Dokle će, bre, ovaj da nas zamlaćuje!?

Nebojša Milenković RSS / 21.08.2007. u 01:36

Kome se smeje ovaj čovek?!
Kome se smeje ovaj čovek?!
Šta još treba da se desi, dokle još ministar i magistar Veljo Ilić treba da nas zamlaćuje, zavlači i vređa da bi se konačno stekli uslovi neophodni za pokretanje relevantne Inicijative za njegovu smenu s ministarskog položaja i trajnu lustraciju iz ovdašnjeg političkog i javnog života !?

 

U demokratskim društvima niko, a posebno predstavnici vlasti ne mogu da budu izvan i iznad zakona. U Srbiji postoji Zakon o slobodnoj dostupnosti informacija od javnog značaja. Ustav Republike Srbije u Članu 51 kaže da: Svako ima pravo na pristup podacima koji su u posedu državnih organa i organizacije kojima su poverena javna ovlašćenja, u skladu sa zakonom. Ministar Veljo Ilić ne poštuje Ustav i Zakon = Srbija nije demokratska zemlja! 

Nakon petomesečnih insistiranja da se građanima Srbije, u skladu sa zakonom omogući uvid u Ugovor o izgradnji auto-puta Horgoš – Požega ─ali i izričitom obećanju samog Ilića (Meni je smetalo što je neko stalno govorio da tu nije sve čisto. Ja znam da je sve čisto i zato sam rekao ljudima: gledajte, studirajte i analizirajte ovaj ugovor koliko god hoćete, otvorio sam i kancelariju, i ugovor mogu da gledaju po ceo dan, da ga snimaju, komentarišu i pitaju) novinarima je pokazano 50 od ukupno 1.300 strana Ugovora (sa aneksima).  

Bahatost ovog pojedinca na odgovornoj državnoj funkciji građanima Srbije, ali i čitaocima ovog bloga već je poznata.

Pridodata istoriji beščašća, izjava portparolke Veljovog ministarstva Aleksandre-Sandre Janković, u tom kontekstu ne treba da čudi. Uz stav ministarstva da nema razloga da novinari vide i anekse koncesije za autoput, ova po bogobojažljivosti poznata TV zvezda, to obrazlaže na sledeći način: Prvo, kao: ugovor je sporan daj da ga vidimo, a onda kad ga vidite onda su aneksi, a posle toga daj da vidimo donji veš ministra Ilića i premijera. Malo izgleda kao: date jedan prst onda date i celu ruku. Osnovna verzija Ugovora sadrži odgovore na sva pitanja koja su novinari postavljali... 

Ne znam za vas – ali u svoje ime mogu da kažem sledeće: donji veš ministra Ilića ili premijera Koštunice uopšte me ne interesuju (mada, ne isključujem mogućnost da i takvih slučajeva ima) ali me, kao građanina ove zemlje itekako interesuje vrednost ovog Ugovora. Posebno imajući u vidu izjave samog ministra Velja da će koncesionar uložiti 1,5 milijardi, zatim direktora Direkcije za puteve Srbije Branka Jocića koji vrednost čitavog posla procenjuje na 1,3 milijarde, dok na sajtu FCC-Alpine odnedavno stoji podatak da posao košta 1,1 milijardu evra!? Baš kao i saznanja ekipe emisije Insajder koja tvrdi da je u periodu od januara do marta (u vreme prelazne vlade dr Vojislava Koštunice) tekst spornog ugovora bitno izmenjen. Kako prenosi B92, Insajder je došao do ugovora koji je bio spreman za potpisivanje 18. januara: Ugovorom je bilo predviđeno da bi država, u slučaju da koncesija propadne, samo od jedne vrste garancije naplatila od austrijsko-španske firme 10 odsto od vrednosti investicija ili čak 150 miliona evra. Prema ugovoru koji su novinari danas mogli da vide, ovaj član je izmenjen, a država prihvatila višestruko manje obezbeđenje od samo 10 miliona evra... 

graditelj
graditelj
Nastavak ove rašomonijade očekuje se u četvrtak na sednici Vlade Srbije. Do tada ─ javnosti i građanima Srbije, političkim strankama, sindikatima, nevladinim organizacijama, svima koji drže do demokratskih institucija, morala i principa, pitanju Bojana Kostreša (Da li je Velimir Ilić važniji od građana Srbije) pridružujem i ovo:  

Šta još treba da se desi, dokle još ministar i magistar Veljo Ilić treba da nas zamlaćuje, zavlači i vređa da bi se konačno stekli uslovi neophodni za pokretanje relevantne Inicijative za njegovu smenu s ministarskog položaja i trajnu lustraciju iz ovdašnjeg političkog i javnog života !?



Atačmenti



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

DrIvan DrIvan 02:02 21.08.2007

Samo u Srbiji....

Na žalost, mišljenja sam da zaista samo u Srbiji, čovek kakav je "Velja" može da i dalje opstaje na vlasti, i ima obraza da i dalje učestvuje u političkom životu. U bilo drugoj državi na svetu on bi bio politički sahranjen od strane apsolutno svih medija i javnosti posle silnih ispada tipa šutiranja novinara, 10min tirade najgorih psovki na račun drugog novinara, afera oko nabavki i nekih vozova ako se dobro sećam... ma, stvari je mali milion.

Ja da radim na B92 ili nekoj drugoj televiziji ili novini, svaki put kada se taj čovek pominje pravio bih ogromne apozicije u tekstu, svaki put podsećajući na sve što je uradio, tipa. "Ministar Velimir Ilić, koji je psovao Olju Bećković i šutnuo novinara tokom intervjua, koji je rekao Таko mi se Htelo na pitanje o ugovoru......." i tako jedno pola minuta, pa onda dalje na vesti. Pa bi ljudima došlo do mozga..... valjda. Dok masi puštaš da zaboravlja i ne ponavljaš im činjenice 50 puta na dan, sve će nastaviti da prolazi, a on i ljudi poput njega da opstaju.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:06 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

...mišljenja sam da zaista samo u Srbiji, čovek kakav je "Velja" može da i dalje opstaje na vlasti, i ima obraza da i dalje učestvuje u političkom životu...
AcaB AcaB 03:16 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

Samo da ne zaboravimo da je taj gospodin ministar predstavnik koalicije koja je na demokratski nacin izabrana od strane vecine izaslih biraca. Ako (ili kada) bude Radikalna stranka pristupila koaliciji narodnog jedinstva, doticni ce biti daleko vise kotiran i ozbiljnije vrednovan.

Nakon petomesečnih insistiranja da se građanima Srbije, u skladu sa zakonom omogući uvid u Ugovor o izgradnji auto-puta...

Jeste, trazeno je da se gradjanima Sbije pokaze, a i gradjani su trazili. ali ne treba smetnuti s' uma da je to trazilo par promila gradjana, a da vecina tih gradjana cuti i smislja kako bi se nasla nekako oko ministrovog stola u Guci ili drugde, jer moze koja mrva pasti... A nesposobne ko sisa!
A gospodin potpredsednik vlade Djelic je zbunjen (sa sve svojih vise od pola vlade partijskih kolega), ali srecom ga je gospodin ministar obradovao svojim stavom da ugovor (bez aneksa) postane javan, jer je doticnog ministra stav vazniji od stava vise od pola vlade, posto je on veoma blizak sa predsednikom vlade, koji ima izuzetno veliki koalicioni potencijal.
A za sve zajedno je glasala vecina tog naroda za koji hocete da izborite javnost rada olosa i smrada, a da ne spominjem radikale, koji su onaj ostatak - to jest manjina.
Pa, srecan rad.
wiseguy wiseguy 07:56 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

Sta ce Srbiji, uostalom, autoputevi? Kostres je u pravu, Vojvodina neka gradi svoje ako joj treba, Sumadija svoje, Timocka krajina svoje, Presevska dolina svoje itd, pa ko predje iz jedne teritorije na drugu neka lepo plati kaznu, pardon taksu, ko na granicnom prelazu...
MMMila MMMila 09:26 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

wiseguy
Sta ce Srbiji, uostalom, autoputevi?

Malo besmisleno pitanje.

Ja bih ipak pitala sta ce Srbiji autoputevi koji ne vode nigde (ili vode samo do necije kuce).
Mungos Mungos 10:47 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

U SAD, takav je na celu drzave!

Mungos, The Ocevidac

"Bolje sto godina zivjeti kao milijunas, nego sedam dana u bijedi!" (Bob Rock)
Doctor Wu Doctor Wu 12:11 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

Na žalost, mišljenja sam da zaista samo u Srbiji, čovek kakav je "Velja" može da i dalje opstaje na vlasti, i ima obraza da i dalje učestvuje u političkom životu.

To, na zalost, nije tacno. Svet je prepun takvih likova: pok. Jeljcin, John Prescott, Bush i cela njegova kamaraderija (Rumsfeld i Chenney), Berlusconi (koji je samo nesto prefriganija verzija), Chirac, Chavez, poneki izraelski politicar ... (dodati po zelji) su dokazi da se politikom i na drugim mestima u svetu bave bahati, lukavi i pohlepni.
Ruben Ruben 12:43 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

Zaista sam zbunjen.Zašto ste nezadovoljni?
Posle tolikih godina zamerki da srbijanci ne vladaju Srbijom, eto najzad pravi šumadinci na vlasti.
Velja i Tunjavi.
Pa šta Vam sad ne valja?
Queeria Queeria 12:59 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

Lov na divlje svinje


Jelena Milić Jelena Milić 13:32 21.08.2007

dr wu

point made . sasvim.

no nas to nista ne sprecava da oplevimo srbiju od ponekog takvog.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:40 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

Ja da radim na B92 ili nekoj drugoj televiziji ili novini, svaki put kada se taj čovek pominje pravio bih ogromne apozicije u tekstu, svaki put podsećajući na sve što je uradio, tipa. "Ministar Velimir Ilić, koji je psovao Olju Bećković i šutnuo novinara tokom intervjua, koji je rekao Таko mi se Htelo na pitanje o ugovoru......." i tako jedno pola minuta, pa onda dalje na vesti. Pa bi ljudima došlo do mozga..... valjda.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:25 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

Samo da ne zaboravimo da je taj gospodin ministar predstavnik koalicije koja je na demokratski nacin izabrana od strane vecine izaslih biraca.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:26 21.08.2007

Mio i vedar čovek (kad ne pije)...

Velja je mio čovek koga zbog svoje luckaste neposrednosti vole i poštuju i akademici i državnici i pevaljke i narodne mase.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:30 21.08.2007

Re: dr wu

Doctor Wu Doctor Wu 16:17 21.08.2007

Re: milenkovic

zokster u spilhoznicama.
ervetor ervetor 16:55 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

Licno sam video kada je zavrtao ruku saobracajcu koji je zaustavio vozilo iz njegove pratnje koje nije ni bilo u njegovoj pratnji.
Kasnije je taj saobracajac prekomandovan i niko od njegovih kolega se protiv toga nije pobunio.
Zato mi nije zao ni onih radnika u zastavi i uopste mi nije zao ovog naroda jer tacno dobija ono sto zasluzuje, jer je licemerje Srba neograniceno.
Ja znam neke pametne obrazovane Srbe koji nista nece reci protiv Velje, jer su se negde nesto okoristili.
Otprilike neko je dobio stan, a neko posao i nikome od njih ne dolazi do mozga da su to normalne stvari za koje ne treba da robujes nikakvom Velji ili tako nekom slicnom, a pogotovu ne ako njegovo ponasanje ugrozava buducnost zemlje u kojoj treba da zive i tvoja deca.
jaglika jaglika 18:13 21.08.2007

to Ruben

to me malkice i tesi. Po novom Ustavu - oni su Srbi a ja gradjanka. Postoji bar mala distinkcija.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:45 21.08.2007

Re: Doctor Wu

zokster u spilhoznicama.

Šta je ovo - neki kompliment!?

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:02 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

ervetor
Licno sam video kada je zavrtao ruku saobracajcu koji je zaustavio vozilo iz njegove pratnje koje nije ni bilo u njegovoj pratnji.

Valjda razumes ko jedino sme da zavrce ruku milicajcu. To moze da uradi samo pripadnik DB-a, zar ne? Sta mislis?

Ja sam svojim ocima video na beogradskom aerodromu u bescarinskoj zoni, posle XR pregleda, jedan ocigledno kriminalac (DB-ovac) kaze policajcu koji je hteo da ga preterese, sto je uostalom ovaj cinio sa svim putnicima : "Sta ti mene imas da pretresas, nemoj da ti j..... mater u p...., nemoj da te iskasapim sad ovde pred svima, znas ti ko sam ja?" Ovaj policajac se samo pokunjio i slegnuo ramenima...

Ocu samo da ti kazem da za Velju Ilica i njegove kolege udbase ne vaze zakon i Ustav, presude suda (Andrija Draskovic). Znaci izvrsna, sudska i zakonodavna vlast za udbase ne vazi, oni mogu sve...O tome se radi, nije to sto je to Velja, Mika ili Laza, radi se o necemu daleko kompleksnijem, sto ja pokusavam da objasnim ovde, radi se diktaturi tajnih policija u Srbiji - radi se o diktatorskom rezimu - koji demokratske snage treba da sruse, jer jednostavno taj rezim sam od sebe, bez plana i programa rusenja rezima, stihinim akcijama nece nikada pasti.

Nije to samo da Velja treba da bude smenjen, radi se i o tome da ovaj udbaski rezim mora da bude srusen, da ovaj udbaski rezim mora da bude osudjen i da plati za sve zlocine, pocevsi od Brozovih "pasjih groblja" gde je zatrpano preko milion civilnih zrtava, poratne pljacke - nacionalizacije i konfiskacije, krsenja ljudskih prava, zlocina po bivsoj SFRJ devedestih, nepravedno i bezrazlozno vodjenih ratova 90-tih, otimacine i pljacke prilikom procesa privatizacije, pa sve do toga sto su ubili Djindjica.
Udbasi i udbaski rezim moraju biti sruseni, inace ce i dalje nastaviti da krse zakone i da nas maltretiraju, da pljackaju, da glume bizMismene u ljubicastim odelima, i demokrate u kaljavim simikama, a u stvari su svi jedna te ista udbaska ekipa.
Ruben Ruben 21:21 21.08.2007

Re: to Ruben

[b]to me malkice i tesi. Po novom Ustavu - oni su Srbi a ja gradjanka. Postoji bar mala distinkcija.[b

Distinkcija uopste nije mala.
Velika je koliko i Ustav.
ervetor ervetor 22:25 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

Ocu samo da ti kazem da za Velju Ilica i njegove kolege udbase ne vaze zakon i Ustav, presude suda (Andrija Draskovic). Znaci izvrsna, sudska i zakonodavna vlast za udbase ne vazi, oni mogu sve...O tome se radi, nije to sto je to Velja, Mika ili Laza, radi se o necemu daleko kompleksnijem, sto ja pokusavam da objasnim ovde, radi se diktaturi tajnih policija u Srbiji - radi se o diktatorskom rezimu - koji demokratske snage treba da sruse, jer jednostavno taj rezim sam od sebe, bez plana i programa rusenja rezima, stihinim akcijama nece nikada pasti.


Ma naravno, i ja to svima objasnjavam tako da bih samo zeleo ovom prilikom da ti skrenem paznju da ne moras to meni objasnjavati :)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:18 21.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

Ma naravno, i ja to svima objasnjavam tako da bih samo zeleo ovom prilikom da ti skrenem paznju da ne moras to meni objasnjavati :)

Hvala, bas mi je drago da smo saglasni o ovome:))
Pozdrav
Bojan
angie angie 02:13 22.08.2007

Re: milenkovic

WU dear, mozda nije bash ok, s obzirom da zox nema pristup blogu.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 11:19 22.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

Evo sad menjam kanale na TV-u i vidim Velju kako sa Vučićem, Dačićem i Lepom Brenom sedi u stručnom žiriju emisije "Zvezde Granda" na Pinku!

To je ono takmičenje mladih neafirmisanih narodnih solista, gde klinci nakon što otpevaju neki od narodnih a zabavnih hitića, bivaju prepušteni dovitljivim komentarima stručnog a nestručnog žirija. U ovom konkretnom slučaju na tapetu je bila jedna pevaljka-wanna-be u vojničkoj uniformi, pa je taj odevni detalj bio jedino što su ova trojica komentarisali: "Tvoja nošnja odgovara našoj ratnohuškačkoj ideologiji", kaže Dačić, "Svi srbomrsci i neprijatelji srpskog naroda će da se smrznu kada te vide", kaže naš Velja, a nešto slično, samo malo nezgrapnije, prokomentariosao je i Vučić.

Eto, ako ne uspeju u politici čeka ih estrada - što je za njih samo još jedan slatki greh...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:25 22.08.2007

SRBIJA NIJE DEMOKRATSKA ZEMLJA!

U istinski demokratskim društvima kako vlastima tako i opoziciji konstantno preti avet javnog mnjenja! Mediji su uvek za vratom političara koji se prema njima odnose sa uvažavanjem, da ne kažem baš strahopoštovanjem jer bi to ipak bilo preterivanje.

U svom odnosu prema predstavnicima medija, junak naše priče još jednom na ubedljiv način pokazuje i dokazuje da Srbija nije demokratska zemlja! Ali, takođe, da Srbija nema ni zrele i demokratske (možete čitati i: uticajne) medije! Sve se svodi na nivo trača, afere, intrige, spletke... i tako to. U demokratskim zemljama upravo nezavisni mediji jesu lustratori kabadahija kakav je Selja Ilić i(li) njemu slični.

Neko ko se prema medijima ovako ponaša: (preslušati tonske zapise sa ovog linka) u demokratskim zemljama na javnoj funkciji ne bi proveo ni mesec dana!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:28 22.08.2007

STRUČNOST ISPRED POLITIKE

Re: Samo u Srbiji....
Evo sad menjam kanale na TV-u i vidim Velju kako sa Vučićem, Dačićem i Lepom Brenom sedi u stručnom žiriju emisije "Zvezde Granda" na Pinku!


Nemojte tako, pa čovek je ipak magistar!
Mislim, ako on nije stručan onda ne znam ko jeste?!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:14 22.08.2007

POZNATO, ZAR NE?!



Ne zna se ni za jednog komunističkog vođu koji je stradao zbog neproduktivno utrošenih ili rasutih basnoslovnih sredstava... U komunističkom sistemu džinovske pronevere i krađe su neotklonjive. Kao da svi nastoje da pokradu “narodnu imovinu”. Samo u Jugoslaviji 1954.godine otkriveno je 20 hiljada krađa “društvene imovine”. Sami komunistički vođi raspolažu nacionalnom imovinom kao svojom svojinom, ali je, istovremeno, rasipaju kao da je tuđa!

Milovan Djilas, The New Class, New York, 1957.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:48 23.08.2007

Re: POZNATO, ZAR NE?!


Zasto nije napisao koliko je miliona kradja privatne imovine uradjeno 1945. Mogao je i da napise koliko je hiljada civila licno pobio, najobicniji dzelat - satro disident:(((
jadac jadac 00:55 23.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

siguran sam da je cela prica obican ,,jadac,,za sve nas...ugovor je cool,a velja opran i cist ko suza!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:14 23.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

100%
canco canco 19:12 27.08.2007

Re: Samo u Srbiji....

Ma sta si bre zapeo za te vozice,sta ti je to bre?Ajde igrao se cika velja sa milioncicima,samo nije sa onim iz inflacije,nego pravim.
I sta se bre sekiras,nemoj te velja sutne u cevanicu i da ti svasta kaze.
kazujoshy kazujoshy 02:03 21.08.2007

KOme s eovaj covek smeje?

Ovaj covek se smeje nama. Nama koji zelimo da znamo istinu, da znamo najobicinije stvari kao sto su:

Zbog cega je Pozega toliko znacajna geostrateska tacka u Srbiji pa se taj genijalni autoput tu zavrsava?
Zasto mu se htelo da ovoliko dugo odugovlaci sa iznosenjem u javnost bar i ovog i ovakvog dokumenta?
Sta taj covek sve gradi za svoj tjef u ovom momentu i da li to sve radi sa nasim parama ?
KOliko nasih (poreskih obveznika i drugih) ce da ode na njegove grozomorne ideje?


Ina kraju: Da li mu iko vidi kraj i gde?

A da nije jedini evo primera. Ovo je Veljin klon, rekao bih,

http://www.youtube.com/watch?v=xPSve64_0DY
AcaB AcaB 03:28 21.08.2007

Re: KOme s eovaj covek smeje?

Ovaj covek se smeje nama. Nama koji zelimo da znamo istinu

Izvini, ali ja mislim da gresis. Ne verujem da je taj covek uopste svestan da mi vise postojimo. On ne posecuje blog b92, a u vladi i Guci ga nisu pitali nista sto bi ga uznemirilo. Uostalom, u Gucu nije ni isao niko ko ne razume Srbiju.
Ja verujem da se on ne bi dvoumio da izdvoji koji dinar od te koncesije za nas, kad bi samo znao koliko nam je tesko.
On se covek osmehuje zato sto je zadovoljan i zato sto postuje i osmehom nagradjuje ono vise od pola Srbije koje ga je svojim glasovima ostavilo u fotelji da radi to sto radi.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 11:58 21.08.2007

Re: KOme s eovaj covek smeje?

Ma on je ustvari samo vedar i nasmejan čovek, kao i svaki ovdašnji domaćin, tim pre što je on lično domaćin najvećeg etnofestivala limenih orkestara u Evropi.

Doduše, kao i svaka prava muškarčina, nezgodan je kad popije, pa zato i ne pije. Čuo sam ga kako priča: voli jagnje, al' ne pije. A ono što je šutnuo novinara pred kamerom, to su mu zlikovci namerno sipali rakiju u čašu sa sokom da bi ga iprovocirali da ih on išutira - to mi je rekao poznanik iz Dragačeva, mrtav ozbiljan. Pa stvarno, ko bi pred kamerama šutirao novinare a da nije policajac? To ni skinsi više ne rade. A i onda kada je preko telefona, u diktafon novinara, na smrt izvređao Olju (rečima: "...ona izdrkana Bećkovićka, dao bi' joj da mi po..ši, al' je mnogo ružna..." i tada je silom prilike bio pod dejstvom alkohola, jer je bio prehlađen pa mu je žena stavljala rakijane obloge. E ovaj izgovor mora da je istinit čim mu je Bećkovićkin otac, akademik Bećković lično, oprostio ovaj bahat napad na čast njegove ćerke. Da je Velja bio ozbiljan i pri sebi dok je vređao, pa Bećković bi (ni pet, ni šes') povukao jatagan na njega, ej čo'ek piše epsku poeziju. A kad sam video kako se taj akademik, premijer i Velja, ruku pod ruku, klate zajedno sa desetinama hiljada ljudi na koncertu Cece Ražnatović-Arkan ispred Doma narodne skupštine, sve mi je bilo jasno: Velja je mio čovek koga zbog svoje luckaste neposrednosti vole i poštuju i akademici i državnici i pevaljke i narodne mase. Pa i on sam je državnik, na Pinku je onomad već pevao sa pevaljkom, deo je i izdanak narodnih masa, a čim na isturenom odeljenju u Čačku bude odbranio svoju doktorsku disertaciju, moći će da aplicira i za akademika.

Mio i vedar čovek (kad ne pije)...
Nevena Nevena 22:07 21.08.2007

Re: KOme s eovaj covek smeje?

A ono što je šutnuo novinara pred kamerom

A i onda kada je preko telefona, u diktafon novinara, na smrt izvređao Olju

i tada je silom prilike bio pod dejstvom alkohola

A kad sam video kako se taj akademik, premijer i Velja, ruku pod ruku, klate zajedno sa desetinama hiljada ljudi na koncertu Cece Ražnatović-Arkan

Pa i on sam je državnik, na Pinku je onomad već pevao sa pevaljkom,

Mio i vedar čovek (kad ne pije)...


Drzava u kojoj jedan ministar nije sankcionisan za vredjanje i udaranje nekoliko novinara, u kojoj je ministar covek koji odbija da daje izjave na konferenciji Vlade televiziji B92, onaj koji namesta novogodishnje tezge udovi ratnog profitera, ministar koji ohrabruje drzavne sluzbenike da "kraduckaju" (jer da su kraduckali ne bi bilo problema) covek koga je trebalo udaljiti iz politike sa sve SPS i SRS...jedan zadrigani alkoholicar koji ne moze da sastavi recenicu bez psovke je ministar u ministarstvu kroz koje prodje mozda i najvishe novca, takva drzava moze biti samo banana drzava.
kazujoshy kazujoshy 02:14 21.08.2007

Braca po materi

http://www.youtube.com/watch?v=

E jbg, ne znam ocigledno da stavim klip sa you tubea,ali adresa je ok(ova dole), pa koga ne mrzi neka pogleda Veljinog ''brata po materi'' i ujedno naseg dzelata br.2.

http://www.youtube.com/watch?v=xPSve64_0DY
Tarkovski Tarkovski 03:21 21.08.2007

re:

Šta još treba da se desi, dokle još ministar ..... smenu s ministarskog položaja i trajnu lustraciju iz ovdašnjeg političkog i javnog života !?


Prvo, niti su DS, G17 i DSS odusevljeni Ilicem niti mogu bez njegovih glasaca da sastave vladu. Jednostavno moraju da zive s njim onakvim kakav je. Bolje alternative ovoj vladi za sada nema. Oni samo mogu medjusobno da se posvadjaju i da bude jos gora sitaucija za Srbiju. LDP je pao u uticaju i padace jer jednostavno je bezidejan kao i ovaj post - Ubij se Kostunice, smeni Ilica kao alterantiva ne pali kod glasaca. To je isto kao smeni Radmila Bogdanovica pa dosao jos gori. Problemi su dublji a jednostavno se gubite u bezidejnosti.
AcaB AcaB 03:35 21.08.2007

Re: re:

Apsolutno. Ne smemo dozvoliti da bude iko smenjen, jer ko je taj od koga ne postoji gori?
Jedino mozemo vratiti Radmila Bogdanovica umesto Jocica, ali tek posto Jocic pokaze koliko los moze da bude(ako su mu ovo krajnji dometi - nek mu je na cast!).
Neko je dobro primetio da bi nam dobrodosli Topalovici da malo srede onog pod lipom, pa da se i Kostunica jednom skloni.
dezelin dezelin 20:02 21.08.2007

Re: re:

LDP je pao u uticaju i padace jer jednostavno je bezidejan kao i ovaj post


LDP nije pao u uticaju nego je pod medijskom blokadom.

poz.
Milan Rakić Milan Rakić 21:13 21.08.2007

Re: re:

Fokusiraću se na navedeni citat u nadi da ne budem pogrešno shvaćen:

Tarkovski
Prvo, niti su DS, G17 i DSS odusevljeni Ilicem niti mogu bez njegovih glasaca da sastave vladu. Jednostavno moraju da zive s njim onakvim kakav je. Bolje alternative ovoj vladi za sada nema. Oni samo mogu medjusobno da se posvadjaju i da bude jos gora sitaucija za Srbiju.


* Ja mislim da potajno i jesu oduševljeni ilićem, a skoro sam siguran da nemaju ništa protiv njega, barem sada, i mislim da su to kako pokazali tako i dokazali. Ni jednom rečju niko nije nešto rekao protiv ilića, javno (mislim ovde prevashodno na ds), ono makar da su rekli da se ograđuju o ilićev govor. Nasuprot, svojim konstantnim ćutanjim daju narodu razlog, s povodom, da zaista veruje kako se svi dive tom "uspešnom građevincu". Mada nisam sklon tome da citiram narodne poslovice, no za ovu priliku imamo čak dve: 1) Ćutanje je znak odobravanja, 2) S kim si, takav si. Kada smo kod glasača, ima dovoljno da se formira vlada beš ns-a, pustiš ih samostalno da izađu na izbore, i gotova priča; pak ako pređu zenzus, znači da narod želi da bude ujarmljen, na žalost manjine. S druge strane dss to ne želi što su i pokazali na minulim izborima.
* Bolja alternativa? Imamo li je? Sada zavisi koliki smo mazohisti? Pokojni Đinđić je rekao "ako moraš da progutaš više žaba prvo progutaj najveću"; ja mislim da je najveća žaba srs, pusti njih da vladaju i nakon 4 godine eto bolje vlade.
* Zar ima goreg od ovog? Uvek ima goreg, i to će nam naša "cenjena" vlada sigurno pokazati. Kada sada posmatramo vreme ono sporo prolazi, a kad dođe vreme izbora onda smo skloni tome reći da je vreme brzo prošlo. Za nekog je 4 godina malo, za nekog mnogo; za koštunicu malo, za narod je mnogo.

Neko može sada diskutovati kako su moji odgovori pod tačkama 2 i 3 kontradiktorni, za mene nisu, jer ne vidim razliku između srs-a i dss-a, izuzev što ovi jedni dolaze u majcama sa kratkim rukavima u skupštinu (bitno da novinarima mogu ograničiti ulazak...)

Naš narod nikako da shvati: Klonite se stranaka koji u sebi nose reč Srbija jer nijedna Srbiji dobro donela nije: sps, srs, spo, dss, ns!
Tarkovski Tarkovski 03:31 22.08.2007

Re: re:

A kako vi, molim vasm, zamisljate smenu: DS, i kompanija se odreknu Ilica i gube vlast jer ga smenjuju ili jos bolja varijanta da ocekuju da Ilic sam sebe smeni? Ne znam da li vi imate i malo realnosti u sebi ili vam je lakse da trabunjate i praznite se na ovaj nacin.
Milan Rakić Milan Rakić 05:52 22.08.2007

Re: re:

Trebao sam možda da zadebljam sledeće:
S druge strane dss to ne želi što su i pokazali na minulim izborima.
Uzgred, beše dodao da se radi o hipotetici ali sam ga slučajno obrisao, sad videh.

Da bi od nečeg bilo gore mora pre svega taj neko nešto dobro da uradi. Ja vas molim da navedete barem jednu dobru stvar koja je ova vlada učinila, ali zaista dobru, da stvarno narod to može osetiti na svojoj koži, a ne nešto prividno čime su im puna usta na rts-u.
Tarkovski Tarkovski 10:37 22.08.2007

Re: re:

najveću"; ja mislim da je najveća žaba srs, pusti njih da vladaju i nakon 4 godine eto bolje vlade.


Da li ste svesni koliko stete mogu oni da urade za 4 meseca a kamoli 4 godine? Ako ne vratite se i malo u proslost. To Srbija ne sme da dozvoli. Ovo je za mene jedan od najapsurdinijih predloga koji sam cuo.

Ja vas molim da navedete barem jednu dobru stvar koja je ova vlada učinila, ali zaista dobru

Ovde je tema o Ilicu i njegovoj smeni/ostavci a vi o vladi opet. Valjda je nadam se svima jasno da ta smena/ostavka ne sledi, simpatican on bio nekom ili mrze li ga.

Vas nista nece ubediti ali za one koji mogu da hladen glave razmisle evo nekih cinjenica o sasvim dobroj vladi u nakoliko najbitnijih oblasti sa nekim osnovnim pokazateljima:
1. Ekonomija (GDP u prvom kvaratalu je 8.7% rast, u drugom ocekujem rezulata koji je slican - sto je ne dobar nego SJAJAN rast)
2. Reforme (donete veliki broj reformskih zakona, najavljen efikasniji rad skupstine da bi se regulativa ubrzala)
3. Bezbednost (Mir, nikakvih bezbednosnih problema)
4. Kosovo (ja mislim od sasvim izgubljene situacije, zaustavljena je i dobili smo produzetak i na nama je da pokusama da ostvarimo sto je moguce vise, stvoren je veciniski konsensus u drustvu oko generalne direkcije - jedino LDP je odmah za nezavisnost Kosova)
5.EU/Hag: Napredak u saradnji sa Hagom (Tolimir, Djordjevic hapsenja..) i samim tim sa reformama i "EU" kao reformskom sargarepom



Milan Rakić Milan Rakić 17:24 22.08.2007

Re: re:

Baš sam velika neznalica, iskreno, nisam znao da:
1) Nisam realan, da trabunjam i da se praznim na taj način, izvinjavam se zbog toga.
2) Da je toliko blagostanje u Srbiji, izvinjavam se zbog kleveta.

Ergo: živela Srbija, živela vlada VK sa svim ministrima i vladali nam još 500 godina (mora neko i Turke da prestigne).

PS:
Vest #1
Vest #2
Vest #3
Vest #4
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:30 22.08.2007

SVAKOM "SVOJE"!

Prvo, niti su DS, G17 i DSS odusevljeni Ilicem niti mogu bez njegovih glasaca da sastave vladu.


Tarkovski,
umesto odgovora na ovaj ali i ostale vaše postove citiraću pitanje koje sam, prilikom obnavljanja Ilićevog mandata postavio predsedniku Tadiću: Ukoliko u politici nema morala, etike, pa čak ni minimalne principijelnosti, čega onda ima ─ to jest: šta preostaje ?!
A povodom njegove tadašnje izjave, parafraziram: Eto, dogovorili smo se čak i da Velja Ilić ostane ministar jer vidimo da on ne može bez svog ministarstva!

Ako prvi deo baš i nisam citirao doslovno (smisao je tu) ono svog ministarstva jesam jer me to jako iznerviralo! Iako se ponaša tako, Velja Ilić nema i ne može da ima SVOJE ministarstvo! Oni koji mu to dopuštaju (bilo ćutke ili uz malo femkanja) jesu njegovi direktni saučesnici!
Ako se i iz ovoga izvuče bez ikakvih posledica, ako javnost opet posustane – do sledećeg njegovog ispada – ako ama baš niko ne pokrene relevantnu inicijativu za njegovu smenu... onda se stvarno pitam: čemu sve ovo? Čemu sva ova naša glupiranja I MAJMUNISANJA! Onda mi stvarno jesmo dokone budale koje se zalažu za principe, demokratiju... i tako to... dok ordinarni džulovi mažnjavaju lovu! Bestidnije i besprizornije čak nego devedesetih!
Mislim, stvarno... tada mi ne preostaje ništa drugo do da se sa vama složim!
Tarkovski Tarkovski 22:51 22.08.2007

Re: re:

realan, da trabunjam i da se praznim na taj način, izvinjavam se zbog toga.


Izvinjavam se ja za ostrinu reci ali meni nema nikakvo smisla zalaganje za nesto sto 1) ne moze da se desi (vidi gore elaboraciju) 2) da se i desi ne donosi nista dobro
Tarkovski Tarkovski 23:32 22.08.2007

Re: SVAKOM "SVOJE"!

Ukoliko u politici nema morala, etike, pa čak ni minimalne principijelnosti, čega onda ima ─ to jest: šta preostaje ?!


Jeste li bas za apsolutni moral u politici? Gde mozete da vidite moralne politicare (moralni politicar verovatno moze da se nadje, iako je moral relativan pojam)? To nimalo ne znaci da politicari trebaju da se zalazu za nemoralne stvari i da budu takvi.

Da li je moralno sve sto je Ceda J. uradio? Da li cak mozda i zakonito? Da li trazite ostavku njegovu u LDPu zbog toga? Sigurno - ne -- i ja vas ne bih stavio na stub srama zbog toga.

Politika je umetnost moguceg. Ja gledam sa stanovista dobra vecine u Srbiji i pozivam se na izbornu vecinu. Smenjivanjem Ilica bilo bi jos mnogo gore u Srbiji i ja nisam za to. Mislim da su politicari i ministri smenjivi ukoliko se ogrese o krivicni zakon. Ali isto zbog necijeg stila, loseg ponasanja, psovki, naglaska, sto je seljak, bahat,... da se smeni. To vreme jos nije doslo u Srbiji koja je jos rovita i ne sme da ide nazada tek kada je pocela ubrzanije da se oporavlja.

Mislim da je totalno luda logika (izvinjavam se svima koji tako misle) da sto gore to je bolje. Da zato sto se nekom ne svidja sve sto radi Velja Ilic (ili mozda u stvari ta politicka opcija) da onda dovedmo lude radikale i vrati se mrak 90-ih.

Čemu sva ova naša glupiranja I MAJMUNISANJA! Onda mi stvarno jesmo dokone budale koje se zalažu za principe, demokratiju


Ako se zalazete za demokratiju postujte izbore. Ako postujete principe onda kritikujte i vasu politicku opciju za nemoral kada to zasluzi bila na vlasti ili ne. A da gubite vreme - gubite na ovome.

Malo ima Srbija problema pa ste nasli Velju Ilica. Prosli put je bila Guca. Pa onda Ceca. Pre toga da Kostunica se ubije. I da vam se sve blogerske VIP zelje ispune - koliko bi Srbija onda bila bolja? Verovatno za vas i vase drustvance koje ne moze da sastavi tablu za preferans bi samo bilo bolje.

Ljudi, bili u politickoj ili idejnoj opoziciji - nudite kretivna resenja, doprinosite resavanju problema u privredi, zdravstvu, socijali, vaspitanju dece, ekologiji, obrazovanju, ... Tako moze da vas neko vidi kao respektabilnu opciju a sa jednopartijskog VIP dodeljnog pijedastala vase taktike samo mogu da ruse i dobre stvari koje ima na liberalnoj strani.
Milan Rakić Milan Rakić 05:54 23.08.2007

Re: SVAKOM "SVOJE"!

Tarkovski
Ja gledam sa stanovista dobra vecine u Srbiji...
Touché, rekoh je krivi smo mi!

Tarkovski
Da li je moralno sve sto je Ceda J. uradio? Da li cak mozda i zakonito?
Kad ga sud bude osudio za nešto onda možemo o tome diskutovati. Za sada je oslobođen svih optužbi, kako mene sećanje služi. Za sada su koštuničini ljudi ti koji su osuđivani (jočić, mihajlov) dok samog kalifa čeka ista sudbina jednog dana.

Tarkovski
Ako se zalazete za demokratiju postujte izbore.
Kako se meni čini, ds ne poštuje izbornu volju i zbog toga će biti nagrađeni na narednim izborima.

Tarkovski
Malo ima Srbija problema pa ste nasli Velju Ilica. Prosli put je bila Guca. Pa onda Ceca. Pre toga da Kostunica se ubije. I da vam se sve blogerske VIP zelje ispune - koliko bi Srbija onda bila bolja?
Ubeđen sam da bi bila mnogo bolja.

Tarkovski
Verovatno za vas i vase drustvance koje ne moze da sastavi tablu za preferans bi samo bilo bolje.
No Comment! Rečnik otkriva čoveka.
Tarkovski Tarkovski 11:14 23.08.2007

Re: SVAKOM "SVOJE"!

Kad ga sud bude osudio za nešto onda možemo o tome diskutovati.

A kako onda sada Ilica moze bez sudjenja?

Kako se meni čini, ds ne poštuje izbornu volju i

Ti sistemi zato sto SRS ima relativnu vecinu treba da formira vladu su anahroni i bez stvarne podloge. Da su hteli, onda bi to uradili. A niko nije hteo sa njima. To je samo prazan argument onih koji mrze ovu vladu i cija je opcija izgubila na izborima.

... Da ne idem dalje, sve je u slicnom stilu, malo argumenata dajeta a mnogo pausalnih ocena. Bio je odgovor na komentara autora bloga u vezi morala i politike.

/NRN
Milan Rakić Milan Rakić 06:08 21.08.2007

Krivi smo mi

Jedan komentar (na brzaka) pre nego što idem na posao, pošto tamo nemam pristup B92 :(

Ljudi moji, pa krivi smo mi, doduše ne baš mi koji ovde diskutujemo o ovoj spodobi već mi kao narod. Većini ovde ova spodoba smeta dok narodu Srbije izgleda da ne smeta, no nije problem u spodobi već u celokupnoj vladi. Šta mi možemo konkretno učiniti? Ništa! Kad je bila prilika narod je izglasao novog-starog kalifa, i sada vežimo pojaseve, jer kako je krenulo, idemo petom brzinom, unazad. Mene oduševljavaju ljudi koji premijera doživljavaju kao "demokratu" (izvinjavam se što upotrebljavam tu reč dok govorim o premijeru). Da li je on uradio nešto, bilo šta, čime bi to zaista i potvrdio. Naravno da nije. Kada bolje porazmislim, razlika izmedju miloševića i koštunice skoro da i nema: autistični, ne daju se videti, ratovali bi sa celim svetom, napad na slobodu govora nije nepoznanica, i jedan i drugi od ubeđenja da je narod marva, naravno, gadljivi na pare nisu. Razlika je samo u tome što, kada je milošević trebalo nešto da uradi on pošalje (svoju) kratko-potšišanu armadu, dok je koštunica iste pripitomio da rade u tišini, a dželate je zamenio svojima. Neka "kao" privatizacija je nastavljena (ipak, prizvuk "demokratska vlada" se mora imati) da bi zapad mislio pozitivno o ovoj državi i da bi bacio zamajac narodu, a sve, ustvari, ode "onima" koji su godinama unistiavali ovaj narod i/ili sada to rade.

Kao što završih jedan pređašnji post:
Teško nama sa vladom na čijem je čelu Dr Jekyll & Mr Hyde.

PS: Izvinjavam se zbog evt. slabog kvaliteta posta, ipak žurim na posao, a nisam mogao da odolim.
Nevena Nevena 08:31 21.08.2007

Re: Krivi smo mi

Milan Rakić
Jedan komentar (na brzaka) pre nego što idem na posao, pošto tamo nemam pristup B92 :(Ljudi moji, pa krivi smo mi, doduše ne baš mi koji ovde diskutujemo o ovoj spodobi već mi kao narod. Većini ovde ova spodoba smeta dok narodu Srbije izgleda da ne smeta, no nije problem u spodobi već u celokupnoj vladi. Šta mi možemo konkretno učiniti? Ništa! Kad je bila prilika narod je izglasao novog-starog kalifa, i sada vežimo pojaseve, jer kako je krenulo, idemo petom brzinom, unazad. Mene oduševljavaju ljudi koji premijera doživljavaju kao "demokratu" (izvinjavam se što upotrebljavam tu reč dok govorim o premijeru). Da li je on uradio nešto, bilo šta, čime bi to zaista i potvrdio. Naravno da nije. Kada bolje porazmislim, razlika izmedju miloševića i koštunice skoro da i nema: autistični, ne daju se videti, ratovali bi sa celim svetom, napad na slobodu govora nije nepoznanica, i jedan i drugi od ubeđenja da je narod marva, naravno, gadljivi na pare nisu. Razlika je samo u tome što, kada je milošević trebalo nešto da uradi on pošalje (svoju) kratko-potšišanu armadu, dok je koštunica iste pripitomio da rade u tišini, a dželate je zamenio svojima. Neka "kao" privatizacija je nastavljena (ipak, prizvuk "demokratska vlada" se mora imati) da bi zapad mislio pozitivno o ovoj državi i da bi bacio zamajac narodu, a sve, ustvari, ode prijateljima dss-a...Kao što završih jedan pređašnji post:Teško nama sa vladom na čijem je čelu Dr Jekyll & Mr Hyde.PS: Izvinjavam se zbog evt. slabog kvaliteta posta, ipak žurim na posao, a nisam mogao da odolim.


Ja bih samo da potpisem ovaj post kao izuzetno kvalitetan iako pisan na brzinu.

Sto se pitanja tice dokle ce nas ovaj zamajavati, pa mislim da ce vas zamajavati sve dok mu to budete dozvolili.
Trazite drugi modus vivendi, jer ce vam ove pokondirene ''elitne'' tikve posejati jos gore seme zla od one devedesetih.



Bojan Zdravic Bojan Zdravic 10:24 21.08.2007

Re: Krivi smo mi

Sto se pitanja tice dokle ce nas ovaj zamajavati, pa mislim da ce vas zamajavati sve dok mu to budete dozvolili.
Trazite drugi modus vivendi, jer ce vam ove pokondirene ''elitne'' tikve posejati jos gore seme zla od one devedesetih.

Potpisujem
Mali Che Mali Che 19:31 21.08.2007

Re: Krivi smo mi

Definitivno Milan Rakic zasluzuje status VIP blogera,
110 % podrske iznesenim stavovima :)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:35 21.08.2007

Re: Krivi smo mi

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:41 21.08.2007

Vec sam toliko puta pisao o

NJIMA - NJEMU da mi je prosto muka vise da napisem njegovo ime! Dakle ipak nisu problem Veljo i Palma, vec je problem Kostunica i ocuvanje vlasti po svaku cenu.,.Tome svoj pecat daju SANU i SPS, pa eto ljubavi na duge staze..a o bezobrazlucima...pa to valjda svi vec znaju da se ne trosimo
poz
bkc
MMMila MMMila 09:28 21.08.2007

Re: Vec sam toliko puta pisao o

SPS ili SPC?!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:29 21.08.2007

Re: Vec sam toliko puta pisao o

Da...greska...teska SPC..NARAVNO
tragpitanja tragpitanja 10:36 21.08.2007

Re: Vec sam toliko puta pisao o

господине Ковачевићу, а да ипак не бркамо лончиће,
Лако можете наћи одговор ако се подсетите да сте са Вељом на "Сердаре" били. Сећате се, питао сам Вас у Вашем блогу. И онда кад сте ви показали да имате селективна сећања дођосмо до:
...мислим на Блогере Б92. Већина их је до свог стабилног финансиског стања дошла попут Веље. Бар неколицина вас је и из истог "финансиског " извора и при истој "финансијској" трансакцији са Вељом делила новце...

И опет подсећања ради - Неки људи стварно могу лако Вељи да Доскоче. Сви из постОктобарских прича знамо да су "Мали политичари" једну Секретарку једне Земљетине покушавали да и Вељом одобровоље (сећате се оних "Буткица" изречених из Вељиних уста). Кад би хтели да открију јавно своје финансиске изворе - Неби се Вељо тако надмено Шепурио.
Маните, Палму, САНУ, ... они са Вељом врло малог заједничког имају.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:55 21.08.2007

Re: Vec sam toliko puta pisao o

vec sam Vam odgovorio vise puta..ali Vi ocigledno bolje znate kakav je moj odnos bio sa Veljom..pa i sa drugima....Koliko znate o tome, takva Vam je i argumentacija....
AcaB AcaB 12:55 21.08.2007

Re: Vec sam toliko puta pisao o

Pa, ako je SPC, onda ovaj komentar uzimam kao podrsku svojim idejama da je problem u narodu, jer je samim tim pobrojano vise od pola naroda, jer je isti vecinom obozavaoc ne samo Cece nego i crkve.
AcaB AcaB 12:57 21.08.2007

Re: Vec sam toliko puta pisao o

(A najbolje kad je Ceca u providnoj haljinici u sred crkve)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:33 21.08.2007

A najbolje kad je Ceca u providnoj...

Dragana Sepe Dragana Sepe 08:01 21.08.2007

dokle vise ?

Krivi smo pre svega mi, ali krivi smo sto smo uspeli da dozvolimo da dodje do ovog stanja. Dok jedni rade "kako im se hoce", drugi ih podrzavaju. Ima li primera, bilo gde u svetu, na ovoj planeti, da covek poput V.Ilica bude u vlastu, jos na kakvnoj poziciji ?! To je bilo naravno hipoteticki... njegovo ponasanje, izgled, maniri, tj.nedostatak istih, njegov govor, njegovo drzanje, njegov redovni mamurluk ili pijanstvo... pa ljudi, ja tog coveka nikada, ali doslovce nikada nisam videla na tv.u da nije bar mamuran ili pijan, on "petlja" jezikom, nerazgovetno govori, sam nezna sta prica... stvarno strasno... !!!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:42 21.08.2007

Re: dokle vise ?

Nevena Nevena 22:12 21.08.2007

Re: dokle vise ?

Dragana Sepe
Krivi smo pre svega mi, ali krivi smo sto smo uspeli da dozvolimo da dodje do ovog stanja. Dok jedni rade "kako im se hoce", drugi ih podrzavaju. Ima li primera, bilo gde u svetu, na ovoj planeti, da covek poput V.Ilica bude u vlastu, jos na kakvnoj poziciji ?! To je bilo naravno hipoteticki... njegovo ponasanje, izgled, maniri, tj.nedostatak istih, njegov govor, njegovo drzanje, njegov redovni mamurluk ili pijanstvo... pa ljudi, ja tog coveka nikada, ali doslovce nikada nisam videla na tv.u da nije bar mamuran ili pijan, on "petlja" jezikom, nerazgovetno govori, sam nezna sta prica... stvarno strasno... !!!


Da ponovim jos jednom i ovde.
Drzava u kojoj jedan ministar nije sankcionisan za vredjanje i udaranje nekoliko novinara, u kojoj je ministar covek koji odbija da daje izjave na konferenciji Vlade televiziji B92, onaj koji namesta novogodishnje tezge udovi ratnog profitera, ministar koji ohrabruje drzavne sluzbenike da "kraduckaju" (jer da su kraduckali ne bi bilo problema) covek koga je trebalo udaljiti iz politike sa sve SPS i SRS...jedan zadrigani alkoholicar koji ne moze da sastavi recenicu bez psovke je ministar u ministarstvu kroz koje prodje mozda i najvishe novca, takva drzava moze biti samo banana drzava.
cyberella cyberella 08:46 21.08.2007

Odgovor na pitanje "dokle će..."

...je sve dok smo ovako pitomi, jer ovi što su došli su vrlo, vrlo divlji. Nažalost, to je slika građanki i građana koji su ih birali. Mnogo smo naivni, kratke pameti i verujemo u vođe, a ova Koalicija na vlasti je to shvatila i samo jaše na talasu primitivnosti koji ju je doveo tu gde jeste. Dakle, demokratska procedura, nesporno je iznela to što je iznela, svakako da bi mediji morali da se potrude i da ne daju da se zaboravi bahatost, bezobrazluk, i ostale bisere ministra Ilića i ostalih, ali i građani bi morali da dignu glas, ne samo ovde na blogu, nego da se protestuje zbog ovakvog tretmana od strane vlade (kriva je cela vlada zbog toga što neštedimice podržava Ilića, svi su do jednog odgovorni), kao što bi to uradili ljudi u "svakoj normalnoj zemlji". Ovako, par ljudi nešto piskara po blogu, to je užasna manjina, nesporno da ima uticaja, ali malo je to za promenu, nažalost. Ne može se na finjaka protiv ovih kreatura.
dracena dracena 08:57 21.08.2007

Re: Odgovor na pitanje "dokle će..."

Evo i ja se pridružujem, ne bi li ta manjina bila malo manje užasna.
Ali da ne bude sumnje, da naglasim: i ja kao državljanka ove zemlje i glasač zahtevam HITNU SMENU VELIMIRA ILIĆA i preispitivanje njegove odgovornosti u raznim sumnjivim poslovima u proteklom periodu.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:28 21.08.2007

Re: Odgovor na pitanje "dokle će..."

svakako da bi mediji morali da se potrude i da ne daju da se zaboravi bahatost, bezobrazluk, i ostale bisere ministra Ilića i ostalih, ali i građani bi morali da dignu glas, ne samo ovde na blogu, nego da se protestuje zbog ovakvog tretmana od strane vlade (kriva je cela vlada zbog toga što neštedimice podržava Ilića, svi su do jednog odgovorni), kao što bi to uradili ljudi u "svakoj normalnoj zemlji"
Jelena Milić Jelena Milić 09:11 21.08.2007

moze mu se

nebojsa, i ja sam se pitala isto ovih dana. svaka vam cast na sistematicnosti i upornosti. ja vise snage nemam za velimira ilica cini mi se.

slusala sam bojana pajtica jutros--ANEKS JE DEO UGOVORA. simple as that.

sve je, dakle, tu. onh
nas pravi ludima, jebe u mozak, svi se zgrazavamo, on je i dalje tu.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:31 21.08.2007

Re: moze mu se

kaspar kaspar 09:13 21.08.2007

SuperHik Velja

bocabole bocabole 09:25 21.08.2007

KO TO TAMO ZEVA ?





PRE IZBORA MED I MLEKO
POSLE IZBORA
DIJAREJA


***
KAD BI IZBACILI SVOJ PATRIOTIZAM IZ DŽEPOVA
ODLETELI BI K,O BALONI



***

BLA BLA B LA BLA ,ZA NAROD
BLA BLA BLA BLA ,EKSPERT
BLA BLA B LA BLA ,VLAST
BLA BLA BLA BLA,VILA
BLA BLA BLA BLA ,LOVA
BLA BLA BLA BLA
ZEZNO VAS JA......
]
**

NIJE KRIV NI KURTA NI MURTA
VEC KONJ
ZATO STO JE OSTAO KONJ

BY BOJANA
skyspoter skyspoter 09:38 21.08.2007

nebojsa

mislim da nije resenje da se Velja Ilic samo istera iz vlade, da dobije ostavku ili da da ostavku. Neka se proveri njegova finansijka situacije pre dolazzenja na vlast i posle odlaska. Verujem da je razlika ogromna. Isto tako verujem da u anekisma ugovora autopta Horogos Pozega stoji koliki je njegov procent i da se zato sakrivaju.
Volela bih da vlada nauci na greskama ovog projekata i ne ponovi iste sa JAT-om. Mada cisto sumnjam.
jesen jesen 10:03 21.08.2007

Re: nebojsa, ala si ti naivan..

..pa kome su proveravali finansije i kada?...ni posle 5 oktobra niko ne ode u zatvor zbog finansija pa sad imamo bogatase u "svetskim razmerama"...pola zaposlenih u Srbiji rade za Miskovica...Kada bi Velji proveravali imovinu povukli bi za nogu citav "klupko".....pa dok se sve to odmota, nama nekima ima da prodje ceo zivot.....Na mladima svet ostaje pa ako zele promene jednom ce ih mozda i docekati pod uslovom da se za njih bore, naravno...
jadac jadac 10:27 21.08.2007

Re: nebojsa, ala si ti naivan..

ja ga volim i javno bi ga zamolio da nastavi u misiji jer samo on pokazuje sve sto drugi ,,misle,,i ,,rade,,a ne zele da priznaju...
MilutinM MilutinM 10:23 21.08.2007

Dokle?

Da se i ja kratko uključim. Kao i "Milan Rakić" i ovo je tekst u magnovenju, pred put, pa izvinite na površnosti i eventualnoj nejasnoći.

Najpre, potpuno podržavam stav da bilmezi i neotesanci ne bi trebalo da vode ovu zemlju. Niti bilo koju. Nažalost, u vremenima tranzicije mulj ispliva na površinu a normalni ljudi se klone uključivanja jer mogu samo da iz svega izadju nagrdjeni.

Postoje po meni dva problema koji se moraju rešiti. Prvi je: ko onda ako ne ovakvi? Kako se sećam, mi smo kroz istoriju glasali (birali):
- najpre što smo morali
- onda što smo dobili priliku da biramo
- onda za neke od stotinu raznoraznih koji su isplivali na površinu, od komunista to fašista, preko metli i četki
- onda protiv Njega
- onda za nekoga samo ne Njega
- onda za nekoga od ovih "naših"
a kako su se svi "ovi naši" isprofanisali, mada na različitim glupostima (od drpanja do nedemokratije), danas više nemamo za koga da glasamo. Nema promena dok alternativa ne bude jasna a nažalost, bez obzira što će oni koji su ubedjeni u svoje političke stavove i partije koje ih promovišu protestvovati protiv ovakvog stava, alternativa je tanka i neubedljiva. E, onda na izbore izadju "zavedene mase" i rezultat je jasan.

Dugotrajnije i jedino ispravno rešenje je da se svi pokrenemo. Samo, to je uuuužasno teško. Ovde imam malo spefifično mišljenje. Naime, po meni pokretanje mase nisu demonstracije i protesti. Oni traju dan ili mesec, a nažalost ostaju upamćeni samo ako se tragično završe.

Po meni je pokretanje mase da svako bude uključen u promene u svojoj sredini i tako doprinese. Da svako od nas očisti ispred svog stana i kuće a ne samo u njemu, učestvuje u farbanju lista i hodnika, radi pošteno svoj posao, uljudno se ponaša prema znanima i neznanima, ignoriše idiote (da se ne vraćam na svoj blog od juče), opomene one koji bacaju smeće po ulici, širi pozitivnu energiju na razne načine, itd. itd.

Svi gorepomenuti bilmezi i neotesanci preživljavaju tako što normalni okreću glave, povlače se u svoje mikro okruženje, dok kolebljivi polako prelaze na njihovu stranu.

Još jednom, i meni je ovo naprosto izletelo, u žurbi. Znam da je idealistički, ali verujem u ovo.
Nevena Nevena 10:29 21.08.2007

Re: Dokle?

Po meni je pokretanje mase da svako bude uključen u promene u svojoj sredini i tako doprinese. Da svako od nas očisti ispred svog stana i kuće a ne samo u njemu, učestvuje u farbanju lista i hodnika, radi pošteno svoj posao, uljudno se ponaša prema znanima i neznanima, ignoriše idiote (da se ne vraćam na svoj blog od juče), opomene one koji bacaju smeće po ulici, širi pozitivnu energiju na razne načine, itd. itd.

Pa kad neko na vas baca blato ili ono jos gore (g....) vi ga zagrlite i poljubite kao bliznjeg svog.:)
I dok drugi baca smece vi to pospremajte dok vam se oni smeju. :(
Nije valjda da ste na to mislili?
MilutinM MilutinM 10:34 21.08.2007

Re: Dokle?

Pa kad neko na vas baca blato ili ono jos gore (g....) vi ga zagrlite i poljubite kao bliznjeg svog.:)
I dok drugi baca smece vi to pospremajte dok vam se oni smeju. :(
Nije valjda da ste na to mislili?


Hajde, sada: nisam ja baš Gandi. Mislim da sam to i pokazao do sada. Ima nešto i u otporu idiotima, zasigurno, ali nije sve ni u inaćenju i otporu. Kao što reče jedan prethodni blog: Lepota će spasiti svet!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 10:47 21.08.2007

Re: Dokle?

MilutinM
a kako su se svi "ovi naši" isprofanisali, mada na različitim glupostima (od drpanja do nedemokratije), danas više nemamo za koga da glasamo. Nema promena dok alternativa ne bude jasna a nažalost, bez obzira što će oni koji su ubedjeni u svoje političke stavove i partije koje ih promovišu protestvovati protiv ovakvog stava, alternativa je tanka i neubedljiva.

Potpuno se slazem da nemamo za koga da glasamo. Mislim da samo glasanjem mozemo da sklonimo ovakve morone, i da samo na izborima mozemo zaustaviti ovo zamlacivanje. Alternativa nazalost ne postoji - logicno, zato ljudi i ne glasaju za nju.

Logicno pitanje - treba li formirati alternativu?
Nevena Nevena 22:23 21.08.2007

Re: Dokle?

Lepota će spasiti svet!

:))) Rece optimista i ode na spavanje.:)))
MilutinM MilutinM 23:21 21.08.2007

Re: Dokle?

Nevena,

čisto onako, nevezano za temu: smatrate li sebe optimistom ili pesimistom?
Nevena Nevena 09:01 22.08.2007

Re: Dokle?

MilutinM
Nevena,čisto onako, nevezano za temu: smatrate li sebe optimistom ili pesimistom?

To zavisi od situacije.
Nevena Nevena 09:04 22.08.2007

Re: Dokle?

[
MilutinMNevena,čisto onako, nevezano za temu: smatrate li sebe optimistom ili pesimistom?


To zavisi od situacije.

i od okolnosti.

Kad je ovaj (u ovoj temi) u pitanju kao i cela vlast u kojoj se on nalazi ja sam pesimista.
MilutinM MilutinM 10:37 22.08.2007

Re: Dokle?


To zavisi od situacije.


Steta. Ja sam ipak (realni) optimista. Kao takav, nadam se da ćete uskoro na našu stranu
MMMila MMMila 10:28 21.08.2007

Moram da vas pitam nesto...

Kad vec ne mozete (mislim i na sebe...znaci ne mozemo) uticati na izbor ministara, koliko uticete na izbore ljudi u sopstvenom mikro okruzenju? Znate li ko vam je "vlast" u opstini, mesnoj zajednici (ili kako li se vec sada zove...kod mene je jos uvek zovemo mesna zajednica:))... Koliko cinite da promenite nesto tu, gde zivite?

Naravno, ukoliko ste u Srbiji!
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 10:34 21.08.2007

Tako nam i treba


Nije problem u njima, nego u nama.
Svako zlo koje nam se desilo, koje se dešava i koje će se dešavati ubuduće smo pošteno zaslužili.
Koliko smo duboko u ponoru govori i činjenica da nam takvi tipovi rade šta hoće, a u normalnoj državi
ne bi bili ništa više nego proizvodjači poljoporivrenih proizvoda. Izvinjavam se istima na primeru.
Mungos Mungos 10:38 21.08.2007

"Dokle će, bre, ovaj da nas zamlaćuje!?"

1. Dok ne prestanete da slusate razne bilmeze s' vlasti & dohvatite motke (ali 'nak'e, "smrdljive"!)

2. Koji se klinac uopste razmislja(lo) o davanju rute Horgos -Pozega u koncesiju?! (naivno pitanje, zar jok?)
a) Imamo sjajne gradjevinske kompanije koje taj posao mogu da urade verovatno i bolje nego mutna Alpina!
b) Izgradnja ostatka deonice u sopstvenoj reziji, kostala bi najvise 750 miliona (sa svim reketima, cika Mitom etc!), sto drzava moze da si priusti. Investicija bi se vratila za najvise 25 godina!.

Mungos, The Popizd

"Svasta se rodi u mutnoj vodi - lukava mrena i glupavi smudj..." (Dj. Balasevic)
nikson nikson 11:26 21.08.2007

hm

...placevi!!!... sta je sa placevima? nemojte posle niko nije rekao...
zarkov zarkov 11:49 21.08.2007

i treba da se smeje

Kome se smeje ovaj čovek?!


Svima koji se godinama prave da je ovo normalna drzava i koji misle da bi "opozicija" nesto promenila ovde.
A cemu se to novinari cude vise? Premijer legalista, magistar kapitalac, fudbalska superliga...I ne dirajte Aleksandru, nasu jedinu smernu, bogobojazljivu a dekoltiranu predstavnicu sedme sile.
medjutim medjutim 12:04 21.08.2007

Oni nam dali prst..

.. srednji..
Mungos Mungos 12:08 21.08.2007

Re: Oni nam dali prst..

:))))))))) Uf, al' je bolElo!:)))))

Mungos, The Sva Sreca Nisam BiJo

"Tko je lud, nemoj mu na ud!" (Nije Alan Ford)
Tine i Radojka Tine i Radojka 17:28 21.08.2007

Sandra daje kolko moze

da traziste samo dlaku
svak bi imo punu saku
jaglika jaglika 18:01 21.08.2007

Mungos -

- the great!
branko jov. branko jov. 12:52 21.08.2007

samo u srbiji

Da ne poverujes, samo u Srbiji ovakav čovek može da bude čak i ministar. Čast nekim izuzecima, ali ni vlada nije ništa bolja. Dokazali su se proteklih godina. Nisu oni ni mogli da se obrukaju, jer nije imao ko da se obruka, nesposobnjakovići (opet kažem čast nekim izuzecima, koje smo viđali u nekim predhodnim sazivima, i obzirom da su imali izuzetno sposobnog premijera i oni su bili dobri, kakvi ce biti sada to cemo videti).
Mislim da je ponovo došlo vreme da jedna metla počisti i da konačno dođu neki normalni ljudi koji imaju odgovornost, ozbiljnost i samopoštovanje. Ljudi koji znaju da rade, a ovima da se zabrani potpuno, bilo kakva politička aktivnost, a kao kazna oduzeo bih im pravo glasa u naredna tri izborna ciklusa, pojavljivanje, pisanje o njima, potpunu medijsku izolaciju. Bio bih i gori ali ne zaslužuju ni pomisao.
Velja ....pa mislim ....ko je bre on?....moram reci, ni mi nismo mnogo bolji kad on moze da bude, uopšte predmet bilo kojeg bloga.
skyspoter skyspoter 14:41 21.08.2007

da li moze

da se organizuje peticija za smenjivanje Velje Ilica?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:05 21.08.2007

Re: da li moze

da se organizuje peticija za smenjivanje Velje Ilica?

Organizujte, odma' je potpisujem!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:38 21.08.2007

Re: da li moze

da li moze da se organizuje peticija za smenjivanje Velje Ilica?


Osnovna tema ovog bloga jeste poziv onima koji to mogu da učine:
javnosti i građanima Srbije, političkim strankama (prevashodno koalciji okupljenoj oko LDP), sindikatima, nevladinim organizacijama, svima koji drže do demokratskih institucija, morala i principa,


i:
Šta još treba da se desi, dokle još ministar i magistar Veljo Ilić treba da nas zamlaćuje, zavlači i vređa da bi se konačno stekli uslovi neophodni za pokretanje relevantne Inicijative za njegovu smenu s ministarskog položaja i trajnu lustraciju iz ovdašnjeg političkog i javnog života !?


mislim, možemo da je organizujemo mi, ovde na blogu, ali to ne bi imalo nekog velikog efekta.
skyspoter skyspoter 15:54 21.08.2007

Re: da li moze

nebojsa pa mora da se pocne od negde i od nekoga. zasto ne moze da se napravi neki link ovde?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:25 21.08.2007

Re: da li moze

Jel' sad krece okupljanje na Tashu ?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:34 21.08.2007

Re: da li moze

nebojsa pa mora da se pocne od negde i od nekoga. zasto ne moze da se napravi neki link ovde?

Pa nisam rekao da ne može već da ne bi imalo nekog većeg efekta!
Mada... ko zna... možda... ipak... i tako to...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana