Ex VIP still WIB

Jasmina Tesanovic RSS / 19.08.2007. u 15:03

Adios
Adios
Adios
Adios
Boban (Queeria) porucuje iz srca Valensije (International meeting of Women in Black), nedaleko od crkve Sant Antoni  i  statue san Mikeleta

Jedino od cega zivim trenutno i ono sto me odrzava su moji medjunarodni fenovi i obozavaoci Kvirijinog bloga koji kazu da im jutra vise nisu ista od kada na naslovnoj strani nema Kvirijinog bloga.
Takodje porucuje:
Hvala svima koji su nas podrzali i nadamo se da ce sa pozicija moci biti dovoljno razumevanja da Kvirija blog bude ponovo VIP ne zbog Pedje i mene vec zbog 100 000 osoba koje podrzavaju B92
Dok hitam sa talasima mediteranskog mora i dozvoljavam im da mi miluju tuzno srce i sakrivam oci pune suza...
besos, adios amigos

photo by Natasa Mackuljak 



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dragomir Petrovic Dragomir Petrovic 15:17 19.08.2007

prijatno iznenadjenje

Da li je moguce da cak i na B92 postoje granice?
zana zana 15:55 19.08.2007

Bravo Jasmina,

Da nije tebe ne bi bilo ni nekih nepodobnih blogera na VIPu koje prvo sklanjaju malo u stranu, da bi onda sa strane dobili tople preporuke kako je najbolje da otvore svoje licne blogove. Istorija se ponavlja, nista novo. Ne znam samo kako tebe da sacuvamo, previse si neposlusna :))
adam weisphaut adam weisphaut 17:14 19.08.2007

Re: Bravo Jasmina,

Ne znam samo kako tebe da sacuvamo, previse si neposlusna :

Sto definativno moze da bude pogubno po zdravlje na ovom blogu.
gambit gambit 06:14 20.08.2007

Re: prijatno iznenadjenje

Dragomir Petrovic
Da li je moguce da cak i na B92 postoje granice?


Pa ne znam da li su granice ili je b92 shvatio da je forsiranje nusprodukata postkomunizma (kao taj kako-se-vec-zvase) kontraproduktivno. Sloboda je i kad znamo da se zastitimo od primitivaca, a ne samo kad njima pustimo da besprizorno pljuju po svemu i svacemu.
angie angie 15:24 19.08.2007

Dzasmina dear,

klaustofobiju svakako moramo savladati, kako ne bi ostali mala uzegla prcija inferijornog kalibra.
Queeria Queeria 15:26 19.08.2007

Ode i Boban u monahe :)

...nedaleko od crkve Sant Antoni...

Ode i Boban u monahe, ali pošto mu je pravoslavlje tako mrsko... ode on u one katoličke...



Pozdrav od Peđe (Queeria) iz srca Svete Gore (International meeting of Priests in Black)

Kiss, kiss, kiss

Samo za Bobana: Jim Reeves - Adios Amigo


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:30 19.08.2007

Re: Ode i Boban u monahe :)

Pa Peđa, kome li je bogougodnije...o)))
Queeria Queeria 15:39 19.08.2007

Re: Ode i Boban u monahe :)

Pa sve zavisi od afiniteta... Oni tamo više vole da se samobičuju, a mi ovde više volimo da klečimo na kukuruzu... Ma bre, ništa bolje od klipa mladog kukuruza šećerca, nek priča ko šta 'oće...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:39 19.08.2007

KUKURUZ ŠEĆERAC

PIK BEČEJ
bocabole bocabole 15:39 19.08.2007

A SHTO VAM JE PA STALO


A SHTO VAM JE PA STALO ?
Biti VIP u zemlji za koju ste izjavili da mrzite pa posle da ne volite /izmenili komentar/ ,u zemlji gde zive i ljudi koji su vernici .i koje pogadja vasha generalna mrznja prema istom.Gde svojim fotomontazama vredjate
veru koju ljudi osecaju u sebi.
A SHTO VAM JE PA STALO ?
Ja mogu da razumem i da shvatim da neko se ne slaze sa politikom svoje zemlje,da ga pojedini politicari iritiraju , ali da mrzi svoju zemlju ne mogu.
Ja mogu da shvatim da neko ne oseca veru i ne daje ni pet para za Hriscanstvo ,ali ne mogu da shvatim
da gazi po tome i smislja najogavnije fotomontaze .
Po cemu ste vi onda bolji od huligana i primitivaca koji vas na vasim paradama fizicki napadaju.

MISLITE LI DA MANJE BOLE VASE RECI I FOTOMONTAZE ?

ZAPITAJTE SE KOJU PORUKU O SEBI I VASIM PRIJATELJIMA VI SALJETE ?

A SHTO VAM JE PA STALO BITI VIP u zemlji koju ne volite ,na blogu medija koji ste opleli i medju popljuvanim od vas blogerima ,i konacno popljuvanim komentatorima /ja/

bojana
Queeria Queeria 15:44 19.08.2007

Re: A SHTO VAM JE PA STALO

Nemoj da se vređamo - mi volimo našu zemlju Internet i poštujemo Blogoslavlje, a naročito našeg Blogijarha!!!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:36 19.08.2007

Re: A SHTO VAM JE PA STALO

Blogobija ti je u srcu i dusi. I dobar si covek/zena.
Jelena Jelena 21:00 19.08.2007

Re: A SHTO VAM JE PA STALO

Smrzla sam se od ovog bloga! Prva asocijacija na ovaj slucaj su karikature Proroka Muhameda u danskom casopisu i sve sto je usledilo. Srbija duboko gazi u fundamentalistickim cizmama. Verovatno cemo i mi kojima je Kvirija na VIP listi biti primorani da odustanemo i od minimalne komunikacije koju smo ovde imali.
Bobane ni Nusic, ni Domanovic nisu bili popularni u vremenu u kome su ziveli, a mi ih citamo jer su sjajno slikali jedan krajnje problematican mentalitet.
Ili su to sve zamesili komunisti?

Dusan _ Silni Dusan _ Silni 21:18 19.08.2007

Re: A SHTO VAM JE PA STALO

Jelena
Smrzla sam se od ovog bloga! Prva asocijacija na ovaj slucaj su
karikature Proroka Muhameda u danskom casopisu i sve sto je usledilo.
Srbija duboko gazi u fundamentalistickim cizmama. Verovatno cemo i mi
kojima je Kvirija na VIP listi biti primorani da odustanemo i od
minimalne komunikacije koju smo ovde imali.
Bobane ni Nusic, ni Domanovic nisu bili popularni u vremenu u kome su
ziveli, a mi ih citamo jer su sjajno slikali jedan krajnje
problematican mentalitet.
Ili su to sve zamesili komunisti?



Pa queeria je moderni komunista ili njihova poslednja transformacija. To mu od prilike dodje treca generacija.
bocabole bocabole 11:15 20.08.2007

Re: A SHTO VAM JE PA STALO

Verovatno cemo i mi kojima je Kvirija na VIP listi biti primorani da odustanemo i od minimalne komunikacije koju smo ovde imali.


OD komunikacije i kritike nemojte nikad odustati ni vi ni dot.G-din ali .......

Zasto bi onaj koji pljuje ocekivao da vetar nece dunuti u njegovom pravcu.
ili je naivan ili NOSI MASKU.


s poshtovanjem

bojana
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 15:57 19.08.2007

Sujeta, moj omiljeni greh.

Zato mora da bude vip ako vec ima 100 000 obozavalaca??????
Kad ima toliko obozavalaca sa pokvarenim jutrima, sto ne otvori sopstveni blog???
NIje izbacen, svi mogu da ga citaju i dalje kao i pre.
Al' ocigledno da je sve to sto je navedeno potpuno sporedna stvar, ono sto je bitno je status, to je ta dusevna hrana bez koje se ne moze. Kako sad da se predstavlja u javnosti, jer vip bloger to je postalo zanimanje danas iako je to apsurd, sada je samo bedni slobodni mislilac.
I pazi najjaci deo. Covek otisao u valensiju da sece vene jer vise nije vip bloger i nema vise cim da hrani sujetu, ma daj molim te jel ti nas smatras za degenerike?
A kad se oslobodi sujete ,koja je njegov glavni problem, ono sto pise ovde bi bilo neuporedivi kvalitetnije pa ga ne bi ni izbacivali.

zeka Novi Sad zeka Novi Sad 22:17 19.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Dusan _ Silni
Zato mora da bude vip ako vec ima 100 000 obozavalaca??????
Kad ima toliko obozavalaca sa pokvarenim jutrima, sto ne otvori sopstveni blog???
NIje izbacen, svi mogu da ga citaju i dalje kao i pre.
Al' ocigledno da je sve to sto je navedeno potpuno sporedna stvar, ono
sto je bitno je status, to je ta dusevna hrana bez koje se ne moze.
Kako sad da se predstavlja u javnosti, jer vip bloger to je postalo
zanimanje danas iako je to apsurd, sada je samo bedni slobodni
mislilac.


Ovde je ocigledno doslo do zamene teza.Ne protestvujemo mi,( barem je kod mene to slucaj), sto Pedja i Boban nisu vise VIP blogeri vec zbog razloga i nacina na koji im je taj status ukinut. U modernom drustvu ili u iole civilizovanom drustvu , svaka stvar, organizacija i pojedinac su podlozni kritici. Nema nedodirljivih i ne treba da ih bude. Ako je queeria otareana sa VIP-a zbog kritike i svog stava prema SPC ili bilo kom "funkcioneru" te organizacije onda je to zabrinjavajuca cinjenica za ovo drustvo. Sta znaci recenica "vi to ne mozeteda radite jer time vredjate osecanja ljudi koji su vernici i koji su vecina"? To je skandaloznai fundamentalisticka tvrdnja. Po Ustavu svaki pojedinac i gradjanin ove zemlje IMA PRAVO da kritikuje sve sto mu se ne svidja i da iznosi svoj licni stav o svim stvarima koji uticu na njegov/njen zivot. Sta bi se desilo da nije bilo kriticara inkvizicije ili Hitlera. Njihovi kriticari su svojim stavovima vredjali u to vreme vecinu ljudi u drustvu ,hocete da mi kazete da to nije trebalo da cine? To je klasicni fundamentalizam i takvo ponasanje vodi ovo drustvo u materinu. Pre nekoliko nedelja dok sam bio u Sloveniji jedan Peruanac je snimio film u kome se pojavljuje covek koji seta go i prati ga kamera, a u pozadini se cuju molitve raznih religija, na raznim jezicima. Nikom to nije smetalo sem Turcima koji su rekli da ih glumceva nagost vredja jer to nije u skladu sa Kuranom i vredja vernike muslimane koji su vecina u Turskoj. Usledila je visesatna rasprava o tome i vecina prisutnih je ovo okarakterisala kao ukidanje slobode izrazavanja i fundamentalizam. Mi smo u kasnijoj raspravi zakljucili da su ti mladi ljudi ocigledno strasno uplaseni za posledice koje mogu doziveti i za svooju bezbednost jer je ta fundamentalistricka vecina spremna da ih fizicki ugrozi zbog necega sto pise u najobicnijoj knjizi. Danas vidimo da je i u Srbiji situacija slicna samo umestio islamskog imamo pravoslavni fundamentalizam koji je ocigledno pustio duboke korene u ovo drustvo cak i tamo gde se uslovno receno okupljaju progresivni ljudi.

Pa queeria je moderni komunista ili njihova poslednja transformacija. To mu od prilike dodje treca generacija.




Dusan _ Silni Dusan _ Silni 22:46 19.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Da li je sloboda izrazavanja ako ja svoj kriticki stav izrazim tako sto cu da se popi...m na neistomisljanika???
Queeria Queeria 23:39 19.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Ne, sloboda izražavanja je ako ti svoj kritički stav izraziš tako što ćeš da popu..š neistomišljeniku!!!
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 23:42 19.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

I posle se pitas sto su ti ukinuli vip.
Queeria Queeria 23:51 19.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Gde ti vidiš da sam se bilo gde zapitao što su nam ukinuli vip?!
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 00:11 20.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Pa vidim da si na samrti, osim ako te ne spase zalazak sunca u valensiji.
Ali evo preciznosti radi, preformulisacu.
I posle se rastavljas s dusom sto su ti ukunuli vip.
A moze i.
I posle SE pitate sto su MU ukinuli vip.
Samo sto poenta nije u formulaciji, nego u tvom predhodnom komentaru.
Queeria Queeria 00:15 20.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Pedja ovde, koji se javlja iz zemlje Srbije (nisam još emigrirao)... Boban ima pametnija posla u Valensiji...
Šta ćeš sečemo vene i rastavljamo se za životom (ja u postojanje duše ne verujem) što su nam ukinuli VIP

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:16 20.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Iz Srbije ? Htede reci iz Interneta ?
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 00:30 20.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Queeria
P
ja u postojanje duše ne verujem


Vidis u tome je veliki problem, zelis da rusis stari i stvaras novi vrli svet u kome ce da zive ljudi bez duse. Rusis ono sto postoji a nemas predstavu cime zelis da ga zamenis.
Olga Medenica Olga Medenica 00:35 20.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Hej, ti mi rece "zbog bludnicenja" a ja ukapirala (naivno) zbog border line porn sadrzaja.
Ovde ispade da je zbog crkve.
Sta od ta dva? (od tvojice dvojice?)

Ali, ooouuuups, bezala s' casova, nisam sigurno procitala bas sve komentare.
sun_to_rock sun_to_rock 15:08 20.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Cujem pre neki dan na radiu da Putin izuzetno postuje crkvu, pa gledam ovog Kostunjavog kako brani svestenike pedofile. I razmisljam jos SPC lobira kod RPC za Kosovo, a ovi izvrsavaju naredbe?

"vi to ne mozeteda radite jer time vredjate osecanja ljudi koji su vernici i koji su vecina"

Neverovatno koliki uticaj crkva ima na masu. Jedna zena koju dobro poznajem svakoga puta kada se vidimo kaze da je necastivi usao u mene. Hej! Zato sto ne postim. Hej!
I onda ovi politicusi verujuci malo upotrebe tu crkvu, pa nas napujdaju glupostima.
Ko tu, u stvari, vuce konce?
ervetor ervetor 20:54 21.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

sun_to_rock
Cujem pre neki dan na radiu da Putin izuzetno postuje crkvu, pa gledam ovog Kostunjavog kako brani svestenike pedofile. I razmisljam jos SPC lobira kod RPC za Kosovo, a ovi izvrsavaju naredbe?
"vi to ne mozeteda radite jer time vredjate osecanja ljudi koji su vernici i koji su vecina"Neverovatno koliki uticaj crkva ima na masu. Jedna zena koju dobro poznajem svakoga puta kada se vidimo kaze da je necastivi usao u mene. Hej! Zato sto ne postim. Hej! I onda ovi politicusi verujuci malo upotrebe tu crkvu, pa nas napujdaju glupostima. Ko tu, u stvari, vuce konce?


A zapravo vrlo je interesantno kako je doslo do toga da u Srbiji najednom veliku vecinu cine vernici.
navescu primer kada vam se rodi dete i vi mu prijavljujete tamo u SUP-u sta vec treba a ona salterusa vas pita na primer: Sta je dete po nacionalnosti ?
I ja ne odgovorim odmah jer ne vidim kakve to veze ima za prijavu stana a zatim kazem da je dete "kosmopolita".
Ona upise: " Srbin"
U veroispovest upise " pravoslavac". Gotovo. Ko te pita bre, ima da si Srbin pravoslavac.
Na stranu to sto je potpuno nebulozno krstiti decu i naturati im veru. Kako je to onda veroispovest deo licne slobode ako vam je neko naturi bez vase volje kad se rodite ili sa godinu dana ?
Ja moje dete nisam krstio. kad poraste neka brate izabere koju ce veru i da li ce i u sta ce da veruje.
Ja cu da ga vaspitavam po svim pravilima ponasanja savremenog civilizovanog drustva za razliku od mnogih vernika koji gaze ljude po ulicama u dzipovima sa krstacama na retrovizorima.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:04 21.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Ja cu da ga vaspitavam po svim pravilima ponasanja savremenog civilizovanog drustva

Onog u kome zivis ?
ervetor ervetor 21:24 21.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Onog u kome zivis ?


Ne, ali to nije razlog da odustanem. Moje je da se borim.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:35 21.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Ok. Srecno !
ervetor ervetor 21:38 21.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Hvala, takodje.
Queeria Queeria 22:20 21.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

Podrška ervetoru...

Ja svojim roditeljima ne mogu da oprostim što su me sa godinu dana krstili - osećam se zbog toga nekako prljavo - a ne znam čaroliju za poništavanje te vradžbine...

Ali kao što piše u novom fašističkom ustavu Republike Srbije:
Član 54.
Roditelji i zakonski staraoci imaju pravo da svojoj deci obezbede versko i moralno obrazovanje u skladu sa svojim uverenjima.
vucko vucko 22:27 21.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.


Roditelji i zakonski staraoci imaju pravo da svojoj deci obezbede versko i moralno obrazovanje u skladu sa svojim uverenjima.

Ej, Peđa, pa ovo je pravni osnov za ervetora, šta se ti buniš. Buniće se ervetorčići, ako im se ne dopadne :)

A što se tiče tvog krštenja, mislim da si dobro prošao. Voda, ulje, tamjan... to se spralo do sutradan. Znaš, mogle su da budu i makazice


bobo bobo 00:28 22.08.2007

Re: Sujeta, moj omiljeni greh.

ervetor


A zapravo vrlo je interesantno kako je doslo do toga da u Srbiji najednom veliku vecinu cine vernici.
navescu primer kada vam se rodi dete i vi mu prijavljujete tamo u SUP-u sta vec treba a ona salterusa vas pita na primer: Sta je dete po nacionalnosti ?
I ja ne odgovorim odmah jer ne vidim kakve to veze ima za prijavu stana a zatim kazem da je dete "kosmopolita".
Ona upise: " Srbin"
U veroispovest upise " pravoslavac". Gotovo. Ko te pita bre, ima da si Srbin pravoslavac.
Na stranu to sto je potpuno nebulozno krstiti decu i naturati im veru. Kako je to onda veroispovest deo licne slobode ako vam je neko naturi bez vase volje kad se rodite ili sa godinu dana ?
Ja moje dete nisam krstio. kad poraste neka brate izabere koju ce veru i da li ce i u sta ce da veruje.


Ima i onih koji tempiraju porodjaj (vestacki izazivaju) na dan nekog crkvenog praznika pa onda daju detetu ime po svecu.
vucko vucko 00:31 22.08.2007

Haralampije

Pa to je bar prosto - svaki dan je neki crkveni praznik. Ko ne veruje, nek otvori crkveni kalendar (ok, nisu baš svi ofarbani u crveno - neki su crni). Svaki dan neko lepo starinsko ime :)

Eventualno mogu da probaju da zaobiđu našu blogovsku slavu, ako vide da je muško dete
oibibio oibibio 17:24 19.08.2007

dragi queeria,

adam weisphaut adam weisphaut 17:46 19.08.2007

Re: dragi queeria,

He he bibi poruka sa Zokster something bloga
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 17:29 19.08.2007

Zasto...

...je Queeria izgubila status koji omogucava automatski odlazak na naslovnu? Da li ima negde neko objasnjenje administratora?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:37 19.08.2007

Re: Zasto...

...je Queeria izgubila status koji omogucava automatski odlazak na naslovnu?

PRIDRUŽUJEM SE PITANJU!?
n.m.
Constrictoria Constrictoria 18:15 19.08.2007

Re: Zasto...

Nebojša Milenković
...je Queeria izgubila status koji omogucava automatski odlazak na naslovnu?

PRIDRUŽUJEM SE PITANJU!?
n.m.

Zaista, zasto????
bocabole bocabole 18:44 19.08.2007

Re: Zasto...

...je Queeria izgubila status koji omogucava automatski odlazak na naslovnu? Da li ima negde neko objasnjenje administratora?


/ja sam pitanje shvatila kao ironiju / ali ocigledno drugi nisu .
ZASTO JE TREBALO 5 MINUTA DA SE NADJE NA PRVOJ STRANI OVAJ TEKST

kakva je to degradacija ,pa valjda je on *zvezda* bloga

Ta *zvezda* me podseca na izvesnu stranku koja je na taj nacin tretirala neistomisljenike ,zabavljajuci i zasmejavajuci deo naroda *jahao popa* itd.
Samo sto je ubrzo ta stranka promenila masku i za potrebe vernika obelodanila da i celnici imaju svoju slavu .
bobo bobo 18:50 19.08.2007

Re: Zasto...

bocabole

ZASTO JE TREBALO 5 MINUTA DA SE NADJE NA PRVOJ STRANI OVAJ TEKST


Ja sam ovu recenicu shvatila kao gramaticku ironiju.
bocabole bocabole 20:12 19.08.2007

Re: Zasto...


ako su tebi zarezi problem,i gramatika /koja se na internetu ne postuje/
onda bice da si ti neki prosvetni radnik iliti profesor srpskog.

Izrazi svoj stav ,kazi ne slazem se s tobom , podrzavam agresivnost,primitivizam u suprostavljanju misljenja
koji gaji doticni gospodin.
Bash mu lepa slika gde pisha na simbol vere ,a nemoj mi drzati pridike o gramatici.
ako ti je bas stalo evo ti , , ?. . malo zareza ,tacaka i znak pitanja pa ih stavi gde zelis.

s poshtovanjem i ka neistomishljenicima

Bojana



bobo

bocaboleZASTO JE TREBALO 5 MINUTA DA SE NADJE NA PRVOJ STRANI OVAJ TEKSTJa sam ovu recenicu shvatila kao gramaticku ironiju.

[
bobo bobo 20:37 19.08.2007

Re: Zasto...

bocabole


ako ti je bas stalo evo ti , , ?. . malo zareza ,tacaka i znak pitanja pa ih stavi gde zelis.


Nije mi do zareza, pogresno si shvatila ali hvala ti. Stavicu ih u kolekciju, pored salveta (moja veca ljubav).
suki@phy suki@phy 19:15 19.08.2007

Cenzura na B92

Admine, ajde objasni i nama obicnoj raji o cemu se radi? Ja citam dugo b92 blog, no ovo mi je prvi put da posaljem komentar, sada mi je bas onako dopizdelo. Znam za vasu standardnu cenzuru na komentarima za vesti, no ovo je zaista previse...
Lionsgate Lionsgate 19:30 19.08.2007

Re: Cenzura na B92

Ja citam dugo b92 blog, no ovo mi je prvi put da posaljem komentar, sada mi je bas onako dopizdelo.


Aha, i to reche bloger koji se pre samo 6 dana registrovao... bash volimo da se igramo :)
MMMila MMMila 20:43 19.08.2007

Re: Cenzura na B92

Ne preteruj Lion:) Ja znam puno ljudi koji citaju blog, a nisu registrovani, niti zele da to budu iz nekih svojih razloga.

A o temi.... malo ste dosadili. Ako nemate sta novo da kazete, onda malo cutite. Prezvakivati stalno isto je "izum" ispiratelja mozga, a ja mislila da smo to prosli, makar medju pametnim ljudima.
sandra_praga sandra_praga 21:16 19.08.2007

Re: Cenzura na B92

ne moras biti registrovan da bi citao nego da bi komentarisao
Lionsgate Lionsgate 08:51 20.08.2007

Re: Cenzura na B92

Ja znam puno ljudi koji citaju blog, a nisu registrovani, niti zele da to budu iz nekih svojih razloga.


Kol'ko vi mazohista znate...
suki@phy suki@phy 10:21 20.08.2007

Re: Cenzura na B92


Aha, i to reche bloger koji se pre samo 6 dana registrovao... bash volimo da se igramo :)

Pa jesam li rekao da mi je prvi put da posaljem komentar, sto znaci da sam se mogao registrovati pre pet minuta. Sta ti nije jasno?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:23 20.08.2007

Re: Cenzura na B92

Neka si se registrovao. I da si ziv i zdrav !!!!
suki@phy suki@phy 10:25 20.08.2007

Re: Cenzura na B92


Kol'ko vi mazohista znate...

Pa stvarno, previse. Jesi li ti mozda placen da pratis blog, posto smo mi ostali koji citamo mazohisti???
suki@phy suki@phy 10:30 20.08.2007

Re: Cenzura na B92

Neka si se registrovao. I da si ziv i zdrav !!!!


Hvala
margos margos 21:29 20.08.2007

Re: Cenzura na B92

Lionsgate
Ja znam puno ljudi koji citaju blog, a nisu registrovani, niti zele da to budu iz nekih svojih razloga.Kol'ko vi mazohista znate...



zasto mislite da je neko ko cita, a nije registrovan na blogu i nema potrebu da nesto napise - mazohista?

ja, sudeci po sebi (i nije neki veliki uzorak, priznajem) - najpre sam citala sve, upoznavala dinamiku, 'upoznavala' autore, pravila listu svojih favorita... pratila komentare... polako stvarala neko misljenje i tek kad sam se odomacila (osetila se delom ovog virtuelnog sveta), krenula da pisem ('pricam"...

meni je to logicno...
znate, ispadne smesno kad se neko pojavi u drustvu, isprica vic na koji se vec pola sata drustvo smeje a on pojma nema ili isprica nesto - sto je upravo 'obradjena tema' - juce.

pozdrav svima:)
MMMila MMMila 22:24 20.08.2007

Re: Cenzura na B92

Margos, ja mislim da si ti u pravu:) Posebno jer znam stvarno puno ljudi koji samo citaju... a nisu prijavvljeni! Takvih je vise oko mene! Neki se ne prijavljuju jer znaju svoj karakter, neki jer ih mrzi, neki jer smatrau da je glupo uopste ulaziti u dijalog sa nepoznatima a o ozbiljnim temama, a neki se cak i ismevaju pojedinim ovde.

Prema tome... ne treba da budemo iskljucivi , Lion. I toliko nefleksibilni!
Lionsgate Lionsgate 09:34 21.08.2007

Re: Cenzura na B92

Prema tome... ne treba da budemo iskljucivi , Lion. I toliko nefleksibilni!


Oh, da li jos ima naivnih u cyber svetu? Po ovome sudeci izgleda da ima... Hajdemo malo matematike (sto je izgleda mnogima strano): sajt B92 dnevno ima oko 320-330 hiljada pageviewsa (mada to web ekipa B92 krije sto Velja krije anekse onog ugovora ali postoje nezavisni web izvori). Opet 3% svih poseta sajtu B92 odpada na blog, znaci ima negde do 10 hiljada dnevnih otvaranja ovog bloga. E sad, zanimljivost je da pri svakom vasem novom ulasku na blog counter broji novi pageview tako da jedan bloger moze imati i stotinak dnevnih ulazaka a po spisku ima +1500 registrovanih blogera, znaci 6 prosecnih dnevnih ulazaka po jednom blogeru. Ako u tu racunicu ubacimo par verovatnih stvari: da dnevno ne ulaze svi registrovani blogeri ali isto tako da napaljeniji blogeri dnevno udju i po par desetina puta ispada da od "mnogih neregistrovanih citalaca bloga" dodjemo do neke mizerne cifre. Uzgred, i prakticna strana registracije, ako ste neregistrovani tesko da mozete da pratite sta je novo napisano na vasem omiljenom blogu.

Daleko realnija stvar je da mnogi blogeri imaju duple, troduple ili n-te registracije na ovom blogu i da ih vrse po potrebi svojih blogerskih okrsaja...
MMMila MMMila 10:32 21.08.2007

Re: Cenzura na B92

OK, naivna sam, a ljudi o kojima pricam su izmisljeni:) Jesi to hteo da ti priznam? Eto, tebi za ljubav...Mada drzim prekrstene palceve:)

Jednostavo, ne kazem da je to stotina, hiljada ljudi, ali ako ih ima vise od jedan, onda postoji verovatnoca da ih ima i vise od 100, 1000.... zar ne? (Kad smo vec kod matematike...)
Lionsgate Lionsgate 11:03 21.08.2007

Re: Cenzura na B92

Ali broj ulazaka na starnicu bloga je ogranichen tj konacan (i to vrlo) tako da je verovatnoca 1000 neregistrovanih posetilaca na blog ekstremno mizerna... kad smo vec kod matematike. A sasvim je lepo sto je znatan % od tih neregistrovanih iz kruga tvojih poznanika. :)
MMMila MMMila 11:06 21.08.2007

Re: Cenzura na B92

TI nastavljas... I tvoja hipoteza o broju ulaza prijavljenih (svih) je besmislena, recimo!

Ironija? pa lepo...zasluzila sam je, jel da, zato sto sam naivno priznala da imam poznanike i prijatelje koji samo citaju postove, a ne pljuju se sa primitivcima.

Ok, udri... vidim da si ubedjen u ispravnost svojih stavova, i da ti nije stalo do konstruktivnog razgovora, nego do zahvalnih slusalaca. Ja to nisam.
Lionsgate Lionsgate 11:24 21.08.2007

Re: Cenzura na B92

I tvoja hipoteza o broju ulaza prijavljenih (svih) je besmislena, recimo!


Aha, besmisleno je sve sto moze da se izmeri nechim (brojem ulazaka na sajt) a smisleno sve sto anonimni blogeri ispishu kao svoj dozivljaj... nije matematika dzaba bila bauk mnogima.
MMMila MMMila 11:32 21.08.2007

Re: Cenzura na B92

Kakve veze ima broj hitova sa pretpostavkama, koje uz to mogu uvek biti proizvoljne i prilagodjene stavu koji zastupa onaj ko pretpostavlja? To vec nema veze s matematikom... koja vidim, jeste bila bauk.
margos margos 00:00 22.08.2007

Re: Cenzura na B92

Mila,
po cenu i da sam naivna i mazohista, zelim da odgovorim.:)))
Ja sam odreagovala na 'mazohizam' i dala svoj primer, ogradivsi se.
Ja zaista uzivam u citanju, posebno nekih i tekstova i komentara, koji me necemu nauce, informisu, zamisle i nateraju da se zapitam... ili nasmeju.
Ne uklapam se u svadjalacku pricu i ne kapiram ko kome majku i zasto.... stvarno... Sta mi ne prija - preskocim.

Ne shvatam poentu ove prepirke iako, dragi Lionsgate, verujem u vasu matematiku.

PS zeza me kablovski net... pa se ukljucujem na dial-up, tako da, ako i odgovorite, mozda ja necu, iz opravdanih razloga....

Pozdrav,
margos margos 00:00 22.08.2007

Re: Cenzura na B92

Mila,
po cenu i da sam naivna i mazohista, zelim da odgovorim.:)))
Ja sam odreagovala na 'mazohizam' i dala svoj primer, ogradivsi se.
Ja zaista uzivam u citanju, posebno nekih i tekstova i komentara, koji me necemu nauce, informisu, zamisle i nateraju da se zapitam... ili nasmeju.
Ne uklapam se u svadjalacku pricu i ne kapiram ko kome majku i zasto.... stvarno... Sta mi ne prija - preskocim.

Ne shvatam poentu ove prepirke iako, dragi Lionsgate, verujem u vasu matematiku.

PS zeza me kablovski net... pa se ukljucujem na dial-up, tako da, ako i odgovorite, mozda ja necu, iz opravdanih razloga....

Pozdrav,
margos margos 00:00 22.08.2007

Re: Cenzura na B92

Mila,
po cenu i da sam naivna i mazohista, zelim da odgovorim.:)))
Ja sam odreagovala na 'mazohizam' i dala svoj primer, ogradivsi se.
Ja zaista uzivam u citanju, posebno nekih i tekstova i komentara, koji me necemu nauce, informisu, zamisle i nateraju da se zapitam... ili nasmeju.
Ne uklapam se u svadjalacku pricu i ne kapiram ko kome majku i zasto.... stvarno... Sta mi ne prija - preskocim.

Ne shvatam poentu ove prepirke iako, dragi Lionsgate, verujem u vasu matematiku.

PS zeza me kablovski net... pa se ukljucujem na dial-up, tako da, ako i odgovorite, mozda ja necu, iz opravdanih razloga....

Pozdrav,
vucko vucko 00:08 22.08.2007

Re: Cenzura na B92


PS zeza me kablovski net... pa se ukljucujem na dial-up, tako da, ako i odgovorite, mozda ja necu, iz opravdanih razloga....

Ma super radi dialup, 300% norme :)
margos margos 14:12 23.08.2007

Re: Cenzura na B92

vucko
PS zeza me kablovski net... pa se ukljucujem na dial-up, tako da, ako i odgovorite, mozda ja necu, iz opravdanih razloga....Ma super radi dialup, 300% norme :)



hhahahhah:)))
nisam htela, majke mi
M a R k O M a R k O 21:22 19.08.2007

ZASHTO?!!!


Blogeri moji dragi, Restache, administratori itd. MOLIM da mi odgovorite:
1.ZASHTO SE UKIDAJU SLOBODE NA OVOM BLOGU?!
2. ZASHTO SU OVAJ NAMA DRAGI BLOG NAPUSTILI MNOGI VIP BLOGERI (da ne nabrajam)?!
3. ZAR TO B92 POSTAJE NESHTO SLICNO "javnom servisu Evropske Srbije" (kuku nama svima ako se ovako nastavi)?!

p.s. Ako i ode Dule Nedeljkovic mozete slobodno da stavite katanac na ovaj blog koji i ovako tone sve dublje!

MOLIM ODGOVOR U IME SVIH DOBRIH LJUDI OVDE!!!
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 21:51 19.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

M a R k O

Blogeri moji dragi, Restache, administratori itd. MOLIM da mi odgovorite:
1.ZASHTO SE UKIDAJU SLOBODE NA OVOM BLOGU?!
2. ZASHTO SU OVAJ NAMA DRAGI BLOG NAPUSTILI MNOGI VIP BLOGERI (da ne nabrajam)?!
3. ZAR TO B92 POSTAJE NESHTO SLICNO "javnom servisu Evropske Srbije" (kuku nama svima ako se ovako nastavi)?!

p.s. Ako i ode Dule Nedeljkovic mozete slobodno da stavite katanac na ovaj blog koji i ovako tone sve dublje!

MOLIM ODGOVOR U IME SVIH DOBRIH LJUDI OVDE!!!


Zato sto je to poslednji pokusaj da se spasi blog.
Ovaj blog je oduvek bio jednostran, naravno i slobodan za one kojima je data ta sloboda, tako da nije moralo da bude ukidanja tj. neslobode, sve to je jedan dobar trik i manipulacija slobodom. Kao sto uvek biva u takvim situacijama djavo dodje po svoje i ljudi pocninju da beze jer se osecaju nesnosno u takvoj slobodi.
M a R k O M a R k O 22:06 19.08.2007

Re: ZASHTO?!!!


"Dushane Silni" ne razumem shta znachi tvoja izjava "Zato sto je to poslednji pokusaj da se spasi blog"?! Ej od chega da se spasi?! Od ljudi koji umeju da razmishljaju i nije im problem da kazu to shto i misli (a u ovim jbn-im vremenima to je retkost)! Ne zelim da ti drzim predavanja tipa da si novajlija ovde pa da malo iskulirash, ja pratim ovaj blog od samog pochetka a registrovao sam se februara 07 tako da tvoja pochetnichi status ne menje mnogo stvrari. Kazesh "Ovaj blog je oduvek bio jednostran," pa shta treba da zovemo tomu grobara i onog vuchica i sl. likove da bi ljudi rekli kakva demokratija vlada ovde? Jbm-i se za te seljake, da se ja pitam oni ne bi ni postojali ali shta cesh kad se njihova "snaga" zasniva na apstinenciji razocharanih. I josh ovo, citiram te ponovo "sve to je jedan dobar trik i manipulacija slobodom"? Manipulacija slobodom... ovakve izjave me zaista brinu. Sloboda je neshto izvan svih trikova i manipulacija, ona je neprikosnovena!

U svakom sluchaju zelim odgovor od Rasteka odgovore na gore navedena pitanja.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:19 19.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

U svakom sluchaju zelim odgovor od Rasteka odgovore na gore navedena pitanja.

Htedoste reci Restaka ?
Ne bi bilo lose to svi cujemo.
Nego, Vi ste u prvom komentaru, osim Restaka, pitali i blogere. Naravno, ne bih da Vas gnjavim nekakvim mojim odgovorom (koji i nemam, zapravo). Samo bih da Vas pozdravim i prokomentarisem ovu Vasu misao -

pa shta treba da zovemo tomu grobara i onog vuchica i sl. likove da bi ljudi rekli kakva demokratija vlada ovde? Jbm-i se za te seljake, da se ja pitam oni ne bi ni postojali ali shta cesh kad se njihova "snaga" zasniva na apstinenciji razocharanih


Razocarani ljudi nisu slobodni. Njihova apstinencija je pokazatelj jedne od mnogih "osobina" neslobodnog coveka.

Slicno je i sa Vasim "odbeglim" VIP-ovcima. Ni oni nisu slobodni ljudi. Zato ih sada nema na Blogu.
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 22:38 19.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Da se spasi od propasti.
Imam i drugi nik a i ne moram da budem registrovan da bi citao, isto kao sto queeria ne mora da bude vip da bi pisao.
"Jbm-i se za te seljake, da se ja pitam oni ne bi ni postojali ali shta cesh kad se njihova "snaga" zasniva na apstinenciji razocharanih."
Veoma radikalan stav.
Sloboda je neshto izvan svih trikova i manipulacija, ona je neprikosnovena!
Potpuno se slazem i to sam i pokusao i da kazem, procitaj pazljivije prethodni post.Ovakve parole se najcesce srecu u najtotalitarnijim rezimima.Pitanje je li ovo samo puka parola ili realnost.
I nisam radikal ako te to muci, ni blizu.
dezelin dezelin 05:36 20.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Slicno je i sa Vasim "odbeglim" VIP-ovcima. Ni oni nisu slobodni ljudi. Zato ih sada nema na Blogu.


A ovaj blog je bas olicenje mesta slobode, zajedno sa svim ovim gucoljupcima, pretpostavljam?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 05:50 20.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Pa, ako ovde nema slobode, a oni su borci za slobodu, gde se onda bore. A, ovde kao bili VIP-ovci. Razocarali se i otisli. Jel' to ? Uostalom, ne znam nista.
Pozdravljam Vas
M a R k O M a R k O 14:12 20.08.2007

Re: ZASHTO?!!!


Ninoslave kapiram da se ti kako kazesh "odbegli VIP-ovci" bore na nachine na koje mogu a to su njihova radna mesta, njihova poimanja ovog "slobodnog drushtva", ustvari na svaki nachin koji im je moguch. E sad shto ovi krilci da ne kazem krelci furaju neku svoju "kuku politiku" to je vec njihova blamantnost. Bash me zanima zapitaju li se oni zashto su najbolji odavde zapalili (skoro svi) i zashto se i dalje nastavlja represija nad slobodnim iznoshenjem stavova pa ma kakvi oni bili. Da li protiv SPC-a, DSS-a, DS-a, Koshtunjavog, Kena, Velje the oxa, Ofarbanog frajera... nije vishe ni bitno. Da li su te "persone" iznad zakona, da li je moguche nekog od ovih likova oplesti a da ne ispadne neka gadna frka, pretnja, udaljavanje sa bloga...?

p.s. Neka dodje pomenuta ekipa protiv Rangersa u sv. lozu da vide shta ljudi stvarno misle o njima! Tu vech ne moze doci do cenzure pa shta bude da bude. A da ce im biti "prijatno" u to sam vishe nego siguran!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:20 20.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Da li su te "persone" iznad zakona, da li je moguche nekog od ovih likova oplesti a da ne ispadne neka gadna frka, pretnja, udaljavanje sa bloga...?

Meni se cini da udaljavanje sa bloga nije neka gadna frka.
Mislim da bi ti "VIP-ovci" stvarno trebalo da nastave da pletu po svojim radnim mestima.
I da nam jave sta se tamo desava. Na tim radnim mestima.
Queeria Queeria 18:25 20.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Ninoslav Randjelovic
I da nam jave sta se tamo desava. Na tim radnim mestima.


U SiAjEj ništa novo... Sutra plata... Dobio pohvale od šefa...
bobo bobo 18:27 20.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Queeria


U SiAjEj ništa novo... Sutra plata... Dobio pohvale od šefa...

Za sta? :))))))))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:31 20.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Pohvala od sefa ? Za tebe ? Sta li si mu radio ? Sefu. Na poslu.
Queeria Queeria 22:31 20.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Rekao mi je da mnogo dobro... radim...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:44 20.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Da si mi onda ziv i zdrav !!!!
I veliki da poraste onaj sef kome tako dobro radis !
Poooozdrav !!!!
Queeria Queeria 01:33 21.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Ali ja sam sam sebi gazda, tj. šef... :))
bobo bobo 02:47 21.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Queeria
Ali ja sam sam sebi gazda, tj. šef... :))

Bravo Blogomire!!! :)))))))))))))))))
Queeria Queeria 12:51 21.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Ali malo boli kičma :)
bobo bobo 17:06 21.08.2007

Re: ZASHTO?!!!

Queeria
Ali malo boli kičma :)

Pa naravno da boli kad se setas po manastirima umesto da vezbas :-p
vucko vucko 22:03 19.08.2007

Ostavila me devojka..

Ovo sa skidanjem Queeria sa naslovne strane podseti me na jednog mog kolegu, Smederevca, sa prve godine faksa.

Šetao je neku "zahtevnu" devojku, koliko shvatam godinu-dve, pa su onda raskinuli. Kao komentar zašto su raskinuli, posle nekoliko meseci, rekao je: "jedno veče sam bio mnogo umoran i nisam mogao".

Svako ima po neki loš dan. Nadam se da će Queeria uskoro opet biti na prvoj strani, bez obzira što su imali to jedno loše veče.

Pozdrav za naše žene u Valensiji :)
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:09 19.08.2007

Re: Ostavila me devojka..

Brate,
mudro pises. Kao i obicno !!!!
Veeeeeliki pozdrav !
sentinel26 sentinel26 22:47 19.08.2007

Re: Ostavila me devojka..

vucko
Pozdrav za naše žene u Valensiji :)


Zar one sve biti vaše žene ?
vucko vucko 22:49 19.08.2007

Re: Ostavila me devojka..

"Ženska momčad", ok? :)
MMMila MMMila 22:52 19.08.2007

Re: Ostavila me devojka..

vucko
"Ženska momčad", ok? :)

Joj, Vucko... ja bih se zamislila na tvom mestu:) Jel treba da te branim:)
vucko vucko 23:02 19.08.2007

Re: Ostavila me devojka..

Hehe "ko je dirao mog druga zeku?" :)

Pozdravio samo društvo sa bloga, mo se secaš - ja sam ovde malkice duže, pa se "poznajem" sam ponekim. Doduše, za razliku od dosta drugih, Jasminu i Bobana nisam nikada upoznao uživo - ali ne računam da to puno menja stvar.
MMMila MMMila 23:10 19.08.2007

Re: Ostavila me devojka..

Ma ko velim... za svaki slucaj:)
Ataturk Ataturk 00:41 20.08.2007

moja verzija:)

mislim da razlog uklanjanja Q-bloga sa naslovne strane nije zbog toga shto je neko tamo nekom neshto naredio vec da je stvar posve prosta:B-92 se trudi na razne nachine da poveca gledanost( VB,Milioner i sl.) te mu negativna reklama, koja prati chesto Q-blog u Qriru, i nije bash preko potrebna, pa je npr urednik odluchio da malko smiri situaciju tako shto ce da skolni Q dok se situation ne smiri.Ja u tome ne vidim nishta sporno sa strane B92.net jer ovo nije npr mojblog.co.yu pa da pishesh samo u svoje ime, ovo je ipak vlasnishtvo b92.
Mislim da situacija u drushtvu nije toliko strashna da bih mogao da zamislim da neko zove Restaka i kazhe "Sklanjaj te sotone i muzhelozhnike"!Jeste strashna ali mi je ovako neshto i dalje u domenu science fiction.

Shto se mene tiche Queeria blog je izuzetno zanimljiv i slazhem se sa skoro svime shto pishu i shta kritikuju, a oni koji misle da oni time vredjaju nekoga , nechija osecanja i sl. jednostavno NEMOJTE da chitate, chitajte neshto shto vas ne vredja, nedjite neshto shto vam prija.Mene brdo blogova, a pogotovo komentara na iste, smara i vredja i osetim onaj samoblam ( ono kad te je blam kao da si ti neshto idiotsko rekao pa hocesh u zemlju da propadnesh, a nema veze sa tobom) ali ja ne dezhuram da neko izbaci post pa da se sav izbezumim i izvredjam onako online.
a sad jedna fraza da se vi malko samoblamirate "Live and let others live"!:):)

Josh neshto, ovo uklanjanje ispade josh bolja reklama za Q blog.eto raspisah se al' ne mari...
Ford Perfekt! Ford Perfekt! 01:26 20.08.2007

Re: moja verzija:)

o konacno neki glas razuma....

ja sam se vec uplashio da nisam jedini koji nije podlegao masovnoj histeriji i teorijama zavera. Znas to je opasni kostunica naredio skidanje bobana sa VIp, to je Crkva pokrenula svoje nevidljive tockove... mislim, gde vi ljudi svi zivite? Jel vam je toliko dosadno da skacete na sve i svasta, nije Miloshevic bio dovoljan, pa sad ajmo ponovo da stvaramo drzavnog slona od obicnog misha. Eto cak i zeka ns trubi o nekim pravima da svako sme da pishe sta god hoce i kako hoce, i bla bla bla... Ostaje jos samo da se neki zvanicnik EU javi, i zahteva da se Boban vrati, ili jos gore da se boban zali medjunarodnom sudu...

Kao sto sam vec rekao, zbog tog bobanovog teksta, b92 gubi podrshku naroda, gubi podrshku crkve, gubi podrshku politicara, gubi podrshku svake normalne osobe koja odbacuje PLJUVANJE merodavnim nacinom kritikovanja bilo cega u GRADJANSKOM CIVILIZOVANOM DRUSTVU 21 veka, a samim tim b92 gubi novac!!!

Pa ne treba im Kostunica da im naredi bobanovo skidanje sa VIP liste, valjda su i sami toliko pametni.

Vas ne bi mrzelo da svaki dan objavljujete da queeriini tekstovi nemaju veze sa zvanicnom politikom i stavom b92, i da svaki dan demantujete razne navode i napade na b92 zbog tog teksta?

Ali neeeee, to je verski fundamentalizam, to je napad na slobodu izrazavanja, to je...

Alo, nebeska braco, aj se spustite na zemlju...



bobo bobo 02:03 20.08.2007

Re: moja verzija:)

Ford Perfekt!


Kao sto sam vec rekao, zbog tog bobanovog teksta, b92 gubi podrshku naroda, gubi podrshku crkve, gubi podrshku politicara, gubi podrshku svake normalne osobe koja odbacuje PLJUVANJE merodavnim nacinom kritikovanja bilo cega u GRADJANSKOM CIVILIZOVANOM DRUSTVU 21 veka, a samim tim b92 gubi novac!!!


Da Srbija ima gradjansko civilizovano drustvo i da je u 21. veku ne bi Queeria morala da se bavi kritikovanjem bilo cega u tom drustvu.
Ford Perfekt! Ford Perfekt! 02:12 20.08.2007

Re: moja verzija:)

as I said toliko mnogo puta vec ovde,

Boban neka prvo nauci da pishe, pa tek onda neka pokushava nekoga da kritikuje. Ja govorim o pljuvanju, a ako se i ti spustas na taj nivo, onda nemamo o cemu da razgovaramo.

Umetnica Umetnica 09:45 20.08.2007

Re: moja verzija:)

Ford Perfekt!
Kao sto sam vec rekao, zbog tog bobanovog teksta, b92 gubi podrshku naroda, gubi podrshku crkve, gubi podrshku politicara, gubi podrshku svake normalne osobe koja odbacuje PLJUVANJE merodavnim nacinom kritikovanja bilo cega u GRADJANSKOM CIVILIZOVANOM DRUSTVU 21 veka, a samim tim b92 gubi novac!!!

B92 gubi podršku crkve, ergo B92 gubi novac?!
Za početak, B92 je stekao glas kakav ima jer:
1. Nije se kompromitovao zarad podrške crkve (pretpostavljam da misliš na Jedinu Bitnu crkvu tj. SPC)
2. Nije se kompromitovao zarad podrške političara, čak naprotiv.
3. Je imao Cecu i Cecu, koje bi prema tvojim stavovima trebalo teleportovati na tvoj rodni Betelgez jer vređaju crkvu i političare (ili prema tvojoj jednačini vređaju narod i gube novac).

I kakve d holi fak ima veze čmaroljub crkvi sa prilivom novca u B92? Ili možda imaš neke informacije na svom mothership-u koje bi bio rad da podeliš sa nama Zemljanima?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:48 20.08.2007

Re: moja verzija:)

Umetnice,..... ti si Zemljanka ?!
Ford Perfekt! Ford Perfekt! 10:56 20.08.2007

Re: moja verzija:)

Umetnica

Ili možda imaš neke informacije na svom mothership-u koje bi bio rad da podeliš sa nama Zemljanima?


srecice, grow up.

:)


Umetnica Umetnica 15:46 20.08.2007

Re: moja verzija:)

Ford Perfekt!

srecice, grow up.:)

Ako odrastanje znači skontavanje da se B92 finansira kintom SPC putem čmaroljuba dotičnoj instituciji, ti si nesrećice zaglavljen u jaslicama bar za narednih 25 godina :))))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana