Eksperimenti u blogovanju| Kultura| Literatura| Muzika| Reč i slika| Umetnost| Život

"...Sinner...

trener92 RSS / 28.12.2008. u 07:28

 

Almost

 

 

 

"Ta ja nisam hteo
ništa drugo
nego da pokušam proživeti
ono
što je
samo od sebe
htelo
da izbija
iz mene.
Zašto je to bilo tako mnogo teško?"
...
Kad pesnici pišu romane, oni obično postupaju tako kao da su Bog, i kao da mogu poneku ljudsku povest da obuhvate celu celcatu pogledom, i da je shvate, i da je tako predstave kao da je bog priča samome sebi, bez ikakvih velova, pošto je on svugde i na svakome mestu. To ja ne mogu, kao što to uopšte pesnici ne mogu. Ali moja povest je meni važnija negoli nekom pesniku njegova; jer je to moja vlastita, a ona je povest čoveka -
ne nekog izmišljenog, mogućeg, nekog idealnog ili inače nestvarnog, nego istinskog, živog čoveka , koji je jednom postojao.
Šta je upravo istinski živ čovek, to se danas svakako zna manje no ikada, te se zato u gomilama ubijaju ljudi od kojih je svaki dragoceni ogled prirode, koji postoji samo jedanput. Da mi nismo još nešto više nego ljudi koji postoje samo jedanput, da se može svaki od nas puščanim zrnom zaista skloniti od sveta, bez ikakvog traga, onda ne bi više imalo smisla pripovedati priče.
Ali, svaki čovek nije samo on sam, nego je on jedinstvena, sasvim posebna, u svakom slučaju važna i znamenita tačka u kojoj se pojave sveta ukrštaju samo jedanput na taj način , i nikada više.
Zato je povest svakog čoveka važna, večita, božanska, zato je svaki čovek, dokle god živi i ispunjava volju prirode, izvanredan i dostojan svake pažnje.U svakome je otelotvoren duh, u svakome pati stvorenje, u svakome se izbavitelj razapinje na krst.
Malo njih danas znaju šta je čovek. Mnogi to osećaju , i stoga umiru lakše,
Ja sebe ne mogu nazvati znalcem. Ja sam samo tražio, i to činim još i sada, ali više ne tražim po zvezdama i u knjigama, nego počinjem da osluškujem pouke koje moja krv u meni žubori. Moja priča nije prijatna, ona nije zaslađena i skladna kao izmišljene priče, ona odiše besmislenošću i zbrkom, bezumnošću i snom, kao život svih ljudi koji neće više da se lažu.
Život svakog čoveka je put ka samome sebi, pokušaj jednoga puta, nagoveštaj staze.Nijedan čovek nije nikada bio potpuno on sam, ali svaki teži da to postane, poneko potmulo, poneko jasnije, svako kako ume. Svako nosi sa sobom sve do kraja ostatke svog rođenja, sluz i ljušturu jednog prasveta.
Poneko ne postane čovek nikad, već ostaje žaba, ostaje gušter, ostaje mrav. Poneko je gore čovek, a dole riba. Ali svako je hitac prirode uperen ka čoveku. Svima nama je zajedničko poreklo, majke naše, svi mi potičemo iz istog ždrela; ali svako, kao pokušaj i hitac iz dubina, teži svojoj vlastitoj svrsi.
Mi možemo razumeti jedan drugog, ali svako od nas može da protumači samo sebe samog."
Herman Hese - Demijan

 

Kad kažu: kurva te je na svijet dala

        I kopile si majke svoje,

Ti cvijetom cvjetaj, srce moje.

 

Kad kažu: dušu prodaj,

         Za dušu kupci novce broje,

Ti cvijetom cvjetaj , srce moje.

 

Kad kažu: ti si bijeda,

         Sudbinu tvoju drugi kroje

Ti cvijetom cvjetaj, srce moje.

 

Što god da kažu, što god da htjeli,

          Sa mržnjom ne daj da te spoje,

I cvijetom cvjetaj, srce moje

 

 

“Duše robova”.

Ivan Aralica



Komentari (203)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

topcat topcat 07:54 28.12.2008

Prva...

mada trenutno bez teksta.

trener92 trener92 08:02 28.12.2008

Re: Prva...

topcat
mada trenutno bez teksta.



Hvala ti , dozvoli da ti poklonim ,

Maurice Ravel - Bolero - Herbert von Karajan 1985 - Part I
[
]Maurice Ravel - Bolero - - Part II
topcat topcat 08:43 28.12.2008

Re: Prva...

Oho...'vruca' muzika.

Thx.
margos margos 09:09 28.12.2008

Posle tri dana...

...kao da sam pala s Marsa, ništa ne kapiram šta se dešava na blogu...
Ko kome majku partizansku? I zašto?

Možda su ovo pitanja za onaj drugi tvoj blog, ali mi se ovaj naslov više svideo:)))
trener92 trener92 09:29 28.12.2008

Re: Posle tri dana...

margos
...kao da sam pala s Marsa, ništa ne kapiram šta se dešava na blogu...
Ko kome majku partizansku? I zašto?

Možda su ovo pitanja za onaj drugi tvoj blog, ali mi se ovaj naslov više svideo:)))

Sve će ti biti jasno, bila si tamo, pročitala si,da ti objašnjavam dovoljno si inteligentna, a ja to nisam , zbog toga se i koristim rečima onih koji nisu agresivni , ili isklizli sa koloseka kao ja. I to je moj veliki nedostatak na žalost., Ne pravdam se , bar priznajem. Ja sam samo
Man- Erg

The killer lives inside me: I can feel him move.
Sometimes he's lightly sleeping in the quiet of his room,
but then his eyes will rise and stare through mine;
he'll speak my words and slice my mind inside.
The killer lives.
The angels live inside me: I can feel them smile....
Their presence strokes and soothes the tempest in my mind
and their love can heal the wounds that I have wrought.
They watch me as I go to fall--well, I know I shall be caught,
For the angels live.
How can I be free?
How can I get help?
Am I really me?
Am I someone else?
But stalking in my cloisters hang the acolytes of gloom
and Death's Head throws his cloak onto the corner of my room and I am doomed..
But laughing in my courtyard play the pranksters of my youth
and solemn, waiting Old Man in the gables of the roof: he tells me truth...
And I, too, live inside me and very often don't know who I am:
I know, I'm not a hero.....I hope that I'm not damned.
I'm just a man, and killers, angels, all are these:
Dictators, saviours
, refugees
in war and peace
as long as Man lives....
I'm just a man, and killers, angels, all are these:
Dictators, saviours, refugees........

I veruj mi, bar ti me , ja mislim ,posle toliko vremena poznaješ, da mi je jako žao, teško i mučno sve ovo što se dešava, a mislim da sam korektno bar zatražio da me ne razumeju pogrešno, ali to se nije dogodilio i bio sam prinuđen da ovako odgovorim , na ovaj način, kada već nisam dobio priliku da odgovorim na adekvatnom mestu.Meni nije namera da bilo koga omalovažim ili uvredim, ali ako sam to uradio, onda je osnovni red i znak pristojnosti na kojoj se insistiralo, da mi se odgovori , nisi u pravu, vređaš, ili bilo kako.Sve je razumljivije i podnošljivije od ovakvog načina komunikacije. A ja nisam od ljudi koji ćwe dapobegnu , da se sakriju, bez obzira ako su pogrešili. Ja se ne stidim da priznam svoju grešku , ako sam je napravio, i ne pravim se sveznajući filujući moje komentaare ironičnim,sarkastičnim i omalovažavajućim rečima prema čoveku. A okvalifikovan sam kao takav, Osim što je naslov mog komentara bio ironičan ,ali dovoljno razumljiv, samo moguće da je bio uvredljiv , i ja sam se izvinuo iskreno ako je tako, ali sam valjda zaslužio odgovore koje sam tražio...Osim ako se ne smatra da nisam na takvom nivou da zaslužujem bilo kakav odgovor, Onda je to uignorisanje trebalo da ostane do kraja, shvatio bih poruku, toliko mogu da ukapiram bez obzira na mišljenje iskazano u opisu o mojo ličnosti i mom poimanju napisanog,a ne da se nastavi ovako užasnom prepiskom .
margos margos 09:48 28.12.2008

Re: Posle tri dana...

Hej, Coach:) Valjda će mi biti jasno... još nije. Ne znam ni gde da gledam, ni gde da čitam - dok obiđem moje omiljene autore, pa polako... skapiraću. Ne žurim ni da skapiram, pravo da ti kažem.... muzika je dovoljna:)))

AlexDunja AlexDunja 10:02 28.12.2008

...

trener92 trener92 10:15 28.12.2008

Re: ...

AlexDunja
ne kapiram, no svejedno.

Hvala ti, i jako mi je žao , jer sam želeo od tebe da zamolim pomoć oko, ja mislim, izvanrednog teksta, koji je mogao mnogo toga da pokaže, a ti si po mom mišljenju najbolja za procenu, kritiku i dopunu koja je potrebna za jedan takav tekst. Šteta. Ali više nemam volju ,posle ovoga da uopšte razmišljam u pravcu mog daljeg ostanka na ovom mestu, samo dok ne razjasnim ovo što se dešava. Ja ne pribegavam pp da bi razjasnoi svoje mišljenje.
Hvala ti još jednom , i nalepoj pesmi , dozvoli da ti ostavim i ja jednu kompoziciju
]Rhapsody in Blue by George Gershwin (part 1)[
edi-va edi-va 10:08 28.12.2008

...

Što god da kažu, što god da htjeli,

Sa mržnjom ne daj da te spoje,

I cvijetom cvjetaj, srce moje


trener92 trener92 10:17 28.12.2008

Re: ...

edi-va
Što god da kažu, što god da htjeli,

Sa mržnjom ne daj da te spoje,

I cvijetom cvjetaj, srce moje



Hvala ti!

Thin line between ]love and hate
man ray loves me man ray loves me 10:43 28.12.2008

ne znam

u cemu je krljanje, nor do i care, ali posto se vec razgovara pesmama, da doprinesem.
oscar wilde bi rekao da je najveci greh biti dosadan. do something foul, but do something.
ali od jutros meni se vise svidja druga strana koja kaze - why bother?
Unfuckable Unfuckable 11:23 28.12.2008

Coach

tko te naljutio, daj - pričaj ?
dragoljub92 dragoljub92 11:45 28.12.2008

Re: Coach

Unfuckable
tko te naljutio, daj - pričaj ?

боље нам кажи јер ако ми почнемо да нагађамо ........ко зна нашта ће то да изађе,на добро нетје
jack_bauer jack_bauer 12:08 28.12.2008

Re: Coach

i ja se pitam isto. kazi nam, pa da sto pre zavrsimo tu stvar
Unfuckable Unfuckable 12:14 28.12.2008

Re: Coach

misliš : pošaljemo JB da sredi stvar
(eto...sad mi se po glavi stalno mota ono "skužili frajeri i raščistili stvar...." - sad ću ceo dan da "motam" taj stih )
jack_bauer jack_bauer 12:28 28.12.2008

Re: Coach

misliš : pošaljemo JB da sredi stvar

pa, to ti kazem
man ray loves me man ray loves me 12:12 28.12.2008

ima i drugih blogova

jel citate dudarima? i'm a huge fan.
maksa83 maksa83 13:19 28.12.2008

Re: ima i drugih blogova

jel citate dudarima? i'm a huge fa

Ja otkrio dudarima pre jedno godinu dana otpr., za nekoliko sati maničnog čitanja zgutao sve što tamo ima, i onda povremeo dolazio. Kad je obesio onu svoju "umrlicu" i da više neće da piše, sjebah se. Ali počeo opet! Sreća-sreća-rados'. Dudarim je totalni heroj.
man ray loves me man ray loves me 13:29 28.12.2008

Re: ima i drugih blogova

jeste. posle pogibije je malo popustio, doduse, ali sa novim tekstom se vratio na stari kvalitet.
piro001 piro001 13:25 29.12.2008

Re: ima i drugih blogova

Da!!
Dudarim je mucho COOL!!
I SOK OD BUBA...
Jaril Jaril 12:12 28.12.2008

Дођавола, Тренеру...

како си успео да се препознаш у мом тексту??!?!?!?

Ти ми уопште ниси пао на памет, да треба да се увредиш колико ми ниси пао на памет!

И шта се, дођавола, дешава са блогом?!?!?

Да ли је могуће да сам за неких месец дана, колико ме није било, погубио све конце?!?

Ја суделујем у тексту који (треба да) говори о комуникацији (јер бонтон и јесте само средство да се побољша размена мисли), а то испадне лична хајка на Драгољуба, и уз то Маргос почне о наивности, Марко о правилима, Макса о искоришћености менекаотаквог... Ако сам разумео било шта од тога, ту ме сеци...

Онда напишем текст који више нема везе ни са чим по том питању и онда се Тренер ту пронађе. Како? Када тај текст није никаква лична прозивка. Има један пасус који сам изоставио јер је био сувише, по мом укусу, али ћу да га пренесем овде:

- по сваку цену не смеш бити неверан = ја не верујем, али не смем да признам;
- по сваку цену мораш да постиш = ја не желим да постим, али не смем да признам;
- по сваку цену не смеш имати истополни секс = ја жудим за истополним сексом, али не смем да признам;
- по сваку цену не смеш бити хомофоб = ја сам хомофоб, али не смем да признам;
- по сваку цену не смеш бити религиозан = ја сам религиозан, али не смем да признам;

и тд.

Како си Тренеру успео да се препознаш у "Праву на грех" благе везе немам.
nisam shvatio da je moj greh takvih razmera i da je doveo do nepoštovanja osnovnih sistema vrednosti, i drago mi je što sam dobio prosvetljenje u tom smislu ,
О чему човече говориш?! Који грех?! Какво непоштовање основних система вредности?! Које просветљење?!
.Sada tek shvatam koliko je veliki greh nepoštovanja čoveka i koliko sam izašao iz svojih okvira , što se sigurno nije smelo dogoditi, kada je taj čin greha bio ispiracija za pisanje.
Који твој грех је био инспирација за моје писање?! О чему то говориш?!?!
Shvato sam poruku i izvinjavam se na rečima
На којим речима? После твог текста сам претурио неке блогове за које сам помислио да си тамо оставио неки коментар. Ништа нисам нашао. Додуше, ових дана све на блогу радим на брзину, јер сам презаузет (радим и по 13-14 сати дневно, а и данас радим), па је могуће да сам нешто превидео.

Да ли је могуће да после месец дана изостајања и, после тога, са посећивањем блога "на брзака" човек тотално изгуби схватање блогера?

Изгледа ја неопходно блогу бити максимално посвећен - или да се ћути.

И даље не капирам, Тренеру, како си се нашао прозваним.
Jaril Jaril 12:15 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

ali sam valjda zaslužio odgovore koje sam tražio...
Одговоре на која питања? Дај линк!
jednatanja jednatanja 12:22 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

`Ajte momci, danas mozda nije dobar dan, ali sva sreca da je sutra novi....
Unfuckable Unfuckable 12:22 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

dragoljub92 dragoljub92 12:31 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

е,ми ко да смо се колективно најели бунике.не да нам је кратак фитиљ него га и немамо више .неке чудне силе се мувају по блогу
Unfuckable Unfuckable 12:41 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

je l' ja to dobro kapiram da je blog koji je trebalo da poboljša komunikaciju među blogerima (na stranu da li je to izvodljivo baš tako - dekretom)
u stvari - pogoršao komunikaciju ?
dragoljub92 dragoljub92 12:51 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

ја мислим да после оне летње паузе кад смо се растурили ко битлси,па се поново окупили парпловци,после првог одушевљења наступио лаки замор.што се показује у врло ктатком фитињу.сад има нешто и у смени годишњег доба.
шта ли и ја серем...........(рече радован)
Unfuckable Unfuckable 12:53 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

ahm
Sindrom Predprazničnog Kratkog Fitilja

biva, jbg - kad Novu godinu počnemo jedni drugima da čestitamo već negde oko polovine decembra
trener92 trener92 13:54 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

- по сваку цену не смеш бити неверан = ја не верујем, али не смем да признам;
- по сваку цену мораш да постиш = ја не желим да постим, али не смем да признам;
- по сваку цену не смеш имати истополни секс = ја жудим за истополним сексом, али не смем да признам;
- по сваку цену не смеш бити хомофоб = ја сам хомофоб, али не смем да признам;
- по сваку цену не смеш бити религиозан = ја сам религиозан, али не смем да признам;

Da si ovo ostavio, od mene.ne bi imao nikakvu reakciju.
Ipak kako je bio ignorisan moj komentar, danima, a ima prilično toga što sam insinuirao,posle pojave tvog teksta mogao sam da shvatim samo na način koji sam tamo opisao.
Ipak verujem da je tako kao što si ovde napisao i da sam ja sve pogrešno razumeo.
maksa83 maksa83 13:56 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Ipak verujem da je tako kao što si ovde napisao i da sam ja sve pogrešno razumeo.

Ako ti to išta znači, kao neko ko gleda sa strane - i ja verujem.
Jaril Jaril 13:57 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Ipak kako je bio ignorisan moj komentar,
који коментар?
trener92 trener92 14:04 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

maksa83
Ipak verujem da je tako kao što si ovde napisao i da sam ja sve pogrešno razumeo.

Ako ti to išta znači, kao neko ko gleda sa strane - i ja verujem.

džbg. znači
trener92 trener92 14:09 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Jaril
Ipak kako je bio ignorisan moj komentar,
који коментар?

"Margaritas ante porcos"???
......Nadam se da mogu da citiram :

margos
ljudi na blogu b92 je punoletno i samim tim odgovorno za svoje ponašanje, pisanje, komunikaciju i odnose koje stvara sa drugim blogerima. Nekome smeta glupost, nekome nepismenost, nekome nadmenost, nekome ćirilica, nekome engleski, nekome emotikoni, nekome..... Svakome nešto smeta i ako želi da je tu, trpi ili reaguje - njegova stvar. Kako će ko to isto amortizovati - takođe je njegova stvar.
....

I radujem se negativnim preporukama. Ako nastavimo da od njega pravimo ''happy place'' i uniformna (komunistička) ponašanja, izgubićemo više nego što ćemo dobiti.


I da, slažem se s Markom de Mancinnijem - previše pravila može samo da škodi.


Slažem se , sa svim osim boldovanog . postoji moderacija bloga , koja će da sankcioniše ono što po njihovom mišljenju nije u skladu sa pravilima ponašanja, a koja smo prihvatili svi koji smo ovde. I to koliko vidim do sada funkcioniše.
Važno pitanje, za mene, zbog čega je tekst izmenjen? Tu je bila navedena jedna rečenica koja (meni) jako bode oči! Sada je ovo nešto sasvim drugačije, od prvobitnog a čini mi se i od same zamisli. ( Nisam pročitao sve komentare, možda postoji objašnjenje)
Postoji još dosta stvari koje su navedene, a koje mi nisu jasne ( bolje da kažem imam sasvim suprotno mišljenje, na primer.

Dešava se i da se u komentarima od pojedinih Blogera/ki može pročitati i poruka tipa "A što te nema kod mene na blogu?".


Zašto je ovo , kako ste naveli ,

i nisu baš oličenje pristojnosti:


oličenje nepristojnosti, ? Meni recimo nije, niti mi smeta, ne znam zbog čega vama ovo tako benigno izgovoreno smeta, možda je to značajno samom autoru bloga, koji to napiše i verovatno želi da skrene pažnju takvim komentarom nekome ili nekima .Da li se to vama dopada ili ne , to je pitanje vašeg načina razumevanja takve poruke ili načina komunikacije, koju smatrate neukusnom, a nisam siguran da vaše izrečeno mišljenje treba da postane ustaljen obrazac ponašanja na blogu, koji,po mom mišljenju pokušavate da uspostavite.
Dole sam naveo i moje moišljenje vezano za ovo, a ponoviću još jednom postoji neko ko je odredio pravila , a koja smo prihvatili, po kojima se odvija način komunikacije na blogu , sve ostalo je pitanje različitog mišljenja i ( mogućnosti) inerpretacije istog.
, margos je napisala nešto od toga što bih i ja ,zbog toga sam citirao, a ne bih da ponavljam., samo bih ja to napisao mnogo oštrije. Samo se bojim da se ovaj predlog bontona, koji ste napisali, ne pretvori u lov na veštice.
Svi smo dobili mogućnost da pišemo, a da li je to u skladu, opet ponavljam, sa pravilima koja je neko propisao, a koja smo prihvatili, odlučiće isti,sve ostalo je pitanje različitih ukusa i mišljenja, možda vaspitanja, a možda i nekada pitanje trenutnog raspoloženja , kako autora tako i komentatora.
Ne znam da li ću biti shvaćen na pravi način, poštujem napor oba autora da prikažu svojhe viđenje bloga kakav je, kakav bi mogao i trebao da bude, ali to je samo vaše mišljenje, stvar vaše percepcije. I šta ako se ja ne slažem sa gore navedenim? Doobiću jedno pedesetak ili već koliko negativnih preporuka i biću razapet na krst kao negativac? Ovo pominjem kao primer , u šta može da se pretvori kvalifikacija +,- , gde se slažem sa marcom, da je sasvim nepotrebno. Ima još toga što bih mogao da navedem, ali bolje da prećutim, kao i mnogo puta do sada, moguće da ni ja noćas nisam u baš pozitivnoj fazi ( ili fazi potpune tolerancije) i u svemu izrečenom više vidim atak na moje ( ili bilo čije) mišljenje, koje treba da bude strogo usmereno i da se podudara sa mišljenjem određenog dela ili grupe na blogu. Ja sam takav osećaj imao kada sam jutros pročitao tekst..........omg wtf... ko fuckin teletabis...

"Kada ljudi neku situaciju označe kao realnom, ona postaje realna po svojim posledicama". Razmislite o tome.
trener92 trener92 14:20 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Da je meni neko napisao ovakav komentar, sa toliko insinuacija koje su navedene, sigurno bi ga zdostojio komentara, bilo kakvog, ili ga izbrisao. Pa istrolovao sam i ceo taj post sa plemenom indijanaca, a nikakve reakcije nije bilo. Kako bi ti razumeo da ne dobiješ nikakav odgovor, jer u mojoj mašti se rađaju razne ideje povodom ignorisanja ovakvog jednog komentara, a nemoj mi samo reći da ga nisi pročitao, to ne mogu da poverujem.
Da se razumemo, pošto tamo nisam imao prilike da razjasnim, zašto ovakav komentar. Nije mi bilo jasno kome je upućen tekst? Ako je upućen između ostalog i meni, to za mene predstavlja u najmanju ruku uvredu, jer smatram da svojim komentarima nikoga ne vređam, bar pokušavam da to ne uradim i mislim da sam u tome dosta uspeo. (Osim u jednom nemilom slučaju, kod SPI-ja , gde se bloger pronašao čitajući moj komentar, a komentar nije bio upućen njoj , nego dragoljubu, što sam i objasnio odmah kada sam pisao taj komenrtar, a na moje pitanje kako se tu pronašla, nisam dobio odgovor i ostalo je nedorečeno do danas.). i sam pokušavam da stvorim atmosferu u kojoj se niko neće osećati nelagodno bilo čitajući , bilo odgovorom na komentare. nA ostalo kako sam razumeo tekst napisaio sam više nego dovoljno.
maksa83 maksa83 14:23 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Ја суделујем у тексту који (треба да) говори о комуникацији (јер бонтон и јесте само средство да се побољша размена мисли), а то испадне лична хајка на Драгољуба, и уз то Маргос почне о наивности, Марко о правилима, Макса о искоришћености менекаотаквог... Ако сам разумео било шта од тога, ту ме сеци...

Evo da probam, što kažu - taksativno - da ti navedem probleme sa tim tekstom.
Prvo, da bi raspleo bilo kakvu komunikaciju moraš (ko god se time bavi) da razumeš od čega se komunikacija sastoji. Da ovaj blog dozvoljava rich text, bućnuo bih to u ovaj komentar, ali ovako mogu samo da stavim link na tekst koji najbolje opisuje celu stvar od svih onlajn dostupnih koje znam - Untangling Communication.

Dakle, ideja da neki organski i od ljudi zavistan "mehanizam" kao što je komunikacija može da se "konstruiše prema pravilima i onda lepo sam od sebe kotrlja bez škripe i zastoja" ukazuje na jedno (pogrešno) mehanicističko poimanje, i prilično je naivna (s tim da treba reći da ta ideja nije nova, niti se javlja samo u ovom slučaju - naprotiv, ima toga iha ha, i ima "zanimljive" manifestacije na drugim mestima, često mogu da budu razorne po konstruktivan ishod). To prosto tako ne šljaka. Ako je to bila ideja, pristup je neozbiljan. A-k-o je to bila ideja.

Drugo, tekst ima ideju da bude neki kao feedback ka zajednici, i pokušaj uspostavljanja pravila komunikacije, pomoću kojih ćemo svi živeti i komunicirati srećno i u harmoniji, i učtivo razmenjivati plemenite misli koje nam se roje po glavama tako da se niko ni ne nažulja a kamoli ozledi. Feedback koji je tako nekonkretan i neusmeren ("drugovi, primećene su pojave da neki drugovi među nama ovo-ono-i-to, drugovi-mi-treba-da-to-to-i-to" ) može da napravi samo nesporazume i dodatno zamrsi stvar. Tako se ne daje fidbek.
Može još jedan konkretan primer? Evo ovo tvoje sa trenerom. Ti si se popeo na šamlicu, ispalio nešto u opštem pravcu i - onda - zaključao blog za komentare (?!) Da te podsetim - komunikacija je inherentno dvosmerna stvar, čemu zaključavanje? I eto belaja, neko se našao prozvanim, a ti se sad čudiš i moraš da objašnjavaš.

Nije bitno šta si ispalio u etar, bitno je kako će to da zvoni u nečijoj glavi. Ko god je pomislio da nad tim ima kontrolu, ili da ta stvar može da se uredi "dekretima i pravilima" u najmanju ruku ne zna kako komunikacija i ljudi funkcionišu, i zagrizao je više nego što može da proguta.

Ja bih se zaustavio ovde, pošto bi sve dalje vuklo u analizu učesnika i njihovih motiva, a to ume da bude blatnjav i klizav teren.
margos margos 14:27 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

и уз то Маргос почне о наивности,

Hajde, prozvana, da se javim. Naivnost se odnosila na detinjast način saopštavanja kako treba da se ponašamo na blogu:
- na kome postoje profesionalci (u smislu njihovog rada i saopštenja i zabole ih za drugi smer komunikacije),
- na kome postoje ljudi koji dolaze samo da se istresu kad su nervozni,
- na kome postoji mnoštvo ljudi koji savršeno komuniciraju - ljudski, iskreno, s poštovanjem,
- na kome postoje ljudi koji su do maksimuma razvili komunikaciju u stilu 'feces u celofanu, sa sve roze mašnom',
- na kome postoje ljudi koj se javljaju pod više različitih nikova,
- ......

- na kome smo svi punoletni.

trener92 trener92 14:51 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

drugovi, primećene su pojavi da neki drugovi među nama ovo-ono-i-to, drugovi-mi-treba-da-to-to-i-to

Na ovo sam posebno imao šta da kažem, ali sam prećutao, Ko je taj " primećivač", i čemu služi moderator, daj onda da ga odmah ukinemo.Ne sumnjam u plemenite i dobre namere autora, pogotovo cont. koja je moj prijatelj još iz vremena potpalublja, tako da sam i u tom smislu dodozvolio sebi slobodu da napišem kritički moje neslaganje, a mislim da je sam tekst nespretno, vrlo opšte i nedorečeno napisan, sa usmeravanjem ka nenečemu u čemu ja ne želim da učestvujem.
Unfuckable Unfuckable 15:07 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

može se biti prijatelj i ne slagati se, ne znam zašto se stalno izjednačava "slaganje" s "prijateljstvom" i zašto se to toliko potencira kada je protivno svakoj logici
Ili i to odslikava nečiji način razmišljanja "ako me ne podržavaš & ne slažeš se = nisi mi prijatelj" - ilustrativno

Na blogu postoji disclaimer, što je sasvim dovoljno. Mene je pomalo mrzelo da komentarišem Tamo sve to, jer sam video već par takvih tema/ tekstova do sada i, koliko se sećam - svi su doneli suprotan efekat od očekivanog.
Najbolje je što - lično - nemam pojma koji se efekat uopšte očekivao od svega toga ? Neka Zakletva blogera, Dogovor o ne postavljanju komentara koji bi mogli uzbuditi nečiju tananu emociju, Kodeks na Pravila na Uredbu o Disklejmeru ?
kako lepo reče Margita : blogeri su punoletni.
Moderacija & Supermod - takođe, da dodam
U čemu je onda problem ?
Supermod Supermod 15:18 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Unfuckable





Kodeks na Pravila na Uredbu o Disklejmeru ?






Lex specialis?


trener92 trener92 15:30 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Unfuckable
može se biti prijatelj i ne slagati se, ne znam zašto se stalno izjednačava "slaganje" s "prijateljstvom" i zašto se to toliko potencira kada je protivno svakoj logici
Ili i to odslikava nečiji način razmišljanja "ako me ne podržavaš & ne slažeš se = nisi mi prijatelj" - ilustrativno

Na blogu postoji disclaimer, što je sasvim dovoljno. Mene je pomalo mrzelo da komentarišem Tamo sve to, jer sam video već par takvih tema/ tekstova do sada i, koliko se sećam - svi su doneli suprotan efekat od očekivanog.
Najbolje je što - lično - nemam pojma koji se efekat uopšte očekivao od svega toga ? Neka Zakletva blogera, Dogovor o ne postavljanju komentara koji bi mogli uzbuditi nečiju tananu emociju, Kodeks na Pravila na Uredbu o Disklejmeru ?
kako lepo reče Margita : blogeri su punoletni.
Moderacija & Supermod - takođe, da dodam
U čemu je onda problem ?

Pa ne znam ni ja , i zato sam i pitao, ali totalni ignor me naterao da se osećam kao slon u staklenoj radnji, ili još bolje Fredi Kriger u Wonderland
maksa83 maksa83 15:32 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Evo ga, drž' ga. ZAokOLl!. Ta-ko!
Sestro, inekcija!

Lex specialis?

To bi bio pravi način da ovo postane jedno fino, uljudno, harmonično, sterilno i prilično neposećeno mesto.
K'o WC u Hajatu.
Unfuckable Unfuckable 15:41 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Supermode, ja ovde pomalo ukazujem da ste i Ti i Tvoji Moderatori inteligentna bića koja znaju šta treba da se radi sa neprikladnim komentarima

ali ti predlažem da razmotriš otvaranje jednog izolovanog & laboratorijski strogo kontrolisanog Odeljka za Blogere sa Specijalnim Emotivnim Potrebama, da se ne štresiraju, jer od tog silnog štresa svi trpimo posledice tipa :

- blogovi : "sadćevi sve skrešem u brk" (ubij sve i vrati se sam) + podvarijanta "blog je mrtav" (posle mene potop)
- blogovi : "a sad adio" (oproštajni, sa suzama) + komentari tipa "razumem te ali ne idi" & "vrati se", etc
- blogovi : "Drugovi, primećene su Pojave" (a vi sami vidite koje su)

Mislim da je od blogera sasvim dovoljno to što se trude da poštuju disclaimer i što su prebrodili krizu identiteta sa izmenama nickova.
Tražiti im dodatne garancije da neće nekog da zezaju malo je nerealno.
Veličina ovog bloga sastoji se u različitostima karaktera ljudi koji pišu svoje tekstove i komentare ovde. Pokušavati uniformisati to ili svoditi na "svoje kriterijume" (kakvi su - nebitno je) - besmisleno je.
Ne možeš se družiti sa Svetom a ne rizikovati kijavicu.
Ako je kijavica jedino što možeš od toga dobiti - onda problem nije u Svetu.
maksa83 maksa83 15:57 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Mislim da je od blogera sasvim dovoljno to što se trude da poštuju disclaimer i što su prebrodili krizu identiteta sa izmenama nickova.

Ja po osnovu ovog drugog nameravam da tražim invalidsku penziju.
margos margos 15:59 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Izvinite Superiška, Makso i Unfe - moram da se ne složim sa vama da me ne optuže za grupisanje i hajku na bilokoga, bilogde, bilozašto ... Nego, možda najbolje da se ne složim ni sa sobom - ali bi to onda bilo slaganje (i prepisivanje) sa (od) Unfom(Unfa).

Imam predlog: da stavimo moratorijum na komentare - u prvih mesec dana nove godine, a onda u sledećem mesecu i moratorijum na blogove? Da bi se apstinencijalna kriza prebrodila lakše, da se pojača pp aktivnost, a da nam moderacija napravi (na pp-u) templates: ''Draga/i... poštpvana/i.... srdačno.... s poštovanjem... ljubgrl/kishug... '' Ukoliko se to pokaže uspešnim, i mi se pojedinačno i grupno pokažemo zrelijima, samosvesnijima i vaspitanijima, da nam se u martu 2009.-e probno da na nedelju dana da blogujemo. Ukoliko niko ne napravi niti jednu grešku, onda da nam se dozvoli da blogujemo, opušteno...
Ko tad napravi grešku - e onda stvaaaarno....
Unfuckable Unfuckable 16:01 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

može
ali ja da ocenjujem greške, ok ?
Šta će nam Supermod i svi ti moderatori ?
K vragu , pa - treba štedeti, do bijesa !
margos margos 16:05 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Pa kako ne kapiraš? Grešaka neće biti.
A ako i bude, ćebovaće ga ostali blogeri.
Neće biti potrebno dodatno nadgledanje.
Unfuckable Unfuckable 16:08 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

misliš : preostala 2 blogera ?

(Klonja u Hajatu)
trener92 trener92 16:09 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

(ubij sve i vrati se sam)

"Đango puca prvi", to je bolji vestern ili " Čovek zvani Konj"
trener92 trener92 16:10 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

margos
Pa kako ne kapiraš? Grešaka neće biti.
A ako i bude, ćebovaće ga ostali blogeri.
Neće biti potrebno dodatno nadgledanje.

Ćebovanje ne, bolje su " španske gaće" ako znaš šta je to!
margos margos 16:23 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Ćebovanje ne, bolje su " španske gaće" ako znaš šta je to!

Ne znam šta su 'španske gaće', al znam šta je 'plavi zec' i 'bicikl':)

Unf misliš : preostala 2 blogera ?

:))))))))))))))
Ali prava! Po PS-u!
Malo li je?
trener92 trener92 16:25 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

može se biti prijatelj i ne slagati se, ne znam zašto se stalno izjednačava "slaganje" s "prijateljstvom" i zašto se to toliko potencira kada je protivno svakoj logici

Izgleda da se tumači na drugačiji način. Ima jedna dobra izreka ( to su neki putokazi za put kojim ja pokušavam da se krećem)
˝ Nije mi potreban prijatelj koji se u svemu slaže i na sve klima glavom,

jer to isto moja senka može da uradi još mnogo bolje˝
Unfuckable Unfuckable 16:25 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Ali prava! Po PS-u!
Malo li je?


pa nije
samo je taj PS problematičan malo,
kapiram da je to "pravilo službe"
samo me autor zanima
Unfuckable Unfuckable 16:29 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

˝ Nije mi potreban prijatelj koji se u svemu slaže i na sve klima glavom,

jer to isto moja senka može da uradi još mnogo bolje˝


upravo tako, a evo i primera - svedok je prisutan i može da potvrdi :
Margita i ja smo se - u, recimo, poslednjih metar dana - malo oko čega složili, što se nekih stvari oko bloga tiče.
Pa ?
Pa - ništa.
Svi živi, zdravi & teramo dalje
trener92 trener92 16:40 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Unfuckable
˝ Nije mi potreban prijatelj koji se u svemu slaže i na sve klima glavom,

jer to isto moja senka može da uradi još mnogo bolje˝


upravo tako, a evo i primera - svedok je prisutan i može da potvrdi :
Margita i ja smo se - u, recimo, poslednjih metar dana - malo oko čega složili, što se nekih stvari oko bloga tiče.
Pa ?
Pa - ništa.
Svi živi, zdravi & teramo dalje

Tako i treba da bude u to ime jedna dobra,

spinnacker spinnacker 16:48 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

trener92 trener92 16:53 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

spinnacker

za tebe
trener92 trener92 17:05 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

margos
Izvinite Superiška, Makso i Unfe - moram da se ne složim sa vama da me ne optuže za grupisanje i hajku na bilokoga, bilogde, bilozašto ... Nego, možda najbolje da se ne složim ni sa sobom - ali bi to onda bilo slaganje (i prepisivanje) sa (od) Unfom(Unfa).

Imam predlog: da stavimo moratorijum na komentare - u prvih mesec dana nove godine, a onda u sledećem mesecu i moratorijum na blogove? Da bi se apstinencijalna kriza prebrodila lakše, da se pojača pp aktivnost, a da nam moderacija napravi (na pp-u) templates: ''Draga/i... poštpvana/i.... srdačno.... s poštovanjem... ljubgrl/kishug... '' Ukoliko se to pokaže uspešnim, i mi se pojedinačno i grupno pokažemo zrelijima, samosvesnijima i vaspitanijima, da nam se u martu 2009.-e probno da na nedelju dana da blogujemo. Ukoliko niko ne napravi niti jednu grešku, onda da nam se dozvoli da blogujemo, opušteno...
Ko tad napravi grešku - e onda stvaaaarno....

za tebe

neko te ima noćas
margos margos 17:08 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

svedok je prisutan i može da potvrdi

Čujem lupa neko na vrata, a ne kontam ko je... kad ono sudski pozivar, moram da svedočim.
Ajd dobro.
Pa eto, dođoh da se složim s Unfom oko tih neslaganja.

Jbt, sad mi veća frka kad se s nekim, a posebno s njim složim - nego kad se ne složim.
Kad se ne slažem - mogu da mi pripišu bezobrazluk, PMS, neurozu... svašta nešto.
A kad se složim - pripišu mi grupašenje, linč, hajku....
Ku' ću, šta ću, živa nisam...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:12 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Unfuckable
Mene je pomalo mrzelo da komentarišem

И мене...

Ех, што је лепо кад неко други износи оно што ти мислиш о извесном питању, а ти не да не мораш да куцкаш, него ни да мислиш. Стога, разредни Анфаче, захваљујем на твом данашњем излагању; ја сам, ето, био сео у прву клупу, да све како треба саслушам, а као и сви штребери, надам се да ће и то моје седење у првој клупи помало утицати на завршну оцену.

Блог је једна врста социјалне Игре, доста налик на стварни живот (само штета, неки пут не могу да оног што ме изнервирао ухватим за врат и налупам му шамаре), и ко у њој неће да учествује по правилима која су постављена, не мора. Не мора ни да се одјави... Једноставно – нек не учествује.

Тачно је, неки пут Игра уме да боли, неко нас понизи, увреди, итд. Јбг., шта да се ради: другачије није ни у свету од крви и меса.

Ја се сећам неких блогова, због којих, да су били моји, не бих три месеца излазио из куће од срамоте, али видим да се ти аутори нешто и нису потресли. Значи, мора и да глупост није тако болна. Не знам. Још нисам пробао, али не сумњам да хоћу.

А ко год да хоће да на блогу прави Утопију, упозоравам га да тај његов пост мора да почне: Once upon a time there was...
maksa83 maksa83 17:16 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

A kad se složim - pripišu mi grupašenje, linč, hajku...

Ne zaboravimo i ludilo i neuračunjljivost.
Unfuckable Unfuckable 17:17 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

heh Brajoviću,
tamo negde si bio poslednja klupa, a ovde prva...opasan si ti element, o - pa - san

btw - pa zato ti i ukazah na remek delo renesansnog the dragoljuba, onamo - ništa nijesam mora' tipkat....
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:47 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Maksa
Ti si se popeo na šamlicu, ispalio nešto u opštem pravcu i - onda - zaključao blog za komentare (?!) Da te podsetim - komunikacija je inherentno dvosmerna stvar, čemu zaključavanje? I eto belaja, neko se našao prozvanim, a ti se sad čudiš i moraš da objašnjavaš.


Slazem se. Pogresio si, Jarile.

Naravno, to sto si napisao je DOBRO, ali ono je stvarno dobro samo ukoliko dobije verifikaciju drugih. Ovako je tvoj stav hladan i proracunat, makoliko mudro pises. Ali ti to cinis u niceovskom stilu: "Also sprach Jaril", i o tome se ne sme diskutovati.

N. B. Upadam nepozvan, mozda i nepozeljan. Oprostite.
maksa83 maksa83 17:48 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Једноставно – нек не учествује.

Ili kako reče besmrtni heroj Mujo, kada su ga pitali:

- Mujo, šta bi ti radio kad bi ti polomili ruku na tri mesta?
- Ne bih bolan više iš'o na ta tri mesta.
margos margos 17:49 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

za tebe

Hvala Ti:)
Čuj mudrog Andrića:
''Takav je život, da čovek često mora da se stidi onoga što je najlepše njemu i da upravo to sakriva, pa i od onih koji su mu najbliži.''
trener92 trener92 17:54 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

N. B. Upadam nepozvan, mozda i nepozeljan. Oprostite.

Taman posla da si nepozvan i uz to još nepoželjan , takve misli ovde nisu dobrodošle .

margos margos 17:57 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Ne zaboravimo i ludilo i neuračunjljivost

Makso, je l ovo nešto lično? Na moj račun?
Da presavijem tabak i napišem blog?
Didem odavle?
Teraš me?
Dobro, dobro.... od blata će me pravite....
mirelarado mirelarado 17:57 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Блог је једна врста социјалне Игре, доста налик на стварни живот (само штета, неки пут не могу да оног што ме изнервирао ухватим за врат и налупам му шамаре), и ко у њој неће да учествује по правилима која су постављена, не мора. Не мора ни да се одјави... Једноставно – нек не учествује.


E, to su samo tvoje puste želje... Takvi obično vape da budu primećeni. Bilo bi lepo da se ćutke isključe iz igre, ali, majkoviću, i to bi bio deo nepoželjne Utopije...
Time Bandit Time Bandit 18:14 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...


Cela ova guzva samo zbog kile mesa?

Doobiću jedno pedesetak ili već koliko negativnih preporuka i biću razapet na krst kao negativac? Ovo pominjem kao primer , u šta može da se pretvori kvalifikacija +,- , gde se slažem sa marcom, da je sasvim nepotrebno.


Ni meni se nije svidela najava +/- koja vec izvesno vreme radi na sportskim komentarima i cini se sasvim dobro (rezultat - samocenzura).

Intencija B92 je da ima talentovane i komunikativne autore a i komentatore, umivene teme, vecu posecenost, itd. sto je sasvim normalno sa njihove tacke gledista. Tim pristupom su i odredili blizu buducnost ovoga bloga - pravac prosecnost (tj. prosecni autori-postovi, prosecni komentari). Kao mali kontra-teg ostace otvoren pristup nvo i "manjinskim misljenima" autorima (koji bi se tek tada navatali negativnih ocena)...

@Jaril samom sebi...


maksa83 maksa83 18:17 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Makso, je l ovo nešto lično? Na moj račun?
Da presavijem tabak i napišem blog?
Didem odavle?
Teraš me?
Dobro, dobro.... od blata će me pravite....


Poštovana,

Ne da ćemo da te pravimo od blata, nego ćemo u to ime od sve tuge napraviti i Margitin Memorijal - gde će glavna i jedina disciplina biti bikini mud wrestling. Za muškarce!

(Sve od četvrtfinala pa naviše ćemo kačiti na jutjub, tako da i ti možeš da gledaš sve tako samobanovana)
margos margos 18:24 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Poštovani,
A je l može umesto bikini mud wrestling, da bude tanga mud wrestling?
Preferiram.

Hvala unapred na odgovoru.
Srdačno ja
topcat topcat 18:28 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Unfuckable

U čemu je onda problem ?


U tome sto se ta pravila i bonton o kojima se pise ne postuju u praksi.
Puna su usta "tolerancije" a malo je tko spreman procitati, a kamo li razmotriti drugacije misljenje ili stav. Uopce - imati stav je postao luksuz. Najsigurnije je slegnuti ramenima, niusto se ne opustiti i malo se nasaliti sa onima koje recimo nazoves "prijateljima".
Negativne preporuke i dodatna pravila nece nista promijeniti - samo ce pojacati sujetu, agresiju, potrebu za dokazivnjem i zakomplicirati stvari koje su vrlo jednostavne a odnose se na osnovni kucni odgoj.
Tu sam vrlo kratko, popusila sam ban kod kvirije a da nisam nikog vrijedjala i da mi nije odgovoreno na postavljena pitanja. Ako je odgovor tako banalan a ja glupa - tim bi situacija trebala biti laksa po one koji odgovaraju. No medjutim...odgovora nema...a ja dobila flaster.
Zivjela torancija, sloboda misljenja i ljudska prava.
Dalje, jucer mi je obrisan komentar u kojem sam ukazala na nekoliko propusta koje je alexlambros napravio u svom tekstu. Svi se prave ludi i nemaju pojma o cemu pricam...
Da li postoji neki main stream u koji se moram uklopiti ili jednostavno produziti u nekom drugom pravcu...daleko od ovog bloga?
Sto mi je pak bilo tuzno je stav prema Krugolini od koje ste se vecinom ogradili kao daje shugava. Zenska je reagirala na sve one ateisticko/kaktiznanstvene price i postavila tekst u kojem, po onome sto sam ja shvatila, govori o tome koliko covjek odlazeci u krajnosti zapravo cini sebi medvjedju uslugu kad ono sto se naziva "napredkom" pocne raditi protiv njegakaotakvog. U cemu je pak tu problem? Ja prva ne vjerujem u horoskope, ali pricu nisam protumacila kao "talisman vs. penicilin".
Nedavno sam napisala maksi da sam se ovdje registrirala upravo zbog opustene atmosfere, no ulaskom u "ove vode" atmosfera se pokazala malo manje opustenom, cak moram reci i s jedne strane neprijateljskom - u smislu "a sta ti sad hoces??". Demokracija na papiru odlicno funkcionira...svi znamo. U praksi jos bolje - ako je jedan bolestan, a drugi...nije dosao?

Trener je ostavio tekst koji ja prvo nisam shvatila. Sad kao nesto razumijem, i zao mi je sto se covjek nasao pogodjenim u Jarilovom tekstu. Jaril je pak ostavio tekst u kojem sam sebe zeli opravdati dokazujuci nedokazivo. Uopce, nije problem u tome da ti imas pravo na grijeh - problem je u tome sto ga nemas pravo nametati drugima i maltretirati. Ista je stvar sa stavom i misljenjem.

To je sva prica.

Ako je to jasno i toga se drzimo - onda nema problema.
Ako nije...ili se ne drzimo onda smo in deep shit.


Izvinite na litaniji.




margos margos 19:06 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Hej, Topcat, svašta si ovde dokačila...
Ukratko, ko je ovde duže, s vremena na vreme uleti u neku jalovu priču, ali uglavnom štedimo vreme i energiju za nešto što nam pričinjava veće zadovoljstvo - nismo ovde pod moranje.

Npr tvoj slučaj kod Kvirije - ja retko odem, i ispalo je da sam otišla baš kad si ti tražila objanjenje, i na žalost sam te ja prva prozvala - ali se i izvinila kad sam bolje pročitala. Objašnjenje koje si tražila mi 'stari' znamo da ga tamo nećeš dobiti. Peđa misli da svi automatski znaju ko je on, šta radi i ispod časti mu je da nekom novom (a i starom) to pojašnjava. Nije on sam za to kriv - mnogi uživaju u njegovom spuštanju drugima. Na žalost, on se sve vreme obraća istomišljenicima, i uopšte mu nije stalo da pridobije (uslovno rečeno) obične ljude za ono za šta se zalaže.

Neki drugi autori očekuju da mi svi sve izguglamo, pa onda dođemo s komentarom. Neki ne komuniciraju sa blogerima. Svakakvih nas ovde ima. I samo smo slika i prilika stvarnog, životnog okruženja.

PS Krugolinu ne treba braniti, ume ona sama da odbrani svoj stav i svoje pisanje.
topcat topcat 19:14 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

margos
Hej, Topcat, svašta si ovde dokačila...


Primijetila sam da je ovo ispao neki blog za "zalbe i prituzbe" pa kad vec pisem... a i bilo je aktualno ovih dana.

Hvala ti, margos.




maksa83 maksa83 19:26 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Ne znam odakle bih krenuo, pa aj' odavde.
Sto mi je pak bilo tuzno je stav prema Krugolini od koje ste se vecinom ogradili kao daje shugava.

Ovde mešaš "stav prema Krugolini" sa "stavom prema Krugolininom stavu". Kad se malo opustiš :) videćeš razliku. Drugo, "ogradili kao da je šugava" je vrlo tvrda i nepoštena kvalifikacija, ali ajde, kapiram da je tu da pojača efekat, nek' ti je prosto. Šta li bi rekla da je neko otišao tamo i reagovao u skladu sa svojim stavom? "Skočili da je rastrgnu?" Mis'im, stvarno...

Mimo toga - svaka, ali s-v-a-k-a stvar se može odgurati u njen ekstrem gde možeš bezbedno da je gađaš i obaraš, i to je verovatno jedna od najpoznatijih logical fallacies - tzv. Straw Man Argument. Kada bi uradio jedan zgib svaki put kad se to desi, ubrzo ne bi mogao da prođeš kroz vrata koliko bi govedo postao. ; ) (Uzgred, tvoje "ogradili od Krugoline kao da je šugava" je mikro-primer toga). Kad smo kod toga, korisnik miloshib je riznica pomenutih logical fallacies, sve ih je napravio u svom pravednom maršu, k'o da je namerno zaređao po spisku, ali život je prekratak za nitpicking sa nekim ko je u stanju da generiše onolike količine onakvog teksta.

Puna su usta "tolerancije" a malo je tko spreman procitati, a kamo li razmotriti drugacije misljenje ili stav. Uopce - imati stav je postao luksuz.

Da, imati stav jeste luksuz, ako nisi spreman na to da neko ima drugačiji stav, i ako nisi spreman da zbog tog stava budeš neprijatno presretnut, ismevan, brisan, banovan. U tom slučaju jeste luksuz. Sad, banovo te Kvirija, bože moj, nisi ni prva ni poslednja. Je l' to lepo? Nije. Napisah negde vrlo eksplicitno šta mislim o blogoautorima koji banuju neistomišljenike. Iz toga si zaključila - da je ovde imati stav nebezbedan luksuz i da je ovo leglo nedemokratije? Pa naravno da nema demokratije kad neko može da briše i banuje, a neko ne može. A i mimo toga - možda stvarno i jeste leglo netolerancije. To ga ne čini nimalo drugačijim od mnogih drugih komjunitija. Molim te da mi veruješ na reč da postoje vrlo mejnstrim tj. nimalo opskurne programerske mejling liste na kojima se dešavaju taaakva pičenja (oko stvari koje bi po svojoj prirodi morale biti predmet racionalnog razmatranja) da sve ovo ovde izgleda kao sladunjavo maženje i tepanje. Ne zezam se. Video sam neke od njih kako povremeno izmutiraju od "o, dobar dan izvolite, tu smo da pomognemo" do "moronu, čitaj dokumentaciju" i nazad. Dođe to i ode. Pa pazi kad Linus Torvalds npr. počinje svoje neslaganje sa nekim tipom sledećim biranim rečima "YOU are full of bullshit!", a on uopšte nije izdvojen ni ekstreman slučaj, samo je prominentan. Šta iz toga možemo da zaključimo, osim da Linus Torvalds ume da bude težak drkadžija? Da Linux kernel mejling lista ne valja?
topcat topcat 19:44 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

maksa83

Ovde mešaš "stav prema Krugolini" sa "stavom prema Krugolininom stavu". Kad se malo opustiš :) videćeš razliku.


Ogradjivanje je bilo prema Krugolini a ne prema stavu...ono - jbt sta joj je??? Tako se meni cinilo, ok, ja nisam tu dovoljno dugo da budem tako "opustena". Btw, ima i neka razlika izmedju onog biti opusten i osjecati se ugodno(sigurno) u poznatom okruzenju. Nisu svi bas tako opusteni kao sto se prodaju.
Dokaz - moj glupi blog sa John Cageom. Tko je stvarno kliknuo na "muziku" i poslusao 4 minute i 33 sekunde tisine? A tko je mislio da je to jos samo jedna novogodisnja cestitka?


Iz toga si zaključila - da je ovde imati stav nebezbedan luksuz i da je ovo leglo nedemokratije?


Kako rece margos 'samo smo slika i prilika stvarnog zivotnog okruzenja'.
Kod nekih malo ekstremnija posto je lakse biti heroj iza ekrana nego u stvarnom zivotu.


Ima vas nekoliko koji se zaista trudite uciniti ovaj prostor 'drugacijim'.
Hvala Vam na tome. Prija.

crossover crossover 19:56 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

@Topcat

Мачак, не брини се, то се само из крчме чује песма пијаних морнара.
Овај што има кожну болест, па је то сликао и ставио као аватар, није баш имао на уму дијалог са читаоцима док је писао текст. Не вреди ни да се дереш кад неко не жели да те слуша. Јбг, нешто га сврби, ал’ је на непристојном месту, па му треба туђа рука. Ја сам успео на једном блогу да будем и фашиста и комуниста истовремено, а само сам рекао да се потпуно слажем са питањем :)

Има овде доста "аутора" којима је ово место једина шанса да их неко чује. Лако ћеш их препознати - не воле другачије мишљење. Уосталом, ко смо ми да им ускраћујемо ту јединствену прилику да чују и свој глас.
Наравно, има и оних других, код којих су дијалози конструктивни и занимљиви. Због њих је овај блог вредно и лепо место. Уз мало труда, неће ти бити тешко да и њих откријеш, ево, на једном таквом се управо налазимо.
topcat topcat 20:04 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

crossover
ево, на једном таквом се управо налазимо.


Primijetila sam.


A ovo
Уосталом, ко смо ми да им ускраћујемо ту јединствену прилику да чују и свој глас.


je genijalno!



dragoljub92 dragoljub92 20:27 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

jbt sta joj je???

опет ја на тапет.
зар ти никад у животу ниси била у ситуацији да причаш са пријатељима о неком пријатељу који је нешто урадио што се вама не свиђа.и шта .ми смо то урадили јавно.могло је и преко ПП.само нема шта да кријемо.скоро прећутно смо се сложили да нећемо да је још и ми поткопавамо,а велика је девојка уме и сама да се вади.колко видим то јој добро иде.уосталом кад изнесеш неки став буди спремна и да га браниш од других који имају супротан.
не иде се у кафану из истог разлога као и у библиотеку,стим што у кафани можеш да водиш разговоре којима је место у библиотеки а у библиотеки неможеш да правиш кафанску атмосферу.зашто правим паралелу.зато што ово место је једна велика кафана у којој су блогови столови па сад изволте за неким столом се воде озбиљни разговори са дубином и тежином.за другим столовима је весело друштво које смета овима озбиљнима својом песмом и галамом.
има и столова где седе самци који не реагују на околину.они углавном служе да их оба друштва гађају хлебом онако из потаје а некад и отворено.
сад има ту и унезверених новајлија који су чули да је ово место,,ИН" па су збуњни овом лежерном атмосфером далеко од оне интелектуалне тежине коју су мислили да ће затећи.сад неко се припитоми па одабере страну која ће да му пружи подршку док не успе да у тој гунгули препозна правила.
е сад јебеш кафану без кафанске туче,нашта би то личило.досадила би брзо и растурило би се друштво.
интересантно је да у кафани има одрђен број великана који су признати од целе кафане па и њих мало мало неко очеше,они се одбране на свој начин али се не жале и не прете позивом полиције или напуштањем локала.
опет газда има пробрану екипу снагатора који воде ред да га не претерамо а кад претерамо зна се ,широк распон од опомена до најтеже казне.а имаш и право превентивне жалбе указивањем на појединце који су се сувише распасали.па сад неком се деси да излети кроз затворена врата.друштво се смири пет минута па јово наново.бирај место јал уз музику са све песму и летећи објекти ил негде у ћошпак.уосталом велика је кафана има места погодна за све.
maksa83 maksa83 20:34 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Ima vas nekoliko koji se zaista trudite uciniti ovaj prostor 'drugacijim'.
Hvala Vam na tome. Prija.

O, topcat, ako me tu ubrajaš - hvala tebi, zadovoljstvo je skroz naše.

(opuštenkisskissbreopuštenhughugbre)
nsarski nsarski 20:41 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

бирај место јал уз музику са све песму и летећи објекти ил негде у ћошпак.уосталом велика је кафана има места погодна за све.

Ili, Kunderinim recima - sve uloge su vec davno napisane (jos pre nego sto je blog pokrenut, a i ranije), samo je pitanje koju ces ti da igras.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:42 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

'Ajde sad jedan group hugić
topcat topcat 20:47 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

опет ја на тапет.


Pa eto ispade da sam "ukrala" treneru blog.
On je postavio problem, a svi se samo sa mnom bave.

Svidja mi se opis kafane.
Ako sam se kojim slucajem trebala pronaci u opisu unezvjerenih novajlija moram priznati da se tesko pronalazim u onom 'unezvjerenom' dijelu.
Al ok...sigurno ce se kome i svidjeti.

topcat topcat 20:55 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

maksa83
Ima vas nekoliko koji se zaista trudite uciniti ovaj prostor 'drugacijim'.
Hvala Vam na tome. Prija.
O, topcat, ako me tu ubrajaš - hvala tebi, zadovoljstvo je skroz naše.

(opuštenkisskissbreopuštenhughugbre)


Pa sve koji ste tu ubrajam inace bi valjda bila negdje drugdje?

I dragoljuba koji me mjerka ispod oka - sve unezverenu...ili to vec nesto...

(kisshugrelax)
crossover crossover 21:18 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

King Crimson - Matte Kudasai

Still by the window pane.
Pain like the rain that's falling.
She waits in the air.
Matte kudasai.
She sleeps in a chair
in her sad America.
When was a night so long?
Long like the notes I'm sending.
She waits in the air.
Matte kudasai.
She sleeps in a chair,
in her sad America.
maksa83 maksa83 21:27 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

'Ajde sad jedan group hugić

E, deco, deco...
margos margos 21:36 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Drakče, al su te isprovocirali.... Pa ti ovoliko reči nisi napisao od početka do ovih poslednjih par dana...:))))
Eeee.... prohujala vremena ka si samo žutaće postavljao... Ali neka, meni se sviđa kad ti presaviješ tabak, to obično znači da je glupost prešla kritičnu tačku i preti da ugrozi za*ebanciju i slobodu.
Unfuckable Unfuckable 21:41 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

nemoj tako Margita
drakče ostavio legendarni koment na blogu o Bontonu i spasao me čukanja u kasno doba
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:41 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

E, deco, deco...

Ne sprdaj se sa mojim nastojanjima da širim ljubav i toleranciju
dragoljub92 dragoljub92 21:42 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Pa ti ovoliko reči nisi napisao od početka do ovih poslednjih par dana...:))))

богме има више речи него сва четри моја блога
dragoljub92 dragoljub92 21:45 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

него ако нисте видели ,сви који су ми дали препоруку су добили по нос ,тамо на блоготону

е
мого сам и свој блог да пустим са овим текстом ал сам укапиро тек кад сам га пустио
maksa83 maksa83 21:45 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Ne sprdaj se sa mojim nastojanjima da širim ljubav i toleranciju

Okej deco okej - ljubav i tolerancija, samo ne zaboravite zaštitu.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:49 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

samo ne zaboravite zaštitu.

Kako se lako sklizne u ovu temu...
dragoljub92 dragoljub92 21:51 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

maksa83
Ne sprdaj se sa mojim nastojanjima da širim ljubav i toleranciju

Okej deco okej - ljubav i tolerancija, samo ne zaboravite zaštitu.

како беше она реклама
-....а двоје се тако и смувало



бирајте оружје
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:55 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Ne znam ja o čemu ti Dragoljube pričaš
ssvetlana92 ssvetlana92 21:58 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

-....а двоје се тако и смувало

Kad smo već kod smuvavanja, zna li neko jel' živ Spiridon?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:59 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

jel' živ Spiridon?

Mrdao je zadnji put kad sam ga videla.
dragoljub92 dragoljub92 22:02 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

dobrosavljevic_m
Ne znam ja o čemu ti Dragoljube pričaš

ништа ја само се сетио наке тупаве рекламе за тинејгере
ssvetlana92 ssvetlana92 22:12 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

dragoljub92
dobrosavljevic_m
Ne znam ja o čemu ti Dragoljube pričaš
ништа ја само се сетио наке тупаве рекламе за тинејгере

Osećam se prozvanom!
dragoljub92 dragoljub92 22:17 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

ssvetlana92
dragoljub92
dobrosavljevic_m
Ne znam ja o čemu ti Dragoljube pričaš
ништа ја само се сетио наке тупаве рекламе за тинејгере

Osećam se prozvanom!

ето шта год да речем неко се осети прозваним,бегам у илегалу
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:19 28.12.2008

Re: Дођавола, Тренеру...

Sinoć pričamo o dupetima, Dragoljub o verskim ratovima,
ovde konflikt, on o muvanju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana