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:01 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

antioksidant
ko je sa mnom na slici?brajan laudrup


Brijan se izgovara pravilno. Brijan Laudrup.
Eto, preteče Vračarca...

Višnja, sunce, ne mogu da verujem da si i ti znala?
Kako to???
antioksidant antioksidant 14:04 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

Kako to???

malasneki malasneki 14:07 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

jel to Mr Buduci krugolina :))))))))))
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:10 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

malasneki
jel to Mr Buduci krugolina :))))))))))


Neeeeeeeeeeeeee!!!!!
malasneki malasneki 14:12 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

ma ja to zbog ovoga ...rup :) mada uh dobar dasa i ovaj

i da, jel treba pojacanje? :)
vishnja92 vishnja92 14:14 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

Višnja, dušo - ti znaš???????

naravno da ne znam. mislila sam da je Krle :)
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:20 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

E, sad mi je lakše... već sam se bila zabrinula za tebe, pravo da ti kažem)))))
vishnja92 vishnja92 14:27 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

hehe....nema sanse :)
bezi sad, spremaj se, iskljucuj blog podhitno!

mislimo na tebe i drzimo palceve:))
antioksidant antioksidant 14:33 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

hehe....nema sanse :)

e sad sam ja razocaran
vishnja92 vishnja92 14:39 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

pa kad nemam pojma s fudbalom, sta je tebi :)))
rekoh tamo negde - meni utakmice nesnosno skripe pa ne mogu da podnesem. imaju potpuno pogresan zvuk.

nemoj da budes razocaran, sad ne znam kako to da ispravim :(
?
:)
antioksidant antioksidant 14:43 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

pa kad nemam pojma s fudbalom, sta je tebi :)))

salim se

mada ja gledajuci gornju sliku sve vreme razmisljam na kom su se skupu njih dvoje nasli?

obrati paznju da su isto obuceni a ni krugolina ni brijan mi ne deluju kao ljudi koji pristaju na uniformisanje
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:44 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

obrati paznju da su isto obuceni


Slučajno.
vishnja92 vishnja92 14:46 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

ti jos viris u blog?
:)
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:47 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

Pomalko.))
Zavisnost, hebiga!
antioksidant antioksidant 14:47 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

Slučajno.


ma da. slucajno
j.bre j.bre 15:16 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

antioksidant
obrati paznju da su isto obuceni a ni krugolina ni brijan mi ne deluju kao ljudi koji pristaju na uniformisanje


E to sam i ja primetila :)

Uvek sam se divila frajerima koje "nije strah" i znaju kako da na sebe metnu roze i pri tom ne izgube na muskosti. Danas to i nije tako neobicno, ali u moje vreme... :)))

Poznavala sam jednog Splicanina. Zvali su ga Ajkula - zato sto se bavio plivanjem, a, verujem, i zbog nekih drugih aktivnosti. Nosio je pink majicu, izbledele farmerke, pink starke i onako preplanuo i k'o izvajan, izgledao da se smrznes! :)
vracarac92 vracarac92 15:49 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

A pitanje za tebe je: ko je sa mnom na slici?
Zakasnih
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:08 29.10.2008

Re: Lepo napreduješ

A znao si?
vracarac92 vracarac92 08:59 30.10.2008

Re: Lepo napreduješ

A znao si?
Da budem iskren - nisam bio siguran. U malom mozgu sam sumnjao na njega ali....
bik_koji_sedi bik_koji_sedi 08:59 29.10.2008

...

Ja vas sad sve pozivam da nam date svoje savete, predloge, sugestije i pitanja za ministra.

оштро гледај, а оштро беседи :)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:00 29.10.2008

Ne dajte mu tamo da vrda!

On ce potvrdno da klima glavom i da se slaze da biste ga ostavili na miru.
Daje mu se neki rok da nesto ,makar sitno, preduzme,tek da vidimo da se nesto zbiva,
a ako nista ne bude,opet dreka.
U krajnjem slucaju peticija za njegovu smenu :))))
rayzippo rayzippo 09:09 29.10.2008

Re: Ne dajte mu tamo da vrda!

cestitam krugolina na upornosti..
za cigaretle ne brini,odmenicu te dok si na sastanku...')))
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 09:07 29.10.2008

Krugolina

SAD KOMOTNO MOGU DA SE NAPIJEM :) ( TACNIJE, SUTRA UJUTRU ), A ONDA, KAD SVE POCNU DA SPROVODE (AKOBOGDA ) ONDA CU SVAKI DAN DA SLAVIM.

JEDVA CEKAM DA VIDIM, CUJEM REZULTATE! IDEM DA RAZGLASIM :)
dboki dboki 09:08 29.10.2008

pripreme

ponestie neku dokumentaciju sa sobom (ok, gdin tomica mozda ima net u svom kabinetu, al' nesto mi se ne cini da cete da sedite vas cetvoro -petoro oko njegovog lap topa i surfate po blogu i majkahrabrost.com). a i nekako ozbiljnije deluje.
nista snishodljivost (neko je svojevremeno prokomentarisao one prve poruke upucene ministru da su previse "mlake" -krugolina U PRAVU STE i IMATE MASOVNU PODRSKU -budite sve vreme ubedjeni u to!

a sad se vratite na odabir garderobice ;-)))

je l realno da u cetvrtak oko 11, pola 12 ocekujemo raport sa sastanka )))))))))))))))

drzim pesnice, smao napred!
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:05 29.10.2008

Re: pripreme

je l realno da u cetvrtak oko 11, pola 12 ocekujemo raport sa sastanka )))))))))))))))


Čim pre bude moguće, čim pre...
antioksidant antioksidant 09:09 29.10.2008

.

pazite se. tomica je slatkoreciv. kad ga slusas na ranu da ga stavis. ti nemoj da gubis kontrolu. spremi na papiru listu teza kako ces da vodis razgovor. ti vodi razgovor. b92 je tu radi sminke, svoje reklame i da bi tomica ozbiljniji. doktor m neka bude prevodilac kad tomica krene medicinski mambojambo u cilju da isprica puno a ne kaze nista. njegovo je samo da kaze to (a da razume sta je to) nije bitno. pricamo o tome sto skoro svaka porodilja iz srpskog porodilista jedva ceka da pobegne i sto izlazi kao zgazena i ponizena. ne pristaj na pricu o finansijama. to je prica bez kraja koja nista ne znaci. napravi listu prioriteta i ne skaci sa teme na temu. moj predlog:
1. higijena/cistoca (bubasvabe u toaletima nisu etkost - mada ih redovno ubijaju)
2. pomoc (ali prava pomoc i psiholoska i fizicka) oko dojenja u prvim danima. taj rat se dobija ili gubi u prvih 48 sati po porodjaju. sve ostalo je slag na torti a mi ni jaja (tj mleko) nemamo.
3. insistiraj da bude jasno da su lekari i sestre tu zbog porodilja i dece a ne oni zbog njih (bez obzira na 500 eura koji se razmenjuju - ali tih 500 eura ne pominji - to je mina za razvodnjavanje razgovora)
za kraj insistiraj da mesecno na sajtu ministarstva objavljuje izvestaj o temi a b92 pozovi da ga isprozivaju ako to ne uradi.

ako se setim jos poslacu

pozdrav

ps - ne pominji cigarete samo ces gubiti vreme, mada je mozda interesantno iznervirati ga na tome. nisam pametan. ti odluci. ako si u stanju da se iskontrolises a njega da iznerviras moze biti korisno
yanjing yanjing 09:21 29.10.2008

Re: .

Ovo su super predlozi!
Posebno za razvodnjavanje - sto je ako se u obzir uzme katastrofa od zdravstva koju imamo realna opasnost. Znaci strogo humanost (postovanje) i savremene metode - anestezije, dojenje i druge konkretne stvari vezane za sam cin porodjaja i boravak u bolnici.

Jedino mislim da je to sa buba svabama mozda too much, tj da se stavi negde na kraj - mislim puno je bitnije da svako moze dobiti epidural, da nauce zene kako da doje, da se ophode sa postovanjem, mislim kada bi sve to imali i da naletis na neku bubu ne bi bio toliki problem...

(ps. ja se nisam mnogo petljala u ove blogove jer nisam radjala, ali sam ih zato sve pazljivo iscitala, posebno me razbilo ono Ausvic iskustvo - spavaj gola u krvi i ne talasaj, ali ne mogu da ne prokomentarisem koliko sam odusevljena sto se stvarno postigli nesto i naterali ih da se jave i reaguju. You made my day!)
dragan7557 dragan7557 10:14 29.10.2008

Re: .

3. insistiraj da bude jasno da su lekari i sestre tu zbog porodilja i dece a ne oni zbog njih


Ova sitna činjenica ministeru svakako nije poznata, jer živi na Marsu jel', a naravno da ga treba upoznai sa ovako važnom stvari ?????
(bez obzira na 500 eura koji se razmenjuju - ali tih 500 eura ne pominji - to je mina za razvodnjavanje razgovora)

Kakva bre mina, upravo na tome treba insistirati jer je korupcija prešla svaku meru a ministar je odgovoran i pozvan da je iskoreni - to jeste posao njegovog ministarstva i njega samoga.
Obilaženjem pominjanja korupcije oko koje se najvećim delom i vrti cela stvar samo LAŽETE same sebe i kreirate uslove za njeno dalje postojanje.
(bez obzira na 500 eura koji se razmenjuju - ali tih 500 eura ne pominji - to je mina za razvodnjavanje razgovora)

Ovo što ste napisali je skandalozno i poražavajuće te bi moderatori zbilja trebali da spreče ovakve nebuloze.

Dalje pitam se imali ko na ovom blogu ko je ikada sreo bilo kog ministra ili državnog sekretara, osim dame koja
sedi u skupštini.
Pošto sam sam u toku radnog veka sretao mase državnih sekretara i ministara raznih država pa i Srbije onda ću vam dati i neke savete iz ličnog iskustva.
Kad se daje intervju u prisustvu kamera u kabinetu ministar će pokušati da izlozi svoje gledanje po principu što babi milo... Potom će se "osvrnuti" na "mnoge stvari" koje smo uradili, gde se mi odnosi na vladu u kojoj je član a nikako na njegovo ministarsvo. Naravno uz konstataciju da je mnogo urađeno ide i konkluzija da još Mnogo toga ostaje da se uradi, kao i tvrdnja da će se On lično založiti itd.

Ministri uobražavaju da su mnogo zauzeti (najveći deo zauzetosti se odnosi na opstajanje na vlasti) i naravno dobro trenirani da izbegavaju konkretna pitanja od kojih zavisi rešenje, posebno ona koja su vremenski ultimativna i kao takva vremenski uslovljena.

Pitanja i zahteve (osobito korupciju) jasno koncipirajte i držite se teme nikada ne dozvoljavajući da vas sagovornik bilo kakvom upadicom skrene sa iste, što je veoma lako za iskusnog političara.
Inicijativa mora da bude stalno u vašim rukama jer vi ste taj koji nešto hoće, prepustite li ministru inicijativu konferencija će biti zlo/ upotrebljena za ličnu promociju (kamere) ministra i hvalu postignutih rezultata njegovog kabineta i naravno njegove partije i vlasti a vi ćete ostati praznih šaka ili rukava.

Svojevremeno sam pisao o teoriji argumentacije (čini mi se kod Maljkovića) i ceo blog usmerio na sasvim drugu temu kako bih pokazao da je to moguće. Ministrov poziv nije u referentnom kadru poboljšanja stanja već već navedene šanse za javnom promocijom i pojavljivanjem u javnosti, samo naivni veruju političarima.

Pravilo je da se buka oko teme smiri a bukači ( u ovom slučaju blog B92) smiri i jasno pokaže pravičnost i bavljenje ministarstva i ministra sa temom a sve to služi kao opravdanje za nečinjenje i/ili propuste za koje odgovornost snosi dotični i na kraju sve pretoči u pozitivno stanje iz koga ministar izlazi kao pobednik u nešto zamagljenih obećanja
sa isrpnom dozom "shvatanja" problema za koje obećava da će njegov resor nešto uraditi dok se konkretne forme
izbegavaju a rešenja se stavljaju u izgled (dogledno vreme i sl.)

Kuku mene, šta ću da obučem??

Farmerke i majicu. Kada nisu na dužnosti ministri su odeveni kao i vi (najbolji primer Dušan petrović) kao ministar crni sako i plave farmerke, takođe i Tadić a i Dž. Buš.
Niste na strašnom sudu a ministri su najobičniji ljudi kao i vi sami te nemojte preterivati sa tremom. Nije vas na razgovor pozvao Sveti Petar već najobičnije ljudsko biće ispred koga stoji fasada vlasti i ništa drugo.
nista snishodljivost (neko je svojevremeno prokomentarisao one prve poruke upucene ministru da su previse "mlake" -krugolina U PRAVU STE i IMATE MASOVNU PODRSKU -budite sve vreme ubedjeni u to!

Ovo sam ja napisao kako bi Krugolina shvatila da nema posla sa Nadprirodnom pojavom Ministar već sa čovekom od krvi i mesa koji ne ujeda i ne bije. Snishodljivost (rajetinski mentalitet) nas je doveo do ovog stanja (još uvek je glavni način ophođenja prema "autoritetu" te treba da shvatite da je ministar službenik kao i svaki drugi koji je tu vašom voljom a ne zbog svojih nekakvih nad prirodnih osobina.
dragan7557
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:56 29.10.2008

Re: .

Ovo sam ja napisao kako bi Krugolina shvatila da nema posla sa Nadprirodnom pojavom Ministar već sa čovekom od krvi i mesa koji ne ujeda i ne bije. Snishodljivost (rajetinski mentalitet) nas je doveo do ovog stanja (još uvek je glavni način ophođenja prema "autoritetu" te treba da shvatite da je ministar službenik kao i svaki drugi koji je tu vašom voljom a ne zbog svojih nekakvih nad prirodnih osobina.
dragan7557


Ih, ma zna to Krugolina, kad vam kažem, verujte mi.

Jesam ja onomad rekla "ko sam ja da ministru", ali to sam tada bila samo ja sa svojom pričom.
Sad imam potpise na peticiji, imam žene koje su ispričale svoje priče, imam iza sebe ljude koji žele nešto da se promeni. Nisam samo ja u pitanju.

Rukovala se Krugolina u životu i s po kojim predsednikom i potpretsednikom države, pa i nobelovcem... neće Krugolina da ucvika od Ministra - ništa nema da se brinete, kad vam kažem!
dolybell92 dolybell92 09:12 29.10.2008

Ne mogu da verujem

da li to možda znači da sav tvoj angažman neće imati tužan kraj ?

Ako imaš tremu, popij nešto lahko za smirenje, a usput...
napravi papir sa konceptom.. nemoj da bi nešto preskočila,
i slobodno ga stavi ispred sebe... da te razgovor ne odvuče
na neku drugu stranu ... nešto kao kratak podsetnik...
onako baš se spremi za razgovor... nemoj da ideš samo na osnovu
sećanja ... posle može da ti bude krivo što si nešto preskočila
da pitaš, kažeš... i tako to....

Volela bih da uspeš i da ti naša podrška bude od koristi...
To je u četvrtak ... misliću na tebe
(Razumem te, ajd sad, malo si euforična ... taman će te to proći )
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:14 29.10.2008

Re: Ne mogu da verujem

Ako imaš tremu,


Ja sam operisana od treme.
U javnosti nastupam od 6. godine života.
Za to ne brigam uopšte.)
dragan7557 dragan7557 10:25 29.10.2008

Re: Ne mogu da verujem

U javnosti nastupam od 6. godine života.

Nastupi u javnosti nemaju nikakve veze sa konferencijom u kojoj treba da učestvujete a da imate tremu tostiji
pogledajte šta ste mi odgovorili u vašem bivšem postu "ko sam ja da ministru..........."
Ako se vaša primedba odnosi na kamere onda je to druga stvar.
Mnogo uspeha i ne zaboravite da predstavljate sve majke Srbije što jeste velika odgovornost koja nosi kon normalnih ljudi ( i kod samih ministara) tremu jer je uspeh nepredvidiv..
dragan7557
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:06 29.10.2008

Re: Ne mogu da verujem

da li to možda znači da sav tvoj angažman neće imati tužan kraj ?


Nadamo se najboljem...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:13 29.10.2008

Ko je Urednica bloga ?

Predlazem da uradis horoskop ministru i da mu procitas ama bas sve sto mu je u zvezdama zapisano.
Ne bi bilo lose da i Urednici bloga kazes sta joj u zvezdama pise. Kamermanima ne moras, oni ce verovatno biti zauzeti snimanjem i mozda nece moci da isprate pazljivo to citanje iz zvezda.

urbanosaurus2 urbanosaurus2 10:35 29.10.2008

Re: Ko je Urednica bloga ?

Ko je Urednica bloga ?


eee i mene je to pitanje ranije muchilo... :]
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:31 29.10.2008

Re: Ko je Urednica bloga ?

eee i mene je to pitanje ranije muchilo... :]

Zao mi je da vas je to mucilo, ali mi je drago da je to bilo ranije.
Nego, da ne trolujemo....
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 09:15 29.10.2008

nisam stigla

svoju horor pricu da prevedem na srpski
ali bice ih jos
mozda bi trebalo gradjansku inicijativu, to jest osobe koje pomazu zenama spram institucija uvesti u bolnice
ja licno sam se tako izvukla zahvaljujuci solidarnosti drugarica
Unfuckable Unfuckable 09:15 29.10.2008

Pitaj ministra

da li smo baš morali da "odvalimo"cyberspace ovde i okolo, edabi se on smilovao da reaguje ?
Pitaj ga da li je ignorisanje produktivno ?
To za početak.
A onda traži da ti svojim rečima definiše pojam bele kuge : jel to pojava, bolest, šta je to ?
Pa onda malo brojke - da vidimo gde se to Srbija kreće - gordanac je već rekla da JESMO nerazvijeni, ali za razliku od takvih - nama priraštaj opada. Pa kad uvidimo gde se Srbija kreće - neka Ministar da svoje viđene uzroka TOGA (što bude definisao belom kugom). Pa ako počne da se zavitlava o stresu i siromaštvu ljudi - vi lepo ustanite i krenite na vrata.
A ako bude konstruktivan pa uzme u obzir i stanje u porodilištima kao uzrok - vi ga pitajte šta misli da uradi po tom pitanju. Kad počne da priča kako je već počelo da se radi vi ga onda pitajte što vas je zvao ili još bolje - zveknite mu podatke iz 2007 i 2008 - da baš ne ukopavate odmah čoveka sa rezultatima tokom celokupnog njegovog mandata od milijun godina. Ako počne da priča o parama vi ga pitajte kakve veze pare imaju sa vaspitanjem i pristojnošću.
Pitajte ga, takođe da li je nekada video pojavu da koza čuva kupus - to u vezi pacijentovog advokata i tražite mu rezultate te akcije / štajeveć : koliko prijava - koliko procesuirano i sankcionisano, pa neki procenat da iznese.
Da skratim priču : oštro i na ivici faula. Naročito obratiti pažnju na situacije kada se kamere isključe. Zato je bolje insistirati da kamere sve vreme rade. Bar će biti - toplije ; )

ah da - zaboravih najbitnije a što obično kažem za ovakve situacije :
Pobednik je onaj koji veruje u pobedu.
Ali ti to ionako znaš : )
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:48 29.10.2008

Re: Pitaj ministra

Potpuno se slazem da nesto zapinje oko shvatanja bele kuge kod nasih politicara.
Skoro je bila reklama nekog ministarstva za poboljsanje nataliteta.Neko baca igracke ne otpad,
a glas u pozadini kaze:'Ako stopa nataliteta u Srbiji ostane na istom nivou, igrackama nece imati ko de se igra'
I tu sad treba plodni gradjani sebi da kazu: 'Jao zaboravih da rodim/napravim dete! Pa sta ce da bude sa igrackama?!'
Propitivanje je neophodno da se vidi ko tu uci napamet,a ko sa razumevanjem.
margos margos 10:20 29.10.2008

Re: Pitaj ministra

I tu sad treba plodni gradjani sebi da kazu: 'Jao zaboravih da rodim/napravim dete! Pa sta ce da bude sa igrackama?!'

:))))))
vishnja92 vishnja92 10:24 29.10.2008

Re: Pitaj ministra

tu sad treba plodni gradjani sebi da kazu: 'Jao zaboravih da rodim/napravim dete! Pa sta ce da bude sa igrackama?!'

ode mi dobrosavljevic u vip listu :)))))))))))))))
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:44 29.10.2008

Re: Pitaj ministra

Crvenim :)
MilutinM MilutinM 22:08 29.10.2008

Re: Pitaj ministra

da li smo baš morali da "odvalimo"cyberspace ovde i okolo, edabi se on smilovao da reaguje ?

A da ga pozoveš da piše na blogu?

Možda bi se malo opustio i "spustio u narod"?
maya.sangoma maya.sangoma 09:16 29.10.2008

nikad nije kasno

Nije vazo kako se tvoja akcija ( i pomalo nasa ) zove, vazno je da se nesto pokrece . Divno ! Neverovatno , kako je ministar brzo reagovao , veliki plus za njega , sto jes jes . Mislim da bi ti i ta odabrana ekipa trebali da se obucete u r o z e ( zar ne ? ) ipak je ovo akcija zene/ a za zene .
A tebi Krugolina , svaka cast !
Spevala sam saljivu pesmicu tebi u cast. Eno je na tvom prethodnom blogu , ali sad cu da je ponovim:

Op cup na kalup
Svi znadosmo
Svi htedosmo
Okreni obrni
Samo je jedna
Peticija Krugoline Borup
lucidalina lucidalina 09:22 29.10.2008

tako se to radi!

Svaka cast. Pustila je i BETA vest o tome, ne znam da li se negde i pojavilo, ali je vazno sto mnogo ljudi saradjuje. Ja bih povela i par beba, ali to bi onda licilo na cirkus. Nije to cilj, pa... bolje samo pametno, a ne emocijama. Krugolina, svaka cast i javite rezultate!
miniko63 miniko63 09:45 29.10.2008

Re: tako se to radi!

Bravo najpre tebi Krugolina a i svim blogerkama i blogerima! Ali nema mesta euforiji. Ono što političari najbolje rade je da se sa svime slože a posle toga ništa ne urade.

Ono na čemu bi trebalo insistirati je:
1. Da se izradi [b]dokument za komunikaciju sa pacijentama, i da se garantuje njegovo sprovodjenje od strane savakog zdravstvenog radnika. Da Ministarstvo napravi paln edukacije zdravstvenih radnika. Još jednom skrećem pažnju na dobar model iz Australije, mislim da bi to trebalo predati Ministru da porouči i da da na raspravu Lekarskoj komori.
2. Da savaka bolnica uvede anketu za pacijente sa primedbama i sugestijama (pohvalama) pacijenata koja bi se dostavljala direktoru klinike. I da se njeni rezultati objavljuju na oglasnoj tabli bolnice (ako ne zanaju da je naprave ja ću da im je napravim)
3. Da se napišu protokoli za lečenje ( kako sam saznala od jedne divne doktorke u Srbiji su to nepisana pravila, ona mi je još i rekla da se protokoli lecenja menjaju u skladu sa tim kako napreduje nauka, terapije prate nova medicinska dostignuća.
4. Da se o celom toku akcije redovno obaveštavju mediji
Eto toliko mi pada na pamet za sada!
Spiridon Spiridon 09:31 29.10.2008

svaka cast

Zvuci bezveze, ali sam bio siguran da ces zatalasati puno dalje on bloga b92.

poz

Spi
gagas77 gagas77 09:32 29.10.2008

jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

brawo draga..jeeee
prekjuce????
pa sta si cekala bwre do sad..cccc..

sa srecom u svakom slucaju...
ako treba i napucaj ih..bas kao prava kengurica :)))))
ivana23 ivana23 09:32 29.10.2008

Svaka cast na upornosti

Samo da pozelim uspesan sastanak, saveta vec ima dovoljno... :)))

ne.nevena ne.nevena 09:37 29.10.2008

Ovo je samo pocetak!

Bravo, Krugolina! Neko je morao da bude prvi. Nadam se da ce na sastanku biti sve ok, mada je ministar veliki demagog, i zaista ume da ucutka sagovornika ubedljivim glasom i iskolacenim ocima. Nadam se da cete sve vreme biti svesni da ste ipak podigli veliku prasinu, i da ce Vam to uliti dodatnu snagu.

Pozdrav!
Anjale Anjale 09:39 29.10.2008

Bravo!

Krugolina,
svaka čast na upornosti, istrajnosti i veri.

Samo napred, ja ne sumnjam u tebe, znam da ćeš sve uspešno uraditi. U ime svih nas koje smo prošle teror porodilišta u Srbiji, i budućih mama, kojima će nadam se biti sve lakše i lepše.

Veliki pozdrav iz Niša
omega68 omega68 16:25 29.10.2008

Re: Bravo!

Veliki pozdrav iz Niša

Svaka čast, vraća se vera u građansku inicijativu, veliki pozdrav iz KG
maya.sangoma maya.sangoma 09:42 29.10.2008

sjajan predlog J. Tesanovic



Predlog za inicijativu Jasmine Tesanovic je f a n t a s t i c a n . Ti Krugolina , i taj tim pritisnite ministra za da se menja sve po spisku peticije , koju smo otpisali .
Ali , ovo je nesto drugo: da se zene u Srbiji organizuju da pomazu porodilje u bolnicama - nesto kao PRIJATELJICE PORODILJA .
One bi nadgledale odnos prema porodiljama dok su u bolnici (prvenstveno stiteci ih od nesavesnog bolnickog osoblja ) , a i kasnije , ako im treba neka pomoc .
Ovo sam morala da malo osvetlim ( mislim na f a n t s t i c a n predlog J. T. ) da slucajno u mnostvu predloga ne ostane ne primecen .
Ja cu uraditi sve sto mogu na ovoj razdaljini ( trenutno nisam kod kuce ). Ko ce se prihvatiti posla na licu mesta ?
miniko63 miniko63 09:53 29.10.2008

Re: sjajan predlog J. Tesanovic

Da dodam...ima mnogo nezaposlenih medicinskih sestara! Možda ih pozvati da se uključe u smislu volontera...to će im biti sjana preporuka za buduće zaposlenje!!!! S tim da se to stavi u zakon...nešto tipa poželjno 3-mesečno volontiranje u bolnicama što se ima tretirati kao prednost pri zaposlenju!!!!
malasneki malasneki 09:43 29.10.2008

Bila vesti i u "24sata"

Nisam mogla da verujem kad sam procitala, kad stignem prepisacu :))))
U svakom slucaju samo napred i svaka cast!
Posto radim u doticnoj zgradi (tj mislim da je i to Ministarstvo tu) slobodno me zovite kao podrsku ako zatreba, ili posle mozemo da odemo na kafu i prelistamo rezultate
maksa83 maksa83 09:55 29.10.2008

teorijska priprema

Ovde:

Fallacies

ti je opisana većina verbalno logičkih zamki koje dripci vole da postavljaju u nadgornjavanjima. Neki put ljudi to rade i nesvesno, da odbrane svoju tezu. Profi političari to rade svesno i namerno. Ako stigneš, prouči.

Pitaj ga i zašto je nezvanična doktorska tarifa za porođaj skočila sa 250 EUR na 500 EUR (bez epidurala), kada nema značajne inflacije. Nemoj se šokirati ako kontrira time da je je skočila i cena potrošačke korpe pa i doktori moraju da koriguju svoje cene
margos margos 10:32 29.10.2008

Re: teorijska priprema

Pitaj ga i zašto je nezvanična doktorska tarifa za porođaj skočila sa 250 EUR na 500 EUR (bez epidurala), kada nema značajne inflacije. Nemoj se šokirati ako kontrira time da je je skočila i cena potrošačke korpe pa i doktori moraju da koriguju svoje cene

Ako sam dobro ukapirala, Maksina žena se porađa uskoro - znači ovo je vrlo akutno pitanje - trenutno stanje na tržištu mita. Zato je i važno. Jer ovih dana se takođe žene porađaju.

Pripretiti nastavkom objavljivanja iskustava sa nazivima bolnica, lekara, sestara i insajderskim snimcima (što si i planirala). Na taj način će se najbrže videti koliko je akcija ozbiljno shvaćena i kako na terenu - u porodilištima - se odnos prema trudnicama i porodiljama menja.

Jer kao što si mnogo puta ponovila, ako problem nisu pare, nego ljudi - nema prepreka da se rezultati vide odmah.
Srećno!:)))
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:12 29.10.2008

Re: teorijska priprema

Jer kao što si mnogo puta ponovila, ako problem nisu pare, nego ljudi - nema prepreka da se rezultati vide odmah


Ključ ključa!
tajcica92 tajcica92 09:56 29.10.2008

krugolina

svaka cast...ako treba pomoc tu smo...cekamo post posle sastanka sa veeelikim nestrpljenjem...:)
maya.sangoma maya.sangoma 09:58 29.10.2008

jao, jao

jao , izvinjavam se -stamparska greska -nije " ...koju smo otpisali " nego treba "koju smo potpisali " ,
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:04 29.10.2008

konacno

svaka cast na uspehu.

zadovoljan stanjem, a bez namere da zvucim kao nadrogirane pitije ili onaj starac na stepenicama rimskog Senata, ali - cuvajte se komisija! (I martovskih ida!)

Bude li vam ponudjeno formiranje komisije odbijajte kako znate i umete...

Bolje i sve da ostane isto nego da se oformi the komisija.

ibidem za "proaktivne" predloge osnivanja radnog tela, evaluacionog odbora i svega ostaloga sto ce se skupljati na elaborativnu nakanu...

Znate vec - Komisija zaseda u cilju donosenja nacrta akcionog plana osnivanja nacionalnog saveta, koji se, pak, skuplja radi definicije prioriteta i preduslova neophodnih za osnivanje Drzavnog komiteta za izradu strategije osnivanja medjuvladinog Sekretarijata za najhitnije resavanje pitanja formiranja Medjuministarskog pododbora za procedure, predstavke i zalbe u slucaju osnivanja Interparlamentarne komisije za postizanje predloga Kadrovskoj komisiji za imenovanje clanova odbora za hitnu akciju ...

kapirate vec

Krugolina Borup Krugolina Borup 14:08 29.10.2008

Re: konacno

Bude li vam ponudjeno formiranje komisije odbijajte kako znate i umete...


))))
Pa, ne znam - ja tražila Radnu grupu u peticiji.
Jel' to isto što i komisija ili nije?
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:24 29.10.2008

Re: konacno

Krugolina Borup
Bude li vam ponudjeno formiranje komisije odbijajte kako znate i umete...


))))
Pa, ne znam - ja tražila Radnu grupu u peticiji.
Jel' to isto što i komisija ili nije?


kao i svugde u ostalom svetu, komisije sluze samo za stvaranje privida da se nesto radi...
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:38 29.10.2008

Re: konacno

komisije sluze samo za stvaranje privida da se nesto radi...


A ako komisiji nametnemo Nadzorni organ?
MilutinM MilutinM 22:10 29.10.2008

Re: konacno

A ako komisiji nametnemo Nadzorni organ?

Bolje je pustiti ih da formiraju svoju komisiju, a biti tu sa strane kao gradjanska svest i kontrola
vishnja92 vishnja92 10:09 29.10.2008

drz se

Krugolino :)
maya.sangoma maya.sangoma 10:10 29.10.2008

minko63

Dobar predlog , ali ja ne verujem medicinskim sestrama ni kad su ucenice . Mislila sam nesto drugo : da zene sasvim drugih struka volonterski pomazu porodiljema na terenu , tj bolnicama ,po nekoliko sati nedeljno , na primer . Zato treba organizovati mrezu volonterki itd itd .Sta mislite ?
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 10:15 29.10.2008

Re: minko63

Krugolina čuvaj se i pazi ..

...Jer obično najgrlatijima iseku glasne žice....

Zato i jeste ministar, svi oni rade u korist sebe i država, a država je jedino njihova majka !

Nama je gora od najgore maćehe... sem u vreme izbora....

...A sad nema nekih izbora jel da, sad su najjači...

SRETNO.... I uključi tajni diktafon...., zlu ne trebalo....
miniko63 miniko63 10:51 29.10.2008

Re: minko63

Slažem se mislila sam na mešovite grupe! Volonterke i medicinske sestre zajedno. Možda se setrice potrude da se dokažu zbog budućeg posla. Ujedno bi se i same edukovale i sutra bile onakve kave treba da budu!
medjutim92 medjutim92 10:25 29.10.2008

Skidam kapu...

Samo udrite, i ne stedite ministra! Ako za 8 godina tamo nije svestan problema koji postoje, a sta onda trazi na tom mestu?
Budimac Budimac 10:30 29.10.2008

Ko

kuca otvoriće mu se!
Samo napred i drž' se!
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:13 29.10.2008

Re: Ko

Ko kuca otvoriće mu se!


a krugolina kucala za sve nas. hvala.

urbanosaurus2 urbanosaurus2 10:31 29.10.2008

preeedlog...

proshiri inicijativu i povezi se sa ljudima koji rade portal bebac.com...
secash se one peticije za ukidanje pdva na bebi opremu...

kad je inicijativa neka bude inicijativa... :]
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 10:44 29.10.2008

Re: preeedlog...

Kaži mu samo da su zdravstvene ustanove onakve, kakav je i on čovek!

Ako je moje dete loše to je naučilo od mene !!!

Osam godina nije mala stvar, a on dozvolio da se skoro SVE trudnice žale na uslove, osim njegovih prijatelja...

Da ne ulazimo u dublje probleme?

Pitaj ga da li su mu doktori ugradili neki implatant u mozak kad može sve ovo mirno da gleda

Nećeš mu ništa novo reći sve on zna?
On je plaćen da napravi od naroda budale....


Žao mi te je koliko ćeš biti razočarana,.....

joel joel 11:24 29.10.2008

Re: preeedlog...

Draga Krugolina,
strasno je kako se poradjamo i kakve su bolnice. Meni je bio zanimljiv odgovor mog muza na to pitanje - zasto je to tako, a mozda ce ti to reci i dragi nam Dobrica

- ako je sve u drustvu jadno nepravedno siromasno i sadisticki orijentisano prema pojedincu, zasto bi u bolnicama, pa i tamo gde se zene poradjaju bilo drugacije
- u bolnicama je sve organizovano kao u VOJSCI - ne zove se dzabe NARDONI FRONT - FRONT!!!
a u vojsci znamo kako je sve organizovano - surovo i kora da se postuje autoritet jaceg i glavnijeg, ma kakve se imbecilne stvari desavale, ili bas zbog toga

Dakle, drage porodilje, kad idete da se porodite, idete na FRONT! To se ne zna unapred... ko prezivi - pricace. Sigruno ce biti iznenadjen, ukoliko nije Ceca Raznjatovic, koja je, da bi se porodila, pametno izgradila svoj sprat za svoja zlatna jaja. To su prave mere opreza ! Nije dzabe tako uradila.

Pitaj ga da li su moguce donacije Narodnom Frontu i drugim porodilistima - recimo u novim spavacicama - ne znam zasto su spavacice za zene bednije od zatvorskih uniformi - mislim da i najsiromasnija zena ima pristojniju spavacicu - da li je to psiholoski momenat tipa - SAD SI U SAMICI, KUKALA TI MAJKA, PLATICES STA SI ZGRESILA I NEMA TI MRDANJA, BEDNA PORODILJO!
zasto zenama koje dolaze na porodjaj naredjuju da donesu KONAC KOJIM CE IH SITI!!! I ja sam taj skupoceni konac drzala u ruci, kupila sam ga po narEdjenju. Zenu koja nije imala pare da to kupi NISU SILI!!! Moz misliti! Ostavili su je tako pocepanu! * to mi je bilo kao u Monti Pajtonu, ali sa divnim realnim tragicnim posledicama

Da li se zna koliko se puta u toku godine SVAKO porodiliste jednostavno zatvori zbog opasnosti od epidemije - mnogo! To znaci da su uslovi nehigijenski i velika opsanost od sepse i za porodilje i za bebe. To je blo skoro kobno po moju bebu. Hvala bogu da je prezivela! A za infekciju na porodjaju hteli su da optuze MENE! Ja nisam imala nikakvu infekciju. Stvano su logorasi!

Zasto sestre s GADJENJEM gledaju na zene koje su legalno uzele epidural! Nece da im pomognu nista oko epidurala, vec s visine kazu - nek to uradi tvoj anesteziolog! Eto, to je opste mesto. Iako se sve te sestre poradjaju s anestezijom kakvu hoce, one ustvari na taj nacin izrazavaju svoj protest prema anesteziologu koji MOZE da uzima mito na tom mestu... a ONE JADNE OSTAJU BEZ KINTE!!!

Nemoj da mnogo pricas o cenama podmicivanja... jer ne verujem da ce tu nesto da se promeni, moze samo gore da se napravi. Dodatno placanje je u ovom slucaju samo slamcica za koju svaka jadna porodilja ipak moze da se uhvati... pa i to je nesto. Ovako ce da se bace na to pitanje mita... mita ce ipak biti... a svako ce svakog mrzeti i samo ce jos gore da se desava.

Treba predloziti da doktori i sestre koje se bave porodjajem mogu, u zavisnosti od KNJIGE UTISAKA PACIJENTKINJA da se mesecno nagradjuju - ukoliko su super i ljubazni, da se osnuje fond u kome bi se davalo za izuzzetno ljubaznog doktora/ sestru. Naravno, i ovo ce biti podlozno korupciji... ali mozda je neka pozitivna, a ne restrktivna metoda,.. posto su doktori i sestre zaista potplaceni u svom legalnom obavljanju posla.

Zbog svog iskustva sa FRONTA u Narodnom frontu sam se bavila mislju da napisem knjigu o tome. Mislim da je ova akcija preko bloga ustvari odlicna stvar, jer ima vise efekata nego sto bi imala moja knjiga. Knjiga zalosnih dogadjaja. Uzas!
margos margos 14:14 29.10.2008

Re: preeedlog...

Zbog svog iskustva sa FRONTA u Narodnom frontu sam se bavila mislju da napisem knjigu o tome. Mislim da je ova akcija preko bloga ustvari odlicna stvar, jer ima vise efekata nego sto bi imala moja knjiga. Knjiga zalosnih dogadjaja. Uzas!

Upravo bih povezala ovo tvoje svedočenje sa onim što je Healer dole napisao - traumatizacija je merljiva i validna kategorija - i o njoj su svedočile sve žene svojim komentarima i prilozima. I ona, kao takva, može biti vrlo jak stub čitave promene stanja u porodilištima koja zahtevamo.
Healer Healer 10:40 29.10.2008

Čestitke :)

Hladne glave, jasno i koncizno.
Neće biti vremena za razvodnjavanje priče i padanje u 'vatru' (a, ti to umeš) - biće 'provokacija', to je sigurno.
Ispred sebe siže razgovora - jasan plan.
Jasan dogovor sa 'saradnicima' ko kada govori i šta poručuje.

Posledica svih iskustava, o kojima je pisano, je TRAUMA.
To je nešto što je merljivo i dovoljno jak argument - iskoristi ga mudro.

Držim fige za dobru stvar!
trener92 trener92 10:52 29.10.2008

Re: Čestitke :)

vidomir pavlovic

.
On je plaćen da napravi od naroda budale....
!!!
Ako je ministar pročitao sve tvoje tekstove, onda mu jasno sa kim se sastaje. Zato samo oštro.
Sve najbolje.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:14 29.10.2008

Re: Čestitke :)

Posledica svih iskustava, o kojima je pisano, je TRAUMA.


Upravo tako.
Majke treba, s bebama u naručju, da iz porodilišta izlaze nasmejane i pune lepih uspomena, a ne plačući i istraumirane.

Hvala Healer na podršci.
margos margos 14:17 29.10.2008

Re: Čestitke :)

Majke treba, s bebama u naručju, da iz porodilišta izlaze nasmejane i pune lepih uspomena, a ne plačući i istraumirane.

Upravo napisah iznad nešto slično - šta je merljivo, kao uostalom i ti osmesi na kraju koje priželjkujemo. I to brzo.:))))
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:47 29.10.2008

Samo uporno, pravo u njegovo lice!

Naravno da se pridruzujem onima koji salju iskrene cestitke. Nisam iznenadjen, akcija koju spretno vodis, Krugolina, makoliko sa elementima "ulicarske frke" - nije mogla da bude ignorisana.
Mada priznajem da nisam do kraja pratio tvoju akciju (sa silnim prilozima), jer je prevazilazila moje mogucnosti a i interesovanja, uvek mi je drago kada vidim nekoga ko se bori.
Znajuci ko je ministar zdravlja, znajuci dosta o funkciji drzavnih funkcionera, mislim da ovaj susret treba iskoristiti tako sto ga treba izbombardovati dobrim pitanjima i predlozima. Ne ocekujte da vam odmah daje prave odgovore, nije on toliko inteligentan da brzo reaguje a nije ni fer to od njega traziti. On kao samoodbrambeni mehanizam ima ideju da saopsti kako ce on "oformiti strucnu komisiju" koja ce sve predloge strucno da prouci... Neka, i to treba prihvatiti.
Stoga, moj predlog jeste da se dobro pripremite, rekonstrukcijom onoga sto ste vec imale i pokazale do sada i sve to ministru sasuti u lice... na fin ali ubitacan nacin. Ne obracajte paznju na njegovu kurtoaziju i 'urodjenu finocu' koju ce vam nuditi - vasa misija je da TRAZITE da se stvari promene na bolje. Ne obracajte paznju na njegove reci (a sigurno ce to govoriti) da slika i nije tako crna kao sto izgleda, bla, bla... Budite uporni, ubedite ga da on nije ni svestan koliko je situacija losa (sto je cesto slika kod ministara koji nisu u prirodnoj vezi sa materijom koju formalno obradjuju - otuda jedan ministar bude ministar za nauku, zatim ministar za energetiku, pa zavrsi kao ministar za verska pitanja, a jedan lekar po vokaciji bude predsednik skupstine a onda preuzme resor gradjevinarstva... ko zna jednog dana ce mozda postati i guverner banke... A sama cinjenica da je on lekar po vokaciji ne znaci da je on dobar ministar zdravlja, mogao je taj resor i bolje da vodi neko ko nije lekar, kao sto vojne poslove bolje vode civilni ministri).
Dakle, Krugolina, sve je u vasem energicnom nastupu, bez obzira kako ce licno g. ministar da deluje. Dobro se potkujte, ostavite mu materijale i trazite od njega da DELUJE.
Jos jednom ti zelim uspeha.
sentinel26 sentinel26 10:49 29.10.2008

Saveti

Krugolina,
Ja ću ti poslati nekoliko savjeta po podne na e-mail (kengurica....).

A sad samo toliko, od ove dvije Kru gore, ona prva da udje na sastanak a ona druga da izadje.

Nemaš razloga za tremu, da bi vladala situacijom, najprije moraš vladati sobom..

Pozdrav.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana