Platite i uštedite

Jelena Krajšić RSS / 01.08.2007. u 10:13

Sinoć se tako dopisujem ovde po blogu i nikako da se pomerim od kompa kako bih utulila rts program (ja volim rts, samo se pravim:) i evo šta sam sve lepo i pametno čula:

- kraj Dnevnika 2, prilog o tome kako su kod nas počeli da rade operacije koje će gluvima vratiti sluh. Vesela i ponosna spikerka govori kako se ove operacije rade u svetu već 20 godina i kako je najbolje da se urade što ranije u detinjstvu dok deca još uče da govore. Ni jednog momenta onima koji su pripremali Dnevnik 2 ne pada na pamet da postave pitanje šta je sa dvadesetogodišnjacima koji ne čuju i koji nisu imali načina da odu u inostranstvo na operaciju. Ni jednog momenta im ne pada na pamet da se zapitaju ko će tim dvadesetogodišnjacima nadoknaditi to što u ovoj zemlji nisu imali ono što su njihovi vršnjaci imali. Ni jednog momenta im ne pada na pamet da malo analiziraju koje sve operacije nisu ovde mogle da se rade i koje i dalje ne mogu da se rade i ko sve zbog toga trpi i ko je sve za to odgovoran. Kako je moguće da u jednoj toliko problematičnoj priči ljudi iz javnog servisa vide samo pozitivu? Naravno pozitivno je što se konačno rade te operacije, ali je sve ostalo vezano za tu priču negativno. Nije to jedan novinar i jedan urednik, to je mnogo više ljudi, to su kolege novinari, urednici, lektori, titleri, realizatori... Zar niko od njih nije pitao: Odakle navala optimizma nad nečim što je priča, ako se samo malo udubite, o životu i smrti. Zašto deca i dalje idu na operacije u inostranstvo? Kako to da se novac za operacije u inostranstvu, koje će deci spasiti živote, i dalje skuplja preko žiro računa. Kako je moguće da toliko ljudi ovde i dalje nema poverenja u zdravstvo? Kako povratiti poverenje? Ništa ih to nije zanimalo. I na kraju, nisam videla ali sam čula neku lekarku koja govori da operacija kojom se gluvima vraća sluh ima i negativne strane, a to su što je to ipak operacija i, onda malo zastane ... pa kaže: to se vidi ?!

- zatim, 48 sati svadba, vesela, čak razdragana voditeljka odlazi u Suboticu i pita mladoženju: Ti si Mađar? A zatim i mladu: A ti nisi? Ali si katolkinja?

- e onda red Nataše Miljković, o antiamerikanizmu, a o čemu drugo?

- između reklame tipa „dolaze nam Italijančići“ i „ako niste platili pretplatu samo da znate da smo poslali tužbe, zato platite i uštedite za sudske troškove, vaš javni servis.“

- i na kraju: Šaljite svoje predloge za scenu, znak, voditelje Evrovizije. Stvarno se ne razumem u Evroviziju i zato molim da mi se objasni zašto baš rts ima nadležnost nad organizacijom ovog događaja i nad svim što uz to ide.

Ma ja obožavam rts!

ps.

Pitanja generalnom direktoru javnog servisa možete postaviti ovde.



Komentari (106)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Vlasta Vlasta 10:24 01.08.2007

Eh, Jelena....

A ja ih pozvala da nas snimaju u petak kako pevamo. "Osam sati karaoke". I šta? Da im kažem da ne dođu?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:27 01.08.2007

Re: Eh, Jelena....

Da ne dođu, naravno. Nisam još spremna za javni nastup.
ceda_urosevic ceda_urosevic 10:25 01.08.2007

Molim te Jelena,

zaboravila si reklame za novu knjigu D. Cosica kao i to da je Putin na nasim kioscima.
Vlasta Vlasta 10:44 01.08.2007

Ne, Čedo, pobogu,

ne brkaj! To nije RTS, To je Ruska televizija Srbije. Pitaj Peđu.
Queeria Queeria 10:54 01.08.2007

Re: Ne, Čedo, pobogu,

Tako je Vlasto.
Čedo ne brkaj! Razlika je ogromna :)
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:17 01.08.2007

Re: Ne, Čedo, pobogu,

Vlasta, Pedja, sorry. (krik zgrazavanja iz mase)
dobro, dobro - izvinjavajte.

:)))
fixer fixer 10:43 01.08.2007

rts - mmmmmmmmmmmmm:

mudri mudri 10:48 01.08.2007

Nedopustivo,

...zamislite molim vas pa ona je pitala nekog: "Ti si Madjar?"
Strasno i nedopustivo. :))
Crna Jelena pa sta ako je covek Madjar i sta ako ga je to pitala.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:53 01.08.2007

Re: Nedopustivo,

Nisam ja crna, znaš!
Nego, da se ne razumeš ti možda u Evroviziju?
Laudanum Laudanum 12:50 01.08.2007

Re: Nedopustivo,

Nije strasno i nedopustivo, ali je glupo i pretenciozno. I nadasve nevaspitano. Da li je voditeljka te splacine od emisije ikada pitala nekog Srbina da li je Srbin? To se podrazumeva, a svo ostalo duplo podvlaci... Ne treba ti mnogo mudrosti Mudri da bi to shvatio
Atomski mrav Atomski mrav 10:58 01.08.2007

RTS i Evrovizija

Odluku da RTS bude "nadležan za organizaciju Evrovizije" je doneo "neko iz mase"... stvarno je to ironično s obzirom na to da je RTS sabotirao nastup Marije Šerifović u Helsinkiju. Opet, kakav izbor tu imamo? Pink - ne hvala. B92 - pa da strepim hoće li to sve zajedno ličiti na VIP Velikog Brata umesto na, recimo, Karaoke obračun?

"Vedre" teme na kraju TVD2 služe da se mnogobrojno gledalište oraspoloži i odobrovolji pred ono što sledi. Šta to beše - 48 sati svadba? Uh, pa jel' to još neko gleda? Poslednji put kad sam obratio pažnju na taj "show", neki su rešili da se uzmu a imaju već troje dece... što da ne, što da se ne uzmu ljudi kad je džabe a i biće "na televiziju"...

Natašu Miljković ne gledam, tj. ne smeta mi da gledam nju, ali njenu emisiju ne gledam. Uopšte imam averziju na emisije tipa "talk show" gde gosti sede jedni naspram drugih - kad to vidim, prst mi automatski šalta kanal na daljinskom. Ako se baš naoružam živcima i pojedem nešto masno kako bi masnoća zaštitila sluzokožu mog želuca, onda nekad i privirim čisto da vidim kako će da se časte te suprotstavljene strane, ali ne mogu da izdržim duže od desetak minuta.

Zahvaljujući kablovskoj televiziji, TV mi služi za kanale tipa MTV i Sportklub... a TV pretplatu ne plaćam, ja sam jedan od tih 12% Vojvođana (a-ha, kako da ne...) koji je ne plaćaju.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:03 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Atomski, a da ipak platiš i uštediš? :)
Atomski mrav Atomski mrav 11:20 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

He he he... čekaj, bila je jednom i "prava" reklama na tu foru. Kao, kupuješ u nekom megamarketu pa time štediš, u stilu ako pazariš za 10.000 dinara dobićeš popust od 2% :) I išao je taj slogan, štedite kupujući :)

A šta kažeš na one (izmišljene) procente naplate TV pretplate po "regionima"?
orlovic orlovic 11:49 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Atomski mrav
Odluku da RTS bude "nadležan za organizaciju Evrovizije" je doneo "neko iz mase"...



Nonsense!

Nema tu nikakve odluke.
Evrovizijsko takmicenje je delo Evropske radio i tv (broadcasting) zajednice, a jedini clan doticnog udruzenja iz Srbije je RTS.
Dakle, sve sto ima veze sa Evrovizijom (u oba smera), ima iskljucivo veze sa RTS-om (u Srbiji, naravno).
RTS je, naravno, neopevano djubre (zbog nacina na koji se uzimaju novci, i zbog nacina na koji se isti trose), sa sve ljudima koji upravljaju njome, ali to ne znaci da ima smisla nesuvislo je napadati.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:53 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

E hvala Orloviću na ovom objašnjenju veze Evrovizija - RTS.
nsarski nsarski 12:01 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

U drzavi gde ja zivim postoji lanac prodavnica hrane koji u svom nazivu sadrzi bas taj koncept. Zove se "Shop'n'save". The more you shop, the more you save. Clever, ha?

Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:44 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Šarski, na svojoj koži sam mnogo puta osetila šta znači "plati i uštedi", a mogu odmah da navedem i primer, uz napomenu da sam inače jako loša sa novcem i proračunima, o plaćanju i uštedi da ne govorim.
Dakle, zaboli me zub pre par godina, nedeljom ujutro, prvi put u životu (i poslednji, na svu sreću). I naravno taj bol me toliko šokira da istog momenta odem kod dežurnog zubara u obližnji Dom zdravlja i tražim da mi odmah izvadi zub. Posle toga me tri nedelje boli mesto na kom je nekada bio zub. Odem kod drugog zubara, pa na rendgen, pa drugi zubar utvrdi da je ostalo parče i pošalje me kod hirurga da to što je ostalo izvadi. Ali hirurg kaže da ne može to da radi zbog sinusa i pošalje me kod uho-grlo-nos, I think, lekara. A ovaj mi kaže da moram da lečim sinuse, ali to isto ne može dok ne operišem nos, jer imam devijaciju.
E tako, sve to umesto da sam našla najboljeg zubara u gradu i platila duplo ako treba, i najverovatnije mi ne bi ni izvadio zub, nego bi ga samo popravio.
Tako da, u redu je meni da se plati da bi se uštedelo i novca i vremena i živaca, ali je problem u onom delu da ako već platiš onda očekuješ nešto zauzvrat.
nikson nikson 12:49 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Ja sam se odavno uverio da je tacno pravilo - plati skuplje da bi prosao jeftinije. Jednostavno to je tako i tacka!
MMMila MMMila 12:52 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Prema principu The more you shop, the more you save. mozda bi bolje prosla da si vadila DVA zuba....

:)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:56 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Znam sigurno da bih uštedela i novca i vremena i živaca da sam odmah platila duplo, duplo boljem zubaru, a ovo da li bih bolje prošla da sam izvadila dva zuba je već preteška računica za mene.

Nego, MMMila niste mi još uvek odgovorili na ona pitanja koja sam vam postavila kod Bobana na blogu?
antioksidant antioksidant 13:53 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Odem kod drugog zubara, pa na rendgen, pa drugi zubar utvrdi da je ostalo parče i pošalje me kod hirurga da to što je ostalo izvadi. Ali hirurg kaže da ne može to da radi zbog sinusa i pošalje me kod uho-grlo-nos, I think, lekara. A ovaj mi kaže da moram da lečim sinuse, ali to isto ne može dok ne operišem nos, jer imam devijaciju.
E tako, sve to umesto da sam našla najboljeg zubara u gradu i platila duplo ako treba, i najverovatnije mi ne bi ni izvadio zub, nego bi ga samo popravio.

najbolji zubar bi ti popravio zub ali ne bi znala da imas devijaciju nosa i bolesne sinuse. ovako si samo otkrila sta ti sve fali
jumping_genes jumping_genes 14:05 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

nsarski
U drzavi gde ja zivim postoji lanac prodavnica hrane koji u svom nazivu sadrzi bas taj koncept. Zove se "Shop'n'save". The more you shop, the more you save. Clever, ha?



mmmmmm shop'n'save sa bosanskim ajlom i frishkim 'lebom. only in stl
nsarski nsarski 15:35 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Da, samo sto oni imaju mali izbor - i to uglavnom u prodavnicama na jugu grada (gde mahom zive Bosanci). Ali zato ima pekara, ascinica, mesnica i trgovina gde ima svakojakih djakonija (cak i domaci kolaci, pite), o bureku i savijacama necemo:) Pravo, rekli bi oni.
Atomski mrav Atomski mrav 17:33 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Jelena, ne znam da li si vozač i da li imaš auto ali isti slučaj je kad odeš kod automehaničara da promeniš ulje ili svećice... na kraju ispadne da ti na autu valjaju samo brave i brisači :(
Atomski mrav Atomski mrav 17:35 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Nonsense!

Nema tu nikakve odluke.
Evrovizijsko takmicenje je delo Evropske radio i tv (broadcasting) zajednice, a jedini clan doticnog udruzenja iz Srbije je RTS.
Dakle, sve sto ima veze sa Evrovizijom (u oba smera), ima iskljucivo veze sa RTS-om (u Srbiji, naravno).


I stand corrected!
Brooklyn Brooklyn 17:38 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Jelena, ne znam da li si vozač i da li imaš auto ali isti slučaj je kad odeš kod automehaničara da promeniš ulje ili svećice... na kraju ispadne da ti na autu valjaju samo brave i brisači :(


he, he...ja pre neku nedelju u americi otisla da mi da procenu, koliko ce kostati da mi prefarba ogrebotinu iznad tocka. procena $800 i nesto. sutra se vratim u istu tu radnju, samo da proceni ovaj iz mog osiguranja i procena $400.
MMMila MMMila 18:27 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Jelena Krajšić
Nego, MMMila niste mi još uvek odgovorili na ona pitanja koja sam vam postavila kod Bobana na blogu?

A jel nisam???
Verovatno nisam zalazila...
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 23:32 01.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

najbolji zubar bi ti popravio zub ali ne bi znala da imas devijaciju nosa i bolesne sinuse. ovako si samo otkrila sta ti sve fali


Neću da otkrivam šta mi sve fali, hoću samo da me više nikad ne boli zub :)))
Šalim se, znala sam za tu devijaciju i za sinuse i ranije, to bi bilo i tebi jasno kad bi me čuo kako nazalno govorim, ali sam do tada bar lepo mogla da se pravim da mi nije ništa :)
ervetor ervetor 20:17 02.08.2007

Re: RTS i Evrovizija

Ja sam se odavno uverio da je tacno pravilo - plati skuplje da bi prosao jeftinije. Jednostavno to je tako i tacka!


U Srbiji to nista ne znaci.
Mozes nesto platiti skuplje da bi na kraju shvatio da te je neko opljackao i prodao ti nesto sto si mogao da platis i nekoliko puta jeftinije...
dunjica dunjica 14:09 03.08.2007

Re: plati skuplje

100 puta sam se uvjerila u istinitost one: Nisam dovoljno bogata da kupujem jeftine stvari.

Edit: 100 puta se uvjerila, a kasnije vidjeh i da je 100 komentar, wow!
Doctor Wu Doctor Wu 11:06 01.08.2007

Na ovom mestu bih samo citirao

gos'n Vojislava Stankovića:

Junetina je bila i ostala brend Srbije
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:11 01.08.2007

Re: Na ovom mestu bih samo citirao

Mudro zboriš. Mudro.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:13 01.08.2007

A tek satelitski program!!!!

..a tek da vidite satelitski program RTS-a. Bruka i sramota. Jeftina produkcija, jeftine emisije, jeftini voditelji i prezenteri.....ja u principu pogledam samo poneki sportski prenos i to je to.
joelle joelle 12:30 01.08.2007

Re: A tek satelitski program!!!!

bas se latih da to napisem, dobro sam procitala komentare! uzas!!! pa silne reklame za zvanje iz dijaspore i prevozi za istu, a?! jeeeezaaaa... a najgore je sto ni od sporta skoro nista ne prenose.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:25 01.08.2007

Milka Canic

je ipak moj favorit. Ne propustam da vidim to nasmejano, bezbrizno lice pa bar i na dve sekunde, ako i toliko dozvoli sarmantna Danijela.

ma mozda ipak najvise volim natasu miljkovic, ona ipak ima svoj sajt koji neretko reklamira. A i pametna je.

Ne! najvise definitivno volim vremensku prognozu i voditeljke sto dok govore mrdaju laktom! Zna li neko koji je to trip, zasto sve voditeljke sa prognoze na RTSu, mrdaju laktom dok pricaju?
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:29 01.08.2007

Re: Milka Canic

ma mozda ipak najvise volim natasu miljkovic, ona ipak ima svoj sajt koji neretko reklamira. A i pametna je.

Ne znam da li ti je poznato da scenario za Natasinu emisiju pise Tijanic. On bira goste, teme...kao i pitanja...tako da...ne bih se ja bas klela u njenu pamet......
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:31 01.08.2007

Re: Milka Canic

Bese to moja neuspela ironija natopljena sarkazmom.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:34 01.08.2007

Re: Milka Canic

...eto sada i ja ispadoh glupa ))
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:36 01.08.2007

Re: Milka Canic

Ma nek' je Natasa pametna!
Mi ionako nismo vazni.. pazi u sledecem kljucu 100% tema - Ima li magije u Vlaha?
Atomski mrav Atomski mrav 11:37 01.08.2007

Re: Milka Canic

Zašto nijedna vremenska prognoza na srpskim TV stanicama nije tačna? Najsmešnije je kad predviđaju vreme za 5, 6 dana a nisu u stanju da daju tačnu prognozu ni za sutra...
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:43 01.08.2007

Re: Milka Canic

..pa zato sto svi imaju isti izvor HMZ Srbije....
Atomski mrav Atomski mrav 17:37 01.08.2007

Re: Milka Canic

Pa nije baš... ovi sa B92 koriste usluge neke firme čiji naziv uvek promrmljaju pa ne mogu baš da skontam kako se zove... ima u sebi "weather" i "umbrella"... verovatno su specijalisti za predviđanje kiše (koju, by the way, i ja mogu tačnije da predvidim kad je mesec mlad...).
MMMila MMMila 18:34 01.08.2007

Re: Milka Canic

Aleksandra Mitrovic
..pa zato sto svi imaju isti izvor HMZ Srbije....

E ovo vec nije tacno! Izvori su im dve oponentske "nezavisne" meteo...stalivec kuce...
U stvari, to bila jedna, pa se gazde posvadjale, pa odvlace jedni drugima klijente! Pricam kako mi ispricali u jednoj TV kad sam nekog od tih vremenskih izvestaca pitala kako bre ne pogledate kroz prozor makar pre nego sto toliko drasticcno omasite!
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 00:37 02.08.2007

Re: Milka Canic

.....pa to ti kazem...svi su oni nekada bili HMZ Srbije, ali sada su im se apetiti povecali pa se onda medjusobno cerupaju....ali osnova je ista.....srpska posla
Atomski mrav Atomski mrav 13:46 02.08.2007

Re: Milka Canic

Iskreno, najbolje je držati žabu u tegli i osloniti se na neku stariju osobu sa reumom i išijasom nego na te naše meteorologe... ili gledati strane TV i strane meteorološke sajtove.
Shumar Shumar 11:58 01.08.2007

javni servis



Nerviraju me te silne serije od pre 30 godina i repriza svih onih nebuloza koje bude "nostalgicna" secanja.RTS je postao servis za penzionere i poljoprivrednike.

Nije ni cudo da im je gledanost tolika kada kod nas vlada bela kuga.
nikson nikson 12:20 01.08.2007

!

Jelena pa pitaj gospodina tijanica, doajena naseg novinarstva, sta misli o tvom tekstu
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:26 01.08.2007

Re: !

Pitaj ga ti ako te zanima. Mene da zanima ja bih ga pitala.

I šta ti molim te znače ti uzvičnici u naslovima komentara?
nikson nikson 12:28 01.08.2007

Re: !

mrzi me da pisem naslov, a uzvicnik mi je bas nekako sladak :)

a inace da li oni koji ne placaju TV pretplatu imaju pravo da se bune protiv programske seme RTS?

pazite ovo pitanje ne postavljam u dnevnopolitickom smislu, vec u filozofskom na osnovama dijalektickog materijalizma
antioksidant antioksidant 13:55 01.08.2007

Re: !

a inace da li oni koji ne placaju TV pretplatu imaju pravo da se bune protiv programske seme RTS?

s obzirom da ce njih da tuze i da im oduzmu imovinu - oni imaju najvise prava
nikson nikson 17:04 01.08.2007

Re: !

pa dobro antioksidant ti bi kada nekome nesto dugujes da ne platis, a kada bi tebi neko dugovao i nece da ti plati onda bi verovatno optuzio sve redom od kostunice do crkve i cede.

uostalom, koliko ja znam placanje pretplate nije obavezno
antioksidant antioksidant 08:29 02.08.2007

Re: !

nikson
pa dobro antioksidant ti bi kada nekome nesto dugujes da ne platis, a kada bi tebi neko dugovao i nece da ti plati onda bi verovatno optuzio sve redom od kostunice do crkve i cede.uostalom, koliko ja znam placanje pretplate nije obavezno

sta si sad rekao da li ti znas???
placanje pretplate jeste obavezno i poslednjih dana ide kampanja na rts-u da su krenuli sa podnosenjem prijava sudu zbog dugovanja.
u tom kontekstu i jeste bila moj odgovor na tvoje filozofsko pitanje na osnovama dijalektickog materijalizma da li oni koji na placaju pretplatu imaju pravo da se bune zbog programske seme??
i da ponovim - imaju jer ce njih pretplata kostati vise, jer ce ih rts tuziti i ukoliko i tada ne plate, vrsice se prinudna naplata
a sad idi slusaj trake iz hotela votergejt
nikson nikson 10:11 02.08.2007

Re: !

antioksidant, pretplata ce ih kostati ISTO samo sto ce placati (pretpostavljam) i sudske troskove. a ti umesto trake iz hotela votergejt bolje mi pokazi ovde zakonsku odredbu u kojoj pise da je placanje pretplate obavezno... a inace nemam ja nista protiv da se kritikuje program RTS. naprotiv, meni je toliko dobar da ga i ne gledam
antioksidant antioksidant 11:37 02.08.2007

Re: !

nikson
antioksidant, pretplata ce ih kostati ISTO samo sto ce placati (pretpostavljam) i sudske troskove. a ti umesto trake iz hotela votergejt bolje mi pokazi ovde zakonsku odredbu u kojoj pise da je placanje pretplate obavezno... a inace nemam ja nista protiv da se kritikuje program RTS. naprotiv, meni je toliko dobar da ga i ne gledam

pretplata kosta isto + sudski troskovi, pa ako se naplacuje prinudno onda za sto dinara prodaju tvoj TV, pa ti racunaj koliko kosta
a sto se tice zakonske odredbe- pitaj RTS - rekao sam ti da sam video njihovu reklamu kojom obavestavaju postovano gradjanstvo da su krenuli da podnose tuzbe protiv onih koji ne placaju pretplatu.
a sad na koji se zakon pozivaju - to ti ne znam - verovatno o radiodifuziji - gde se i spominje ta pretplata
ervetor ervetor 19:03 02.08.2007

Re: !

ti bi kada nekome nesto dugujes da ne platis, a kada bi tebi neko dugovao i nece da ti plati onda bi verovatno optuzio sve redom od kostunice do crkve i cede.



Fora je u tome sto neki od nas smatraju da nisu DUZNI da plate nekome za nesto sto je ovaj samoinicijativno jednostrano bez ikakvog ugovora o obavezama dveju strana proglasio za svoje potrazivanje.

naime da li bi ti meni platio sada neki izmisljeni racun koji ti ja posaljem na adresu u kome stoji:

1) Pripremanje zabavnog programa za Niksona i operativni troskovi ( pri cemu te uopste nisam pitao za zelje u vezi sa navodnom uslugom)

+ PDV 18%

I da li bih mogao da te tuzim ako odbijes to da mi platis ?


Pozdrav
bocabole bocabole 12:35 01.08.2007

JA UPITAH-A MUK MUCHI

Sta da kazem nego ,da nije strashno bilo bi smeshno.O *48 sati* ja mu napisah ,blamaza,prostaza ,nekultura
tortura.Ako li je i zarad novaca niko nije zasluzio takav pristup od strane voditeljke.Svima na ti ,svima baba deda mama tata, oni jadni njoj VI ali ne da se.Zaviruje ona u tudje sudbine ne samo mladenaca vec i njenih roditelja .Ko koga tuche ,ko je skim .kako se zove onaj predhodni itd. Da je na Pinku mislim da bi bilo pristojnije.
Lepo ja to upitam G-dina Tijanica ,kad ono ni a ni beeee.OD ZAMISLJENE KONCEPCIJE nadam se PROPAGIRANJE BRAKA I NOVCANA POMOC ZA ISTO, to postade kopacko istrazivacki pohod ,na prljavi ves ,mladenaca i njihovih rodjaka.Zena tj.mati mladozenje otvara vrata polugola i objasnjava da buduci mladozenja nije tu a kamerman vratolomije da je snimi./malo golotinje /eto zabave.G-dja objasnjava ,da nije tu i gde je a voditeljka zapela li zapela.
Sta jos reci osim da nasa nacionalna TV ,od snimka G-dje Dafine koja otvara sef i pokazuje shipke zlata ,da umiri svoje stedise ,i namami nove,i nije bas daleko otisla.
pretplatu placaju svi a program joj kroje drugi.
nemam vise sta reci osim mog aforizma koji je vec dugi niz godina aktuelan

U NASHIM VODAMA
JOSH UVEK ,NAJBOLJE PLIVAJU
GOVNA
by BOJANA
arandjel arandjel 13:38 01.08.2007

Umesto RTS-a...

Svima preporučujem da se prijavite na www.joost.com. Obećavaju da će usluga biti trajno besplatna. Ja im verujem (to
su isti oni ljudi što su napravili Kazaa i Skype). Probajte ako imate flat rate i vezu od 1Mb/s.
Dax Dax 14:48 01.08.2007

Natasa Miljkovic

Ne mogu da zaboravim dva "slucaja" u kojima je i ona ucestvovala.Jedan je dovodjenje u emisiju dece sa Kosova i zapitkivanja u stilu "A je li sreco,da li ti je tesko da odes do tatinog groba",drugi slucaj je dovodjenje "oca nacije" Dobrice da nam izlozi svoje "napredne" misli o Zoranu Djindjicu.Tada saznasmo da je Djindjic pred kraj zivota eto "postao Srbin".Naravno da Natasa ni sama ne bira goste niti je u stanju vec je sve unapred pripremljeno i aminovano od strane "Hromog Dabe' gosn Tijanica grofa od Nekulture.Kakava TV takvi voditelji.mislim da bi neko trebao da joj kaze da ambicija i nametljivost ne mogu da zamene makar malo postenja i razuma,ma u njenom slucaju i mozga.
Elliot Elliot 16:46 01.08.2007

Re: Natasa Miljkovic

Secam se emisije na 3K, cini mi se, u kojoj su gostovali Natasa i Timofejev. Pricalo se o novinarstvu u Srbiji i lepotica se zalila kako je to kod nas jako tezak posao, sve moras sam... Onda je navela primer "pravog" novinarstva u Italiji (gde je, valjda, studirala) i kako to rade profesionalci, kaze, imaju timove koji sve rade za njih, a oni samo odrade emisiju. Na to je Timofejev odgovorio u stilu: "Ovo danas nije nista, pravim novinarstvom smo se bavili devedesetih...", a stekao sam utisak da gospodjica nema blage veze o cemu on to govori. Ona se bavi "provokativnim" temama, zbog kojih, siguran sam, niko nece da joj postavi bombu na prozor.
Django Django 14:42 01.08.2007

Operacije

Od pamtivjeka se dio operacija morao obavljati u inostranstvu. Takva situacija je bila i za vrijeme socijalisticke Jugoslavije, iako je ekonomski mnogo bolje stajala nego gotovo sve sadasnje nezavisne drzale nastale iz nje. To je rezultat opste poznatog naucno-tehnoloskog zaostajanja za razvijenim industrijskim zemljama. Nista novo i cudno izuzev toga sto se iz teksta da naslutiti podmetanje da je i za ovo zaostajanje iskljucivi krivac Zloba i njegov zlokobni rezim.
Slavko oci moje Slavko oci moje 16:39 01.08.2007

Re: Operacije

Upravo tako!
Ne znam zasto domacica ovog bloga vidi vise negativnih stvari u vijesti da su poceli da rade ove operacije. Zasto se na sve gleda negativno?
Naravno da zaostajemo za svijetom ( zapadnim ) u tome ali oduvjek je bilo tako i ne mozemo na to gledati kao na nesto novo i nesto za sta je neko iskljucivi krivac.
Pa cak i ta "vesela i ponosna spikerka" ima razlog da bude i vesela i ponosna. Konacno se te operacije mogu obavljati i u Srbiji. Sa dvadeset godina zakasnjenja, ali mogu.
Zao mi je svih onih koji su ili nisu isli u inostranstvo za slicne operacije ali sam isto tako srecan zbog svih onih koji ce moci u Srbiji da to obave.
Znam da se ovde u ovoj temi vise kritikuje RTS ali mozete naci i bolje primjere od ovoga.
Atomski mrav Atomski mrav 17:45 01.08.2007

Re: Operacije

Možda to i jeste tačno, ali ipak takvu vest treba razraditi - koje sve operacije se mogu obaviti u našoj zemlji a koje ne i koliko koštaju takve operacije u inostranstvu. Koliki je broj pacijenata koji se u toku jedne godine moraju lečiti u inostranstvu... šta je potrebno da bi se neke od tih operacija mogle obavljati i kod nas? Pa uporediti sume koje ljudi izdvajaju godišnje za skupe operacije u inostranstvu sa potrebnim investicijama da bi se ta operacija mogla uspešno raditi kod nas. Ima dosta toga, mogla bi biti lepa tema za neki dnevnik vikendom...
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 18:32 01.08.2007

Re: Operacije

Django, to vaše naslućivanje je baš podmetačko. Mislim, samim tim što nemate nikakav drugi argument osim svog naslućivanja. Drugo i još važnije, kad ste već načeli - naravno da je kriv SM i njegov zlokobni režim, koji ne da su svaku mogućnost promena na bolje zaustavili nego su nas vratili vek unazad! Do devedesete ne znam šta je bilo, bila sam mala, ali od devedesete znam i bogami mi je kriv režim SM. Ako planirate da branite režim SM na pogrešnom ste mestu. On i njegov režim su u svakom slučaju krivi, to nije sporno, ali je vrlo verovatno da ima i drugih uzroka, krivaca, činilaca, razloga za ovakvo stanje...

Slavko, to što tvrdite da je oduvek bilo tako i da situacija u zdravstvu nije ništa novo ne znači da treba da se pomirimo sa takvom situacijom i da je prećutkujemo i trpimo. Naprotiv. (Zašto ovo isto svakog dana treba da pišem ovde na blogu? Zašto neki ljudi misle da to što teška situacija nije ništa novo znači da treba da se mirimo sa takvom situacijom i da ne treba da govorimo o tome?) I nije ovde tema zdravstvo, nego zaposleni u informativnom programu javnog servisa koji ne postavljaju pitanja, kakvi god da su odgovori, pozitivni ili negativni.

Znate, i danas neko dete i njegovi roditelji čekaju uplate na žiro račun za operaciju u inostranstvu koja bi trebalo da mu spase život. Pitajte to dete i njegove roditelje da li ima razloga da voditeljka bude vesela i ponosna ili bi trebalo da postavi još neka pitanja zdravstvenim radnicima, ministrima i ostalim nadležnima.

edit: Ne mogu da tražim bolje primere, dosta je jedno veče javnog servisa.
Slavko oci moje Slavko oci moje 22:29 01.08.2007

Re: Operacije

Znate, i danas neko dete i njegovi roditelji čekaju uplate na žiro račun za operaciju u inostranstvu koja bi trebalo da mu spase život. Pitajte to dete i njegove roditelje da li ima razloga da voditeljka bude vesela i ponosna ili bi trebalo da postavi još neka pitanja zdravstvenim radnicima, ministrima i ostalim nadležnima.


Naravno da znam i zbog toga kada cujem vijest da su poceli da rade operacije u Srbiji koje ce smanjiti broj djece i roditelja koji cekaju na operaciju u inostranstvu onda mogu da budem samo srecan. Mislim da je zbog toga bila srecna i voditeljka na RTS.



Slavko, to što tvrdite da je oduvek bilo tako i da situacija u zdravstvu nije ništa novo ne znači da treba da se pomirimo sa takvom situacijom i da je prećutkujemo i trpimo.


Naravno da ne trebamo, ali u isto vrijeme moramo da pohvalimo one koji to zasluzuju kada cujemo vijest kao ovu, jer nam to daje vise prava da ih kritikujemo.

I nije ovde tema zdravstvo, nego zaposleni u informativnom programu javnog servisa koji ne postavljaju pitanja, kakvi god da su odgovori, pozitivni ili negativni.


Naravno da znam. Pogledaj poslednju recenicu mog komentera.
Samo sam odreagovao jer mislim da ovaj primjer nije bas najbolji primjer za kritiku RTS-a.
S postovanjem...
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 23:23 01.08.2007

Re: Operacije

Naravno da znam i zbog toga kada cujem vijest da su poceli da rade operacije u Srbiji koje ce smanjiti broj djece i roditelja koji cekaju na operaciju u inostranstvu onda mogu da budem samo srecan. Mislim da je zbog toga bila srecna i voditeljka na RTS.


Sretna sam, naravno, zbog dece koja će posle ovoga čuti, ali ne mogu da se ne setim one dece koja nisu dobila tu mogućnost, pa su mi emocije pomešane. I zato mi je čudno da je neko samo i jedino sretan. Previše se valjda uživim, ja čim sam čula da spikerka govori kako se takve operacije rade u drugim državama 20 godina i da je najbolje da se urade dok dete uči da govori, odmah sam zamislila dete od recimo deset godina koje ne čuje, i njegove roditelje i kako se oni svi osećaju, pa mi se to nekako jako ne uklapa sa onim što sam čula u drugom dnevniku.

Naravno da ne trebamo, ali u isto vrijeme moramo da pohvalimo one koji to zasluzuju kada cujemo vijest kao ovu, jer nam to daje vise prava da ih kritikujemo.


Pohvalila sam, napisala sam gore u tekstu da naravno da je pozitivno je što se konačno rade te operacije.

Naravno da znam. Pogledaj poslednju recenicu mog komentera.
Samo sam odreagovao jer mislim da ovaj primjer nije bas najbolji primjer za kritiku RTS-a.
S postovanjem...


Pogledala. U pravu si. A sada ti, molim te, pogledaj poslednju rečenicu mog komentara :) Što je mnogo, mnogo je.

Pozdrav
Elliot Elliot 00:43 02.08.2007

Re: Operacije

Samo sam odreagovao jer mislim da ovaj primjer nije bas najbolji primjer za kritiku RTS-a.

Primer je dobar, jer sta bi se dogodilo da kod nas nisu poceli da rade te operacije? Da li bi voditeljka skrenula paznju na to da se one rade u inostranstvu vec 20 god. i da nasa deca moraju da idu tamo na operaciju? Naravno da ne, jer zdravstvo je jedno od onih stvari koje se nalaze pod patriotskim plastom i ne sme da se dira.
Voditeljkina reakcija na vest je ljudska i to je ok, ali kao da se dogodilo nesto sto nije zavisilo od nas, nesto na sta ona i njena ekipa, izmedju ostalog, nisu mogli da uticu. Kao da je to poslednja operacija koja nije mogla da se izvede kod nas, ali zahvaljujuci cestim kritikama RTS-a, eto sada moze.
Slavko oci moje Slavko oci moje 02:59 02.08.2007

Re: Operacije

....imam osjecaj da mi na istu stvar gledamo s razlicitih strana. Ja sa malo vedrije a vi sa mracnije strane.
Ali nema veze ovo i onako nije tema ovog bloga.
Pozdrav....
Elliot Elliot 03:22 02.08.2007

Re: Operacije

....imam osjecaj da mi na istu stvar gledamo s razlicitih strana. Ja sa malo vedrije a vi sa mracnije strane.

...Matter of fact it's all dark. ;-)
ervetor ervetor 19:12 02.08.2007

Re: Operacije

...Matter of fact it's all dark. ;-)


There is no dark side of th Moon as...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:06 01.08.2007

a na jednoj drugoj TV...

...juce neka nova seka sa novim cd.om kaze da je 'na novom albumu radila vrlo kompleksna ekipa'

nikson nikson 17:09 01.08.2007

!

Jelena, Vas BLOG je bas sexy :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:10 01.08.2007

Re: !

pa i blogerka je sexy...
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 18:45 01.08.2007

Re: !

niksone, a od kad smo mi na "vi"?
nisi se razbudio od poslepodnevne dremke ispred malog ekrana?
da nije od rakije?

sad su mi se javili neki hrišćani i zaprepašćeni su tvojim komentarom.
nikson nikson 18:55 01.08.2007

Re: !

ne dremam skoro nikad posle podne, a i alkohol slabo gustiram. heh jelena ti bi mene odmah da stereotipujes

``e vidis ti hriscani koji su ti se javili su licemeri, a sumnjam da su onda i hriscani`` nikson 12:1

``Licemjere, izvadi najprije brvno iz oka svoga pa ćeš onda dobro vidjeti izvaditi trun iz oka bratova! `` Matej 7:5

o jelena kazi im da je bog veliki i oprostice mi ako sam zgresio! ali ono sto sam napisao to sam i iskreno mislio a bozja zapovest je ``ne lazi``




Jelena Krajšić Jelena Krajšić 19:04 01.08.2007

Re: !

niksone, niksone, opet propovedaš gde mu mesto nije? a i druge stvari radiš koje nije lepo raditi. sram te bilo.
e da, oni kažu da ti nisi pravi hrišćanin, ali da će ti bog oprostiti. ja stvarno ne znam, samo prenosim šta su ljudi rekli.

nego, reci molim te, je l gledaš ti rts? plaćaš pretplatu?
Atomski mrav Atomski mrav 19:09 01.08.2007

Re: !

Niksone, našao si crkvu, ali nisi našao vrata :)
nikson nikson 19:23 01.08.2007

Re: !

te stvari i ti radis :)))

ne gledam rts, a tv inace vrlo retko gledam, ima dana kada i ne upalim... moj stav je da treba placati pretplatu, a usput se boriti i za bolji javni servis, jer alternative nema. kada mi neko ponudi alternativu, ja cu promeniti svoj stav po pitanju pretplate, ali odbijam raspravu o tome sa onima koji smatraju ove dve stvari:

1. da srbija ne treba da ima javni servis
2. da je javni servis srbije najgori na svetu

pogledaj samo po pitanju ratova devedesetih. da nemamo bilo kakav javni servis mogli bi da gledamo hrt na kojem ispada da je uzrok rata u srbiji (!?) i gledali bi kako neke americke stanice peru savest svojim vojnicima i onima koji odlucuju. al dzaziru ne bi ni mogli da gledamo, a kineske i ruske stanice ne bi ni razumeli, dok u africi javni servis ni ne postoji (verovatno u vecini drzava)

voleo bih kada bi nas javni servis bio kao diskaveri i slicne stanice

nikson nikson 19:25 01.08.2007

Re: !

a ti jelena sta ti mislis o javnom servisu kakav treba da bude? koje su to kljucne stvari koje treba da se prikazuju? kako? sta raditi?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 19:28 01.08.2007

Re: !

Hej Niksone, neću više da se igram sa tobom.
Hajde zdraaavoo.
Baj, baj.
nikson nikson 19:40 01.08.2007

Re: !

e neka si mi rekla. htela si jos juce da me naprasis ali ti nije islo, pa vracas dug - sta ti je sujeta! ali dobro znam zasto neces da raspravljas(znam ja da ubodem tacno gde treba), ali bi ipak morala da se oslobodis stereotipa
ervetor ervetor 19:24 02.08.2007

Re: !

da nemamo bilo kakav javni servis mogli bi da gledamo hrt na kojem ispada da je uzrok rata u srbiji (!?) i gledali bi kako neke americke stanice peru savest svojim vojnicima i onima koji odlucuju. al dzaziru ne bi ni mogli da gledamo, a kineske i ruske stanice ne bi ni razumeli, dok u africi javni servis ni ne postoji (verovatno u vecini drzava)


Pa nebi nam nista falilo da se ugledamo na mnoge stvari u susednoj Hrvatskoj.
Zasto se pranje mozga naziva svojim imenom samo kad ga primenjuje americka televizija ( koja mi ne uzima pretplatu za to ili bar ne uzima eksplicitno).
ali odbijam raspravu o tome sa onima koji smatraju ove dve stvari:

1. da srbija ne treba da ima javni servis
2. da je javni servis srbije najgori na svetu


Stvar je u tome da nije RTS javni servis zato sto je neko uzeo pa rekao da je to javni servis.
Ajde ti meni objasni po cemu je RTS i moj servis i ja od sutra placam pretplatu ako me ubedis da taj RTS nesto radi sto bih ja trebalo da platim.
Jer smatram da su jos moji roditelji platili i za Paju Vujsica i za Ckalju i za Miju Aleksica i sve zive reprize zato sto se i za snimanje tih starih i neosporno dobrih serija uzimala pretplata.
Zasto da placam program koji je formiran bez sprovodjenja anketa kojima bi se utvrdila zelja korisnika i na taj nacin formirao program ?
Ako je servis javan, kako ja uticem na njega institucionalno ?
nikako.
ervetor ervetor 19:39 02.08.2007

Re: !

moj stav je da treba placati pretplatu, a usput se boriti i za bolji javni servis, jer alternative nema


Moj stav je da ne treba finansirati onoga protiv koga se boris.
A ako nisi zadovoljan RTS-om koliko ja znam ne postoji nijedan drugi nacin da izrazis svoju volju osim bojkota.

Naravno, ako vecina stanovnika ove jadne zemlje u kojima vlasnik shume sedi i gleda dok mu vatrogasci gase pozar, dele tvoj stav onda manjina koja smatra da RTS zapravo nije javni servis nema izbora i bice u procepu.

Ali druga je stvar ako postoji mnogo ljudi koji i pored toga sto uvidjaju sve nepravilnosti,nepravde i neprofesionalnost, preko toga prelaze bez otpora ocekujuci uvek da se za njihova prava i bolje uslove izbori neko drugi, a po mogucstvu bas ta manjina koja se tvrdoglavo i uporno bori za nesto bolje zbog cega je redovno i napadana od strane svih onih koji ce sutra uzivati u plodovima tudje borbe.

Ja sam ubedjen da je jedan od glavnih uzroka svih srpskih problema upravo odsustvo borbe i mirenje sa stanjem.
Svi oni koji su uspesni u svojim poslovima, uspesni su samo zato sto ne odustaju od borbe i ustaju posle padova a ne zato sto su inteligentni ili skolovani za biznis.

Zato, hajmo da budemo konstruktivni. Molio bih ako ima nekog pravnika ovde da nama koji ne placamo pretplatu pomogne u formiranju zalbi ili kontratuzbi.
nikson nikson 19:50 02.08.2007

Re: !

ajde kada kritikujemo rts da to bude dobro argumentovano, jer u suprotnom se nista ne postize. zar ne?

ja ne gledam rts, ali nikad sebi ne bih sebi dozvolio da stavljam ckalju i miju u negativan kontekst. drugo, kada bi se sprovela anketa mislim da bas ne bi bili zadovoljni rezultatom, a takodje je i cinjenica da rts ne treba da bude komercijalna televizija. trece, institucionalno mozes na njega da utices preko suda (na primer podneses tuzbu ako rts napravi neko krivicno delo) ili recimo preko svojih izabranih predstavnika u skupstini (na primer promena zakona o radiodifuziji). e sada kakvo nam je sudstvo i skupstina to su pitanja za sebe.

sta treba da bude javni servis?

po meni ima dva zadatka:

1. da objektivno izvestava (sto ukljucuje i istrazivacko novinarstvo)
2. da cuva tradiciju (na primer neka emisija o nasem jeziku, manastiru, umetnickoj slici), da promovise neke vrednosti (na primer toleranciju kroz neku emisiju), da ima emisije o prirodi, nauci (nesto slicno kao na diskaveriju) itd.

e kada postavimo ovako stvari, onda mozemo da raspravljamo da li rts ovo stvarno i radi. naravno prethodno moramo da se slozimo da je ovo zadatak rts-a

nikson nikson 19:54 02.08.2007

Re: !

ne govorim o pranju mozga nego o pranju savesti za stotine hiljada mrtvih.
nikson nikson 19:59 02.08.2007

Re: !

odmah da ti pomognem. ako je drzava propisala obavezu placanja onda nema pomoci, mada ja licno mislim da nece puno rts postici sa tim pretnjama.

za mene je borba protiv tijanica u redu zato sto se i sam borim protiv njega i trpim sve ono sto i ti trpis - verovatno. ali, da li treba rasturiti rts zbog tijanica? naravno da ne, jer se onda boris i protiv samog sebe. drugim recima, da li treba spaliti knjige u biblioteci, ako je los direktor biblioteke?
ervetor ervetor 20:56 02.08.2007

Re: !

ja ne gledam rts, ali nikad sebi ne bih sebi dozvolio da stavljam ckalju i miju u negativan kontekst



E, hajde ako cemo da razgovaramo k'o ljudi da ipak ne podmecemo neke stvari koje nisu recene. Procitaj moj komentar ili navedi gde sam ja to napisao nesto negativno o Ckalji i Miji ?
napisao sam da je negativno sto neki ljudi i dalje hoce da mi naplacuju rad dva pokojna glumca koje su uzgred budi receno pustili da umru u bedi.

drugo, kada bi se sprovela anketa mislim da bas ne bi bili zadovoljni rezultatom


O.K. ali hajde da sprovedemo tu anketu pa da sve bude po propisu sta mislis ? Inace, u suprotnom ako RTS nece da radi po proceduri onda i ja mogu proceduralno da gresim u ziro racunu na koji uplacujem pretplatu sta mislis?
Onog momenta kada me RTS bude tretirao kao zivo bice, i pitao me za misljenje, i ja cu njega tretirati kao javni servis. Mislim da oni treba da dokazu da su javni servis a ne ja da dokazujem da postojim i pre "8 sati svadbe".


institucionalno mozes na njega da utices preko suda (na primer podneses tuzbu ako rts napravi neko krivicno delo) ili recimo preko svojih izabranih predstavnika u skupstini (na primer promena zakona o radiodifuziji). e sada kakvo nam je sudstvo i skupstina to su pitanja za sebe.


Da, to su pitanja za sebe i odgovori za tebe i mene...
sta treba da bude javni servis?

po meni ima dva zadatka:

1. da objektivno izvestava (sto ukljucuje i istrazivacko novinarstvo)
2. da cuva tradiciju (na primer neka emisija o nasem jeziku, manastiru, umetnickoj slici), da promovise neke vrednosti (na primer toleranciju kroz neku emisiju), da ima emisije o prirodi, nauci (nesto slicno kao na diskaveriju) itd.


He, He, pa eto sta sad jos reci ? Nista od toga sto si naveo RTS ne radi.
I ocigledno se slazemo u tome, samo sto ti mislis da RTS treba tuziti sudu koji je deo iste RTS porodice, a ja smatram da stvari treba nazvati svojim imenom. Ja im necu svojevoljno nista platiti, a oni neka dodju da mi otmu. Samo, u tom slucaju to je onda to: evidentna otimacina i primena sile. Zakon jaceg, kojeg se oni toliko groze i uzasavaju kada je u pitanju Amerika i novi svetski poredak, a koji tako zdusno primenjuju na svom populusu. Neka im je onda na cast. Morace da mi otmu. Ali onda je to oteto i ja sam miran. Bar nisam ovca.
Nek mi uzmu televizor. Uzecu drugi kad sledeci put bude goreo RTS.
Da ne govorim da placam ogroman porez kojim se finansiraju drzavne sluzbe za ubijanje premijera i kasnije obrazlaganje takvih aktivnosti u emisijama poput: Djindjic, Patriota ili Evropljanin ?
No, ako ne gledas RTS onda ne mozes ni znati za ovakve emisije.
S druge strane ja ga gledam, kao sto pogledam i prolaznike na ulici bez da im platim za to. A svakako ne bih da placam necije sranje i neobrazovanje...
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 21:19 02.08.2007

Re: !

Bravo Ervetor! Potpisujem sve.
Samo ne vredi Niksonu objašnjavati, izgleda da se napušio tamjana (Sonja javi se).

edit:
Nista od toga sto si naveo RTS ne radi.


Samo jedna ispravka, nisi baš potpuno u pravu Ervetor, RTS pravi emisije o manastirima.
ervetor ervetor 22:57 02.08.2007

Re: !

Samo jedna ispravka, nisi baš potpuno u pravu Ervetor, RTS pravi emisije o manastirima


Stvarno, pogresio sam, priznajem :)))
nikson nikson 23:28 02.08.2007

Re: !

e o tome vam ja pricam. jelena je tipican primer malogradjanke. ko je razumeo-razumeo. bilo da su oni na vlasti ili ovi, bilo da vlada ona ili ova vrsta misljenja ova zemlja nikada nece biti slobodna. ali jbg samo treba citati...
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 09:15 03.08.2007

Re: !

Maco, nisam ni mislila da ćeš napisati nešto pametnije i jače od uvrede.
To mora da je jako strašno kad ne možeš da se artikulišeš.


Dejan I. Dejan I. 18:36 01.08.2007

Evrovizija

Jelena, RTS zato jedini ima pravo da organizuje Evrovizijski festival jer je to festival državnih televizija - članica Evrovizijskog udruženja. Samo državne televizije evropskih zemalja mogu biti članice Evrovizije pa samim tim i organizovati festival. Druga priča je ko je na čelu naše državne televizije. Zbog toga svi treba da strepimo u kakvom ćemo se svetlu prikazati svetu iduće godine.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 18:41 01.08.2007

Re: Evrovizija

Hvala Dejane, iako sam dobila već odgovor :)
Biće super Evrovizija! Ja verujem da hoće.
jaksa scekic jaksa scekic 19:26 01.08.2007

Re: Evrovizija


Dodatak,ne moraju samo drzavne,ili javni servisi da budu clanice EBU,tako je ITN clanice EBU pored BBC iz Engleske ,samo je clanarina isuvise skupa.
Zato postoji alternativni sistem ENEX u kome su privatne TV plus CBS iz US za razmenu programa i vesti.Odavde je B92 clanica ENEX-a

JS
Nicola S. Nicola S. 01:25 02.08.2007

...

Moj favorit RTS-a je vokalna umetnica, Sofija, koja je parama od pretplate skoknula do Atine...
Da podno večnog Akropolja direktno poredi klasičnu lepotu Partenona (drugi plan) sa svojom "lepotom" (prvi plan), i totalno nemuzikalnim glasom peva besmislice "Idi, idi, vreme je... Idi, idi, tako je najbolje".

PGP RTS ostaje rasadnik debila, u svim sistemima.
Spiridon Spiridon 08:06 02.08.2007

Dno dna





nikson nikson 10:13 02.08.2007

!

jelana, nesto mi nije jasno, a evo ako mozes ti mi objasni zasto je to tako. svi mi od jutros kazu (ovde kod mene) da kupuju knjige, a niko ne cita. o cemu se tu radi?
mariopan mariopan 16:49 02.08.2007

Re: !

Jelena, tema je jako dobra,ali ne znam zasto IKAKVA pitanja postavljate o RTS u? Koga tamo nesto da pitate i ko da Vam odgovori? Oni postoje sebe radi. Njih zato niko od nas obicnog naroda nista ni ne pita. Zasto oni nesto rade,pa mozda rade zato da dobiju platu,uticaj RTS a na nas zivot je NIKAKAV bas kao sto je i program koji imamo.
Mene vise zanimaju negativne posledice takvih operacija koje niste naveli i naravno,volim sto ce bar neko imati mogucnost da cuje a da to bude uradjeno u nasoj zemlji.
Dok to cekamo bilo bi dobro pokrenuti neku akciju da se titluju domaci filmovi i sve vesti koje se emituju na recimo B92

pozz




mariopan mariopan 16:49 02.08.2007

Re: !

Jelena, tema je jako dobra,ali ne znam zasto IKAKVA pitanja postavljate o RTS u? Koga tamo nesto da pitate i ko da Vam odgovori? Oni postoje sebe radi. Njih zato niko od nas obicnog naroda nista ni ne pita. Zasto oni nesto rade,pa mozda rade zato da dobiju platu,uticaj RTS a na nas zivot je NIKAKAV bas kao sto je i program koji imamo.
Mene vise zanimaju negativne posledice takvih operacija koje niste naveli i naravno,volim sto ce bar neko imati mogucnost da cuje a da to bude uradjeno u nasoj zemlji.
Dok to cekamo bilo bi dobro pokrenuti neku akciju da se titluju domaci filmovi i sve vesti koje se emituju na recimo B92

pozz




Jelena Krajšić Jelena Krajšić 17:21 02.08.2007

Re: !

Mariopan, ja ne znam da vam kažem ništa više o takvim operacijama ali, kao što sam gore napisala, u dnevniku je emitovana izjava neke lekarke koja je rekla - Negativne strane takve operacije su to što je to ipak operacija i, znate, to se vidi - 99,99 % sam sigurna da je rekla bukvalno tako.

Naravno bilo bi dobro da se sve titluje, ja potpuno podržavam! Nadam se da će neko pročitati ovo i poslušati nas.
Atomski mrav Atomski mrav 18:15 02.08.2007

Re: !

Mislim da je pokrenuta i akcija u vezi sa titlovanjem domaćih filmova/serija i domaćeg TV programa, kako bi gluvoneme osobe mogle da prate te programe...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana