Srpski domaćin u raljama seXa

Vesna Knežević Ćosić RSS / 01.01.2009. u 19:11

Kada sam pre dosta godina bistrila sa drugarom iz kraja, Aleksandrom Gavrilovićem, koje su teme najpopularnije u Srbiji, i Gaca i ja nismo imali sumnje da je to seks, lova i politika. Danas mislim da su se stvari preokrenule, da je seks pao na treće mesto, a da se politika i lova tuku za prvo.

Bilo kako bilo, pred novu godinu izašla mi je knjiga "Srpski domaćin u raljama seXa". Ima 200 strana i korice sa prekrasnim nogama u mrežastim, crnim čarapama i bordo cipelicama na visoku, vrtoglavu štiklu.

Noge na naslovnoj strani su prave i istinite, kao i sve ludorije opisane između korica. Vlasnica ovih prelepih nogu je supruga mog eks pastorka Nikole, prelepa Jelena Ćosić.

Mnogo sam mozgala šta staviti na naslovnu stranu. Materijal u knjizi je dovoljno inspirativan, da je dopuštao najveću moguću slobodu, Prva ideja su bile ogromne sise i mali domaćin kako se ljuljuška, tu negde.

Onda je Bob Živković nacrtao vrlo duhovitu i smelu stranu sa crnim čupavim trouglom i Domaćinom kako virka iz međunožja, sa velikim kezom i šajkačicom na glavi.

Meni su se opet, najviše svidjale Bobove ilustracije za Playboy, jer u više navrata, delovi knjige objavljeni su u Playboyju sa Živkvićevim šašavim crtežima, od kojih sam ja odlepila najviše na erotske kuvarice:)

Ali,  to je već bilo u Playboyju, zašto ne bi smislili nešto skroz novo, a na temu?

Ja imam sreću da su mi deca kreativna, kao i njihovi partneri. To je super, mada nekad pravi gužvu na terenu. Elem, Jan Joost, dečko moje čerke Marijane, napravio je šest rešenja za naslovnu stranu, od kojih je najblesaviji bio crtež domaćina, za koji je proučavao ovdašnji folklor, e da bi ubo šajkaču i tako to.

Meni je bilo smešno, a onda je Joost naslikao i sise, onako s podignutom majcom, al to nam je bilo suviše umetnički:)

Onda se moja ćerka setila da probamo sa fotografijom nogu. Fotografkinja je bila devojka moga sina Viktora, Jelena Petković. Mislim da je napravila preko 100 fotografija nogu Jelene Ćosić, koja je sa strpljenjem vrhunskog modela trpela naše zahteva za promenom čarapa, suknjica, cipelica, gačica.

Šta da vam pričam, prava porodična manufaktura, umetnička, jer Viktorova Jec je uradila i prelom knjige, korice je završio Jan Joost, koji je odgovoran za dizajn.

Samog teksta dohvatila se moja prijateljica Vera Vukelić. Njoj zahvaljujem za lekturu, korekturu ali i sumanute sugestije. Mislim, ko ne zna Vukelićku, ne vredi da ovde opričavam;)

Između korica se nalazi 19 poglavlja, među kojima i Seks vodič kroz Amsterdam, blog koji sam objavila ovde pre godinu dana. Šta da vam kažem, sem da vas podsetim da vam se svideo, a posebno prva rečenica koja glasi "cena pičke na svetskom tržištu je stabilnija od cene nafte".

U uvodu, koji ima naslov Ljubavnik sa beogradske akademije, je ispovest moje prijateljice Majde, koja mi je, kad sam joj dala rukopis na čitanje rekla:

- Tjah, ako može Kvirija u knjigu, hoću i ja:)

I ispričala mi ovo:

- "R" je bio strašan jebač, ali onako, sladak sa šlagom, mirisan, osetljiv, sve - i usta i prsti i koža i ritam i priča. I ono što se podrazumeva kod slikara  - oči! - objašnjavala mi je prijateljica, uz izričitu tvrdnju:

- Zato su slikari dobri jebači, uglavnom, ako jebu, mada ima i onih koji to ne rade, uopšte. Dobri su, jer nisu slepci kao većina muškaraca, koji vide plen na daljinu ali ga ne vide posle ulova - ne u detalj. Pa tako po principu - u carstvu jednookih... "R" je bio - savršen!

Dok mi je tako pričala, mogla sam bez muke da zamislim i studio i peć na drva i živu vatru koju vajar potpaljuje crtežima.

- Dodaj tome vino i hleb i kestenje i jagnjeću kožu preko koje se baca čaršav iz predostronosti, jer ko zna kakve sve picajzle gmižu kroz krzno... - dopunila je Majda ljubavnu sliku, smejući se.

I naravno da sam bila neopevano radoznala šta se dogodilo sa tom srpskom ljubavnom mašinom i koja ga je srećnica trajno osvojila.

Majda je samo odmahnula glavom. Pogledala sam je upitno, ništa mi nije bilo jasno, mislim, čemu skepsa!? A onda mi je objasnila:

- Znaš, u isto vreme kao frajer je bio neupotrebljiv, na prvi dijalog, jasno - pa koja se navuče, zbog seksa, pa pravi na primer život, ili karijeru ili decu sa njim i očekuje nešto u tom smislu - tako joj i treba...

- Hmm! - sada sam ja odmahivala glavom: - Šteta!

- Tjah, kako se uzme. Jer, njega inače ima za šest riba odjednom. I viška da ostane, i šteta je da se ne deli kad ga toliko ima... Za godinu dana na akademiji - pročuo se. I ispade da nije ni znao, da je popularan na preporuke. A kako kod nas važi pravilo - ako ne popušiš cigaru i ne ispričaš, ko i da nisi, a akademija mala - stiže i do njega aber.

- Kakva je bila reakcija - pitam.

- Heh, reakcija je bila neočekivana. Uvek misliš svaki bi se otkinuo i desnicu svoju dao za takav glas, ali vidiš, on se osetio ko žrtva iz policijskog izveštaja o masovnom silovanju.

:)))))))

Knjiga će u distribuciju posle novogodišnjih praznika. Biće i promocija nekoh, po gradu. Ko je želi pre nego se pojavi u knjižarama, može da mi se javi na pp.

Vrlo bi me radovale i vaše sugestije za promocije.

 

 

 

Atačmenti



Komentari (107)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nekad-bio-kuki nekad-bio-kuki 19:28 01.01.2009

uz cestitke

Vrlo bi me radovale i vaše sugestije za promocije.

cemu uopste sumnje i pitanja; samo treba slediti tok razvoja i nastanka knjige.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:46 01.01.2009

Re: uz cestitke

cemu uopste sumnje i pitanja; samo treba slediti tok razvoja i nastanka knjige.


joj, kuki, ima tu posla breee, i-ha a ja bih da bude veselo i blesavo, tako da mislim da cu da poslusam bobana stojanovica za prvu promociju, dakle, boban kao kvirac, vera kao najludja strejt zena i treba da nalovim jednog domacina, bar tako ovo dvoje traze, da bi mogli da se puste, i jos kazu, najvise bi voleli da dodje velja ilic, a ja nemam pojma kako da najdem coveka i da ga uopste pitam bil bi pricao o sexu sa bobanom iz kvirije i verom iz soros fonda:)
nekad-bio-kuki nekad-bio-kuki 21:48 01.01.2009

Re: uz cestitke

pa to ti kazem!
AlexDunja AlexDunja 19:31 01.01.2009

:)

Između korica se nalazi 19 poglavlja, među kojima i Seks vodič kroz Amsterdam, blog koji sam objavila ovde pre godinu dana. Šta da vam kažem, sem da vas podsetim da vam se svideo, a posebno prva rečenica koja glasi "cena pičke na svetskom tržištu je stabilnija od cene nafte".

kad sam videla korice, znala sam:))
hocu knjigu!
AlexDunja AlexDunja 19:32 01.01.2009

edit:)

- "R" je bio strašan jebač, ali onako, sladak sa šlagom, mirisan, osetljiv, sve - i usta i prsti i koža i ritam i priča. I ono što se podrazumeva kod slikara - oči! - objašnjavala mi je prijateljica, uz izričitu tvrdnju:

- Zato su slikari dobri jebači, uglavnom, ako jebu, mada ima i onih koji to ne rade, uopšte. Dobri su, jer nisu slepci kao većina muškaraca, koji vide plen na daljinu ali ga ne vide posle ulova - ne u detalj. Pa tako po principu - u carstvu jednookih... "R" je bio - savršen!


potvrdjujem.

edit:)))
boldovano potvrdjujem, ne znam ovog tipa.
buandtre buandtre 19:33 01.01.2009

uh, kakve noge!

Uvek misliš svaki bi se otkinuo i desnicu svoju dao za takav glas, ali vidiš, on se osetio ko žrtva iz policijskog izveštaja o masovnom silovanju


hehe:) sjajno

cestitam na knjizi, a snajki (jesam li dobro skontala da je u pitanju neka vrsta snajke?) na nogama, stvarno su fenomenalne
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:40 01.01.2009

Re: uh, kakve noge!

hvala hvala, ja mislim da vlasnica nogu, Jelena Ćosić, cita blog, pa će joj biti milo što je hvalite:)

zapravo, bila bi fora napravti sajt, sa svih 100 nogu, plus drugim ilustracijama, al niko nema vremena, tja...

:)

reanimator reanimator 19:38 01.01.2009

...

Vraćam se da čitam čim ZAVRŠIM SLIKU na kojoj trenutno radim
mariopan mariopan 19:51 01.01.2009

Re: ...

reanimator
Vraćam se da čitam čim ZAVRŠIM SLIKU na kojoj trenutno radim


Lud , znala sam
trener92 trener92 10:48 02.01.2009

Re: ...

reanimator
Vraćam se da čitam čim ZAVRŠIM SLIKU na kojoj trenutno radim

Ma nema problema, osećaj se u mom ateljeu kao kod svoje kuće,
p.s. nemoj zaboraviti da zaliješ cveće,
dragoljub92 dragoljub92 11:34 02.01.2009

Re: ...

trener92
reanimator
Vraćam se da čitam čim ZAVRŠIM SLIKU na kojoj trenutno radim

Ma nema problema, osećaj se u mom ateljeu kao kod svoje kuće,
p.s. nemoj zaboraviti da zaliješ cveće,

jal primate i učenike
NNN NNN 15:12 02.01.2009

Re: ...

Sad mi je jasno što te zovu Reanimator
sentinel26 sentinel26 19:40 01.01.2009

A jel'

važi Pitagorina teorema za onaj gore trougao ?

G r o f G r o f 21:26 01.01.2009

Re: A jel'

A jel'
#Link Replika: 0

važi Pitagorina teorema za onaj gore trougao ?


Ne važi. Radi se o jednakostraničnom trokutu.
jeremija92 jeremija92 19:54 01.01.2009

.

.
tttomaz tttomaz 19:59 01.01.2009

Da.



Kao i prethodnih godina i u ovoj knjizevnici nastavljaju sa ispraznim temama i bestijalnostima. No pre no sto
se udubite u ove dubokoumne redove. Da vas vratim na srednjoskolsku literaturu.

Prvoga leta po rođenju Spasa,
Sibila pjana bez vina zavapi iz glasa:

"Jaoj nama, jao!
Još nikad nije tako nisko pao
Svet! Rim posta kurva, i kurvinski stan,
Car rimski – zver, a Žid – Gospod sâm!"
adam weisphaut adam weisphaut 20:05 01.01.2009

?


Kao i prethodnih godina i u ovoj knjizevnici nastavljaju sa ispraznim temama i bestijalnostima.

Ajde na stranu što je ti je to generalizacija, tebe niko nije za ruku zavrnuo da čitaš ?
I što bi sex bio isprazna tema per se? A tek bestijalnost (Jago, javi se!) ?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:08 01.01.2009

Re: Da.

Kao i prethodnih godina i u ovoj knjizevnici nastavljaju sa ispraznim temama i bestijalnostima


ih bre tttomaz, otkud sex isprazna tema, si normalan bre?

hmm i bestijalno, qqlele:)

evo, crvenim!
tttomaz tttomaz 20:11 01.01.2009

Re: ?

adam weisphaut

Kao i prethodnih godina i u ovoj knjizevnici nastavljaju sa ispraznim temama i bestijalnostima.

Ajde na stranu što je ti je to generalizacija, tebe niko nije za ruku zavrnuo da čitaš ?
I što bi sex bio isprazna tema per se? A tek bestijalnost (Jago, javi se!) ?


Ne pisem ja ovo zbog sebe nego zbog vas sto ovo smatrate literaturom. Ovako srocena je isprazna jer ne oplemenjuje coveka nego potpaljuje njegovu zversku narav.
adam weisphaut adam weisphaut 20:15 01.01.2009

Re: ?

Ovako srocena je isprazna jer ne oplemenjuje coveka nego potpaljuje njegovu zversku narav.

Pa ako krenemo od pretpostavke da je čovek zver i tretiramo ga shodno, neće razočarati naša očekivanja?
tttomaz tttomaz 20:17 01.01.2009

Re: ?

adam weisphaut
Ovako srocena je isprazna jer ne oplemenjuje coveka nego potpaljuje njegovu zversku narav.

Pa ako krenemo od pretpostavke da je čovek zver i tretiramo ga shodno, neće razočarati naša očekivanja?


Sve se covek bruka sa covekom.
Gleda majmun sebe u zrcalo.

Njegos
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:26 01.01.2009

domacin

ne oplemenjuje coveka nego potpaljuje njegovu zversku narav


ovo je skroz domacinski:)

usput, ima jedno poglavlje zove se "ševa s lemanjem - šlemanje"

kez
adam weisphaut adam weisphaut 20:29 01.01.2009

Re: ?

Sve se covek bruka sa covekom.

Gorepomenuti Iago:
"I am one, sir, that comes to tell you your daughter and the Moor are now making the beast with two backs."
ssvetlana92 ssvetlana92 20:34 01.01.2009

Re: ?


Ne pisem ja ovo zbog sebe nego zbog vas sto ovo smatrate literaturom. Ovako srocena je isprazna jer ne oplemenjuje coveka nego potpaljuje njegovu zversku narav.

Pa kad je tako, imate priliku da zasučete rukave i sami napišete nešto što će oplemeniti čoveka. Koga taj sex uopšte interesuje? Pišite o onima koji to ne mogu iz raznoraznih razloga...pa opletite, biće bestseler!
tttomaz tttomaz 20:34 01.01.2009

Re: domacin

Vesna Knežević Ćosić
ne oplemenjuje coveka nego potpaljuje njegovu zversku narav


ovo je skroz domacinski:)

usput, ima jedno poglavlje zove se "ševa s lemanjem - šlemanje"

kez


Kako smo samo mogli pomisliti da cete se odmaci od takvih metafora i stilskih figura.
Nemojte se truditi previse. Nikad necete biti kao Anabela Basalo. Biljanu Srbljanovic mozda i sustignete.
tttomaz tttomaz 20:40 01.01.2009

Re: ?

ssvetlana92

Ne pisem ja ovo zbog sebe nego zbog vas sto ovo smatrate literaturom. Ovako srocena je isprazna jer ne oplemenjuje coveka nego potpaljuje njegovu zversku narav.

Pa kad je tako, imate priliku da zasučete rukave i sami napišete nešto što će oplemeniti čoveka. Koga taj sex uopšte interesuje? Pišite o onima koji to ne mogu iz raznoraznih razloga...pa opletite, biće bestseler!


Sto je pisano to je i napisano. Ovu ljigavu temu je pre stotinjak godina zakljucio Oskar Vajld sa delom "Slika Dorijana Greja". Ko nije shvatio nek cita dok mu se samo ne kaze. Ali mnogi jos uvek ne vide od ociju.
ssvetlana92 ssvetlana92 20:49 01.01.2009

Re: ?

Sto je pisano to je i napisano. Ovu ljigavu temu je pre stotinjak godina zakljucio Oskar Vajld sa delom "Slika Dorijana Greja". Ko nije shvatio nek cita dok mu se samo ne kaze. Ali mnogi jos uvek ne vide od ociju.

Razumem vas, tesko je skapirati šta je pisac hteo da kaže. Predlažem da je ponovo pročitate, ako niste prerasli taj uzrast
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:55 01.01.2009

Re: domacin

Kako smo samo mogli pomisliti da cete se odmaci od takvih metafora i stilskih figura.
Nemojte se truditi previse. Nikad necete biti kao Anabela Basalo. Biljanu Srbljanovic mozda i sustignete.


tttomaz, dragi, pa vi se skroz razbirate u zanimljivie zene, beogradske, moj naklon:) a ja vec brzopleto pomislila da kod vas sem njegosa nish' ne prolazi:)

uzgred, niste ni vi operisani od te zverske prirode, cim bi da me malo sukobite sa A Basalo i B Srbljanovic, greska u koracima, imam utisak da ste pre opasna domacica, nego domacin, uprkos nicku u muskome rodu,:)

cim stignem, procitatu knjige Anabele Basalo, ne sunjam da su dobre, a Biljanu Srbljanovic obozavam do imbecilnosti:, ne samo kao autorku i prekrasnu zenu sa senzibiletom za divljenje, nego i kao osobu sa jakim integritetom:)



tttomaz tttomaz 21:06 01.01.2009

Re: ?

ssvetlana92
Sto je pisano to je i napisano. Ovu ljigavu temu je pre stotinjak godina zakljucio Oskar Vajld sa delom "Slika Dorijana Greja". Ko nije shvatio nek cita dok mu se samo ne kaze. Ali mnogi jos uvek ne vide od ociju.

Razumem vas, tesko je skapirati šta je pisac hteo da kaže. Predlažem da je ponovo pročitate, ako niste prerasli taj uzrast



Ova fraza kao i vecina vasih ovde na blogu ima formu klasicnog pamfleta. A pamfletizam je odlika palanackog duha. Niste dorasli konstruktivnom, objektivnom dijalogu.
AlexDunja AlexDunja 21:13 01.01.2009

Re: ?

Niste dorasli konstruktivnom, objektivnom dijalogu.

nisi ssvetlana, priznaj!
ssvetlana92 ssvetlana92 21:13 01.01.2009

Re: ?

Ova fraza kao i vecina vasih ovde na blogu ima formu klasicnog pamfleta. A pamfletizam je odlika palanackog duha. Niste dorasli konstruktivnom, objektivnom dijalogu.

Šta vi podrazumevate pod konstruktivnim&objektivnim dijalogom? Podučite nas malo...
ssvetlana92 ssvetlana92 21:14 01.01.2009

Re: ?

AlexDunja
Niste dorasli konstruktivnom, objektivnom dijalogu.

nisi ssvetlana, priznaj!

Nisam, al ne preznajem
tttomaz tttomaz 21:17 01.01.2009

Re: domacin

Vesna Knežević Ćosić
Kako smo samo mogli pomisliti da cete se odmaci od takvih metafora i stilskih figura.
Nemojte se truditi previse. Nikad necete biti kao Anabela Basalo. Biljanu Srbljanovic mozda i sustignete.


tttomaz, dragi, pa vi se skroz razbirate u zanimljivie zene, beogradske, moj naklon:) a ja vec brzopleto pomislila da kod vas sem njegosa nish' ne prolazi:)

uzgred, niste ni vi operisani od te zverske prirode, cim bi da me malo sukobite sa A Basalo i B Srbljanovic, greska u koracima, imam utisak da ste pre opasna domacica, nego domacin, uprkos nicku u muskome rodu,:)

cim stignem, procitatu knjige Anabele Basalo, ne sunjam da su dobre, a Biljanu Srbljanovic obozavam do imbecilnosti:, ne samo kao autorku i prekrasnu zenu sa senzibiletom za divljenje, nego i kao osobu sa jakim integritetom:)





Da je i jedan covek operisan od zverske prirode ne bi mu bio potreban Nadcovek i Bogocovek. Ko se za sta vec odlucio. (Kako je zapisano poslali su vam ucitelje po srcima vasim da vas cesu po usima). Posto sam ja izabrao ovog drugog vase podsecanje da sam slab i ne opersian od zverske prirode moze samo da me okrepi u veri i samokriticnosti.

Vidim da patite od iste boljke kao i sva deca marxizma, komunizma, humanizma,. Umesto da koristie ad hominem napade, petparacke mudrosti, parapsiholoske analize moje malenkosti. Bolje mi recite sta to nije na mestu od moji primedbi i zasto. Pa da sebe lakse prekorim i da vas ne sablaznjavam bez potrebe.

Uopste da do imbcilnosti obozavate Srbljanovicku. Kao sto rekoh gore uzeli ste sebi ucitelej da vas cesu po usima.
tttomaz tttomaz 21:19 01.01.2009

Re: ?

ssvetlana92
Ova fraza kao i vecina vasih ovde na blogu ima formu klasicnog pamfleta. A pamfletizam je odlika palanackog duha. Niste dorasli konstruktivnom, objektivnom dijalogu.

Šta vi podrazumevate pod konstruktivnim&objektivnim dijalogom? Podučite nas malo...



Kritiku dela sa argumentima. Bez suvisnog zadrzavanja na mojim motivima. Previse ulazite u nebitne detalje.
Ako nesto ne stoji tada ne stoji i gotovo. Makar zasto neko to tvrdio.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:22 01.01.2009

Re: domacin

vase podsecanje da sam slab i ne opersian od zverske prirode moze samo da me okrepi u veri i samokriticnosti.


rastem ko kvasac:)
mnog mi drago da sam vam makar malo pomogla u veri i samokontroli, a tek ka procitate knjigu, niko vam nece biti ravan, u okrepi, naravno.
:)
ssvetlana92 ssvetlana92 21:23 01.01.2009

Re: ?


Kritiku dela sa argumentima. Bez suvisnog zadrzavanja na mojim motivima. Previse ulazite u nebitne detalje.
Ako nesto ne stoji tada ne stoji i gotovo. Makar zasto neko to tvrdio.

Onda se prvo pročita delo, pa se diskutuje. Jel'?
tttomaz tttomaz 21:27 01.01.2009

Re: ?

ssvetlana92

Kritiku dela sa argumentima. Bez suvisnog zadrzavanja na mojim motivima. Previse ulazite u nebitne detalje.
Ako nesto ne stoji tada ne stoji i gotovo. Makar zasto neko to tvrdio.

Onda se prvo pročita delo, pa se diskutuje. Jel'?


Da je ovo prvo delo ovakve sadrzine dobilo bi sansu. Kopiju kopije i klonirane klonove ne shvatam ozbiljno. Samo upozoravam na poguban uticaj.
tttomaz tttomaz 21:29 01.01.2009

Re: domacin

Vesna Knežević Ćosić
vase podsecanje da sam slab i ne opersian od zverske prirode moze samo da me okrepi u veri i samokriticnosti.


rastem ko kvasac:)
mnog mi drago da sam vam makar malo pomogla u veri i samokontroli, a tek ka procitate knjigu, niko vam nece biti ravan, u okrepi, naravno.
:)


Najgore je gordoscu se hvaliti.

Zadovoljstvo je izgleda obostrano samo se vi zlu radujete i radost prema zlu sirite.
ssvetlana92 ssvetlana92 21:36 01.01.2009

Re: ?

tttomaz
ssvetlana92

Kritiku dela sa argumentima. Bez suvisnog zadrzavanja na mojim motivima. Previse ulazite u nebitne detalje.
Ako nesto ne stoji tada ne stoji i gotovo. Makar zasto neko to tvrdio.

Onda se prvo pročita delo, pa se diskutuje. Jel'?


Da je ovo prvo delo ovakve sadrzine dobilo bi sansu. Kopiju kopije i klonirane klonove ne shvatam ozbiljno. Samo upozoravam na poguban uticaj.

Vi ne pročitate ni ono što sami napišete. Jasno je odakle otpor prema čitanju tudjih dela.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:37 01.01.2009

Re: domacin

Najgore je gordoscu se hvaliti.

Zadovoljstvo je izgleda obostrano samo se vi zlu radujete i radost prema zlu sirite.


jao, tttomaz, nije bas tako mracno, evo ima i jedno poglavlje Kako je upokojen domacinski seks, priznajem skromno i skrusheno.

tttomaz tttomaz 21:38 01.01.2009

Re: ?

ssvetlana92
tttomaz
ssvetlana92

Kritiku dela sa argumentima. Bez suvisnog zadrzavanja na mojim motivima. Previse ulazite u nebitne detalje.
Ako nesto ne stoji tada ne stoji i gotovo. Makar zasto neko to tvrdio.

Onda se prvo pročita delo, pa se diskutuje. Jel'?


Da je ovo prvo delo ovakve sadrzine dobilo bi sansu. Kopiju kopije i klonirane klonove ne shvatam ozbiljno. Samo upozoravam na poguban uticaj.

Vi ne pročitate ni ono što sami napišete. Jasno je odakle otpor prema čitanju tudjih dela.


Ponovo ad hominem argumenti. Na popravnim iz retorike :)
tttomaz tttomaz 21:46 01.01.2009

Re: domacin

Vesna Knežević Ćosić
Najgore je gordoscu se hvaliti.

Zadovoljstvo je izgleda obostrano samo se vi zlu radujete i radost prema zlu sirite.


jao, tttomaz, nije bas tako mracno, evo ima i jedno poglavlje Kako je upokojen domacinski seks, priznajem skromno i skrusheno.



Ne shvatate koncept. Nacin na koji vi, mislim spisatelji koji se bavite ovakvim temama, pristupate ovom problemu
je pogresan. Ako vec pisete o sexu pisite realno kako jeste. Od svega pravite ruzicaste bajke i pseudo fantastiku.

Samo cekamo naslov "U raljama heroina" pa da svi zapevamo onu "Hajde da se drogiramo".
ssvetlana92 ssvetlana92 21:48 01.01.2009

Re: ?

Ponovo ad hominem argumenti. Na popravnim iz retorike :)

Ja neobično volim sa osnovcima da se preganjam...:))
maksa83 maksa83 21:51 01.01.2009

Re: ?

Šta vi podrazumevate pod konstruktivnim&objektivnim dijalogom? Podučite nas malo...

Valjda gađanje komadima iz Gorskog Vijenca.
maksa83 maksa83 21:52 01.01.2009

Re: domacin

pa da svi zapevamo onu "Hajde da se drogiramo".

Je l' to iz Gorskog Vijenca ili Luče Mikrokozme?
tttomaz tttomaz 21:52 01.01.2009

Re: ?

ssvetlana92
Ponovo ad hominem argumenti. Na popravnim iz retorike :)

Ja neobično volim sa osnovcima da se preganjam...:))


Dobro. Vidimo se na popravnom. Ja sam u komisiji za zabludele. Ne gledam kroz prste. :)))
ssvetlana92 ssvetlana92 21:56 01.01.2009

Re: ?

Dobro. Vidimo se na popravnom. Ja sam u komisiji za zabludele. Ne gledam kroz prste. :)))

Da nije to neka nova vradžbina...gledanje kroz prste?
ssvetlana92 ssvetlana92 21:58 01.01.2009

Re: ?

maksa83
Šta vi podrazumevate pod konstruktivnim&objektivnim dijalogom? Podučite nas malo...

Valjda gađanje komadima iz Gorskog Vijenca.

Ako nastave tako da se gadjaju, ima da smanje Lovćen na trećinu!
tttomaz tttomaz 22:00 01.01.2009

Re: domacin

maksa83
pa da svi zapevamo onu "Hajde da se drogiramo".

Je l' to iz Gorskog Vijenca ili Luče Mikrokozme?


Ne. Iz kafanskih pesama je. Dok blogeri b92 dostignu nivo da mogu diskutovati o Luci ili Vjencu mnogo ce mutne
vode Dunavom proteci. Mozda dobijemo i beli sengen dotle pa se svi rasprse po belom svetu. A Njegosa ostave "mracnjacima".
maksa83 maksa83 22:01 01.01.2009

Re: domacin

Ne. Iz kafanskih pesama je. Dok blogeri b92 dostignu nivo da mogu diskutovati o Luci ili Vjencu mnogo ce mutne vode Dunavom proteci. Mozda dobijemo i beli sengen dotle pa se svi rasprse po belom svetu. A Njegosa ostave "mracnjacima".

Slažem se - treba sa puno optimizma zakoračiti u Novu Godinu.
tttomaz tttomaz 22:02 01.01.2009

Re: ?

ssvetlana92
Dobro. Vidimo se na popravnom. Ja sam u komisiji za zabludele. Ne gledam kroz prste. :)))

Da nije to neka nova vradžbina...gledanje kroz prste?


Ne bavim se hokus pokusima.
ssvetlana92 ssvetlana92 22:08 01.01.2009

Re: ?

tttomaz
ssvetlana92
Dobro. Vidimo se na popravnom. Ja sam u komisiji za zabludele. Ne gledam kroz prste. :)))

Da nije to neka nova vradžbina...gledanje kroz prste?


Ne bavim se hokus pokusima.

Ne čitaš, ne upražnjavaš sex, ni hokus pokus ništa...pa dobro..imaš vremena, sve u svoje vreme
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:09 01.01.2009

Re: domacin

Ne shvatate koncept. Nacin na koji vi, mislim spisatelji koji se bavite ovakvim temama, pristupate ovom problemu
je pogresan. Ako vec pisete o sexu pisite realno kako jeste. Od svega pravite ruzicaste bajke i pseudo fantastiku.

Samo cekamo naslov "U raljama heroina" pa da svi zapevamo onu "Hajde da se drogiramo".


iju, kaka vas droga spopala ttomaz, ja u Srskom domacinu u raljama seksa pisem o slaninici i cvarcima!!!

evo jednog citata samo za vas, nalazi se odmah posle Seksa u carapama a u okviru poglavlja Ljubav na usta ulazi.

pa kaze:

"...u domaćim krajevima na njivu nosila erotska kombinacija u koju su tradicionalno ulazili: komad sira, parče proje, kaiš slanine, beli luk i šljivovica. Iako ovaj ratarski doručak uvelom gradskom muškarcu verovatno deluje više ubitačno nego senzualno, činjenica je da je veoma zdrav. A evo i zašto: kukuruzno brašno iz proje snižava holesterol, sir i kajmak daju belančevine, slanina daje masti i podiže pritisak, beli luk ga spušta, a šljivovica razlaže masti. Jednom rečju, odlično izbalansirana energetska bomba, koja i posle teškog radnog dana rezultira razornim seksualnim učinkom.
Da je dobro hranjen muškarac zdrav kao pupoljak i oran za seks, vidi se i po statistikama koje kažu da u proseku, oženjeni žive duže od samaca...."
tttomaz tttomaz 22:20 01.01.2009

Re: domacin

Vesna Knežević Ćosić
Ne shvatate koncept. Nacin na koji vi, mislim spisatelji koji se bavite ovakvim temama, pristupate ovom problemu
je pogresan. Ako vec pisete o sexu pisite realno kako jeste. Od svega pravite ruzicaste bajke i pseudo fantastiku.

Samo cekamo naslov "U raljama heroina" pa da svi zapevamo onu "Hajde da se drogiramo".


iju, kaka vas droga spopala ttomaz, ja u Srskom domacinu u raljama seksa pisem o slaninici i cvarcima!!!

evo jednog citata samo za vas, nalazi se odmah posle Seksa u carapama a u okviru poglavlja Ljubav na usta ulazi.

pa kaze:

"...u domaćim krajevima na njivu nosila erotska kombinacija u koju su tradicionalno ulazili: komad sira, parče proje, kaiš slanine, beli luk i šljivovica. Iako ovaj ratarski doručak uvelom gradskom muškarcu verovatno deluje više ubitačno nego senzualno, činjenica je da je veoma zdrav. A evo i zašto: kukuruzno brašno iz proje snižava holesterol, sir i kajmak daju belančevine, slanina daje masti i podiže pritisak, beli luk ga spušta, a šljivovica razlaže masti. Jednom rečju, odlično izbalansirana energetska bomba, koja i posle teškog radnog dana rezultira razornim seksualnim učinkom.
Da je dobro hranjen muškarac zdrav kao pupoljak i oran za seks, vidi se i po statistikama koje kažu da u proseku, oženjeni žive duže od samaca...."


Znaci ipak sam ja dzabe citirao i Njegosa i Nichea?! Pa vidim, da bas nista ne kapirate. Antropologiju ste sveli na Zoologiju. Coveka u pet cula ukalupili. Odvratno. A da ne govorim o stilu pisanja. Boze me sakloni.
jesen92 jesen92 22:21 01.01.2009

Re: domacin

..mozda bi toma nikolic pristao da bude domacin na promocijama... covek je postao naprednjak tj nije vise radikalan pa verujem da bi rado caskao sa bobanom iz q i pomenutom gospodjom iz sorosa...
G r o f G r o f 22:31 01.01.2009

Re: domacin

...u domaćim krajevima na njivu nosila erotska kombinacija u koju su tradicionalno ulazili: komad sira, parče proje, kaiš slanine, beli luk i šljivovica. Iako ovaj ratarski doručak uvelom gradskom muškarcu verovatno deluje više ubitačno nego senzualno, činjenica je da je veoma zdrav. A evo i zašto: kukuruzno brašno iz proje snižava holesterol, sir i kajmak daju belančevine, slanina daje masti i podiže pritisak, beli luk ga spušta, a šljivovica razlaže masti. Jednom rečju, odlično izbalansirana energetska bomba, koja i posle teškog radnog dana rezultira razornim seksualnim učinkom.
Da je dobro hranjen muškarac zdrav kao pupoljak i oran za seks, vidi se i po statistikama koje kažu da u proseku, oženjeni žive duže od samaca...."


Ovo sam pročitao pa mogu komentarisati.
Puko teoretisanje, stereotip o seljaku jebaču koji nema mnogo veze sa realnošću. Prva stvar koja mi je zapela za oko kad su ruralni Srbi u pitanju, bila je zapanjujuće mala zainteresovanost za sex. Daleko su im draži muški razgovori uz sagorevanje masti šljivovicom, nego erotske igre.
Žene su uglavnom frustrirane i zapostavljene.
Ne znam da li je u istočnoj Srbiji drugačije ali u zapadnoj je tako.
Tipujem na uvele urbane Srbe....hahaa.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:38 01.01.2009

Re: domacin

..mozda bi toma nikolic pristao da bude domacin na promocijama... covek je postao naprednjak tj nije vise radikalan pa verujem da bi rado caskao sa bobanom iz q i pomenutom gospodjom iz sorosa...


e jesen kud se njega seti, meni mnogo tuzan nekako, evo sad sam bas bistrila sa alexdunjom mozda raka radovic?

:)))
jesen92 jesen92 22:58 01.01.2009

Re: domacin

e jesen kud se njega seti, meni mnogo tuzan nekako, evo sad sam bas bistrila sa alexdunjom mozda raka radovic?
...ma nije tuzan samo je dosadan..palo mi je na pamet zato sto je postao naprednjak i mislim da bi u ovom trenutku pristao da sedi u pomenutom drustvu....raka bi svakako bio veseliji i zanimljiviji ili , recimo,bidza ili palma....ali nisam sigurna da bi pristali...Ako ne mora politicar, mozda bi Era Ojdanic bio dobar domacin, nadam se da znas ko je to:)....jednom je rekao da je tajna njegove srece u tome sto podeli clanovima familije lovu i onda radi sta 'oce, libero skroz....niko ne sme vise da ga pita ni za sta, tresu im se gace od njegovog daha...
jesen92 jesen92 23:19 01.01.2009

Re: domacin

Daleko su im draži muški razgovori uz sagorevanje masti šljivovicom, nego erotske igre.
Žene su uglavnom frustrirane i zapostavljene.
Ne znam da li je u istočnoj Srbiji drugačije ali u zapadnoj je tako.
Tipujem na uvele urbane Srbe....hahaa
..zene jesu zapostavljene ali njihove, mis'im, od ovih sto locu sljivovicu ali zato nisu zapostavljene prije, snajke, komsinice i ostala bliza i dalja rodbina....seljaci su mnogo liberarni u tom pogledu....bar ovi u Gruzi gde je sniman i "rodjak sa sela"...Tako sam obavestena iz pouzdanog izvora...
radojicic92 radojicic92 04:51 02.01.2009

Re: domacin

jesen92
..mozda bi toma nikolic pristao da bude domacin na promocijama... covek je postao naprednjak tj nije vise radikalan pa verujem da bi rado caskao sa bobanom iz q i pomenutom gospodjom iz sorosa...

i komentator tttomaz se namece kao jedna od mogucnosti zbog svog razbarusenog pristupa temi koja ga inace uopste ne dotice
maksa83 maksa83 08:09 02.01.2009

Re: domacin

i komentator tttomaz se namece kao jedna od mogucnosti zbog svog razbarusenog pristupa temi koja ga inace uopste ne dotice

Dotiče, ali isključivo kroz perspektivu Njegoša i Ničea.
(Vladika i ženomrzac, killer combo. Dream Team za priču o seksu.)
gorio92 gorio92 10:21 02.01.2009

Re: ?

Nisam, al ne preznajem

Bravo.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:12 01.01.2009

seks vodic kroz amsterdam

[url=http://blog.b92.net/text/1696/Seks%20vodic%20kroz%20Amsterdam/][/url]
mariopan mariopan 20:56 01.01.2009

Re: seks vodic kroz amsterdam

Vec pola sata razmisljam kome bih mogla da poklonim bas tu knjigu?
Mislim da imam previse interesenata
Bratu br1? Bratu br2, on jadan uvek izvisi, pa makar da mu knjigu poklonim. Ne verujem da ce da makne dalje od korica...ali to je vec njegov problem

Ps , gde ste kupili cipelice? Imam kome bih to poklonila


Onda pisem na pp?
jesen92 jesen92 22:10 01.01.2009

Re: seks vodic kroz amsterdam

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:04 01.01.2009

akademija i R

Zasto je R samo prvo slovo nadimka a R-ova "zrtva" zivo opisana punim imenom?
Bas je zivot na akademiji bio dosadan. Sem sexa nista drugo.
Jedva cekam da procitam knjigu i vidim kakvi su jebaci i jebacice ostali profesionalci i profesionalke.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:12 01.01.2009

Re: akademija i R

Zasto je R samo prvo slovo nadimka a R-ova "zrtva" zivo opisana punim imenom?



pa, nije ok da "R" bez dozvole iskoci celo ime, o njemu govori Majda Vojnikovic Stimac koja mi je drugarica i kojoj je ok da joj se objavi ime, tj ona prica pod svojim imenom, jel:)

plus R je zrtva, bre!


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:16 01.01.2009

Re: akademija i R

Bio nam je zrtva zajednicka, a i mi njegove:)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:24 01.01.2009

Re: akademija i R

Bio nam je zrtva zajednicka, a i mi njegove:)


hahahahahahaha

jeleno, sta da ti kazem, sem trebace tvoj dodatak za drugo izdanje:)

vi ste slikarke opasne zenske bre:)
G r o f G r o f 21:31 01.01.2009

Lepe želje

Teško je dati bilo kakve sugestije pre čitanja knjige.
Mnogo spisateljske i ostale sreće u ovoj godini, gospodjo Vesna.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:18 01.01.2009

Re: Lepe želje

hvala grofe:)

Teško je dati bilo kakve sugestije pre čitanja knjige


znam, al mozemo malo da se zezamo, jel da:)))
dunjica dunjica 22:31 01.01.2009

Neki domaćini preferiraju hi-tech



"Šef se vratio s internet seminara. Kamera će prenositi u internet sve što se ovdje u pogonu događa, i to 24 sata dnevno.
I da vam bude jasno što se od vas očekuje: sex, sex i još jednom sex."
dunjica dunjica 23:09 01.01.2009

Podsjećanje

na prvog srpskog domaćina u raljama

Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 00:16 02.01.2009

moje iskustvo

Draga koleginice po peru,
Pre nego sto se upustite u avanturu promovisanja knjige, predlazem vam da procitate moje iskustvo na tom planu, koje sam podelio sa citaocima bloga. Mislim da ce vam koristiti. Glavu gore i samo napred!
Puno srece!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 01:01 02.01.2009

Re: moje iskustvo

ja bih rado pricitala, al morate da mi date link:)

inace, ja nemam negativna iskustva sa promocijama, posebno ovde na blogu:) naprotiv!

:)))
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 01:18 02.01.2009

Re: moje iskustvo

Na moj blog mozete uci klikom na moje ime na vrhu ove poruke, a tekst o koji sam vam spomenuo nisi naslov NI NA KAFU i nalazi se na linku - mada ne znam da li ce ovako ubacen biti aktivan

http://blog.b92.net/text/6422/%D0%9D%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D0%B0%D1%84%D1%83%21/

Jos jednom, puno uspeha!
Ps. Posto sam od nedavno na blogu, koristio bi mi vas savet kako da prevazidjem fazu u kojoj jedino ja znam da moj blog postoji. Hvala!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:57 02.01.2009

Re: moje iskustvo

savet kako da prevazidjem fazu u kojoj jedino ja znam da moj blog postoji


pa napisi novi blog, pojavice se najava u rubrici desno "najnovije = blogeri", a ako tema ima dobru chitanost onda ce biti 48 sati i u "najcitanije". koliko ja s'vatam, uprava bloga je skroz demokaticna, na naslovnu idu i vip i ne vip, samo ako je tema interesantna. a onda radoznali blogeri kliknu i pogledaju tvoje stare blogove...

srecno:)

trener92 trener92 10:29 02.01.2009

Re: moje iskustvo

kojoj jedino ja znam da moj blog postoji. Hvala!


Ni na kafu,postaviš link u komentar ,za početak,
Unfuckable Unfuckable 01:37 02.01.2009

sećam se

bloga o sexu u Amsterdamu i odličnog, čak perfektnog uvoda, to su stvari koje jednostavno - ostanu zapisane u glavi
Čitao sam i odličan prilog šarmantne autorke na B92 o cybersexu
i ne sumnjam da će knjiga biti bar - veoma dobra
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:51 02.01.2009

Re: sećam se

prilog šarmantne autorke na B92


unf, bash si srce, samo da znash!
:)

hahaha, sad kad ja pocnem tebe da 'falim, ihaj! mis'im, znas ono, ti meni serdare, ja tebi vojvodo, juhuuu:)


trener92 trener92 11:17 02.01.2009

Re: sećam se

Zanimljiva kritika upotrebom Ničea i Njegoša na ovakvom blogu

Sve najbolje u novoj godini, puno uspeha sa knjigom, iako sex kao tema...nije baš inspirativan, to je protivno ljudskoj prirodi.Možda, drugi put uzeti kao temu, opisati rad motora sa spoljnim sagorevanjem i razrada klipova ,prilikom prilikom zamene dihtunga na bregastoj osovini, a sve to u slučaju zamene karika( prva specijala) nikako unutrašnjim, ispričana priča.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:53 02.01.2009

Re: sećam se

hvala treneru, mnogo, na lepim zeljama:)

haha, slazem se da je sex skroz retro, kao tema i radnja, mozda je i fikcija, haha, sto rek'o jedan narodni poslanik, kad su ga pitali nesto o seksu, e pa kaz'o, mrtav uvredjen= nije vreme za sex!

:)

trener92 trener92 13:23 02.01.2009

Re: sećam se

narodni poslanik, kad su ga pitali nesto o seksu, e pa kaz'o, mrtav uvredjen= nije vreme za sex!

Pa to ti kažem , vidiš kako "ozbiljan" čovek rezonuje, samo mi nije jasno , zašto onda iz skupš...bolje da ne nastavim.
Jelena Milić Jelena Milić 12:16 02.01.2009

tako treba

mislim, ona nives celzijus razvaljuje hrvatsku, trebali su i nagradu da joj daju ( knjiga joj natiraznija) al licjemerna cro elita se uspanicila, ovde anabele basaro i co haraju a blogozajednica suti! way to go girl, da se organizuje neka promo!

ja sam sad tempted da napisem part two ( takava mi godina) tipa srpska domacica/stranaplacenicaupokusaju ( eh da mi je sta mi filvas zeli) u ..( ne znam) bezubim mlitavim ustima ....
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:24 02.01.2009

Re: tako treba

e, zeno, znala sam da ces da stanes na seksualnu stranu, a i reko' ti, ima te u knjizi, om'a pri pocetku, nesh' sam ti citirala mudre misli iz auta koji je jezdio ka novome sadu:)

elem, racunam na tebe ko na govornika, sta da ti kazem:))

Jelena Milić Jelena Milić 12:32 02.01.2009

Re: tako treba

"elem, racunam na tebe ko na govornika, sta da ti kazem:))"

joj draga, sta mogu da kazem volem seks i rado ga se secam
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:37 02.01.2009

Re: tako treba

joj draga, sta mogu da kazem volem seks i rado ga se secam


hihihihihihihhi:)

evo di sam te turila, mislim, samo malo cu citiram, moram prodam knjigu, yaradim pare, platim infostan, struju:)p

dakle, iz knjige, tj Jelena Milic u Domacinu

"....- Uopšte mi nije jasno gde su nestali slobodni muškarci – kazala je Jelena glasno, vozeći oštro od Beograda prema Novom Sadu. U kolima nas je bilo troje. Jezdila sam na Exit u društvu sa lepom i pametnom Jelenom Milić i Predragom M. Azdejkovićem, interesantnim mladim čovekom, aktivistom za gay prava u Srbiji.
Iz seksualnog ugla gledano, dve strejt i jedna homo persona, grade vrlo dobru platformu za veselo druženje, ili, u prevodu – priči nikad kraja.
Već posle nekoliko kilometara bacili smo se, svo troje, u žovijalnu kuknjavu po pitanju sizifovskih jada nalaženja odgovarajućeg partnera, kako za jednokratnu, tako i za permanentnu upotrebu, koje, ako nisi rešio da digneš ruke, ili si taze istraumiran tek raspuklom vezom, muče svakog od nas.
- Ja sam razvedena, ti si razvedena, kao i brdo mojih prijateljica. I to se zna, krećemo se, ima nas. Ali, gde su nestali muškarci? Mislim, bilo bi logično da su i oni tu negde na tržištu ponude i potražnje, ali njih naprosto nema. Nestali su! Kriju se! Ništa ne razumem! Srećem neverovatnu količinu slobodnih žena i ni jednog raspoloživog, slobodnog muškaraca – gunđala je Jelena temperamentno.
- A šta ja da kažem? Misliš da je nama pederima lakše? Gde da nađem dobrog frajera, da valja i da je politički korektan? - dobaci Peđa.
- Politički korektan!? – zinem ja iznenađeno.
- Naravno! – u isto vreme rekoše i Jelena i Peđa.
- Zamisli da si intimna sa nekim ko ti je politički odbojan? Ne dolazi u obzir! – bila je odlučna Jelena.
- Auh, ili da mene muva neki radikalski peder! – zgrozio se Peđa.
- Jel ih ima? Mislim, zar se ne kriju? – upitah pomalo naivno.
- Naravno da ih ima – nasmeja se Peđa...."
Jelena Milić Jelena Milić 12:42 02.01.2009

Re: tako treba

pa sta da ti kazem, cena razvedenih zena na svetskom trzistu stalno pada a razvedenih muskaraca raste
maksa83 maksa83 12:53 02.01.2009

Re: tako treba

pa sta da ti kaazem, cena razvedenih zena na svetskom trzistu stalno pada a razvedenih muskaraca raste

Bez kuknjave, pogledaj samo kako su tu i nazivi nepošteno raspoređeni - Ona se zove "raspuštenica" (zvuči zamamno i interesantno), a On "polovnjak" (asocira na nešto štrokavo i ulubljeno).
dragoljub92 dragoljub92 12:56 02.01.2009

Re: tako treba

maksa83
pa sta da ti kaazem, cena razvedenih zena na svetskom trzistu stalno pada a razvedenih muskaraca raste

Bez kuknjave, pogledaj samo kako su tu i nazivi nepošteno raspoređeni - Ona se zove "raspuštenica" (zvuči zamamno i interesantno), a On "polovnjak" (asocira na nešto štrokavo i ulubljeno).

čist sexizam
Jelena Milić Jelena Milić 14:04 02.01.2009

Re: tako treba

http://img26.picoodle.com/img/img26/3/1/2/t_Picture346m_fd6f4bd.jpg

nece da mi da sve one opcija da odma okacim sliku, al evo je nas tri na exit
Unfuckable Unfuckable 14:09 02.01.2009

Re: tako treba

Tko je ona šarmantna Lepotitza crnka u sredini ?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:46 02.01.2009

Re: tako treba

nas tri


tim snova bre!
trener92 trener92 19:50 02.01.2009

Re: tako treba

Jelena Milić
http://img26.picoodle.com/img/img26/3/1/2/t_Picture346m_fd6f4bd.jpg

nece da mi da sve one opcija da odma okacim sliku, al evo je nas tri na exit

jesen92 jesen92 00:10 03.01.2009

Re: tako treba

pa sta da ti kazem, cena razvedenih zena na svetskom trzistu stalno pada a razvedenih muskaraca raste
..bas se pitam u cemu je kvaka
grecha grecha 12:27 02.01.2009

predlog domacjina

Vrlo bi me radovale i vaše sugestije za promocije.

najvise bi voleli da dodje velja ilic


Pre svega, čestitam objavljivanje knjige, super je za početak nove godine.
Odlične korice, fenomenalne noge - vlasnici pomenutih

Na osnovu pročitanog odlomka, dozvoliću sebi da predložim 'domaćina' čiji bi komentar verujem bio interesantan.

velju Ilića ne vidim kao pravu osobu, udaljio se on podosta od domaćinske priče, više mi je on neki prigradski fazon.
(sudbina je tako 'tela, da odem iz rodnog sela)

Naime, ja imam jednu blokadu u mozgu kada se pomene teza 'srpski domacjin'.
Zaglavljivanje se dogodilo onomad, kada smo na predsedničkim izborima imali na desetine kandidata, ali samo jednog čija je referenca za kandidaturu poticala iz uspešnog vodjenja domaćinstva (da stvar bude ozbiljnija, seoskog jednog, što podrazumeva angažovanje na više frontova ).
marjan rističević.
srbin čovek.
domacjin (priznato mu verifikacijom kandidature)
sex - gledala sam ga jednom u nekoj opuštenoj popodnevnoj emisiji, gde je detaljno objasnio seksualne aktivnosti na selu.
Sve na ličnom primeru.
Naravno, neizbežan je bio opis sexa na zadnjem sedištu... yuga naravno šta ste pomislili, ali ne kao puko hvalisanje momačkim uspesima, nego kao dokaz želje i stremljenja jednog mladog provincijalca da uspe u životu, da si kupi keca, zbog komfora i bolje prozračenosti zadnjeg dela vozila ...

Te, eto, razmislite o predlogu.

Verujem da ima domaćina i domaćina.
Možda mi moja fascinacija gorepomenutim mi nije dozvolila da shvatim da ima i boljih i većih, ali čovek je delovao prilično upućeno i uverljivo. Pastoralno se podrazumeva.

Sve najbolje u novoj i da se načitamo knjiga... (domaćinskih)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:34 02.01.2009

Re: predlog domacjina

hvala gresho:)

skroz super ideja jos da nalovimo tog domacina, da nam prica:)
grecha grecha 12:40 02.01.2009

Re: predlog domacjina

skroz super ideja jos da nalovimo tog domacina, da nam prica:)


molim, molim...


sreća pa je zimsko doba, nema se puno na njivi, a pravi domaćini su na vreme obezbedili sebi sve potrebno.
uglavnom se sedi uz smederevac, pije se vruća i srbuje se.

u pauzi promocije, fino bi išao era ojdanić anplagd, pošto i on ispunjava uslove seksualno hiperaktivog srbina domaćina ....


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:47 02.01.2009

Re: predlog domacjina

grecho, lele, da ne bude mnogo, mislim or'ginal porculan domacina, mozda i nekog gradskog uvekog primerka da cujemo:)))

hahahaha

on ispunjava uslove seksualno hiperaktivog srbina domaćina ....


hahahahaha
grecha grecha 16:00 02.01.2009

Re: predlog domacjina

mislim or'ginal porculan domacina, mozda i nekog gradskog uvekog primerka da cujemo:)))


ma to je moj problem.
što kad se pomene domaćin - nema dalje... bidža, badža, palma, raka, marjan, velja, toma ....
numem da sagledam drugačije tu pojavu.

mada ...
hhe...
joj, imam jednog porculanskog, doduše pokojni je ... i anonimus ...
a graCki pa još uveli ... oooo...
tu bi se dalo štošta predložiti.

čekam neke goste more, pa sam dekoncentrisana...

ma, vidimo se mi opet ....






Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana