B92 Blog    Članovi    Branislav Kovačević Cole    Obama - naravno!

Branislav Kovačević Cole
08:45
SRE
05
NOV

Obama - naravno!

Nekada sam, u mladosti, po celu noć dreždao očekujući tv prenos boks meča Kasijus Kleja – Mohameda Alija. Bio je majstor!

 

K.Klej - M.Ali
K.Klej - M.Ali

 Noćas sam čekao da se proglasi pobeda Baraka Obame! Ko nije gledao direktan prenos, preporučujem mu da pogleda reprizu. Zbog čega?

1. Gledajući Amerikance kako iščekuju rezultate po ulicama, trgovima i parkovima, sa setom se prisećam našeg 5-tog oktobra. Poredjenje nije umesno, naravno, ali narod je svuda narod...

2. Slušajući govor poraženog Džona Mekejna, Obaminog protivkandidata, pronašao sam malo simpatije i za njega, jer je svima koji se bave politikom održao lekciju o tome kako se priznaje poraz!

3. Barak Obama je svoj maestralni pobednički govor održao nadahnuto i inspirativno, dostojanstveno i mudro, istorijski argumentovano sa pogledom na budućnost. Govor koji svakako budi nadu, ne samo Americi nego celom čovečanstvu. Nekako me je vreme u kome preuzima predsedničku funkciju, kao i politička mudrost i zrelost podsetila na Džona F Kenedija, ali se nadam i verujem da će se ova asocijacija zaustaviti baš na ovom mestu. Gradjani Amerike su porazili tradicionaliste, hoće li im oni to i oprostiti?

Obama
Obama
 

Atačmenti
BarackObama.jpg 21.82 KB image/jpeg
MohamedAli-thegeatest.jpg 29.92 KB image/jpeg




Komentari (86)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Doctor Wu  09:05 05.11.2008
Preporuka: 2

*

#Link  Replika: 12
*
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  09:07 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Hm...

McCain nije budala kao Buš, da nije Buša on bi imao mnogo veće šanse na ovim izborima...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  09:16 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Hm...

McCain nije budala kao Buš, da nije Buša on bi imao mnogo veće šanse na ovim izborima...


To jedino ako verujete da je Bush stvarno imao vlast...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jack_bauer  09:21 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Hm...

A meni se, zapravo, čini da je McCain dao fantastičan govor, za istoriju. Topao, ljudski, govor čoveka koji voli Ameriku više od officea za koji se borio. Ukoliko u Srbiji postoji škola na kojoj se školuju političari, ovaj govor bi trebalo staviti na prve stranice udžbenika.

Obamin pobednički govor je, za moj ukus, bio prepun fraza.

mislim da si u pravu. a razlog je to sto je mccainu pao veliki kamen sa srca, a obamu tek ceka pravi posao. verujem da cemo se sloziti da se sinoc nije desilo nista drugo, osim sto je jezicak istorije nagnuo na 'pravu' stranu. sto nas samo ispunjava optimizmom, i nicim vise osim optimizma.. :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  09:35 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Hm...

*
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jack_bauer  09:43 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Hm...

Sa velikim L ispisanim preko čela, McCain je tokom kampanje izgledao kao kandidat koga je sam Obama odabrao.

meni se sada cini da republikanci nisu ni ocekivali da dobiju vlast (izabir mccaina za kandidata, a o sari da ne govorimo)

ali, lako je biti general posle bitke. nemam iluzija kad je rec o politicarima, samo mislim da 'generalno' krecemo na bolje... videcemo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MilutinM  11:45 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Hm...

meni se sada cini da republikanci nisu ni ocekivali da dobiju vlast (izabir mccaina za kandidata, a o sari da ne govorimo)

Ovo izgleda prilično stoji. Kao da su shvatili da nemaju šanse ovog puta (kao posledica loše odradjenog posla Buša), pa su rešili da forme radi predlože jednog starog aktivnistu koji je to verovatno zaslužio i jednu dolazaću jastrebicu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Sofroniye  12:22 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Hm...

Doctor Wu
Slušajući govor poraženog Džona Mekejna, Obaminog protivkandidata, pronašao sam malo simpatije i za njega

A meni se, zapravo, čini da je McCain dao fantastičan govor, za istoriju. Topao, ljudski, govor čoveka koji voli Ameriku više od officea za koji se borio. Ukoliko u Srbiji postoji škola na kojoj se školuju političari, ovaj govor bi trebalo staviti na prve stranice udžbenika.

Obamin pobednički govor je, za moj ukus, bio prepun fraza.


Slazem se. Obama je tako slatkoreciv da je to sumnjivo. Ljudi koji daju obecanja za koja znaju da ih ne mogu ispuniti samo da bi dosli do vlasti su jako opasni pogotovu kad imaju harizmu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  12:30 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Hm...

*
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanj92  18:25 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Hm...

jack_bauer
republikanci nisu ni ocekivali da dobiju vlast


MilutinM
Kao da su shvatili da nemaju šanse ovog puta (kao posledica loše odradjenog posla Buša),


A ja da dodam.
Ne radi se o tome da li su imali sansu (jer izgleda da nisu), nego da li su imali volju. Ko je toliko lud da sedne u stolicu posle Busha. Zato neznam cak da li je i Mccain imao volju za pobedom jer nije upotrebio pravu taktiku u kampanji. Mozda i nije imao kud pa kad je vec poceo kampanju morao je da dovrsi.
Sada se ceka kontrarevolucija i da li ce biti kroz 4 ili 8 godina videcemo.
Nije samo predsednik glavna fora, nego Demokrati sada imaju totalnu vlast u obe kuce kao i predsednika. Republikancima predstoji dugotrpan posao da polako na lokalnim izborima pocnu da preuzimaju vlast. Samo ne vidim kako i kad ...... Mozda manana ili malo morgen.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Cyrano de Bergerac  21:06 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Hm...

dusanj92

Ne radi se o tome da li su imali sansu (jer izgleda da nisu), nego da li su imali volju. Ko je toliko lud da sedne u stolicu posle Busha. Zato neznam cak da li je i Mccain imao volju za pobedom jer nije upotrebio pravu taktiku u kampanji. Mozda i nije imao kud pa kad je vec poceo kampanju morao je da dovrsi.

Ne bi se matori puno nećkao, da je imao šansu. Septembar ga je sahranio. Novčanik najviše žulja kad je prazan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Pulse  01:58 06.11.2008
Preporuka: 0

Re: Hm...

Atomski mrav
McCain nije budala kao Buš, da nije Buša on bi imao mnogo veće šanse na ovim izborima...



Nisam bas sigurna u to. Tokom svoje kampanje McCain je konstantno pokusavao da se ogradi od Bush administracije. Mislim da je izgubio dosta glasova zato sto je mnogima ekonomska situacija bila prioritet a to je nesto na sta se McCain nije bas previshe fokusirao. Njegov fokus je bio na ratove i borbu protiv terorizma. Sa druge strane, Obama je stavljao fokus na problem recesije, medicare sistema i ostalih stvari koje su ljudima bile jako bitne
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  16:42 06.11.2008
Preporuka: 0

Re: Hm...

jack_bauer

verujem da cemo se sloziti da se sinoc nije desilo nista drugo, osim sto je jezicak istorije nagnuo na 'pravu' stranu.

Samo toliko? Koliko li se to cesto desava na ovom svetu kada je "nista drugo osim"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  09:12 05.11.2008
Preporuka: 0

Promene

#Link  Replika: 0
Nadam se da je napravljen pravi izbor - no videćemo
šta dolazi sa 2009. godinom ... kad bude prešao sa reči na dela.
Videce i oni... uvek mogu da se predomisle
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  09:24 05.11.2008
Preporuka: 0

Nova Amerika

#Link  Replika: 2
Nisam gledao prenos. Znao sam da ce Barak Obama pobediti.
Dzon Mekejn je zrtva ovog nesrecnog Dz. Busa, koji se odrzao na vlasti u dva mandata, a koji ce definitivno uci u istoriju SAD kao (u svemu) najgori predsednik.
Realno je ocekivati da se (donekle) Amerika promeni i prestane da bude arogantna u meri da je bilo kome, pa i najblizim saveznicima, tesko da je podnose.

Medjutim, nije realno ocekivati (bar na krace staze) neke bolje odnose SAD sa Srbijom. Cim je Obama za svog potpredsednika izabrao prevejanog Dz. Bajdena, koji je uvek bio izrazito anti-srpski nastrojen, nema nade za boljitak nasih odnosa, jer ce vrlo verovatno i za drzavnog sekretara (MIP) doci osoba njemu slicna (mozda Ricard Holbruk ili Madlena Olbrajt ili neko treci ali vrlo slican njima)...
Samo od sebe se postavlja pitanje: da li treba da ocekujemo da se Amerika prema nama promeni ili da se Srbija prema Americi promeni.... Ne kaze se dzaba: Ako nece breg Muhamedu, morace Muhamed bregu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Sofroniye  12:23 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Nova Amerika

vladimir petrovic
Nisam gledao prenos. Znao sam da ce Barak Obama pobediti.
Dzon Mekejn je zrtva ovog nesrecnog Dz. Busa, koji se odrzao na vlasti u dva mandata, a koji ce definitivno uci u istoriju SAD kao (u svemu) najgori predsednik.
Realno je ocekivati da se (donekle) Amerika promeni i prestane da bude arogantna u meri da je bilo kome, pa i najblizim saveznicima, tesko da je podnose.

Medjutim, nije realno ocekivati (bar na krace staze) neke bolje odnose SAD sa Srbijom. Cim je Obama za svog potpredsednika izabrao prevejanog Dz. Bajdena, koji je uvek bio izrazito anti-srpski nastrojen, nema nade za boljitak nasih odnosa, jer ce vrlo verovatno i za drzavnog sekretara (MIP) doci osoba njemu slicna (mozda Ricard Holbruk ili Madlena Olbrajt ili neko treci ali vrlo slican njima)...
Samo od sebe se postavlja pitanje: da li treba da ocekujemo da se Amerika prema nama promeni ili da se Srbija prema Americi promeni.... Ne kaze se dzaba: Ako nece breg Muhamedu, morace Muhamed bregu...


Ceni se da ce Holbruk biti sef NSA ili tako necega. Spoljne politike ovaj put nece biti za njega ali bice neko slican njemu. Tako da ova pobeda nista ne znaci za Srbiju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanj92  18:28 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Nova Amerika

uci u istoriju SAD kao (u svemu) najgori predsednik.

Tesko je preuzeti titulu od Cartera, ipak ima toliko ljudi koji mrze Busha, pa je moguce.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
malasneki  09:25 05.11.2008
Preporuka: 0

O-ba-ma!

#Link  Replika: 0
Bravo za Obamu, bas sam se obradovala ovoj vesti, mada sam nekako to i ocekivala. Ipak mislim da to u odnosima orema Srbiji nece doneti znacajnije promene. No, verovatno i tu svako "zasto" ima svoje "zato".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  09:33 05.11.2008
Preporuka: 0

Šta je , bre, svima vama?

#Link  Replika: 2
Šta ste se zapalili? Kao da nešto očekujete. Amerika je izabrala novog predsednika, ali spoljnu politiku nikada nije menjala. Ako i jeste, to su bile nijanse.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Pulse  02:00 06.11.2008
Preporuka: 0

Re: Šta je , bre, svima vama?

msilim da postoji nesto sto se zove BIGGER PICTURE. Nisam sigurna da li si cuo za to....

to je kad vidis malo dalje od svog plota i shvatis da tvoje dvoriste nije najbitnije...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  08:38 06.11.2008
Preporuka: 1

Re: Šta je , bre, svima vama?

msilim da postoji nesto sto se zove BIGGER PICTURE. Nisam sigurna da li si cuo za to....

to je kad vidis malo dalje od svog plota i shvatis da tvoje dvoriste nije najbitnije...


Mi seljačine to zovemo turanje nosa u tuđa posla. Po nama je to nepristojno. Kao i vaš komentar . Što se mog dvorišta tiče nastojim da ga uredim pre nego li se počnem baviti tuđim. Računam, prostak, tako će me više ceniti. No kad vi uredite odnose u USA budite ljubazni da me obavestite. Čisto da zadovoljim svoju radoznalost. Srdačan pozdrav iz mog dvorišta.

PS

Hvala vam na objašnjenju pojma BIGGER PICTURE. Do sada sam mislio da je to burek!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  09:43 05.11.2008
Preporuka: 6

Isto???

#Link  Replika: 28
Samo za balvane (oprostite na izrazu) kao sto smo mi izbor Obame "je isto". Kako, bre, moze da bude isto!!!

Jel bi bilo isto kad bi mi izabrali nekog Albanca za predsednika Srbije??? Ovo je istorijski trenutak, jedan od onih trenutaka posle kojih svet nikada vise nece biti isti. 45 godina nakon ubistva Kenedija, Amerika je ponovo pronasla svoju dusu. Malo li je?

A mi, isto, pa isto. Samo cekam jos da se neko javi sa nekom teorijom zavere... Nismo sposobni da vidimo ni milimetar dalje od svog nosa, tako da za 100 godina kad Amerika bude izglasavala prvog hispano-amerikanca za predsednika, ili mozda prvog indijanca, tj. native-american, nas kao naroda vise, sasvim zasluzeno, nece ni biti, ako jednom ipak ne shvatimo neke stvari...

Uzivajte danas, gledajte i pamtite sta radite, jer ce vas jednog dana deca pitati gde ste bili kad je Obama izabran...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  09:46 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Vi zaista mislite da predsednik bilo koje zemlje, pa i USA, suvereno odlučuje o svim potezima?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  09:47 05.11.2008
Preporuka: 2

Re: Isto???

*
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bik_koji_sedi  09:52 05.11.2008
Preporuka: 2

Re: Isto???

биће да има балвана (извин`те на изразу) свугде

за људе који живе у Америци можда се нешто и промени (надајмо се, на боље)

но, не живе сви тамо, а спољна политика са Холбруком, Збигњевом, Бајденом и Олбрајтовом ће бити и даље у циљу утеривања "демократије" онима који нису по укусу...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  09:56 05.11.2008
Preporuka: 3

Re: Isto???

Vi zaista mislite da predsednik bilo koje zemlje, pa i USA, suvereno odlučuje o svim potezima?

Ne, ali zar vi mislite da predsednik bilo koje zemlje pa i USA apsolutno nema nikakvog uticaja ni na sta?

Predsednik je simbol (ne)zrelosti jednog drustva, jer je to covek koji je ipak dobio najvise glasova (osim ako i u to sad treba sumnjati). Predsednik je simbol sta jedno drustvo zeli i hoce. To automatski ne znaci da ce tamo i da stigne, niti da ce svaki potez ili odluka biti dobra, niti da cemo sad dobiti par kinti nazad od poreza, niti da ce spoljna politika prema nasoj rodnoj grudi biti onako kako sanjaju Tadic, Beckovic i Cosic, na primer...

Samo nas suzeni um, sposoban da shvati jedino azijatsko-despotski nacin vladavine, gde sultan (a u stvari njegov veliki vezir iz senke) odlucuje o svemu, od objave ratova do pranja vesa u poslednjem selu carstva, moze da ne vidi sta se danas dogodilo. A stvarnost je mnooogo i kompleksnija, ali i lepsa od toga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bik_koji_sedi  09:59 05.11.2008
Preporuka: 2

Re: Isto???

Samo nas suzeni um


једнина би више одговарала, није лепо неовлашћено говорити у туђе име
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  09:59 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Isto???

но, не живе сви тамо, а спољна политика са Холбруком, Збигњевом, Бајденом и Олбрајтовом ће бити и даље у циљу утеривања "демократије" онима који нису по укусу...

mislis, isto kao sto smo mi drzali "mitinge istine" drugim "narodima i narodnostima"...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  10:01 05.11.2008
Preporuka: 2

Re: Isto???

Iako imam sužen um, a i komšijama muslimanima moram da se izvinem jer sam zbog svog azijatskog mentaliteta ratovao protiv njih, pamtim koliko je USA vodila ratova van svoje teritorije. Uterivanje demokratije osiromašenim uranijumom i pomaganje narko kartela sam osetio na svojoj koži. Ovaj dan bi bio istorijski kada bi Obama već danas tražio oproštaj od dobrog dela planete zbog zla koje im je njegova država nanela. Do tada, sačekajmo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bik_koji_sedi  10:02 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Isto???

Colin_bgd
но, не живе сви тамо, а спољна политика са Холбруком, Збигњевом, Бајденом и Олбрајтовом ће бити и даље у циљу утеривања "демократије" онима који нису по укусу...

mislis, isto kao sto smo mi drzali "mitinge istine" drugim "narodima i narodnostima"...


ко сад о нама прича ?

а ти други народи и народности су баш невинашца, јакако...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  10:08 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Isto???

Iako imam sužen um, a i komšijama muslimanima moram da se izvinem jer sam zbog svog azijatskog mentaliteta ratovao protiv njih, pamtim koliko je USA vodila ratova van svoje teritorije. Uterivanje demokratije osiromašenim uranijumom i pomaganje narko kartela sam osetio na svojoj koži. Ovaj dan bi bio istorijski kada bi Obama već danas tražio oproštaj od dobrog dela planete zbog zla koje im je njegova država nanela. Do tada, sačekajmo...

Linkoln je ukinuo ropstvo 1865. a prvi crni predsednik USA je izabran tek posle 150 godina. Nas problem je uvek bio sto brkamo istorijsko i licno vreme. Ipak, doziveti (nije cesto) pozitivan pomak istorijskog vremena u svakom slucaju treba najmanje pozdraviti. A sto nam "ponos" zbog dnevno-politickog gneva to ne dozvoljava, pa kao i obicno vracacemo se prekasno, puzeci...

Osim toga, zasto da se Obama izvinjava kad on ne odlucuje ni o cemu? Kako prvo predsednik nije niko i nista, a sad je odjednom neko ko moze sve, samo da hoce? Pa jel ovako ili onako???
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  10:10 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Isto???

ко сад о нама прича ?

а ти други народи и народности су баш невинашца, јакако...


nisu, daleko od toga, ali ipak treba biti dosledan u diskusiji, makar malo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  10:18 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Ropstvo jeste ukinuto 1865., ali su 1965. ubijali crne studente zbog želje da studiraju na 'belim' univerzitetima. Crnac do skoro nije mogao biti oficir. Pa su se stvari promenile. Crnci studiraju, postaju državni sekretari, glavnokomandujići. Evo sad je jedan postao i predsednik. To je , svakako, civilizacijski pomak. To niko ne spori. Ali, spoljna politika USA ostaje konstanta. Ako se nešto proglasi nacionalnim interesom sva sredstva su dozvoljena. Od napada na suverenu zemlju, svrgavanja vlada, atentati... Do bacanja A bombe.

Nigde nisam rekao da predsednik USA ne odlucuje ni o čemu. Mislim da je on eksponirani deo tima. Da je njegova moć ograničena nizom demokratskih instrumenata, koa i uticajem moćnih lobija. Da je važan faktor to ne sporim. Da bi od mnogih trebao tražiti izvinjenje ako priča o promenama, to tvrdim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bik_koji_sedi  10:19 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Colin_bgd
ко сад о нама прича ?

а ти други народи и народности су баш невинашца, јакако...


nisu, daleko od toga, ali ipak treba biti dosledan u diskusiji, makar malo...


О каквој доследности се овде ради ?

То што народ на Балкану (усудио бих се да кажем један исти народ) несрећно подељен у неколико група се међусобно треби кад год добије прилику тешко да може да се постави у исту раван са, рецимо, америчком инвазијом на Ирак и Авганистан (ти си поменуо нас, не ја). Ради се о потпуно разиличтим стварима.

Америча спољна политика је силеџијска. Окупљајући горепоменуту багру око себе (да их не набрајам поново) Обама је показао какву ће, вероватно, спољну политику да води.
А пошто је, по твојим речима, председник симбол онога што народ жели и хоће, испада на Америка хоће и даље да пљачка и убија ван својих граница, где јој се прохте.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  10:38 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Isto???

О каквој доследности се овде ради ?

То што народ на Балкану (усудио бих се да кажем један исти народ) несрећно подељен у неколико група се међусобно треби кад год добије прилику тешко да може да се постави у исту раван са, рецимо, америчком инвазијом на Ирак и Авганистан (ти си поменуо нас, не ја). Ради се о потпуно разиличтим стварима.

Америча спољна политика је силеџијска. Окупљајући горепоменуту багру око себе (да их не набрајам поново) Обама је показао какву ће, вероватно, спољну политику да води.
А пошто је, по твојим речима, председник симбол онога што народ жели и хоће, испада на Америка хоће и даље да пљачка и убија ван својих граница, где јој се прохте.

Naivnosti nikad kraja...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bik_koji_sedi  10:40 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Naivnosti nikad kraja...


аргументација ти одлично иде, видим
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  10:58 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

аргументација ти одлично иде, видим

Bes sto se Amerika nije svojevremeno prvo stavila "na nasu stranu", a posle su nas i bombardovali, ti ne dozvoljava da van ekstrema razmislis malo o Obami i sta on moze (ali i ne mora) da donese. Drugo, tvoja pozicija je vrlo lenja, i totalno oportuna. Unapred se distanciras od potencijalne lazne nade, zauzmes neko moralno kvazi-visoko mesto i onda ces da pljujes sa zadovoljstvom ako stvari krenu lose i da cinicno govoris "jel sam vam rek'o", ali ces i da uzivas u svim blagodetima eventualnog, ma koliko malo verovatnog, objektivnog poboljsanja situacije.

U sustini Amerika (verovatno i sama Srbija?), a narocito "svetska pravda" te stvarno interesuju kao lanjski sneg, jer ne verujem da si gubio san (i zivce?) zbog decenijske blokade Kube, invazije na Grenadu, ili u vreme prvog zalivskog rata... Nimalo dosledosti, ali to sam vec napisao...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bik_koji_sedi  11:13 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Colin_bgd
аргументација ти одлично иде, видим

Bes sto se Amerika nije svojevremeno prvo stavila "na nasu stranu", a posle su nas i bombardovali, ti ne dozvoljava da van ekstrema razmislis malo o Obami i sta on moze (ali i ne mora) da donese. Drugo, tvoja pozicija je vrlo lenja, i totalno oportuna. Unapred se distanciras od potencijalne lazne nade, zauzmes neko moralno kvazi-visoko mesto i onda ces da pljujes sa zadovoljstvom ako stvari krenu lose i da cinicno govoris "jel sam vam rek'o", ali ces i da uzivas u svim blagodetima eventualnog, ma koliko malo verovatnog, objektivnog poboljsanja situacije.

U sustini Amerika (verovatno i sama Srbija?), a narocito "svetska pravda" te stvarno interesuju kao lanjski sneg, jer ne verujem da si gubio san (i zivce?) zbog decenijske blokade Kube, invazije na Grenadu, ili u vreme prvog zalivskog rata... Nimalo dosledosti, ali to sam vec napisao...


Но добро, где је наивност коју си поменуо?

Овако како си "мене" изанализирао, испада да сам ја лењ и ко зна шта још, али о наивности не причаш.

Шта да ти кажем, предрасуде су често опасна ствар

Америка није требало да се ставља на "нашу" или "њихову" страну, него да искористи своју снагу да нас натера да нађемо компромис. Они то нису учинили. Шта су учинили, видели смо и видимо.
Шта раде у Авганистану и Ираку, то видимо.

Рекох да тешко да могу да очекујем неку значајну промену од силеџијског понашања, ако ћемо судити по делима и речима људи којима се Обама окружио (претпоставимо да је он је бирао њих, а не обрнуто).
Шта ће да буде, живи били па видели. Ја не верујем да ће тек тако да оду из Авганистана и Ирака и да плате народу тамо за зло које су им нанели. Ти веруј, ако хоћеш, твоја ствар.

Е видиш, та "светска правда" је баш оно што људима недостаје и верујем да би то требало да буде циљ човечанства. Звучи тотално утопијски сада, али ко зна...
Веровао ти или не, мене су васпитали да неправда нанешена било коме треба да ме заболи као да је нанета мени.

Где видиш недоследност ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lord Greystock  11:21 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Colin_bgd
A stvarnost je mnooogo i kompleksnija, ali i lepsa od toga.

Kao što sami rekoste negde: "Naivnosti nikad kraja" :)
Da ste rekli da je stvarnost pre svega mnooogo haotičnija a onda i kompleksnija - onda OK.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  11:24 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Isto???

Но добро, где је наивност коју си поменуо?

Naivnost je po meni smatrati (sto se moze zakljuciti iz tvojih reci), da su nas bombardovali i slicno samo zato jer besna pena izlazi Holbruku i Olbrajtovoj na usta, i kad cuju rec Srbija mase se automatski za pistolj i zrtvuju tri kokoske i popiju im krv i onda odu da otpuste srpsku cistacicu u Pentagonu. To mi je malo naivno, nisam hteo da napisem nesto teze, infan...

Где видиш недоследност ?

Nedoslednost je to sto je u ma kom skupu najjaci uvek najodgovorniji, i to tacno primecujes u vezi USA, ali je u SFRJ skupu Srbija isto tako kao najjaca bila najodgovornija. Kad najjaci brani sebe to je uvek silejdzistvo, i u slucaju Amerike, ali i u slucaju Srbije (i u slucaju bilo koga drugog). Zato mi je nedosledno sad drvlje i kamenje na Ameriku (koja to umnogome zasluzuje), i drvlje i kamenje na Obamu (originalan moj post je bio "Isto" ovako unapred, bez da mu se da imalo kredita za ono sto je uradio od pocetka kampanje do sada, ali kad se pomene nas mali ratic onda se odmah peckamo, jer boze moj to je bio gradjanski rat, sta je bilo ko tu morao da se mesa.

Najjaci je uvek siledzija, i to je to... Samo kad si najjaci treba to i priznati. Amerika je juce napravila prvi korak ka tome, dokle ce stici videcemo, a srpski kolektivitet malo vise patriotski orijentisan to dozivljava u nevidjenom ocaju jer je svestan da to stavlja dodatni pritisak na nas, kao najjace na Balkanu, da krenemo (ili bar pokusamo) slicnim putem umesto sto se neckamo evo vec 8 godina...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  11:30 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Da ste rekli da je stvarnost pre svega mnooogo haotičnija a onda i kompleksnija - onda OK

Haos nije slucajan po vazecoj Teroiji Haosa, nego kompleksan. Mozda moja tvrdnja vec sadrzi vasu? :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lord Greystock  11:33 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Colin_bgd
Da ste rekli da je stvarnost pre svega mnooogo haotičnija a onda i kompleksnija - onda OKHaos nije slucajan po vazecoj Teroiji Haosa, nego kompleksan. Mozda moja tvrdnja vec sadrzi vasu? :)

:))) Svak čast :) Sada se potpomažete nsarskim za odgovore, a to nije lepo :)
Mislio sam na haos kako ga shvata prosečan čovek, ne naučno važeću teoriju haosa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  11:37 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

ne mozemo da nastavimo dalje dok se ne uradi furijeov transform stvarnosti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  11:41 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

ne mozemo da nastavimo dalje dok se ne uradi furijeov transform stvarnosti.

zar se upravo to nije desilo juce? :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bik_koji_sedi  11:43 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Наивност (или да не употребим реч коју ти ниси хтео употребити) је такође и сматрати да су нас избомбардовали због разлога које су навели.
Зашто су нас избомбардовали, то они знају боље него ми. Избомбардовали су нас због својих интереса, ма какви они били.

А ако је Обама око себе узео људе који су спремни да због својих интереса бомбардују кога хоће, не знам колико могу да се надам да ће да Америка престати са том праксом у будућности.

Што се унутрашње политике Америке и Обаминих намера тиче, ја о томе нисам причао.

Наравно да је најјачи и најодговорнији, али у проблем СФРЈ су се умешали и многи са стране, много јачи од Србије, а од Америке нико није био јачи у блиској прошлости и нико их није могао казнити за оно што су радили.
Србију су казнили (не кажем да не треба) али не видим баш да су казнили Хрвате за протеривање Срба из Крајине нити Арнауте са Косова за протеривање Срба.

Нисам ја рекао да избор Обаме није корак напред, али ми се људи око Обаме нимало не допадају. Да није њих изабрао, ја лично бих имао много више разлога за симпатије према Обами.

А ово око "колективитета"... О томе на другом месту, сада то није тема.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  11:45 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

zar se upravo to nije desilo juce? :)

pa de je haos? ja vidim samo jedan harmonik.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  11:52 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Што се унутрашње политике Америке и Обаминих намера тиче, ја о томе нисам причао.

Ja takodje mislim da mi (ostatak sveta) zavisimo od unutrasnje americke politike najmanje isto toliko koliko i od zvanicne spoljasnje. Ne bih taj aspekt nimalo zanemarivao i zato je celokupni rezultat juce ipak razlog za realnu (ma koliko zaludnu) nadu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bik_koji_sedi  11:59 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Colin_bgd
Што се унутрашње политике Америке и Обаминих намера тиче, ја о томе нисам причао.

Ja takodje mislim da mi (ostatak sveta) zavisimo od unutrasnje americke politike najmanje isto toliko koliko i od zvanicne spoljasnje. Ne bih taj aspekt nimalo zanemarivao i zato je celokupni rezultat juce ipak razlog za realnu (ma koliko zaludnu) nadu...


Слажем се, само мене лично више занима америчка спољна политика, пошто не живим у Америци.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  12:10 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Слажем се, само мене лично више занима америчка спољна политика, пошто не живим у Америци.

Ne zivim ni ja, ali je cinjenica, kako neko dole nize napisa, da smo svi mi pomalo amerikanci, svidjalo nam se to ili ne.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bik_koji_sedi  12:14 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Isto???

Colin_bgd
Слажем се, само мене лично више занима америчка спољна политика, пошто не живим у Америци.

Ne zivim ni ja, ali je cinjenica, kako neko dole nize napisa, da smo svi mi pomalo amerikanci, svidjalo nam se to ili ne.


нисам ја рекао да то није битно, него да мене више занима, на пример, хоће ли будале да нападну Иран него да ли ће САД да повећају или смање порез народу тамо и како ће да реформишу здравство.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  10:37 05.11.2008
Preporuka: 2

izvan vremena

#Link  Replika: 7
Amerika je izborom crnoputog predsednika napravila novi iskorak ispred ostatka covecanstva.Kao nekad kada je poslala coveka na mesec. Mozemo joj spocitavati i ovo i ono ali da je izvan svog vremena nikako. Svaka cast Demokratama na izboru kandidata, a Amerikancima na izboru predsednika. Slusam jutros kako ga hvale, pogotovo jnjegove govore o kojima se prica u superlativima - "kao da kombinacija Kenedija i Martina Lutera"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  10:39 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: izvan vremena

kao da kombinacija Kenedija i Martina Lutera"


Znači biće pijanica, švaler i rasista.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  10:49 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: izvan vremena

d_sandic
kao da kombinacija Kenedija i Martina Lutera"


Znači biće pijanica, švaler i rasista.

salite se ili ste ozbiljni?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  10:52 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: izvan vremena

salite se ili ste ozbiljni?


Pa koliko znam Kenedi je voleo da cugne, bio je švaler i trasirao odlazak Amerikanaca u vijetnamski rat. Neki nezavisni sociolozi za Lutera, pak, kažu da je kroz borbu protiv rasizma proturao i dosta rasističke stavove. Dakle, ne šalim se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  10:53 05.11.2008
Preporuka: 2

Re: izvan vremena

Znači biće pijanica, švaler i rasista.

ne, to je bajden :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bik_koji_sedi  10:55 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: izvan vremena

Па, заједничко за обојицу је да их је неко смакнуо...

Ако смакну и Обаму, онда је он комбинација ове двојице (ваљда хтео нешто важно стварно и озбиљно да промени).

Било би добро, мада звучи немогуће, да је Обама много паметнији па да доака тој екипи која је смакнула ову двојицу...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  11:04 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: izvan vremena

dakle, salite se....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  11:37 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: izvan vremena

*
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dangubas  11:44 05.11.2008
Preporuka: 0

..

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MilutinM  12:20 05.11.2008
Preporuka: 2

Promene?

#Link  Replika: 14
Najpre, da kažem da se nisam previše ložio na ove izbore. To što sam bio na jednom blogu noćas je posledica postavljanja mog teksta. Inače sam sve vreme gledao (dok je bilo) Ligu šampiona.

Dalje, jutros sam ipak, krenuvši na posao, odjednom dobio neodoljivu želju da pridjem prvom "afrošvajcarskom" čoveku na ulici i čestitam mu. Izlazio sam i do malo pre i moram reći da sam kag god sam video nekog od crnaca ili ljudi koju su očigledno mešavina rasa imao želju da to ponovim.

Očigledno je da je Amerika svetu servirala svoj šou i da je rešila da ga izveze. Što bi se samo oni zabavljali, daj malo veselja i po svetu. Eto, zakačilo i mene.

No, moram da kažem da sam skeptik u kraj sve ove priče. Iz više razloga.

1) Bio sam mali, ali osetio sam slobodarski duh, duh promena koji je pre 40 i više godina zapahnuo svet. Bilo je mnogo lepo. Sloboda, revolucija, studentski nemiri, deca cveća, raskid sa tradicionalizmom, romantična borba protiv rata u Vijetnamu, oslobadjanje i nezavisnost mnogih zemalja trećeg sveta. Sve je bilo tako obećavajuće. Nažalost, tradicionalisti su se brzo organizovali. Već tako brzo da su ubili Kenedija. Rekao sam negde, a tvrdim i dalje, da je taj atentat temelj američke neokolonijalističke i autoritativne vladivine svetom devedesetih i s početka 21. veka. Ovde, prirodno, ne predvidjam i ne želim da se tako nešto desi Obami, ali sam siguran da će tradicionalna Amerika biti "u zasedi" (figurativnoj i ko zna kakvoj drugoj), čekati svaku grešku Obame i organizovati se da uzvrati udarac.

2) Amerika je Amerika, i promene na vrhu sa jedne na drugu stranu njihovog bipolarnog političkog sistema ne donose mnogo promena u politici zemlje. Istina je, doduše, da Obama ne bi bio tu gde je noćas dospeo da se to demokrate nisu dogovorile medju sobom, unutar stranke. Nije on sam izborio taj položaj. Očigledno je da je ceo demokratski blok stao iza njega i politike koju predlaže i oličava. Ipak, mislim da promena neće biti drastična.

3) Obamu čeka ogroman posao. Kakvu god mi idealnu sliku imali o SAD, situacija u zemlji nije sjajna i ima previše problema da bi se zanosio da će jednostavmo obaviti svoj posao. Ne znam, ne mogu da predvidim (niti sam stručnjak niti poznavalac situacije) koliko će njegov aparat u tome uspeti. Stoga, moram ostati skeptik. A ako se situacija ne promeni na bolje, ako ne bude drastičnih poboljšanja u sferi ekonomije, finansijskog sistema, socijalne i druge sigurnosti gradjana, neuspeh Obame će biti mnogo gori nego eventualni neuspeh MekKejna, da je on pobedio. Razočarenje će biti ogromno, i može uticati na sve druge njegovog formata koji bi jednom kasnije ušli u trku. Stoga, Obami treba mnogo pomoći i џаџа kao košarkaške lopte da uspe.

4) Promene koje ostatak sveta očekuje od Obame drugačije su prirode, ali takodje velike. Mislim, neki to ne očekuju, ali mi se čini da je mnogo više ljudi u svetu koji misle da bi američka spoljna politika trebalo drastično da se promeni. E, kako će taj posao voditi Bejden, plašim se da će i ovde brzo doći do razočarenja kada ljudi uvide da nema baš mnogo promena. Ili se varam da će tako biti?

5) Konačno, kao posledica prethodnog, mi se ne možemo nadati nekim promenama u politici prema Srbiji, koliko god se američki ambasador trudi da nas ubedi u "nastavak partnerstva". To je i jedan od ključnih razloga što i nisam bio toliko zainteresovan.


PS Malo je duži komentar. Možda sam mogao da se dodam na listu svih onih koji su imali razloga da napišu blog o Obami (gosn Cole, ovo ni u kakvom negativnom tonu nije upućeno Tebi).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  12:59 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Promene?

MilutinM

PS Malo je duži komentar. Možda sam mogao da se dodam na listu svih onih koji su imali razloga da napišu blog o Obami (gosn Cole, ovo ni u kakvom negativnom tonu nije upućeno Tebi).



Uglavnom ne komentarisem postove na temu Obame jer su manje vise svi pisani sa jako malim poznavanjem politike, posebno spoljne, ili su po defaultu diskvalifikovali cak i mogucnost da Obama, ili bilo koji drugi kandidat, mogu, zele, hoce, da nesto pozitivno pokrenu, promene....!
Srbija je uostalom poznata po sastavljanju fudbalskih timova/reprezentacija,,,kafanskoj politici....i sl....
Dakle Vi ste rekli sto ste imali....i to je Vase misljenje i sud, koji ste pokusali da potkrepite cinjenicama...I to je ozbiljan komentar, sta god ja mislio o njemu, slagao se ili ne (u principu ste manje vise u pravu!)....pa zbog toga i odgovaram.
Spominjanje Indijanaca, Vijetnama, NATO bombardovanja i sl, uz Obamu, danas, prosto nije korektno.....a sta ce biti, videcemo. U svakom slucaju Amerika je pokazala ono sto mi u Srbiji tesko da cemo za 100 godina....Izabrala je Afroamerikanca za predsednika u sta mnogi nisu verovali, pa sada kad se desilo, daju se komentari kakvi se daju....itd
Dakle nije problem duzina komentara, vec sta je njegov sadrzaj......
Hvala i pozdrav
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  13:06 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Promene?

Dakle nije problem duzina komentara, vec sta je njegov sadrzaj......

ohoho, kakva diskvalifikacija.
pa nista lakse, ocas posla cu pobrisati svoje postove.
a ostali komentatori kako hoce.
Hvala i pozdrav

nema na cemu i otpozdrav.
ne bih vas vise zamarao svojim prisustvom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:09 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Promene?

Doctor Wu
Dakle nije problem duzina komentara, vec sta je njegov sadrzaj......

ohoho, kakva diskvalifikacija.
pa nista lakse, ocas posla cemo ih pobrisati.
da ne kvarimo idilu, :)
Hvala i pozdrav

nema na cemu i otpozdrav.



Zasto ste se bas Vi prepoznali, ako je moj komentar bio na post G/dina MilutinaM...?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MilutinM  13:12 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Promene?

Dakle nije problem duzina komentara, vec sta je njegov sadrzaj...

Suprotno, moj komentar se nije odnosio na sadržaj uvodnog teksta, već na broj blogova posvećenih Obami i izborima u SAD
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:14 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Promene?

MilutinM
Dakle nije problem duzina komentara, vec sta je njegov sadrzaj...

Suprotno, moj komentar se nije odnosio na sadržaj uvodnog teksta, već na broj blogova posvećenih Obami i izborima u SAD



Razumeo sam, pa Vam i kazem da nije problem duzina Vasega komentara....prosto vazno je sta ko pise!Mali problem u komunikaciji na Blogu, ali smo se nadam se sada razumeli....!
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MilutinM  13:15 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Promene?

Sasvim se razumemo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  13:15 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Promene?


Zasto ste se bas Vi prepoznali, ako je moj komentar bio na post G/dina MilutinaM...?

Zato sto prva recenica pocinje sa
Uglavnom ne komentarisem postove na temu Obame jer su manje vise svi pisani sa jako malim poznavanjem politike, posebno spoljne,

Jutros je 5 ili 6 blogova napisano na temu Obamine pobede gde je gomila komentatora napisala pametnije ili malo manje pametne komentare. Po mom sudu, ova Vasa recenica je izraz nedopustive i nicim opravdane arogancije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  13:16 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Promene?

Spominjanje Indijanaca, Vijetnama, NATO bombardovanja i sl, uz Obamu, danas, prosto nije korektno.....a sta ce biti, videcemo. U svakom slucaju Amerika je pokazala ono sto mi u Srbiji tesko da cemo za 100 godina....Izabrala je Afroamerikanca za predsednika u sta mnogi nisu verovali, pa sada kad se desilo, daju se komentari kakvi se daju....itd


Gosn Cole,

Niko ovde nema problema sa Obamom. Niko uz njegovo ime ništa ne lepi. Većina izražava sumnju da se potezi Amerike neće menjati. I još nešto. To što su izabrali Afroamerikanca ne amnestira ih za nedela koja su činili.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:21 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Promene?

d_sandic
Spominjanje Indijanaca, Vijetnama, NATO bombardovanja i sl, uz Obamu, danas, prosto nije korektno.....a sta ce biti, videcemo. U svakom slucaju Amerika je pokazala ono sto mi u Srbiji tesko da cemo za 100 godina....Izabrala je Afroamerikanca za predsednika u sta mnogi nisu verovali, pa sada kad se desilo, daju se komentari kakvi se daju....itd


Gosn Cole,

Niko ovde nema problema sa Obamom. Niko uz njegovo ime ništa ne lepi. Većina izražava sumnju da se potezi Amerike neće menjati. I još nešto. To što su izabrali Afroamerikanca ne amnestira ih za nedela koja su činili.


Nisam siguran da ovde iko govori o amnestiji bilo cijoj! Tema su izbori i pobeda po meni boljeg kandidata ili cak jako dobrog kandidata, a cinjenica da je povrh toga i afroamerikanac, samo je dokaz da je u Americi kakva god da je to moguce,,,,sve ostalo su spekulacije da ce biti ovako ili onako! Sacekajmo bar 100 dana nakon ulaska u Belu kucu....eto toliko!
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:23 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Promene?

MilutinM
Sasvim se razumemo



Mislio sam krajnje pozitivno o Vasem postu, da budem kristalno jasan, ako je bilo nedoumice
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  13:25 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Promene?

Ja to posmatram ovako: kandidat jeste bolji, ali uz njega ide po nas lošija administracija. Tu se moja opčinjenost završava.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:36 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Promene?

d_sandic
Ja to posmatram ovako: kandidat jeste bolji, ali uz njega ide po nas lošija administracija. Tu se moja opčinjenost završava.





Eh kad bi se mi malo vise pozabavili nasom administracijom kud bi nam kraj bio!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  13:48 05.11.2008
Preporuka: 1

Re: Promene?

Eh kad bi se mi malo vise pozabavili nasom administracijom kud bi nam kraj bio!


Činjenica. Ali vi ste pisali o Obami a ne o srpskoj administraciji. Argument vam ne stoji. Gledati američkog predsednika van konteksta američke politike takođe nije moguće.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanj92  02:06 06.11.2008
Preporuka: 0

Re: Promene?

ova Vasa recenica je izraz nedopustive i nicim opravdane arogancije.

Ma nemoze na ovom blogu da prodje bez vredjanja.
Mozete li vi ljudi da komentarisete sadrxzaj posta a ne pisca.
Svi ste vi tamo u Srbiji poremeceni od bombardovanja uranijumskim bombama 1999.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nesha92  13:56 05.11.2008
Preporuka: 0

hehe

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Ninkovic  15:01 05.11.2008
Preporuka: 0

tumbanje

#Link  Replika: 0
Nije mi jasna rasna definicija Obame. Otac afrikanac , majka belkinja (irkinja) , odrastao sa bakom belkinjom (irskog porekla cini mi se)

Gde je on tu African American? Onda je i Irish AMerican po toj nekoj logici? U svakom genetskom pogledu 75 posto belac (keva sin DNK konekcija)

Samo tumbam tu ne zamerite:)


U svakom slucaju mene "je kupio" . Palim u NY za par nedelja a ne da mi se nije isloooooo....drugi je neki feeling osecaja:)

Osama pa Obama ...ovaj svet je magican:)


ps. radi konzervativaca mije godraaa ali zesce....samo da ste slusali BullShit na njihovim AM radio stanicama i metode intimidacije stanovnistva...mislim krajnje ludilo

Ali posle svega Albright...medena! S*ba mi slavljenicki "muud"

Haj bar ce biti interesanto iako ce mi nedostajati Sara Pejlin:)

POz svima!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  17:25 05.11.2008
Preporuka: 0

Radikali...

#Link  Replika: 1
2. Slušajući govor poraženog Džona Mekejna, Obaminog protivkandidata, pronašao sam malo simpatije i za njega, jer je svima koji se bave politikom održao lekciju o tome kako se priznaje poraz!



... su u zadnjih nekoliko izbora vise nego casno priznavali poraz!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  21:52 05.11.2008
Preporuka: 0

Re: Radikali...

Koliko se sećam toma je Tadića optuživao za "poziv na državni udar" u noći izbornih rezultata 11.-12. maja, mada možda to nekim izgleda časno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
skener92  19:16 05.11.2008
Preporuka: 0

amerika ima crnog predsednika!

#Link  Replika: 0
cestitke americkim biracima!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dekulica-niksicanin  21:58 05.11.2008
Preporuka: 1

HUSSEIN - NARAVNO !

#Link  Replika: 6
Vas tekst povodom pobede kandidata demokratske stranke Baraka Hussein Obame,je inspirativan,zanimljiv i pomalo patetican.Inspirativan za mene zato sto delimo istu radost,ali ne ista ocekivanja.Znimljiv..., pa kao i sve vase teme,i vrlo patetican zbog niza poredjenja sa Kenedijem ,5oktobar,i naravno svoj maestarlni pobednicki govor .Iako svako ko se razumije u Americke izbore zna da svaki kandidat samo cita govore koji mu drugi pisu,tako da ste mogli izostaviti ono "SVOJ POBEDNICKI GOVOR".Mada poredjenje sa Kendijem i nije tako pateticno,pogotovo kada vidimo ko je podpredsednik.Lindon Dzonson br.2 .Dzozef Bajden Desnicar zalutao u redove demokrata protivnik abortusa,i istopolnih brakova,vatreni podrzavalc rata u Iraku.U pravu ste ima asocijacija i jedan i drugi su uzeli za podpredsednike desnicare˙(citaj republikance) tacnije drugi su im to nametnuli .I naravno 5. oktobar, pa kako vas je to asociralo na 5. oktobar nisam vidio na CNN-u nikakve paljevine, koliko se zna u izbornoj noci OBAMA se nije sastajao sa Cikaskim kriminalcima neverujem ni posle izbora.Moguce je da su nam asocijacije na 5.oktobar potuno razlicite kao i na radost ,viste radosni sto je pobedio Obama,a ja sto je pobedio Hussein.Ocemu li ce da razmislja nesrecni Bus kada 20 januara bude predavao vlast prvom Afro-Amerikancu,“pa zar nisam jednog Husseina obesio od kud sad ovaj“Otud cije su ovce toga je i planina ,zato sto manjine u Americi i nisu vise manjine,pa i ako su manjine zajedno su vecina.E to mene raduje, raduje li i Vas?Hoce Huso da povuce vojsku iz Iraka ,hoce da pregovara sa Iranom ,pa sto ne i sa Raulom Kastrom.Sve mi se cini da ce Bajden da polaze zakletvu u nekom avionu na putu za Vasington.I ja sam po svu noc drezdao i cekao mec GVOZDENOG MAJKA velikog borca iz srca geta ,kako rece veliki Marko Van Basten“zivotu sam plakao dva puta prvi put kada sam se rodio ,i drugi kad je Tajson prvi put izgubio .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  11:50 06.11.2008
Preporuka: 3

Re: HUSSEIN - NARAVNO !

dekulica-niksicanin

Pa kao i sve vase teme,i vrlo patetican zbog niza poredjenja sa Kenedijem ,5oktobar,i naravno svoj maestarlni pobednicki govor .Iako svako ko se razumije u Americke izbore zna da svaki kandidat samo cita govore koji mu drugi pisu,tako da ste mogli izostaviti ono "SVOJ POBEDNICKI GOVOR"..........
.I naravno 5. oktobar, pa kako vas je to asociralo na 5. oktobar nisam vidio na CNN-u nikakve paljevine, koliko se zna u izbornoj noci OBAMA se nije sastajao sa Cikaskim kriminalcima neverujem ni posle izbora.Moguce je da su nam asocijacije na 5.oktobar potuno razlicite kao i na radost ,viste radosni sto je pobedio Obama,a ja sto je pobedio Hussein.....
I ja sam po svu noc drezdao i cekao mec GVOZDENOG MAJKA velikog borca iz srca geta ,kako rece veliki Marko Van Basten“zivotu sam plakao dva puta prvi put kada sam se rodio ,i drugi kad je Tajson prvi put izgubio .



Pa da pokusam da Vam odgovorim na nekoliko stvari>
Ono sto se moze zakljuciti iz Vaseg posta je da niste ni procitali (pazljivije, bar) moj blog, nego ste samo pozorisnim zargonom receno (a u pozoriste se ponesto razumem) iskoristili slagvort da bi iskazali svoe misljenje..koje je takvo kakvo jeste.
Da ste citali pazljivije onda bi zapazili da sam 5.oktobaa spomenuo samo kao osecaj NARODA da se dogadjaju neke promene, a kakve videcemo....Veliki broj Amerikanaca je bio po ulicama i trgovima, itd....slicno kao kod nas 5 oktobra! No vi ste uz 5 oktobar odmah spomenuli paljenje skupstine, a ne recimo odlazak diktatora sa vlasti....itd
Kriminalce koje spominjete, sa drzavnim atributima, ostavio je Milosevic u amanet srpskoj drzavi da se ona sa njima obracunava.....Ostavio je jaku mafiju i slabu drzavu, ali o tome nekom drugom prilikom.
Sto se tice govora, predsednika Obame, a napomenuh da se ponesto razumem u teatar, pa i govore,....ne sporim da timovi strucnjaka spremaju vazne govore predsednicima, cega bilo, ali na kraju on sam izadje pred narod, gradjane, pa interpretira spremljeni materijal....Obama je to uradio maestralno dobro, ispred sebe je imao, verovatno spremljeni govor/podsetnik, ali sam obratio paznju na taj detalj, kao da sam znao da ce se neko poput Vas javiti....Niti ga je pogledao, niti mu je trebao podsetnik..Bio je jako koncetrisan i ushicen, precizan i politicki tacan...itd. Elem ne bi bilo lose da nasima spremaju govore, a da oni taj materijal "sazvacu" na slican nacin....Ili je mozda lose sto je izasao pred gradjane spreman i spretan? Nije bilo tuc, muc, ovaj, onaj....niti nekih drugih postapalica...!
Podcrtavanje HUSEIN...je prica za sebe...Ne znam sta je bila svrha, osim da se predstavite na najbolji nacin!
Poredjenje izmedju Tajsona i Mohameda Alija je upravo ona razlika izmedju nas, koju ne primecujete....
BKC
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dekulica-niksicanin  13:54 06.11.2008
Preporuka: 0

Re: HUSSEIN - NARAVNO !

Vidi "grome" mnoge su razlike izmedju nas OGROMNE, NEPREMOSTIVE. Sto se tice Gvozdegonog vise ga volim ,zato sto je on resavao jednim udarcem. Napadao je kad je protivnik bio naj odmorni i naj jaci.Protivnici koji su se borili protiv njega svedoce da je njegov udarac najblizi DODIRU SNA.Mozda zbog ovih stvari ,mozda zbog toga sto nisam bio rodjen u vreme BESMRTNOG ALIJA da gledam i uzivam u njegovom plesu.Sto se tice 5. Oktobra e tu su tek razlike epskih razmera. Vi ste 5. oktobra bili na ulicama zato sto je Milosevic vodio ratove a,Ja zato sto ih je gubio.Vi ste bili protiv njega zato sto je branio Srpski narod a, Ja zato sto ga nije odbranio.A sto se tice Baraka Obame nista niste oborili od onoga sto sam napisao .Obama ,Hussein ili Sadam hussein da se digne iz groba ima da sledi zacrtanu Americku politiku.Ili u protivnom Bajden ce da polaze zakletvu.˙(Znate dobro sta to znaci) a,ta politika u narednom mandatu je:unistiti Iranske vojne sposonosti,zauzdati Kinu,i zatvoriti Rusiju omcom NATO pakta.I tu nema pateticnih mudrih nadahnutih govorancija ,nema razgovora sa Kastrom mladjim ,nema razgovora sa Iranom.Nego samo rat ,smrt ,bombe
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:00 06.11.2008
Preporuka: 0

Re: HUSSEIN - NARAVNO !

dekulica-niksicanin
Vidi "grome" mnoge su razlike izmedju nas OGROMNE, NEPREMOSTIVE.



najbolje je kad sami napisete odgovor....sve dalje bi bilo besmisleno.....
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dekulica-niksicanin  16:12 06.11.2008
Preporuka: 0

Re: HUSSEIN - NARAVNO !

hahahahhahahahahahh....sve bi dalje bilo besmisleno.....i Naknadno tek sad vidim da neznate nista o Americkim govorancijama .Dakle americki politicari citaju vec spremljen govor koji mu obicno pisu drugi ,Obicno su to mladi studenti koji volontiraju u predizbornim timovima. "Obama je to uradio maestralno dobro, ispred sebe je imao, verovatno spremljeni govor/podsetnik, ali sam obratio paznju na taj detalj, kao da sam znao da ce se neko poput Vas javiti....Niti ga je pogledao, niti mu je trebao " drugi put kad " drezdite " obratite paznju na postolja na kojima se nalazi cetvero ugaono staklo na kome se projektuje govor koji se vidi samo sa strane govornika. Ta postolja se obicno nalaze bocno sa leve i desne strane govornika tako da on nema nista ispred sebe ,zato je Obama uvek na "svojim " govorancijama slikan sa profila jer je okrenut prema projektoru i cita govor.Uzgred njegov profil jeste monumentalan kao da se kandiduje za novcanicu od 1oo$. I na kraju taj projektor se zove -IDIOT-
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  09:04 07.11.2008
Preporuka: 1

Re: HUSSEIN - NARAVNO !

dekulica-niksicanin
.sve bi dalje bilo besmisleno... -



Rekoh Vam ja da je dalje sve besmosleno....pa nema razloga da se na blogu svadjate sa sobom!
uzivajte....
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dekulica-niksicanin  17:26 08.11.2008
Preporuka: 0

Re: HUSSEIN - NARAVNO !

hahahahahahhahahahahhah -pa onda me pustite da se svadjam sam sa sobom,Vi ste izgleda navikli da se vase teme uzimaju zdravo za gotovo .Primecujem da nevolite da vam se oponira .Samo Vi recite ja vise necu komentarisati Vase teme.I nema potrebe da se u Vasim replikama provlace uvrede. u predposlednjoj replici kazete "KAO DA SAM ZNAO DA CE SE NEKO OD ˇ"VAS ˇ"JAVITI .to "vas" VOLIO BI DA MI OBJASNITE KO STE VI a ko MI. I drugo Kazete nema potrebe da se na blogu svadjate sami sa sobom,Gospodine Kovacevicu ako vam smeta moja replika samo recite i necu vase teme komentaristi.Pustite Tu pricu MI , VI , ONI i SAM SA SOBOM.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA