"Nevinost bez zastite"

Strongman RSS / 11.12.2008. u 21:17

Srbija ponovo izvozi svoje proizvode u Ameriku!

 

RodBlagojevic.jpg 

Nasi strucnjaci su jos jednom pokazali da je pravi kvalitet uvek na ceni.

 

 

 

 

Wikipedia:

Аутогол је када неки играч постигне гол који се региструје против његове екипе. Ово је обично случајно и може бити резултат неуспелог покушаја одбране да заустави противника.

Термин је такође постао метафора за било коју акцију која нанесе штету оном који је изведе.



Komentari (231)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 07:00 12.12.2008

-_-

nišlija u beč, nišlija iz beča

Vidiš koliko malo treba braniteljima srpstva da pokažu koliko iako se na ideološkom nivou kunu u njega zapravo na nivou svakodnevnog života preziru svoj narod...
adam weisphaut adam weisphaut 07:04 12.12.2008

?

...meni nekako ovaj tvoj tekst nije nista manje tipican (dosduse na drugu stranu) od Strongmanovog. Ni od jednog ni od drugog to nisam ocekivao...

Jel' ovo pokušaj glupave priče o "dva ekstremizma" u odbranu tvog osetljivog drugara ?
Kako beše ono:
znajući te, ne sumnjam...
Strongman Strongman 07:35 12.12.2008

Re: ?

Sveps treba promuckati pre upotrebe. Nepromuckan je beskoristan. Barem na blogu
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:27 12.12.2008

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča

schweppes92
...Strongmane, ovaj put si nisko pao...


I meni je to palo na pamet.
Izgleda da je ovog puta hteo da bude 'aktuelan', ali bolje da nije zurio.. odnosno, mogao je to da uradi na citljiviji i smisljeniji nacin.

Navikli smo da Strongmam pise dobre stvari pa se iznenadimo kada vidimo, kao i kod drugih poznatih blogera, da ni kod njega nije zlato sve sto napise.
S tim u vezi, Amerikanci imaju jednu pogodnu frazu: "Some are great and some are slight, but all are from a master".

Ko, uostalom, nama daje pravo da mnogo trazimo i ocekujemo?
adam weisphaut adam weisphaut 10:34 12.12.2008

Pravda za Roda!

BEOGRAD - Srpski svetski kongres dijaspore podržao je Roda Blagojevića i njegovu odluku da ne podnese ostavku. Pozvao je i Hilari Klinton da "pomogne Rodu, jer i njen suprug Bil, dok je bio predsednik SAD, uprkos mnogobrojnim optužbama, nije podneo ostavku - pre svega zahvaljujući njenoj podršci."
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:58 12.12.2008

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča

Strongman, naknadno vidim da si se ljutnuo na ono sto ti je Sveps rekao...

Ja se ogradjujem od onoga sto je on rekao u tekstu, pa i u naslovu; uzeo sam samo njegovu prvu recenicu, shvatajuci da je ovo jedan od tvojih "slabijih" postova. Ali sam pokusao da i to razumem.

Naravno, mozes se ti ne sloziti, i "ispaliti me".
Sto bi rekli Ameri: "Fire!".
Pucaj...
Don Salieri Don Salieri 12:11 12.12.2008

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča

Strongmane, ovaj put si nisko pao... i potpuno zaslužio laskavu titulu "Srbin u dijaspori". To je onaj tipičan sindrom naše kvaziintelektualne elite, "trbuhom za kruhom" izbegle u SAD/Kanadu... koja svaku nepodobštinu proglašava za srpski izum, "izvozni artikal"... Biće da je upravo taj "sindrom" naš prepoznatljiv izvozni artikal.
Izgleda da je slučaj da naši iseljenici u procesu amerikanizacije imaju izrazitu potrebu da se na ovako nezreo i zlurad način distanciraju od Srbije, ubedjeni da su postali veći Ameri od Amera...

Sveps, zlobnice jedan zlobni. Ako neko slucajno kaze da je kod Srbalja ( ) korupcija rasirena pojava, ne znaci da samim tim negira istu pojavu i na drugim mestima u svetu.
Evo npr jedan moj poznanik, tamo negde sa juga Grcke, mi je jednom prilikom ispricao da je za vreme studija menjao prilikom uvidjaja dekana fakulteta koji je imao udes, da ovaj slucajno ne bi ostao bez dozvole, jer je bio mrtav pijan. Bio je slab na metaxu, domacu sa juga, naravno. Dekan fakulteta, koji je uz to i prijatelj njegovog oca mu je zauzvrat sredio nekoliko ispita, i vuk sit i ovce na broju. Dodao je i da ne zali mnogo zbog toga, jer su programi na fakultetu i onako bili zastareli, pa ne bi imao mnogo koristi i da ih je sve polagao posteno.
Ja, npr ni u jednom trenutku nisam pomislio da on tom pricom omalovazava Grke, Grcku, Peloponez... negira postojanje tih pojava na drugim mestima u svetu i sl.
dusanj92 dusanj92 13:02 12.12.2008

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča


Ja sam Beogradjanin rodom, a sada Amerikanac i nisam bas siguran u sva gramaticka pravila ali .....

mislim da se kaze "nišlija u beč, nišlija iz beč"

Strongman moze da presudi.

Domazet Domazet 15:09 12.12.2008

Nikad od mene posten celebrity...

adam weisphaut
...meni nekako ovaj tvoj tekst nije nista manje tipican (dosduse na drugu stranu) od Strongmanovog. Ni od jednog ni od drugog to nisam ocekivao...

Jel' ovo pokušaj glupave priče o "dva ekstremizma" u odbranu tvog osetljivog drugara ?
Kako beše ono:
znajući te, ne sumnjam...
...Celebrities stalkuju ludaci. Mene obicne budale.
Domazet Domazet 15:13 12.12.2008

Strongmane...

Strongman
Sveps treba promuckati pre upotrebe. Nepromuckan je beskoristan. Barem na blogu

...ovo ti je, po meni, najgori tekst od kako si na blogu. Mislis li da Schweppesove upadljive predrasude cine tvoje predrasude manje upadljivim?
Bilo kako bilo, imam predlog za tebe. A da ti sledeci thread bude o etnoprofiling?
adam weisphaut adam weisphaut 15:29 12.12.2008

Re: Nikad od mene posten celebrity...

Mene obicne budale.

Nemoj tako lako da deliš naokolo svoj stalni epitet.
Izgubičeš svoju individualnost.
corn mouth corn mouth 16:22 12.12.2008

Re: Strongmane...

domazet
Mislis li da Schweppesove upadljive predrasude cine tvoje predrasude manje upadljivim?
Bilo kako bilo, imam predlog za tebe. A da ti sledeci thread bude o etnoprofiling?

da mi je znati u cemu ti ovo pronalazis. pa da kazem ko pati od predrasuda, a ko boluje od paranoje.
Domazet Domazet 16:25 12.12.2008

Ovo si bas lose napisao...

adam weisphaut
Mene obicne budale.

Nemoj tako lako da deliš naokolo svoj stalni epitet.
Izgubičeš svoju individualnost.
...zar nisi mogao da smislis nesto poput:

Nemoj tako lako da delis naokolo epitet tako karakteristican za tebe. Izgubices svoju individualnost...


To bi vec bila precizna poruka, tightly focused sto bi se reklo. Ovu tvoju poruku citaoci moraju da desifruju. Ko te ne zna 'ladno bi mogao bi da se pita ko je tu budala. Doduse znaju te, tako da...

Nego nisam hteo o tome. Precenjujes me, uopste mi nije lako. Koliko god bio operisan od sujete ipak sam svesan onoga 'Kakav Celebrity takvi i stalkeri'. To malchice boli...

A u stvari nisam hteo ni o tome. Interesantan je ovaj tvoj pokusaj da bacis dimnu zavesu preko jednog loseg Strongmanovog teksta. Bas me zanima sta on misli o tome, kaslje li mu se od svog tog dima...
Domazet Domazet 16:36 12.12.2008

Pa sada ne znam...

corn mouth
domazet
Mislis li da Schweppesove upadljive predrasude cine tvoje predrasude manje upadljivim?
Bilo kako bilo, imam predlog za tebe. A da ti sledeci thread bude o etnoprofiling?

da mi je znati u cemu ti ovo pronalazis. pa da kazem ko pati od predrasuda, a ko boluje od paranoje.
...ako ti ne vidis nista lose u tome da se assholeness jednog (u nizu) od Illinois Governors objasnjava time sto mu je majka Bosnjakinja iz Hercegovine onda jednostavno ti i ja ne koristimo istu pastu za zube.
corn mouth corn mouth 16:38 12.12.2008

Re: Pa sada ne znam...

objasnjava time sto mu je majka Bosnjakinja

gde to pise?
Domazet Domazet 16:41 12.12.2008

Uh, da, izvini...

corn mouth
objasnjava time sto mu je majka Bosnjakinja

gde to pise?
...zezn'o sam se. Majka mu je u stvari pravoslavka iz Kragujevca. Sto znaci da nema etno profilinga. Jos jednom se izvinjavam...
Time Bandit Time Bandit 16:49 12.12.2008

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča

Strongy, ovaj Shwepsy je inace poznati muski bloger (ali sa zenskim organima) u ovoj zajednici .
Usput, Shwepsy je po prvi put izasao iz boce onoga dana kada sam napisao prvi i jedini blog ( uz dracenino gostoprimstvo ) da bi ga tada "pohvalio" kao i ovo sada tebe.
adam weisphaut adam weisphaut 17:08 12.12.2008

Re: Ovo si bas lose napisao...

Nego nisam hteo o tome. Precenjujes me, uopste mi nije lako. Koliko god bio operisan od sujete ipak sam svesan onoga 'Kakav Celebrity takvi i stalkeri'. To malchice boli...

Zamisli kako je BS kad pogleda svog stalkera-tebe
Interesantan je ovaj tvoj pokusaj da bacis dimnu zavesu preko jednog loseg Strongmanovog teksta.

CM, je u pravu. Progresivna paranoja je ovde u pitanju.
Baš me zanima da li misliš da jednačina nišlija=magarac nije uvredljiva (da ti prevedem na razumljiv jezik ne širi dimnu zavesu-samo bazd)? Da onaj koji je to napisao nije kreten/kretenuša (neutvrđenog pola pa da ne budem non pc)? I ti očeš to da izjednačiš sa zajebancijom na račun našeg roda Roda ?
Kad malo bolje razmislim možda si i u pravu, celebrity stalkeri su izgleda stvarno ludaci.
corn mouth corn mouth 17:12 12.12.2008

Re: Uh, da, izvini...


Majka mu je u stvari pravoslavka iz Kragujevca.

ni to ne pise.
ima samo "Srbija ponovo izvozi svoje proizvode u Ameriku!"
gde ti tu vidis pravoslavlje, majku?
evo ti strongmana, ako hoce da bude iskren, pa se dogovorite kakav je profiling bio u pitanju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:18 12.12.2008

Re: Pravda za Roda!

adam weisphaut
BEOGRAD - Srpski svetski kongres dijaspore podržao je Roda Blagojevića i njegovu odluku da ne podnese ostavku. Pozvao je i Hilari Klinton da "pomogne Rodu, jer i njen suprug Bil, dok je bio predsednik SAD, uprkos mnogobrojnim optužbama, nije podneo ostavku - pre svega zahvaljujući njenoj podršci."


koji su ti?
ima i ovde na blogu dijaspore.
da li se slažu sa blanko podrškom bilo kome, ne blagojeviću?

a pad je sve dublji i dublji.
umesto da se ograde od slučaja do okončanja postupka, blako podrška.

klinton se švalerisao nije muljao sa senatorskim mestoom i lovom.
mala razlika!!!
corn mouth corn mouth 17:49 12.12.2008

Re: Pravda za Roda!

koji su ti?

4. maj 2008. | 16:44 | Vesti.rs
BEOGRAD- U Beogradu je danas osnovan Srpski svetski kongres dijaspore, koji se zalaže za očuvanje jezika i identiteta Srba u svetu, a najzaslužnijim predstavnicima iz dijaspore i matice dodeljene su plakete.

Zlatne plakete dobili su predsednik Skupštine Srbije Oliver Dulić, direktor Radio televizije Srbije Aleksandar Tijanić, pobednica Evrosonga Marija Šerifović, najveći srpski zadužbinari Mira i Slobodan Pavlović iz Bijeljine, dok su za mecenstvo nagrađeni Madlena i Filip Cepter.

Plakete su dobili i vlasnik i osnivač "Frankfurtskih vesti" Dušan Vidaković i vlasnik televizije "Pink" Željko Mitrović, kao i porodica osnivača Eurosonga Marsela Bezenkona.

Predsednik Srpskog svetskog kongresa dijaspore Zoran Jovičić rekao je da deca u dijaspori srpski jezik najprije nauče preko crkve, zatim posredstvom televizije "Pink" i "Frankfurtskih vesti", koje izlaze na tri kontinenta.

EDIT: nije suc nego swc.
+ branko dragas
man ray loves me man ray loves me 17:53 12.12.2008

Re: Pravda za Roda!

koji su ti?
Serbian Unity Congress - skraceno SUC .
sediste u Los Angelesu. slobodne aktivnosti - deljenje dnevnica honorable Velji i honorable Dodiku.
Domazet Domazet 17:54 12.12.2008

Nema bolje odbrane...

...od velike i sebe nesvesne gluposti. Sklon sam da mislim da skoro savrseno branis Strongmana. Bash bih voleo da cujem sta on o tome misli. Al' se nesto pritajio...
adam weisphaut adam weisphaut 17:59 12.12.2008

Re: Nema bolje odbrane...

Domazet
...od velike i sebe nesvesne gluposti.

Zato si ti savršen branitelj srpstva.
dusanj92 dusanj92 18:07 12.12.2008

Re: Pravda za Roda!

Serbian Unity Congress - skraceno SUC

Gde si video da se pominje SUC?
Da li je SUC organizator tog vasara iz dijaspore?
Domazet Domazet 18:10 12.12.2008

Re: Ovo si bas lose napisao...

adam weisphaut
Nego nisam hteo o tome. Precenjujes me, uopste mi nije lako. Koliko god bio operisan od sujete ipak sam svesan onoga 'Kakav Celebrity takvi i stalkeri'. To malchice boli...

Zamisli kako je BS kad pogleda svog stalkera-tebe
Interesantan je ovaj tvoj pokusaj da bacis dimnu zavesu preko jednog loseg Strongmanovog teksta.

CM, je u pravu. Progresivna paranoja je ovde u pitanju.
Baš me zanima da li misliš da jednačina nišlija=magarac nije uvredljiva (da ti prevedem na razumljiv jezik ne širi dimnu zavesu-samo bazd)? Da onaj koji je to napisao nije kreten/kretenuša (neutvrđenog pola pa da ne budem non pc)? I ti očeš to da izjednačiš sa zajebancijom na račun našeg roda Roda ?
Kad malo bolje razmislim možda si i u pravu, celebrity stalkeri su izgleda stvarno ludaci.

Samo da kazem da ja svako poredjenje sa BS, ma koliko bilo uvijeno, dozivljavam kao tesku uvredu. I da cu, stoga, biti prinudjen da takve slucajeve prijavljujem Moderatorima i trazim da se sankcionisu...
Domazet Domazet 18:14 12.12.2008

Re: Nema bolje odbrane...

adam weisphaut
Domazet
...od velike i sebe nesvesne gluposti.

Zato si ti savršen branitelj srpstva.


Srpstva? Ko je ovde pomenuo Srpstvo. Ovde se prica o srpskom proizvodu. Kakav paranoik, ajde sto meni ne veruje ali da sumnja u CM!?
Domazet Domazet 18:26 12.12.2008

Koliko ja znam...

man ray loves me
koji su ti?
Serbian Unity Congress - skraceno SUC .
sediste u Los Angelesu. slobodne aktivnosti - deljenje dnevnica honorable Velji i honorable Dodiku.
...SUC nije isto sto i Srpski svetski kongres dijaspore. Moguce je doduse da je SUC uzeo nekog ucesca u tom kongresu ali sam poprilicno siguran da nisu (kao organizacija) uzimali ucesca u kreiranju citiranog saopstenja. U SUCu, koliko god se ja sa njima ne slagao, ima pametnih ljudi koji razumeju kako funkcionise politicka masinerija u Americi. A ono saopstenje su, ocigledno, pisali Politicari za Decu...
man ray loves me man ray loves me 18:35 12.12.2008

Re: Koliko ja znam...

i to sto kazes. a to je sve potpuno razlicito od Srpskog Vaseljenskog Svemirskog Turbo Saveta Mudraca Dijaspore.
adam weisphaut adam weisphaut 18:38 12.12.2008

Re: Nema bolje odbrane...


Srpstva? Ko je ovde pomenuo Srpstvo. Ovde se prica o srpskom proizvodu.

Ti, jok. Ti pomen svakog lošeg proizvoda koji je srpski doživljavaš ko napad na isto.
I drug/ca Šveps/ica
Domazet Domazet 18:43 12.12.2008

E pa ti stvarno nemas pojma...

adam weisphaut

Srpstva? Ko je ovde pomenuo Srpstvo. Ovde se prica o srpskom proizvodu.

Ti, jok. Ti pomen svakog lošeg proizvoda koji je srpski doživljavaš ko napad na isto.
I drug/ca Šveps/ica
... ja ovde crkoh braneci autenticni proizvod politicke mashinerije moje home state od blogovskih velikosrBa koji bi da sve prisvoje i proglase za srpsko. Koje nerazumevanje materije...
Domazet Domazet 18:45 12.12.2008

?

man ray loves me
i to sto kazes. a to je sve potpuno razlicito od Srpskog Vaseljenskog Svemirskog Turbo Saveta Mudraca Dijaspore.
Je l' ovo nesto na racun SUCa?
corn mouth corn mouth 18:49 12.12.2008

Re: Nema bolje odbrane...

Nema bolje odbrane od velike i sebe nesvesne gluposti.

mozda cesto nema ali u ovom slucaju ima.
Bash bih voleo da cujem sta on o tome misli. Al' se nesto pritajio...

i ja bih. imas pravo.
man ray loves me man ray loves me 18:49 12.12.2008

Re: ?

Je l' ovo nesto na racun SUCa?
not necessarily, samo mi je smesno sto imamo dve organizacije. al da je suc zvao velju da mu uruci pocasti - jeste. jel lazem?
i jos nesto - jel govori neko od tih pametnih ljudi iz SUCa engleski? kako je moguce da su izabrali ovakvu skracenicu? (mislim, mogu da ih optuze za false advertising.)
Domazet Domazet 19:22 12.12.2008

Vishe tuzno nego smeshno...

man ray loves me
Je l' ovo nesto na racun SUCa?
not necessarily, samo mi je smesno sto imamo dve organizacije. al da je suc zvao velju da mu uruci pocasti - jeste. jel lazem?
i jos nesto - jel govori neko od tih pametnih ljudi iz SUCa engleski? kako je moguce da su izabrali ovakvu skracenicu? (mislim, mogu da ih optuze za false advertising.)
Dve, pa u Chicagu ih ima preko deset? A sto se tice nekih od ljudi/zena koji su u rukovodstvu SUCa, oni su rodjeni i poprilicno dobro obrazovani u Americi. Tako da izbor skracenice SUC nikako ne moze biti dovoljan razlog da se sumnja u nedostatak znanja engleskog. Mada dozvoljavam da izbor skracenice moze da ukazuje na absence of Mind in the Gutter mentality...

A sto se tice dodeljivanja pocasti Velji, verujem da ne lazes. Zapravo mi nije ni palo na pamet da to moze biti povod da citavu grupu ljudi koje ne poznajes nazoves Turbo Folk Mudracima...
adam weisphaut adam weisphaut 19:33 12.12.2008

Re: Vishe tuzno nego smeshno...

Dve, pa u Chicagu ih ima preko deset?

A neke neformalne su čak žrtve defamacije američkih istražnih organa :
FBI istražuje pretnje Vukčeviću
6. decembar 2008. | 01:13 -> 11:37 | Izvor: B92, Beta, Blic
Beograd -- FBI je pokrenuo istragu protiv tri osobe zbog sumnje da su slali preteća pisma Vladimiru Vukčeviću, Rasimu Ljajiću i Borisu Tadiću, potvrdio Bruno Vekarić.

FBI istražuje pretnje Vladimiru Vukčeviću (FoNet, arhiv)
FBI istražuje pretnje Vladimiru Vukčeviću (FoNet, arhiv)
Gostujući u vestima TV B92, portparol Tužilaštva za ratne zločine Bruno Vekarić je naveo da su predstavnici FBI nedavno bili u Tužilaštvu i da su obavestili srpske državne organe da je istraga u toku. "Istraga napreduje, čuli smo da je više lica privedeno i to samo na razgovor, kao i da je lociran osnovni krug ljudi iz kojeg stižu pretnje", kazao je Vekarić.

"To je važno jer znam odakle može da stigne potencijalna opasnost i mislim da je to već veliki korak ka potpunom razrešenju slučaja", rekao je Vekarić.

Kako piše Blic, predstavnici FBI su priveli trojicu američkih državljana, srpskog porekla i uzeli im otiske kako bi ih uporedili sa otiscima s pretećih pisama koja su stigla u tužilaštvo.

"Oni su zatim pušteni, a istraga FBI se nastavlja. Očekujemo da će uskoro biti okončana i da će biti poveden postupak koji će dovesti i do optužnica", navodi izvor Blica.

Privedene osobe su srpskog porekla, a FBI za sada ne želi da objavi njihov identitet dok se ne okonča istraga.

Tužilaštvo za ratne zločine do sada je dobilo ukupno 48 pretnji, a uglavnom je reč o pretećim pismima, ali u nekoliko slučajeva bilo je fizičkih nasrtaja kada su nepoznati počinioci probušili sve gume na službenim vozilima tužilaštva.

Intenzivnije pretnje počele su da stižu na adresu tužilaštva u januaru ove godine.

U jednom pismu, poslatom iz SAD, navodi se za tužioca za ratne zločine Vukčevića da će "kao dokazani izdajnik srpskog naroda dobiti ono što zaslužuje - metak u čelo".

To pismo je potpisano sa "Grupa Srba" i "Organizacija za zaštitu Srba".

Pisma su stizala iz nekoliko američkih gradova, a neka su imala i fotografije na kojima su i detalji poput registarskih tablica Vukčevićevog automobila.

Da nije i Boston bio jedan od tih nekoliko ?
man ray loves me man ray loves me 19:36 12.12.2008

Re: Vishe tuzno nego smeshno...

i nisam. nisam ih nazvala folk.
a sto se tice SUC, mislim da si u pravu da su pametni, i da je cela stvar zapravo cunning plan - svaki put kad neko ukuca na google "suc" - eto njih!
adam weisphaut adam weisphaut 19:46 12.12.2008

Re: Vishe tuzno nego smeshno...

man ray loves me
i nisam. nisam ih nazvala folk.
a sto se tice SUC, mislim da si u pravu da su pametni, i da je cela stvar zapravo cunning plan - svaki put kad neko ukuca na google "suc" - eto njih!

Ma ne shvataš to su sve ugladžena gospoda kao njegov drugar bostonski davitelj...
Domazet Domazet 19:48 12.12.2008

Pa ne znam bas...

man ray loves me
i nisam. nisam ih nazvala folk.
a sto se tice SUC, mislim da si u pravu da su pametni, i da je cela stvar zapravo cunning plan - svaki put kad neko ukuca na google "suc" - eto njih!
... nije neki plan, prilicno im je ogranicena publika. Em moraju da imaju Mind in the Gutter em moraju da nemaju pojma sa spelovanjem...
man ray loves me man ray loves me 19:54 12.12.2008

Re: Pa ne znam bas...

pa taj opis pokriva celu internet generaciju (kao sto rece oscar wilde ). (s tim sto su novotarije u spelovanju zivi deo jezika, sleng, a ne neznanje.)
ali takvi nas ne interesuju, vec samo oni sto znaju gorski vijenac napamijet.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:18 12.12.2008

Re: Pa sada ne znam...

corn mouth
objasnjava time sto mu je majka Bosnjakinja

gde to pise?

zamenio ga s vukom jeremićem.
on je od pozderaca, po majci.
piše u biografiji. ako nisu makli.
mama je Mila Govedarica, rođena u americi, poreklom iz hercegovine.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:42 12.12.2008

Re: Pravda za Roda!

osnivač "Frankfurtskih vesti" Dušan Vidaković i


Dusan Vidakovic u Odboru za gradnju
Po blagoslovu i odluci Svetog arhijerejskog sinoda Srpske pravoslavne crkve (SPC), predsednik kompanije "Nidda Verlag"" iz Nemacke Dušan Vidakovic, osnivac i izdavac "Vesti", postao je clan Odbora za izgradnju Spomen-hrama Svetog Save u Beogradu.

(....)

Vladika šabacko-valjevski Lavrentije, clan tog najvišeg izvršnog tela SPC napominje da je predlog vladike Konstantina da senator Republike Srpske i clan Saveta dijaspore Vlade SRJ Dušan Vidakovic bude izabran u Odbor SPC za izgradnju Spomen-hrama Svetog Save na beogradskom Vracaru, "medu svim arhijerejima clanovima Svetog sinoda sa oduševljenjem i blagodarnošcu prihvacen".

13. mart 2003. godine


je l' neko čit'o te novine?
mogu da se nauče slova, to je tačno.
ne baš i gramatika a o sadržaju da i ne govorimo.

die hard die hard 22:55 12.12.2008

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča

shvatajuci da je ovo jedan od tvojih "slabijih" postova. Ali sam pokusao da i to razumem.


Sto je dosadno da se postovi nekako, kako bilo, ocenjuju.Covek napisao nesto sto je sad aktuelno, i to je to.
Zivi u USA i ima mogucnost da neke dogadjaje oceni bas zbog te cinjenice.Sto se kaze, svojim recima.
Domazet Domazet 23:33 12.12.2008

Zgodan taj slang...

man ray loves me
pa taj opis pokriva celu internet generaciju (kao sto rece oscar wilde ). (s tim sto su novotarije u spelovanju zivi deo jezika, sleng, a ne neznanje.)
ali takvi nas ne interesuju, vec samo oni sto znaju gorski vijenac napamijet.
...moze se promeni bas kada zatreba. Mnogo zgodniji za upotrebu od genocidnih tekstova poput Gorskog Vijenca. Btw, da ti nemas nesto protiv ijekavaca? Nesto poput onoga Ijekavac u Bech, Ijekavac iz Becha?
man ray loves me man ray loves me 23:37 12.12.2008

Re: Zgodan taj slang...

jok. dijalekt je bogatstvo jezika, isto kao i slang.
Domazet Domazet 23:48 12.12.2008

Ovako napamijet...

...bih rekao da je i isto tako promenljiv. Mada nisam sasvim siguran da je ijekavica dijalekt ali neka to raspravlja neko ko zna nesto o jeziku a ne nas dvoje koji nemamo pojma. Na kraju mala parafraza Milevinog Zeta:

Sve je promenljivo samo je Neznanje vecno
man ray loves me man ray loves me 23:56 12.12.2008

Re: Ovako napamijet...

ja cu da citiram rivers cuomo-a: oakley makes the shades to transform a tool.
Domazet Domazet 00:13 13.12.2008

Idi...

man ray loves me
ja cu da citiram rivers cuomo-a: oakley makes the shades to transform a tool.
...pa ti si neka bas way funky (and snazzy) girl!!? Too bad da je i to podlozno brzim promenama...
mikimedic mikimedic 00:21 13.12.2008

Re: Ovo si bas lose napisao...

Ko te ne zna 'ladno bi mogao bi da se pita ko je tu budala.


Oprosti mu. Odrastao je u autoritativnom rezimu, pa sad uci osnovce o istom.
adam weisphaut adam weisphaut 01:07 13.12.2008

Re: Ovo si bas lose napisao...

Blessed is the Mukica medic,
for he shall inherit the Earth.
man ray loves me man ray loves me 01:10 13.12.2008

Re: Ovo si bas lose napisao...

man ray loves me man ray loves me 01:10 13.12.2008

Re: Ovo si bas lose napisao...

schweppes92 schweppes92 02:14 13.12.2008

Re: nišlija (Adam W) u beč, ...

Strongmene, izvinjavam ti se.
Način na koji sam izneo razočarenje tvojim poslednjim postom je bio prilčno trapav i neodmeren. Priznajem, može se doživeti kao vredjanje. To mi nije bila namera. Jbg, navikao sam da pišeš tekstove koji su zaista zanimljivi, tekstove koje je vredelo čitati. Ovaj mi se učinio "pretencioznim na poznat način", kao i priličnom broju blogera, što u komentarima možeš i sam videti.
Naravno da svi iseljenici nisu od "istog kova", naravno da nemaju svi potrebu da opljunu po "svojima", ne tvrdim da si ti takav (iskreno verujem da nisi) ali zaista na blogu postoji kritična masa onih koji jesu. Tvoj post mi je zaličio...
Ne želeći da navodim nickove reći ću ti da je npr. upravo jedan od komentatora tvog posta (slučajem iseljenik) izjavljivao kako će dan kada je izvršen napad na Srbe sa Kosova, kada ih je hiljadama proteranao a kuće i crkve redom popaljene, pamtiti isključivo po paljenju džamije u Nišu. Jedna je iseljenica dokazivala kako je katolički Božić uzvišen, topao, svačan a pravoslavni ruralan, hladan, banalan. Primera ima mnogo... Ne želim da Srbe predstavljam kao "nebeski narod", ne volim da zlorabim reč "Kosovo", nemam iluzija o dubini ponora u kojemu smo...ali... nisu baš Srbi izmislili korupciju, rat, glupost, nekulturu...
Moju neodmerenost u prethodnom komentaru shvati kao nespretan izraz negodovanja, ništa više od toga.
Domazet Domazet 02:21 13.12.2008

Re: Ovo si bas lose napisao...

mikimedic
Ko te ne zna 'ladno bi mogao bi da se pita ko je tu budala.


Oprosti mu. Odrastao je u autoritativnom rezimu, pa sad uci osnovce o istom.


Koliko vidim Miki, Mme Radnitzky se bas raduje Adamovom religioznom humoru. Cudo jedno kolkio mnogo mozes o nekom saznati na osnovu sasvim sitnih stvarcica...
mikimedic mikimedic 02:36 13.12.2008

Re: Ovo si bas lose napisao...

Koliko vidim Miki, Mme Radnitzky se bas raduje Adamovom religioznom humoru. Cudo jedno kolkio mnogo mozes o nekom saznati na osnovu sasvim sitnih stvarcica...


sve je to posledica autoritarne edukacije osnovaca.

ili predavaca?


schweppes92 schweppes92 03:05 13.12.2008

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča

Time Bandit
Strongy, ovaj Shwepsy je inace poznati muski bloger (ali sa zenskim organima) u ovoj zajednici .Usput, Shwepsy je po prvi put izasao iz boce onoga dana kada sam napisao prvi i jedini blog ( uz dracenino gostoprimstvo ) da bi ga tada "pohvalio" kao i ovo sada tebe.

Time Banditu, s obzirom na to da sam zaista zaboravio da si ti bilo šta napisao, pogledao sam Dracenine postove i podsetio se. Ispostavilo se da zaboravljanje nije bilo beskorisno. Količina isprazne pretencioznosti koju su jednim postom uspeo da obuhvatiš potpuno je impresivna. Sreća je da nisi nastavio sa pisanjem. U ostalom, potpuno razjašnjenje si dobio u komentaru pod nickom Timeless. Činjenica da svoj jedini post nanovo pominješ uverava me da ti baš i nisi izvukao pouku.
Strongman Strongman 06:38 13.12.2008

Re: nišlija (Adam W) u beč, ...

Strongmene, izvinjavam ti se.
Način na koji sam izneo razočarenje tvojim poslednjim postom je bio prilčno trapav i neodmeren. Priznajem, može se doživeti kao vredjanje. To mi nije bila namera. Jbg, navikao sam da pišeš tekstove koji su zaista zanimljivi, tekstove koje je vredelo čitati. Ovaj mi se učinio "pretencioznim na poznat način", kao i priličnom broju blogera, što u komentarima možeš i sam videti.
Naravno da svi iseljenici nisu od "istog kova", naravno da nemaju svi potrebu da opljunu po "svojima", ne tvrdim da si ti takav (iskreno verujem da nisi) ali zaista na blogu postoji kritična masa onih koji jesu. Tvoj post mi je zaličio...


Prihvatam izvinjenje.

Ja sam samo omedjio pricu koju sam prepustio blogerima da ispricaju.

"Nevinost bez sastite" je analogija na poznati film, a povukao me je clanak iz novina gde rodjaci Roda Blagojevica iz srbije tvrde da mu je sve namesteno.

Korupciju ne smatram za ekskluzivno srpski proizvod, ali jedan od prepoznatljivijih - da. Zato sam potencirao da smo je izvezli.

I treca recenica u mom blogu se odnosi na dobit kroz korupciju. Naravno u prenosnom znacenju.

Auto go - pa vidi se da je covek sopstvenom akcijom naneo sebi stetu.



Nema nikakve veze sto sam ja gastos, Nislija, bloger, muskarac, ... To su cinjenice.

Uzdravlje i za kaznu da kupis dve moje knjige, sad, za 5 dana kad izadje iz prodaje

Strongman Strongman 06:45 13.12.2008

Re: Uh, da, izvini...

corn mouth

Majka mu je u stvari pravoslavka iz Kragujevca.

ni to ne pise.
ima samo "Srbija ponovo izvozi svoje proizvode u Ameriku!"
gde ti tu vidis pravoslavlje, majku?
evo ti strongmana, ako hoce da bude iskren, pa se dogovorite kakav je profiling bio u pitanju.



Ne zaboravimo da se svaki Srbin radja sa KOsovom, tri prsta, gucom, slikom Karadzica i Mladica, dve macke i ministarstvom za infrastrukturu.
Strongman Strongman 06:47 13.12.2008

Re: Nema bolje odbrane...

Domazet
...od velike i sebe nesvesne gluposti. Sklon sam da mislim da skoro savrseno branis Strongmana. Bash bih voleo da cujem sta on o tome misli. Al' se nesto pritajio...



Domazet, Domazet, ... Mislis da ako zatvoris oci da te ne vidimo?

Hvala ti sto si nasao vremena da oplemenis ovu diskusiju svojom kritikom usko fokusiranom na 360 stepeni oko sebe. Svrati ponekad... Onako... Da caskamo opusteno.
Strongman Strongman 06:50 13.12.2008

Re: Strongmane...


Domazet
Strongman
Sveps treba promuckati pre upotrebe. Nepromuckan je beskoristan. Barem na blogu

...ovo ti je, po meni, najgori tekst od kako si na blogu. Mislis li da Schweppesove upadljive predrasude cine tvoje predrasude manje upadljivim?
Bilo kako bilo, imam predlog za tebe. A da ti sledeci thread bude o etnoprofiling?



Upadljivo si se najduze zadrzao na ovom mom blogu. Nije mi jasna ta obrnuta proporcija sa kvalitetom? Imas neki poseban razlog da imas 350 postova ili bas nisi hteo a da se ne samokaznis jos jednom mojim losim blogom?
adam weisphaut adam weisphaut 09:19 13.12.2008

Re:A momentary lapse of reason ?

schweppesolika tečnost
nisu baš Srbi izmislili korupciju, rat, glupost, nekulturu...

Da nisi još dokazivao tamo da su Srbi najgluplji narod u Evropi jednim "naučnim istraživanjem" pa da pomisli čovek da si iskren...
adam weisphaut adam weisphaut 09:25 13.12.2008

Re: Nema bolje odbrane...


Hvala ti sto si nasao vremena da oplemenis ovu diskusiju svojom kritikom usko fokusiranom na 360 stepeni oko sebe.

Misliš da je za džabe izbacio ogledala iz kuće?
Slika Dorijana Greja.mu visi u tavanu.
Strongman Strongman 10:29 13.12.2008

Re: Nema bolje odbrane...

Wow Dorian Grej... Najezih se. Stari dobri Domazet kao Bond: "Domazet, 360 Domazet"
Domazet Domazet 16:23 13.12.2008

Preterujes, Strongman, preterujes...

Strongman
corn mouth

Majka mu je u stvari pravoslavka iz Kragujevca.

ni to ne pise.
ima samo "Srbija ponovo izvozi svoje proizvode u Ameriku!"
gde ti tu vidis pravoslavlje, majku?
evo ti strongmana, ako hoce da bude iskren, pa se dogovorite kakav je profiling bio u pitanju.



Ne zaboravimo da se svaki Srbin radja sa KOsovom, tri prsta, gucom, slikom Karadzica i Mladica, dve macke i ministarstvom za infrastrukturu.
...ne svaki Srbin. Samo oni koji ti se ne svidjaju ili ti se na neki nacin zamere. Ima i drugih. Evo, recimo, Adam, Exitus, CM su sasvim OK.... Doduse, neki od njih imaju i olaksavajuce okolnosti, nisu ili nisu bas potpuno Srbi.

Sujetan si Strongman i ponesto bi mogao da naucis od Schweppesa. Ali dobro,mnogo kreativnih ljudi je i sujetno. Muka je u tome sto si ovaj put uvodnim postom i jos vise komentarima dokazao samo prvu polovinu jednacine.
Time Bandit Time Bandit 00:21 14.12.2008

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča

schweppes92

Time BanditStrongy, ovaj Shwepsy je inace poznati muski bloger (ali sa zenskim organima) u ovoj zajednici .Usput, Shwepsy je po prvi put izasao iz boce onoga dana kada sam napisao prvi i jedini blog ( uz dracenino gostoprimstvo ) da bi ga tada "pohvalio" kao i ovo sada tebe.Time Banditu, s obzirom na to da sam zaista zaboravio da si ti bilo šta napisao, pogledao sam Dracenine postove i podsetio se. Ispostavilo se da zaboravljanje nije bilo beskorisno. Količina isprazne pretencioznosti koju su jednim postom uspeo da obuhvatiš potpuno je impresivna. Sreća je da nisi nastavio sa pisanjem. U ostalom, potpuno razjašnjenje si dobio u komentaru pod nickom Timeless. Činjenica da svoj jedini post nanovo pominješ uverava me da ti baš i nisi izvukao pouku.


Cini se da je A.W. jednom izneo zanimljivu konstataciju glede nikova:

Ex.Le.
Timeless

ili
Shwepsey

koji se pojavljuju (tacnije pojavljuje) u isto vreme na pojedinim blogovima. Pored musko / zenske kamuflaze ("debele, guzate babe' kako za njih rece jedan pisac), poznati su i kao "NVO primaoci".
Na njenu zalost ovo je jedini prozor za ExLe/Timeless/ Shwepsy koji je jos ostao otvoren...

Uzgred, nemam nista protiv da se NVO Fljamurtari ovde oglasava, svakako bez reciprociteta...
schweppes92 schweppes92 01:27 14.12.2008

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča

Time Bandit

Cini se da je A.W. jednom izneo zanimljivu konstataciju glede nikova:Ex.Le.TimelessiliShwepseykoji se pojavljuju (tacnije pojavljuje) u isto vreme na pojedinim blogovima. Pored musko / zenske kamuflaze ("debele, guzate babe' kako za njih rece jedan pisac), poznati su i kao "NVO primaoci". Na njenu zalost ovo je jedini prozor za ExLe/Timeless/ Shwepsy koji je jos ostao otvoren...Uzgred, nemam nista protiv da se NVO Fljamurtari ovde oglasava, svakako bez reciprociteta...

Banditu, da li je ikako moguće da bar jednom kažeš nešto suvislo. Da si bar pročitao komentare pod nickom Timeless/Schweppes ukapirao bi (mada nisam siguran kad si ti u pitanju) da iza njih stoji osoba koja bi se poslednja mogla identifikovati kao EL (sama je za sebe rekla da je guzata baba). Takođe, sasvim sam siguran da Adam nije mogao reći to što mu ti imputiraš jer smo nas dvojica stari znanci, sa suprotnih pozicija, za razliku od EL. Ispada Banditu da svakim svojim komentarom prevazilaziš sebe, podižući lestvicu gluposti do visine koju ni blogerka Kapi (Doktorka) ne bi dosegnula.
Time Bandit Time Bandit 02:01 14.12.2008

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča

schweppes92

Banditu, da li je ikako moguće da bar jednom kažeš nešto suvislo. Da si bar pročitao komentare pod nickom Timeless/Schweppes ukapirao bi (mada nisam siguran kad si ti u pitanju) da iza njih stoji osoba koja bi se poslednja mogla identifikovati kao EL (sama je za sebe rekla da je guzata baba).

Ovo je ipak najtacnije objasnjenje o osobi a) Shwepsey / Timeless i osobi b) tutoru EL debelo/guzatoj babi

Nema razloga da citam gluposti samoproklamovanog "autora" Shwepsija/ Timelessa, kao sto rekoh "NVO primaoci" iz Fljamurtarija me ne interesuju, a takodje i ko stoji iza njih iz kategorije "guzatih, debelih baba'. Vise se radi o opservaciji koja moze pomoci Strongiju da desifruje poreklo smrada na njegovom blogu i shodno tome povremeno provetri...

schweeppes92 - sama je za sebe rekla da je guzata baba


Zao mi Schwepsey, ako se prepoznajes (debelo guzata baba), ali najmanje sto mozes da uradis je da smanjis dozivljaj, tj. sopstveni miomiris ili ga jednostavno preneses u prostor gde borave tvoji istomisljenici...
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:13 14.12.2008

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča

Zao mi Schwepsey,


Domazetu, Time Banditu i Shwepsy

"ne svaki Srbin. Samo oni koji ti se ne svidjaju ili ti se na neki nacin zamere. Ima i drugih. Evo, recimo, Adam, Exitus, CM su sasvim OK.... Doduse, neki od njih imaju i olaksavajuce okolnosti, nisu ili nisu bas potpuno Srbi."


Nekad otežavajuća, nekad olakšavajuća okolonost, naročito za ove brojače krvnih zrnaca.
Ali uglavnom otežavajuća, jerbo misle da znaju sve o svakome. A možda i znaju, ovo je inače policijska država. Nije teško saznati i ko ti je prababa.

"Cini se da je A.W. jednom izneo zanimljivu konstataciju glede nikova:

Ex.Le.
Timeless
ili
Shwepsey

koji se pojavljuju (tacnije pojavljuje) u isto vreme na pojedinim blogovima. Pored musko / zenske kamuflaze ("debele, guzate babe' kako za njih rece jedan pisac), poznati su i kao "NVO primaoci".
Na njenu zalost ovo je jedini prozor za ExLe/Timeless/ Shwepsy koji je jos ostao otvoren..."


važno je da su vama koji se bavite ex. l svi prozori i vrata otvoreni.
a meni ako se ukine ovaj jedini preostali, preostaje samo da se obesim, nema mi druge!
"Banditu, da li je ikako moguće da bar jednom kažeš nešto suvislo. Da si bar pročitao komentare pod nickom Timeless/Schweppes ukapirao bi (mada nisam siguran kad si ti u pitanju) da iza njih stoji osoba koja bi se poslednja mogla identifikovati kao EL (sama je za sebe rekla da je guzata baba). Takođe, sasvim sam siguran da Adam nije mogao reći to što mu ti imputiraš jer smo nas dvojica stari znanci, sa suprotnih pozicija, za razliku od EL."


Izgleda da sam nešto propustila!
pisac je basara izumitelj te lepote "debele guzate babe" – faza delirijuma što alkoholom što koštunicom čiji je ambasador bio. njegove izjave najbolje govore o njemu.
nekad zablista, što je retko.
dakle, nikad samu sebe nisam tako nazvala, ne sporim da sam dotočnog citirala.

ne znam ko je timeless, nikad pročitala ništa od istog/iste. pa se izvinjavam.

"Takođe, sasvim sam siguran da Adam nije mogao reći to što mu ti imputiraš jer smo nas dvojica stari znanci, sa suprotnih pozicija, za razliku od EL."

za razliku od el? trebalo bi da znači da smo na istoj strani! ako je suprotna od adamove, sumnjam.

sve u svemu, lepo i kostruktivno ste se ispričali.
uzdravlje!

Time Bandit Time Bandit 15:59 14.12.2008

Re: nišlija u beč, nišlija iz beča


Zao mi je Ex Le, sasvim slucajno "namerno" (bas kao i AW) si pomenut u probi ovog trougla. Ne samo da si sam sebe, nego te je i Timeless/Shwepsless uklonio iz udruge predhodnim komentarom.
Ne bih da prebrojavam tudja krvna zrnca ili izvlacim bilo kakve zakljucke iz toga, sto se mene tice ne samo prozor nego i sva vrata su Ti potpuno otvorena, i na kraju nemo da se besis i time bespotrebno uvecavas neslavnu statistiku.
Domazet Domazet 16:20 14.12.2008

# 352

Nekad otežavajuća, nekad olakšavajuća okolonost, naročito za ove brojače krvnih zrnaca.
Ali uglavnom otežavajuća, jerbo misle da znaju sve o svakome. A možda i znaju, ovo je inače policijska država. Nije teško saznati i ko ti je prababa.
...narocito ako je (prababa) od Pozderaca. Da nije tuzno bilo bi smesno. U stvari i ako hocemo posteno, koliko god da je tuzno istovremeno je i jako, jako smesno. Sto je, u stvari, ono najtuznije...
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:45 14.12.2008

Re: # 352

narocito ako je (prababa) od Pozderaca. Da nije tuzno bilo bi smesno. U stvari i ako hocemo posteno, koliko god da je tuzno istovremeno je i jako, jako smesno. Sto je, u stvari, ono najtuznije..

u pravu si.
ni tužno, ni smešno, nego prosto - ružno, odvratno.
stvarno tako mislim.
i vrlo mi je žao što sam to napisala.
iskreno mi je žao.
još jednom se izvinjavam.
nisam razmišljala i nisam svesno htela nikog da diskvalifijujem.
nikad ne diskvalifikujem nikog po toj osnovi.
mislim da to i znaš.
sorry, once again!
Domazet Domazet 16:56 14.12.2008

# 354

Exitus Letalis
narocito ako je (prababa) od Pozderaca. Da nije tuzno bilo bi smesno. U stvari i ako hocemo posteno, koliko god da je tuzno istovremeno je i jako, jako smesno. Sto je, u stvari, ono najtuznije..

u pravu si.
ni tužno, ni smešno, nego prosto - ružno.
meni je žao što sam to napisala.
iskreno mi je žao.
još jednom se izvinjavam.
nisam razmišljala i nisam svesno htela nikog da diskvalifijujem.
ne diskvalifikujem ljude po toj osnovi nikad.
mislim da to i znaš.
sorry, once again!
Ljudi greshe kad su ljuti. A ti mi delujes mnogo ljuto. A sto se tice diskvalifikovanja po toj osnovi, diskvalifikujes itekako. Ali dobro je da si pocela da primecujes. Da ponovo parafraziram Milevinog Zeta:
Vaznije je kuda smo se zaputili nego gde smo trenutno.

PS Oko ove poslednje parafraze, nisam siguran da je Milevin Zet rekao nesto slicno ali sam apsolutno ubedjen da je svakako tako nekako mislio. Bas lici na njega...
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:42 14.12.2008

Re: # 354

Ljudi greshe kad su ljuti. A ti mi delujes mnogo ljuto.

nisam ljuta.
bilo je brzopleto.
priznajem!
A sto se tice diskvalifikovanja po toj osnovi, diskvalifikujes itekako.

to nije tačno.
daj neki komentar tog tipa?
ali lako može da se nađe kada mene na taj način prozivaju i to vrlo tendenciozno.
zar je malo puta intervenisao moderator upravo zbog toga.
Domazet Domazet 19:36 14.12.2008

# 355

Exitus Letalis
Ljudi greshe kad su ljuti. A ti mi delujes mnogo ljuto.

nisam ljuta.
bilo je brzopleto.
priznajem!
A sto se tice diskvalifikovanja po toj osnovi, diskvalifikujes itekako.

to nije tačno.
daj neki komentar tog tipa?
ali lako može da se nađe kada mene na taj način prozivaju i to vrlo tendenciozno.
zar je malo puta intervenisao moderator upravo zbog toga.

Aman kako nije tacno, pa sto si se onda bila uhvatila one povelje?

Nego nisam hteo o tome, citate li vi ljudi sta ja, slepac, pisem? Milevin Zet pa Milevin Zet. I nigde bar coravog da me ispravi. Pa valjda Maricev Zet a Milevin (ex) Muz. Sve moram sam...

A hteo sam i o ovome. Zao mi je ako te prozivaju po toj osnovi. Ja nemam pojma koja ti je osnova niti me to interesuje. Samo, ko macem sece taj od sablje gine. Svi tekstovi su ti ili neverovatno kruti, ili potpuno crno beli ili zestoko ideologizovani. A najcesce sve troje. To ljude iritra pa reaguju kako reaguju...
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:20 15.12.2008

Re: # 355

Samo, ko macem sece taj od sablje gine.

nemoj života ti ko antonić!
Svi tekstovi su ti ili neverovatno kruti, ili potpuno crno beli ili zestoko ideologizovani. A najcesce sve troje. To ljude iritra pa reaguju kako reaguju...

uvek je tako bilo. iritiraju drugačija mišljenja.
ja, na primer, mislim da su tvoji stavovi kruti, crno-beli etc.
al šta fali. to je tvoj stav a moje mišljenje.
ali kad nema argumenta pa se poteže nacionalnost, to se zove kako?
inače, majka me rodila bez tih osećanja prema naciji.
šta da radim.
nacionalno sam ravnodušna i još grđe, postala sam ateista.
bez uticaja roditelja.
ima nas i takvih.
malo, al ima.

dosta o tome. biće dana.

pozz

ex.l.
011-495 011-495 23:30 11.12.2008

Daa...

Preduzimac na americki nacin, tj. sve je na prodaju. Osim toga nisam siguaran da u SAD potenciraju poreklo njegovih roditelja kao izvor njegovog vidjenja preduzetnistva, ako se takvo dokaze na sudu-dotle je nevin i ruzan kao lopov
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:22 12.12.2008

Re: Daa...

Osim toga nisam siguaran da u SAD potenciraju poreklo njegovih roditelja kao izvor njegovog vidjenja preduzetnistva, ako se takvo dokaze na sudu-dotle je nevin i ruzan kao lopov

apsolutno tačno.
niko živ, sem nas, ne pominje da je srbin, nego da je osumnjičen za to i to...

druga priča smo mi ovde.
mi uvek ističemo samo to.
nikakav drugi kvalitet ili manu osobe našeg porekla.
Domazet Domazet 18:16 12.12.2008

Ma ne samo to...

Exitus Letalis
Osim toga nisam siguaran da u SAD potenciraju poreklo njegovih roditelja kao izvor njegovog vidjenja preduzetnistva, ako se takvo dokaze na sudu-dotle je nevin i ruzan kao lopov

apsolutno tačno.
niko živ, sem nas, ne pominje da je srbin, nego da je osumnjičen za to i to...

druga priča smo mi ovde.
mi uvek ističemo samo to.
nikakav drugi kvalitet ili manu osobe našeg porekla.
...nego se neki ubise zaleci se sto sada nece svi da spominju da je on Srbin (poreklom). Mo'sh misliti...
dreamreader dreamreader 23:37 11.12.2008

Ironija

Elem, od svih vesti na temu Rod "Hair" Blagojevich i svih inostranih komentara na te vesti (mislim na one koje daju "obicni gradjani" po net-u), a koje sam procitala u poslednja dva dana, apsolutno ni jedan ne pominje RHB-a u kontekstu Srbije ili Srba.

Samo smo se mi, Srbi, 'dohvatili' njegovog porekla
sybil sybil 00:27 12.12.2008

Re: Ironija

dreamreader
Elem, od svih vesti na temu Rod "Hair" Blagojevich i svih inostranih komentara na te vesti (mislim na one koje daju "obicni gradjani" po net-u), a koje sam procitala u poslednja dva dana, apsolutno ni jedan ne pominje RHB-a u kontekstu Srbije ili Srba.Samo smo se mi, Srbi, 'dohvatili' njegovog porekla

dovoljna je cinjenica da je srbija sinonim korupcije zbog 90-ih. ko je god ziveo u srbiji tada, a korupcija i kriminal mu se nisu zgadili za sva vremena taj treba da poseti psihijatra.
dusanj92 dusanj92 13:08 12.12.2008

Re: Ironija

Samo smo se mi, Srbi, 'dohvatili' njegovog porekla


Pa to je normalno za Srbe, poistovecuje se nacija sa uspehom pojedinca. Trebalo bi da bude obrnuto ali ... zato smo mi Srbi.
Inner Party Inner Party 23:39 11.12.2008

Novi Den Kvejl

Demokrata ovaj put ...



Glupost je neunistiva, neunistiva, neunistivaaa ...
ssvetlana92 ssvetlana92 00:44 12.12.2008

Agata ovde..

Nešto sam njuškala i ustanovila da se jedino nije nadao da mu prisluškivač ture u kosu, mu bujnu. On je mučenik mislio na telefon...ma koga brig za to, već je provaljeno...niko ni sa kim ne priča, od davnih dana.
Blago meni, u Blagojevićevu frizuru mogu razni instrumenti da se uguraju a da nosilac istih ne primeti.
Eto i meni je najsumnjiviji, friz...što da se lažemo.
Ovi naši smajlići, svo ćelavi a on mislio da će kontrom da zavara trag!
U potpisu Agata, opet
Ps. Ako nekog zanima, kako sam ga provalila...neka pročita moju sledeću knjigu od "Sama sam je izdala"..novac za knjigu mi dostavite u koferčetu..sledeći naše čuvene brendove..apsolutno legalno, ne terajte me da se kunem!
Strongman Strongman 00:48 12.12.2008

Re: Agata ovde..

Kad smo vec kod guglanja ja sam pronasao da je Blagce dugo vremena bio tajni agent 0.007

Cak sam pronasao i paletu njegovih kostima za maskiranje.

ssvetlana92 ssvetlana92 01:16 12.12.2008

Re: Agata ovde..

Strongman
Kad smo vec kod guglanja ja sam pronasao da je Blagce dugo vremena bio tajni agent 0.007

Cak sam pronasao i paletu njegovih kostima za maskiranje.



Eto Moldere, nismo na lošem tragu. Šta će nama DNK i ostale gluposti...čista odokativna kriminalistička metoda! Aj, ti pitaj tamo kolko mi dobijamo za ova otkrića? Nije meni do love, koliko do slave...a kako da budeš slavan, bez kinte!? Jel'?
Strongman Strongman 01:19 12.12.2008

Re: Agata ovde..

ssvetlana92 ssvetlana92 01:27 12.12.2008

Re: Agata ovde..

Strongman

S ovim se ne treba šaliti...ja upravo ulazim u fazu kada sama sebi proveravam DNA..odkud znam s'kim živim. A i ne slažemo se sa sopstvenim mišljenjem...možda su mi je podmestili! Ha...ništa bre nije slučajno!

ssvetlana92 ssvetlana92 01:37 12.12.2008

Re: Agata ovde..

Još nešto...ako na komentaru vidiš razna nepovezana slova, kukice i brojeve...to nisu šifre, kojima treba da lupaš glavu, nego sam zaspala preko tastature!
Strongman Strongman 01:59 12.12.2008

Re: Agata ovde..






Jel ovako nekako?

Mada imam i tvoju sliku:

ace1 ace1 01:54 12.12.2008

Ignoriranje

Hej Strongi , zakaj mi ignoriras kradeni postic u "Nije to nista posebno" rubrici......................
Nemoj biti skroman.....................................................................
Yo , ovi nasi ni ne smeju da objave svaku aferu...........razlog : pa nema dovoljno celija za sve.........
Strongman Strongman 02:00 12.12.2008

Re: Ignoriranje

Nakon 7 dana se svaki blog zatvara, automatski za komentarisanje. Propustio sam priliku da odgovorim na vreme


Nego iskljuci taj bold, izgleda kao da se deres na nekog.
ace1 ace1 02:36 12.12.2008

Re: Ignoriranje

Bold iskljucio , reko ` ajde i ja negde jos da budem bold da ti ne teram kontru...( koliko znam velika slova su simbol za dranje ,....... whatever............iskljuceno.........)
Nego jel` pratis strip Marka Somborca u "Blicu" , covek je zakon................

[url=http://www.blic.rs/_komentari_strip.php?id=492&mode=view][/url]

Pozdrav..............
P.S.: Ikonica za web link stvara problem............ne ubacuje ceo link sa zagradama , da bi se video kao aktivan u postu...?!?
ace1 ace1 02:13 13.12.2008

Re: Ignoriranje

Hvala............
Ne znam zasto meni nije radilo...............
sybil sybil 02:05 12.12.2008

FBI

Dale Cooper


Clarice Starling

So,tell me Clarice,have lambs stopped the screaming?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:54 12.12.2008

da ponovim još jednom...

Exitus Letalis Exitus Letalis 22:50 12.12.2008

Re: da ponovim još jednom...

Srđan Mitrović

ovaj ko da je učio srpski iz frankfurtskih "vesti":)))
debau debau 11:07 12.12.2008

„Miloradu su sve smestili“

"Rod Blagojević odlično govori srpski jezik, kršten je u pravoslavnoj crkvi, a slavi i porodičnu slavu - Svetog Đorđa. Svake godine je od Blagojevića iz Amerike u Velike Krčmare za Uskrs stizala čestitka sa najlepšim željama. I u koverti se uvek nalazio po jedan dolar. "
Iako ga je uhapsio FBI, u njegovom selu svi ga brane. Pričaju da je dobar, pošten, da mu je „cela familija takva”. (Blic)

Ne odoleh.
crab crab 03:17 13.12.2008

Re: „Miloradu su sve smestili“

ako je pola od toga istina sto si napisao(ne strongi, ti debau) imas od mene kilo bureka...gde si nasao te informacije...on bre ne zna da nabroji 3 grada u Srbiji a ne da slavi slavu
011-495 011-495 00:48 14.12.2008

Re: „Miloradu su sve smestili“

debau
" Svake godine je od Blagojevića iz Amerike u Velike Krčmare za Uskrs stizala čestitka sa najlepšim željama. I u koverti se uvek nalazio po jedan dolar. "


Mozda je tako prao pare od kriminalnih aktivnosti

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana