Odvikavanje

Alava RSS / 10.11.2008. u 12:07

Na blogu je ovih dana ionako aktuelna tema pušenja. Nezavisno od toga, a baš ovih dana, shvatila sam da ja pušim već 14 godina. To saznanje me je baš zabrinulo, jer nemam još ni 30. A volim da pušim. U stvari obožavam. I to priznajem samo sebi, naročito kad palim prvu cigaretu koju obavezno prati i prvi gutljaj još uvek veoma tople kafe. Crne, turske, prve jutarnje.

Na kafu sam se navukla još ranije nego na cigarete. Ujutro ne mogu da funkcionišem sve dok ne popijem ogromnu šolju kafe. Makar to bilo i u podne, a probudila se recimo u 7. Bez kafe - ništa. K'o mrtva, što bi rekli. Ako negde treba da odem iz kuće a da nisam prethodno podigla sistem svojom omiljenom tekućinom, izbegavam da vozim. Jer stvarno osećam kao da još uvek spavam.

Svi ljudi koji me poznaju, znaju da za mene ne postoji doba dana kada nisam za kafu. Ponekad se dešava da pitam "Jel neko za kafu?" dok perem šoljice od ove koju smo upravo popili. Volim kafu, pa to ti je. Uveče nemam problem da zaspim iako sam tek sručila jednu.

Kafu ne volim kada je hladna i kada je slaba. Hladnu kafu ću popiti baš u retkim slučajevima, kada nema druge, a radije ću je prosuti i skuvati novu, pa srkati dok je još vrela. Slabu kafu ne kuvam, pa je pijem samo iz kurtoazije kad je neko drugi skuva. I kurtoazija je relativan pojam kada je kafa u pitanju, pa već kod trećeg ispijanja slabe kafe, kurtoazno napomenem da me od slabe kafe uvek boli želudac. I to pali.

Ipak, kafa bez cigarete je nešto najgore. Svaki strastveni pušač to zna. Radije ću odbiti kafu, nego je piti bez cigarete. Kada mi se pritisak već zalepio za patos, organizam traži kafu, a recimo nema cigara, doživljavam pravu krizu. Nervozna sam, šetam gore-dole, smišljam način da što pre negde i nekako nađem makar jednu. Bolest zavisnosti? Ma neeeee....

Ok, pokušavala sam da prestanem. Sa pušenjem - ipak bi mi prevelik šok bio da ostavim i kafu i cigarete odjednom. Ali nikada nisam želela da prestanem onako iz dna duše. Jer, kao što već rekoh, obožavam da pušim. Ali sam davala sve od sebe da makar smanjim.

Prvo sam pokušala da pušim samo uz kafu. S obzirom na to da kafu pijem 4-6 puta dnevno, a uz svaku kafu popušim 3 cigarete, i dalje sam pušila skoro kutiju dnevno. Onda sam shvatila da u stvari najviše pušim u firmi. Kad raspazarim sve knjige po stolu, pa krenem da obračunavam zaduženja, razduženja, troškove, palim jednu za drugom a da i ne osetim. Isto je i kad nema posla. Sedim zaludna, ne znam šta ću sa rukama, pa opet dimim li dimim.

Onda sam došla na genijalnu ideju da, kad uhvatim sebe da pušim jer su mi ruke slobodne, trknem preko i kupim nešto za grickanje - semenke, kikiriki ili integralne grisine. To sa grickalicama je funkcionisalo neko vreme, a onda sam shvatila da sa takvim žarom grickam, da mi već za pola sata vrh jezika utrne od semenki, ili me cela vilica boli od toga koliko su tvrde integralne grisine. Onda bacim to i zapalim cigaretu.

Primetila sam da mnogo pušim i u slobodno vreme, recimo dok blogujem. Kada nema ničega zanimljivog na blogu, onda zapalim cigaru i kažem sebi "Evo samo dok popušim ovu provrteću se ovde, i onda idem". Naravno, onda krenem da tako fanatično klikćem po svim mogućim korisničkim imenima i temama, tražeći mesto gde bih mogla da makar započnem trol, i onda čim mi neko odgovori, palim sledeću sa izgovorom "samo još ova, a i da čovek ne čeka". To nekad traje i satima.

Kada je na blogu neka rasprava u toku, tada najviše i zdimim s ove strane monitora. Nema ništa lepše nego kad te neko isproziva, pa ti otvoriš prozor za kucanje odgovora i onda zapališ jednu misleći se u sebi "E sad kad ti sročim, ima da te nema". Najbolji fajt na blogu uvek je obavijen dimom cigareta.

U pokušaju da se odviknem od tolikih cigareta, pokušala sam da se odviknem i od bloga. U slobodno vreme igrala sam tenis na SP-u. Krenem na neki turnir, već u četvrtfinalu udaram na neku Serenu ili Žastin Enan, pa onda zapalim jednu da se koncentrišem kad ubacujem as, da bih već u finalu u pepeljari imala pregršt pikavaca. Posle par dana trebalo mi je odvikavanje i od cigareta i od SP-a. Najgore je što kad igram tenis na SP-u, muž ne može da gleda tv, pa se onda isvađamo pošteno oko termina, uglavnom ja histerišem kako ne mogu da prekinem jer sam tek sad ušla na Vimbldon, a moram da branim poene od prošle godine. Onda on jadan sedne pored mene, zapali jednu i navija.

Kad ima neka utakmica, opet oči vadimo, onda me on odgura u sobu i sav umiljat me podseti kako sam zbog tenisa potpuno zapostavila blog. Donese mi i cigare, skuva mi kafu, i tako se moje zavisnosti samo nižu jedna za drugom.

Sad mi nije baš jasno kako da nastavim sa odvikavanjem, jer sam se u pokušaju da ostavim cigare navukla na semenke, integralne grisine, blog i tenis na SP-u. Možda da samo nastavim da pušim kao i ranije.

 



Komentari (249)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 12:20 10.11.2008

pa gdi

o pušenju........... međ' Turcima ?!?
Alava Alava 12:23 10.11.2008

Re: pa gdi

Unfuckable
o pušenju........... međ' Turcima ?!?

OOOOOO Tuuuuurciiiii !!!

Već rekoh kod Dalija da smo mi, po mom skromnom ubeđenju, pušačka nacija. Vidim da i ovde na blogu maltene svi puše, pa razumeš onda moju muku da ostavim to zadovoljstvo.
Alava Alava 12:27 10.11.2008

Re: pa gdi

Za Prvog među Turcima
Unfuckable Unfuckable 12:34 10.11.2008

Re: pa gdi

mi smo po pušačima II u Evropi
Dnevno se u Srbiji popuši 3 miliona evra.
'El znaš ti koji je to biznis (da zanemarimo zadovoljstvo) ???
Alava Alava 12:37 10.11.2008

Re: pa gdi

Unfuckable
mi smo po pušačima II u EvropiDnevno se u Srbiji popuši 3 miliona evra.'El znaš ti koji je to biznis (da zanemarimo zadovoljstvo) ???

Vi'š to nisam znala. A ko je prvi?
Čula sam one statistike, mada ih nisam zapamtila, koliko se dnevno u tonama baci pikavaca u Srbiji. Amazing!
Unfuckable Unfuckable 12:44 10.11.2008

Re: pa gdi

prvi su Grci
Alava Alava 13:03 10.11.2008

Re: pa gdi

Unfuckable
prvi su Grci

Znači, mi u stvari pušimo k'o Grci.
Ili kao Srbi! Molim da se ovo uvede kao nova izreka!
margos margos 12:30 10.11.2008

Joj...

gde me nađe.... nemam sad vremena... javljam se posle.

The 33 Years Old Smoker
Alava Alava 12:33 10.11.2008

Re: Joj...

margos
gde me nađe.... nemam sad vremena... javljam se posle.The 33 Years Old Smoker

Draga Margita, jedva čekam da sa mnom podeliš svoja iskustva.
Aj javi kad da stavim kafu
margos margos 13:12 10.11.2008

Re: Joj...

Aj javi kad da stavim kafu

Ček, na kratko... uz drugu kaficu:))
Ma pušim, bre, mnogo, Kad ja kažem 'mnogo' to je zaista tako. Najluđe je što mi je muž bio nepušač i još kad smo se zabavljali, rekao je da neće od mene tražiti da prestanem s pušenjem, ali da ja od njega ne tražim da mi TO kupuje. Kad je snimio kako sam nervozna kad nemam cigareta - da ne bi trpeo zbog moje nervoze, počeo je da mi kupuje cigarete... po kutiju... pa po dve... pa boks... a kad bi putovao i nailazio na neke posebne ponude tipa 'platiš dva - dobi'š tri' ili 'platiš četir'- dobiš pet', onda bi sa najvećom radošču to donosio, znajući da ću da odlepim od sreće.

Maler je što sam na kraju ispala 'jeftina' - kupi me za par boksova... a ništa ono parfemi, cipele... tašne...:))))

Inače, planiram da prekinem... jednog dana... Mislila sam na tridesetogodišnjicu, ali sam odustala... bila mi naporna godina da bih se i sa tim izazovomu nosila. Polako... ima vremena.

Pre mesec i po mi prijateljica donese knjigu na poklon ''Kako prekinuti pušenje'' - da s videla moj izraz lica - doživela sam to kao maksimalnu uvredu. Pošto mi je poklonila pred desetak ljudi... jedva sam kontrolisala gađenje... a kesu i knjigu držala s dva prsta, ko bože-mi-prosti da je govno..
Alava Alava 14:51 10.11.2008

Re: Joj...

Margita, i ja mnogo pušim i smatram da bi trebalo da prestanem. Znači, ne želim, ali kad se sve uzme u obzir - i činjenica da ne mogu da potrčim, i da živim u Pančevu, i da šištim kad dišem čim me uhvati i najmanja kijavica, itd.itd - najbolje bi bilo da prestanem.
I ja sam bila ubeđena da ću jednog dana samo reći - e od sutra ostavljam, međutim jasno mi je da taj neće doći. Kad samo pomislim na to da recimo prvu kafu sutra neću piti uz cigaru, pazi kad me je sramota da ovo priznam ali, duša me boli. A retke su stvari za koje mi je baš tako žao. Što opet smatram da nije normalno.
margos margos 15:53 10.11.2008

Re: Joj...

i ja mnogo pušim i smatram da bi trebalo da prestanem

Ovo je sve slabo u odnosu na želju za pušenjem.
''Smatram da bi trebalo'' možeš okačiti mačku o rep.
Kad stvarno poželiš i kad svi ovi (pametni) razlozi probude stvarnu želju za prestankom - onda ćeš nači i načina.

Evo, ja znam nekoliko njih koji su zahvaljujući ovoj knjizi ''Lak način da ostavite pušenje'' - autor Alen Kar, (izdavač Mono&Manjana, Beograd, Vatroslava Lisinskog 12 - ajd da učinim dobro delo i dam ceo info :)) ) prestali s pušenjem, i to LAKO!!! Naravno, prethodno su imali želju... bez nje i ne razmišljaj o ostavljanju... samo ćeš pojačavati osećaj krivice, što je gore od katrana i duvana.
vishnja92 vishnja92 16:43 10.11.2008

Re: Joj...

prestali s pušenjem, i to LAKO!!! Naravno, prethodno su imali želju...

vidi, ja imala zelju, procitala knjigu i ic se nisam potresla :))))

knjiga je prepuna sugestija. kao da se obraca ljudima koji uopste ne znaju zasto puse, pa im sad objasnjava da to uopste ne moraju da rade. na stranu sto je prepuna bombasticnih najava o skorom prosvetljenju - sto mene bez greske tera u smeh.

i tako ja ne prestadoh.
al hocu. jednom.
Alava Alava 18:40 10.11.2008

Re: Joj...

Ovo je sve slabo u odnosu na želju za pušenjem.
''Smatram da bi trebalo'' možeš okačiti mačku o rep.
Kad stvarno poželiš i kad svi ovi (pametni) razlozi probude stvarnu želju za prestankom - onda ćeš nači i načina.

Drugarice Margita, ja se uvek sve slažem sa tobom. Volim da pušim, nemam želju da prestanem, ali bi jedan malecki deo mene voleo da imam tu želju. To je i bila poenta mog teksta. I želela sam da čujem vaša iskustva. Volela bih jako, pošto vidim da si ti sa sobom krajnje razrešila tu stvar, da pomogneš meni, za početak tako što ćeš mi pojasniti recimo ovo
samo ćeš pojačavati osećaj krivice, što je gore od katrana i duvana.

Ovo mi je izuzetno interesantan deo.
Alava Alava 18:42 10.11.2008

Re: Joj...

i tako ja ne prestadoh.
al hocu. jednom.

ti si višnja skroz šašava devojčica
margos margos 19:02 10.11.2008

Re: Joj...

Vishnjičica vidi, ja imala zelju, procitala knjigu i ic se nisam potresla :))))

E, dobro mi reče:)))))
Alavica tako što ćeš mi pojasniti recimo ovo
samo ćeš pojačavati osećaj krivice, što je gore od katrana i duvana.
Ovo mi je izuzetno interesantan deo.

Osećaj krivice, strah i briga su tri glavna uzročnika stresa. Pošto stres ruinira imuni sistem, onda
katran + griža savesti = veliko sranje
katran + uživanje = mnogo manje sranje

Zato je važno pušiti svesno uživajući, mada je apsolutno svesno nemoguće popušiti pola cigarete.
Alava Alava 19:10 10.11.2008

Re: Joj...

Osećaj krivice, strah i briga su tri glavna uzročnika stresa. Pošto stres ruinira imuni sistem, onda
katran + griža savesti = veliko sranje
katran + uživanje = mnogo manje sranje

Zato je važno pušiti svesno uživajući, mada je apsolutno svesno nemoguće popušiti pola cigarete.

E pa to ti kažem, takve mi savete daj - to šta mogu da okačim mačku o rep slušam od ovog mog po ceo božji dan. A ovako kad mi ti to naučno objasniš, onda imam i ja posle neke argumente i pred njim
vishnja92 vishnja92 19:13 10.11.2008

Re: Joj...

A ovako kad mi ti to naučno objasniš, onda imam i ja posle neke argumente i pred njim

:))))))))
margos margos 19:20 10.11.2008

Re: Joj...

A ovako kad mi ti to naučno objasniš

Strah - onaj koji nam serviraju preko medija + one osmrtnice na kutijama cigareta imaju za cilj da nas odviknu, a zapravo ruiniraju naš imuni sistem - čime se svrstavaju u veće štetočine nego dobročinitelje.

Zato stalno ponavljam da je manipulacija u pitanju - neko radi to svesno, mnogi u tome učestvuju nesvesno, ali da rade loše - rade.
Alava Alava 19:20 10.11.2008

Re: Joj...

vishnja92
A ovako kad mi ti to naučno objasniš, onda imam i ja posle neke argumente i pred njim

:))))))))

A vidi Višnju, samo se smeje nešto, skroz je neozbiljna.
Nego, šta kažeš Margita za tu knjigu, jesi je uopšte pročitala?
Alava Alava 19:22 10.11.2008

Re: Joj...

+ one osmrtnice na kutijama cigareta imaju za cilj da nas odviknu,

Pravo da ti kažem, ja kad obratim pažnju na to što piše na kutiji, a vrlo retko obratim, onda ih ispsujem onako baš slatko.
margos margos 19:29 10.11.2008

Re: Joj...

Nego, šta kažeš Margita za tu knjigu, jesi je uopšte pročitala?

Nisam, bre....Još sam ljuta na onu damu koja mi je poklonila.... meša mi se u intimu najintimniju.
Ali, ko zna, možda je i pročitam :)))

Vishnja je :)
Alava Alava 19:33 10.11.2008

Re: Joj...

Nisam, bre....Još sam ljuta na onu damu koja mi je poklonila....

Pa hajd pročitaj pa kazuj vredi li...
Vishnja je

A gde nam je deka ?
antioksidant antioksidant 19:34 10.11.2008

Re: Joj...

i tako ja ne prestadoh.
al hocu. jednom.


ma bolje vise puta.

sto samo jednom?
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Unfuckable Unfuckable 19:38 10.11.2008

Re: Joj...

kakva crna Knjiga !
Mož' napiše desetsto knjiga, meni treba cigara !
Ovisnik sam, pa šta !
Ima jedan mali hint, doduše - pomaže ko hoće da smanji :
ja sam prepoznao da mnogo bolje, brže i pametnije koristim vreme dok radim - ako ne pušim. Tome mi pomaže i kvazizabrana pušenja u prostorijama gde se radi. Ako hoćeš cigar, odeš u određenu prostoriju za to, ili na balkon - vremenom počne da te mrzi, pa po malo odlažeš paljenje cigare
Dakle - sviknut sam da za vreme posla poduvam u vr' glave - 5 cigara.
Ok, posle nadoknadim, ali ako nema zaginjavanja nekog uveče - ne gazim preko pakle

Dakle : zabranite sebi da pušite dok radite - tj pušite samo u određenoj, malo udaljenoj prostoriji. Možda pomogne, ali najverovatnije - neće
vishnja92 vishnja92 19:45 10.11.2008

Re: Joj...

Pa hajd pročitaj pa kazuj vredi li...

vredi otprilike kao onih milion knjiga sa instant uputstvima o bogacenju ili samorazvoju :)

otkud ti bre ideja da neko drugi moze da ti kaze takvu stvar? :))))
zelja - to je kljuc. pitaj sve bivse pusace. nista mucenje, nista snaga volje, samo prava zelja da se prestane.
kvazizabrana pušenja u prostorijama gde se radi

eto, ni to vise nemam :)
Alava Alava 19:47 10.11.2008

Re: Joj...

Mož' napiše desetsto knjiga, meni treba cigara !
Ovisnik sam, pa šta !

Volem što je svako priznao. Ovo bre k'o pušači anonimus
Tome mi pomaže i kvazizabrana pušenja u prostorijama gde se radi.

Vidiš, uvek je po sredi neka kao zabrana. Ili malena laž, da je tako nazovem. Nažalost, ja u svojoj firmi, koja je lično moja, nisam uvela nikakve zabrane. Čakštaviše, nalepnicu "mesto za pušenje" zalepila sam tačno iznad svog radnog stola.
dali76 dali76 00:06 11.11.2008

Re: Joj...

eto zasto sam ja svoj tekst nazvao :"zabranjeno pusenje :dobro za nas i njih"
hvala unfuckable
constrictoria92 constrictoria92 12:42 10.11.2008

Ama, dosta mi je satanizacije pusaca!

Moje ljuCko pravo i izbor su cigarete i tacka!

Pusim vec 14-15 godina i ne pada mi na pamet da ostavim cigarete. Volim miris duvana, volim kad uvucem dim, volim da blogujem i pusim i pijem kafu (kao sad).

Mioje omiljene:

Alava Alava 13:00 10.11.2008

Re: Ama, dosta mi je satanizacije pusaca!

constrictoria92
Moje ljuCko pravo i izbor su cigarete i tacka!Pusim vec 14-15 godina i ne pada mi na pamet da ostavim cigarete. Volim miris duvana, volim kad uvucem dim, volim da blogujem i pusim i pijem kafu (kao sad). Mioje omiljene:

Potpisujem
vishnja92 vishnja92 13:05 10.11.2008

Re: Ama, dosta mi je satanizacije pusaca!

Mioje omiljene:

moje jedine.
Unfuckable Unfuckable 13:31 10.11.2008

Re: Ama, dosta mi je satanizacije pusaca!

e, mislim....
ako si real smoker, zabole te KOJE su, bitno je da ih IMA, nem' sad tu da mi mašete brandovima u stilu "ja samo to i to, extralargemekopakovanje....", itajrad
vishnja92 vishnja92 13:31 10.11.2008

Re: Ama, dosta mi je satanizacije pusaca!

nije bre, nego sve ovo drugo mnogo blago. usi otpadaju a dojam nikakav.
constrictoria92 constrictoria92 13:34 10.11.2008

Re: Ama, dosta mi je satanizacije pusaca!

nije bre, nego sve ovo drugo mnogo blago. usi otpadaju a dojam nikakav.


E, bas tako...
Unfuckable Unfuckable 13:39 10.11.2008

Re: Ama, dosta mi je satanizacije pusaca!

ma 'ajde sad, nem' se femkate
kad je bilo bombardovanje, sve se plašim da ste Winston purnjali....
constrictoria92 constrictoria92 14:24 10.11.2008

Re: Ama, dosta mi je satanizacije pusaca!

ma 'ajde sad, nem' se femkate
kad je bilo bombardovanje, sve se plašim da ste Winston purnjali....


Ja jesam. Tad sam bila svercerka duvanom (kuku, da me ne uapse sad k'o istaknutog clana duvanske mafije). :)))))
Snabdevala sam veci deo vojne sile duvanom u selu kod deke... :)))))
Unfuckable Unfuckable 14:26 10.11.2008

Re: Ama, dosta mi je satanizacije pusaca!

znači - Partner - tad je to bila pljuga i po


e ja sam boks zlatnog Winstona tada, koji sam junački branio od samog sebe sve vreme bombardiranja - kad je nastala frka -strka - nestašica - 'ladno trampio za 5 boksova Partnera i nenadano profitirao na crnoj burzi te '99
AlexDunja AlexDunja 15:36 10.11.2008

Re: Ama, dosta mi je satanizacije pusaca!

Alava
constrictoria92
Moje ljuCko pravo i izbor su cigarete i tacka!Pusim vec 14-15 godina i ne pada mi na pamet da ostavim cigarete. Volim miris duvana, volim kad uvucem dim, volim da blogujem i pusim i pijem kafu (kao sad). Mioje omiljene:

Potpisujem

samo i ja da potpisem:))
sa vama sam devojke...
maksa83 maksa83 16:42 10.11.2008

Re: Ama, dosta mi je satanizacije pusaca!

nije bre, nego sve ovo drugo mnogo blago. usi otpadaju a dojam nikakav.

To je zato što ove imaju ubedljivo najviše katrana od svih ostalih (17mg, mislim).
Alava Alava 18:45 10.11.2008

Re: Ama, dosta mi je satanizacije pusaca!

Unfuckable
e, mislim....
ako si real smoker, zabole te KOJE su, bitno je da ih IMA, nem' sad tu da mi mašete brandovima u stilu "ja samo to i to, extralargemekopakovanje....", itajrad

ovo je živa istina...
ja sam poprilično često menjala cigare, odjednom prestanu da mi se sviđaju neke koje sam pušila mesecima, i onda krenem u potragu za drugima... Do skoro sam pušila Memphis, baš mi miris duvana bio extra, ali su mi bile jake, onako baš, pa sam za par meseci morala da pređem na nešto slabije jer sam ujutro kašljala kao manijak.
Inače za Partner si Anfače skrooooooz u pravu, što je to bila cigara onih dana!!!
Budimac Budimac 12:46 10.11.2008

:)

Tek sam pri trećoj kafi (to je ona koja me zaista razbistri) i desetoj cigareti...
Radim na tome da se svedem na jednu kutiju...

Budimatz The Chain Smoker
Alava Alava 13:01 10.11.2008

Re: :)

Tek sam pri trećoj kafi (to je ona koja me zaista razbistri) i desetoj cigareti...

Druga kafa, dvanaesta cigareta...
Radim na tome da se svedem na jednu kutiju...

Kako? Ajde neki hint za nas što nam ne ide ovo odvikavanje
Budimac Budimac 13:34 10.11.2008

Re: :)


Kako? Ajde neki hint za nas što nam ne ide ovo odvikavanje

Fu mi sakriva cigarete i daje mi jednu kutiju dnevno. Međutim, ako ja potrošim istu, a obično se to desi, onda nema srca da me drži u apstinencijalnoj krizi... Tako da zapravo jedino kad se ja odričem (uz velike napore) zadovoljstva to ispadne samo kutija dnevno. Dakle, nemam nikakvu formulu... Pre dve i po godine sam probao da prestanem (ali bez prave svojevoljne odluke, više je bila kao neka opklada u pitanju) i posle 3-4 dana ne pušenja sam postao tako odvratna osoba (pre svega samom sebi) da nam je oboma laknulo kad sam propušio ponovo
Alava Alava 18:49 10.11.2008

Re: :)

Vi'š Budimče, kod mene još malo pa slična situVacija.
Naime, moj muž puši, ali ne toliko koliko ja. I on baš ima iskrenu želju da prestane, ali ne može ako ja nastavim. I onda me moli da makar smanjim, pa smo stigli do toga da mi broji koliko sam cigareta popušila na poslu. Onda ja, a pazi ovo je sad krajnje intimna ispovest, ponekad kad popušim celu kutiju kupim novu, odvadim iz nje ponešto cigareta kako bi ispalo da sam malo pušila. Na niske sam grane spala...
Budimac Budimac 19:20 10.11.2008

Re: :)

Na niske sam grane spala...

Ne pričaj... sve znam, sve isto tako bilo dok je Fu samo brojala... sad ih sakriva (al ja znam gde su, pošto uvek ima među njima i otvorenu kutiju, jer ona puši dve tri dnevno, onda ja mažnjavam iz te kutije, a ona se pravi da ne vidi).
I sad se mi kao iščuđavamo džankijima...
Alava Alava 19:29 10.11.2008

Re: :)

I sad se mi kao iščuđavamo džankijima...

Da, to mi isto fascinantno, uvek polaziš od toga da za sve kao treba samo snaga volje, gledaš na te ljude kao na neke slabiće, a u stvari nije tako. Pogledaj nas samo. Ja ovom mom hoću oči da iskopam kad mi uveče popuši poslednje tri cigare tako da nemam za ujutro za kafu, to su takve svađe ... qqqq...
vishnja92 vishnja92 19:35 10.11.2008

Re: :)

kad mi uveče popuši poslednje tri cigare tako da nemam za ujutro za kafu,

meni se godinama nije desilo da ostanem bez cigara. jeste pre nekoliko dana - u dva nocu, kad sam radila ko blesava i vec bila blago otrovana pa mi bilo svejedno.
mislim - kako bre ostanes bez cigara za ujutru ?!!!
nije ni lepo ni covecanski.
antioksidant antioksidant 19:35 10.11.2008

Re: :)

Radim na tome da se svedem na jednu kutiju...
Kako? Ajde neki hint za nas što nam ne ide ovo odvikavanje

kupi vecu kutiju
Alava Alava 19:42 10.11.2008

Re: :)

mislim - kako bre ostanes bez cigara za ujutru ?!!!

Pa tako lepo što kad je njegov red da kupi onda on ima taman koliko mu treba, i kupi samo za mene. Onda to svoje izduva, pa se baci na moje, i onda mu ja oči vadim što lepo ne kupi i sebi i meni, pa da imamo k'o ljudi.
nije ni lepo ni covecanski.

E ova ti je zlatna!
Unfuckable Unfuckable 19:44 10.11.2008

Re: :)

zato uvek moraš da imaš "tajni štek" gde ćeš pljuge sakriti čak i od sebesamog....
tako ja radim, pa ih posle par godina negde otkrijem i oduševim se....
Tako sam jednom otkrio sarajevsku Drinu - a više se nije proizvodila......koji je to mali praznik bio
Alava Alava 19:50 10.11.2008

Re: :)

zato uvek moraš da imaš "tajni štek" gde ćeš pljuge sakriti čak i od sebesamog....

Ma ja, znaš koliko meni traje "tajni štek"? Ni ceo jedan dan! Čim zdimim kutiju pa me mrzi da idem da kupim, ja izvadim iz šteka u koji sam tog jutra sklonila od sebe same. Ili samih namima?!
margos margos 21:44 10.11.2008

Re: :)

zato uvek moraš da imaš "tajni štek"

Ja često kupim paklu nekih koje ne pušim - ili kad mi padne na pamet, ili ako nema mojih (npr u Makedoniji nema mojih, pa kupim neke za usput) pa mi to bude posle 'štek'. I traje...
Unfuckable Unfuckable 22:01 10.11.2008

Re: :)

pa štek se pravi kada kupiš dosta pljuga - ono : box - dva
onda se posakriva pa se zaboravi
To je taktika
Kazezoze Kazezoze 15:43 14.11.2008

Re: :)

Alava
Vi'š Budimče, kod mene još malo pa slična situVacija.
Naime, moj muž puši, ali ne toliko koliko ja. I on baš ima iskrenu želju da prestane, ali ne može ako ja nastavim. I onda me moli da makar smanjim, pa smo stigli do toga da mi broji koliko sam cigareta popušila na poslu. Onda ja, a pazi ovo je sad krajnje intimna ispovest, ponekad kad popušim celu kutiju kupim novu, odvadim iz nje ponešto cigareta kako bi ispalo da sam malo pušila. Na niske sam grane spala...

prvo tvoj muzh nema bash najiskreniju zhelju da prestane, jer ne bi trazhio razlog koji ga sputava u tome.
ja sam motao duvan i 200 gr mi je moglo biti 5 dana (otprilike 2 paklice od po 25 cigara dnevno).
prestao sam pre tachno 5 meseci i 1 dan (znam jer je bio petak trinaesti).
ispochetka sam imao problema sa zaposlenoshcu ruku, ali to sam reshio stalno neshto crtkarajuci.

mislim da mnogi greshe u startu jer stavljaju ovisnost ispred zhelje da se prestane.
u fazonu kako je to jako teshko, i sa takvim predubedjenjem pokushavaju da prestanu.
u takvim sluchajevima cigara uvek pobedjuje.

moja prijateljica je prochitala knjigu, o kojoj je marg prichala, 3 puta i svaki put kad prochita knjigu baci pola pakle cigara i izdrzhi maksimum 7 dana.
koristila je i flastere za odvikivanje, koji btw imaju samo sugestivno dejstvo, jer je neki lazhljivi doktor rekao da to pomazhe. doktor je na glupanima zaradio veliku lovu, a vecina koji su lepili te flastere ili pushe ili ih lepe josh uvek.
ja sam stvarno uspeo bez velikih problema, a jedan od razloga zashto sam prestao da pushim je zhelja da vidim da li sam jachi od nekakve ovisnosti. drugi razlog je bio strashno neprijatan kashalj.

shto se ove kampanje tiche to je chista diskriminacija.
Alava Alava 21:28 14.11.2008

Re: :)

Desi bre Kaz, baš mi drago što si svratio.
prvo tvoj muzh nema bash najiskreniju zhelju da prestane, jer ne bi trazhio razlog koji ga sputava u tome.

Ne znaš mog muža. On nije pravi pušač. Iz više razloga - prvo zato što mu jako smeta dim, i luftira sobu posle jedne (ej, samo jedne!) cigarete, drugo zato što ne može da puši na suvo (bez nekog soka ili kafe), treće zato što za ceo dan može da zapali samo dve cigare. Ja verujem u njegovu iskrenu želju da to batali, ali je problem u tome što bi mu jako smetao dim kada ja pušim (i sada ratujemo poprilično a zamisli tek kad ostavi) a ne zato što mu ja pravim zazubice.

mislim da mnogi greshe u startu jer stavljaju ovisnost ispred zhelje da se prestane.

Kod mene to nije slučaj. Ja sam sa svojom ovišnošću na hebisimater, ali je problem što ja stvarno volim da pušim . Ok, reći ćeš - pa baš to je ovisnost. Možda, ali ima tu i realnog uživanja.

a jedan od razloga zashto sam prestao da pushim je zhelja da vidim da li sam jachi od nekakve ovisnosti. drugi razlog je bio strashno neprijatan kashalj.

Da, taj neprijatan kašalj je neprijatan indeed. I za čuti i za doživeti
koristila je i flastere za odvikivanje, koji btw imaju samo sugestivno dejstvo, jer je neki lazhljivi doktor rekao da to pomazhe. doktor je na glupanima zaradio veliku lovu, a vecina koji su lepili te flastere ili pushe ili ih lepe josh uvek.

Pa da, tako je to obično. Ja ne verujem tim stvarima, kao što su flasteri za pušenje ili ulošci za cipele za mršavljenje. Molim te ... A svakakvih stvari ima... verovatno zato što se uvek nađe neko ko će da ih kupi.
margos margos 13:28 10.11.2008

Nego,

Alavice, je l ti hoćeš da se odvikavaš - pa ti treba podrška, ili zezaš poštene i istrajne pušače?
Jer - još uvek traje prepirka kod Dalija - dohvatila ga Krugolina, pa neće da pusti. A neću ni ja:))))


EDIT: e dobih ovo sad pa da podelim s drugarima

Vracaju se tri kanibala sa simpozijuma na temu
"najukusniji direktor"i komentarisu.

Prvi:Hej, ljudi ja sam dobio direktora iz Bijafre,
sto je nikakav... neukusan, sama kost i koza!

Drugi: Ma, pusti, meni je zapao direktor iz Nemacke, a on
ugojen, mastaaan...jos nisam uspeo da ga svarim. Fuj!

Treci: Meni je bilo super! Dobio sam direktora iz Srbije.
Krenem ti ja od glave. A tamo...uzivancija, putera koliko volis.
Silazim niz ledja a ono divota, samo meso, nigde kosti...
Beskicmenjak!
Kad sam stigao do dup*eta, mljac, necete verovati:
Tamo jos trojica!!!
dragoljub92 dragoljub92 14:14 10.11.2008

Re: Nego,


kako beše slika ima tisoč rečovi
margos margos 14:18 10.11.2008

Re: Nego,

dragoljub92
kako beše slika ima tisoč rečovi

To su moji roditelji pušili decenijama... a posle tata počeo da zavija.. pronašao duvan gotovo isti kakav je imala 'Morava' :)
dragoljub92 dragoljub92 14:39 10.11.2008

Re: Nego,

nažalost nesmem više a i nije više ista promenili duvan
maksa83 maksa83 16:46 10.11.2008

Re: Nego,

Vracaju se tri kanibala sa simpozijuma na temu
"najukusniji direktor"i komentarisu.


Srušio se avion sa SRJ delegacijom negde oko Nila, i sve ih pojeli krokodili.

Sedam dana kasnije, leže tri krokodila na suncu i kukaju i arlauču:

K1: - Jaaooo kuku, ja pojeo onog Srbina, žilav, koščat, imam zatvor već 7 dana - oči mi ispadaju...
K2: - Joojjjj ... ja pojeo Lalu, ono bre maaasssnooo, imam proliv već sedmi dan ne znam da l' se*em il' pišam.

K3: - Eee... braćo, vama je super.... Ja pojeo onog Crnogorca i već 7 dana se*em ordenje.
Alava Alava 18:50 10.11.2008

Re: Nego,

dragoljub92
nažalost nesmem više a i nije više ista promenili duvan

a što sam ja mislila dragoljube da si i ti pušač?
dragoljub92 dragoljub92 02:03 11.11.2008

Re: Nego,

Alava
dragoljub92
nažalost nesmem više a i nije više ista promenili duvan

a što sam ja mislila dragoljube da si i ti pušač?

ma ne smem više da gi motami a i oveja brez filter,morase pazim lecka.sadsi idalje pušim al ovej sas filter
radojicic92 radojicic92 19:19 10.11.2008

...

Sad mi nije baš jasno kako da nastavim sa odvikavanjem, jer sam se u pokušaju da ostavim cigare navukla na semenke, integralne grisine, blog i tenis na SP-u. Možda da samo nastavim da pušim kao i ranije.


ma ako volis pusi bre
ovde druga kafa i peta cigareta, ali zato sto motam, da sam ostao pri kamili bilo bi sprzeno najmanje pola pakle u istom periodu, a i u filter ko zna kakve hemikalije naguraju
znaci jedna smotana traje kao dve redimejd, i jos kad ukljucis vreme motanja, eto smanjila si bar duplo
ako smeta zut prst, gurnes ga u limun i vrtis par minuta, drugi deo limuna pojedes i eto ti i vitamina C
preporucujem motanje, jedino pravilo, nema motanja unapred, tu bi ti cini mi se pokleknula:))



Budimac Budimac 19:24 10.11.2008

Re: ...

znaci jedna smotana traje kao dve redimejd, i jos kad ukljucis vreme motanja, eto smanjila si bar duplo

Ovo je tačno, znam iz iskustva... Ja ponekad kad nađem na pazaru dobar duvan kupim pola kile (500 cigareta), no nema ga uvek
Alava Alava 19:26 10.11.2008

Re: ...

Oooooo, ko to nama doš'o?!
Pa za motanje ne znam, ali znam da te što nemaju filter baš i ne volim naročito, jer stalno pljuckaš, i još posle imaš utisak da ti je nešto ostalo u ustima.
Al' da bi smanjila u tom slučaju - to se slažem.
vishnja92 vishnja92 19:28 10.11.2008

Re: ...

to ti bre radojicicu mnogo zametna rabota, to sa motanjem.
samo za uzivanciju. nema nista za onako usput
radojicic92 radojicic92 21:57 10.11.2008

Re: ...

Budimac
znaci jedna smotana traje kao dve redimejd, i jos kad ukljucis vreme motanja, eto smanjila si bar duplo

Ovo je tačno, znam iz iskustva... Ja ponekad kad nađem na pazaru dobar duvan kupim pola kile (500 cigareta), no nema ga uvek


mora da ima tamo kod tebe Budimac, a onda ima i verzija motas tanje, isto traje, a jos manje duvana, najbolje sto skoro nikad ne nestane kao sigar
radojicic92 radojicic92 21:58 10.11.2008

Re: ...

jer stalno pljuckaš

ne kad naucis dobro da smotas
radojicic92 radojicic92 21:59 10.11.2008

Re: ...

nema nista za onako usput


Budimac Budimac 22:20 10.11.2008

Re: ...

mora da ima tamo kod tebe Budimac

ne uvek... nekad donose samo đubre od duvana... a kad je dobar onda je super kakvi Samsoni i ostale zaboravih kerefeke...
dali76 dali76 01:04 11.11.2008

pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

Eto I mene . Dodduse radi vremenske razlike vjerovatno je malo budnih ostalo.
Da poceo sam temu pusenja pod naslovom
Zabranjeno pusenje dobro za nas I njih
Poslje je margos napisala “misli globalno pusi lokalno I bi mi zao sto tako nisam “krstio “ svoju pricu.
Elem ja sam ispricao pricu jednog pusaca tj moja malenkost koji zivi u gradu od sest miliona ljudi I gdje nigdje nije dozvoljeno pusenje u zatvorenim prostorima tj ,naravno, samo javnim mjestima.
Godinu dana I vise kako zivim u ovoj za nas pusace “neprijateljskoj zoni” I kraj moje price I moje razmisljanje je u tome zanimljivo jer jesam bio I ostao pusac.
Ono sto je mene zacudilo sto se na temu povela rasprava o tome treba li pusenje u bolnicama biti dozvoljeno, ili da li bi trebale biti posebne prostorije (cekaone) za pusace.
Margos mi je objavila pravi mali rat a ja je ovom prigodom pozivam na lulu mira.
Ja smatram ,koliko godzvucalo cudno, da zabrana pusenja u kancelarijama , na radnim mjestima , a kamoli u bolnicama je dobra kako za nas tako I za njih.
Navika je cudna stvar . U mladjim danima govorio bih :navika mozda nije jaca od ljubavi , al sigurno duze traje.
Zamisli da neko autorki bloga zabrani pusenje u kancelariji. Bilo bi cudno , bilo bi strasno I bilo bi bolje za nju.
Poslje godinu dana ne bi vjerovala da je pusila u toj istoj kancelariji.
Naravno najbolje bi bilo da sami mozemo donjeti takve odluke , ali nekad zakoni moraju pomoci.
Kad zakoni postanu navika , a navika stvar culture negdje smo stigli.
Nadam se d ce vecina sofera usporiti na pjesackom prelazu ne samo zato sto je gospon “plavi “ na cosku…
Ali I gospodin “plavi” ima svoju svrhu
Dok zakon ne postane navika a navika kultura….

margos margos 01:37 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

Margos mi je objavila pravi mali rat a ja je ovom prigodom pozivam na lulu mira.

:)))))))))))))))))
Kakav rat, šta ti pada na pamet:) Ali, lula mira - može. I kafica. Uvek:)

Bolnica bi po meni trebalo takođe da ima prostoriju za pušenje. Zašto?
- Čekaš između dva snimanja ili pregleda, nervozan kao pas.... Izmere ti pritisak, a on skočio jer ti se puši, a ne možeš... jel te strah, pa bi se umirio cigaretom - a ne možeš...
- Čekaš rezultate...
- Čekaš ishod operacije nekog tebi važnog....
- U bolnici si sedam, deset... xyz dana...

Ja se sećam kad su me pustili sa intenzivne - prva stvar mi je bila cigareta. U tom trenutku je to meni bio dokaz da sam preživela i da sam živa.

Pošto mene zakon nije naterao da skupljam govanca za mojim psom, ne vidim da bi zakon trebalo da me uči gde smem, a gde ne smem da pušim.

I opet ću ponoviti - Zakon za zabranu pušenja, osmrtnice na kutijama cigareta, proglašavanje pušača građanima drugog reda, priče o bolestima koje uzrokuju pušenje i pušači uz permanentni stres i zagađivanje globalnih razmera (bombardovanje osiromašenim uranijumom, fabrike, nuklearne probe, automobili i ostalo) - MANIPULACIJA!

PS Dalibore, stvarno ne ratujem s tobom - i znam da će se ta GLUPOST proširiti i ovde, i možda dotad i ja prestanem da pušim svojevoljno - prihvatiću glupost, ali ću je i dalje smatrati glupošću.
margos margos 01:41 11.11.2008

I setih se...

Moj stric pre tri godine operisao kancer na plućima i prestao da puši, ali mukica, sanja cigarete.
I kaže mi nedavno:
''Kad bih znao da ću za mesec dana umreti, ja bih sad počeo da pušim, i pušio bih dva meseca...''
dragoljub92 dragoljub92 02:06 11.11.2008

Re: I setih se...

''Kad bih znao da ću za mesec dana umreti, ja bih sad počeo da pušim, i pušio bih dva meseca...''

Alava Alava 10:02 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

Ja smatram ,koliko godzvucalo cudno, da zabrana pusenja u kancelarijama , na radnim mjestima , a kamoli u bolnicama je dobra kako za nas tako I za njih.

Zamisli da neko autorki bloga zabrani pusenje u kancelariji. Bilo bi cudno , bilo bi strasno I bilo bi bolje za nju.
Poslje godinu dana ne bi vjerovala da je pusila u toj istoj kancelariji.

Ja se sa ovim ne slažem, a reći ću i zašto.
I ja sam u mlađim danima radila na mestima gde je pušenje bilo zabranjeno. Doduše, to su bili poslovi preko raspusta, za džeparac, tj. da ne tražim pare za te iste cigare od mame i tate, pa je i moje bivstvovanje na takvim mestima bilo kratko - po par meseci. Uglavnom, u većini slučajeva je bilo tako da sam morala izaći napolje kako bih pušila, a pri tom je gazda gunđao ako se izlazi prečesto, tako da sam za osam sati pušila po dve eventualno tri cigarete, i ni te dve-tri mi nisu prijale jer bi mi ruka otpala na minus deset ili bih se zamalo onesvestila na plus četrdeset. Bilo kako bilo, to uopšte nije uticalo da smanjim ili ostavim pušenje, jer sam posle radnog vremena pušila kao manijak, što je još gore po organizam, kad popušiš dve cigare za osam sati, a onda za sat vremena popušiš deset, to je šok za organizam. Tako da ne vidim poentu u takvim zabranama.
Za bolnice takođe smatram da ne treba da podležu zabranama, ako ništa drugo bar da se napravi čekaonica za pušače, ili soba za pušenje za bolesnike, mada ni to kod nas ne može da funkcioniše, kao što ni ne funkcioniše, jer takva zabrana već postoji. I šta se dešava? Ovo mi je pričala prijateljica koja radi kao medicinska sestra u bolnici - postoji soba za pušenje za doktore i medicinsko osoblje, ali pošto su oni u većini, to je izgubilo smisao - soba je suviše mala za pušačke kapacitete, jer em ne mogu svi da se natrpaju, em bude zagušljivo do zla boga. To mi je tretiranje pušača kao stoke.
I treće, da li je čovek koji puši produktivan ili ne, te analize ne volim, to mi liči na soc.samoupravljanje , tipa "drugarice i drugovi, kako bismo produktivnost doveli na zadovoljavajući nivo, od danas nema pušenja". Užas.

Zanimljivost - jedne godine sam tražila posao preko raspusta i stigla do jedne fancy parfimerije. Vlasnica iste me je pozvala na razgovor i postavljala mi pitanja kao da sam na saslušanju. "Ime i prezime", "datum rođenja", "adresa", "koju školu/fakultet pohađam", "broj članova porodice", "gde su zaposleni roditelji", "visina primanja roditelja", e kad smo stigli do pitanja "pušač ili nepušač" gospodža je zatvorila svoju agendu u koju je sve fino beležila, rekla mi da izvinim ali ona pušače ne zapošljava - prvo, zato što se osećaju na duvan, a ovo je ipak parfimerija gde sve treba da bude mirišljavo, a drugo - zato što moraju da izađu napolje na zapale, a to znači da ne rade ništa tih pet minuta, a i ona ne želi da njene radnice stoje ispred i puše kao neke...
vishnja92 vishnja92 10:25 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

i sta si joj rekla, leba ti?
maksa83 maksa83 10:33 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

i sta si joj rekla, leba ti?

Nagađam da joj je rekla nešto u okviru teme, tj. pušenja.
Unfuckable Unfuckable 10:36 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

tako da se dijalog ubrzo pretvorio u - pušionu
Alava Alava 10:41 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

vishnja92
i sta si joj rekla, leba ti?

Pa... ništa. Ona se jako izvinjavala, u stilu a baš sam joj se učinila kao izuzetna devojka, kakva šteta, bla, bla...
Ja sam tada bila poprilično mlada i veoma poštovala autoritete. To me je jako pogodilo i bilo mi je neprijatno narednih mesec dana.
Danas je drugačije, ali danas je danas, a juče je juče.
margos margos 10:42 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

a to znači da ne rade ništa tih pet minuta

Svojevremeno sam prijateljici preporučila ženu za čišćenje kuće kojoj sam, da bi prihvatila, rekla da je to kao da radi za mene - predstavljajući prijateljicu kao super lik. Ima sad tu tona nekih detalja... al kad me je 'prijateljica' pozvala i izračunala mi satnicu i minutažu - koliko ova žena popuši (5 cigareta x 7 minuta = 35 minuta = xy para), ja sam zanemela. Jer ta žena je toliko brza, okretna i efikasna - toliko posla obavi za jedan radni dan, da vredi da joj sama kuvam kafe i zapričavam, a ne da joj brojim minute. Ja sam bila zapanjena. Razišle su se, naravno, ubrzo.

Da, ta (odavno bivša) prijateljica je par meseci pre ostavila cigarete i kao mnogi drugi, bila krajnje netolerantna prema pušačima.Naslušala sam se besnih ljudi koji samozadovoljno pričaju kako su snagom volje ostavili cigarete - diveći se jačini svog karaktera, a samo su mali Hitleri u pokušaju - prema sebi i drugima.
vishnja92 vishnja92 10:45 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

samozadovoljno pričaju kako su snagom volje ostavili cigarete - diveći se jačini svog karaktera

aha. meni je ta floskula "boriti se sa samim sobom" inace jako zanimljiva. moze da znaci bas svasta :))
Unfuckable Unfuckable 10:45 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

li danas je danas, a juče je juče.


najbolje od najboljeg :
ovo je jedan od mojih omiljenih citata iz Oca na službenom putu, koji ceo ide ovako, otprilike :
dolaze na rampu na reku, da pređu skelom, zaustavlja ih stražar (sumnjivo da l je Boca Diklić)
"diži rampu!"
"ne mere"
"kako ne mere, juće je moglo...?"
"eheeeej, juće je bilo - juće, a danas je - danas...."
pauza, gledaju se
opet, stražar :
"nego....imaš ti cigaru ?"
"imam" pruža mu
"e, ajd onda - prođi."
Alava Alava 10:47 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

Da, ta (odavno bivša) prijateljica je par meseci pre ostavila cigarete i kao mnogi drugi, bila krajnje netolerantna prema pušačima.Naslušala sam se besnih ljudi koji samozadovoljno pričaju kako su snagom volje ostavili cigarete - diveći se jačini svog karaktera, a samo su mali Hitleri u pokušaju - prema sebi i drugima.

Ove priče su posebno zanimljive. Ja mislim da to nikad neću shvatiti. Razumem da kad si nepušač ili bivši pušač imaš mnogo manji prag tolerancije na duvanski dim i da ti smeta. Ali da se ponašaš baš kao Mali Hitler, to nikad neću razumeti...
vishnja92 vishnja92 10:49 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

Razumem da kad si nepušač ili bivši pušač imaš mnogo manji prag tolerancije na duvanski dim i da ti smeta

nije to, nego puno prostora za samozadovoljstvo u poredjenju sa drugima.
Alava Alava 10:52 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

"eheeeej, juće je bilo - juće, a danas je - danas...."
pauza, gledaju se
opet, stražar :
"nego....imaš ti cigaru ?"
"imam" pruža mu
"e, ajd onda - prođi."

Pa, da...
Zanimljivo je da danas prosto priželjkujem takve i slične situacije. Ne samo na temu pušenja, naravno
Nije mi jasno zašto je gospođa gubila vreme na sva ta pitanja ako je kriterijum tako prost, prvo brate pitaj za pušenje, pa tek onda za ime i prezime.
Unfuckable Unfuckable 10:53 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

he,he
da - ono "eto, bolji sam od vas, ali nerado to ističem više od 200 puta dnevno...."
margos margos 10:56 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

nije to, nego puno prostora za samozadovoljstvo u poredjenju sa drugima.

Da... i prihvatam kad to rade sami sa sobom - mislim to, kad se samozadovoljavaju. Nad drugima je je silovanje.

Htedoh u mom ogovaranju da preskočim jedan detalj, al mi na vr' jezika, pa ne mogu da se izborim sa samom sobom:) Zamislite ženu koja je poslednjeg dana naterala dotičnu koja puši - da sve sudove, šerpe, lonce tepsije i sl. odnese u kupatilo i izriba nad kadom, dok ova koja ne puši, ali plaća minute stoji u dovratku i nadgleda. Mene ta scena podseća na najgore scene silovanja po logorima ili drumskim zabitima.:(((((
Unfuckable Unfuckable 10:58 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

pa odavno ja pričam da niko ne ume tako da ponižava ženu kao - druga žena
odosmo u troll
Alava Alava 11:02 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

Zamislite ženu koja je poslednjeg dana naterala dotičnu koja puši - da sve sudove, šerpe, lonce tepsije i sl. odnese u kupatilo i izriba nad kadom, dok ova koja ne puši, ali plaća minute stoji u dovratku i nadgleda. Mene ta scena podseća na najgore scene silovanja po logorima ili drumskim zabitima.:(((((

Ne znam zašto, ali ja imam utisak da ta tvoja bivša prijateljica trpi neko neverovatno ponižavanje... sad da l' od supruga, majke, sestre, ... Ali tako mi se čini. Takve frustracije i takav način da se sa njima razračunaš - pa to je zaista ozbiljno.
margos margos 11:06 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

odosmo u troll

Ju.... pa gde to da nam se desi na ovako ozbiljnoj temi.
Alavice, izvini... :)))))

Da, dama je iz čuvenog plesnog para ''žrtva - dželat' ili ''dželat - žrtva', isto je to....:('
Alava Alava 11:09 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

Da, dama je iz čuvenog plesnog para ''žrtva - dželat' ili ''dželat - žrtva', isto je to....:('

Da, pa ni cigare nije onda batalila snagom volje, možda ju je neko prebio k'o mačku pa morala...
Žalosno je to...
margos margos 11:15 11.11.2008

Re: pravila, pravila da bi nas udavila?il ipak

snagom volje

Jeste, baš borbom sa samom sobom - ona sad igra ceo plesni par sama u svojoj glavi - niko je sa strane ne maltretira više. Ti ljudi imaju neverovatnu potrebu za perfekcijom - jer će ih ona spasiti od maltretmana. Tako misle... Ali to je tema za moj serijal...

Ček da zapalim:)))
Meni na stolu stoje i nes i crna... Po ceo dan pijem, i toplu i hladnu... važno da je/ih imam uvek.
Alava Alava 10:58 11.11.2008

Top 3

Prva cigareta uz prvu kafu
Cigareta posle jela
Cigareta posle napornog ili dobro obavljenog posla
Unfuckable Unfuckable 11:03 11.11.2008

Re: Top 3

ček,ček.....
a ....?
Alava Alava 11:06 11.11.2008

Re: Top 3

Unfuckable
ček,ček.....a ....?

Ta mi nije. U stvari retko i pušim u tim situVacijama...
A tebi?
margos margos 11:07 11.11.2008

Re: Top 3

Unfuckable
ček,ček.....a ....?

Šta tu nije jasno?
posle napornog ili dobro obavljenog posla

Unfuckable Unfuckable 11:12 11.11.2008

Re: Top 3

U stvari retko i pušim u tim situVacijama...


i ja
dali76 dali76 17:00 11.11.2008

ako je samo zakon

Jedno pitanje za sve nas:
To na sta bi licila pusacka cekaona rekla nam je Alava iz price svoje prijateljice koja radi ko med sestra.
Zar mislite da posle boravka u ovakvoj prostoriji I pusenja (ako se ceka duze I pusilo bi se vise) otici kod doktora na pregled il kod zubara je samo stvar zakona?
Krugolina je ucinila veliku stvar sto je uspjela doci do ministra a sve sto je trazila jeste profesionalizam.
Pa treba pitati sve te porodilje sto su imale dobro iskustvo u zapadnim zemljama jel bi bilo profesionalno da im sestre dodju u sobu iz jedne “pusacke” sobe?
Jel pusiti il ne pusiti u autobusu iskljucivo stvar zakona?
Jimam druga koji ne pusi. U njegovom stanu se ne pusi.
Jel on mora donjeti zakon na vrata , il bi ja mogao postovati tih sat , dvaono sto on smatra da treba biti.
Nit sam ja prestao pusiti radi njega, nit mi onn prica za to.Nit smo prestali biti prijatelji nit ja pusim dok sam kod njega u kuci.
Pusenje u bolnicama, autobusima,cekaonama po meni nije samo stvar zakona vec I postovanja.
Postovanja sebe da kad udjete u ordinaciju il kod zubara da predhodno niste zdimili dvije.
Ne ne ne ne radi se o sramoti vec prosto o kulturi po meni naravno.
Pusiti u malim sobicama I onda ici kod pacijenta jeste u najmanju ruku neprofesionalno.
Pitam se kako bi reagovalo ministarstvo na ovakve I slicne zahteve?
Pusiti u autobusu je ne samo stvar culture veci postovanja samog sebe.
Ako je sve ovo iskljucivo stvar zakona pa onda je potrebno samo platiti te kazne I slucaj rijesen…

margos margos 17:44 11.11.2008

Re: ako je samo zakon

Postovanja sebe da kad udjete u ordinaciju il kod zubara da predhodno niste zdimili dvije.

Postoje žvake, postoje tečnosti... ne vidim da je to neki problem.
I ne kažem da je obavezno pušiti u tim čekaonicama - sama ideja da one postoje, meni bi bila dovoljna da ne pušim.
vishnja92 vishnja92 18:14 11.11.2008

Re: ako je samo zakon

sama ideja da one postoje, meni bi bila dovoljna da ne pušim.

margos za .... kraljicu, kako i dolikuje!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana