Sport

Sinisa Mihajlovic

Aleksandar Stosic RSS / 04.11.2008. u 01:33

 mihajlovic_DW_Sonst_580151g.jpg

Dve stari bez kojih ne bih mogao da zamislim svoj zivot su muzika i sport (ovde ne pricam o porodici). To me pokrece, daje energiju i smisao zivotu. Nema lepseg osecaja nego kada proradi stomak, onako iz zadovoljstine. Meni stomak radi, za razliku od bivseg premira VdrK, iz najboljih namera i najlepsih emocija; kada posetim neki koncert, cujem stih, vidim enegriju na bini, ili kada neki sportista ucini nesto sto iz sporta porodi umetnost.

To su momenti. Genije u trenu ucini potez koji ce postati vecnost. Verovatno da toga nije ni svestan, a  onda stadionska groznica ucini svoje. Maestro je rodjen. To su momenti u kojima uzivam.

Da li su to oni Armandovi driblinzi iz Meksika, ili Van Bastenov volej u finalu evropskog finala, ili Dejin lob Zubizareti, ili Zinedinov i Panenkin penal u finalima svetskog i evropskog prvenstva, ili Zidanov volej u finalu Lige sampiona protiv Bayera, ili cuda i drugih, manje poznatih igraca, i manje popularnih sportova?

I mi smo imali nekoliko umetnika. Piksi je u Veroni dao jedan od najlepsih golova koji je jedan nas igrac postigao na medjunarodnoj sceni. To je onaj prvi gol Spancima u osmini finala SP u Italiji. Da ga ne objasnjavam. Onima koji ga se ne secaju moje reci nista nece znaciti, onima koji ga se secaju moje reci nece biti potrebne. Ili Sinisa Mihajlovic koji je na utakmici Lazio - Sampdoria postigao het trick iz slobodnih udaraca. Dosad NIKOME u fudbalu to nije poslo za rukom!

Sinisa Mihajlovic ce postati prvi srpski trener, posle deset godina, koji ce voditi jedan italijanski klub - Bolognu. Poslednji nas trener u Italiji je bio Vujadin Boskov. Danas, kada ga budu predstavili, bice to kruna jednog napornog rada, jedne zelje i volje coveka koji je sportu dao sve.

Nikoga Sinisa Mihajlovic nije ostavljao ravnodusnim. Bio je kontroverzna lisnost, i u zivotu i na terenu. Ako bi se vodio etickim standardima, nikada mu ne bih oprostio koketiranje s najgorim kriminalcima koje je ova zemlja imala, niti sto je pljunuo onog nesrecnog Jeremisa posred lica, ili sto je Vijeru nazvao "camugom". Mogao bih i dalje kad bih hteo. 

Ali kao veliki zvezdas nikada mu necu zaboraviti onu golcinu Bayernu na Marakani. Tada me je kupio. Posle je rekao da ce Partizanu dati gol sa Autokomande. Tada me je kupio za ceo zivot.

Posle je vadio reprezentaciju iz fekalija, kako bese gol Slovacima, gol Iranu....bilo ih dosta, barem devet i to uglavnom svi iz slobodnih udaraca. A najvaznije je bilo ono na Maksimiru, iako nije dao nijedan gol, bez njega ne bismo pobedili (taj remi je ipak bio pobeda). Dan kasnije ce jedan beogradski dnevni list staviti na naslovnu stranu njegovu sliku uz naslov Maksi mir!. 

Kada je resio da prestane s fudbalom napravio je najbolju festu u Vojvodini. Doveo je citav fudbalski krem Italije i njegovog Intera. Sve one zvezde dosle su zbog njega, na onaj opskurni stadion, tako jadan da su se verovatno sve te zvezde setile svojih pionirskih pocetaka. Ali, dosli su. Zbog Sinise.

I on je doveo i druge sportiste, svoje prijatelje, ne samo fudbalere. Doveo je i dvojicu svojih sinova, dve kceri i svoju lepu zenu. I sve je bilo veilcanstveno i odisalo je pozitivnom atmosferom. 

Godinu i kusur dana kasnije, on odvazno preuzima jedan veliki, ali danas posrnuli klub. Svetla pozornice, sto bi rekao pesnik, sada su onamo i nama ostaje samo da mu pozelimo da ostane veliki sportista kakav je bio i dosad.

 

 



Komentari (183)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Colin_bgd Colin_bgd 13:40 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

u mom svemiru zvezda br 1 je pizon. ali on danas nije tema

Upravo sam hteo da napisem da je mozda najveci igrac i covek koji je igrao u Zvezdi u razdoblju koji pamtimo (da ne idemo do Rajka, Beare, itd), i koji je mnogo puta razvaljivao Partizan, bio Pizon. I umesto da on predstavlja vas klub, mozda ne kao funkcioner, ali da je nesto cemu FKCZ treba da stremi, da neguje, promovise se Sinisa Mihajlovic, koji jeste danas u vestima, ali koji nikako ne bi trebao da bude ni priblizan ekvivalent imidzu kojem tezi Zvezda.

Uostalom, cinik bi se zapitao, nije li upravo orijentacija ka "Sinisinoj struji" dovela do toga da se Zvezda sroza tu gde danas jeste?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:40 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

vracarac92
u mom svemiru zvezda br 1 je pizon. ali on danas nije tema
Meni je Duuule Savić. A i Piksija sam voleo...

ok sledeci put pisem o Pedji "fufi" Mijatovicu s maramom oko nadlaktice kao simbolom kapitanske trake, a oonda na Piksetu... Duleta zaobilazim, kao i BIngulca, ali o Pizonu bih mogao sto sta.
A tek sto sam voleo Milosa Sestica:)
vracarac92 vracarac92 13:43 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

Duleta zaobilazim, kao i BIngulca,
A zbog čega mešaš Duleta fudbalera i Duleta "političara"?
Colin_bgd Colin_bgd 13:46 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

Meni je Duuule Savić

Lunchtime za 10 minuta, pa poslednji post...
Ja sam mislio da se ti vracarac razumes u fudbal, ali ovim priznanjem si se potpuno kompromitovao. Pa mogla je umesto Duleta da igra bandera sa juznog bulevara, isto bi se nadavala golova, jer ste imali drugog, pravog majstora u tadasnjem timu...
antioksidant antioksidant 13:48 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

A zbog čega mešaš Duleta fudbalera i Duleta "političara"?

koliko sam ja skapirao ovde pricamo o kompletnoj slici (sportsmen, covek, fudbaler...)

dule savic je bio jebeno dobar centarfor, ali ostalo kod njega treba zaobici

(ps - tesko je savica nazvati "politicarem" (pa makar i pod navodnicima) mada je ta profesija kod nas jako degradirana
vracarac92 vracarac92 13:49 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

Ja sam mislio da se ti vracarac razumes u fudbal, ali ovim priznanjem si se potpuno kompromitovao.
Ja nikada nisam tvrdio da sam ekspert za fudbal. Moja uža specijalnost je navijanje.
Mada ipak se nikako ne mogu složiti sa tvojom tezom u vezi bandere.
vracarac92 vracarac92 13:50 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

tesko je savica nazvati "politicarem"

Tu si u pravu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:57 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

Lunchtime za 10 minuta, pa poslednji post...

da, da. evo sad ce da navale
Pa mogla je umesto Duleta da igra bandera sa juznog bulevara, isto bi se nadavala golova, jer ste imali drugog, pravog majstora u tadasnjem timu...
*novo

mislis na Kuleta?

ps. vracas se posle ruckica?:))) da se zezamo
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:01 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

dule savic je bio jebeno dobar centarfor, ali ostalo kod njega treba zaobici




a jel se cujes sa Sesticem?
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:01 04.11.2008

Re: Znate-vec-ko


Ah, promakla mi je ta finesa misli 'ali sam objektivan' .

To mi liči na onu, 'Volim i ja nerandže, no trpim' !!!
Hahaha...

Ovaj kolega Vračarac - prozivke su na nivou klinca na prelazu iz osnovne u sredju školu.
Ako može konstruktivno sučeljavanje misli, ako ne nemoj molim te samo ko Dule Savić.
vracarac92 vracarac92 14:04 04.11.2008

Re: Znate-vec-ko

Ovaj kolega Vračarac - prozivke su na nivou klinca na prelazu iz osnovne u sredju školu.
Pa i to je neki uspeh. Neki ni do tog stadijuma nisu dogurali.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:06 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

Colin_bgd
Uostalom, cinik bi se zapitao, nije li upravo orijentacija ka "Sinisinoj struji" dovela do toga da se Zvezda sroza tu gde danas jeste?


TOUCHE!

Haha, Coline, svaka ti je ka' Matijina!
Ovo je za Utisak Nedelje.
Možda nas je manje, al' što smo načitani...
Colin_bgd Colin_bgd 14:09 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

da, da. evo sad ce da navale

E, ova ti je dobra, svaka cast ))
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:09 04.11.2008

Re: Znate-vec-ko

vracarac92
Neki ni do tog stadijuma nisu dogurali.


Ne kaže se stadijum, nego stadion.
O, Bože!
;-)
vracarac92 vracarac92 14:11 04.11.2008

Re: Znate-vec-ko

Ne kaže se stadijum, nego stadion.
O, Bože!
Kažem ti ja.
rayzippo rayzippo 14:14 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

vracarac92
Vracarac, to sto smo zvezdasi ne znaci da treba da trolujes blog raznoraznim akademicima. Oprosti, krenu ruka sama...A i pisano je u vreme kada je Siniša harao u crveno belom dresu.

mnogi su poceli da navijaju za zvezdu te godine...bilo in..
margos margos 14:17 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

dule savic je bio jebeno dobar centarfor, ali ostalo kod njega treba zaobici

Iz jednog kratkog susreta mogu reći i da je džentlmen i prijatan sagovornik. Nije napumpana faca i veličina.
vracarac92 vracarac92 14:32 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

Iz jednog kratkog susreta mogu reći i da je džentlmen i prijatan sagovornik. Nije napumpana faca i veličina.
To je tačno. Lično ga poznajem i to mogu uvek da potvrdim.
P.S. Njegova politička opredeljenja me ne zanimaju bitno je samo jedno, Dule je bio i ostao Zvezdina fudbalska legenda.
antioksidant antioksidant 15:21 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

Iz jednog kratkog susreta mogu reći i da je džentlmen i prijatan sagovornik. Nije napumpana faca i veličina.

proverite ovaj stav kod miljenka derete kad su zajedno gostovali na rts-u

probajte da mu supostavite misljenje (narocito na teme tako aktuelne 90ih) pa cete videti savrsenog dzentlmena
vracarac92 vracarac92 15:47 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

proverite ovaj stav kod miljenka derete kad su zajedno gostovali na rts-u

Dajte nekog ozbiljnijeg, po mogućstvu koji nije sa Duletom pričao o politici.
antioksidant antioksidant 15:49 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

Dajte nekog ozbiljnijeg, po mogućstvu koji nije sa Duletom pričao o politici

vracarac ne komentarisem o cemu su pricali nego o nacinu na koji se savic obracao sagovorniku

krajnje dzentlmenski
vracarac92 vracarac92 15:52 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

ne komentarisem o cemu su pricali nego o nacinu na koji se savic obracao sagovorniku

krajnje dzentlmenski
K'o Vesna o Kusturici...
antioksidant antioksidant 15:53 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

K'o Vesna o Kusturici...

al ti je argument
vracarac92 vracarac92 15:57 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

al ti je argument
O kulturi javnog izražavanja. Selektivno podržavamo nečiju nekulturu na osnovu ličnih afiniteta. Ništa drugo.
Odoh kući.
Ćao
antioksidant antioksidant 16:02 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

Selektivno podržavamo nečiju nekulturu na osnovu ličnih afiniteta. Ništa drugo.

ajde kad se vratis od kuce pokazi gde smo to selektivno podrzavali neciju nekulturu na osnovu licnih afiniteta

projektujes
margos margos 22:24 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

proverite ovaj stav kod miljenka derete kad su zajedno gostovali na rts-u
probajte da mu supostavite misljenje (narocito na teme tako aktuelne 90ih) pa cete videti savrsenog dzentlmena

Izvini, AO, al ja stvarno nemam priliku da to proveravam - niti sam za to zainteresovana.
U situaciji u kojoj smo se našli, oduševio me je jednostavnošću, ljudskošću i toplinom. I integritetom.

Uostalom, svako od nas pokaže i drugo lice kada nam se diraju uverenja i stvari koje su nama bitne - nekom Srbija, nekom Zvezda, nekom deca, nekom Crkva, nekom Demokratija.... spisak je predugačak...
vracarac92 vracarac92 07:56 05.11.2008

Re: Matija Bećković...

ajde kad se vratis od kuce pokazi gde smo to selektivno podrzavali neciju nekulturu na osnovu licnih afiniteta
Da li si javno izjavio da ti je makar malo zasmetalo kada je V. Pešić nekulturno vređala Kusturicu zbog promene vere i imena t.j. kada se mešala u njegove lične stvari?
Ukoliko jesi, primi moje izvinjenje.
antioksidant antioksidant 08:53 05.11.2008

Re: Matija Bećković...

Da li si javno izjavio da ti je makar malo zasmetalo kada je V. Pešić nekulturno vređala Kusturicu zbog promene vere i imena t.j. kada se mešala u njegove lične stvari?
Ukoliko jesi, primi moje izvinjenje.

znaci ne znas nego si me onako zapljunuo, cisto da se nadjem u gomili...

antioksidant antioksidant 09:01 05.11.2008

Re: Matija Bećković...

Uostalom, svako od nas pokaže i drugo lice kada nam se diraju uverenja i stvari koje su nama bitne - nekom Srbija, nekom Zvezda, nekom deca, nekom Crkva, nekom Demokratija.... spisak je predugačak...

pa, sa ovim se bas ne bi slozio

covek ima samo jedno lice a mnogo maski. to sto neko moze biti spontan i sarmantan u nekom neobaveznom razgovoru nista ne govori o njemu.

kazu ljudi da je slobodan milosevic bio veoma sarmatan u privatnim kontaktima. moje uverenje je da je bio veoma brizan porodicni covek. to ne menja cinjenicu da je svojim delovanjem ostavio monstruozne posledice na ovim prostorima tokom 90ih.

margos, znam da je savic sarmantan covek. on je i covek sa stavom i ne menja ga kako vetar duva sto je kod mene uvek plus. ali ja sam govorio o drugom aspektu njegovog ponasanja (komuniciranje sa neistomisljenicima)...

uostalom nije ni bitno.

pozdrav
vracarac92 vracarac92 09:10 05.11.2008

Re: Matija Bećković...

znaci ne znas nego si me onako zapljunuo, cisto da se nadjem u gomili...
Pa nije baš tako. jednostavno ne mogu da se setim da si se ogradio od primitivnog čina V.P. Za slučaj da grešim t.j. da mi je nešto promaklo poslao sam ti i izvinjenje.


antioksidant antioksidant 09:14 05.11.2008

Re: Matija Bećković...

jednostavno ne mogu da se setim da si se ogradio od primitivnog čina V.P.

znaci cim ne mozes da se setis odmah spadam u tu gomilu?

kako si me svrstao tamo? koji kriterijum sam ispunio?
margos margos 09:31 05.11.2008

Re: Matija Bećković...

uostalom nije ni bitno.

Antioksidante - nije da nije,:)
Ja mislim da svako od nas ima više lica, samo su neki ljudi javno izloženi više, pa im se sve promene beleže a ima i onih koji su nežni i tolerantni samo prema jednoj ili dve osobe, a prema svima drugima brutalni. Film ''Profesionalac' (onaj francuski) je sjajno prikazao baš takvu osobu.

Možda je Matoš najpreciznije opisao to o čemu pričam rekavši nešto u stilu ''Kažu da u svakom čoveku čuči neki crvić zla, ali sam ja često sretao velike crve u kojima je čučao mali čovek.''

I još nešto - komuniciranje sa neistomišljenicima je posebna disciplina. Ovde se to često smatra izdajom, beskičmenjaštvom itd itd.... Ono što ti tražiš i smatraš nečijim kvalitetom, neki drugi ljudi smatraju manom i groze se pomisli da neko uopšte može i da razgovara.

Nadam se da ovo nije trol, da sam u temi.:) Da se obezbedim - Siniši Mihajloviću. treneru, želim uspeh. Retki su igrači koji postanu dobri treneri i radovalo bi ne da on bude jedan od tih.
vracarac92 vracarac92 09:40 05.11.2008

Re: Matija Bećković...

znaci cim ne mozes da se setis odmah spadam u tu gomilu?

kako si me svrstao tamo? koji kriterijum sam ispunio?
Kada bih ti sada rekao kakvu sam grešku napravio ne bi mi verovao. Oprosti, kunem ti se da sam da sam u svojoj brzopletosti i čitanju "na preskok" bio ubeđen da diskutujem sa jednom drugom osobom.
Molim te da primiš moje najiskrenije izvinjenje.
antioksidant antioksidant 09:46 05.11.2008

Re: Matija Bećković...

Retki su igrači koji postanu dobri treneri i radovalo bi ne da on bude jedan od tih.

dopuna - retki su dobri igraci koji postanu dobri treneri,

ali kao sto ti kazes - sinisi zelimo najbolje (neka pocne porazom od rome a dalje neka nize pobede )

Film ''Profesionalac' (onaj francuski) je sjajno prikazao baš takvu osobu.

sto se tice ovog filma (jednog od onih koji se nalaze na mojoj listi) - zan reno je upravo to sto jeste jer je profesionalac. u cudnoj i nehumanoj delatnosti ali je tu - profesionalac. a emocije pokazuje prema svemu sto vidi kao deo zivota (pocevsi od saksije pa do male portmanove)
još nešto - komuniciranje sa neistomišljenicima je posebna disciplina. Ovde se to često smatra izdajom, beskičmenjaštvom itd itd.... Ono što ti tražiš i smatraš nečijim kvalitetom, neki drugi ljudi smatraju manom i groze se pomisli da neko uopšte može i da razgovara.
komuniciranje je posebna disciplina. neistomisljenici tu dolaze kao slag na tortu. treba znati reci i pre svega treba znati cuti. a sto se tice neistomiljenika neophodno je prihvatiti pre svega da oni imaju pravo na postojanje. nekim ljudima je to problem preko kog ne mogu preci.



primer (ne toliko blizu savicu ali je svez)

Mladen Obradović, Obraz: Ako nas neko napadne verbalno, mi ćemo odgovoriti verbalno; Ako nas neko napadne fizički, mi ćemo odgovoriti fizički.

Antonela Riha: U ovom filmu nismo videli da je iko vas napao.

Obradović: Naravno da niste videli zato što su prikazivani snimci druge sadržine...

Riha: Kažete, na gej-paradi su vas napali?

Obradović: Pa, da. Ako niste znali, sama činjenica da se održava jedna takva nakazna manifestacija predstavlja direktan napad na srpski narod i na sve ono što je sveto i čestito i milome Bogu pristupačno. Naravno da na takav napad treba odgovoriti.


ovde nema komunikacije

protivno misljenje je agresija sama po sebi

ubi, zakolji...

i za kraj, parafraza ovoga
''Kažu da u svakom čoveku čuči neki crvić zla, ali sam ja često sretao velike crve u kojima je čučao mali čovek.''
negde duboko u meni krije se dobrota. mozda suvise duboko ali jebi ga (ao - bas volim da citiram samog sebe)


margos margos 11:20 05.11.2008

Re: Matija Bećković...

negde duboko u meni krije se dobrota. mozda suvise duboko ali jebi ga

Čuj bre ti - mene ne možeš tako lako prevariti:)))))
a sto se tice neistomiljenika neophodno je prihvatiti pre svega da oni imaju pravo na postojanje. nekim ljudima je to problem preko kog ne mogu preci.

Ovo je tačno - ali se prepoznaje na mnogim stranama, samo su neki neobrazovaniji pa to ne umeju ni da prikriju, a ovi 'finiji' bi ove 'proste' rado eliminisali nekakvim efikasnim sredstvima - da ne prljaju ruke. Razlika je samo u pojavnom i verbalnom - suština je često identična.

Bolonja ili Roma - meni bilo svejedno... sad sam uz Mihajlovića:))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:02 05.11.2008

Re: Matija Bećković...

Nadam se da ovo nije trol, da sam u temi.:) Da se obezbedim - Siniši Mihajloviću. treneru, želim uspeh. Retki su igrači koji postanu dobri treneri i radovalo bi ne da on bude jedan od tih.

Oh Margos, najzad jedna konstruktivnost....:)
iskreno doslo mi je da iskljucim ovaj blog....
antioksidant antioksidant 14:23 05.11.2008

Re: Matija Bećković...

Molim te da primiš moje najiskrenije izvinjenje.

sve cool

razumeli smo se

pozdrav
Unfuckable Unfuckable 14:12 04.11.2008

hm

Svinjiša je bio dobar igrač, ali malo nestalnog ponašanja na terenu.
To je imalo svoju cenu, koja je nekada umela da bude prevelika.
Koliko pamtim, to se uglavnom dešavalo u periodu kada je "postao faca" što poprilično govori o njegovom karakteru.
Sećam se beskrajnih šaketanja sa Štimcem iz Hajduka i čuveni mavaši - lakat u padu, kada ga je Štimac "digao" pored aut - linije. Tante za kukuriku.
Iz te generacije daleko duže ću pamtiti baš one koje su svi - zbog "neatraktivnosti" - tako spremni da zaborave : Jugu, Vladu Stošića, Marovića....

vracarac92 vracarac92 14:14 04.11.2008

Re: hm

Jugu, Vladu Stošića, Marovića....
Ne zaboravi velikog Iliju Najdovskog!
medjutim92 medjutim92 14:43 04.11.2008

Re: hm

vracarac92
Ne zaboravi velikog Iliju Najdovskog!


mali offtopic

prica drugara iz Knjazevca, cuo pre par godina u domu

njegov rodjak, Boban Kitonov, napadac, debitovao za Rad negde '90.. nalozen mali, krene da dribla, pa belodedicu kroz noge, pa vrti sabanadzovica, pa sve redom salje po burek.. i prilikom kornera mu prilazi Najdoski, zakrvavljenih ociju mu se unese u facu i kaze: "Decko, jel' ti oces da imas karijeru?"

Ostatak utakmice je proveo u bezanju od Ilije :))
vracarac92 vracarac92 15:20 04.11.2008

Re: hm

i prilikom kornera mu prilazi Najdoski, zakrvavljenih ociju mu se unese u facu i kaze: "Decko, jel' ti oces da imas karijeru?"
Ilja je izgleda bio i dobar fudbaler i dobar pedagog!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:43 04.11.2008

Re: hm

vracarac92
Jugu, Vladu Stošića, Marovića....
Ne zaboravi velikog Iliju Najdovskog!

Ili Radinovica, ili Milica Jovanovica, a o Ratkovicu i Ivici Momcilovicu da ne pricam
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:44 04.11.2008

Re: hm

lja je izgleda bio i dobar fudbaler i dobar pedagog!

secam se da je MO Johnstona, tada udarnu spic iglu Glasgow Rangersa, u 5 sec. meca na Marakani poslao kod doktora. ONo jes zaradio zuti karton, ali je Johnston mec odigrao bezeci od Ilije...
antioksidant antioksidant 15:48 04.11.2008

Re: hm

secam se da je MO Johnstona, tada udarnu spic iglu Glasgow Rangersa, u 5 sec. meca na Marakani poslao kod doktora.

da

to jeste bio vrh



ali ilija je znao da kontrolise svoj karakter. seti se kada ga je papen nabio u korner zastavicu u finalu. da je odreagovao kao ovaj ko je tema posta mi bi smo igrali sa igracem manje
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:50 04.11.2008

Re: hm

ali ilija je znao da kontrolise svoj karakter. seti se kada ga je papen nabio u korner zastavicu u finalu. da je odreagovao kao ovaj ko je tema posta mi bi smo igrali sa igracem manje

ma dobro, nije samo on takav imas puno prgavaca od Milka, Vucicevica u Srbiji, pa Kantone, Zidana, Simonea... a imas i tipove tipa Belodedic, Desamp, Jugovic...pitanje je ko sta voli, ja licno vise volim prgavce, imaju karakter i oplemene utakmicu...
zeka Novi Sad zeka Novi Sad 15:21 04.11.2008

Persona non grata

quote] Kada je resio da prestane s fudbalom napravio je najbolju festu u Vojvodini. Doveo je citav fudbalski krem Italije i njegovog Intera. Sve one zvezde dosle su zbog njega, na onaj opskurni stadion, tako jadan da su se verovatno sve te zvezde setile svojih pionirskih pocetaka. Ali, dosli su. Zbog Sinise.

Sta je zao ti sto nije bilo na vasem stadionu?
E pa da znas i meni je zao iskreno. Mislim da takva seljacina jedino tamo i pripada. Da slusate cecu Raznatovic Arkan i Kebu, Dzeja i Draganu iz Kasidol. Ovako samo je dosao da ukalja nas grad i nas stadion . Maja Gojkovic ex srs ga cak proglasila pocasnim gradjaninom. Osim sto je rasista seljacina i zvezdas ( da ne kazem cigan), doticni je poznat po izjavi da ce za njega Slobodan Milosevic uvek biti predsednik... i to je izjavio mnogo pre "istorijskog pomirenja". Ima jos bisera od kudravog ali nema potrebe da se bavimo njegovim likom i delom jer to apsolutno ne zasluzuje...
Primite ga kod vas eto vam ga volite ga slusajte sa njim narodnjake, pljujte ljudima u usta tucite crnce i rome i nek bude pocasni gradjanin BG-a, u Novom Sadu nije dobrodosao.

SINIŠA MIHAJLOVIC PERSONA NON GRATA!!!

PS: A za ovo sto si napisao za moj grad, klub, i stadion odgovor ces dobiti na private jer ovde nije mesto za medjusobna prepucavanja...
Čerevicki Čerevicki 15:37 04.11.2008

Re: Persona non grata

PS: A za ovo sto si napisao za moj grad, klub, i stadion odgovor ces dobiti na private jer ovde nije mesto za medjusobna prepucavanja...

U jbt, ja bi pazio da sam na tvom mestu! Kriminal ne miruje:)
A Siniša - legenda!!! Malo lud čovek al' šta ćeš... Znaš ono mlad, zdrav a lud majke mu ga:)))))))

Primite ga kod vas eto vam ga volite ga slusajte sa njim narodnjake

I aj sad da vas vidim da neko pusti Cecu ako sme!
vracarac92 vracarac92 15:37 04.11.2008

Re: Persona non grata

Sta je zao ti sto nije bilo na vasem stadionu?
E pa da znas i meni je zao iskreno. Mislim da takva seljacina jedino tamo i pripada. Da slusate cecu Raznatovic Arkan i Kebu, Dzeja i Draganu iz Kasidol. Ovako samo je dosao da ukalja nas grad i nas stadion . Maja Gojkovic ex srs ga cak proglasila pocasnim gradjaninom. Osim sto je rasista seljacina i zvezdas ( da ne kazem cigan), doticni je poznat po izjavi da ce za njega Slobodan Milosevic uvek biti predsednik... i to je izjavio mnogo pre "istorijskog pomirenja". Ima jos bisera od kudravog ali nema potrebe da se bavimo njegovim likom i delom jer to apsolutno ne zasluzuje...
Primite ga kod vas eto vam ga volite ga slusajte sa njim narodnjake, pljujte ljudima u usta tucite crnce i rome i nek bude pocasni gradjanin BG-a, u Novom Sadu nije dobrodosao.

SINIŠA MIHAJLOVIC PERSONA NON GRATA!!!
Vama zaista nije dobro.
bik_koji_sedi bik_koji_sedi 15:41 04.11.2008

Re: Persona non grata

Нисам знао да је дотични Зекан градоначелник Новог Сада, кад себи даје за право говорити у име целог града...


Но добро, био је и Боро Мирановић "краљ Црне Горе и Брда" :)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:12 04.11.2008

Re: Persona non grata


Sve one zvezde dosle su zbog njega, na onaj opskurni stadion, tako jadan da su se verovatno sve te zvezde setile svojih pionirskih pocetaka.


Sta je zao ti sto nije bilo na vasem stadionu?


Nisam imao nameru da vredjam Vas stadion, nego da kazem cinjenice. Ako Vam je utehu, Marakana je isto u jadnom stanju i kada prolazim pred nje blam me bude nasta to lici.
Mislim da takva seljacina jedino tamo i pripada

auuuu sto sam Vas pogodio, ne znam samo cime... covek je postao trener u jednoj od najjacoj ligi na svetu i ja mu na tome cestitiam.
Osim sto je rasista seljacina i zvezdas ( da ne kazem cigan), doticni je poznat po izjavi da ce za njega Slobodan Milosevic uvek biti predsednik.

nisam ga mazio ni u tekstu, ali hvala za amandmane
Ima jos bisera od kudravog ali nema potrebe da se bavimo njegovim likom i delom jer to apsolutno ne zasluzuje...

au kakva politicka korektnost, nekog ko se za to zalaze -kudravi! Jel to znaci da je zbog toga pokvaren, glup, ili seljacina. Evo i ja sam malo "kudrav", a tek moja zena ona eje "kudrava" do bola...

Primite ga kod vas eto vam ga volite ga slusajte sa njim narodnjake, pljujte ljudima u usta tucite crnce i rome i nek bude pocasni gradjanin BG-a, u Novom Sadu nije dobrodosao.

koje, cecu, draganu iz kasidol (jel tako) i kebu...i jos nesto bas me briga sta mislitebo njemu i da li je dobrodasao ili nije u vasem gradu, hebe mi se

A za ovo sto si napisao za moj grad, klub, i stadion odgovor ces dobiti na private jer ovde nije mesto za medjusobna prepucavanja..

sta sam napisao za Vas grad?Za koji Vas klub?Stadio-to su cinjenice, da necete da mi kazete da je stadion u Novom Sadu u dobrom stanju.

I jos nesto, prvo ako se jos jednom tako budete ponasali iskljucicu vas s bloga. ne napadam vas, nikog ne vredjam i nikog ne mrzim...prema tome, poslednja opomena-jasno!
NNN NNN 17:59 04.11.2008

Re: Persona non grata

tucite crnce i rome i nek bude pocasni gradjanin BG-a, u Novom Sadu nije dobrodosao.
Reče veliki um iz NS, a prethodno ga naziva
cigan
Kontradikcija?
Btw. Siniša sa Vijerom (koga je izvređao na rasnoj osnovi) je sada dobar prijatelj.
aleksandarz92 aleksandarz92 08:50 05.11.2008

Re: Persona non grata

Osim sto je rasista seljacina i zvezdas ( da ne kazem cigan)


Ovo sve govori.
O piscu, ne o Sinisi
gil-gelad gil-gelad 17:53 04.11.2008

...

Srecno Sinishi!
NNN NNN 18:10 04.11.2008

Fudbal, nogomet i još ponešto

Mene Siniša zanima isklučivo kao sportista, ali ima i onih koji ga prate i van sporta
goliotok goliotok 18:10 04.11.2008

WOW

Kakav ljaljan!Gospode!!!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:16 04.11.2008

Re: WOW

goliotok
Kakav ljaljan!Gospode!!!

izvini?sto, zbog ovog gore jutbjuba, ili nesto drugo?
goliotok goliotok 18:42 04.11.2008

Re: WOW

Samo ime izaziva smeh.Sportski ne,ali zivotni da.Takvi ljudi ne bi trebalo da imaju prvo glasa.Ali,kod nas je sve izokrenuto.Lideri su pevaljke,lopovi,neobrazovani.....TONEMO,gasimo se kao narof!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:51 04.11.2008

Re: WOW

aha, pa evo da vam kaze m da je on bio jedan sasvim obican fudbaler, po ponasanju, kakvih imate u svim zemljama...nit previse pametan, nit previse obrazovan, niti zna sta je politicka korektnost.
Imao je neku genijalnost u fudbalu, i nije nista gluplji od Bekama, ili Kristijana Ronalda i danasnjih zvezda iz zvezdica.
Konacno, ovo nije blog o liku i delu kroz politicku prizmu, vec o coveku koji je za veoma kratko vreme doziveo uspeh te postao trener u Italiji, pa vas molim da o tome i pisete ako imate sto. A teske kvalifikacije ostavite a neke druge blogove...
NNN NNN 19:09 04.11.2008

Interesantno

Neki se registruju (npr. goliotok danas) samo da pljunu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:11 04.11.2008

Re: Interesantno

samo da pljunu.

dokon pop
goliotok goliotok 19:12 04.11.2008

Re: WOW

Dekadencija sistema vrednovanja!!!Njega bih uvrstio ovde -http://i63.photobucket.com/albums/h149/srecancovek/enquadrando/npark-srbija-2.jpg
Gospodine Aco,okrenite se realnosti,pustite te komentare,ala prastare.I,naravno ,posetite-http://blog.b92.net/blog/88595/goliotok/
goliotok goliotok 19:15 04.11.2008

Re: Interesantno

E,mali Srbine.Ja sam se ovde registrovao kada tebi i slicnima jos nisu ni prikljucili sbb!!!
simkke simkke 19:18 04.11.2008

Re: WOW

goliotok
Dekadencija sistema vrednovanja!!!Njega bih uvrstio ovde -http://i63.photobucket.com/albums/h149/srecancovek/enquadrando/npark-srbija-2.jpgGospodine Aco,okrenite se realnosti,pustite te komentare,ala prastare.I,naravno ,posetite-http://blog.b92.net/blog/88595/goliotok/


A bre, sta se uzbudjujes, "cigani" hvale svoga konja...fudbal je to, pa nek eksplodira planeta ako hoce...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:19 04.11.2008

Re: WOW

da, da, evo sada cu da vas poslusam i da iskljucim svoj sistem vrendosti a uvedem vas...dakle, Mickov vredonsni sistem.... do dzadza
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:21 04.11.2008

Re: Interesantno

kada tebi i slicnima jos nisu ni prikljucili sbb!!!

ko ima sbb taj je faca
ko ti je kriv, qrcis se a nemas sbb!
goliotok goliotok 19:24 04.11.2008

Re: WOW

Ti si novinar i zivis na tudjoj nesreci,ne razumes ti prave vrednosti.Nije to njegov(citaj Mickov) vrednosni sistem,nego je tako u nasoj zemlju Dembeliji.Na osnovu tvoja 3 posta,obican Srbin vec zna kako si i prema kome nastrojen.Ne pratim nas sport,jer nema poente.Inace,uzivam u kvalitetu!Gospodine,kolika ti je plata?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:28 04.11.2008

Re: WOW

goliotok
Ti si novinar i zivis na tudjoj nesreci,ne razumes ti prave vrednosti.Nije to njegov(citaj Mickov) vrednosni sistem,nego je tako u nasoj zemlju Dembeliji.Na osnovu tvoja 3 posta,obican Srbin vec zna kako si i prema kome nastrojen.Ne pratim nas sport,jer nema poente.Inace,uzivam u kvalitetu!

ej slusaj ne troluj majke ti vise ni slova ilicu te banovati. neces ti mene da maltretiras na sopstvenom blogu. Barem ovde mogu da cistim kako ja hocu, pa ti vidi ili ces prestati ili da se gasimo.
Gospodine,kolika ti je plata?

ajde samo jos jednom
goliotok goliotok 19:37 04.11.2008

Re: WOW

I ti ces da me banujes samo zato sto sam u pravu?Pa,ovo je vise nego sjajno.Sedi,1(jedan)!
P.S.Kako mozes da me banujes u demokratskoj zemlji?Na demokratskom site-u?KAKO??????
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:41 04.11.2008

Re: WOW

goliotok
I ti ces da me banujes samo zato sto sam u pravu?Pa,ovo je vise nego sjajno.Sedi,1(jedan)!
P.S.Kako mozes da me banujes u demokratskoj zemlji?Na demokratskom site-u?KAKO??????

prvo, da si u pravu, tj da ja mislim da je tvoj stav u pravu, ne bi se mi sada raspravljali. U diskusijama nema opste istine , nije to matematika. Drugo, pozivas se na demokratiju a vredjas li vredjas, to bas nisu demokratski maniri, optuzujes da zivim na tudjoj nesreci...i trece moj blog -moja demokratija, ok, take it or leave it
goliotok goliotok 19:47 04.11.2008

Re: WOW

Demokratija je kada kazes za nekog da je "seljak",je l tako?AKSIOM i tacka.E,sta je tu problem,pitam?Je l tebi i Karleusa Jelena do dzadza,da upotrebim tvoj izraz?
NNN NNN 19:54 04.11.2008

Re: Interesantno

goliotok
E,mali Srbine.Ja sam se ovde registrovao kada tebi i slicnima jos nisu ni prikljucili sbb!!!
Uspeh vredan pažnje, ljubim ruke! (btw nisu mi priključili sbb)
Pre 3-4 dana neki lik se registrovao, vređao kod Krugoline i dobio banderu, da li je to neka nova tendencija?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:10 04.11.2008

Re: WOW

Demokratija je kada kazes za nekog da je "seljak"

nisam nikome rekao da je seljak.
nema vise smisla, banovani ste, prijatno
simkke simkke 20:32 04.11.2008

Eto

...kako proradi Srbin čim mu neko pipne omiljenog Šabana...ajde banuj i mene, kad je bal...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:18 04.11.2008

Re: Eto

simkke
...kako proradi Srbin čim mu neko pipne omiljenog Šabana...ajde banuj i mene, kad je bal...

dovidjenja prijatno
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 11:26 05.11.2008

Re: Eto


Hmm.. čemu ovo pljuvanje...?
Mislim da je ovde došlo do sinišizacije bloga... )
Šteta opet nema konstruktivnog sučeljavanja mišljenja bez padanja u vatru.
Siniša - dobar fudbaler, u rangu npr Save Miloševića, znači sasvim ok, odličan izvodjač slobodnjaka -
to i vrapci znaju ali na žalost nije neka cvećka i konfliktna je ličnost, što mu je veliki minus u karijeri.
Over & out.
Lep Pozdrav,
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:11 05.11.2008

Re: Eto

Strmoglavi badža

Hmm.. čemu ovo pljuvanje...?
Mislim da je ovde došlo do sinišizacije bloga... )
Šteta opet nema konstruktivnog sučeljavanja mišljenja bez padanja u vatru.
Siniša - dobar fudbaler, u rangu npr Save Miloševića, znači sasvim ok, odličan izvodjač slobodnjaka -
to i vrapci znaju ali na žalost nije neka cvećka i konfliktna je ličnost, što mu je veliki minus u karijeri.
Over & out.
Lep Pozdrav,

Evo ovako, ja sa imao najbolje namere. Da napisem blog o coveku koji j postao trener Italiji. Ej, u Italiji! Hteo sam da lepo provedemo jedno popodne, da se zezamo i da sve bude normalno, ali ovde odredjeni ljudi (vidi se u komentarima) jednostavno ne znaju drukcije nego da vredjaju. Ja to necu tolerisati. Necu da me neko pljune, a da cak i ne ucestvuje u diskusiji. Dodje i kaze "seljacine", i onda reseta...to je bio slikovito... ja sa bolesnicima necu da se bavim i necu da mi oduzimaju vreme. Ko ne moze da se nosi s tim, ko ne moze normalno da prica, a da ne vredja onda ce biti banovan, pa me optuzujte za sta god hocete. Bas me briga, hebe mi se za javno mnjenje. Moj blog-moje pravo.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 12:31 05.11.2008

Re: Eto

Aleksandar Stosic

Strmoglavi badžaHmm.. čemu ovo pljuvanje...?Mislim da je ovde došlo do sinišizacije bloga... )Šteta opet nema konstruktivnog sučeljavanja mišljenja bez padanja u vatru.Siniša - dobar fudbaler, u rangu npr Save Miloševića, znači sasvim ok, odličan izvodjač slobodnjaka -to i vrapci znaju ali na žalost nije neka cvećka i konfliktna je ličnost, što mu je veliki minus u karijeri.Over & out.Lep Pozdrav,Evo ovako, ja sa imao najbolje namere. Da napisem blog o coveku koji j postao trener Italiji. Ej, u Italiji! Hteo sam da lepo provedemo jedno popodne, da se zezamo i da sve bude normalno, ali ovde odredjeni ljudi (vidi se u komentarima) jednostavno ne znaju drukcije nego da vredjaju. Ja to necu tolerisati. Necu da me neko pljune, a da cak i ne ucestvuje u diskusiji. Dodje i kaze "seljacine", i onda reseta...to je bio slikovito... ja sa bolesnicima necu da se bavim i necu da mi oduzimaju vreme. Ko ne moze da se nosi s tim, ko ne moze normalno da prica, a da ne vredja onda ce biti banovan, pa me optuzujte za sta god hocete. Bas me briga, hebe mi se za javno mnjenje. Moj blog-moje pravo.


Pa moje čudjenje nije bilo na tvoj račun kao autora bloga, već generalno na ceo tok diskusije.
Npr. kada sam ja rekao da mislim da je dobar fudbaler ali da nije baš imao sjajne poteze van terena meni
i ostalim partizanovcima se odmah spominje Njofra Tmandju, citira se onaj za koga se slažemo da ne mora
da se spominje na sportskom blogu( nije trebao ni franjo ali to je valjda ok jer je minus za grobare ? )
itd itd.. tako da se može reći da je diskusija u startu bila na granici faula ali se posle pretvorila u otvoreni sukob
te je i po mom mišljenju trebalo prekinuti pljuvanje...
Šta da kažem sem Pravda za Moreiru ;-)
I ja se slažem da je značajne činjenica da imamo trenera u Italiji i da nije loš povod da se malko driblamo
po blogu i diskutujemo ali zla kob prepucavanja se još jednom nadvila nad zelenu travu našeg stadiona.
Pozdrav.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:37 05.11.2008

Re: Eto


Pa moje čudjenje nije bilo na tvoj račun kao autora bloga, već generalno na ceo tok diskusije.

ma ni ja nisam mislio na tebe, nego sam samo iz tvog komentara izvukao citat da bih mogao da pisem, bilo mi lakse...
I ja se slažem da je značajne činjenica da imamo trenera u Italiji i da nije loš povod da se malko driblamo
po blogu i diskutujemo ali zla kob prepucavanja se još jednom nadvila nad zelenu travu našeg stadiona.
Pozdrav.

medjutim92 medjutim92 12:58 05.11.2008

Re: Eto

Sinisa je jedini nas trener u najjacim ligama Evrope, i na tome mu treba vrlo skinuti kapu. Ne samo sto je jedini trener tamo, nego sto je jedini novi trener koji je dosao do tamo..

Nasi treneri koji su vodili klubove na zapadu devedesetih i posle njih su tamo bili vec dosta godina (Antic, Boskov, Stepanovic, Muslin, Bajevic, Vukotic), a jedini drugi noviji trener koji se pominjao kao moguce pojacanje zapadnog tima je Djukic. Pored toga, imamo jos Gutija Jovanovica u Apoelu :), nekoliko sezona Okuke u Poljskoj i neslavnu epizodu Cika Crnog Vermezovica u Spartaku iz Trnave, ako je to uopste neki zapad.. I to je to, sto se tice liga zapadne i srednje Evrope uopste.. Piksi je u Japanu, ali to i nije daleko od Kine..

Trenutno na zapadu rade i Goran Milojevic kao trener Meride (treca liga Spanije), Milan Cancarevic (Srpski Beli Orlovi u Torontu), sto opet ne govori o nekom domacem trenerskom kvalitetu..

Generalno mali broj nasih kvalitetnih fudbalera uopste ode u trenere.. ko je jos od reprezentativaca od devedesetih naovamo postao bilo kakav trener, a kamoli dobar? Dejan Savicevic kao trener SCG ili SRJ, cega vec bese? Znam da fudbalski kvalitet sam po sebi nije dovoljan, ali opet, covek bi ocekivao vise njih u trenerskim vodama..

Kad bolje razmislim, napisacu blog o ovome neki dan :)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:01 05.11.2008

Re: Eto

Kad bolje razmislim, napisacu blog o ovome neki dan :)

samo pazi da te ne optuze za sirenje straha, panike i defetizma
medjutim92 medjutim92 13:12 05.11.2008

Re: Eto

Aleksandar Stosic
Kad bolje razmislim, napisacu blog o ovome neki dan :)

samo pazi da te ne optuze za sirenje straha, panike i defetizma


Ne verujem da Karasi cita blogove :)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:18 05.11.2008

Re: Eto

ma ja mislim na ove karasije sa bloga...
margos margos 13:21 05.11.2008

Re: Eto

Kad bolje razmislim, napisacu blog o ovome neki dan :)

Hajde, da onda jednu pričicu sačuvam za tu priliku:)))
Goran Milojevic kao trener Meride (treca liga Spanije),

Čini mi se da su bili u prvoj kad je on igrao za njih, davne 91.-e.
(hvala ti za ovaj info - 'pričica' je vezana za njega:))) )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana