Facebook grupa: "Nož, žica, Srebrenica"

Nikola Knežević RSS / 09.12.2008. u 10:11

Uverite se i sami u ovu sramotu.

http://www.new.facebook.com/s.php?ref=search&init=q&q=Srebrenica&sid=abe320f51565e5e1ae5960863360445f#/group.php?gid=64801930680

Onog čega se normalan čovek stidi, budala se ponosi. Posle svega... Posle onih gnusnih snimaka na kojima škorpioni likvidiraju muslimane, nije mi jasno kako neko tako mlad može da bude zadojen tolikom mržnjom prema nekom koje drugačiji od njega...

Pridruživanjem ovo grupi možete glasati za zatvaranje gore navedene grupe:

http://www.new.facebook.com/home.php#/group.php?gid=38563807262&ref=nf 



Komentari (283)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blackbox92 blackbox92 10:29 09.12.2008

mržnja je bolest

nije mi jasno kako neko tako mlad može da bude zadojen tolikom mržnjom prema nekom koje drugačiji od njega...

Pogledajte udžbenike istorije pa će Vam biti jasno. Vidite šta se deci govori na časovima veronauke.
Eto u Bosni uvedoše veronauku u obdaništa i zabraniše Deda mraza.
Nisu krivi mladi koji su tako vaspitani več odrasli i politike koje ih tako vaspitavaju.
bribri bribri 11:18 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Na žalost da su časovi veronauke postojali u kontinuitetu svega ovog ne bi bilo!!!!

A šta su trebali da uvedu? Marxizam?? Mi smo narod pravoslavne veroispovesti, te moramo početi od učenja svoje vere. A onda učiti i saznavati dalje. To se zove obrazovanje. Umesto, Ceca, Karleuša, Mladića, Kardžića i ostalih protuva, da su deca učila više o Svetom Savi i našim svetiteljima ne bismo imali ovoliku agresiju na ulicama i školama. Srebrenica se ne bi ni desila. Nek im Bog oprosti.
Pitam se zašto deca više nemaju autoriteta? Nemaju od koga da uče! Pametni su odavno odustali i povukli se.
Sad plaćamo cehove 90-tih

Pulse Pulse 11:38 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

bribri
Na žalost da su časovi veronauke postojali u kontinuitetu svega ovog ne bi bilo!!!!

A šta su trebali da uvedu? Marxizam?? Mi smo narod pravoslavne veroispovesti, te moramo početi od učenja svoje vere. A onda učiti i saznavati dalje. To se zove obrazovanje. Umesto, Ceca, Karleuša, Mladića, Kardžića i ostalih protuva, da su deca učila više o Svetom Savi i našim svetiteljima ne bismo imali ovoliku agresiju na ulicama i školama. Srebrenica se ne bi ni desila. Nek im Bog oprosti.
Pitam se zašto deca više nemaju autoriteta? Nemaju od koga da uče! Pametni su odavno odustali i povukli se.
Sad plaćamo cehove 90-tih




ja mislim da je lose identifikovati ceo narod po jednoj veri. Ja jesam Srpkinja ali nisam pravoslavka i iskreno nije mi lagodno kada neko mesa veru i nacionalizam ili patriotizam. Vecina prostalica ovakvih pogleda su i religiozni - dodushe kvazi religiozni posto je njima pravoslavlje isto sto i biti Srbin. Ja verujem da religija zeli da promovishe mir ali kada svaka kaze da je samo njohiv bog [pravi dovoljno ti je da imas tri uzarene glave koje imaju razlicite vere i eto problema. Ja kolikoz nam nije Karleusa promovisala klanje po bosni al popovi su lepo blagosiljali nasu cheljad da ide i ubija. Nemoj tako lako da kazes da bi religija popravila sve. Ja verujem da je kljuc u toleranciji i obrazovanju. Ako je neko us tanju da veruje da je Srbija nekada bila imperija koja je dosezala do Indije i Tibeta onda je malo jasnije ko su ljudi koji veruju i promovisu ovakve idoelogije.

Izopacenost nacionalizma je produkt dugih ratova lose socio-ekonomske situacija u kojoj jako lako cvetaju izmutirana verovanja i ideali. samim time sto nije bilo religije tokom komunizna ovaj 'revival' pravoslavlja jer dosta uticao na ovakve ideologije.

Pulse Pulse 11:39 09.12.2008

Re: mržnja je bolest




i jos samo...ja religiju nikada nisam ucila odrasla sam sa neverom u boga isusa itd pa nikad nisam mrzela nikoga a kamoli da sa htela da ih zakoljem.
vracarac92 vracarac92 11:46 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Na žalost da su časovi veronauke postojali u kontinuitetu svega ovog ne bi bilo!!!!

Sad plaćamo cehove 90-tih

Izopacenost nacionalizma je produkt dugih ratova lose socio-ekonomske situacija u kojoj jako lako cvetaju izmutirana verovanja i ideali.

istina
vracarac92 vracarac92 11:52 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

i jos samo...ja religiju nikada nisam ucila odrasla sam sa neverom u boga isusa itd pa nikad nisam mrzela nikoga a kamoli da sa htela da ih zakoljem.

Vidite, ja sam odrastao uz religiju i takođe nikad nikoga nisam želeo da zakoljem niti sam mrzeo.
Cela ova priča nema nikakve veze sa istinskom religijom već sa individualnim kretenizmom koji nema uporište ni u jednoj religiji. Naravno, u svakoj religiji postoje fanatični i ekstremni POJEDINCI ali oni ne mogu i ne smeju biti parametri ne osnovu kojih se sme generalno kvalifikovati bilo koja religija.
d_sandic d_sandic 11:57 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

vracarac92
i jos samo...ja religiju nikada nisam ucila odrasla sam sa neverom u boga isusa itd pa nikad nisam mrzela nikoga a kamoli da sa htela da ih zakoljem.Vidite, ja sam odrastao uz religiju i takođe nikad nikoga nisam želeo da zakoljem niti sam mrzeo.Cela ova priča nema nikakve veze sa istinskom religijom već sa individualnim kretenizmom koji nema uporište ni u jednoj religiji. Naravno, u svakoj religiji postoje fanatični i ekstremni POJEDINCI ali oni ne mogu i ne smeju biti parametri ne osnovu kojih se sme generalno kvalifikovati bilo koja religija.


Mislim da priča o Srebrenici nema puno veze sa religijom. Naprotiv, nedostatak vere jednog čoveka i bliskih mu saradnika prouzrokovao je nesreću i sramotu koja se dogodila. Reč je, naime, o grupi oficira školovanih u komunizmu. Vaspitavanih u ateističko-materijalističkom duhu.
vracarac92 vracarac92 11:58 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Reč je, naime, o grupi oficira školovanih u komunizmu. Vaspitavanih u ateističko-materijalističkom duhu.

I to je istina.
Pulse Pulse 12:06 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

vracarac92
i jos samo...ja religiju nikada nisam ucila odrasla sam sa neverom u boga isusa itd pa nikad nisam mrzela nikoga a kamoli da sa htela da ih zakoljem.

Vidite, ja sam odrastao uz religiju i takođe nikad nikoga nisam želeo da zakoljem niti sam mrzeo.
Cela ova priča nema nikakve veze sa istinskom religijom već sa individualnim kretenizmom koji nema uporište ni u jednoj religiji. Naravno, u svakoj religiji postoje fanatični i ekstremni POJEDINCI ali oni ne mogu i ne smeju biti parametri ne osnovu kojih se sme generalno kvalifikovati bilo koja religija.



slazem se. Moj je komentar vishe bio upucen na to da bi religijsko obrazovanje precilo ovakve ideologije. Mislim da je sveukupno obrazovanje mnogo bitnije nego veronauka - bitno je znati o religijama i proucavati ih ali je isto tako geografija istorija i evolucija bitna. Rasizam homofobija i bilo koja vrsta mrznje uglavnom poticu iz neobrazovanja i strahova od onoga sto je nepoznati. Ali kao sto rekoh, slazem se sa vam - ne treba generalizovati.
Pulse Pulse 12:07 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

vracarac92
Reč je, naime, o grupi oficira školovanih u komunizmu. Vaspitavanih u ateističko-materijalističkom duhu.

I to je istina.



jeste a opet opis grupe lepo kaze ; za sve one koji mrze muslimane' to je ta mutacija ideologije i informacija o kojoj govorim.
vracarac92 vracarac92 12:09 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Rasizam homofobija i bilo koja vrsta mrznje uglavnom poticu iz neobrazovanja i strahova od onoga sto je nepoznati. Ali kao sto rekoh, slazem se sa vam - ne treba generalizovati.
preporuka
bribri bribri 12:59 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Sigurna sam da i ako nisi vernik imaš ispravne sisteme vrednosti. Kad se uči veronauka u to spada moral i etika. Naravno da nisu svi Srbi pravoslavne veroispovesti.. ali većina jeste. Manji je procenat katolika i protestanata. Naravno da ima valjanih ljudi, visokomoralnih ateista.
Kad sam spomenula Karleuše, Cece, Mladiće... mislila sam na taj drugi, po meni pogrešan sistem vrednosti, koji nam je doneo rat, mržnju... I opet, ne samo kod Srba, kod svih okolnih naroda na Balkanu..
piro001 piro001 13:25 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Moj je komentar vishe bio upucen na to da bi religijsko obrazovanje precilo ovakve ideologije.


Ma, neeee............ Uopste!!!
Da li zaista mislite da profesori imaju toliki uticaj na danasnju mladez? Bas njih briga... Da neki profesor je zaista toliki ULTRAMEGABAJA da ga klinci zaista poslusaju, on moze i da predaje tehnicko obrazovanje... Nije bitna veronauka za nesirenje mrznje.

Ljudi su nezadovoljni siromastvom, i bedom, i nedostatkom buducnosti, i tu se nadju neke budale kojoj deci kazu: ONI su krivi za sve!! Idi i ubi NJIH!!!
I dobili su izduvni ventil za svo nezadovoljstvo i bes nagomilan godinama....
Vecina i ne zeli da razmislja, kako sva ta retorika mrznje nema smisla, i da je cak vrloooo debilna. Oni samo zele nekoga da krive...
piro001 piro001 13:52 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Reč je, naime, o grupi oficira školovanih u komunizmu. Vaspitavanih u ateističko-materijalističkom duhu.


NE!
Sada se svi lepo ispljuvavaju po JNA i SFRJ. Mislite da su svi oficiri bili koljaci i ubice!!!??? To nema veze sa logikom.
Da li uopste poznajete neke oficire? Ja ih znam... I verujte mi, vecina je najogorceniji protivnik svega sto se desilo 90-tih...

Ti ljudi koji su pocinili zlocine nisu to uradili jer su odgajani u marksizmu i ateizmu.
Oni su dosli na te polozaje muljajuci sistemom koji je ionako bio komunisticki samo u imenu, a takvi ljudi postoje u svakom sistemu. Ideologija NIJE izgovor, ni razlog.
Ljudi su STOKA...
vracarac92 vracarac92 14:29 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

NE!
Sada se svi lepo ispljuvavaju po JNA i SFRJ. Mislite da su svi oficiri bili koljaci i ubice!!!??? To nema veze sa logikom.
Da li uopste poznajete neke oficire? Ja ih znam... I verujte mi, vecina je najogorceniji protivnik svega sto se desilo 90-tih...
Oprosti, ali gotovo svi oficiri koji su vodili sve tri vojske u Bosni su bivši komunistički oficiri JNA. A naravno da nisu svi oficiri JNA koljači i ubice. To niko nije ni rekao.
blackbox92 blackbox92 15:09 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

vracarac92
Na žalost da su časovi veronauke postojali u kontinuitetu svega ovog ne bi bilo!!!!

Sad plaćamo cehove 90-tih

Izopacenost nacionalizma je produkt dugih ratova lose socio-ekonomske situacija u kojoj jako lako cvetaju izmutirana verovanja i ideali.

istina

Bili su časovi religije i pre 2. svetskog rata pa kako se onda desilo toliko zločina.
Nije stvar u tome ima li je ili nema već šta se kroz nju propoveda, da li ljubav prema ljudskom rodu kao što kaže hrišćanstvo i islam ili se toleriše netolerancija i mržnja prema drugima, svima ko nije prave vere tj. naše.
Nacionalizam na ovim prostorima uvek je nalazio svoje uporište i potporu u religijama a one su videle nacionalizam kao svoje sredstvo.
Kako objasniti glupost da je jedan običaj glupost samo zato što potiče od drugih. Kako objasniti da svi veruju u jednog Boga a svako svoje ubeđuje da je samo njihov pravi a tuđi, samo zatoi što se drugačije zove, nije.
Pa zar se kod nas uporno ne lansira teorija o vatikanskoj zaveri protiv pravoslavlja tj.nas Srba, a oni pa tamo verovatno pričaju obrnuto.
Gore navedoh glupost sa islamskim fundamentalizmom u Bosni, kome smeta Deda Mraz, a i ovde čujem često da je to katoličko jer mi imamo svoga Božić Batu.
Hoću da kažem da nešto ne štima- toliko vernika a sve više nasilja. Da ne govorim o tome da se veći broj tih nasilničkih grupa upravo pozivaju na veru, koju navodno brane.
piro001 piro001 15:09 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Oprosti, ali gotovo svi oficiri koji su vodili sve tri vojske u Bosni su bivši komunistički oficiri JNA

Pa i ne, bas... Koliko je sumnjivih persona iz raznoraznih Legija Stranaca, krimosa, "vodja navijaca"i ostalih frikova uzdiglo u ovom ratu, da vodi razne vojne i paravojne formacije....

I dosta je raznih nizih staresina, i rezervnih oficira dobijalo visoke cinove tokom rata, obavljajuci razne sumnjive zadatke, ili preko veze, i partijske lojalnosti....
Rezerni oficiri NISU isto sto i oficiri JNA...
Smatram da je jedan od glavnih razloga strahota iz rata to sto je SFRJ imala narodnu vojsku, i svaka budala je dobila pusku, i bila je obucena da je koristi....
vracarac92 vracarac92 15:12 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Nije stvar u tome ima li je ili nema već šta se kroz nju propoveda, da li ljubav prema ljudskom rodu kao što kaže hrišćanstvo i islam ili se toleriše netolerancija i mržnja prema drugima, svima ko nije prave vere tj. naše.
Propoveda se ljubav ali pojedinci, na žalost...
blackbox92 blackbox92 15:14 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

A šta su trebali da uvedu? Marxizam??

Da, sociologiju, filozofiju, istoriju, istoriju religija, lepo ponašanje, građansko vaspitanje.....Pa ni marksizam nije propovedao ratove.
Pa valjda i na veronauci treba deca da nauče da mržnja, ubijanje nisu u duhu hrišćanstva.
blackbox92 blackbox92 15:14 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

vracarac92
Nije stvar u tome ima li je ili nema već šta se kroz nju propoveda, da li ljubav prema ljudskom rodu kao što kaže hrišćanstvo i islam ili se toleriše netolerancija i mržnja prema drugima, svima ko nije prave vere tj. naše.
Propoveda se ljubav ali pojedinci, na žalost...

Na žalost je što je toga na žalost sve više.
vracarac92 vracarac92 15:15 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Pa i ne, bas... Koliko je sumnjivih persona iz raznoraznih Legija Stranaca, krimosa, "vodja navijaca"i ostalih frikova uzdiglo u ovom ratu, da vodi razne vojne i paravojne formacije....
Naravno da je bilo i takvih ali kao što rekoh:
gotovo svi oficiri koji su vodili sve tri vojske u Bosni su bivši komunistički oficiri JNA.

Sa akcentom na GOTOVO
ivana23 ivana23 15:17 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

blackbox92
A šta su trebali da uvedu? Marxizam??

Da, sociologiju, filozofiju, istoriju, istoriju religija, lepo ponašanje, građansko vaspitanje.....Pa ni marksizam nije propovedao ratove.
Pa valjda i na veronauci treba deca da nauče da mržnja, ubijanje nisu u duhu hrišćanstva.

vracarac92 vracarac92 15:19 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Na žalost je što je toga na žalost sve više.

Ne mislim tako. Mislim da su ovi likovi samo grupica nedojebanih koji su još uvek u devedesetim. Zaista mislim da su takve grupe u ogromnoj manjini u Srbiji i da nikada neće postati iole ozbiljna snaga u našem društvu.
Pa valjda i na veronauci treba deca da nauče da mržnja, ubijanje nisu u duhu hrišćanstva.
Naravno da se to uči ali kao što rekoh:
pojedinci, na žalost...

blackbox92 blackbox92 15:27 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

vracarac92
NE!
Sada se svi lepo ispljuvavaju po JNA i SFRJ. Mislite da su svi oficiri bili koljaci i ubice!!!??? To nema veze sa logikom.
Da li uopste poznajete neke oficire? Ja ih znam... I verujte mi, vecina je najogorceniji protivnik svega sto se desilo 90-tih...
Oprosti, ali gotovo svi oficiri koji su vodili sve tri vojske u Bosni su bivši komunistički oficiri JNA. A naravno da nisu svi oficiri JNA koljači i ubice. To niko nije ni rekao.

Većina aktivnih oficira nisu bili ni za rat ni za ono na šta su ih naterali. Ti koji su zbog generalskih činova pristali da služe nacionalistima i nisu pravi oficiri čim su to pristali, sve tri strane su oficire JNA smatrali komunjarama i nepouzdanim a neretko su ih i šikanirali pa i likvidirali. Glavni na nižim nivoima, gde se zlo i dešavalo, su bili lokalne kamiondžije, pekari, sitni preduzetnici, kafedžije i drugi aktivisti nacionalističkih stranaka, među kojima mnogo i onih sa kriuminalnom prošlošću, koji su i započeli sukobe a sebe proglasili lokalnim komandantima i podelili činove.
A onda su svi i koji ranije jesu i koji nisu počeli da se krste i klanjaju, pokazujući da to što rade rade u ime vere. Nažalost vrhovi verskih zajednica su ih više podržavali nego opominjali da to što rade ne valja.
Kakvi su to vernici kad u ime vere sruše verske objekte onih drugih.Pa ni naša Crkva nije ozbiljnije reagovala što su na prostoru RS porušene sve džamije sem jedne. Jel tako dokazujemo da je naša vera vera prava Pravoslavna vera u ljubav i Boga.
piro001 piro001 15:28 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Sa akcentom na GOTOVO

Da, ali GOTOVO svi NISU pocinili zlocine...
Logicno je da ce oficiri voditi vojsku... Ko bi drugi... Pekari?
Mada... Da ratove vode pekari, svi bi radije ratovali....
MMM... rat kifli....
piro001 piro001 15:30 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Većina aktivnih oficira nisu bili ni za rat ni za ono na šta su ih naterali. Ti koji su zbog generalskih činova pristali da služe nacionalistima i nisu pravi oficiri čim su to pristali, sve tri strane su oficire JNAmatrali komunjarama i nepouzdanim a neretko su ih i šikanirali pa i likvidirali. Glavni na nižim nivoima, gde se zlo i dešavalo, su bili lokalne kamiondžije, pekari, sitni preduzetnici, kafedžije i drugi aktivisti nacionalističkih stranaka, među kojima mnogo i onih sa kriuminalnom prošlošću, koji su i započeli sukobe a sebe proglasili lokalnim komandantima i podelili činove.


Bas tako!!
blackbox92 blackbox92 15:31 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Reč je, naime, o grupi oficira školovanih u komunizmu. Vaspitavanih u ateističko-materijalističkom duhu.

Tačno. Reč je o ljudima koji su bili žestoki komunisti da bi linčovali svakoga ko je ranije imalo posumnjao u utopiju komunizma. A onda su odjednom postali veći vernici od svetog Vladike Velimirovića, propovedajući čak i verski rat protiv Turaka. Mladić i Gvero su najupečatljiviji primeri.
vracarac92 vracarac92 15:40 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Da, ali GOTOVO svi NISU pocinili zlocine...
Logicno je da ce oficiri voditi vojsku... Ko bi drugi... Pekari?
Mada... Da ratove vode pekari, svi bi radije ratovali....
ma tako je, ali to su bili oficiri koji su bili vaspitavani u duhu komunizma. ne verujem da je iko od njih išao u bogosloviju ili medresu.
Glavni na nižim nivoima, gde se zlo i dešavalo, su bili lokalne kamiondžije, pekari, sitni preduzetnici, kafedžije i drugi aktivisti nacionalističkih stranaka, među kojima mnogo i onih sa kriuminalnom prošlošću, koji su i započeli sukobe a sebe proglasili lokalnim komandantima i podelili činove.
Pa otkud onda toliko visokih oficira (dakle ne pekara i kamiondžija) u Hagu?
Kakvi su to vernici kad u ime vere sruše verske objekte onih drugih.
Zatucani sadistički nastrojeni pojedinci na sve tri strane. Svako je svakome rušio crkve i džamije u tom nesrećnom ratu i počinioci bi morali da odgovaraju.
vracarac92 vracarac92 15:42 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Mladić i Gvero su najupečatljiviji primeri.
A Tuđman i Tus?
piro001 piro001 15:54 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Tačno. Reč je o ljudima koji su bili žestoki komunisti da bi linčovali svakoga ko je ranije imalo posumnjao u utopiju komunizma

Ma, daj, molim te....
Ljudi nisu ubijani zbog ideologije, niti je komunizam kriv zbog svih ubistava na ovim prostorima...
Pogledaj malo u proslost... Komunizam je nova pojava... A ratova je ovde uvek bilo.
dali76 dali76 16:04 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

po meni je ovo sto je blackbox pomenuo u svezi "simbioze"nacionalizma i vjere sustina problema.
ja to nazivam folklorizacija vjere gdje se potiskuje njena sustina da bi ono etnicko dobilo na znacaju.
piro001 piro001 16:09 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

"simbioze"nacionalizma i vjere sustina problema.


Da, ali vera je tu samo izgovor...
Klali bi se i zbog toga ko voli ljubicice, a ko bele rade... Dokle god je nekima to u interesu.
Mrzimo se, a ista smo govna.
Bas da mi neko kaze da li je veca razlika izmedju Parizanina i Marsejca, ili izmedju Srbina i Hrvata?
drug.clan drug.clan 16:41 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

bribri
Na žalost da su časovi veronauke postojali u kontinuitetu svega ovog ne bi bilo!!!!

A šta su trebali da uvedu? Marxizam?? Mi smo narod pravoslavne veroispovesti, te moramo početi od učenja svoje vere. A onda učiti i saznavati dalje. To se zove obrazovanje. Umesto, Ceca, Karleuša, Mladića, Kardžića i ostalih protuva, da su deca učila više o Svetom Savi i našim svetiteljima ne bismo imali ovoliku agresiju na ulicama i školama. Srebrenica se ne bi ni desila. Nek im Bog oprosti.
Pitam se zašto deca više nemaju autoriteta? Nemaju od koga da uče! Pametni su odavno odustali i povukli se.
Sad plaćamo cehove 90-tih




Mi smo narod ateista u kome samo 15% stanovnika zna simbol vere koji je osnovni kriterijum za proglasavanje vernikom. To sto se ljudi izjasnjavaju kao pravoslavni srbi znaci samo da su ljudi zbunjeni jer ne razlikuju veru od nacije
blackbox92 blackbox92 16:49 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

vracarac92
Mladić i Gvero su najupečatljiviji primeri.
A Tuđman i Tus?

I nije ti poređenje.Tuđman je ranga brata Karadžića i Izetbegovića koji su to ranije počeli a onda im se ovi oficiri ulizivali.
Jedni druge ne mogu opravdati.Nisu Mladić i Gvero postali religioyni zato što su videli od Tuđmana i Tusa ni obrnuto.
Pri tome, koliko sam upoznat Tus i nije upražnjavao religiju. Za razliku od njega to su radili bivše komunjare poput Rasima Delića,i navedene dvojice.
Suština je u tome što ne može da bude opravdanja za one koji se pomole bogu i narede klanje i ubijanje.
blackbox92 blackbox92 16:52 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

piro001
"simbioze"nacionalizma i vjere sustina problema.


Da, ali vera je tu samo izgovor...
Klali bi se i zbog toga ko voli ljubicice, a ko bele rade... Dokle god je nekima to u interesu.
Mrzimo se, a ista smo govna.
Bas da mi neko kaze da li je veca razlika izmedju Parizanina i Marsejca, ili izmedju Srbina i Hrvata?

Nikakva , pogotovo ako se radi o ludim Parižanima, Marsejcima, Srbima i Hrvatima. Jedino što su kod nas ludi imali mnogo više mogućnosti da dođu do izražaja.
mikimedic mikimedic 17:16 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Smatram da je jedan od glavnih razloga strahota iz rata to sto je SFRJ imala narodnu vojsku, i svaka budala je dobila pusku, i bila je obucena da je koristi....


Svaka budala nije imala pusku, vec su cuvane u kasarnama u slucaju mobilizacije. Za razliku od Svajcarske gde na primer svako (ne kazem budala) ima pusku kod svoje kuce. Pa bio on Swiss Nemac, Swiss Francuz ili Swiss Italian...
zazito zazito 17:44 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

bribri
Na žalost da su časovi veronauke postojali u kontinuitetu svega ovog ne bi bilo!!!!

A šta su trebali da uvedu? Marxizam?? Mi smo narod pravoslavne veroispovesti, te moramo početi od učenja svoje vere. A onda učiti i saznavati dalje. To se zove obrazovanje. Umesto, Ceca, Karleuša, Mladića, Kardžića i ostalih protuva, da su deca učila više o Svetom Savi i našim svetiteljima ne bismo imali ovoliku agresiju na ulicama i školama. Srebrenica se ne bi ni desila. Nek im Bog oprosti.
Pitam se zašto deca više nemaju autoriteta? Nemaju od koga da uče! Pametni su odavno odustali i povukli se.
Sad plaćamo cehove 90-tih



slazem se.i dokle ce vise neki stereotipi da preovladjuju..nije mi jasno.Ocigledna je veza izmedju posledica ateizma i komunizma i ratnih zlocina.Ocigledna je veza izmedju mrznje prema pravoslavlju i komunizma,sto neko tumaci i kao mrznju prema srpskom bicu,ko zna.

ok,neki su lepo ziveli u doba tita i sad ne mogu da oproste pravoslavlju i hriscanstvu(prema njihovom tumacenju)sto toga vise nema,a neki(mnogi)bogami su promenili curak,pa zive jos bolje oni i njihova deca..sve je to tako ocigledno,da ne razumem neke ljude sto se javljaju i pljuju po veronauci.

PRAVILNO USMERAVANJE DECE,MOZE SAMO DONETI BENEFIT SVIMA NAMA.

STO SE PAK TICE OVIH GORE..PA MOZDA JE TO JOS JEDNA VRSTA PROPAGANDNOG PODMETANJA..NE RAZUMEM DA NEKI sRBIN PRAVOSLAVAC,MOZE DA OKACI KARIKATURU MLADICA KAKO DRZI lobanju..verovatno je to neka provokacija.Sto se tice zatvaranja..hmm,nije losa ideja,ali ne svidja mi se nijedna vrsta cenzure..sutra cete tako da reagujete i kad neko otvori grupu za ocuvanje tradicionalnih vrednosti..siguran sam.tumacicete to kao,ugrozavanje zenskih prava npr,..ne,bolje se uclaniti u tu grupu,i objasniti tim ljudima da je to pogresno sto rade,da je tu bilo dece koja su ubijena i da niko normalan to ne moze da podrzi.
zazito zazito 17:47 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

sta vise,uclanicu se tokom veceri i probati da im sugerisem,da tako samo nanose stetu sebi i nasem narodu.drzite me za rec.
piro001 piro001 17:48 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Hteo sam reci da ne bi bilo toliko sranja da je SFRJ imala profesionalnu vojsku....
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:42 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Blackbox92
Vidite šta se deci govori na časovima veronauke.


Kazite da cujemo sta se to (konkretno) prica na casovima veronauke a sto vi smatrate skandaloznim, ili nedopustivim?
To sto ste vi culi, a drugi nisu culi.

Ili vi to tek onako - da biste nesto rekli...


P. S. Podsecam da je uvodjenje fakultativnih casova veronauke u nasim skolama uvedeno na predlog pok. premijera Zorana Djindjica

Podsecam, takodje, da ovu razmenu misljenja vodimo na blogu jednog teologa, koji je nasao za shodno da izrazi svoje zaprepascenje primitivnim i necivilizovanim ponasanjem neodgovornih pojedinaca.
Da li vi mozda mislite da su ti na koje domacin Nikola ukazuje postali takvi zbog toga sto su, kao deca, pohadjali casove veronauke ili bili 'lose' vaspitavani od poboznih roditelja?
piro001 piro001 19:27 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

P. S. Podsecam da je uvodjenje fakultativnih casova veronauke u nasim skolama uvedeno na predlog pok. premijera Zorana Djindjica

Podsecam, takodje, da ovu razmenu misljenja vodimo na blogu jednog teologa, koji je nasao za shodno da izrazi svoje zaprepascenje primitivnim i necivilizovanim ponasanjem neodgovornih pojedinaca.
Da li vi mozda mislite da su ti na koje domacin Nikola ukazuje postali takvi zbog toga sto su, kao deca, pohadjali casove veronauke ili bili 'lose' vaspitavani od poboznih roditelja?


Da li veronauka treba, ili ne treba biti u skolama nema veze sa time da li BUDALE smatraju da je Srebrenica dobra stvar.
Veronauka te uci o veri, a ne ucini da idijoti pocnu da koriste onu sundjerstu stvar izmedju usiju...
Gradjansko vaspitanje bi nas isto kao veronauka naucila da je ubijanje lose. I logika, i filozofija, i psihologija, i....

Da li ste mozda pomislili da se danasnja omladina mozda okrece mrznji iz razloga sto je u skoli ukinuto domacinstvo?
Ko kuva, zlo ne misli...

Dokle god roditelji prepustaju obrazovanje slabo placenim, i cesto nezainteresovanim profesorima (cast izuzecima), ili jos gore: Ulici, dotle ce mladost pricati gluposti, koje, nazalost, imaju posedice po sve...

Ja sam za REDUKACIJU roditelja.
blackbox92 blackbox92 19:41 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

dali76
po meni je ovo sto je blackbox pomenuo u svezi "simbioze"nacionalizma i vjere sustina problema.
ja to nazivam folklorizacija vjere gdje se potiskuje njena sustina da bi ono etnicko dobilo na znacaju.

Hvala Dali što si to tako lepo formulisao.Baš tako.
blackbox92 blackbox92 19:43 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

P. S. Podsecam da je uvodjenje fakultativnih casova veronauke u nasim skolama uvedeno na predlog pok. premijera Zorana Djindjica

Podsecam, takodje, da ovu razmenu misljenja vodimo na blogu jednog teologa, koji je nasao za shodno da izrazi svoje zaprepascenje primitivnim i necivilizovanim ponasanjem neodgovornih pojedinaca.
Da li vi mozda mislite da su ti na koje domacin Nikola ukazuje postali takvi zbog toga sto su, kao deca, pohadjali casove veronauke ili bili 'lose' vaspitavani od poboznih roditelja?

Da kad mu je Koštunica ultimativno postavio ili to ili nema koalicije.
blackbox92 blackbox92 19:50 09.12.2008

Re: mržnja je bolest



Kazite da cujemo sta se to (konkretno) prica na casovima veronauke a sto vi smatrate skandaloznim, ili nedopustivim?
To sto ste vi culi, a drugi nisu culi.

Ili vi to tek onako - da biste nesto rekli..


gosn.Vladimire,
Ja vidite nikada ne igram na foru da bi tek onako da bi nešto rekao.
Ja ne posećujem tu nastavu jer sam malo stariji ali slušam šta pričaju roditelji šta im deca pričaju šta im se priča. Pa onda ne bih lenj pa upoređenja radi priupitah neke i druge, kako je kod njih po veronaukama na ovim našim blesavim prostorima.I doznah da otprilike svi govore da je njihova vera prava i dobra a druge nisu ni prave ni dobre, sa naravoučenijem da smo mi dobri i pravi a oni drugi nisu.
Naravno nisu svi veroučitelji u tom fazonu niti svi verski dostojanstvenici kod kojih deca i odrasli idu na molitve, pričešće, klanjanja, mise i kako se sve ne zove, ali treba ukazati na one koji stalano guraju u suprostavljanja.
Znate i Vi to kao i ja.
blackbox92 blackbox92 19:55 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

to Zatito
Ocigledna je veza izmedju posledica ateizma i komunizma i ratnih zlocina.Ocigledna je veza izmedju mrznje prema pravoslavlju i komunizma,sto neko tumaci i kao mrznju prema srpskom bicu,ko zna.

Netačno.Inače, kako objasniti zločine u istoriji čoivečanstva pre pojave komunizma i ateizma. Biće da religija ima više veze.
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:24 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Piro001
Ja sam za REDUKACIJU roditelja


Redukciju roditelja?
A Krugolina se polomi boreci se protiv bele kuge, odnosno htela bi da ima sto vise roditelja?!

Ne ljutite se za ovu salu.

Naravno da bi reedukacija roditelja trebalo da bude njihov stalni posao.
Medjutim, uvek ce biti kretena, koji ce se odmetnuti i od - dobrih roditelja. To je tako u prirodi.
Srecom da to nije mnogo ucestalo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:30 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Nisu krivi mladi koji su tako vaspitani več odrasli i politike koje ih tako vaspitavaju.

a mladi nemaju roditelje?
samo pitam.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:36 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Mislim da priča o Srebrenici nema puno veze sa religijom. Naprotiv, nedostatak vere jednog čoveka i bliskih mu saradnika prouzrokovao je nesreću i sramotu koja se dogodila. Reč je, naime, o grupi oficira školovanih u komunizmu. Vaspitavanih u ateističko-materijalističkom duhu.

da su bili vernici, ne bi pobili te ljude, jel to hoces da kazes?


jel od ovog da uče?


a ni gospođa plavšić nikad nije bila komunista.
al se bas istakla u ratu, i to kao vernica.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:41 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Zatucani sadistički nastrojeni pojedinci na sve tri strane. Svako je svakome rušio crkve i džamije u tom nesrećnom ratu i počinioci bi morali da odgovaraju.

hehehehe
ostade tebi uravnilovka iz komunizma.
svi su isto krivi. svi su palili i rušili isto!
ma nemoj, keveti!
u bih porušene su 1.204 dzamije. sve do jedne na teritoriji pod kontrlom srba,
verovatno vernika sa šapkom vojvode mišića.

adam weisphaut adam weisphaut 20:57 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Na žalost da su časovi veronauke postojali u kontinuitetu svega ovog ne bi bilo!!!!

Na svu sreću veronauka je postojala pred WWII pa je to dalo rezultat
dolybell92 dolybell92 21:56 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Sto se tice zatvaranja..hmm,nije losa ideja,ali ne svidja mi se nijedna vrsta cenzure..sutra cete tako da reagujete i kad neko otvori grupu za ocuvanje tradicionalnih vrednosti.


Nije tačno, Facebook ima pravilnik i pogledajte na njemu
(ako znate engleski) šta je dozvoljeno a šta zabranjeno...

Ja sam jednom reagovala i nakon prepiske, koja je bila kratka - ali efikasna -
grupa je skinuta.

Mora se samo obrazloženje argumentovati i prevesti na engleski
ono na šta se ukazuje, zabranjena je svaka promocija i prikazivanje
nacionalne i verske mržnje, npr. a ima toga još.
(Nije u pitanju cenzura - sa njom ova priča nema veze.)

Ne znaju oni sve jezike sveta.
margos margos 22:23 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Ljudi su STOKA...

Misliš NEKI ljudi se ponašaju gore nego NEKA stoka?

Ako se nadamo ikakvoj promeni u svesnosti ljudi, treba početi od samog sebe i ne koristiti ovakve generalizacije.
tyson tyson 22:32 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

blackbox92
P. S. Podsecam da je uvodjenje fakultativnih casova veronauke u nasim skolama uvedeno na predlog pok. premijera Zorana Djindjica

Da kad mu je Koštunica ultimativno postavio ili to ili nema koalicije.
Izvini, ali ovo zaista nema veze sa životom. Možemo raspravljati o motivima Đinđića da naprasno uvede veronauku u škole (gde želja da se sebi stvore a DSSu oduzmu potencijalni saveznici), ali da mu je Koštunica to tražio kao uslov za koaliciju... "ne pije vodu".

Kao što ne možemo veru/religiju kriviti za sve zločine koji su se desili u vreme ratova za nasleđe bivše Jugoslavije ili za šovinizam/fašizam kod nekih današnjih mladih ljudi, tako ne možemo ni Koštunicu kriviti za baš sve što nam danas nije po volji.




mikimedic mikimedic 23:30 09.12.2008

Re: mržnja je bolest

Na svu sreću veronauka je postojala pred WWII pa je to dalo rezultat


jel to autoritaran stav?
blackbox92 blackbox92 00:17 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

vracarac92
Pa i ne, bas... Koliko je sumnjivih persona iz raznoraznih Legija Stranaca, krimosa, "vodja navijaca"i ostalih frikova uzdiglo u ovom ratu, da vodi razne vojne i paravojne formacije....
Naravno da je bilo i takvih ali kao što rekoh:
gotovo svi oficiri koji su vodili sve tri vojske u Bosni su bivši komunistički oficiri JNA.

Sa akcentom na GOTOVO

Svi čelni generali su bili oficiri JNA.Mladić, Milovanović, Gvero, Krstić, Milošević, Rasim Delić, Sefer Halilović, Dreković, Dudaković, Petković, Blaškić.Svi oni su pre početka rata bili manje-više protiv rata ali su se priklonili svojim nacionalnim vođama, postajući njihovi pijoni.
Tačno je takođe da je većina oficira, od čina pukovnika pa na niže, koji nisu bili karijeristi, nisu bili uvučeni u profiterske poslove, u stranke i koji nisu bili vewć inficirani šovinizmom, bila protiv rata i da su u rat naterani prisilno.Kada se JNA raspala oni koji su odišli u svoje torove odmah su gurnuti u rat ali pod budnim nadzorom jer su ih smatrali komunjarama, pa se više verovalo rezervnim oficirima i lokalnim kabadahijama u vidu bivših milicionera, magacionera, učitelja, poštara, putara i td, pa ako su komunjare insistirale na strogom pridržavanju ratnog prava i Ženevske konvencije ili se suprostavili bili su čak i likvidirani.
Najviše zločina počinili su pripadnici partijskih vojski i teritorijalnih odbrana i van kontrole oficira bivše JNA ali im se sudi uglavnom za komandnu odgovornost.
Iz Srbije su prisilno slali oficire Srbe poreklom iz BiH i Hrvatske da tamo ratuju. Ko je odbio rizikovao je da bude uhapšen i upućen, da ostane bez posla i da ga proglase izdajnikom.
Kada su završili ratove svi su požurili da se otarase oficira koji su bili ranije u JNA. U tome je Hrvatska bila najkonsekventnija, tako da je ostao vrlo mali broj a prednost su dali onima koji su se kao pričuvni časnici ili dočasnici, najčešće besčasnici , istakli u ratu a, posle rata su ih školovali .
blackbox92 blackbox92 00:25 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

margos
Ljudi su STOKA...

Misliš NEKI ljudi se ponašaju gore nego NEKA stoka?

Ako se nadamo ikakvoj promeni u svesnosti ljudi, treba početi od samog sebe i ne koristiti ovakve generalizacije.

U pravu ste.Samo neki se ponašaju kao ili gore nego stoka ali nema mesta generalizaciji.
Ili što kaže ona narodna :"Životinja nikada ne može biti čovek, ali što poneki čovek može biti životinja to ne možeš zamisliti"
alexlambros alexlambros 04:06 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

Vidite, ja sam odrastao uz religiju i takođe nikad nikoga nisam želeo da zakoljem niti sam mrzeo.
Cela ova priča nema nikakve veze sa istinskom religijom već sa individualnim kretenizmom koji nema uporište ni u jednoj religiji. Naravno, u svakoj religiji postoje fanatični i ekstremni POJEDINCI ali oni ne mogu i ne smeju biti parametri ne osnovu kojih se sme generalno kvalifikovati bilo koja religija.



Pojedinci su fanaticni a inace su religije ko religije dobre? Ne bih rekao. Taj ekstremni pojedinac bude neki mula koji ubedi indoktriniranog tinejdzera da se oblepi bombama i raznese se u autobusu ili na pijaci, obecavajuci mu vecni raj ... ili na primer neki svestenik koji ostrascenim pricama o Jevrejima Isusovim ubicama dete zadoji antisemitizmom .... bez religije ne bi postojale oznake za raspoznavanje koga treba ugnjetavati a kome se svetiti.

Sto bi Seneka Mladji rekao - "Religija je za prost narod istina, za mudrace prevara a za vladare korisna".
alexlambros alexlambros 04:37 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

vracarac92
i jos samo...ja religiju nikada nisam ucila odrasla sam sa neverom u boga isusa itd pa nikad nisam mrzela nikoga a kamoli da sa htela da ih zakoljem.

Vidite, ja sam odrastao uz religiju i takođe nikad nikoga nisam želeo da zakoljem niti sam mrzeo.
Cela ova priča nema nikakve veze sa istinskom religijom već sa individualnim kretenizmom koji nema uporište ni u jednoj religiji. Naravno, u svakoj religiji postoje fanatični i ekstremni POJEDINCI ali oni ne mogu i ne smeju biti parametri ne osnovu kojih se sme generalno kvalifikovati bilo koja religija.


Ako sam dobro shvatio ... fanaticni i ekstremni pojedinci su problem inace su vere same po sebi u redu? Ne bih rekao. A od cega postaju fanaticni i ekstremni? Taj fanatik lako bude neki zatupljeni mula koji tinejdzera navede da se oblepi bombama i digne se u vazduh u gradskom prevozu obecavajuci mu raj ... Ili svestenik koji indoktrinira dete pricama o Jevrejima Isusovim ubicama usadjujuci mu tako antisemitizam od najranijih dana ... i mogao bih ovako da nabrajam unedogled ...

vracarac92 vracarac92 07:50 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

nije ti poređenje.Tuđman je ranga brata Karadžića i Izetbegovića koji su to ranije počeli a onda im se ovi oficiri ulizivali.
Nisi me razumeo. I Tuđman i Tus i Mladić i Gvero su bivši oficiri JNA vaspitavani u duhu komunizma.
vracarac92 vracarac92 07:53 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

Pojedinac.
vracarac92 vracarac92 07:54 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

ostade tebi uravnilovka iz komunizma.
svi su isto krivi. svi su palili i rušili isto!
pa kad je to istina. Proveri broj srušenih i pravoslavnih i katoličkih crkava pa ćeš videti da nema razlike.
vracarac92 vracarac92 07:59 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

fanaticni i ekstremni pojedinci su problem inace su vere same po sebi u redu? Ne bih rekao.

Tako je
A od cega postaju fanaticni i ekstremni?
Od drugih fanatičnih pojedinaca kojima je lični interes ili neki lični kompleks ili mržnja ideja vodilja a koji u datom trenutku imaju mogućnost da vrše uticaj na podložnog pojedinca.
adam weisphaut adam weisphaut 08:58 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

mikimedic

jel to autoritaran stav?

Sva sreća Mukice, ti uvek imaš nešto smisleno da kažeš iako nisi pratio veronauku
piro001 piro001 09:13 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

Ljudi su STOKA...


Misliš NEKI ljudi se ponašaju gore nego NEKA stoka?

Ako se nadamo ikakvoj promeni u svesnosti ljudi, treba početi od samog sebe i ne koristiti ovakve generalizacije.


Pa i poceo sam od sebe.....

blackbox92 blackbox92 10:03 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

ali to su bili oficiri koji su bili vaspitavani u duhu komunizma. ne verujem da je iko od njih išao u bogosloviju ili medresu.
Da li po tebi vaspitanje u duhu komunizma , kako kažete, znači vaspitanje da ubijaju civile. Upravo obrnuto, bili su vaspitavani da se treba sprovoditi politiku ravnopravnosti, solidarnosti i ekonomskog prosperiteta zemlje.
Pa otkud onda toliko visokih oficira (dakle ne pekara i kamiondžija) u Hagu?


Upravo zato što nisu kontrolisali one koje su morali. Nije general Mrkšić u Hagu zato što je on pobio civile u Ovčari već zato što je to neko uradio u njegovoj zoni odgovornosti a on nije sprečio.A pobili su ih upravo neki magacioneri, kamiondžije i ko već.
Iz redova bosanskih Srba ima dosta visokih oficira optuženih u Hagu upravo zbog toga, ali je mnogo više onih nižih koji su bili izvršioci. Nije ni Mladić optužen da je pobio one u Srebrenici, već što nije sprečio a mogao je, što nije obezbedio da oni koje on kontroliše kontrolišu one niže u komandnom lancu.
d_sandic d_sandic 10:07 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

Pa ni marksizam nije propovedao ratove.


Ne propovedao je dolazak na vlast nasilnim putem i diktaturu proleterijata.
vracarac92 vracarac92 10:23 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

Da li po tebi vaspitanje u duhu komunizma , kako kažete, znači vaspitanje da ubijaju civile.
Naravno ne bi trebalo da bude tako, ali kao što rekoh POJEDINCI vaspitavani u tom duhu su zastranili.
blackbox92 blackbox92 10:24 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

vracarac92
nije ti poređenje.Tuđman je ranga brata Karadžića i Izetbegovića koji su to ranije počeli a onda im se ovi oficiri ulizivali.
Nisi me razumeo. I Tuđman i Tus i Mladić i Gvero su bivši oficiri JNA vaspitavani u duhu komunizma.

Dobro ajde, ti generalno ne variš komunizam, čak i ako znaš da kod nas nije bio komunizam u tom obliku kako ga stalno potenciraš.Pretpostavljam da si se i ti školovao u tom periodu pa da li je to nekome argument da ti kaže da si nevaspitan.
Tuđman je već 60-ih otišao iz JNA, Tus bio komandant vazduhoplovstva i do kraja bio protiv rata već za miran razlaz, ako mora, Mladić do početka rata bio anonimni pozadinac i operativac u komandi armije a Gvero bio visoko pozicionirani pukovnik i pomoćnik načelnika Centra visokih vojnih škola za moral i informisanje, ujedno predsednik Komiteta, zatim portparol JNA. E onda im udario virus G (generalski u glavu) i komunističku ideologiju brzo zamenili nacionalističkom.Stavili na glave kape vojvode Stepe i umislili da su on. Tus je kao general napustio JNA i bio savetnik a kasnije i šef vojne misije Hrvatske u Briselu ali se nije nikada eksponirao kao šestoki nacionalista.
Da su se svi oficiri ponašali u duhu tog , kako kašete komunističkog vaspitanja, ni jedan ne bi prišao novopečenim nacionalističkim vođama niti bi ratovala.
Svi ti koji tako govore o tom komunizmu ne mogu a da ne poriznaju da je socijalizam kod nas ostavio zemlju u mnogo boljem stanju nego što je zatekao, a oni koji su je srušili napravili su mnogo gore nego da su se kao ljudi dogovorili da je reformišu i rekonstruišu.I što je najvažnije- ne bi bilo toliko žrtava , stradalih i proteranih.
blackbox92 blackbox92 10:26 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

vracarac92
ostade tebi uravnilovka iz komunizma.
svi su isto krivi. svi su palili i rušili isto!
pa kad je to istina. Proveri broj srušenih i pravoslavnih i katoličkih crkava pa ćeš videti da nema razlike.

Bogami ima i u broju, nekih je srušeno dosta, nekih više a nekih sve do jedne.
vracarac92 vracarac92 10:56 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

Dobro ajde, ti generalno ne variš komunizam, čak i ako znaš da kod nas nije bio komunizam u tom obliku kako ga stalno potenciraš.

Moja porodica je mnogo pretrpela od strane komunističkih dželata posle 1944. godine odnosno posle "oslobođenja". Deda mi je sudski rehabilitovan tek pre par meseci a osuđen je i ubijen samo zato što je njegova fabrika (kaja je zapošljavala i hranila mnoge porodice za vreme nacističke okupacije) radila sve do kraja 1943. i zbog toga je bio proglašen za narodnog neprijatelja iako nikada nije bio član ni jedne stranke i sve vreme rata se držao po strani. Da ti ne pričam o raznim konfiskacijama i nacionalizacijama.
margos margos 11:16 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

piro001
Ljudi su STOKA...
Misliš NEKI ljudi se ponašaju gore nego NEKA stoka?Ako se nadamo ikakvoj promeni u svesnosti ljudi, treba početi od samog sebe i ne koristiti ovakve generalizacije.
Pa i poceo sam od sebe.....

Samo još da naučiš da ne koristiš generalizacije.
blackbox92 blackbox92 16:10 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

d_sandic
Pa ni marksizam nije propovedao ratove.


Ne propovedao je dolazak na vlast nasilnim putem i diktaturu proleterijata.


E vala u ratovima kod nas 90-ih niko se nije borio ya dolazak proleterijata na vlast ni za diktaturu proleterijata, niti su ratovi vođeni komunističkom ideologijom već nacionalističkom a počelo je navodnim rušenjem komunizma i uspostavljanjem demokratije.
Uostalom, nasilni dolazak na vlast je bio samo jedan način, revolucionarni a ima i evolucioni ali ne govori da kad došu na vlast da će nastaviti ubijati sve one koji ne pripadaju njegovoj naciji.Pa i francuska revolucija je bila nasilna ali je njome srušen apsolutizam i otvoren put demokratiji i ljudskim pravima.Ovi kod nas su uradili sve suprotno, bila je to devolucija i regresija u svakom pogledu.
sentinel26 sentinel26 19:01 10.12.2008

Re: mržnja je bolest

blackbox92
margos
Ljudi su STOKA...
Misliš NEKI ljudi se ponašaju gore nego NEKA stoka?
Ako se nadamo ikakvoj promeni u svesnosti ljudi, treba početi od samog sebe i ne koristiti ovakve generalizacije.
U pravu ste.Samo neki se ponašaju kao ili gore nego stoka ali nema mesta generalizaciji.
Ili što kaže ona narodna :"Životinja nikada ne može biti čovek, ali što poneki čovek može biti životinja to ne možeš zamisliti"
Može i ovako:

- Kada se nadje čovjek u volu prihvatljivo je, ali je odvratno i opasno kada je obratno, tada vo nema nikakve šanse !!

Milan Novković Milan Novković 10:30 09.12.2008

Budale

Nikola, ja sumnjam da su ovi zadojeni bilo čime - sve fotke nekolicine članova što sam otvorio mi više liče na zombi face izgubljenih budala.

Ako ne postoji zakon da im lupi packe i ukine grupu ja mislim da bi i ignorisanje bilo efikasno. Tj svi znamo da ovakvi ljudi postoje, verovatno će ih još dugo biti, pitanje je samo koliko su u nekom trenutku stvarno opasni.
dunjica dunjica 10:48 09.12.2008

Re: Budale

svi znamo da ovakvi ljudi postoje, verovatno će ih još dugo biti, pitanje je samo koliko su u nekom trenutku stvarno opasni.

Osobno, ne bih voljela isprobavati.

Nego, FB nudi opciju djelovanja. Na kraju stranice postoji link "Report group", koji omogućava prijavu zloupotreba ili uvredljivih sadržaja. Ako bi svatko tko se sa sadržajem/programom/idejom ove sramne grupe ne slaže, iskoristio mogućnost da ih prijavi moderatorima, veliki su izgledi da nešto postignemo, osim da se ovdje na Blogu zgražamo.

Ako još u prijavi i napišete zašto se ne slažete, još bolje.

Dakle?
Pulse Pulse 10:54 09.12.2008

Re: Budale

dunjica
svi znamo da ovakvi ljudi postoje, verovatno će ih još dugo biti, pitanje je samo koliko su u nekom trenutku stvarno opasni.

Osobno, ne bih voljela isprobavati.

Nego, FB nudi opciju djelovanja. Na kraju stranice postoji link "Report group", koji omogućava prijavu zloupotreba ili uvredljivih sadržaja. Ako bi svatko tko se sa sadržajem/programom/idejom ove sramne grupe ne slaže, iskoristio mogućnost da ih prijavi moderatorima, veliki su izgledi da nešto postignemo, osim da se ovdje na Blogu zgražamo.

Ako još u prijavi i napišete zašto se ne slažete, još bolje.

Dakle?



tek sam sada videla tvoj post - mislim da je dobro da se copy/paste deo iz terms and conditions koji govori o tome da je fb protiv promovisanja rasne mrznje i ovakvih stvari. Ja sam poslala moju malo pre sa sve prevodom sta sve to pise na njihovom site.
dunjica dunjica 10:59 09.12.2008

Re: Budale

Bravo, Pulse!

Možda možeš ovdje objaviti prijevod, da nama drugima uštediš posao? A i mislim da je bolje ako koristimo isti tekst, jer pretpostavljam da će tako vjerojatnije naš predmet žalbe uzeti za razmatranje.
Pulse Pulse 11:24 09.12.2008

Re: Budale

dunjica
Bravo, Pulse!

Možda možeš ovdje objaviti prijevod, da nama drugima uštediš posao? A i mislim da je bolje ako koristimo isti tekst, jer pretpostavljam da će tako vjerojatnije naš predmet žalbe uzeti za razmatranje.



:)

ja sam ovo napisala u opciji report the group

This group directly violates Facebook’s own ‘Terms and Conditions’. The title of the group “NOŽ ŽICA SREBRENICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!” translates ‘Knife, barbwire, Srebrenica”. The description of the group states: “Za sve koji mrze MUSLIMANE!!!!” translates to “For everyone who hates MUSLIMS!!!!”

Clearly this group’s purpose and content promotes violence and religious/racial hatred and breaches the following user conditions:

“…You agree not to use the Service or the Site to: …upload, post, transmit, share, store or otherwise make available any content that we deem to be harmful, threatening, unlawful, defamatory, infringing, abusive, inflammatory, harassing, vulgar, obscene, fraudulent, invasive of privacy or publicity rights, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable.”


Please remove the group immediately.

Kind Regards

Sanja Vucetic
lenamur lenamur 11:34 09.12.2008

Re: Budale

Hvala Sanji na ustedi vremena oko smisljanja teksta. Prijavila sam grupu i ja.
Nadam se da ce veci broj prijava dovesti do zabrane/uklanjanja/cega vec grupe.
AlexDunja AlexDunja 11:47 09.12.2008

Re: Budale

Hvala Sanji na ustedi vremena oko smisljanja teksta. Prijavila sam grupu i ja.
Nadam se da ce veci broj prijava dovesti do zabrane/uklanjanja/cega vec grupe.

da.
NNN NNN 14:13 09.12.2008

Re: Budale

A bilo bi lepo i korisno da im administratori FB-a ugase i naloge for good.
dreamreader dreamreader 16:25 09.12.2008

Re: Budale

NNN
A bilo bi lepo i korisno da im administratori FB-a ugase i naloge for good.


Bilo bi vrlo lepo i vrlo korisno, i to svima ne samo administratorima/osnivacima, ali ipak govorimo o izvesnih 800 i kusur naloga + bar jos toliko u najavi. Malo je verovatno da ce tako nesto da se dogodi
piro001 piro001 19:34 09.12.2008

Re: Budale

ja mislim da bi i ignorisanje bilo efikasno.


KAD PAMETNI LJUDI NE UCINE NISTA, ZLO POBEDI!

Ja sam za bolju edukaciju novih narastaja, a ovi danasnji... Oni su izgubljeni....
Jbg, eutanizacija je moguce resenje, ali zakon je jos uvek ne odobrava....

Treba im staviti da znanja da su IDIOTI, i ne sme im biti dozvoljeno da svoj IDIOTLUK spominju naglas, a kamoli da se udruzuju...
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:46 09.12.2008

Re: Budale

Osobno, ne bih voljela isprobavati.

Nego, FB nudi opciju djelovanja. Na kraju stranice postoji link "Report group", koji omogućava prijavu zloupotreba ili uvredljivih sadržaja. Ako bi svatko tko se sa sadržajem/programom/idejom ove sramne grupe ne slaže, iskoristio mogućnost da ih prijavi moderatorima, veliki su izgledi da nešto postignemo, osim da se ovdje na Blogu zgražamo.

Ako još u prijavi i napišete zašto se ne slažete, još bolje.

Dakle?

ja poslala sve linkove mupu srbije, lično ministru.
ima imena i fotki. mogu biti za dan pohapšeni.
kad bi država delovala.
al će malo sutra.

kada bi se pokrenula akcija kao što je krugolina pokrenula, možda bi javno mnjenje malo drugačije delovalo.
ovako se ovde nadgornjavamo dal je komunizam il nije.

pa nije komunizam baš za sve kriv. mislim u svetu.
ni hitlera ni muslolinija a ni franka nisu doveli komunisti na vlast.

osim toga, ateizam nema veze sa komunizmom.
kao ni sekularizam.
francuska je 105 godina sekularna država.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:48 10.12.2008

Re: Budale

Sanja Vucetic


draga sanja,
sve je to lepo. neka ih obrišu.
ali to nije dovoljno.
danas je dan ljudskih prava.
ja sam na mnogo adresa poslala ove linkove.
država treba da se snagom svojih institucija pozabavi ovim big problemom.
dakle, svako u svom resoru.
poslala sam skoro svim ministarstvima (obrazovanje, pravda, policija, premijer, omladina i sport etc) kao
i partijama i mnogim nevladinim organizacijama i novinarkim udruženjima.
ovo je malo više od jednostavnog delete.

pozz

ex.l.
Pulse Pulse 11:02 12.12.2008

Re: Budale

Exitus Letalis
Sanja Vucetic


draga sanja,
sve je to lepo. neka ih obrišu.
ali to nije dovoljno.
danas je dan ljudskih prava.
ja sam na mnogo adresa poslala ove linkove.
država treba da se snagom svojih institucija pozabavi ovim big problemom.
dakle, svako u svom resoru.
poslala sam skoro svim ministarstvima (obrazovanje, pravda, policija, premijer, omladina i sport etc) kao
i partijama i mnogim nevladinim organizacijama i novinarkim udruženjima.
ovo je malo više od jednostavnog delete.

pozz

ex.l.


slazem se sa tobom. Na zalost nije dovoljno. Ali ja uvek verujem da je bolje bilo sta da uradim (ako ce imati pozitivni rezultat) nego bilo sta da uradim. Ja sam daleko od Srbije i nisam bas dovoljno upoznata sta se sve desava tamo ali ako barem mogu da posaljem poruku fb onda cu barem to uraditi. Naravno, podrzavam tvoju akciju i slanje imformacija ministarstvima. Na zalost, iz prethodnog iskustva mislim da ministarstva Srbije nece mnogo uraditi... Nadam se da nisam u pravu.
d_sandic d_sandic 10:32 09.12.2008

Idioti

Onog čega se normalan čovek stidi, budala se ponosi.


Upravo tako. Pripadnici te grupe mogu biti samo one budale koje nemaju pojma da je Srebrenica najveća sramota od kako postoji srpska uniforma.
vracarac92 vracarac92 10:34 09.12.2008

Šta reći...

...osim STRAŠNO!
miniko63 miniko63 10:34 09.12.2008

Sve je jasno

Šta nije jasno...budala je bilo i biće!
vracarac92 vracarac92 10:35 09.12.2008

Re: Sve je jasno

Šta nije jasno...budala je bilo i biće!
Uvek i svuda.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:56 10.12.2008

Re: Sve je jasno

vracarac92
Šta nije jasno...budala je bilo i biće!
Uvek i svuda.

as siple as that!
kad bi se zezali...
budale sa tako briljantno razrađenim planom, ma nije moguće...
bio je plan.
to je valjda belodano danas.
ama malo mnogo pojedinaca i budala.
vracarac92 vracarac92 11:42 10.12.2008

Re: Sve je jasno

kad bi se zezali...
budale sa tako briljantno razrađenim planom, ma nije moguće...
bio je plan.
to je valjda belodano danas.
ama malo mnogo pojedinaca i budala.
Mislim da nisi u pravu.

Pulse Pulse 10:52 09.12.2008

.

danas je bila velika vest sto je grupa studenata poznate privatne skole u Sydney napravila facebook grupu u kojoj ismejavaju Jevrejsku populaciju u Sydney i njihov nacin parkiranja. Doslo je do toga da je facebook morao da intervenise i zatvori grupu jer se udruzenje Jevreja Australije bunilo da grupa promovise rasizam i mrznju protiv Jevreja. Ja sam poslala email pre par nedelja i zalila se Facebook da grupa cast i krv promovise rasnu mrznju white supremacy itd itd. Nista nije uranjeno po tom pitanju. Pocinje da mi se cini da Facebook ne skida stranice koje nisu na engleskom (jer blage veze oni nemaju sta znaci Noz zica Srebrenica) a i da nije bitno dok se neko ne pozali u medijima pa postane skandal. Ovakve grupe idu direktno protiv terms and conditions Facebook

mrznja kakvu vidjam u ljudima u Srbiji je meni neverovatna jer je okrenuta prema svima koji ne podrzavaju njihov nacin razmisljanja ali moje je da barem uradim nesto da ih sprecim da imaju svoje grupe da promovisu svoja verovanja. Mislim da bi vredelo ako facebook dobije vishe od 2 zalbe u vezi sa ovakvim grupama. Pa ako vas ne mrzi...

cast i krv - krv i cast kako god se zove ima sve vishe i vishe members. Mislim da nije dobro da se oni samo ignorisu jer mnogo je vishe glupih i neobrazovanih koji padnu na ovakve teorije nego onih koji znaju bolje...
vracarac92 vracarac92 10:59 09.12.2008

Re: .

Dobrim delom si u pravu. trebali bi da pošaljemo što više žalbi i potrudimo se da makar na taj način utičemo da se slika o Srbiji popravi jer tih nekoliko budala ne mogu da predstavljaju ogromnu većinu stanovništva koja se zgražava nad takvim i sličnim stvarima.
d_sandic d_sandic 11:02 09.12.2008

Re: .

vracarac92
Dobrim delom si u pravu. trebali bi da pošaljemo što više žalbi i potrudimo se da makar na taj način utičemo da se slika o Srbiji popravi jer tih nekoliko budala ne mogu da predstavljaju ogromnu većinu stanovništva koja se zgražava nad takvim i sličnim stvarima.


Upravo tako. Postojanje sličnih grupa najveću štetu nanosi nama. Idiota ima na sve strane, u svim narodima. To svi znamo. No, pokažimo zube svojim. Solidan početak.
blackbox92 blackbox92 16:54 09.12.2008

Re: .

d_sandic
vracarac92
Dobrim delom si u pravu. trebali bi da pošaljemo što više žalbi i potrudimo se da makar na taj način utičemo da se slika o Srbiji popravi jer tih nekoliko budala ne mogu da predstavljaju ogromnu većinu stanovništva koja se zgražava nad takvim i sličnim stvarima.


Upravo tako. Postojanje sličnih grupa najveću štetu nanosi nama. Idiota ima na sve strane, u svim narodima. To svi znamo. No, pokažimo zube svojim. Solidan početak.

Da. Upravo tako.
corn mouth corn mouth 17:48 09.12.2008

Re: .

trebali bi da pošaljemo što više žalbi i potrudimo se da makar na taj način utičemo da se slika o Srbiji popravi


tvoje reci treba shvatiti kao da neces da me ubijes da bi "slika" o tebi u zapadnoj evropi bila dobra. a da kojim slucajem ta slika prestane da ti bude vazna nista te vise ne bi sprecavalo da me ubijes. zato bolje nemoj da podnosis zalbu, to bi bilo vrhunsko licemerje.

edit: da ne bude zabune, o tebi licno ne znam nista, htedoh samo da pokazem sta moze da sledi iz tvog argumenta, a ti vidi kako ces da se vadis.
piro001 piro001 19:37 09.12.2008

Re: .

diota ima na sve strane, u svim narodima. To svi znamo. No, pokažimo zube svojim. Solidan početak.


Apsolutno! Pocistimo govna u svom dvoristu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:52 09.12.2008

Re: .

Dobrim delom si u pravu. trebali bi da pošaljemo što više žalbi i potrudimo se da makar na taj način utičemo da se slika o Srbiji popravi jer tih nekoliko budala ne mogu da predstavljaju ogromnu većinu stanovništva koja se zgražava nad takvim i sličnim stvarima.

zavisi šta je za tebe nekoliko.
eno pogledaj.
ima grupa sa po hiljdau članova ili fanova, to samo na facebooku.
a de su ovi: dveri, obraz, svetozar miletić, krv i čast, sveti justin filozof, nomokanon etc.
da nije nekoliko - nije.
da nije previše - nije.
da je tendencija širenja - jeste.
dolybell92 dolybell92 22:05 09.12.2008

Re: .

Upravo tako. Postojanje sličnih grupa najveću štetu nanosi nama. Idiota ima na sve strane, u svim narodima. To svi znamo. No, pokažimo zube svojim. Solidan početak.


Samo baštu sa plemenitim biljkama treba na vreme i redovno pleviti,
kako korov ne bi prevladao - a to je vrlo moguće.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana