Za kralja i otadžbinu

scabies RSS / 05.01.2009. u 20:20

Eh, kako je šivot bio nepravedna sa mojom sudbina... Kako je nepravedno što šovek ne mogu da bira kako hoću da se rodi. Kako je nepravedna šivot kad se rodila u pogrešno mesto u pogrešna vreme. Kad se rodila kao princ jedna mala zemja koja je ukinula monarhija. Kad se rodila kao princ zemja sa sedam padezi. Samo Bog zna koliko bi marljivije učio jezika da sam nadao da ce mi pod stare godine vratiti imovinu od moji preci. Kako bi marjivo pisao domaći zadatak na tema Zašto su Obronevoći zaslužili Majski prevrat ili Kako je zbog mene apartman 212 hotela Claridges postao srpska teritorija. I Bog zna kako sam jubomoran što moja supruga bolje učila jezik moja naroda.

Ali ja se mirim sa moja sudbina. Ja prestajem na sve dušnosti koje meni daje moje rodjenje. I radim humanitarni rad. I pravim prijeme za decu iz sirotište, i najbolji djaci, i naši sportisti i presetnici opština. I dajem saopštenja u teški trenuci za ova zemja. Ne volim pisana saopštavanja. Ja znam šta za narod znači šiva reč njihova krajevska visočanstva. Ja znam kako je narod žejan moji mudra izjava na moj sve bolji srpski jezik. I nije mi žao što nemam vreme dovoljno za bavjenje sa jedrenjem i skijanjem na vodi i podvodna fotografija, jer znam vrednost mog rada za moja zemja.



Komentari (41)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 22:01 05.01.2009

Gde će ti duša...

Što ga zezaš, nesrećnog?

Što se mene tiče, šta god da mu se od imovine vrati, ne može da mu nadoknadi ono što je on izgubio zbog nesrećnih okolnosti na koje nije ni mogao da utiče.

Neka njega, i neka mu se da šta ište.

Amerikanci bi dupe dali da imaju royalty, a mi ove naše il pobijemo il proteramo il ismevamo.

Nema smisla.
scabies scabies 22:25 05.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Amerikanci bi dupe dali da imaju royalty, a mi ove naše il pobijemo il proteramo il ismevamo.

Nema smisla.

Nije bas tako... Taman posla proteramo/pobijemo!!! Nemam cak ni nista protiv vracanja imovine. Ni humanitarnog rada Nj.K.V. iako nekad ruzan utisak ostavlja kad ispada da se to otaljava (a nije da nemam takvih primera kad je princ Aleksandar u pitanju).
Nego me uzasno zabavlja kako covek govori srpski jezik (a znam jos onih koji su odrasli van zemlje pa su ga bolje savladali).
A i ne mislim da se ljudi ne smeju kritikovati zbog titula i polozaja, narocito ako su ih (samo) rodjenjem stekli.
Ako mislis da nije uredu ovo sto sam napisala-tako reci, pa cu ja jos dooobro razmisliti, pa mozda i povucem text.
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:31 05.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Ma, jok, ne mislim da je tekst uvredljiv nego... mene nekako rastuži svaki put kad se bilo gde povede priča o tome koliko princ ne zna jezik. Pa, nije on nesrećnik birao koji će mu jezik biti maternji. Učila ga mater. Kontaš? Nekako mi on tu više žrtva, pa mi ga bude žao.
scabies scabies 00:41 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Ma, jok, ne mislim da je tekst uvredljiv nego...

Pa ni ja nisam mislila da jeste. Nit' mi je bila namera da vredjam. To ne praktiqjem...
Meni samo ponekad sve lici na onu pricu "car je go". Ako car nema problem da ide go, nemam ni ja problem da to konstatujem.
A slazem se da sve to ponekad izgleda tuzno. I meni pomalo deluje kao logicna slika jedne nesrecne zemlje...
scabies scabies 01:07 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Što ga zezaš, nesrećnog?

Mislim da je takav utisak zato sto sam poqsala da simuliram kako on govori (idalje nisam nacisto da li je to neuqsno, cini mi se da nije, ali ostavljam mogucnost da promenim misljenje). Dobro, mozda ima malo zezanja i u onih par zadnjih recenica prvog pasusa koje se takodje odnose na njegov los srpski. Ostalo sto sam rekla nije trebalo da zvuci podrugljivo.. Ja i mislim da je covek u nezgodnoj poziciji kao i svi koji su rodjenjem uz privilegije dobili i ogromna opterecenja/obaveze. Takodje mislim da jeste nezgodno sto je u 45oj godini morao da prekine svoj dotadasnji zivot i vrati se u zemlju iz koje je proteran (dobro, ne on-otac mu, i ne proteran-vec nije mogao da se vrati, znam) i da udje u ulogu koja mozda i vise uzima nego sto daje... Sasvim moguce da bi on vise zeleo da se bavi podvodnom fotografijom i jedrenjem (voli covek, nisam ja izmislila...) nego da ga razvlace po Srbiji da deli humanitarnu pomoc sirotistima i bolnicama... Moguce i da ne bi... Ko zna... I zao mi je ljudi koji moraju da zive uloge koje nisu birali, ali uvek mislim da je postojao izbor...
Kao sto bi meni bilo prihvatljivije da u javnosti govori engleski (ili maternji-grcki?), a da privatno vise vezba srpski. Mozda bi mu tako i srpski bolje zvucao. Ovako mi se cini da i ne radi mnogo na usavrsavanju (od prijema do praznika). E sad, problem je sto bi drugoj polovini Srbije smetalo da ne govori srpski. A sta ces-ne mozes celom svetu ugoditi.
NNN NNN 02:27 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Ne vadi se!
scabies scabies 02:31 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Ne vadi se!

Ne vadim se... Cini ti se...
NNN NNN 02:45 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Ma, zezam se
Jedina zamerka je što krlj još (mnogo) gore govori srpski (i to je, po meni, možda i najveći udarac monarhizmu u Srbiji).
Svaki fudbaler koji dođe iz Afrike za godinu-dve bolje govori srpski od naše kraljevske porodice...
Bio je dobar komentar negde skoro...otprilike:
-koja je sličnost između naše i britanske kraljevske porodice?
-nijedna ne zna srpski!
scabies scabies 02:51 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

-koja je sličnost između naše i britanske kraljevske porodice?
-nijedna ne zna srpski!

Svaki fudbaler koji dođe iz Afrike za godinu-dve bolje govori srpski od naše kraljevske porodice...
Pa i meni se cini da se srpski moze bolje nauciti (i za krace vreme) ako postoji volja i ako se trenira (ne fudbal-vec srpski )
j.bre j.bre 10:00 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

scabies
Dobro, mozda ima malo zezanja i u onih par zadnjih recenica prvog pasusa koje se takodje odnose na njegov los srpski. Ostalo sto sam rekla nije trebalo da zvuci podrugljivo..

Ma zvuci scabies, ali ne vidim sta je tu lose. Kada on bude prestao da se ruga svom jeziku (samim tim i nama), tada i mi treba da prestanemo da se rugamo njemu.

scabies
Ja i mislim da je covek u nezgodnoj poziciji kao i svi koji su rodjenjem uz privilegije dobili i ogromna opterecenja/obaveze. Takodje mislim da jeste nezgodno sto je u 45oj godini morao da prekine svoj dotadasnji zivot i vrati se u zemlju iz koje je proteran (dobro, ne on-otac mu, i ne proteran-vec nije mogao da se vrati, znam)...

Ma zasto je morao? Je l' ga neko isterao iz Engleske? Nego hteo covek da bude kralj.
Da se razumemo, kada se NJ.K.V. vratio u Srbiju, ja sam bila srecna sto, eto, imamo royalty, sto se porodica ipak vratila u zemlju (uprkos tome kako su je napustili) i pravdala njegovo nepoznavanje jezika, ali brate, dokazao je da sam se zahebala samo tako.

...i da udje u ulogu koja mozda i vise uzima nego sto daje...

Kada bi on dao malo vise, mnogo vise bi dobio za uzvrat. Onoliki je narod razocarao svojim ma zabole me stavom. Nema tu opravdanja, nije on obican smrtnik, on je prestolonaslednik! Ja bih bre sedela dan/noc dok perfektno ne naucim taj srpski! Nego, ne daje on pisljiva boba za to sto ga ismeva toliki narod. Uselio se na Dedinje, ne placa racune i zabole ga. Neka mu njegova imovina, to mu niko ne osporava, ali sto se tretmana tice dobio je i vise nego sto se potrudio da zasluzi.

Ma, (od)jedri Alexandre...


I scabies... za tekstic. Kratko, a slatko.
niccolo niccolo 10:01 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Pa i meni se cini da se srpski moze bolje nauciti (i za krace vreme) ako postoji volja i ako se trenira (ne fudbal-vec srpski )


Naravno da može, verovatno je NNN u pravu kad kaže
(i to je, po meni, možda i najveći udarac monarhizmu u Srbiji).


j.bre j.bre 10:09 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

NNN
Bio je dobar komentar negde skoro...otprilike:
-koja je sličnost između naše i britanske kraljevske porodice?
-nijedna ne zna srpski!

Da nije tragicno, bilo bi komicno.
scabies scabies 10:47 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Ma zasto je morao? Je l' ga neko isterao iz Engleske?

Ma zanm ja i mnogo obicnije smrtnike koji ceo zivot nisu mogli da se otresu ocekivanja porodice, okruzenja, pa kapiram-mozda je covek ispostovao osecaj duznosti. Istina, nisam sigurna koliko je osecaj duznosti vrlina, ali ne bih ga potcenjivala ako je u pitanju...
I scabies... za tekstic. Kratko, a slatko.
hvala...
j.bre j.bre 12:22 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

scabies
Ma zanm ja i mnogo obicnije smrtnike koji ceo zivot nisu mogli da se otresu ocekivanja porodice, okruzenja, pa kapiram-mozda je covek ispostovao osecaj duznosti. Istina, nisam sigurna koliko je osecaj duznosti vrlina, ali ne bih ga potcenjivala ako je u pitanju...

Ako je u pitanju...sta?


Vise bih postovala coveka koji bi nas pogledao u oci i rekao: Ljudi, nisam ja za ovo! Tako bi ispostovao i sebe, a i one koji od njega (mozda neopravdano) mnogo ocekuju.

Ovako ni On, ni mi nismo dobili ono cemu/kome smo se nadali.
scabies scabies 12:51 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Ako je u pitanju...sta?

Napisala sam tako da nije jasno sta sam htela reci... Mislila sam-nisam sigurna koliko je osecaj duznosti vrlina, ali ipak ne bih omalovazavala ono sto ljudi rade zbog osecaja duznosti... Nije to lak put...
j.bre j.bre 13:31 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Onda sam te ipak razumela iz prve, al' reko' - da proverim
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:44 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Vise bih postovala coveka koji bi nas pogledao u oci i rekao: Ljudi, nisam ja za ovo! Tako bi ispostovao i sebe, a i one koji od njega (mozda neopravdano) mnogo ocekuju.

Ovako ni On, ni mi nismo dobili ono cemu/kome smo se nadali.


Hej, pričaš kao da je reč o izborima ili mogućnosti izbora!
Niti je on birao narod kome će da bude prestolonaslednik, niti je narod birao njega.
Desilo se tako kako se desilo.
Pa, nema dinastije u svetu koja nije imala bar jednog predstavnika koji nije "pasovao" narodu.

Mene više zanima na šta će Prestolonaslednikova dečica da ispadnu.
Uče li oni srpski?
Ajde on - on je mator, možda mu ne idu jezici, treba za to biti i talentovan.
Mene podmladak više zanima.
Za njih nemam izgovora.
j.bre j.bre 17:11 06.01.2009

Re: Gde će ti duša...

E bas uradih poslednji reload pre nego sto cu da gasim komp, kad ono...

Izbora nije bilo, to smo sto smo, slazem se. Mislila sam da su ocekivanja trebala biti u skladu s mogucnostima. Ima tu i drugih clanova porodice.

Nego, obrni okreni, njegovo nepoznavanje jezika para usi. Meni taj njegov felericni srpski na pocetku nije smetao, covek odrastao preko, razumljivo je, naucice. Razumem i da je za jezik potrebno uvo, sve si to u pravu, ali tolike godine prodjose, a ne vidim da je napravio neki znacajan napredak.
Ako je onoliko srpskog mogao da nauci dok je ziveo u inostranstvu, pa valjda je mogao da ga usavrsi nakon x godina zivota na srpskom govornom podrucju (uz sve pomoc tutora). Cinjenica da nije, meni govori da mu nije dovoljno stalo.

Sto se tice Juniora, slazem se s tobom.

A sad, ako dozvolite, ja bih se povukla
scabies scabies 19:46 07.01.2009

Re: Gde će ti duša...

Niti je on birao narod kome će da bude prestolonaslednik, niti je narod birao njega.

To, da, ako se gleda po rodjenju... Ali ja nisam sklona tom pogledu, uvek su mi vazniji izbori (ne mislim na visestranacke, vec licne izbore ). Moj omiljeni lik medju kraljevima je britanski Edvard VIII, lepo covek izabrao da zivi svoj zivot onako kako zeli... I nije propala ni V.Britanija ni on. Sto kaze u onoj pesmi: "Prezreo je carske dvore, carsku krunu i porfiru..."
A kad smo kod princeva:
Princ Naslednik govori engleski, španski i francuski, a usavršava svoj srpski jezik. On trenutno radi u oblasti grafičkog dizajna i kompjuterske tehnologije.
Princ Filip je diplomirao na Londonskom Univerzitetu (UCL) – odsek za umetnost. Nj.K.V. govori engleski, španski i francuski, a usavršava svoj srpski jezik.
Princ Aleksandar je trenutno na postdiplomskim studijama na Američkom univerzitetu iz oblasti Advertajzinga. Govori engleski, španski i francuski, a usavršava i svoj srpski jezik.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:20 06.01.2009

njkv

Ja sam imao prilike da sa njim razgovoram jednom prilikom. Tada sam sve svoje predrasude bacio u vodu, Covek me je bas iznenadio opustenoscu, nacinom komunicaranja, percepriranjem realnosti. Jos je i Tita pohvalio sto mu je jednu sobu sredio na odredjeni naccin. Bio je nekako relaksiran i samouveren. Nije morao da se reklamira, bili smo samo nas dvojica u njegovom dvorcu.
j.bre j.bre 12:35 06.01.2009

Re: njkv

Aleksandre, ja predrasude nisam imala, a On je moje misljenje o njemu uspeo da sroza.

Ne sumnjam u tvoje reci i utiske. Verujem da je Covek obrazovan, da ima manire, da je naucen drzanju i lepom ponasanju, ali slika koju o sebi, kao o NJKV, ostavlja u javnosti je tuzna.

Onog dana, kada On usavrsi srpski jezik, pocecu da razmisljam o tome da, mozda, promenim misljenje.

Dotle... "Eh, kako je šivot bio nepravedna sa mojom sudbina... "
scabies scabies 03:07 07.01.2009

Re: njkv

Ja sam imao prilike da sa njim razgovoram jednom prilikom.

Na kom jeyiq? Mene zanima da li i koliko Prestolonaslednik komunicira na srpskom u neformalnim razgovorima...pa taman da saznam iz prve ruke...
Unfuckable Unfuckable 14:09 11.01.2009

heh, što ti je telepatija....; ))))

evo ima ovde malo dopune ovoj zanimljivoj i duhovitoj temi
j.bre j.bre 14:44 11.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

Jao, hvala ti na ovome, ulepsa mi vece! Sjajno je! Sjajno!

Sašica


i dalje proklizava ("k'o Dudić na beku" ) na gramatici & vokabularu. Još je negde u Pripremnom odeljenju za oš (ili specijalnom, tko zna...) – evo, nema ni dvadesetak godina kako se koprca po padeži...


Sporan mi je "pravimo se ludi" stav njegovih Savetnika i masera šuljeva


malo mi je bezveze da Kobe Brajant umalo bolje priča srpski od Prestolonaslednika





Nego Pizon i ti ste bili na Vi? Mislim on s tobom?
scabies scabies 15:18 11.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

evo ima ovde malo dopune ovoj zanimljivoj i duhovitoj temi

Eto mene Krugolina napala da sam ostra, izgleda da nije videla tvoj text
Unfuckable Unfuckable 19:33 11.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

pa...bio je to jedan od onih tekstova na koje Pižonu izađu pege, zenice se skupe, a ruka sama krene ka oružju.....
i još ja uzmem da ga provociram, mseeeemmm
scabies scabies 20:03 11.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

zenice se skupe

mislis rasire

Sto izbegavas Ministarq i bebu joj?
Unfuckable Unfuckable 20:19 11.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

ne vidim mogućnost da kvalitetno doprinesem diskusiji (koja je jako brzo dospela na jedno 4-5 nivoa...)
tako da bih samo - smetao.
Mislim da se dosta toga učitalo i da je jako mnogo emocija ušlo u igru, što pravi dodatni eho
scabies scabies 20:38 11.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

ne vidim mogućnost da kvalitetno doprinesem diskusiji

Odusevljava me taj tvoj superodgovoran pristup.
A sto se tice emocija, nikad mi nece biti jasno cemu ih potezati (i trositi) u disqsiji...
Unfuckable Unfuckable 20:43 11.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

razni su ljudi, različito se čita...i onda je očekivano da će se pojaviti i različiti pravci
Moj superodgovoran nastup... ...mislim da ljudi jako slabo "čuju" jedni druge na tom tekstu, i moj upliv bi samo doneo još više galame - a tu produktivnosti nema.
Mogu da dodam malu jeres, čisto pikanterije radi, pa da kažem da ja tu temu - na neki način - vidim kao prevashodno - žensku
scabies scabies 20:56 11.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

pa da kažem da ja tu temu - na neki način - vidim kao prevashodno - žensku

Zato valjda i tolike emocije... I dobre namere... A kazu da one nekad poplocaju put do Pakla...
No, ja bas ne mislim da je samo zenska. Ni samo roditeljska. Ja mislim da o 'dobrom roditeljstvu' mnogo vise ima da se kaze iz pozicije deteta nego iz pozicije roditelja...
Unfuckable Unfuckable 21:07 11.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

uf pa sad....kad bi klinci sve znali - ne bi im roditelji ni trebali...
Po meni (hajd' da napišem ovde, jer nema gužve) pri razmatranju takve teme treba uzeti u obzir par stvari :
- laktacija i dojenje - za i protiv, prednosti i mane
- stres od posla, putovanja i obaveza oko toga i njegov uticaj na dojenje tj laktaciju
(preteće zaraze na poslu i okolo, takođe uzeti u obzir kao mogući povod za medikamentoznu terapiju koja može iskomplikovati mogućnosti za podoj)
- lično opredeljenje majke, personality takođe : izbeći osećanje krivice po bilo kom osnovu - prema detetu , prema poslu - dakle, sloboda izbora prema svojim navikama i mogućnostima (nije isto raditi u Ministarstvu i raditi u pekari)
- roditeljstvo nije heroizam
- majka koja radi 8 sati nije na rapolaganju detetu ostalih 16 (jer od nje, uskoro, ne bi ništa ostalo)


to su neke teze kojih bi se ja držao u celoj toj priči
scabies scabies 21:16 11.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

Ma nisam ni mislila da dovedemo decu od 2-3-5-15godina da pisu
A teze su odlicne! Steta sto ih nisi izneo 'gde treba', konstruktivno deluju
Nego ja mislim da su to teze koje zena treba da uzme u obzir kad odlucuje, a ne znam da li bi se bas na osnovu njih mogle praviti neke ne-daj-boze generalizacije...
Sad slusam Tomu u Utisq kako kaze: ja znam kako je biti majka
Unfuckable Unfuckable 21:20 11.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

Nego ja mislim da su to teze koje zena treba da uzme u obzir kad odlucuje

upravo na to sam mislio kada sam rekao da je to jedan, precashodno ženski tekst.
A teze koje sam naveo bi bile od pomoći - možda - da se preispita "na koju će stranu"
scabies scabies 21:51 11.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

nego da se manemo 'ogovaranja'
treba da nas cuju pa da mi se ovde nasele... saaalim se
rastinjak rastinjak 16:49 12.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

scabies
nego da se manemo 'ogovaranja'
treba da nas cuju pa da mi se ovde nasele... saaalim se


troluješ sopstveni blog
scabies scabies 16:53 12.01.2009

Re: heh, što ti je telepatija....; ))))

troluješ sopstveni blog

trolujem nekad i tudje
scabies scabies 22:21 11.01.2009

Za Krugolinu ako navrati...

Zasto su nestali neki moji komentari na tvom blogu?
rastinjak rastinjak 17:05 12.01.2009

Virtuelna srbija

Nekad je bila aktuelna ''Nebeska Srbija'' a sad vidim da pratimo trendove pa smo postali onako pravo ''virtuelni''
Sve sami pozeri. Predsednik nam dragi BT, spasilac nacije (pribavio gas), virtuelni premijer, prestolonaslednik više liči na trećerazrednog šarlatana, sa svim gafovima koje je u zajedništvu sa kraljevskom porodicom načinio,nego na budućeg Kralja.
Scabie pokvari mi načisto dan sa ovim blogom. Vratila si me u ružnu svakodnevnicu.
Mislim da tu nema šta da se snebivaš i da ga žališ. Ako želiš da imaš dobro plaćen posao, moraš da znaš engleski i rad sa računarom, ako ne znaš zagrej stolicu i nauči ili idi kopaj kanale. Ukazala mi se poslovna prilika ali nisam znao italijanski, sad ga učim, da se spremim ako zatreba.
Naš prestolonaslednik nas je dobro pročitao, što da se zajebava kad ne mora, sigurno je uveren da smo toalni idioti kojima može da uvaljuje rog za sveću dokle i kako hoće, nažalost kao da je u pravu.

Ako zaista hoće da bude kralj ovog čuda koje se zove Srbija, nek zagreje stolicu i nauči svoj očinji jezik ( od njega i potražuje zaostavštinu)

Preporuka za tekst
scabies scabies 17:20 12.01.2009

Re: Virtuelna srbija

Preporuka za tekst

Hvala
A sto se tice prestolonaslednika-prema svecu i tropar...
praskvica praskvica 20:12 12.01.2009

he

Ovo ti je tekst sa najvise komentara, a mene nije bilo...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana