Razdražljivi

Blade Runner RSS / 23.01.2009. u 20:45

 

Iako je uobičajeno verovanje da bikove razdražuje mahanje crvenom maramom odavno je ustanovljeno da marama ne mora da bude crvena. Dovoljno je da se mrda i bik ce da navali.

Odlukom gradonačelnika

Zadar: Zbog srpske, skinute sve zastave sa trga!

Autor: FoNet | 23.01.2009. - 18:19

Sa centralnog trga u Zadru uklonjene su zastave zemalja učesnica Svetskog prvenstva za rukometaše zbog primedbi građana da ih zastava Srbije "iritira".

Glavni zadarski Narodni trg osvanuo je jutros bez nacionalnih zastava 24 države učesnice Svetskog prvenstva u rukometu, među kojima je i srpska, javlja HRT. Zadarski gradonačelnik Živko Kolega saopštenjem je potvrdio da je on naredio skidanje zastava i to nakon pritužbi većeg broja građana koje je iritirala zastava Srbije.

"Imajući u vidu ove posebne dane u kojima su građani senzibilizirani sećanjem na vreme ratnih stradanja i odavanjem pijeteta žrtvama akcije Maslenica, doneo sam odluku da se sve zastave s trga skinu, a ostaće zastave na Višnjiku u skladu sa propozicijama samog takmičenja", stoji u saopštenju gradonačelnika, koji je svoje sugrađane pozvao da u ovih nekoliko dana pokažu dostojanstvo i sportski duh kako bi na taj način najbolje promovisali Zadar.

Inače, navijačke grupe iz Zadra su poručili navijačima Srbije da "ne dolaze da bodre svoju reprezentaciju".

Šta reći a ne slagati?



Komentari (81)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Goran Vučković Goran Vučković 21:35 23.01.2009

Šta reći a ne slagati?

Blade Runner Blade Runner 21:45 23.01.2009

Re: Šta reći a ne slagati?

margos margos 22:02 23.01.2009

Može li roze?

Blade Runner Blade Runner 22:29 23.01.2009

Re: Može li roze?

Ma vidi koliko crvenog ima!!

Ups! Nadam se da nisam nekog iritirao!
margos margos 22:39 23.01.2009

Može li roze sa tufnama?

Ups! Nadam se da nisam nekog iritirao!

Pa, razmisli još jednom... možda ipak nije trebalo
Ipak je ovo cyber space sa osetljivim ljudima i stomacima.


Edit:
Da dodam: Nemam nikakav problem što građanima Zadra smeta zastava Srbije i što je uklonjena sa Trga, jer je ostala na mestu gde se takmičenje održava (prema pravilima). Imam problem što se u Srbiji podrazumeva da su sve zastave i zastupanja mišljenja i tekstova na štetu Srbije izraz demokratije, liberalnosti i naprednjaštva, a svaki znak pitanja ili komentar se smatra 'nacional patriotskim sumnjivim činom'.
Blade Runner Blade Runner 23:32 23.01.2009

Re: Može li roze sa tufnama?

Nemam nikakav problem što građanima Zadra smeta zastava Srbije i što je uklonjena sa Trga, jer je ostala na mestu gde se takmičenje održava (prema pravilima).

Nije u pitanju zastava. One koje zastava iritira, iritiraju i druge stvari, a to je već problem. Na sreću problem nije naš nego njihov.
Imam problem što se u Srbiji podrazumeva da su sve zastave i zastupanja mišljenja i tekstova na štetu Srbije izraz demokratije, liberalnosti i naprednjaštva

Ovaj problem je već naš. Nemam ja ništa protiv kritika. Mnoge smo i zaslužili. Ali način na koji se stvari ponekad prezentuju izgleda krajnje zlonameran, a svaki pokušaj da se iznese drugačije mišljenje dovodi do etiketiranja.
ivana23 ivana23 01:05 24.01.2009

Skidanje

ivana23 ivana23 01:26 24.01.2009

Re: Skidanje

Mesić: Hrvatska mora štititi sve simbole

Hrvatska je pravna država i štiti sve simbole uključujući i simbole sudionica Svjetskog rukometnog prvenstva. Zbog toga država ne smije ustuknuti pred onima koji vrijeđaju te simbole, istakao je predsjednik Mesić prilikom boravka u Kutjevu komentirajući odluku zadarskog gradonačelnika da se u tom gradu skinu zastave država sudionica Svjetskog rukometnog prvenstva.

Izvor
Blade Runner Blade Runner 02:45 24.01.2009

Re: Skidanje

Mesić: Hrvatska mora štititi sve simbole

Treba da ih zastite i ako ih irirtiraju? Kasno su shvatili sta su uradili. Da nece mozda da ih vrate?
miniko63 miniko63 00:41 27.01.2009

Re: Šta reći a ne slagati?

Samo da dodam. Ne znam šta je gore da li ovo sa bikovima ili ovo sa skidanjem zastave
Blade Runner Blade Runner 08:27 27.01.2009

Re: Šta reći a ne slagati?

Ne znam šta je gore

Evo da dodam i ja. Da vidimo... Imali smo:
- jedno iritiranje srpskom zastavom
- jedno skidanje zastave od strane ZVANICNIH ORGANA VLASTI U ZADRU
- jednu dojavu o bombi
- jedno razbijanje automobila sa srpskim tablicama
- jedno prebijanje makedonskog navijaca zato sto je licio na srpskog
- jednu zabavu skandiranjem "Ubij Srbina"
Na drugoj strani
- jedan opis reakcije bika na mahanje maramom od BLOGERA IZ POTPALUBLJA
Mozda si sada spoznala sta je gore?
ivana23 ivana23 22:03 23.01.2009

Bomba u hotelu s reprezentacijama?



U hotelu Kolovare, u kojem su smejštene rukometne reprezentacije postavljena je bomba. Dojavu je dobila jedna novinarka, a koju policija provjerava.

Izvor
Blade Runner Blade Runner 22:11 23.01.2009

Re: Bomba u hotelu s reprezentacijama?

bomba

garantovano sprečava iritaciju na duže vreme.

Bitan je "sportski" duh. Neka najbolji pobedi! Samo da ne iritira suviše.
libkonz libkonz 23:33 23.01.2009

Nek se opuste malo

Ipak je to samo sport
Blade Runner Blade Runner 23:35 23.01.2009

Re: Nek se opuste malo

Ipak je to samo sport

Uuuuuuuu... Ovo ne iritira. Ovo boli.
Healer Healer 00:31 24.01.2009

Re: Nek se opuste malo

Ma i crvena je iritantna nekima, teško se opra(šta) vala...



Ed: još teže zaboravlja.
Blade Runner Blade Runner 02:05 24.01.2009

Re: Nek se opuste malo

Ma i crvena je iritantna nekima, teško se opra(šta) vala...

Nazalost krvavo crvena ...
simkke simkke 01:04 24.01.2009

nije samo zastava...

i himnu pustaju do pola
Blade Runner Blade Runner 02:11 24.01.2009

Re: nije samo zastava...

himnu pustaju do pola

Verovatno su im i usi osetljive pa da se ne predoziraju.
dunja73 dunja73 01:43 24.01.2009

omega samo otkriva najbolje

.

Imam dobrih prijatelja sto me zovu i imaju kuce tamo ,ali nekako mi je malo...To je meni isto ko kad bi neki Hrvat setao po Srbiji i ode malo na Ravnu Goru da letuje,,u sezoni,, ,,znaci fali mu neka daska ,,

Mene ne cudi sto im smeta zastava ,cudi me samo policija njihova koja je sve poskidala ostale zastave ...No Zadar je poznat po ;;GRADONACELNICIMA,, te tako im verovatno ni policija ne moze nista..

U Zadru ima svako svoj razlog sto mrzi Srbe ,ne mrze svi zbog istoga ..he,to je enciklopedija ..I ti navijaci ako su pametni ne treba ni da idu ,,ali dal su pametni,,?
Blade Runner Blade Runner 02:30 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

Hvala, hvala...
Morao bi da poradim na slikama. Mada na ovu temu i ne bi bile bas lepe kao na tvom poslednjem postu

Znaci u Zadru ima puno Koleginih kolega? Zato su se i tako lako dogovorli da uklone iritirajuce predmete. Nikad tamo nisam bio, a nemam bas ni neku zelju da idem. Sad jos i manje. Sto se navijaca tice, to je posebna sorta ljudi...
dunja73 dunja73 03:09 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

Hajde neko ,,ko zna tamo situaciju zbog cega sve to tako,, da malo objasni ..Ima tu vise faktora...Moje znanje je samo iz ,,salona,, pa se ne bih usudila...

Blade Runner Blade Runner 03:31 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

da malo objasni

Tesko ce to bilo ko objasniti...
mayo1 mayo1 14:11 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

Hajde neko ,,ko zna tamo situaciju zbog cega sve to tako,, da malo objasni ..Ima tu vise faktora...Moje znanje je samo iz ,,salona,, pa se ne bih usudila...

Ovako što nema opravdanja.
Opravdavati ovakve svinjarije ratom i ratnim događanjima je apsolutno neprihvatljivo i besmisleno.
Čak i nije toliki problem što ima kretena koji mrze i koji imaju idiotske zahtjeve, žalosno je i sramotno što je vlast ustuknula pred divljaštvom i primitivizmom i donijela solomunsko rješenje - ajmo skinit' sve zastave - kao nije to zbog srpske.
Žao mi je što i to moram reći, ali nisam previše iznenađen ovakvim razvojem događaja.
Zadar i zadarska okolina su "poznati" po ovakvim i sličnim događanjima naroda. Zli nacionalizam i šovinizam se prodaju pod "domoljublje", a lokalna vlast to tolerira.
Stradanje u ratu je samo smiješan i dobro došao izgovor za ispoljavanje nasilja i destrukcije.
Bojim se da na ovome neće stati i da su srpski navijači u ozbiljnoj opasnosti na ulicama Zadra, pogotovo ako nose svoja navijačka obilježja.

Sramota.
omega68 omega68 14:24 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

mayo1
Hajde neko ,,ko zna tamo situaciju zbog cega sve to tako,, da malo objasni ..Ima tu vise faktora...Moje znanje je samo iz ,,salona,, pa se ne bih usudila...

Ovako što nema opravdanja.
Opravdavati ovakve svinjarije ratom i ratnim događanjima je apsolutno neprihvatljivo i besmisleno.
Čak i nije toliki problem što ima kretena koji mrze i koji imaju idiotske zahtjeve, žalosno je i sramotno što je vlast ustuknula pred divljaštvom i primitivizmom i donijela solomunsko rješenje - ajmo skinit' sve zastave - kao nije to zbog srpske.
Žao mi je što i to moram reći, ali nisam previše iznenađen ovakvim razvojem događaja.
Zadar i zadarska okolina su "poznati" po ovakvim i sličnim događanjima naroda. Zli nacionalizam i šovinizam se prodaju pod "domoljublje", a lokalna vlast to tolerira.
Stradanje u ratu je samo smiješan i dobro došao izgovor za ispoljavanje nasilja i destrukcije.
Bojim se da na ovome neće stati i da su srpski navijači u ozbiljnoj opasnosti na ulicama Zadra, pogotovo ako nose svoja navijačka obilježja.

Sramota.

Svaka ti čast za ovaj komentar
Blade Runner Blade Runner 15:01 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

Bojim se da na ovome neće stati i da su srpski navijači u ozbiljnoj opasnosti na ulicama Zadra, pogotovo ako nose svoja navijačka obilježja.

Mislim da je skidanje zastava vise nego dovoljno upozorenje. Kad zvanicnici reaguju tako, sta ocekivati od navijaca? A i ova lazna dojava o bombi ... U tom hotelu je bilo i drugih timova, a ne samo srpski. Kakve ce utiske oni da ponesu? Zadrani se definitivno nisu pokazali kao kvalitetni domacini SVETSKOG prvenstva. Koliko sansi maju da ugoste jos neki dogadjaj ovog kalibra?
dunja73 dunja73 15:02 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

Bojim se da na ovome neće stati i da su srpski navijači u ozbiljnoj opasnosti na ulicama Zadra, pogotovo ako nose svoja navijačka obilježja.



I ja to mislim ,i mislim isto da je iskljucivo lokalna vlast odgovorna ..,Imam osecaj da Zadrani se ,,dice i ponose ,, i teraju inat ,nego sto uopste realno postavljaju stvari ..

Da ,ali zasto bas Zadar ,pa to je bio partizanski grad? Logicnije je da neki drugi gradovi budu ekstremniji ...





@ Dali


Zasto je neozbiljno?





libkonz libkonz 15:55 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

Da, Zadar i okolina jesu vrlo opasna područja. Najžešće se ratovalo u Istočnoj Slavoniji pa ja nemam problem kolima da prođem i kroz Osijek i kroz Vukovar. Kroz Zadar se ne bih usudio.
Blade Runner Blade Runner 16:08 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

pa to je bio partizanski grad

Da, Zadar i okolina jesu vrlo opasna područja.

Izgleda da se lako prilagodjavaju novim trendovima
dunja73 dunja73 16:23 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

Da, Zadar i okolina jesu vrlo opasna područja




Njihovi ljudi su imali problema ,,gastarbeiteri,, pravi Hrvati ,pricali su ranije kako su bivali provocirani ako ne govore,,novohrvatski ,, cak su jednog coveka tako maltretirali sto je stao kraj puta i gladao kartu -kuda da vozi .No ,nije imao kartu Hr nego od bivse Juge ...i neki su tuda prolazili.... taj covek ima nemacke tablice na autu ...
Opet znam puno ljudi Srba koji kazu da im je super bilo u Zd ,,poslednjih godina i da to nije tacno ,,

Ja licno ne bih tamo letovala ,,to je prelep grad ,,kraj toliko drugih mesta na ovom ,, dunjaluku,, ..


libkonz libkonz 16:43 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

Poznajem Zadar od ranije. Tamo su problemi od '89. godine. Ne može se to pravdati ratom, niti mislim da ima veze sa tim. Poređenja radi, prijatelj iz Australije mi priča da su tuče sa Hrvatima redovna stvar, ali oni se tamo lepo slažu sa Hrvatima koji su tamo došli devedesetih. Problem su oni koji su u Australiji druga, ili češće treća generacija.
mayo1 mayo1 17:46 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

Poređenja radi, prijatelj iz Australije mi priča da su tuče sa Hrvatima redovna stvar, ali oni se tamo lepo slažu sa Hrvatima koji su tamo došli devedesetih. Problem su oni koji su u Australiji druga, ili češće treća generacija.

To je ono što je neshvatljivo.
U posljednjih par godina učestali su obračuni na Australian Open između hrvatskih i srpskih "navijača".
(ove godine su se uključili i bošnjaci)
Mlate se klinci koji u životu nisu bili ni u Hrvatskoj ni u Srbiji, mnogi jedva govore svoj jezik...


Australian Open 2007.
mayo1 mayo1 18:15 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

U tom hotelu je bilo i drugih timova, a ne samo srpski. Kakve ce utiske oni da ponesu? Zadrani se definitivno nisu pokazali kao kvalitetni domacini SVETSKOG prvenstva. Koliko sansi maju da ugoste jos neki dogadjaj ovog kalibra?

Točno.
Lokalni primitivci, uključujući i gradsku vlast, uopće ne shvaćaju značenje i mogućnosti ovakvog događaja.
Da ne govorim koliko je utučeno novaca u izgradnju dvorana, po mom mišljenju luksuz koji si Hrvatska jednostavno nije mogla i smjela priuštiti. Samo dvorane su koštale oko 250 milijuna €... ali sada su tu i umjesto da se pokažu, da ljudi ponesu lijepe utiske, da govore kada dođu kući - e, baš je u Zadru super, mogao bih na ljetovanje tamo - "domaćinima" smeta srpska zastava.

Klasično domaće shvaćanje turizma.

Blade Runner Blade Runner 18:19 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

Problem su oni koji su u Australiji druga, ili češće treća generacija.

Ovo mi tek nije jasno. Mislio sam da vreme leci sve.
libkonz libkonz 19:04 24.01.2009

Re: omega samo otkriva najbolje

Ovo mi tek nije jasno. Mislio sam da vreme leci sve.

Nema to veze sa bolom. Ljudi iz Vukovara i Borova, koji su na obe strane najviše zla videli, u Australiji se slažu jedni sa drugima. Ovde je više reč o mržnji usađenoj još dok su bili deca.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:22 24.01.2009

jel ovo ozbiljno?

vi se ne zezate jeli? ja kad sam videla naslov pre nekoliko sati misila da je zezanje, al nisam imala vremena da procitam tekst pa da vidim da se ne zezate. sacuvaj me Boze i sakloni!
Blade Runner Blade Runner 02:38 24.01.2009

Re: jel ovo ozbiljno?

Sa B92

To je inace "sportska" novost (u rubrici Sport).
dali76 dali76 04:15 24.01.2009

iritacija

Sta bi to Dunja moglo da se objasni ili da opravda ovakav postupak?
Rat od prije 15 godina? Granatiranje Zadra ? Jel na to mislis?
Il mozda opustosena srpska sela koja su sretna ako dobiju struju u ovom nasem naprednom 21 vijeku?
Iritiraju njih Srbi I sve sto je srpsko; I to sto ih ima malo starijih ljudi sto je ostalo I to njih iritira. A takvi iritirani govore ,kao I uvijek , najvise o sebi.
Kao I uostalom gradonacelnik Zadra koje je dakako gradonacelnik svih gradjana pa I onih rijetkih srpske nacionalnosti.
Uporedba s odlaskom Hrvata na proslavu ravnogorskog pokreta je malko neozbiljna,doduse za mene.
Blade Runner Blade Runner 15:12 24.01.2009

Re: iritacija

Uporedba s odlaskom Hrvata na proslavu ravnogorskog pokreta je malko neozbiljna,doduse za mene.

Slazem se. Ovde nije bilo nikakve provokacije. Oni su "nagonski" bili iritirani. Kao sto rekoh u jednom od komentara gore, ipak je svetsko prvenstvo u pitanju. Kakvu ce sliku da posalju u svet i kakve ce utiske da ponesu takmicari smesteni u Zadru je problem domacina.
ivana23 ivana23 18:21 24.01.2009

Re: iritacija

Pretukli ga misleći da je navijač Srbije


Zamijenivši ga s navijačem Srbije, Makedonca Kolu Popovskog zadarski su huligani napali s leđa bejzbol palicom i pretukli. Zbog ozljeda je zadržan u zadarskoj bolnici.


Net.hr
Blade Runner Blade Runner 19:00 24.01.2009

Re: iritacija

Zamijenivši ga s navijačem Srbije

A da je bio navijac Srbije, onda bi valjda bilo uredu.
ivana23 ivana23 19:20 24.01.2009

Re: iritacija

Blade Runner
Zamijenivši ga s navijačem Srbije
A da je bio navijac Srbije, onda bi valjda bilo uredu.

Kako si dosao do tog zakljucka!?
Blade Runner Blade Runner 19:24 24.01.2009

Re: iritacija

@ Ivana23
"Elementary, my dear Watson..."
ivana23 ivana23 19:28 24.01.2009

Re: iritacija

Blade Runner
@ Ivana23
"Elementary, my dear Watson..."

Nema razloga da i ti postanes - razdrazljiv...
Blade Runner Blade Runner 19:36 24.01.2009

Re: iritacija

razdrazljiv

Ja? Kuliram...

Edit:
zabava na zadarski nacin
niccolo niccolo 13:31 24.01.2009

Još primera

Blade Runner Blade Runner 15:18 24.01.2009

Re: Još primera

Ovo vise lici na navijacka posla. Skidanje zastava i "iritirajuce" obrazlozenje dolaze od GRADONACELNIKA, zvanicnog predstavnika grada.
dunja73 dunja73 15:28 24.01.2009

Re: Još primera

GRADONACELNIKA, zvanicnog



POČASNI GRAĐANI GRADA ZADRA

• DR. FRANJO TUĐMAN - 29. siječnja 1993. godine

• GENERAL ANTE GOTOVINA - 22. studenog 2001. godine
omega68 omega68 14:21 24.01.2009

Srbija do Zadra?

Evo ga linak
Unapred se izvinjavam zbog provokativnog naslova komentara, nije namera da provociram, samo mala šala - ako je šaliti se u ovom trenutku umesno.
Blade Runner Blade Runner 15:29 24.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

Zadrani su oni koji treba da se zamisle i uozbilje.
Nego, veceras igraju Srbija - Nemacka. Za kog li ce publika da navija??
dunja73 dunja73 15:52 24.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

Nego, veceras igraju Srbija - Nemacka. Za kog li ce publika da navija??
*novo




E ovo je tema za novi blog.... i to jako dobra......

Nemoj misliti da ce za Nem ,Nem svi oni vole samo ako mogu da se ovajde ,a ne zbog prirodnih lepota.., ( al nije ni Svabo ,,siso vesla,, ) . Jel bese dr.Tudjman dokazivao germansko poreklo zivlja ili neko drugi ,jao sta mi radi zaborav ??..Znam kakve su reakcije bile proslo leto kad Sweinsteiger udari Hr igraca ( sto stvarno nije bilo u redu) ...Naravno ,ovo sve sto mi pisemo ,,nema blage veze za realnim zbivanjima,, ali raji ,huliganima ,rulji je i to ,,nesto,,

U 17.30 h jel tako ? hajde videcemo.....


Blade Runner Blade Runner 15:55 24.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

U 17.30 h jel tako ? hajde videcemo.....

u 17:30. Ja nemam dvojbi.
omega68 omega68 17:10 24.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

U 17.30 h

Sami protiv svih...
libkonz libkonz 17:31 24.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

Publika nam je osmi igrač!
niccolo niccolo 18:13 24.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

Za sada je dobro...Povulreme 19:16.
Blade Runner Blade Runner 18:17 24.01.2009

Anketa

Što vas više pali: Hrvatska u Areni Zagreb ili Srbija u zadarskom Višnjiku?
Rezultat:
Naravno, Hrvatska. Uopće me ne zanima Srbija
42,28%
Jedva čekam gledati Srbiju u zadarskom paklu. Mi smo ionako osigurali polufinale
22,89%
Potrebno je smiriti tenzije i sagledati samo sportski segment cijele priče
34,82%
ukupno glasova: 6059
Vidi donji desni ugao
Blade Runner Blade Runner 19:14 24.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

Za sada je dobro...Povulreme 19:16.

Izvukli nereseno. Nije lose protiv aktuelnog svetskog prvaka
razocarani zadrani
niccolo niccolo 19:57 24.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

Ma odlično, još imaju šansu za plasman dalje, a ionako nismo ni očekivali nešto mnogo od njih na ovom prvenstvu - cilj je bio drugi krug, što je postignuto.
libkonz libkonz 20:19 24.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

Ako Cvetković ostane, mogu oni u budućnosti mnogo. Odlično čovek vodi ekipu.
omega68 omega68 22:36 24.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

libkonz
Ako Cvetković ostane, mogu oni u budućnosti mnogo. Odlično čovek vodi ekipu.

Ta ekipa se i stvara za London 2012 i za , valjda Evropsko, u beogradu isto 2012.
Šešum, Vujin, Prodanović, Marković, mali Rnić, Nenadić, Viloski ( na pivot )u, su uzeli sve što se moglo u juniorskoj konkurencuji.Još treba dodati malog Meštera, koji je pozvan sada umesto Andjelkovića, a koji je najtalentovaniji u generaciji na svetu ( 18 godina ) ....eto
libkonz libkonz 23:18 24.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

Tako se radi u normalnim zemljama. Ekipe se prave za Olimpijade. A dosta toga pozitivnog se desava u nasem savezu.
Blade Runner Blade Runner 00:19 25.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

Ekipe se prave za Olimpijade.

Do olimpijade ce tim da funkcionise kao sat.
Blade Runner Blade Runner 08:20 25.01.2009

Re: Srbija do Zadra?

Publika nam je osmi igrač!

Evo kako je atmosfera opisana na zvanicnom sajtu SP:

Srbi bez komentara na "doček" u Zadru

Makedonske boje nakon prve utakmice nestale su s tribina i Višnjik se naglo ispraznio, ali u dvorani je ipak ostalo više od pet tisuća ljudi koji su došli navijati - protiv Srbije. Srpski navijači u Zadar su došli u vrlo malom broju i razvili svoju zastavu na tribini iza istočnog gola, uz budnu policijsku pratnju. Njihov improvizirani limeni orkestar u sastavu bubnja i četiri trube gotovo se nije ni čuo kroz salvu zvižduka koja je zasula teren kad su na njega istrčali srpski rukometaši. Zvižduci nisu zaobišli ni izvođenje srpske himne, koja se gotovo nije mogla ni čuti. Stotinjak njemačkih navijača došlo je podržati svoju reprezentaciju, dok se ostatak dvorane zabavljao skandiranjem "Ubij Srbina".


Cega se pametan stidi ...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:37 24.01.2009

ne reci nista -

- ignorisati. tako ce im biti samo teze
Blade Runner Blade Runner 00:29 25.01.2009

Re: ne reci nista -

ignorisati

ali zapamtiti.
Unfuckable Unfuckable 23:23 24.01.2009

mislim da imamo dobru ekipu

ako o tome već pričamo
i da je pokazala karakter u vrlo gustim okolnostima, što volim i poštujem.
Št j e neko gore rekao : vratilo im se - za one nesrećne poraze + nesporni kvalite + malo inata usmerenog u dobrom pravcu + malo fortune i....eto
omega68 omega68 23:58 24.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

Unfuckable
ako o tome već pričamo
i da je pokazala karakter u vrlo gustim okolnostima, što volim i poštujem.
Št j e neko gore rekao : vratilo im se - za one nesrećne poraze + nesporni kvalite + malo inata usmerenog u dobrom pravcu + malo fortune i....eto

Od svetskog u Švajcarskoj 1986 i onog tima:
Bašić, Vujović,Portner,Jovica (sa zadrškom )Cvetković,Elezović, Mrkonja, Isaković, Rnić Vuković , nisam video ekipu sa toliko petlje...Samo da ta mašina uhoda sve šrafove
Omega the
libkonz libkonz 00:11 25.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

E, Omega, svaka ti je ko u Njegoša! Samo, oni su bili kao vanzemaljci.
Blade Runner Blade Runner 00:23 25.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

nesporni kvalite + malo inata usmerenog u dobrom pravcu + malo fortune

= medalja
Matematika je dobra.
Unfuckable Unfuckable 00:26 25.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

ufff..sad me podseti kako je Mile Isaković maltretirao legendarnog Enza Rika onim svojim "čivija" sedmercima....
umetnost
libkonz libkonz 00:46 25.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

Mile Isaković

Moj idol dok sam igrao
miloradkakmar miloradkakmar 11:27 25.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

Jovica (sa zadrškom )Cvetković


Ovo je dobro zapažanje, ako si " sa zadrškom " napisao kako sam razumeo.
Cvetković je imao skok šut ,da u jednom trenutku vidiš "čovek stoji u vazduhu ".
omega68 omega68 12:26 25.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

miloradkakmar
Jovica (sa zadrškom )Cvetković


Ovo je dobro zapažanje, ako si " sa zadrškom " napisao kako sam razumeo.
Cvetković je imao skok šut ,da u jednom trenutku vidiš "čovek stoji u vazduhu ".

Baš to.To je posle koristio i Dražen u košarci, ako se dobro sećam.
niccolo niccolo 14:49 25.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

E jebiga, još je samo ovo falilo.
libkonz libkonz 15:33 25.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

Šta nam rade dušmani. Ali ne damo se mi.
niccolo niccolo 16:07 25.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

Ne vredi, isto kao protiv Brazila posle Danske...ne mogu još uvek da odigraju dve za redom na visokom nivou...
omega68 omega68 18:20 25.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

niccolo
Ne vredi, isto kao protiv Brazila posle Danske...ne mogu još uvek da odigraju dve za redom na visokom nivou...

Biće i to jednog dana.To je kao kad vežbaš matematiku i što više vežbaš sve ti lakše ide.Samo iskustvo, potencujala i želje ima...
libkonz libkonz 18:32 25.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

A znaju i himnu da pevaju.
niccolo niccolo 19:06 25.01.2009

Re: mislim da imamo dobru ekipu

omega68
niccolo
Ne vredi, isto kao protiv Brazila posle Danske...ne mogu još uvek da odigraju dve za redom na visokom nivou...

Biće i to jednog dana.To je kao kad vežbaš matematiku i što više vežbaš sve ti lakše ide.Samo iskustvo, potencujala i želje ima...

taube taube 05:42 26.01.2009

komentar koji je zapravo NO COMMENT

hM, TOLIKO MI SRBI IRITIRAMO TE HRVATE DA MI SE NAMEĆE MISAO DA LJUBOMORNI NA NAS! WEEEEL, MY DEAR CROATIAN FRIENDS : NE MOŽE SVAKO DA SE RODI KAO SRBIN, PRIPADNIK POSEBNOG, NEBESKOG, JEDINSTVENOG NARODA, ŠTA ĆETE? neko mora da bude i frlat, pardon hrvat/ frlat - to je reč koju je jedan klinac, moj rođak upotrebljavao za hrvate/
Blade Runner Blade Runner 18:09 26.01.2009

Re: komentar koji je zapravo NO COMMENT

DA MI SE NAMEĆE MISAO DA LJUBOMORNI NA NAS!

I meni ponekad izgleda tako. Ipak, mislim da i nama i njima treba bolji uzor, i to u mnogim oblastima zivota.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana