Pustite profesore sa Pravnog fakulteta - III deo ?

Branislav Kovačević Cole RSS / 22.08.2007. u 10:48

 

JUSTICIJA
JUSTICIJA

O skandalu koji se dogodio na Pravnom fakultetu u Kragujevcu, pišem po treći put. Znam da će mnoge iritirati moje pisanije na ovu temu, ali i ovoga puta želim da ukažem na različite aršine kojima se boginja pravde Justicija odnosi prema okrivljenima, pa i u aferi "Index". Mogao bih podsećati na mnoge slučajeve koji su se dogadjali ili se još uvek dogadjaju u našem pravosudju, a u kojima nije tako rigidno poštovan zakon, da ne upotrebim neku težu reč.

Ne branim ja NIKOGA, ja se samo glasno pitam ZBOG ČEGA je ova afera "Index" tako prelomna tačka-crta, nakon koje će sve biti drugačije!!?

Pitam se i da li će , posle ovog slučaja-sudjenja, ZAISTA sve biti drugačije?

Dakle nakon više meseci istrage:Predsednik Okružnog suda i Krivičnog veća Slavoljub Nikolić rekao je novinarima da su prihvaćena dva od tri predloga Okružnog javnog tužioca za produženje pritvora. "Prihvatili smo da postoji opasnost od bekstva, s obzirom na težinu učinjenih krivičnih dela, i činjenicu da deo okrivljenih u inostranstvu ima nepokretnosti i blisku rodbinu" rekao je Nikolić.
Sudija je procenio da bi suđenje moglo da počne krajem ove ili početkom 2008. godine.
Reč je o slučaju korupcije na Kragujevačkom univerzitetu. Optužene su 43 osobe, od koji su 23 profesori pravnih fakulteta u Kragujevcu, Beogradu i Nišu. U pritvoru je 16 okrivljenih, od kojih su 13 profesori.

Nema se tu šta prigovoriti, po zakonu je, ali...?

Da podsetim kako je Bagzi bio pušten nakon neuspešnog atentata na pok.premijera Djindjića?

Da podsetim kako je Mira Marković napustila Srbiju i da uprkos Interpolovoj poternici,živi sasvim lagodno, negde, u Moskvi...Vlada Srbije pregovara sa predstavnicima drzave Rusije, a da pri tom nigde nismo videli da naši predstavnici vlasti traže njeno izručenje? Kao ni Markovo, uostalom.....?

Da podsetim kako je Kariću pripreman teren da lagodno ode iz Srbije, da bi navodno za njim bila raspisana poternica.....Danas se , kako mediji javljaju, sasvim lepo brčka u Budvi...I nikom ništa? Ako je kriv zbog čega se ne traži njegovo izručenje?

Andrija Drašković se baš ovih dana vratio iz Italije u Srbiju....Optužen je za daleko teža krivična dela nego profesori sa Pravnog fakulteta...On sigurno ima daleko veću imovinu i mogućnost da zbriše..Pa je na slobodi ?

Ilarionu je sve oprošteno, jer su prošli svi vremenski rokovi - došlo je do zastarelosti, nečijom greškom ili namerom? O Pahomiju, se manje više, takodje sve zna......!

I na kraju krajeva u samom slučaju "Index" nekoliko potencijalno okrivljenih nisu ni zadržani u istražnom pritvoru....kao da oni nisu mogli da utiču na svedoke, kao da oni nemaju mogućnost da uteknu---ili je posredi nešto drugo?

Nema spora "gde je bilo dima, bilo je i vatre", pa će to sudjenje pokazati, nadam se, pravu istinu u celom slučaju, ali šta ćemo sa onima kojima se krivica, eventualno, ne može dokazati? Šta ćemo sa njihovim porodicama? Da li je moguće da su svi okrivljeni veći kriminalci od napred pomenutih, koji se baškare po svetu. Nešto se u ovoj aferi dogadja u najmanju ruku neuobičajeno...Zašto i kako, opet, vreme će pokazati. Bez sumnje država Srbija će morati da obešteti, novčano, sve one kojima krivica možda neće biti dokazana....

Što duže u zatvoru, to veće obeštećenje, ali može li se novcem nadoknaditi BAŠ SVE?

Ili može, ali pod uslovom, da se radi o većim količinama...

Ima nešto trulo.....!!!

PS: I da ne bude zabune....da mi ne bi neko nešto dodao...JA SAM ZA PUNU ISTINU I PRIMERENE KAZNE, ali....ima tu još nečega.....??? Jesu li optuženi profesori, pored krivice koja tek treba da se dokaže, kolateralna šteta nekog drugog političkog obračuna, o čemu čaršija na različite načine već bruji? Jesu li u aferu upletene i neke poznate face koje su koristile "usluge" optuženih? Šta je sa studentima koji su "koristili" njihove "usluge"? Šta je sa diplomama, tako stečenim? Šta je sa ostalim univerzitetima-fakultetima u Srbiji....nije valjda da su se "tog poslića" dosetili samo u Kragujevcu?

Nebrojeno mnogo pitanja se može postaviti, a na sva mora da odgovori pravosudje.

Nadam se pošteno i po zakonu!

 

Atačmenti



Komentari (191)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 11:07 22.08.2007

Inverzija

Mislim da treba protestovati protiv puštanja kriminalaca na slobodu a ne zbog zadržavanja osumnjičenih u pritvoru. Šta je poruka, ako neki (ili većina) sudija ne poštuje zakon, onda niko ne treba da ga poštuje, jer svima treba suditi po istim aršinima? Što se mene tiče, sve kriminalce treba strpati u zatvor, ali to će biti teško jer i među policajcima, tužiocima, sudijama, ministrima... ima i te kakvih lopuža.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:25 22.08.2007

Re: Inverzija

U ovom slucaju nije inverzija jer si oni vec 6 meseci u pritvoru.,...! Dakle ok, u tom vremenskom intervalu su mogli da uticu na svedoke...itd. Ako je sudjenje planirano za kraj godine ili pocetak sledece to ce biti tacno cela godina,,,Sta ako neko ne bude kriv? Zatim ipak su to porodicni ljudi, manje vise, kojima se svakako može oduzeti pasos...ili pronaci zastitna mera,.,..Pa zar Mira nije stavila 15.ooo EU kao "kauciju"(depozit)....itd..Ja sa,o vidim da se ovde nesto neobicno dogadja...ali boze zdravlja videcemo....Nelogicno mi je da se Andrija Draskovic seta po Bgd-u a oni ne mogu da se brane sa slobode..Nelogicno, zar ne?
Vec sam jednom napisao i za Seselja, da ne ispadnem lokalpatriota....Ako vec ne mogu toliko dugo da podignu optužnicu treba da ga, uz garancije države, puste da se brani sa slobode...Ovako od njega prave heroja, kojim radikali manipulisu....itd...
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 12:14 22.08.2007

Re: Inverzija

Ne branim ja NIKOGA, ja se samo glasno pitam ZBOG ČEGA je ova afera "Index" tako prelomna tačka-crta, nakon koje će sve biti drugačije!!?

Neki su komentarisali da je ovaj slučaj drugačiji zato što ga vode Smederevci, a zaplet je u Kragujevcu, pa su istražni organi van domašaja urgencija lokalnih moćnika.

Međutim, kako su ranije javili mediji, sam istražni sudija je bivši student najkrupnije zverke među optuženima - prof. Bore Čejovića (predsednika i balkanskog i srpskog udruženja za krivično pravo, sedmostruki dekan Pravnog fakulteta tokom 1985-1998. i ekspert-svedok Haškog tribunala). Nesumnjivo je da njegov uticaj prevazilazi atar Kragujevca, kao uostalom i uticaj prof. Predraga Stojanovića, bivšeg predsednika skupštinskog Odbora za pravosuće (DHSS), prof. Srđana Đorđevića, bivšeg sudije Ustavnog suda (prvo SPO, a zatim DHSS), prof. Nenada Đurđevića, predsednika UO Antidoping agencije Srbije i člana Komisije Svetog arhijerejskog sabora za reformu Ustava SPC, prof. Emilije Stanković, u trenutku privođenja pomoćnica ministra Vuksanovića zadužena za visoko obrazovanje, da ne nabrajam više...

Ono po čemu se ovi potencijalni izgrednici razlikuju od Bagzija, Andrije Draškovića, sina Marka i sličnih kriminalaca je upravo njihov milje i visok društveni ugled. Oni su elita Srbije i to elita koja reprodukuje elitu - i to ne bilo koju elitu, već pravosudnu i pravničku, "državotvornu" kako to oni vole da kažu. Oni su univerzitetski profesori, na koje se ugledaju čitave generacije budućih činovnika, državnika i sudija. To su ljudi koji su školovali ove koji puštaju Bagzija i slične iz pritvora za odgovarajuću protiv uslugu. To su ljudi koji školuju buduću elitu za trange-frange odgovarajuću protivuslugu i time je podučava kako uspeti u životu. Nije mala stvar. Ako negde mora da postoji prelomna tačka (a mora), dobro su je izabrali.

Mene jedino brine da se ne završi sve na kragujevačkoj grupi i da se zatim nastavi po starom...
Atomski mrav Atomski mrav 12:17 22.08.2007

Re: Inverzija

Treba se boriti za to da se zakon sprovodi i da se sprovodi jednako za sve i tačka.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:21 22.08.2007

Re: Inverzija

Ponavljam da zakon ne poznaje elitu, ugledne pojedince....vec okrivljene ili optuzene, bili oni profesori ili nesto drugo.....Sumnjam da su ovi iz KG-a skolovali te sto su pustili te koji su u Bgd-u....A kad vec postoji prelomna tacka, sa kojom sam se ja slozio....onda vise nista ne moze biti isto nakon toga....E pa Karic je danas u Budvi, Mira u Moskvi, Draskovic u Bgd-u.....itd....Nagovestene afere na drugim univerzitetima su utihnule...itd...Bice da to nije ta prelomna tacka, slagali se mi oko nje ili ne...Koliko ja vidim nastavilo se po starom...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:23 22.08.2007

Re: Inverzija

TO I JESTE SUSTINA MOG TEKSTA!!!
Atomski mrav Atomski mrav 12:32 22.08.2007

Re: Inverzija

Znam ja to Cole al' kad insistirate na tom naslovu "Pustite profesore..." :)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:55 22.08.2007

Re: Inverzija

Pustite profesore IZ PRITVORA, sto ne znaci osloboditi od odgovornosti....velika je razlika, a posebno ako se za nekoga utvrdi da je nevin?
Atomski mrav Atomski mrav 13:06 22.08.2007

Re: Inverzija

S obzirom da je reč o korupciji, reklo bi se da ocena suda da bi oni mogli da utiču na svedoke i slično ima smisla. Naravno da nema smisla pustiti ovejane kriminalce i lopuže iz pritvora, jer i oni svakako mogu da utiču na svedoke... eto, pustiše Haradinaja iz Ševeningena i sad naprasno niko ne želi da svedoči protiv njega...
Atomski mrav Atomski mrav 13:20 22.08.2007

Re: Inverzija

I jedan Update: Nije naslov "Pustite profesore iz pritvora" već "Pustite profesore sa Pravnog fakulteta - III deo" :)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:23 22.08.2007

Re: Inverzija

I dalje mislim da su SVI NEVINI, do PRESUDE!!!
I dalje mislim da ih je trebalo, uz adekvatne mere obezbedenja, pustiti iz pritvora
I dalje mislim da SVI TREBA DA BUDU U ZATVORU NAKON PRESUDE
Kome to nije jasno, zao mi je....
Svako poredjenje sa Haradinajem,,i sa Hagom uopste, zaista nije na mestu....
Atomski mrav Atomski mrav 13:35 22.08.2007

Re: Inverzija

Molim lepo, i Vi ste spominjali Šešelja, Miru Marković, Bogoljuba Karića, Bagzija, Draškovića... i svi su oni bili (i još uvek jesu) nevini do presude, zar ne?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:41 22.08.2007

Re: Inverzija

Naravno!
Ali postoji i tu razlika...
Kao sto mislim da nam HAski tribunal cini magarecu uslugu nedozvoljeno dugim odlaganjem podizanja optuznice protiv Seselja.....tako sam naveo samo druge primere....pustanja na slobodu, verovatno uz prethodni politicki dogovor....
Poredjenje sa Haradinajem je sasvim druga stvar....I na kraju ovde je istraga zavrsena, podignuta je optuznica....
Atomski mrav Atomski mrav 13:43 22.08.2007

Re: Inverzija

U suštini, da je pravni sistem efikasniji, ne bi ni bilo ove diskusije...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:59 22.08.2007

Re: Inverzija

ETO KAKO SE LAKO SLOZIMO...
Atomski mrav Atomski mrav 14:02 22.08.2007

Re: Inverzija

Aha :)
Ja malo šumom, Vi malo drumom ali dođemo na kraju na istu tačku :)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:02 22.08.2007

Re: Inverzija

SVEJEDNO,,,AKO NAM JE ISTI CILJ..PA KO PRE,,,,DAJ BOZZE!
Nevena Nevena 12:52 23.08.2007

Re: Inverzija

Međutim, kako su ranije javili mediji, sam istražni sudija je bivši student najkrupnije zverke među optuženima - prof. Bore Čejovića (predsednika i balkanskog i srpskog udruženja za krivično pravo, sedmostruki dekan Pravnog fakulteta tokom 1985-1998. i ekspert-svedok Haškog tribunala). Nesumnjivo je da njegov uticaj prevazilazi atar Kragujevca,

Izostavili ste jos i da dodate ANTIHASKI LOBIISTA sto je on i bio kao i njegovu funkciju u ekspertskoj grupi Lex a gde je zataskano ubistvo vojnika na Topcideru. Inace, zasto bi Cejovic vikao sa Tare; - Mi necemo komandnu odgovornost'' a gde su se okupljali profesori sa svojim pratiljama kada su istrosili Kopaonik i Zlatibor.
manitu manitu 19:30 23.08.2007

neuverljiva inverzija

uopste ne verujem da vas bash briga i da se to vas ne tice .
ne dotice.
a pishete vec III put !! jadni profani sa pravnog ... pa ima i gorih , eto bagzi itd.
jadni, jer su tezgarili , uzimali po soma eura za 1 semestar , na nevidjeno ?!

ili ste licno ili indirektno zainteresovani , pogodjeni - uzgred, koji ste vi fax zavrsili ?
'zutu kucu' zar ne ?

nista , samo pitam - nema ljutish .

drugo , nije samo kragujevac u tome , mada se istice u korupciji , kao i cacak .
koliko pratim , a pratim , kragujevac je vrh ledenog brega .

sledi beogradski univerzitet kao 'cvorishte ' .

tacno - sta sa svima koji godinama i godinama , a zadnjih 7,8 sigurno kupiju , narucuju diplome na tom faxu ??

nekada davno , oni koji su zavrsili fax , pravni , narocito u pristini , znalo se da su neznalice - da je njih. diploma mutna . smejali smo se kasnije doktorima prava koji su doktorirali na niskom , pristinskom univerzitetu na samoupravljanju . naravno kragujevac je uvek bio prisutan .

ne znam zasto (a znam ) , kako to da bash PRAVNI biva najvishe isfalshiran .
trenutno su Visha poslovna skola (nekada zvana VES) , vise ekonomksa , tu , u rangu sa pravnim , po kupovini diploma .

kako znati ko je pravi , a ko fake' pravnik?

sama cinjenica da neko ima ideju da uci prava , a zna da moze da radi , u prvoj instanci , odmah , u drzavnoj upravi , a tek kasnije , ako se specijalizira i bude izvrstan , moze da pomislja o medjunarodnoj karijeri.

Nije ni malo slucajno najsimbolicniji najziv koji mnogo, cak isuvishe govori :
Pravni fakultet - zvani zuta kuca za "samoupravljanje" .
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:15 24.08.2007

Re: neuverljiva inverzija

Zasto bih se ja ljutio...na Vas..Imate svoj stav...i branite ga!
Sto se mene tice, sve je javno.pa i biografija...klik i sve znate!
Nemam nikakav licni interes,,,ali u Srbiji je navika da neko nesto radi iskljucivo i jedino zbog licnih interesa...Malo je siri kontekts.
Ne mogu da verujem da niste primetili nekoliko stvari ili bar samo jednu...Zasto su toliko dugo u pritvoru, TO JE SUSTINSKO PITANJE?Dakle ne ni da jesu ni da nisu KRIVI, ne ni da ne treba da budu u zatvoru, ako budu proglaseni krivima....vec samo zasto i u ovom slucaju pravosudje pokazuje nesposobnost, selektivnost i sve drugo.....Ja od njih 43, optuzenih licno poznajem samo par njih...pa zato i ne pisem licno, vec o slucaju....A da toga ima svuda, pa naravno, da se treba boriti pa naravno, ali sakriti se iza jednog slucaja kao velikog uspeha pravosudja, a zaboraviti na "koferce", a zaboraviti na Miri Markovic.......HM....ok..."Neka visi Pedro....!"
Unfuckable Unfuckable 04:37 25.08.2007

Re: Inverzija

a...Fuksanovica ...niko nista ne pita ?
Miran sedi ...UZIVA...jel ?
Come on, sa Fuksanovicem na sunce....pomraceno !
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:22 22.08.2007

Hmmm...

Osećam, poštovani prezimenjače šta si hteo da kažeš, ali mi se čini da to nije najbolji način da se jedna realna "afera" relativizuje gomilom još većih. To što nije izručena Mira Marković nikako ne može biti pokriće da se mogu kupovati ispiti i organizovati prodaja univerzitetskih diploma. Znam da to nije poanta tvoga teksta, ali bi se on u nekoj zlonamernoj postavci i tako mogao tumačiti.
Bilo bi važno da se to raspetlja do kraja, da se vidi ko su ti "studenti" i utvrdi još dosta usputnih činjenica. Ne smeta ničemu, mada pokazuje da ni kriminalci kod nas nisu ravnopravni pred zakonom..Postoji "dobri" i "loši", postoje "naši" i "njihovi"..
Mislim da niko zdrave pameti ne pripisuje prodaju lažne diploma samo Kragujevcu. Princip je sličan i na drugim mestima. U ostalom to pokazuje da su u priči profesori sa još nekih univerziteta.
Možda je otvaranje ove afere bar donekle smanjilo korupciju u visokom školstvu...ako jeste, bar neka korist postoji.


Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:29 22.08.2007

Re: Hmmm...

Najmanje mi je zelja da branim bilo koga ko je kriv.....Ali zar 6 meseci pritvora...nije bilo dovoljno da se prikupe dokazi, nadju svedoci..i sl, zbog cega su i bili u pritvoru....Postoji niz mera kojim drzava moze da se obezbedi....Nisam ja sa navodjenjem drugih slucajeva pokusavao da relativizujem njihovu krivicu...niti mogu, niti hocu, vec sam samo napisao par primera kada drzava, pravosudje, u mnogo tezim krivicnim delima postupa daleko blazze....? Zbog cega?
Nevena Nevena 12:26 22.08.2007

Re: Hmmm...

Nešto se u ovoj aferi dogadja u najmanju ruku neuobičajeno...

Napisali ste u uvodnom postu. Kroz neke ranije diskusije sa Vama zakljucila sam da ste Vi licno jedan od boljih gardjana Kragujevca, cak znate i da razgalite i raznezite dusu:))) ali mene cudi zasto zauzimate istu defanzivnu poziciju kao i neki Kragujevacki celnici?
Te neko se okomio na ''nas grad'', te ovo je ''zavera protiv naseg grada'', te.... , paranoja do paranoje.
Tolika kolicina paranoicnosti na jednom mestu, zaista prosto postaje tuzno posmatrati ako takav stav vec treba da izazove sazaljenje prema nekim Kragujevcanima koji su se pokazali kako su se pokazali.
E sad, postoji korupcija sirom Srbije i to debela i cvrsta ali je ona proizvedena, meni se cini, bas na pravnom faksu u Kragujevcu. Ko god nije mogao da polozi ispit negde drugo isao je u Kragujevac. Tako su i meni pricali moji mladjani rodjaci studenti koji su se znojili za svoje diplome i to ne malo.
Zasto i Vi sada politizujete ovu aferu kada su profesori svojim ponasanjem pokazali i sami dokazali da su debelo umesani u korupciju? Jedna od profesorki je bila u uskoj i bliskoj vezi sa okorelim kriminalcem iz Velike Plane, druga je u novcaniku nosala hiljade deviza, treci profesor je vozio Hammera koji trosi oko 10 ltr. na 1 km., cetvrti je imao ergelu konja, peti....
Poznato Vam je da imam razloga (upucenost) da odgovorno tvrdim kako su Kragujevacki profesori glavni krivci za stanje u sudstvu u Srbiji i da su zapravo ONI tvorci selektivne pravde ali sada kada to NJIH stize to vec postaje problematicno.
Nesto cu Vam reci, dragi gospodine Cole, umesto da po koji put stavljate u sumnju ovu aferu bolje bi bilo da SVIM snagama podrzite tuzilastvo u Smederevu bez obzira da li to bili Vasi sugradjani ili bilo ko, nije Vam ih majka rodila jer je Vasa majka radjala bolju decu, niti su Vam neki od njih iz oka izasli.
Eto, trudila sam se da se ne umesam u ovu diskusiju ali nisam mogla jer mi je muka od srpskog pravosudja a ova afera je bila moja poslednja nada da je ono krenulo u nekom boljem pravcu ali nazalost jos uvek NIJE.
I dalje se na kljucna mesta postavljaju ljudi kojima nije za verovati, od javnog tuzioca koji je sistematski odbijao krivicne prijave protiv gradskih mocnika postao je Specijalni tuzilac za organizovani kriminal pa je sada v/d Republicki javni tuzilac vidjen nasmejan sa strasno vaznim ljudima iz sluzbi i druzbi na koktelu u britanskoj ambasadi na kraljicin rodjendan, a koji se po ovoj aferi nije oglasio niti jednim jedinim slovom iako je ovo tipican primer org. kriminala. A to je djak istih profesora, Vas sugradjanin!
Sve u svemu, sklona sam na kraju da Vam porucim da ne brinete toliko za profesore, snacice se oni kao sto su se uvek snalazili, pobrinite se Vi sto zivite u zemlji u kojoj su ONI proizvodili kadar i ''strucnost'' a koja je sacinila banana drzavu u kojoj Vam zivot nije bas siguran iako se to Vama mozda cini.
Zelim Vam osvescenje uz srdacne pozdrave,
Nevena
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:09 22.08.2007

Re: Hmmm...

Postovana Nevena,
nismo ni ja ni vi koji treba da utvrdjujemo neciju krivicu, a posebno ne i da odmeravamo kaznu..bilo kome...O tome ko je koliko kriv, utvrdice, NADAM SE, sud..pa i odmeriti im adekvatne kazne...Ja pravim razliku ozmedju pritvora i zatvora, izmedju sumnje i optuznice i presude.,..Vase osvescenje se sastoji u tome da ste im Vi vec presudili, a ja verujem i cekam presudu....Ali u tom prostoru izmedju postoji takodje neko vreme....Sta cemo ako od njih 43 optuzenih x njih bude nevino?Ili Vi bas za sve imate dokaze da su u svemu ucestvovali...Vi navodite neka imena, ja ne navodim ni jedno....Vi znate da su bas oni proizveli kadrove koji su napravili pravosudni sistem, kakav je...I TU SE JEDINO SLAZEM SA VAMA, DA NAM JE PRAVOSUDJE U ZALOSNOM STANJU.... Ali zar nije pokrenuto jos istraga po drugim univerzitetima i nikom nista...Vi meni govorite o paranoji? Hm, zanimljivo...
Evo jednog drugog primera....koji nije u vezi pravosudja.
Od 80 miliona EU iz NIP-.a namenjenih kulturi Srbije...Beograd je dobio 60mil EU...Da li je to paranoja ili nije ne znam ,a Vi sami procenite..
Prosecne plate u Bgd-u su 3 x vece nego u Kg
Zastava ima problem sa 4500 ljudi na ZZO-u koji se sada gasi, prema Dinkicu...Niko ne kaze da je na RTS-u daleko veci broj za otpustanje (zvanicnoi imaju preko 7000 zaposlenih , plus stalni honorarci...i sl) i TO niko ne sme da spomene....
Sve je to centralisticka paranoja....pa tako i Andrija Draskovic...optuzen za ubistvo senluci po Bgd splavovima, a
profesori optuzeni za daleko ,manje krivicno delo....cekaju sudjenje u zatvoru...itd
Ako niste razumeli o cemu pisem,,,,onda mi je jako zao....Riba se ne cisti od repa....KO BI NORMALAN MOGAO DA TRAZI OSLOBODJENJE OKRIVLJENIH....ALI SVAKO NORMALAN TRAZI ISTE ARSINE, A NE SELEKTIVNE...

Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 13:28 22.08.2007

Re: Hmmm...

Nevena: E sad, postoji korupcija sirom Srbije i to debela i cvrsta ali je ona proizvedena, meni se cini, bas na pravnom faksu u Kragujevcu. Ko god nije mogao da polozi ispit negde drugo isao je u Kragujevac.

Istraživanja studentskih organizacija sprovedena nad studentima 2002. (Savez studenata Beograda) i 2004. (Studentska unija Srbije), kao i istraživanje koje je 2005. sprovela Transparentnost-Srbija nad profesorima i asistentima Univerziteta u Beogradu, ukazuju na postojanje korupcije i na drugim univerzitetima, pa i na beogradskom. Kragujevački Pravni fakultet je izuzetak samo po tome što je započeto njegovo raskrinkavanje. Ali nije sam grad na meti - da jeste, inspektori bi istražili i sumnjive poslove tamošnjeg Ekonomskog fakulteta koji je, čini mi se, na gorem glasu od Pravnog. Ali ponavljam, šta je sa njihovim kolegama u Beogradu, Novim Sadu, Nišu, K. Mitrovici i Novom Pazaru?

Meni izgleda da su inspektori slučajno, sticajem okolnosti, "nagazili" kragujevačke pravnike, da su svojom tajnom akcijom uspeli da mapiraju čitavu mrežu, kao i da je slučaj toliko jak i pompezan da se političarima ovog puta ne isplati da zataškavaju stvar. Baš zbog toga ovaj slučaj treba da se iskoristi kao paradigma za sve buduće, bez obzira na poreklo ili milje osumnjičenih.

Više o temi korupcije u visokom školstvu možete naći u ovom tekstu.

PS.
Gospodine Cole, ukoliko se za neke od ovih profesora dokaže da su nevini ili ne dokaže da su krivi, oni svakako imaju pravo na odgovarajuću restituciju, sve u skladu sa zakonom.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 13:29 22.08.2007

Re: Hmmm...

Nevena: E sad, postoji korupcija sirom Srbije i to debela i cvrsta ali je ona proizvedena, meni se cini, bas na pravnom faksu u Kragujevcu. Ko god nije mogao da polozi ispit negde drugo isao je u Kragujevac.

Istraživanja studentskih organizacija sprovedena nad studentima 2002. (Savez studenata Beograda) i 2004. (Studentska unija Srbije), kao i istraživanje koje je 2005. sprovela Transparentnost-Srbija nad profesorima i asistentima Univerziteta u Beogradu, ukazuju na postojanje korupcije i na drugim univerzitetima, pa i na beogradskom. Kragujevački Pravni fakultet je izuzetak samo po tome što je započeto njegovo raskrinkavanje. Ali nije sam grad na meti - da jeste, inspektori bi istražili i sumnjive poslove tamošnjeg Ekonomskog fakulteta koji je, čini mi se, na gorem glasu od Pravnog. Ali ponavljam, šta je sa njihovim kolegama u Beogradu, Novim Sadu, Nišu, K. Mitrovici i Novom Pazaru?

Meni izgleda da su inspektori slučajno, sticajem okolnosti, "nagazili" kragujevačke pravnike, da su svojom tajnom akcijom uspeli da mapiraju čitavu mrežu, kao i da je slučaj toliko jak i pompezan da se političarima ovog puta ne isplati da zataškavaju stvar. Baš zbog toga ovaj slučaj treba da se iskoristi kao paradigma za sve buduće, bez obzira na poreklo ili milje osumnjičenih.

Više o temi korupcije u visokom školstvu možete naći u ovom tekstu.

PS.
Gospodine Cole, ukoliko se za neke od ovih profesora dokaže da su nevini ili ne dokaže da su krivi, oni svakako imaju pravo na odgovarajuću restituciju, sve u skladu sa zakonom.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:36 22.08.2007

Re: Hmmm...

Dakle ovo je korektan pristup temi o kojoj govorim...
Potpuno se slazem u mnogim stvarima.,...osim da pravo na odgovarajucu restituciju...moze, kako god bilo, da nadoknadi nanetu stetu...
Ja sam samo napisao da je PRITVOR, neopravdano dug...u odnosu na mnoge druge TEZZE slucajeve, kao i da drzava ima mehanizme da spreci njihovo eventualno izbegavanje pojavljivanja na sudu....kao sto je u slucaju Ilariona sve ucinila da se ON ne pojavi....zar ne?
Drugo, sto se krivice tice, mi smo skloni da sami donosimo i presude, koliko vidim....Ja sam sklon da cu pre pristati na ovakvo pravosujde nego da sam oglasavam krivce i da im presudjujem. To sto je sve pa i obrazovanje ogrezlo u korupciju, jos uvek ne individiaulizije konkretnu krivicu, sve do presude...samo toliko i nista vishe!
Nevena Nevena 14:02 22.08.2007

Re: Hmmm...

....Riba se ne cisti od repa....

Pa sad, gospodine Cole, da su dekani, bivsi i sadasnji u KG rep to i nije bas tako, dok ni njihove maskote spomenute profesorice od kojih jedna bese pomocnica Ministra za skosltvo se takodje ne mogu bas tretirati ''repom''. Pre ce biti da ovde riba smrdi s glave pravnog faksa. Ali Vama sve to izgleda nepravedno zato sto se odnosi na Vase sugradjane.
Ima nesto sto sam ja primetila u Kragujevcu a to je autisticnost i odbojnost prema spoljnom svetu ili je pak tu u pitanju neka vrsta ''urodjene'' mrznje prema perstonici kako oni nazivaju Beograd. Neki Kragujevcani cak ne dozvoljavaju da im deca idu na lecenje u Beograd a po upustvu lekara ako je to potrebno. Mozda to potice iz doba kada je Kragujevac bio prestonica pa bi ponovo da bude ali kako to da ostvari sa katastrofalnim ponasanjem edukatora koji su otkriveni i suda kao kadra koji su oni proizveli pa se i drzava zbog njih nadje pred medjunarodnim sudom.
Elem, uz najbolje namere sam Vam napisala ono sto sam napisala u prethodnom postu ali nisam zalazila u centralizaciju i decentralizaciju vlasti jer sam mislila da su tema profesori a ne
NIP

ZZO-
RTS
koje Vi sada ovde unosite u diskusiju.
Otvorite temu o decentralizaciji vlasti Vi ste u toj mogucnosti i ja cu se sloziti prva sa Vama da vlast treba decentralizovati samo sto ni lokalni mocnici nista nisu bolji, naprotiv.
Nevena Nevena 14:12 22.08.2007

Re: Hmmm...

Ali ponavljam, šta je sa njihovim kolegama u Beogradu, Novim Sadu, Nišu, K. Mitrovici i Novom Pazaru?

Slazem se da i njih treba izvesti pred lice pravde, ali odnekle se mora poceti. Korupcija je tesko dokaziva pa su Kragujevacki profesori svojim otvorenim dekadentnim nacinom zivota sami sebe razotkrili dok su ostali tu mozda nesto umesniji. Da li to treba da bude razlog da se Kraguejvacki sada smatraju ''naivnim'' pa da se na njih sazaljeva? Mislim da bi odgovor trebao da bude odbacujuci.
Uostalom, koliko je se kolega i funkcionera oglasilo da u javnosti osudi profesore u aferi Indeks? Nisam nesto primetila mnogo osude. To i jeste indikativno kao i sto je indikativno ponasanje tzv. Specijalnog tuzioca za org, kriminal Kragujevcanina Slobodana Radovanovica kojem malo cas nisam spomenula ime kao ni imena ostalih ali ih je i gsopodin Cole prepoznao pa me optuzuje da sam ih JA objavila.
Sve ostalo moze da bude posledica sto su nam profesori na vlasti sa nekim izuzecima koji su naprasno postali magistri kada su stupili na vlast pa nam je i zemlja onakva kakvi su i profesori.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:18 22.08.2007

Re: Hmmm...

Pa vi ste govorili o paranoji....ja je nemam..a posebno ne prema gradu Beogradu,.,..,,u kome sam proveo, ziveo...odredjeni period svog zivota..u kome imam rodjake, prijatelje,,,normalan svet.Ja govorim o Beogradu, kao centru vlasti, a Vi ne pravite razliku...Ne znam ni jedan slucaj da neko nije hteo da se leci u bgd-u ako je to bilo potrebno, a znam bezbroj onih koji su INSISTIRALI da idu u Bgd...E sad ako Vi to odatle znate bolej na osnovu par slucajeva, a ja odavde ne znam,OK!
Vi ocigledno ne pravite razliku izmedju optuznice i presude....Vi kazete znate da su SVI oni lopovi, barabe, kriminalci....itd svih 43 optuzenih? Zanimljivo...ako su VAm ti podaci dostupni, vi ste duzni i da ih prezentirate sudu..Mogli bi, a i po zakonu ste duzni da budete svedok...Vidite ja poznajem deo optuzenih...druge znam samo po imenu a neke ne poznajem uopste.....I sam sam slusao godinama da postoji korupcija na svim fakultetima, uostalom kao i u pravosudju, zdravstvu,obrazovanju, privredi,....iskren da budem, cak i dok sam bio poslanik, niko nikada nije dosao da kaze, prijavi, ili kako god.....nekog sa fakulteta, privrede......sto samo po sebi ne znaci nista...ali ja,kao pojedinac mogu da verujem da toga ima...i to preko svake granice...Ali za sud je potreban dokaz, zar ne? OK, istraga je okrenuta...trajala je koliko je trajala....bili su u pritvoru...6 meseci i podignuta je optuznica...Sudjenje ce biti tek krajem godine ili pocetkom sledece....Sta cemo ako neko bude nevin..možda ce biti osudjeno njih 75%....mozda ce i svi...to ne znamo...Ali ako za nekoga nema dokaza, sta ce biti? Ili vi mislite, znate da su bAS SVI KRIVI? Od loseg pravosudja gore je samo ono kada ga pojedinci preuzmu u svoje ruke....a to u Srbiji nije retkost
Nevena Nevena 14:37 22.08.2007

Re: Hmmm...

....Vi kazete znate da su SVI oni lopovi, barabe, kriminalci....itd svih 43 optuzenih?

Gde sam to tvrdila? Dokazite!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:39 22.08.2007

Re: Hmmm...

Ma nemam ja nameru nista da dokazujem....ni Vama ni bilo kome drugome...ali navodite konkretna imena sto ja nisam cinio ni za koga.....pa daje insinuirate za mnoge...itd...sto ja ne cinim...itd.Ajde da sacekamo u miru presudu..pa cemo videti
Nevena Nevena 14:40 22.08.2007

Re: Hmmm...

Od loseg pravosudja gore je samo ono kada ga pojedinci preuzmu u svoje ruke....a to u Srbiji nije retkost

OOOO, GOSPODINE DRAGI, SAMO MI NEMOJTE SPOMINJATI PRAVOSUDJE U SRBIJI I DOKAZE. MOOOOOOOOLIM VAS!
Ko je ikad silom prilika zagrebao u tu zabokrecinu imao je sta i da vidi. Ne pomazu tu nikakvi dokazi, gospodine Cooooooooleeeee.....!!!!
Nevena Nevena 14:42 22.08.2007

Re: Hmmm...

Branislav Kovačević Cole
Ma nemam ja nameru nista da dokazujem....ni Vama ni bilo kome drugome...ali navodite konkretna imena sto ja nisam cinio ni za koga.....pa daje insinuirate za mnoge...itd...sto ja ne cinim...itd.Ajde da sacekamo u miru presudu..pa cemo videti

Opet optuzujete BEZ DOKAZA. Samo sam jedno ime navela a Vi ste me vec bili optuzili prethodno za vise imena a samo ste prepoznali aktere. Vratite se pa iscitajte ponovo prethodne postove, bilo bi postenije.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:44 22.08.2007

Re: Hmmm...

Ja ne govorim samo o vom postu vec i o prethodnim...kao sto se secate razmenili smo vise takvih, kao i mail...
Nemojtetvrditi da je sve korumpirano, da su kragujvcani takvi i ovakvi a kad vam ja kazem da nesto od toga prezentirate sudu, ne meni,.....vi kazete da nigde niste tvrdili....pa OK---
Nevena Nevena 14:49 22.08.2007

Re: Hmmm...

Branislav Kovačević Cole
Ma nemam ja nameru nista da dokazujem....ni Vama ni bilo kome drugome...ali navodite konkretna imena sto ja nisam cinio ni za koga.....pa daje insinuirate za mnoge...itd...sto ja ne cinim...itd.Ajde da sacekamo u miru presudu..pa cemo videti

Eto, kad Vi tvrdite da sam ja navodila imena a ja to NISAM radila (nego posle Vase tvrdnje navela samo jedno) Vi kazete kako nemate nameru nista da dokazujete a trazite dokaze protiv profesora na sudu. Pa vljda postoje dokazi cim su tamo gde su. Ili bi ste Vi prvo da ih vidite pa da dozvolite da budu tamo? A kazete da verujete u pravosudje. (nemojte da vristim, nisam bas tako grlata kao sto mozda delujem:)))))]
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:52 22.08.2007

Re: Hmmm...

ponavljam treci put sustinu teksta
I dalje mislim da su SVI NEVINI, do PRESUDE!!!
I dalje mislim da ih je trebalo, uz adekvatne mere obezbedenja, pustiti iz pritvora
I dalje mislim da SVI TREBA DA BUDU U ZATVORU NAKON PRESUDE
Kome to nije jasno, zao mi je....
Nevena Nevena 14:52 22.08.2007

Re: Hmmm...

Branislav Kovačević Cole
Ja ne govorim samo o vom postu vec i o prethodnim...kao sto se secate razmenili smo vise takvih, kao i mail...Nemojtetvrditi da je sve korumpirano, da su kragujvcani takvi i ovakvi a kad vam ja kazem da nesto od toga prezentirate sudu, ne meni,.....vi kazete da nigde niste tvrdili....pa OK---

Ja sam sudu i ponudila dokaze ali oni izgleda imaju dovoljno pa bi im moji samo dodatno otezavali posao. Mozda imaju nameru da umanje krivicu, ko bi znao, isto rade i u Kragujevcu, sve cine da krimose zastite, takvo je pravosudje, sve sami Kragujevacki djaci. I nemojte reci da ja ne volim Kragujevac, ja volim taj grad vise nego vasi profesori ali ne volim sudije i predsednike suda koji stite kriminalce otvoreno, sudije krse zakon zarad njihove zastite a o tome su dokazi pred medjunarodnim sudom pa zato budite spokojni.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:55 22.08.2007

Re: Hmmm...

Ja se ne sekiram ni u jednom od slucajeva...ali nemojte mi pripisivati nesto cega nema...a posebno mrznju prema bilo kom gradu,pa i Beogradu
Nevena Nevena 14:59 22.08.2007

Re: Hmmm...

Branislav Kovačević Cole
Ja se ne sekiram ni u jednom od slucajeva...ali nemojte mi pripisivati nesto cega nema...a posebno mrznju prema bilo kom gradu,pa i Beogradu

Izvinite, niste Vi SVI Kragujevcani ili pak ne oni na koje sam ja mislila. Vi ste izuzetak, rekoh vec da o Vama mislim da ste jedan od boljih KG sinova ali Vi to ne primecujete:)))
P.S. Nemojte ni Vi meni da pripisujete mrznju prema Kragujevcu a pretendirali ste to sto nije fer. Vec sam objasnila koga ja mrzim ili bolje da kazem sta ja mrzim. Mrzim korupciju, potkupljivost, sudije i predsednike suda koji stite korupcionaski lanac.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:01 22.08.2007

Re: Hmmm...

eto da se slozimo....oko necega.....Samo ja mislim da SE SVE MORA VRATITI U KORITO ZAKONA, SUDOVA....ITD
manitu manitu 19:43 23.08.2007

hmm, a sartid i drugih ?

smatrate li da je ok. i sve po zakonu bilo u privatizaciji sartida ?
jesu li dleovi tektilne industrije sve legalno i po zakonu ?
" fair play" je odavno zaboravljen pojam u srbiji .


idete u pojedinacne slucajeve .
zasto bi profesori pravnog bili za zaljenje sto sede u zatvoru ?
zato sto su profesori ?

sami ste rekli sa sumnjivim diplomima , magisterijumima, i doktoratima .
pitajte bilo kod osrednje cestitog profu sa bilo kod faxa , kako izgleda jedan sastanak nastavnickog veca .
kakav je proces za primanje u status redovnog prof .

Ko ce im verovati ?
Posebno prof. sa pravnog , uopste pravnicima ???!!!

ja ih ni pre nisam cenila , a sada ... smesno .

setimo se da su oni bili na bgd. pravnom bili primani napr. 1500 redovnih i 3000 vanrednih / samofinanisrajucih ??

i sad je to kao isto , sa napr . filosovskim gde se prima 20 redovnih , i 15 vanrednih ili akademijama .

prava su ovek bili za masovke i osrednje osobe - za one koji ne znaju bash sta bi .
kasnije bi oni koji zaista vrede gurali dalje , isli u advokate , specijalizirali , itd .

da sam neka vlast - ja bi svima problematizovala diplome ili bi uvela 1 vazan ispit - da se proveri jel' to kupljeno ?
manitu manitu 19:55 23.08.2007

slazem se

za kragujevacki sud !!
iz sve snage se slazem!
ne znam za druge , verujem da je slicno - ali Kragujevac ....!!!
Ono nije sud - ono je palanacka prcvarnica u kojoj ne vrede dokazi, pravo, pravda - vredi jedino :
jelimasvezukod cike ?

evo ' vako :
moz od sudije je pandur- przopotezno postaje advokat - ponasa se bahato- vodi sve zahtevnije i krupnije slucajeve - menja se fizicki, materijlano - penje se u hijerarhiji - ubrzo postaje , a sta bi drugo - predsednik advokatks ekomore kragujevca .

ex pandur - lik koji pushi za vreme procesa , prost, primitivan .

bilo tako pre 3,4 god.
sigurno josh zari i pali tamo .
primetila sam da sudije svih nivoa zaziru od njega .

ajd , sta reci .
svako iole normaln ne bi mu dao kozu da mu cuva - u gradu kragujevcu on je advokat .
mozda je vec sudija - ko zna .

sudom dakle vladaju panduri - to je FACT !
Unfuckable Unfuckable 04:46 25.08.2007

Re: Hmmm..

Branislav Kovačević Cole
Najmanje mi je zelja da branim bilo koga ko je kriv.....Ali zar 6 meseci pritvora...nije bilo dovoljno da se prikupe dokazi, nadju svedoci..i sl, zbog cega su i bili u pritvoru....Postoji niz mera kojim drzava moze da se obezbedi....Nisam ja sa navodjenjem drugih slucajeva pokusavao da relativizujem njihovu krivicu...niti mogu, niti hocu, vec sam samo napisao par primera kada drzava, pravosudje, u mnogo tezim krivicnim delima postupa daleko blazze....? Zbog cega?


pa lepo se vidi kako su od 2003 -ilegala db - pustili Bagzija, cista DB ujdurma - do 2007 - "e sad smo mi na vlasti pa ne pustamo nista iz pritvora" ...evoluirali - isti oni koji su pustili Bagzija, (znajuci sta rade), privodili Legiju ...ups - ugostili povratnika... - ...sada isto tako sve zivo drze u pritvoru - osim db-ovaca Draskovica i Joce A., narrrrrrravno..
Nikad pritvor za db !
Sta sam Vam novo rekao ?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:27 25.08.2007

Re: Hmmm..

Nista ..novo Istoku, a bogami ni na Zapadu!
poz
BKC
Dilan Dog Dilan Dog 11:24 22.08.2007

Pravda je uvek

selektivna... Ne treba se sa tim miriti- naravno...

Ja isto mislim da ih ne treba puštati iz pritvora.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:30 22.08.2007

Re: Pravda je uvek

Upravo govorim o selektivnpoj pravdi....i politickoj ili nekoj drugoj "trgovini"....
Za pritvor sam vec rekao sta mislim
Palmer Palmer 12:21 22.08.2007

Re: Pravda je uvek

zamislite Cole, i oni čestiti ljudi koje zlonamerno krstiše "stečajnom mafijom", već toliko dugo u zatvoru ....a čaršija bruji.
Pa oni pristojni koje u naletu izmišljanja kojekakvih mafija nazvaše "auto mafija", i oni čame toliko...
A tek "putna mafija", to je već pravi cirkus, ljudi radi strože administrativne kontrole duplo štampali kartice...i vidite, mesecima već u pritvoru.
I Terzića, porodičnog čoveka, skembaše. Kako njegova jadna žena sada da pogleda lokalnog piljara i pekara u oči?
A Italijani pustiše Draškovića. Sigurno je bio neki dil sa Koštunicom.
Posle kaucije koju je Mira položila, posle puštanja Bagzija, trebalo je ukinuti sudstvo i zatvore. Posle toga... svi su nevini. Posle toga... svako može da se pita da li je 6 meseci dovoljno za prikupljanje svih potrebnih činjenica. Posle toga... i ja hoću da mi tužioci i sudije svakodnevno dostavljaju pisana obrazloženja svojih odluka. Mada o "pravu" i nemam nekog pojma al' lepo mi je bre da se i ja pitam, da i "od mene zavisi" ...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:29 22.08.2007

Re: Pravda je uvek

Bas dobro sto pomenuste te nabrojane mafije....
-pa krenite redom od jedne do druge i pogledajte spiskove, odnosno funkcije....Niko od glavnih, niko od ministara da podnese bar ostavku...sitne ribe, manje vise, kao da su one mogle sve da organizuju a da GLAVNi ne znaju ili ne participiraju...kako god! Ja o tome i govorim...mogu profesori sa KG univerziteta (nije sporno, ako su krivi, neka su tamo koliko god treba....) ali ne mogu profesori iz Bgd-a, moze neko ko je radio na naplatnoj rampi, ali neko iz ministarstva....hm...????
A sto se Draskovica tice....ne znam bas s kim je deal...ali znam da se svrcka po Bgd-u....
Sto se Kostunice tice, koga nisam bas spomenuo....njemu su dosta i drugi dealovi sa Mirom ili Karicem svejedno....Uhapsice ih on ako mu se bude vlast zbog njih izmicala..Ne brinem ja za njega!
Lionsgate Lionsgate 11:44 22.08.2007

Re:

Ne cini li profesore pravnog fakulteta posebnim pred zakonom to sto bas oni skoluju tumace tog istog zakona? Samim tim bi oni i morali da imaju daleko vecu odgovornost, i moralnu i profesionalnu...

Zakonodavstvo i pravni sistem moraju da pocnu da se ciste od korupcije, logicno je da se onda to radi od elite u toj branshi...

Tesko da ce i slucajevi kao Mira M. biti privedeni pravdi ako nam u pravosudju sede ljudi u koje postoji sumnja da su do diploma dosli zaobilaznim putem.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:06 22.08.2007

Re: Re:

Zakon ne predvidja POSEBNE, pred zakonom...koliko znam..Taj deo vise pripada moralnoj kategoriji..Ne zagovaram ja odustajanje od utvrdjivanja krivice i pravedne zakonske kazne...ali se pitam..Kako je moguce da se na slobodi nalaze..svi ne-pomenuti, koji su optuzeni za mnogo vec akrivicna dela...?Kako je moguce da SPS ima tako jak uticaj na pravosudje.,...Zar crkva nema neki drugi kodeks, a ne pedofiliju i bludne radnje....o politicarima da i ne govorimo...Setite se Velje koji je rekao da jeste TO protivzakonito (priznao covek!!!) a onda njegovo obrazlozenje glasi da je zakon losh, te da ce ga ON promeniti.,...itd..Sta je sa prof sa Pravnog u Bgd-u...o kojima se takodje pricalo...??? Da li su okrivljeni iz Kragujevca isto tretirani kao okrivljeni iz Beograda...????
Lionsgate Lionsgate 12:53 22.08.2007

Re: Re:

OK, slazem se da svi oni trebaju da budu iza resataka, a ima mnogo drugih koje niste ni nabrojali jer ova zemlja pliva u korupciji.

Pred zakonom treba da su svi jednaki ali pitanje je da li je njihovo zadrzavanje u pritvoru protivzakonito, ako je zakonito ne vidim razlog zasto bi neko protestvovao protiv njihovog pritvaranja jer ipak njihova odgovornost je veca nego nekog obicnog kriminalca, oni su deo tog pravosudnog sistema, njegov najelitniji deo pa u skladu sa tim treba i da snose posledice. Mislim da oni u okviru zakonskih odredaba ipak trebaju da budu rigoroznije kaznjeni.

Gospodine Cole, jel se vi to zalazete za gledanje kroz prste korupcionasima? Razumem da su oni iz vasheg grada i da neke od njih mozda i licno poznajete ali zar ne mislite da bi odnekud trebalo krenuti sa razbijanjem korupcije? Eto, ja bih bio srecan da krenu od beogradskog Pravnog, uopste se ne bih bunio, naprotiv, aplaudirao bih...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:17 22.08.2007

Re: Re:

Pa ja sam PRVI BIO DA SVI BUDU IZA RESETAKA...ALI SVI....pa sam s toga dao samo par primera...Naravno da svakko moze da doda po zelji. Ne sumnjam da bi ih bilo za 2 Bloga.... Ali....pritvor je pritvor, optuznica, optuznica, a dokazana krivica nesto sasvim drugo....Mozemo mi svi da sumnjamo da je neko kriv, mozemo cak i da znamo, ali samo sudovi izricu presude, zar ne? Zar je malo nevinih kod nas bilo iz raznih, pa i politickih razloga, bilo po zatvorima i na drugoj strani koliko krivih nikada nije bilo osudjeno....Ja navedoh samo dva "crkvena" slucaja...i niko od vas ne rece ni rec zbog pedofilije ili bludnih radnji nad decom, od strane crkvenih velikodostojnika....kao to je OK,..,,necemo valjda sad i sa crkvom da se svadjamo...itd
Lionsgate Lionsgate 13:28 22.08.2007

Re: Re:

Gospon Cole, da li ti ljudi leze u pritvoru protivzakonito? Ako leze da svi ptotestvujemo, pogotovo sto su Kragujevcani... a njihove kolege (po struci) iz stecajne mafije zato sto su Beogradjani treba drzati do sudjeg dana u tom istom pritvoru. Nesto ne videh da se bunite za Beogradjane u pritvoru iako ni njima nije dokazana krivica...

Uzgred, u Beogradu teshko moze da se kupi originalna diploma Pravnog fakulteta, u KG su je prodavali i na autobuskoj stanici (bar tako pricaju u onom vicu)...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:44 22.08.2007

Re: Re:

Pa ne mogu ja da se bunim ili pisem o svemu sto bi moglo da se podvede pod "slican slucaj", ali sam napisao...za Seselja, za koga nemam lepu rec, da se neoprqavdano dugo oteze sa optuznicom...sto nama pravi magarecu uslugu,..Ako sam za seselja to mogao da napisem onda se podrazumeva i za sve druge..
A sto se diploma tice..taj vic sam cuo za svaki univerzitet....bez razlike
Nevena Nevena 14:04 22.08.2007

Re: Re:

Zakon ne predvidja POSEBNE, pred zakonom...

Sa ovim se ne bi slozile neke sudije u Kragujevackom sudu kao ni Predsednici Kragujevackog suda. Oni itekako smatraju da Zakon treba da stiti gradske mocnike a nikako njihove zrtve.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:40 22.08.2007

Re: Re:

Ja kazem sta kaze zakon...a ne ONI koje Vi navodite
Nevena Nevena 14:46 22.08.2007

Re: Re:

Branislav Kovačević Cole
Ja kazem sta kaze zakon...a ne ONI koje Vi navodite

Ali oni su duzni da sporovode Zakon! To ne cine jer su korumpirani. Uhapseni ucitelji su ih ucili kako da sporovode korupciju a ne kako da primenjuju Zakon. Zato to i jeste tako.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:47 22.08.2007

Re: Re:

ne sporim da ima i toga, kao sto mislim da nisu svi takvi....ali i za njih su potrebni dokazi
Nevena Nevena 14:56 22.08.2007

Re: Re:

Branislav Kovačević Cole
ne sporim da ima i toga, kao sto mislim da nisu svi takvi....ali i za njih su potrebni dokazi

Opet Vi dokazima a kad ja tvrdim da sud ne uvazava dokaze (Kragujevacki to barem ne cini za druge ne znam jer nemam dokaza:)))) Vi ponavljate dokazi, dokazi. A kad se od Va straze dokazi Vi ''nemate nameru nista i nikome da dokazujete''. Ovde je prisutna neka i necija zbunjenost, ocito.:)))
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:59 22.08.2007

Re: Re:

Nije..nego najiskrenije nemam nista cime bih mogao na sud da izadjem osim carsijskih prica
Nevena Nevena 15:02 22.08.2007

Re: Re:

Branislav Kovačević Cole
Nije..nego najiskrenije nemam nista cime bih mogao na sud da izadjem osim carsijskih prica

Pustite onda one koji imaju nesto drugo osim carsijskih prica da barem na blogu b92 iskazu svoje nezadovoljstvo radom sudstva i osumnjice glavne krivce. Ponavljam osumnjice, ne da osude kao sto ste se Vi uplasili.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:05 22.08.2007

Re: Re:

Eto insinuacije....pa Vam je posle kriv djavo....? Zbog cega bih se ja plasio da ce neko biti osudjen? Ja govorim o PRITVORU.....ali da se vise ne nastavljamo, jer ce ovo biti samo nas Blog.....ostali su se povukli....
Nevena Nevena 17:28 22.08.2007

Re: Re:

Branislav Kovačević Cole
Eto insinuacije....pa Vam je posle kriv djavo....? Zbog cega bih se ja plasio da ce neko biti osudjen? Ja govorim o PRITVORU.....ali da se vise ne nastavljamo, jer ce ovo biti samo nas Blog.....ostali su se povukli....

Mozemo mi da ne nastavljamo dalje, (pre ce biti da sam vas zamorila cinjenicama/istinom/argumentima...) ne verujem da su se ostali povukli zbog mene, Vi bi ste da se ja povucem i ja to mogu i da ucinim ali time se nece resiti korupcija, Kragujevacki profesori nece biti pusteni, mozda nece biti ni osudjeni jer u zemlji Srbiji se nikad ne zna sta ce biti a ustvari sve moze i da se zna samo treba malo misliti svojom glavom. I ne zatvarati usta nekome ko zna i ima sta da kaze.
Jos samo ovo pa Vas necu vise ''daviti'' (osim ako me ne izazovete) Kragujevacki sud je nedavno doneo resenje o kaznjavanju zrtve (za citavu mesecnu platu jednog sudije) sto je se zalila na duzinu maratonskog procesa u kojem je ona u samom startu podnela sve relevantne materijalne dokaze ali je sud odlucio da suduje jos koju deceniju. Tako se zatvaraju usta zrtvi da se ne bi zalila a Vi me ovde posetiste na to. Necu Vas pitati da li je to Kragujevacki manir da se ucutka zabrinuti gradjanin ali pocinjem da brinem kako bi ste me tek ucutkivali da ste Vi na vlasti u vrhu piramide.
A mozda i ne bi ste, ko zna, mozda bi ste Vi na pijedestalu suda osudjivali pocinioce umesto zrtve kao sto to sada cine sudije u Kragujevcu a koji su ocigledno djaci profesora koje bi ''trebalo da puste''. Ili niste vise za to da ih puste? :)))
P.S. Ja ostajem da pruzam PUNU PODRSKU tuzilastvu u Smederevu, tuziocu Lukicu i ekipi, BRAVO!

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:25 23.08.2007

Re: Re:

Dakle kad neko uporno menja teze, onda je jako tesko polemisati...Jos kada sopstvene teze u isto vreme uzima i zdravo za gotovo kao argumente, onda to govori o Vama....a pri tom jos stavljate u usta meni sto sta sto ne da nisam rekao nego ni pomislio....onda prestaje svaki ozbiljni razlog za polemiku...
Ne znam odakle Vam pravo da osudjujete ljude pre presude...? Sta ja time hocu da kazem? Pa ako i Vi i ja verujemo u Lukicca, onda pustimo coveka da uradi posao do kraja....Ja sam govorio o PRITVORU i neprimerenom zadrzavanju u njemu....a ne o tome jesu li oni svi ili pojewdnicano KRIVI...Posto Vi ocigledno ne pravite razliku, pretpostavljam da bi Vi u neka stara vremena sve njih prvo streljali , pa im nakon toga omogucili pravo na zalbu...Ima takvih slucajeva...ali dzabe je trositi vreme i sa gluvim polemisati....I na kraju, naravno da se nisam umorio, niti me "snaga Vasih argumenata" iscrpljuje, jer ih i ne vidim...Najgore je sto Vi i ne primecujete, iz Vama znanih razloga, da u sustini mi mislimo isto, osim sto ja mislim da i optuzeni kao i osteceni imaju odredjena prava....Valjda zbog toga postoji sud,..advokati....kakvi god!
Nevena Nevena 10:51 23.08.2007

Re: Re:

Branislav Kovačević Cole
Dakle kad neko uporno menja teze, onda je jako tesko polemisati...Jos kada sopstvene teze u isto vreme uzima i zdravo za gotovo kao argumente, onda to govori o Vama....a pri tom jos stavljate u usta meni sto sta sto ne da nisam rekao nego ni pomislio....onda prestaje svaki ozbiljni razlog za polemiku...Ne znam odakle Vam pravo da osudjujete ljude pre presude...? Sta ja time hocu da kazem? Pa ako i Vi i ja verujemo u Lukicca, onda pustimo coveka da uradi posao do kraja....Ja sam govorio o PRITVORU i neprimerenom zadrzavanju u njemu....a ne o tome jesu li oni svi ili pojewdnicano KRIVI...Posto Vi ocigledno ne pravite razliku, pretpostavljam da bi Vi u neka stara vremena sve njih prvo streljali , pa im nakon toga omogucili pravo na zalbu...Ima takvih slucajeva...ali dzabe je trositi vreme i sa gluvim polemisati....I na kraju, naravno da se nisam umorio, niti me "snaga Vasih argumenata" iscrpljuje, jer ih i ne vidim...Najgore je sto Vi i ne primecujete, iz Vama znanih razloga, da u sustini mi mislimo isto, osim sto ja mislim da i optuzeni kao i osteceni imaju odredjena prava....Valjda zbog toga postoji sud,..advokati....kakvi god!

Odavno sam ukapirala tu tipicnu ''logiku'' kazem ti dok mi nisi rekao. Sa obrtanjem teza sam se suocila prvi put u zivotu bas u Kragujevcu gde sud obrce teze i od zrtve pravi pocinioca. Nemojte molim Vas vuci me dalje za jezik, ovo nije sud pa da iznosim bas sve a mogla bih.
Ako za Vas cinjenice nisu argumenti onda Vi ne znate sta su argumenti, ali Vi tesko podnosite da Vam neko parira, da ne kazem protivureci. Postoji razlika u nasim stavovima a ta razlika se satoji u tome sto ja NISAM za pustanje profesora a Vi JESTE. Ja nisam iz razloga sto neke od njih slucajno poznajem i znam da zasluzuju katanac jer su oni u mojim ocima najveci krivci za stanje u pravosudju Srbije koje je katastrofalno, a Vi jeste sa razloga sto su to VASI sugradjani i sto Vi neke od njih poznajete ali Vi cete to naravno sada poricati.
Vi ne vidite snagu mojih argumenata sto vise govori o Vama nego o meni, ali dobro to je Vase pravo da omalovazavate sagovornika, Vi ste, zaboga, vlasnik bloga, mozete da primenite i gumicu ako tu potrebu osetite samo bi to bilo krajnje nedemokratski.
Primetila sam ja itekako da mi u sustini mislimo isto, i razumela sam ja intenciju Vasih izlaganja, Vi bi ste da se hapse i drugi na ostalim fakultetima sirom Srbije, i ja sam, ali treba biti strpljiv, svi ce doci na red, evo u Novom Sadu ce uskoro biti razresavanja sudija i Predsednika, nadam se da ce razresavanja stici i u Vas Kragujevac, tamo su trebali odavno da pocnu cak i pre hapsenja profesora ali nisu, ne znam zasto i ko to treba da uradi.
Sud postoji, dragi gospodine, ali kakav sud? nesto se mnogo brine o pravima okrivljenih i osumnjicenih a gde su prava zrtava? GDE!?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:00 23.08.2007

Re: Re:

Ja nigde nisam napisao da ne poznajem neke od njih, a NARAVNO d a su mi sugrdajnai cim zive u Kragujevcu..pa sugardjani su mi i Toma Nikolic i Natasa Jovanovic,,,,pa i svi drugi, kao i ja njima,,,,
Sto se cinjenica tice,,,,to je Vase pravo da mislite da to jesu cinjenice,....ali samo je SUD taj koji ih moze verifikovati....ja samo mogu da Vam ne - verujem....sto je irelevantno za sud.
Pokusavate da me "naterate" da upotrebim "gumicu" valjda sa idejom da time iskamcite jos jedan dokaz moje nedemokraticnosti.,..ali AVAj, pa ja to nisam koristi i kada su napadi isli direktno ka meni....ili volite da budete zrtva...postoji u srpksom narodu ta izrazena potreba za mazohizmom...Ne brinite...samo Vi pisite!!!
Koliko ja znam i poznajem pravo ( a nisam pravnik!) i jedni i drugi imaju svoja zakonska prava, koja im niko ne moze oduzeti,,,,,ili Vi mozda mislite da bi optuzene trebalo batinati sve dok ne priznaju da su krivi.,..Nije to nepoznato u Kragujevcu od Milosa..pa sve do Milosevica
Nevena Nevena 11:06 23.08.2007

Re: Re:

ili Vi mozda mislite da bi optuzene trebalo batinati sve dok ne priznaju da su krivi.,..Nije to nepoznato u Kragujevcu od Milosa..pa sve do Milosevica

Hahahaha...ovo pocinje da me zasmejava cak iako bi trebalo da me natera da zaplacem. Pocinjete da se ne kontrolisete. Zamislite, naterace ih da priznaju iako ''nisu krivi'''. MOOOOOOOOOOOOOLIM!?
manitu manitu 20:13 23.08.2007

korupcija je dobra?

i meni se cini kao da je gosp. cole dobar sa nekim sudijama , profanima i advokatima , pa sad bi da im javnost malo oprosti .
ipak nisu oni tamo neki Bagzi - pobogu to su "uceni" ljudi .

Ja bash obrznuto mislim - oni uce decenijama druge kako da mere pravdu , primenjuju zakon - a sami ga krse .
U satroj Grckoj bili bi izvrgnuti ruglu javnosti , proterani na par mesci van Polisa, i naravno ne bi ni u snu pomiljali da rade vishe taj posao .

Njihova odgovornost je veca, jaca a neodgovornost odvratnija , utoliko sto su predavaci i edukatori , pedagozi .

Lepo su i pedagoshki ucili i poducavali .

Uopste mi nije jasna vasha tema, apel , pa josh III put .

Jedino ako ste licno zainteresovani ili znate nekog vama dragog, koji je kolateralna steta , malo kraduckao , pa uhvacen .
Onda lepo kazite - priznajte sebi - ljudski je to .
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:19 24.08.2007

Re: korupcija je dobra?

Vec sam Vam odgovorio.....!!!
Dakle optuzbe idu dalje....bice da sam i ja bio u tom lancu..pa nekako ispadoh iz njega...Kako Vi lako izricete sudove...???
jinks jinks 11:48 22.08.2007

Da li

je moguce da je Pravni fakultet u Kragujevcu neki izolovani izuzetak, i da se tako nesto samo tamo dogadja. Od kada je krenula hajka (verovatno ne bez razloga) na pomenuti fakultet, pocele su da izviru i slicne price u vezi sa nekim drugim, tehnickim, fakultetima u vasem gradu. I ne samo u vasem gradu.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:08 22.08.2007

Re: Da li

Pocele su pocele da izviru...a onda je sve prestalo....Nema nikakvog odjeka u javnosti.,.,..Neko je izdao dekret...OK navatali smo ove u KG-u...a to ce biti opomena drugima da prestanu ili da samo "kraduckaju" kako rece ministar Veljo
jinks jinks 12:16 22.08.2007

Re: Da li

Pretpostavljam da je ovo sto cu da napisem potpuno suvisno i ocigledno, ali ipak.

Ako iko misli da makar malo smanji korupciju, prvo mesto na kome treba da krene je Visoko obrazovanje, kompletno. Korupcija koja se tu nauci, sigurno je najdestruktivnija.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:31 22.08.2007

Re: Da li

Ne, nego prvo treba ocistiti vlast.....Vladu, skupstinu....lokalnu samoupravu....itd
jesen jesen 12:11 22.08.2007

Izmice leto...

...nema vise roda, razglednica....stigle ozbiljne teme...Odmah posle afere pisalo je u nekim novinama da je 600 radnika MUPa kupilo te diplome...ako se zna da je 600 onda se mora znati i koji su ti ljudi...e sad, jedino ako nema toliko mesta po zatvorima pa su ovi kupci diploma ostavljeni da zauzimaju vazna mesta i primaju lepe plate bas na bazi te "kupljene robe".....Ima, ima nesto cudno u drzavi Srbiji...nesto sto u Danskoj sigurno nema....
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:30 22.08.2007

Re: Izmice leto...

...Odletele rode...a nema ni razglednica....Radnici opet strajkuju...itd...Dolazi mrka jesen i jos teza zima!
C est la vie!
ps: A da u danskoj nema, nema! Ocistili trulezz
Nevena Nevena 12:33 22.08.2007

Re: Izmice leto...

jesen
...nema vise roda, razglednica....stigle ozbiljne teme...Odmah posle afere pisalo je u nekim novinama da je 600 radnika MUPa kupilo te diplome...ako se zna da je 600 onda se mora znati i koji su ti ljudi...e sad, jedino ako nema toliko mesta po zatvorima pa su ovi kupci diploma ostavljeni da zauzimaju vazna mesta i primaju lepe plate bas na bazi te "kupljene robe".....Ima, ima nesto cudno u drzavi Srbiji...nesto sto u Danskoj sigurno nema....

Nema, draga jeseni. Ni u Danskoj niti bilo gde.
pozz.:)))
jesen jesen 19:19 22.08.2007

Re: Izmice leto...Draga Nevena..

...ja se sa vama u potpunosti slazem u svemu sto ste rekli u vezi ove afere ali postoji jedno ali....Nije mi namera da budem Coletov advokat (nema potrebe), medjutim, moram da kazem da mi za razliku od vas zivimo u Srbiji..a to je velika razlika....svi vi koji ste negde vidite dogadjaje u matici iz svog ugla ali ih ne osecate...velika je distanca...Hocu da kazem da se ne radi o politizaciji namernoj vec neminovnoj....Setite se samo kada je bila 2000 godina....pa ko je uhapsen, kome je oduzeta imovina? a u medjuvremenu se stvorili i postoktobarski bogatasi....Mladima u Srbiji je jedina sansa za dobar posao da rade upravo kod njih tj Slobinih ili postoktobarskih bogatasa...a svi su stvorili to sto imaju tako sto su nas obican narod pokrali...Lepo bi bilo ako se ova indeks afera zavrsi kako treba mada ja licno sumnjam u to....Mislim da do afere ne bi ni doslo da nije negde "pukao" lanac ili se neko nekome zamerio, stao na zulj...ili sta god....Takodje mislim da se proces odugovlaci zato sto treba izneti u javnost i te kupce diploma...a ko zna ko su svi ti ljudi...Pominjali su skoro onog Bozovica iz SPO koji je bio glavni policijski inspektor Beogrda (zavrsio visu policijsku skolu u bg pa pravni u kg) a sada ga vise ne pominju u tom kontekstu vec u vezi tuzbe nekog majstora kome nije platio radove na kuci...Ko ce sve to da razmrsi...?Potrebna je uredjena pravna drzava da bi se doslo do pravde ali ne selektivne....da li cemo to docekati ne znam...a ne znam vise ni za koga da glasam....Kod onog Zeke na blogu "Da zapalim Novi Sad" postavila sam copy jednog clanka iz blica on line ciji je naslov Canak i Boba kuvaju...ili tako nesto....Coletu se to nece svideti jer mu je Cank prijatelj ali kada se to procita gubi se svaka nada...Na Brionima se Canak druzi sa Brenom i Bobom, Zeljkom Mitrovicem....svi pristigli privatnim avionom a fazani iz vojvodine takodje stizu privatnim avionom jer ovi brionski nisu nesto.....itd......Zakljucak: svi su pomesani i novi i stari, svako svakog zbog necega cuva pa zato sudski procesi i nemaju kraja.....
Nevena Nevena 21:12 22.08.2007

Re: Izmice leto...Draga jeseni...

...Na Brionima se Canak druzi sa Brenom i Bobom, Zeljkom Mitrovicem....svi pristigli privatnim avionom a fazani iz vojvodine takodje stizu privatnim avionom jer ovi brionski nisu nesto.....itd......Zakljucak: svi su pomesani i novi i stari, svako svakog zbog necega cuva pa zato sudski procesi i nemaju kraja.....

Draga jeseni,
slazem se sa Vama da u Srbiji i ne moze drugacije nego sve ide preko politizacije ali mi koji stvari posmatramo sa distance mozda ih cesto vidimo objektivnije. Gresite samo ako mislite da mi van zemlje nismo pogodjeni onim sto se radi u zemlji, naprotiv, cesto smo mozda i pogodjeniji, nama se uzima na svakom koraku preko putarina, postarina, drumarina, aerodromina, pribavljanja dokumenata, i cega sve jos. Osim toga kad dolazimo u zemlju cesto nas docekuju lovci na povratnike koji nas obmanjuju, varaju a kad se obratimo sudu sud stiti prevarante jer su svi u istom lancu pa smo i mi obespravljeni.
Ja sam zaprepascena sto gospodin Cole pokusava da prikriva imena profesora, neke je prepoznao po opisu, ali ja imam pravo da glasno spomenem njihova imena i necu da odustajem od toga da svako zlo imenujem i imenom i prezimenom jer ga ono ima. Zasto ja, ili mi obicni gradjani, ne bih smela da iznesem ime sudije koji stiti kriminalca, koji od zrtve uzima harac kako bi je ucutkala da se ne zali sto ona (sudija) predmet vodi citavu deceniju? Zasto?
Nije dovoljno sve pripisivati rezimu Milosevica, iako su jos uvek njegove sudije svuda u sudovima, treba prozivati na glas za one za koje znamo ko su i sta rade. Ja, evo znam, i imam dokaza da je predsednik opstinskog suda u Kragujevcu, Zarko Stevanovic, pretio kako ce preduzeti mere protiv zalbi jedne zrtve na rad NJEGOVOG suda. I preduzeo je. Sudija, Svetlana Brankovic, koju on stiti je krsila zakon u korist pocinioca u predmetu i o tome postoje dokazi iako je se ona potrudila da nista ne udje u zapisnik ali je aprila meseca 2006. zakljucila raspravu pa je ponovo reotvorila ali BEZ pismenog resenja o tome cime je prekrsila zakon jer je bila obavezna da isporuci presudu a kad je vec resila da reotvori raspravu da isporuci pismeno resenje o tome kako bi suprotna strana mogla da se zali. Kaznila je (verovatno po nalogu pretopostavljenog predsednika) zrtvu umesto pocinioca.
Elem, da ne duzim, sud koji ne dozvoljava prava zalbe zrtvi vec je osudjuje na novcanu kaznu za navodnu ''uvredu suda'' a kako se ona dalje ne bi zalila. To nije sud, to je kriminal.
E sad, ovo sam napisala zbog toga sto se ovde radi o djacima uhapsenih profesora pa je neprimereno traziti njihovo pustanje na slobodu jer je korupcija rak rana svakog drustva a u Srbiji je ona prekoracila svaku meru.
Mi iz vana pokusavamo da pomogenmo vama u zemlji da nekako izvrsimo pritisak na na vlast da se osvesti i preduzme mere ali nailazimo na otpor umesto na podrsku i tako se vrtimo u krug.
jesen jesen 23:24 22.08.2007

Re: Izmice leto...Draga jeseni...

Gresite samo ako mislite da mi van zemlje nismo pogodjeni onim sto se radi u zemlji, naprotiv, cesto smo mozda i pogodjeniji, nama se uzima na svakom koraku preko putarina, postarina, drumarina, aerodromina, pribavljanja dokumenata, i cega sve jos.
Nisam pomislila nista slicno...naravno da ste i vi pogodjeni ali ne verujem da sa distance vidite bolje nego mi ovde...Samo sam htela da kazem da su se ovde stvari prilicno zamrsile posle 2000te i da obicni ljudi, ako citaju dnevnu stampu, vise ne znaju KO je KO i ko je sa kim....sporo se ovaj klupoko odmotava pa su zato i posledice kakve jesu posebno kada je Pravo u pitanju...Meni je drago sto je indeks afera otvorena ali mi nije drago sto se nije maklo dalje od jednog fakulteta i sto mnogi trose "nase pare" a niko ih ne dira...U tom smislu sam podrzala Coleta, da pravda nesme biti selektivna a to opet ne znaci da profrsori treba da izadju "pre roka"....
Nevena Nevena 08:24 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga jeseni...

jesen
Nisam pomislila nista slicno...naravno da ste i vi pogodjeni ali ne verujem da sa distance vidite bolje nego mi ovde...Samo sam htela da kazem da su se ovde stvari prilicno zamrsile posle 2000te i da obicni ljudi, ako citaju dnevnu stampu, vise ne znaju KO je KO i ko je sa kim....sporo se ovaj klupoko odmotava pa su zato i posledice kakve jesu posebno kada je Pravo u pitanju...Meni je drago sto je indeks afera otvorena ali mi nije drago sto se nije maklo dalje od jednog fakulteta i sto mnogi trose "nase pare" a niko ih ne dira...U tom smislu sam podrzala Coleta, da pravda nesme biti selektivna a to opet ne znaci da profrsori treba da izadju "pre roka"....

Ni ja nisam rekla da vidimo bolje, vec da vidimo objektivnije. Ja recimo sam videla direktno i iznutra da selektivnu pravdu sprovodi zapravo sud u Kragujevcu pa posto imam i dokaze o tome, a smatram da su profesori za to krivi, ja sam se i umesala u diskusiju.
I ja sam ocekivala da ce se klupko dalje odmotavati, ali bi onda zemlja izgleda ostala bez pravnickog i ostalog kadra (mnogo ih je) pa je se stalo kod Kragujevackog pravnog valjda kao glavnog krivca.
Sto se roka tice, ostajem pri tome da su neki profesori izasli mnogo kasnije nego sto je trebalo cak i po starosnim godinama. Setite se bivseg dekana od Hammera koji je iako vec penzionisan zamenjivao uhapsenu profesorku od BMW-ai dok su svi mislili da je negde zbrisao on je se ponasao kao nedodirljiv, dolazio na fakultet kao da je njegov i jos je pretio studentima. Koja smelost!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:34 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga Nevena..

...da ne ulazim u polemiku, osim da napomenem samo, da je Nenad bio na odmoru u istri, mnogo pre tih stvari na Brionima, te da je iz Poreca dosao na Brione, na pozorisnu predstvavu....mozda i camcem, mozda i jahtom, ali ne verujem avionom ,jer je kratka relacija....Na Brionima je bila poz.predstava...koja je otvorena za sve...i ne pravdajuci nikoga, pa ni Nenada, mogli su tamo biti i mnoge druge poznate osobe..koje se poznaju...pa i medjusobno pozdravljaju..valjda. Da li se i druzze? MOzda..Brena i Boba su iz NS.a...moguce je, mada ih do sada nikada nisam sreo u njegovoj blizini, sto takodje nista ne znaci...itd....I na kraju krajeva svako odgovara za svoje postupke, ali mi naravno ne smeta sto ste stavili sve to na Blog
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:38 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga jeseni...

,,,"ja sam zapanjena sto g/din Cole [i]prikriva imena profesora..."....Vi zaista ponekad ne vidite sta pisete...pa imena svih njih, 43.optuzenih se nalaze u svim medijima, na mnogim sajtovima.....a JA IH PRIKRIVAM, da niko ne vidi..HAHHAHAHAAHAH, dobri ste.....a i njih ce to spasti????
ja uporno pokusavam da Vam objasnim da optuzeni nisu isto sto i osudjeni, da pritvor nije isto sto i zatvor...itd...Ne vredi....
jesen jesen 09:38 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga jeseni...

ostajem pri tome da su neki profesori izasli mnogo kasnije nego sto je trebalo cak i po starosnim godinama.
Ova mi recenica nije jasna....Sto se ostalog tice, slazemo se uglavnom..a najvaznije je da pravda ne sme biti selektivna bilo gde i u bilo kojim okolnostima...
Lionsgate Lionsgate 09:50 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga Nevena..

MOzda..Brena i Boba su iz NS.a...moguce je, mada ih do sada nikada nisam sreo u njegovoj blizini, sto takodje nista ne znaci...itd..


Oni nisu iz NS-a, vec iz BGD-a, da se drzimo istine.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:57 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga Nevena..

Izvinjavam se....ali sam mislio da oni zive u NS....zaista...Sorry!!!
Nevena Nevena 10:28 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga jeseni...

jesen
ostajem pri tome da su neki profesori izasli mnogo kasnije nego sto je trebalo cak i po starosnim godinama.Ova mi recenica nije jasna....Sto se ostalog tice, slazemo se uglavnom..a najvaznije je da pravda ne sme biti selektivna bilo gde i u bilo kojim okolnostima...

Mislila sam na Cejovica koji je vec bio penzionisan ali je ipak i dalje dolazio na fakultet, zamenjivao je Petrovicevu (ko bi drugo, he, he) pa posto on ima 66/7 godina trebao je biti penzionisan. Za ostale ne znam koliko su ''mladi'' a mislila sam i na one koji su mnogo ranije trebali da lete sa faksa (Petroviceva i Emilija) pa nisu nego su jos vazile za vaznije profesore na faksu, narocito ''Gaga'' koja je bila glavna karika u PRPEORUKAMA za ispite po koverti.
Opet ponavljam selektivnu pravdu sprovode NJIHOVI djaci koje su oni tako ucili.
Nevena Nevena 10:32 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga jeseni...

Vi zaista ponekad ne vidite sta pisete...pa imena svih njih, 43.optuzenih se nalaze u svim medijima, na mnogim sajtovima.....a JA IH PRIKRIVAM, da niko ne vidi..HAHHAHAHAAHAH, dobri ste.....a i njih ce to spasti????
ja uporno pokusavam da Vam objasnim da optuzeni nisu isto sto i osudjeni, da pritvor nije isto sto i zatvor...itd...Ne vredi....

Isti slucaj je i sa Vama. Konstantno ste MENE optuzivali da JA ''objavljujem imena profesora'', (valjda u nadi da to vise ne cinim) a onda i sami kazete kako su njihova imena u SVIM medijima i na svim sajtovima. Kome sada ovde ''ne vredi'' objasnjavati?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:50 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga jeseni...

Zaista ne znam da li Vi citate sve sto napisete ili se trudtite samo da Vas ima sto vise...pa i ne primecujete razliku, jer ne verujem da se bas toliko ne razumete...Dakle spisak privedenih i zadrzanih u istrazi je "visio na svakoj banderi"....tako da ne znam KAKO JA MOGU DA IH (a i zasto) PRIKRIVAM....Ali ogromna je razlika kada se kaze da su oni optuzeni, a ne i krivi...I KADA VI TVRDITE DA SU KRIVI, pre nego sto je sudjenje i pocelo.Dakle ako ne vidite tu razliku onda Vam i ne vredi objasnjavati...
Ja nigde, kao sto ste mogli primetiti nisam rekao da se ONI OSLOBODE KRIVICE, niti sam TRAZIO DA NE IDU U ZATVOR NAKON SUDJENJA, AKO SE OGLASE KRIVIMA, ja samo MISLIM, da TREBA DA SE BRANE SA SLOBODE...Ne, Vi mislite i dalje da oni treba da budu u zatvoru pa makar i 15 godina, pre presude,....Ima razlike i to drasticne,,,,,Takodje vam se ne/retko, provlaci teza da Vi koji zivite van Srbije imate bolja i objektivnija merila, kao da niko od nas nije nigde putovao, kao da niko od nas nije ucio neke skole....kao da smo svi mi cekali da nam Vi dodjete i kazete u kakvoj drzavi zivimo...Pa draga gospodji, ja i mnogi drugi, smo to videli jos 1989, ili pre toga, pa smo se borili i to platili kako smo platili....i ne odustajemo od te borbe...ali ne na nacin da uzimamo pravdu u svoje ruke..niti da sve znamo...vec menjanjem sistema, svesti gradjana, pa i samih sudova i sudija...Sporo, bolno, nedovoljno.....ali ne i tako da bas svako na nas moze da se istresa, samo zbog toga sto eto ne zivi u Srbiji nego negde drugde...I kao sto je stara floskula da odelo ne cini coveka, ne cini ga ni mesto stanovanja.....vec nesto drugo....Vec sam vam napisao da verujem da ste Vi imali lose/negativno iskustvo sa njima..i ne sumnjam u to! Ipak to ne znaci da su Kragujevcani ksenofobicni (kako ste ranije ustvrdili), to ne znaci da mi ne znamo sta je kvalitet zivota...da ne znamo sta je drzava...sud i pravosudje...Opasno je po Vas ako mislite da imate PRAVO NA SAMO JEDNU I NEPRIKOSNOVENU ISTINU, POSEBNO AKO JE TO TAKO SAMO ZBOG TOGA STO JE VASA...Dakle postoji neka procedura i treba je postovati...ili uzmite pravdu u svoje ruke, pa je delite po Vasim merilima...
Nevena Nevena 11:03 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga jeseni...

Vi mislite i dalje da oni treba da budu u zatvoru pa makar i 15 godina, pre presude,....Ima razlike i to drasticne,,,,,

ali ne i tako da bas svako na nas moze da se istresa, samo zbog toga sto eto ne zivi u Srbiji nego negde drugde

Dalje necu citirati jer ste zaista prekoracili granice tolerancije. Tipicno za neke od vas u Srbiji sto se vi plasite da VAMA neko drzi lekciju jer vi sve najbolje znate a ako se mi javimo iz vana mi smo samo ''obicni gastarbajteri''. A proterana je sva pamet iz zemlje inace nas lovci na povratnike ne bi sprecavali da se vratimo i to cak uz pomoc ''suda''.
Vidim da niste znali ali vreme koje su profesori proveli u pritvoru ce njima biti odbijeno od izdrzavanja kazne pa ako sede 15 godina pre presude a budu osudjeni za 10 godina onda ce tih 5 godina njima biti placeno i to opet od poreskog novca gradjana pa Vaseg i mojeg jer sam i ja poreski obveznik i u Srbiji. Treba li da Vam kazem da skoro jedina u ulici placam redovno porez bas zbog toga sto se nalazim van zemlje sto je i sudu poznato pa zato i ne presudjuje nego komercijalizuje instituciju sud pa izrabljuje nas iz inostranstva razvlacenjem procesa deceniju a koji je mogao biti resen u samo DVA rocista.
Vidim sta Vas je uvredilo, o tome da su neki Kragujevcani ksenofobicni nisam sam slusala od drugih i to nisam ja izmislila ali videvsi kako se stavljate u odbranu necega sto je za osudu pocinjem sve vise da verujem u te tvrdnje o kesnofobiji. Nesto ni Vi ne volite nas iz vana iako smo mi Srbi, rekla bih, ili se varam sto je vrlo moguce.
Elem, nemojte ovako jadno omalovazavai nas u rasejanju, mi smo tamo gde smo i.o. zbog toga sto je profesorima trebalo vise prostora za ''biznis''.
Zamislite jos da se mi vratimo pa da uvedemo disciplinu, radne navike, postovanje Zakona.... KATASTROFA (za krimose).


Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:13 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga jeseni...

Hahahahahha.umete i da me zasmejete.....samo nastavite...nekako Vas lakse razumem..kad "otvorite srce"....skoro kao ona teza..."da sto trezan misli, pijan govori.."......Imam toliko prijatelja u "rasejanju" kako Vi kazete i barf ako nigde drugde bio sam u njihovom okruzenju...sto sta upoznao i video..sa svojih 54.godine....Nemojte nas toliko potcenjivati draga gospodjo...samo zbog toga sto smo imali tu nesrecu od Milosevica na vlasti... U Srbiji uprkos svemu zivi jako puno normalnog sveta..sto se i pokazalo 5/tog oktobra 2000.te, ali sdmo onda ponovo dobii i Milosevica..koji ne dozvoljava da se te ideje 5/tog oktobra,pa i u sudovima , materijalizuju...Vas pogled, kako kaze stara kineska poslovica "zzabe iz bunara..." nece nam pomoci da toga sto pre dodjemo, bez obziora, sto cak i ne sumnjam u Vasu dobronamernost, za razliku od VAs
Nevena Nevena 11:23 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga jeseni...

Branislav Kovačević Cole
Hahahahahha.umete i da me zasmejete.....samo nastavite...nekako Vas lakse razumem..kad "otvorite srce"....skoro kao ona teza..."da sto trezan misli, pijan govori.."......Imam toliko prijatelja u "rasejanju" kako Vi kazete i barf ako nigde drugde bio sam u njihovom okruzenju...sto sta upoznao i video..sa svojih 54.godine....Nemojte nas toliko potcenjivati draga gospodjo...samo zbog toga sto smo imali tu nesrecu od Milosevica na vlasti... U Srbiji uprkos svemu zivi jako puno normalnog sveta..sto se i pokazalo 5/tog oktobra 2000.te, ali sdmo onda ponovo dobii i Milosevica..koji ne dozvoljava da se te ideje 5/tog oktobra,pa i u sudovima , materijalizuju...Vas pogled, kako kaze stara kineska poslovica "zzabe iz bunara..." nece nam pomoci da toga sto pre dodjemo, bez obziora, sto cak i ne sumnjam u Vasu dobronamernost, za razliku od VAs

Stvarno preterujete sa obrtanjem teza i sada meni pripisujete ono sto Vi cinite. Potcenjujete nas u rasejanju pa sad tvrdite kako ja to cinim sa vama. Pa ja dolazim redovno u zemlju i poznajem stanje bolje nego Vi, imam mnoge ordjake i prijatelje koji ne zasluzuju stanje u kakvom zive jer su intelektualci u pravom smislu te reci ali ne dolaze do izrazaja od skorojevica i kvazi inteligencije koja se snasla. Ja se ne borim zbog sebe jer ja imam drugiu domovinu vec zbog njih koji mastaju da odu odatle jer im je muka i sramota ih je gde zive. Nesto ne primecujem da je Vama neprijatno sto u zemlji u kojoj zivite vlada korupcija jos se i zalazete za prava profesora, nigde ne spomenuste obicne gradjane koji stenju pod korupcijom i kriminalom.Da sma na Vasme mestu postidela bih se a i Vas nacin na koji komunicirate sa jednom damom Vam i nije bas neki. Ipak Vam necu reci da NISTE dzentlmen jer komunikacija Iternetom hoce da omakne i nekoga prikaze malkice drugacijim nego sto on ustvari jeste pa mozda i kod Vas ima toga.
Bilo kako bilo,

MOJA PUNA PODRSKA TUZILASTVU U SMEDEREVU!

ostaje na snazi.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:37 23.08.2007

Re: Izmice leto...Draga jeseni...

Ja Vam rekoh da coveka ne cini " ni odelo, a ni mesto stanovanja.."..Bilo kako bilo...Vi kako rekoste imate rezervni polozaj a eto mi nemamo...Svako je odabrao, nadam se, svojom voljom ili zbog okolnosti, da zivi gde zivi, ali to ne znaci da nekome zbog toga treba bilo sta prebacivati...
Ja inace mislim da gradjani ako prisatju da zive u takvoj drzavi, kakvu je 'nacrtaste" (a ja se delimicno slazem da je tako) ne zasluzuju bolje, ako to mirno podnose..ne strajkuju, ne protestvuju....itd...Uostalom zivot bez borbe nema smisla,,,,mada je nama malo toga vec preko glave...
A kad vec imate prijatelje u Kg/u, sto ne sumnjam, onda se mozete i raspitati malo, tako da ni internet ne moze da da lazznu sliku...najmanje se bojim te istine....ali pravo i pravda, nisu uvek jedno te isto
jesen jesen 02:33 24.08.2007

Re: Izmice leto...Draga Nevena..Cole

..nema tu sta da se polemise...boba i brena su najmanje sporni, sporan je zeljko mitrovic i njegovi avioni a o toj simbiozi je vise puta pisano po raznim tabloidima ili taoletoidima kako ih nazva Zeka na svom blogu...Taj Zeka me je zbog tog clanka, koji sam copy ,sa blic online ,nazvao malogradjankom.....itd....Da sam ja bila u Istri u to vreme verovatno bi i ja skoknula da pogledam predstavu Lenke Udovicki ali sigurno ne bi bila u prilici da narucujem fazane iz vojvodine jer brionski nisu nesto....Taj clanak nisam pisala ja pa nisam ni odgovorna za neistine ukoliko postoje...ali taj clanak ostavlja gorak ukus u ustima nama koji sa Cankom cekamo bolja vremena u Srbiji....Na njemu je da reaguje ako zeli...cutanje je za mene odobravanje...tuzbe nemaju svrhu jer se odugovlace i na kraju zaborave ali oglasavanje u javnosti ipak nesto znaci...Nije tesko reci: ja sa tom i tom osobom nemam nikakve veze.....
kralj pajaca kralj pajaca 13:16 22.08.2007

Pustite profesore sa Pravnog fakulteta - I

Cole, imam utisak da si se nesto zez.. nuo sa ovom temom. Spasava te onaj znak pitanja u naslovu.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:19 22.08.2007

Re: Pustite profesore sa Pravnog fakulteta

Nista se nisam zeznuo!!!Kako kazes...
I dalje mislim da su SVI NEVINI, do PRESUDE!!!
I dalje mislim da ih je trebalo, uz adekvatne mere obezbedenja, pustiti iz pritvora
I dalje mislim da SVI TREBA DA BUDU U ZATVORU NAKON PRESUDE
Kome to nije jasno, zao mi je....
Nevena Nevena 14:36 22.08.2007

Re: Pustite profesore sa Pravnog fakulteta

I dalje mislim da su SVI NEVINI, do PRESUDE!!!

Dajete sebi pravo da mislite da su nevini do presude a oduzimate pravo drugima (medju kojima ima i onih koji su sa doticnim imali licna iskustva) da sumnjaju u njihovu nevinost. I koje su to ''adekvatne mere obezbedjenja'' koje Vi nudite za njihovo pustanje na slobodu? Ne izjasnjavate se o tome. Kao i sto ne odgovarate na pitanja koja Vama ne odgovaraju - ZASTO POLITIZUJETE AFERU INDEKS? ZASTO, gospodine Cole?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:41 22.08.2007

Re: Pustite profesore sa Pravnog fakulteta

Ja nista ne politizujem....niti za bilo koga tvrdim da je NEVIN...procitajte pazljivije!
G r o f G r o f 21:45 22.08.2007

Re: Pustite profesore sa Pravnog fakulteta

Nista se nisam zeznuo!!!Kako kazes...
I dalje mislim da su SVI NEVINI, do PRESUDE!!!
I dalje mislim da ih je trebalo, uz adekvatne mere obezbedenja, pustiti iz pritvora
I dalje mislim da SVI TREBA DA BUDU U ZATVORU NAKON PRESUDE
Kome to nije jasno, zao mi je....


Cole, ako ti je lakše, ja u potpunosti razumem tvoje papagajisanje.
Tvoje duboke misli, sažete u tri, "mislim", na prvi pogled zvuče pošteno ali zaboravljaš da ovde ne vrede baš zbog takvih profesora. Oni su ti koji su doprineli da se osećamo kao u ludnici.
Oni su krivi što mislim da će biti oslobodjeni jer će im suditi njihovi učenici,
Oni su krivi što mislim da su sve mere obezbedjenja šuplje.
Oni su ti zbog kojih se na hiljade drugih ne primenjuju principi prava, i pravda je da to i sami osete.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana