Gost autor| Lingvistika| Ljudska prava| Životni stil

Potpalublje: Jezik, pušenje & equality of sexes

NNN RSS / 20.01.2009. u 00:37

NNN in association with Biljana FN proudly presents Teodora as teodorakaze (herself) in Jezik, pusenje & equality of sexes.

 

Već neko vreme imam idejicu da postavim temu u vidu "blanko teksta" gde bi blogeri koji su u potpalublju, a imaju želju da budu vidljiviji mogli da postave link na svoj tekst (bez blama!), nešto slično kao što je već par puta bilo (poslednji put Unf, nešto pred Novu godinu), s tom razlikom da domaćin bloga (u ovoj slučaju ja) ne kopa sam, ili da ljudi ne moraju da šalju na PP već da jednostavno okače link. Otprilike kao što sam predložio da se otvori stranica koja pokazuje hronološki sve tekstove svih blogera. Tajanstvena urednica je već objasnila zašto misli da je nije praktično da svi imaju autorsku opciju (zbog ograničenih resursa moderacije), ali ja mislim da će biti lakše i bolje da više očiju vidi te tekstove (tj. i čitaoci predstavljaju jedan vid moderacije samom činjenicom da postoji "gumbić Obavesti moderatora").

 

Tako da....UDRITE!

EDIT:Pošto sam postavio novi blog sa istom idejom, pozivam zainteresovane da tamo ostavljaju linkove, a ovaj zatvaram za dalje komentare, ako neko ima još nešto da kaže, neka kaže tamo. U međuvremenu možda smislim i neku novu temu za, eventualno, međusobno prepucavanje (iliti sukob mišljenja), jer nema jela bez začina.

 

 



Komentari (130)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

scabies scabies 00:39 20.01.2009

prva


EDIT:
Tako mi i treba kad mi je tastatura brza od pameti! Tek posle procitala tekst. Nema linka. Samo pozdrav!
P.S. Dijakritike ne kucam, ne zato sto sam zaboravila, vec zato sto nisam u tehnickoj mogucnosti.
NNN NNN 00:45 20.01.2009

Re: prva

Kad pre?
Evo ti zasluženi trofej (i prošli put si bila prva)!
rastinjak rastinjak 00:47 20.01.2009

Re: prva

scabies

EDIT:
Tako mi i treba kad mi je tastatura brza od pameti! Tek posle procitala tekst. Nema linka. Samo pozdrav!
P.S. Dijakritike ne kucam, ne zato sto sam zaboravila, vec zato sto nisam u tehnickoj mogucnosti.


Samo izazivaj sreću,vratićeš se medju nas, u tamu potpalublja
NNN NNN 00:51 20.01.2009

Re: prva

Nema veze, bilo bi mi drago da ljudi stave linkove na svoje tekstove (u principu je nekako blam da se samoreklamirju), a evo ovde je to vrlo poželjno.
Mislio sam da ako ovo zaživi, bar jednom nedeljno postavim ovakav prozor u potpalublje.
Sad mi pade na pamet ideja za konkurs za ime , nešto kao npr.
SVETLOST POTPALUBLJA ili Zidne novine ili štatijaznam
rastinjak rastinjak 00:58 20.01.2009

Re: prva

Sad mi pade na pamet ideja za konkurs za ime , nešto kao npr.
SVETLOST POTPALUBLJA ili Zidne novine ili štatijaznam


Može ŠPAJZ ili STELAŽ , znaš ono red tegli sa krastavcima, paprikom i drugom turšijom, pa onda red pekmeza od šljiva,višanja i dunstovi razni, prava ikebana.

Nemam ništa trenutno da linkujem , ali svakako preporuka za ideju.
NNN NNN 01:02 20.01.2009

Re: prva

Hvala na predlozima!
A posebno hvala što ti se svidela ideja, pošto, u principu, nemam pojma kakva će da bude reakcija (ili što bi nsarski rekao "eksperiment u blogovanju".
miniko63 miniko63 16:01 20.01.2009

Re: poslednja-sleki

Pitanje je šta je tama a šta svetlost
scabies scabies 23:48 20.01.2009

Re: prva

Kad pre?
Evo ti zasluženi trofej (i prošli put si bila prva)!

Hvala, hvala
libkonz libkonz 01:11 20.01.2009

Samoreklama

Još treniram pisanje, ali eto kad mi se ukazala šansa:
http://blog.b92.net/text/6703/%D0%A1%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5.../
Ovaj mi je najdraži.
NNN NNN 01:17 20.01.2009

Re: Samoreklama

Сестре
ХВАЛА!
sybil sybil 01:29 20.01.2009

ja sam napisala tekst

ne zbog samoreklame, nego zbog ciste odbrane casti, kao odgovor na diskusiji o pusenju i zapaljenju.
unfuckable: " a to da je u osnovi raka zapaljenje, to konkurise za uradak godine"
violet: "necemo valjda da se zastrasujemo, ovo treba potkrepiti dokazima i statistikama."
i tako sam napisala tekst za koji doduse mnogi pusaci koji nisu culi za nauku, nature, science, impact faktore etc. kazu da je glup i neistinit.
NNN NNN 01:32 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Evo linka Budi sam.
sybil sybil 01:43 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

a priznajem da sam htela da odvratim ljude od pusenja. prestati sa pusenjem da bi se testirala snaga je glupost. prestati sa pusenjem da bi smanjili rizik za rak i jos hiljadu bolesti je jednostavno-inteligentno.
Kazezoze Kazezoze 09:13 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

sybil
ne zbog samoreklame, nego zbog ciste odbrane casti, kao odgovor na diskusiju o pusenju i zapaljenju.
unfuckable: " a to da je u osnovi raka zapaljenje, to konkurise za uradak godine"
violet: "necemo valjda da se zastrasujemo, ovo treba potkrepiti dokazima i statistikama."
i tako sam napisala tekst za koji doduse mnogi pusaci koji nisu culi za nauku, nature, science, impact faktore etc. kazu da je glup i neistinit.

pa tvoj text je proshireno izdanje koje mozhemo prochitati na paklicam cigareta i zato je glup.
propagirati neistinu, a ne biti za to placen je glup potez.
sybil sybil 09:16 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Kazezoze

sybilne zbog samoreklame, nego zbog ciste odbrane casti, kao odgovor na diskusiju o pusenju i zapaljenju. unfuckable: " a to da je u osnovi raka zapaljenje, to konkurise za uradak godine"violet: "necemo valjda da se zastrasujemo, ovo treba potkrepiti dokazima i statistikama."i tako sam napisala tekst za koji doduse mnogi pusaci koji nisu culi za nauku, nature, science, impact faktore etc. kazu da je glup i neistinit. pa tvoj text je proshireno izdanje koje mozhemo prochitati na paklicam cigareta i zato je glup.propagirati neistinu, a ne biti za to placen je glup potez.

zasto? jel moze obrazlozenje, a ne samo klasifikacija.
jeste li uopste culi za nature i science? znate li o cemu se tu radi?
propagirati neistinu?
sta nije istina?
sybil sybil 09:25 20.01.2009

Re: da vidimo ko je ovde glup

rece kezazuzu koji pise ovakve gluposti po blogu:
gluposti
ko to kaze? trazim obrazlozenje. sta je izvor ?
helou, kezazuzu, kamo odgovor?
Unfuckable Unfuckable 09:58 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

: " a to da je u osnovi raka zapaljenje, to konkurise za uradak godine"

ok, znači - rak možemo opušteno da lečimo antiinflamatornim preparatima.
Ili upalu grla možemo da lečimo citostaticima & zračenjem.
Super ti je ova Kardelj medicina.

NNN, preporuka , mada primećujem da nema nešto mnogo linkova, što me pomalo čudi...stidljivost, valjda
NNN NNN 10:17 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

preporuka , mada primećujem da nema nešto mnogo linkova, što me pomalo čudi...stidljivost, valjda
Ja se nadam da će biti manje stidljivosti, a više linkova (mada se neki ljudi više drže (ne)pušenja, a to će biti tema u realtivno skorijoj budućnosti).
Unfuckable Unfuckable 10:20 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

pa nije valjda sve u pušenju
ima još tema
NNN NNN 10:54 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

pa nije valjda sve u pušenju

Nije, ima nešto i u ... hmmm.. bolje da ćutim. I ne znam što su se ljudi uhvatili baš za to... i to ovde.. Nit smo pušači, nit je blog o tome... 'ajd lepo kod Teodore pa tamo opletite.. A tema u skorijoj budućnosti će biti o ostavljanju cigareta iz prve (desne) ruke.
BFN
ivana23 ivana23 11:02 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Da pisem blog, ovo bi mi bila vruca tema...

10:42
БРИТАНСКИ УЧЕНИЦИ ИДУ У ШКОЛУ У ПАНЦИРИМА
ЛОНДОН – У појединим школама у Великој Британији ученици током наставе носе панцире као заштиту од метка или убода ножа.

До овог алармантног закључка дошло се током истраживања о уличним бандама које је спроведено на захтев синдиката просветних радника.

Истраживање, подстакнуто растућим насиљем у урбаним срединама, показало је да се у последњих пет година удвостручио број деце млађих од 16 година укључених у банде.



Танјуг
NNN NNN 11:08 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

У појединим школама у Великој Британији ученици током наставе носе панцире као заштиту од метка или убода ножа.
A šlem!?
scabies scabies 11:25 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

napisala tekst za koji doduse mnogi pusaci koji nisu culi za nauku, nature, science, impact faktore etc. kazu da je glup i neistinit.

zbog ciste odbrane casti

Eto ja bih te zamolila da ponovo postavis text, da bi ljudi mogli da se ukljuce u disqsiju. Da to ne radimo ovde.
DRugo: Nature i Science imaju velike impact faktore, ali spadaju u "popularnu nauku".
Trece, neko ko ne yna sta je apoptoza, vec-"pronalazi u literaturi"-mislim da se lazno izdaje za ono sto si pominjala skoro.
Cetvrto, nadam se da si do sada nasla nesto o antiinflamatornom dejstvu steroidnih hormona.
Peto, da si shvatila sta je zapaljenje.
Kazem ovo, zbog odbrane casti!
A jedva cekam da ga vide drugi kompetentni, pa da vidimo ko je govorio istinu.
sybil sybil 11:42 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Unfuckable
: " a to da je u osnovi raka zapaljenje, to konkurise za uradak godine"ok, znači - rak možemo opušteno da lečimo antiinflamatornim preparatima.Ili upalu grla možemo da lečimo citostaticima & zračenjem.Super ti je ova Kardelj medicina.NNN, preporuka , mada primećujem da nema nešto mnogo linkova, što me pomalo čudi...stidljivost, valjda

vidi duso.moras da citas pazljivo. ja ni u jednom trenutku nisam govorila o lecenju, nego o prevenciji. kada se dijagnostifikuje bolest, zvanicna medicina je zakon.
ja sam samo citirala ispitivanja da ljudi koji hronicno piju antiinflamatorne lekove on a daily basis iz drugih razloga imaju otpornost na kancer, ali da nije dobro piti te lekove svaki dan godinama da bi se zastitili od kancera zbog nezeljenih efekata.
Harris et al. Prospective study of NSAID and breast cancer, Oncology Reports, 6, 1999; 71-3
Nelson et al. Inverse association of prostate cancer and NSAID: results of a case control study, Oncology Reports, 7, 2000, 169-70.
ima toga jos.
jel' me razumes sada. stvarno sam mislila da si more open-minded.ne, ti moras da budes najpametniji svugde.
sybil sybil 11:44 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Unfuckable
pa nije valjda sve u pušenju ima još tema

i u ishrani.
Unfuckable Unfuckable 11:45 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

jel' me razumes sada. stvarno sam mislila da si more open-minded.

uf sorry što sam te razočarao, ide mi to ovih dana
ali ...ako je u osnovi kancera - upala, dakle prevencija bi bila recimo gutanje brufena ili aspirina, hm ?
Ili - lečenje ranog stadijuma bi moglo time da se izvede, šta misliš o tome ?
sybil sybil 11:46 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

scabies
napisala tekst za koji doduse mnogi pusaci koji nisu culi za nauku, nature, science, impact faktore etc. kazu da je glup i neistinit.
zbog ciste odbrane castiEto ja bih te zamolila da ponovo postavis text, da bi ljudi mogli da se ukljuce u disqsiju. Da to ne radimo ovde.DRugo: Nature i Science imaju velike impact faktore, ali spadaju u "popularnu nauku".Trece, neko ko ne yna sta je apoptoza, vec-"pronalazi u literaturi"-mislim da se lazno izdaje za ono sto si pominjala skoro.Cetvrto, nadam se da si do sada nasla nesto o antiinflamatornom dejstvu steroidnih hormona.Peto, da si shvatila sta je zapaljenje.Kazem ovo, zbog odbrane casti! A jedva cekam da ga vide drugi kompetentni, pa da vidimo ko je govorio istinu.


daj vise sedi. dobila si jedan. cuti, ne brukaj se vise.
sybil sybil 11:49 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Unfuckable
jel' me razumes sada. stvarno sam mislila da si more open-minded.uf sorry što sam te razočarao, ide mi to ovih dana

pitaj kada ti nije jasno.
Unfuckable Unfuckable 11:51 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

editova koment gore, da ne ponavljam
Ali, hvala ti na prosvetljenju, u svakom slučaju - milo mi je što imamo budućeg Nobelovca ovde na blogu.
sybil sybil 11:52 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Unfuckable
jel' me razumes sada. stvarno sam mislila da si more open-minded.uf sorry što sam te razočarao, ide mi to ovih dana ali ...ako je u osnovi kancera - upala, dakle prevencija bi bila recimo gutanje brufena ili aspirina, hm ?Ili - lečenje ranog stadijuma bi moglo time da se izvede, šta misliš o tome ?

well, ako pijes brufen celog zivota od puberteta pa nadalje, bio bi zasticen. ali, veruj mi zdravi ljudi to ne bi trebalo da rade zbog nezeljenih efekata. kada se bolest razvila, naravno ne pomazu aspirin i brufen.
bolje je preci na odredjenu ishranu u cilju prevencije (ne lecenja) bolesti o kojoj cu pisati ako hocete.
sybil sybil 11:55 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Unfuckable
editova koment gore, da ne ponavljamAli, hvala ti na prosvetljenju, u svakom slučaju - milo mi je što imamo budućeg Nobelovca ovde na blogu.

ma nije to tako. ja kada objavim u impaktu 6 skacem od srece. ali moram da znam svu tu high impact literaturu.
constrictoria92 constrictoria92 12:01 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

well, ako pijes brufen celog zivota od puberteta pa nadalje bio bi zasticen.


Sam' da pitam:

je l' to isti onaj Brufen koji se jos moze naci kod nas?
A Bactrim? Je l' i njega treba da pijemo?

ali, veruj mi zdravi ljudi to ne bi trebalo da rade zbog nezeljenih efekata.

Pa, prvo je recheno da ko pije Brufen bice ceo zivot zdrav, a sad neki nezeljeni efetkti...




Unfuckable Unfuckable 12:17 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

bolje je preci na odredjenu ishranu o kojoj cu pisati ako hocete.

sam' ako ima sarmi i pasulja u toj tvojoj ishrani, onda piši slobodno
sybil sybil 12:23 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Unfuckable
bolje je preci na odredjenu ishranu o kojoj cu pisati ako hocete.sam' ako ima sarmi i pasulja u toj tvojoj ishrani, onda piši slobodno

nema sarmi, pasulj vec moze.
sybil sybil 12:30 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Pa, prvo je recheno da ko pije Brufen bice ceo zivot zdrav, a sad neki nezeljeni efetkti...

svaki lek ima nezeljene efekte. kancer je komplikovana i nepoznata bolest. mi imamo samo fragmente istrazivanja koji kazu da brufen stiti od bolesti. well, ako neko celog zivota pusi i pije brufen i jos jede tone mesa i pomfrita, nisam sigurna da je zasticen.
nezeljeni efekti brufena:

Taking an NSAID can increase your risk of life-threatening heart or circulation problems, including heart attack or stroke. This risk will increase the longer you use an NSAID. Do not use this medicine just before or after having heart bypass surgery (also called coronary artery bypass graft, or CABG).

NSAIDs can also increase your risk of serious effects on the stomach or intestines, including bleeding or perforation (forming of a hole). These conditions can be fatal and gastrointestinal effects can occur without warning at any time while you are taking an NSAID. Older adults may have an even greater risk of these serious gastrointestinal side effects.

stitis se od raka, dobijes infarkt, nije resenje.
constrictoria92 constrictoria92 13:06 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

kancer je komplikovana i nepoznata bolest


Kancer uopste nije nepoznata bolest. Nepoznate su neke stvari koje se tichu iste (al' da ne tupim sad o tome)...

Lepo je sto znas (is better to say you know about drugs.com & copy/paste option) nezeljene efekte non-steroidal anti-inflammatory drugs.
Al' to nije poenta. Evo, sad ja mogu da citiram kliniku Mayo o kanceru, kiropraktici, narodnim lekovima - i to i dalje ne bi znachilo da sam struchnjak za tu oblast...
Bez uvrede, al' tvoje ubedjivanje podseca na prodavca zdravih proizvoda iz nekog MLM-a (npr. Ako uzimate Ginko, zivecete neuporedivo duze plus to je odlichna prevencija protiv raka/kijavice/gripa/kamena u bebregu itsl.).

Elem, ja sam ovde drugim poslom:

Dzudi


stari92 stari92 13:31 20.01.2009

da pišem blog,ja bih .. (ivana23))

U januaru je zabeležen,Evropa i šire,drastičan pad samoukidanja (suicid) gasom.
Mislite o tome !

(pa posle Ruje ne valjaju))
scabies scabies 21:46 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

daj vise sedi. dobila si jedan. cuti, ne brukaj se vise.

Priznajem da je bio "nezgrapan" izraz to popularna nauka. Science i Nature su naucni casopisi koji su namenjeni sirokoj publici, od ljudi koji se naukom bave, preko lekara opste prakse, do bolje upućenih laika...
Nego, pošto još ne znaš kako sam primetila, fiziologija se bavi funkcionisanjem zdravog organizma, to o cemu ti pričaš je čista patologija. Pa da ti onda preporučim neku pravu literaturu-Pathologic basis of disease-Robins and Cotran. Ali potpuno je moguće da nemaš vremena za tih više od hiljadu strana, ali opasno je znanje kupiti po časopisima. Treba veeeliko predznanje da bi se posle upotrebljavalo to znanje, a vidim ti imaš neodoljivu želju da ga primenjuješ (po blogu).
I vrlo bitna stvar- fobija od bolesti je kontraindikacija za bavljenje medicinskim naukama. Pravi sukob interesa. I produbljuje fobiju.
Sve u svemu, ako ćemo da procenjujemo jedni drugima znanje, tvoje je na nivou natprosečnog srednjoškolca-prosečnog polaznika IS Petnica. Pa, ako to stvarno jesi-BRAVO na dobrom si putu. A taj put je duuug.
Pozdrav!

nsarski nsarski 22:47 20.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Science i Nature su naucni casopisi koji su namenjeni sirokoj publici, od ljudi koji se naukom bave, preko lekara opste prakse, do bolje upućenih laika...

Science i Nature su casopisi koji stampaju naucne radove iz sirokog spektra istrazivanja - od genoma coveka do poslednjih podataka sa Marsa. Ti radovi su podjednako naucni kao i oni koji se stampaju u usko specijalizovanim casopisima. Samo je razlika u tome sto radovi objavljeni u Nature ili Science su od sireg naucnog znacaja od nekog detaljnog, usko specijalizovanog rada iz neke oblasti (geologije, fizike, astronomije, genetike, itd.). Nature cak ima i izdanja kao sto su Nature Genetics, na primer, koja su vise orijentisana ka jednoj oblasti.
sybil sybil 00:01 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

constrictoria92
kancer je komplikovana i nepoznata bolest


Kancer uopste nije nepoznata bolest. Nepoznate su neke stvari koje se tichu iste (al' da ne tupim sad o tome)...

Lepo je sto znas (is better to say you know about drugs.com & copy/paste option) nezeljene efekte non-steroidal anti-inflammatory drugs.
Al' to nije poenta. Evo, sad ja mogu da citiram kliniku Mayo o kanceru, kiropraktici, narodnim lekovima - i to i dalje ne bi znachilo da sam struchnjak za tu oblast...
Bez uvrede, al' tvoje ubedjivanje podseca na prodavca zdravih proizvoda iz nekog MLM-a (npr. Ako uzimate Ginko, zivecete neuporedivo duze plus to je odlichna prevencija protiv raka/kijavice/gripa/kamena u bebregu itsl.).

Elem, ja sam ovde drugim poslom:

Dzudi



pazi, for the record ja ne citiram bilo kakve klinike. desilo se eto da moram da znam jako puno toga jer se time bavim, to mi je struka. taj tekst sam napisala jer su me napali za zapaljenje, sve lepo pise. dakle, nije to nesto sto svako moze, samo ode na mayo sajt. sasvim si pogresno shvatila da ja nekome nesto prodajem i ubedjujem u bilo sta. to je nepotrebna banalizacija.
naravno, kao neko ko ne zna nista o tome, nema pojma sta su naucni radovi i casopisi, imas pravo da kazes to je sve glupost, ali bez uvrede licis na piljaricu koja gadja paradajzom gospodu koja slucajno prodje tvojom trasom.
sybil sybil 00:02 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

profesore, jos nesto. nature ima impakt oko 30, znaci to je sam vrh nauke.
sybil sybil 00:13 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

scabies
daj vise sedi. dobila si jedan. cuti, ne brukaj se vise.

Priznajem da je bio "nezgrapan" izraz to popularna nauka. Science i Nature su naucni casopisi koji su n
Pozdrav!


scabies, evo izvini, ali to je bilo: just a little bit of your own medicine.
hajde da ne licimo vise na piljarice.
evo ja se iskreno izvinjavam.
constrictoria92 constrictoria92 02:42 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

naravno, kao neko ko ne zna nista o tome, nema pojma sta su naucni radovi i casopisi, imas pravo da kazes to je sve glupost, ali bez uvrede licis na piljaricu koja gadja paradajzom gospodu koja slucajno prodje tvojom trasom.


O, baby, svaka chas' na psihoanalizU.
Je l' treba da platim seansu, il' je prvi put free of charge?





sybil sybil 03:27 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

constrictoria92
naravno, kao neko ko ne zna nista o tome, nema pojma sta su naucni radovi i casopisi, imas pravo da kazes to je sve glupost, ali bez uvrede licis na piljaricu koja gadja paradajzom gospodu koja slucajno prodje tvojom trasom.O, baby, svaka chas' na psihoanalizU. Je l' treba da platim seansu, il' je prvi put free of charge?

sledetja seansa 200 eura.
teodorakaze teodorakaze 12:26 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

ali opasno je znanje kupiti po časopisima. Treba veeeliko predznanje da bi se posle upotrebljavalo to znanje, a vidim ti imaš neodoljivu želju da ga primenjuješ (po blogu).
I vrlo bitna stvar- fobija od bolesti je kontraindikacija za bavljenje medicinskim naukama.

Potpuno se slazem.
NNN NNN 13:56 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

pa nije valjda sve u pušenju

Nije..izgleda da ima nešto i u šutiranju u cevanicu.. . Dobra ideja ovog mog Žmua, aman je upropastiše sa ovom pričom o štetnosti pušenja.. Mislim ja sam bivši pušač, on je nepušač, ali nismo mesije... Kako ko hoće..i može..
BFN
sybil sybil 23:14 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

teodorakaze
ali opasno je znanje kupiti po časopisima. Treba veeeliko predznanje da bi se posle upotrebljavalo to znanje, a vidim ti imaš neodoljivu želju da ga primenjuješ (po blogu).I vrlo bitna stvar- fobija od bolesti je kontraindikacija za bavljenje medicinskim naukama. Potpuno se slazem.

rece scabies i ostade ziva. najvise me nerviraju djaci iz kragujevca koji misle da su pokupili svu pamet sveta, pa dodju i gadjaju paradajzima.
sorry, ja sam nemacko-englesko-americki djak, nismo u istoj duhovnoj vertikali, te nalazim da je svaka dalja diskusija bespredmetna.
scabies scabies 23:29 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Pazi ovako... Kad procitas puno debelih knjiga neces morati da se zaklanjas ni iza srednje medicinske skole (citirala si mi njihove udzbenike), ni Nisa, Kragujevca, Beograda, Novog Sada, Graca, Beca, Londona... I moci ces da disqtujes na srpskom jeziq, bez copy/paste...
Ovako kad vec insistiras na svom formalnom medicinskom obrazovanju, mogla bi da nam kazes gde je poqpljeno... Mislim da sprecimo da jos ko tamo zaluta...
Scabies-pricala o znanju, ne obrazovanju!
sybil sybil 23:30 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

scabies
Pazi ovako... Kad procitas puno debelih knjiga neces morati da se zaklanjas ni iza srednje medicinske skole (citirala si mi njihove udzbenike), ni Nisa, Kragujevca, Beograda, Novog Sada, Graca, Beca, Londona... I moci ces da disqtujes na srpskom jeziq, bez copy/paste... Ovako kad vec insistiras na svom formalnom medicinskom obrazovanju, mogla bi da nam kazes gde je poqpljeno... Mislim da sprecimo da jos ko tamo zaluta...Scabies-pricala o znanju, ne obrazovanju!

pijaca me ne interesuje, kao sto rekoh. gadjas u prazno.
scabies scabies 23:44 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

hajde da ne licimo vise na piljarice.
evo ja se iskreno izvinjavam.

Naknadno dopisano, pa nisam videla do sad.
Ako je iskreno receno-iskreno je i prihvaceno Ja mislim da nisam koristila teske reci (ali ja imam mozda malo poremecene standarde). Nije mi bila namera da uvredim, Blog mi je svedok Samo se borila za istinu, kakvu ja vidim/znam...
Sve gore navedeno ne znaci da se necu ponovo buniti...
A vise puta sebi obecavala da se u te teme necu mesati. Jednom ce mi poci za rukom...
sybil sybil 23:49 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

scabies
hajde da ne licimo vise na piljarice.evo ja se iskreno izvinjavam.Naknadno dopisano, pa nisam videla do sad.Ako je iskreno receno-iskreno je i prihvaceno Ja mislim da nisam koristila teske reci (ali ja imam mozda malo poremecene standarde). Nije mi bila namera da uvredim, Blog mi je svedok Samo se borila za istinu, kakvu ja vidim/znam...Sve gore navedeno ne znaci da se necu ponovo buniti... A vise puta sebi obecavala da se u te teme necu mesati. Jednom ce mi poci za rukom...

a pa ja sam se jos juce izvinila. jos jednom se izvinjavam. ja sam ta koja je stvorila nelagodnu atmosferu i zao mi je. nema problema, samo ti udri, pisacu ja jos, samo napred, dobrodosla. sto rece teodora, svakom svoje.
NNN NNN 23:52 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

Kad sam video #...novi komentari, ponadao sam se da je neko postavio nove linkove, kad ono...
bar mi je drago da sam video i poneko "izvini".
scabies scabies 23:58 21.01.2009

Re: ja sam napisala tekst

ja sam ta koja je stvorila nelagodnu atmosferu i zao mi je.
Kazu deca: ko priznaje-pola mu se dodaje... Saaalim se.
samo ti udri
Ja kad udaram-udaram po stavovima, izbegavam da to radim osobama... Dobro, mozda mi se koji put omaklo... Mnogo vise puta sam se ugrizla za jezik (da ne kazem tastaturu ) da ne kazem nesto sto moze biti shvaceno licno...
samo napred, dobrodosla
Hvala, svraticu, samo ti pisi... Ali obecala sebi da se vise necu prziti na te teme. Pa da znas da to sto ne komentarisem ne znaci da ne vrebam
dunja73 dunja73 02:13 20.01.2009

epp jako povoljno!



Ova ti je ,,pun pogodak,, Hvala u ime svih andergraundovaca ...

dunja73 dunja73 02:19 20.01.2009

..geschichte ..


ja volim zidurine i gradjevine ...Nesto sto ljudska ruka ostavlja oku u amanet...

http://blog.b92.net/blog/89948/dunja73/



hvala.
NNN NNN 02:43 20.01.2009

Re: ..geschichte ..

Hvala tebi što ti se svidela ideja
Jedna mala instrukcija budućim komentatorima... Link na svoj tekst, čisto da bi ljudi otprilike znali o čemu se radi, možete da napravite ovako:
1. uradite copy URL adrese teksta, npr. http://blog.b92.net/text/6831/Chiemsee%20-dvorac%20Herrenchiemsee/
2. napišite naslov teksta npr. Chiemsee -dvorac Herrenchiemsee
3. selektujte naslov i kliknite na ikonicu link
4. u malom prozoru koji se pojavi uradite paste URL-a i OK
5. na kraju dobijete npr. Chiemsee -dvorac Herrenchiemsee

BFN
ps. hvala na saradnji...budite dobri! ili ... šalimo se... ili ne
sybil sybil 03:28 20.01.2009

Re: ..geschichte ..

yes, uspela.
naslov
myredneckself myredneckself 03:37 20.01.2009

Re: ..geschichte ..

ps. hvala na saradnji...budite dobri! ili ... šalimo se... ili ne

šalimo, jašta,
mmmm...delicious
NNN NNN 04:35 20.01.2009

Re: xxx

r0811n r0811n 15:29 20.01.2009

Re: xxx

NNN
Dijalozi i ucesnici by www.politika.rs


Hvala, NNN
sybil sybil 04:26 20.01.2009

narocito je fora

sutiranje u cevanicu. e svasta gospode boze.
NNN NNN 04:32 20.01.2009

Re: narocito je fora

To se ona tako slikovito izražava, nas još nije nijednom šutnula
sybil sybil 06:01 20.01.2009

Re: narocito je fora

NNN
To se ona tako slikovito izražava, nas još nije nijednom šutnula

i dobro, u cemu je stos. sve one koji ne zele da se oklembese nego imaju stavove i principe, a pogotovo one kojima je princip ne pusiti i voditi zdrav zivot, treba udariti u cevanicu.
ili sam mozda nesto propustila.
maksa83 maksa83 06:33 20.01.2009

Re: narocito je fora

i dobro, u cemu je stos. sve one koji ne zele da se oklembese nego imaju stavove i principe, a pogotovo one kojima je princip ne pusiti i voditi zdrav zivot, treba udariti u cevanicu.

Mislim da je poenta ne biti zealot, tj. uživati u sopstvenom izboru i ne nametati ga drugom, čak ni za njegovo dobro,
(Moj omiljeni autor ima izraz za to: to inflict help on someone, tj. "naneti nekom pomoć" ). Ako si već izabrao da to radiš raditi to sa ... minimumom frikcije, nemam pojma kako bih to drugačije rekao.

sybil sybil 06:41 20.01.2009

Re: narocito je fora

maksa83
i dobro, u cemu je stos. sve one koji ne zele da se oklembese nego imaju stavove i principe, a pogotovo one kojima je princip ne pusiti i voditi zdrav zivot, treba udariti u cevanicu.Mislim da je poenta ne biti zealot, tj. uživati u sopstvenom izboru i ne nametati ga drugom, čak ni za njegovo dobro.Moj omiljeni autor ima izraz za to: to inflict help on someone, tj. "naneti nekom pomoć".

naravno, pa sta je tu sporno. sloboda izbora, tu nema dileme. ko hoce moze i da se drogira pobogu kao da je to problem.
nego konkretno oko pusenja recimo, ko koga tu prisiljava na bilo sta, samo se ljudima predocava istina i cinjenice koju oni dozivljavaju kao atak na individualnost i posledicno pozivaju na nasilje sutanjem u cevanicu. svasta. radi se o tome da ljudi ne zele da cuju istinu zato sto su lenji i nece da se menjaju.
neko je rekao:
"apstinencija je merilo jacine karaktera."
sad sutirajte.
maksa83 maksa83 06:58 20.01.2009

Re: narocito je fora

nego konkretno oko pusenja recimo, ko koga tu prisiljava na bilo sta, samo se ljudima predocava istina i cinjenice koju oni dozivljavaju kao atak na individualnost i posledicno pozivaju na nasilje sutanjem u cevanicu. svasta. radi se o tome da ljudi ne zele da cuju istinu zato sto su lenji i nece da se menjaju.

Pa, u načelu - da, u pravu si, ali to ih i čini - ljudima.

Ali - šta misliš, recimo, koliko taj konkretan pristup ("što si ti tako lenj i slab karakter, bolje da budeš vredan i jak karakter" ) ima šanse da donese ikakve rezultate? Jedino ti možeš da se osetiš od toga bolje zato što si "vredan i jak karakter". Shvaćaš?

sad sutirajte

Samo ako to leči pušačku nogu.
sybil sybil 07:13 20.01.2009

Re: narocito je fora

maksa83
nego konkretno oko pusenja recimo, ko koga tu prisiljava na bilo sta, samo se ljudima predocava istina i cinjenice koju oni dozivljavaju kao atak na individualnost i posledicno pozivaju na nasilje sutanjem u cevanicu. svasta. radi se o tome da ljudi ne zele da cuju istinu zato sto su lenji i nece da se menjaju. Pa, u načelu - da, u pravu si.Ali - šta misliš, recimo, koliko taj konkretan pristup ("što si ti tako lenj i slab karakter, bolje da budeš vredan i jak karakter" ) ima šanse da donese ikakve rezultate? Jedino ti možeš da se osetiš od toga bolje zato što si "vredan i jak karakter". Shvaćaš?
sad sutirajteSamo ako to leči pušačku nogu.

ja mislim da same cinjenice, sama istina i statistika namecu osecaj mizerije (ne mislim nego znam, osetila sam to na sopstvenoj kozi), ali taj osecaj bi trebao da proizvede rast, a ne sutiranje u cevanicu.
"istina je najbolja terapija".
maksa83 maksa83 07:32 20.01.2009

Re: narocito je fora

ja mislim da same cinjenice, sama istina i statistika namecu osecaj mizerije (ne mislim nego znam, osetila sam to na sopstvenoj kozi), ali taj osecaj bi trebao da proizvede rast, a ne sutiranje u cevanicu.
"istina je najbolja terapija"

Možda - za tebe, ali postoje istine i istine, sve validne u isto vreme ali manje ili više upotrebljive u nekom kontekstu (kontekst = situacija + individua). Možemo da se ložimo da smo super-racionalna stvorenja koja imaju iste direktne risponsove na činjenice i istine, ali zapravo uopšte nije tako. Npr. tebi su te iznete istine trigerovale go "strah za opstanak", primarno osećanje, ali uopšte ne mora da znači da će neko drugi tako na to da odreaguje. Kako god, insistiranje na osobinama osobe ("'vaki si, 'naki si" ) umesto na situaciji je udaranje u zid.

Aj' ako hoćeš da pričamo o change artistry. Svaka promena (individualna, ili grupna (samo je pomnožiš sa brojem individua koje u njoj treba da učestvuju i ispovezuješ njihove međusobne uticaje)) je u startu blokirana pitanjem "onog koji treba da se menja" a koje glasi - "a šta ću ja tu da izgubim?". Ovo nije ni svesno pitanje, čak nije verbalizovano ni u jednom trenutku ali je zapravo sve vreme tu. Jedini adekvatan odgovor na to pitanje je "okej, izgubićeš to, to i to, ali ajde sad da vidimo šta ćeš da dobiješ.". Npr. u ovom tvom konkretnom slučaju kada bih nekog pokušao da odgovorim od pušenja, poslao bih mu ovo: What Happens To Your Body If You Stop Smoking Right Now, ako bih uopšte pokušavao bez da me išta pita. Itd.

Šašavo, ali ja vremenom utvrdio da je potpuno pogrešno "nanositi pomoć" nekome ako je ne traži. Svaki put kad ne uspem da se oduprem tom impulsu rezultati budu ili nula, ili negativni.
sybil sybil 07:49 20.01.2009

Re: narocito je fora

Možda - za tebe, ali postoje istine i istine, sve validne u isto vreme ali manje ili više upotrebljive u nekom kontekstu (kontekst = situacija + individua). Možemo da se ložimo da smo super-racionalna stvorenja koja imaju iste direktne risponsove na činjenice i istine, ali zapravo uopšte nije tako. Npr. tebi su te iznete istine trigerovale go "strah za opstanak", primarno osećanje, ali uopšte ne mora da znači da će neko drugi tako na to da odreaguje. Kako god, insistiranje na osobinama osobe ("'vaki si, 'naki si" ) umesto na situaciji je udaranje u zid.

zavisi od autoriteta. kada bi drzava sprovela sistematsku kampanju broj pusaca bi se smanjio.
ja naravno nemam ambiciju da menjam svet na blogu, diskutujem, debatujem, i samo dajem psihoanalizu cevanice.
Aj' ako hoćeš da pričamo o change artistry. Svaka promena (individualna, ili grupna (samo je pomnožiš sa brojem individua koje u njoj treba da učestvuju i ispovezuješ njihove međusobne uticaje)) je u startu blokirana pitanjem "onog koji treba da se menja" a koje glasi - "a šta ću ja tu da izgubim?". Ovo nije ni svesno pitanje, čak nije verbalizovano ni u jednom trenutku ali je zapravo sve vreme tu. Jedini adekvatan odgovor na to pitanje je "okej, izgubićeš to, to i to, ali ajde sad da vidimo šta ćeš da dobiješ.". Npr. u ovom tvom konkretnom slučaju kada bih nekog pokušao da odgovorim od pušenja, poslao bih mu ovo: What Happens To Your Body If You Stop Smoking Right Now, ako bih uopšte pokušavao bez da me išta pita. Itd.

ja mislim da je vazan "big picture", mislim da autoritet probudi bazicne impulse opstanka, a ne od danas do sutra filozofija. to je kao zrtvujmo se zbog svetlije buducnosti.
Šašavo, ali ja vremenom utvrdio da je potpuno pogrešno "nanositi pomoć" nekome ako je ne traži. Svaki put kad ne uspem da se oduprem tom impulstu rezultati budu ili nula, ili negativni.

tacno. to treba da radi drzava.
maksa83 maksa83 08:05 20.01.2009

Re: narocito je fora

ja mislim da je vazan "big picture", mislim da autoritet probudi bazicne impulse opstanka, a ne od danas do sutra filozofija. to je kao zrtvujmo se zbog svetlije buducnosti. tacno. to treba da radi drzava.

Opet zanemaruješ kontekst (situacija + individua) - neko pada na Nametnute Autoritete, neko ih bira sam prema ovome ili onome. Za te što padaju na autoritet ova država bi prvo morala da postane jedan. Za sad su oni koji je predstavljaju mahom percipirani kao gomilica korumpiranih & gramzivih bezveznjaka, pre toga natripovane psihopate, pa pre toga... sigurno je da su svi oni kao takvi predstavljali autoritet nekim ljudima sa istim sistemima vrednosti, i ta promenjivost se, rekao bih, neće skoro menjati, tj. da je to jedna stvar za koju nećemo moći čvrsto da se uhvatimo for a while.

(Naravoučenije - kontekst: postoje tvoja i moja država koje su očigledno različite (ili su naše percepcije jedne iste države različite), i tvoj i moj stav prema nametnutom autoritetu.)
sybil sybil 08:13 20.01.2009

Re: narocito je fora

ja tvrdim da onaj ko ne reaguje na istinu i autoritete (kako se odredjuje autoritet. pitanjima da li je posten? da li zna?) ima neki poremecaj.
maksa83 maksa83 08:19 20.01.2009

Re: narocito je fora

ja tvrdim da onaj ko ne reaguje na istinu i autoritete (kako se odredjuje autoritet. pitanjima da li je posten? da li zna?) ima neki poremecaj.

Dobro.
Ja tvrdim da onaj ko je spreman da tako paušalno pripisuje poremećaje zapravo ne zna šta priča. ; )

Odvoj se bre malo od sebe. :)) Ima nas 7 milijardi. Ne možemo biti svi isti.
sybil sybil 08:34 20.01.2009

Re: narocito je fora

ah, da. postoji i ana karenjina, zena koja je svesno otisla u propast.......zbog ljubavi, ne zbog cigareta.
teodorakaze teodorakaze 11:04 20.01.2009

Re: narocito je fora

dobro, u cemu je stos. sve one koji ne zele da se oklembese nego imaju stavove i principe, a pogotovo one kojima je princip ne pusiti i voditi zdrav zivot, treba udariti u cevanicu.
ili sam mozda nesto propustila.


Propustila, no sta, preporucujem ponovo citanje. A slobodno sva pitanja mozete da ostavite i na pomenutom blogu, odgovaram cim prokljuvim kako sta radi.

Elem, kao sto ispod rece maksa83, poenta je u nametanju stavova i principa (lepo je sve rekao da ga ne ponavljam).

A i ja brate lepo rekla, nema ni dva pasusa, mislila sam da jasnija ne mogu biti. Jos sam i obavestila dusebriznike cega sam sve svesna, al ne vredi, 'oce da zamirisem, pa to ti je.

Btw., da dodam da sam cerka dva lekara, a i bratanica jos dva. I svi oni pusu, majku mu, mora da ih nisu obavestili o posledicama na poslednjem kongresu.

Daklem, poenta nije da ja smatram ili propagiram pusenje kao zdravo, niti ga kome namecem, vec da ga ja volem, te me stoga ostavite da ga volem na miru, ko sto ja vas ostavljam da ga ne volete.

P.S. U cevanicu sutiram samo kad mi se zadre u licni prostor, nego imam fine drugare koji ne zadiru
sybil sybil 02:53 21.01.2009

Re: narocito je fora

salu na stranu, ali onaj kome se "futjka" na to sta kazu vrhunski autoriteti nauke o bolestima, pati od "trange-frange" sindroma: nije bitno sta ce biti sutra daj da se danas nazderem i kome padne na pamet da me ometa u prezderavanju, udaricu ga u cevanicu.
"aristokratski um kalkulise, planira, drzi se svojih planova , dok divljacki um ne planira nego zivi od danas do sutra. "
nepoznati anticki filozof
nije bas sve u zivotu trange-frange.
teodorakaze teodorakaze 12:10 21.01.2009

Re: narocito je fora

salu na stranu, ali onaj kome se "futjka" na to sta kazu vrhunski autoriteti nauke o bolestima, pati od "trange-frange" sindroma: nije bitno sta ce biti sutra daj da se danas nazderem i kome padne na pamet da me ometa u prezderavanju, udaricu ga u cevanicu.


salu na stranu? :))

Elem, salu na stranu, opet si promasila poentu. Ja upravo pokusavam da objasnim da sam posledica svega stetnog na ovome svetu svesna verovatno vise od tebe, no, moj licni izbor je da volem da pusim, pa ocekujem da se to postuje, ako se ne postuje veoma je moguce sutiranje u cevanicu jer je nepostovanje mojih izbora, ako oni ne stete nikome osim meni, omoguceno samo meni bliskim ljudima, dok mi ostali zadiru u licni prostor, sto ja, opet, ne volem, te stoga nemam drugog izbora no da ih kaznim. E sad lepo, ako je do nesaljive rasprave, procitaj ponovo taj moj pasus o pusenju, pa ce biti jasno da ako i patim od nekog sindroma, to moze biti samo sindrom pusacke noge.
sybil sybil 12:18 21.01.2009

Re: narocito je fora

Elem, salu na stranu, opet si promasila poentu. Ja upravo pokusavam da objasnim da sam posledica svega stetnog na ovome svetu svesna verovatno vise od tebe, no, moj licni izbor je da volem da pusim, pa ocekujem da se to postuje, ako se ne postuje veoma je moguce sutiranje u cevanicu jer je nepostovanje mojih izbora, ako oni ne stete nikome osim meni, omoguceno samo meni bliskim ljudima, dok mi ostali zadiru u licni prostor, sto ja, opet, ne volem, te stoga nemam drugog izbora no da ih kaznim. E sad lepo, ako je do nesaljive rasprave, procitaj ponovo taj moj pasus o pusenju, pa ce biti jasno da ako i patim od nekog sindroma, to moze biti samo sindrom pusacke noge.

a ja tebi kazem da je problem u tvojoj percepciji. to sto neko tamo pise cinjenice o pusenju ili sto pravi neke reklame na TV-u o arterijama pusaca, pa sta te briga, sto uopste reagujes. tvoj izbor je tvoj izbor, kazi lepo i svi srecni i zadovoljni. kao sto ti kazes e bas me briga, tako i ja kazem trange-frange. i svakome svoj izbor, nema razloga za zlu krv.
teodorakaze teodorakaze 14:04 21.01.2009

Re: narocito je fora

a ja tebi kazem da je problem u tvojoj percepciji. to sto neko tamo pise cinjenice o pusenju ili sto pravi neke reklame na TV-u o arterijama pusaca, pa sta te briga, sto uopste reagujes. tvoj izbor je tvoj izbor, kazi lepo i svi srecni i zadovoljni. kao sto ti kazes e bas me briga, tako i ja kazem trange-frange. i svakome svoj izbor, nema razloga za zlu krv.



Bas tako! Sad si pogodila poentu. Ne nerviraju mene antipusacke reklame, vec ljudi koji se meni direktno obracaju.
maksa83 maksa83 05:24 20.01.2009

uoč dis spejs

Nije moj, ali svejedno mislim da ovo treba pratiti:

Time Bandit - Dobrodosao Kuci Lance

Manje više zbog Lancea Armstronga (o njemu ne znam bog zna šta osim da je biciklista i da je skratio Sheryl Crow ; ) ali rekao bih da će tamo biti dobrih i kvalitetni tekstova na temu telesnih aspekata bavljenja sobom. Moje oči su uprte u taj deo blogoprostora. Jerbo da se ne lažemo, Antički Ideal - i duh i telo - nije za odbacivanje, čak (pogotovo!) ni u ova veri bizi vremena.
Unfuckable Unfuckable 06:32 21.01.2009

Re: uoč dis spejs

evo ti ga TB na naslovnoj
topcat topcat 08:04 20.01.2009

Plus za ideju

mada nemam tekst.




KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:27 20.01.2009

Arsen

Arsen Dedić Čovjek kao ja

Možda niste znali, Arsen Dedić ima koncert u Beogradu u SAVA CENTRU 20.03.2009. Biće i Gabi i Matija i beogradska filharmonija.
Blogeri/ke/ice/uše rezervišite ovaj termin.
margos margos 09:52 20.01.2009

Re: Arsen

Kralju, ovo je bio jedan od lepših trenutaka - kad si postavio ovaj blog kod Angie, pa ako neko želi da još malo uživa,može ovde...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:59 20.01.2009

Re: Arsen+margos

Margos Kralju, ovo je bio jedan od lepših trenutaka


Za ovu pohvalu bićeš ti meni Ministar za poeziju, muziku i ostale napasti.
teodorakaze teodorakaze 11:19 20.01.2009

jezik puŠenje & equality of sexes

Ja se izvinjavam, ali ako imate komentare na moj tekst, bilo bi lepo da ih saljete na moj blog.

Priznajem smotana sam, ne mogu ovde da pohvatam sta se na njega odnosi, a i moram na 'refresh' svaki put kad posaljem komentar. A volem da diskutujem, i to priznajem, pa je ovo pozivnica za one koji bi da me preobrate.

Opasnost od sutiranja u cevanicu je iskljucivo metaforicna, posto smo u cyberspace-u, inace bi bila fizicka.

E sad kad su svi bezbedni, a i moj duvanski dim samo moj, izvolite i dobro dosli
NNN NNN 11:27 20.01.2009

Re: jezik puŠenje & equality of sexes

Džabe ti (veliko) Š u naslovu kad u je tekstu stara priča
teodorakaze teodorakaze 11:56 21.01.2009

Re: jezik puŠenje & equality of sexes

NNN
Džabe ti (veliko) Š u naslovu kad u je tekstu stara priča


U bre al ste nemilosrdni! Evo evo stidim se
rastinjak rastinjak 12:00 20.01.2009

Ih bre

Nije mi jasno zašto se toliko troluje ovaj blog sa dobrom idejom, pustite malo mučenike odozdo da se razmahnu
NNN NNN 12:21 20.01.2009

Re: Ih bre

Mislim da si upravu, ali blog je kao samosvesno biće, uvek je svojeglav.
rastinjak rastinjak 13:59 20.01.2009

Re: Ih bre

NNN
Mislim da si upravu, ali blog je kao samosvesno biće, uvek je svojeglav.

Misliš nekako je ovakav
jednatanja jednatanja 12:29 20.01.2009

Voja Radovanovic

piše simpatično, mislim da nije loše da se ovde navede, uverite se sami: Dok srčem prvu jutarnju kafu.
dunja_ns dunja_ns 13:04 20.01.2009

Promocija :)

http://blog.b92.net/blog/86042/dunja_ns/

Eto, i ja da se naturim
ivana23 ivana23 13:54 20.01.2009

Re: Promocija :)

dunja_ns
http://blog.b92.net/blog/86042/dunja_ns/
Eto, i ja da se naturim


http://blog.b92.net/blog/86042/dunja_ns/
NNN NNN 19:02 21.01.2009

Re: Promocija :)

Super ti je Ruža (podsća ma moju mamu)!
rapunzel rapunzel 15:23 20.01.2009

ideja

super!
constrictoria92 constrictoria92 15:53 20.01.2009

Don Quijote

Njegov prvenac (nadam se da se nece zaustaviti na njemu):

Socijalno odgovorno

NNN NNN 12:03 21.01.2009

Re: Don Quijote

Verovatno si se prepoznala u mnogo čemu (ali 1. preporuka je moja)!
rastinjak rastinjak 18:07 20.01.2009

RE:Tako da....UDRITE!

Evo i ja da udarim!!!

Mali tekstić na brzinu Militarska sela Banata III
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:24 20.01.2009

alaj se

ovde dešava...bravo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana