Film| Kultura| Umetnost| Zabava

Hvala što pušite*

Srđan Mitrović RSS / 23.11.2008. u 20:15

5857d.jpgPre jedno šest meseci smo na ovom blogu raspravljali o pušenju i filmu. Ovih dana došlo se do novih dokaza o povezanosti filma i duvanske industrije.

Britanski Tobacco Control otkrio je dokumente koji dokazuju da je American Tobacco plaćao u proseku 3 miliona dolara godišnje filmskim zvezdama da bi reklamirali cigarete u svojim filmovima u vreme Zlatnog Holivuda.

Na platnom spisku se nalazi preko 200 glumaca uključujući i one najveće (Bob Hope, Henry Fonda, Gloria Swanson, Edward Robinson). Neki glumci su primali honorar i preko 150.000 dolara godišnje (Gary Cooper, Barbara Stanwyck, Spencer Tracy, Joan Crawford i Clark Gable).

Prvi glumac koji je reklamirao cigarete je Al Jolson koji je glumio u prvom zvučnom filmu Jazz singer. On je govorio da "filmovi u kojima se govori zahtevaju čist glas, da su cigarete lekovite jer čiste grlo i da mu proizvodi Luckey Strikes pomažu da mu glas bude čist poput zvona". Čuveni reditelj King Vidor je o cigaretama govorio kao "o leku protiv iritacije grla od koga pate mnogi reditelji, pa mu je uživanje sa cigaretom jer opuštaju i živce".

Više nije tajna da cigarete u filmovima nisu tu bile samo zbog scenarija već i zato što su deo velike organizovane kampanje. Duvanski stručnjaci su se veoma trudili da pokažu kako je pušenje životni stil i da je to muškarcima predstavlja simbol muževnosti dok je ženama simbol slobode.

Četrdesetih godina duvanska industrija je sponzorisala popularne radio emisije gde su velike zvezde slobodno mogle da pričaju koliko uživaju u pušenju. Mislim u duvanu.

Pedesetih godina, velike kompanije su se malo preusmerile na televiziju koja je bila u ekspanziji.

Ugovori sa duvankom industrijom postoji i danas. Tako je Sylvestar Stallone na vrhuncu karijere uzeo pola miliona dolara da bi u ne manje od 5 svojih filmova koristio proizvode Browna & Williamsona.

Časopis Premiere je insirisan pušenjem u novoj hit seriji Mad man, kao posvetu poroku pušenja napravio listu od 10 filmova uz koje je pravi užitak zapaliti cigaretu.110720081054046192.jpg

10. Coffee and Cigarettes
Ovaj film pokazuje kako je za druženje po kafićima ključna kombinacija kafe i cigareta. Cigarete su zabranjene, sada je red na kafu. Do tada pogledajte kako to rade Roberto Benigni, Iggy Pop, Tom Waits, Alfred Molina, Cate Blanchett i Bill Murray.

09. 200 Cigarettes
Grupa ljudi (Christina Ricci, Ben Affleck, Janeane Garofalo, Dave Chappelle) se sprema za doček Nove godine i pri tom verovatno popuši 200 cigareta.

111020081616109219.jpg08. Wild at Heart
Nicolas Cage i Laura Dern su običan par. Puše, vode ljudav i opet puše. cage čak u filmu kaže kako je propušio sa 4 godine.

07. The Royal Tenenbaums
Gwyneth Paltrow je zanemarene kćerke koja svoje skriveno zadovoljstvo nalazi u pušenju. Radi to u kadi i na krovu, a još iz djetinjstva pazi da to sakrije od drugih.  

06. The Departed
Leonardo DiCaprio su u ovom filmu ne odvaja od cigarete.Nije ni čudo kad je neko policijski doušnik u mafijaškom gnezdu.

05. Pulp Fiction
Umu Thurman je opake mafijaševa žena koja troši cigarete, muškarce, a bogami i heroin. I na posteru filma Uma se ne odvaja od cigarete.

1110200816202.jpg04. Casablanca
Pušenje nikad nije bilo romantičnije nego onda kada je Bogey pušio u baru uz pratnju pijanista i čekao da vidi koga će Ingrid izabrati.

03. Kalifornia
Brad Pitt u ovom filmu svojoj devojci Juliette Lewis zabranjuje da puši, što ona nešto i ne poštuje. A njega nije lepo ljutiti jer je Brad serijski ubica.

*02. Thank You For Smoking
Film je o spin majstoru koji je plaćen da vas ubedi kako je pušenej dobro i njegovim moralnim dilemama. Od tolike priče o cigaretama, dođe vam da i sami zapalite jednu.

01.Reality Bites
Winona Ryder i Ethan Hawke  u filmu stalno puše jer se teško suočavaju sa životnim izazovima kao što su naći partnera ili posao.



Komentari (231)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:37 23.11.2008

A, vi

jel pusite ?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:38 23.11.2008

Re: A, vi

ne.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:41 23.11.2008

Re: A, vi

Odlicno, a bavite se filmom !
Secam se one scene (pusio sam tada) kada Martin Shin pusi malboro u Apokalipsi. Lezi na krevetu, gleda u ventilator i pusi. Tako nesto.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:43 23.11.2008

Re: A, vi

Ninoslav Randjelovic
Odlicno, a bavite se filmom !

sve lepše izgleda na filmu. Marlenu Ditrih i ne mogu da zamislim bez cigarete.

Re: A, vi

ja ne pusim, ali ima trenutaka kad situacija to zahteva
gorran2 gorran2 20:58 23.11.2008

Re: A, vi

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
ja ne pusim, ali ima trenutaka kad situacija to zahteva
To je razuman pristup - ne pušim, osim kad me nateraju )
nelupajbre nelupajbre 20:59 23.11.2008

Re: A, vi

Srđan Mitrović
Ninoslav Randjelovic
Odlicno, a bavite se filmom !

sve lepše izgleda na filmu. Marlenu Ditrih i ne mogu da zamislim bez cigarete.


Hm, da se ne lažemo, ko je mogao da daje tolike Budzete za snimanje filmova, sem narko-kompanija poput poput A. Tabaccoa.

Nisu krivi ni ruvovodioci Tabacoa, već producenti, režiseri, to jest autori i scenaristi svekolikih filmova.

Ko je mogao da odoli u to vreme , da vidi kako puši Gari Cuper, ili Clark Gable, a da pola sveta to isto ne radi.

Nije ni čudo što 70 % planete puši.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:03 23.11.2008

Re: A, vi

Nije ni čudo što 70 % planete puši.

Mozda bi bio zanimljiv film o glumcu koji odbija da pusi na filmu i tako mu propadaju moguce uloge, honorari i slava, ali mu recimo polazi za rukom da bude srecan u ljubavi, sportu ili kocki....?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:06 23.11.2008

Re: A, vi

Mozda bi bio zanimljiv film o glumcu koji odbija da pusi na filmu i tako mu propadaju moguce uloge, honorari i slava, ali mu recimo polazi za rukom da bude srecan u ljubavi, sportu ili kocki....?

pa, skoro da su cigarete proterane iz holivudskogfilma. bar onog visokobudžetnog. u filmu Seks i grad možete videti muški polni organ u krupnom planu, ali cigaretu NE.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:12 23.11.2008

Re: A, vi

pa, skoro da su cigarete proterane iz holivudskogfilma. bar onog visokobudžetnog. u filmu Seks i grad možete videti muški polni organ u krupnom planu, ali cigaretu NE.

To je tacno. Mozda bi onda bolje bilo film o glumcu koji odbija da promovise necije politicke koncepte i poruke (toga je kod nas bilo prilicno, a i dalje ima toga) i onda biva vec sta biva.... Ali, to nema veze sa pusenjem, mada vecina glumaca (barem kod nas) uglavnom pusi.
ivana23 ivana23 21:26 23.11.2008

***


Portrait of Gregory Peck, Serious, Smoking a Cigarette
aquariusoptimist aquariusoptimist 22:32 23.11.2008

Re: A, vi

u filmu Seks i grad možete videti muški polni organ u krupnom planu, ali cigaretu NE.


....pa...
maestralni organ nije stetan po zdravlje , a pusenje jeste.

Sorry, but I could not resist.
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:44 24.11.2008

Re: A, vi

Ana with a family....
ja ne pusim, ali ima trenutaka kad situacija to zahteva


HM. Ovo nije bas ispravno.

Jer ovo "ima trenutaka kad situacija to zahteva" moze da se tumaci razlicito - ne samo potezanjem za cigaretom, vec i potezanje za alkoholom, drogom... A ima ljudi koji ponekad imaju potrebu, kada misle da to situacija zahteva, i da nekoga izudaraju batinama.... i posle toga se osecaju smireno!

Re: A, vi

vladimire, previse bukvalno ste to shvatili
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:38 23.11.2008

:)

cage čak u filmu kaže kako jepropušio sa 4 godine.


:) ludi beri giford



Krugolina Borup Krugolina Borup 20:39 23.11.2008

Volem kad se stvari sinhronizuju

Prethodni blog - Turska kafa s ratlukom.
Ovaj - Cigare.
Savršeno!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:40 23.11.2008

Re: Volem kad se stvari sinhronizuju

što bi rekla moja komšinica "Je*** kafu bez cigarete"
tyson tyson 20:48 23.11.2008

Re: Volem kad se stvari sinhronizuju

Krugolina Borup
Prethodni blog - Turska kafa s ratlukom. Ovaj - Cigare.

Ovaj više nekako dođe o cigaretama. Mislim da cigare ipak zavređuju poseban blog a ne da se prošvercuju uz ovaj; to je drugačija vrsta zadovoljstva i statusnog simbola.



dzouzi dzouzi 21:02 23.11.2008

Wild at Heart :)



Nicolas Cage i Laura Dern su običan par. Puše, vode ljudav i opet puše. cage čak u filmu kaže kako je propušio sa 4 godine.


Srdjane :)))

Hvala ti za ovaj text i podsecanje na neke filmove,
narocito za "Divlje u srcu"... moram da ga odgledam
po ko zna koji put... a tek zavrsna scena... fenomenalno... :)))

Cage je car, obozavam ga...

Pozdrav i preporuka

Dz.





nelupajbre nelupajbre 21:03 23.11.2008

Re: Volem kad se stvari sinhronizuju

Krugolina Borup
Prethodni blog - Turska kafa s ratlukom.
Ovaj - Cigare.
Savršeno!


Ih kad bi prošao neki post bez tvojih Oda Nikotinu i cigarama.

Odmah bi sneg počeo da pada.

Beše li ti ona što traži pravdu za decu u porodilištioma ? Hm, kakvo vrhunsako licemerje i bezkarakternost. Respekt u to ime.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:04 23.11.2008

Re: Wild at Heart :)

Hvala ti za ovaj text i podsecanje na neke filmove,

e pa dzouzi, samo za tebe:

dzouzi dzouzi 21:12 23.11.2008

Re: Wild at Heart :)

e pa dzouzi, samo za tebe:


Hvala ti od
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:16 23.11.2008

Re: Volem kad se stvari sinhronizuju

Hm, kakvo vrhunsako licemerje i bezkarakternost.

nema potrebe da se vređamo ovde na postu.
nelupajbre nelupajbre 21:21 23.11.2008

Re: Volem kad se stvari sinhronizuju

Srđan Mitrović
Hm, kakvo vrhunsako licemerje i bezkarakternost.

nema potrebe da se vređamo ovde na postu.


Plašim se poštovani Mitroviću, da ovo nije vredjanje, već esencija, to jest konstatacija i to tačna .

U rangu one, da Batić ima kriv Nos, a Čanak je debeo, to nisu uvrede, već konstatacije i to tačne.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:30 23.11.2008

Re: Volem kad se stvari sinhronizuju

Plašim se poštovani Mitroviću, da ovo nije vredjanje, već esencija, to jest konstatacija i to tačna .

sve je to ok, ja samo ne bih voleo da jednu opuštenu atmosferu pretvorim u raspravu i svađanje. a nije ni tema, zar ne.
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:32 23.11.2008

Re: Volem kad se stvari sinhronizuju

Beše li ti ona što traži pravdu za decu u porodilištioma ? Hm, kakvo vrhunsako licemerje i bezkarakternost.


Ja mislim da sve žene koje puše treba nasilno sterilisati.
Šta ima one tu da mi rađaju decu, bre!
Majke pušači, čim rode, odmah da im se oduzmu deca, a majke da se streljaju.
Da im ne padne na pamet ponovo da puše u trudnoći!

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:35 23.11.2008

Re: Volem kad se stvari sinhronizuju

Da im ne padne na pamet ponovo da puše u trudnoći!

A, da piju, jel smeju ?
Dok su trudne i dok doje ?
Ili bi valjalo da ne rade ni jedno ni drugo ?
Naravno, rec je o porodiljama na filmu. Ne ovako, van filma.
ssvetlana92 ssvetlana92 22:09 23.11.2008

Re: Volem kad se stvari sinhronizuju

Krugolina Borup
Beše li ti ona što traži pravdu za decu u porodilištioma ? Hm, kakvo vrhunsako licemerje i bezkarakternost.


Ja mislim da sve žene koje puše treba nasilno sterilisati.
Šta ima one tu da mi rađaju decu, bre!
Majke pušači, čim rode, odmah da im se oduzmu deca, a majke da se streljaju.
Da im ne padne na pamet ponovo da puše u trudnoći!


Jeste! Duvanski dim posebno ugrožava hodnike, zavese i ostale prostorije.
Pravda za zavese!

omega68 omega68 23:22 23.11.2008

Re: Volem kad se stvari sinhronizuju

U rangu one, da Batić ima kriv Nos,

Kakav nos, takav ponos
man ray loves me man ray loves me 20:42 23.11.2008

jos par

kad si vec pomenuo coffee and cigarettes, tu idu i blue in the face i smoke.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:45 23.11.2008

pa to je ono

'u nasim filmovima svi puse u krupnom planu'!
ps. pozdrav sa severa EU ovde se pusi samo na ulici u u kuci, ukoliko ne smeta ukucanima
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:46 23.11.2008

Re: pa to je ono

ovde se pusi samo na ulici

pazite na kolena
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:47 23.11.2008

Re: pa to je ono

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:59 23.11.2008

Re: pa to je ono

ps. pozdrav sa severa EU

jel i kod vas hladno kao i kod nas?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:17 23.11.2008

Re: pa to je ono

jeste, a ja kupila novu haljinu na cvetice za ovde, da budem lepa...kad ono 1 celcijusa nivesa..isto kao i u BG koliko vidim na Dashboard-u.
pored mene baja sa novim Pro, izgleda kao Toshiba od pre dve godine, stiska se ceo pad (nema dugme) ali je screen toliko brajt - neverovano! ipak, nece me apple videti da kesiram za tako no-fancy-thing.
ps. sorry ostali na ovoj zloupotrebi bloga u privatne svrhe, ali danas nas je snimala riba sa nacionalne madjarske televizije za emisiju o kulturi
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:24 23.11.2008

Re: pa to je ono

danas nas je snimala riba sa nacionalne madjarske televizije za emisiju o kulturi

jesi li joj rekla ono što smo se dogovorili oko junopotkivano... gulaš...paprikaš?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:42 23.11.2008

Re: pa to je ono

ma pitala samo sefa a nas slikala, tako da nisam mogla da pokazem svoja madjarska umeca
ne.nevena ne.nevena 13:04 24.11.2008

Re: pa to je ono

Srđan Mitrović
danas nas je snimala riba sa nacionalne madjarske televizije za emisiju o kulturi

jesi li joj rekla ono što smo se dogovorili oko junopotkivano... gulaš...paprikaš?


znam i ja madzarski: junopotkedvešnezoing, juregeltkedvešnezoing, i puno puta na faksu sam folirala ljude kako znam par reci dok nije dosla drugarica iz kikinde i provalila me. ja sam, inace, iz (sto-bi-rekli) unutrasnjosti, gde je madjarski ipak vrlo nečujan.



oprostite za off, nisam odolela kad sam videla poznate reči...


o pušenju na filmu, slažem se sa Vama: nikad u stvarnom životu ne izgleda tako lepo kao na filmu, i kao kod grette garbo, recimo...
nelupajbre nelupajbre 20:48 23.11.2008

Čisti kriminal na delu.

Britanski Tobacco Control otkrio je dokumente koji dokazuju da je American Tobacco plaćao u proseku 3 miliona dolara godišnje filmskim zvezdama da bi reklamirali cigarete u svojim filmovima u vreme Zlatnog Holivuda.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čisti organizovani kriminal.

Čemu hapšenja i ubistvo Eskobara i svakog narko diilera na ovom svetu ?

Znam čemu, oni su konkurencija organizovanim kartelimima kakve su ove firme iz A. Tabacco-a i sličnih.

Eto i ova priča je dokaz da 70 % pušača puši što misli da će dostići i oni Clark Gabla u nekoj bedastoći kakva je pušenja.


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:58 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Čisti organizovani kriminal.

dve najveće mafije: farmaceutska i duvanska industrija. a obe nas truju žešće.
aguero aguero 21:06 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Britanski Tobacco Control otkrio je dokumente koji dokazuju da je American Tobacco plaćao u proseku 3 miliona dolara godišnje filmskim zvezdama da bi reklamirali cigarete u svojim filmovima u vreme Zlatnog Holivuda.


....a filmski producenti i reditelji su to tolerisali!?Nije nego!Duvanska industrija uvek je imala jak marketing.Danas je taj prostor maksimalno suzen,ali nalaze nove nacine da stignu do novih i starih potrosaca.Ako je duvan toliko stetan,treba zatvoriti fabrike cigareta,i kraj!
Voleo sam,recimo,u mladosti (davnoj) Dzejmsa Dina.I on je mnogo pusio na filmu.Paklica cigareta u zavrnutom (kratkom) rukavu majice....Pa sam propusio tek u 35-oj,a ne u 16-toj kada sam gledao te filmove.
Verovatno da proizvodjaci viskija placaju jos vise!A alkohol je stetan po zdravlje skoro kao duvan,ako ne i vise....Jos nikada nisam cuo da je neko popusio paklo cigareta pa nekoga prebio ili ubio....Da li to znaci da glavne zvezde u filmu u udarnim scenama treba da piju jogurt ili sok od nara?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:08 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Da li to znaci da glavne zvezde u filmu u udarnim scenama treba da piju jogurt ili sok od nara?

kao što rekoh, ne mogu da zamislim marlene dietrich bez cigarete.
ssvetlana92 ssvetlana92 21:11 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

dve najveće mafije: farmaceutska i duvanska industrija. a obe nas truju žešće


A šta da radimo sa alkoholom? Ili mislite da je on bezazlen?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:13 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

A šta da radimo sa alkoholom? Ili mislite da je on bezazlen?

verovatno je najveće zlo pored droge.
ssvetlana92 ssvetlana92 21:16 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

verovatno je najveće zlo pored droge.


Kako uporedjujete te dve stvari?
mirelarado mirelarado 21:16 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

dve najveće mafije: farmaceutska i duvanska industrija. a obe nas truju žešće.


Dok su naftna, metalna industrija i, revcimo, proizvodnja oružja blagotvorne po naše zdravlje.
Građani Pančeva i Bora mogu da odahnu, oni zapravo udišu čist vazduh!

Šalu na stranu, ovo da je, između ostalih, i duvanska industrija finansirala Holivud tokom prošlog veka, liči na otkrivanje tople vode. Kako stoji stvar sa Koka kolom, automobilskom industrijom, brzom hranom?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:21 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Kako stoji stvar sa Koka kolom, automobilskom industrijom, brzom hranom?

to verovatno otkrivamo za 10 godina
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:22 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Kako uporedjujete te dve stvari?

po štetnosti.
nelupajbre nelupajbre 21:25 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Srđan Mitrović
A šta da radimo sa alkoholom? Ili mislite da je on bezazlen?

verovatno je najveće zlo pored droge.


Hm, ne bi se složio Srdjane, Droga i alkohol nikome ne smetaju sem njihovim konzumetima.

Dakle, mešati cigarete i nikotin sa Alkoholom i drogom je koješta, jer Dim šeta svuda po Sobi, hodniku, kancelariji, i svuda .
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:27 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Droga i alkohol nikome ne smetaju sem njihovim konzumetima.

pa sad. meni se čini da malo smeta i ljudima oko onih koji ih koriste. porodica pre svega. nemoj da me shvatiš pogrešno, ja ne propagiram pušenje.
nelupajbre nelupajbre 21:36 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Srđan Mitrović
Kako uporedjujete te dve stvari?

po štetnosti.


Na ovo pitanje samo ja u srbiji znam, to jest umem da dam odgovor:

Auto ima svrhu da se prevezete iz tačke A u taču B za što kraće vreme. Peške je to naporno, pogotovu na relaciji 300-500 km. Inače, koliko mi je poznato, niko ne sedi u sobi ili kafiću sa Autom.

Kada pijete Coca Colu i to 10 litara za jedan dan, to nikome ne smeta sem onom ko pije.

Dakle, čemu služe cigare i pušenje? Ničemu, sem što njen konzument uvuče u ppluća odredjenu količinu Dima, istu izmulja u sebi dve-tri sekunde, i izbaci je napolje, to jest u sobi, kancelariji, kafiću, i t. d.

Ključna razlika sa pušenjem je ta, što isto smeta svima u okolišu, a to nije slučaj ni sa jednim drugim porocima.
ivana23 ivana23 21:40 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

nelupajbre

Srđan Mitrović
Kako uporedjujete te dve stvari? po štetnosti.Na ovo pitanje samo ja u srbiji znam, to jest umem da dam odgovor:Auto ima svrhu da se prevezete iz tačke A u taču B za što kraće vreme. Peške je to naporno, pogotovu na relaciji 300-500 km. Inače, koliko mi je poznato, niko ne sedi u sobi ili kafiću sa Autom. Kada pijete Coca Colu i to 10 litara za jedan dan, to nikome ne smeta sem onom ko pije.Dakle, čemu služe cigare i pušenje? Ničemu, sem što njen konzument uvuče u ppluća odredjenu količinu Dima, istu izmulja u sebi dve-tri sekunde, i izbaci je napolje, to jest u sobi, kancelariji, kafiću, i t. d.Ključna razlika sa pušenjem je ta, što isto smeta svima u okolišu, a to nije slučaj ni sa jednim drugim porocima.


Alkoholicari umeju i te kako da izazovu tucu, da maltretiraju okolinu, pa i clanove porodice.
Da ne nebrajam dalje...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:42 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Ključna razlika sa pušenjem je ta, što isto smeta svima u okolišu, a to nije slučaj ni sa jednim drugim porocima.

a šta je sa porodicamaa narkomana i aklkoholičara? da ne spominjem komšiluk
cassiopeia cassiopeia 21:42 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

nelupajbre
Na ovo pitanje samo ja u srbiji znam, to jest umem da dam odgovor:


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:44 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

a šta je sa porodicamaa narkomana i aklkoholičara? da ne spominjem komšiluk

pa njihov porok ne utice na kvalitet vazduha u zatvorenom prostoru. doduse, kad se prodje pored alkosa, ne preporucuje se disanje
mirelarado mirelarado 21:59 23.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Auto ima svrhu da se prevezete iz tačke A u taču B za što kraće vreme. Peške je to naporno,


Šta li auto izbauje iz sebe? Prevesti se možete i vozom, brodom. Za relacije do sat vremena po bilo kom gradu toplo preporučujem pešačenje, zdravo je. Koka kolu piju prvenstveno deca i to od najmanjih nogu, zato sve ranije dobijaju dijabetes, a to je pogubna bolest. Od automobilskih izduvnih gasova dobijaju astmu. Dakle, deca postaju invalidi.
P. S. A zašto stalno menjate nick kad Vam je stil prepoznatljiv?
jesen92 jesen92 22:56 23.11.2008

Za propagataore zdravog zivota



ŠTA ĆEŠ PRE

Kažu da svaki dan trebamo pojesti jednu jabuku, a i jednu bananu radi kalijuma. Takođe i pomorandžu zbog vitamina C ! I obavezno popiti jednu šolju zelenog čaja ( bez šećera za prevenciju dijabetesa ) za smanjenje masnoće u krvi!



Svakog dana moramo popiti dve litre vode ( i posle je ispišati, što udvostručuje vreme koje smo da sad provodili u WC-u )



Svakog dana treba uzeti barem jedan bioaktiv ili jedan jogurt da biste imali sve dobre bakterije, za koje niko ne zna šta su tačno, ali ako se ne opskrbiš sa barem milion tih bakterija, videćeš!



Svakog dana jedan aspirin, za prevenciju infarkta, i jedna čaša crnog vina, takođe protiv infarkta. I jednu čašu belog, za nervni sistem! I jednu čašu piva, ne mogu da se setim za šta! Ako ih popiješ odjednom, međutim, možeš dobiti moždani udar, ali ne sekiraj se, nećeš ni primetiti.



Svakog dana treba jesti zrnaste stvari. Mnogo, mnogo, gomilu zrnastih stvari. Potrebno je 4 do 6 dnevnih obroka, laganih, s tim da ne smeš zaboraviti žvakati svaki zalogaj najmanje 36 puta. Tako da ti samo za jelo treba 5 sati!



E da, iza svakog jela trebalo bi oprati zube, tako da zube treba oprati i posle jabuke, bioaktiva, banana, posle zrnastih stvari. I tako sve dok imaš zube u ustima, s tim da ne zaboraviš zubni konac, masažu desni i ispiranje vodicom za usta. Bilo bi dobro srediti kupatilo, možda staviti unutra CD pleyer ili TV, jer s obzirom na vodu, zrnaste stvari i zube, provešćeš puno puno vremena unutra.



Treba spavati 8 i raditi preko 8 sati, plus 5 za jelo, to je 21. Ostaje ti 3 sata, ako nije gužva u saobraćaju. Prema statistikama, TV se gleda prosečno 3 sata dnevno. Sada to više ne možeš, jer svakog dana treba hodati najmanje pola sata ( savet: Nakon 15 min kreni nazad jel u protivnom pola sata postaje ceo sat. ) Treba negovati prijateljstva, jer su poput biljaka, treba ih održavati svakodnevno



Između ostalog, moraš ostati informisan, i čitati barem dve dnevne novine i nekoliko nedeljnih, da bi imao kritički stav.

Seks treba svakog dana, ali bez upadanja u rutinu: treba biti inovativan, kreativan i iznova osvajati. Za sve ovo treba vremena. Da ne govorimo o tantričkom seksu.



Treba imati vremena i za dodir sa porodicom, pranje poda, suđa, veša, da ne govorimo o tome šta sve treba ako imaš decu ili kućnog ljubimca.



Računica kaže da je za sve to potrebno minimalno 29 sati. Jedina mogućnost koja se nameće je raditi nekoliko stvari istovremeno!

NPR: Tuširaj se hladnom vodom i drži usta otvorena, tako ćeš popiti dve litre vode. Dok izlaziš iz kupatila s četkicom za zube u ustima, istovremeno se seksaj s partnerom koji istovremeno gleda TV i čita novine dok ti pereš pod.

Ostala ti je jedna ruka slobodna. Nazovi prijatelja i rodbinu. Popij vino nakon razgovora ( trebaće ti )



Uuuuu

No, ako ti je ostalo dva slobodna minuta, pošalji ovu poruku svojim prijateljima ( koje treba paziti kao biljke ) dok jedeš kašičicu meda, koja je vrlo korisna.



Sada pozdravi, jer između jabuke, jogurta, piva, prve litre vode i trećeg obroka s dnevnom dozom zrnastih stvari, ne znaš više šta treba, ali do WC-a verovatno treba.

Uštedećeš par minuta istovremeno perući zube!


......mali trol al mislim da ne smeta...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:01 23.11.2008

Re: Za propagataore zdravog zivota

......mali trol al mislim da ne smeta...

naravno da ne smeta
DejanOz DejanOz 01:18 24.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Srđan Mitrović
dve najveće mafije: farmaceutska i duvanska industrija. a obe nas truju žešće.

Mislim da je ovo vrlo nefer prema farmaceutskoj industriji, zahvaljujuci kojoj su milioni u zivotu.

PS. Disclaimer - nemam veze sa farmacijom.
nsarski nsarski 03:43 24.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Na ovo pitanje samo ja u srbiji znam, to jest umem da dam odgovor:

Ma, meni sve sve cini da si ti u nekom rodu sa M. Mladjenovicem, anti-pusackim fasistom, samo sto manje koristis velika slova. I on je tvrdio da poneke stvari jedini u Srbiji zna.
Cupakabra ima savrseno culo za Milutina, cudi me de se nije oglasio....
jack_bauer jack_bauer 04:01 24.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Ma, meni sve sve cini da si ti u nekom rodu sa M. Mladjenovicem

ma to je bre milutin, nema greske. nego mu se vreme polu-raspada smanjuje sa svakim novim pojavljivanjem na blogu, banuju ga dok si reko keks
Goran Vučković Goran Vučković 09:09 24.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

Cupakabra ima savrseno culo za Milutina, cudi me de se nije oglasio....

Razumeo sam da ga je mirelarado prepoznao/la, pa nisam hteo da dodajem :)
Unfuckable Unfuckable 09:14 24.11.2008

Re: Čisti kriminal na delu.

...tikaotakav...pa nisi hteo da dodaješ ?
maidibegaj
yanjing yanjing 20:48 23.11.2008

...


ssvetlana92 ssvetlana92 20:53 23.11.2008

Mene su navukli

I to direktno. Neka glumica, ne sećam se koja..super je izgledala sa cigaretom u ustima i nekim velikim upaljačem. Vukla sam prve dimove na prozoru i svejedno sam povraćala. Stalno mi je bila u glavi ta žena i kako dobro izgleda. Normalno da sam se gledala u ogledalu...ubedjena da sam ista ona.
Šta misliš da li bih mogla da ih tužim što još uvek to radim. Jedino što više ne povraćam!?

Ovo je šala, mala.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:57 23.11.2008

Re: Mene su navukli

Šta misliš da li bih mogla da ih tužim što još uvek to radim.

treba ih tužiti i odrati ih od para.
ssvetlana92 ssvetlana92 21:05 23.11.2008

Re: Mene su navukli

treba ih tužiti i odrati ih od para.


Pa to! :)
nelupajbre nelupajbre 21:06 23.11.2008

Re: Mene su navukli

ssvetlana92
I to direktno. Neka glumica, ne sećam se koja..super je izgledala sa cigaretom u ustima i nekim velikim upaljačem. Vukla sam prve dimove na prozoru i svejedno sam povraćala. Stalno mi je bila u glavi ta žena i kako dobro izgleda. Normalno da sam se gledala u ogledalu...ubedjena da sam ista ona.
Šta misliš da li bih mogla da ih tužim što još uvek to radim. Jedino što više ne povraćam!?


To je to madam, takvih slučajeva u svetu ima bar 100 miliona. I to je veći uspeh filma, no u onoj temi kojoj se stvarno bavio. U prevodu, periferija u Filmu je pobedila suštinu scenarija.
aguero aguero 21:09 23.11.2008

Re: Mene su navukli

Šta misliš da li bih mogla da ih tužim što još uvek to radim

Eh,da je ta bajna glumica u ustima drzala drsku metle,posle tuzbe bila bi multimilijarder!
ssvetlana92 ssvetlana92 21:12 23.11.2008

Re: Mene su navukli

Eh,da je ta bajna glumica u ustima drzala drsku metle,posle tuzbe bila bi multimilijarder!


Nisam skontala..ko treba da se obogati? Ona ili ja? :)
aguero aguero 21:18 23.11.2008

Re: Mene su navukli

Nisam skontala..ko treba da se obogati? Ona ili ja? :)
*novo

Pa,ona koja se povela za tom predivnom scenom!
ssvetlana92 ssvetlana92 21:21 23.11.2008

Re: Mene su navukli

Pa,ona koja se povela za tom predivnom scenom!


To sam znači, ja. Slažem se.
Sreća moja pa se ne palim na akcione filmove, inače bi krenuli rafali po ulicama! :)
ivana23 ivana23 21:45 23.11.2008

***


Portrait of Actress Katharine Hepburn with Cigarette in Hand
nelupajbre nelupajbre 21:48 23.11.2008

Re: Mene su navukli

Srđan Mitrović
Šta misliš da li bih mogla da ih tužim što još uvek to radim.

treba ih tužiti i odrati ih od para.


Eeee, american tobacco se dosetio, platio je kaznu veliku jednom pušaču zbog raka grla, pa sad videli ste:

na svakoj paklici krupnim slovima piše da Pušenje Ubija, i da pušač puši na svoj rizik, i sud im sada ništa ne može.

To je isto kao kad bi neko popio MIŠOMOR, a tuži fabriku što se otrovao. Pa piše na pakovanju da je mišomor otrovan.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:51 23.11.2008

Re: Mene su navukli

na svakoj paklici krupnim slovima piše da Pušenje Ubija, i da pušač puši na svoj rizik, i sud im sada ništa ne može.

ja najbolje obožavam paklice na kojima su slike pluća i srce višegodišnjeg pušača.
slika uvek vredi hiljadu reči.
ne.nevena ne.nevena 13:15 24.11.2008

Re: Mene su navukli

Srđan Mitrović

ja najbolje obožavam paklice na kojima su slike pluća i srce višegodišnjeg pušača.
slika uvek vredi hiljadu reči.


znam ljude koji uvek kupuju paklice na kojima pise da duvanski dim steti ljudima u njihovoj okolini. da ne bi oni sami stradali, zrtvovace prijatelje...
nsarski nsarski 21:15 23.11.2008

Super tema!

Više nije tajna da cigarete u filmovima nisu tu bile samo zbog scenarija već i zato što su deo velike organizovane kampanje


Kljucni covek u propagandi pusenja (propaganda=propagiranje istine, nekad znacilo) je Edward Bernays, rodonacelnik spina. Njegove metode se i danas koriste punom parom u manje vise svemu sto gledamo, citamo i slusamo. On je prvi poceo da koristi tehnike psihoanalize (bio je inace - i time se prekomerno hvalio - rodjak S. Frojda) da propagira pusenje medju zenama, promenu javnog mnjenja u usa prema Prvom Svetskom Ratu, konzumiranje slanine i jaja za dorucak, i slicno. Tragovi njegove "delatnosti" i danas su prisutni.
Ima, medjutim, mnogo drugih filmskih tema koje se ne pominju sada (kao sto se nekada nije pominjalo pusenje na filmu). Veliki deo Holivudske produkcije su filmovi koji glamurizuju nasilje, vojsku (americku vojsku), CIA, pandure, tajne operacije u drugim zemljama, i slicno. Heroji (kao "Top gun" lete, besomucno voze automobile, ubijaju nevin svet, ukratko, divljaju po planeti bez ikakve kazne za takvo ponasanje. A opet su heroji, svi im se dive i obozavaju ih do imbecilnosti. Sto rece jedan moj drugar reditelj - j**es ti narod koji se bratimi s milicijom!
Filmovi koji "propagiraju" tu vrstu nasilja su podrzani od strane Pentagona, CIA-e, i drugih relevantnih ustanova. Naravno, po zakonu koji je na snazi to nije dozvoljeno. Ali, Pentagon, na primer, moze da rediteljima i ekipi "pozajmi" helikoptere, oruzje, potrebnu tehniku i da im za to ne naplati (razume se, tada mogu i da zahtevaju da se neki lik ili akcija prikazu u povoljnom svetlu). A cik snim ratni film bez tehnike. I ta se radosna saradnja ostvaruje vec decenijama. To je tema o kojoj ljudi iz Holivuda retko pricaju, ali je itekako vazna i prisutna.
Jedan od razloga zasto poslednji film brace Cohen Burn after reading nije tako dobro primljen u usa je sto su ti CIA agenti prikazani kao totalne budale, seprtlje i sujetni idioti. To ovde ne prolazi.

PS. McCain je ovde slavljen kao heroj, pilot u Vijetnamu. On je u Vijetnamu vozio bombarder, i najvise je ucestvovao u Tet ofanzivi kada su pausalno bombardovana i unistavana vijetnamska sela. Srusen je nad Hanojem kad je bombardovao taj grad na isti nacin. Bombardovanje civila, u to vreme, je bio ratni zlocin prema zenevskoj konvenciji koju su Ameri potpisali. Ipak, on se ovde iskljucivo tretira kao heroj, iako je prema svim normalnim definicijama ratni zlocinac. Ali, o takvim stvarima se ovde ne govori. Niti sme da se kaze da se ne govori.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:20 23.11.2008

Re: Super tema!

pozdrav nsarski!
moja je teza da je holivud propao onog trenutka kad je pentagon stavio šapu na film. i sve nekako kreće baš od filam Top gun, više-manje.
nema više liberalnog holivuda, ostala je samo propaganda.
nsarski nsarski 21:23 23.11.2008

Re: Super tema!

nema više liberalnog holivuda, ostala je samo propaganda.

Ni ja nemam vise preporuka za tebe - jednu sam vec iskoristio:(((
A za Cohene, da li se prikazivao u Bg.?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:25 23.11.2008

Re: Super tema!

A za Cohene, da li se prikazivao u Bg.?

nije, al ga ja odgledao.
i veoma sam uživao. doduše malo upadaju u manirizam, ali ih jako volim.
moram priznati da su i bred i kluni prijatno iznenadili svojim transformacijama.
bindu bindu 21:27 23.11.2008

Re: Super tema!

PS. McCain je ovde slavljen kao heroj, pilot u Vijetnamu. On je u Vijetnamu vozio bombarder, i najvise je ucestvovao u Tet ofanzivi kada su pausalno bombardovana i unistavana vijetnamska sela. Srusen je nad Hanojem kad je bombardovao taj grad na isti nacin. Bombardovanje civila, u to vreme, je bio ratni zlocin prema zenevskoj konvenciji koju su Ameri potpisali. Ipak, on se ovde iskljucivo tretira kao heroj, iako je prema svim normalnim definicijama ratni zlocinac. Ali, o takvim stvarima se ovde ne govori. Niti sme da se kaze da se ne govori.



uf...uf
fala bogu da nije izabran za predsednika...a moglo je cak i to da se desi
nsarski nsarski 21:30 23.11.2008

Re: Super tema!

doduše malo upadaju u manirizam, ali ih jako volim.

To je zasebna tema, i o njoj moze da se diskutuje. Ovde su im iskljucivo zamerili sto "ne vole ljude", sto svi ginu i ne postoji ni jedan "good guy" u filmu o CIA agentima...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:31 23.11.2008

Re: Super tema!

Ovde su ima iskljucivo zamerici sto "ne vole ljude", sto svi ginu i ne postoji ni jedan "good guy" u filmu o CIA agentima...

ja baš imam potpuno drugačiji utisak, da baš vole svoje likove bez obira koliko kretenski bili.
moj utisak je da recimo felini ne voli ljude.
mirelarado mirelarado 22:24 23.11.2008

Re: Super tema!

moj utisak je da recimo felini ne voli ljude.


Na osnovu čega imate takav utisak?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:26 23.11.2008

Re: Super tema!

sudeći po njegovim filmovima i likovima u njegovim filmovima.
naravno tu izuzimam njegovu ženu.
govorim o mom ličnom utisku.
mirelarado mirelarado 22:32 23.11.2008

Re: Super tema!

sudeći po njegovim filmovima i likovima u njegovim filmovima


Mislite da u Amarkordu otac i majka glavnog junaka, pa i Gradiska, nisu prikazani sa izvesnom dozom toplog ljudskog sentimenta?
A da ovo ne bi bio trol,scena sa Duvandžikom je i poučna za decu. Naime, junak je "grdno postradao" kupujući krdžu na komad
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:35 23.11.2008

Re: Super tema!

Amarkordu

ovaj film je izuzetak.
mirelarado mirelarado 22:38 23.11.2008

Re: Super tema!

ovaj film je izuzetak.


E, onda se možemo i složiti.
929292 929292 00:40 24.11.2008

Re: Super tema!

nsarski
doduše malo upadaju u manirizam, ali ih jako volim.

To je zasebna tema, i o njoj moze da se diskutuje. Ovde su ima iskljucivo zamerici sto "ne vole ljude", sto svi ginu i ne postoji ni jedan "good guy" u filmu o CIA agentima...



zahvaljujem na spoileru!
nsarski nsarski 04:01 24.11.2008

Re: Super tema!

zahvaljujem na spoileru!

Nije spoiler, veruj mi! To je moglo da se procita u svim novinama koje su o filmu pisalo. Nisam ti nista posebno rekao. Ako odes da vidis film smejaces se do suza, ovo sto znas nece te ni malo spreciti.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 10:22 24.11.2008

Re: Super tema!

nsarski
Ipak, on se ovde iskljucivo tretira kao heroj, iako je prema svim normalnim definicijama ratni zlocinac.


Pa naravno da je McCaine heroj za svoj narod.
A jel je u Srbiji drugačije?
Tako bi bilo u svakoj zemlji. Ovo je kao otkrivanje tople vode.
Btw, mala trivija, Jimmy Stewart je bio pilot bombarder u WWII, mislim da je čak dobio i čin pukovnika.
Polomio se da ga mobilišu, napustio karijeru i otišao u rat. Naravno i on je bio veliki ratni heroj za Amerikance.
Btw, jel su i naši piloti herojski branili zemlju od Nato? JEsu, naravno.
A kada su bombardovali po SLO i HR bili su to isti ljudi. Takav im je posao.
Glupo je pričati na takav način - jer su tudji vojnici uvek zločinci a naši uvek heroji.
Zato se i kaže da istoriju pišu pobednici.
nsarski nsarski 12:48 24.11.2008

Re: Super tema!

Btw, jel su i naši piloti herojski branili zemlju od Nato? JEsu, naravno.
A kada su bombardovali po SLO i HR bili su to isti ljudi. Takav im je posao.
Glupo je pričati na takav način - jer su tudji vojnici uvek zločinci a naši uvek heroji.
Zato se i kaže da istoriju pišu pobednici.

Ja ne znam da je nasa avijacija ucestvovala u ratu bombardujuci drugu stranu na takav nacin. Ako jeste, onda su ti koji su takva naredjenja izdavali, i oni koji su ih izvrsavali, takodje ratni zlocinci. "Takav im posao" nije u Nirnbergu uzimano kao validno opravdanje.
McCain i njegovi drugovi piloti su takodje koristili nedozvoljeno oruzje (napalm, Agent Orange) u agresivnom ratu na zemlju koja ih nije nicim ugrozavala. I za sobom ostavili vise miliona civilnih zrtava i totalno razorenu zemlju.
4krofnica 4krofnica 13:57 24.11.2008

Re: Super tema!

brace Cohen Burn after reading

odlican film... tako ih i zamisljam sta radimo- nemamo pojma, sta smo naucili-NISTA, nastavljamo po istom principu.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 08:50 25.11.2008

Re: Super tema!

nsarski
Ja ne znam da je nasa avijacija ucestvovala u ratu bombardujuci drugu stranu na takav nacin. Ako jeste, onda su ti koji su takva naredjenja izdavali, i oni koji su ih izvrsavali, takodje ratni zlocinci. "Takav im posao" nije u Nirnbergu uzimano kao validno opravdanje.McCain i njegovi drugovi piloti su takodje koristili nedozvoljeno oruzje (napalm, Agent Orange) u agresivnom ratu na zemlju koja ih nije nicim ugrozavala. I za sobom ostavili vise miliona civilnih zrtava i totalno razorenu zemlju.


Ne zna ni prosečni amer da je njegova avijacija 'tako bombardovala ' drugu stranu, pa to ne menja suštinu.
Drugo, u Nirnbergu nije sudjeno pobednicima - zato sam i naveo izreku ko piše istoriju... jel neko čuo da
su američki piloti bili ratni zločinci u WWII ? Mislim ako ne voliš McCaine-a to je tvoje pravo ali nemoj da
podmećeš ove moderne, politički korektne kvazi argumente. To mi liči na neki politički snobizam.
Ako sutra Obama naredi napad na neku državu i on će biti zločinac iako ga niko ga neće optužiti zvanično.
Uostalom, zašto trolovati ovako interesantnu temu sa pričom o McCaine-u i Vijetnamu?

Kada nema vesti, novinari je naprave. Tako je i sa ovom pričom o Holivudu i cigaretama.. ništa novo ispod
sunca, zanimljiva je priča ali ništa novo..
Nisam video da je neko do sada komentarisao da smo ostali pre vremena bez nekih velikih glumaca zbog
toga, npr Bogart-a. To su moji utisci iz ove priče a ne kako smo otkrili pokvarenu zaveru majstora spinovanja
i koliko je koji glumac/ghlumica dobio para od lobija.

nsarski nsarski 11:51 25.11.2008

Re: Super tema!

Mislim ako ne voliš McCaine-a to je tvoje pravo ali nemoj da
podmećeš ove moderne, politički korektne kvazi argumente.

Ja sam ovu temu pomenuo u kontekstu glamurizacije usa "ratnih heroja" i uticaja vojno-policijske masinerije u filmovima. (Ne vidim gde je tu trol). I to pominjanje nema veze sa tim da li "volim" ili "ne volim" McCaine-a. Za njega licno me jednostavno nije briga, vec za herojski imidz koji se oko njega gradi. Da ti odgovorim istom merom.
Uostalom, ako ti volis McCaine-a to je tvoje pravo ali nemoj da podmeces klasicne politicki nekorektne argumente.
Eto, super smo se narazgovarali, blago nama. Necemo vise, hvala.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:27 25.11.2008

Re: Super tema!


Nema potrebe da se ljutiš i duriš jer si demantovan snagom mojih argumenata!
Dešavalo se i drugima.
;-)
Niti da mi podmećeš da volim McCaina više od Obame, isto je to za ovu balkansku provinciju modernog Rima.
Ako ćemo o uticajima i vojne mašinerije na svet filma, možemo reći da ima i još puno lobija:
jevrejskog, multikompanijskog(a ne samo duvanskog), pa hajmo malo o stereotipima o glupim belcima
sa juga, o pokvarenim rusima koji sanjaju da pokore svet i diluju drogu po USA (srbima, arapima itd..)
pa imamo onda gay lobi ima razloga za pšljuvanje i mržnju koliko hoćeš.

A ovo je mogao da bude dobar blog sa cool slikama poznatih glumaca i njihovim porocima,
jer ipak su i oni samo ljudi, plaćao ih neko da puše ili ne.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:41 25.11.2008

Re: Super tema!

A ovo je mogao da bude dobar blog

pa zar nije?
ivana23 ivana23 15:03 25.11.2008

Re: Super tema!

Srđan Mitrović
A ovo je mogao da bude dobar blog

pa zar nije?

Naravno da jeste dobar blog sa cool slikama poznatih glumaca...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:28 25.11.2008

Re: Super tema!

Naravno da jeste dobar blog sa cool slikama poznatih glumaca...

malo li je?
ivana23 ivana23 15:32 25.11.2008

Re: Super tema!

Srđan Mitrović
Naravno da jeste dobar blog sa cool slikama poznatih glumaca
... malo li je?

Slika?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana