B92 Blog    Članovi    jaksa scekic    Sarma

jaksa scekic
22:10
PET
21
NOV

Sarma

Ako ste mislili  da je Blog o sarmi, prevara. Ponekad volim da  maznem jednu do dve, pa moca...Nisam uspeo da odem do Futoga na Kupusijadu, kad su vredne zene Futoske zavile 6.555 komada i tako usle u Ginisovu knjigu rekorda.Mora da je bilo carobno, ali o blogove o jelu i recepte  ostavljam drugu Spajicu.

Ali ono sto sarmu izdvaja od svih drugih jela, i ne samo jela  je PRAVILO: Uvek je bolja drugog-treceg dana. Sindrom :The day after.

I tu prestaje prica o sarmi.

Tema je: Vise su mi preko glave reciklaze starih TV emisija. Postenije je izvuci  ih iz arhive i prikazati. Kopija je uvek gora od originala.

 Nesto sto je bilo novo i dobro pre nekih ko zna koliko godina ne mora da bude uspesno sad. Gledaoci su se promenili, zivot se promenio, nesto sto je bilo smesno tad ili zanimljivo ne mora da bude danas. Nesto sto je bilo brzo tad, sad je sporo. Ni Yugo i Sto kec vise nisu mogli. Predali su se. Nije vredelo  da ih vise sminkaju.

Kad je film u pitanju  molim Srdjana Mitrovica  da se ukljuci. Jeli Srdjane sta mislis zasto se niko nije prihvatio da napravi "remake" filma "Gradjanin Kejn"

Gledam na Foxu rimejk (u moje vreme) legendarnog kviza "Kviskoteku" . Dva moja jako dobra drugara su i ucestvovala u originalnoj verziji. Jedan je dogurao do finala, a drugi je ispao nesto ranije. Prijavili su se da bi  videli ko je "talentovaniji".

I sta reci. Nije to to.  Jedino  da obolim od amnezije pa da mi se dopadne. A da vrate Mlakara, sta mislite  o tome. Mlakar i Mica Orlovic. Za nas starije dosadno a za one koji gledaju po prvi put, skromno, .ustogljeno...Slagalica caruje. 

Surovo, ali realno.

Ali kad nesto malo bolje pomislim ni  rimejk "Pozorista u kuci" nije mnogo bolje prosao. Za mene  Rodja-Rodoljub je samo Djuza Stojiljkovic i niko vise. Gledao sam i HRT verziju, ne vredi nije to to.

Ali zato kad se Bjela lati  stvari kao sto su "Vratice se rode" uspeh je zagarantovan,ili koncept "Piramide", za koji je autor, nas sused iz Hrvatske  dobio Evropsku nagradu za originalan TV show program.

Lako je otici na  TV sajam, osacovati neki show-format.Kreativnost  do bola ,otkupis licencu, dobijes sve po sistemu "now how". Samo da nadjes voditelja, publiku i ...vozi Misko.Jos neki primer,Fort Boyar, il se neko jos toga seca  ili sad "Surviver".U zemlji gde je format plate 34.000 dinara, da neko gleda kako se neki muce tamo daleko u zemlji gde nikad nece ici,sorry-ne igra.Survive obican zivot-to je izazov.

Da je format "prebacen" negde u Srbiji, e to bi vec bila druga prica.

Malo je univerzalnih formata koji funkcioni univerzalno. "Operacija Trijumf" nije to. Jednostavno ne prima se. Zalivaj ga, neguj ga, ali ne vredi.  Nece, pa nece. Sad me samo zanima da li ce upotrebiti  i poslednji, ocajnicki adut - Ceca Nacionale.

Neke stvari treba ostaviti i ne dirati ih. Jednostavno.

Kazu "Tesko je izmisliti nesto novo i originalno na TV". A kako su nastali  "Obraz uz obraz", "Servisna stanica" , "Crni sneg" "Maximetar"...(dodati po potrebi). A sad ne moze.

Treba smoci snage i smisliti nesto novo.(Istina ni ovo nije novo sto sam napisao)

Na kraju nazad na pocetak

Sarma  jedina stvar  koja je bolja kad se podgreje. To cak nije ni stara ljubav. Odoh da upalim ringlu.





Komentari (90)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mara92  22:25 21.11.2008
Preporuka: 0

...

#Link  Replika: 0
Јакша,
Слажем се. Одличан Вам је и пример: ко би се усудио да сними римејк "Грађанина Кејна"? Неке ствари је најбоље не дирати: не кварити лепе успомене на емисије и серије (филмове, како хоћете) које је волела нека генерација или генерације.
Нисам у Србији па не знам шта се све "даје", "репризира" и рециклира, нешто мислим да је све отужно (част изузецима); због тога, а и због чињенице да нисам квалификована да критикујем - извињавам се унапред онима који то јесу (коментар пишем као конзумент програма и лаик, пре свега).

пс. и јагњетина је боља кад "преноћи" (ако уопште преноћи)
поздрав
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gordanac  22:27 21.11.2008
Preporuka: 0

:)

#Link  Replika: 2
Jeli Srdjane sta mislis zasto se niko nije prihvatio da napravi "remake" filma "Gradjanin Kejn"

:)))))))))))
Dobra fora :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  20:48 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: :)

"remake" filma "Gradjanin Kejn" ?


Cemu?

Od dobrih stvari ne treba praviti rimejkove. Mozda od rdjavih, da bi (eventualno) ispale bolje...

P. S.
Naknadno, dole, video sam stav Srdjana Mitrovica, koji uvazavam:

što se mene lično tiče, neke klasike NE TREBA dirati.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  14:10 23.11.2008
Preporuka: 0

Re: :)

što se mene lično tiče, neke klasike NE TREBA dirati.


ok, potpisujem - ali preduzimljivih i "inventivnih" budala koje žele da šokiraju i namaknu malo jeftinog publiciteta - uvek će biti
Najsvežiji primer koji mi se "javlja" je lik Hanibala Lektora : čista ikona etablirana u legendarnom filmu, na osnovu kojeg su razno - razni netalentovani likovi posle radili neuspele stilske vežbe
(gled'o noćas i povraćao)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  22:29 21.11.2008
Preporuka: 0

nema se vremena

#Link  Replika: 0
nema ovaj svet vise vremena za kreativnost ni u cemu pa ni u TV produkciji.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  22:42 21.11.2008
Preporuka: 1

pizza bez mozzarelle

#Link  Replika: 4
Lako je otici na TV sajam, osacovati neki show-format.Kreativnost do bola ,otkupis licencu, dobijes sve po sistemu "now how". Samo da nadjes voditelja, publiku i ...vozi Misko.

Malo je univerzalnih formata koji funkcioni univerzalno.



Ovo je potpuno tačno: otuda i relativno slab uspeh svih tih licencnih programa kod nas. Ipak prijemčivost televizijskog programa zavisi i od mentaliteta određenog područja. Takvi "preslikani" programi su najčešće dosadni i neprilagođeni.
A neprestano repriziranje starih serija? Pa to više nije podgrejana sarma već krompir ispečen pre tri dana... bljutavo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  22:49 21.11.2008
Preporuka: 0

Re: pizza bez mozzarelle

A neprestano repriziranje starih serija? Pa to više nije podgrejana sarma već krompir ispečen pre tri dana... bljutavo.

Kad gledas reprizu stare serije, ti je ne gledas da bi nesto novo videla, nego da se podsetis necega, da obratis paznju na neki detalj. To je sasvim druga vrsta gledanja. I moze da se gleda na preskog, da prekines ili pocnes gledanje kad hoces.To je isto kao kad ti mala deca traze da im pricas istu pricu po hiljaditi put. Ima neuralnog osnova za to:)))
Naravno, takve stvari treba da postoje na posebnom kanalu za zainteresovane. Nesto kao antikvarnica - u TV smislu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  22:59 21.11.2008
Preporuka: 1

Re: pizza bez mozzarelle

Kad gledas reprizu stare serije, ti je ne gledas da bi nesto novo videla, nego da se podsetis necega, da obratis paznju na neki detalj. To je sasvim druga vrsta gledanja. I moze da se gleda na preskog, da prekines ili pocnes gledanje kad hoces.To je isto kao kad ti mala deca traze da im pricas istu pricu po hiljaditi put. Ima neuralnog osnova za to


Nsarski,
moram da potegnem onaj mrski argument: vidi se da dugo nisi u Srbiji. Repriziralo se u tolikoj meri da smo svi, volens nolens, izobnavljali gradivo, nagledali se detalja, proverili da li znamo dijaloge naizust... Moraš imati u vidu da je naša televizija relativno kasno dobila magnetoskop, da su trake uvek bile luksuz, te mnogo što-šta vredno nije ni sačuvano. Bolje da imamo kanal sa repriznim antologijskim filmovima, danas mladi uglavnom nisu gledali najvažnije filmove koji su obeležili svetsku kinematografiju, a ne žive svi u Beogradu pa da ih šaljemo u kinoteku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  05:24 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: pizza bez mozzarelle

Moraš imati u vidu da je naša televizija relativno kasno dobila magnetoskop, da su trake uvek bile luksuz, te mnogo što-šta vredno nije ni sačuvano.


Greška - mnogo što šta nije sačuvano zbog snimanja kongresa SK,
koji su trajali...... i sve se moralo snimiti (tzv "C" format - stari tip traka...)
sve se moglo izbrisati - ali kongresi su se MORALI snimiti.
(Naravno, ne samo kongresi, ali sve vezano za KP vlast)
Trake su se vadile iz fundusa redom, bez gledanja šta je na njima....
i preko snimljenog snimalo ... često se nije odmah ni znalo šta je uništeno,
tek kada bi nekome zatrebalo što šta, otkrilo bi se da toga (zauvek) više nema.

Tejp nije bio luksuz - već skupa igračka - kao što je sve novo u startu - skupo,
i nje se nije moglo imati beskonačno, a drugog načina nije bilo da se nešto sačuva.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  13:18 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: pizza bez mozzarelle

Greška - mnogo što šta nije sačuvano zbog snimanja kongresa SK,
koji su trajali...... i sve se moralo snimiti (tzv "C" format - stari tip traka...)


Ne vidim gde je tu greška. Nisam htela detaljno da obrazlažem to sa trakama, a i nije to bilo samo zbog kongresa SK, bilo je i profesionalne surevnjivosti u samoj RTB, a o nebrizi da i ne govorim.
Davnih osamdesetih sam ponešto radila za tu kuću i neretko i sama išla u arhivu, pa znam da su trake bile nabacane bez ikakvog reda, kao u bilo kom magacinu. Bilo je sasvim uobičajeno da se nešto greškom izbriše i nasnimi nešto drugo. A da je magnetoskop nabavljen kasno - jeste.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  22:46 21.11.2008
Preporuka: 0

Ideja.

#Link  Replika: 11
Da li bi mogao da se oragnizuje kanal na kome bi pustali samo stare i originalne materijale?
Kao sto znas, u usa imaju TCM (Turner Classic Movie) kanal gde se pustaju stari filmovi - od nemih do oko 1965 godine - ide 24 sata bez reklama. I imaju odlicnu publiku. Onda, ima kanal gde pustaju stare TV emisije - opet iz 50ih i 60ih godina. I sve ovo super funkcionise i ima posveceno gledaliste.
E, sad, ne znam koliko je komplikovano imati svoj kanal...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mara92  22:50 21.11.2008
Preporuka: 0

Re: Ideja.

Јаој Сарски,
Па то је далека будућност! Прво, проблем је добити фреквенцију, па следи питање исплативости таквог пројекта (код нас би развалили са рекламама)...Мислим, било би дивно (комбинација наших и иностраних класика), али да поновим: далеко смо ми од тога...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gordanac  23:03 21.11.2008
Preporuka: 0

e, maro...

..nismo baš sasvim daleko, ne mora frekvencija (pogotovo što još uvek imamo analog emiter sistem, pa je broj frekvencija ograničen), ali u kablu - i-haaaaj! Svašta možeš da vidiš opet...
Nešto ne verujem u "remake" bilo čega, ali repriza viđenog - uvek!
Evo prigodne ilustracije: :))))



A da li se ili ne prave serije koje "oduzimaju dah" (bilo koji žanr TV) i da li smo u "manjku kreativnosti" - ne znam, mislim da je jednostavno - drukčije (zeitgeist, što bi se reklo), odnosno - šlamperaj TV stvaraoca..
Msleeeeem - šta će ti "remake" serije Neven, npr?
Pusti nam svima reprizu! :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  23:34 21.11.2008
Preporuka: 0

Re: Ideja.

nsarski
Da li bi mogao da se oragnizuje kanal na kome bi pustali samo stare i originalne materijale?Kao sto znas, u usa imaju TCM (Turner Classic Movie) kanal gde se pustaju stari filmovi - od nemih do oko 1965 godine - ide 24 sata bez reklama. I imaju odlicnu publiku. Onda, ima kanal gde pustaju stare TV emisije - opet iz 50ih i 60ih godina. I sve ovo super funkcionise i ima posveceno gledaliste.E, sad, ne znam koliko je komplikovano imati svoj kanal...

Imamo i mi taj kanal na kablovskoj.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  23:48 21.11.2008
Preporuka: 0

UK Gold

Da li bi mogao da se oragnizuje kanal na kome bi pustali samo stare i originalne materijale?
Kao sto znas, u usa imaju TCM (Turner Classic Movie) kanal gde se pustaju stari filmovi - od nemih do oko 1965 godine - ide 24 sata bez reklama. I imaju odlicnu publiku. Onda, ima kanal gde pustaju stare TV emisije - opet iz 50ih i 60ih godina. I sve ovo super funkcionise i ima posveceno gledaliste.
E, sad, ne znam koliko je komplikovano imati svoj kanal...

Ovde ima na kablu/satelitu UK Gold, sa starim BBC serijama - stvari tipa Fools & Horses, Fawlty Towers, Blackadder, Little Britain itd..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  00:34 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Ideja.


Imamo i mi taj kanal na kablovskoj.

imamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  00:45 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Ideja.

AlexDunja
Imamo i mi taj kanal na kablovskoj.

imamo.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mića Marković  02:42 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: e, maro...

(zeitgeist, što bi se reklo

Zeitgeist je dosta prisutan, a rekao bih, bar na prvi pogled, poprilicno
ozbiljan flilozofski pristup celoj stvari.
Ili ne?
Weltanschanunung?
.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gordanac  02:57 22.11.2008
Preporuka: 1

Re: e, maro...

Zeitgeist, definitivno.
Ko god da stvara TV program mora da ga stvara sa punom svešću o kontekstu u kojem ga nudi drugima, to hoću da kažem...
Ključna reč je - interaktivnost za "zeitgeist" koji živimo, dakle šta god da smisle - mora postojati nit interaktivnosti, kakogod, makar da se gledaocima daje mogućnost da neposredno učestvuju glasanjem (SMS),

Slabo jako gledam TV (bilo koji) tako da nisam baš (verovatno) odgovarajući lik da procenjujem ŠTA sve TV nude, ali znam ŠTA bih ja volela da gledam - volela bih da gledam "zetgeist" tipa "znanje je u modi", volela bih da vidim TV koji ima "nerv" za vesti, a ne postavlja se "pokroviteljski" u objašnjavanju događaja, info kanale koji obiluju znalački odabranim podacima tako da daju i vest i kontekst i celovitu sliku...
Volela bih da gledam (i slušam) jazz na TV, satne ili dvosatne emisije koje bi bile pune dobre svirke (ali i priče), volela bih nešto poput "obrazovnog" programa gde se deci s poštovanjem nudi znanje, kreativnost, novotarije koje posotje u svetu, gde im se prenosi "radost učenja".
Volela bih da vidim serije koje "ne smaraju" bizarnošću, već su pravljene od dobrih dramskih tekstova (raznih "domaćih" iz bivše nam domovine ili skroz stranih)
Volela bih da vidim snimke pozorišnih predstava, raznih domaćih pozorišta.
Sportsku sredu nemo` da bi mi neko dir`o! :))
Znanja, znanja, znanja, a ne šlamperaja bih volela da gledam...
Eto, ne gledam TV, možda svega toga i ima, ali ja - ne gledam :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  05:29 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Ideja.

nsarski
Da li bi mogao da se oragnizuje kanal na kome bi pustali samo stare i originalne materijale?
Kao sto znas, u usa imaju TCM (Turner Classic Movie) kanal gde se pustaju stari filmovi - od nemih do oko 1965 godine - ide 24 sata bez reklama. I imaju odlicnu publiku. Onda, ima kanal gde pustaju stare TV emisije - opet iz 50ih i 60ih godina. I sve ovo super funkcionise i ima posveceno gledaliste.
E, sad, ne znam koliko je komplikovano imati svoj kanal...


Moglo bi - zašto da ne ?
Samo onda ne znam čime bi popunjavali redovan program ?

ps. Ja sam se pitala, između ostalog zašto SPC ne traži kanal za sebe ?
Mislim da je razlog prost, onda ih ne bi bilo na svim ostalim kanalima ...
a morali bi nešto i da rade - proizvode program, a to im se ne isplati.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  08:17 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: e, maro...

Pusti nam svima reprizu! :))


E, kad to ne bi koštalo ... verovatno da je skupa za repriziranje,
ili je možda (cele serije) više ni nema ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ja_mrvica  08:46 22.11.2008
Preporuka: 0

Ima ideja u Srbiji

gordanac
Ključna reč je - interaktivnost za "zeitgeist" koji živimo, dakle šta god da smisle - mora postojati nit interaktivnosti, kakogod, makar da se gledaocima daje mogućnost da neposredno učestvuju glasanjem (SMS),

Slabo jako gledam TV (bilo koji) tako da nisam baš (verovatno) odgovarajući lik da procenjujem ŠTA sve TV nude, ali znam ŠTA bih ja volela da gledam - volela bih da gledam "zetgeist" tipa "znanje je u modi", volela bih da vidim TV koji ima "nerv" za vesti, a ne postavlja se "pokroviteljski" u objašnjavanju događaja, info kanale koji obiluju znalački odabranim podacima tako da daju i vest i kontekst i celovitu sliku...
Volela bih da gledam (i slušam) jazz na TV, satne ili dvosatne emisije koje bi bile pune dobre svirke (ali i priče), volela bih nešto poput "obrazovnog" programa gde se deci s poštovanjem nudi znanje, kreativnost, novotarije koje posotje u svetu, gde im se prenosi "radost učenja".
Volela bih da vidim serije koje "ne smaraju" bizarnošću, već su pravljene od dobrih dramskih tekstova (raznih "domaćih" iz bivše nam domovine ili skroz stranih)
Volela bih da vidim snimke pozorišnih predstava, raznih domaćih pozorišta.
Sportsku sredu nemo` da bi mi neko dir`o! :))
Znanja, znanja, znanja, a ne šlamperaja bih volela da gledam...



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dali76  22:56 21.11.2008
Preporuka: 0

sest godina posle...

#Link  Replika: 0
Dodjem ja poslje sest godina iz dalekog svjeta u Beograd I sve je tu.
Ujna,tetka,baka teca….
I tipicne price I pice I tri sata poslje
Hej pocela je serija !!!
Dok sam se ja snaso vec zacuh spanski s tv ekrana?!
Veoma su kreativni stancaju vele serije nove stare ne repriziraju.
Ustadoh izadjoh I zapalih cigaretu.
Beograd je svetlio svojim sjajem. U Srbiji nista novo.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  23:07 21.11.2008
Preporuka: 0

pozoruste u kuci

#Link  Replika: 0
Za mene Rodja-Rodoljub je samo Djuza Stojiljkovic i niko vise.
...a tek Nikolajevicka pa Vasa S. Tajcic....Olga Ivanovic i Dragutin Dobricanin su zaista nenadmasni....U ovom novom Pozoristu nije se vodilo racuna bas ni o cemu....Ako su hteli nesto da presele u neko novo vreme onda su morali da se potrude...Tanja Boskovic nikako ne moze biti majka Draganu Bjelogrlicu a lik koji igra je potpuno neuskladjen sa vremenom...kostimografija je posebna prica u novim serijama....O novom Vasi i da ne govorim, gde zivi takav lik danas....sve je nekako neprirorodno....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  23:08 21.11.2008
Preporuka: 0

e moj jakša

#Link  Replika: 2
Kad je film u pitanju molim Srdjana Mitrovica da se ukljuci. Jeli Srdjane sta mislis zasto se niko nije prihvatio da napravi "remake" filma "Gradjanin Kejn"

nije se našla dovoljno velika budala. recimo za Psycho se našla, pa je gas van sant napravio skandalozan copy/paset film.
što se mene lično tiče, neke klasike NE TREBA dirati.
Malo je univerzalnih formata koji funkcioni univerzalno. "Operacija Trijumf" nije to. Jednostavno ne prima se.

nemoj tako. ovo što mi gledamo nije operacija trijumf, nego neki surogat. to nema veze sa originalnim formatom. da sam vlasnik, jabi ih tužio. napravili su mešavinu zvezda granda i kursadžija samo što pevaju zabavnjake.
A da vrate Mlakara, sta mislite o tome.

pa vratili ga hrvati pre par godina u kviskoteku na TV nova.
jadno i bezveze.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  23:32 21.11.2008
Preporuka: 1

Gresna mi dusa


Sad se setih, projekat "Dolaze bebe" je izum ovdasnji. Eto kako moze da se lepo osmisli i napravi human, osecajan "Reality show".

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  00:35 22.11.2008
Preporuka: 1

Re: Gresna mi dusa

, osecajan "Reality show".

J

treba osecajnije:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aleksandarz92  23:18 21.11.2008
Preporuka: 0

kviskoteka

#Link  Replika: 9
Gledam na Foxu rimejk (u moje vreme) legendarnog kviza "Kviskoteku" . Dva moja jako dobra drugara su i ucestvovala u originalnoj verziji. Jedan je dogurao do finala, a drugi je ispao nesto ranije. Prijavili su se da bi videli ko je "talentovaniji".

I sta reci. Nije to to. Jedino da obolim od amnezije pa da mi se dopadne. A da vrate Mlakara, sta mislite o tome. Mlakar i Mica Orlovic. Za nas starije dosadno a za one koji gledaju po prvi put, skromno, .ustogljeno...Slagalica caruje.

Isla je nova kviskoteka pre 2 godine na TV NOVA. Voditelj Oliver Mlakar. Nije mi se svidelo nimalo, dal` sto sam puno ocekivao, ili je stvarno losije - neznam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mayo1  23:44 21.11.2008
Preporuka: 0

Re: kviskoteka

Isla je nova kviskoteka pre 2 godine na TV NOVA. Voditelj Oliver Mlakar. Nije mi se svidelo nimalo, dal` sto sam puno ocekivao, ili je stvarno losije - neznam.


Lošije.
Produkcija je slaba, NOVA TV je komercijalna TV, pa su i stvar ubili reklamama.
Nekada su reklame bile isključivo između emisija, reklama u emisiji je bila nezamisliva.

Hrvatsko kazalište u kući je katastrofa, jedan je Đuza i njegova nezaboravna punica.
Srbi su uvijek imali bolje humoristične serije.

Zakon: Grlom u jagode i antologijski Danilo Bata Stojković
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  23:48 21.11.2008
Preporuka: 1

Re: kviskoteka

Srbi su uvijek imali bolje humoristične serije.


A "Prosjaci i sinovi" i "Naše malo misto"? I to se ovih dana (ponovo) reprizira po nekim televizijama, a stvarno dobre serije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mayo1  00:12 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: kviskoteka

A "Prosjaci i sinovi" i "Naše malo misto"? I to se ovih dana (ponovo) reprizira po nekim televizijama, a stvarno dobre serije.


Izuzeci koji potvrđuju pravilo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  00:38 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: kviskoteka

Srbi su uvijek imali bolje humoristične serije.

pa dobro,
ako ti tako kazesss.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  02:21 22.11.2008
Preporuka: 2

Re: kviskoteka

Srbi su uvijek imali bolje humoristične serije.

a tek britanci!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  05:57 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: kviskoteka

Isla je nova kviskoteka pre 2 godine na TV NOVA. Voditelj Oliver Mlakar. Nije mi se svidelo nimalo, dal` sto sam puno ocekivao, ili je stvarno losije - neznam.


Dokle god postoje oni koji pamte prve glumce koji su bili LIKOVI
u serijama ili predstavama - dotle će se novi LIK teško naći koji bi ga
zamenio na neki novi i drugačiji način - a koji bi bio prihvaćen.

To važi za sve posebne i originalne glumačke ličnosti -
naročito one koji su nas originalno zasmejavali... jer se više vezujemo
za glumca a ne samo lik koji igra.
Ljubinka Bobić i njena "Gđa ministarka", (Žanku Stokić već ja ne pamtim...)
Guta Dobričanin, Bata Stojković, Zoran Radmilović....Mija i Čkalja....
što se nas tiče.

Dragan Nikolić je najbolji u ulogama u kojima peva,
mislim da će se po njima i pamtiti...

Retki su glumci koji su podjednako dobri u
"ozbiljnom" i "neozbiljnom" fahu.
Uglavnom, svi znamo šta može da očekujemo - (uvek nas iznenade) -
od takvih originalnih glumačkih likova i zato ih volimo.

ps. Npr. da li možete da zamislite neke druge glumce u
eventualnom "remake" filmovima: "Maratonci..." ,"Balkan ekspes",
"Ko to tamo peva"...?



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  06:11 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: kviskoteka

Srđan Mitrović
Srbi su uvijek imali bolje humoristične serije.

a tek britanci!


Sve je to stvar mentaliteta jednog naroda.
Ne vole svi engleski humor - mnogi ga ne razumeju,
kao što svakome nisu ni svi vicevi smešni - a opet
to najviše zavisi i od onog ko te viceve priča - ni to
svako ne ume....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  06:26 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: kviskoteka

mirelarado
Srbi su uvijek imali bolje humoristične serije.


A "Prosjaci i sinovi" i "Naše malo misto"? I to se ovih dana (ponovo) reprizira po nekim televizijama, a stvarno dobre serije.


Ma ja sam, npr. volela i Nelu Eržišnik i njenu Maricu Hrdalo,
a i Dudeka - kaj ne ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  14:13 23.11.2008
Preporuka: 0

Re: kviskoteka

Ne vole svi engleski humor - mnogi ga ne razumeju,


da parafraziram Taška The Tzara :
Ko ne voli engleski humor - ne treba da živi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ssvetlana92  23:23 21.11.2008
Preporuka: 3

Ne volim

#Link  Replika: 0
Te rimejkove...reprize...već vidjeno. Samo kada bi hteli da spuste loptu i urade nešto "prirodno". Dosadilo mi je da gledam pokušaje da od svega naprave Remek delo. Pelazi u neukus. Sve neka utakmica...ko će bolje, pametnije, smešnije.
Izlazim na pola filma iz bioskopa, gasim film na pola, ne mogu da pročitam knjigu do kraja. Umislila sam da nešto nije u redu sa mnom..kad ono, Evropski filmovi mi drže pažnju. Sad ih jurim. Ostale ignorišem. Neki Francuski filmovi su prava remek dela, samo što se slabo reklamiraju. Nema pucanja, vriske i cike. Španski takodje..ima i drugih produkcija, ali svi očekuju od amera nešto originalno i veliko.Velika lova je u igri a samim tim i velika očekivanja. Takav pritisak je teško izdržati.
A o ovim našim mučenicima, ne vredi ni pričati. Ne ide im od ruke ni vesti da naprave, a da ne smore.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
simkke  23:25 21.11.2008
Preporuka: 0

Kejna

#Link  Replika: 2
moze da rimejkuje samo Pornson Welles i niko drugi...a sto se tice sarme, svako dete zna da sarma nije sarma dok je devet puta ne podgrejes...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ssvetlana92  23:29 21.11.2008
Preporuka: 0

Re: Kejna

a sto se tice sarme, svako dete zna da sarma nije sarma dok je devet puta ne podgrejes...


E i tu ga preteruju, toliko se trude da ostave utisak da me posle tri dana muči stomak.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  06:00 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Kejna

moze da rimejkuje samo Pornson Welles i niko drugi...a sto se tice sarme, svako dete zna da sarma nije sarma dok je devet puta ne podgrejes..


More, najbolja je kad misliš da ima još - a ono nema.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
libkonz  00:26 22.11.2008
Preporuka: 0

mozda i ima ideja u Srbiji...

#Link  Replika: 6
ali ko ce da ih prepozna. Svi nesto idu "na sigurno". A koliko licence garantuju uspeh, ova godina je najbolje pokazala. Bolje receno piplmetri, ti surovo nepogresivi uredjaji. "Kviskoteka" mi lici na vapaj: "Pomagajte, stvarno ne znamo sta da radimo da povecamo gledanost".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  08:33 22.11.2008
Preporuka: 1

Re: mozda i ima ideja u Srbiji...



Moje pitanje je bilo "Gde se izgubila kreativnost".

Uzeo sam TV jer mi je to nekako najblize.

Ali gde je kreativnost u Srbiji, gde su ti ljudi, nemoguce je da ne postoje.

TV je najmanji problem, ali trebaju nam kreativci u politici, ekonomiji, ljudi sa novim idejama..Lako cemo za TV.

Ovo drugo je mnogo veci problem. Nisu valjda svi otisli van Srbije, ili je jednostavna filozofija "Use, Nase i Poda se" postala moto svakodnevnog zivota.

Ili su srednjaca zajahali pa ne pustaju



J

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
libkonz  10:50 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: mozda i ima ideja u Srbiji...

Ili su srednjaca zajahali pa ne pustaju

Citao sam o tome na blogu:
http://blog.b92.net/text/5120/Pametni%2C%20prose%C4%8Dni%2C%20glupi%2C%20uspe%C5%A1ni.../
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  12:58 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: mozda i ima ideja u Srbiji...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maya.sangoma  13:45 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: mozda i ima ideja u Srbiji...

Jaksa ,
Slazem se sa tobom 100%, ali mislim da
kreativnost treba da se neguje i na blogu b92 ,
inace ce da ga pojede korov , kao i sve ostalo .
Da li se slazemo ?
Isto tako ja mislim da je smeh najbolji lek .
Mislila sam , posto sam ja , pored ostalog
diplomirala golicanje ( u cisto medicinske svrhe )
da malo blogere skrenem na moj blog , na kaficu ?
da procitaju " epidemiju bele kuge " i da se onako,
zdravo ismeju , a usput i da vide dobar primer kreativnosti.( sic).

Ja vidim da si ti jako ozbiljan covek , ali na tvom blogu ima dosta
neozbiljnih pa mozes da pustis njih da dodju kod mene ,
kao sto sam rekla - na kaficu .
A mogu i usput da mi pociste kucu .
Dobro , dobro .... nije obavezno .

Nadam se da ovde nema nista uvredljivo i da je ,
nedaj boze , neko trolovanje u pitanju.
Ako pustis ove tvoje blogere da dodju
kod mene bicu ti zahvalna do groba .
Maya



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  15:10 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: mozda i ima ideja u Srbiji...

Ali gde je kreativnost u Srbiji, gde su ti ljudi, nemoguce je da ne postoje.

TV je najmanji problem, ali trebaju nam kreativci u politici, ekonomiji, ljudi sa novim idejama..Lako cemo za TV.


Postoje , kako da ne - samo što nisu u trendu,
kad masa odlučuje dobiješ prosek koji vidimo kakav nam je...
tu izuzetni nemaju mesta. Štrče.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  16:05 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: mozda i ima ideja u Srbiji...

maya.sangoma
Jaksa ,
Slazem se sa tobom 100%, ali mislim da
kreativnost treba da se neguje i na blogu b92 ,
inace ce da ga pojede korov , kao i sve ostalo .
Da li se slazemo ?
Isto tako ja mislim da je smeh najbolji lek .
Mislila sam , posto sam ja , pored ostalog
diplomirala golicanje ( u cisto medicinske svrhe )
da malo blogere skrenem na moj blog , na kaficu ?
da procitaju " epidemiju bele kuge " i da se onako,
zdravo ismeju , a usput i da vide dobar primer kreativnosti.( sic).

Ja vidim da si ti jako ozbiljan covek , ali na tvom blogu ima dosta
neozbiljnih pa mozes da pustis njih da dodju kod mene ,
kao sto sam rekla - na kaficu .
A mogu i usput da mi pociste kucu .
Dobro , dobro .... nije obavezno .

Nadam se da ovde nema nista uvredljivo i da je ,
nedaj boze , neko trolovanje u pitanju.
Ako pustis ove tvoje blogere da dodju
kod mene bicu ti zahvalna do groba .
Maya



Kako da ne, slobodno nema frke, kod mene moze i trolovanje i sale i sve zivo. Samo ne moze vredjanje i nekultura.

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jednatanja  10:25 22.11.2008
Preporuka: 0

Dobri rimejk filmovi

#Link  Replika: 5
Titanic
Ocean´s Eleven
King Kong
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  10:39 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Dobri rimejk filmovi

jednatanja
Titanic
Ocean´s Eleven
King Kong


Prvi i treci prednost je u tehnologiji, za drugi nisam siguran da je bolji od originala.

J


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  12:18 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Dobri rimejk filmovi

Drugi Ocean's Eleven je skupio odlične filmske zvezde koje su uspele da "izvuku" film ali original je ipak original. No, Ocean's Twelve i Thirteen su totalno bezveze.
Nego, nešto sam čuo da se snima "nastavak" ili "rimejk" kultnog filma "Ko to tamo peva". Radnja je ista, gomila karakterističnih likova u razdrndanom autobusu na putu za Beograd, samo se sve dešava u devedesetim... ideja nije loša ali samo pod uslovom da se odradi valjano. Sa takvim stvarima kao što je "Ko to tamo peva" se nije zajebavati!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jednatanja  13:11 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Dobri rimejk filmovi

Ne znam, ja sam novi Titanik odgledala 4 puta (prvi put ovo javno priznajem), inace se obicno ne palim na tehnologiju, valjda je imao i nesto vise od toga.

U svakom slucaju se slazem sa vecinom, neke stvari bolje ne dirati, reprize starih serija i flimova ne bi trebalo da budu glavna ponuda na srpskoj TV. Za "remejk" (kako bese na srpskom?) ne bi trebalo sputavati mlade filmske umetnike da se pokazu i dokazu da mogu da naprave nesto bolje na zadatu temu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  13:23 22.11.2008
Preporuka: 2

Re: Dobri rimejk filmovi

Sa takvim stvarima kao što je "Ko to tamo peva" se nije zajebavati!

nikako rimejk ,može samo ,,inspirisano..."
a Šijanu dati 5 nacinalnih penzija i zabraniti da bilo šta više radi,čisto da ne pokvari utisak

koliko ja razumem danas se daju nagrade za trud ,a ne za delo.samim tim kvalitet nije važan jerbo se čovek trudio i red je da bude nagrađen,e nekad nije nikog interesovalo da li se autor trudio ili ne nego el to liči il ne liči .
drugo danas prave konkurencije i nema ,paradoksalno ali imaš 100 televizija i 5000 radiostanica 3000000 novina ,revija i svako ko pokaže želju da nešto radi ima i priliku bez provere sposobnosti.pa još kad se doda nepotizam,korupcija,diletantizam i ostali ,,..izmi"

mene lično oduševljavaju novinari i voditelji koji dovedu čoveka u studio posade ispred sebe postave pitanje odgovore sami na pitanje i onda pruže mikrofon čoveku koji jedino može da kaže da i da se u sebi pita ,,a koj si me q.. zvao ? kad sam pitaš sam odgovaraš"

ovo jednostavno liči na pozornicu na kojoj se nalazi gomila solo pevača i nešto pevaju.sad o te buke se uglavnom ne razume i šta pevaju jedino što se razaznaju urlici onoh najglasnijih.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  11:42 24.11.2008
Preporuka: 2

Re: Dobri rimejk filmovi

mene lično oduševljavaju novinari i voditelji koji dovedu čoveka u studio posade ispred sebe postave pitanje odgovore sami na pitanje i onda pruže mikrofon čoveku koji jedino može da kaže da i da se u sebi pita ,,a koj si me q.. zvao ? kad sam pitaš sam odgovaraš"

Jednom je Rade Šerbedžija gostovao u nekoj emisiji gde da je neka ćurka pitala nešto... a pitanje je bilo kilometarsko, valjda je htela da predstavi svoju inteligenciju u pravom svetlu (i uspela je, btw)... na kraju nikom nije bilo jasno šta je ona pitala (ni njoj samoj, dakako), a Šerbedžija se sve vreme smeškao i na kraju odgovorio: "Da."
Ćurka ga je gledala izgubljeno nekoliko sekundi misleći da će on da se nastavi na tu njenu tiradu nečim isto tako besmislenim...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  12:39 22.11.2008
Preporuka: 0

HIperprodukcija

#Link  Replika: 3
Problem o kome se ovde ogovori se svodi na cinjenicu da danas postoji prosecno oko 50 TV kanala na svakom televizoru. Lako je bilo Kviskoteci kada je tada bilo 5-6 televizija u celoj SFRJ, a kako je tek lako bilo Pozoristu u kuci kad je ono islo na onomad jedinom TV kanalu...

Danas ima mnogo vise televizija a TV gledaoci su postali izbirljivi i jako kriticni, narocito kada im je u ruci daljinski upravljac!

Sto se rimejkova tice, jasno je da se ljudi hvataju za slamku i da ce u nedostatku ideja svasta pokusati.

Meni je trenutno najzanimljiviji opstanak TV Avale i Foksa. Iako imaju solidan informativni program, zabavni program im je dno dna! A to kazu i za gledanost...


PS

Koliko su nasi TV producenti glupi i plitki govori i cenjenica da su ukinuli show Marka Zivica koji je bio odlican i bas se videlo kako se polako ali sigurno razvija... I nikad mi nece biti jasni kako je Lane Gutovic uspeo da zabrlja onaj svoj late night show na Foksu?! He sucked ass!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  15:20 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: HIperprodukcija

Inner Party


Meni je trenutno najzanimljiviji opstanak TV Avale i Foksa. Iako imaju solidan informativni program, zabavni program im je dno dna! A to kazu i za gledanost...



TV Avala je u startu bio projekat cija je sudbina bila da ode u neke trece ruke. Fox placa cenu greske, koja im je skoro dosla glave, a to je copy-paste Fox Bugarske.

Za mene je najvece veselje TV Kosava, valjda ce se i to utopiti nekom, ali sad u ovoj krizi tesko.

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  16:47 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: HIperprodukcija

jaksa scekic


TV Avala je u startu bio projekat cija je sudbina bila da ode u neke trece ruke.


Pa evo kazu da se progovara sa RTL-om.


ps

TV Kosava, nje se nisam ni setio!

Toliko o TV Kosavi

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  14:18 23.11.2008
Preporuka: 0

Re: HIperprodukcija

TV Košava je stvarno - veselje, potpuno tačno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobrosavljevic_m  12:51 22.11.2008
Preporuka: 1

Bas sam ovih dana razmisljala

#Link  Replika: 7
kako je TV program bio bolji i devedesetih nego sad.
Serije su ili sapunice ili se repriziraju po ko zna koji put, reciklaza u najboljem slucaju.
I svaki put kad vidim onog Macu sto vodi 'Operaciju trijumf',
padne mi na pamet kako su ljudi pre gledali Micu Orlovica, a na sta sad voditelji lice.

O sarmi vec nemam sta da kazem jer sam vegetarijanac

Preporuka

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  13:00 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Bas sam ovih dana razmisljala

dobrosavljevic_m
kako je TV program bio bolji i devedesetih nego sad.


F*ck yeah!

Nick Slaughter!!!!!

Kako sam se samo frapirao kada sam godinama kasnije procitao kako je Nik Sloter bio popularan samo u Srbiji i jos samo par drzava, dok je na zapadu i Americi potpuno nepoznat...


PS

O pirateriji na TV Politici i Palmi da ne i pricamo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobrosavljevic_m  13:08 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Bas sam ovih dana razmisljala

Nick Slaughter!!!!!

Haaaaaa!
Procitao si mi misli!

Kako bese...'Tropska vrelina' ili tako nesto.
Bila sam mala kad je to islo , al' se secam skoro svega.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  13:15 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Bas sam ovih dana razmisljala

dobrosavljevic_m
Nick Slaughter!!!!!

Haaaaaa!
Procitao si mi misli!

Kako bese...'Tropska vrelina' ili tako nesto.
Bila sam mala kad je to islo , al' se secam skoro svega.


Da!

Tropical heat

Popularity in Serbia


The series was broadcast on Serbian television stations TV Politika (ТВ Политика), 3K and TV Pink (ТВ Пинк) during the '90s and re-run numerous times. It was the reruns in the then isolated country that made the show, initially perceived as terrible, extremely popular, although still terrible. An epitome of a bad show over-aired on TV, its badness turned to a type of cult and a cultural phenomenon which is no surprise having in mind Serbian dry sense of humor. Atheist Rap, a Serbian punk band, paid a "tribute" to the show's protagonist by recording a song titled "Nick Slaughter, Serbia hails you" [in Serbian: "Sloteru Niče, Srbija ti kliče"]. During the massive, several months long anti-government protests in 1996 and 1997, the slogan "Slaughter Nick for President" (Slotera Nika za predsednika) was often seen on banners and badges of the protesters. Even today there is a great number of the same graffiti on the streets of Belgrade.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobrosavljevic_m  13:25 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Bas sam ovih dana razmisljala

perceived as terrible, extremely popular, although still terrible

:))))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  15:12 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Bas sam ovih dana razmisljala

a na sta sad voditelji lice.


To smo mi zvali pojavljivači / pojavljivačice...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobrosavljevic_m  15:35 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Bas sam ovih dana razmisljala

pojavljivači / pojavljivačice

Joj, da!
Sa modne piste direktno na TV.
Pa se onda desila masovna,a pogresna upotreba reci 'definitivno',
hodanje ispred kamere i neprestano ponavljanje fraza tipa 'na ovim prostorima'.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  02:18 23.11.2008
Preporuka: 0

Re: Bas sam ovih dana razmisljala

dobrosavljevic_m
pojavljivači / pojavljivačice

Joj, da!
Sa modne piste direktno na TV.
Pa se onda desila masovna,a pogresna upotreba reci 'definitivno',
hodanje ispred kamere i neprestano ponavljanje fraza tipa 'na ovim prostorima'.


Sa sve voditeljkama alias novinarkama (?) stručnjacima opšte namene,
ili kako izbagatelisati svaku temu koju nametnu (autori su to! ...bote)
Posebno kad se stave u ravnopravni položaj sa osobom koju su
doveli da bi je nešto (šta bilo ) kao pitali - a onda krenu da se raspravljaju,
sve misleći da su pametnije od sagovornika i nenadjebive... bljak od
drskosti, nevaspitanja i nepoštovanja gosta .... a o sadržaju - nemam reči,
ne da se prepričati šta se zbivalo i o čemu se pričalo u emisiji...
površnost ispraznosti i besmisla. Ja mislim da to više niti gleda niti
sluša bilo ko - pametnom to nije potrebno, a budali nije interesantno...
Samo se čak i bitne teme lahko pretrkeljaju - i ništa na kraju - nula.
Izgubljeno vreme za onog ko to gleda i sluša.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
menon  13:40 22.11.2008
Preporuka: 0

Deja vu

#Link  Replika: 1
Slazem se sa svima da je repriza vec preko glave, ali ima i onih koje su dobre... jer ce biti uvijek dobre, kao npr. Grlom u jagode, Maratonci, Gruntovcani, Prosjaci i sinovi, Ko to tamo peva...
A sto se tice ovih "novokomponovanih" ili posudjenih, kao Big brother, Operacija trijumf... to je strava i uzas... ne znam ko ima zivaca i stomaka to gledati (bolje mi je pojesti i sarmu podgrijanu 5. put nego to gledati )
Ne gledam TV cesto... mozda i zato sto se nema vise sta dobro vidjeti (naravno cast izuzecima), ali mislim da smo i prezasiceni.... sada nam je sve dostupno ima toga ko pljeve.... a prije 20-30 g. bila je ipak drugacija situacija.... mozda je i to razlog sto nam reprize idu na zivce!
Inace, super tekst! Preporuka!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  15:19 22.11.2008
Preporuka: 0

Re: Deja vu

Ne gledam TV cesto... mozda i zato sto se nema vise sta dobro vidjeti (naravno cast izuzecima), ali mislim da smo i prezasiceni.... sada nam je sve dostupno ima toga ko pljeve.... a prije 20-30 g. bila je ipak drugacija situacija.... mozda je i to razlog sto nam reprize idu na zivce!
Inace, super tekst! Preporuka!


Ne bi bio problem da se repriziraju npr "Zanati" i slične serije,
kad bi ih bilo - te baš već "antičke" - to bi se dalo i gledati i baš
sa uživanjem - naravno... i to ponekad....
ali reprizirati nešto što se repriziralo pre godinu dana,
pa tako do u beskrajon - nisi ga ni gledao, kad je bio original - jer nije valjao,
a sad treba da gledaš reprizu reprize...... ne, ne ne i ne to me neće naterati
pa makar nikad ne uključila TV ni zbog koga.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Spaić  14:31 22.11.2008
Preporuka: 2

hvala na poverenju...

#Link  Replika: 1
.., Brate Scekicu

Evo, kog ne mrzi, ako nije naleteo na drugom mestu, delovi teksta na tu temu, kojim cu otvoriti zbirku
INTIMNA I POUČNA ISTORIJA BLAGOUTROBIJA I TEK PONEKOG JOŠ UŽIVANJA, ako se neko prihvati izdavanja. Molim, netrolovanja radi, da ovaj moj komentar ne bude predmetom komentarisanja.

S A R M A

Sarma. U samom zvuku te reči ima nečega što oslikava njenu kompleksnu prirodu, harmoničan i dinamičan ukus, punoću i izazovnost njenog mirisa. Ono "r" koje se smestilo u sredini reči svojom snagom ističe mekotu prethodnog "sa" i potonjeg "ma", istovremeno ih povezujući u neponovljivu "sarmu".

Da ne bude zabune. Sarma o kojoj vredi pisati je isključivo sarma od kiselog kupusa, dok je sarmica od zelja ili od slatkog kupusa samo zahvaljujući postupku pripreme uspela da zasluži to ponosno ime. Sarmu od vinove loze treba gledati sa nešto više blagonakonosti, usled nijanse oporosti i hrapavosti lista koja joj daje specifičan ukus, ali ni ona ne može da se poredi sa jedinom sarmom koja sa punim pravom nosi to ime.

...
Snaga sarme, rekosmo, izlazi iz kompletnosti, jedinstvenosti i harmoničnosti kojom deluje na sva čula. Oblik je takav da kao retko koji podjednako privlači i muškarce i žene. Za muškarce sarme su oble, tople, meke i vlažne, a za žene one su valjkaste, išarane žilicama, kompaktne, najbolje kad su dovoljno čvrste i pune mesa, dok činjenica da tu ima nadeva usklađuje asocijacije oba pola. Miris sarme ima notu kiselosti, naravno od kupusa, notu težine, od dinstanog luka, ozbiljnosti i odgovornosti od mesa, lakoće i prozračnosti, od pirinča i bezbroj varijacija koje daju lični pečat, u zavisnosti od dodataka izabranih u skladu sa raspoloženjem onoga koji je priprema ili raspoloženjem koje se želi izazvati kada se za nekoga priprema - kobasica, rebarca, slaninica...
...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  15:16 22.11.2008
Preporuka: 1

Re: hvala na poverenju...


Spajo,

kad je klopa u pitanju tu imas moje neograniceno poverenje, ali kad je letenje e tu je vec malo....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
thefreak  15:45 22.11.2008
Preporuka: 0

Nedelja neka da na RTB.

#Link  Replika: 2
Ne bih ja ni da se tako lako odreknem "partizanskih" filmova.Secam se nedeljom ujutru u emisiji"Dozvolite da se obratimo" redovno smo cekali da puste "partizanski"film.Od 15.00 obavezno neka serija kao sto je "plavo leto" ili "Planeta majmuna".Ili od 17.00 obavezno western, a posle westerna znalo se, neki dobar crtac tipa Tarzan.Uf kakve su to nedelje bile!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  02:22 23.11.2008
Preporuka: 0

Re: Nedelja neka da na RTB.

Uf kakve su to nedelje bile!


Sećamo se, jelte, i sjajnih "Noćnih programa" - kolažnog tipa
zanimljivih emisija ... kratkih serija... baš su bili dobri,
posebno kad su se smenjivali Beogradski i Zagrebački.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  11:46 24.11.2008
Preporuka: 0

Re: Nedelja neka da na RTB.

Beogradski i nije bio nešto... Zagrebački "Program Plus" je po meni bio najbolji (Alf, Mućke...), pa zatim sarajevski "Noć i dan" (Pajtonovci)... Danas nemamo noćni program kao takav ali ako nešto od igranog programa vredi, to se prikazuje kasno u noć jer je "prajm tajm" rezervisan za politiku i reality show + sms glasanje (sa naglaskom na sms glasanje, dakako).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
libkonz  16:04 22.11.2008
Preporuka: 0

kao da se TV stanice trude...

#Link  Replika: 0
da imaju sto losiji program. Kosava je vise od misterije. Iako je prisutna godinama, ne secam se da sam IKADA pogledao makar jednu emisiju na toj televiziji. OK, imam izbor od 60 - 70 programa, ali opet - nikada. Misterija mi je i Pink. Imam osecaj da nista ne ulazu u svoj program, a opet drze 22-23% gledalaca. I to treba znati.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Fela  18:50 22.11.2008
Preporuka: 1

Repriza...

#Link  Replika: 1
Nas program je budi_bog_s_nama.
Evo onaj RTS. Malo, malo pa onaj Sinisa Pavic odstancuje neku seriju. Serije se prave samo da bi bile - serije. Npr. Pozoriste u kuci, lagan format, svako je u to vreme mogao da se identifikuje sa Djuzom... Ovo sad, pa to je dosadno. Glumci, trecerazredni.... Na RTS-u ne znamju da nameste studio da na nesto lici, a kamoli da naprave kulturnu seriju.
A reprize samo idu... Znaci ja placam pretplatu, koja ide gde? U dzep magacioneru rts-a?

B92 - Pojma nemaju!!!
Jedino sto valja je politicki program. Ovo ostalo, to nema veze sa mozgom. Malo reality show, malo spanska serija (da, da i b92 je imao svoju spansku seriju, koju su vrlo brzo reprizirali), sada su to hrvatske sapunice, neka malo 'skuplja' serija.... i to je sve. Jeste, ponekad se potkrade i neka naucna emisija, ali slabo je to.

A gde je muzicki program? Neki normalan Talk Show? A film... ne znam da li sam odgledao neki dobar na TV-u poslednjih par godina.

Sve ide u talasima. Prvo je isao talas serija, pa onda talas kvizova, pa onda reality show... Ne znam sta nas sledece ceka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  02:24 23.11.2008
Preporuka: 0

Re: Repriza...

Ne znam sta nas sledece ceka.


Verovatno nešto što se već emituje na HRT-u - samo u goroj verziji...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vlasta92  22:46 22.11.2008
Preporuka: 0

Idi, more, Jakšo..

#Link  Replika: 1
ja taman tela da nekom pišem da se ponovo organizuju Igre bez granica...."Šime, Šime...Mare,Mare..."
Sada ne mogu.
Nije u redu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  11:47 24.11.2008
Preporuka: 0

Re: Idi, more, Jakšo..

Pa, taj "Survivor" me podseća na Igre bez granica, samo u nešto ekstremnijim uslovima i uz neizbežno sms glasanje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ulven  23:12 22.11.2008
Preporuka: 0

Milo za drago

#Link  Replika: 0
Treba smoci snage i smisliti nesto novo.(Istina ni ovo nije novo sto sam napisao)


E pa doslo vreme da se otplacuju dugovi generacijama upisanih na FDU preko veze. Lisice, Moj rodjak sa Sela, razne Kaline, Ive i ostale kursadyijke. Narodu ne treba kvalitet jer narod to ni ne zna. I ne treba da zna.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  23:34 22.11.2008
Preporuka: 0

Nadgradnja

#Link  Replika: 3


Evo jos jednog primera kad se nesto samo pusti na ekran bez neke nadgradnje i kreacije.

Sad upravo gledam sjano produciranu seriju Rim.

Kad se davala na nekom od kanala u Engleskoj uzeli su profesora istorije koji je pre ,pa ponekad u sredini, pa na kraju davao dodatna uputstva i objasnjenja o istoriji Rima, obicajima i tako olaksavao gledaocima da je prate.

E, zamislite da je neko na javnom servisu se samo setio pa na primer angazovao Vladetu Jankovica (ne bi mu ministar zamerio) da nas vodi kroz seriju, pa dodatne informacije na web strani RTS-a.
E to je onda puna uloga javnog servisa...Steta ..propustena sansa..

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Fela  00:52 23.11.2008
Preporuka: 2

Re: Nadgradnja

I ne samo to... Imali bi tri sata kvalitetnog programa, a o sponzorima da i ne govorimo.

Evo npr. nsarski. Ja bi uzeo svake nedelje jedan njegov blog i napravio emisiju. Pola ovih satelitskih, kanala se svodi na neku dobru pricu, dosta video materijala, malo kompjuterske animacije i dobri sagovornici.

Naprimer Agape na Studiju B. Koliko treba para za tu emisiju. A primetio sam da je ljudi dosta gledaju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  01:18 23.11.2008
Preporuka: 0

Re: Nadgradnja

Sad upravo gledam sjano produciranu seriju Rim.

Ja mislim da je to preskupo za sve što nije dobro organizovana državna-nacionalna televizija, veća producentska kuća ili solidan konzorcijum.

Ovom prilikom coprodukcija - BBC, HBO (Time Warner) i RAI. Prvih 12 epizoda su koštale oko 100 miliona dolara.

Mislim i da je veliki deo, ako ne sve, snimano u Italiji.

Ipak, u pravu ste, pravi je uzor i iz serije se može mnogo naučiti pa upotrebiti na manjim projektima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  01:22 23.11.2008
Preporuka: 0

Re: Nadgradnja

...kroz koju seruju da nas vodi Vladeta? rodjak sa sela, kursadzije, seljaci, baba se ceslja dok selo gori.....?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  02:28 23.11.2008
Preporuka: 0

Skupštinu

#Link  Replika: 0
da gledate i slušate - nego šta drugo ?
To vam je glavan program - sve ostalo je drugorazredno -
nešto kao reklame između
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
libkonz  13:42 23.11.2008
Preporuka: 0

Moj rodjak sa sela...

#Link  Replika: 2
je, bar po meni, nasa najbolja serija u zadnjih 15 godina. Slazem se da konkurencija bas i nije neka, ali ova serija je duhovita i trenutno za mene jedina iz kategorije "must see"! Porediti je sa Selo gori... i Seljaci sigurno nije na mestu. Uostalom, pogledaj veceras pa ces videti. Ja znam da se smejem naglas!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  21:45 24.11.2008
Preporuka: 0

Re: Moj rodjak sa sela...

....nisam poredila serije vec sam htela da kazem da je nasa produkcija takva da ni jednoj seriji nije potreban "komentator" u vidu Vladete Jankovica...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
libkonz  22:10 24.11.2008
Preporuka: 1

Re: Moj rodjak sa sela...

Mislim da je bilo reci da komentarise seriju Rim. Odlicno mi to zvuci. Nisam zaboravio njegove emisije iz osamdesetih. Samo, tesko mi je da zamislim da ce ga zvati, ipak "srednjaci" vladaju. A za seriju sam se mozda prerano obradovao. Peta epizoda - razocaranje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  18:29 24.11.2008
Preporuka: 0

i na kraju kad nema dobre ideje blamaga

#Link  Replika: 2
UMESTO KVISKA, ULOŽILI PROTEST
Izvor: Dnevnik - specijalni dodatak, 22.11.2008; Strana: 5


Pre par nedelja na Televiziji "Foks" pojavio se poziv za prijavljivanje na novi-stari kviz "Kviskoteka". N ajpoznatiji kviz ovih prostora, koje je osamdesetih godina pratilo čak petnaest miliona gledalaca, posle jednosezonske propasti na Novoj TV preselio se na naše prostore. Iako "Kviskoteku" pamtimo po Oliveru Mlakaru, "Foks" se iz više razloga odlučio za Aleksandra Matića, jednog od najinteresantnijih prezentera vremenske prognoze, čuvenog po pokušajima da komentarima zabavi i razonodi gledaoce. Takmičari željni dokazivanja znanja ponadali su se da će imati priliku da, zahvaljujući "malim sivim ćelijama', osvoje bogate nagrade ili makar ukrste znalačka koplja sa sebi ravnim protivnicima. Nadu su im ulivale stare "Kviskotekine" igre zamki, asocijacija, licitacije i detekcije, a tako bi se eliminisao čuveni "faktor sreće", tako čest na domaćim kvizovima. No, kao što to kod nas biva, ove je počelo - skandalom. Naime, kada su zainteresovani kandidati posle testiranja pozvani na potpisivanje ugovora, organizator kviza, produkcijska kuća "Baš Čelik", ponudi la su im da potpišu dokument, uz usmena obećanja o fantastičnim iznosima i egzotičnim putovanjima koje mogu da osvoje. Međutim, kako u ugovoru ništa od navetnog nije pisalo, objasnili su im da stiže famozni Prilog 1, u kome će sve detaljno biti objašnjeno. Na nesreću organizatora, kandidati su uglavnom pripadali kategoriji visoko inteligentnih, te se nisu "na'vatali na to bućkalo", već su listom odbili da potpišu ugovor dok ne vide šta piše u aneksu. I, aneks je konačno stigao, kako svedoče kandidati, bez pečata i memoranduma firme - a u njemu - jedanaestostruko manji fond za nagrade od onog zagrebačkog, a dve trećine takmičara ispada iz kviza bez ijednog zarađenog dinara! Oni koji su imali priliku da vide sporni ugovor kažu da je pun nedorečenosti i proizvoljnosti. Kako kažu, iako u ugovoru piše da se organizuje "egzotično putovanje", nije određena ni protivvrednost, ne zna se ni ko je organizator, ili garant, a ni turistička organizacija č iji je to aranžman. Po ugovoru, "takmičarski angažman" traje čitavih godinu dana pošto je kandidat ispao iz takmičenja, a podobnost se određuje prema nepoznatim kriterijumima još nepoznatijih ocenjivača - a ako prekršite neizrečena pravila - sledi vam tužba. Za zaštitu interesa kandidati koji potpišu ugovor mogu se obratiti neimenovanom sudu (Trgovinski, Sud časti, ili možda Sud istorije?) piše takođe u ugovoru. Oni koji su nekom nesrećom potpisali famozni ugovor sad moraju da se pojave na kvizu ili im slede tužbe, a mnogi od nji su, revoltirani, izjavili da će prećutati celu emisiju!
Dok nezadovoljni kandidati s jedne strane organizuju pregovarački tim, na čelu sa iskusnim "kvizašem Goranom Sevićem iz Zemuna i Acom Brajkovićem, pravnikom iz Beograda, zahtevajući preradu spornih tačaka ugovora, producenti na brzinu organizuju nove krugove testiranja, samo par dana pre emitovanja prve epizode. Prema rečima firme "Haj tek" iz Hrvatske, vlasnika licence za "Kviskoteku", "Baš Čeliku" su odrešene ruke kada je u pitanju izbor kandidata. Mogu da pozovu poznate ličnosti ili ljude za koje su čuli da imaju solidno opšte znanje. Prednost imaju oni iz manjih mesta, jer računaju na veliku gledanost komšiluka, a postoje i oni koji mogu u "Kviskoteku" i bez testa - poznati "kvizaši" i oni čije je pojavljivanje iz nekog razloga interesantno i profitabilno za organizatore.
Kad sve ovo pročitate, ni ono vređanje Sandre Lalatović iz "Najslabije karike", ni potapanje u sud pun vode u "Halo, Darvine", čak ni propadanje u rupu u "Ruletu" više ne izgleda tako strašno, naročito kad čujete da je "taj i taj" osvojio celokupni godišnji prihod vašeg domaćinstva, a nije znao da odgovori na pitanje: "Kako se zove najviši vrh na Balkanu?" Musala, bre!



Autor: IVANA VUJANOV



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
libkonz  21:36 24.11.2008
Preporuka: 0

Re: i na kraju kad nema dobre ideje blamaga

Sta da zakljucim osim: Nije vazno ni ko si, ni kakav je proizvod, niti kako ces ga prezentovati. Vazno je da je licenca. A kreativnost, to ostaje za po kuci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  23:48 24.11.2008
Preporuka: 1

Re: i na kraju kad nema dobre ideje blamaga

Šta je falilo Sandri Lalatović? Nemojte da mi je dirate :)
Ono ionako nije bio kviz :)
I bolja je 100 puta od one mršave što vodi Najslabiju kariku na HRT-u.

I na kraju ispada da je Slagalica pojam za kvizove. Ili možda Keš taksi :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA