не дам

antioksidant RSS / 19.01.2009. u 20:41

"Председник Демократске странке Србије Војислав Коштуница тврди да актуелна Влада опстаје на политичкој трговини уз подршку странаца и домаћих тајкуна.

Алтернативу нуди у Начелима националне политике за будућност Србије која, између осталог, подразумевају "очување српске државности, јачање националне самосвести и васпитавање младих у патриотском духу"."

 

za gospodina kostunicu eksluzivno velikim slovima i cirilicom:

 

ДАЉЕ ОД МОЈЕ ДЕЦЕ 

 

igrajte se drzave, branite medjunarodno pravo, lupajte izloge po beogradu, bojkotujte zapadne proizvode, poklanjajte naftnu industriju rusima, uveravajte ceo svet kako ste najveca zrtva jos od onog sto je stradao na golgoti, radite sta hocete ali u decu mi ne dirajte. posao stranaka ne zalazi u porodicu ni u vaspitanje. vaspitavajte svoje koalicione partnere da se pristojno ponasaju, da ne psuju, da paze gde parkiraju, da ne sutiraju novinare, ali u decu ne dirajte. vaspitanje je ozbiljna stvar a vama ocigledno manjka.

 

s postovanjem 



Komentari (175)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 20:49 19.01.2009

......

и васпитавање младих у патриотском духу"

Baš sam se zapitala ZAŠTO je ovo izgovorio, i zaključila (u mojoj politički neobrazovanoj glavi) da je to samo zato da bi izazvao reakciju i da bi se o njemu kao živom političaru pričalo. Tj. kao njegova provokacija tipa 'još sam živ'. Možda grešim, al to mi je najpre palo na pamet... Što ne znači i da ne namerava da se petlja:(
dragoljub92 dragoljub92 20:57 19.01.2009

Re: ......

"очување српске државности, јачање националне самосвести и васпитавање младих у патриотском духу"

ma odma se vidi da je izraso iz komunističkofašističkog šinjela.
uveravajte ceo svet kako ste najveca zrtva jos od onog sto je stradao na golgoti,

ovo bih voleo da sam ja napisao
antioksidant antioksidant 21:15 19.01.2009

Re: ......

Baš sam se zapitala ZAŠTO je ovo izgovorio

zato sto veruje u to...

to je ono sto me plasi. on veruje u to sto prica. s njim nema pregovora. zilot
ovo bih voleo da sam ja napisao
dragoljube, k'o da jesi. hvala

nego,
malko si skratio ovi zadnji pasus.
ok, evo duza verzija : )

spostovanjem,
Uf, sto volEm one koji se ne mesaju u svoj posao, al' tudji joste kako znaju
to nesto na moj racun? sto mu se mesam u stranku? : )
constrictoria92 constrictoria92 22:23 19.01.2009

Re: ......

to nesto na moj racun? sto mu se mesam u stranku? : )

Ma, kuj mu se mesa u stranku?!? Kamo srece da se mesa neko...
Da ima onih koji bi da se mesaju u svoj posao, takve stranke bi bile zabranjene.
reanimator reanimator 22:35 19.01.2009

Re: ......

margos
и васпитавање младих у патриотском духу"

Baš sam se zapitala ZAŠTO je ovo izgovorio, i zaključila (u mojoj politički neobrazovanoj glavi) da je to samo zato da bi izazvao reakciju i da bi se o njemu kao živom političaru pričalo. Tj. kao njegova provokacija tipa 'još sam živ'. Možda grešim, al to mi je najpre palo na pamet... Što ne znači i da ne namerava da se petlja:(

Jbg Margita...grešiš :)
Mislim..aj realno...jel postoji neko u novijoj srpskoj političkoj istoriji, ko je na bilo koji način prs'o? Ali onako..stvarno.
Kao..puko si npr izbore..pa još jedne..pa si skapirao da više nisi bitan i lagano se povlačiš?
Jok bre..to ovde ne postoji. Ovde samo uzimaju malo duži odmor :)
Za sledeću godinu prognoziram povratak : Labus, (kad je teško) Čović...Vuk Drašković se tradicionalno vraća svake dve godine..ne znam ko je još na odmoru??
margos margos 23:42 19.01.2009

Re: ......

reanimator
Jbg Margita...grešiš :)

Pogrešila. Priznajem. Ustvari, izražavam svoju duboku želju da za neke ljude ne čujem više da su igde išta rekli - posle svega što su dosad rekli. Nek su živi i zdravi, i daleko im lepa kuća.
dragoljub92 dragoljub92 23:55 19.01.2009

Re: ......

Nek su živi i zdravi, i daleko im lepa kuća.

Gospodja Klara Gospodja Klara 00:51 20.01.2009

Re: ......

Mislim..aj realno...jel postoji neko u novijoj srpskoj političkoj istoriji, ko je na bilo koji način prs'o? Ali onako..stvarno


Seceroski Nikola?

Smica Smica 10:28 20.01.2009

Re: ......

reanimator

Za sledeću godinu prognoziram povratak : Labus, (kad je teško) Čović...Vuk Drašković se tradicionalno vraća svake dve godine..ne znam ko je još na odmoru??


Zaboravili ste na Šešelja
antioksidant antioksidant 10:42 20.01.2009

Re: ......

Zaboravili ste na Šešelja

evo ga ovaj!

ja taj furiozni pobednicki povratak na ovu rascepkanu nesposobnu politicku scenu cekam sa zebnjom (iako znam da dolazi verovatno cak krajem ove godine ili pocetkom sledece) i ne treba mi podsecanje...

i da

welcome
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:49 20.01.2009

Re: ......

furiozni pobednicki povratak

Sva sam ustreptala
Valjda će bar da ima manju minutažu na TV-u kad se vrati nego sad.
antioksidant antioksidant 10:59 20.01.2009

Re: ......

nasi politicari kao da pripremaju njegov povratak.

u glasackom telu se neguju populisticke sklonosti a seselj je tu neprikosloveni vladar

cim smiri svoje ludilo (da prestane da plasi babe sa ekrana), otvara mu se put za preuzimanje vlasti. a to kako izgleda videli smo. samo ce sada biti gore jer nece biti nikog sa druge strane lanca da ga zaustavlja i huska...

jedina sansa nam je da se skoncentrise na nikolica i tu potrosi "comeback" efekat...

a sto se tice minutaze - ko ga sad gleda tako kasno? u predizbornoj kampanji neces moci kroz prozor da ga izbacis...
constrictoria92 constrictoria92 11:35 20.01.2009

Re: ......

a sto se tice minutaze - ko ga sad gleda tako kasno? u predizbornoj kampanji neces moci kroz prozor da ga izbacis...


Bice i Milan Kalinic ljubomoran na njega.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 20:57 19.01.2009

eksluzivno...

xe,xe...

nego,
malko si skratio ovi zadnji pasus.
constrictoria92 constrictoria92 21:08 19.01.2009

More...

vaspitanje je ozbiljna stvar a vama ocigledno manjka


Joste kako manjka!

Uf, sto volEm one koji se ne mesaju u svoj posao, al' tudji joste kako znaju....
simkke simkke 21:48 19.01.2009

dalje od dece

...a bogami, i od mene
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:11 19.01.2009

Da...

Preporuka, naravno..
Nego, ja bih rekao da se već radi ovo što on nagoveštava..
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:24 19.01.2009

antioks...

lepo receno :)
omega68 omega68 22:32 19.01.2009

E, moj dragi AO

Još '90 i '91 su moji roditelji isto to pričali.Samo tad je to bilo upereno znašvećkome.Ništa , na žalost, nije vredelo.Ali srećom ,
sve se dobro završilo, ako izuzmen stresove i posledice istog koje je moja majka pretrpela.Mnogi, nisu imali sreće da se na tome završi. Nadam se da nikad , nikad više nećemo imati potrebe da se bavimo tim glupostima i da brinemo za svoju decu.
Potpuno si u pravu, takve stvari treba seći u korenu.Moji prijatelji i ja smo ga prepoznali još '97 i napustili smo tu stranku.to je bio moj doprinos, ali treba pričati i dalje...Preporuka
maksa83 maksa83 22:57 19.01.2009

Re: E, moj dragi AO

Još '90 i '91 su moji roditelji isto to pričali.Samo tad je to bilo upereno znašvećkome.Ništa , na žalost, nije vredelo.

- U ovakvim trenutcima zažalim što nisam slušao šta mi je otac pričao...
- Šta ti je pričao?
- Ne znam, nisam slušao...

(Vodič Za Autostopere Kroz Galaksiju)
dragoljub92 dragoljub92 22:58 19.01.2009

Re: E, moj dragi AO

- Ne znam, nisam slušao...

primećuje se kad te nema
Doctor Wu Doctor Wu 22:35 19.01.2009

Ovo je do zla boga patetično,

...ali u decu mi ne dirajte.

tek malo manje patetično nego Tunjin vapaj (pogotovu ćirilicom). A pored toga malo smrducka i na one liberalne mantre po kojima kućne ljubimce i decu možeš da lešiš do mile volje jer su, zaboga, tvoje vlasništvo, odnosno tvoje porodice (superliberalka Željka Buturović bi se sigurno složila s tobom, što možeš shvatiti kao kompliment jer Željkinu pamet izuzetno cenim, iako ne i ovaj stav)
AlexDunja AlexDunja 23:20 19.01.2009

Re: Ovo je do zla boga patetično,

Doctor Wu
...ali u decu mi ne dirajte.

tek malo manje patetično nego Tunjin vapaj (pogotovu ćirilicom). A pored toga malo smrducka i na one liberalne mantre po kojima kućne ljubimce i decu možeš da lešiš do mile volje jer su, zaboga, tvoje vlasništvo, odnosno tvoje porodice (superliberalka Željka Buturović bi se sigurno složila s tobom, što možeš shvatiti kao kompliment jer Željkinu pamet izuzetno cenim, iako ne i ovaj stav)


kako smo rekli wu?
bez patetike, politike i narodne muzike
:)
Doctor Wu Doctor Wu 07:19 20.01.2009

A, to za narodnjake ćeš

malo da izvineš.
rastinjak rastinjak 22:39 19.01.2009

Što jedan kaže..

bojim se da drugi misli i radi.

Nekako mi se čini da je ona ''kohabitacija'' iz prethodne vlade nastavljena.
ecce-florian ecce-florian 23:00 19.01.2009

Kviz


Na koga vas podseća:
a) dete

b)mačak
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:19 19.01.2009

tako se to radi

koshtunica treba da organizuje dechja obdanishta sa veoma niskim cenama. takva ponuda bi bila neodoljiva. roditelji ce, srecni i veseli, ici na posao i ostavljati decu koshtunici na chuvanje i vaspitavanje.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:14 20.01.2009

Re: tako se to radi

Da, da...taman da negde zaposli Pahomija i drugare.
mirelarado mirelarado 23:32 19.01.2009

Odličan tekst

Čini mi se da ovakve i slične Koštunicine izjave dobijaju previše publiciteta u poslednje vreme.
Kao da nije reč o predsedniku minorne opozicione stranke.

Алтернативу нуди у Начелима националне политике за будућност Србије која, између осталог, подразумевају "очување српске државности, јачање националне самосвести и васпитавање младих у патриотском духу


Хвала лепо, одбијам понуду.
jesen92 jesen92 01:32 20.01.2009

svaka cast

...za kratak a ali vrlo jasan tekst...potpisujem sve sto je napisano i btw preporucujem....Ja vise ne citam i ne slusam sta pricaaju politicari i bas pre neki dan nesto mislim kako nisam videla Kostunicu ko zna od kad, palo mi na pamet da se mozda primirio malo...kad ono, covek oce da nam vaspitava decu....strasno!!
Unfuckable Unfuckable 09:32 20.01.2009

kad ne preostane

ništa drugo
onda udri po nacionu i patriotizmu, kako je to poznato

preporuka, AO
antioksidant antioksidant 10:39 20.01.2009

.

@ re
Za sledeću godinu prognoziram povratak : Labus, (kad je teško) Čović...Vuk Drašković se tradicionalno vraća svake dve godine..ne znam ko je još na odmoru??


labus e vec najavio (polu) povratak. poceo je da nam drzi predavanja sta gresimo (sto dobro dodje u sred krize). tako se polako stvara atmosfera da ga sami pozovemo da se vrati iz odakle je vec bio (konsultant najvecoj firmi privatnoj u nas - znas ono "kosovo je srbija a sve ostalo je ta firma". covic bi utrcao cim se pojavi prostor, za vuka samo gresis sto je on sad u "povracenoj fazi". u vladajucoj koaliciji je. srecom - neprimetno

@dragoljub i maksa

primećuje se kad te nema

makso - rekao ti vec dragoljub : )

@ ecce florian i marco de manccini


zasto plasite narod?

@ unf

pazi nemam nista protiv da on razradjuje svoju nacionalno/patriotsku politiku na svoj besmisleno nekoristan nacin (ne slazem se sa njom ali odrasli smo ljudi odgovorni za svoje stavove) - ali sta decu i vaspitanje mesa u celu pricu? te vrste socijalnog inzinjeringa mogu biti jako opasne. seti se "perioda mira" kada su deca "patriotski ucena" da se drug stari voli vise nego mama i tata! ovaj je na tom tragu. za kosovo sve, nista za kosovo... pa bi jos to da uvali u predskolske ustanove (ili kako vec misli da se bavi "vaspitavanjem mladih u patrioskom duhu"?

vishnja92 vishnja92 10:57 20.01.2009

Re: .

pa bi jos to da uvali u predskolske ustanove

dragi moj ao,
deca u predskolskim ustanovama svakog januara danima crtaju Svetog Savu sve u 16. ako mislis da je to nesto drugo, izvini sto se mesam. al mislim da ne mislis.

i pesmicu znaju. onu himnu. kakav tres :)))
antioksidant antioksidant 11:04 20.01.2009

Re: .

i pesmicu znaju. onu himnu. kakav tres :)))

to nam je na zalost deo skolskog programa. pa deca imaju i svoju skolsku slavu..

hajde jedna nagradna igra:

pronadji razliku izmedju ove dve slike







u pravu si. kasnim ja sa ovim svojim "zabranama" jako puno
Unfuckable Unfuckable 11:07 20.01.2009

Re: .

te vrste socijalnog inzinjeringa mogu biti jako opasne. seti se "perioda mira" kada su deca "patriotski ucena" da se drug stari voli vise nego mama i tata!

sve razumem i čitam i sve potpisujem...batice - dobrovoljni davaoci tuđe krvi (& tla) i dalje istrajno šljakaju
Ovde samo umesto petokrake ide malo tamjana + sertifikati tipa "Podobno Srpče", ali rad je isti
vishnja92 vishnja92 11:08 20.01.2009

Re: .

pronadji razliku izmedju ove dve slike

na drugoj nema tebe?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:10 20.01.2009

Re: .

na drugoj nema tebe?

Uzede mi komentar iz tastature
antioksidant antioksidant 11:31 20.01.2009

Re: .

na drugoj nema tebe?

: )

na zalost ima me (medju roditeljima)

sto unf kaze gore - rad je isti
dragoljub92 dragoljub92 12:48 20.01.2009

Re: .

antioksidant
na drugoj nema tebe?

: )

na zalost ima me (medju roditeljima)

sto unf kaze gore - rad je isti

abe oxi ne mog da nafatam gdiga živiš,mislim elsi od naših naš il si od tuđih naš
antioksidant antioksidant 13:08 20.01.2009

Re: .

abe oxi ne mog da nafatam gdiga živiš,mislim elsi od naših naš il si od tuđih naš

u tudjini zivim dragoljube, u tudjini.

ovo sto vidim oko sebe ne lici na ono sto bih mogao nazvati svojim domom
dragoljub92 dragoljub92 14:00 20.01.2009

Re: .

antioksidant
abe oxi ne mog da nafatam gdiga živiš,mislim elsi od naših naš il si od tuđih naš

u tudjini zivim dragoljube, u tudjini.

ovo sto vidim oko sebe ne lici na ono sto bih mogao nazvati svojim domom

pravo da ti kažem i ja ovo što vidim oko sebe žalim što moram da nazovem domom
antioksidant antioksidant 14:15 20.01.2009

Re: .

dragoljub92

antioksidant
abe oxi ne mog da nafatam gdiga živiš,mislim elsi od naših naš il si od tuđih našu tudjini zivim dragoljube, u tudjini.ovo sto vidim oko sebe ne lici na ono sto bih mogao nazvati svojim domompravo da ti kažem i ja ovo što vidim oko sebe žalim što moram da nazovem domom

pojasnjenje samo malo

ovo gore se odnosi samo ako pogledam van granica svoje porodice (ima ljudi koji znaju moje stavove o mom malom svetu iza kineskog zida)
vishnja92 vishnja92 14:27 20.01.2009

Re: .

ima :)
antioksidant antioksidant 14:31 20.01.2009

Re: .

vishnja92
ima :)

ne dobacuj samo.

cekam tvoj kreativni doprinos (jer znam da si za temu zainteresovana) imas jos 6 dana. : )

vishnja92 vishnja92 14:32 20.01.2009

Re: .

popodne - predvece. sad je guzva :)
dragoljub92 dragoljub92 15:17 20.01.2009

Re: .

antioksidant
dragoljub92

antioksidant
abe oxi ne mog da nafatam gdiga živiš,mislim elsi od naših naš il si od tuđih našu tudjini zivim dragoljube, u tudjini.ovo sto vidim oko sebe ne lici na ono sto bih mogao nazvati svojim domompravo da ti kažem i ja ovo što vidim oko sebe žalim što moram da nazovem domom

pojasnjenje samo malo

ovo gore se odnosi samo ako pogledam van granica svoje porodice (ima ljudi koji znaju moje stavove o mom malom svetu iza kineskog zida)

nisam ni ja mislio baš na svoj dom nego više na okruženje,političko pa ostalo.tako sam i tebe razumeo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:25 20.01.2009

Koštunica...

Koštunica...ko to ono beše?...
antioksidant antioksidant 18:48 20.01.2009

Re: Koštunica...

Jelica Greganović
Koštunica...ko to ono beše?...

stariji vaspitac u novo patriotskim jaslama "medjunarodni pravni poredak"
dragoljub92 dragoljub92 18:51 20.01.2009

Re: Koštunica...

Jelica Greganović
Koštunica...ko to ono beše?...

тхе необавештени ,познат још као нисам ја одавле
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:17 20.01.2009

Re: Koštunica...



Progovooori, slikooo, da još jednooom čujem dragi glaaaaaaaas...
dragoljub92 dragoljub92 20:11 20.01.2009

Re: Koštunica...

koja izvedba,odličan-10
antioksidant antioksidant 21:49 20.01.2009

Re: .

tako sam i tebe razumeo.

dobro si me razumeo nego ima i drugih koji citaju...
omega68 omega68 01:30 21.01.2009

Re: .

ali rad je isti

Nije isti i ne može da bude isti.Ja znam da nije isti rad.Zbog čega se sprdate gospodo?
antioksidant antioksidant 08:37 21.01.2009

Re: .

Nije isti i ne može da bude isti.Ja znam da nije isti rad.Zbog čega se sprdate gospodo?

ko se sprda? krajnje sam ozbiljan.

da li je religija privatna stvar svakog pojedinca? kakve to veze ima sa skolom?

za mene je to isti rad. tita si morao da volis vise nego oca i majku. sada je srbija iznad svega

znas omega, ima u kraljevu jedan grafit (bar je bio kad sam poslednji put bio tamo). i na njemu lepo pise

zasto moja drzava ne da svoj zivot za mene?

edit: a jos sto se ovde mesa nacija i drzava samo tako. i jos nesto - znas li ti da je po pravoslavnim kanonima isticanje pravoslavlja kao nacionalnog obelezja jeres? pravoslavlje nije odlika srpstva (ako se neko vec upusta u prebrojavanje zrnaca)

a biti srbin ne znaci biti drzavljanin srbije
vishnja92 vishnja92 09:10 21.01.2009

Re: .

Zbog čega se sprdate gospodo?

omega, veruj mi da sam mrtva ozbiljna i poprilicno ljuta. najgore od svega - osecam se nemocno.
uostalom, ao je sve lepo objasnio (kako to vec obicno biva :))
antioksidant antioksidant 09:21 21.01.2009

Re: .

najgore od svega - osecam se nemocno.

da naglasim
omega68 omega68 09:39 21.01.2009

Re: .

ko se sprda? krajnje sam ozbiljan.

O tome šta mislim o Tvom tekstu i o Koštunici ja sam rekao gore.Komentarisao sam preterivanja.Ako je Koštunica loš, ne treba zbog toga odmah izvrgavati ruglu sve za šta je on.
za mene je to isti rad. tita si morao da volis vise nego oca i majku. sada je srbija iznad svega

To baš i nije tačno.Tita nisi BAŠ MORAO da voliš toliko, više smo mi sami od toga pravili nauku.Znam mnoge koji nisu - pa im ništa nije falilo.
Nije ni Srbija iznad svega, mom sinu u obdaništu niko ne puni glavu o tome.U školi imaju izbor koji će predmet da se sluša.Nisam čuo da je verska nastava obavezna.

zasto moja drzava ne da svoj zivot za mene?

A koja država daje život za svoje građane.Ne preterujte, ljudi.
a biti srbin ne znaci biti drzavljanin srbije

?...Da li su Marko i Njanja ili bilo ko, ko živi u Americi, Amerikanci ili nacionalna manjina.Šta bi bilo da odbiju da slušaju himnu svaki dan?Ili da protestvuju što im decu ''vaspitavaju '' sa predsednikovim govorom.Mom detetu niko ne pušta Tadićev
vishnja92 vishnja92 09:52 21.01.2009

Re: .

Nije ni Srbija iznad svega, mom sinu u obdaništu niko ne puni glavu o tome.U školi imaju izbor koji će predmet da se sluša.Nisam čuo da je verska nastava obavezna.

zar ne slave Svetog Savu? kod nas o obdanistu slave danima i znaju onu pesmu od malih nogu.
mene to opasno nervira.

ima jos. moje dete je preslo u drugu skolu posle prvog polugodja prvog razreda zbog tog tako pametno definisanog i normalnog odnosa prema nacijama. ako mislis da nisam imala pametnijeg posla nego da ga iz hira maltretiram, varas se.

skola ne valja nista, a po ovom pitanju valja jos manje.
Unfuckable Unfuckable 09:58 21.01.2009

Re: .

brkaš malo babe i žabe i porediš - uređenu zemlju koja sprovodi svoje zakone i brine se o svom internom pr-u među stanovništvom - sa Srbijom
Osim toga, kao što mi pljuvanje Srba i isticanje samo srpskih zločina poprilično nervira, nisam preterano oduševljen ni mahanjem kadionicom ispred nosa i podelom Srba na manje i veće Srbe u odnosu na to kojom su rukom prelomili pogaču ili koliko puta dnevno se prekrste ili koliko se mirno i spokojno osećaju na crveno slovo (a po default - u- morali bi ako su Srbi....) - što je upravo jedan od izuma Tunjavog radi lakšeg vaspostavljanja kontrole nad sluđenom rajom i lakšeg obračuna s oponentima u svojoj patološki iskompleksiranoj želji da bude "kalif umesto kalifa"....zvuči poznato, kaj ne ?
Kada sve to povežeš sa onom bolesničkom spikom koju je AO naveo u tekstu bloga, i kada se podsetimo kako je Narečeni Tunjo celomudreno upravljao Srbijom sve ljubeći ruke pravoslavnim pišačima na Premijerov grob, ne razmišljajući ni o čemu drugom nego samo o tome da se što dublje zavuče u bulju ekipi zlih akadementnih dedaka iz udruženja dobrovoljnih davalaca tuđe krvi, onda su reakcije na ovaj vampirizam više nego blage, a ti to - čini mi se, vođen nekim svojim krstaškim pohodom, propuštaš da primetiš
Nije Koštunica - srpstvo i Srbija
kao što nije samo onaj koji se krsti, slavi slavu i priziva Boga i mudrost bar jedno 500x dnevno - dobar Srbin
antioksidant antioksidant 10:10 21.01.2009

Re: .

Šta bi bilo da odbiju da slušaju himnu svaki dan?Ili da protestvuju što im decu ''vaspitavaju '' sa predsednikovim govorom


nista ne bi bilo. to je njihovo pravo zagarantovano ustavom a narocito prvim amandmanom


[url=http://caselaw.lp.findlaw.com/scripts/getcase.pl?court=US&vol=319&invol=624]sloboda govora
[/url]

i taj rad
omega68 omega68 10:23 21.01.2009

Re: .

zvuči poznato, kaj ne ?

To ''kaj'' mi je nepoznato

Kada sve to povežeš sa onom bolesničkom spikom koju je AO naveo u tekstu bloga, i kada se podsetimo kako je Narečeni Tunjo celomudreno upravljao Srbijom sve ljubeći ruke pravoslavnim pišačima na Premijerov grob, ne razmišljajući ni o čemu drugom nego samo o tome da se što dublje zavuče u bulju ekipi zlih akadementnih dedaka iz udruženja dobrovoljnih davalaca tuđe krvi, onda su reakcije na ovaj vampirizam više nego blage, a ti to - čini mi se, vođen nekim svojim krstaškim pohodom, propuštaš da primetiš
Nije Koštunica - srpstvo i Srbija

Da li si ti pažljivo čitao moj prvi komentar?Ja sam pre svih Vas odjebao tog čoveka.Kad ga niste ni znali ko je on.On ne može da odredi šta je pravo nacionalno osećanje.Samo kažem da preterujete.U stvari možda je to Vama OK, tko zna tko je tko?
vishnja92 vishnja92 10:24 21.01.2009

Re: .

On ne može da odredi šta je pravo nacionalno osećanje

ne postoji nesto takvo kao sto je "pravo nacionalno osecanje".
antioksidant antioksidant 10:42 21.01.2009

Re: .

Ja sam pre svih Vas odjebao tog čoveka

omega, niko ne puca u nosioca poruke (kostunicu). ovde je meta poruka (vaspitavanje mladih u patriotskom duhu).

i to vaspitavanje mladih u patriotskom duhu kao stranacki/drzavni projekat.

to je indoktrinacija koja vodi u zlo

vec sam ti rekao, tvoj odnos prema porodici, religiji, naciji, drzavi... je tvoja privatna stvar, ali vishnjino dete uci pesmice o svetom savi u obdanistu po defoltu, sva deca u ovoj drzavi imaju skolsku slavu... a ustav kaze nesto drugo.


Члан 11.

Република Србија је световна држава.
Цркве и верске заједнице су одвојене од државе.
Ниједна религија не може се успоставити као државна или обавезна.


pa jos jedno pitanje - 17 februara kada se desavao organizovani pogrom na srbe sa kosova sta je radio nas drzavni vrh?

sa spc-om je organizovao molebdan!!!! svi se lepo skupimo u beogradu (dobrih 400 km od problema) pa se lepo prosetamo sa svestenicima pa se pomolimo bogu. hajde ti meni objasni tu i takvu drzavnu strategiju u zastiti svojih gradjana.
antioksidant antioksidant 10:45 21.01.2009

Re: .

vishnja92
ne postoji nesto takvo kao sto je "pravo nacionalno osecanje".


upravo. ne postoji pravo ni pogresno. samo individualno
antioksidant antioksidant 10:46 21.01.2009

Re: .

U stvari možda je to Vama OK,tko zna tko je tko?

nije mi jasno ovo
vishnja92 vishnja92 10:47 21.01.2009

Re: .

ni meni.
Unfuckable Unfuckable 10:51 21.01.2009

Re: .

"kaj" je hrvatski izraz, ako si slučajno slušao new wave/ novi talas / novi val, tamo ga je bilo poprilično.
Što se Pravog Nacionalnog Osećanja tiče - očigledno ga imaju samo Pravi Srbi, kaj ne ?
Možemo da zaključimo da su onda samo deca tih Pravih Srba - Prava Srpčad ? Eto nas opet na - temi, kako lako !
Ok, hajde samo kaži mi gde se nabavlja brošura / knjiga / sabrana dela / whatever koja obrađuje temu Pravog Nacionalnog Osećanja, da se bolje informišem i smanjim si nagomilate grehe ili - još bolje - tko to određuje šta je to Pravo Nacionalno Osećanje, da se obratim za pomoć...ako radi na drugi dan slave, naravno.
Što se preterivanja tiče - očigledno je da ti nisi pažljivo pročitao moj komentar, verovatno od silnog tamjana....a što se tiče toga Tko je Tko - i mene baš vrlo & veoma zanima tko će to da odredi tko je tko.

Što se samog "odjebavanja" Tunjavog tiče ...a tko ti to garantuje da ga je iko ikada - ok, u svoje ime govorim - da sam ga ikada.....zarezivao / kapirao kao nekog tko zaista vrijedi ?
To što je tebe očarao pa - razočarao, trebalo bi da bude samo tvoj problem, da ne spomeničarimo,pliz
omega68 omega68 11:02 21.01.2009

Re: .

niko ne puca u nosioca poruke (kostunicu). ovde je meta poruka (vaspitavanje mladih u patriotskom duhu).

Ti si ga stavio u tekst kao personifikaciju takvog zla , pa ga i ja tako , samo zbog toga , pominjem.On je zaista po tome gori od radikala
sa spc-om je organizovao molebdan!!!! svi se lepo skupimo u beogradu (dobrih 400 km od problema) pa se lepo prosetamo sa svestenicima pa se pomolimo bogu. hajde ti meni objasni tu i takvu drzavnu strategiju u zastiti svojih gradjana.

Ko je rekao da to podržavam, ne želim da objašnjavam jer to ne podržavam
Ali smatram da sva deca treba da znaju ''Oče naš '' i himnu Svetom Savi.Mnogo smo bolji bili dok se to učilo.
Ko neće ne treba ga terati
antioksidant antioksidant 11:05 21.01.2009

Re: .



hajde da ponovim pa da zavrsimo
Ko neće ne treba ga terati


pozdrav

omega68 omega68 11:12 21.01.2009

Re: .

ne postoji nesto takvo kao sto je "pravo nacionalno osecanje".

Pod tim podrazumevam samo ono koliko svaki čovek misli da mu je potrebno.Ništa više.
Unfuckable Unfuckable 11:16 21.01.2009

Re: .

Pod tim podrazumevam samo ono koliko svaki čovek misli da mu je potrebno.Ništa više.

a ja mislio tu uračunato i podjebavanje okoline na račun toga kako nije dovoljno "patriotski & nacionalno" osvešćen, umotano u brigu & nevericu...
omega68 omega68 11:16 21.01.2009

Re: .

Što se Pravog Nacionalnog Osećanja tiče - očigledno ga imaju samo Pravi Srbi, kaj ne ?

Rekao sam gore o tome, nemoj da se hvataš za svaku reč, bre
vishnja92 vishnja92 20:24 20.01.2009

cek bre malo

mnogo ste neozbiljni :)

taj tu - imemusenespominjalo - prvo sto je uradio kad je postao vlas' je - Djuro, sta?
prema tome, nikakvo iznenadjenje, a nije vise ni bitan.

medjutim: ako cemo da pricamo o crkvama i nacijama u skolama, ja sam spremna. ko ce prvi da pocne?
daj potpitanja neka i tako to.....
Unfuckable Unfuckable 20:30 20.01.2009

Re: cek bre malo

pa dobro majku mu
zar na crveno slovo ovakve diskusije ?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:35 20.01.2009

Re: cek bre malo

slazem se da ne treba na crveno slovo. aj za dva tri dana.
vishnja92 vishnja92 20:41 20.01.2009

Re: cek bre malo

kako bre za dva tri dana?

pa moje dete sutra polazi u skolu, a da prostite - njegova zdrava pamet mi je malkicice vaznija od crvenog slova.
ko nema skolsku decu (a tema ga ne zanima) ili ima al je zadovoljan obradom ili stagod, dobice opravdani.

a i bre - pun ih kalendar, a ja ne mogu da cutame.....
Unfuckable Unfuckable 21:09 20.01.2009

Re: cek bre malo

slazem se da ne treba na crveno slovo. aj za dva tri dana.

Uuuuu...ovo bi bilo sjajno za objaviti na naslovnoj, gore u nekom od onih panela...pored "Majka Hrabrost", recimo
vishnja92 vishnja92 21:21 20.01.2009

Re: cek bre malo

пажз вамо сад.

цек

dakle - pajz vamo: u koji sam krug ja upala? u drugi. u koji si krug ti njanjo upala? u.....tamo dole negde. daklem, mene se ima pitati po pitanjima ispravnog ponasanja (sve osim...putenosti, tu sam omasila) kad su posredi nedoumice opsteg moralno-verujuceg tipa.

ps - i dragoljupce je tu negde, viri :)
i on zna.... gresnik.
Unfuckable Unfuckable 21:30 20.01.2009

Re: cek bre malo

gde dragoljuba bre....taj je grešan k'o sam đavao, b'e !
antioksidant antioksidant 21:48 20.01.2009

Re: cek bre malo

Unfuckable
pa dobro majku muzar na crveno slovo ovakve diskusije ?

na crveno slovo ne sme se radi. intelektualni rad se ne priznaje za rad (jer nije povezan sa njivom i motikom).

nema problema da se nastavi sa diskusijom

carry on
vishnja92 vishnja92 20:57 20.01.2009

пост скриптум

имам руску тастатуру за ове прилике, ако то може да поправи ствар.
гле:

Вишня :)

инспирисао ме антиоксидант, да простите - цирилицом
(Руси немаю то слово "ц" )
а деца немаю право на памет и избор, и то ые (по мени) тема овде, а не красная слова.
antioksidant antioksidant 21:46 20.01.2009

Re: пост скриптум

а деца немаю право на памет и избор

na nama je da im omogucimo izbor

izbor, teska rec za neke ljude. ne mogu skapirati da neko moze izabrati nesto drugacije od njihovog puta

pa bi jos i decu da vaspitavaju

to je tema

Unfuckable Unfuckable 21:53 20.01.2009

Re: пост скриптум

pa znaš kako
jeste bolno dok traje, ali dobra vest je da je svo to silovanje u mozak obično - kontraproduktivno
Pošto ekipa koja ga sprovodi ima suptilnost slona u staklarskoj radnji i sklona je davanju autogolova, srećom
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:53 20.01.2009

Re: пост скриптум

vi ste mislili da se ja gore zavitlavam kad sam rekao da se to tako radi? ne zavitlavam se uopshte. ko hoce da vaspitava tudju decu treba da otvori obdanishte. ako je dovoljno jeftino i kvalitetno bice navale. to ovde, na primer, rade mnoge crkve. nije to nishta novo ili chudno. kome god ostavite decu u obdanishte vaspitavace ih po nekom svom obrascu i vidjenju.

(ja ne kazhem kako bi trebalo, kazhem kako jeste).
Unfuckable Unfuckable 21:56 20.01.2009

Re: пост скриптум

pajz da ti kažem, nije u redu ni kad država čuva decu pa im puštaju narodnjake, onako - ničim izazvano
antioksidant antioksidant 22:03 20.01.2009

Re: пост скриптум

vi ste mislili da se ja gore zavitlavam kad sam rekao da se to tako radi?

ja ti gore nisam rekao da se zavitlavas nego sam te pitao zasto plasis ljude?

imamo mi u srbiji bolji sistem - drzavno zatucavanje u mozak. kostunica ne trazi da se uvede novi model vec samo da se malo finije podesi postojeci.
a znas u cemu je lepota srpskog modela?

placaju gradjani iz poreza.

ali dobra vest je da je svo to silovanje u mozak obično - kontraproduktivno


kod manjine je kontraproduktivno. a od dobrog dela se prave zombiji. a manjina, bez obzira koliko samosvesna bila je manjina. pa kad dodju izbori, cas se curak okrene naopako (nadam se da sam pravilno upotrebio izraz jer pojma nemam sta znaci ali zvuci) pa se zaboravi nemanje grejanja na -12 pa se provrte "patriotske teme"... (pre par decenija tema su bili "radnici, seljaci i postena inteligencija" ali sve je to ista prica)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:19 20.01.2009

Re: пост скриптум

eto nasem sinu danas u obdaniste pustali obaminu inaguraciju na tv. kakvo je to pa sad vaspitanje?
Unfuckable Unfuckable 22:22 20.01.2009

Re: пост скриптум

'bem li ga...meni logično ako je to preCjednik svih ljudi tamo
Pevaju li himnu ujutro klinci, zastava i tajrad ?
antioksidant antioksidant 22:27 20.01.2009

Re: пост скриптум

kakvo je to pa sad vaspitanje?

indoktrinacija

obama nema veza sa decom

lojalnost drzavi nema veze sa decom

to je prvi korak

jedan od mogucih sledecih je ovo

ali velicina nacije odraslih je u stidu kada se naprave takvi koraci i kasnijim pokusajima da se takvi koraci isprave

ali necemo o odraslima

pricamo o deci
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:31 20.01.2009

Re: пост скриптум

Pevaju li himnu ujutro klinci, zastava i tajrad ?

ne u obdanistu ne pevaju himnu ovi mali, al cerca u skoli radi taj rad. u pocetku su pustali himnu u sporstkoj sali pre nego sto krenu casovi, pa smo mi izbegavali da je vodimo u skoli u to vreme, al nas posle zahebali pa su krenuli sa himnom u ucionicama.
Unfuckable Unfuckable 22:31 20.01.2009

Re: пост скриптум

ček' šta fali da klinci skapiraju da im je taj Čika sada precjednik i da će posle 4 godine to da bude neki drugi Čika, itajrad ?
mislim, daleko bolje nego da ih uče kako je Titek besmrtan i kako posle njega nema ničeg

edit :
pajz, ja lično ništa protiv državne himne nemam, bilo gde da je pevaju i sviraju...samo što je to u nekim zemljama malo bolje sređeno, hoću reći...bar znaju koji joj je tekst i normalno ( a i niko se ne vređa) je da je ljudi pevaju pred važnije događaje ili tako - u školi.... a i važeća je duži vremenski period, što je poprilična prednost
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:32 20.01.2009

Re: пост скриптум

pazi nisu to radili kad je bush bio izabran nego samo sad jer je ovo istorijski trenutak.
antioksidant antioksidant 22:33 20.01.2009

Re: пост скриптум

i da će posle 4 godine to da bude neki drugi Čika, itajrad ?

ti bas sumnjas u obamu? ne dajes mu sanse za drugi mandat?


mislim, daleko bolje nego da ih uče kako je Titek besmrtan i kako posle njega nema ničeg
za to imaju elvisa
Unfuckable Unfuckable 22:35 20.01.2009

Re: пост скриптум

pa sad da ga ne baksuziram na Jovana...rekoh ja već negde šta bu bilo s njime ako zaista krene da radi ono što je obećavao, a po mojoj skromnoj proceni
antioksidant antioksidant 22:39 20.01.2009

Re: пост скриптум

pajz, ja lično ništa protiv državne himne nemam,

slazem se ali meni je malo degute decu uciti o takvim stvarima kao sto je pretsednik, drzava, zastava, himna...

ovo je jedina himna koju ja priznajem
Unfuckable Unfuckable 22:45 20.01.2009

Re: пост скриптум

pa ne znam ...mislim : klinci žive ovde, trebalo bi da znaju par stvari...osnovnih, nije strašno : gledaju tekme, lože se i navijaju, pa što da ne znaju...mislim, definitivno mi je precjednik tu na poslednjem mestu.....ok, u našem slučaju ne znam baš kako im objasne kolika je tačno država, cijenim da improvizuju ili zabranjuju podpitanja
antioksidant antioksidant 22:50 20.01.2009

Re: пост скриптум

klinci žive ovde, trebalo bi da znaju par stvari...osnovnih, nije strašno : gledaju tekme, lože se i navijaju, pa što da ne znaju...mislim, definitivno mi je precjednik tu na poslednjem mestu.....ok, u našem slučaju ne znam baš kako im objasne kolika je tačno država, cijenim da improvizuju ili zabranjuju podpitanja

pricamo o obdanistu. njanjin klinac jos nema 5 godina.

moj klinac grcku zove igracka a to je zemlja gde su bazeni po krovovima... srbija je nikola zigic.. i tako on kapira drzave.

zna da se stoji mirno kada se svira himna ali pojma nema sta je himna. i zna da se stoji kada se sviraju obe himne. to mi zovemo vaspitanje.

jebem li ga. mozda gresim, pa i ja indoktriniram klince...

znas, unf, to je prica bez konacnih odgovora, zato i ne volim dogme u vaspitanju... a patriotsko vaspitanje vuce na tu stranu opasno
Unfuckable Unfuckable 22:58 20.01.2009

Re: пост скриптум

, zato i ne volim dogme u vaspitanju... a patriotsko vaspitanje vuce na tu stranu opasno

tu se slažemo, potpuno...meni sve od Tunjavog i njegovih evetefendija - šatrogibaničara vuče na - pogrešno...
svako patriotsko vaspitavanje i prevaspitavanje može povući u nekom momentu na brainwashing i na podelu sertifikata o "Podobnim & Časnim Srbima" i onima kojih se treba - stideti, jer "ne shvataju"
Igra stara koliko i civilizacija
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:06 21.01.2009

Re: пост скриптум

izvinjavam se sto sam bila odsutna al isla sam da pokupim klinca iz obdanista i on mi sve lepo reko sta je video na tv. kaze ovako (prevodim posto je sve na engleskom reko): video sam novog predsednika koji je reko da amerika ce da bude u redu i da nece vise da ubija druge ljude. kaze reko je samo jednu losu stvar a to je da je bilo grmljavine i puno kise al vise nema da bude jer ce on da se pobrine da to stane. ja ga pitam a kakva je to grmljavina a on mi kaze pa to sto ljudi ostali bez kuca i one prodavnice za pare ostale bez para.
eto u kratke crte obamin govor
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:31 21.01.2009

Re: пост скриптум

ja nisam gledao, ali nemam nishta protiv shto su i sin (4) i cerka (9) videli inauguraciju na televizij za vreme shkolei. radi se o demokratskom ritualu primopredaje vlasti koji se odigrava vec preko chetrdeset puta. radi se o srzhi demokratije - chovek koji je pobedio na izborima dobija shansu da vodi zemlju, da promeni neshto, da uradi neshto pozitivno. da li ce to i uraditi je sasvim druga pricha, ali sam chin primopredaje vlasti na svechan i miran nachin jednom u 4 ili 8 godina je jako jako vazhan i sa istorijskog (edukativnog) i sa vaspitnog gledishta.

s druge strane, potpuno me nervira zaklinjanje na lojalnost drzhavi svaki dan u shkoli. ne postoji drzhava vredna toga.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana