Facebook grupa: "Nož, žica, Srebrenica"

Nikola Knežević RSS / 09.12.2008. u 10:11

Uverite se i sami u ovu sramotu.

http://www.new.facebook.com/s.php?ref=search&init=q&q=Srebrenica&sid=abe320f51565e5e1ae5960863360445f#/group.php?gid=64801930680

Onog čega se normalan čovek stidi, budala se ponosi. Posle svega... Posle onih gnusnih snimaka na kojima škorpioni likvidiraju muslimane, nije mi jasno kako neko tako mlad može da bude zadojen tolikom mržnjom prema nekom koje drugačiji od njega...

Pridruživanjem ovo grupi možete glasati za zatvaranje gore navedene grupe:

http://www.new.facebook.com/home.php#/group.php?gid=38563807262&ref=nf 



Komentari (283)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

corn mouth corn mouth 14:08 10.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

Sta vise, najvecim zlocinom koji se i dan danas vrsi prema gradjanima Srbije bez obzira na naciju, a to je nemogucnost putovanja,

kakvo preterivanje.
najpre, mnogi gradjani putuju bez problema, pogotovo studenti.
zatim, nije umesno da se na blogu na kome se pominje genocid u bih, kao najveci zlocin kvalifikuje nemogucnost putovanja gradjana srbije. da li da dodajem da je ceo problem velikim delom zasluga nesposobnosti drzave srbije da ispuni neophodne uslove za liberalizaciju rezima.

kao da u tvojim recima cujem ovog coveka:




dragoljub92 dragoljub92 14:36 10.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

mislim da ni vernika, istinskih, nema danas više od 10 posto.

којих верника?
од 76 сам почео да идем у цркву на велики петак,чисто из традиционалних разлога.пошто сам себе сматрао европљаниним ,хришћаниним и србином,сматрао сам да је ред да понекад одем у цркву јер је део моје историје и традиције.нисам био ни тад ни сад верник.е,сад шта оћу да кажем од 76 до неке 89-90 редовно се у цркви скупљало стотињак људи.педесетак верника,правих,двадесетак нас,да кажем,традиционалиста и остатак које су чинили којекакве вуцибатине и алкохоличари.то кажем због тога што је тај ,,остатак" крив што се црква закључавала у поноћ ,пошто су направили неко срање.нисам био присутан јер сам обично одлазио сат после поноћи.ја нисам долазио на велику недељу у цркву,али су ми неки од нас неверника који су били рекли да се број верника одржао истим само је она група ,,свакаквих"била десеткована.
е,кад се 90их појавила ова гомила некаквих ,,вечитих верника" ми ми остали смо баталили да идемо у цркву на велики петак.де ћемо ми с њима.ми смо комуњаре а они су ,,верници"
сад колко видим највећи верници су управо они који су ме гледали испод ока и они који су ме исмевали због мојих посета цркви.
mikimedic mikimedic 16:13 10.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

е,сад шта оћу да кажем од 76 до неке 89-90 редовно се у цркви скупљало стотињак људи.педесетак верника,правих,двадесетак нас,да кажем,традиционалиста и остатак које су чинили којекакве вуцибатине и алкохоличари.


tako je bilo u Srbiji...

a u Hrvatskoj...

'In 1984, the Catholic Church held a National Eucharistic Congress in Marija Bistrica.[10] The central mass held on September 9 was attended by 400,000 people, including 1100 priests, 35 bishops and archbishops, as well as five cardinals. The mass was led by cardinal Franz König, a friend of Aloysius Stepinac from their early studies.'

http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Catholicism_in_Croatia

(ima i drugih daleko ozbiljnijih linkova, ali i ovo sazeto na wiki ilustruje)...
blackbox92 blackbox92 16:40 10.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

Vernici SPC su u oooogromnoj većini bili na antifašističkoj starni.

Cenim da je uz nacističku (a nešto ranije i Austrougarsku) okupaciju komunizam najveće zlo koje nas je snašlo u prošlom veku.

Interesantno.Kažeš da se ogromna većina vernika borila na strani antifašističkog pokreta, što je tačno. I time su pomogli tj.borili se i omogućili, i to sa oduševljenjem, dolazak komunista na vlast.
Ispada da je ogrooooomna većina vernika doprinela najvećem zlu u proslom veku.
ipsi ipsi 19:34 10.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

corn mouth
Sta vise, najvecim zlocinom koji se i dan danas vrsi prema gradjanima Srbije bez obzira na naciju, a to je nemogucnost putovanja,

kakvo preterivanje.
najpre, mnogi gradjani putuju bez problema, pogotovo studenti.
zatim, nije umesno da se na blogu na kome se pominje genocid u bih, kao najveci zlocin kvalifikuje nemogucnost putovanja gradjana srbije. da li da dodajem da je ceo problem velikim delom zasluga nesposobnosti drzave srbije da ispuni neophodne uslove za liberalizaciju rezima.

kao da u tvojim recima cujem ovog coveka:







Prvo, obratio sam se gospodinu Knezevicu kojeg poznajem kao izuzetno korektnog sagovornika i apsolutno sam siguran da je on moje obracanje njemu sasvim ispravno razumjeo.

Drugo, ne znam odakle vam ideja da mene zanima sta je za vas umjesno, a sta ne?! Napisao sam sta mislim o Srebrenici i to vrlo jasno, a vase izvrtanje napisanog je odavno poznato tako da mi je sasvim svejedno kojeg vi covjeka cujete dok citate moje rijeci.

dragoljub92 dragoljub92 20:36 10.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

(ima i drugih daleko ozbiljnijih linkova, ali i ovo sazeto na wiki ilustruje)..

ne trbaju mi linikakvi linkovi ja sam sve to lepo gledao na tv i čitao u novinama.samo ne razumem kakve to veze ima sa nama.
ispada da ako su hrvati religiozni moramo i mi srbi da budemo isto.glupost.uopšt ne vidim da smo se nešto slabije organizovali a ni da je njima nešto gospa pomogla.
uostalom kad su se komunisti potepali između sebe počeo je i raspad vernici su tu samo statirali.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:15 10.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

ispada da ako su hrvati religiozni

ko kaže da su svi hrvati religiozni?
oklen ti egzaktni podaci?
uostalom kad su se komunisti potepali između sebe počeo je i raspad vernici su tu samo statirali.

stvarno?
sve same žrtve, mislim ti vernici.
nemoj da me rasplačeš...









ovde obitava ta vernička žrtva, vasilije kačavenda.
ima još.
sliko se čovek za gloriju na 16 strana.
lepo se smestio.
ima jakuzi, sajber sobu, spavaće sobe, konferencijske sale....
ma nema šta nema.
šta misliš koliko koštaju sijalice mesečno za ovu gajbu?
koliko ima spremačica?
ko to plaća?
da nisu donacije vernika?
dragoljub92 dragoljub92 00:52 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

stvarno?
sve same žrtve, mislim ti vernici.
nemoj da me rasplačeš...

стварно те не разумем.знам да ниси толико глупа да неможеш да разумеш о којим верницима сам причао.ал ајд да те просветлим .причао сам о оним обичним малим људима који су се нашли чуду кад је све ово почело а не о оним ,,верницима"који су колко јуче почели да се крсте и о овом типу ког спомињеш.
ја нисам од јуче на блогу, и могла си да приметиш да о тој врсти ,,верника"немам нимало лепо мишљење.
сад ако ти третираш све вернике као овог онда су за тебе и сви срби злочинци,е ако је тако онда ја и ти немамо о чему да причамо.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:00 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

стварно те не разумем.знам да ниси толико глупа да неможеш да разумеш о којим верницима сам причао.

molim te izvini, nije mi bila namera da te povredim ni na koji nači.

moja tetka je bila obična vernica. kad smo se vraćali sa sahrane, već sam pisala, prišao je pop njenoj ćerki i pitao šta je sa stanom pokojnice.
neki lokalni, opštinski, anonimni pop.
potpuno je ženu izbezumio.
mislim da ti su mali obični vernici žrtve manipulacije ovih vladika poput kačavende i sličnih. svi su oni debelo kajmačili.
žive ko bubreg u loju.
još jednom izvini.
nije zbilja bila nikakva loša namera.

pozz

ex.l.

p.s. al kaži sam, pa jel normalno da ovako žive sveštena lica i da se slikaju u gloriji?
koga to ne bi iritiralo.
pola rs nema vodovod i kanalizaciju a on ne zna se koliko kupatila.
stvarno je sramno.
vracarac92 vracarac92 08:10 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

ovde obitava ta vernička žrtva, vasilije kačavenda.
Pa?
da nisu donacije vernika?
Ogromnim delom verovatno jesu.
d_sandic d_sandic 09:46 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

'In 1984, the Catholic Church held a National Eucharistic Congress in Marija Bistrica.[10] The central mass held on September 9 was attended by 400,000 people, including 1100 priests, 35 bishops and archbishops, as well as five cardinals. The mass was led by cardinal Franz König, a friend of Aloysius Stepinac from their early studies.



Živa istina. Gostovao sam tada u Zagrebu kod maminog ujaka. Znate li koje su se pesme pevale?

Parafraziraću vam jednu:

... oj crkvice na bistričkom brijegu
u tebi se Pavelići legu...

Tada su Srbi u Zagrebu bili jako zabrinuti. Uskoro je planula i neka spektakularna džamija koju su finansirali Saudijci. Bila je u izgradnji , čudo od mermera i bakra.
blackbox92 blackbox92 11:01 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

d_sandic
'In 1984, the Catholic Church held a National Eucharistic Congress in Marija Bistrica.[10] The central mass held on September 9 was attended by 400,000 people, including 1100 priests, 35 bishops and archbishops, as well as five cardinals. The mass was led by cardinal Franz König, a friend of Aloysius Stepinac from their early studies.



Živa istina. Gostovao sam tada u Zagrebu kod maminog ujaka. Znate li koje su se pesme pevale?

Parafraziraću vam jednu:

... oj crkvice na bistričkom brijegu
u tebi se Pavelići legu...

Tada su Srbi u Zagrebu bili jako zabrinuti. Uskoro je planula i neka spektakularna džamija koju su finansirali Saudijci. Bila je u izgradnji , čudo od mermera i bakra.

pa to je dokaz da Crkve nikada nisu iskreno radile na pomirenju naroda već upravo na raspirivanju mržnje prema drugim narodima.
blackbox92 blackbox92 11:11 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

vracarac92
ovde obitava ta vernička žrtva, vasilije kačavenda.
Pa?
da nisu donacije vernika?
Ogromnim delom verovatno jesu.

Da to nije neka od vila koju su svojevremeno gradili za Tita a on nikada u njih nije ušao.
Bojim se da to nije od donacije vernika njemu već od donacija i pomoći namenjenoj Srbima u Republici Srpskoj.Znam nekoliko slučajeva da su donacije iz Nemačke završavale kod Filareta a verovatno i kod ovog gospodina.
Kako to da nam Crkva propoveda skromnost i poštenje a njeni čelnici tako alavi. Pa takvu rezidenciju nema ni Patrijarh.
Pisalo je da je ovaj gospodin naredio da mu njegovi potčinjeni šalju supruge na dobrovoljni rad na njegovom dvoru u trajanju do desetak dana, valjda radi produhovljenja a ko zna šta još o čemu se ne priča.
Sa ovakvima se Crkva ne brani.
vracarac92 vracarac92 11:23 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

Interesantno.Kažeš da se ogromna većina vernika borila na strani antifašističkog pokreta, što je tačno. I time su pomogli tj.borili se i omogućili,
drugog antifašističkog pokreta. A ne treba ni sisključiti mogućnost ne uzimanja aktivnog učešća u borbi protiv nacista.
vracarac92 vracarac92 11:28 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

Da to nije neka od vila koju su svojevremeno gradili za Tita a on nikada u njih nije ušao.
Bojim se da to nije od donacije vernika njemu već od donacija i pomoći namenjenoj Srbima u Republici Srpskoj.
Nisam 100% siguran ali mislim da je ta rezidencija u vlasništvu SPC još iz vremena pre II rata i da se vremenom obogaćivala. Ipak, da ne bude zabune mogli bi malo da smanje troškove.
Pisalo je da je ovaj gospodin naredio da mu njegovi potčinjeni šalju supruge na dobrovoljni rad na njegovom dvoru u trajanju do desetak dana, valjda radi produhovljenja a ko zna šta još o čemu se ne priča.
Pisalo je i da Vuk Drašković ima vilu na Ženevskom jezeru. Svašta je pisalo.
d_sandic d_sandic 11:29 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

vracarac92
Interesantno.Kažeš da se ogromna većina vernika borila na strani antifašističkog pokreta, što je tačno. I time su pomogli tj.borili se i omogućili,drugog antifašističkog pokreta.



Jedinog antifašističkog pokreta. KPJ je antifašističke težnje naroda zloupotrebila zbog dolaska na vlast. Komunisti su imali jako veliko razumevanje za Hitlera i javno švrćkali po beogradskim kafanama dok je Draža vodio borbe u Bosni i Šumadiji. Onda je Hitler napao SSSR pa je stigla depeša: od danas smo antifašisti. otvarajte front. ne obazirite se na civilne žrtve. cilj opravdava sredstvo. drug kolja.
mikimedic mikimedic 12:20 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

ispada da ako su hrvati religiozni moramo i mi srbi da budemo isto.glupost.uopšt ne vidim da smo se nešto slabije organizovali a ni da je njima nešto gospa pomogla.
uostalom kad su se komunisti potepali između sebe počeo je i raspad vernici su tu samo statirali.


ne ispada, ovaj zakljucak nema veze sa mojim citatom/komentarom.

poenta je da pravoslavna crkva nije imala direktan uticaj na pripremu dogadjaja iz devedestih, dok je naprotiv katolicka imala vrlo bitnu ulogu. sloba je doveo crkvu, ali je crkva dovela tudjmana. mala razlika, zar ne?
mikimedic mikimedic 12:22 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

pa to je dokaz da Crkve nikada nisu iskreno radile na pomirenju naroda već upravo na raspirivanju mržnje prema drugim narodima.


preciziraj. Koje crkve?
blackbox92 blackbox92 14:29 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

vracarac92
Interesantno.Kažeš da se ogromna većina vernika borila na strani antifašističkog pokreta, što je tačno. I time su pomogli tj.borili se i omogućili,
drugog antifašističkog pokreta. A ne treba ni sisključiti mogućnost ne uzimanja aktivnog učešća u borbi protiv nacista.

ti se salis.tacno je da je narod bio antifasisticki raspolozen i protiv okupatora ali taj drugi antifasisticki pokret je bio samo antipartizanski ali ne i antiokupatorski, sto ne znaci da je u celini bio fasoisticki,taman posla.
blackbox92 blackbox92 14:41 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

d_sandic
vracarac92
Interesantno.Kažeš da se ogromna većina vernika borila na strani antifašističkog pokreta, što je tačno. I time su pomogli tj.borili se i omogućili,drugog antifašističkog pokreta.



Jedinog antifašističkog pokreta. KPJ je antifašističke težnje naroda zloupotrebila zbog dolaska na vlast. Komunisti su imali jako veliko razumevanje za Hitlera i javno švrćkali po beogradskim kafanama dok je Draža vodio borbe u Bosni i Šumadiji. Onda je Hitler napao SSSR pa je stigla depeša: od danas smo antifašisti. otvarajte front. ne obazirite se na civilne žrtve. cilj opravdava sredstvo. drug kolja.

Netačno.
Nije Draza vodio borbu u istocnoj Bosni protiv Nemaca vec etnički čistio od Muslimana, što su neki dovršili 90-ih
vracarac92 vracarac92 14:49 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

ti se salis.tacno je da je narod bio antifasisticki raspolozen i protiv okupatora ali taj drugi antifasisticki pokret je bio samo antipartizanski ali ne i antiokupatorski,
Da ne otvaramo ovu temu.
Znaš da nikada ne bi smo završili a svi bi bili u pravu
blackbox92 blackbox92 16:45 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

vracarac92
Da to nije neka od vila koju su svojevremeno gradili za Tita a on nikada u njih nije ušao.
Bojim se da to nije od donacije vernika njemu već od donacija i pomoći namenjenoj Srbima u Republici Srpskoj.
Nisam 100% siguran ali mislim da je ta rezidencija u vlasništvu SPC još iz vremena pre II rata i da se vremenom obogaćivala. Ipak, da ne bude zabune mogli bi malo da smanje troškove.
Pisalo je da je ovaj gospodin naredio da mu njegovi potčinjeni šalju supruge na dobrovoljni rad na njegovom dvoru u trajanju do desetak dana, valjda radi produhovljenja a ko zna šta još o čemu se ne priča.
Pisalo je i da Vuk Drašković ima vilu na Ženevskom jezeru. Svašta je pisalo.

Da sve su laži i isfabrikovane stvari a jedino što je bilo ko i bilo kada napisao za Tita , sve je tačno i to što ružnije to tačnije.
Dražkovićevu vilu nije niko slikao i pokazao tako otvoreno kao ovu. A na to za žene su se žalili neki sveštenici. Baš me briga samo kažem što sam pročitao.
I da ne misliš da ja branim Tita i komuniste u svemu.
blackbox92 blackbox92 16:47 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

vracarac92
ti se salis.tacno je da je narod bio antifasisticki raspolozen i protiv okupatora ali taj drugi antifasisticki pokret je bio samo antipartizanski ali ne i antiokupatorski,
Da ne otvaramo ovu temu.
Znaš da nikada ne bi smo završili a svi bi bili u pravu

Slažem se.
Pozdrav
blackbox92 blackbox92 19:46 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

d_sandic
vracarac92
Interesantno.Kažeš da se ogromna većina vernika borila na strani antifašističkog pokreta, što je tačno. I time su pomogli tj.borili se i omogućili,drugog antifašističkog pokreta.



Jedinog antifašističkog pokreta. KPJ je antifašističke težnje naroda zloupotrebila zbog dolaska na vlast. Komunisti su imali jako veliko razumevanje za Hitlera i javno švrćkali po beogradskim kafanama dok je Draža vodio borbe u Bosni i Šumadiji. Onda je Hitler napao SSSR pa je stigla depeša: od danas smo antifašisti. otvarajte front. ne obazirite se na civilne žrtve. cilj opravdava sredstvo. drug kolja.



Ovo nije tačno.Još na 4.zemaljkoj konferenciji 1935.godine u Ljubljani i Splitskom plenumu , rukovodstvo KPJ ocenjuje da dolazi fašistička opasnost, odlučuje da pojača rad u vojsci, pristupa formiranju narodnog fronta i faktički se ne slaže sa sporazumom Staljina i Hitlera.Takođe napušta raniju politiku da Jugoslaviju treba razbiti i pod parolom Branićemo zemlju pristupa pripremama za otpor okupatoru. A na 5.zemaljskoj konferenciji u Zagrebu 1940.godine te odluke operacionalizuje.
dragoljub92 dragoljub92 21:10 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

p.s. al kaži sam, pa jel normalno da ovako žive sveštena lica i da se slikaju u gloriji?
koga to ne bi iritiralo.
pola rs nema vodovod i kanalizaciju a on ne zna se koliko kupatila.
stvarno je sramno.

pa jeste da je nenormalno i ja se svađam sa onima koji mi to prodaju ko normalno,drgo ja sam gore napisao kako je izgledao veliki petak od sredine 70ih do kraja 80ih uni,a ne verujem da je bilo drugačije i u ostalim gradovima.ti vernici koje sam pomenuo sigurno nisu krivi za ništa,bar većinski.
sduge strane jadni su oni srbi koji su ostali u bošnjačkim i hrvatskim rukama ,a nisu proterani jer je balijama i ustašama politički bilo podobnije da ih drže kao taoce i kako eto oni ne proteruju,jes paz da nije
i četnici i ustaše i balije su spesmom ušle u ovaj rat i napravile ga na sramotu svima.
e sad zabole me i za ustaše i za balije oni su sramota na obrazu hrvata i muslimana a ovi moji tkzv četnici su na moju sramotu
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:25 11.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

Pa?

pa kako pa?
pa jel normalno da taj baja živi na 7.000 kvadrata?
naročito ako se zna da 80 posto građana rs živi na minimumu ili ispod egzistencijalog minimu.
Ogromnim delom verovatno jesu.

verovatno!
kako da ne.
ratna pljačka.
pljačka vernika.
kao što su hteli i moju tetku da opljačkaju za stan.
ako daš gajbu, bićeš u loži do samog svevišnjeg,
naravski, u raju.

za tvoju info:
taj kačavendin zamak je nov. nije to sticano godinama.
blackbox92 blackbox92 01:03 12.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

Exitus Letalis
стварно те не разумем.знам да ниси толико глупа да неможеш да разумеш о којим верницима сам причао.

molim te izvini, nije mi bila namera da te povredim ni na koji nači.

moja tetka je bila obična vernica. kad smo se vraćali sa sahrane, već sam pisala, prišao je pop njenoj ćerki i pitao šta je sa stanom pokojnice.
neki lokalni, opštinski, anonimni pop.
potpuno je ženu izbezumio.
mislim da ti su mali obični vernici žrtve manipulacije ovih vladika poput kačavende i sličnih. svi su oni debelo kajmačili.
žive ko bubreg u loju.
još jednom izvini.
nije zbilja bila nikakva loša namera.

pozz

ex.l.

p.s. al kaži sam, pa jel normalno da ovako žive sveštena lica i da se slikaju u gloriji?
koga to ne bi iritiralo.
pola rs nema vodovod i kanalizaciju a on ne zna se koliko kupatila.
stvarno je sramno.

Je li pop imao i pratioca, mslim bodigarda?
vracarac92 vracarac92 08:07 12.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

Ovo nije tačno.Još na 4.zemaljkoj konferenciji 1935.godine u Ljubljani i Splitskom plenumu , rukovodstvo KPJ ocenjuje da dolazi fašistička opasnost, odlučuje da pojača rad u vojsci, pristupa formiranju narodnog fronta i faktički se ne slaže sa sporazumom Staljina i Hitlera.
Pa zašto su onda čekali 22.06.1941 t.j. napad na SSSR da pozovu na ustanak?
vracarac92 vracarac92 08:11 12.12.2008

Re: Gospodine Knezevicu,

verovatno!
kako da ne.
ratna pljačka.
pljačka vernika.
kao što su hteli i moju tetku da opljačkaju za stan.
ako daš gajbu, bićeš u loži do samog svevišnjeg,
naravski, u raju.

Imaš li nešto crno na belo ili su ovo izmišljotine ili tračevi po "službenoj dužnosti"?
pa kako pa?
pa jel normalno da taj baja živi na 7.000 kvadrata?
naročito ako se zna da 80 posto građana rs živi na minimumu ili ispod egzistencijalog minimu.

Oprosti ali to je vladičanski dvor a on nije mali. I za tvoju informaciju samo manji deo je stambeni prostor ostalo su razne kancelarije, sale, biblioteke...i sve to nije Kačavendino vlasništvo.
alexlambros alexlambros 04:43 10.12.2008

religije su zlo covecanstva

Oni koji vas navedu da poverujete u apsurde, navesce vas da pocinite zlocine. Volter
Pulse Pulse 06:04 10.12.2008

Re: religije su zlo covecanstva

alexlambros
Oni koji vas navedu da poverujete u apsurde, navesce vas da pocinite zlocine. Volter



spot on!
corn mouth corn mouth 04:19 11.12.2008

Re: religije su zlo covecanstva

alexlambros
Oni koji vas navedu da poverujete u apsurde, navesce vas da pocinite zlocine. Volter

sjajno
alexlambros alexlambros 04:50 10.12.2008

religije su zlo

Хришћанство, исто колико и ислам, подучава децу да је неупитна вера врлина. Не морате да образлажете оно у шта верујете. Ако неко објави да је то део његове вере, остали припадници друштва, било да су исте вере или друге, или да не верују, по устаљеном обичају, морају "поштовати" такву веру без питања, све до дана када се испољи у ужасном масакру као што је уништење Светског трговинског центра или бомбардовање у Лондону и Мадриду. Ту су и свештеници и друге "вође заједнице" (узгред, ко је њих изабрао?) који се листом ограђују и објашњавају да је тај екстремизам изопачавање "истинске" вере. Али како се може изопачити вера, кад она, будући да јој недостаје објективно оправдање, нема доказив стандард према коме се може изопачити?

Вера је зло управо зато што не захтева оправдање и не трпи расправе.

Из књиге "Заблуда о богу"

neny neny 04:56 10.12.2008

Re: religije su zlo

alexlambros
Хришћанство, исто колико и ислам, подучава децу да је неупитна вера врлина. Не морате да образлажете оно у шта верујете. Ако неко објави да је то део његове вере, остали припадници друштва, било да су исте вере или друге, или да не верују, по устаљеном обичају, морају "поштовати" такву веру без питања, све до дана када се испољи у ужасном масакру као што је уништење Светског трговинског центра или бомбардовање у Лондону и Мадриду. Ту су и свештеници и друге "вође заједнице" (узгред, ко је њих изабрао?) који се листом ограђују и објашњавају да је тај екстремизам изопачавање "истинске" вере. Али како се може изопачити вера, кад она, будући да јој недостаје објективно оправдање, нема доказив стандард према коме се може изопачити?

Вера је зло управо зато што не захтева оправдање и не трпи расправе.

Из књиге "Заблуда о богу"



bravo alex,pravo u centar!
ja cu jos samo dodati da bi se otklonio haos on prvo mora da se detektuje!
vracarac92 vracarac92 08:13 10.12.2008

Re: religije su zlo

ja cu jos samo dodati da bi se otklonio haos on prvo mora da se detektuje!
I tada nesta komunizam...
blackbox92 blackbox92 10:57 10.12.2008

Re: religije su zlo

vracarac92
ja cu jos samo dodati da bi se otklonio haos on prvo mora da se detektuje!
I tada nesta komunizam...

I onda ukinusmo komunizam, vratismo se religijama i poče opšta makljaža.
Sada smo svi srećni što nema komunizma, a da li smo baš srećni?
Uostalom, kakva je vrednosna razlika izme]u komunizma i hrišćanstva, i jedno i drugo propovedaju pravdu, jednakost, ravnopravnost, ljubav....
vracarac92 vracarac92 12:04 10.12.2008

Re: religije su zlo

Uostalom, kakva je vrednosna razlika izme]u komunizma i hrišćanstva, i jedno i drugo propovedaju pravdu, jednakost, ravnopravnost, ljubav....

Komunizam propoveda i diktaturu proleterijata a da li možeš da mi navedeš makar jednu dobru diktaturu?
Pulse Pulse 13:10 10.12.2008

Re: religije su zlo

blackbox92
vracarac92
ja cu jos samo dodati da bi se otklonio haos on prvo mora da se detektuje!
I tada nesta komunizam...

I onda ukunusmo komunizam, vratismo se religijama i poče opšta makljaža.
Sada smo svi srećni što nema komunizma, a da li smo baš srećni?
Uostalom, kakva je vrednosna razlika izme]u komunizma i hrišćanstva, i jedno i drugo propovedaju pravdu, jednakost, ravnopravnost, ljubav....



..i ljubav prema samo jednom bogu koji moze da bude jako ljut i da te kazni ako pocnes da se klonis drugom nekom bogu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:49 10.12.2008

Re: religije su zlo

Komunizam propoveda i diktaturu proleterijata a da li možeš da mi navedeš makar jednu dobru diktaturu?

samo komunizam?
promeni fokus!
vracarac92 vracarac92 15:02 10.12.2008

Re: religije su zlo

samo komunizam?
Cenim da je uz nacističku (a nešto ranije i Austrougarsku) okupaciju komunizam najveće zlo koje nas je snašlo u prošlom veku.

blackbox92 blackbox92 16:33 10.12.2008

Re: religije su zlo

vracarac92
Uostalom, kakva je vrednosna razlika izme]u komunizma i hrišćanstva, i jedno i drugo propovedaju pravdu, jednakost, ravnopravnost, ljubav....

Komunizam propoveda i diktaturu proleterijata a da li možeš da mi navedeš makar jednu dobru diktaturu?


Diktatura proleterijata je bila figurativni izraz da neće biti diktature malog broja bogatih ni diktature uopšte. Inače,proleterijat i seljaci čine ogromnu većinu stanovništva pa je nemoguće pomisliti da je neko bio bukvalista i verovao da se pod tim pojmom stvarno podrazumevala diktatura.
E sada, zašto je došlo da umesto diktature poroileterijata kao demokratske forme imamo diktaturu partije odnosno njenog rukovodstva , to je drugo pitanje i to je socijalizam platio visokom cenom- svojom propašću.
S druge strane, pogledajte koliko su Crkve podržavale diktatura raznih vrsta unazad 2.000 i 8 godina.
Prema tome, kako sam ja shvatao, diktatura proleterijata je bila antipod svakom obliku diktature i da je tako realizovana bilo bi to pluralističko demokratsko društvo i u tom smislu "dobra diktatura" jer i nije diktatura.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:58 10.12.2008

Re: religije su zlo

Cenim da je uz nacističku (a nešto ranije i Austrougarsku) okupaciju komunizam najveće zlo koje nas je snašlo u prošlom veku.

pričaš o nečemu drugom.ževo još jednom, citiram te: Komunizam propoveda i diktaturu proleterijata a da li možeš da mi navedeš makar jednu dobru diktaturu?
dakle, nije bilo reči o nama.
ah, pardon. ti samo i uvek govoriš o nama.
šira slika za tebe je mislena imenica, sem ako ne opljuneš
ponekad hrvate.
dragoljub92 dragoljub92 00:43 11.12.2008

Re: religije su zlo

E sada, zašto je došlo da umesto diktature poroileterijata kao demokratske forme imamo diktaturu partije odnosno njenog rukovodstva , to je drugo pitanje i to je socijalizam platio visokom cenom- svojom propašću.

имали смо диктатуру самоуправљача уз помоћ које су медиокритети узели власт и довели нас докле су нас довели.ти исти медиокритети су довели и цркву до ових ,,висинс" и сад морају да је бране како знају и умеју.једноставно самоуправљачи су прешли из чланства у партији у религијско чланство и сад растурају цркву.

пс
кад сам реко медиокритети нисам мислио на тебе лично врачарац.него на ону масу која је некад чинила самоуправљаче а данас чини вернике
vracarac92 vracarac92 08:11 11.12.2008

Re: religije su zlo

Diktatura proleterijata je bila figurativni izraz da neće biti diktature malog broja bogatih ni diktature uopšte.

Rekoše zatočenici u gulagu...
vracarac92 vracarac92 08:13 11.12.2008

Re: religije su zlo

šira slika za tebe je mislena imenica,
Ogledalce, ogledalce...
blackbox92 blackbox92 10:41 11.12.2008

Re: religije su zlo

vracarac92
Diktatura proleterijata je bila figurativni izraz da neće biti diktature malog broja bogatih ni diktature uopšte.

Rekoše zatočenici u gulagu...

Dobro kaži koliko je ljudi bilo u tim gulazima recimo 1955.,1960,1975, 1989.godine,?
Pa zar mislite da su četnici pobedili da ne bi pozatvarali sve koji su bili partizani, da ih ne bi likvidirali i bez suđenja,i verujem mnogo žešće nego što su to partizani radili.
Uostalom ti su već 1921.godine zabranili KPJ iako je na izborima bila druga po snazi parlamentarna stranka.Pa o kakvoj demokratiji se govori u monarhiji kad je zabranila parlamentarnu stranku.A onda je po zatvorima držala sve sipatizere i članove partije a neke je i likvidirala. Prema tome stvar je samo u tome za koga ko navija, a to već nije objektivan pristup niti može biti osnova da se zaključi da je kod nas komunizam bio najveće zlo, jer je bio manje nego stanje pre 2.svetskog rata.
Uostalom, i danas će ti svi zatvorenici u Zabeli ili Požarevcu reći da se nad njima provodi diktatura a niko neće reći da je on kriv.
Ne bih preterivao sa tim gulazima jer ni u carskoj Rusiji nije bilo mnogo manje istih nego u sovjetskoj a kod nas je bilo mnogo više političkih zatvorenika za vreme Kraljevine SHS i bivše Jugoslavije neko posle 2. svetskog rata.
Pa ni u Srbiji u 19.veku nije bilo malo političkih progonjenika i zatvorenika.
U tom smislu treba malo smanjiti doživljaj, a ne sporim ti da iz ličnih razloga imaš averziju prema onome sto zoveš komunizam ali nemoj to pretvarati u opšti stav i dizati na nivo teorije i nauke.
pozdrav
d_sandic d_sandic 11:08 11.12.2008

Re: religije su zlo

Uostalom ti su već 1921.godine zabranili KPJ iako je na izborima bila druga po snazi parlamentarna stranka.


Brkate pojmove.

1. KPJ nisu zabranili četnici
2. KPJ nije zabranjena zbog izbornih rezultata. Zabranjena je zbog terorističkih aktivnosti i propagiranja nasilnog svrgavanja vlasti

Fenomen mi je kako neko , posle svega, može imati opravdanja za komunističke pokrete. Po meni, veličati komuniste nakon svega što su uradili kod nas i u Evropi, ravno je veličanju nacista. Razlozi

1. Zajednička težnja osvajanja vlasti nasilnim putem, prevratima
2. Sumanuta ideja o stvaranju nadčoveka
3. Internacije,mučenja i surove likvidacije neistomišljenika
4. Fabrikovanje 'unutrašnjih neprijatelja'
5. Onemogućavanje razumnog dijaloga i postojanja organizacija koje se ne slažu sa njima
6. Protivpravno oduzimanje privatne imovine
7. Zloupotreba dece u propagandne i političke svrhe
...
Elem, obreo se slobodouman čovek pod komunistima ili nacistima- isto mu se piše. Ako baš ima 'sreće' poslaće ga na 'prevaspitavanje'. Pravdati ove gnusobe jer je par decenija posle svaka budala mogla da letuje u sindikalnom odmaralištu, u najmanju ruku je frapantno.
vracarac92 vracarac92 11:36 11.12.2008

Re: religije su zlo

Pa zar mislite da su četnici pobedili da ne bi pozatvarali sve koji su bili partizani, da ih ne bi likvidirali i bez suđenja,i verujem mnogo žešće nego što su to partizani radili.

O tome možemo samo da nagađamo a za crvene znamo.
je po zatvorima držala sve sipatizere i članove partije a neke je i likvidirala.
Ukoliko se ne varam ti zatvori su se zvali "crveni univerziteti" u kojima su se nesmetano obrazovali komunisti. I to im niko nije branio. Po pasjim grobljima, kazamatima OZNE i Golim Otocima se niko nije obrazovao. A malo njih je uopšte uspelo da ih preživi. Sa suđenjem ili bez njega, nije bilo razlike. primer -moj deda.
Dobro kaži koliko je ljudi bilo u tim gulazima recimo 1955.,1960,1975, 1989.
1989 ih verovatno i nije bilo za 1975 ne znam ali 1955 i 1960 zatvori OZNE su bili dupke puni uglavnom nevinih ljudi. Oni za koje su crveni uspeli da isfabrikuju bilo kakav smešan dokaz bili su već duže vremena dva metra ispod zemlje često i na tajnim lokacijama.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:19 11.12.2008

Re: religije su zlo

Pa zar mislite da su četnici pobedili da ne bi pozatvarali sve koji su bili partizani, da ih ne bi likvidirali i bez suđenja,i verujem mnogo žešće nego što su to partizani radili.


O tome možemo samo da nagađamo a za crvene znamo.


možemo da nagađamo a možemo i da se pozovemo na činjenice.

NEKAD...

SPC PROGLASILA KOLJACA ZA SVECA

Podgorica - Slobodan Šiljak i Milorad Vukojičić Maca nisu jedini zločinci iz grupe sveštenomučenika koje je nedavno proglasila Srpska pravoslavna crkva.

Pored zvanične, na sudu je pročitana i optužnica protiv popa Mace koju su podnijeli Matović i dvojica njegove braće. Maca je, sa Božom Bjelicom, tokom jedne noći njihovu majku tri puta izvodio na strijeljanje.
- Noću, između 6. i 7. aprila 1943, koljači kreću u hapšenje. Isključivo žena, muškaraca u gradu više i nije bilo. Hapsili su žene partizana i simpatizera NOB. Uhapšena je Zora Karamatijević, Ljubica Stojkanović, moja majka Savka Matović, Milica Janketić, majka glumca Miše Janketića i Mileva Žugić - sjeća se Matović.
Pet žena je odvedeno na Dajevića Han na strijeljanje; strijeljanje je izvršio lično pop Maca, a prisustvovali su Bjelica i dvojica nepoznatih. Savka Matović je tada preživjela dva strijeljanja.

... I SAD

OTAC GAVRILO, STAREŠINA MANASTIRA PRIVINA GLAVA

On je bio jedan od sveštenika koji su dali blagoslov vojnicima i osvetili ratnu zastavu jedinice “Škorpioni” pre njihovog odlaska na ratišta u Bosni i Hercegovini.

JA BI' DA MI TO KOLJEMO KUME!
mikimedic mikimedic 12:25 11.12.2008

Re: religije su zlo

bravo alex,pravo u centar!
ja cu jos samo dodati da bi se otklonio haos on prvo mora da se detektuje!


neny, to vazi i za katolicku crkvu u hrvatskoj od sredine sedamdesetih?
mikimedic mikimedic 12:27 11.12.2008

Re: religije su zlo

SPC PROGLASILA KOLJACA ZA SVECA


Hm... i Stepinac bese beatifikovan?
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:00 11.12.2008

Re: religije su zlo

mikimedic
SPC PROGLASILA KOLJACA ZA SVECA


Hm... i Stepinac bese beatifikovan?

naravno, i to je strašno i skandalozno i protiv vere i protiv morala.
ali bilo je reči o tome da bi četnici bili mila majka da su došli na vlast kojim slučajem.
samo sam o tome govorila.
a primer stepinca samo potvrđuje da su izaslanici boga sami sebi svrha.
da se bore za svoj status. svoje bogaćenje. da su im vernici poslednja rupa na svirali.
od pamtiveka do danas.
primera je milion.
to je druga tema.
vracarac92 vracarac92 13:44 11.12.2008

Re: religije su zlo

A da li su ti koje su pomenula ikada činili državnu vlast? Nešto ne mogu da se setim.
Dakle ipak možemo samo da nagađamo kako bi se druga strana ponašala da je dobila rat. Sve ostalo je klasično laprdanje (zaista nemam nameru bilo koga da uvredim ali "laprdanje" je najadekvatnija reč)
blackbox92 blackbox92 14:37 11.12.2008

Re: religije su zlo

d_sandic
Uostalom ti su već 1921.godine zabranili KPJ iako je na izborima bila druga po snazi parlamentarna stranka.


Brkate pojmove.

1. KPJ nisu zabranili četnici
2. KPJ nije zabranjena zbog izbornih rezultata. Zabranjena je zbog terorističkih aktivnosti i propagiranja nasilnog svrgavanja vlasti

Fenomen mi je kako neko , posle svega, može imati opravdanja za komunističke pokrete. Po meni, veličati komuniste nakon svega što su uradili kod nas i u Evropi, ravno je veličanju nacista. Razlozi

1. Zajednička težnja osvajanja vlasti nasilnim putem, prevratima
2. Sumanuta ideja o stvaranju nadčoveka
3. Internacije,mučenja i surove likvidacije neistomišljenika
4. Fabrikovanje 'unutrašnjih neprijatelja'
5. Onemogućavanje razumnog dijaloga i postojanja organizacija koje se ne slažu sa njima
6. Protivpravno oduzimanje privatne imovine
7. Zloupotreba dece u propagandne i političke svrhe
...
Elem, obreo se slobodouman čovek pod komunistima ili nacistima- isto mu se piše. Ako baš ima 'sreće' poslaće ga na 'prevaspitavanje'. Pravdati ove gnusobe jer je par decenija posle svaka budala mogla da letuje u sindikalnom odmaralištu, u najmanju ruku je frapantno.

prvo, ja ne velicam ali i ne umanjujem,Nije tacno da je to bio razlog zabrane KPJ,jer sto bi neko preduzimao teroristicke akcije da bi dosao na vlast ako je osvojio toliko mesta u parlamentu.
A Vama bih preporucio da ipak malo vise procitate istoriju.Pri tome,ni jednog trenutka ne osporavam Vase razloge za vrednosne stavove koje imate prema jednima ili drugima a i oko dogadjaja iz 90-i.
A ja nisam ni rekao da su KPJ zabranili cetnici već mnarhija.
vracarac92 vracarac92 14:51 11.12.2008

Re: religije su zlo

Nije tacno da je to bio razlog zabrane KPJ,jer sto bi neko preduzimao teroristicke akcije da bi dosao na vlast ako je osvojio toliko mesra u parlamentu.

A ubistvo ministra Draškovića u Delnicama?
blackbox92 blackbox92 16:37 11.12.2008

Re: religije su zlo

vracarac92
Nije tacno da je to bio razlog zabrane KPJ,jer sto bi neko preduzimao teroristicke akcije da bi dosao na vlast ako je osvojio toliko mesra u parlamentu.

A ubistvo ministra Draškovića u Delnicama?

A ubistvo Radića u Skupštini, pa nije posle toga zabranjena Račićeva stranka.
Nego , u pravu si u onom odgovoru što predloži da ne otvaramo dalje ove teme jer nikada nebi završili.Oni što su mislili da mogu da završe potukli su se i opet nisu završili već od zla napravili gore.
Uveren da ni ti ni ja nemamo nameru da se bijemo , niti podržavamo takav način argumentacije, ja te pozdravljam.
blackbox92 blackbox92 16:38 11.12.2008

Re: religije su zlo

mikimedic
SPC PROGLASILA KOLJACA ZA SVECA


Hm... i Stepinac bese beatifikovan?

Jel to može biti izgovor i opravdanje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:43 11.12.2008

Re: religije su zlo

A da li su ti koje su pomenula ikada činili državnu vlast? Nešto ne mogu da se setim.

ako se ne sećaš, ne znači da nije bilo.
spc je pupčanom vrpcom vezana za vlast.
iako smo na papiru sekularna država.
u sekularnoj državi je crkva odvojena od države i ne dobija džaba državne škole da drži nastavu, na račun
poreskih obveznika.
pa zar nema popa u rra? čak je i predsednik te službe koja je državna.

zaboravljaš da su svako malo išli kod pavla da se savetuju. svi. tadić, koštunica, labus...

pa zar nije draža bio sa nedićem, ako ćemo malo da se vrnemo u prošlos'?
oko one vlade spasa za srbe.
bili su i biće.
nažalos'
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:44 11.12.2008

Re: religije su zlo


A ubistvo ministra Draškovića u Delnicama?

ajmo malo od kulina bana!
valjda je tada sve počelo?
il možda i ranije. od ameba.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:50 11.12.2008

Re: religije su zlo

Hm... i Stepinac bese beatifikovan?

taj način se u pravu zove tu quouque iliti u prevodu a šta su oni nama radili!
dunjica dunjica 19:54 11.12.2008

Re: religije su zlo

il možda i ranije. od ameba.


mikimedic mikimedic 23:39 11.12.2008

Re: religije su zlo

neumesno.
vracarac92 vracarac92 08:20 12.12.2008

Re: religije su zlo

ako se ne sećaš, ne znači da nije bilo.
spc je pupčanom vrpcom vezana za vlast.
iako smo na papiru sekularna država.
u sekularnoj državi je crkva odvojena od države i ne dobija džaba državne škole da drži nastavu, na račun
poreskih obveznika.
pa zar nema popa u rra? čak je i predsednik te službe koja je državna.
Oprosti ali nisam siguran da li slučajno ili namerno brkaš pojmove i podmećeš. Koji je od "koljača" činio državnu vlast? Iako par sveštenika obavlja državne funkcije Srbija je zaista sekularna država.
zaboravljaš da su svako malo išli kod pavla da se savetuju. svi. tadić, koštunica, labus...
Pa naravno kada je Patrijarh srpski gospodin Pavle jedan mudar i plemenit čovek pa nije čudo da se savetuju sa njim. Mene čudi jedna druga stvar, Zašto je predsednik jedna male parlamentarne stranke koja je poznata po anti-crkvenim stavovima juri vladiku Amfilohija da ga krsti?
P.S. Još čekam odogovor o izdavačima Mein Kampfa.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:08 12.12.2008

Re: religije su zlo

Oprosti ali nisam siguran da li slučajno ili namerno brkaš pojmove i podmećeš. Koji je od "koljača" činio državnu vlast? Iako par sveštenika obavlja državne funkcije Srbija je zaista sekularna država.

bio si nejasan.
svejedno, crkva je koljače proglasila svecima.
pedeset i više godina od zločina.
da li to znači da ih podržava?
kako ti to tumačiš?
alexlambros alexlambros 05:12 10.12.2008

takva je vera

You're basically killing each other to see who's got the better imaginary friend

Richard Jeni
mikimedic mikimedic 13:15 10.12.2008

Re: takva je vera

alexlambros
You're basically killing each other to see who's got the better imaginary friend

Richard Jeni



... and then committed suicide...
alexlambros alexlambros 17:03 10.12.2008

Re: takva je vera

... and then committed suicide...


Kakve to blage veze ima? Samoubistvo s verom u Boga? Pa ako je neko mazohisticki nastrojen to su onda vernici ... jel treba da podsecam na ekstremu praksu vernih? ... Sibanja, samokaznjavanja i ostalo? Pa katolicka crkva je prepuna takvih primera ... a verski sadizam da i ne pominjem, tu sklonost ka kinjenju, mucenju i maltretiranju drugih ....
mikimedic mikimedic 17:59 10.12.2008

Re: takva je vera

Kakve to blage veze ima?


nikakve, verovatno nije spoznao imaginarnog frienda pa se ubio.
alexlambros alexlambros 19:27 10.12.2008

Re: takva je vera

nikakve, verovatno nije spoznao imaginarnog frienda pa se ubio.



ili ga je spoznao? pa kad je video kakav je, resio covek da sebi prekrati muke
Pulse Pulse 23:56 10.12.2008

Re: takva je vera

alexlambros
... and then committed suicide...Kakve to blage veze ima? Samoubistvo s verom u Boga? Pa ako je neko mazohisticki nastrojen to su onda vernici ... jel treba da podsecam na ekstremu praksu vernih? ... Sibanja, samokaznjavanja i ostalo? Pa katolicka crkva je prepuna takvih primera ... a verski sadizam da i ne pominjem, tu sklonost ka kinjenju, mucenju i maltretiranju drugih ....



sta je pisac hteo da kaze?
alexlambros alexlambros 00:25 11.12.2008

Re: takva je vera

sta je pisac hteo da kaze?


Da ukaze na neurasteniju koju vera izaziva kod svojih sledbenika a koja rezultira cudnim mazohistickim ponasanjem u vecoj ili manjoj meri skopcanim s izvesnim oblicima sadizma ... mozda se nisam najspretinije izrazio, nadam se da je sada jasnije ... te da ne postoji dokumentovana veza izmedju pokusaja (ili realizovanja) samoubistava i ateistickih uverenja ...
mikimedic mikimedic 01:38 11.12.2008

Re: takva je vera

te da ne postoji dokumentovana veza izmedju pokusaja (ili realizovanja) samoubistava i ateistickih uverenja ...


ali postoji izmedju religije i ubistava?
alexlambros alexlambros 01:45 11.12.2008

Re: takva je vera

mikimedic
te da ne postoji dokumentovana veza izmedju pokusaja (ili realizovanja) samoubistava i ateistickih uverenja ...


ali postoji izmedju religije i ubistava?


Nisam to nigde rekao ali mislim da postoji, i to vrlo ocigledna. Verski ratovi? To ostrascenjo izivljavanje ... suniti i siti, katolici i pravoslavci, nekada krstaski ratovi, pa reformacija i protivreformacija ... danas razni pokreti u svetu kojima je cilj uspostavljanje islamistickih drzavica uredjenih na serijatu ... (Filipini, Sudan, Nigerija) ... Kasmir (hindusi i muslimani), Izrael (Jevreji i Palestinci), itd, itd ... sve sama masovna ubistva u ime Boga u koga se svi kunu


mikimedic mikimedic 12:29 11.12.2008

Re: takva je vera

alexlambros
mikimedic
te da ne postoji dokumentovana veza izmedju pokusaja (ili realizovanja) samoubistava i ateistickih uverenja ...


ali postoji izmedju religije i ubistava?


Nisam to nigde rekao ali mislim da postoji, i to vrlo ocigledna. Verski ratovi? To ostrascenjo izivljavanje ... suniti i siti, katolici i pravoslavci, nekada krstaski ratovi, pa reformacija i protivreformacija ... danas razni pokreti u svetu kojima je cilj uspostavljanje islamistickih drzavica uredjenih na serijatu ... (Filipini, Sudan, Nigerija) ... Kasmir (hindusi i muslimani), Izrael (Jevreji i Palestinci), itd, itd ... sve sama masovna ubistva u ime Boga u koga se svi kunu



pravoslavci u srebrenici, muslimani u centralnoj bosni, katolici u jasenovcu?
alexlambros alexlambros 05:13 10.12.2008

:)

When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn't work that way so I stole one and asked Him to forgive me.

Emo Philips
alexlambros alexlambros 05:14 10.12.2008

суштина

Philosophy is questions that may never be answered. Religion is answers that may never be questioned.
Pulse Pulse 01:17 11.12.2008

FB izbrisao grupu....

.
margos margos 02:59 11.12.2008

Re: FB izbrisao grupu....

Pulse
.

:))))) Treba stalno obaveštavati o svim sličnim grupama, ma čije da su, i redovno pisati da se brišu. Deluje sizifovski, ali vredi više, nego se trošiti na rasprave i iščuđavanja.
Pulse Pulse 03:22 11.12.2008

Re: FB izbrisao grupu....

margos

Pulse.:))))) Treba stalno obaveštavati o svim sličnim grupama, ma čije da su, i redovno pisati da se brišu. Deluje sizifovski, ali vredi više, nego se trošiti na rasprave i iščuđavanja.



slazem se.
corn mouth corn mouth 04:30 11.12.2008

Re: FB izbrisao grupu....

Pulse
FB izbrisao grupu

to je dobro samo za, sto bi rekao onaj radikal gore, "sliku o srbiji u svetu".
ali to je guranje problema pod tepih. bolje da su vidljivi da policiji olaksaju psoao jednog dana kad bude htela da dosledno obezbedi postovanje ustava i zakona.

sad ti sto im je grupa obrisana jos vise mrze Zapad, gradjane susednih drzava, gay people etc.
plasim se da su samo jos vise frustrirani i dublje u svojoj paranoji.
nadam se da nece pozeleti da na nekome iskale bes.
Pulse Pulse 04:47 11.12.2008

Re: FB izbrisao grupu....

corn mouth

PulseFB izbrisao gruputo je dobro samo za, sto bi rekao onaj radikal gore, "sliku o srbiji u svetu".ali to je guranje problema pod tepih. bolje da su vidljivi da policiji olaksaju psoao jednog dana kad bude htela da dosledno obezbedi postovanje ustava i zakona.sad ti sto im je grupa obrisana jos vise mrze Zapad, gradjane susednih drzava, gay people etc.plasim se da su samo jos vise frustrirani i dublje u svojoj paranoji. nadam se da nece pozeleti da na nekome iskale bes.



mislis da bi njihov bes bio kontrolisan ako im je dozvoljeno da rade to sto rade? Mislim da bi ih na zalost samo podstakao da cine i fizicko nasilje. Ako uvide da mogu da prodju nekaznjeno za male stvari sta ce ih zadrzavati da ucine neke vece. Neko je vec rekao - takve stvari treba suzbiti u korenu a ne kada su vec uzele maha.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:41 11.12.2008

Re: FB izbrisao grupu....

mislis da bi njihov bes bio kontrolisan ako im je dozvoljeno da rade to sto rade?

ja ne mislim. ali nije facebook taj koji to treba da rešava. skidanjem sa facebooka oni štite svoj ugled.
a njih treba država svojim institucijama da dovede u red. oni neće biti na facebooku neko vreme. ili ćemo stalno da ih prijavljujemo. ali to neće doneti rezultate koji su očekivani.
neće ih biti tamo ali ostaju među nama.

Mislim da bi ih na zalost samo podstakao da cine i fizicko nasilje. Ako uvide da mogu da prodju nekaznjeno za male stvari sta ce ih zadrzavati da ucine neke vece. Neko je vec rekao - takve stvari treba suzbiti u korenu a ne kada su vec uzele maha.

u korenu treba da suzbije država. ne facebook, kao što rekoh.
i da ponovim, oni su među nama.
kad kažem država, mislim na sve institucije sistema, ne samo na policiju i tužilaštvo. mislim na obrazovanje pre svega.
ali hapšenje kao generalna prevencija nije na odmet.
naprotiv.
da drugi znaju da se ne mogu te stvari raditi nekažnjeno.
samo sržava se slabo brine za to.
odavno je podneta tužba protiv ove grupe - da koljemo - i nikom ništa.
gledaju kako za zaštite svoje pulene koji primaju platu ko angela merkel.

p.s. trebalo bi doneti zakon koji brani (i sankcioniše) veličanje zločina i zločinaca.
za početak.
crab crab 17:17 11.12.2008

Sta???

A sta je u Srbiji pa normalno???? Prestali smo odavno da trazimo logiku u stvarima...ne kazem da treba da to postane normalno, ali zar nismo oguglali na takve stvari??? Ili ne??

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana