UPDATE: ZVEZDO ALE I U REVANSU!!! (1:0 za Rangers u Glazgovu)

MMMila RSS / 14.08.2007. u 12:58

Foto Bane Bumbar
Foto Bane Bumbar
Nakon sto smo dobili etiketu (koju doduse drzava vec odavno ima) “nestasnih” od fudbalske evropske vrhuske, jedino bi nas moglo spasiti da crveno-beli, u najmanju ruku, osvoje ponovo trofej “s usima”, koliko smo debelo zabrljali! Partizan je izopsten na godinu dana, savezu je pripreceno a Zvezdi bas gori pod nogama da ne prekrsi uslovnu kaznu.

Salu na stranu, ali zaista bi bilo dobro da crveno-beli uspeju da protiv Rendzersa u gostima “dobro prodju” i da uspeju da se izbore za plasman u Ligu sampiona.

Zasluzio je to, mozda pre svih, Djukic, trener Partizana koji je pre dan ili dva javno rekao da bi voleo da drustvo s Marakane budu uspesno. Konacno se nasao neko ko ne drzi palceve da “i meni crkne krava, samo nek komsiji crknu dve”, pa to i otvoreno rekao!

Zasluzio je to i Bosko Djurovski kada je predsedniku Stojkovicu iskreno predlozio: menjaj me!

Zasluzili su i oni decaci koji su koliko pre mesec dana igrali finale na takmicenju najboljih mladih fudbalera Evrope!

Znam, znam: uvek ce se naci oni koji ce mi sad “nabiti na nos” huligane, transfere, zeceve, kamione, avione! Posebno ce se naci oni kojima su fudbaleri i kosarkasi “istetovirane budale”. Ne volim ni ja ni njihov recnik, ni “look” a ni intelekt, ali videsmo u nekoliko prethodnih dana da su uspesni sportisti veliki, najveci i najposteniji ambasadori ove zemlje!

I zato navijam! Veceras za Zvezdu! Sutra cu za vaterpoliste Partizana! Prekosutra opet za Anu, Jelenu i Noleta!

Pehar sa usima
Pehar sa usima

На своју веру, на своју земљу, поносан сам ја,
За један град на Балкану, и клуб у њему живим ја.
За те црвено-беле боје, које бодрим ја,
Срце своје, и целог себе Звезди дајем ја.
На на на ...

Atačmenti



Komentari (140)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

MMMila MMMila 13:00 14.08.2007

I molim vas...

Pljujemo sutra, za dve nedelje... sad hajde da ih podrzimo!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:06 14.08.2007

Podržavam...

...ali prijateljice, ja ne vidim kako i kome možemo dati gol...Još bez Burze...
Napad nam igra na 0:0, a odbrana koliko primi.
ljiljaO ljiljaO 13:14 14.08.2007

Re: Podržavam...

Ljudi proradice Zvezda kad, tad... daj boze da to bude veceras. Gledala sam trening jedared... kako Molina sutira slobodnjake. Ima zlatnu levicu. Filip je vrlo talentovan ali je uplasen i neiskusan, ako ga Kosanovic ubedi da moze onda ce to i uraditi. Skoti prave dosta faulova na ivici sesnaesterca (protiv Zete gledala) i to je prilika za Koromana, Milijasa, Dekija kapitena,,, Ma ajde, nebudite pesimisti.
Napred Zvezda!!!!
MMMila MMMila 13:15 14.08.2007

Re: Podržavam...

Drago Kovacevic
...ali prijateljice, ja ne vidim kako i kome možemo dati gol...Još bez Burze...Napad nam igra na 0:0, a odbrana koliko primi.

Dragi Drago, ljudski je nadati se!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:26 14.08.2007

Re: Podržavam...

MMMila
Drago Kovacevic
...ali prijateljice, ja ne vidim kako i kome možemo dati gol...Još bez Burze...Napad nam igra na 0:0, a odbrana koliko primi.

Dragi Drago, ljudski je nadati se!

Imam ipak neku nadu u prekid, ili u situaciju da Koroman istrči kontru....
Atomski mrav Atomski mrav 14:16 14.08.2007

Re: Podržavam...

Napad nam igra na 0:0, a odbrana koliko primi.


Ne, ne... to se kaže, napad garantuje 0:0 ako odbrana izdrži :)

Iskreno, voleo bih da se momci u crveno-belom ne obrukaju (kao protiv Levadije), a rezultat - lopta je okrugla. Što bi rekao Grunf, bolje častan uzmak nego nečastan poraz :) Ovo liči na susret Davida i Golijata, a znamo kako se taj meč završio.

I naravno, voleo bih da "navijači" ne naprave neki incident...
alekiq alekiq 13:19 14.08.2007

Zvezda se voli...

...sve ostalo su sitnice...
jelena arsovic jelena arsovic 13:39 14.08.2007

podrzavam!

Šta rade zvezdaši kad pobede?
- Isključe "plej-stejšn".
sala!!!!
...kako bese: pljujemo sutra? :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:58 14.08.2007

Re: podrzavam!

jelena arsovic
Šta rade zvezdaši kad pobede?- Isključe "plej-stejšn". sala!!!!...kako bese: pljujemo sutra? :)


kad pobedimo,
nosimo terenče i stative kući!

ааа јмо звездо
црвено бели
ори се цео блогион
иљаде срца за вас куца...


:)
MilutinM MilutinM 13:40 14.08.2007

Nema predaje

"Pune tribine ludih navijača"
25 minuta neprekidno u Bariju
70 minuta neprekidno na narednoj utakmici na Marakani (mislim da je bio Željo ili Sarajevo), uključujući i poluvreme


Dok srce kuca u nama
Ti, Zvezdo, nisi sama
Krv teče moja
Crveno-belih boja


Nažalost, prekratak rok da se u letnje doba organizuje odlazak. Ipak, od svih nas, sa svih meridijana: nema predaje!

Da pokušamo opet ono što se ne očekuje.

Čujemo se sutra, ili kasno noćas.
MMMila MMMila 17:16 14.08.2007

Re: Nema predaje

Eh ja spremam rostilj, pa pivce...
MilutinM MilutinM 17:27 14.08.2007

Re: Nema predaje

Nazalost, danas sam daleko. Ali za revans sam tu
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:47 14.08.2007

pa ajde...



ps. gde je onaj Vucko da nam kaze za koga ce da navija?

vucko vucko 15:02 14.08.2007

Re: pa ajde...

Ja sam ovde malo prekratko da bih navijao za ove lokalce...

Ja navijam za to da igrači naprave feštu, a ne navijači

MMMila MMMila 17:16 14.08.2007

Re: pa ajde...

vucko
Ja navijam za to da igrači naprave feštu, a ne navijači

Prava na pravom mestu recena:)

U Bg cu ja da navijam i za tebe, iako je to malko neukusno iz novinarske loze:(
vucko vucko 20:25 14.08.2007

Re: pa ajde...

U Bg cu ja da navijam i za tebe, iako je to malko neukusno iz novinarske loze:(

U, pa to je najlepše, posebno u domaćem prvenstvu:

Evo izlaze Partizanovi igraci......a evo i nasih
-- Zvonko Mihajlovski
MMMila MMMila 20:53 14.08.2007

Re: pa ajde...

Uf, sto ti vreme u tom tvom Glazgovu:(
ljiljaO ljiljaO 20:54 14.08.2007

Re: pa ajde...

Sta li je psovao onaj Lucasu...
Djole Djole 20:57 14.08.2007

Re: pa ajde...

Bas se pitam, sta li nam Vucko radi ...
vucko vucko 21:13 14.08.2007

Re: pa ajde...

Uf, sto ti vreme u tom tvom Glazgovu:(

Eto, imali smo sreće sa vremenom večeras :)
vucko vucko 21:35 14.08.2007

Re: pa ajde...

Bas se pitam, sta li nam Vucko radi ...


Veselim se pokušavajući da razumem ŠkoCki kako ga pričaju ovi komentatori :S

Promaši ga... preko gola... malo boksnuto... sreća
Contractor Contractor 15:11 15.08.2007

Re: pa ajde...

Milojko Pantić
Ruben Ruben 13:55 14.08.2007

Dobro?

Salu na stranu, ali zaista bi bilo dobro da crveno-beli uspeju da protiv Rendzersa u gostima “dobro prodju” i da uspeju da se izbore za plasman u Ligu sampiona.

A zašto bi to bilo dobro?
Da se nastavi ova tragi-komična farsa srpskog fudbala?
Ove vožnje u taljigama, gde će ,,srce u junaka ,,da nadomesti dobro organizovan klub koji zna da igra fudbal?

Za Partizan je dobro što je kažnjen, kao što je i za Zvezdu dobro što će sa Rangersom proći onako kako će proći.
Ajmo u kladionicu, tamo nema patriotizma, večeras tip 1.Beton!

Velimir Jeremić Velimir Jeremić 14:12 14.08.2007

Re: Dobro?

Da, svakako bi pravi odgovor svih normalnih ljudi u normalnoj državi trebao biti Svi napred....Osim možda kod nas. Da li bi Zvezdin prolaz značio prolongiranje agonije srpskog fudbala i situacije u njemu ili bi označavao jedan novi početak koji bi za godinu dve doveo do toga da VI i odvedemo svoje porodicu na utakmicu, gledamo igru u kojoj ćemo uživati i biti sigurni da nam neće neko otfikariti glavu, iako ćete Vi navijati za Zvezdu a ja za Partizan. Nažalost mislim da je odgovor negativan. S druge strane, bilo kakva brljotina naših navijača će dovesti do izbacivanja svih naših klubova i reprezentacije na duži rok iz svih takmičenja. A ni sa tim merama, siguran sam da se neće ništa postići, jer setite se da su nam tako zalepili "nepravedne i ničim izazvane sankcije" pa smo se mi i nakon skoro 10 godina teška srca i na jedvite jade odrekli "sirotog" Slobe i tvrdili da ćemo "jesti korijenje". Aliii na žalost duh njegove politike i dalje živiii...i ostaće tu još dugo, dugo...
MMMila MMMila 17:18 14.08.2007

Re: Dobro?

Ruben
Salu na stranu, ali zaista bi bilo dobro da crveno-beli uspeju da protiv Rendzersa u gostima “dobro prodju” i da uspeju da se izbore za plasman u Ligu sampiona. A zašto bi to bilo dobro?!

Mozda zbog sve one dece koja sutiraju loptu kojekuda! Za pocetak...
Ruben Ruben 19:31 14.08.2007

Re: Dobro?


Mozda zbog sve one dece koja sutiraju loptu kojekuda! Za pocetak...


Pogrešno!
Upravo zbog te dece , za početak.
MMMila MMMila 20:55 14.08.2007

Re: Dobro?

Sutra odgovor... ili razgovor... ili sta bilo...
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:25 14.08.2007

Budimo realni


Mila, ljudski je nadati se.
A jos više - priznati svoje greške. Loši smo svi odreda.
Za ovakvu Zvezdu trenutno, uspeh je sve sem ubedljivog poraza.
Što se tiče zasluga, ako ćemo pošteno, Levadija je zaslužila da ide dalje!

P.S.
Ti mi nešto pričaš, a spominješ Partizan još u prvoj rečenici...
Fratello Fratello 14:47 14.08.2007

Re: Budimo realni

Kao Grobar, zna se sta zelim komsinici veceras u Glazgovu Usput, Miroslav Djukic nije navijach Partizana....
Btw, Glazgov nije nista narocito. Ne znam koliko Zvezda moze bolje od onoga sto je pokazala na startu nove sezone, ali ako ove retarde ne izbace, cenim da slicnu sansu nece imati narednih 10 godina. Vazno je postici gol veceras, makar i uz poraz od 2:1, ili chak i 3:1. Pa da "zandare" izvatate u rupi. Imate sanse, samo hrabro!
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:57 14.08.2007

Re: Budimo realni


Slažem se da Glazgov nije ništa posebno, ali nije ni Levadija,
pa je čudom ispala od Zvezde.
Zna Mila vrlo dobro za koga Djukić navijao.
Ali, svako ima svoju cenu, i sada je grobar...
U svakom slučaju ko god bude igrao sledeće sezone kvalifikacije se neće ovako usrećiti.
Fratello Fratello 15:08 14.08.2007

Skupstina PAOK-a. Iste boje, ista vera :)

kazujoshy kazujoshy 15:11 14.08.2007

Postoji li fudbalska mafija kod nas?

''Clan Upravnog odbora Crvene Zvezde Branimir Babarogic otputovao sa ekipom u Glazgov!!!!''

ZA one sa slabijim pamcenjem, ovaj covek je godinama bio komesar za sudjenje, znaci covek koji postavlja sudije, kaznjava ih, unapredjuje itd.

O cemu mi to onda pricamo, o kakvom fudbalu, o kakvoj ligi sampiona?!!! O kakvoj C. Zvezdi?! Stvar je dovedena do apsurda, oni vise ni ne zele da se skrivaju. sve je u duhu tranzicije-transparentno! Ne zelim da idem dalje i da navodim imena klasicnih mafijasa u nasem fudbalu!

Mislite o tome!

ps. Miroslav Djukic nije navijac Partizana, vec C.Zvezde, ali sve dok posteno obavlja svoj posao ima podrsku!

Fratello Fratello 15:18 14.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

Pa sta se chudis za Babarogica, meni je to normalno Uostalom, Partizan je poslednji penal u derbijima imao daleke 1995...
MMMila MMMila 16:28 14.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

Sutra cu vam odgovoriti:)

PS
Ili malo sutra...

:)
ljiljaO ljiljaO 16:36 14.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

JOk niko ne zna.
medjutim medjutim 16:43 14.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

Babarogic je bivsi zvezdin golman, stavise. A poslednji penal u derbijima Partizan je imao u 99. derbiju, pucao Cakar. Zlobnici bi rekli da od data napadaci Partizana godinama nisu ni dolazili do sesnaesterca, no prica je ipak malo drugacija, od onda prvo zvezda nije pobedila 7 utakmica posle stotog, pa je nekad kasnije dosao i Kezman..

Mada, ako cemo posteno, i Sloba Novakovic je bio pomocni sudija u svoje vreme..

A to ko je ciji navijac.. Djordje Svetlicic je svojevremeno imao preslisavanja od nekoliko drugih igraca zato sto se radovao nekoj pobedi Zvezde u Evropi.. ali to se na terenu nije videlo.. Marjan Markovic, Zigic i Darko Kovacevic su navodno navijaci Partizana.. ali se to na terenu nije videlo.. A tek Aleksandar Djordjevic.. a rodjeni brat Bate Mirkovica je bio jedan od vidjenijih navijaca sa severa.. pricalo se da je i Bata ekada bio redovan s njim.. ali na terenu..

Sve u svemu, dok se navijanje za neki drugi klub ne manifestuje na terenu, ne smeta, no uvek vise volim svoje na svome :) A u danasnje vreme je normalno da fudbaler ode u Rusiju sav srecan jer je od malih nogu veliki navijac Rostselmasha, ili tako nekog..
Djole Djole 20:59 14.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

Zvezdan i Batica Mirkovic, moje komsije. Zvezdan, uvek mu je murija dolazila u stan, Batica, dete za primer - solidan djak (isao u moju osnovnu skolu, na terenu znamo kakav je - dovoljno za legendu.
Nije bitno, Zvezda, Partizan, bitno je da sport ide napred.
Fratello Fratello 07:08 15.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

medjutim
Babarogic je bivsi zvezdin golman, stavise. A poslednji penal u derbijima Partizan je imao u 99. derbiju, pucao Cakar.


Gresis. Radi se o derbiju odigranom na stadionu Partizana u prolece 1995. Cakar je te zime dosao u Partizan i iz penala je smanjio na 1:2, a rezultat je poravnao Saveljic, ako se ne varam (posle prvog poluvremena CZ je vodila 2:0). Toliko o sudjenju...

Sto se tice jucerasnje tekme, nema mnogo price. Zvezda nije imala hrabrosti ili znanja, da stisne Glazgov i sve probleme resi vec u prvom mechu. Skoti su potpuni retardi i realno slab tim. Kosanovic je jos jednom potvrdio da je neznalica i ako Zvezda ne prodje ovaj raspad od Glazgova, on i Piksi bice najveci krivci.
Na osnovu odgledanog, smatram da Zvezda moze da eliminise drvnu gradju iz Glazgova. Valjda je i samim igracima jasno da nema razloga da na Marakani previse respektuju one balvane.
medjutim medjutim 12:46 15.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

Fratello
medjutim
Babarogic je bivsi zvezdin golman, stavise. A poslednji penal u derbijima Partizan je imao u 99. derbiju, pucao Cakar.


Gresis. Radi se o derbiju odigranom na stadionu Partizana u prolece 1995. Cakar je te zime dosao u Partizan i iz penala je smanjio na 1:2, a rezultat je poravnao Saveljic, ako se ne varam (posle prvog poluvremena CZ je vodila 2:0). Toliko o sudjenju...


.. '99. derbi koji se igrao u prolece 1995, Cakar pucao penal, gde sam pogresio?

Fratello
Sto se tice jucerasnje tekme, nema mnogo price. Zvezda nije imala hrabrosti ili znanja, da stisne Glazgov i sve probleme resi vec u prvom mechu. Skoti su potpuni retardi i realno slab tim. Kosanovic je jos jednom potvrdio da je neznalica i ako Zvezda ne prodje ovaj raspad od Glazgova, on i Piksi bice najveci krivci.
Na osnovu odgledanog, smatram da Zvezda moze da eliminise drvnu gradju iz Glazgova. Valjda je i samim igracima jasno da nema razloga da na Marakani previse respektuju one balvane.


Ima razloga za respekt. Balvani respektuju balvane zato sto su braca.

A ako je formacija 4-6-0 koju je zvezda igrala u poslednjih desetak minuta, kao i igra bez sutiranja na gol, ofanzivna igra, onda nazdravlje..
Fratello Fratello 19:10 15.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?


.. '99. derbi koji se igrao u prolece 1995, Cakar pucao penal, gde sam pogresio.

... OK, nismo se razumeli. Sorry...

A za formaciju iz bata djorine skole fudbala 4-6-0, nemam teksta, zaista. Da se Kosan nije povukao u poslednjih 15-tak minuta mecha, Zvezda bi imala barem nulu za revans. Ovako, bice tesko, ali ne i nemoguce izbaciti Glazgov.
Siguran sam, da igraci Zvezde ne treba da respektuju drvnu gradju iz Glazgova. Da treba da igraju hrabro i ofanzivno, s konstantnim pritiskom na zadnju liniju Skota. Uz pomoc pune rupe (valjda ce i ona oranica da se sredi) prolaz u LS potpuno je realan.
MMMila MMMila 19:24 15.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

Burzanovic ce moci da igra, a ja se uzdam da ce i Barkos da se bolje prilagodi!

Basta na desnu, a Bronovicki na svoju prirodnu, levu stranu (umesto Andjelkovica)... Lukas sjajan! Milijas naravno napolje:) Koromanu koji samar pre mece!

Da ne zaboravim, i pune tribine a sever raspevan!
Atomski mrav Atomski mrav 19:57 15.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

Burza umesto Milijaša... ali ljudi, ne mogu da verujem da su Piksi & co. dočekali početak sezone sa tako slabim izborom špiceva... prošle godine su ih skladištili bespotrebno a ove... mislim da sa ovom šugavom formacijom Zvezda ne može da dobije ni Mladost iz Lučana (videlo se i protiv Čukaričkog). Dakle, dva špica, Rašković i Đorđević ili Barkos. Lukaš je bio dobar, kao i Tutorić. Koromana poslati da kleči na kukuruzu kod korner zastavice pre meča... šta se dešava sa kapitenom Zvezde?
MMMila MMMila 20:07 15.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

Deki Milovanovic jako sporo ulazi u formu. I prosle sezone je tek negde pred kraj odigrao kako valja. Ako se tome pridoda umor (posle kraja sezone igrao za U21 tim)... znaci u formi ce biti tek na pocetku naredne sezone:)

I ne vrede te vase zelje sa DVA spica. Fomracija je opet bila 4-3-2-1... znaci jedan pravi napadac i dva ofanzivna iza njega, koja treba da trce po bokovima. Ne mislim da je to dobro kada je taj istureni neiskusni Filip Djordjevic, ali sa Barkosom bi trebalo da funkcionise. Molina jos da "shvati" sta trener trazi.... i kud bi nam bio kraj.

Vezano za Molinu.... Kosanovic je izjavio kako je tek pred kraj utakmice sa Cukarickim (posto je Molina usao u tamo nekom 70. minutu recimo) shvatio da on zna engleski! Zamisli kad coveka nisu obavestili koje mu sve jezike znaju igracu!!!! (Ako su i znali oni koji su to trebali da mu kazu...)
Atomski mrav Atomski mrav 21:10 15.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

OK, ja neću da se pravim da poznajem fudbal bolje od Kosanovića, Piksija i tebe ali mi nešto što se zove zdrav razum kaže da kad ne ide, nešto treba da se promeni. Menjali su do sada igrače na pojedinim pozicijama, nije išlo. Znači, možda bi trebalo promeniti formaciju...

Deki Milovanović je ionako višak na terenu, pored Kastilja i Lukaša (i Moline, ako već misliš da zaista ima smisla igrati sa čak 3 zadnja vezna). Mislim da tu formaciju sa dvojicom po bokovima i jednim špicem mogu da igraju Holanđani recimo ali naši klubovi... teško.
MMMila MMMila 21:38 15.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

Pa, iskren, Kastiljo je bio medju najboljim strelcima ekipe prosle sezone:) Dobar neki "ZADNJI" vezni!

Nego, mislis li da je tesko "poznavati" fudbal bolje od ...recimo Piksija i Kosanovica? Sebe ne spominjem, znam koliko znam, a za njih nisam sigurna:)

I sta znam, onda smo trebali ostati na 3-5-2, to nam sjajno islo te 1991/92:)

(Ne uzmi me za ozbiljno... i ne daj se jediti:) Ja sam saljiv tip)
ljiljaO ljiljaO 23:33 15.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

Da bi promenio formaciju Kosanovicu treba vremena i tu je z....b A to formaciju 4-3-3 igra trenutno pola Evrope. Inace Lukas moze da igra bilo koje mesto u vezi mada nije tehnicki bas jak. Milijas je recimo u Zvezdu dosao kao poluspic. MIlovanovic je u U21 igrao "prednjeg" veznog i to dobro. NIje uvek vazno sta je neko po nazivu vec sta igra. Pa kada bi Zigic ostao u odbrani dali bismo ga smatrali spicem.
Kako ja vidim stvari problem kod zvezde je sto nemaju igru na ivici protivnickog sesnaesterca. Vracaju loptu nazad umesto da je guraju pred protivnicki gol. Kosanovic je rekao da nemaju dubinu, stagod mu to znacilo. Salas je takodje napadac ili bar poluspic.
Jos jedno ozbiljno pitanje: Na mestu spoljnog igraca u nasim novinama svi daju visu ocenu Andjelkovicu jer je ofanzivan. Ali to je mesto u zadnjoj liniji, u odbrani a u napad ako stignu stignu. Meni BRnovicki deluje odlicno i kada Andjelkovic napravi drugi karton (posto ih pravi bez razloga) moci ce igrati Basta desno a Bronovicki levo.
Dalje Burzanovic je takodje poluspic i to kreativan.
Ova Zvezdina ekipa ne moze igrati po sablonu, i tu nastaju problemi. Ne razumeju se jos, a sabloni ne pomazu. Proradice Zvezda, videcete, samo da to bude na vreme.
Atomski mrav Atomski mrav 09:49 16.08.2007

Re: Postoji li fudbalska mafija kod nas?

@MMMila

Ne jedim se ja više... to jest, otkako sam bio u vojsci, mnogo se manje jedim nego pre. Recimo, u vojsci sam gledao utakmicu Strazbur - Zvezda, dežurni bataljona bio Zvezdaš pa nas pustio da odgledamo utakmicu do kraja. Zvezda i tada primila gol u poslednjem minutu, svi se iznervirali a ja otišao lepo u krevet i zaspao u roku od 10 minuta... kako bebica. Tako je bilo i u utorak...
Znam da u modernom fudbalu te podele na "zadnje" i ovakve i onakve više ne važe, a Kastiljo je vrlo dobar primer za to. A što se formacije tiče, ja sam za 4-1-2-1-2 :)

@ljiljaO

Istina je da za ozbiljnije promene u formaciji treba vremena... realno gledano, razlika na terenu u odnosu na mečeve sa Levadijom je očigledna, pa hajde da se nadamo da će i dalje da se razvija u tom pravcu. Inače, ova formacija po meni nije 4-3-3 već više 4-5-1‚ pogotovo kad se igra zatvoreno kao u Glazgovu. Takođe, ta formacija je iznuđena nedostatkom špic igrača, što je sramota za Zvezdu...

Covek u belom Covek u belom 17:23 14.08.2007

Dobro znaj

Dobro znaj da uvek tu sam ja,
dobro znaj da necu nikada,
da te ostavim
da te zaboravim
dobro znaj da uvek tu sam ja!

Zvezdo znaj da ludo volim te,
da ne mogu dana bez tebe,
srce svoje sam
spreman da ti dam
sto za tebe ludo udara.

Jednog dana kada prodje sve,
kad me budu stigle godine,
znaj da nikada
nece doci dan
kada necu biti s tobom ja.

One noci kada izdahnem,
zadnje pivo za tebe popijem,
i na nebu tom
na koje ideam ja
sija moja ZVEZDA CRVENA!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:52 14.08.2007

Re: Dobro znaj

Covek u belom
Dobro znaj da uvek tu sam ja,dobro znaj da necu nikada,da te ostavimda te zaboravimdobro znaj da uvek tu sam ja!Zvezdo znaj da ludo volim te,da ne mogu dana bez tebe,srce svoje samspreman da ti damsto za tebe ludo udara.Jednog dana kada prodje sve,kad me budu stigle godine,znaj da nikada nece doci dan kada necu biti s tobom ja.One noci kada izdahnem,zadnje pivo za tebe popijem,i na nebu tom na koje ideam ja sija moja ZVEZDA CRVENA!



то небо није лоше - нека звезда и неки ноле који стално туку звезде, а ми у небеској ложи са ладним небеским пивом!

када звездо играш ти
ми ћемо те бодрити
најлепша си зато знај
победу нам само дај

еј хој звезда
хеј хој звеезда
:)
MilutinM MilutinM 17:57 14.08.2007

Re: Dobro znaj

Samo Zvezdu volim ja
Jer je ona najbolja

Ae, ae, aeeoo, aeoeoo

Crveno - beli mi smo sa vama
I kad' je radost i kada je bol
Svra srca naša su uvek uz vas
nemojte nikad izdati nas
MMMila MMMila 17:56 14.08.2007

Zaboravih...

Ovi momci na traktoru nisu krenuli u Glazgov. :) Fotka je sa prilaza Apatinu, neposredno pre nego ih je policija zaustavila (koja je htela i nas da hapsi sto ih slikamo).
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 19:21 14.08.2007

Podnevno zatvaranje po barovima L.A.

Napred ZVEZDO, samo napred
Gde ti igras tu smo mi
Nikad neces biti sama
Mi smo tvoji sinovi.

Samo Zvezdu volim ja
Ljubav mi je jedina
Samo tebe volim ja
ljubav si mi najveca
Zvezdo moja jedina


Pocinje uskoro, idem u Culver City, bar se nalazi na 11168 Washington Blvd, 90230...
Ako neko iz L.A. vidi ovo...
Ekipa iz ovog bara ne podnosi Rendzerse. Kazu ako navijas za spomenute, mozes samo da ne udjes. : ))
MMMila MMMila 22:37 14.08.2007

Re: Podnevno zatvaranje po barovima L.A.

Kakvo bilo drustvo za gledanje utakmice? :)
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 01:09 15.08.2007

Re: Podnevno zatvaranje po barovima L.A.

MMMila
Kakvo bilo drustvo za gledanje utakmice? :)


Vlada, Pedja, neki lik kome nikako da upamtim ime i ja. Bili smo u Kings Head (santa monica and 2nd st). Bice nas vise sledeci put.

Imam kapin i adidasov dres, fali mi nike.
ljiljaO ljiljaO 19:30 14.08.2007

Samo da se zna

Uopste me ne zanima kako ce Zvezda igrati, samo me zanima rezultat!
vucko vucko 21:49 14.08.2007

Uf

:(
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:51 14.08.2007

Re: Uf


sta uf, what's the score
vucko vucko 21:56 14.08.2007

Re: Uf

1:0 za domatje u 90tom minutu, kraj utakmice.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:56 14.08.2007

Re: Uf

hvala, pa dobro je, iscepacemo ih na Marakani
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:58 14.08.2007

Re: Uf


Ole, ole
ole, ole
Ceo Sever gori!!!!
MMMila MMMila 22:39 14.08.2007

Re: Uf

Gledaj, Bojane, sad bi ti iz Zvezde rekli:

da nam je neko ponudio 1:0 ppre utakmice, prihvatili bi bez pogovora. Sada nam je krivo!

Eto sto nismo zadovoljni iako je "aktivan" rezultat. (Koja frazeologija, a!)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:55 14.08.2007

Re: Uf


Meni nije krivo, zasto, pa i da je 0:0 ostalo, to uopste ne znaci da bi prosli. To sto kazes ti - aktivan rezultat je ovo.

Treba da izadjemo na teren da ih napunimo - petarda i dovidjenja prijatno. Bez kalkulacija - krajnje agresivno od prve minute.

Bas bih voleo da Zvezda udje u Champions League.
MMMila MMMila 23:21 14.08.2007

Re: Uf

Joj, samo jos kada bih znala s kojim igracima u napadu krajnje agresivno:)

Burzanovic ce se jedino oporaviti, a mozda i Barkos bude malko "uigraniji" s ostatkom druzine.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:31 15.08.2007

Re: Uf


Pa nek' se skinu Piksi i Bosko:) Nisam te razumeo jel' Bosko jos uvek trener?
ljiljaO ljiljaO 01:12 15.08.2007

Re: Uf

Vosko je ostao u Zvezdi ali nije trener
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:28 15.08.2007

Re: Uf

Pa super onda moze da igra i on za 2 nedelje:))
Salim se, a ko je sad trener?
ljiljaO ljiljaO 02:04 15.08.2007

Re: Uf

Kosanovic - ja liscno nisam odusevljena ali podigao je ekipu to mu priznajem
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:22 15.08.2007

Re: Uf


Hvala, pa onda je dobar trener....znaci da moze da unese chemistry u ekipu sto je preduslov svega, na osnovu cega moze da se gradi visi nivo...
Anahid Anahid 21:52 14.08.2007

FCRS

Nesto vam slabo ide.....
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:56 14.08.2007

Re: FCRS


Anahid, koji je reziultat i minut?
MMMila MMMila 21:57 14.08.2007

Eh, Bojane...

1:0 za Rangers, primili smo gol u valjda poslednjem minutu:(
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:00 14.08.2007

Re: Eh, Bojane...


Duso, dobar je skor, iscepacemo ih za 2 nedelje, najverovatnije cu biti u Bgd, idemo na game
ole, ole, ceo sever gori!!!!!!!!!!!!!!
vucko vucko 22:13 14.08.2007

Re: Eh, Bojane...

Crazy! I mean like, so many positive waves maybe we can't lose! You're on!
-- Donald Sutherland as Oddball, Kelly Heroes
MMMila MMMila 22:20 14.08.2007

Kako ja vidim...

Vucko, uskoro ces ti na "sever", ako nastavis da se sa nama "sportistima" druzis:)

:)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:22 14.08.2007

Re: Kako ja vidim...


OF course, we can' looooose baby!!!!!!!!
Bubnjevi bubnje i pesma se ori!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vucko vucko 22:26 14.08.2007

Re: Kako ja vidim...

Vucko, uskoro ces ti na "sever", ako nastavis da se sa nama "sportistima" druzis:)

Gde ćeš više na sever, grešna ti duša, rekoh već da je Glazgov u visini Geteborga i Kopenhagena - zimus ću imati jedno 3-4 sata dnevne svetlosti - jedino na Island da se preselim
MMMila MMMila 22:28 14.08.2007

Re: Kako ja vidim...

Znaci navoda, znaci navoda....hehehe...znala sam da ces da se pobunis! Iglo cu ti iznajmim, ako tako nastavis.

MMMila MMMila 21:56 14.08.2007

Eh, mentalitet:(

Mi nikako da naucimo da utakmica traje DOK SUDIJA NE ODSVIRA KRAJ, a ne dokle se nama igra! Odigraju kako treba do minut pred kraj, i onda se ritnu i prospu punu kofu mleka (punosmasnog).

E, a na Marakani... videce Skoti kako se navija!!!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:39 14.08.2007

Re: Eh, mentalitet:(

MMMila
Mi nikako da naucimo da utakmica traje DOK SUDIJA NE ODSVIRA KRAJ, a ne dokle se nama igra! Odigraju kako treba do minut pred kraj, i onda se ritnu i prospu punu kofu mleka (punosmasnog). E, a na Marakani... videce Skoti kako se navija!!!


hmmm, loš rezultat...

sada moraju da daju barem tri gola u beogradu za 90 ili 120 minuta (sadašnji skor je dva gola za šest sati fudbala), ili da daju gol u prvih petnaest minuta a onda još jedno par dana bunker da se igra! ovo za gol mi je teško da zamislim, s obzirom da imamo jedno šut ili dva u proseku po utakmici, al' će se bunkerici zato radovati, ako nam se uopšte ukaže prilika za to....

ili rečima našeg samopouzdanog trenera,

Kosanović: "Moraćemo da damo gol, a onda do kraja meča odigramo [bunkericu], koliko bude vremena..."
kazujoshy kazujoshy 23:40 14.08.2007

Nightmare

Sa malim zakasnjenjem, kandidujem utakmicu i pre svega ekupu Rangersa za Nightmare odeljak.

Sve je veceras delovalo kao da sustina nije dati gol protivniku, vec kotljati je po terenu i sto vise puta sutnuti!
Nisam brojao, ali cu sigurno pogledati neku reprizu utakmice i probati da izbrojim koliko su puta igraci Rendzersa vratili loptu svom golmanu(izmedju 10 i 160 rekli bi u Radovanu), a da pri tome igraci Zvezde ne cine ne znam kakav presing. Kada njih, puz Milijas natera da vrate loptu golmanu sve je jasno. Njih fudbal ne interesuje.
Sustina njihovof poimanja fudbala ocigledno je ukrasti(bukvalno)protivniku sto vise lopti(kao Zeti), zatim uzeti po zavrsetku sto vise dresova, a protivniku uvaliti sintetiku.
Naravno tu je i taktika udari protivnika u glavu kada sudija to ne vidi, zatim takticki potez stavljanja u zadnju liniju coveka iznad 35 godina(David Weir, 37 god, za njega bi Zvone Mihajlovki sigurno rekao da je kao vino...), zatim napadac mora da ima preko 90 kg itd... Vrhunac jepodatak veceras je bio da su Rangersi u svojoj 130 godina dugoj istoriji promenili 12 trenera!!! Pitanje je, sta treba uciniti da bi te smenili sa mesta trenera u ovoj ekipi?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!
Ali, u svakom zitu ima kukolja i tako se ovaj mali Spanac(Nacho Novo) prosvercovao i dao gol! Da li mozete da verujete?! Sigurno mu sledi kazna zbog sportske nediscipline! Cak se i radovao posle toga!cccc Uzas!!!

Zato Zvezdasi pamet u glavu, lopte pod katanac, ekonom da stavi blindirana vrata na svlacionicu sa opremom, nema nenjanja dresova na kraju, mrezu od gola dobro da zaheftate, i stative da zabetonirate! Posle toga oni ce odustati od daljeg takmicenja zbog troskova puta do Beograda(sve ovo gore navedeno je uracunato u racunicu da kad prodaju u Skotskoj-lopte, stative i ostalo trebalo bi da bude dovoljno da ispalate put zapreznim vozilima i camcima na vesla za preko Lamansha..) i eto i vas konacno u nedosanjanoj Ligi!!!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:49 14.08.2007

Re: Nightmare

kazujoshy
Sustina njihovog poimanja fudbala ocigledno je ukrasti (bukvalno) protivniku sto vise lopti (kao Zeti), zatim uzeti po zavrsetku sto vise dresova, a protivniku uvaliti sintetiku!






MMMila MMMila 23:51 14.08.2007

Re: Nightmare

Da ja pridodam analizi, sto rece moj drug, fotoreporter Bane Bumbar, Policajci igrali sablon, "majka da mu umre ako neko iskoci kreacijom"!
Atomski mrav Atomski mrav 06:48 15.08.2007

Re: Nightmare

Bruka je kako će jedna od dve loše ekipe da završi u Ligi Šampiona...
Razlika je ipak u tome što Škoti igraju dok sudija ne odsvira kraj.
Unfuckable Unfuckable 12:11 15.08.2007

Sudija...

Nisam se nesto lozio da cemo ok da odigramo, predpostavljao sam da ce da bude pretty ugly match, nemam obicaj da se zalim na visu silu kad puknemo - i zao mi je bilo kada je /po starom, losem obicaju odbrana popustila u zadnjih par minuta, i kako nisu prepoznali da ovi prave visak na toj strani, al jbg ..... - ali me je degenerik u zutom definitivno izbacio iz takta....maltene na svakih 10 min po jedan zuti karton...misssslim ?
Ali zato su Skoti odigrali, fakat, cisto.....zar ne ?!?!?! Koji skandal od sudjenja, jbt....

hooorey - naucio sam da koristim opciju "izmeni"....YEAAAAAHHHHHH - mali korak za chovechanstvo, ali veliki za dileju kao ja !
MMMila MMMila 14:18 15.08.2007

Re: Sudija...

Unfuckable
hooorey - naucio sam da koristim opciju "izmeni"....YEAAAAAHHHHHH - mali korak za chovechanstvo, ali veliki za dileju kao ja !

E, drago mi je zbog tebe:) Mislim, sto si naucio to izmeni:) Nisi vise "gresan":)

Joj, ja nesto nemam obicaj da pljuckam sudije, posebno ne u evropskim takmicenjima jer je uvek strasno kada duelu dve razlicite "skole fudbala" sudi treca! Ovaj je pokazao previse predrasuda prema nama a respekta prema Skotima. Rekla bih, svakom prema zaslugama, nazalost. Minuli rad je cudo, a nas minuli rad je tek posebno cudo:(

Usput... ovi nasi "livadari" su me (prijatno) iznenadili! Naravno ne svi, ali u globalu... izgleda nista bez "cvrste ruke"!
Atomski mrav Atomski mrav 19:24 15.08.2007

Re: Sudija...

Rekao bih da je Šveđanin podelio par žutih kartona previše, ali je Koroman zaradio žuti zbog svoje jezičine, Rašković zbog sumanutog starta i slično... naši igrači nikako da nauče na u Evropi ne mogu da igraju kao u našoj ligi.

Gledam danas na kiosku, Sportski Žurnal - naslovna strana: Zvezdo, svaka čast! Na čemu bre? Na tome što su igrali dodave na svojoj polovini? Što su poslednjih 10 - 15 minuta igrali bez ijednog špica i na kraju primili gol u poslednjem minutu kao najveći pajseri?
Unfuckable Unfuckable 05:45 16.08.2007

Re: Sudija...

Ne volim ni ja da se vadimo na sudije...ali mi ide na zivce kada udju u "posao" sa predubedjenjima, a ovaj je to bas uradio....videlo se - ODAVDE !
Kazezoze Kazezoze 16:30 15.08.2007

Malo zanimljivosti iz sveta fudbala;-)

Roj Kin: "Fudbal je pun slabića"

Trener Sanderlenda Roj Kin oštro je osudio "slabe i meke" fudbalere koji dozvoljavaju da njima upravljaju supruge i devojke. Kin, poznat po svojoj tiradi o korporativnim navijačima Mančester junajteda, koje je nazvao "sendvič sa škampima brigada" dok je bio kapiten tog tima, rekao je da neki igrači nisu zainteresovani da igraju za klubove van Londona.

"Prioriteti su se promenili za fudbalere i njima sada upravljaju žene i devojke. Iznenadjuje me da geografija igra toliko važnu ulogu ili da igrači dozvoljavaju da žene odlučuju umesto njih", rekao je bivši reprezentativac Irske.

Kin je ocenio da su takvi igrači "slabi" i da se kod nekoliko sada popularnih fudbalera "jasno vidi" da supruge i devojke upravljaju njihovim životima.

"Shvatam da to ide uz igrača, a još je izraženije kada su u pitanju deca i škole, ali na kraju krajeva ti si fudbaler. Završi karijeru sa 35 ili 36 i možeš da živiš gde god ti se prokleto svidja - London, Monako, gdegod. Pritom će bilo koji upola dobar igrač ionako biti multimilioner", rekao je Kin.

"U čemu je uopšte fora sa Londonom? Bilo bi drugačije da igraju za Čelsi, Arsenal ili možda Totenhem, ali ako se odluče za manji klub samo zato što je iz Londona, jasno je da je to zbog prodavnica", objasnio je Kin.

Trener je novajliju u ligi Sanderlend odveo do pobede nad Totenhemom proteklog vikenda. On je rekao da je klub u prelaznom roku ostao bez igrača zato što je njegova žena želela da se preseli u London.

"Njihovi prioriteti nisu isti kao moji. Pružićemo najbolje porodicama igrača, ali smo ovog leta imali jednog koji nam se nije ni javio, jer je njegova žena želela da se preseli u London. Pomenut je i šoping. Mnoge će to zapanjiti, ali je istina", rekao je Kin.

MMMila MMMila 16:36 15.08.2007

Re: Malo zanimljivosti iz sveta fudbala;-)

Jel moze i izvor??? A dobrrraaaaa lekcija... samo nasim igracima upravljaju "nabedjeni" agenti:(
Kazezoze Kazezoze 18:51 15.08.2007

Re: Malo zanimljivosti iz sveta fudbala;-)

izvor... pa zna se b92;-)
MMMila MMMila 19:03 15.08.2007

Re: Malo zanimljivosti iz sveta fudbala;-)

Mnja:(
Stalni Stalni 23:12 15.08.2007

POBEDA U REVANŠU

Mene mrzi da bilo šta pišem u vezi teksta. Mogu samo da poručim svima koji vole fudbal i zemlju u kojoj žive da dovuku guzicu 28. na stadion a ispred njega da se oproste od glasnih žica.Toliko.
movas movas 00:43 16.08.2007

Ali, i ovo...

... abeceda fudbalskih pravila je da se NE SME startovati s ledja na kolege po profesiji! - ne sme se "istrčavati na teren" kako bi se glumila uloga sudije!
Mora se početi od porodičnog vaspitanja: poštovanje svakog i u svim prilikama.
Bilo je tragikomično: ovi stranci, nakon pola tuceta "požutelih" "zauvek zvezdaša" - pomisliše da neće dobiti honorar ako i oni ne kidišu na protivnika, ako i oni "ne požute"... Ono je bila sramota: NEZNANJE fudbalskih pravila, divljačko nasrtanje - pa nam sudija kriv!
Na stranu što su utakmicu igrala dva desetorazredna kluba! Prosto, i jedan i drugi klub, "svetlih imena i tradicija", su trenutno za ligu Guče i okoline!
Ali, rendžeri su bar znali fudbalska pravila.., na našu sramotu!
MMMila MMMila 01:29 16.08.2007

Eh, a od koga bismo ih mi naucili???

Kad kod nas ni sudije ne znaju pravila, od koga bi ih igraci i naucili?

Mada, gledaj, u zivotu obicno, kada zafali znanja, umesnosti, pameti , poseze se i za nekim drugim sredstvima.

U fudbal su to "verbalni delikti" i "pokusaji ubistva" s ledja, naravno:(
kazujoshy kazujoshy 01:35 16.08.2007

Nightmare

Evropska fudbalska unija (UEFA) kazniće Crvenu zvezdu sa 5.250 švajcarskih franaka (3.200 evra) zato što je sedam igrača tog kluba dobilo žute kartone na utakmici protiv Rendžersa iz Glazgova u kvalifikacijama za Ligu šampiona.

Pravila UEFA nalažu da svi klubovi moraju da plate kaznu ako petorica ili više igrača dobiju žute kartone na jednoj utakmici. Kazna je u tom slučaju 750 franaka (455 evra) za svaki žuti karton.

Sudija Mark Hanson kaznio je Milanka Raškovića, Filipa Đorđevića, Maurisija Molinu, Đorđa Tutorića, Dušana Anđelkovića, Ognenja Koromana i Segunda Kastilja u prvoj utakmici trećeg kola kvalifikacija, koju je Glazgov dobio 1:0.

U prilog mom proslom komentaru i ova vest!

Garantujem i apsolutno sam siguran da Skoti imaju neki dil (procenat) kada su u pitanju ovi kartoni. Dakle, neki debeo procenat je u pitanju. Samo nikako da prezale sto niko od Zvezdinih igraca nije dobio crveni karton, jer se oni najbolje placaju. Sutina da se ucari na svakom koraku je evidentna.

Lazno(plasticno) voce u klupskim prostorijama, pozadina na konferenciji za stampu od hamer papira, ozvucenje iz Ruske pokrajine Juzne OSetije(lapsus nije jos Ruska, ali bice), i sto je najbitnije vestacka kisa, koja radi po pricnipu fontane(jedna voda se stalno vrti u krug, tako da im navodnjava bespalatno teren, au isto vreme i cini kontra uslugu protivniku koji nije navikao na takve uslove...

U Carlingu(botjanje na ledu) postoji jedno pravilo, a to je da onaj ko pobedi placa pice porazenima! Sta mislite koji su Skoti bili na polsednjem Svetskom prvenstvu?
vucko vucko 09:30 16.08.2007

Re: Nightmare

i sto je najbitnije vestacka kisa, koja radi po pricnipu fontane(jedna voda se stalno vrti u krug, tako da im navodnjava bespalatno teren, au isto vreme i cini kontra uslugu protivniku koji nije navikao na takve uslove...


Hej, Kazujoshy, veštačka kiša u Glazgovu!? To zvuči kao "veštački led na Antarktiku" :)))

Pa valjda "igrati na svom terenu" ima nekih prednosti - domatja publika, domatja klima :)
Atomski mrav Atomski mrav 09:52 16.08.2007

Re: Nightmare

Ma da su i sekire padale, uslovi za igru bi bili bolji nego na Marakani (koju vidim mnogi nazivaju "rupom" a to je i zasluženo s obzirom na ono krompirište od terena...).

Dakle, recept za uspeh u Evropi - pre nego što se igra na strani, poslati Zdravka Čolića da održi koncert na stadionu gde se igra utakmica...
MMMila MMMila 10:09 16.08.2007

Re: Nightmare

Prvo, "rupa" je po partizanskom slengu i nastalo zbog ukopanog terena.

Drugo, Vucko, pa zar u Glazgovu zaboga pada kisha!!! Ko bi reko!!! Covece, pa zar i Skotska pa kisha, boze, boze...:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:52 16.08.2007

a sada...

Играј Вошо
црвено бели
...

... mada ne znam za koga da navijam jer su i jedni i drugi crveno-beli! mada ajd za Vošenjku, pa da bude zanimljiv revanš...

nego, brate, pazi ovo...

"Razmišljam da na poziciju centralnog veznog stavim kadetskog reprezentativca Aleksića. Posle odlaska Davidovca i povrede Lerinca to nam je najproblematičnija pozicija. Iako ima samo 16 godina, imam osećaj da bi Aleksić mogao da odgovori izazovu", rekao je trener Vojvodine.


'ladno će bre neko dete da stave da igra na Vičente Kalderónu?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana