Patrijarh Pavle i čipkane gaćice!

Queeria RSS / 27.07.2007. u 15:50

Piše: Boban Stojanović

Potrebno je malo revolucije.
Dugo, toplo leto, u čijim čarima i ne-čarima provodim vreme, duboko&intimno inspiriše na podrivanje patrijarhalnog sistema vrednosti. Da stvar bude još ozbiljnija, nepodnošljivo je osećanje da nam sudbinu kroje kojekakvi nadri starci, u čiju mudrost i svetost treba da verujem bespogovorno – makar bio to i patrijarh Pavle.
Dakle, ono što sledi je (ponovna) kritika Gojka S. među stanovništvom ovdašnjim poznatim kao patrijarh Pavle – te, ako Vas protivljenje njegovom liku i delu potresa ili ga smatrate neadekvatnim, bolje da ne trošite vreme na čitanje ovog bloga.



Prvo što želim da naglasim je - patrijarha Pavla ne zarezujem tri posto, ni kao svetost ni kao poglavara koje već crkve, jer sam građanin i ateista i samo me u okviru tih granica patrijarh i zanima.
Dakle, zanima me šta to on radi i kako deluje kao Gojko Stojčević – jednakoprani građanin (!?) ove države, kao i većina nas.
Ranije sam pisao o njegovom veoma planskom (ali božanskom, nedodirljivim zakonima neupitnom), političkom angažovanju po pitanju Ustava Srbije, za koji je interesovaje glasača rapidno poraslo nakon manekenskog agitovanja Gojka i njegovog zaokruživanja svetog DA za Ustav.

No, opet se Gojko meša.
Nikako da se smiri.
I to iritira.

Pre svega tangira njegovo uplitanje u bebinje pelene (ima li njegovo zavirivanje u gaće granica), ali i njegova pozicija moći sa koje je nedodirljiv.
Bio sam prisutan na nekoliko diskusija na kojima se načela ova moralna tema/dilema: obično se složimo da je cool što je sve to ukinuto, ali je zaista upitan način na koji funkcioniše jedna SEKULARNA država, poput Srbije, u kojoj je crkva odvojena od države?

Prvo, ova država nije spremna da čuje svoje građane, čak i kada oni sasvim uredno sprovedu peticiju po svim zakonima državnim.
35.000 (i slovima: tridesetpet hiljada ljudi), je potpisalo peticiju za ukidanje poreza na promet bebi hrane, opreme i odeće, i bili su odbijeni jer kako je rekao Mirko Cvetković ministar finansija – predlog nije dovoljno jasan!!!
Dakle, 35.000 građana i građanki ove države nije moglo jasno da formuliše, a taj jedan, Gojko Stojčević bio je dovoljno pametan da primeti da je većina sela u Srbiji opustela, da se škole i po gradovima zatvaraju i da nas bela kuga opominje....te je zamolio (ako je to dostojno velikog boss-a), Koštunicu da to brže bolje ukine, što je ovaj sproveo u delo.

Eto, tako funkcioniše država, kao u bajci Carevo novo odelo- svi vide šta je a niko da se usudi da kaže, jer – vlast je to.
OK, ako je u BAJCI kralj simbol neupitne vlasti i moći, koje onda u svemu ovome patrijarh Pavle?

Ako niste primetili, Pavle je najveća faca u zemlji.

Ima dovoljno godina da se graniči sa biološkim fenomenima, dovoljno moći da vređa koga želi i da za to ne biva prozivan i dovoljno nebeskog ugleda da mora da mu se ispuni svaka želja. U neku ruku, razmažena Marija Antoaneta srpske stege koju čine vlada i crkva.

Gojko Stojčević, pretendent na visoku poziciju živog sveca (neki kažu da već to i jeste), odlukom da se Svevišnjem približi, odlučio je da se vazda bavi tuđim gaćicama, matericama, odlukama, menstruacijom i reprodukcijom. Otkud ovolika opsesija ka tome, psihologija će možda naći odogvor, ali njegovo uplitanje u pomenute reone je neukusno.
Gojko sa svoje pozicije patrijarha Pavla koristi svaku priliku, a posebo božićne poslanice da opomene kako je abortus ubistvo, a kontracepcija satanski izum, kako nas je sve manje (pa stoga žene: rađajte, rađajte, rađajte...), kako smo ogrezli u grehu...a da svojim kapilarno raspoređenim radnicima, oličenim u mitropolitima raznim da prava da pljuju i blate koga stignu: žene, gejeve, lezbejke, Rome, Muslimane, Albance...ma koga god, jer im je to dato po volji Božjoj...
Iako ga ne srećem često, uvek u glavi imam ideju da patrijarhu kažem: Zaobiđi me!, ako ga slučajno sretnem, jer ne mogu da verujem da taj mali božiji čovek, može toliko mnogo i neupitno (gore od svega) da utiče na društvo.

Lepo što se ovoga puta patrijarh Pavle oglasio kao božiji ekonomista, ali se bojim šta će se desiti ako sutra patrijarh pozove na rat, nasilje, ako počne da širi mržnju...?
Da li će i tada Koštunica da prihvati sve i složi se sa Pavlom, ili će ga demokratski saslušati, zahvaliti i poslati nazad u odaje da mašta o teoduliji umesto urušavanja sekualarne države u kojoj živi.

Iako je cilj pozitivan, način na koji je ukinut porez na dečiju opremu, odeću i hranu nije.
Postavlja brojna pitanja.
Pre svega za koga smo glasali na izborima – ko donosi odluke u naše ime – vlada ili Pavle?
Ko ima društvenu moć – država ili crkva?
Da li je 35.000 građana ove države manje vredno od jednog – Gojka Stojčevića?

To što je Pavle nekome svetac, mene se ne tiče.
Kao građanin koji ima pravo glasa, podložan je kritici kao i bilo koji drugi.

Kao i ranije, potpuno je legitinmo da patrijarh bude politička manekenka bilo kog vladinog ili nevladinog projekta, ali da on sam preuzima inicijativu, slušalicu i komandu – e, to mu ne dam za pravo!

Najviše od svega me brine što je čvrsta povezanost Crkve i Vlasti jedna od odlika fašističkog društva, pa sada, razmislimo još jednom, o čemu ćutimo...zapravo...


Za QueeriaFreeState: Boban Stojanović

Atačmenti



Komentari (88)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pedjatheboy pedjatheboy 16:13 27.07.2007

Ah ti manekeni i poziranje

Dejan Restak Dejan Restak 16:31 27.07.2007

Hm

za razliku od proslog bavljenja gospodinom Stojcevicem (iz ugla ateista) vasa teza je bila sasvim u redu, bar po mojim subjektivnim arsinima. Ovoga puta mislim da ste stvari posmatrali iz obrnute perspektive.

Evo zasto je prvi put bilo u redu, pod uslovom da smo i vi i ja ateisti i da nas se to cime se doticni gospodin bavi ne tice i da nas se ne ticu emocije onih drugih koji veruju. Zato sto je on tada reagovao kao gradjanin, vi ga napali karikirali kao gradjanina i zbog toga ste bili napadani i optuzivani. Ovaj blog zajedno sa vama. Dakle u toj konstalaciji svako je iskoristio svoje gradjansko pravo i nema razloga da bilo ko bude zabranjivan, cenzurisan, ukidan.

Sada je gospodin Stojcevic opet iskoristio svoje gradjansko pravo, usao u pitanja sekularne drzave i sa aspekta nas ateista to bi trebalo da je ok. Dakle cestitamo sto i patrijarh uvazava zakone sekularne drzave i sto se brine o stvarima koje jesu od znacaja za ovo drustvo i oko kojih je hiljade ljudi potpisalo peticiju.

Medjutim to sto je nasem premijeru najvaznije to sto prica gradjanin Stojcevic, to nije problem doticnog gradjanina vec premijera.

Dakle ostrica ovog teksta se nalazi na pogresnom mestu.

Mirko Kontic Mirko Kontic 17:43 27.07.2007

Re: Hm

razlog vise da posle ovakvih blogova, napustim Blog.
Dejan Restak Dejan Restak 20:52 27.07.2007

Re: Hm

ovakve izjave deluju malo zlosutno


slazem se, dugujem malo objasnjenje.
radi se o osobi koja nas terorise pre svega mailovima ali i na svim mestima gde moze stupiti u kontakt sa svojim metama. Poznat je u raznim izdanjima i na ovim stranicama.
U toku je istraga kako bi se utvrdilo o kome se radi i pokrenuo sudski postupak.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:26 28.07.2007

Re: Hm

Mirko, imaš moju punu i bezrezervnu podršku za napuštanje!
nikson nikson 16:05 28.07.2007

Re: Hm

Ako ostavimo po strani paranoidnu i sizofrenu tvrdnju da je crkva ubila premijera, onda treba da se prisetite da Djindjic nije bio uopste u losem odnosu sa crkvom. Nastavak izgradnjue hrama i uvodjenje veronauke u skole je i vise nego sto bi bilo koji vladika ocekivao.
ervetor ervetor 16:15 28.07.2007

Re: Hm

nikson
Ako ostavimo po strani paranoidnu i sizofrenu tvrdnju da je crkva ubila premijera, onda treba da se prisetite da Djindjic nije bio uopste u losem odnosu sa crkvom. Nastavak izgradnjue hrama i uvodjenje veronauke u skole je i vise nego sto bi bilo koji vladika ocekivao.


Da, mozemo se tako prisetiti da Djindjic nije bio u losim odnosima ni sa mafijom i u stvari veoma dobar drug sa Cumetom jel ?
Ako je neko sizofren onda je to svakako srpska pravoslavna crkva i to svakako sa vecinom srpskog stanovnistva, kome je sasvim normalno da covek pobije 9 ljudi na ulici samo ako je Srbin.
Zamislite da je neki Siptar nevernik pobio 9 Srba juce u okolini Negotina ?
Kakva bi to sizofrenija bila na televiziji i da li bi se mobilisalo pola naroda na odbranu svetih srpskih dusa ?
Tarkovski Tarkovski 17:26 28.07.2007

Re: Hm

Ova bi tvrdnja bila sasvim na mestu kada bi smo bas svi zaboravili u kakvoj je vezi crkva sa ubistvom prethodnog premijera koji je zamenjen ovim drugim koji sada ispunjava zelje i naredjenja te iste crkve


Jeste ima i jedan most u New York-u mogu da ti prodam za 1 dolar. Moze?

Nego. Ljudi mogu da veruju u koju god politicku opciju i imaju pravo da je promovisu. S tim nema problema -- moze da se slozi, diskutije, vatreno zalaze za svoju strani...

Kada pocene ovo suludo kicenje i nadogradjivanje i otovoreno izmisljanje bez podloga to niti je zdravo za diskusiju, niti doprinosi na obe strane argumenata. Covek moze samo da se nasmeje ali sto puta ponovljena laz postaje i istina, pa zasluzije ipak rec.

Cak ne verujem ni da napaljeni ideolozi mogu da veruju da je Kostunica i sada Patrijah Pavle seli osmislili ubistvo Djindjica, da vlada radi po direktivama Patrijarha Pavla, ...

O idolopoklonicima ove politicke opcije kaze Zarkovic (a ni drugima ne ostalje duzan) ovog petka u Poltici:
Има и других мање конкретних потврда о несхватању мена дедине секире. Политичка групација окупљена око Чедомира Јовановића и његове Либерално демократске партије, рецимо, готово самоубилачки истрајава у шаблонизовању политичке сцене у оквире претпетоктобарске Србије, слабо увиђајући да од нових перјаница српске политике не могу да направе Слободана Милошевића. Тешко је објаснити, осим уколико се не ради о врло личним интересима, толику упорност у трагању за архинепријетељем. Такав политички приступ актуелној политици замагљује и сасвим умесне критике и примедбе оној и овој Коштуничиној влади и тера ЛДП, у суштини, у политичку дефанзиву.
nikson nikson 17:58 28.07.2007

Re: Hm

To kakve veze ima cume i ubistvo devet ljudi sa odnosom crkve i djindjica samo tebi moze da bude jasno. I otkud taj podatak da je crkvi i srpskom narodu normalno da pobijete 9 ljudi? Nista ja tebe ne razumem erevator
ervetor ervetor 20:55 28.07.2007

Re: Hm

To kakve veze ima cume i ubistvo devet ljudi sa odnosom crkve i djindjica samo tebi moze da bude jasno. I otkud taj podatak da je crkvi i srpskom narodu normalno da pobijete 9 ljudi? Nista ja tebe ne razumem erevator



Mislim, da je bilo jasno a bilo je u vezi tvoje tvrdnje da je Djindjic imao dobre odnose sa crkvom. Ja sam se samo nadovezao opstepoznatim tvdrnjama da je Djindjic imao i dobre odnose sa mafijom.
Da li to znaci da ih je onda stvarno imao ili su to samo necije tvrdnje...?

Ja ne znam da li je crkvi normalno da neko pobije 9 ljudi. Ja samo znam da bi se crkva oglasila preko svojih komesara samo u slucaju da je tih 9 ljudi ( pod uslovom da su Srbi ) pobio neki siptar na Kosovu.
Ovako, ipak nije to toliko strasno za nas nacionalni interes sve dok se Srbi medjusobno ubijaju, truju,gaze na pesackim prelazima,pljackaju,drze u izolaciji i tako dalje i tako dalje.

Znate, crkvu ja dozivljavam kao nazadovanje i to nema veze sa komunizmom.
Ta crkva je recimo izvrsila veliki uticaj da se zabrani stampanje djavoljih licnih karata. I tako i dan danas prosecan Srbin provodi vreme po raznoraznim salterima trpeci svakojaka ponizenja pritupih salterusa umesto da mu svi podaci stoje zapisani na kartici. I tako sve to nema veze, i verovatno je i taj sto je pobio tih 9 ljudi bio sigurno prezadovoljan svojom zemljom i crkvom pa se samo malo proveselio. Kako nema veze ?
Pa toga ce tek da bude.
ervetor ervetor 21:10 28.07.2007

Re: Hm

Kada pocene ovo suludo kicenje i nadogradjivanje i otovoreno izmisljanje bez podloga to niti je zdravo za diskusiju, niti doprinosi na obe strane argumenata. Covek moze samo da se nasmeje ali sto puta ponovljena laz postaje i istina, pa zasluzije ipak rec.

Cak ne verujem ni da napaljeni ideolozi mogu da veruju da je Kostunica i sada Patrijah Pavle seli osmislili ubistvo Djindjica, da vlada radi po direktivama Patrijarha Pavla, ...



Pa jedini koji ovde nadogradjuje si ti.

Znas, tog dana kada je ubijen Zoran Djindjic mene je telefonom pozvala jedna bivsa prijateljica i sva nasmejana mi je rekla: " STA KAZES ZA LEPE VESTI ?"
Taj ogroman deo naseg stanovnistva je nahuskan od strane "nekoga" da ubistvo premijera prepozna kao lepu stvar. Crkva se protiv toga nije bunila. Lepo im bilo samo kad im je Djiki priredio donatorsku veceru i tako dalje.
Ako ste vi te stvari zaboravili ja nisam. U principu, dobro pamtim.
A cinjenica je da vlada oseca obavezu da slepo slusa crkvu. Pa mi bre covece nemamo ministarstvo saobracaja a imamo tamo nekog ministra vera koji sluzi kao ministar pravoslavlja...
Citavom svetu je jasno kakva je Srbija picvajz od drzave samo nesto kao mi ovde diskutujemo...
nikson nikson 21:44 28.07.2007

Re: Hm

ja ne znam koje su to opste poznate price, ali je cinjenica da je Djindjic imao dobre odnose sa partrijarhom. ti tvrdis da je imao veze sa mafijom - tvoja stvar

a sto se tice poredjenja sa ubijanjem 9 srba od strane siptara, ono je bitno ako znamo ZASTO je neki siptar ubio 9 srba. ako su ubijeni zbog nacionalne mrznje, onda je to jedna stvar, ako se radi o mafijaskom obracunu , ljubomori ili slicno onda je to nesto drugo. ovde se radi o rastrojenom coveku koji je isao naokolo i ubijao ljude i sada si ti nasao da je u toj situaciji patrijarh najpozvaniji da nesto kaze, a opet crkva te sa druge strane ne zanima smatras je nazadnom. Ja crkvu smatram potrebnom dok sluzi ljudima koji iz svojih razloga idu u nju i dok crkva postuje zakone. onda moze da deluje u drustvu kao i sve druge organizacije. svaki nasilan napad na crkvu je nesto vec vidjeno i nosi u sebi dozu totalitarizma, posebno ako se od crkve trazi da radi kako to neko drugi hoce. to je u suprotnosti sa mojim poimanjem slobode



ervetor ervetor 22:04 28.07.2007

Re: Hm

ti tvrdis da je imao veze sa mafijom - tvoja stvar


Ne tvrdim.
Tvrde neki drugi s kim je imao kakve odnose ukljucujuci i odnose sa patrijarhom.

a sto se tice poredjenja sa ubijanjem 9 srba od strane siptara, ono je bitno ako znamo ZASTO je neki siptar ubio 9 srba. ako su ubijeni zbog nacionalne mrznje, onda je to jedna stvar, ako se radi o mafijaskom obracunu , ljubomori ili slicno onda je to nesto drugo


Znaci tacno je da se pravi razlika.
Po meni, bezbednost je bezbednost a ljudska prava su ljudska prava bez obzira koje je nacionalnosti ili motivacije prekrsilac.
Najlakse je reci: " pa to je bio neki tamo rastrojeni tip".

zasto je on rastrojen ? Koliko je rastrojenih naoruzanih ljudi u Srbiji ?
da li su oni mozda zapostavljeni svako sa svojim vrlo zivim problemima dok se premijer i crkva bave nekim nepostojecim drzavama ?

nikson nikson 23:34 28.07.2007

Re: Hm


Ne tvrdim.
Tvrde neki drugi s kim je imao kakve odnose ukljucujuci i odnose sa patrijarhom.


oni koji to tvrde treba da iznesu cinjenice za tako nesto, a to sto je imao dobre odnose sa patrijarhom nema veze sa tim, patrijarh je nesumnjivo iskusan, obrazovan i pametan covek, a malo je bilo takvih s`kojima je djindjic mogao da razgovara. Cinjenica da je Djidjic aktivno podrzao izgradnju hrama svetog save i da je uveo veronauku u skole nekome smeta, nekome ne, ali to samo po sebi nije zlocin, naprotiv

Znaci tacno je da se pravi razlika.
Po meni, bezbednost je bezbednost a ljudska prava su ljudska prava bez obzira koje je nacionalnosti ili motivacije prekrsilac.
Najlakse je reci: " pa to je bio neki tamo rastrojeni tip".


e bitno je koja je motivacija i koji su razlozi prekrsioca, zbog mnogih stvari. ako ces o ljudskim pravima nije isto da li neko ubija tek tako ili zato sto si odredjene nacionalnosti, jer se u prvom slucaju radi o ugrozavanju prava na zivot, a u drugom slucaju se radi i o izazivanju nacionalne mrznje i jos mnogo cemu.




babic babic 01:42 31.07.2007

Re: Hm

nikson
Ako ostavimo po strani paranoidnu i sizofrenu tvrdnju da je crkva ubila premijera, onda treba da se prisetite da Djindjic nije bio uopste u losem odnosu sa crkvom. Nastavak izgradnjue hrama i uvodjenje veronauke u skole je i vise nego sto bi bilo koji vladika ocekivao.

Već izvesno vreme,postoji tendencija da se krug Đinđićevih ubica i tzv."inspiratora",proširi na sve moguće političke neistomišljenike(Koštunica i dr.),neke institucije(Crkva i dr.),i svakoga ko se nije slagao 100% sa Đinđićem,pa čak i na marginalne pojedince(dovoljno je pročitati "poklič" Vesne Pešić,gde Veruovića optužuje da je lagao pred sudom da bi smišljeno opstruisao postupak).
Sve to pod uslovom,da se slučajno ne dira Rade Terzić i da se slučajno ne ispita ko je puštao okorele kriminalce iz pritvora,i čije su ruke prljave a savest čista.



ervetor

Ako je neko sizofren onda je to svakako srpska pravoslavna crkva i to svakako sa vecinom srpskog stanovnistva, kome je sasvim normalno da covek pobije 9 ljudi na ulici samo ako je Srbin.
Zamislite da je neki Siptar nevernik pobio 9 Srba juce u okolini Negotina ?
Kakva bi to sizofrenija bila na televiziji i da li bi se mobilisalo pola naroda na odbranu svetih srpskih dusa ?

Nisam čuo da bilo ko u Srbiji smatra "normalnim" da neko nasumično ubija ljude po ulici.To se viđalo u Americi a kod nas ne.To je posledica amerikanizacije i vesternizacije našeg društva.
goldenboy goldenboy 16:42 27.07.2007

Kako je sve počelo:

CRKVA PROTIV HIMNE!
Patrijarh srpski gospodin Pavle: Povucite Predlog nove himne, to nije himna, to je Kentaur!

BEOGRAD - Patrijarh Srpske pravoslavne crkve Pavle zatražio je od državnih funkcionera Srbije i Crne Gore da povuku iz procedure Predlog nove himne, koja je danas na dnevnom redu parlamenta državne zajednice. Patrijarh je pismo u kome se protivi Predlogu himne uputio predsedniku SCG Svetozaru Maroviću, predsedniku Skupštine SCG Zoranu Šamiju, predsedniku Srbije Borisu Tadiću, predsedniku Crne Gore Filipu Vujanoviću i premijerima država članica Vojislavu Koštunici i Milu Đukanoviću.

I reče lepo Velja Ilić još tada: "Posle patrijarha se ne govori!"
jumping_genes jumping_genes 16:53 27.07.2007

5+

Bulls-eye!
Veoma mi je milo&drago da cujem ovakve glasove razuma u Srbiji! Odlicno!
zana zana 17:22 27.07.2007

Bravo Bobane,


Uopste nije sporno da je Gojko Ćudo neviDzeno, živ svetac koji hoda, pred kojim svi mi kao i Kostunica treba da padamo u nesvest, a ko to ne Ćinimo, onda nismo normalni.

Ako ga ne kritikujemo mi ovde, pa ko će onda? Za to što se mu daju ingerencije i veće nego što mu pripadaju, nije odgovoran on, nego klerikalna država tj. Koštunica lično ( izjednačimo ih naravno ), valjda da nam dokaže kakva sve božanska svojstva poseduje naš patrijarh. Nije tajna da bog živi baš u Srbiji, samo treba ljude povremeno podsećati na to!
babic babic 18:41 27.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Ranije sam pisao o njegovom veoma planskom (ali božanskom, nedodirljivim zakonima neupitnom), političkom angažovanju po pitanju Ustava Srbije, za koji je interesovaje glasača rapidno poraslo nakon manekenskog agitovanja Gojka i njegovog zaokruživanja svetog DA za Ustav.

Šta je tu sporno?Crkva i Patrijarh Pavle su podržali donošenje novog ustava.Svaka politička partijica od 5-6 članova,tzv."nevladine organizacije",razni novinari,analitičari su imali stav o ustavu pa i crkva

No, opet se Gojko meša.
Nikako da se smiri.
I to iritira.

Znam da iritira takve kao što si ti.Trebalo bi da se crkva zabije u mišju rupu,i da ne sme da pisne,kao u vreme komunizma.Ali to je vreme bespovratno prošlo i nikada se više neće vratiti.

ima li njegovo zavirivanje u gaće granica.

Zaista zlonamerna konstatacija.Ako zalaganje Patrijarha Pavla za smanjenje poreza na opremu za bebe,izaziva takve negativne emocije,onda je pitanje da li bilo šta što bi Patrijarh Pavle preduzeo ili učinio,može imati pozitivan odjek kod takvih kao što ste Vi.

Bio sam prisutan na nekoliko diskusija na kojima se načela ova moralna tema/dilema: obično se složimo da je cool što je sve to ukinuto,

Ne, uopšte nije cool što je to ukinuto.Trebali su da smanje porez za svu dečju opremu a ne samo za bebe.Umesto toga su smanjili porez na računare,iako su računari naglo pojeftinili,i uopšte nije bilo nužno da se smanjuje porez.

ali je zaista upitan način na koji funkcioniše jedna SEKULARNA država, poput Srbije, u kojoj je crkva odvojena od države?

Srbija je nesumnjivo sekularna država.Pitanje je samo šta neki podrazumevaju pod sekularizmom.Postoji anticrkveni(crkvenoborački) sekularizam gde država nasrće na crkvu,u ekstremnom vidu ruši crkve i manastire i ubija sveštenstvo(boljševici u SSSR-u nakon oktobarske revolucije ili jedina formalno ateistička država na svetu-Albanija u vreme Enver Hodže) ili u blažem obliku,gde je crkva društveno marginalizovana i ne sme da se izjasni po bilo kojem pitanju(SFRJ,i SSSR u "umerenijim" fazama komunizma).
Postoji i drugačija vrsta sekularizma,gde su država i crkve odvojene,ali to uopšte ne znači da crkveni velikodostojnici ne mogu da zauzmu stav po nekom pitanju u javnosti.
Neke evidentno demokratske i moderne države,V.Britanija,Norveška,Danska i Izrael uopšte nisu sekularne,imaju tzv."državnu crkvu",a u Britaniji je šef države istovremeno i poglavar anglikanske crkve.


Prvo, ova država nije spremna da čuje svoje građane, čak i kada oni sasvim uredno sprovedu peticiju po svim zakonima državnim.
35.000 (i slovima: tridesetpet hiljada ljudi), je potpisalo peticiju za ukidanje poreza na promet bebi hrane, opreme i odeće, i bili su odbijeni jer kako je rekao Mirko Cvetković ministar finansija – predlog nije dovoljno jasan!!!
Dakle, 35.000 građana i građanki ove države nije moglo jasno da formuliše, a taj jedan, Gojko Stojčević bio je dovoljno pametan da primeti da je većina sela u Srbiji opustela, da se škole i po gradovima zatvaraju i da nas bela kuga opominje....te je zamolio (ako je to dostojno velikog boss-a), Koštunicu da to brže bolje ukine, što je ovaj sproveo u delo.,

Od 35 000 građana,daleko su brojniji milioni verujućih ljudi-vernika SPC.Nije Vlada prihvatila to zbog Gojka Stojčevića,nego zbog vernika SPC-njihovih birača koje reprezentuje Patrijarh Pavle.Ova vlast,kao i svaka druga mora uvažavati činjenicu da većinu u Srbiji,čine Srbi-pravoslavci,vernici SPC,i neuvažavanje te činjenice vodi gubitku legitimiteta i vlasti.
Samo je Milošević mogao da sebi dozvoli luksuz da ga Sinod SPC poziva da podnese ostavku i da Patrijarh bude u opozicionim procesijama i da mu to ne naruši mnogo vlast i autoritet.No on je bio diktator,a sadašnje vlasti moraju da paze da ne izgube legitimitet i podršku birača,pa i onih koji su vernici.


Ako niste primetili, Pavle je najveća faca u zemlji.

Od svih institucija,državnih i nedržavnih,Crkva ima najveći ugled i poverenje,po svim istraživanjima,a ne neke tzv."NGO" .
Znam da to mnoge boli,ali šta da se radi.

, kako nas je sve manje (pa stoga žene: rađajte, rađajte, rađajte...), .

Zar to nije fakat,i trend koji proizilazi iz svih statističkih istraživanja.Stanovništvo Srbije se smanjuje,a to će proizvesti velike probleme u funkcionisanju društva,finansiranju penzionih fondova,smanjenju radno sposobnog stanovništva.
Zato je apel Patrijarha Pavla za rađanjem sasvim na mestu.

Ko ima društvenu moć – država ili crkva?

Ako država ima svu društvenu moć,onda je to totalitarizam.Društvo je vrlo heterogeno,i razni subjekti između ostalih i crkva su nosioci društvene moći.
Državnu moć,da svoje odluke pretoči u zakon i svima ih nametne,očigledno ima država,a ne crkva.Da je obrnuto,ne bi Patrijarh slao apele-molbe Vladi nego obrnuto.

Da li je 35.000 građana ove države manje vredno od jednog – Gojka Stojčevića?

Daleko je vrednije nekoliko miliona vernika SPC od 35 000 građana.


Kao i ranije, potpuno je legitinmo da patrijarh bude politička manekenka bilo kog vladinog ili nevladinog projekta, ali da on sam preuzima inicijativu, slušalicu i komandu – e, to mu ne dam za pravo

Crkva je između ostalog takođe deo tzv."civilnog društva" i ujedno najveća nevladina organizacija.Kao što mogu Fond za humanitarno pravo,Helsinški Odbor i slične organizacije(koje takođe nemaju legitimitet birača na izborima iza sebe) da iniciraju razne akcije i slobodno zauzimaju stavove u javnosti,to može da čini i crkva.
Pa ko se bolje izbori za svoje stavove,a vidimo da je Crkva bila uspešnija u ovom projektu-sniženju poreza za opremu za bebe.

Najviše od svega me brine što je čvrsta povezanost Crkve i Vlasti jedna od odlika fašističkog društva, pa sada, razmislimo još jednom, o čemu ćutimo...zapravo..

Fašizam u svom razvijenom obliku(nacizam) je pre tolerisao crkvu nego što je bio povezan sa njom.
Črvsta povezanost države i crkve ne znači ni fašizam ni nedemokratiju,dovoljan primer su za to V.Britanija,Norveška i Danska.
U Srbiji je crkva odvojena od države,a to ne znači da se Vlada može ponašati kao da crkva ne postoji.
Queeria Queeria 19:35 27.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Hajmo redom:

1. Naravno da svaka partijica ima pravo da se meša samim tim što je partija. Da li to ima nešto što mi ne znamo, da je Crkva zapravo partija. Aha...a koja je njena platforma delovanja, voleo bih znati baš?

2. Vreme u kome Crkva treba da bude u mišjoj rupi nije prošlo. Crkva ima svoje zgrade, ustanove...u kojima može da propagira šta god joj volja, politički ne može, naročito ne na način na koji radi. Kada ima nešto da kaže, neka se javi i neka bude jednaka svim drugim vidovima udruživanja građana. Problem sa Crkvom je što je drska i bezobrazna i što gazi po svima zarad svog uspeha.

3. Zavirivanje u gaće je zavirivanje u gaće. Šta je tu razlika, još je gore ako su to dečije gaće. Ali, to Crkva podržava, Amfilohije je jedan od njihovih.I da si čitao ceo text shvatio bi kontekst.

4. Treba smanjiti svaki porez. Jesu važni i kompjuteri, jer nije fora da deca koja se rađaju odrastaju nepismena. A to je cilj takvih kao što je Pavle - nepismeno stado koje se da kontrolisati!!!

5. Crkva kojoj pripada većina vernika jedne zemlje nije državna Crkva. Ako jeste onda treba da ima sve obaveze koje ima i svaka državna institucija. Crkva je intimna stvar, istovremeno, najmanje je omalovažavana i diskriminisana unutar društva, prema tome neka ćuti. U mišiju rupu sa njom. Eto.. A sekularno znači da se SPC ne meša u državne odluke.

6. Patrijarh pretpostavljeno predstavlja vernike. Mnogi ga ne vole, pa šta sa tim....Mnogi se ne slažu...pa....Sutra patrijarh može da uradi nešto gadno i da li je to radio u ime svih vernika. Sorry, ali ja kritikujem političku opciju za koju glasam, briga me, neka i Pavla grde njegovi vernici, ako zaplašeni smeju da pismu. Ja sam za ukidanje ovog poreza, ali kao građanin ne kao vernik i meni smeta što je 35 hiljada ljudi nevidljivo naspram njega - Pavla.

7. Svaka NVO spada u civilni sektor, samo i jedino ako poštuje civilne vrednosti a to svakako nisu represija, nacionalizam, fašizam.... Šta je problem sa Sonjom Biserko!?

8. Neka Pavle pravi decu i rađa sam, ako mu je toliko stalo neka se razmantili pa neka bude tata po 100 puta, šta druge prisiljava na to. I žene mogu da odluče o rađanju, mogu da rađaju sa kim žele, koliko žele i kada žele....

9. Zanimljivo je da znate šta je totalitarizam, a da ne znate šta je klerikalizam!!!! Cool. Btw, pravilo br.8 za percipiranje fašizma u društvu koji je načinio Lawrence Britt kaže: Vlade fašističkih zemalja trude se da koriste onu religiju koja je najšire zastupljena kao alatku za manipulaciju javnog mnenja. Vladini političari često koriste religijsku retoriku i terminologiju, čak i kad su osnovne religijske postavke dijametralno suprotne vladinim merama i aktivnostima. Biće da je poznato!?

10. 35000 naspram milion vernika, to je analogija kojom pobijate svaki ratni zločin. Sram Vas bilo.

11. Kada nevladine organizacije iniciraju nešto zna se kako to rade, kojim sredstvima i šta je svrha toga. Ko je i zašto upregao to sa Pajom, ne znam, a živo me zanima. Koji je njegov interes u svemu tome, zašto baš on....sve je to maska i zamazivanje očiju...Kao, eto, Crkva je dobra. Baš me zanima da li bi poslušali nekog dragog verskog poglavara. Naravno da ne.

12. Jel’treba opet: Vlade fašističkih zemalja trude se da koriste onu religiju koja je najšire zastupljena kao alatku za manipulaciju javnog mnenja. Vladini političari često koriste religijsku retoriku i terminologiju, čak i kad su osnovne religijske postavke dijametralno suprotne vladinim merama i aktivnostima.

Pozz
Boban Stojanovic
nikson nikson 19:45 27.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Bobane svadjas se sa samim sobom. Ako je tvoj najveci problem neki starac od 90 godina onda mora da zivis jako bezbrizno, tako da je za tebe partrijarhov poziv za smanjenje poreza na pelene i ostale stvari samo dobra prilika za ne znam kakvu ideolosku borbu, a ne sansa da roditelji lakse podnesu troskove za decu.
djuka_bp djuka_bp 20:11 27.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Postoji jedna stara poslovica koja ide od prilike ovako:Kada djavo nema sta da radi on j...... svoju decu ali najmanju najvise,pa mi se cini da ste na pravom putu,samo napred.Patrijarh Pavle je predivan covek i vi ma koliko god pluvali po njemu ne mozete oduzeti ni milimetar od njegovog Dostojanstva jer nije od ljudi vec od Boga.Sto se tice Crkve i vernog naroda oni su bili tu pre vas i ostace posle vas, stvar je u tome sto vama ostaje samo da pljujete i svesni toga vi besnite na svaku dobrotu.I samo jos jedna poruka za D Restaka:nije ni cudo sto ovaj blog polako odumire kad ovako bolesne osobe postavljaju tekstove.Tu ne pomaze ni povratak Srbljanovicke po sistemu oce piski nece piski.Ne morate da objavite.
babic babic 21:28 27.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Queeria
Hajmo redom:

1. Naravno da svaka partijica ima pravo da se meša samim tim što je partija. Da li to ima nešto što mi ne znamo, da je Crkva zapravo partija. Aha...a koja je njena platforma delovanja, voleo bih znati baš?

Pošto ti očigledno prezireš sve što je u vezi sa crkvom,ti je možeš smatrati i političkom partijom,NGO,sektom ili nečim sličnim.U svakom slučaju reč je o nedržavnom subjektu i pravnom licu koje ima svoj subjektivitet,i može slobodno da iznosi svoje stavove.
Ovo je slobodna zemlja,i svako pa i SPC može da iznosi i nepolitičke i političke stavove.SPC se ne bavi dnevnom politikom,ne bira premijera,ministre i članove upravnih odbora nego političke partije.
Po pitanju ustava koje prevazilazi dnevnu politiku,SPC je pozvala svoje vernike da podrže nacrt ustava na referendumu,po meni sasvim opravdano,jer ustav reguliše osnove država i društva,pa i položaj crkve između ostalog.

Queeria

2. Vreme u kome Crkva treba da bude u mišjoj rupi nije prošlo. Crkva ima svoje zgrade, ustanove...u kojima može da propagira šta god joj volja, politički ne može, naročito ne na način na koji radi. Kada ima nešto da kaže, neka se javi i neka bude jednaka svim drugim vidovima udruživanja građana. Problem sa Crkvom je što je drska i bezobrazna i što gazi po svima zarad svog uspeha.

Crkva nisu samo zgrade,crkve i manastiri,nego i njeno delovanje u društvu.
To što se Vama se sviđa nečije mišljenje i njegovi stavovi,ne znači da treba da bude hermetički zatvoren u svoje zgrade i da ne sme ništa da kaže o društvu,državi,ustavu PDV-u itd.
Patrijarh Pavle i SPC su samo iskoristili svoje ustavno pravo i uputili apel Vladi.Po Ustavu i važećem zakonodavstvu,svaki subjekat prava,i fizičko i pravno lice imaju pravo da pišu peticije,apele,predstavke vlasti.SPC je takođe pravno lice i ima praavo da uputi apel Vladi,ne vidim čemu toliko ogorčenje.
Queeria

3. Zavirivanje u gaće je zavirivanje u gaće. Šta je tu razlika, još je gore ako su to dečije gaće. Ali, to Crkva podržava, Amfilohije je jedan od njihovih.I da si čitao ceo text shvatio bi kontekst.

Ne shvatam poentu ovoga o "zavirivanju u dečje gaće".Da nije neka aluzija na Pahomija?

Queeria

4. Treba smanjiti svaki porez. Jesu važni i kompjuteri, jer nije fora da deca koja se rađaju odrastaju nepismena. A to je cilj takvih kao što je Pavle - nepismeno stado koje se da kontrolisati

Treba smanjiti samo poreze koji opterećuju najugroženije.To su pre svega svi roditelji koji moraju da kupuju deci odeću,opremu za školu a ne samo roditelji beba.
Populacija koja kupuje računare nije ugrožena,danas se računar može kupiti i za 160 evra(bez monitora),nedavno sam kupovao neke komponente za računar i nešto što je koštalo pre nekoliko meseci 100 evra sada košta 30-35 evra(memorija od 1 gb),i to sniženje PDV-a za kompjutere je običan ćorak.
Queeria

5. Crkva kojoj pripada većina vernika jedne zemlje nije državna Crkva. Ako jeste onda treba da ima sve obaveze koje ima i svaka državna institucija. Crkva je intimna stvar, istovremeno, najmanje je omalovažavana i diskriminisana unutar društva, prema tome neka ćuti. U mišiju rupu sa njom. Eto.. A sekularno znači da se SPC ne meša u državne odluke.

Sekularno znači da izvor prava u jednoj državi nije vera ni versko(kanonsko)pravo,i da se državni organi biraju nezavisno od crkvenih vlasti i bez njihove saglasnosti.Takođe i da od pripadnosti određenoj crkvi ili veri ne zavisi
pravni status državljana.
Sekularizam nije saterivanje crkve u mišju rupu i da "crkva treba da ćuti",to je crkvoborstvo i nametanje ateizma kao jedinog mišljenja.
Svaki pojedinac i ustanova(pravno lice) ima pravo da se "meša" u državne odluke,tako što će pisati apele,predloge,predstavke državnim organima.To pravo je iskoristila i SPC,tražeći od Vlade da snizi PDV za određenu vrstu robe,to pravo je garantovano svakom građaninu i pravnom licu ustavom i svim važećim zakonima.
Problem je što Vi shvatate SPC kao neko pravno lice sa manjim obimom prava koje je izopšteno iz društva i koje nema pravo da bilo šta preduzima van crkvi i manastira.Za takav status SPC nema uporišta u važećem pravu i zakonodavstvu.

Queeria

7. Svaka NVO spada u civilni sektor, samo i jedino ako poštuje civilne vrednosti a to svakako nisu represija, nacionalizam, fašizam.... Šta je problem sa Sonjom Biserko!?

SPC je svakako deo nevladinog sektora.I to najbrojnija NGO sa najvećim uporištem u narodu.Za vernike SPC je mnogo više od NGO,ali za ostale je SPC jedna od nevladinih organizacija sa čijim mišljenjem se ne slažu,ali moraju tolerisati njeno delovanje i upućivanje apela državnim vlastima(što je pravo garantovano ustavom,da podsetim još jednom).
SPC ne propagira fašizam i represiju,ona je nesumnjivo konzervativna društvena snaga kao što je crkva svuda u svetu
Queeria

8. Neka Pavle pravi decu i rađa sam, ako mu je toliko stalo neka se razmantili pa neka bude tata po 100 puta, šta druge prisiljava na to. I žene mogu da odluče o rađanju, mogu da rađaju sa kim žele, koliko žele i kada žele....

Patrijarh Pavle ne prisiljava nikog da rađa decu,on samo apeluje da se podigne stopa rađanja.Žene mogu to poslušati ili ne,to je njihovo pravo.
Jedan od principa pravoslavne vere je i određeni stav o rađanju,ako bi se zabranilo SPC i Patrijarhu Pavlu da u javnosti apeluje za veću stopu rađanja,to bi bilo ravno delimičnoj zabrani ispovedanja vere,a koja sloboda je takođe garantovano Ustavom i pozitivnim zakonodavstvom.
Da li je SPC i Patrijarh Pavle prisilio neku ženu da rodi protivno njenoj volji?
Queeria

9. Zanimljivo je da znate šta je totalitarizam, a da ne znate šta je klerikalizam!!!! Cool. Btw, pravilo br.8 za percipiranje fašizma u društvu koji je načinio Lawrence Britt kaže: Vlade fašističkih zemalja trude se da koriste onu religiju koja je najšire zastupljena kao alatku za manipulaciju javnog mnenja. Vladini političari često koriste religijsku retoriku i terminologiju, čak i kad su osnovne religijske postavke dijametralno suprotne vladinim merama i aktivnostima. Biće da je poznato!?

To je samo tačno za neke vidove fašizma.Nacizam kao najrazvijenija ideologija tog tipa nije mnogo mario za crkvu i uopšte nije bio klerikalan.
Srbija nije fašistička zemlja i nema mesta nikakvoj analogiji sa totalitarnim državama pa ni u pogledu odnosa sa crkvom.

Queeria

10. 35000 naspram milion vernika, to je analogija kojom pobijate svaki ratni zločin. Sram Vas bilo.

Činjenica je da SPC okuplja mnogo više ljudi nego 35 000.Ta činjenica proizvodi i određenu društvenu moć i prestiž.Svaka vlast mora uzimati u obzir raspored društvene moći između raznih subjekata.
Otkud sada priča o ratnim zločinima?



Queeria

12. Jel’treba opet: Vlade fašističkih zemalja trude se da koriste onu religiju koja je najšire zastupljena kao alatku za manipulaciju javnog mnenja. Vladini političari često koriste religijsku retoriku i terminologiju, čak i kad su osnovne religijske postavke dijametralno suprotne vladinim merama i aktivnostima.

Izgleda da imaš percepciju Srbije kao fašističke države.Izuzetno pogrešna percepcija.
O kakvom je manipulisanju javnog mnjenja reč?Vlada je prihvatila,verovatno nevoljno,apel crkve za sniženjem poreza.I ništa više.
bobo bobo 21:37 27.07.2007

Re: Bravo Bobane,

babic

Ovo je slobodna zemlja


ha ha ha
Queeria Queeria 22:30 27.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Joj, majko, hajmo opet:

1.Crkva se bavi svime…Seti se da je patrijarh zaustavio usvajanje himne, odlucuju o Kosovu, popovi sede u svim mogućim upravnim odborima. ..treba li još nešto.

2.Ustavno pravo koristilo je i 35.000 građana koji nisu bili crno ispod nokta Koštunici. I moje je ustavno pravo da pravim Gay pride, pa mi država to onemoguđuje.

3.Da, jeste. Sa sve blagoslovom patrijarha Pavla.

4.Pa mogu da se kupe i polovne stvari za bebe, mogu da se poyajme od starijih rođaka koji su neke stvari već prerasli....Ljudi razni imaju različite potrebe, šta sada bebe najugroženije. Bebe su najpogodnije za manipulaciju, o njima kao i o Pavlu niko ništa ne sme da prigovori. A to kakav kompjuter može da se kupi za 160eura, mislim...može i za 10 ili free neki Komodor 64.

5.secular
not having any connection with religion:
We live in an increasingly secular society, in which religion has less and less influence on our daily lives.
secular education
a secular state

6. Hajde malo ovo vidi leba ti: http://www.bos.org.yu/cepit/demokratija/html/teme/tema4/Tema4.htm

7.Svojim pogubnim delovanjem podržava ukidanje prava na abortus, šta ćeš više. Da radiš na terenu sa ženama koliko I ja, shvatio bi da je represija od strane patrijarha I njegovih pulena ogromna.

8.Srbija iz totalitarizma prelazi u fašizma!!!

9.ratni zločina se prebijaju preko crkve. Patrijarh prima ove osumnjičene pre nego li odu u Hag samo tako. Popovi u 10000000 puta blagosiljali ubice, šta je tu nepoznato?

10.Nemam!

Pozz,
Boban
G r o f G r o f 23:14 27.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Vid! Ćudo. ..A može li vodu u vino pretvoriti?
Jes vala, video sam jednom Boga kako cepa drva iza manastira.
Ja lično mislim da bi pornići, u kasne sate, imali veci efekt od ukidanja PDV.
Kako se Gojko toga nije setio?

babic babic 02:44 28.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Queeria

1.Crkva se bavi svime…Seti se da je patrijarh zaustavio usvajanje himne, odlucuju o Kosovu, popovi sede u svim mogućim upravnim odborima. ..treba li još nešto.

Nije Crkva zaustavila usvajanje himne,nego Parlament.Parlament nije bio u obavezi da posluša Patrijarha Pavla,a sramota je da su i pustili takav predlog u proceduru,himnu sa stihovima ustaše Sekule Drljevića i da je Patrijarh Pavle morao da ih podseti na to.
Himna sa stihovima jednog ustaše,ne bi imala nikakvu podršku u Srbiji,bez obzira na mišljenje Crkve.
Kosovo-o njemu odlučuju SAD i Rusija,i država Srbija.Normalno je da se konsultuje i Crkva,jer se razmatra i status srpskih srednjovekovnih manastira-to je imovina crkve.
Upravni odbori-ja sam zaista čuo za učešće jednog predstavika Crkve u RRA i to u skladu sa zakonom u skladu sa rešenjima u uporednom pravu,pre svega država EU.Nisam čuo da postoje predstavnici crkve u drugim Upravnim odborima

Queeria

2.Ustavno pravo koristilo je i 35.000 građana koji nisu bili crno ispod nokta Koštunici.

Da li ih neko vređa zbog toga,ruga se njihovim godinama?Da li neko tvrdi da oni zaviruju u dečje gaće?Da li im neko predlaže da "sami rađaju decu"?
Sve to ti činiš Patrijarhu Pavlu i Crkvi,koji su samo iskoristili svoje ustavno pravo.
Queeria

I moje je ustavno pravo da pravim Gay pride, pa mi država to onemoguđuje.

Po tvojim kriterijumima da crkva treba da se zatvori u crkve i manastire i da veru samo prektikuje u krugu intime vernika,isto tako bi se moglo reći da homoseksualci treba svoje seksualno opredeljenje iskazuju u krugu svoje intime i u okviru svojih udruženja.
Tebi smeta javno iskazivanje stavova SPC i Patrijarha Pavla i najradije bi ih sabio u mišju rupu,a nekome smeta javno iskazivanje homoseksualaca i takođe bi ih najradije stavio u mišju rupu.
Nije li to isti način razmišljanja,samo je objekat mržnje zamenjen?

Queeria

3.Da, jeste. Sa sve blagoslovom patrijarha Pavla.

Pojasni mi malo to zavirivanje u dečje gaćice,jer meni to uopšte nije jasno.Pročitao sam ceo tvoj tekst i dalje ne znam o čemu se radi.Uzgred mi objasni kakvi su to "nadristarci" u Crkvi sa Pavlom na čelu.Nadri-se koristi za lažne doktore i advokate(nadrilekari i nadripisari),kada je za neku delatnost potrebna određena stručna sprema,a neko se neovlašćeno bavi tim poslom.Prvi put čujem da postoje i nadristarci,koji valjda kriju godine i predstavljaju se starijim nego što jesu.
Queeria

4.Pa mogu da se kupe i polovne stvari za bebe, mogu da se poyajme od starijih rođaka koji su neke stvari već prerasli....Ljudi razni imaju različite potrebe, šta sada bebe najugroženije.

Ja sam govorio u kontekstu sniženja opreme za bebe,da treba sniziti porez i za odeću,obuću i opremu za školu za svu ostalu decu a ne samo za bebe.

Queeria
Bebe su najpogodnije za manipulaciju, o njima kao i o Pavlu niko ništa ne sme da prigovori.

Stvarno smešno-niko ne sme ništa da prigovori bebama.A toliko su nam zla nanele...
Queeria

A to kakav kompjuter može da se kupi za 160eura, mislim...može i za 10 ili free neki Komodor 64.

Pristojan kompjuter,sa nešto slabijim komponentama,ali dovoljno brz za sve svakodnevne poslove sem igranja igrica.Ko nema mnogo para može kupiti kompjuter sa manje memorije,bez posebne grafičke karte,manjim hard diskom itd.
Ko ima decu ne može da štedi na taj način kao kod kupovine kompjutera.
Queeria

7.Svojim pogubnim delovanjem podržava ukidanje prava na abortus, šta ćeš više. Da radiš na terenu sa ženama koliko I ja, shvatio bi da je represija od strane patrijarha I njegovih pulena ogromna.

Šta bi ti uradio?Zatvorio svakog ko se zalaže za ukidanja abortusa?
Kako to Crkva teroriše žene koje hoće da izvrše abortus?
Queeria

8.Srbija iz totalitarizma prelazi u fašizma!!!

Zaista glupa konstatacija.Srbija je sada najdemokratskija u svojoj istoriji i najdalje od svakog oblika totalitarizma i fašizma

Broj 1 Broj 1 13:08 28.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Nije tajna da bog živi baš u Srbiji, samo treba ljude povremeno podsećati na to!


Podseti me na divnu pesmu Nick Cavea, God Is In The Housel>

We've laid the cables and the wires
We've split the wood and stoked
the fires
We've lit our town so there is no
Place for crime to hide
Our little church is painted white
And in the safety of the night
We all go quiet as a mouse
For the word is out
God is in the house
God is in the house
God is in the house
No cause for worry now
God is in the house

Moral sneaks in the White House
Computer geeks in the school house
Drug freaks in the crack house
We don't have that stuff here
We have a tiny little Force
But we need them of course
For the kittens in the trees
And at night we are on our knees
As quiet as a mouse
For God is in the house
God is in the house
God is in the house
And no one's left in doubt
God is in the house

Homos roaming the streets in packs
Queer bashers with tyre-jacks
Lesbian counter-attacks
That stuff is for the big cities
Our town is very pretty
We have a pretty little square
We have a woman for a mayor
Our policy is firm but fair
Now that God is in the house
God is in the house
God is in the house
Any day now He'll come out
God is in the house

Well-meaning little therapists
Goose-stepping twelve-stepping Tetotalitarianists
The tipsy, the reeling and the drop down pissed
We got no time for that stuff here
Zero crime and no fear
We've bred all our kittens white
So you can see them in the night
And at night we're on our knees
As quiet as a mouse
Since the word got out
From the North down to the South
For no-one's left in doubt
There's no fear about
If we all hold hands and very quietly shout
Hallelujah
God is in the house
God is in the house
Oh I wish He would come out
God is in the house
ervetor ervetor 16:22 28.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Patrijarh Pavle je predivan covek i vi ma koliko god pluvali po njemu ne mozete oduzeti ni milimetar od njegovog Dostojanstva jer nije od ljudi vec od Boga.Sto se tice Crkve i vernog naroda oni su bili tu pre vas i ostace posle vas, stvar je u tome sto vama ostaje samo da pljujete i svesni toga vi besnite na svaku dobrotu.I samo jos jedna poruka za D Restaka:nije ni cudo sto ovaj blog polako odumire kad ovako bolesne osobe postavljaju tekstove.Tu ne pomaze ni povratak Srbljanovicke po sistemu oce piski nece piski.Ne morate da objavite.


Sjajno !
Bas divota.
Hajde da ukinemo parlament kada je nas Patrijarh tooliko predivan boziji covek koji isto kao i nekada Tito gleda sve nas i donosi zakone u nase ime jer smo mi svi ovce...

Ovaj narod je vecito imao potrebu da bude neciji sledbenik umesto kada bi malo poradili na sebi samima, sopstvenom obrazovanju, produhovljenosti i solidarnosti ne bi vam bio ni potreban Patrijarh...
ervetor ervetor 16:26 28.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Zaista glupa konstatacija.Srbija je sada najdemokratskija u svojoj istoriji i najdalje od svakog oblika totalitarizma i fašizma


Ako je Srbija sada najdemokratskija u svojoj istoriji to onda samo dovoljno govori o srpskoj istoriji i odgovor je na pitanje zasto Srbija odumire sve zajedno sa svojom crkvom...
milandez milandez 18:31 28.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Činjenica je da SPC okuplja mnogo više ljudi nego 35 000.Ta činjenica proizvodi i određenu društvenu moć i prestiž.Svaka vlast mora uzimati u obzir raspored društvene moći između raznih subjekata.
Otkud sada priča o ratnim zločinima?

Ako bi ucestvovanje u Liturgiji (prihvatam za vazece i svaki drugi odlazak u Crkvu) bila mera cenzusa (5%) za ulazak u Parlament hipoteticne, hiperortodoksne nam populacije (pre 20 godina izjasnavalo se 90% pucanstva kao ateisticko, a sada ima isto toliko vernika - pazi, majku mu!? - kriptohriscani?) - ne bi dobili ni 2%. Idite u "Crkve" pa vidite i brojite! Pominjati milione pravoslavaca u Srbiji kao argument za bilo sta - destilisana je glupost. Pravoslavlje u Srbiji se tesko mize osloniti na vernika pojedinca, hriscanina - jer ih tako malo ima.
eli eli 22:55 28.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Ajde ovako realno,ako makar malo koristis vijuge reci jel ti normalna komparacija Patrijarha Pavla i Tita,toliko je nebulozna da mi je ispod casti da je razgradjujem.Hriscani imaju na koga da se ugledaju i to i sam Patrijarh Pavle radi.Znaci tek kada poradimo na sebe,sopstvenom obrazovanju ,itd mi uvidimo da smo bez Boga nista i krenemo uskim putem kojim se redje ide,jer sirok je put kojim se ide u homoseksualnom jednoumlju gde se napadaju samo oni koji sigurno nece da se brane.
Gorana Šećibović Gorana Šećibović 23:51 28.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Cuj, homoseksualno jednoumlje. Ne verujem u postojanje jednoumlja u bilo kojoj grupi ljudi, a kamoli medju homoseksualcima. Zapanjila bi se koliko ih konzervativnih, religioznih itd.
Ja bih se u celoj ovoj diskusiji slozila sa komentarom Restaka s pocetka rasprave. Nije problem u Patrijarhu koji prica to sto prica, problem je sto ga Vlada slusa.

Iako se user pod imenom Babic poziva na drzave tipa Norveske, nema sanse da u Norveskoj crkva bilo sta odlucuje. Oni zvanicno imaju drzavnu religiju, ali trenutno se vodi rasprava da se zvanicno ustavom te dve stvari razdvoje.

Koliki uticaj zapravo drzava ima na crkvu dokazuje i rasprava koja se vodi oko Zakona o braku, koji ce omoguciti usvajanje dece i brakove svih zajednica, bracnih ili vanbracnih. Doslo se do zakljucka da ipak nece Zakonom da primoraju crkvu da vrsi ceremoniju vencavanja istopolnih partnera. Odnosno, svaki svestenik ce imati pravo da odbije tako nesto.

Sa druge strane, u Norveskoj su odredjeni svestenici otvoreno homoseksualci i to vise nije toliki tabu. Hteo je nadbiskup da smenjuje jednog jer se out-ovao, pa ga je drzava poklopila, pa se izvinjavao u svim mogucim novinama.

Tako je drzava, a na osnovu legitimiteta dobijenog od gradjana, garant njihovih prava. To kod nas nije slucaj.
eli eli 14:43 29.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Jel nije ova PROPAGANDA PROTIV CRKVE I PATRIJARHA ravna komunistickom jednoumlju kada je bilo napadano sve sto ja moglo da izmeni svest ljudi kako ne bi videli da ih vodi grupa bivsih cobana koji leze na bravarevom srcu.Veoma mi je drago sto pederi nikad nece moci da se vencaju u Crkvu bas zbog ovakvih otvorenih napada protiv Njenih Velikodostojnika i to cisto iz razloga da bi neko udovoljio licnom besu sto ne moze da dobije zeljeno.Imam druga pedera i znam kako je to postao,imao je periode kada je pljuvao po svima,ali uvek je imao meru jer je shvatio za razliku od ovih ovde da nas vera uci da volimo sve ljude ali ne i njihov greh,pa i pedere.pa tako ako je neko peder neka je ali sto mora svima da nabija na nos tu cinjenicu.jel mi pravimo parade da bi pokazali njima nasu seksualnu orijentaciju?ne.ako traze prava imaju svoje nvo,sto gaze nasa osecanja a,kada mi uzvratimo onda im uskracujemo vec nesto.Nasa drzava se uvek oslanjala na Crkvu ne znam zasto bi se to sada menjalo.
Queeria Queeria 17:32 29.07.2007

Re: Bravo Bobane,


el mi pravimo parade da bi pokazali njima nasu seksualnu orijentaciju?


Odgovor je da, evo ti i dokaza.








A postoji i eksplicitno promovisanje i paradiranje heteroseksualnoscu kroz kolektivno vencanje na sred Beograda.





Jos nesto?

Love,
Boban
ElectricDreams ElectricDreams 06:50 30.07.2007

Re: Bravo Bobane,

Ako je Litija za tebe parada seksualnosti????????????.A,jel se ovi na kolektivnom vencanju dokazuju i trljaju ljudima na nos da su eto heteroseksualci ili jednostavno uzivaju u svojoj sreci.


Iz ovih rečenica se vidi ogromno poznavanje šta je to, i kako izgleda gay parada :)))

Vi, jadni srpski strejteri, ste videli jedan minorni segment gay parade, a to je onaj karnevalski... i to u San Francisku. I mislite da je to parada dekadencije i perverzija.
Tužno je živeti u zemlji neinformisanih i neobrazovanih.

Kao što se niko na kolektivnom venčanju ne busa u grudi da je hetero, tako se niko na gay paradi ne busa u grudi da je gay... prosto se podrazumeva da si na gay paradi jer si gay... (valjda je to normalnom čoveku jasno)
Poenta je u poruci koja se šalje.. ne vidim poentu da se neko na venčanju bori za prava da bi se venčavao... Ali vidim poentu da se na gay paradi neko bori za prava koja su mu uskraćena.

Trgnite se iz slatkih snova da ćete na srpskoj gay paradi videti gole guzice i po koji tvrd qrac... to možete samo da sanjate
Princ Princ 19:48 27.07.2007

Iritira...

...autor koji konstantno gađa pogrešnu metu.
Smeta mu pljuvanje i vređanje, a sam itekako pljuje i vređa....

Problem kod nas je što mnogi ljudi smatraju da će Srbija postati demokratsko društvo onog trenutka kad svi budu mislili kao oni!! Mnogi "borci" za slobodu mišljenja i govora jednostavno NE PODNOSE da čuju drugačije mišljenje i odmah pribegavaju sprdnji i pljuvačini. Ne shvataju da su isti kao oni protiv kojih govore.

Ako mislimo da ne treba grafitima prekrivati bilborde koji promovišu gey veze, zašto onda crtati grafit patrijarha sa anđeoskim krilima?

Po principu, ako sam ja nekog udario, nemam pravo da se bunim ako i mene udare. Izgleda da to mnogi ne shvataju...

Prethodni komentatori su već lepo objasnili položaj i uticaj SPC, pa neću da ulazim u to.
Samo ću ponoviti da je kordon u Kolarčevoj sklonjen kada je patrijarh predvodio litiju, patrijarh je bio i sa studentima na Terazijam 1991, itd, itd..da ne nabrajam dalje.
Ako je patrijarh podržao ideju za ukidanje PDV-a za bebi opremu tu nema ničeg lošeg. Niti 35 000 ljudi manje vredi od njega. Zašto bi tako gledali na stvar?
I Institut za transfuziju stalno apeluje da treba davati krv, ali kad akciju podrže mediji i poznata lica rezultati su mnogo bolji.
Ne kroji nam politiku patrijarh, već Vlada, a patrijarh ima pravo na svoje mišljenje. Ili po autorovom mišljenju, nema?
Opet preciznosti radi, mislim da PDV još nije ukinut, već je pokrenut postupak za utvrđivanje mera koji će podsticati rađanje.


ervetor ervetor 16:07 28.07.2007

Re: Iritira...

Ako je patrijarh podržao ideju za ukidanje PDV-a za bebi opremu tu nema ničeg lošeg. Niti 35 000 ljudi manje vredi od njega. Zašto bi tako gledali na stvar?


Ama ljudi jako je bitno bre sta vam je ?

Sustina je u tome sto je ovo dokaz da se stvarni mehanizmi odlucivanja i donosenja zakona nalaze na drugom mestu od onoga kako se zvanicno zeli prikazati.
Dakle, prica da gradjani glasaju na izborima svoje predstavnike koji shodno vecinskom raspolozenju predlazu nove zakone koje zatim skupstina vecinom izglasava a izvrsna vlast sprovodi ocigledno nije istinita !

Jedna je stvar to sto je u ovom slucaju Pavle uradio dobar potez, ali druga stvar je sto ne bi trebalo da prihvatimo sistem u kome se tako donose zakoni i odluke.
Ko je onda na vlasti ovde ?
Zasto idemo na izbore, ako je glas 1 vernika jaci od glasa 35000 gradjana ( koji su izgleda proglaseni nevernicima)?
I otkud ta podela na gradjane i vernike ?
U sta spadaju vernici ako ne u gradjane? U zirafe ?
Da li je moguce da je medju 35000 potpisnika peticije bio i po koji vernik ?
Hajmo onda da ukinemo izbore pa pemijera da bira Crkva.
Makar ce biti jeftinije a ocigledno se to nama i desilo. Ovaj premijer je podoban. Bavi se samo istorijskim problemima.
Kako ne shvatate da ovaj problem ima dve dimenzije ?

To je kao da vam neko ukrade auto i onda mu promeni ulje i uradi kompletan servis i sad vi treba da budete srecni sto taj neko brine o autu i ne treba da ga trazite nazad.
Dakle, mi gradjani medju kojima su i vernici,pederi,narkomani,bolesnici,penzioneri,sportisti,muzicari,kurve,lekari,inzenjeri treba da trazimo da nam se vrati nase pravo glasa ili da prihvatimo da to sve nema veze i da se odluke bilo one dobre ili lose donose u jednom centru koji nas nista ni ne pita.
Nazovimo stvari svojim imenom.
cecas cecas 16:30 28.07.2007

Re: Iritira...

Ne kroji nam politiku patrijarh, već Vlada

JESI LI TI CUO ZA VLADARE IZ SENKE?!Kao na primer Amfilohije,Filaret,Irinej...
neverlander neverlander 19:49 27.07.2007

SMETA MI!

meni smeta. smeta mi svako mesanje crkve i zvanicne politike.
smeta mi zatupljenost, nekriticnost i Veljini komentari.
ako vec toliko voli da se oglasava i da komentarise sve, onda je mogao makar nesto da kaze o svestenicima koji su zlostavljali decu.
to sta on prica vernicima u crkvi me se ne tice, ali mi nismo svi vernici i naravno da ne zelim da Patrijarh stavlja nos gde mu nije mesto.
cool je sto je predlozio ukidanje poreza, ali to nije njegov posao.
a gdin Kostunica ako vec hoce da ode u raj, onda neka konacno uradi vec nesto na zemlji. mozda misli da moze nesto preko veze ako se steka Paji?
tuzlanac tuzlanac 13:25 28.07.2007

Re: SMETA MI!

neverlander
meni smeta. smeta mi svako mesanje crkve i zvanicne politike.
smeta mi zatupljenost, nekriticnost i Veljini komentari.
ako vec toliko voli da se oglasava i da komentarise sve, onda je mogao makar nesto da kaze o svestenicima koji su zlostavljali decu.
to sta on prica vernicima u crkvi me se ne tice, ali mi nismo svi vernici i naravno da ne zelim da Patrijarh stavlja nos gde mu nije mesto.
cool je sto je predlozio ukidanje poreza, ali to nije njegov posao.
a gdin Kostunica ako vec hoce da ode u raj, onda neka konacno uradi vec nesto na zemlji. mozda misli da moze nesto preko veze ako se steka Paji?



gospodin Pavle nikad nije objasnio svoju vezu i javnu i tajnu sa najvecim zlocincima sa kraja dvadesetog vijeka: Mladicem i Karadzicem. podstice radjanje djece u Srba, a zauzima se za ubice bosnjacke djece. gdje ce mu dusa??????????????
nikson nikson 13:58 28.07.2007

Re: SMETA MI!

Tuzlanac, nema Pavle nikakve veze sa zlocinima, u to budi siguran
Dražen Dražen 20:17 27.07.2007

Ako neki zakon nije dobar-

- svaki glas protiv je dobrodošao.

Ima jedna anegdota o Pavlu kojeg se, dok je bio samo malo zdraviji i mlađi, moglo sresti kako pešači beogradskim ulicama. Jednom je tako pred Patrijaršijom upitao svog pratioca čiji su to mnogobrojni lepi automobili parkirani ispred iste. Ovaj mu odgovori: "Vaša Svetosti, to su automobili naših vladika." Na to će Pavle: "Šta bi tek vozili da se nisu zavetovali na skromnost?"
Nekako mi ova priča, Bobane, puno bolje pogađa suštinu problema crkve kao istitucije, od vaših začuđujuće netolerantnih i povremeno degutantnih izliva besa.
zana zana 20:25 27.07.2007

da da da

sve je ovo tacno, ove anegdotice, kako je stari predobri Paja olicenje skormnosti i vrline, ali neki kazu da se je izgleda vozio gradskim prevozom samo zato sto je nevidjeno sujetan.
sentinel26 sentinel26 20:19 27.07.2007

Skretnicari odmaknite se malo od koloseka

Autor bloga je hteo da ukaze da ova Vlada gradjane cijeni samo kada treba da glasaju i više nikada!
Inicijatore zahteva (potpisnike - 35.000 gradjana) premijer i Vlada nijesu udostojili prijema i ozbiljnog razgovora.
(Jos uvijek pamtim kada Skupština Srbije nije uzela u razmatranje potpise (peticiju) 440.000 gradjana.)
Nadležni ministar je izjavio da je kasno za usvajanje takvih izmena i da taj predlog nije dobar i pametan.

Onda se pojavljuje patrijarh koji se direktno obraca premijeru a ovaj odmah daje pozitivan odgovor.
On je upravo izdao potvrdu Vladi u kojoj piše da se ona neodgovorno ponasa prema gradjanima i stavio svoj pecat na istu!

Da li Srbija vise lici na Pravoslavnu dzamahiriju ili na gradjansku drzavu?

Problem nataliteta se ne rešava na taj način, to znaju svi ministri ove vlade ali ne smiju da se suprotstave.

Ako se i ukine taj PDV na pelene, da li ce zbog toga roditelji navaliti odmah da prave djecu?

U pitanju je smisljena politicka igra i vrlo brzo ce se vidjeti i njeni autori i njeni ciljevi.

I sada neki dezurni skretnicari ovdje nalaze neko vrijedjanje i pljuvanje. Nadjite neki drugi kolosjek da skrecete diskusiju sa prave teme.

babic babic 22:06 27.07.2007

Re: Skretnicari odmaknite se malo od kolos

Da li Srbija vise lici na Pravoslavnu dzamahiriju ili na gradjansku drzavu?

Džamahirija znači republika na arapskom a taj naziv jedino nosi Libija,inače ne naročito islamistička država.
Verovatno mislite na neku varijantu pravoslavne teokratije,odnosno verziju Islamske republike u pravoslavnoj državi.
-U Islamskoj Republici izvor prava je islam i šerijatsko pravo.U Srbiji pravoslavlje nije izvor prava a kanonsko pravo nije državni pravni sistem
-U Islamskoj Republici je zabranjeno muslimanu da napusti islam i pređe u drugu veru.U Srbiji je dozvoljeno da pravoslavac napusti veru i postane ateista,katolik, ili nešto drugo.
-U Islamskoj Republici izbor državnih vlasti zavisi od verskih autoriteta,u Srbiji od rezultata izbora bez ikakve potvrde verskih autoriteta
-U Islamskoj Republici suverenitet pripada Alahu i delimično narodu u skladu sa Homeinijevom doktrinom.U Srbiji suverenitet pripada narodu.
-U Islamskoj Republici lični,bračni i pravni status zavise od vere čoveka.U Srbiji svi građani imaju isti pravni status.
To su samo neke od suštinskih razlika između Srbije i "pravoslavne džamahirije".
Odnos države i crkve u modernim sekularističkim društvima je partnerski, i crkva nije saterana u mišju rupu.



sentinel26 sentinel26 22:39 27.07.2007

Re: Skretnicari odmaknite se malo od kolos

babic
Da li Srbija vise lici na Pravoslavnu dzamahiriju ili na gradjansku drzavu?


Verovatno mislite na neku varijantu pravoslavne teokratije,odnosno verziju Islamske republike u pravoslavnoj državi.
-U Islamskoj Republici izvor prava je islam i šerijatsko pravo.U Srbiji pravoslavlje nije izvor prava a kanonsko pravo nije državni pravni sistem

Srbiji suverenitet pripada narodu.

To su samo neke od suštinskih razlika između Srbije i "pravoslavne džamahirije".

Dobro ste je definisali.
U Srbiji je pravoslavlje jace od pravnog sistema.
Kako suverenitet pripada narodu pokazala je Vlada i ovim potezom.
U islamskoj republici izbor vlasti zavisi od vjerskih autoriteta a u Pravoslavnoj republici donosenje Ustava i zakona zavisi od vjerskih autoriteta.
Ima jedan bolji naziv za ovu pravoslavnu republiku, ali o tom kada bude tema.


babic babic 01:31 28.07.2007

Re: Skretnicari odmaknite se malo od kolos

sentinel26

Dobro ste je definisali.
U Srbiji je pravoslavlje jace od pravnog sistema.
Kako suverenitet pripada narodu pokazala je Vlada i ovim potezom.
U islamskoj republici izbor vlasti zavisi od vjerskih autoriteta a u Pravoslavnoj republici donosenje Ustava i zakona zavisi od vjerskih autoriteta.
Ima jedan bolji naziv za ovu pravoslavnu republiku, ali o tom kada bude tema.

Pitanje je šta podrazumevate pod terminom "zavisi".Od Patrijarha Pavla i SPC u Srbiji ne zavisi donošenje zakona i Ustava.Ni formalno ni faktički.
Formalno zakone donosi Parlament a faktički političke partije koje čine parlamentarnu većinu.
Vlada nije bila u nikakvoj obavezi da prihvati apel-molbu Patrijarha Pavla.U verskim državama,državni organi nemaju izbor da li će ili neće prihvatiti nešto što im traži verski autoritet.
Vlada je mogla komotno da ignoriše molbu Patrijarha Pavla i ne bi joj se ništa strašno desilo.
vucko vucko 21:48 27.07.2007

Latentni pravoslavac?

Uh, Bobane, šta si se uhvatio za patrijarha toliko, natovario si mu i što drži vodu i što ne drži - da ti nisi možda neoutovani pravoslavac? :)

Ili je ovo letnja šema u Queeria bioskopu?

Dax Dax 22:10 27.07.2007

Isus vas sacuvao,dosta mrznje

Ljudi nemojte se napadati.Sad sam dobio providjenje,i sve ce biti u redu u Srbiji. :) Malo da se i ja salim


Queeria Queeria 22:31 27.07.2007

Re: Latentni pravoslavac?

Verovatno.
ja cu ko ovi sto kazu da nisu gej a najvece su pedercine.
Ko zna kakva je meni pravolsavna sudbina.
Boban
babic babic 22:35 27.07.2007

Re: Latentni pravoslavac?

icno izmisljen, delimicno pogresno protumacen i shvacen istorijski zapis, koji je tokom mnogobrojnih prevodjenja, namerno i ne namerno, krivotvoren.

Patrijarh Pavle je poznat po svojem monaškom životu,skromnosti i žrtvovanju.On predstavlja onaj najbolji deo crkve,izvorno pravoslavni i hrišćanski,a ne popove koji voze skupe automobile,i druga crkvena lica koja se ne ponašaju u duhu sa pravoslavnom vrlinom i skromnošću.
Da se samo Patrijarh Pavle pita mnoge stvari u crkvi bi bile drugačije.Patrijarh je samo "prvi među jednakima",on nije papa koji je neprikosnoven i nepogrešiv.Patrijarha biraju episkopi,a o svim važnijim pitanjima na nivou SPC odlučuje Sveti Arhijerejski Sinod,u kojem je nekoliko episkopa,čini mi se njih 6 i Patrijarh.Na nivou episkopija odlučuju episkopi koji imenuju sveštenike,raščinjavaju ih,osnivaju verske škole i medije("Glas crkve"-osnivač Valjevska eparhija a ne SPC).
Zato mi je izuzetno čudno da se toliko napada Patrijarh Pavle,inače najskromniji i najbogobojažljiviji od svih srpskih episkopa.
SPC nije monolitna organizacija,štaviše njena struktura liči na federalnu državu,gde su izvor autoriteta episkopi koji biraju Patrijarha i Sinod.

I
Queeria Queeria 22:40 27.07.2007

Nemocni sedi deka







nikson nikson 23:50 27.07.2007

Pitanje

Jedno prosto pitanje, da ne bi nasiroko raspravljali. Da li je za tebe Bobane legitimno da se sa crkvom desava ono sto se dogadjalo nakon drugog svetskog rata?
Tekunica Tekunica 00:50 28.07.2007

....

Dokle je otisao ovaj blog....
Kad kojekakvi crvi mogu ovako da pisu...
ElectricDreams ElectricDreams 13:30 28.07.2007

Re: Pitanje

nikson
Jedno prosto pitanje, da ne bi nasiroko raspravljali. Da li je za tebe Bobane legitimno da se sa crkvom desava ono sto se dogadjalo nakon drugog svetskog rata?


Aha! Dakle crkva je bila ugnjetavana posle WW2 pa sad može da ugnjetava druge? Lepa logika... jedva čekam da se okonča Gay-Straigth rat pa da krenemo da prcamo strejtere
ervetor ervetor 16:58 28.07.2007

Re: Pitanje

Da li je za tebe Bobane legitimno da se sa crkvom desava ono sto se dogadjalo nakon drugog svetskog rata?



A da li je za tebe legitimno da se bilo kome desava tako nesto ?
Geronimo Geronimo 01:23 28.07.2007

Bobane, ako si zaboravio

Vreme u kome Crkva treba da bude u mišjoj rupi nije prošlo.

Pogledaj to ovako Bobane: Crkvu je iz "misje rupe" izvukla bas ta politicka opcija za koju kazes da se zalazes u vreme kad je bila na vlasti. Ne samo izvukla iz "misje rupe" nego sirom otvorila vrata. Jedna od prvih stvari vam je bila uvodjenje veronauke u skole. Sve preko toga je manje nego to. E, da li si se to u medjuvremenu predomislio ili je nesto drugo u pitanju - to raspravi sam sa sobom. Tesko ce ici da vas neko podrzava i kada vam se malo hoce pa onda kad vam se malo nece iliti - kako vam dune.
cals cals 04:43 28.07.2007

oprosti im Boze, ne znaju sta cine

Ne mogu da se otmem utisku da nam je prosto uslo u gene da nesto rusimo... bez postavljanja pitanja da li je dobro ili nije, da li je korisno ili nije... Sta ima lose u tome sto je patrijarh podrzao odredjenu gradjansku inicijativu?! Kvazi demokrate!!!!!!!!! Mozete da podrzite samo ono sto je iz vaseg drustvenog miljea, i tada ne postavljate pitanja nikakve ispravnosti. Kao da se takmicite u tome ko ce vise da pljuje, a sve uvijeno u "demokratsko" i "slobodoumno" naklapanje.
Dax Dax 07:28 28.07.2007

Prevelik uticaj crkve

Mislim da se crkva previse pita kako kod nas tako i na "zapadu".O vecini stvari imaju "tvrdo" misljenje za koje misle da je jedino.Recimo ne prihvataju gay populaciju i tvrde da oni nemaju ista prava kao i svi ljudi.To je prava netolerancija i ne-demokratsko i to su cinjenice.Takodje godinama su se borili (katolici) protiv kondoma -Johan P II -i tako u svojim pohodima po Africi svojim aktivizmom doprinosili porastu smrtonosne bolesti AIDS.Opet nedemokratski i veoma glupo.Zatim je na red dosla kontracepcija protiv koje se i Pavle bori.E ovde vec zajedno sa borbom protiv abortusa ulazimo u gruba krsenja ljudskih prava i u vrhunac neznanja.Samo zena moze da odluci da li ce da rodi ili ne,sve ostalo je demagogija (tako je to u normalnim civilizovanim drzavama).Da ne pominjem o borbi protiv genetike o kojoj crkva uglavnom nista ne zna (naucni deo) ali dobro znaju da su protiv.Cim se spomene kloniranje crkva ima svoje "misljenje" iako vera nema veze sa istim.
Sa druge strane redovno slusamo o seksualnom zlostavljanju dece od strane popova,o "peckanju" zaracem po licu.Filaret se slika sa mitraljezom,blagosiljaju se ratni zlocinci,relativizuju se zlocini.Amfilohije svakih 15 dana napada neistomisljenike,poslednji put je napao Stonse.E i tu dolazimo da veeeelikog licemerja: Kako to da se Pavle (crkava) i sa kojim pravom oglasi i apeluje kad treba da se skine PDV za pelene i slicno da bi deca lepse zivela a ne ogradi se od zlostavljanja te iste dece koje cine ljudi iz srpske pravoslavne crkve.Kako se ne ogradi od izjava Amfilohija i Filareta.Posto ima misljenje o svemu i svacemu pa valjda ima i o njima.
Ponavljam :Zalosno je u 2007. godini bilo gde u svetu da crkva odlucuje da li ce neki zakon,apel i slicno proci a da se 35 000 potpisa "jednakih" iz njihovog stada ne uvazi ni malo.I on se nije prikljucio peticiji,jer da jeste bio bi njegov potpis na papiru.
System of a down System of a down 07:21 28.07.2007

Dame i Gospodjo

Dame i gospodjo (sto bi rekao nas rahmetli ministar policije Zoran Sokolovic) homoseksualci, pozdravljam vas iz grada koji ozbiljno konkurise za prestonicu svetske gay populacije, Toronta. Pretpostavljam da ste svi vrlo dobro upoznati sa visokim stepenom prava koja ljudi vasih opredeljenja uzivaju u ovoj zemlji, logicno bi bilo za poverovati da sa njima saradjujete i da vam sluze, zbog svoje neosporne uspesnosti, za primer u pogledu nacina i sredstava koriscenih u , znam, teskoj i dugotrajnoj borbi za ostvarenje istih.

Ja cu u ponedeljak, iz moje radoznalosti, porazgovarati sa dvojicom kolega na poslu, deklarisanih homoseksualaca, o ovim vasim radikalnim metodama (bez namere poredjenja sa istoimenom pljuvacko-fasistickom strankom iz Srbije), pa ako ste zainteresovani mogu vam i preneti njihova razmisljanja. To su jako otvoreni i prijatni sagovornici i kao sluzbenici federalne vlade veoma upuceni u istorijat, organizaciju i aktuelnosti homoseksualizma u Kanadi. Manje vise, svi su oni veoma posveceni gay aktivisti, volonteri.

Ne znam zasto, ali imam utisak da ce njihov odgovor biti no-no, to se tako ne radi, ali strpicu se do ponedeljka, mozda i gresim. Zelim vam puno srece i uspeha.

Da, neko je spomenuo prisutnost gospodina patrijarha na studentskim demonstracijama, ne znam vec koje godine, davno je bilo. To je tacno, on nam se cak i obratio i rekao: "deco, razidjite se kucama". Secam se i da je bio strasno izvizdan posle toga. Jedni su to shvatili kao pokusaj razbijanja, gusenja demonstracija, drugi, opet, kao zabrinutost za nas, obzirom na brutalnost policije i spremnost bracnog para da nas zrtvuje kao prve macice. Licno se nisam bas udubljivao u znacaj te poruke. Mnogo jaci utisak na mene su ostavili legendarni Bata Stojkovic koji nam se samo duboko poklonio u trajanju od skoro par minuta i ratni zlocinac radovan karadzic sa pretnjom da ako se ne smirimo, dovesce ono svoje iz neke republike da nas smire.

zvoca76 zvoca76 10:01 28.07.2007

PATRIJARH

Uzas...
Prvo, bebi PDV NIJE ukinut, nema tendencije da ce se to dogoditi pre kraja godine, pa bi bilo lepo da se informises pre nego sto pocnes da pljuckas.
Dalje, ne znam cemu toliko protivljenje abortusu. Ako si to dovoljno civilizovan da sa svojim deckom koristis kontracepciju, ne vidim zasto ne bi i zene u 21. veku> U tom slucaju, slazem se da sa patrijarhm. Moje telo je SAMO moje i bas zato cu ga zastiti tako da ga ne unistavam abortusima. To sto biste svi voleli da gejevi paradiraju u roze gadjicama po gradu i da vlada totalna anarhija, mozete da trazite od pape. Kod njega sve moze.
Dax Dax 11:29 28.07.2007

Abortus

E bas tako lepo si rekla.Ti ces izabrati da ga ne unistavas.O tome se radi.Neko drugi ce izabrati da je bolje da ne rodi dete kojem nece moci da bude posvecena majka ili otac.A da ne pricam o zrtvama porodicnog nasilja i silovanja,kojima se ne radja pod tim okolnostima.Ali razumem da vama to nije palo na pamet....Ali kada imas IZBOR mozes da odlucis.
Kontracepcija nije sigurna sem kada pijes lekova za kontracepciju,sto neke zene ne mogu ili nece itd.Da ne duzim, pitanje abortusa nije nikakvo teolosko pitanje iako bi to crkva i gorepomenuti hteo,vec pitanje medicine i ljudskih prava.
bocabole bocabole 15:24 28.07.2007

VOLITE APLAUZ GOSPODINE?


PRVO STO MI JE ZASMETALO JE DA ONI KOJI MISLE DRUGACIJE NE CITAJU VAS BLOG.

-JA PRE MISLIM DA JE TO NAMERNA PROVOKACIJA DA BI SE CITAO
-AKO NIJE ONDA SMATRATE DA JE JEDNOUMLJE PRAVA STVAR
-VI SE KAO BRINETE ZA NAS KOJI NE MISLIMO TAKO ,DA CEMO BITI IZIRITIRANI
-VI ZIVITE U BAJCI AKO MISLITE DA JE CRKVA MOCNA U SRBIJI
-VI KAO NEZNATE DA CRKVA PA TAKO I PATRIJARH PAVLE SLUZE RAZNIM POLITICKIM
MUFLJUZIMA SAMO PO POTREBI KAD NJIMA ZASKRIPI.
-VI KAO NEZNATE DA ABORTUS JESTE UBISTVO.
-VI KAO NEZNATE DA POSTOJI ULTRAZVUK GDE JEDNA MALA TACKICA SMESTENA U 2 SM.KUCA
TO SE GOSPODINE ZOVE SRCE.
- PA KAKAV BI TO VERNIK BIO KOJI BI SE ZALAGAO DA SE TO SRCE ISKIDA I BACI.
- JA SAM DEMOKRATA I SMATRAM DA NEMA KOJA PARTIJA OSIM DS ,NIJE SVOJATALA PO POTREBI
PATRIJARHA ALI TO NE GOVORI O NJEMU VEC O NJIMA
-ZATO SMATRAM DA STE SVOJU ENERGIJU USMERILI NA SASVIM POGRESNU STRANU. ISTO BI BILO KAO KAD BI NAPADALI ZRTVU,ZATO STO JE DOPUSTILA NAPADACU DA JE NAPADNE
BOJANA NOVI SAD
Dax Dax 15:42 28.07.2007

Re: VOLITE APLAUZ GOSPODINE?

Bilo bi lepo da ne pises sve sa Caps lock jer se racuna da galamis.Takodje procitaj malo nesto o abortusu i do koje nedelje se moze izvrsiti,znas ipak si zena,sramota je da ne znas.Stvarno dosta patetike oko Pavla.On je jadan zrtva...
:) Pozdrav i sve najbolje.
bocabole bocabole 16:30 28.07.2007

Re: VOLITE APLAUZ GOSPODINE?

ZNAM ,A TI PITAJ DA LI SE SA DVA MESECA TRUDNOCE VIDI SRCE KOJE KUCA.JA SAM IH DVA VIDELA JER IMAM DVA SINA I BILA SAM SA DVA MESECA TRUDNOCE NA ULTRAZVUKU,.A DO 2,5 JE DOZVOLJEN ABORTUS.
POZDRAV A ZA VELIKA SLOVA SI U PRAVU ,odsada samo malim
zana zana 19:01 28.07.2007

Abortus

kakve veze ima to sto si ti na ultrazvuku videla sa ovom temom ovde, ne razumem? Evo kako se sinoc zavrsio jedan " svetovni " koncert u sred centra Beograda:
" Dame i gospodo, u nasoj zemlji se godisnje izvrsi 450. 000 abortusa. Srbiji to ne treba. Budite dobri, volite bliznjeg svog "

Ova religiozna terminologija na svakom koraku mi stvarno para usi, i to je isto kao kada bi neko ko je protiv razmnozavanja uzeo mikrofon u ruke i rekao : " Nemojte vise radjati decu ". Mislim da bi ga strpali u ludnicu za cas. Ali zato ginekolozi koji prestravljuju jadne istraumirane trudnice odvracanjem od abortusa nisu za ludnicu. Tako su im preporucili da kazu?
milandez milandez 20:22 28.07.2007

Re: VOLITE APLAUZ GOSPODINE?

VI KAO NEZNATE DA ABORTUS JESTE UBISTVO.
-VI KAO NEZNATE DA POSTOJI ULTRAZVUK GDE JEDNA MALA TACKICA SMESTENA U 2 SM.KUCA
TO SE GOSPODINE ZOVE SRCE.
- PA KAKAV BI TO VERNIK BIO KOJI BI SE ZALAGAO DA SE TO SRCE ISKIDA I BACI.


Sve pobrojano ima veze sa humanoscu, a to sto je neko vernik, samo je otezavajuca okolnost. Hriscanin moze spasiti samo sebe. Pogledajte sliku Stepinca ispred R'n'R i razmislite o "abortusu" 8000 "malih tackica" razbacanih oko Srebrenice (pristajem i na manju brojku zbog razno-raznih knjigovodja smrti, a kako im to ne bi bio argument).
zana zana 17:58 29.07.2007

Re: Abortus

Cao Babicu, dugo te nije bilo.
Ovako, to je bio nastup rok grupe, nije zabranjeno, ali nije ocekivano i smeta mi, ne samo meni nego svakom normalnom, nije konvencionalno.
Uostalom, odakle njemu moralno pravo da agituje, propagira ideje, samo zato sto mu se nasao mikrofon u rukama? Uopste ne zelim da slusam takve propovedi.
babic babic 19:39 29.07.2007

Re: Abortus

zana
Cao Babicu, dugo te nije bilo.
Ovako, to je bio nastup rok grupe, nije zabranjeno, ali nije ocekivano i smeta mi, ne samo meni nego svakom normalnom, nije konvencionalno.
Uostalom, odakle njemu moralno pravo da agituje, propagira ideje, samo zato sto mu se nasao mikrofon u rukama? Uopste ne zelim da slusam takve propovedi.

Ćao i tebi.
Ne znam o kojoj je rok grupi reč,ali njihovo je pravo ili da se bave samo muzikom ili da da se i društveno angažuju u propagiranju neke ideje.
Nekome se to sviđa nekome ne,i tu se ne može ništa učiniti.
No,to nije nikakav dokaz da se u našem društvu svetovno povlači pred crkvenim,i da se pretvaramo u pravoslavnu džamahiriju.
Pitanje abortusa je jedna od najvažnijih tema u modernom društvu,i u budućnosti će dolaziti do raznih kampanja i sučeljavanja mišljenja,na jednoj strani crkva i njoj srodne organizacije,na drugoj feministkinje i drugi koji su za abortus.
Nije samo crkva protiv abortusa,postoje određeni stavovi i među pravnim krugovima,čisto laičkog i svetovnog karaktera,o prirodi fetusa kao subjekta prava(još od rimskog prava priznato mu je pravo na nasleđivanje-institut nasciturusa),i rasprave iz čega nasciturus crpi svoje pravo na nasleđivanje i kakva je priroda tog subjetkivieta.

wolwerine wolwerine 15:54 28.07.2007

$#@%@^ gde se vratih...

o bloze odes na godisnji odmor, iskljucis se 3 nedelje i zaboravis gde zivis... Ne verujem da je jedan glas jaci od 35000... besan sam na drzavu, a bogami i na crkvu koja tooooliko voli da se uplice u poslove od nacio-drzavnog interesa...Koja smo mi pravoslavna dzamahirija...
Ma u imigraciji je spas...pa kad ostanu starci od istorijskog znacenja moci ce da na saborima raspravljaju gde su nasi Srbi i zasto su svi otisli /pobegli...
bocabole bocabole 16:23 28.07.2007

IMA TU MALO LICNOG,ZAR NE?


JAKO SI ME ZAINTERESOVAO PA SAM PROCITALA SVE TVOJE TEKSTOVE I GLE CUDA OTKRILA SAM
STA JE U STVARI U PITANJU.
JA STVARNO NEMAM NISTA PROTIV HOMOSEKSUALACA !
ALI NISI LI TI U OVOM TEKSTU OPLEO PO CRKVI ZATO STO VAS ISTA NE PRIZNAJE?
ALI NISI LI TI U OVOM TEKSTU OPLEO PO CRKVI JER TE USTVARI ABORTUS I NE DOTICE?
ALI NISI LI TI U STVARI OPLEO PO CRKVI JER SE BORIS ZA NESTO SASVIM DESETO TJ.PRAVA HOMOSEKSUALACA NA BRAK I OSTALO/
PA AKO I JESI PISI O TOME I BORI SE ZA TO A NEMOJ POPUT POLITICKIH MUFLJUZA DA UDARAS TAMO GDE
NEMA ODBRANE.
TO MISLIM DA SIGURNO TI NA TVOJ TEKST NECE PATRIJARH ODGOVORITI A AKO I SAZNA ZA NJEGA ON CE
SE ZA TEBE KAO I ZA SVE OSTALE POMOLITI BOGU I RECI
OPROSTI MU BOZE NE ZNA STA CINI.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 17:40 28.07.2007

...

ma ta prica "boriti se njihovim oruzjem" je bezveze potpuno, pa nema dzabe one izreke "never argue with idiots, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Crkva (i crkve uopsteno, mada je trenutno na talonu SPC) jeste sranje veliko i tacno je da je sprega crkve i vlasti jos vece sranje ali treba drzati i do pristojnosti jer ako se i ona zaboravi, nista te ne razdvaja od mase sa kojom se raspravljas... Jeste da nije cutanje resenje ali, ne znam, ja osetim da sam sebe izdao svaki put kad se spustim na nivo budale bilo u komunikaciji bilo u ponasanju...

vucko vucko 02:14 29.07.2007

Never argue...

Ja sam čuo to u ovom obliku (Marfijev zakon):

Never argue with a fool. People may not be able to tell the difference

Jako praktično pravilo, ali nekad čovek, u žaru rasprave, zaboravi na njega :)
MMMila MMMila 19:33 28.07.2007

Dvolicnost ili samo ljudska glupost!

Najvecu brigu o PDV-u na bejbi opremu pokaza neko ko se opredelio, SAM SAMCIJAT odlucio da decu (svoju sopstvenu) nema.

A posto ne moze (ne ume, ne sme, nema cime) da udari na prave krivce, krenuo na Patrijarha (i svih njegovih 93 godine).
ElectricDreams ElectricDreams 21:00 29.07.2007

Re: Dvolicnost ili samo ljudska glupost!

MMMila
Najvecu brigu o PDV-u na bejbi opremu pokaza neko ko se opredelio, SAM SAMCIJAT odlucio da decu (svoju sopstvenu) nema.

A posto ne moze (ne ume, ne sme, nema cime) da udari na prave krivce, krenuo na Patrijarha (i svih njegovih 93 godine).


Isuse :(
Odakle vama ideja da gay ljudi ne mogu ili ne žele da imaju decu? Ajde se trgnite iz tih slatkih snova.
Feminizirani gay muškarci čine manji deo gay populacije! Postoje str8 acting gay muškarci koji imaju i ženu i decu, a zvekeću se sa strane najstrašnije. Ne svi, na svu sreću. Ima onih koji su svesni svoje seksualnosti i ne podležu uticajima primitivne sredine.

Povraća mi se kad me 90% ljudi pita: "kad' ćeš da se ženiš?" (povrać)

Ispada da se životni put srba svodi na školu-ženidbu-smrt ... odvratno!
MMMila MMMila 11:24 31.07.2007

Re: Dvolicnost ili samo ljudska glupost!

Ne citate... ne mogu nije nigde napisano... rekoh sami su odlucili!

I to dalje na sta povracate nema veze! To je vas problem ili bunt (koji podrzavam naravno) na tradicionalizam koji vlada.

Malo ste mi, uz to, konstradiktorni (ono, nesto vam je najstrasnije, a posle vam je nesto odvratno... ).

No dobro, vasa konfuzija:) Ja svoje znam da kanalisem:)

:)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:19 31.07.2007

Re: Dvolicnost ili samo ljudska glupost!

neko ko se opredelio, SAM SAMCIJAT odlucio da decu (svoju sopstvenu) nema.


Čovek je lepo pitao odakle vam ideja da su gay ljudi odlučili da nemaju decu?
Dakle? Odakle vam takva ideja?

Ili ako niste mislili na gay ljude uopšteno (jer napisali ste u jednini) na koga ste konkretno mislili kada ste rekli da se opredelio da nema decu, sam samcijat, i na osnovu čega ste tako nešto zaključili?
MMMila MMMila 14:09 31.07.2007

Re: Dvolicnost ili samo ljudska glupost!

Da je lepo, nije, nego ispovraca sve svoje frustracije:)

A valjda imam podataka, sta cu!
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:37 31.07.2007

Re: Dvolicnost ili samo ljudska glupost!

A odgovori ništa? Ja sam baš lepo pitala.
MMMila MMMila 18:31 01.08.2007

Re: Dvolicnost ili samo ljudska glupost!

e, pa rekoh, imam podataka, sta cu:)
Jelena Jelena 20:32 28.07.2007

Patrijarh vs Gojko

Kada je B92 objavio vest da je Patrijarh reagovao i da je Vlada prihvatila njegovu reakciju, poslala sam komentar na vest koji nije objavljen. Ne znam zasto, evo ponovicu komentar.
Hvala Patrijarhu.
Sta nam drzava porucuje ovim gestom. Porucuje nam da glas gradjana nije vazan, da stav narecenog ministra nije vazan, da stav vade nije vazan, ali je zato vazan stav Patrijarha.
Predlazem Patrijarhu SPC i ostalim crkvenim velikodostojnicima da sledeci put potpisu peticiju kao gradjani i da se ne oglasavaju putem medija.
Na taj nacin ce dati istinsku podrsku ne samo ideji vec i gradjanskoj inicijativi, kao legitimnom nacinu borbe gradjana za svoja prava.
Pokazace da su i gradjani , a ne samo crkveni velikodostojnici.

Bla, bla, bla.....na to mi lici pokusaj uvodjenja logike u diznilendu zvanom Srbija. Diznilend sam namerno napisala malim slovom.
hu-ha! hu-ha! 17:00 30.07.2007

zivi svetac... FUUUJ!

Sjajan tekst!
blogat blogat 23:23 31.07.2007

Bobane

Zasto ne pises direktno sta te muci nego ovako okolo naokolo?
Kao prvo, tebe ukidanje tog PDV-a savrseno ne zanima , niti te zanima ista vezano za decu:

Kao i svi istaknuti homofobi i gospodin Tadić se uspešno napravio gluv i na pitanje o gej brakovima pričao o gej usvajanjima, što je ako niste znali sasvim druga tema. Besan sam. Boli me uvo za decu, na istu sam alergičan, nikada neću imati decu niti mi na pamet pada da ih rađam, a kamoli usvajam. Ja samo hoću da se udam za neko bogato čičište*, koga ću kao Madonna u filmu „Body of Evidence“ ubiti seksom i naslediti njegovu penziju, kuću, kola i ostalo bogatstvo i uživati do kraja života sa svojim švalerima. Ali ja to ne mogu da uradim jer gospodin Tadić i njemu slični na pitanje o gej brakovima spominju neku dečurliju, koja mene apsolutno ne zanimaju.
http://blog.b92.net/text/333/Licemerni%20homofob%20zvani%20Boris%20Tadi%C4%87/

Koristis svaku priliku da blatis patrijarha i ismejavas vernike iz cistog razloga zato sto SPC ne podrzava ideju o gej brakovima. Ako je SPC toliko nebitna u tvom zivotu i ako si ateista, sta te onda briga sta ista misli o homoseksualcima....
Ja imam prijatelje homoseksualce, pored toga sam vernik i direktno me vredjas jer na ovakav nacin izvrces ruglu ono sto ja postujem .
Dok god budes nastupao sa takvim stavom, ocekuj da nece biti pomaka u ovoj tvojoj misiji jer trazis nesto od ljudi koje istovremeno blatis. To se tako ne radi...
Boli te stav nekoga za koga kazes za tebe nista ne znaci. Kontradiktorno skroz...
vucko vucko 23:35 31.07.2007

Also sprach Azdejković

Blogati, ovaj citat što si dao - to je Peđa, a ne Boban - malo su nezgodni ovi grupni blogeri, k'o blizanci - dok pohvataš ko je šta rekao a ko je šta uradio... :)

A slažem se da je Boban imao i boljih postova, da se razumemo, išamara patrijarha na pravdi Boga - neće Pavle smeti više da se javlja da podržava akcije društvenih organizacija :)
pravoslavac pravoslavac 12:02 07.08.2007

Patrijarh Pavle i čipkane gaćice!

Потпуно ми је невероватно да неко може на малом простору за писање какав је блог да напише оволико глупости као ти. Дакле да не полемишем јербо би то исто било као кад бих полемисао са буквом тј мислим да би ме она можда и схватила. Ти си као оне кафанске певачице којима није важно шта се пева већ да се види слика и да се о томе прича! А ви тражите да ми нормални будемо толерантни према вама "веселима" (gay) те да вас пустимо да уживате у "слободи" итд. Лицемери оставите нашег Патријарха Његову Светост Господина Господина Павла да достојно као и до сада обавља свој пастирски рад према својој деци која га за таквог признају! А вама несрећницима могу да упутим само поклич "ОПРОСТИ ИМ БОЖЕ НЕ ЗНАЈУ ШТА РАДЕ..."
mantrax mantrax 16:14 08.08.2007

Privlacenje paznje

Nemam nista protiv Gay zajednice ali ovakve uvrede tudjim uverenjima nece doprineti tome da vecina ljudi koje smatraju Gay/Les osobe deviantnim, promene svoje misljenje i postanu tolerantniji prema istima.

Uvreda poglavaru verske zajednice i njegovim delima, koja su usmerena ka duhovnoj i zemaljskoj dobrobiti sopstvenog naroda, jeste uvreda mojim uverenjim kao pravaslavca.

Mislim da privlacenjem paznje i isticanjem svojih osobina/razlicitosti stvarate samo prepreku u dobrim odnosima sa ostalim ljudima.

Ovo bi se moglo nazvati gay sovinizmom, iako tako nesto nisam mislio da postoji. Valjda i vas ima svakakvih.
PredatorPro PredatorPro 21:01 24.08.2007

Babicu, kontroverzo jedna

E pa Babicu, kad vec kazes, da je vecina nesto puno vise od 35 000 i slovima TRIDESET PET HILJADA ljudi, kako onda objasnjavas da je ulica nBul. AVNOJ-a dobila drugacije ime po zelji samo od 30 000 i slovima TRIDESET HILJADA ljudi.

Nesto si mi kontroverzan, kao i ceo vas DS.

Ima ljudi koji bi da se nekoj ulici da ime Tita, Draze i ostalih, pa se to ne radi.

Odakle pravo tadicu, dinkicu, kostunici i ostalima i vlade, da tek tako troskare pare od PDV-a koje oni rasporedjuju u budzetu i trose, kupujuci sebi dzipove i letovanja na najskupljim mestima na svetu.
Da nisu i oni brali voce kao i mali marko ???

Jedno je sigurno, da ce i oni OBRATI BOSTAN kao i on i njegov tatica.

I to sto ovde lupetas u svakoj temi i propagiras tvoj DS, koji ne samo da nema demokratskih elemenata, vec svojim postupcima duboko zadire, ne u komunizam, vec u fasizam.

Ne zaboravi jedno, a to je da Drzava treba da stiti interese gradjana, a ne da neko u ime drzave, svoje gradjane maltretira, potkrada, laze u oci i izmislja toplu vodu.

Najgluplja izjava koju cesto cujem na televiziji, je da ce to i to biti reseno kada vlada srbije donese odluku.
Pa nismo mi sa tom i takvom vladom cuvali ovce, pa da nas neki pojedinci u njoj tako zavitlavaju, a posebno ne ti da tako pristrasno i providno lupetas ovde po blogovima.
Verovatno si ti jedan od mnogih koje sve zna i u sve se razume. ALI KO MARICA U KRIVI.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana