Help

JJ Beba RSS / 02.11.2008. u 18:04

Bitlsi u krugu dvojke


The Beatles - najznačajnija skupina ljudi u mnogim životima.
Šta reci o onima koji su svojom muzikom obeležili mladost nekoliko generacija a svojom pojavom promenili svet?
da su najpopularniji bend svih vremena.
da su ti klinci iz engleske provincije svojim izgledom i pesmama izvršili neviđeni udar na kulturu XX veka - uticali na muziku, modu, umetnost, film, literaturu.
da su šireći ideje ljubavi, mira, imaginacije, slobode srušili  hladnoratovske  zidove u glavama milona ljudi na planti.
da su odavno ušli u legendu.

Ova jesen pripada njima.

U novembru svet obeležava 4 decenije od izlaska Belog albuma

Jednostavno nazvan The Betales svetsku slavu je stekao pod nazivom Beli album ismtara se najneobičnijim The Beatles izadnjem. Objavlen je u njihovoj tzv psihodeličnoj fazi koja je obilovala mnogobrojnim problemima, tenzijama i međusobnim trzavicama: Ringo napušta grupu pa se vraca; ubeđen da ga tretiraju kao pionira, "mlađeg saradnika, Džordž je ljut na Džona i Pola; Džon zahteva da Yoko Ono prisustvuje snimanjima što izaziva veliki bes i Paulovo protivljenje jer su imali dogovor da žene ne ulaze u studio dok rade. Brajan Epštajn je umro. Bitlsi su bili izgubljeni.
U studio ulaze sa saznanjem da su po prvi put sami i da moraju bez ičijeg vođena i kohezione sile koja bi polepila medusobne naprsline (Epštajn je umro a za Maharishi-a se ispostavilo da je lakrdijaš) i uspevaju da se svojom imaginacijom i genijalnošcu, Belim albumom , iz ponora vinu u neviđene visine stvarajući brilijantnu muzičku kreaciju.
Beli album je pokazao i da je njihov producent George Martin, po prvi put bio na pogrešnom tragu: on je želo jedan muzicki čist album, osloboden bitls zafrkancija, dok su bitlsi, naprotiv, želeli da što više muzickih "zajebancija" uđe na album. Smatra se da je upravo to, taj ceo haos u kome su se nalazili pomogao Bitlsima da iskažu sve aspekte svoje muzike. Prvi i poslednji put u muzičkoj istoriji jedna pop grupa uspeva da mešajući rock'n'roll, soul, blues, folk, country, rege ostane voja i sačuva svoj jedinstveni Bitls izraz i zvuk.

U gotovo svim gradovima na svetu koji imaju bilo kakvu vezu sa imenom The Betales održavaju se festivali njima u čast: od nedelje Bistlasa u njihovom rodnom Liverpulu preko New Jersy-u gde se obeležava sećanje na prvi dolazak Bitlsa preko okenana i prvi dolazak u USA, do Indije koja podseća na njihov boravak u Indiji...Na svim ovim festivalima tribute bendovi izvode njihovu muziku, otvaraju se izložbe Bitls fotografija, organizuju se sajmovi knjiga o njima, berze vinila, buvlje pijace na kojima se prodaje sva moguća bitls operma.....

Kad dvojka savije u Dušanovu ulicu, na broju 13, nalazi se klub Atom, iz koga se svakog poslednjeg petka u mesecu Dorćolom ori muzika Bitlsa. Era, Damjan i kompanija čine bend The Bestbeat, tribute Bitls bend, koji svojim izvođenjem muzike Bitlasa vraćaju vreme u nazad u vreme detinjstva, škola, gimnazija a svojim fenomenalno osmišljenim nastupom osvajuju nove generacije klinaca koji svi od reda znaju sve pesme, svaku rec, svaki ton...

Ovaj blog posvecen je njima The Beastbeat-u, prvom i najboljem Bitls tribjut bendu u Beogradu.

 


Od podruma Cavern kluba - do krova zgrade Apple-a, the Bestbeat Vas vode na magično putovanje kroz šezdesete i muziku najvećeg benda XX veka. Svojim dvoipočasovnim programom od preko 60 pesama liverpulskih buba, prvi beogradski the Beatles tribute band ne ostavlja ravnodušnim ni najtvrdokornije the Beatles fanove. Nastupajuci u klubovima, pozorištima, koncertnim
dvoranama, na festivalima i gradskim trgovima, ovaj kvintet pronosi poruku ljubavi, mira i razumevanja koju su milionima slušalaca širom sveta pre više od cetiri decenije podarili John, Paul, George i Ringo..
..
Ovako nas The Bestbeat  poziva  na svirke  sa svoga sajta i my space-a

http://www.thebestbeat.com/index.html

 http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=257424703


I dok ste se u petak na Unfakovom blogu bavili nemanjem slobodnog vremena ja sam u Atomu uz The Bestbeat i vremenski paradoks postajala klinka. Ne samo zbog muzike mog detinjstva već i zbog jako mladog sveta koji se tamo okuplja i koji, neobazirući se na vreme koje kažu  neminovno curi, peva pesme iz nekog, za njih, drugog vremena.

Gledam  tako The Bestbeat koji nikada nisu uspeli da dobiju te jebene vize i odu na neki od gore pomenutih festivala i pokažu kako se i u Beogradu  svira muzika Bitlsa , pa onda se  setim da se  za Nove godine na trgovima Beograda  za velike pare dovode neke grupe bogtepitaodakle dok The Bestbeat i mnogi drugi mali i veliki, poznati i nepoznati beogradski bendovi u sopstvenom gradu čame nepotrebni  ikome,  sem nama koji ih slušamo gde stignemo....Gedam ih tako fenomenalne u u tim Bitls odelima  i stala mi knedla u grlu.

I dok sam se po kišici  pešice Dorćolom vraćala kuci,  razmišljam kako je ovo grad u kome zapravo ništa ne postoji sem ljudi koji  čine neviđen napor da prožive svoje živote što uljudnije.
Prolazeći pored Narodnog muzeja i Narodnog pozorišta skapiram da je sve to  laž, da to ništa nije istinito, da ta kao kultura,  ti fondovi, to sve,  da to ustvari  ništa ne postoji, da je to sve laž, imitacija a  da  je  imitacija Bitlsa  zapravo ono što vredi.

The Bestbeat možete čuti u poslednji petak u novembru u klubu Atom i 4. decembra na velikoj sceni Vuka, povodom godišnjice Lenonove smrti.
I nemojte propustiti ovaj shaw u Vuku: svaki period Bitlsa- Od Hards Day's Night, preko St Pepper's-a, do Abeby Roada i Let it be prati adekvatna garedoroba, perike, instrumenti....

All you need is love

Atačmenti



Komentari (291)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bindu bindu 11:04 04.11.2008

.

onako na brzinu a ako je vec neko stavio ove stvari onda nista.
The Fool On The Hill
stand by me
Well Well Well
Happiness is a Warm Gun




JJ Beba JJ Beba 13:54 04.11.2008

Re: .

onako na brzinu a ako je vec neko stavio ove stvari onda nista.

nema nikakve veze ako je neko stavio sličnu listu
svako ima svoju
:)

bindu good morning
:)
MilutinM MilutinM 15:58 04.11.2008

Još jedan glas za Bitlse

Vlada Divljan u upravo objavljenom intervjuu:

Ne znam, rokenrol je bio zvuk mog vremena i još uvek je, a ja sam oduvek bio osetljiv na zvuke. Kad sam sa devet godina prvi put čuo „Bitlse”, prosto sam se zarazio, kao da me je neki dobri virus pogodio... Slušao sam i drugu muziku pre toga, ali ovo me je potpuno pomerilo. Nešto mi se desilo. Bilo je nešto strašno uzbudljivo u rokenrolu, a moja generacija je odrastala u zaista izuzetno vreme, bar što se muzike tiče. A kad jednom "zaradiš virus", više nema povratka
JJ Beba JJ Beba 16:27 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

ad sam sa devet godina prvi put čuo „Bitlse”, prosto sam se zarazio, kao da me je neki dobri virus pogodio.

pa da :))
mnogi to kažu, što muzičari što konzumenti
:))
any time at all
simkke simkke 16:52 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

JJ Beba
ad sam sa devet godina prvi put čuo „Bitlse”, prosto sam se zarazio, kao da me je neki dobri virus pogodio.pa da :))mnogi to kažu, što muzičari što konzumenti:))any time at all


Ja (konzument) sa nekih 7-8 godina gledo na TV-u A Hard Day's Night film i slogirao se. Nista nisam razumeo, ni ko su ti likovi sa ekrana, ni sta pevaju, ni koji je to jezik...ali nisam mogao da prestanem da gledam...Valjda zato mi je taj Hard Day's Night i najbolji album...

...a onda sam provalio i "ove druge" i to je bilo to...

U to ime, evo i prvih i drugih na istom zadatku
JJ Beba JJ Beba 17:23 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

simke ne otvara mi se link koji si stavio ;(
simkke simkke 18:50 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

Moja greska bila, probaj sad
JJ Beba JJ Beba 20:52 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

simkke
Moja greska bila, probaj sad

:))
ima gore negde postavila sam link sa live izvođenja All you need is love
to bio prvi direktan prenos u 26 zemalja gledalo ih pola milijardi ljudi
e u publici , sa slikom lenona na leđima, sedi Mick Jagger i tapše u ritmu
:))
slatko
simkke simkke 21:03 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

JJ Beba

simkkeMoja greska bila, probaj sad:))ima gore negde postavila sam link sa live izvođenja All you need is love to bio prvi direktan prenos u 26 zemalja gledalo ih pola milijardi ljudie u publici , sa slikom lenona na leđima, sedi Mick Jagger i tapše u ritmu:)) slatko


Pa jeste, plus ona lutka na omotu Sgt.Peppera, pa posle neko kaze da se nisu bas slagali...
gera92 gera92 21:11 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

JJ Beba
simkke
Moja greska bila, probaj sad

:))
ima gore negde postavila sam link sa live izvođenja All you need is love
to bio prvi direktan prenos u 26 zemalja gledalo ih pola milijardi ljudi
e u publici , sa slikom lenona na leđima, sedi Mick Jagger i tapše u ritmu
:))
slatko


Moram da te malo ispravim - u pitanju je javno snimanje te pesme u studiju, i koliko se secam Ser Mick svoje bek vokale peva sa poda. :)
(nisam maliciozan - mnogo volim Stonse, al nekad se znao red)
simkke simkke 21:14 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

gera92

nisam maliciozan - )


Ma jok :)))
simkke simkke 21:16 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

JJ Beba

simkkeMoja greska bila, probaj sad:))ima gore negde postavila sam link sa live izvođenja All you need is love to bio prvi direktan prenos u 26 zemalja gledalo ih pola milijardi ljudie u publici , sa slikom lenona na leđima, sedi Mick Jagger i tapše u ritmu:)) slatko


Lennon posle uzvraca Stonsima posetu na njihovom RNR Circusu.
JJ Beba JJ Beba 21:28 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

Moram da te malo ispravim - u pitanju je javno snimanje te pesme u studiju, i koliko se secam Ser Mick svoje bek vokale peva sa poda. :)

na 2, 37 min
gera92 gera92 21:43 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

simkke
gera92

nisam maliciozan - )


Ma jok :)))


Veruj mi, bre - gledao sam na stotine koncerata, i mainstream i alternativnih, i niko nije vise Rock 'n' Roll od Stonsa...

Opet... mozda je razlog to sto Bitlse nisam gledao. :)))))))))
gera92 gera92 21:45 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

simkke
JJ Beba

simkkeMoja greska bila, probaj sad:))ima gore negde postavila sam link sa live izvođenja All you need is love to bio prvi direktan prenos u 26 zemalja gledalo ih pola milijardi ljudie u publici , sa slikom lenona na leđima, sedi Mick Jagger i tapše u ritmu:)) slatko


Lennon posle uzvraca Stonsima posetu na njihovom RNR Circusu.



Da, sa sve Yoko Ono...
JJ Beba JJ Beba 21:52 04.11.2008

Re: Još jedan glas za Bitlse

Opet... mozda je razlog to sto Bitlse nisam gledao. :)))))))))

hahahahhaha
mora da je zato
simkke simkke 21:01 04.11.2008

Jos par zanimljivosti

A day in the life - This is a rare Beatles song with a title that is not part of the lyrics. Another one is "Yer Blues."

All my loving - George Harrison's guitar solo was influenced by Chet Atkins, one of his idols when he was learning to play

And I love her - The take you hear on record is Take 21.

Back in the USSR - The Beatles originally wrote this for wafer-thin actress and model Twiggy.


Koga zanima jos ima na www.songfacts.com/artist:the_beatles.php
Budimac Budimac 20:06 05.11.2008

Uuuu kako mi je žao

što sam toliko zakasnio, jednostavno mi promaklo :(((

Preporuka i jedan od omiljenih citata:

"If someone thinks that love and peace is a cliché that must have been left behind in Sixties, that's his problem.
Love and peace are eternal."

John Lennon
JJ Beba JJ Beba 00:44 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Budimac
što sam toliko zakasnio, jednostavno mi promaklo :(((

Preporuka i jedan od omiljenih citata:

"If someone thinks that love and peace is a cliché that must have been left behind in Sixties, that's his problem.
Love and peace are eternal."
John Lennon

zato je i ubijen.
ja ne pušim priču da ga je ludak ubio.
mislim da metak ipsred dakote nije ispalio poludeli fan Mark Čepmen, već utrenirani ubica....ono ugrade im u mozak lozinke i kad im neko telefonom dojavi ili šapne na uvo "cveće je žuto" on zna šta mu je činiti. znam da je cia imala i razvijala takve programe, i sprovodila eksperimente
po meni, nije pucano u Bitlsa Džona Lenona već u političkog aktivistu, u čoveka koji svojim idejama, muzikom, stavovima može da okupi i pokrene milione ljudi
Ubijen je baš kad se skino sa gudre, kad se oporavio i kad mu je povratnički album Double Fantasy pušten u prodaju. u novembru 1980..
Uveče, 8 decembra (1980) Čepmenu je šapnuto da je "cveće žuto" ili "ptić je ispao iz gnezda" ili već nešto u tom smislu.
možda liči na na neku zaveru al ja o tome tako mislim
:)
Budimac Budimac 10:57 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

zato je i ubijen.

Slažem se.

Ovo sam napisao za 25-togodišnjicu na mom privatnom blogu, razmišljam da li da preštampam ovde 8.decembra.
JJ Beba JJ Beba 13:32 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

preštampaj
gera92 gera92 16:37 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

JJ Beba
Budimac
što sam toliko zakasnio, jednostavno mi promaklo :(((

Preporuka i jedan od omiljenih citata:

"If someone thinks that love and peace is a cliché that must have been left behind in Sixties, that's his problem.
Love and peace are eternal."
John Lennon

zato je i ubijen.
ja ne pušim priču da ga je ludak ubio.
mislim da metak ipsred dakote nije ispalio poludeli fan Mark Čepmen, već utrenirani ubica....ono ugrade im u mozak lozinke i kad im neko telefonom dojavi ili šapne na uvo "cveće je žuto" on zna šta mu je činiti. znam da je cia imala i razvijala takve programe, i sprovodila eksperimente
po meni, nije pucano u Bitlsa Džona Lenona već u političkog aktivistu, u čoveka koji svojim idejama, muzikom, stavovima može da okupi i pokrene milione ljudi
Ubijen je baš kad se skino sa gudre, kad se oporavio i kad mu je povratnički album Double Fantasy pušten u prodaju. u novembru 1980..
Uveče, 8 decembra (1980) Čepmenu je šapnuto da je "cveće žuto" ili "ptić je ispao iz gnezda" ili već nešto u tom smislu.
možda liči na na neku zaveru al ja o tome tako mislim
:)



Sintagmu "teorija zavere" smislili su kreatori istih kako bi dezavuisali sve koji
se usudjuju da misle i eventualno sumnjaju, a slepo prihvatili oni koji za disciplinu zvanu "misliti svojom glavom" nemaju osnovni rekvizit...
gera92 gera92 16:40 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Budimac
zato je i ubijen.

Slažem se.

Ovo sam napisao za 25-togodišnjicu na mom privatnom blogu, razmišljam da li da preštampam ovde 8.decembra.



"Svi kasniji epigoni, pre svega mislim na sir Bob Geldofa i Bono Voksa, uz sav trud na društveo-političkom planu ne dolaze Lenonu ni do nožnih članaka [ma kakve im "zasluge" svet priznavao]. Ključ leži u jednostavnoj činjenici da se oni "iskreno foliraju", a Lenon je bio "samo" Lenon." Budimac

Ne bih ja Lennona stavljao u drustvo ove dvojice cak ni u afirmativnom kontekstu.
gera92 gera92 17:08 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao


"Nekako ne mogu da se setim nikakvog stava u vezi bilo čega onog punjenog tetreba Elvis Prislija [da, on je lepo pevao], ili bilo koga u rok-pop svetu tog doba." Budimac


Ovo jednostavno nije lepo!
Elvis je, po svedocenjima savremenika, bio sasvim posvecen muzici i sve osim blazirane zvezde.
Zar potvrda toga nisu i prve reci upucene Bitlsima, kad su ovi dosli na poklonjenje Kralju: "Ajde da sviramo!"
Nepoznat mi je njegov politicki stav, a nekako mislim da ga nije ni imao, ali mu to sigurno ne narusava harizmu...

Ovo jednostavno nije ni tacno!
Woody Guthrie, Joan Baez, Bob Dylan, Phil Ochs, Pete Seeger, Country Joe McDonald, MC5...
Treba jos?
JJ Beba JJ Beba 17:09 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Ne bih ja Lennona stavljao u drustvo ove dvojice cak ni u afirmativnom kontekstu.

jao nikako
nikako
od bona mi se povraća
kakav gurač

'teo bi nobela, al ne ide....
uvek se nađe neko ko ga u fotofinišu pretekne
:)
JJ Beba JJ Beba 17:10 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Sintagmu "teorija zavere" smislili su kreatori istih kako bi dezavuisali sve koji
se usudjuju da misle i eventualno sumnjaju, a slepo prihvatili oni koji za disciplinu zvanu "misliti svojom glavom" nemaju osnovni rekvizit...

ja stvarno mislim da su ga na tu foru ućutkali.
čak sam i lozinku smislila....
liči
:)
simkke simkke 17:15 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

JJ Beba
Ne bih ja Lennona stavljao u drustvo ove dvojice cak ni u afirmativnom kontekstu.jao nikakonikakood bona mi se povraćakakav gurač'teo bi nobela, al ne ide....uvek se nađe neko ko ga u fotofinišu pretekne:)



Zato su tu bili The Clash (na neki svoj nacin)...
gera92 gera92 17:21 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

JJ Beba
Sintagmu "teorija zavere" smislili su kreatori istih kako bi dezavuisali sve koji
se usudjuju da misle i eventualno sumnjaju, a slepo prihvatili oni koji za disciplinu zvanu "misliti svojom glavom" nemaju osnovni rekvizit...

ja stvarno mislim da su ga na tu foru ućutkali.
čak sam i lozinku smislila....
liči
:)



Mnogi misle da se lozinka-okidac nalazila u Selindzerovom Lovcu u zitu, koga je citao dok je cekao Lennona pred Dakotom.
(i to su pokusali da izvrgnu ruglu u filmu Teorija zavere)

P.S. Ajde da postujemo neku vrstu precutnog planetarnog dogovora onih koji vole Lennona i da psihopati-ubici ne pominjemo ime.
Budimac Budimac 18:03 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Elvis je, po svedocenjima savremenika, bio sasvim posvecen muzici i sve osim blazirane zvezde.


Slika je ujedno i link na jedan interesantan dokument koji je inicirao ovaj prijateljski sastanak.
Ja u njegovu harizmu ne diram, lepo kažem da je lepo pevao.

Ovo jednostavno nije ni tacno!
Woody Guthrie, Joan Baez, Bob Dylan, Phil Ochs, Pete Seeger, Country Joe McDonald, MC5...

Osim Vudi Gatrija svi dolaze posle Lenona i Bitlsa, ja u članku samo kažem da je Lenon prvi, a u vreme dok su se mape i putevi masovne kulture tek iscrtavali.
Ovo jednostavno nije lepo!

Da, moj jezik (barem na mom privatnom blogu uzimam sebu tu slobodu) jeste otrovniji, ja neke opštepriznate veličine hič ne cenim (Prisli je jedna od takvih, drugi koji mi trenutno pada na pamet, a u tom opšteprihvaćenom rangu je F. Sinatra), pa onda u skladu sa tim govorim/pišem. Žao mi je ako to nekoga (lično) vređa.
Ne bih ja Lennona stavljao u drustvo ove dvojice cak ni u afirmativnom kontekstu.

Oni su patetični u tim svojim pokušajima da uđu u Lenonove cipele, pa otud... Inače, razumem i u pravu si.
JJ Beba JJ Beba 18:38 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

P.S. Ajde da postujemo neku vrstu precutnog planetarnog dogovora onih koji vole Lennona i da psihopati-ubici ne pominjemo ime.


cveće je žuto meni super.
ja tripujem da je Čepmenu u Centarl parku dok blejao na klupi prišao lik i šapnuo lozinku "cveće je žuto" ..
u ubilačkom transu Ćepmen odlazi do knjižare u Park aveniji, kupuje Lovca u žitu i odlazi do Dakote da sačeka metu.

ajde da pišemo
sad ću ti se javnem
isprvila
lapsus manus i mozgus
:)
gera92 gera92 20:26 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Budimac
Elvis je, po svedocenjima savremenika, bio sasvim posvecen muzici i sve osim blazirane zvezde.


Slika je ujedno i link na jedan interesantan dokument koji je inicirao ovaj prijateljski sastanak.
Ja u njegovu harizmu ne diram, lepo kažem da je lepo pevao.



Na osnovu onog kako pises zakljucujem da si pametan covek, ne vredjaj ni svoju ni moju inteligenciju - samo lepo pevati ne tvori harizmu.

Budimac



Ovo jednostavno nije ni tacno!
Woody Guthrie, Joan Baez, Bob Dylan, Phil Ochs, Pete Seeger, Country Joe McDonald, MC5...

Osim Vudi Gatrija svi dolaze posle Lenona i Bitlsa, ja u članku samo kažem da je Lenon prvi, a u vreme dok su se mape i putevi masovne kulture tek iscrtavali.

On (Lennon) je bio prvi rok/pop umetnik [dugo vremena i jedini] koji je, u doba kada su se "mape i putevi" masovne kulture tek iscrtavali, javno iznosio svoje stavove o politici i društvu. Time je razbio stereotip i princip "ne talasaj" [jer to može ugroziti prodaju ploča i posećenost koncerata].


Pesma Revolution sa singla iz sredine 1968, na kome se nalazi jos Hey Jude smatra se za pocetak budjenja Lennonove "revolucionarne" svesti. Niz se nastavlja sa Revolution No.9 sa Belog albuma i kulminira sa Give Peace A Chance, najpoznatijom pacifistickom himnom snimljenom sa Yoko Ono i gomilom slucajnih prolaznika u hotelskoj sobi u Torontu.
Po mnogima taj njegov iznenadni "kopernikanski obrt" posledica je avangardnih razmisljanja Yoko Ono sa kojom postaje izuzetno blizak.
Za vecinu analiticara ta politicka promisljanja su isuvise jednostavana, detinjasta i idealisticka, sto je kod mene samo veliki +, jer je pokazao da ga boli tuki za utilitarnost toga kroz mesto na top listama i posetu na koncertima, sto si ti lepo primetio i to stoji...
Ali,
Pete Seeger, nesluzbeni Big Daddy svih folk i protestnih pevaca, je jos posle WW2 bio u vokalnoj grupi sa Woodyem a tvorac je pesme We Shall Overcome koju je poklonio americkom levicarskom pokretu.
Najvecu popularnost ta pesma je imala kada ju je Joan Baez pevala na nizu marseva za gradanska prava ciji je vrhunac Slobodarski mars na Washington 1963. godine.
Phil Ochs je za establisment bio opasniji i od samog Dylana zbog
neskrivenog politickog stava, pa je zbog eksplicitnosti tekstova zabranjivan i na radiju i na TV.
Njegova pesma I Ain't Marchimg Animore iz 1966. je himna protiv rata u Vijetnamu, a na neki nacin je dovela do raskola sa Dylanom.
Country Joe McDonald sa bendom Country Joe And The Fish
su 1967. i 1968. objavili 3 albuma i EP koji su remek dela politickog osvescivanja, sarmantna fuzija svih americkih muzickih idioma, poezije i anarhizma.
Naslovna pesma sa drugog albuma I-Feel-Like-I'm-Fixin'-To-Die sa uvodnim Fish Cheer (Gimme a F, Gimme a U, Gimme a C, Gimme a K)
je politicka himna West Coast stila, a Joe (ime dobio po Staljinu) je silom sprecen kad je, kao svedok na sudjenju oko nemira na konvenciji Demokratske stranke, pokusao da je otpeva u sudnici.
MC5 su bili muzicki ogranak White Panter Party i postali su poznati kad su iz svog Detroita (Motor City) otisli da sviraju te iste 1968. na konvenciji Demokratske stranke u Chicagu.
Opisivali su ih kao spoj revolucionarnog zanosa, macho stava, liberalnog odnosa prema gudri i sve to kroz beskompromisni garazni Rock 'n' Roll.
Boba Dylana ne treba da elaboriram, i sam znas da si omanuo...



Budimac


Da, moj jezik (barem na mom privatnom blogu uzimam sebu tu slobodu) jeste otrovniji, ja neke opštepriznate veličine hič ne cenim (Prisli je jedna od takvih, drugi koji mi trenutno pada na pamet, a u tom opšteprihvaćenom rangu je F. Sinatra), pa onda u skladu sa tim govorim/pišem. Žao mi je ako to nekoga (lično) vređa.


Ma ok, tvoja kuca - tvoja pravila.
Dopada mi se to sto pises - prica o maslinama je prava bombona.
JJ Beba JJ Beba 22:03 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Za vecinu analiticara ta politicka promisljanja su isuvise jednostavana, detinjasta i idealisticka, sto je kod mene samo veliki +, jer je pokazao da ga boli tuki za utilitarnost toga kroz mesto na top listama i posetu na koncertima, sto si ti lepo primetio i to stoji...

Ja mislim da je Lenon ubijen zato što je po proceni USA službe bio opasan.
A nije bio opasan samo zbog svojih levičasrkih ideja koje je zastupao; zbog svog love- peace-brotherhood- fuck tem stava; zbog harizme, života, muzike, već zato što je zbog svega toga ostavio trag u nekoliko generacija ljudi i što je bio u stanju da onako iz zezanja, za jedno popodne negde na livadi okupi milion ljudi na jednom mestu koje gospodari naših života više nijednom poznatom represivnom metodom ne mogu da kontrolišu.
Taman je prošlo malo vremena od kada su počele da se gase hipi komune, taman su se obračunali sa revolucijom koja je za kratko promenila svet i pokazala kako ova rupa od sveta može da bude ugodno mesto za živeti.
Projekat čarls menson ubistva u kući romana polanskog poslužilo je kao sredstvo obračuna: optužujući mensona i njegovu hipi komunu za ubistvo, nabedivši Bitlse i helter skelter , optužili su ceo flower power pokret, sve hipi komune, sve levičare......
I taman slušžba malo odahnula, taman se sve to završilo, kad evo ga ovaj Lennon opet.
Zdrav, odmoran, ko nov.
Oran, ponovo jaše....
e pa ne može. ne dam.
tako je bilo
Budimac Budimac 22:32 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

i sam znas da si omanuo...

Jesam, predajem se. U pravu si. Zaneo se i fokusirao na r'n'r (u, da tako kažem, užem smislu) izgubivši potpuno iz vida civil rights movement i sve što ga je pratilo.

btw. jesi li možda ispratio taj link na slici i malo dublje? Zapisnik sa sastanka je, po mom mišljenju, must read.

Hvala za kompliment.
gera92 gera92 23:18 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Budimac
i sam znas da si omanuo...

Jesam, predajem se. U pravu si. Zaneo se i fokusirao na r'n'r (u, da tako kažem, užem smislu) izgubivši potpuno iz vida civil rights movement i sve što ga je pratilo.

btw. jesi li možda ispratio taj link na slici i malo dublje? Zapisnik sa sastanka je, po mom mišljenju, must read.

Hvala za kompliment.



Iako je Elvis tada vec imao probleme sa zdravljem a Nixon je najpoznatiji (necemo sad o onima koji vuku konce iz senke ) americki lazov, bar do onog koji je drzao u ustima a nije uvlacio, jel znas da cak i ne sumnjam u autenticnost ovoga.
Ljudi, bez obzira na sopstveni status, izgleda neracionalno reaguju na simbole vlasti i moci.
Uvek se setim price Gorana Bregovica o nastupu pred JB Titom za neku davnu Novu godinu.
Izmedju ostalih nastupao je neki zenski hor, mozda "Ladarice", i Bregovic tvrdi da su clanice bukvalno dozivele masovni orgazam koji je bio i vizuelno i auditivno lako uocljiv.
Cak mislim ne ni na neki poseban Titov gest, vec na samo njegovo prisustvo...

JJ Beba JJ Beba 23:40 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Uvek se setim price Gorana Bregovica o nastupu pred JB Titom za neku davnu Novu godinu.
Izmedju ostalih nastupao je neki zenski hor, mozda "Ladarice", i Bregovic tvrdi da su clanice bukvalno dozivele masovni orgazam koji je bio i vizuelno i auditivno lako uocljiv.
Cak mislim ne ni na neki poseban Titov gest, vec na samo njegovo prisustvo...

za razliku od njega koji ga je skulirao :))

šta li je on tamo tražio at the first place?
mogao je da se razboli to veče
:))
Budimac Budimac 23:49 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Ljudi, bez obzira na sopstveni status, izgleda neracionalno reaguju na simbole vlasti i moci.

:) Da, to može da objasni i Bonovo druženje sa još uvek aktuelnim skvoterom u beloj kući.

A kad već pominješ Gorana Bregovića (interesantna priča btw), ne znam da li se zna da je napisao muziku za trenutno najveći turski blokbaster Mustafa (dokumentarac o kome drugom nego Kemal paši). Videlo ga je pola miliona za svega 5 dana prikazivanja...
Budimac Budimac 23:51 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

šta li je on tamo tražio at the first place?

ih bre Bebo, znaš onu o čorbi i mirođiji, valjda :)))

EDIT: pa i u ovoj turskoj
gera92 gera92 23:55 06.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

JJ Beba
Uvek se setim price Gorana Bregovica o nastupu pred JB Titom za neku davnu Novu godinu.
Izmedju ostalih nastupao je neki zenski hor, mozda "Ladarice", i Bregovic tvrdi da su clanice bukvalno dozivele masovni orgazam koji je bio i vizuelno i auditivno lako uocljiv.
Cak mislim ne ni na neki poseban Titov gest, vec na samo njegovo prisustvo...

za razliku od njega koji ga je skulirao :))

šta li je on tamo tražio at the first place?
mogao je da se razboli to veče
:))


Naprotiv Bebo - Tito je iskulirao njih.
Koliko se secam price bili su mu preglasni.
Bregovic, inace, nikad nije krio svoju fascinaciju Titom.
gera92 gera92 00:01 07.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Budimac
Ljudi, bez obzira na sopstveni status, izgleda neracionalno reaguju na simbole vlasti i moci.

:) Da, to može da objasni i Bonovo druženje sa još uvek aktuelnim skvoterom u beloj kući.

A kad već pominješ Gorana Bregovića (interesantna priča btw), ne znam da li se zna da je napisao muziku za trenutno najveći turski blokbaster Mustafa (dokumentarac o kome drugom nego Kemal paši). Videlo ga je pola miliona za svega 5 dana prikazivanja...


Bregovic je velika svetska zvezda.
Uspeh mu ne prastaju samo na ovim prostorima.
Budimac Budimac 00:12 07.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Uspeh mu ne prastaju samo na ovim prostorima.

Na tim prostorima se uspeh ne prašta.

Ja sam cool sa njegovim uspehom. Verovao ili ne jedini put live sam ga gledao u Istabulu (2000) i to sam se prilično ispljunuo za karte od tapkaroša jer smo Fu i ja prelomili u poslednjem momentu da idemo. Bilo je vrlo lepo. E sad Kalašnjikov i sl. nije baš moj primarni muzički ukus da se lepo izrazim, ali je to bio visokoprofesionalni koncert u vrlo lepom ambijentu (otvoreni amfiteatar u koji stane otprilike 5000), pun mesec je doprineo odličnoj atmosferi, a videti 5000 Turaka kako seku vene na trubače je priceless.
gera92 gera92 00:17 07.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Budimac
Uspeh mu ne prastaju samo na ovim prostorima.

Na tim prostorima se uspeh ne prašta.

Ja sam cool sa njegovim uspehom. Verovao ili ne jedini put live sam ga gledao u Istabulu (2000) i to sam se prilično ispljunuo za karte od tapkaroša jer smo Fu i ja prelomili u poslednjem momentu da idemo. Bilo je vrlo lepo. E sad Kalašnjikov i sl. nije baš moj primarni muzički ukus da se lepo izrazim, ali je to bio visokoprofesionalni koncert u vrlo lepom ambijentu (otvoreni amfiteatar u koji stane otprilike 5000), pun mesec je doprineo odličnoj atmosferi, a videti 5000 Turaka kako seku vene na trubače je priceless.


Razumem te odlicno, nije ni moja solja caja, ne znam ni da li bih otiso na koncert, verovatno ne, ali ne bih se ja bas zezao sa tipom kome pevaju Scott Walker i Iggy Pop, a ciju su pesmu Man From Reno (Ipak pozelim neko pismo) The Walkabouts stavili na svoj album obrada.
JJ Beba JJ Beba 00:38 07.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

Razumem te odlicno, nije ni moja solja caja, ne znam ni da li bih otiso na koncert, verovatno ne, ali ne bih se ja bas zezao sa tipom kome pevaju Scott Walker i Iggy Pop, a ciju su pesmu Man From Reno (Ipak pozelim neko pismo) The Walkabouts stavili na svoj album obrada.

pa da mu ga nije namestio Kusturica preko Džim Džarmuša, ništa od Igi Popa.:)
Sad su u zavadi. brego i kusto
jedan drugom miniraju koncerte po svetu.

nikad nisam volela to što Brega radi.
i kako radi.
e sad to što je svteksa zvezda i ima love to mene ne fascinira ič
niko nije savršen
:)

gera92 gera92 00:53 07.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

JJ Beba
Razumem te odlicno, nije ni moja solja caja, ne znam ni da li bih otiso na koncert, verovatno ne, ali ne bih se ja bas zezao sa tipom kome pevaju Scott Walker i Iggy Pop, a ciju su pesmu Man From Reno (Ipak pozelim neko pismo) The Walkabouts stavili na svoj album obrada.

pa da mu ga nije namestio Kusturica preko Džim Džarmuša, ništa od Igi Popa.:)
Sad su u zavadi. brego i kusto
jedan drugom miniraju koncerte po svetu.

nikad nisam volela to što Brega radi.
i kako radi.
e sad to što je svteksa zvezda i ima love to mene ne fascinira ič
niko nije savršen
:)



Uvek se trudim da pravim diferencijaciju izmedju licnih afiniteta i vrednosnih sudova...
JJ Beba JJ Beba 01:09 07.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

vek se trudim da pravim diferencijaciju izmedju licnih afiniteta i vrednosnih sudova...

kad je brega u pitanju meni se lični afinitet i vrednsni sud poklapaju.
mislim, meni nije neko merilo to što je neko poznat u svetu i bogat.
i al kapone je.



recimo madonu ne volim u o p š t e.
mislim da da loše peva, da nije baš extra talentovana, al da je ambiciozna, vredna...to joj priznajem.... da se gurala tamo gde treba i da je uradila sve da uspe i postane slavna, bogata, avioni kamioni...i to joj priznajem
ali njen uspeh poštujem ....jbt odrala se, stalno je nova, trudi se,...to poštujem
a ne volim tu muziku nikako

viš da mogu da odvojim lični afinitet od vrednosnog suđa
:))
gera92 gera92 01:46 07.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

JJ Beba
vek se trudim da pravim diferencijaciju izmedju licnih afiniteta i vrednosnih sudova...

kad je brega u pitanju meni se lični afinitet i vrednsni sud poklapaju.
mislim, meni nije neko merilo to što je neko poznat u svetu i bogat.
i al kapone je.



recimo madonu ne volim u o p š t e.
mislim da da loše peva, da nije baš extra talentovana, al da je ambiciozna, vredna...to joj priznajem.... da se gurala tamo gde treba i da je uradila sve da uspe i postane slavna, bogata, avioni kamioni...i to joj priznajem
ali njen uspeh poštujem ....jbt odrala se, stalno je nova, trudi se,...to poštujem
a ne volim tu muziku nikako

viš da mogu da odvojim lični afinitet od vrednosnog suđa
:))



Vim! :))

I meni je zao - ne sto neki imaju pare, nego sto ih moji heroji uglavnom nemaju.
A onda pomislim na sta bi licile te knjige, ploce, filmovi da su pod kintom i kazem sebi - cut, bre, Gero - dobro je, kosmicka pravda!
JJ Beba JJ Beba 02:01 07.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

im! :))

I meni je zao - ne sto neki imaju pare, nego sto ih moji heroji uglavnom nemaju.
A onda pomislim na sta bi licile te knjige, ploce, filmovi da su pod kintom i kazem sebi - cut, bre, gero - dobro je, kosmicka pravda!

koji će im bre te kuće, ti bezeni, ti batleri?
)
polse moraju da odrađuju samo da bi sve to servisirali.....

JJ Beba JJ Beba 02:08 07.11.2008

Re: Uuuu kako mi je žao

gero imaš gore desno poruku u pp
moram d 'idem da radim malo analogno
:))
simkke simkke 15:10 07.11.2008

Eto sta su Beatlesi

Udje blog u peti dan...dobro, ima nesto i do gazdarice..:)))
JJ Beba JJ Beba 17:27 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

simkke
Udje blog u peti dan...dobro, ima nesto i do gazdarice..:)))

:))
bitlsi priča inspirativna
si mislio It Won't Be Long ? The Bestbeat su tu da nas podsete da su bitlsi priča bez kraja
a gazdarica voli da se čantra :))
ajmo ima još :))
gera92 gera92 18:16 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

simkke
Udje blog u peti dan...dobro, ima nesto i do gazdarice..:)))


Sve je do Gazdarice (sa velikim G, naravno) i njene sposobnosti da nas animira, a zamisli jos da novoizabrani Mr. Chance nije toliko uzbudio b92 blogosferu.
simkke simkke 18:18 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

JJ Beba

ajmo ima još :))



Ih, kako nema, evo omiljene scene iz omiljenog filma, igra se poker...ups, ili mozda briskula?
simkke simkke 18:23 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

gera92

novoizabrani Mr. Chance .


Kladim se da ne zna tri stvari od Bitlsa, al zato havajske narodne zna ko Ocenas...
JJ Beba JJ Beba 18:31 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

gera92
simkke
Udje blog u peti dan...dobro, ima nesto i do gazdarice..:)))

Sve je do Gazdarice (sa velikim G, naravno) i njene sposobnosti da nas animira,.



"a zamisli jos da Mr. Chance nije toliko uzbudio b92 blogosferu."
JJ Beba JJ Beba 18:33 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

simkke
gera92

novoizabrani Mr. Chance .


Kladim se da ne zna tri stvari od Bitlsa, al zato havajske narodne zna ko Ocenas...

wonder je njegov izbor
vidla & čula.... pesma bezveze.....
JJ Beba JJ Beba 18:35 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

simkke
JJ Beba

ajmo ima još :))



Ih, kako nema, evo omiljene scene iz omiljenog filma, igra se poker...ups, ili mozda briskula?

kad reče film - hey
simkke simkke 19:21 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

JJ Beba

simkke

JJ Bebaajmo ima još :))Ih, kako nema, evo omiljene scene iz omiljenog filma, igra se poker...ups, ili mozda briskula?kad reče film - hey


Ne bih da ti kvarim, ali nekako mi se ne uklapaju pesme sa filmom, prevelika papazjanija...Nije, naravno, ni A Hard Day's Night bas najbolji film na svetu, ali nekako mi se bolje uklapaju Beatlesi sa crno-belom fotografijom, vraca me direktno u 64-u (iako tad nisam bio ni u 10-godisnjem planu)....Pretpostavljam da znas i za "How I Won the War" (1967. - takodje R.Lester kao i AHDN i Help!)...Starring John Lennon
gera92 gera92 19:33 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

JJ Beba
gera92
simkke
Udje blog u peti dan...dobro, ima nesto i do gazdarice..:)))

Sve je do Gazdarice (sa velikim G, naravno) i njene sposobnosti da nas animira,.



"a zamisli jos da Mr. Chance nije toliko uzbudio b92 blogosferu."

za tebe zbog fotke iz filma

edit
preporuka za obamamania by budimac
gera92 gera92 19:58 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

simkke
gera92

novoizabrani Mr. Chance .


Kladim se da ne zna tri stvari od Bitlsa, al zato havajske narodne zna ko Ocenas...


Preporucujem The Gabby Pahinui Hawaiian Band sa Ry Cooderom na mandolini (i na tradicionalnom instrumentu zvanom tiple) iz 1975. (postoje podaci i da je iz 1974. - u svakom slucaju mnogo pre World Music Manie za ciji kreativniji i kvalitetniji deo je zasluzan).
JJ Beba JJ Beba 20:54 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

R.Lester

samo da napomenem da je lester 60tih , pre fimova sa bitlsima, radio kratak film The Running Jumping & Standing Still Film sa peterom selersom koji je bio i producent koga gera i ja danima pominjemo, apropo
grešiš, meni kolor ide fenomenalno uz 1964, kada je slikan Help.
ta moda, super
mada ja lično volim c/b filmove
i fotke


A Hard Day's Night
JJ Beba JJ Beba 21:00 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi


Ne bih da ti kvarim, ali nekako mi se ne uklapaju pesme sa filmom, prevelika papazjanija...Nije, naravno, ni A Hard Day's Night bas najbolji film na svetu, ali nekako mi se bolje uklapaju Beatlesi sa crno-belom fotografijom, vraca me direktno u 64-u

trailer
JJ Beba JJ Beba 21:08 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

eee zaboravih

nakon 9-11 u USA proširila se vest o listi "nepodobnih pesama " iz raznih žanrova popularne muzike.. Tu su bili Rage against the machine ali naravno bio je "Imagine" Johna Lennona.
simkke simkke 22:20 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

JJ Beba
"Imagine" Johna Lennona.



Mislim da je pravi trenutak da kazem da nisam bas neki ljubitelj Lennonove solo kraijere (kao sto vec negde gore napisah, ja sam od onih sto vise gotive P.Mc.-a ), a znam da je ta stvar posebno na meti crkve (dal' katolicke) jos od kad se pojavila...

P.S. Izvinjam se na ovolikom broju smajlija, samo isprobavam...
gera92 gera92 22:42 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

"Na sinoćnjoj dodeli evropskih MTV nagrada u Liverpulu najintenzivnije su trijumfovali Paul McCartney, koji je iz ruku Bona lično primio jedinstvenu nagradu za ultimativni doprinos muzici...

Veče je obeležilo silno oduševljenje zbog rezultata američkih predsedničkih izbora; McCartney se čak zahvalio "svima u Americi zato što su glasali za gospodina Obamu".

U nadahnutom govoru pred uručenje nagrade vitalnom McCartneyju, Bono je nekadašnjeg Beatlesa uporedio sa papom Jovanom Pavlom Drugim (koga je takođe lično poznavao), nazvao ga čovekom koji je izmislio njegov (Bonov) posao, istakao da će za 300 godina svi u prostoriji biti zaboravljeni osim ser Paula, i na kraju ga najavio kao Svetog Pavla."

JJ Beba JJ Beba 22:43 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

Mislim da je pravi trenutak da kazem da nisam bas neki ljubitelj Lennonove solo kraijere

pa smo rekili, niko nije savršen
i samo upri po smajlijima i ja ću

I believe in everything until it's disproved. So I believe in fairies, the myths, dragons. It all exists, even if it's in your mind. Who's to say that dreams and nightmares aren't as real as the here and now? kaže John



Imagine there's no heaven, it's easy if you try,
No hell below us, above us only sky,
Imagine all the people, living for today.
Imagine there's no countries, it isn't hard to do,
Nothing to kill or die for, and no religion too,
Imagine all the people, living life in peace.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one,
I hope someday you'll join us, and the world will be as one.

Imagine no possessions, I wonder if you can,
No need for greed or hunger, a brotherhood of man,
Imagine all the people, sharing all the world.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one,
I hope someday you'll join us, and the world will live as one.

Ovo su stihovi te pesme koje se palaše

simkke simkke 22:51 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

JJ Beba
Ovo su stihovi te pesme koje se palaše



Da, kvari im pos'o (zasta kod mene odmah ima )
simkke simkke 22:52 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

gera92
"Na sinoćnjoj dodeli evropskih MTV nagrada u Liverpulu najintenzivnije su trijumfovali Paul McCartney, koji je iz ruku Bona lično primio jedinstvenu nagradu za ultimativni doprinos muzici...Veče je obeležilo silno oduševljenje zbog rezultata američkih predsedničkih izbora; McCartney se čak zahvalio "svima u Americi zato što su glasali za gospodina Obamu".U nadahnutom govoru pred uručenje nagrade vitalnom McCartneyju, Bono je nekadašnjeg Beatlesa uporedio sa papom Jovanom Pavlom Drugim (koga je takođe lično poznavao), nazvao ga čovekom koji je izmislio njegov (Bonov) posao, istakao da će za 300 godina svi u prostoriji biti zaboravljeni osim ser Paula, i na kraju ga najavio kao Svetog Pavla."


no comment
Budimac Budimac 23:02 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

U nadahnutom govoru pred uručenje nagrade vitalnom McCartneyju, Bono je nekadašnjeg Beatlesa uporedio sa papom Jovanom Pavlom Drugim (koga je takođe lično poznavao), nazvao ga čovekom koji je izmislio njegov (Bonov) posao, istakao da će za 300 godina svi u prostoriji biti zaboravljeni osim ser Paula, i na kraju ga najavio kao Svetog Pavla."

Kaži mi da se zezaš... ili da i ja
gera92 gera92 23:08 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

Budimac
U nadahnutom govoru pred uručenje nagrade vitalnom McCartneyju, Bono je nekadašnjeg Beatlesa uporedio sa papom Jovanom Pavlom Drugim (koga je takođe lično poznavao), nazvao ga čovekom koji je izmislio njegov (Bonov) posao, istakao da će za 300 godina svi u prostoriji biti zaboravljeni osim ser Paula, i na kraju ga najavio kao Svetog Pavla."

Kaži mi da se zezaš... ili da i ja


Sta da kazem, ako ce ti biti lakse - znaj da ti pravim drustvo.
JJ Beba JJ Beba 23:47 07.11.2008

Re: Eto sta su Beatlesi

Na sinoćnjoj dodeli evropskih MTV nagrada u Liverpulu najintenzivnije su trijumfovali Paul McCartney, koji je iz ruku Bona lično primio jedinstvenu nagradu za ultimativni doprinos muzici...



Veče je obeležilo silno oduševljenje zbog rezultata američkih predsedničkih izbora; McCartney se čak zahvalio "svima u Americi zato što su glasali za gospodina Obamu".


U nadahnutom govoru pred uručenje nagrade vitalnom McCartneyju, Bono je nekadašnjeg Beatlesa uporedio sa papom Jovanom Pavlom Drugim (koga je takođe lično poznavao) , nazvao ga čovekom koji je izmislio njegov (Bonov) posao, istakao da će za 300 godina svi u prostoriji biti zaboravljeni osim ser Paula, i na kraju ga najavio kao Svetog Pavla. "


Budimac Budimac 22:21 07.11.2008

Kad već spomenusmo

Ričarda Lestera, jako sam voleo njegov film The Bed Sitting Room. Engleski humor at its best. Radnja: posle nuklearnog rata u Engleskoj postaje kralj preživeli koji je najbliži Bakingemskoj palati (na koju je pala atomska bomba)
simkke simkke 23:17 07.11.2008

Da presecemo malo...

razgovore suvim brojkama?

The Beatles Top 10 Selling Singles In The U.K.
(In Order of Sales)


1 She Loves You 1963
2 I Want To Hold Your Hand 1963
3 Can't Buy Me Love 1964
4 I Feel Fine 1964
5 We Can Work It Out/Day Tripper 1965
6 Help ! 1965
7 Hey Jude 1968
8 A Hard Day's Night 1964
9 From Me To You 1963
10 Hello Goodbye 1967
simkke simkke 23:26 07.11.2008

I jos jedna zanimljivost...

The Beatles on 78!
by Anthony G Pavick

By the mid 1960s the 78rpm record had become a scratchy memory in the world of recorded music. The tenacity of this format in some markets however resulted in some of the most unusual and unexpected releases ever. Great Britain's EMI records continued to issue 78s in India until at least 1965, legend has it due to the preponderance of wind-up phonographs there. Among those are 7 releases by the Beatles on Parlophone. The earliest of these featured a red Parlophone label.

The discography of the Beatles' Indian 78s is:


Parlophone ONLY:
DPE 167 If I Fell / And I Love Her
R 5200 I Feel Fine / She's a Woman
DPE 172 Tell Me Why / I'll Cry Instead
DPE 180 I'll Follow the Sun / Words of Love
R 5305 Help! / I'm Down
R 5389 We Can Work it Out / Day Tripper
DPE 187 Michelle / You Won't See Me

gera92 gera92 23:33 07.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

simkke
The Beatles on 78!
by Anthony G Pavick

By the mid 1960s the 78rpm record had become a scratchy memory in the world of recorded music. The tenacity of this format in some markets however resulted in some of the most unusual and unexpected releases ever. Great Britain's EMI records continued to issue 78s in India until at least 1965, legend has it due to the preponderance of wind-up phonographs there. Among those are 7 releases by the Beatles on Parlophone. The earliest of these featured a red Parlophone label.

The discography of the Beatles' Indian 78s is:


Parlophone ONLY:
DPE 167 If I Fell / And I Love Her
R 5200 I Feel Fine / She's a Woman
DPE 172 Tell Me Why / I'll Cry Instead
DPE 180 I'll Follow the Sun / Words of Love
R 5305 Help! / I'm Down
R 5389 We Can Work it Out / Day Tripper
DPE 187 Michelle / You Won't See Me



Simkke, samo da te krajnje dobronamerno podsetim da si ti, ipak, fan Stonsa.
simkke simkke 23:40 07.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

gera92

samo da te krajnje dobronamerno podsetim da si ti, ipak, fan Stonsa.


Za Stonse se ne navija, Stonsi se vole ! <_<

Ma ne, podatke za Beatlese moram da trazim na netu, dok za Stonese znam napamet
gera92 gera92 23:54 07.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

simkke
gera92

samo da te krajnje dobronamerno podsetim da si ti, ipak, fan Stonsa.


Za Stonse se ne navija, Stonsi se vole !



QQ grobar...a tako fin decko...

Samo da ti, kao neko ko malo duze pamti, izvrsim obracaj paznje na, za Jug, bolnu cinjenicu - da copyright na navedenu maksimu ima Sever, samo sto nama nije bilo potrebno da naglasavamo ono sto je ocigledno, pa smo vam je prepustili "i predali zauvjek".
simkke simkke 23:56 07.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

gera92

simkke

gera92samo da te krajnje dobronamerno podsetim da si ti, ipak, fan Stonsa.Za Stonse se ne navija, Stonsi se vole ! QQ grobar...a tako fin decko...Samo da ti, kao neko ko malo duze pamti, izvrsim obracaj paznje na, za Jug, bolnu cinjenicu - da copyright na navedevu maksimu ima Sever, samo sto nama nije bilo potrebno da naglasavamo ono sto je ocigledno, pa smo vam je prepustili "i predali zauvjek".


Yeah, sure...
JJ Beba JJ Beba 00:34 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

Za Stonse se ne navija, Stonsi se vole ! <_<


simkke simkke 01:01 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

Ajd sad ti meni reci ko je tu ost'o gladan
JJ Beba JJ Beba 01:42 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

simkke
Ajd sad ti meni reci ko je tu ost'o gladan

pa viš da Miku nije do 'rane...
viljuška ga čeka, al on ništa...
lep su par..
kul


mada je pol bio ljuboran, garant
simkke simkke 02:10 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

Cek, cek, imali su i oni svojih 5 minuta

JJ Beba JJ Beba 02:35 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

simkke
Cek, cek, imali su i oni svojih 5 minuta


uu кел романтик

al zato im je on otkrio put i.....


...i duvku
Nema sumnje da je taj susret 1964 bio zvezdani trenutak rok kulture.
Dylan je mnogo uticao na Lennona.
a na koga nije?

Here's a true story
JJ Beba JJ Beba 02:39 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

mada su ono samo faze.....


zna se ko koga najviše voli....
simkke simkke 14:14 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

JJ Beba
mada su ono samo faze.....zna se ko koga najviše voli....


takodje, zna se ko voli da bude gore, a ko dole....auuu, zastranismo nacisto


simkke simkke 14:18 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

JJ Beba
....zna se ko koga najviše voli....


Mada, u filmu Iaina Softleya iz 1995 Backbeat (ne sumnjam da ste gledali 62 puta), sugerise se da je John najvise voleo S.S.

JJ Beba JJ Beba 15:06 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

takodje, zna se ko voli da bude gore, a ko dole....auuu, zastranismo nacisto

:)) ne bre, bile su to šezdesete, flowerpower - make love-not war vreme....
u vazduhu zanos, love is in the air u bukvalnom smislu....
koga bre briga ko koga voli?
i onda i sada.
važno da se voli i da ima muzike.
i kreativnih misli
:)
simkke simkke 16:11 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

JJ Beba
....koga bre briga ko koga voli:)


jes', bilo je tu svega i svacega, bas kako i dolikuje Rock Stardomu

JJ Beba JJ Beba 17:54 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

es', bilo je tu svega i svacega, bas kako i dolikuje Rock Stardomu

Ima knjiga koje govore o Lenonovoj biseksulanoj strani.....

o njima gore je pisano i i govoreno onoliko
al hu kers?

simkke simkke 18:51 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

JJ Beba
es', bilo je tu svega i svacega, bas kako i dolikuje Rock StardomuIma knjiga koje govore o Lenonovoj biseksulanoj strani.....o njima gore je pisano i i govoreno onolikoal hu kers?


ma nije frka, dok god je u "malim dozama"
JJ Beba JJ Beba 19:33 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

ma nije frka, dok god je u "malim dozama




Salomé
Aubrey Beardsley

ne mogu bez njega


Hold Me Tight
Do You Want to Know a Secret?
gera92 gera92 23:04 08.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

Ne sme vas covek ostavi same ni 5 minuta - oma pocnete o sexu. Sta ti je mladost...
JJ Beba JJ Beba 00:23 09.11.2008

Re: I jos jedna zanimljivost...

Ne sme vas covek ostavi same ni 5 minuta - oma pocnete o sexu. Sta ti je mladost

klik

No Reply

edit
mora da pokrijemo povezane teme: Sex & drugs. & rock‘n’roll

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana