Ubi’, zakolji i ostale razbibrige

Queeria RSS / 25.08.2007. u 16:45

Da li postoji narod, verska zajednica, etnička grupa, seksualna manjina... koje Srbi ne mrze, i kojima ne žele sve najgore i da skončaju u najgorim mukama u mašini za mlevenje mesa?

Smatram da ne postoji. Smatram da mrzimo sve. Naravno, najviše mrzimo one koji su nam najbliži.

Albance mrzimo jer su nam oteli 15 posto svete teritorije. Makedonce mrzimo jer neće da priznaju da su Srbi. Bošnjake mrzimo jer neće da priznaju da su poturčeni Srbi. Hrvate mrzimo zbog Jasenovca. Slovence jer su pederi iz Evropske unije. Mađare jer hoće da nam otmu Vojvodinu. Rumune i Bugare jer su slepci koji su pre nas ušli u Evropsku uniju. Rome mrzimo jer su odlučili da budu siromašni i prljavi. Kineze jer su žuti i mnogobrojni. Katolike mrzimo jer oni mrze nas, pa im samo vraćamo. Muslimane jer hoće da nas dignu u vazduh. Protestante zato što su sekta. Baptiste zato što su sekta. Adventiste zato što su sekta. Jehovine svedoke zato što su sekta. Budiste zato što su sekta. Pedere mrzimo zato što maestralni organ guraju tamo gde ne treba. Lezbejke mrzimo jer nam ne daju da ih gledamo u akciji...

Mrzimo i prirodu i životinje i sve što nas okružuje.

To je valjda tako normalno.

I kada tamo mrzimo sve što hoda, leti ili pliva, normalno nam je da se uz pomoć medija i moderne srpske umetnosti širi mržnja i poziva na ubijanje, klanje i ostale zanimacije.

Najnoviji svetli primer srpske kreativnosti jeste hit repera Vladana Aksentijevića, poznatijeg kao Ajs Nigrutin, gde poziva na linč i proterivanje Kineza iz Srbije.

Neka delo govori samo za sebe:

Kinezi travestiti

Izvođač: Ajs Nigrutin i "Blajnd biznis sekta"

Koteška patka, kineska gamad,

Pirinač! Pirinač se kuva, i pileće kožure,

Smrdi ceo blok 70 kao đubre.

Jedu razna govna pa robu valjaju siti,

U bulju se trpaju Kinezi travestiti.

Dobro ste me čuli, oni hodaju na štiklama,

farbaju se moderno sa pirsingom na klićama.

U radnjama imaju perverznih artikala,

Jakuze reketaši gori su od Šiptara,

Trandže mnogo vole da ga puše Srbima,

Zato što im prija domaćinska k.. čina.

Ne mogu da dišu sa tako punim ustima,

Hirošima Nigasaki mu svršava u plućima.

Blind Business Sekta i Nigrutin rasista,

udaramo pesnicom dva Kineza vašljiva,

što mažu svoju bulju raznoraznim mastima,

marš svi u Kinu p... a li vam materina!!!

U Krnjaču sam otišao da završim šita,

sreo Kjong Jang Lija, Kineza travestita.

Stig'o ga i prebio jer je pokuš'o da beži,

jedna žuta mrlja sad na asfaltu leži !

Uzo đubrovnik i metlu da očistim sranje

I odneo ga odma' na hemijsko pranje.

Travestiti šire hepatitis abecedu,

prenose i sidu jer se stalno jebu.

Čmar im se raspao kao uvele ruže,

Kinez sam i ja druže !

Kinezi koji ostanu svi će da izginu,

zato brzo kupi kartu i vrati se u Kinu.

Glupom travestitu na panju sečem kitu

pa se vraćam u Krnjaču po zaboravljenom šitu.

I šta sad sledi? Sada smo svi skandalizovani, padamo u nesvest, ne možemo da verujemo, zgađeni smo... I to je to. Nigrutina zabole patka, gomila je oduševljena ovim hitom i u fazonu „to brate, bravo care“ i nikom ništa...

Svi se skandalizujemo kada pobesneli Kinez iskasapi ljude po Knez Mihajlovoj, a šta se dešava kada Nigrutin iskasapi Kineze svojom pesmom? Da li će se nezavisno sudstvo i nezavisno tužilaštvo probuditi iz svog zimskog sna?

O ovom skandalu sam čitao u Press-u, koji je skandalizovan zbog ove pesme, ali ono što je zanimljivo jeste da se ne spominje govor mržnje prema transvestitima – što šalje podsvesnu poruku – transvestiti i ne zaslužuju bolje.

Slično kao kada su po gradu lepili protiv plakate protiv B92, Jevreja, homoseksualaca... svi su osudili antisemitizam i napade na B92, ali se niko nije osvrnuo na homofobiju – što opet šalje podsvesnu poruku, jer ćutanje je ipak saučesništvo.

Imali smo jedan svetli primer srpske moderne umetnosti pa bih, ako dozvolite, nastavio s jednim svetlim primerom srpskog modernog novinarstva. U pitanju je „Župska reč“ i članak „Više se ne kriju“:

Župska reč
Župska reč
Predsednika Opštine Aleksandrovac mr Jugoslava Stajkovca, koji je ujedno i predsednik Organizacionog odbora ovogodišnje privredno-turističke manifestacije „Župska berba 2007“ pozvali su iz „pederskog tabora“ i obavestili ga da će oni biti organizatori u vreme ove župske svetkovine. Odnosno, biće organizatori, peder-bala, to jest gej parade. Za one slabo upućene, to je skup homoseksualaca, ili kako je to poznato u našem značenju – pedera. Onih daleko bilo nastranih ljudi, što se vole sa istim polom. Do ovog trenutka oni su se voleli krišom po skrovitim mestima, zapušetnim šupama, vodenicama i drugim. Ali, sada svoju „ljubav“ više neće da skrivaju. Oni su se osilili. Njihov pederski lobi je prisutan za nesreću svuda. Oni „ginu“ jedan za drugoga i od te bagre ljudske vrste, zavise mnoge stvari. Tu pogan treba potamaniti kao pacove i očistiti ljudski soj tog zla i prljavštine. Pitali smo predsednika Jugoslava Stajkovca, za komentar i šta je on rekao na takvu ponudu. Evo šta nam je izjavio: - To ni u ludilu ne bi dozvolio pre sveta kao normalna čovek. Rekao sam im da u slučaju da organizuju tako nešto da će im biti odgovoreno najenergičnijom merom. Organizovaćemo narod da ih motkama potamane kao tatabe. Oni su se zbog toga naljutili, pa sada izdaju neke monstruozne letke preko kojih vređaju ne samo mene nego i moje mrtve. Takvi su oni, kaže Stajkovac, javlja Agencija „Zdravić“.

Hajde opet da se skandalizujemo, padamo u nesvest, zgadimo... I to je to. Sutra je novi dan, Nigrutin će i dalje da snima hitove, Župska reč će i dalje da se štampa, a ja ću i dalje da se nerviram, jer oni koji nešto povodom ovoga treba da urade su isti, možda i gori, od gorespomenutih.

Predrag M. Azdejković

www.queeria.com

Atačmenti

Tagovi



Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

M a R k O M a R k O 17:14 25.08.2007

mane tajshija...


Pedja sve mi se neshto chini da si preozbiljno shvatio Ajzaka... Ako si uopshte chuo neku stvar osim ove, znao bi da je chovek apsolutni zajebant koji se sprda sa svima a i sa samim sobom. izgleda da nije uvrshio taj tajsh pa se malo ismarazhnuo. Inache on nije iz blokova nego iz koteza, tako da ne razumem odakle mu ovaj "izlet" u "blokovsku problematiku"? Ja lichno ne mrzim Kineze niti bilo koga jedino mi smeta njihovo komunistichko izivljavanje nad Tibetom...I josh neshto svi znamo kako su Kinezi ovde dospeli, preko "pametnih" predloga i ideja j(k)ulovke M.Markovic koja je predlagala chak i Kinesku chetvrt ovde u bg-u. Znachi ljudi su od pochetka zauzeli negativan stav prema svemu tome i to je to. pozz
Queeria Queeria 17:22 25.08.2007

Re: mane tajshija...

Nego da te pitam... Da li bi ti bilo prijatno da se ja malo zezam kako M a R k U treba slomiti glavu, izvaditi mozak i pohovati, pa posle dati gladnoj deci iz Afrike da ručkaju? Evo zezamo se malo... Jel zabavno?
M a R k O M a R k O 17:54 25.08.2007

Re: mane tajshija...


hehehe... nije ti bash i neka rima ali nema veze oprashtam ti ovaj put :) Pogresho me kapirash ne branim homofobiju, antisemitizam, ksenofobiju i ostale fobije shtavishe to su po mom bar vidjenju ljudi koji imaju probleme sa samim sobom, neku svoju unutrashnju mrznju. Lichno za Bad Copu smatram da su ekipa koja je dosta pozitivna tako da me chudi ovo bacanje haita na Kineze. I josh neshto Pedja taj Ajzak ti je najmanji problem u ovoj zemlji i zaista to i mislim, udari na ove glavonje od kojih sve krece i koji sve zakuvavaju a ne na "sitnu boraniju".

p.s. moguche da se desio u glavi bad trip od pomenutih "opijata"?
Queeria Queeria 18:24 25.08.2007

Re: mane tajshija...

Evo ako želiš da čuješ pesmu

http://files.filefront.com//;6624198;;/

Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 20:46 25.08.2007

Re: mane tajshija...

Mozda nije dovoljno, ali ja sam se skandalizovao i zgadio.

Ne vidim mesta za argumente koji bi pravdali tekst i otvorenu poruku ove pesme, ili ovog župskog lista, ili ove izjave lokalnog zvaničnika...
Ruben Ruben 17:17 25.08.2007

Kinez

Jel mogu da ti kažem šta mi smeta u ovom tvom postu?
Otvorio si temu, korektno dokumentovano o rasizmu.
Mislim da ćemo se tek susresti s tim problemom za par godina, kad je bar, o kinezima reč.
A zatim si (kao pod obavezno, pravdajući je logikom stvari) uveo -Župsku reč- i gej manifestaciju.
Zašto?
Da li su kinezi samo pretekst da bi došao do svog interesnog prostora?
Mislim, za mene nije sporno, ali odvoji to, dva posta, ovako šta?
Kinezi? Pederi? I kinezi i pederi?Fašisti reperi?Fašisti gradonačelnici?............?
Queeria Queeria 17:25 25.08.2007

Re: Kinez

Zašto da odvojim? Pesma je o Kinezima transvestitima koji se jebu u bulju, mažu dupe mastima i šire hepatitis i sidu? To je rasistička ali i homofobična pesma, ali homofobiju niko ne primećuje...
dezelin dezelin 17:20 25.08.2007

Ne znam kako da ti pomognem, ali evo:

Italija do Kosova!
Queeria Queeria 17:25 25.08.2007

Re: Ne znam kako da ti pomognem, ali evo:

A dokle bi se onda prostirao zli Vatikan
dezelin dezelin 21:57 25.08.2007

Re: Ne znam kako da ti pomognem, ali evo:

Queeria
A dokle bi se onda prostirao zli Vatikan


:))))))
ivana23 ivana23 17:32 25.08.2007

Ne bih se slozila



Da li postoji narod, verska zajednica, etnička grupa, seksualna manjina... koje Srbi ne mrze, i kojima ne žele sve najgore i da skončaju u najgorim mukama u mašini za mlevenje mesa?

Smatram da ne postoji. Smatram da mrzimo sve. Naravno, najviše mrzimo one koji su nam najbliži.

Albance mrzimo jer su nam oteli 15 posto svete teritorije. Makedonce mrzimo jer neće da priznaju da su Srbi. Bošnjake mrzimo jer neće da priznaju da su poturčeni Srbi. Hrvate mrzimo zbog Jasenovca. Slovence jer su pederi iz Evropske unije. Mađare jer hoće da nam otmu Vojvodinu. Rumune i Bugare jer su slepci koji su pre nas ušli u Evropsku uniju. Rome mrzimo jer su odlučili da budu siromašni i prljavi. Kineze jer su žuti i mnogobrojni. Katolike mrzimo jer oni mrze nas, pa im samo vraćamo. Muslimane jer hoće da nas dignu u vazduh. Protestante zato što su sekta. Baptiste zato što su sekta. Adventiste zato što su sekta. Jehovine svedoke zato što su sekta. Budiste zato što su sekta. Pedere mrzimo zato što maestralni organ guraju tamo gde ne treba. Lezbejke mrzimo jer nam ne daju da ih gledamo u akciji...

Mrzimo i prirodu i životinje i sve što nas okružuje.


Nisu svi Srbi takvi. Bas nisu.
Queeria Queeria 17:40 25.08.2007

Re: Ne bih se slozila

A gde si ti pročitala da piše da jesu?
ivana23 ivana23 17:51 25.08.2007

Re: Ne bih se slozila

Queeria
A gde si ti pročitala da piše da jesu?


U citiranom delu bloga.
babic babic 18:03 25.08.2007

Re:

Srbi kao narod i pojedinci se po pitanju homofobije i rasizma uopšte ne razlikuju od ostalih naroda.
Što se tiče homoseksualaca i homofobije,sasvim je razumljivo da većina Srba neće nikada prihvatiti gej-parade,homoseksualne "brakove" ,i usvajanje dece od strane homoseksualaca.

To jednostavno nije u skladu sa našom tradicijom i kulturom,a Srbija nije nikada bila Zapad niti će to ikada biti.
Queeria Queeria 18:07 25.08.2007

Re:

A šta je u skladu s našom tradicijom?
Zašto se Srbe voze kolima kada je u našoj tradiciji da se voze volovskim kolima?
Zašto Srbi telefoniraju kada je u našoj tradiciji da se dovikujemo preko brda?
etc.
etc.
dezelin dezelin 22:04 25.08.2007

Re:

babic
Srbi kao narod i pojedinci se po pitanju homofobije i rasizma uopšte ne razlikuju od ostalih naroda.
Što se tiče homoseksualaca i homofobije,sasvim je razumljivo da većina Srba neće nikada prihvatiti gej-parade,homoseksualne "brakove" ,i usvajanje dece od strane homoseksualaca.

To jednostavno nije u skladu sa našom tradicijom i kulturom,a Srbija nije nikada bila Zapad niti će to ikada biti.


Kinez si i ti druuuzeeee...
babic babic 01:28 26.08.2007

Re:


A šta je u skladu s našom tradicijom?
Zašto se Srbe voze kolima kada je u našoj tradiciji da se voze volovskim kolima?

Zašto Srbi telefoniraju kada je u našoj tradiciji da se dovikujemo preko brda?

Banalizuješ tradiciju.U nju ne ulazi saobraćaj i tehnika komunikacija.
Ali u našu tradiciju ulazi shvatanje braka kao monogamne zajednice muškarca i žene.
Veštačko kalemljenje nekih homoseksualnih "brakova" na naš sistem neće nikada biti prihvaćeno u Srbiji.

dezelin dezelin 01:42 26.08.2007

Re:

babic

A šta je u skladu s našom tradicijom?
Zašto se Srbe voze kolima kada je u našoj tradiciji da se voze volovskim kolima?

Zašto Srbi telefoniraju kada je u našoj tradiciji da se dovikujemo preko brda?

Banalizuješ tradiciju.U nju ne ulazi saobraćaj i tehnika komunikacija.
Ali u našu tradiciju ulazi shvatanje braka kao monogamne zajednice muškarca i žene.
Veštačko kalemljenje nekih homoseksualnih "brakova" na naš sistem neće nikada biti prihvaćeno u Srbiji.



Da, a englezi, oni ne kapiraju kao tu monogamnu zajednicu! Jbg, glupi englezi, francuzi i italijani. Samo ste vi Srbi heteroseksualni... U tradicijama ostalih evropskih zemalja (koje su inace mnogo duze, vrednije i kulturoloski bogatije) nikad nije postojala monogamija? Ili ste vi samo jedan zatucan narod???


babic babic 11:48 26.08.2007

Re:


Da, a englezi, oni ne kapiraju kao tu monogamnu zajednicu! Jbg, glupi englezi, francuzi i italijani. Samo ste vi Srbi heteroseksualni... U tradicijama ostalih evropskih zemalja (koje su inace mnogo duze, vrednije i kulturoloski bogatije) nikad nije postojala monogamija? Ili ste vi samo jedan zatucan narod???

Tradicije i kulture drugih evropskih naroda nisu ni bogatije ni vrednije od srpske.Kulture i tradicije se ne upoređuju,i ne rangiraju na manje i više vredne.
A što se tiče dugotrajnosti,Italija i Nemačka nisu ni postojale do 1870/1871.
dezelin dezelin 12:00 26.08.2007

Re:

babic

Da, a englezi, oni ne kapiraju kao tu monogamnu zajednicu! Jbg, glupi englezi, francuzi i italijani. Samo ste vi Srbi heteroseksualni... U tradicijama ostalih evropskih zemalja (koje su inace mnogo duze, vrednije i kulturoloski bogatije) nikad nije postojala monogamija? Ili ste vi samo jedan zatucan narod???

Tradicije i kulture drugih evropskih naroda nisu ni bogatije ni vrednije od srpske.Kulture i tradicije se ne upoređuju,i ne rangiraju na manje i više vredne.


Ne uporedjuju se ako ne zelis da ih uporedjujes. Ali mi mozemo da govorimo o uticaju tradicije i kulture nekog naroda na civilizacijskom nivou, zar ne? Ako tako posmatramo stvari, dolazimo do toga da nasa kultura i tradicija nisu bas neke.


A što se tiče dugotrajnosti,Italija i Nemačka nisu ni postojale do 1870/1871.


Nosioc tradicije i kulture nije drzava nego narod.

P.S. Izvinjavam se ako je moj prethodni komentar bio malo uvredljiv. Nije mi to bila namera.

pozdrav
Bonner D Bonner D 20:04 26.08.2007

Re: Srbin a Evroskeptik!"

babic
Srbi kao narod i pojedinci se po pitanju homofobije i rasizma uopšte ne razlikuju od ostalih naroda.Što se tiče homoseksualaca i homofobije,sasvim je razumljivo da većina Srba neće nikada prihvatiti gej-parade,homoseksualne "brakove" ,i usvajanje dece od strane homoseksualaca.To jednostavno nije u skladu sa našom tradicijom i kulturom,a Srbija nije nikada bila Zapad niti će to ikada biti.


Srbija neće prihvatiti gay-brakove i usvajanje dece od strane osoba u istopolnim partnerstvima, jer to ni većina evropskih "zapadnih" zemalja nije učinila. U većini evropskih zemalja usvojeni su zakoni o istopolnim partnerstvima, i ona u mnogo čemu nisu izjednačena sa brakom, tj. bračnom zajednicom, počevši od toga da npr. u Nemačkoj sam čin sklapanja braka heteroseksualnih osoba pred matičarem je dosta jeftiniji od sklapanja istopolnog partnerstva pred istim tim matičarem. Pored toga osobe u istopolnom partnerstvu plaćaju daleko veće poreze nego osobe u braku, tj. osobe u istopolnom partnerstvu plaćaju isti porez kao i neko ko je single, dakle nije ni udat/ oženjen, itd. Usvajanje dece osobama u istopolnom partnerstvu nije omogućeno, dete može da usvoji samo jedan partner i samo on je staratelj deteta a njegov partner u istopolnom partnerstvu nije automatski staratelj deteta. O tome koliko je to komplikovana procedura da jedan samac usvoji dete, neću da govorim, ali skoro da je nemoguće, odnosno broj homoseksualaca koji su usvojili decu je simboličan, heteroseksualne osobe u braku su naravno u prednosti na listama za usvajanje, itd.

Srbija će prihvatiti i zakonski regulisati istopolna partnerstva kao i većina evropskih zemalja, i to vrlo skoro. Ti Babiću možeš da sumnjaš u to, a i da se povežeš sa ne malobrojnim protivnicima zakonskog regulisanja istopolnih zajednica sa “zapada” od Lisabona preko Madrida, Beča, Pariza, Berlina, Varšave itd. pa razmeniš iskustva sa njima i informišeš se jer oni to sve imaju iza sebe. Naravno ne odustaju oni ni danas od svojih stavova i protivljenja i "čekaju da se istorijske prilike promene u našu korist". Ni sam ne bi mogao da poveruješ kako imate isto i slično mišljenje i kako se u mnogočemu drugome takodje slažete. A sve se to verovao ili ne zasniva na vašoj zajedničkoj hrišćanskoj tradiciji, i zajedništvu od 1050 godina, naspram kojeg i dalje stoji 957 godina raskola, dakle i dalje manje od 1050, i to ključnih godina kada je hrišćanska tradicija dobila svoj oblik i izgled koji je u velikom delu zadržala sve do današnjih dana. A sve vas zajedno današnji sociolozi zovu jednim imenom EVROSKEPTICI.
jelena arsovic jelena arsovic 17:56 25.08.2007

ko te dirao??

Da li postoji narod, verska zajednica, etnička grupa, seksualna manjina... koje Srbi ne mrze, i kojima ne žele sve najgore i da skončaju u najgorim mukama

ma ko to svi? nacin na koji pricas o drugima govori o tebi...to je projekcija..
malo preterano......
u kom problemu(mrznji) ti zivis....? nisu svi srbi takvi....
Queeria Queeria 18:13 25.08.2007

Re: ko te dirao??

Gde ti vidiš reč SVI u citiranom tekstu?

Da bi citirana rečenica bila netačna potrebno je da nijedan Srbin ne mrzi neki narod. Dupla negacija može biti teška za razumevanje, ali uključite malo mozak...

Ako ja kažem Srbi ne mrzi Eskime, tvrdnja pada u vodi ako se nađe jedan jedini Srbin koji će reći "Ja mrzim Eskime"...
ivana23 ivana23 18:22 25.08.2007

Re: ko te dirao??

Queeria
Gde ti vidiš reč SVI u citiranom tekstu?Da bi citirana rečenica bila netačna potrebno je da nijedan Srbin ne mrzi neki narod. Dupla negacija može biti teška za razumevanje, ali uključite malo mozak...Ako ja kažem Srbi ne mrzi Eskime, tvrdnja pada u vodi ako se nađe jedan jedini Srbin koji će reći "Ja mrzim Eskime"...


Onda se preciznije se izrazavaj! Kazi (npr.) vecina ili velika vecina, ovako kako si napisao podrazumeva sa SVI
Srbi mrze....
Queeria Queeria 18:29 25.08.2007

Re: ko te dirao??

To ti podrazumevaš, koliko ja znam.
jednina - Srbin
množina (za koju je potrebno minimum 2) - Srbi
ervetor ervetor 20:40 25.08.2007

Re: ko te dirao??

jelena arsovic
Da li postoji narod, verska zajednica, etnička grupa, seksualna manjina... koje Srbi ne mrze, i kojima ne žele sve najgore i da skončaju u najgorim mukama ma ko to svi? nacin na koji pricas o drugima govori o tebi...to je projekcija..malo preterano......u kom problemu(mrznji) ti zivis....? nisu svi srbi takvi....


Drugi zakon termodinamike kaze da promena entropije moze samo da bude veca ili jednaka nuli.
Dakle ako stvari ostavimo majci prirodi, haoticnost i neuredjenost se prirodno povecavaju.
Da bi u lokalnom delu nekog sistema smanjili haoticnost i uveli red moramo uloziti odredjenu energiju.
Onog momenta ( pocetkom 90 tih) kada se prestalo sa uvodjenjem bilo kakve energije zarad ocuvanja reda nastao je haos.
To sto sada postoji manji broj ljudi koji nije podlegao haoticnosti, agresiji i bezumlju ne znaci da ovu vecinu treba ignorisati.
Problem treba pominjati, precizno definisati da bi mogao da se leci.
A Srbima je potrebno lecenje.Treba energije.
Zna se da se ovde piju sedativi vise nego igde, a tvrdi se da smo jako veseo i dobrodusan narod. Eto odemo malo da se proveselimo pa usput gurnemo nekog u kavez sa medvedima, bas smo veseli.
O tome kakav narod ovde zivi moze najbolje da protumaci onaj ko provodi dosta vremena u saobracaju i ko se dosta krece po ovoj nesrecnoj drzavi uzavrele entropije.
U svakom slucaju, Pedji svaka cast na ovom tekstu i primecujem da o mnogim stvarima imamo identicne poglede.
A provokativan nacin pisanja je samo odraz nemoci da se stvari rese tamo gde bi trebalo da se resavaju.
Ljudi se po ulicama ubijaju jer policija ne dolazi na pozive. To je takodje odraz nemoci.
Agresija je nastala nakon visegodisnje frustracije.
To je sve bilo za ocekivati. Ko je kriv drugo je pitanje.
Mnogo ljudi je gledalo "Bure Baruta"
Malo ljudi je shvatilo poentu.
milandez milandez 00:59 26.08.2007

Re: ko te dirao??

To ti podrazumevaš, koliko ja znam.
jednina - Srbin
množina (za koju je potrebno minimum 2) - Srbi

Dva Srba... Ma, bio si jasan - cak si sebe ukljucio: "mrzimo...". Poznato je da Srbi - cim ih neprijatno zasvrbi oko bulje - odmah pocinju raspravu o gramatici. Kao, ko ce, onako, gramaticki pravilno da im sa najebe majke "nigrutinske". Predlazem da se umesto izraza: "ksenofobija", " homofobija" "mizoginija" etc. ubuduce koristi ovaj sinteticki, sveobuhvatnijii: "nigrutinizam".
dezelin dezelin 12:07 26.08.2007

Re: ko te dirao??

milandez
To ti podrazumevaš, koliko ja znam.
jednina - Srbin
množina (za koju je potrebno minimum 2) - Srbi

Dva Srba... Ma, bio si jasan - cak si sebe ukljucio: "mrzimo...". Poznato je da Srbi - cim ih neprijatno zasvrbi oko bulje - odmah pocinju raspravu o gramatici. Kao, ko ce, onako, gramaticki pravilno da im sa najebe majke "nigrutinske". Predlazem da se umesto izraza: "ksenofobija", " homofobija" "mizoginija" etc. ubuduce koristi ovaj sinteticki, sveobuhvatnijii: "nigrutinizam".


Cela ova frka na blogu (iako su reakcije opravdane) je napravljena oko teksta jedne pesme jednog obicno salabajzera koji je po ceo celcati dan naduvan.

Takav je njegov stil zajebancije i izrazavanja - da izigrava srpsku sovinisticku svinju u svim njenim pojavnim oblicima. Preslusao sam dosta njegovih pesama i mislim da je u pitanju najcrnja ironija.

Treba mu zabraniti da duva.
Queeria Queeria 13:41 26.08.2007

Re: ko te dirao??

A ovo je Tompsonom stil zajebancije i izražavanja:

Jasenovac i Gradiška Stara,
to je kuća Maksovih mesara.
Kroz Imotski kamioni žure,
voze crnce Francetića Jure.
U Čapljini, klaonica bila,
puno Srba Neretva nosila. ('ajmo ruke)
Oj Neretvo teci niza stranu,
nosi Srbe plavome Jadranu.
Ko je moga zamisliti lani,
da će Božić slavit partizani.
Tko je reka, jeba li ga ćaća,
da se Crna Legija ne vraća.
Gospe sinjska ako si u stanju,
uzmi Stipu, a vrati nam Franju.
Oj Račane jeba ti pas mater,
i onome tko je glasa za te.
Sjajna zvijezdo iznad Metkovića,
pozdravi nam Antu Pavelića.
dezelin dezelin 14:19 26.08.2007

Re: ko te dirao??

Hocu da kazem, da mislim da on nije takva osoba, nego da se majmunise samo.
Queeria Queeria 14:34 26.08.2007

Re: ko te dirao??

Ma ni Thompson nije takva osoba i on se samo majmuniše...
dezelin dezelin 16:40 26.08.2007

Re: ko te dirao??

Ok. Pobedio si.
Queeria Queeria 19:01 26.08.2007

Re: ko te dirao??

Mljac, mljac, šta je nagrada :))
dezelin dezelin 19:34 26.08.2007

Re: ko te dirao??

Queeria
Mljac, mljac, šta je nagrada :))


Dobijes ket vutre
apatrid apatrid 09:50 27.08.2007

Re: ko te dirao??

Hocu da kazem, da mislim da on nije takva osoba, nego da se majmunise samo.


Primetio sam ti retko kada znas nesto da kazes.
gogo gogo 17:56 25.08.2007

the specials: racist friend



babic babic 18:09 25.08.2007

Re: the specials: racist friend

Da li postoji narod, verska zajednica, etnička grupa, seksualna manjina... koje Srbi ne mrze, i kojima ne žele sve najgore i da skončaju u najgorim mukama

Srbi uopšte ne mrze Grke,Ruse,Beloruse,Jermene,Irce ,Portugalce,Luksemburžane-bar što se tiče Evrope.
Što se tiče Afrike,uveren sam da Srbi uopšte na primer ne mrze narod Joruba iz Nigerije,Zulu-e iz Južne Arike itd.
Queeria Queeria 18:17 25.08.2007

Re: the specials: racist friend

Mislim da se može naći bar jedan Srbin koji će ti reći da mrzi Grke, Ruse, Beloruse, Jermen, Irce...
nsarski nsarski 18:27 25.08.2007

Re: the specials: racist friend

Mislim da se može naći bar jedan Srbin koji će ti reći da mrzi Grke, Ruse, Beloruse, Jermen, Irce..

Ovakav argument moze onda da se upotrebi kad je u pitanju bilo koja nacija. U svakoj naciji X moze da se nadje osoba koja mrzi pripadnike nacije Y (ili rase, ili manjine).
Drugim recima, svako mrzi svakog. ..and I say to myself/ what a wonderful world...
Queeria Queeria 18:48 25.08.2007

Re: the specials: racist friend

Naravno da može, jer pričamo o grupacijama koje broje milione... Zato je najbolje govoriti samo za sebe i u svoje ime... Ali kada mržnja prema drugima postane obrazac u kome živimo - kao što je mržnja prema Jevrejima bila obrazac u nacističkoj Nemačkoj - onda je to već veliki problem čije rešavanje je jako teško. Zato mržnju treba lečiti na samom početku...
nsarski nsarski 19:05 25.08.2007

Re: the specials: racist friend

Slazem se:)
Jerry Jerry 23:46 25.08.2007

Re: the specials: racist friend

Queeria
Mislim da se može naći bar jedan Srbin koji će ti reći da mrzi Grke, Ruse, Beloruse, Jermen, Irce...

Evo , ja mrzim Ruse i njihovu politiku sve sa političarima !Ali zato mogu sa Hrvatima da se družim i ne mrzim Slovence i Bošnjake.
dezelin dezelin 01:55 26.08.2007

Re: the specials: racist friend

Srbi uopšte ne mrze Grke,Ruse,Beloruse,Jermene,Irce ,Portugalce,Luksemburžane-bar što se tiče Evrope.


Samo misle za Grke da su cigani, a za ostale da su neka niza rasa...
dezelin dezelin 01:56 26.08.2007

Re: the specials: racist friend

Jerry
Queeria
Mislim da se može naći bar jedan Srbin koji će ti reći da mrzi Grke, Ruse, Beloruse, Jermen, Irce...

Evo , ja mrzim Ruse i njihovu politiku sve sa političarima !Ali zato mogu sa Hrvatima da se družim i ne mrzim Slovence i Bošnjake.


Ti sigurno nisi pravi Srbin!
vlada dvm vlada dvm 10:04 26.08.2007

Re: HUMAN RACE

Ako malo proputujemo po svetu, zadrzimo se na odredjenim lokacijama i upoznamo ljude , shvaticemo da Srbi nisu najgori, da se sranja desavaju i u "civilizovanim" drzavama, da rasizam nije nas patent, da je mrznja u korenu ljudskog bica (Kain i Avelj), da se ljudi ubijaju i u uredjenim, super-finim drzavama, da, recimo u Sloveniji, bolnice nemaju klimu, a kod nas je to sad manje-vise normalno, da lekari u Engleskoj prave katastrofalne strucne greske......primera kol'ko volis. Sta je moja poenta?! Ljudska rasa je takva; auto destruktivna i to nije specijalitet nasih krajeva (kao ni sarme koje toliko svojatamo). Ali, boriti se protiv takve auto destrukcije / destrukcije, na ovaj nacin, "govorom mrznje", je krajnje kontra produktivno. Ako tako uporno analizirate kakvi su to Srbi, nemojte smetnuti s uma da su inadzije, a onda ce to izazvati negativne reakcije usmereno ka homo populaciji, a to nije bas korisno, zar ne?
dezelin dezelin 10:57 26.08.2007

Re: HUMAN RACE

Slazem se u potpunosti sa iznetim, ali treba kritikovati takvo ponasanje - zar ne?
vlada dvm vlada dvm 13:13 26.08.2007

Re: HUMAN RACE

Naravno, ali ako se to kritikuje na nacin na koji je to uradio autor bloga, nisam siguran da ce to dovesti do promena koje bi bile koeisne. Ofanzivan stav, neminovno, kod nekih ljudi dovodi do kontraofanzive, a to nas upravo vodi u spiralu nasilja. Verbalnog, fizickog, mentalnog....Jer, po mom skromnom misljenju, stav autora bloga je ekstreman, a meni je anarhista i revolucionara malcice preko glave.
apatrid apatrid 09:52 27.08.2007

Re: the specials: racist friend

Mislim da se može naći bar jedan Srbin koji će ti reći da mrzi Grke, Ruse, Beloruse, Jermen, Irce...


Za Irce ne znam, ali mrzitelja Rusa, Belorusa, Jermena itd je ovaj blog prepun, sto se da videti u komentarima nekih drugih tekstova.
vucko vucko 12:15 27.08.2007

A gde to?

Meni se čini da na ovom blogu blogeri/komentatori uglavnom iskazuju averziju prema državi Rusiji i njenoj ulozi u našim spoljnopolitičkim odnosima - stvarno ne mogu da se setim da je neko iole ozbiljnije pokazivao mržnju prema nekom od tih naroda, posebno prema pojedincima, pripadnicima tih naroda (ako izuzmemo Putina kao personifikaciju države).
Jerry Jerry 12:50 29.08.2007

Re: the specials: racist friend

Jerry
A kako izgleda pravi Srbin ?
Jerry Jerry 12:51 29.08.2007

Re: the specials: racist friend

A kako izgelda pravi Srbin ?
chief chief 18:06 25.08.2007

samo propaganda srbiju spasava

........A najvise od svega mrzimo Srbiju i sami sebe!!!Od toga sve potice....
A Da li ste se zapitali da li iko nas voli?Znate koji je glavni pridev, svim anglosaxonskim narodima, kad kazu Serbs?Odgovor: Fu****.
A kad dodju u Srbiju , posto ih je posao naterao jer smo pretalentovana nacija,
bar sto se sporta tice, onda se ne mogu cudom nacuditi kako smo tako gostoljubivi.Ali ipaak ne mogu da sakriju
odusevljenje i taj pridev, samo sto je sada u pozitivnom smmislu.F**** Serb!!!UPS i onda da se izvuku obavezno kazu: He is faaaantastiic!!!
Uglavnom, ne mogu da verujem sta mi dozivljavamo u svetu. Poceli su da nas zovu nacistima!!! Ljudi daj nemojte
da mi sami o tome jos pisemo i to podrzavamo kad znamo da je to totalni nonsens. Sto se naseg RAP-era tice,
ne znam ni koje on, a i sve da znam, to je RAP muzika.USA je puna toga.
Sto manje ovakvih tekstova, sto vise propagande u nasu korist sto vise propagande u nasu korist, sto vise propagande u nasu korist......
Samo tako se gradi slika u svetu kad cemo vise nauciti.Ne mogu sportisti samo da nas prezentuju.Vidite da
nam i na tom planu zavide.Samo propaganda srbiju spasava!!
Queeria Queeria 18:15 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

Za bajke o Srbiji povampiriti braću Grim...
RumuUn RumuUn 18:23 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

chief

da, potpuno sam siguran da je prva stvar koju neki velšanin uradi kad se probudi da sa vatikanom i jevrejima i pederima skuje zavjeru kaku da unisti pretalentovani narod... Ma daj...

I čemu propaganda? nije važno kakvi smo, već kakvim nas vide? sve pod tepih, da bi neki danac ili letonac mislio da je kod nas bajno... Eh...

Queeria

a može se sigurno naći i jedan luksemburžanin koji mrzi fince, al ne vidim da to govori nešto loše o luksemburgu.
Ja evo ne mrzim nikoga. Osim vizigote i pauke : )
vucko vucko 18:29 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

Hehe Peđa, mislim da je šef ubo' suštinu: pretalentovani smo, pa nas mrze i zavide nam zbog toga. Ali se iznenade kad su prinuđeni, pa dođu - kako smo gostoljubivi.

Samo što ne ume Peđa-propagandista da nas hvali (ne znaš dal' smo konj, il' 'tica, što bi rekao čika Jova Zmaj).

Hodam sad, kao (fu*****) zombiiii... kroz noć.
Queeria Queeria 18:31 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

Pa mene mama nije učila da lažem :))

Ja ne mogu da kažem dođite u Srbiju ovde je lepo, čisto, krasno, zdrav vazduh (naročito u Pančevu), nezagađena priroda, kulturan i civilizovan narod... dođite, dođite...
ivana23 ivana23 18:33 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

RumuUn
chiefda, potpuno sam siguran da je prva stvar koju neki velšanin uradi kad se probudi da sa vatikanom i jevrejima i pederima skuje zavjeru kaku da unisti pretalentovani narod... Ma daj... I čemu propaganda? nije važno kakvi smo, već kakvim nas vide? sve pod tepih, da bi neki danac ili letonac mislio da je kod nas bajno... Eh...Queeriaa može se sigurno naći i jedan luksemburžanin koji mrzi fince, al ne vidim da to govori nešto loše o luksemburgu. Ja evo ne mrzim nikoga. Osim vizigote i pauke : )


Ja mrzim bubasvabe.

A ne mislim ni da nas (Srbe) bas svi mrze.
http://www.observer.com/2007/welcome-power-serbs?page=0%2C0
Queeria Queeria 18:36 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

A zašto je sada ova generalizacija OK ???
Tekst je o dvoje tenisera, a ti napisa ne mrze "nas" svi?!
RumuUn RumuUn 18:37 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

Queeria
Pa mene mama nije učila da lažem :))Ja ne mogu da kažem dođite u Srbiju ovde je lepo, čisto, krasno, zdrav vazduh (naročito u Pančevu), nezagađena priroda, kulturan i civilizovan narod... dođite, dođite...


Ali nije važno da dođu, važno je samo da vide kako je kod nas EHTRA BRATE, pa da se živi pojedu... :)
Mislim da je malo laži za taj sveti srpski cilj ipak podnošljivo.... :)

Nego, zaboravih da prokomentarišem. Da je ovo normalno društvo ovakve idiotluke ne bi trebalo ni komentarisati, a u našem EHTRA društvu, eh, ...
ivana23 ivana23 18:40 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

Queeria
A zašto je sada ova generalizacija OK ???Tekst je o dvoje tenisera, a ti napisa ne mrze "nas" svi?!

Zaboravio si ono BAS!
ivana23 ivana23 18:42 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

ivana23

QueeriaA zašto je sada ova generalizacija OK ???Tekst je o dvoje tenisera, a ti napisa ne mrze "nas" svi?!Zaboravio si ono BAS!

I naslov (koji je u startu generalizacija).
Queeria Queeria 18:44 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

ne kontaš... mene čudi reč NAS - a tekst je o dvoje tenisera... zar je dovoljno da neko voli dvoje tenisera pa da se to odmah reprodukuje na čitav narod?
eto ja volim Madonnu i Cher, ali to ne znači da volim Amerikance...
RumuUn RumuUn 18:50 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

ivana23

ivana23QueeriaA zašto je sada ova generalizacija OK ???Tekst je o dvoje tenisera, a ti napisa ne mrze "nas" svi?!Zaboravio si ono BAS! I naslov (koji je u startu generalizacija).


Niti mi svi mrzimo sve, niti oni svi mrze nas sve
Al, mržnju svakako treba kritikovati...

dučić je rekao nešto ovako, parafraziram: Ljudi koji mrze, to su najpre glupaci, a zatim i kukavice, ali nikad heroji...
ivana23 ivana23 18:59 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

Queeria
ne kontaš... mene čudi reč NAS - a tekst je o dvoje tenisera... zar je dovoljno da neko voli dvoje tenisera pa da se to odmah reprodukuje na čitav narod?eto ja volim Madonnu i Cher, ali to ne znači da volim Amerikance...

Izmedju ne voleti i mrzeti je znacajna razlika.

Sto se tice tenisera...pa mogli su da daju drugaciji naslov (zar ne?), a mogli su i da ih apstrahuju.
Ima jos favorita o kojima se moze pisati.
nsarski nsarski 19:09 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

Kako bre "hodas" Chupacabra?! Imas satelitsku vezu?
(Ja, na primer, sada pravim punjene paprike za rucak:))
Queeria Queeria 19:11 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

Pa nemam ja problem s njihovim naslovom - osim ako se neko od njih dvoje ne oseća kao Srbin tj. Srpkinja
Nego je meni interesantno ono što si ti napisala: "A ne mislim ni da nas (Srbe) bas svi mrze. i primer teksta o dvoje tenisera" - jer mi je nelogično...
vucko vucko 19:14 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

To je jedna pesmica koju je Anica Dobra pevala u "Crnom Bombarderu", ovaj Čifov ugao posmatranja me je podsetio na nju.
lemi lemi 19:17 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

Kao prvo , generalizacija je sklonost glupih ljudi!

Pre par nedelja sam bio na nekom chatu, neki US chat, nebitno, i neka devojka na moje da sam iz Srbije pita da li su stvarno svi Srbi zli. LOL! Rekao sam joj da isuvise veruje TV, kao i ono sto sam napisao na pocetku....

U vezi hajke Britanskih novinara, da su Srpski navijaci rasisti... To je posebno smesno, jer zaboga najmanje 90% Srba u zivotu nije srelo crnca, i ne verujem da bi se ovde iko ikad setio rasizma da nije video u filmovima i na tv ... I sad kad su tamo nakon stotina godina skontali da rasizam nije u redu, moraju nekog da optuze za to, verovatno zbog grize savesti i stida prema svojim precima, i na taj nacin se kao iskupili...

A to da li neko generalno mrzi Srbe, dotice me isto toliko kao da mrzi muskarce, crnokose, visoke...(hteli ne hteli uvek se mozemo svrstani u mnogo podgrupa)... I to opet vise govori o tom ko mrzi nego o meni!
Dax Dax 19:20 25.08.2007

Ajzak ?

U svakoj normalnoj drzavi bi bio zabranjen tekst ove pesme jer vredja i Kineze i tranvestite,vulgaran je ,priglup i rasisticki.Vreme je da neko objasni momku da sve ima
svoju granicu.Decko ocigledno ima problema u zivotu koje ne zna kako da resi pa projektuje mrznju na "ostale".I ne treba sad neko da mi objasni kako je Ajs cool i te fore,kao ne misli ozbiljno i tako to.Mozda se on i zeza sve vreme ali zato postoje pravila o cenzuri pa neka se zeza kod svoje kuce.
Kad je Thompson odrzao neo-nacisticki skup na Maksimir-u svi smo se zgrozili,a on nam je objasnavao vise puta kako eto on ne vidi elemente ustastva u pozdravu 'Za dom spremni" pa on to ne shvata tako,pa "U" znaci nesto drugo a ne simbol kolaboranata sa Hitlerom .
E tako moze i Ajzak da prica da se on sali na taj racun da on stvarno voli Kineze itd.Posledice su jasne,a poruka jos jasnija "Kinezi mrs u Kinu",tranvestite,pa njih valjda samo tuci...
Iako su mi neke stvari od njega dobre ,ovde je pokazao da je samo klosar iz kraja pun nerazumne mrznje,banalan,prost i verovatno bez buducnosti.
ivana23 ivana23 19:33 25.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

Da li postoji narod, verska zajednica, etnička grupa, seksualna manjina... koje Srbi ne mrze, i kojima ne žele sve najgore i da skončaju u najgorim mukama u mašini za mlevenje mesa?
Smatram da ne postoji. Smatram da mrzimo sve. Naravno, najviše mrzimo one koji su nam najbliži.


Ova tvoja opservacija je nelogicna i netacna. Na koga konkretno mislis kada kazes ''MI''!?
A za tekst iz NYO sam vec objasnila, mogli su da daju drugaciji naslov (zar ne?), a mogli
su i da ih apstrahuju
. Kada otvoris novine ili sajt prvo ti naslov padne u oci.
milandez milandez 02:01 26.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

U vezi hajke Britanskih novinara, da su Srpski navijaci rasisti... To je posebno smesno, jer zaboga najmanje 90% Srba u zivotu nije srelo crnca, i ne verujem da bi se ovde iko ikad setio rasizma da nije video u filmovima i na tv ... I sad kad su tamo nakon stotina godina skontali da rasizam nije u redu, moraju nekog da optuze za to, verovatno zbog grize savesti i stida prema svojim precima, i na taj nacin se kao iskupili...

U Srbiji se mrze Cigani i to dosta socno.
Covek u belom Covek u belom 03:17 26.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

milandez
U Srbiji se mrze Cigani i to dosta socno.
Obrati se svom pametnom rodjaku koji ce ti objasniti kako Cigani nisu rasa, a shodno tome ni Srbi rasisti :).
Srki Srki 04:33 26.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

Za ovo "glupaci" evo ti Babica gore - ziv primer.

Pozdrav.
vlada dvm vlada dvm 10:10 26.08.2007

LAZOV

Aman vise!!! Toliko prijatelja mi je doslo u goste iz inostranstva i niko, ama bas niko nije otisao sa losim impresijama. Nije u Srbiji sve bajno, ali apsolutno nije ni tako lose kao sto pokusavate da nas ubedite. Sticajem okolnosti sam u kontaktu sa ljudima iz diplomatskog kora i raznih stranih predstavnistava. Svi uzivaju u svom boravku u Beogradu. Jedna nemacka porodica cak razmislja da se ovde preseli. Dakle, nije crno-belo.
dezelin dezelin 11:14 26.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

Covek u belom
milandez
U Srbiji se mrze Cigani i to dosta socno.
Obrati se svom pametnom rodjaku koji ce ti objasniti kako Cigani nisu rasa, a shodno tome ni Srbi rasisti :).


Pa rase ne postoje kao naucne kategorije. Shodno tome Srbi nisu ni rasisti.

poz. od rodzaka.
dezelin dezelin 12:32 26.08.2007

Re: samo propaganda srbiju spasava

U vezi hajke Britanskih novinara, da su Srpski navijaci rasisti... To je posebno smesno, jer zaboga najmanje 90% Srba u zivotu nije srelo crnca, i ne verujem da bi se ovde iko ikad setio rasizma da nije video u filmovima i na tv


Rasizam je odraz primitimivizma nekog coveka i nema veze sa tim da li je video crnca u zivotu ili ne. Evo recimo, iz te crnacke muzike (beraci pamuka u Americi) je nastala sva moderna muzika. A sta je nastalo (te velicine) iz srpske tradicije?
vucko vucko 19:08 25.08.2007

Nisam lep, al' sam glup

Evo teksta iz Presa.

Jednu staru i veliku naciju jako teško je uvrediti. Ne može to tek tako, ni veće stvari ne bi bile dovoljne da nas uvrede. Pesma jeste izuzetno ružna, ali i u neku ruku i tragično smešna - rekao je Šen Hong, jedan od najuticajnijih članova kineske zajednice u Srbiji.

Ili ti: Braćo Srbi, otkopčan vam šlic.
ChainReaction ChainReaction 19:12 25.08.2007

Ne znam

is it just me, or.., ali ne vidim nista zabavno ili saljivo u Ajzakovoj pesmi. Nema nicega zabavnog u tome sto je neko Kinez, transvestit ili homoseksualac. Sto rece jedna moja poznanica "Izjasnjavacu se kao radijator, ako se tako osecam"- i potpuno je u pravu, po meni.

Sutra bi neko mogao da izmisli za razlog da me mrzi to sto nemam plave oci ili sto mi je zima omiljeni deo godine. To su ciste gluposti koje ili odlucis da ne pustis u svoj sistem ili ih prihvatis bez razmisljanja. U prilog tome govori i diskusija koja se ovde razvila.

Drugo, meni se ne svidja sto zivim u zemlji gde mediji mogu da objave ovakve tekstove. Zar zaposleni u ovom listu tako malo drze do sebe? Ne samo da daju legitimitet nasilju nad ljudima (nema potrebe ulaziti u to kojoj grupi pripadaju; napisao sam LJUDIMA i to je sasvim jasno i razumljivo onom ko zeli da shvati o cemu pisem), vec otvoreno pozivaju svoje citaoce, "kao normalne ljude", na isto.

Mislim da se ovde najmanje radi o Srbima i o tome sta i koga Srbi mrze. Trebalo bi da shvatimo da ne snosimo odgovornost samo za svoje postupke, vec i za verbalizovane misli- ili bar sve dok se one na ovakve nacine plasiraju.

I jos jednom kazem: bas me briga da li ce neko da me voli jer sam homoseksualac Ni ne treba. Samo postovanje trazim, jer ga i ja dajem podjednako svakome.
Queeria Queeria 19:20 25.08.2007

Re: Ne znam

POVELJA O LJUDSKIM I MANJINSKIM PRAVIMA I GRAĐANSKIM SLOBODAMA

Sloboda medija

Član 30.

Niko ne može sprečiti rasturanje štampe ili širenje obaveštenja i ideja putem drugih sredstava javnog obaveštavanja, osim ako se odlukom nadležnog suda utvrdi da je to neophodno radi sprečavanja propagiranja rata, podstrekavanja na neposredno nasilje ili zagovaranja rasne, nacionalne ili verske mržnje koja predstavlja podsticanje na diskriminaciju, neprijateljstvo ili nasilje.

Zabrana izazivanja rasne, nacionalne i verske mržnje

Član 51.

Zabranjeno je i kažnjivo svako izazivanje i podsticanje nacionalne, rasne, verske ili druge neravnopravnosti, kao i izazivanje i raspirivanje nacionalne, rasne, verske i druge mržnje i netrpeljivosti.

USTAV REPUBLIKE SRBIJE

Zabrana izazivanja rasne, nacionalne i verske mržnje

Član 49.

Zabranjeno je i kažnjivo svako izazivanje i podsticanje rasne, nacionalne, verske ili druge neravnopravnosti, mržnje i netrpeljivosti.
ChainReaction ChainReaction 19:24 25.08.2007

Re: Ne znam

Toliko zabrana: covek bi pomislio da su gradjani/ke Srbije zasticeni kao beli medvedi!
ChainReaction ChainReaction 19:27 25.08.2007

Re: Ne znam

Ovaj osmeh from above je kiseo (ako me neko nije razumeo).
Queeria Queeria 19:29 25.08.2007

Re: Ne znam

To su samo slova na papiru... Nažalost...
vucko vucko 19:30 25.08.2007

Pod tepih?

Drugo, meni se ne svidja sto zivim u zemlji gde mediji mogu da objave ovakve tekstove. Zar zaposleni u ovom listu tako malo drze do sebe? Ne samo da daju legitimitet nasilju nad ljudima (nema potrebe ulaziti u to kojoj grupi pripadaju; napisao sam LJUDIMA i to je sasvim jasno i razumljivo onom ko zeli da shvati o cemu pisem), vec otvoreno pozivaju svoje citaoce, "kao normalne ljude", na isto.

ChainReaction, pogledaj link - naslov teksta u Presu je "Sramotno!". Ne vidim da Pres na bilo koji način poziva svoje čitaoce na homofobiju - možeš li, molim te, da citiraš deo teksta koji je takav?
sun_to_rock sun_to_rock 19:33 25.08.2007

srbizam

Albance mrzimo jer su nam oteli 15 posto svete teritorije. Makedonce mrzimo jer neće da priznaju da su Srbi. Bošnjake mrzimo jer neće da priznaju da su poturčeni Srbi. Hrvate mrzimo zbog Jasenovca. Slovence jer su pederi iz Evropske unije. Mađare jer hoće da nam otmu Vojvodinu. Rumune i Bugare jer su slepci koji su pre nas ušli u Evropsku uniju. Rome mrzimo jer su odlučili da budu siromašni i prljavi. Kineze jer su žuti i mnogobrojni. Katolike mrzimo jer oni mrze nas, pa im samo vraćamo. Muslimane jer hoće da nas dignu u vazduh. Protestante zato što su sekta. Baptiste zato što su sekta. Adventiste zato što su sekta. Jehovine svedoke zato što su sekta. Budiste zato što su sekta. Pedere mrzimo zato što maestralni organ guraju tamo gde ne treba. Lezbejke mrzimo jer nam ne daju da ih gledamo u akciji...



Takvi smo mi. Vidim, neki su se ovde nasli uvredjeni. Vredja obicno kad nam neko kaze istinu. Treba se menjati.
Bravo, Pedja, za jos jedan text o nasoj (mrskoj) realnosti.
ChainReaction ChainReaction 19:48 25.08.2007

Re: Pod tepih?

Moj komentar se nije odnosio na Pres, vec na Zupsku rec.

However, svaki medij koji za temu o kojoj ce da pise ili pravi prilog izabere ovakva pitanja o kojima je ovde rec (izmedju ostalog i o homoseksualNOSTI), a makar se ne ogradi (sto je still kukavicki, ali manje los postupak od precutnog osudjivanja) od najradikalnijih stavova za mene nije vredan pominjanja.

Ono sto je bitno je da se prestane govoriti o homoseksualnosti kao nekom fenomenu, pojavi. Nacin na kome se u ovim medijima pise o seksualnosti uopste je nesto, sto bi po sebi, trebalo da oslikava misljenje svekolikog Srblja; sve uz neizbeznu dozu najprizemnijeg humora koji ja ne kontam. Ja ne znam kome odgovara da stanovnike ove zemlje predstavlja kao priproste i priglupe, te bolji tekstovi ili bolji mediji i nisu za njih.

I pored sve radoznalosti Pres ne citam. Nista licno; tako sam resio.
Covek u belom Covek u belom 03:20 26.08.2007

Re: srbizam

sun_to_rock
Vredja obicno kad nam neko kaze istinu.
Znaci ti kad ti neko kaze da si glup, ti se ne uvredis?
milandez milandez 09:38 26.08.2007

Re: Pod tepih?

Vucko
ChainReaction, pogledaj link - naslov teksta u Presu je "Sramotno!". Ne vidim da Pres na bilo koji način poziva svoje čitaoce na homofobiju - možeš li, molim te, da citiraš deo teksta koji je takav?

Ja cu ti citirati tekst. Kada je donjehvatajuci Ilarion ( takodje, velecasni Pahomije) oslobodjen odgovornosti zbog zastarelosti onanije - ni u jednim od tih "nehomofobicnih" govnoida nije osvanuo naslov: "SRAMOTNO!". Da li me razumes?!
poz.
vucko vucko 10:11 26.08.2007

Re: Pod tepih?

Da li me razumes?!

Ako dobro razumem, ima i Press svojih greha... ok, mislim da sam ukapirao poentu
dezelin dezelin 12:33 26.08.2007

Re: Pod tepih?

a cu ti citirati tekst. Kada je donjehvatajuci Ilarion ( takodje, velecasni Pahomije) oslobodjen odgovornosti zbog zastarelosti onanije - ni u jednim od tih "nehomofobicnih" govnoida nije osvanuo naslov: "SRAMOTNO!". Da li me razumes?!


Ne zanosi se rodjo!
sun_to_rock sun_to_rock 16:53 26.08.2007

Re: srbizam

Covek u belom
sun_to_rock
Vredja obicno kad nam neko kaze istinu.
Znaci ti kad ti neko kaze da si glup, ti se ne uvredis?


Upravo tako!
ChainReaction ChainReaction 19:34 25.08.2007

Uh,

jos ce me javno lincovati sto zauzimam ovoliko prostora na blogu, ali moram reci i ovo: u Srbiji uvek postoje vaznije stvari, prioritetnija pitanja koja treba resiti. Za to vreme gradjani/ke su prepusteni sami sebi. Ali se uvek nadje neko pametan da se zapita sto toliko veliki broj (mladih) ljudi odlazi iz "majcice Srbije" na "truli Zapad". Mora da je zato sto je tamo losije, hm?

Izvinjavam se, ponovo, ali mislim da i ovo ima veze sa temom posta.
babic babic 19:56 25.08.2007

Re:

Što bi neko zabranjivao mržnju?Mržnja je normalna ljudska emocija.
Svako od nas mrzi(ne voli) neke ljude oko sebe,u susedstvu,na poslu itd.Međutim,to uopšte ne znači da se iz te mržnje obavezno rađa neki sukob,već ljudi žive i sarađuju sa onima koje ne vole(mrze) iz potrebe i nužnosti.
Društvo i država nisu zajednice zasnovane na ljubavi i međusobnom uvažavanju,već zajednice iz interesa.Nacija je takođe zajednica zasnovana na zajedničkom poreklu,tradiciji,kulturi ,jeziku,a ne na nekoj ljubavi(ne-mržnji).
Ruben Ruben 20:28 25.08.2007

Re:

babic
Što bi neko zabranjivao mržnju?Mržnja je normalna ljudska emocija.Svako od nas mrzi(ne voli) neke ljude oko sebe,u susedstvu,na poslu itd.Međutim,to uopšte ne znači da se iz te mržnje obavezno rađa neki sukob,već ljudi žive i sarađuju sa onima koje ne vole(mrze) iz potrebe i nužnosti.Društvo i država nisu zajednice zasnovane na ljubavi i međusobnom uvažavanju,već zajednice iz interesa.Nacija je takođe zajednica zasnovana na zajedničkom poreklu,tradiciji,kulturi ,jeziku,a ne na nekoj ljubavi(ne-mržnji).


Sasvim.Savršeno.Pa baš s tim uverenjima i živimo.Šta fali mržnji?

Ugledali smo zelenu livadu
tu smo zastali da predahnemo
klali smo se malo među sobom
ćaskali prebirali po sećanju

Onda smo krenuli dalje
za zvezdom koja nas je vodila
imali smo zadatak da nas po zlu zapamte
narodi koje posetimo


Brana Petrović,1972

Shvatiti mržnju kao ne-voli, a ljubav kao ne-mržnju, to je ipak osobitost srpske kulture.
Svako pozivanje na zapadnu zajednicu je čista perverzija.
Mungos Mungos 20:52 25.08.2007

Re:

Babicu, ti me sve vise i vise "odusevljavas"!:))))
Mrznja nije emocija!!!
Normalne emocije u Homo Sapiensa su STRAH, TUGA, BES i LJUBAV!

Drugo, ako ne volis nekoga ili nesto, ne znaci i da mrzis. Dug je put izmedju mrznje & ne voljenja!

Rekoh ti, na onom blogu o "rusofiliji" da se posvetis gajenju ljubicica & balkonskih muskatli. Mislim da bi ti bolje islo.:)

Mungos, The Obozava Babica

"Ako kanis pobijediti , ne smijes izgubiti!" (Alan Ford)
babic babic 22:08 25.08.2007

Re:

Mungos

Mrznja nije emocija!!!
Normalne emocije u Homo Sapiensa su STRAH, TUGA, BES i LJUBAV!

Drugo, ako ne volis nekoga ili nesto, ne znaci i da mrzis. Dug je put izmedju mrznje & ne voljenja!

Uglavnom se meša kada nekoga ili nešto ne volimo sa mržnjom.Takav širok pojam "mržnje" je prisutan i u tekstu ovog bloga :

Albance mrzimo jer su nam oteli 15 posto svete teritorije. Makedonce mrzimo jer neće da priznaju da su Srbi. Bošnjake mrzimo jer neće da priznaju da su poturčeni Srbi. Hrvate mrzimo zbog Jasenovca. Slovence jer su pederi iz Evropske unije. Mađare jer hoće da nam otmu Vojvodinu. Rumune i Bugare jer su slepci koji su pre nas ušli u Evropsku uniju. Rome mrzimo jer su odlučili da budu siromašni i prljavi. Kineze jer su žuti i mnogobrojni. Katolike mrzimo jer oni mrze nas, pa im samo vraćamo. Muslimane jer hoće da nas dignu u vazduh. Protestante zato što su sekta. Baptiste zato što su sekta. Adventiste zato što su sekta. Jehovine svedoke zato što su sekta. Budiste zato što su sekta. Pedere mrzimo zato što maestralni organ guraju tamo gde ne treba. Lezbejke mrzimo jer nam ne daju da ih gledamo u akciji...
Mrzimo i prirodu i životinje i sve što nas okružuje.

Ovde su mnogi narodi,vere i drugi subjekti predstavljeni kao neki objekti "mržnje" Srba.
Nisam primetio da Srbi mrze Rumune i Bugare.Prema njima postoji izvestan nivo nipodaštavanja,i predrasude,ali to svakako nije mržnja.Makedonci takođe nisu neki objekat mržnje.Još manje su objekat mržnje protestanti i budisti.Neke sekte,kao na primer Jehovini svedoci vrlo agresivno i napadno pokušavaju da pridobiju nove vernike i često dosađuju ljudima,pa sami stvaraju negativan stav većine prema njima.



Ruben Ruben 22:20 25.08.2007

Re:

Ovde su mnogi narodi,vere i drugi subjekti predstavljeni kao neki objekti "mržnje" Srba.
Nisam primetio da Srbi mrze Rumune i Bugare.Prema njima postoji izvestan nivo nipodaštavanja,i predrasude,ali to svakako nije mržnja.Makedonci takođe nisu neki objekat mržnje


Oklen si bre ti?

Nisam primetio da Srbi mrze Rumune i Bugare.Prema njima postoji izvestan nivo nipodaštavanja

Da li si svestan šta si rekao?
Pa, eto, zaista nemam teksta, to je jednostavno neizlečivo.
dezelin dezelin 02:01 26.08.2007

Re:

Što bi neko zabranjivao mržnju?Mržnja je normalna ljudska emocija.


Nije ustavom zabranjeno mrzeti nego siriti rasnu, versku (itd) mrznju i netrpeljivost.
Srki Srki 04:35 26.08.2007

Re:

babic
Što bi neko zabranjivao mržnju?Mržnja je normalna ljudska emocija.
Svako od nas mrzi(ne voli) neke ljude oko sebe,u susedstvu,na poslu itd.Međutim,to uopšte ne znači da se iz te ..


Crni babicu, pa jel ti barem samog sebe razumes?

dezelin dezelin 11:07 26.08.2007

Re:

Neke sekte,kao na primer Jehovini svedoci vrlo agresivno i napadno pokušavaju da pridobiju nove vernike i često dosađuju ljudima,pa sami stvaraju negativan stav većine prema njima.


Jehovini svedoci nisu sekta!
Queeria Queeria 13:29 26.08.2007

Re:

Neke sekte,kao na primer Jehovini svedoci vrlo agresivno i napadno pokušavaju da pridobiju nove vernike i često dosađuju ljudima,pa sami stvaraju negativan stav većine prema njima.


Za razliku od drugih verskih organizacija koje nisu uopšte agresivne niti napadne?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana