B92 Blog    Članovi    Goran Nikolić    Za vezu je potrebno jedno i po!

Goran Nikolić
19:31
PON
08
DEC

Za vezu je potrebno jedno i po!

 by GoranChe

Tvrdim da je za vezu je potrebno jedno i po! Ne dvoje, kako se obično misli, mada to smatram idealnom varijantom, već jedno i po.

Dakle, uzmimo sistemski slučaj da se veze i brakovi formiraju po formuli koja podrazumeva zbir od 2 (cela) učesnika, tj. partnera. Siguran sam da bi broj veza i brakova bio signifikantno manji, odnosno takav da bi ugrozio čak i funkcionisanje socijalne zajednice, i na kraju njenu proliferaciju. Nepostojeći ugovor predviđa da se tako nešto onemogući. Taj neformalni ugovor traje hiljadama godina, i praktično je omogućio širenje, a možda i opstanak ljudske vrste.

U čemu je stvar? Poenta je u odstupanju od ideala i prihvatanju tog odustajanja kao realnosti. Kako se to postiže u savremenom društvu, kojim se bavim, pošto bi analiza kroz vekove bila isuviše složena, posebno imajući u vidu da mnoga društva i civilizacije nisu često ni imala reč za (erotsku) ljubav.

Najednostavniji model podrazumeva jednog obsesivno zainteresovanog partnera (zaljubljenog) i drugog koji nije zaljubljen, ali nije ni nezainteresovan. Odnos koji se formira je asimetričan i obe strane tim ''kompromisom'' mogu biti relativno zadovoljne, a posebno društvena zajednica, koja očekuje da dati par proizvede potomstvo (institucija braka, koju je vrlo teško razbiti, je jedan od elemenata, uz tešku osudu neverstva, koja podržava heteroseksualne veze, koje ''obećavaju'' nove članove društva, tj. njegov opstanak). Zaljubljeni partner pronalazi inspiraciju i spreman je na inferioran odnos da bi sačuvao vezu, i pored česte povrede digniteta. Indiferentni partner, svestan potrebe za vezivanjem, je, i pored česte obezvoljenosti, u stanju da pronađe dovoljno motiva, da se održi u vezi, posebno imajući u vidu da je, zbog jače pregovaračke pozicije, često u stanju da nametne svoje prioritete. Naravno, nezadovoljstvo indiferentnog partnera može često da eskalira, ali zaljubljeni partner najčešće pronalazi načine da ublaži nezadovoljstvo svog emotivno-seksualnog druga (lažna obećanja, za okje ovaj druga i zna da su takva itd). Eventulno stvaranje potomstva dodatno učvršćuje vezu, kao i ekonomski aspekt vezivanja, odnosno jeftiniji život udvoje, odnosno u porodici.

Hipotetički zbir od 1,5 ne mora uvek nastati zbrajanjem jedinice i polovine, moguće su i druge kombinacije, npr. 0,9 + 0,6 itd, ali zbir ne sme pasti ispod 1,5 jer to vodi neumitnoj propasti veze, ili njenom održavanju po cenu ne prihvatanja bolje alternative.

Srećna okolnost bi bila rast zbroja od 1,5 na 2 ili blizu 2, što se suživotom često i dešava, posebno protokom vremena i sazrevanjem svesti da alternativna kombinacija nudi manji zbir. Druga srećna okolnost je ta da promena partnera nije uobičajena pojava, ako alternativni partner nije daleko atraktivniji od postojećeg, jer se siginifakantno aprecira naviknosti na postojećeg partnera (ljudi su neskloni promena, kažu sociloške studije). Upravo ova, ljudima inherentna, osobina sprečava da mnoge veze propadnu, jer npr. blago interesantniji partner nije poželjan supstitut, posebno imajući u vidu ''troškove'' izlaska iz postojećeg aranžmana (npr. ljudima je imanentno i izbegavanje kockanja, i prema referetnim istraživanjima dve trećine će prihvatiti nulti iznos nego mogućčnost da dobiju ili izgube isti iznos u zavisnoti od toga da li pogode jednu od dve alternative, npr pismo ili glava). Verovatnoća da se pronađe znatno inspirativniji partner često nije realna, jer da je tako opstanak u vezi sa postojećeim bio bi teško podnošljiv, zbog prevelike neusaglašenosti ideala i realnosti, ili percepcije o realnosti.





Komentari (106)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

man ray loves me  19:48 08.12.2008
Preporuka: 1

math

#Link  Replika: 8
true. ali ako ono pola pristaje na to, onda mu fali druga polovina - uopste je nema.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  20:06 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: math

ovde su
radi hipostaziranja
polovine zamenjene sa jedinicama
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  22:08 08.12.2008
Preporuka: 1

Bez veze....

Hipotetički zbir od 1,5 ne mora uvek nastati zbrajanjem jedinice i polovine, moguće su i druge kombinacije, npr. 0,9 + 0,6 itd, ali zbir ne sme pasti ispod 1,5 jer to vodi neumitnoj propasti veze, ili njenom održavanju po cenu ne prihvatanja bolje alternative.



A energija veze? ... kakva god da je!

JEDINKA ---- VEZA ---- JEDINKA

Zanemariti sinergiju koju stvara odnos dve jedinke, u ovom slucaju njihova ljubav... je potpun promasaj...

Razmisli,izracunaj, napisi ponovo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:12 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Bez veze....

ZEkse
nema ljubavi bez matematičkih premisa
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron  10:52 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Bez veze....

zeks92
Hipotetički zbir od 1,5 ne mora uvek nastati zbrajanjem jedinice i polovine, moguće su i druge kombinacije, npr. 0,9 + 0,6 itd, ali zbir ne sme pasti ispod 1,5 jer to vodi neumitnoj propasti veze, ili njenom održavanju po cenu ne prihvatanja bolje alternative. A energija veze? ... kakva god da je!JEDINKA ---- VEZA ---- JEDINKAZanemariti sinergiju koju stvara odnos dve jedinke, u ovom slucaju njihova ljubav... je potpun promasaj... Razmisli,izracunaj, napisi ponovo!

pa ovo je u pocetku nesto kao vodonicna veza :))(u poredjenju sa kovalentnom:)))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron  10:53 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: math

man ray loves me
true. ali ako ono pola pristaje na to, onda mu fali druga polovina - uopste je nema.

plovina se snalazi sa strane
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  14:25 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Bez veze....

H3 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  14:25 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Bez veze....

H3 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  11:53 10.12.2008
Preporuka: 0

Re: math

ANA
ma ne, jedinica mozda to radi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  19:58 08.12.2008
Preporuka: 0

Računica

#Link  Replika: 4
Nije lepo uzimati tuđe ideje pa ih razrađivati na pogrešan način.
Neću ti zameriti previše, jer ti računica nije dobra.

Zaboravio si da je potrebna 100% ravnoteža - koja u varijanti 1,5 - ne postoji.
Broj 2, kao savršeno jedinstvo, isto nije dobra računica jer, se on može povećavati,
i na više brojeva: 3 i više (koje su, opet, promenljive - nekad manje nekad više...)
a da ne utiču bitno na stabilnost veze tj. broja 2.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  20:05 08.12.2008
Preporuka: 2

Re: Računica

nije potrebna 100% ravnoteža,
to je poenta priče!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  20:54 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: Računica

Nisi razumeo, nije matematički model dobar, uvek je potrebno da bude 100% ravnoteža...
pitanje je samo koliki je čiji udeo do 100%...
Sama veza je 100% - inače je nema.

Ne postoji veza između čitavog muškarca i polovine žene i obrnuto...
Kod tebe je 1,5 - dovoljno , a šta ćemo kad pređe 2 ?
Misliš da to nije moguće ? Kako ne ???
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:13 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Računica

slažem da mora biti 100%
ali je pitanje koliki je čiji udeo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pirat007  15:24 11.12.2008
Preporuka: 0

Re: Računica

Goran Nikolić
nije potrebna 100% ravnoteža,
to je poenta priče!


Slažem se da nije potrebna ravnoteža, potrebna je sinergija

http://pirat007.mojblog.rs/
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
piro001  19:59 08.12.2008
Preporuka: 0

uffffffff...............

#Link  Replika: 5
Ne znam...
Medjuljudski odnosi su previse uvrnuti da bi se svodili na cifre.
Cak i da jeste stvar o zbiru, doprinos i jednog i drugog partnera konstantno varira, tako da ne mora da znaci da se veza raspada cim se predje ta granica od 1,5.
Veza egzistira jos neko vreme sa nadom da ce se povratiti balans...
Mada... u sustini... MRZIM brojeve.

Ljudi ne umeju da broje!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  20:04 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: uffffffff...............

slazem se s tim da veza egzistira jos neko vreme
ali to nije odrzivo,
a mene samo zanima odrzivost agregata
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  22:26 08.12.2008
Preporuka: 1

Re: uffffffff...............

Evo ovo je jedan dobar primer polovica agregata,
koje treba spojiti u celinu da bi opstojale...
(jeste da su istog roda, ali nisu suštine)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:02 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: uffffffff...............

koštunice
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  01:40 09.12.2008
Preporuka: 2

Re: uffffffff...............

Goran Nikolić
koštunice


Смоква је афродизијак ... а не коштунице
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  11:54 10.12.2008
Preporuka: 0

Re: uffffffff...............

to nisam znao!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mixmasterche  19:59 08.12.2008
Preporuka: 0

Tko zna sto, krhko je znanje!

#Link  Replika: 1
Bas sam imao pre par meseci tezak raskid i jos uvek ne znam sta se tu desilo.
Tako da si me bas pogodio sa ovim topikom. Ali i posle ovoga nista bolje ne razumem ni zene ni veze.

Ima i ona prica, mislim da je Dekartova(kad smo vec kod matematike), da svako trazi svoju polovinu jabuke. Ti si jedna polovina, ona je druga i samo zajedno cinite celinu. Cist ideal

Zanimljiva ti je ideja za tekst

Pozdrav
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  20:03 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: Tko zna sto, krhko je znanje!

da, zaboravih pricu od spajanju
idealnih polovina
pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  20:04 08.12.2008
Preporuka: 0

propust

#Link  Replika: 2
Druga srećna okolnost je ta da promena partnera nije uobičajena pojava, ako alternativni partner nije daleko atraktivniji od postojećeg, jer se siginifakantno aprecira naviknosti na postojećeg partnera (ljudi su neskloni promena, kažu sociloške studije).


Promena partnera, kad su muškarci u pitanju je vrlo uobičajena pojava,
bez obzira na sociološke studije (koje?) i vrlo su skloni promenama.
To znam, ne iz socioloških studija već iz svoje i tuđe prakse.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  20:13 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: propust

jeste možda seksualnih partnera,
ali ne i bracnih partnera
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  20:57 08.12.2008
Preporuka: 1

Re: propust

jeste možda seksualnih partnera,
ali ne i bracnih partnera


Ni tu nisi u pravu, mlad si još, pa ne znaš izgleda, za
takve mogućnosti (u bukvalnom smislu) ali i one postoje.

Što formalno , što pravno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
beli92  20:08 08.12.2008
Preporuka: 0

OK

#Link  Replika: 1
čini mi se da je u životu obično tako
na žalost
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  20:12 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: OK

saglasan potpuno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  20:12 08.12.2008
Preporuka: 2

Idealna jabuka

#Link  Replika: 1
malo okrnjena - ali to je to: skoro idealna veza

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  20:14 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: Idealna jabuka

svidja mi se
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  20:15 08.12.2008
Preporuka: 0

Tro/četvrtinska ljubav ...

#Link  Replika: 1
Ako je za uspeh dosetke (a ja gotovo uvek navijam da neka dosetka uspe) neophodno priznati "vrednosnu formulu" od 1,5 , onda neka stoji tako kako je dato u naslovu posta. Da sada ne ulazimo u to da bi možda, uz brojne dodatne parametre koji mogu da odrede put rešavanja ove aritmetike, ta vrednost mogla da bude, recimo, 1,49, ili 1,51 itd. Dakle, prihvata se 1,5 .:)

Ipak, treba imati na umu da u načinu i kvalitetu "doživotnog sparivanja" dve osobe postoje zaista veliki varijeteti - od parova koji su spojeni bez svoje volje od strane svojih porodica, preko jedinki koje se spajaju iz straha da će im vreme proći i da možda nikada neće naći svog para, te da će ostati sami, pa preko raznih drugih kombinacija gde su jedno ili drugo u izvesnom procentu zaljubljeniji od onog drugog, sve do primera gde je privlačenje ujednačeno, ili do primera gde je privlačenje izuzetno snažno i obostrano.

U svakom slučaju, veoma podsticajna temica... :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  20:21 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: Tro/četvrtinska ljubav ...

kao i vash komentar
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sladja8292  20:32 08.12.2008
Preporuka: 0

vrlo zanimljiv...

#Link  Replika: 2
...post Goranche ! Drago mi j dasi se vratio svojoj staroj dobroj temi musko zenskim odnosima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  20:36 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: vrlo zanimljiv...

haha
prati se dakle moja opsesivna tematika
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sladja8292  21:32 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: vrlo zanimljiv...

haha
prati se dakle moja opsesivna tematika

Prati, prati... nama glupim plavusama je ta omiljena...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  20:35 08.12.2008
Preporuka: 2

LJUBAV U BARSELONI

#Link  Replika: 6
Ovu interesantnu postavku demantuje ne samo stvarnost, već i najnoviji film Vudi Alena "Ljubav u Barseloni".
Prava cifra nije 1,5 nego 3. Za ljubav je potrebno troje!

LIČNI SAVET: Treba uvek biti sa NEPARNIM brojem partnerki/partnera!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  20:36 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: LJUBAV U BARSELONI

pa i 1,5 je neparan broj
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gonzo92  22:42 08.12.2008
Preporuka: 1

Re: LJUBAV U BARSELONI

Goran Nikolić
pa i 1,5 je neparan broj



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  23:45 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: LJUBAV U BARSELONI

Prava cifra nije 1,5 nego 3. Za ljubav je potrebno troje!
LIČNI SAVET: Treba uvek biti sa NEPARNIM brojem partnerki/partnera!
.. koliko se ja razumem u matematiku ovde nesto nije u redu ....ako je za ljubav potrebno troje i ako uvek treba imati neparan broj partnerki onda je za takvu vezu potrebno najmanje cetvoro, ako je ipak potrebno troje onda broj partnerki moze da bude samo najmanji paran broj tj 2....
nije uredu ni ovaj komentar
pa i 1,5 je neparan broj
....1.5 se odnosi na ucesnike u vezi a ne na broj partnerki koje se preporucuju u prethodnom komentaru...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:16 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: LJUBAV U BARSELONI

g. Jesen sedamdeset i neke

maksimalan broj partnerki je 1 i samo 1
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  01:25 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: LJUBAV U BARSELONI

g. Jesen sedamdeset i neke
maksimalan broj partnerki je 1 i samo 1
.....dal mi se spava ..al' ja nista ne kapiram, mislila sam da se bar u matematiku razumem
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  01:41 09.12.2008
Preporuka: 1

Re: LJUBAV U BARSELONI

Goran Nikolić
g. Jesen sedamdeset i neke

maksimalan broj partnerki je 1 i samo 1



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cvele72  20:40 08.12.2008
Preporuka: 0

jedan i po ili vise od jedan

#Link  Replika: 4
interesantna tema Gorane. Nego nesto mi pade na pamet zar nije dovoljno samo promil vise od jedan a ne celih jedan i po. To jest, jednom je svejedno i nema nista bolje dakle 0.5 i a drugi pokayuje tek nesto malo volje tj. 0.51 i nema neku prodju na trzistu dakle u zbiru malo vise od jedan i to je dovoljno za suzivot a pri tom uzmimo da su potpuno deplasirani na trzistu, faktor navike, finansije i slicno to moze da potraje do groba ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  20:58 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: jedan i po ili vise od jedan

cvele Sedamdeset drugi
sjajna ti je ideja
aj napishi nesto o tome!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cvele72  21:04 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: jedan i po ili vise od jedan

Re: jedan i po ili vise od jedan #Linkcvele Sedamd

cvele Sedamdeset drugi
sjajna ti je ideja
aj napishi nesto o tome

Nema sta da se pise to se neretko desava u zivotu. Pricao mi prijatelj...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  21:53 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: jedan i po ili vise od jedan

koji?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
chobanica  16:17 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: jedan i po ili vise od jedan

zar nije dovoljno samo promil vise od jedan a ne celih jedan i po


nije jer onda jedan partner moze da bude opsesivno zainteresovan (1) a drugi maltene totalno nezainteresovan (0,001), a sa nekim ko je 0,001 zainteresovan za tebe nema sanse da stupis u vezu ma koliko ti bio opsesivan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  21:00 08.12.2008
Preporuka: 0

greška u računu

#Link  Replika: 2
Veza se ne može posmatrati izolovano, nego u odnosu na konkurentsku opciju. Parametar održivosti veze jednak je razlici između tržišne efikasnosti života u vezi i samačkog života.
Dakle, da bi veza bila održiva, trebalo bi da je mleko skupo i teško dostupno, a krave jeftine i lake za održavanje.
Danas je međutim situacija na tržištu potpuno suprotna. Zato veza kao institucija polako gubi civilizacijsku trku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  21:51 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: greška u računu

slažem se
vrlo slikovito i svidja mi se
vashe zapažanje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
iris.davidovich  04:04 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: greška u računu

Parametar održivosti veze jednak je razlici između tržišne efikasnosti života u vezi i samačkog života.

jednak je odnosu izmedju ta dva
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mashha  21:22 08.12.2008
Preporuka: 1

Matrix

#Link  Replika: 2
Izražavanje ljudskih odnosa kroz decimalne zapise sasvim pristojno odlazi u prilog tezi da smo svi mi samo brojevi.<_<
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  21:52 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: Matrix

brojevi i slova
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Blade Runner  21:59 08.12.2008
Preporuka: 1

Re: Matrix

brojevi i slova

ja mislio da smo voda i saka hemikalija!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
alexlambros  21:37 08.12.2008
Preporuka: 0

:)

#Link  Replika: 1
Најпре сам мислио да цитирам неки део, па сам закључио да се слажем са свим изнетим у тексту!
Убацујем на листу, да ми не промакне случајно убудуће
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  21:53 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: :)

zahvajljujem g.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  22:07 08.12.2008
Preporuka: 0

GoranChe

#Link  Replika: 5
...kakvog znam(o)
Uglavnom u slobodno vreme smišlja razne interesantne teorije...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  22:15 08.12.2008
Preporuka: 3

Re: GoranChe

Bog te ma zo

Cela nauka.
A ja se samo udala......... E , sa'cu plajvaz u ruke da sracunam ko kome koliko dodje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:03 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: GoranChe

hvala hvala
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:05 09.12.2008
Preporuka: 1

Re: GoranChe

g. Mariopan,
vama je dobro, svakako,
i ništa ne računajte
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ssvetlana92  01:38 09.12.2008
Preporuka: 1

Re: GoranChe

mariopan
Bog te ma zo

Cela nauka.
A ja se samo udala......... E , sa'cu plajvaz u ruke da sracunam ko kome koliko dodje.

Samo bi potrošila baterije, a do sume ko kome duguje-potražuje ne bi nikad došla. Ono što mi dobijamo u svakom slučaju je emocija, pa neka tako bude do kraja. Ostali neka se lomataju sa tom matematikom, garant su u minusu...ček da dobiju izveštaj iz "te" banke!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  09:17 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: GoranChe

Goran Nikolić
g. Mariopan,
vama je dobro, svakako,
i ništa ne računajte

Ma dobro mi je al sam negde mozda zakinuta u toj racunici, da proverim ?

Fali mi onaj "ipo" proecenata, neko se ovajdio na moj racun.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobrosav92  22:13 08.12.2008
Preporuka: 1

Tačan model

#Link  Replika: 3
Kad sam ceo model rezonovanja uporedio sa svojim iskustvima, vidim da je model ispravan. Uporedite sa okolinom. Dobro je sa ciframa, slikovito i slaže se sa praksom. Preporuka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
debau  22:57 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: Tačan model

Priključujem se, samo bih da naglasim značaj one gore pomenute inercije: bilo na prelasku iz samačkog (a već samoživo oslađenog) života u vezu ili iz veze u drugu vezu, ta inercija ili "ziherluk", igra značajnu ulogu, te komplikuje matematiku. Ali mata je u suštini tačna.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:07 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Tačan model

dakle, dobro mi ide s modelima
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:10 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Tačan model

g.Debau
dakle, prvo matematički, odnosno stohastički izvesti aspekt održivosti veze
pa onda stupiti u istu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  22:26 08.12.2008
Preporuka: 2

NIKADA NE GUBI ONAJ KOJI...

#Link  Replika: 10
VOLI, već samo onaj koji je voljen!

Ljubav je dar prirode. Sve ostalo su omoti!

Ili što to bolje reče pisac Sreten Petković u svom prvom romanu "MLINAREV SIN" o velikom slikaru Rembrantu:
"...Iskustvo ljubavi je mera našeg dostignuća u životu!"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunja73  22:55 08.12.2008
Preporuka: 0

Re: NIKADA NE GUBI ONAJ KOJI...

potpuno se slazem sa vama ,samo je ljubav vazna ,i osavljanje potomstva,ali ljubav prema svemu,ljubav sa kojom se radjamo,sticemo je,ucimo da volimo,dostignuce u zivotu je po meni ljubav,bas kao i u citatu,a brak kao brak,i kako ga ko fura i na koji fazon,to uopste nije ni bitno ,to je individualno i to svako mora sam za sebe da zna,a ovo je meni kao ,,vic neki,,,,iz zabavnika,,
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  23:09 08.12.2008
Preporuka: 1

Re: NIKADA NE GUBI ONAJ KOJI...

Filmovi poput "ČUDESNI ŽIVOT AMELIJE PULEN" ili "Ljubav u Barseloni" na prefinjen način govore i o magiji ljubavi i o čaroliji žensko-muškog odnosa, ma kako se taj odnos zvao i bez obzira na epilog.
"Kada se setimo razdoblja u životu kada smo voleli, kao da se od tada ništa značajno nije dogodilo!"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunja73  00:35 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: NIKADA NE GUBI ONAJ KOJI...

Filip Mladenović
Filmovi poput "ČUDESNI ŽIVOT AMELIJE PULEN" ili "Ljubav u Barseloni" na prefinjen način govore i o magiji ljubavi i o čaroliji žensko-muškog odnosa, ma kako se taj odnos zvao i bez obzira na epilog."Kada se setimo razdoblja u životu kada smo voleli, kao da se od tada ništa značajno nije dogodilo!"

To je tako,i mislim da ljubav majke prema novorodjenom detetu ,bez obzira na zivotni put deteta,kada se setite tog momenta, kada ugledate svoje dete ,te ljubavi koje tada zena oseti...tu ste vi muskarci uskraceniji...,,ha ,ha
Ove dve ljubavi su glavne...Ko ume da oseti ljubav,da pokaze ljubav ,njemu Bog uzvraca ljubav
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:19 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: NIKADA NE GUBI ONAJ KOJI...

Filipse

progovara GoranChetova ljuba:
''Na kurs ću ga slati kod tebe.''
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:22 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: NIKADA NE GUBI ONAJ KOJI...

Dunjo moja

radi se samo o modeliranju veze,
nije reč o emocijama
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ssvetlana92  01:49 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: NIKADA NE GUBI ONAJ KOJI...

Filip Mladenović
VOLI, već samo onaj koji je voljen!

Ljubav je dar prirode. Sve ostalo su omoti!

Ili što to bolje reče pisac Sreten Petković u svom prvom romanu "MLINAREV SIN" o velikom slikaru Rembrantu:
"...Iskustvo ljubavi je mera našeg dostignuća u životu!"


Ovo jedino cenim, em poštujem. Šta me se bre tiče što se neki tamo mesar, pekar loži na mene...njegov problem. Ono što pamtim i pamtiću, je moja ljubav.. vrhovi i dubine koje sam, kroz nju mogla da dosegnem!
A matiš, što manje znaš, više dobijaš! Uvek sam imala lošu ocenu iz tog!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
49 41  02:23 09.12.2008
Preporuka: 1

Re: NIKADA NE GUBI ONAJ KOJI...

dunja73
Filip Mladenović
Filmovi poput "ČUDESNI ŽIVOT AMELIJE PULEN" ili "Ljubav u Barseloni" na prefinjen način govore i o magiji ljubavi i o čaroliji žensko-muškog odnosa, ma kako se taj odnos zvao i bez obzira na epilog."Kada se setimo razdoblja u životu kada smo voleli, kao da se od tada ništa značajno nije dogodilo!"

To je tako,i mislim da ljubav majke prema novorodjenom detetu ,bez obzira na zivotni put deteta,kada se setite tog momenta, kada ugledate svoje dete ,te ljubavi koje tada zena oseti...tu ste vi muskarci uskraceniji...,,ha ,ha
Ove dve ljubavi su glavne...Ko ume da oseti ljubav,da pokaze ljubav ,njemu Bog uzvraca ljubav


Slikom da ti kazem!


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  02:32 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: NIKADA NE GUBI ONAJ KOJI...

CECO
zašto nisu opstale te tvoje veze?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  02:35 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: NIKADA NE GUBI ONAJ KOJI...

4941
slažem se
žao mi je što ne mogu da rodim
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
112358oo  12:00 10.12.2008
Preporuka: 0

Re: NIKADA NE GUBI ONAJ KOJI...

radi se samo o modeliranju veze,
nije reč o emocijama

- dragi, ja bih sada htela da idem u toalet.......
- draga, znaš dobro da smo to modelirali tek za pola sata.....
- uh, a da popijem vode?
- to je modelirano posle toaleta draga.......
- uh, uh, pa šta sada da radim?
- sada gledamo tv, a za 5min ti se javi mami, znaš da je tako po modelu......
- znam, znam...... baš je interesantno ovo modeliranje dragi.......
- naravno da jeste, jedna-i-po-polovina-od-jedne-polovine, taaaakoo, vidi kako nas sutra čeka lep model draga.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dali76  23:41 08.12.2008
Preporuka: 1

svijet nije crno bjeli sem ..

#Link  Replika: 2
Posmatrati steepen inklanacije premaa sexualnom ili bracnom menjanju partnera kroz iskljucio musko zensku prizmu jeste sterotip istovjetan onome das u medju Romskom populacijom najcesce pojave sitnog krimanala iskljucivo radi pripadnosti etnickoj zajednici zanemarivsi bezbroh drugih faktora kao okolina gdje odrastaju, nivo obrazovanja, predrasude drustva I samo utapanje u iste predrasude ….i mnoge druge.
To ko kakvo iskustvo ima (licno,ili iz prica drugih jeste irelevantno).
Ja mogu da imam sasvim suprotna iskustva I da cujem za takva pa opet ne usudim se djeliti stvari iskljucivo na musko zenske bez namjere da se ostale cinjenice I razlozi zanemare.
Ne kazem da pol osobe nema nikakve veze s tim, ali I te kako ne mislim da je to odlucujuci factor hoce li netko napustiti partnera /partnericu.
Svijet odavno nije crno bijel
Sem u pjesmi prljavog kazalista , a zivot je ,slozicete se, nekad umnogome kompleksniji od stihova i rima .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:30 09.12.2008
Preporuka: 1

Re: svijet nije crno bjeli sem ..

svet uopšte nije kompleksniji od umetnosti
jer upravo ona proizvodi, odnosno stvara ulsove za pojavu kompleksnijih formi u svakodnevnici
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dali76  17:24 09.12.2008
Preporuka: 1

Re: svijet nije crno bjeli sem ..

Ja nisam dovodio u pitanje kompleksnost umjetnosti ali ne vjerujem da pjesma (u mom slucaju) kao dio umjetnosti moze imati snagu obzorcije cjelokupne kompleksije svijeta.
I vi ste parcijalno , bez osvrta na sustinu mog komentara, uzeli samo djelic te ga prokomenterisali zar ne?
To je ono sto rade filozofske tkzv racionalne teorije tezeci da nadju samo racio( citaj opravdanje) za svoje stavove bez zelje da obuhvate sto vise faktora.
Ja ne dovodim u pitanje da umjetnost jeste refleksija kompleksnog svijeta kao I da ona sama utice na kompleksiju istog.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aguero  23:59 08.12.2008
Preporuka: 3

Visak na berzu!

#Link  Replika: 11
Ceo post je postavljen tako kao da se kuca gradi od krova na dole!
Do temelja.
A temelja ce mozda biti,ako ostane materijala!

Ispada da dvoje u rukama treba da drze digitron,umesto da se drze za ruke!I to ne jedan digitron,nego dva!

Za vezu su dovoljna i dva najmanja prsta na ruci,jedan na jednoj -njenoj,drugi na drugoj-njegovoj.Dovoljno je da se samo dodirnu!

(I nije neophodno da ti prsti pripadaju osobama razlicitog pola!Ali sada govorimo o njoj i njemu....)

Ako bi proracunavali koji je to procenat nje i njega,bilo bi valjda o,o1.

Naravno,ovo je metafora,ali i ne mora da bude.

Jasno mi je sta se htelo reci,ali to je tako ogoljeno i pogresno.Recimo,kao kada bi se voljeno bice seciralo i govorilo koliko se sta od njegovih (njenih) delova voli.Pa bi ispalo da i ne moras da volis bas sve,da je,recimo,6o posto vise nego dovoljno!

A ono ostalo moze se ponuditi nekom drugom,recimo na berzi preko Facebook-a!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:26 09.12.2008
Preporuka: 1

Re: Visak na berzu!

nemojte molim vas da mi s emotivnim ispadima propastite ideju,
ideja nema veze sa emocijama,
to je prosto ideja ,
kao npr. seks neuprljan emocijama etc.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aguero  01:34 09.12.2008
Preporuka: 1

Re: Visak na berzu!

nemojte molim vas da mi s emotivnim ispadima propastite ideju

O.K. Ideja kao ideja - zanimljiva.Kao i kuca u vazduhu.No,samo napred....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  01:39 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Visak na berzu!

ispričavam se
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ssvetlana92  01:52 09.12.2008
Preporuka: 1

Re: Visak na berzu!

Goran Nikolić
ispričavam se

Ne daj se pokolebati...samo ti računaj..ionako te niko ne kapira, (barem ja)...ali to je sudbina Genija..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  02:33 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Visak na berzu!

CECO
apreciram tvoju očaranost mnome
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ssvetlana92  02:41 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Visak na berzu!

CECO
apreciram tvoju očaranost mnome

Očaranost bi bila brojčano neizmerljiva, kada bi izostavio to:CECA!
Nadimak mi je Beba, pa eto možeš da biraš..ali onaj gornji nadimak me je od rodjenja dovodio u stanje Frasa!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  02:50 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Visak na berzu!

GoranChe ima razumevanja
za tvoje nesomatske probleme
i moja ljuba koja se zove CECA
trenutno je rezignirana i konsternirana


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ssvetlana92  02:59 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Visak na berzu!

Goran Nikolić
GoranChe ima razumevanja
za tvoje nesomatske probleme
i moja ljuba koja se zove CECA
trenutno je rezignirana i konsternirana




Pozdravi Cecu, i čestitaj joj što je to ime prihvatila bez nekih posebnih frustracija. I nosi ga i dalje.
Ja sam skandal napravila još u porodilištu, zbog toga. Pamte me po tome! Kažu ništa se nisi promenila!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ssvetlana92  03:04 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Visak na berzu!

Valjda sam tada napravila neki kuršlus u mozgu i matematika mi ič ne ide! Neki dr. nije Stanojević je napravio i doktorsku disertaciju o mojoj opakoj dijagnozi. Nikad nije, prošao...ali ni obućarski zanat mu ne ide loše!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  03:12 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Visak na berzu!

Ceca smatra da pridajes previse vaznosti sebi
ali i ona je nesretnica takva (sama priznaje, te joj se pola dodaje)
te ce shodno tome biti napušena koncem ove godine.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  14:27 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Visak na berzu!

Ayuero, kao kuća u vazduhu, šta to znači?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Igor_Jaramaz  12:52 09.12.2008
Preporuka: 0

Одличан текст

#Link  Replika: 2
Одличан текст, одувек сам најпажљивије пратио Вашу колумну.

Само мала препорука ради још лепшег изражавања ваших луцидних мисли :
пролиферација - ширење
сигнификантно - значајно
инхеренто - урођено

Дешава се свима, од силног читања стручне литературе на енглеском.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  14:29 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Одличан текст

hvala vam,
ali meni je imanentan takva diskurs,
i on je deo moga stila
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  14:29 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Одличан текст

hvala vam,
ali meni je imanentan takva diskurs,
i on je deo moga stila
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  13:43 09.12.2008
Preporuka: 1

dovoljno je i jedno

#Link  Replika: 3
naime nasim metroseksualcma (za koje se pogresno misli da se pale na decake a u stvari se pale na same sebe) nije potreban vise niko za strasnu ljubavnu vezu. U ovom slucaju partner (on sam) izgleda bas kako zele (doterivanje po najnovijoj modi), ponasa se kako treba, voli ih najvise na svetu i ne vara unaokolo.

I da ne bude zablude oni nisu onaj tip koji samo (zlo)upotrebljava desnicu vec istinski vole same sebe i iznutra i odraz u ogledalu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  14:30 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: dovoljno je i jedno

vrlo vam je interesantna ova ideja o metroseksualcima,
to je trebalo da dodam u tekst
pozzzzz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunja73  17:45 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: dovoljno je i jedno

drug.clan
naime nasim metroseksualcma (za koje se pogresno misli da se pale na decake a u stvari se pale na same sebe) nije potreban vise niko za strasnu ljubavnu vezu. U ovom slucaju partner (on sam) izgleda bas kako zele (doterivanje po najnovijoj modi), ponasa se kako treba, voli ih najvise na svetu i ne vara unaokolo.I da ne bude zablude oni nisu onaj tip koji samo (zlo)upotrebljava desnicu vec istinski vole same sebe i iznutra i odraz u ogledalu


Kamo lepe srece da je vise metro tipova,mislim da ona obicna higijena nije dovoljna ,metro tipovi su pozeljniji zenama,privlacniji,prate vreme u kome zive..Naravno to furaju mladje generacije,i nije nikakvo cudo sto su ovi ,,stariji,, ljubomorni,,
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  19:32 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: dovoljno je i jedno

moguce da je i to razlog
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
iris.davidovich  16:13 09.12.2008
Preporuka: 0

Da.

#Link  Replika: 1
Tvrdim da je za vezu je potrebno jedno i po!

slazem se. kakav ce biti kvalitet te veze, koliko dugo ce opstati i s kojim posledicama po aktere ce se zavrsiti - to je vec drugo pitanje, pitanje koje akter koma pet (ulazeci u vezu) debelo ignorise.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  19:34 09.12.2008
Preporuka: 0

Re: Da.

da, ali i do tih 0,5 cesto nije lako doci
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marija_cvetic  20:20 09.12.2008
Preporuka: 0

:)

#Link  Replika: 1
Svidja mi se ideja,veoma,jer sam i sama cesto razmesljala o tome...Da li je veza ono pravo kada ti moras da pristajes na gomilu kompromisa,a o5 sa druge strane,da li ona prava veza moze da postoji bez kompromisa...Pod "pravom vezom" mislim na 2 ucesnika,i da je 100% ravnoteza podeljena na 50%-50%...Uglavnom zanimljiv blog,a i komentari :)...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA