Balaševićev povratak u SC

Marko Jevtic RSS / 14.12.2008. u 11:58

balasevic.jpgBalašević je na prvom u seriji ovogodišnjih koncerata u Sava Centru, rekao da su mu nedostajali novogodišnji koncerti... Koliko je tek on nedostajao Beogradu! Skoro 4 sata trajao je koncert (12.12.), a publika je mogla samo na jedno da se žali: ukočene vilice od smeha. Priče iz detinjstva, koje će biti objavljene u najnovijoj knjizi, kao i utisci oko snimanja filma o Vasi Ladačkom (Kao rani mraz), osigurali su da svi koji su bili na koncertu ceo vikend prespavaju nasmejani. Biće velika nepravda prema Beogradu, ako Đole jednog dana bude dobio ulicu samo u Novom Sadu. Svakakvi su podobijali ulice, pa bi i jedan od najboljih i "najpopularnijih kantautora svih Jugoslavija i njihovih krhotina" (Dragan Kremer, Vreme) trebao da dobije lepu ulicu u gradu u kojem je toliko puta nastupao, nasmejavao ali i rasplakivao ljude.

Svi koji ćete tek ići na koncert, stvarno vam zavidim jer bih voleo opet da odem:)... Eksperiment da publika bude na bini, fenomenalno se pokazao. Nadam se da neće morati da se čeka ponovo nekoliko godina da Đole nastupi u Sava Centru.

Veče pre Balaševićevog koncerta, bio sam na svi Balaševićevog tribute benda - (Ne)normalni Balaševićevci, koji su nastupili u Kultu (11.12.) i slavili devet godina koliko bend postoji. Frontmen, ako mogu tako da ga nazovem, Nenad Jelenković, jedan od osnivača akcije Kapiraj&Kopiraj - deljenja diskova za Đinđićevim govorima, kao klinac je išao da broji korake u ulici Dositejevoj (iako nije iz Novog Sada) i mislio da taj sokak ima više od 206 koraka. Kasnije je provalio da dečji koraci nisu isti kao odrasli, pa je to došlo tu negde... Uglavnom, Nenormalni su ODLIČNI! Nastupali su ove godine na Beer Festu, a sviraju često u Festu (Zemun) i po mnogim gradovima u Srbiji i regionu. Ako budete u prilici obavezno ih poslušajte.. Evo jednog snimka sa njihovog nastupa, mislim da je u Zagrebu.



Kao gosti Nenormalnom bendu, nastupili su najmlađi svirci koji izvode Balaševića, a sebe zovu Alexa bend (iz Čačka su). Bilo je baš simpatično videti ta dva klinca za bubnjevima i klavijaturama, kako sviraju:)





Komentari (122)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 12:00 14.12.2008

Moram

Prvi da pozdravim Đoleta i tebe
oldtajmer92 oldtajmer92 21:10 15.12.2008

Auuu

sto je omatoreo :(
alselone alselone 12:08 14.12.2008

Djole genije!

Preporuka za obojicu. :)
r0811n r0811n 12:26 14.12.2008

Re: Djole genije!

alselone
Preporuka za obojicu. :)


Računajte na (njih) njega!
Doctor Wu Doctor Wu 12:37 14.12.2008

Bono čovek mira 2008. i

"Đole" ponovo u SC!
Pa kako čovek da ne bude srećan?
AlexDunja AlexDunja 12:40 14.12.2008

Re: Bono čovek mira 2008. i

"Đole" ponovo u SC!
Pa kako čovek da ne bude srećan?

rayzippo rayzippo 13:57 14.12.2008

Re: Bono čovek mira 2008. i

ipsi ipsi 14:08 14.12.2008

Re: Bono čovek mira 2008. i

Doctor Wu
"Đole" ponovo u SC!
Pa kako čovek da ne bude srećan?






Djole i Bono, momci za sve sisteme
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:49 18.12.2008

Re: Bono čovek mira 2008. i

Djole i Bono, momci za sve sisteme

gorio92 gorio92 12:42 14.12.2008

Obavezno ga vratite

Halo, Beograde, bez prisvajanja Balaševića.
Bojim se da ga, kao NIS, ne prodate Rusima.
antioksidant antioksidant 12:48 14.12.2008

Re: Obavezno ga vratite

Bojim se da ga, kao NIS, ne prodate Rusima.

dobro de sto je nis prodat. vazno da smo nislije zadrzali
dragoljub92 dragoljub92 12:56 14.12.2008

Re: Obavezno ga vratite

antioksidant
Bojim se da ga, kao NIS, ne prodate Rusima.

dobro de sto je nis prodat. vazno da smo nislije zadrzali

uhprovukomose
mix 018 mix 018 12:22 15.12.2008

Re: Obavezno ga vratite

HAHA,nisam bas siguran,Bugari navalili sa svih strana,a mi "laki" na EU!
poz iz NISHA!
p.s.-samo da znate da DJOLE NIJE NI NOVOSADSKI NI BEOGRADSKI ON JE NAS-NISKI KANTAUTOR :)!
dragoljub92 dragoljub92 13:01 15.12.2008

Re: Obavezno ga vratite

mix 018
HAHA,nisam bas siguran,Bugari navalili sa svih strana,a mi "laki" na EU!
poz iz NISHA!
p.s.-samo da znate da DJOLE NIJE NI NOVOSADSKI NI BEOGRADSKI ON JE NAS-NISKI KANTAUTOR :)!

какото а ја неупућет
mayo1 mayo1 12:51 14.12.2008

Zavidni susjed

19.12. (Ne)normalni Balaševićevci sviraju u Osijeku. Dolazak naravno obavezan.
Nadam se da će i Đole uskoro...

mikimedic mikimedic 12:59 14.12.2008

.

.

p.s. no comment.
tesko je bilo sta reci o coveku cije tekstove pesama bi djaci trebalo da uce paralelno sa gradjanskim vaspitanjem i veronaukom.

p.p.s hvala marko.
adam weisphaut adam weisphaut 13:30 14.12.2008

Wtf.?

tesko je bilo sta reci o coveku cije tekstove pesama bi djaci trebalo da uce paralelno sa gradjanskim vaspitanjem i veronaukom.

Ako je i šala pokvario si mi apetit
Atomski mrav Atomski mrav 14:20 14.12.2008

Re: Wtf.?

Ne voleš Đoleta ili građansko vaspitanje/veronauku?
adam weisphaut adam weisphaut 15:25 14.12.2008

Re: Wtf.?

Atomski mrav
Ne voleš Đoleta ili građansko vaspitanje/veronauku?

Mislim da je uvođenje V/GV na onaj način bila greška, odnsono da veronauci u onom obliku i nije mesto a GV treba jasnu redefenicuju, ali Đole kao ideja
No bilo kako bilo, raspust je iza čoška :
alselone alselone 15:33 14.12.2008

Re: Wtf.?

Hehe, na blog o Djoletu Adamce ubacuje Alis Kuper, valjda da nam pokaze sta je praaaava muzika.

Nego, ajde ti meni Adamce, nebilotizapovedjeno, reci zasto tebi Djole nije podoban, ovaj, dobar.
adam weisphaut adam weisphaut 15:41 14.12.2008

Re: Wtf.?

sta je praaaava muzika.

Šta je to prava muzika?
A kriva?
reci zasto tebi Djole nije podoban

Ma sladak je.
Samo malo previše.
K'o otužno licidarsko srce.
alselone alselone 15:49 14.12.2008

Re: Wtf.?


Ma sladak je.
Samo malo previše.
K'o otužno licidarsko srce.


Joj sto volim kad si ovako elokventan.
adam weisphaut adam weisphaut 15:52 14.12.2008

Re: Wtf.?

Joj sto volim kad si ovako elokventan.

We aim to please
trener92 trener92 16:29 14.12.2008

Re: Wtf.?

adam weisphaut
Atomski mrav
Ne voleš Đoleta ili građansko vaspitanje/veronauku?

Mislim da je uvođenje V/GV na onaj način bila greška, odnsono da veronauci u onom obliku i nije mesto a GV treba jasnu redefenicuju, ali Đole kao ideja
No bilo kako bilo, raspust je iza čoška :

za Coopera
Atomski mrav Atomski mrav 16:59 14.12.2008

Re: Wtf.?

Što kažu ovde u Vojvodini - neko vole popu, neko popadiju :)
adam weisphaut adam weisphaut 17:00 14.12.2008

Re: Wtf.?

za Coopera

mikimedic mikimedic 18:48 14.12.2008

Re: Wtf.?

Mozda nije naodmet uciti decu o pravim vrednostima, na primer o ljubavi, postenju, stavu prema ratu, i slicnim stvarima (ako bi nabrajali sta sve moze da se tu nauci komentar bi bio duzi od najduzih blogova ovde...).

Mozda akcenat uopste nije na muzici, nego literarnoj vrednosti.

gocanak gocanak 21:39 14.12.2008

Re: Wtf.?

mikimedic
Mozda nije naodmet uciti decu o pravim vrednostima, na primer o ljubavi, postenju, stavu prema ratu, i slicnim stvarima (ako bi nabrajali sta sve moze da se tu nauci komentar bi bio duzi od najduzih blogova ovde...). Mozda akcenat uopste nije na muzici, nego literarnoj vrednosti.


U gramatici za V razred, Kreativnog centra, na tekstu pesme Priča o Vasi Ladačkom, djaci obrađuju atribut.
Jest da su samo dva stiha u pitanju, ali.......mic po mic... biće valjda.....
Ovo da te malo oraspoložim
adam weisphaut adam weisphaut 22:11 14.12.2008

Re: Wtf.?


U gramatici za V razred, Kreativnog centra, na tekstu pesme Priča o Vasi Ladačkom, djaci obrađuju atribut

Won't somebody think about the children ?!?!
gocanak gocanak 22:35 14.12.2008

Re: Wtf.?

adam weisphaut
Won't somebody think about the children ?!?!


Primer devojčice Ane za upotrebu atributa u pesmama....

"Voleo je konje vrane, po livadi razigrane,
sat sa zlatnim lancem i salaše,
voleo je njive plodne, vinograde blagorodne,
u karuce pregnute čilaše....."

Šta je tu loše?
Imam dvoje i baš me veseli kada čitaju ili slušaju Đoleta.... Baš....
Atomski mrav Atomski mrav 22:44 14.12.2008

Re: Wtf.?

Nema tu ništa loše, a Adamu ni ne smeta Đoletova lirika nego nešto drugo...
mikimedic mikimedic 22:54 14.12.2008

Re: Wtf.?

U gramatici za V razred, Kreativnog centra, na tekstu pesme Priča o Vasi Ladačkom, djaci obrađuju atribut.
Jest da su samo dva stiha u pitanju, ali.......mic po mic... biće valjda.....
Ovo da te malo oraspoložim


Fala vi...:)

mikimedic mikimedic 22:58 14.12.2008

Re: Wtf.?

Won't somebody think about the children ?!?!


Adame,

ti posto radis kao nastavnik ako ne gresim verovatno mislis da znas sta je najbolje za klince? Pa sad -- ako cemo da biramo Alice Cooper i Djordja Balasevica ja glasam za Djoleta.

A ti ipak prvo postani neka velicina, nemoj da ucis decu da je Slobin rezim bio autoritativan kao sto si onomad, ucitelju, insistirao, pa se onda nadji prozvan da komentarises lik i delo Djordja B.

Sto rece Djole

Oprosti mi Vudu Popaj
mnogo spanaca klopaj
mnogo toga treba da se prodje
da se bude Balasevic Djordje
Atomski mrav Atomski mrav 23:23 14.12.2008

Re: Wtf.?

adam weisphaut adam weisphaut 09:42 15.12.2008

Re: Wtf.?


Šta je tu loše?
Imam dvoje i baš me veseli kada čitaju ili slušaju Đoleta.... Baš..

Loše je što ne primećuješ da sam autoironičan:
adam weisphaut adam weisphaut 10:02 15.12.2008

Re: Wtf.?


Adame,

ti posto radis kao nastavnik ako ne gresim verovatno mislis da znas sta je najbolje za klince? Pa sad -- ako cemo da biramo Alice Cooper i Djordja Balasevica ja glasam za Djoleta.

Ma vidiš kako je pretpostavka majka svih zajeba.
Kad govorimo o slušanju muzike, cenim da deca najbolje znaju šta žele da slušaju.
Ne trebam im ja da ima kažem "ovo valja, ovo ne,"
Na času GV-a su se baš prošle nedelje svađali predamnom oko muzike koje slušaju: jedni rock, drugi rap, treći folk... Ja im kažem: moraćete da živite s tim da ljudi vole i stvari koje vi ne volite, pa nastavim: oni koji slušaju rok: da vam se dečko/devojčica mnogo sviđa a sluša folk/rap da li bi Vam smetalo?
No da se vratimo, razlozi za moje protivljenju samoj ideji Balševića su sasvim pragmatično sebični:
mogao bi da nabasam na njegove slatkaste tekstove na poslu
mikimedic mikimedic 10:19 15.12.2008

Re: Wtf.?

Ma vidiš kako je pretpostavka majka svih zajeba.


Exactly. Jer da si pogledao prvi post na koji si se nadovezao video bi da ne govorimo o muzici, vec o tekstovima pesama kao literarnoj vrednosti.

Na času GV-a su se baš prošle nedelje svađali predamnom oko muzike koje slušaju: jedni rock, drugi rap, treći folk... Ja im kažem: moraćete da živite s tim da ljudi vole i stvari koje vi ne volite, pa nastavim: oni koji slušaju rok: da vam se dečko/devojčica mnogo sviđa a sluša folk/rap da li bi Vam smetalo?


Nastavnice, ako bas toliko ne kapiras, ovde je najmanje rec o muzici, i ko kakvu muziku voli i slusa. Ovde je rec o nekim istinskim pravim vrednostima. Kao sto deca citaju Glavu secera ili Prvi put sa ocem na jutrenje mislim da bi mnogo toga mogli da nauce na primeru Steve Cenejca, ili Coveka sa mesecom u oku...

Ali ako ti to kao nastavnik ne razumes, onda sta reci...

trebam


Nastavnice, sta reci....ajde da razumem da mozes da se potreses ako naidjes na Balaseve tekstove, ali sto malo na gramatiku ne natrcis...
adam weisphaut adam weisphaut 10:39 15.12.2008

Re: Wtf.?

Ovde je rec o nekim istinskim pravim vrednostima.

Vidiš, čim neko počne da trubi o "istinskim pravim vrednostima" to mu daje jednu specifičnu "težinu" ako sagovorniku.
Nastavnice, sta reci....ajde da razumem da mozes da se potreses ako naidjes na Balaseve tekstove, ali sto malo na gramatiku ne natrcis..

Vidi stvarno, napravio grešku na jednom neformalnom mediju na kome recimo na engleskim blogovima pišu str8, II U, ali hajde da pogledamo strukturu greške, napisao trebam umesto trebalo bi, veoma česta greška, savremena lingvistika sve više ide od perskripcije do deskripcije pa cenim da možda u nekoj bližoj budućnosti i ne bude, ali siguran sam da će i tada biti boraca za "istinske prave vrednostI"...
Nego vidim da voliš da se obraćaš sa:
Nastavnice

Nastavnice

Nastavnice

pa mi se sve čini da to radiš sa pežorativnom konotacijom, na osnovu čega bi se dalo pomisliti da zapravo smatraš da je rad s decom neka "neprimerena" profesija, što bi pak impliciralo da ti zapravo prezireš decu, mora da je to ako misliš da je rad s njima "neprimeren"...
Izgleda da su ti te "istinske prave vrednosti" stvarno bile od pomoći
mikimedic mikimedic 11:06 15.12.2008

Re: Wtf.?

Vidi stvarno, napravio grešku na jednom neformalnom mediju na kome recimo na engleskim blogovima pišu str8, II U, ali hajde da pogledamo strukturu greške, napisao trebam umesto trebalo bi, veoma česta greška, savremena lingvistika sve više ide od perskripcije do deskripcije pa cenim da možda u nekoj bližoj budućnosti i ne bude, ali siguran sam da će i tada biti boraca za "istinske prave vrednostI"...


nije bas mala razlika izmedju skracivanja reci zbog brzine prenosa informacija (ili recimo 'fazona') i elementarnog neznanja...

pa mi se sve čini da to radiš sa pežorativnom konotacijom, na osnovu čega bi se dalo pomisliti da zapravo smatraš da je rad s decom neka "neprimerena" profesija, što bi pak impliciralo da ti zapravo prezireš decu, mora da je to ako misliš da je rad s njima "neprimeren"...
Izgleda da su ti te "istinske prave vrednosti" stvarno bile od pomoći


Naprotiv nastavnice, smatram da je rad sa decom vrlo primerena i jedna predivna profesija (ne znam na osnovu cega to zakljucujes, da ne kazem...imputiras....)

samo me malo panika hvata kad vidim ko sve radi sa decom...


adam weisphaut adam weisphaut 11:21 15.12.2008

Re: Wtf.?

elementarnog neznanja...

Vidiš kako si ti neki čovek koji živi u apsolutnim kategorijama: elementarni, istinski, apsolutni...
Neko bi rekao da je to simptom one track mind-a ali ja to vidim kao doslednost.
Onu koju je opisao još Emerson

samo me malo panika hvata kad vidim ko sve radi sa decom...

A ti bi sad da budeš malo Helen Lovejoy
Pa pristaje ti.
A hteo si da impliciraš da sam loš nastavnik (o ovom sam ti već malo podrobnije objasnio, onomad kad sam obrisao patos s tobom, tako da se ne bih ponavljao ), ali baš si primetno naglašavoa to da sam nastavnik, rekao bi neko zlonamerno, ali dobro možda stvarno ne prezireš profesiju, možda su te samo mrzeli svi nastavnici pa si malo kivan
mikimedic mikimedic 11:28 15.12.2008

Re: Wtf.?

možda su te samo mrzeli svi nastavnici pa si malo kivan


Mrzeli ili ne, bar sam nesto od njih naucio.

Pozdrav, Adame.
gocanak gocanak 11:30 15.12.2008

Re: Wtf.?

adam weisphaut
Loše je što ne primećuješ da sam autoironičan:


Ako je to jedino loše OK, onda ništa
gocanak gocanak 12:04 15.12.2008

Re: Wtf.?

adam weisphaut
.A hteo si da impliciraš da sam loš nastavnik (o ovom sam ti već malo podrobnije objasnio, onomad kad sam obrisao patos s tobom, tako da se ne bih ponavljao ), ali baš si primetno naglašavoa to da sam nastavnik, rekao bi neko zlonamerno, ali dobro možda stvarno ne prezireš profesiju, možda su te samo mrzeli svi nastavnici pa si malo kivan


Kolega dragi, mi sa ljudima ne brišemo pod Mi sa decom i odraslima razmenjujemo mišljenja, diskutujemo, učimo od njih i učimo ih..... Malo više takta molim.... Mi trebamo biti primer kako treba... a ne....
I kako to MRZE NASTAVNICI .... pa je kasnije neko kivan.....

A šta misliš da poslušaš ti malo Đoleta sa svim njegovim slatkastim tekstovima..... da odeš na koncert da se malo nasmeješ i napuniš pozitivnom energijom.....


man ray loves me man ray loves me 12:22 15.12.2008

Re: Wtf.?

Adame, ti posto radis kao nastavnik...
Adame, radis kao nastavnik? My faith in humanity is restored.
adam weisphaut adam weisphaut 14:43 15.12.2008

Re: Wtf.?

Adame, radis kao nastavnik? My faith in humanity is restored.

adam weisphaut adam weisphaut 14:54 15.12.2008

Re: Wtf.?

Kolega dragi

Ima nas još, yeah
Malo više takta molim....

Naravno da je potrebno imati takta, ali kad neko krene klizećim startim na tebe...

A šta misliš da poslušaš ti malo Đoleta sa svim njegovim slatkastim tekstovima..... da odeš na koncert da se malo nasmeješ i napuniš pozitivnom energijom....

Auh, upao bih u depru
moderator05 moderator05 16:45 16.12.2008

Upozorenje

Moderacija upozorava komentatore mikimedic, adam weisphaut i gera92 da prestanu sa trtolovanjem teme.

Za poruke lične prirode na raspolaganju su vam privatne poruke... pa ih, molimo vas, koristite...

Hvala
man ray loves me man ray loves me 13:16 14.12.2008

respekt za balasevica

iako je sama muzika prikladna za slusanje jedino u 'tinejdzerskoj' fazi, a o politickom angazmanu bi imalo sta da se kaze (racunajte na nas, ali dobio je i sut kartu sa rts-a devedesetih), ne mogu da se otmem utisku da balasevic ima pravi talenat, i da bi podjednako dobro napravio karijeru 'kant-autora' u bilo kojoj drugoj zemlji, npr. u francuskoj. nije zanemarljiv ni kao comedy writer.
alselone alselone 13:31 14.12.2008

Re: respekt za balasevica

man ray loves me
iako je sama muzika prikladna za slusanje jedino u 'tinejdzerskoj' fazi.


Ovo me potseca na onu Djoletovu pricu o dvojici tipova koje srece na granici kako menjaju gumu. Onda im se Djole ucini poznatim ali ne mogu da se sete ni da li je pevac a ni kakve pesme peva. Zatim se jedan seti i kaze "saljive pesme".


man ray loves me man ray loves me 14:02 14.12.2008

Re: respekt za balasevica

to je samo licni stav, nije nista lose. mnogi smatraju vonneguta 'tinejdzerskim' autorom, a meni je on prakticno biblija.
maksa83 maksa83 14:28 14.12.2008

Re: respekt za balasevica

to je samo licni stav, nije nista lose. mnogi smatraju vonneguta 'tinejdzerskim' autorom, a meni je on prakticno biblija.

Prvi put čujem da se Vonnegut smatra tinejdžerskim autorom.
I meni je biblija i ovako biblijski matorom.
man ray loves me man ray loves me 14:39 14.12.2008

Re: respekt za balasevica

mnogi su to govorili kad je nedavno umro, mislim da je cak i nyt pomenuo. ne u smislu da je neozbiljno, vec u smislu da je svako od nas kao teenager imao fazu vonnegut (i fazu salinger). naravno, to se odnosilo na english speaking world, posto kod nas jedva da postoji prevod.
deset_slukom deset_slukom 10:55 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

man ray loves me
... a o politickom angazmanu bi imalo sta da se kaze (racunajte na nas, ali dobio je i sut kartu sa rts-a devedesetih),

Ne razumem, zašto mu se prebacuje za "računajte na nas"? Ogromna većina ljudi, a pogotovo onih koji su rođeni i vaspitavani posle rata, iskreno je verovala da živi u najboljoj zemlji, volela ju je, kao što je volela i Tita. Bilo je i takvih, poreklom iz starih "građanskih" ili četničkih familija, koji su drugačije vaspitavani - rezultate njihovog delovanja osetili smo kasnije, a živimo ih i danas. Ono "građanski" sam stavio pod navodnike, jer svi znamo da se kod nas građanske opcije kotiraju negde ispod cenzusa, a naši vajni "građani" su završili u zagrljaju Koštunice, Šešelja i Miloševiča.
Da ne govorim o onima, koji danas pljuju na Tita i ona vremena, a ponašaju se potpuno u skladu sa njima... Biti komunista ne znači imati partijsku knjižicu - to je u glavama.
dragoljub92 dragoljub92 11:18 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

Ne razumem, zašto mu se prebacuje za "računajte na nas"? Ogromna većina ljudi, a pogotovo onih koji su rođeni i vaspitavani posle rata, iskreno je verovala da živi u najboljoj zemlji, volela ju je, kao što je volela i Tita.

ma dupelisci.
oni koji su najviše lizali dupe komunistima sad najviše seru da bi pokrili svoje govno.al smrde i dalje.ne vredi im.
kao onaj bORA Ćorba,pošto sam dovoljno mator da ga se sećam iz suncokreta i njegovih početaka kakav je on tad bio snishodljivi dupeuvlakač,a sad kao nešto trtmrt.prodao dupe za malo kolača
man ray loves me man ray loves me 11:48 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

racunajte na nas?
jedno od par najranijih secanja iz detinjstva mi je dan kada je tito umro, i posmrtni mars koji je sviran na tvu ad nauseam. i was three. otkad se secam imala sam osecaj da nesto skripi, da stvari nisu onakve kakve bi trebalo da budu. najbolja zemlja, yeah right.
problem sa 'racunajte na nas' je taj sto stavlja djoleta direktno u perolaku kategoriju (gde on u svojoj ambiciji ne zeli da bude). zeznuo se. nije video dalje, nije ukapirao u cemu je stvar. nije imao viziju, a pesnik bez vizije ne vredi bas mnogo, bez obzira na neosporni talenat za reci. ono sto je govorio tada, danas je anahrono i smesno. uporediti sa dzonijem ili milanom m.
mikimedic mikimedic 11:53 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

zeznuo se. nije video dalje, nije ukapirao u cemu je stvar.


mnogi su se zeznuli kada su imali 17. godina, a na stranu to sto racunajte na nas (u to vreme) uopste nije bio zez...
man ray loves me man ray loves me 11:55 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

pa jeste, zato je i ostao jedan od mnogih.
mikimedic mikimedic 12:00 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

man ray loves me
pa jeste, zato je i ostao jedan od mnogih.


vidis, ja mislim da se nije zeznuo.

nije se zeznuo ni kad je tri put video tita, jer je pored njega video i gradove sto slobodni zive, decu i mir...

da, to jesmo tada tako videli. bar vecina od nas koja je spremna to da prizna.

sorry, ali to nije zez...
deset_slukom deset_slukom 12:09 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

man ray loves me
racunajte na nas?jedno od par najranijih secanja iz detinjstva mi je dan kada je tito umro, i posmrtni mars koji je sviran na tvu ad nauseam. i was three.problem sa 'racunajte na nas' je taj sto stavlja djoleta direktno u perolaku kategoriju (gde on u svojoj ambiciji ne zeli da bude). zeznuo se. nije video dalje, nije ukapirao u cemu je stvar. nije imao viziju, a pesnik bez vizije ne vredi bas mnogo, bez obzira na neosporni talenat za reci. ono sto je govorio tada, danas je anahrono i smesno. uporediti sa dzonijem ili milanom m.

Ju vaz tri... Ne razumeš o čemu je reč. Ako je obavezno da pesnici budu filozifi, futuristi, vizionari, onda je Đole zakazao. Delimično. Jer, kada se STVARNO zlo pojavilo, bio je u manjini koja je to prepoznala.
Ne pratim Đoletov rad, ali TADA nije imao pretenzija za nekim angažmanom. Neko peva o snaši na salašu, a neko o putu za Katmandu - ne treba porediti te stvari.
A "računajte na nas" - da li je rađeno po narudžbini ili iskreno, ili oba, potpuno je irelevantno. Ko se seća onih vremena, a iskren je prema sebi i drugima, neće mu ni najmanje zameriti.
man ray loves me man ray loves me 12:10 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

ne zelim da se preganjam o tome sta je stara juga znacila za koga.
samo da preciziram svoj post - respekt za balasevica, jer je profesionalac, neko ko ima ocigledan talenat sa recima, ko moze da napuni veliku halu a da ne ugradi silikonsko dupe, i neko ko je u dubini duse pristojan covek. ne vidim zasto ne bi mogao da napravi karijeru koju u francuskoj npr ima johnny hallyday ili tako neko. (a nema mnogo ljudi za koje bi to moglo da se kaze.)
a sto se tice pesnika, koga ne mrzi ima na youtube dzonijeva poseta kosovu 90.
dragoljub92 dragoljub92 12:12 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

mikimedic
zeznuo se. nije video dalje, nije ukapirao u cemu je stvar.


mnogi su se zeznuli kada su imali 17. godina, a na stranu to sto racunajte na nas (u to vreme) uopste nije bio zez...

man ray loves me
pa jeste, zato je i ostao jedan od mnogih.

ђоле је тачно реко шта је мислила та генерација,успт то је и моја генерација.сви ти који сад серу како су они били нешто паметнији и били против само лажу,тели су и они то парче власти само мало другачије,свака генерација има свој поглед на исту ствар,никоме од тих ,садашњих сероња,није ни падала на памет промена система.познајем ја и многу четничку и капиталистичку децу која су се млого добро слагала са системом.а то што сад оће првоборачке захвалнице што су онако гунђали по кафанама о овоме и ономе,бацо мачку о реп.
ђоле је сасвим тачно описао ту генерацијусви су тако мислили као што је он реко,немо да те лаже ники
man ray loves me man ray loves me 12:33 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

dragoljube, ajde da se slozim da je tvoja generacija, moji otac i majka, stvarno gotivila taj sistem i rang liste za stanove, ali shvati da vasa deca nisu delila vas entuzijazam. pogledaj sve filmove sa pocetka osamdesetih (decko koji obecava...), muziku.... kakva je to drzava drzi-vodu-dok-majstori-odu, roditelji-jedu-svoju-decu?
super, djole je bio vas glas. pa cekaj, onda su i oni panduri sto su lemali 68 bili vas glas?
ivana23 ivana23 12:38 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

man ray loves me
pa cekaj, onda su i oni panduri sto su lemali 68 bili vas glas?

A panduri po ostalim evropskim metropolama '68.? Zar su bili drugaciji, da li se ti ti toga secas?
man ray loves me man ray loves me 12:42 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

naravno da se ne secam, ali znam da je i nasred pariza jedno hiljadu alziraca pobijeno i pobacano u senu 61 (dakle ne zelim da kazem da je kod nas truba a drugde idila). ipak ne vidim kakve veze to ima sa ovim razgovorom. dragoljub je rekao da je stara juga bila super i da je djole bio glas zadovoljne generacije, na sta sam ja primetila da je onda svaka mera koja je doprinosila odrzavanju takvog idealnog sistema takodje morala biti super.
inace, evo - dusko radovic. on je takodje bio deo vase generacije koji za mene predstavlja dragoceni glas, i koji nije govorio isto sto i djole.
deset_slukom deset_slukom 12:45 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

man ray loves me
dragoljube, ajde da se slozim da je tvoja generacija, moji otac i majka, stvarno gotivila taj sistem i rang liste za stanove, ali shvati da vasa deca nisu delila vas entuzijazam. pogledaj sve filmove sa pocetka osamdesetih (decko koji obecava...), muziku.... kakva je to drzava drzi-vodu-dok-majstori-odu, roditelji-jedu-svoju-decu? super, djole je bio vas glas. pa cekaj, onda su i oni panduri sto su lemali 68 bili vas glas?

Za početak, da ti malo pravim zazubice - kada si ti bio four, slušao sam Štulića na sajmištu u NS...
Nismo mi gotivili rang liste za stanove, nego nismo imali razloga da uopšte razmišljamo o tim stvarima. Kada su, u vreme izbora, u Velikoj Britaniji i drugde, spominjali neke laburiste, neke partije, nisam razumeo o čemu oni to...
A i šezdesetosmaši su, na kraju, zaigrali kolo. Oni nisu bili za ukidanje rang lista za stanove, nego da svi dobiju mesto na njima.
ivana23 ivana23 13:16 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

ipak ne vidim kakve veze to ima sa ovim razgovorom

Ima veze, zato sto je '68. simbol pobune mladih protiv nepravde. U Francuskoj artikulisana na jedan nacin, ovde na drugi, a policija je postupala ISTO!
Ono sto smo imali tih godina necemo imati nikada vise, ne samo mi, vec mladi u celom svetu (pre svega, naravno, mislim na Evropu i USA). Sada samo smanjuju prava, mogucnosti i perspektivu - SVUDA!!!
Bilo bi idealno kada bi tvoja generacija mogla da na neki volseban nacin ode u ta vremena makar na par dana, znala bi o cemu govorimo.
dragoljub92 dragoljub92 13:26 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

dragoljub je rekao da je stara juga bila super i da je djole bio glas zadovoljne generacije,

драгољуб то није реко
драгољуб је само реко да је ђоле реко оно што је тад мислила цела генертација и да твоја генерација не треба да слуша ове бленте из моје генерације који сад лажу да нису мислили то што је ђоле реко.
ти који сад лају на сав глас против прошлог режима су били чланови омалдинске организаци ,неки и чланови кп,лепо су испозавршавали школе,стекли дипломе и титуле,добро плаћене послове, ишли у русију да виде лењина,ишли у пољску и иживљавали се над оним сиротанима,сад пљују по онома почије су мишљење ишли у комитеје.
ја сам један једини пут отишо у бугарску 86,тад и никад више.а на капиталистички запад сам ишо више пута и ти исти који сад пљују ђолета и комунизам су мене пљували кад сам причо о западу и шта тамо ради како живи наша генерација,мене су пријављивали што сам слушао музику кад је умро тито ти исти дупелисци који сад глуме велике дисиденте.ја нисам био никакав дисидент али нисам ишо по мишљење код комуниста.
dragoljub92 dragoljub92 13:32 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

Bilo bi idealno kada bi tvoja generacija mogla da na neki volseban nacin ode u ta vremena makar na par dana, znala bi o cemu govorimo.

кратко и јасно,онда би многе ,,величине" биле враћене у блато из ког су изашле
иванче кратко и јасно као што већ умеш
man ray loves me man ray loves me 16:12 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

Bilo bi idealno kada bi tvoja generacija mogla da na neki volseban nacin ode u ta vremena makar na par dana, znala bi o cemu govorimo.

pa kad je potreban timetravel da se osete blagodeti tog idealnog pokreta, onda je jasno da stvar nije bas uspela, zar ne? mislim, ideja je bila da se promeni svet?
naravno, niste vi krivi, i uopste je glupo kriviti bilo koju generaciju za nesto. kad sam posmatrala balasevica, nisam ga posmatrala kao glas generacije, nego kao jednu jedinu osobu koja zeli nesto da kaze, tako da hvala sto ste mi skrenuli paznju na jugonostalgicni deo njegove privlacnosti.
a sto se tice dragoljubovog argumenta - ok, ima puno laznih disidenata. da li to znaci da nema nijedan jedini pravi?
deset_slukom deset_slukom 17:55 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

man ray loves me
... nisam ga posmatrala kao glas generacije, nego kao jednu jedinu osobu koja zeli nesto da kaze

Ako se dobro sećam, pesma je pravljena namenski, za priliku kada je Đole trebalo "da vidi Tita". Otuda ona tematski potpuno iskače iz svega što je on tada radio, i ne znači da je on baš TO želeo da ostavi kao poruku. Takvih pesama je tada bilo mnogo, i niko nije u njima video ništa loše. Otuda se one ne mogu kvalifikovati kao "uvlakačke", jer su bile iskreno napisane, i opšteprihvaćene (takođe iskreno).
Bila je to prigodna,... umalo da kažem "patriotska" pesma, ali neću da upotrebim tu ružnu reč.
dragoljub92 dragoljub92 18:27 15.12.2008

Re: respekt za balasevica

ok, ima puno laznih disidenata. da li to znaci da nema nijedan jedini pravi?

pa da ga ima zar bi nam ovoliko teško išlo,tamo gde su bili pravi disidenti i pravi antikomunisti ,tranzicija je završena .a ovde?šta rade ovde takozvani antikomunisti.ništa i dalje sprovode samoupravljanje i pljačku,ne pada im na pamet da sprovedu tranziciju poštovanje zakona i sve što ide uz pravu i pravnu državu.to govori upravo o njima kakvi su bili i štasu sad.dvaes godina mi lutamo pustinjom kojom nas ove kreature vode i sve više ličimo na brojgelove slike.direktno na onu sa slepcima.a i nije samo đole pevao titu pevali su još mnogi nego su njihovi snimci tog čina uništeni pa se sad prodaju za kradoljube
mariopan mariopan 20:46 16.12.2008

Re: respekt za balasevica

ivana23
ipak ne vidim kakve veze to ima sa ovim razgovorom

Ima veze, zato sto je '68. simbol pobune mladih protiv nepravde. U Francuskoj artikulisana na jedan nacin, ovde na drugi, a policija je postupala ISTO!
Ono sto smo imali tih godina necemo imati nikada vise, ne samo mi, vec mladi u celom svetu (pre svega, naravno, mislim na Evropu i USA). Sada samo smanjuju prava, mogucnosti i perspektivu - SVUDA!!!
Bilo bi idealno kada bi tvoja generacija mogla da na neki volseban nacin ode u ta vremena makar na par dana, znala bi o cemu govorimo.

Bravo Ivana.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:35 18.12.2008

Re: respekt za balasevica

Bilo bi idealno kada bi tvoja generacija mogla da na neki volseban nacin ode u ta vremena makar na par dana, znala bi o cemu govorimo.

svaka generacija ima Svoje vreme i svako je iz nekog razloga neponovljivo...
liberalac55 liberalac55 13:49 14.12.2008

E Đole.Đole!

Nadam se da će Đole jednom gostovati i u Novom Sadu!
Ćerka mi ima 13 godina i do sada nije imala prilike da sluša i gleda Đoleta uživo./Bila je mala,a vreme leti/
A znate uspavljivao sam je recitujuči Đoletove stihove iz "Dodir svile"
Ma imam sve što je Đole napisao,snimio i sve to,bivao na koncertima ali mu kao novosađanin strašno ZAMERAM:
ZAR NOVI SAD NEZASLUŽUJE BAR ISTO KAO BEOGRAD?
Ogorčen sam kao i mnogi novosađani,jer Đoletu izgleda Novi SAad služi izgleda samo kao divni domaći kutak,a sve tezge i Beograde pretpostavlja Novom Sadu.
Znam reći će Đole da niko nije prorok u svom selu.
Probaj Đole,misliš da te novosađani manje vole od Beograda.
Grešiš.Volete više.ali ti to ne uzvraćaš.
Šteta.
Možda će moja ćerka sa 20 imati šansu da gleda i sluša našeg Đoleta,da NAŠEG.
muaddib92 muaddib92 14:12 14.12.2008

Re: E Đole.Đole!

Опуштено, Нсађани! Сигуран сам да ЂолеБ, колико год овде у Бгд имао клубова и осталих оЖОбавалаца, не може волети мање НС, камоли Војводину као, јелте, целину...
Београд је можда тржиште, традиција. Уосталом, уметник тежи да га многи волУ. Мислим да је Каунт Бејси говорио како је Невјорк само место где му се налази mailbox.
Atomski mrav Atomski mrav 14:20 14.12.2008

Re: E Đole.Đole!

Liberalac, "fajt" između Đoleta i NS nije fajt između Đoleta i Novosađana... bar je tako on sam mnogo puta naglasio.
liberalac55 liberalac55 14:51 14.12.2008

Re: E Đole.Đole!

Atomski mrav
Liberalac, "fajt" između Đoleta i NS nije fajt između Đoleta i Novosađana... bar je tako on sam mnogo puta naglasio.

Ovde se ne radi o "fajtu" nego o osećanjima.emocijama.
Potpuno razumem Đoleta,ali zašto baš nas zapostavlja.
Atomski mrav Atomski mrav 14:54 14.12.2008

Re: E Đole.Đole!

Uzjogunio se... :)
Unfuckable Unfuckable 20:05 14.12.2008

Re: E Đole.Đole!

Grešiš.Volete više.ali ti to ne uzvraćaš.

vrh
gocanak gocanak 22:02 14.12.2008

Re: E Đole.Đole!

liberalac55
jer Đoletu izgleda Novi SAad služi izgleda samo kao divni domaći kutak,a sve tezge i Beograde pretpostavlja Novom Sadu.Znam reći će Đole da niko nije prorok u svom selu.Probaj Đole,misliš da te novosađani manje vole od Beograda.Grešiš.Volete više.ali ti to ne uzvraćaš.Šteta.Možda će moja ćerka sa 20 imati šansu da gleda i sluša našeg Đoleta,da NAŠEG.


Jooooj, kako se na njeeega možete srditi

Novi Sad (Djordje Balašević)

....................
Dobro vece, Novi Sade moj
ono sto je ostalo, dobro vece, deco
u raznim gradovima sam govorio
dobro vece, zemljaci, dobro vece, moji

Bio sam, kud sve nisam
vise ni ne znam 'di sam
vid o sam sve kojesta, bedu i sjaj
varosi ima, sto da gresim dusu
boljih i lepsih al' samo jedna je
shvacas varos u koju se vracas


Novi Sad emocija inspiracija .....
muaddib92 muaddib92 14:31 14.12.2008

La strada

Biće velika nepravda prema Beogradu, ako Đole jednog dana bude dobio ulicu samo u Novom Sadu. Svakakvi su podobijali ulice, pa bi i jedan od najboljih i "najpopularnijih kantautora svih Jugoslavija i njihovih krhotina" (Dragan Kremer, Vreme) trebao da dobije lepu ulicu u gradu u kojem je toliko puta nastupao, nasmejavao ali i rasplakivao ljude.

Та ман'те, људи, човек је јоште жив! Уосталом, као што је родни град учинио Стонсима, сматрам да би лепше било имати Улицу Васе Ладачког него улицу именом аутора ове песме
mariopan mariopan 19:45 14.12.2008

Re: La strada

O-BO- ZA-VAM DJOLETA
49 41 49 41 14:49 14.12.2008

Djole

... zasluzuje Maslinovu grancicu i Goluba mira, pa i mnogo, mnogo vise od toga.

Unosi spokojstvo - razbibrigu; u nemirno popodne u svakom stanu.
Svi usvajaju njegovu muziku; a, ipak, jedinstven, samo svoj i svih nas; bez obzira na uzrast.

Ambasador mira - bez portfelja, ambasade, protokola i bez granica u svojim porukama.
Mami kliktaj odusevljenja na koncertu, sali, stadionu i dalje - ma gde bili.

Nobelovu nagradu za mir - Ratniku mira.

liberalac55 liberalac55 14:53 14.12.2008

Re: Djole

49 41
... zasluzuje Maslinovu grancicu i Goluba mira, pa i mnogo, mnogo vise od toga.

Unosi spokojstvo - razbibrigu; u nemirno popodne u svakom stanu.
Svi usvajaju njegovu muziku; a, ipak, jedinstven, samo svoj i svih nas; bez obzira na uzrast.

Ambasador mira - bez portfelja, ambasade, protokola i bez granica u svojim porukama.
Mami kliktaj odusevljenja na koncertu, sali, stadionu i dalje - ma gde bili.

Nobelovu nagradu za mir - Ratniku mira.


Ala Đole.nema šta.
Epsko lirski 5*
bosko92 bosko92 15:12 14.12.2008

Djole i kutak u srcu

Nisam siguran bas oko ideje za ime ulice u Beogradu. U stvari, mislim da je ideja dobra, ali mislim da je mnogo vaznije da Djole ima svoj kutak u srcu mnogi ljudi. Koliko mi je samo puta vratio raspolozenje...To ne moze svako. A ulice su dobijali raznorazni.

Jedan je Djole.
dolybell92 dolybell92 16:12 14.12.2008

Re: Djole i kutak u srcu

jednatanja jednatanja 16:07 14.12.2008

Da li neko zna...

kad ce film biti gotov? Pa da vidimo kakav je kao reditelj, mada ne sumnjam da ce uraditi posao kao pravi profi.
maya.sangoma maya.sangoma 16:22 14.12.2008

Re: Da li neko zna...

Nemoj unapred da sumnjas , nemoj da sumnjas ni u napred ni u nazad u Balasevica . Ko da me upode vilama u srce sa ovom tvojom sumnjom .
jednatanja jednatanja 16:30 14.12.2008

Re: Da li neko zna...

Mayo, rekoh, ne sumnjam, znaci verujem da ce film biti prva liga...ne ocekujem nista manje od Djoleta
maya.sangoma maya.sangoma 18:33 14.12.2008

Re: Da li neko zna...

Onda je sve OK . Izvinjavam se . Postoji i mogucnost da si dodala "NE " ili ja mozda treba da pocnem da nosim naocare ? Samo se salim , nema veze . Saljem ti big pozdrav u znak pomirenja .
simkke simkke 16:34 14.12.2008

:rant:



tjmjkutvju
mannitou.jr mannitou.jr 16:56 14.12.2008

Balašević...

GOBLENSKI MOLJAC !!!
Черевићан Черевићан 17:24 14.12.2008

Ђоле свој

уме Ђооле спесмом да очара
стиховиму прича су посебна
свако себе у њима ће наћи
ту трудноћа и није потребна

шоумен је рођен , алалмуга
сентиментом поигра се тако
отуд ваљда поклоника толко
нато лако навуче се свако

па где многи што ија да мањкам
кљокнут јесам ал зашто би кријо
капу скидам таленту његовом
жив својима па и нама бијо
maya.sangoma maya.sangoma 18:36 14.12.2008

Re: Ђоле свој

Kako ce Djole da sutra raste kao kvasac , kad cuje kako smo ga obozavali sa ovog bloga.
jovisha21 jovisha21 23:57 14.12.2008

Pozdrav!

...........samo toliko od mene......pozz.....
alselone alselone 00:15 15.12.2008

...

Djordje Balašević - Uspavanka za decaka





Pričaće ti jednom možda, kako sam ja bio... Štošta...
Pile moje... Pače moje malo...
Mudrovaće, Badavani... Kad me nema da se branim...
Da sam blizu... Ne bi im se dalo...

Pričaće ti o plovidbi... Ti što nisu sidro digli...
Šta sam za njih neg' ukleta šajka?
Tvrdiće, sa zlobnim sjajem... Da sam drhtao pred zmajem...
Gledali su oni... Iz prikrajka...

Al' ti slutiš otkud bore... Trunje se u oku diglo...
Olujno je tamo gore... Gde nas nije puno stiglo...
Znam da sanjaš more sveća... I korake po tom doku...
Ti si tamo bio... U mom oku...

Pričaće ti, kojekakvi... Zloba se ko rubin cakli...
Kako odjek mog osmeha ječi...
Kleće se u pretpostavke... Kljuckajući, kao čavke...
Moje loše prepričane reči...

Brojao sam ljude s krsta... Pravila i izuzetke...
Posvud promačena vrsta... Samo retki nađu retke...
Znam da sanjaš vaskrsenje... Jednu siluetu plahu...
Ti si tamo bio... U mom dahu...

Pričaće ti jednom svašta... Boljima se teško prašta...
Pile moje... Pače moje malo...
Silni miševi u boci... Javiće se ko svedoci...
Pustolovnog traganja za Gralom...

Ne znam više, bože prosti... Dal da strepim... Il da stremim...
Da to breme posebnosti... I na tebe nakalemim?
Ako nije kasno već?

Znam da sanjaš rimovanja... Krike... I tišinu nemu...
Ti si bio svugde u mom svemu...
Pile moje... Pače moje malo...
Lavče moje...

mariopan mariopan 00:23 15.12.2008

Re: ...

Hvala za ovu divnu pesmu, mal me ne rasplaka u ovaj kasni sat Alselone
alselone alselone 00:47 15.12.2008

Re: ...

Nema na cemu Mariopan.

Evo jos jedan snimak za tebe, taman da se malo nasmejes pred spavanje.

mariopan mariopan 21:12 16.12.2008

Re: ...

Alselone Hvala.

Pre desetak godina imala sam tesku operaciju na VMA, pustili me kuci a za konce da dodjem za nedelju dana i da strogo mirujem glava u pitanju....a Djole ima koncert u mom gradu i sin uzeo kartu, samo za mene preko neke debele veze jer su vec bile razgrabljene, i vidim u sali dvaput vise ljudi nego sedista....ja na nogama ceo koncert iako sam imala mesto (strogo da mirujem) , dadoh nekom detetu da sedne a ja grlo odrala pevajuci sve vreme sa njim , kao i cela sala. Smejali smo se i plakali svi zajedno a koncert je produzio bar za pola vremena.

Mislim da sam od toga ozdravila.
medjutim92 medjutim92 09:50 15.12.2008

Frontmen

Frontmen, ako mogu tako da ga nazovem, Nenad Jelenković, jedan od osnivača akcije Kapiraj&Kopiraj - deljenja diskova za Đinđićevim govorima


i bivsi sampion sveta u SWOS-u (Sensible World Of Soccer)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana