Početnik u teretani

Strongman RSS / 21.11.2008. u 13:21




gym.gifPočetak vežbanja u teretani ume da bude neprijatno iskustvo za svakog vežbača. U početku nam se čini da su svi u teretani bolji krupniji od nas a to u principu nije tačno. Veliki deo vežbača su takodje početnici koji se samo vešto kamufliraju medju iskusnijim vežbačima, koristeći masku "znam šta radim".

Kao u životu tako u teretani je mnogo bitno da znaš šta znaš ali je takodje bitno da znaš šta neznaš. Kao početnik u teretani ne treba podleći atmosferi i probati da se ostavi utisak osobe koja nešto zna iz najmanje dva razloga: nepoznavanje načina izvodjenja vežbi je više nego očigledno, a drugi razlog je što nesmotreno vežbanje može da dovede do povrede a sasvim sigurno do žestoke upale mišića.

Svaka vežba u teretani je dizajnirana za odredjeni mišić ili grupu mišića i postoji veoma precizno definisan koridor pokreta i način držanja tela prilikom njenog izvodjenja da bi se postigao željeni efekat. Zato predlažem svakom početniku da pre izvodjenja neke vežbe obavezno sasluša instruktora kako se ta vežba radi. Bez obzira koliko se trivijalnom neka vežba čini uvek je bolje da se čuje savet stručnjaka.

Prvih nedelju dana u teretani, dok se mišići ne adaptiraju na nove pokrete sa težinom najtoplije preporučujem oprez. Nikako ne treba odmah probati podići maksimum na benč presu ili čučnju. Na protiv, treba se držati težina od 40 do 60% od pretpostavljene maksimalne težine. Takvu težinu treba dizati svega 3 - 5 ponavljaja u dve serije, i ako bi maksimalni broj ponavljaja, verovatno bio 15. Na ovaj način se sprečava onaj izuzetno neprijatan i bolan osećaj totalne upale mišiča. Neki treneri i instruktori vole da njihovi klijenti i štićenici kroz bol u mišićima zapamte dan kada su počeli da vežbaju- Po meni je to sasvim nepotrebno, čak i kontra produktivno. Početak vežbanja u teretani, ja bih uporedio vožnjom po snegu. Ako se da jak gas točkovi šlajfuju, Samo umerenim pritiskanjem papučice za gas možemo pokrenuti kola.

Prve nedelje savetujem 3 treninga u kojima se obidju sve radne stanice u teretani i svaka mišićna grupa sasvim lagano provežba u rasponu 3 - 5 ponavljaja na 40 - 60% od pretpostavljene maksimalne težine. Početkom nedelje manji broj ponavljaja i lakše težine a na dalje slobodno lagano povećavati težine i broj ponavljaja držeći se pravila da je u početku slabiji napor korisniji nego jači.

Druge nedelje vec smo iskusniji i vreme je za neki program treninga. Ta mistična reč program u sebi treba krije plan kojim danom i redom se vežbaju koje mišićne grupe i koje se težine koriste. Prilikom izbora programa mnogo je bitno sagledati njegov nivo zahtevnosti. Apsolutni početnik ne može vežbati istim intenzitetom i frekvencijom kao profesionalni bodi bilder koji se time bavi 15 godina. Druga bitna stvar je način i ritam života. U koliko poslovne i druge obaveze dozvoljavaju samo dve a maksimalno tri posete teretani nedeljno besmisleno je opredeliti se za program po kome se vežba 5 ili više puta nedeljno. Naravno treba uzeti u obzir i limite teretane u kojoj vežbamo. Dešava se da u nekim vežbama pojedini programi treninga podrazumevaju veoma egzotične rekvizite. Nažalost većina teretana kod nas je veoma tipska i ne nudi mnogo egzotike.

Treba još znati da je vreme oporavka  direktno proporcionalno veličini mišića. Tako da manji mišići kao što su biceps, triceps i list zahtevaju 2 - 3 dana oporavka, grudi i ramena 3 - 4 dana a noge i ledja 5 - 8 dana. Brzina oporavka je relativno individualna stvar ali na nju utiče nivo spremnosti vežbača, stepen opterečenja kojem je mišić bio podvrgnut, starosna dob, upotreba multivitaminskih koktela, suplemenata, ...

Naravno postoje još dosta stvari na koje treba obratiti pažnju u teretani i ovo su samo osnove. U daljem radu sagledaćemo i druge principe i trikove kako što efikasnije i pametnije ostvariti ciljeve u teretani.





ponavljaj - jedan potpuni pokret sa tegom. Kod benč presa spustiti i podići teg, kod pregiba bicepsom podići i spustiti teg.

serija - nekoliko ponavljaja sa tegom u nizu. U bodi bildingu obično 8 do 12, u powerliftingu 4 do 1.

maksimalni broj ponavljaja - broj ponavljaja u seriji posle koga vežbač ne može da načini ni jedan više.

maksimalna težina - težina koju vežbač može podići samo jednom i ne bi mogao ni kilogram više.

upala mišića - osećaj peckanja i mišićima prouzrokovan setom mikro trauma u mišićima nastalih usled neprilagodjenog intenziteta vežbanja.

 

 

 

 

Da ne bude da vas ne obavetavam da sam poceo da pišem članke o sportu na sajteu www.stetoskop.info

 

Sajt stetoskop obradjuje temu zdravog zivota na veoma lep i razumljiv nacin.

 



Komentari (137)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 13:47 21.11.2008

1.

Šta sad?
Strongman Strongman 05:38 22.11.2008

Re: 1.

sad citanje
dexter92 dexter92 13:49 21.11.2008

Upala misica

Kao prvo pohvala i preporuka za tekst :)
Upala misica je malo prevazidjen termin. Rec je najcesce o katabolizmu proteina tj. razgradnji misica usled nedostatka svezih novih belancevina. Ukoliko telo "pliva" u proteinima ste ce reci oko 2g po kilogramu telesne mase dnevno "upala misica" skoro da i ne postoji.
Ipak, sa ulaskom u trening svakako postepeno.
Strongman Strongman 13:58 21.11.2008

Re: Upala misica

Trudio sam se da rasteretim tekst nepotrebnih informacija usmerivsi se na sustinu.

Hvala na preporuci.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 14:02 21.11.2008

Re: Upala misica

ja obozavam upalu misica.
Strongman Strongman 14:08 21.11.2008

Re: Upala misica

Biljana Srbljanović
ja obozavam upalu misica.


To je pogresno.


Ima li sanse da mi napises predgovor za knjigu koja je u fazi dizajna korica?
dexter92 dexter92 14:09 21.11.2008

Re: Upala misica

ja obozavam upalu misica.


Kako ovo samo raspaljuje mastu...
jbm_58 jbm_58 14:09 21.11.2008

Re: Upala misica

Biljana Srbljanović
ja obozavam upalu misica.

Kojih?
jbm_58 jbm_58 14:11 21.11.2008

Re: Upala misica

Strongman
Biljana Srbljanović
ja obozavam upalu misica.


To je pogresno.


Ima li sanse da mi napises predgovor za knjigu koja je u fazi dizajna korica?


'El se ti to njoj nabacujes ?
shunjich92 shunjich92 14:12 21.11.2008

Re: Upala misica

ja obozavam upalu misica.



Kako ovo samo raspaljuje mastu...


i ja sam pomislio svasta...
jbm_58 jbm_58 14:18 21.11.2008

Re: Upala misica

i ja sam pomislio svasta...
Pa, verovatno i Strongman.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 14:21 21.11.2008

Re: Upala misica

napise covek 4 reci, a krene lavina odmah :)

ispravka: ja obozavam upalu misica, ali je retko, retko imam.
treniram redovno.

hocu da ti napisem predgovor, naravno. vrlo rado.

za uzvrat da mi objasnis nesto oko tricepsa na pp. da se ne loze drugari.
jbm_58 jbm_58 14:28 21.11.2008

Re: Upala misica

To je cena popularnosti. Imas vise fanova nego sto pretpostavljas. Ne lozimo se, nego nam je "merak" da se s Tobom dopisujemo.
maksa83 maksa83 14:36 21.11.2008

Re: Upala misica

Rec je najcesce o katabolizmu proteina tj. razgradnji misica usled nedostatka svezih novih belancevina.

Koji je izvor ovoga?
Meni to pomalo nema smisla kao teorija (a upala mišića je kontraverzna stvar, ne postoji objašnjenje oko kog se svi slažu) - ako je tako, zašto se posle nekog vremena mišići adaptiraju i upala nestaje (tj. ne pojavljuje se opet), iako mišiće izlažeš istom (ili nešto većem) naporu? Kako to da mu je prvi put zafalilo belančevina a drugi put ne?
I zašto se više javlja pri "zatezanju" (kada zaustavljaš opterećenje), a ne toliko od guranja tj. savlađivanja opterećenja? Kako kapiram, takve pojave (razgradnje) u telu su mahom globalne, pa kao što ne postoji ni lokalno skidanje masti tako mi je čudno i da postoji neka lokalna "razgradnja mišića usled nedostatka belančevina". Kako to da telo ne zahvati svuda ravnomerno ako mu fale belančevine pa da imaš upalu svega a ne samo onoga što si maltretirao?

Ako te ne mrzi, mene stvarno zanimaju ti detalji.
JJ Beba JJ Beba 14:45 21.11.2008

Re: Upala misica

Strongman
Biljana Srbljanović
ja obozavam upalu misica.


To je pogresno.



što bre?
meni to sexy
super mi kad imam laganu upalu...ono osećam mišiće; osećem sopstveno telo.
napeto, spremo, u formi
meni to cool
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 14:51 21.11.2008

Re: Upala misica

što bre?
meni to sexy
super mi kad imam laganu upalu...ono osećam mišiće; osećem sopstveno telo.
napeto, spremo, u formi
meni to cool


apsolutno tacno, sis.

kad pece da poludis jer si doterala do samog kraja krajeva :))))
JJ Beba JJ Beba 14:56 21.11.2008

Re: Upala misica

Biljana Srbljanović
što bre?
meni to sexy
super mi kad imam laganu upalu...ono osećam mišiće; osećem sopstveno telo.
napeto, spremo, u formi
meni to cool


apsolutno tacno, sis.

kad pece da poludis jer si doterala do samog kraja krajeva :))))

pa da
super osećaj
:)
dexter92 dexter92 15:03 21.11.2008

Re: Upala misica

@maksa83

Pa ne mogu sad da citiram neki konkretan izvor, to sam nasao na vise mesta...
Mogu da ti kazem da sam iz vlastitog iskustva zakljucio da "upale misica" itekako imaju veze sa nedovoljnim proteinskim unosom. U prevodu dzaba trening bez odgovarajuce ishrane, rezultati su vrlo polovicni ako ih uopste ima.
Zasto je "upala" intezivnija prilikom prvog treninga nego kasnije, to ne znam , verovatno je rec o nekoj adaptaciji organizma.
Razgradnja belancevina se desava u celom organizmu. Posle intezivnog treninga misic je "ostecen" i pokusava da se samoizgradi. Ukoliko ne postoji dovoljan proteinski unos dolazi do katabolizma drugih misica u nameri da se nabavi gradivni materijal za "osteceno mesto". Zato se smatra da je najveca apsorpcija proteina moguca upravo u prvom satu posle treninga (oko 2 puta veca nego inace).
Milan Novković Milan Novković 15:16 21.11.2008

Re: Upala misica

a upala mišića je kontraverzna stvar, ne postoji objašnjenje oko kog se svi slažu

Ja sam mislio da se slažu oko toga da je deo bola zbog oštećenja mišićnih ćelija.

Tako, neke bi trebale brže da uginu, tkivo nam brže stari i, iako u jako maloj meri, povećavamo i šansu neke ozbiljnije boljke. Prosto, ne bi trebalo namerno oštećivati tkivo bez potrebe.

Da li sav bol dolazi s ove strane, ili i zbog oticanja mišićnih ćelija je pitanje. Sumnjam i da je oticanje zdravo, pa je tako najbolje slušati Strongman-a.
maksa83 maksa83 15:49 21.11.2008

Re: Upala misica

Ja sam mislio da se slažu oko toga da je deo bola zbog oštećenja mišićnih ćelija.

Vidiš da se ne slažu ("bol je zbog razgradnja belančevina", "bol je zbog mlečne kiseline", "bol je zbog..." ), a meni ta koju ti navodiš (oštećenje i kidanje vlakana) zvuči najverovatnije, ali ni to ne objašnjava odakle dolazi DOMS - delayed muscle soreness, ono što te ne boli odmah nego te stigne posle nekog vremena (mene npr. po pravilu posle 22-24 sata svaki put kada povećam težine ili radim nešto što nisam dugo radio). Kada se posečeš ili pokidaš nešto to te boli odmah i tad, ne čeka jedan dan. Upala mišića je ipak još uvek nerazrešena misterija.
pnbb pnbb 15:52 21.11.2008

Re: Upala misica

super mi kad imam laganu upalu...ono osećam mišiće; osećem sopstveno telo.
napeto, spremo, u formi

hm, ako si u formi, onda ti tesko sleduje upala...
maksa83 maksa83 16:06 21.11.2008

Re: Upala misica

Tako, neke bi trebale brže da uginu, tkivo nam brže stari i, iako u jako maloj meri, povećavamo i šansu neke ozbiljnije boljke. Prosto, ne bi trebalo namerno oštećivati tkivo bez potrebe.

Naravno, ali nisam siguran ni da treba da sedimo i čekamo da nas stigne sve što može da nas stigne, prosto nismo napravljeni da toliko ne mrdamo, pogotovo u kombinaciji sa nezdravom ishranom savremenog čoveka, tako da ipak tvrdim da vežbanje jeste zdravo i dobro (naravno dok god je u okvirima umerenog), pogotovo za ljude koje posao drži prikovane za stolicu.

Inače ne moraš da odeš u teretanu i da se forsiraš specijalno da bi dobio upalu mišića, dosta je da odeš jedno veče na kuglanje (što je ekvivalent 20-40 čučnjeva sa iskorakom u zavisnosti od toga koliko igraš). Sutradan u to isto vreme imaćeš ooozbiljan problem da ustaneš sa stolice.
dexter92 dexter92 16:07 21.11.2008

Re: Upala misica

"Upala misica" verovatno jeste slozeniji proces koji ukljucuje vise stvari. Ipak pokusaj da posle treninga ma koliko on naporan bio uneses tih 2g po kilogramu mase dnevno u narednih 48 sati i videces da su efekti "upale" daleko manji a rast misicne mase osetan.
Cilj teretane JESTE povecanje misicne mase, snage misica i odrzanje forme. Cini mi se da mnogi imaju problem da to priznaju, kao da je to sramota.
Bez obzira da li je cilj treninga da budes kolos poput Strongmena ili jednostavno zgodan baja/riba pravila postoje i za trening i za ishranu.Ako ti nije cilj da bacas pare i vreme na teretanu onda ih se pridrzavas, zar ne?
Sto se skidanja sala tice teretana pomaze al dok se ne promeni ishrana u kontinuitetu i disciplinovano rezultati su mrsavi , da ne kazem debeli :)
Milan Novković Milan Novković 16:12 21.11.2008

Re: Upala misica

Kada se posečeš ili pokidaš nešto to te boli odmah i tad, ne čeka jedan dan

To je na nešto višoj skali pa oštetiš i neke nerve, ili ih pritisneš, zato odmah boli.

Ako pokidaš jednu mišićnu ćeliju to zbog samog kidanja ne bi ni trebalo da boli u tom trenutku. Bol ovde "logično" dolazi kasnije, indirektan je.

Ja mislim da u organizmu ima dosta primera gde bol dolazi kasnije, kao sekundarna manifestacija i rezultat reagovanja organizma na primarno oštećenje.
Milan Novković Milan Novković 16:14 21.11.2008

Re: Upala misica

Sto se skidanja sala tice teretana pomaze al dok se ne promeni ishrana u kontinuitetu i disciplinovano rezultati su mrsavi , da ne kazem debeli

Takoreći odlični, mnogi od nas su eksperimentalno dokazali :)
Filip2412 Filip2412 16:17 21.11.2008

Re: Upala misica

vezano za bol u misicima, jedna od prica koje sam cuo:

nakon vezbanja misicne celije ubrzano rastu, opna im puca i otuda bol :)



maksa83 maksa83 16:26 21.11.2008

Re: Upala misica

Cilj teretane JESTE povecanje misicne mase, snage misica i odrzanje forme. Cini mi se da mnogi imaju problem da to priznaju, kao da je to sramota.

Naveo si tri stvari, a treba da prihvatiš da ipak svako definiše svoje ciljeve i vežba i hrani se u skladu sa njima. Za ovih pet godina upoznao sam razne ljude, neki od njih dižu neverovatne težine a da ih vidiš na ulici pomislio bi da može jači vetar da ih oduva (i zajebao bi se), a viđao sam i beefove od 130 kg mesa i sala koji sa kožnim pojasevima stenju pod istim tim težinama i krkaju jednolitarske mikseve koječega odma posle treninga. Sve su to ravnopravni izbori.

Postoji specijalna kategorija (njih sam video najviše) - oni koji dođu onako office mlohavi i podebeli, vidiš ih još eventualno 2-3 puta i onda verovatno razočarani što za tri nedelje nisu postali Marki Mark - nestanu i više se ne pojave. Njih, ponavljam, ima najviše. Najvažnije je da ne budeš jedan od tih.
dexter92 dexter92 16:47 21.11.2008

Re: Upala misica

okok u pravu si - svako ima cilj. Neko bi da bude nabijen i jak ko Brus Li, neko masivan, a neko zgodan.
Sto se tice beef-ova tesko da su salo nabili od proteinskih sejkova .Pre ce biti lebac , masno i zbunjujuci obroci (od svega po mnogo).
pnbb pnbb 17:29 21.11.2008

tacno tako

Sto se skidanja sala tice teretana pomaze al dok se ne promeni ishrana u kontinuitetu i disciplinovano rezultati su mrsavi , da ne kazem debeli :)

,..can't outexersize bad diet..

pri tom se ne misli na kolicinu, vec na kvalitet...
ako vodis racuna sta klopas, mozes da krkas ko svinja i sve ok, ukoliko kontinuirano vezbas...

mislim da je vazno napomenuti da ukoliko ti tegovi nisu dostupni, mozees i sa telesnom tezinom da uradis sto vezbi koje su superkorisne i nisu zabusavanje..

bivsi pripadnici jna ce se sa radoscu setiti fazanovog leta... uradis 20 letova u cugu, ( cizme optional) , plus razne plankove sklekove i slicne varijacije, i ok si

Strongman Strongman 05:41 22.11.2008

Re: Upala misica

JJ Beba
Strongman
Biljana Srbljanović
ja obozavam upalu misica.


To je pogresno.



što bre?
meni to sexy
super mi kad imam laganu upalu...ono osećam mišiće; osećem sopstveno telo.
napeto, spremo, u formi
meni to cool



Po meni misicni tonus je bolji od upale. I tada osecas svoje telo.
macak92 macak92 22:52 22.11.2008

Re: Upala misica

Ubedljivo najstrasnije je kad imas upalu gluteus-a.
Zar ne?
Strongman Strongman 04:41 23.11.2008

Re: Upala misica

macak92
Ubedljivo najstrasnije je kad imas upalu gluteus-a.
Zar ne?



Odakle pa ti znas kako je meni kad imam upalu gluteusa?

macak92 macak92 06:21 23.11.2008

Re: Upala misica

Strongman
macak92
Ubedljivo najstrasnije je kad imas upalu gluteus-a.
Zar ne?



Odakle pa ti znas kako je meni kad imam upalu gluteusa?



Nagadjam
Strongman Strongman 12:10 23.11.2008

Re: Upala misica

Nagadjam


GospoDZo da vas upozorim da nisam onoliko zgodan kao sto me pamtite u vasim nagaDZanjima.
shunjich92 shunjich92 14:11 21.11.2008

pravo vreme...

bas ovih dana razmisljam kako moram da krenem u teratanu, i nikako... hvala na savetima, i radujem se novim tekstovima...
Strongman Strongman 04:42 23.11.2008

Re: pravo vreme...

Bice bice...
Deaf Dog Deaf Dog 14:18 21.11.2008

Teretana

Ne zelim da ulazim u raspravu jer nisam poznavalac teme ali znam da priroda ne bilduje. Do razvoja "civilizacije" i borbi namenjenih zabavi nije bilo ni jednog Strongmena.

Inace citam sve sto napises, ponekad je predugacko ali fala Bogu da neko ima sta da kaze.
Strongman Strongman 04:44 23.11.2008

Re: Teretana

Ne zelim da ulazim u raspravu jer nisam poznavalac teme ali znam da priroda ne bilduje. Do razvoja "civilizacije" i borbi namenjenih zabavi nije bilo ni jednog Strongmena.


Priroda takodje ne cita blog, nema wc solje, ne vozi automobile...


Deaf Dog Deaf Dog 15:19 23.11.2008

Re: Teretana

U pokusaju da kod 4-godisnjeg sestrica podstaknem razmisljanje o sustinama (ambiciozno, a?) pitao sam ga sta je to sto razlikuje majmune i ljude. Odgovor je bio ubitacan: "Majmuni nemaju telefon", i time je diskusija zavrsena.

Ajde napisi neki blog al' da ne bude o pocetnickim greskama nego o razlozima da idemo u teretanu. U sklopu toga imam i licni problem, pa ako budes imao viska vremena mozda da mi odgovoris na jedno pitanje: meni oticu kolena, odnosno otok se javlja iznad kolena sa spoljne strane i imam osecaj nelagodnosti kod potpunog savijanja nogu a ponekad je potpuno savijanje i nemoguce. Oba! Ja volim da radim vezbe istezanja, joga asane, uobicajene vezbe snage ( nas par prijatelja iznajmili termine u maloj sali lokalne OŠ za tu namenu) sve sa ambicijom da posle duzeg pripremnog perioda obnovimo neka zardjala znanja iz borilackih vestina. Ali, postoje vezbe i asane koje zbog oticanja ne mogu da uradim.

Pre nego sto mi kazes da odem kod ortopeda, molim te da imas na umu da zbog posla i ritma obaveza jedva odvajam vreme za pomenuta vezbanja i druzenje. Posete lekaru za sad ne dolaze u obzir.



luka8892 luka8892 14:28 21.11.2008

nov termin

svidja mi se ovaj novi termin za postovanje blog-a; a ne ko ranije da zaglavim do kasno dok sve procitam

ja bih samo da dodam da preporucujem da se ide u teretanu sa nekim, posto ume da bude dosadno (barem meni)

Strongman Strongman 04:48 23.11.2008

Re: nov termin

svidja mi se ovaj novi termin za postovanje blog-a; a ne ko ranije da zaglavim do kasno dok sve procitam


Srbio eve me... jos dva dana
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:34 21.11.2008

Zagrevanje, rastezanje, zgibovi i trcanje

I tako svaki dan. I molim lepo.
Spiridon Spiridon 16:31 21.11.2008

Re: Zagrevanje, rastezanje, zgibovi i trcanje

Ninoslav Randjelovic
I tako svaki dan. I molim lepo.


slazem se sa Ninoslavom 100 %

meni fali sipka za zgibove u stanu, a frka mi je da instaliram nesto bezveze i ostanem bez zuba =]
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:28 21.11.2008

Re: Zagrevanje, rastezanje, zgibovi i trca

meni fali sipka za zgibove u stanu, a frka mi je da instaliram nesto bezveze i ostanem bez zuba =]

Ima super sipki za oko hiljadu-dve dinara !
Spiridon Spiridon 01:10 22.11.2008

Re: Zagrevanje, rastezanje, zgibovi i trca

Ninoslav Randjelovic
meni fali sipka za zgibove u stanu, a frka mi je da instaliram nesto bezveze i ostanem bez zuba =]

Ima super sipki za oko hiljadu-dve dinara !


kako se postavlja i jel sigurna?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:10 22.11.2008

Re: Zagrevanje, rastezanje, zgibovi i trca

kako se postavlja i jel sigurna?

Vrlo lako - treba ti busilica i srafciger (ima dva srafa kojim je ucvrstis za okvir vrata) i to je to.
Kupio sam jednu takvu sipku u sportskoj radnji tamo na kraju Knez-Mihajlove pre godinu dana i super drzi. A, zezam se sa tim svakog dana. Doduse, ne i nocu.
Spiridon Spiridon 12:46 22.11.2008

Re: Zagrevanje, rastezanje, zgibovi i trca

Vrlo lako - treba ti busilica i srafciger


mene bi zena u top stavila da izbusim okvir od vrata =] ali hvala u svakom slucaju
Strongman Strongman 12:52 22.11.2008

Re: Zagrevanje, rastezanje, zgibovi i trca

mene bi zena u top stavila da izbusim okvir od vrata =] ali hvala u svakom slucaju


pu pu ne dao bog nikom
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:26 22.11.2008

Re: Zagrevanje, rastezanje, zgibovi i trca

mene bi zena u top stavila da izbusim okvir od vrata =] ali hvala u svakom slucaju

Onda ima nekakva skalamerija za 150 evrica koja nije mnogo ruzna i kabasta. Ako hoces, javicu ti gde to mozes da nadjes.
Time Bandit Time Bandit 14:36 21.11.2008

Mozda u vise nastavaka

, jer ovim kracim tekstom tesko da ce nekom ko nije upucen biti nesto jasnije.
Npr. savetujes nizak intenzitet i manje tezine, a zatim nize dole navodis vreme oporavka za nekog ko radi do 95% sopstvenih mogucnosti.
Cini mi se da si negde naveo da radis bench oko 600lbs, kako stojis sa ostalim vezbama (cucanj, itd.)?
Izgleda da Ti je koeficijenat od 2 do 2.5 (ja sam najslabiji na benchu oko 1.8, ostalo do 2.5)?
Strongman Strongman 05:46 22.11.2008

Re: Mozda u vise nastavaka

Time Bandit
, jer ovim kracim tekstom tesko da ce nekom ko nije upucen biti nesto jasnije.
Npr. savetujes nizak intenzitet i manje tezine, a zatim nize dole navodis vreme oporavka za nekog ko radi do 95% sopstvenih mogucnosti.
Cini mi se da si negde naveo da radis bench oko 600lbs, kako stojis sa ostalim vezbama (cucanj, itd.)?
Izgleda da Ti je koeficijenat od 2 do 2.5 (ja sam najslabiji na benchu oko 1.8, ostalo do 2.5)?


Benc je preko 700, cucanj preko 1000 a mrtvo preko 800. A u kg to je preko 320, 450, 370.

Bice jos tekstova, nego da ne smaram. A savetujem da pogledas ovaj tekst jos jedared. Nije bas kako sto citiras.
Don Salieri Don Salieri 07:25 22.11.2008

Re: Mozda u vise nastavaka

Benc je preko 700, cucanj preko 1000 a mrtvo preko 800. A u kg to je preko 320, 450, 370.

Ovo za benc, to je sa specijalnom majicom. Ali, pretpostavljam da je bez te majice tezina dosta manja.
Time Bandit Time Bandit 15:29 22.11.2008

Re: Mozda u vise nastavaka

kasnije sam video ovaj tekst na stetoskopu, za tu namenu je OK, ali za blog je bolje imati samo jedan segment (recimo povrede, ishrana, ili intenzitet, itd.). Vecina se boji da se ne prebilduje (iako je svega 1% populacije sposobno da ima "nabildovane' misice, a kod zena i daleko manje od 1%) ili da izbegne upale (koje su sastavni deo u progresivnom dodavanju tezine) iako jos nisu poceli sa vezbama.
Koliko sam shvatioTi ne treniras ni za jedan sport specificno nego za povecanje snage (obzirom na navedene tezine) a uvecanje misicne mase samo prati taj trend.
Za potencijalne vezbace treba ovo objasniti na startu teksta, tj. da cilj moze biti uvecanje misicne mase (hipertrofija), povecanje snage, ili povecavanje izdrzljivosti, ili na kraju kombinacija kao sto je kod tebe slucaj , (kombinacija je kompromis, nesto kao gume za sve sezone). Npr. predpostavljam da kada radis cucanj, da polazis od 500lbs (10 do 12 puta), i polako kroz 5 do 7 setova dolazis do 1000lbs (jedan, ili dva ponavljanja).
djole63 djole63 14:55 21.11.2008

Ne volim teretane

Ali sam i pored toga ponovo poceo da ih posecujem. Izbegavam velike tezine pokusavam sto vise da radim aerobno i "fat burning". Cilj je skidanje nekih 8 kg viska (koje sam dobio od kako sam dosao u dijasporu). Na moju visinu, to se skoro pa ne vidi, ljudi se cudom cude, sta ce mi to, ali najbitniji je moj licni osecaj. Takozvani zadnji slauf je nesto sto sam navukao i sad je red da okajem grehe. Videcemo kako ce ici. Konsultovacu i sajt koji si spomenuo.
Posecujem 2-3 puta nedeljeno u pauzi za rucak. Imam neki svoj program, ali vise sesvodi na to da se "ne preopteretim" ni ja ni srce, ni misici i da mi to vezbanje ipak predstavlja zadovoljstvo, kao i pre mnogo godina.

Nego, ne rece glavnu stvar, jel si se vratio u Nis, BG, koje god da je? Znam da si najavljivao na Blogu pre nekih nedelju i nesto.
maksa83 maksa83 15:16 21.11.2008

Re: Ne volim teretane

Ali sam i pored toga ponovo poceo da ih posecujem. Izbegavam velike tezine pokusavam sto vise da radim aerobno i "fat burning".

Po mom iskustvu (nekoga ko takođe zadnjih 5 godina višak težine drži pod kontrolom vežbanjem) - ne treba da izbegavaš težine i insistiraš samo na aerobnom programu. Radi bazične vežbe, gađaj velike potrošače (npr. leđa, noge), nemoj da se zamlaćuješ sa vežbanjem gornjeg levog ćoška donjeg dela podlaktice i sl., - tako gubiš vreme a i nisi bilder namazan uljem kome će to neko da ocenjuje dok svira Thunderstruck od AC/DC. Ako ti je frka da ćeš da se nabilduješ (što je bio moj strah, pošto mi je to estetski bezveze) - nećeš, to bi zahtevalo specijalnu ishranu i dodatnu hemiju (suplementi tipa proteini, steroidi, ubrizgavanje testosterona i sl. sranja), i kad vidiš neki nabujali beef budi apsolutno 100% siguran da on uzima nešto (češće) ili je makar na suludo pojačanoj ishrani. Dakle slobodno diži tegove, i izgledaćeš sasvim normalno, i imaćeš dodatno povećanu potrošnju (što ti je cilj), pri čemu aerobno vežbanje drži povišen metabolizam sledećih 2 sata, dok rad sa tegovima to produžuje na 2 dana. Ako se ne izgladnjuješ trebalo bi i da dobiješ nešto mišićne mase (još uvek u okvirima "nenabildovano" ), što će ti samo pomoći da efikasnije sagorevaš mast pošto dodatni mišići troše energiju.

Ako imaš sedeći posao (kao verovatno većina ovde) ubaci i neke od onih pilates vežbi sa loptom (kako god smešno izgledalo ima ih stvarno jako teških) za jačanje donjih leđa i trbušnog zida - to su mišići koji te drže uspravnim. Nećeš se kriviti i opterećivati šta ne treba, a i smanjićeš verovatnoću okoštavanja.

Pij puno vode, neophodna je za hidrolizu masti.
Iz sve snage izbegavaj sok od radijatora, tzv. Koka-Kolu. Ja je volim ali je ultimativno metaboličko zlo po svim parametrima (aj što ti ubacuje šećer, nego ti oduzima kalcijum).
djole63 djole63 15:31 21.11.2008

Re: Ne volim teretane

Makso, ala vera na odgovoru. Hvala na savetima.
Naravno - ne vezbam donji levi misic podlaktice. Dignem i po neki teg, napravim po neki zgib, ali cilj je ko sto rekoh slauf. Ali probacu da uvedem vise teg-vezbi.
Iz sve snage izbegavaj sok od radijatora, tzv. Koka-Kolu

A sta sa sokom od grozdja, koje je poznatije kao vino
maksa83 maksa83 15:42 21.11.2008

Re: Ne volim teretane

A sta sa sokom od grozdja, koje je poznatije kao vino

Ako je verovati ovoj tabeli ima više kalorija od Koka-Kole.

Ali uvek možeš da kažeš sebi da je bolje od soka od radijatora pošto ne oduzima kalcijum. :))
(moj argument je votka je idealno piće pošto ne ostavlja fleke od kafe :)
markonio92 markonio92 15:44 21.11.2008

Re: Ne volim teretane

maksa83
... dok svira Thunder od AC/DC...

pnbb pnbb 15:47 21.11.2008

Re: Ne volim teretane

Dignem i po neki teg, napravim po neki zgib, ali cilj je ko sto rekoh slauf.

pa jel ti sad objasnio covek da se slauf skida vecim intenzitetom, a ne aerobnim glupostima?
znaci samo pojacanim opterecenjem mozes da dovedes metabolizam da topi salo non stop
djole63 djole63 15:52 21.11.2008

Re: Ne volim teretane

Mislim da je resenje u kombinaciji a ne samo u tegovima. Salo se topi od dugackog rada, kad je ritam otkucaja ne veci od 140/min, a cik digni teg od 100kg iz cucnja jedno 5-6 puta, da vidis koliki ce da ti bude puls. Plus ima da crknes ocas posla.
pnbb pnbb 17:52 21.11.2008

Re: Ne volim teretane

Mislim da je resenje u kombinaciji a ne samo u tegovima. Salo se topi od dugackog rada, kad je ritam otkucaja ne veci od 140/min

... a najduzi rad, koga nismo ni svesni, je metabolizam...

pojacan metabolizam se na nabacuje dugotrajnim, ravnomernim naporom... naprotiv, smanjuje se.. telose uci da konzervira energiju... mozda ces i potrositi vise kalorija za sat vremena trcanja nego za 10 min vezbanja punom snagom, ali to je kraj.. kako rece gore maksa, metabolizam ti se odma vrati na cuvanje, a ne trosenje kalorija....

te metode 'fat burning zone ', s niskim pulsom, su prevazidjene
pnbb pnbb 17:56 21.11.2008

Re: Ne volim teretane

da je resenje u kombinaciji a

e da zaboravih,
super su kombinaciej ako ubacis sprintove ( a to moze i na traci)

ma svaka kombinacija je dobra koje ne uljucuje ravnomeran, konstantan napor.. stavr je u promeni intemziteta...

ili slicna varijanta, savladjivanju otpora
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:04 21.11.2008

Re: Ne volim teretane

idem ja po indiji, a punachkog choveka svecom da trazhish.

pa sve mislim, mora da znaju sve fore "low intensity", "change of intensity", "aerobic/anaerobic", "slow repetitive /fast repetitive".

talentovani ljudi.
maksa83 maksa83 18:22 21.11.2008

Re: Ne volim teretane

marco_de.manccini
idem ja po indiji, a punachkog choveka svecom da trazhish.
pa sve mislim, mora da znaju sve fore "low intensity", "change of intensity", "aerobic/anaerobic", "slow repetitive /fast repetitive".
talentovani ljudi.


Pa to je zbog globalnog balansa. Ne mogu svi kao ova braća iz Severne Karoline:




Ili ove dve slatke micice:

marco_de.manccini marco_de.manccini 18:27 21.11.2008

Re: Ne volim teretane

a zato ima toliko mnogo ljudi u indiji. ne mozhe inache ravnotezha da se uspostavi.
ssvetlana92 ssvetlana92 21:12 21.11.2008

Re: Ne volim teretane

marco_de.manccini
idem ja po indiji, a punachkog choveka svecom da trazhish.

pa sve mislim, mora da znaju sve fore "low intensity", "change of intensity", "aerobic/anaerobic", "slow repetitive /fast repetitive".

talentovani ljudi.


Garant vežbaju tajno!
Strongman Strongman 05:47 22.11.2008

Re: Ne volim teretane

Nego, ne rece glavnu stvar, jel si se vratio u Nis, BG, koje god da je? Znam da si najavljivao na Blogu pre nekih nedelju i nesto.



Eve me na relaciji NI - BG. I mnogo mi je lepo.

Najbolji espreso je ovde a i drugari
djole63 djole63 12:39 22.11.2008

Re: Ne volim teretane

E pa dobrodosao ! I nek je sa srecom.
macak92 macak92 22:57 22.11.2008

Re: Ne volim teretane

Pa jel' tako ti zoves goste u Miami, pa zbrises?
Dodji, necu biti kod kuce, ali bice super zezanje...

Eeeee...
macak92 macak92 23:00 22.11.2008

Re: Ne volim teretane

Cilj je skidanje nekih 8 kg viska (koje sam dobio od kako sam dosao u dijasporu).


Djole, pa to je bre globalni problem. Svima osim meni. Meni metabolizam radi counterclockwise
Prestanem da treniram odbojku - smrsam 8kg; dodjem u Ameriku - smrsam 5-6kg.
djole63 djole63 00:31 23.11.2008

Re: Ne volim teretane

Prestanem da treniram odbojku - smrsam 8kg; dodjem u Ameriku - smrsam 5-6kg.

Eeee ... blago tebi
Al izboricu se nekako - nije mi prvi put da donosim odluke.
macak92 macak92 06:24 23.11.2008

Re: Ne volim teretane

djole63
Prestanem da treniram odbojku - smrsam 8kg; dodjem u Ameriku - smrsam 5-6kg.

Eeee ... blago tebi
Al izboricu se nekako - nije mi prvi put da donosim odluke.


Svi navijamo
Lord Greystock Lord Greystock 14:55 21.11.2008

Da dodam

Za "vežbače" koji nemaju ambicija da budu šampioni:
Možda bi bilo dobro da bar u početku, ukoliko postoji ta mogućnost, posećujete neke grupne treninge u teretanama.

Ja sam tipičan predstavnik savremene lenčuge i do nedavno se nisam bavio bilo kakvim aktivnostima tipa zdrav život, sport (ni sad me baš ne privlače, ali...) itd. :) LM nedavno mi je sugerisano da bi morao da počnem, odabrao sam teretanu (najbolju u NS misleći valjda da će mi to pomoći u vežbanju) i u početku je to izgledalo ovako: odem tamo, uključim onu traku za trčanje i čim se (malo) umorim - dosta; odem na neku spravu za ove i one mišiće, čim osetim da sam počeo da se znojim - dosta; sednem na bicikli - malo me zabolu noge... I čudio sam se zašto se ništa značajno ne dešava. U stvari pojma nisam imao koliko to treba da se vežba da bi bilo efekta. Trener mi je davao iste ovakve savete kao i snažni čovek: U početku manje ponavljanja sa malom težinom, pa onda blah...blah...blah... Nit' ja znam koliko je "malo", niti šta je "mala" težina? E onda sam video da postoje grupni treninzi - neki kao box, svašta nešto rade sa nekim malim tegovima, vežbe za kojekakve mišiće leđa, stomaka... i probao da idem tamo. To je super ljudi. Uđeš u salu, zatvore se vrata i pola sata ili sat (zavisi od tipa treninga) te trener ne pušta napolje, a radiš sa ostalima šta je na programu. Jedni druge teramo, pomažemo, savetujemo... Na nekim treninzima od tebe zavisi kvalitet treninga tvog "partnera" koji te je zapao taj dan. Kad se završi izađeš stvarno mokar, razgiban, crknut - ali najzad ima nekog efekta. E tek posle toga, ako baš hoću da budem mazohista odem na traku za trčanje ili na onu spravu što kao trčiš na skijama i odvalim još koliko mislim da je potrebno.

Ja sam ovo napisao laičkim rečnikom pa se nadam Snažni čovek neće zameriti. Sigurno bi neko mogao ovo i bolje da objasni.
I opet kažem: ovo je za ljude koji neće da dižu taj benč, izbačaj ili šta_ti_ja_znam, mnogo dobra stvar.
paki80 paki80 15:17 21.11.2008

Re: Da dodam

Ja sam svojevremeno imao jedno povece drustvo sa kojima sam isao u teretanu, pa se to pretvaralo u takmicenje izmedju nas. E to je najbrzi napredak. Kada ides sam ili sam+nepoznati instruktor koji ti broji ponavljanja, to ide mnooogo sporije.
011-495 011-495 15:19 21.11.2008

Pozdravite

mi Jovu Stanisica, mog druga sa kojim smo sami napravili teretanu na Tasmajdanu sredinom dalekih 80-ih. Mislim da treba odmah napisati tekst o opasnostima po zdravlje koje vrebaju pocetnika u teretani.
Strongman Strongman 06:01 22.11.2008

Re: Pozdravite

011-495
mi Jovu Stanisica, mog druga sa kojim smo sami napravili teretanu na Tasmajdanu sredinom dalekih 80-ih. Mislim da treba odmah napisati tekst o opasnostima po zdravlje koje vrebaju pocetnika u teretani.


Ajte vi napisite tekst o opasnostima po zdravlje... Meni to ne ide.
011-495 011-495 19:23 22.11.2008

Re: Pozdravite

Zasto ne ide? To su fizicke povrede(ligamenti,trbushni zid),respiratorni problemi,dehidracija. Sve to sto se srece, pogotovo u podrumskim varijantama teretana, tj.bez normalnog protoka vazduha kakva je i bila teretana na Tasu.
maksa83 maksa83 20:13 22.11.2008

Re: Pozdravite

To su fizicke povrede(ligamenti,trbushni zid),respiratorni problemi,dehidracija.


Uz dužno poštovanje prema zaslugama, iskustvu, godinama ali ovde opasno fali stavka br. 1 - kičma.

Nju početnik može nepovratno da zezne u superprovetrenoj fensi teretani sa pogledom na Dunav, najobičnijim trbušnjacima, bez ijednog tega u ruci, samo lošim položajem i nepravilnim radom, i to tako da tu i tad završi vežbačku karijeru za sva vremena i da više u životu ne sme da se sagne.

Tekst je o početnicima, a početnik će u divljoj podrumskoj teretani mnogo pre stradati od nepostojećeg ili nestručnog i/ili super-napaljenog instruktora koji će ga uterati u ozbiljnu povredu, nego od dehidracije i respiratornih problema.

Moram da priznam da sam pomalo razočaran nivoom diskusije i količinom korisnih informacija koje smo do sada dobili od ljudi koji se gađaju trocifrenim težinama i hvale osnivanjem teretana. Nadam se da će u nastavcima biti bolje, pa makar zbog toga morali da idemo na stetoskop.co.yu.
Time Bandit Time Bandit 22:03 22.11.2008

Re: Pozdravite


Pozdravite mi Jovu Stanisica, mog druga sa kojim smo sami napravili teretanu


ako Strongy pise knjigu ova recenica moze da bude naslov nekog od poglavlja a svakako odma posle B.Srb. "strucnog predgovora :))). On sam sa Jovom i njih jos pet-sest u neprovetrenom podrumu "pioniri srpskog bodibildinga"...

Ljudi koji nesto znaju o ovoj temi ne pricaju to besplatno, jedna od etiketa u normalnim teretanama je da se ne daju saveti ili komentatri drugim vezbacima (osim ako Ti to nije posao, kao instruktoru). Drugo u ovom tekstu koji je vise informativni ima dosta nedorecenosti i nisu navedene cak ni osnove bavljenja fizickim vezbanjem. Trece, i pored izuzetnih rezultata koji su za svaki respekt, Strongy je neko ko je ucio kroz spostveni rad i sem google znanja (cek da vidim pa cu da ti kazem) ne poseduje ni sire a kamoli specificno znanje o procesima u telu / misicima, pravilima, normama, itd.
maksa83 maksa83 22:44 22.11.2008

Re: Pozdravite

jedna od etiketa u normalnim teretanama je da se ne daju saveti ili komentatri drugim vezbacima

Idi reci to crnogorskom lobiju što vežba na Tašu.
Ljudi koji nesto znaju o ovoj temi ne pricaju to besplatno, jedna od etiketa u normalnim teretanama je da se ne daju saveti ili komentatri drugim vezbacima (osim ako Ti to nije posao, kao instruktoru). Drugo u ovom tekstu koji je vise informativni ima dosta nedorecenosti i nisu navedene cak ni osnove bavljenja fizickim vezbanjem.

Imajući u vidu naslov nisam očekivao neki skupi fitness consulting koji se opako naplaćuje, nego entry level tekst sa savetima tipa kako izabrati klub, kako prepoznati lošeg/nekvalifikovanog instruktora (pošto ovde bukvalno SVAKO može da radi u teretani i bude "instruktor", i kao takav može vrlo vrlo ozbiljno da te sjebe), dakle praktični saveti tog tipa i ono klasično, što ti kažeš - etikecija, dakle nemoj da dođeš smrdljiv, nemoj da smaraš druge, nemoj da sediš na spravi i čantraš sa drugom/drugaricom, vraćaj tegove na mesto, i takve stvari. Sva ostala tekstualna mudrovanja sa konkretnim pretenzijama (radi 'vako nemoj 'nako) su po meni ili opasna ili bezvredna, pošto onaj ko ti deli bilo kakve konkretne savete MORA da bude tu pored tebe i da gleda šta radiš.
Time Bandit Time Bandit 23:28 22.11.2008

Re: Pozdravite

OK makso,

zasluzio si bonus a to je

exrx


nigde nema potpunije, tacnije, a skroz besplatno kao na tom sajtu.

Usput, da preskocim prednosti unapredjenja zdravlja, vodi racuna o balansu levo/desno kao i napred/pozadi(iste tezine za levu i desnu stranu, pocinje se sa slabijom stranom), kao i opzitu ako si vukao za misice ledja onda guraj za misice grudnog kosa. Sve ostalo sto te mozda interesuje, kao i nacin da koncipiras efektan program, naci ces tamo.
maksa83 maksa83 23:44 22.11.2008

Re: Pozdravite

zasluzio si bonus a to je
exrx

Time Bandit, hvala za link i savete..
011-495 011-495 18:15 23.11.2008

Re: Pozdravite

maksa83
To su fizicke povrede(ligamenti,trbushni zid),respiratorni problemi,dehidracija.Uz dužno poštovanje prema zaslugama, iskustvu, godinama ali ovde opasno fali stavka br. 1 - kičma.Nju početnik može nepovratno da zezne u superprovetrenoj fensi teretani sa pogledom na Dunav, najobičnijim trbušnjacima, bez ijednog tega u ruci, samo lošim položajem i nepravilnim radom, i to tako da tu i tad završi vežbačku karijeru za sva vremena i da više u životu ne sme da se sagne. ...... i hvale osnivanjem teretana.


Sto se tice kicme u pravu ste, mada kod pocetnika pre strada stomak posto je on obicno slabija karika od kicme(osim ako vezbac nema problema sa kicmom a ne zna za njih ili ih zanemaruje), kicma moze da strada u momentu kada covek misli da je usao u ritam.
Moje izvinjenje ako ste mislili da je moj post hvaljenje, prosto mi je drago da neko afirmise tu vrstu rekreacije i pomislio sam da je mozda na ovom blogu neko iz moje generacije sa kojom sa ja pocinjao da treniram. Ne bih bas rekao da je cinjenica koju sam izrekao hvaljenje osim poznavanja sjajnog coveka J.Stanisica koga vidim niko ni ne zna.
maksa83 maksa83 20:00 23.11.2008

Re: Pozdravite

Ne bih bas rekao da je cinjenica koju sam izrekao hvaljenje osim poznavanja sjajnog coveka J.Stanisica koga vidim niko ni ne zna.

Ja slučajno znam za njega iako uopšte nisam duboko u toj celoj stvari, pošto je Milan Čabrić (osnivač prvog body building kluba 1965) otac mog školskog druga pa smo onako iz daljine znali imena.
dali76 dali76 15:42 21.11.2008

odrzati bitnije nego stvoriti

Pa super poucno.
Mislim da nije odmet napomenuti da vezbanje bez pravilne ishrane je kao “mecka” bez tockova.
Iiz licnog iskustva. Ako se pocnete baviti teretanom budite sigurni da ne stanete jednom s istom vezbom I ishranom jer posljedice ce biti :draga pa imam vece grudi nego ti.:)
Posto nisam popularan I nemam svoj fan iskreno se nadam da metafora nece biti tumacena krivo.
Pozdrav
Filip2412 Filip2412 15:49 21.11.2008

...

teretana je boring, mnogo dosadno bre ej, probao sam vise puta i nikako ne ide
imam par dobrih tegova kuci tako da malo se zezam svaki drugi dan cisto da misici ostanu zategnuti ali vezbanje u teretani mi nikako ne drzi paznju

sport bez loptice nije sport
fudbal, basket, tenis...

kada sam odigrao prvi tenis posle duze pauze, pre jedno 6 godina (od tada sam redovniji) imao sam takvu upalu nogu i misica zadnjeg trapa da sam jedva hoda nedelju dana... a nije dosadno, loptica skakuce ono ti je juris, ma pravi merak, a uz to koristis mozak, gledas usporene snimke federera, djokovica etc. na youtube i non stop pokusavas da udarce odigras bolje...

________________
preporuka, lep tekst
Jaril Jaril 17:14 21.11.2008

Re: ...

vezbanje u teretani mi nikako ne drzi paznju
Ja сам једно време успевао да се не смарам у теретани захаљујући каналима Viasat History, Viasat Explorer, Discovery... Mezzo а онда су се побунили по теретани што их смарам сваки пут па ми више нису дали.

Мени је највећи мерак био јутарњи тренинг на празан стомак, само доста воде + џез. Ал' су ми и то ретко дозвољавали. Не воле људи па то ти је. Иначе, мој најјачи тренинг, где сам се бавио неким тежинама пробе ради (оно, да пробам бар један), а завршио радећи серије и без упале - био је уз онај најцрњи спори блуз: Кети Вебстер и то друштво. Ал' то било само једном.
licumurka licumurka 16:08 21.11.2008

ko ne voli teretanu...

Atomski mrav Atomski mrav 16:12 21.11.2008

Re: ko ne voli teretanu...

E, ovo me podseti na ovaj legendardni Diznijev crtać




P.S. Sad znamo da je Strongman jači i od Čaka Norisa... jer bio sam ubeđen da ni Čak Noris ne bi uspeo da vrati Biljanu Srbljanović na blog
djole63 djole63 16:22 21.11.2008

Re: ko ne voli teretanu...

bio sam ubeđen da ni Čak Noris ne bi uspeo da vrati Biljanu Srbljanović na blog

E moj Atomski, ne znam da li se secas ovoga:

Biljana Srbljanović 11:59 03.01.2008
prvi post koji sam procitala u 2008.
i nemam vise nikakve potrebe da citam druge.
bravo, strongi. izuzetno.

Mislim da ce i predgovor knjizi biti napisan sa zadovoljstvom
iris.davidovich iris.davidovich 16:57 21.11.2008

Re: ko ne voli teretanu...

"u tavanicu udri, u zid opali,
a onda poskakuj ko fudbal mali"

(nas prevod crtaca)
ssvetlana92 ssvetlana92 21:15 21.11.2008

Re: ko ne voli teretanu...

P.S. Sad znamo da je Strongman jači i od Čaka Norisa... jer bio sam ubeđen da ni Čak Noris ne bi uspeo da vrati Biljanu Srbljanović na blog


Ko je taj Čak Noris?
jack_bauer jack_bauer 22:34 21.11.2008

Re: ko ne voli teretanu...

Ko je taj Čak Noris?

to je covek koji moze u burger kingu da naruci big mek - i dobice ga
Strongman Strongman 05:58 22.11.2008

Re: ko ne voli teretanu...

djole63
bio sam ubeđen da ni Čak Noris ne bi uspeo da vrati Biljanu Srbljanović na blog

E moj Atomski, ne znam da li se secas ovoga:

Biljana Srbljanović 11:59 03.01.2008
prvi post koji sam procitala u 2008.
i nemam vise nikakve potrebe da citam druge.
bravo, strongi. izuzetno.

Mislim da ce i predgovor knjizi biti napisan sa zadovoljstvom



Djole Djole....

c c c c... stare navike iz sluzbe, sve arhiviras
djole63 djole63 00:33 23.11.2008

Re: ko ne voli teretanu...

Ako me se sete, sete me se, ako ne, nikom nista
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:53 21.11.2008

misterija

"pao mi je teret sa srca"

"nemoj da me opterecujesh"

"terete me za proneveru"

"..."

a sad vidim ima i soba shto se zovu teretana. i ljudi sami sebi natovare teret. e svashta ima po svetu.
iris.davidovich iris.davidovich 16:54 21.11.2008

Teret

Veliki deo vežbača su takodje početnici koji se samo vešto kamufliraju medju iskusnijim vežbačima, koristeći masku "znam šta radim".

obozavam one sto urade seriju od 10 necega, pa otrce na ogledalo da vide rezultat

jednom ulazim u zgradu, a ispred 2 tinejdzera pricaju o "teretu", i 1 kaze: al brate, radim samo one vezbe nista masa, samo definicija
maksa83 maksa83 17:09 21.11.2008

Re: Teret

obozavam one sto urade seriju od 10 necega, pa otrce na ogledalo da vide rezultat


Hehe, ja video jednom napirlitanog klinca (ono, svilenkasta bela streč majca sa V-izrezom, wet-look gel loknice, jezzzivo, tzv. post-dizel fazon kako uleće sa "e, brate, samo da uradim malo biceps", oddrnda 5 minuta sve tako obučen i sređenih bicepsa odjuri u grad.
iris.davidovich iris.davidovich 17:22 21.11.2008

Re: Teret

oddrnda 5 minuta sve tako obučen i sređenih bicepsa odjuri u grad


moj drug ide u teret subotom uvece, pred grad. da nabujaju misici za diskoteku. doduse, tusira se posle vezbi
Atomski mrav Atomski mrav 17:50 21.11.2008

Re: Teret

Vic:

Došla plavuša u teretanu, počela da merka momke što vežbaju i na kraju zaključi da joj se sviđa jedan rmpalija.
Priđe mu i pita ga: "Šećeru, šta radiš u subotu uveče?"
A on će: "Leđa i malo ramena."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana