Sport

Australian Open, druga nedelja

niccolo RSS / 26.01.2009. u 00:06
SuperStock_608-1694C~Ball-Against-Racquet-Posters.jpg

Ušli smo u drugu nedelju Australian opena, i dok na terenima ostaju samo najspremniji u ovom trenutku, letnje australijske vrućine ne jenjavaju. Iako je za vikend bilo par stepeni hladnije, od ponedeljka nas opet očekuju temperature preko 30 stepeni. Pre nego što pređemo na analizu preostalih parova četvrtog kola, da rezimiramo šta smo imali prilike da vidimo do sada.

Pre svega valja još jednom zahvaliti ivani23 koja je našla odličan sajt http://atdhe.net/ na kome su se mogli pratiti mečevi koji nisu bili prenošeni ni na RTSu ni na Eurosportu. Ovaj sajt omogućava uživo praćenje i mnogih drugih sportova tako da ga toplo preporučujem (takođe očekujem da će se pomoću njega moći pratiti i drugi turniri na kojima će učestvovati naši teniseri u toku sezone).

Krenimo sa dosadašnjim rezultatima naših tenisera. Prvo o onima koji još uvek igraju:

1. Novak Đoković – objektivno jedini naš igrač sa pobedničkim mentalitetom. Već se slobodno može reći da je naučio da pobeđuje i kada ne igra na vrhunskom nivou. Teško gubi servis – osim u prvom kolu, u ostala tri svakom od svojih protivika je dozvolio samo po jedan brejk. Pored toga, čak i ako izgubi servis, relativno lako ga vraća nazad. Ipak, Novaku tek predstoje najteži mečevi, prvo će se u četvrtfinalu sastati sa Amerikancem Rodikom, pa ako pobedi sledi repriza prošlogodišnjeg polufinala sa Federerom (pod uslovom, naravno, da Federer dobije Huana Martina del Potra). S obzirom da je prošle godine osvojio ovaj turnir, Novak nema šanse da dobije nove bodove, a sve osim nove titule će ga ostaviti sa manjim brojem bodova nego što je imao pre početka turnira. Do sada je Novak na terenu proveo tačno 10 sati – čak 2 sata i 4 minuta više od Rodika i oko sat vremena više od Federera.

2. Aleksandra Krunić – manje je poznato da na AO imamo i predstavnicu u konkurenciji juniorki. Ova devojčica, koja je rođena 1993. godine je u prvom kolu savladala dve godne stariju Britanku Hanu Džejms, 2:1 u setovima, a u sledećem kolu će igrati protiv drugog nosioca, Rumunke Ane Bogdan. Bogdan je godinu dana starija od Aleksandre i favorit je u ovom duelu. Videćemo da li Aleksandra može nešto više da uradi u tom meču. Čak i ako ne bude tako, trebamo biti zadovoljni njenim nastupom na turniru.

A sada o ostalima:

1. Ana Ivanović – šta reći o igrama ove devojke. Još jedan turnir za zaborav i za kidanje živaca njenih navijača. I za njenu glavobolju. Izuzimajući Linc, njeni rezultati od prošlogodišnjeg Rolan Garosa su nedostojni nekoga ko je u tom trenutku zaseo na tron WTA liste. Pod hitno mora da pokuša da se trgne i sredi, jer će u suprotnom tonuti sve više i više. Na prošlom blogu smo govorili o tome šta je u ovom trenutku najbolje za nju, uključujući i propuštanje nekih turnira radi sređivanja svojih emocija, s obzirom da njeni problemi potiču upravo iz glave a ne zbog loše forme ili povrede. Pre svega, stalan, ozbiljan i kvalitetan trener je imperativ za Anu. Ana na ovom turniru gubi 1260 bodova (prošle godine je kao finalista osvojila 1400, a ove će za treće kolo osvojiti samo 160), tako da je njen sledeći saldo iznositi 5.492 bodova. Time je, i pored očajnog rezultata, prestiže Venus Vilijams, kao i Vera Zvonareva. Ukoliko Kuznjecova uđe u četvrtfinale prestiže je i ona.

2. Jelena Janković – za nijansu manje loša od Ane, što u poslednje vreme i nije neki naročiti uspeh. Stoga i rezultat kakav jeste – 620 bodova manje za Jelenu posle ovog turnira i šansa za čak tri igračice da je prestignu. U pitanju su Serena Vilijams, Dinara Safina i Elena Dementijeva. O Jeleninoj igri se može reći da od početka turnira nije briljirala, ali da se činilo da popravlja formu i igru iz meča u meč. A onda je došao susret sa Bartoli. Meč u kome Jelena, kao što je Ivana odlično primetila, za razliku od njene uobičajene borbenosti i ginjenja za svaku loptu, kao da se ukopala i posmatrala kako Bartoli pogađa linije, napada njene druge servise...U svakom slučaju od početka sezone Jelena ne prikazuje igre koje je prikazivala na kraju prošle sezone. Jelenin skor od sledećeg ponedeljka iznosiće 8.580 bodova.

3. Nenad Zimonjić – u paru sa Nestorom prvi igrač u konkurenciji dublova je dostigao samo drugo kolo na ovogodišnjem turniru. Izbacili su ih Poljak Kubot i Austrijanac Marah 2:0 u setovima. Kubot i Marah su dosta dobro servirali i retko su davali priliku za brejk, a i kada su Nenad i Danijel imali prilku njihovi protivnici su bili sigurni. Sa druge strane, Kubot i Marah su imali 50% iskorišćenih brejk šansi. Nenad gubi 360 bodova od prošlogodišnjeg četvrtfinala te će na novoj listi imati 10.580 i najverovatnije će izgubiti prvo mesto na listi dubl igrača. Nenad je igrao i u mešovitom dublu, partnerka mu je Ana-Lena Grenefeld, ispali su u prvom kolu, očekivano, od prvih nosilaca, Kare Blejk i Leandra Paesa.

4. Janko Tipsarević – Tipsa gubi bodove ovog puta. Prošle godine je, verujem da se svi sećamo toga, u izvanrednom meču u pet setova protiv Federera ispao u trećem kolu, dok ga je ove godine, u drugom kolu zaustavio Čilić. Janko je imao čak 22 vinera manje od Čilića kao i slabiji procenat prvog servisa, a naročito je slabo odigrao prva dva seta tog meča. U trećem i četvrtom je poboljšao svoju igru, ali nedovoljno za ulazak u peti set i pokušaj da po ko zna koji put na gren slemovima pobedi rezultatom 3:2. Janko će na novoj listi imati 45 bodova manje, odnosno 1455. Razlika između njega i Troickog je sada minimalna.

5. Viktor Troicki – Iako od Viktora nismo ni očekivali da u drugom kolu može da pobedi Tomija Robreda, kvalitet njegove igre na tom meču je bio ispod svakog proseka – osvojio je duplo manje poena od svog protivnika na tom meču. Gledano po gejmovima, u pitanju su samo 4 gejma u tri seta. Ipak, Viktor je profitirao od ovog turnira, s obzirom da je prošle godine ispao u prvom kolu. S druge strane, kada je u pitanju dubl, tu će izgubiti dobar broj bodova. Ove godine je ispao u paru sa Tipsarevićem u prvom kolu, dok je prošle godine dogurao do četvrtfinala. Tako će na novoj listi dubl igrača imati 448 bodova. U singlu njegov novi skor je 1430 bodova.

6. Dušan Vemić – Dušan je nastupao u muškom i mešovitom dublu. U muškom je u pravu sa Zovkom ispao odmah u prvom kolu. U mešovitom je nastupao sa Penetom. Ispali su u drugom kolu od Francuskinje Alize Korne i Brazilca Mele.

 

Kad su u pitanju ostali dosadašnji rezultati, da ne bude da su samo Srpkinje neprijatno iznenadile pobrinula se Španjolka Navaro, koja je u drugom kolu izbacila Venus Vilijams koja je pre turnira važila za jednog od najvećih favorita. Kod muškaraca do sada nije bilo iznenađenja, od prvih deset nosilaca pre vremena je ispao samo David Nalbandijan.

Od prijatnih iznenađenja mora se svakako navesti povratak Jelene Dokić u svetski tenis. Posle velikih privatnih problema, o kojima verujem da dosta znamo, a koji su uzrokovali loše rezultate, pa i faktičko povlačenje iz tenisa, Jelena ponovo pravi dobar rezultat na gren slemu – za sada četvrtfinale. Nažalost, australijski novinari izgleda da nastavljaju sa starom praksom čerečenja Jelene po novinama. Ako je ranije to moglo biti razumljivo zbog njenog problematičnog oca koji se uvek isticao budalaštinama, u ovom trenutku zaista ne vidim razlog da je ne podrže u pokušaju povratka u vrh svetskog tenisa. Umesto toga, čim je prošla u četvrto kolo, u novinama se pojavio tekst o tome kako Jelena duguje novac nekom Australijskom “kralju” droge, zbog finansijske pomoći koju joj je ovaj navodno pružio u cilju njenog povratka u svetski vrh. Iako sa jedne strane razumem da dobra priča prodaje novne, ovakvo pisanje ne doprinosi njenom povratku. Samo je može dodatno opteretiti – nešto što joj sada nikako nije potrebno.

 

Kada je u pitanju nastavak takmičenja prvo će noćas biti odigrani mečevi četvrtog kola u kojima se sastaju:

Karla Suarez Navaro – Anabel Medina Garigez – Do sada nisu igrale jedna protiv druge. Simpatije su svakako na strani Navaro, ne samo zato što je napravila veliko iznenađenje izbacivši Venus, već i zbog toga što je, ne računajući Jelenu Dokić, najslabije rangirana teniserka u četvrtom kolu. Poslednjih dana Navaro najčešće upoređuju sa Žistin Enan, i zaista, njen bekhend veoma podseća na bekhend Belgijanke. Garigez je provela 35 minuta manje na terenu od Navaro.

Dominika Cibulkova – Elena Dementijeva – Iako je Cibulkova do sada igrala vrlo dobro i nije izgubila nijedan set u dosadašnjem delu takmičenja, četvrta teniserka sveta je favorit u ovom duelu. Dementijeva ima šanse da, pod uslovom da se poklope i neki drugi rezultati, izbije na prvo mesto WTA liste i verujem da će dati sve od sebe da do toga i dođe. Ove dve teniserke su se do sada sastajale dva puta, oba puta prošle godine na tvrdoj podlozi. Rezultat 1:1. Cibulkova je bila bolja u Montrealu, a Dementijeva u Majamiju. Cibulkova je provela jedan sat i sedam minuta manje na terenu od Dementijeve, ali mislim da to neće imati naročitog uticaja na rezultat ovog meča.

Svetlana Kuznjecova – Ži Ženg – Evo jednog potencijalno interesantnog i neizvesnog meča. Ženg je iskoristila prošlu sezonu da se afirmiše i imala je prilike da pobeđuje teniserke iz prvih deset. S druge strane, u Svetlanu se nikada ne možete pouzdati kakav turnir će odigrati. Drugim rečima, u ovom meču tražim ”iznenađenje”. U međusobnim duelima rezultat je 2:0 za Kuznjecovu. Prvi meč je bio još 2006., a poslednji prošle godine u Pekingu. Razlika u vremenu provedenom na terenu između ove dve teniserke je zanemarljiva – Ženg je provela 7 minuta duže.

Viktorija Azarenka – Serena Vilijams – Njih dve su se sastajale i prošle godine takođe u četvrtom kolu. Tada je pobedila Serena. Ishod koji i sada očekujemo. To je ujedno i jedini njihov međusobni duel. Serena je inače prvi favorit turnira i igra prilično sigurno, tako da ne ostavljam mnogo šanse Azarenki. Viktorija je inače provela najmanje vremena na terenu od svih teniseri koje nastupaju noćas, samo 175 minuta, najviše zahvaljujući predaji Italijanke Garbin posle prvog seta u njihovom meču drugog kola.

 

Nadal – Gonzalez – Nadal je u trećem kolu bio siguran protiv Hasa, dok je Gonzales morao da igra pet setova protiv Gaskea, pri čemu je rezultat petog seta bio 12:10, a meč je trajao preko 4 sata. Ukupno je Gonzalez proveo na terenu 4 sata i 38 minuta duže od Nadala. To je samo jedan od razloga zbog koga bi sve osim sigurne pobede prvog tenisera planete u ovom meču predstavljalo iznenađenje. Doduše, njihov međusobni skor je 4:3 za Nadala i Gonzalez ga je poslednji put pobedio upravo na AO. Ipak, to je bilo pre dve godine i od tada Nadal ima tri pobede protiv ovog Čileanca.

Monfils – Simon – Susret dva Francuza bi trebao da bude mnogo neizvesniji i veoma interesantan za praćenje. Zanimljivo je da njih dvojca nikada nisu izgrali jedan protiv drugoga. Simon je trenutno bolje plasiran, nalazi se na 8. mestu liste, dok je Monfils 13. Ipak, u ovom duelu ja prednost dajem Monfilsu, mislim da je bolji igrač od Simona i ovo mu je prava prilika da to i pokaže. Inače, Simon je proveo na terenu 11 minuta više nego Monfils.

Endi Marej – Fernando Verdasko – Fernando is on fire! U prva tri kola, u 9 setova dozvolio je protivnicima samo 12 gejmova. S druge strane mreže dočekaće ga ništa manje ubednjivi Marej. Rezultat...pa, videćemo da li Verdasko u ovom trenutku može da napravi izmenađenje. S obzirom da do sada nijednom nije uspeo da pobedi Endija – skor je 5:0 u međusobnim susretima, koji ga je dva puta pobedio 2007. godine, a tri puta 2008. godine, čini se da za Endija nema zime u ovom meču. Marej je u prvom kolu igrao samo jedan i po set, te je Verdasko, i pored odlične igre i malog broja gejmova koje je prepustio svojim protivnicima, u stvari proveo 38 minuta više na terenu od Endija.

Džejms Blejk – Žo Vilfred Conga – Njih dvojca su se susreli samo jednom, prošle godine u Parizu (ne na RG nego na mastersu u Parizu). Conga je pobedio u tom duelu. Biće ovo vrlo interesantan duel i jedini od noćašnjih duela za koji ću preskočiti davanje prognoze. Tačnije, moja prognoza je, ukoliko ne pobedi Conga sigurno će pobediti Blejk! Conga je proveo 62 minuta duže na terenu od Blejka. Mislim da to neće imati uticaja na ishod meča.

 

Eto tako, ja sam vas snabdeo sa gomilom informacija, a vama ostaje da gledate AO, navijate, i, naravno, komentarišete.

 

P.S. Kao što ste navikli na prethodnom blogu, ja ću nakon svih mečeva dana u okviru novog komentara davati update sa pregledom rezultata tog dana i najavom mečeva sledećeg. U slučaju povoljnih vesti, sledeću subotu popodne postavljam novi tekst na kome ćemo moći da pratimo i komentarišemo finale.

 

 



Komentari (399)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 07:54 27.01.2009

Re: ...

Dobro, tu i tamo se uvek pojavi neki takav igrač....A da je takav tenis izuzetno dosadan, jeste.
miniko63 miniko63 08:26 27.01.2009

Re: Kako lako

Zvonarjeva lagano pregazi Bartoli.
Blade Runner Blade Runner 08:48 27.01.2009

Re: ...

A da je takav tenis izuzetno dosadan, jeste

Sad opet moram da navijam za RF. Od ovih koji su ostali on ipak igra najlepse.
niccolo niccolo 09:07 27.01.2009

Re: Kako lako

Zvonarjeva lagano pregazi Bartol

Bartoli je dobro počela, brejknula je odmah na početku, povela 3:1 ali se Vera onda razgoropadila i ne dade joj ni jedan gejm do kraja meča.
Od ovih koji su ostali on ipak igra najlepse

Da, slažem se da on igra najlepše, mada ja veoma poštujem i Rafu, baš zato što protiv njega uvek moraš da odigraš i dva ili tri poteza više da bi osvojio poen. On je baš primer dobre odbrane...
Kazezoze Kazezoze 09:10 27.01.2009

Re: Kako lako

popushi nole. zna li neko zashto je predao?
ovaj sajt za live prenos kod mene kasni otprilike tri poene po gemu.
slaba mi video mapa ('ebiga ne igram igrice) tako da nema nishta od gledanja dokiceve
niccolo niccolo 09:35 27.01.2009

Re: Kako lako

A preko Eurosporta? Sad je počeo prenos.

Za Novaka ne znam, video sam malopre deo njegovog intervjua posle meča, ali nije naveo ništa specijalno kao razlog. Pomenuo je teške uslove, što je prošli meč završio kasno i tako to...
Unfuckable Unfuckable 09:39 27.01.2009

Re: Kako lako

Pomenuo je teške uslove, što je prošli meč završio kasno i tako to...

neću da prozivam dečka, ali uslovi su bili isti za obojicu.
Osim toga, sam je izjavio posle prethodnog meča da "nije umoran", bilo negde u vestima
radojicic92 radojicic92 09:41 27.01.2009

Re: Kako lako

zna li neko zashto je predao?


na terenu je bilo oko 50 C, a oziji se ne drze bas uvek pravila

The Extreme Heat Policy was first introduced in 1998. It comes into play when daytime temperatures hit 35 degrees and the heat stress level reaches 28.

The policy in a nutshell:

No new matches can start on outside courts for at least an hour after the policy is implemented
All matches in progress must be completed
The Tournament referee may suspend matches if deemed dangerous
The roofs of both the Rod Laver and Vodafone Arenas can be closed, but only after current matches have been completed.
There is provision for the breaks between games and sets to be made longer than usual during the heat-affected matches
The measurement of 'Heat Stress' is known as the wet bulb globe temperature and is a combination of ambient air temperature, wind speed, humidity and the intensity of solar radiation.

The 2007 Australian Open weather was particularly hard on the players. On-court temperatures were measured at around 50 degrees centigrade at one stage. Several players were badly affected even though the Extreme Heat Policy was introduced.

In one of the closely contested matches lasting for over 3 hours, Janko Tipsarevic retired in the fifth set, effectively handing David Nalbandian an easy victory, due to the intensity of the heat on-court.

Many players spoke of their physical condition due to the heat:

Frenchwomen, Camille Pin said her feet were burning and legs shaking
'Brain fry' is how Australian, Robert Smeets, described the incredible heat
Maria Sharapova spoke of feeling 'delusional' on court during her first round match against Pin
Nalbandian suffered intense headaches and dizziness
One of the factors heavily criticised by the players is that a match cannot be temporarily halted while the roofs are being closed. Sports medicine experts have heavily supported player's comments and believe that it would be 'reasonable' to pause matches so that the roofs can be closed, as long as both players agree. Perhaps this is something that Tennis Australia will have to contemplate in the future, as global warming will only add more risk to the health and well being of the tennis players.


niccolo niccolo 09:55 27.01.2009

Re: Kako lako

Unfuckable
Pomenuo je teške uslove, što je prošli meč završio kasno i tako to...

neću da prozivam dečka, ali uslovi su bili isti za obojicu.
Osim toga, sam je izjavio posle prethodnog meča da "nije umoran", bilo negde u vestima

Kako to, pa poznato je da je našima uvek teže nego protivniku
Sa jedne strane se slažem sa tobom - ako hoćeš da budeš najbolji moraš da budeš najbolji u svim uslovima. Zato i jesi najbolji.
Kazezoze Kazezoze 10:13 27.01.2009

Re: Kako lako

A preko Eurosporta? Sad je počeo prenos.

nemam tv
miniko63 miniko63 10:19 27.01.2009

Re: Kako lako

Pa zato je nole no 3 ne no1...ali beskrajno je simpatičan Valjda zato što je naš
ivana23 ivana23 10:27 27.01.2009

Re: Kako lako

Martina Navratilova o tome kuda ide svetski tenis

NEWSWEEK


* Na ESPN 2, stalno su prikazivali termometar na terenu koji je pokazivao 62*C!!! Da li je bilo i vise ne znamo jer termometar nema mogucnost da kazaljka ide i dalje.
Naravno, uvek se moze reci da su uslovi za oba igraca isti, ali... ne zaboravimo da je Rodik odrastao u Teksasu i da je njegov organizam prilagodjeniji za ovakve ekstremne temperature. Ni dva automobila nisu istih performansi, zar ne.

Prema pravilima Svetske zdravstvene organizacije, temperatura od 35 stepeni tokom više dana predstavlja elementarnu nepogodu.
(Ne izlazite izmedju 10 i 18 sati!
Ministarstvo zdravlja i Institut za javno zdravlje dr Milan Jovanović Batut savetuju gradjanima da ne izlaze napolje izmedju 10 i 18 sati. Obavezan je povećan unos tečnosti, ali ne i gaziranih, alkoholnih i kofeinskih pića koja deluju kao diuretici i mogu da izazovu dodatni gubitak tečnosti iz organizma. Trebalo bi izbegavati fizičko naprezanje, uključujući vežbanje i dugo hodanje.)

Ne zelim da pravdam Novaka, ali moramo se pomiriti sa cinjenicom da njegov organizam ima svoje limite. Kao dete imao je astmu, a ona, iako se povuce u zrelijem dobu ipak ostavlja posledice. Ovo je njegov 4. mec na AO koji igra u dnevnom terminu. E, i tu bi se moglo postaviti pitanje - zar nije pozeljno da raspored bude takav da svi igraci imaju makar priblizno iste uslove!? Federer je u tom smislu jos uvek br.1, on je igrao 4 nocna i jedan dnevni mec (i to preko vikenda, kada su temperature bile znatno nize).
Nesto slicno kao Novaku (cak dramaticnije) videli smo juce prilikom meca Serena - Azarenka gde je A. bauljala po terenu kao da je pijana - suncanica ili toplotni udar... Bilo je mucno, a onda su je maltene izneli sa terena. Tragicno.

Ovo su samo moje nabacane misli. Sa ovim se niko ne mora sloziti. Jednostavno hocu da kazem da moderni sport u izvesnim segmentima postaje gladijatorstvo. Sve podredjeno novcu, pa se projektuje i finale koje ce biti najatraktivnije.
Uostalom, kako tumaciti cinjenicu da se u sred ekonomske krize, igracima skoro dupliraju nagrade u tenisu!?
niccolo niccolo 10:43 27.01.2009

Re: Kako lako

Naravno da utiču raznorazne stvari i da različiti ljudi reaguju različito na određene uslove pod kojima se takmiče...ali tako je bilo i ranije i tako je u svim sportovima...uzmimo recimo Felpsa, koji i jeste najbolji zato što njegovo telo ima najviše potrebnih "karakteristika". Kao i u životu, i u sportu neki ljudi se od početka bore protiv više stvari i uspeju da budu uspešni (eto recimo baš Novak i astma), a neki budu praktično prirodno predodređeni (kao Felps). Ja zato i kažem da moraš da budeš najbolji u svim uslovima. Ako možeš, možeš, ako ne možeš, ništa strašno...
Jednostavno hocu da kazem da moderni sport u izvesnim segmentima postaje gladijatorstvo. Sve podredjeno novcu, pa se projektuje i finale koje ce biti najatraktivnije.

Za ovo si skroz u pravu. Ja se sećam kao klinac, bilo je to još dok je Džordan igrao u Čikagu (pre prvog prekida), da sam gledao neki NBA meč gde su oni na terenu stajali i čekali da se na NBC završe reklame kako bi izveli loptu ispod koša. Pa vi vidite. A od tog događaja prošlo 15tak godina...
radojicic92 radojicic92 10:50 27.01.2009

Re: Kako lako

ivana23
* Na ESPN 2, stalno su prokazivali termometar na terenu koji je pokazivao 62*C!!! Da li je bilo i vise ne znamo jer termometar nema mogucnost da kazaljka ide i dalje.

ma hteo je da eksplodira termometar, nema tu pravdanja Djokovica ili ne
Extreme Heat Policy je i uveden da bi se zastitili sportisti, danas ga se nisu pridrzavali, sutra hoce
na ESPNu su posle prvog seta velicali Noleta, kao najbolji set koji je ikad odigrao itd, sad velicaju Rodika kao spreman je na bilo kakve uslove
gladijatorstvo, lepo ti kazes Ivana
niccolo niccolo 11:04 27.01.2009

Re: Kako lako

Inače Jelena igra 1:1 sa Safinom...prvi dobila Dinara 6:4, drugi Jelena isto 6:4.
radojicic92 radojicic92 11:36 27.01.2009

Re: Kako lako

ludvig92 ludvig92 12:10 27.01.2009

Re: Kako lako

niccolo
Inače Jelena igra 1:1 sa Safinom...prvi dobila Dinara 6:4, drugi Jelena isto 6:4.


dobi ruskinja. zasluzeno.
jeleni nedostaju ovakvi mečevi. mozda i malo fizičke pripreme. inače i dalje me impresionira.
i ako nastavi u ritmu eto je među deset do rolangarosa.
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:24 27.01.2009

Re: Kako lako

ma hteo je da eksplodira termometar, nema tu pravdanja Djokovica ili ne

Komentator na Eurosportu je rekao da su igrači tražili da se zatvori krov da bi se situacija normalizovala ali da to oni nisu dozvolili. Takodje, Novak je izjavio da je tražio da igra u večernjem terminu jer je prethodni meč završio oko 3. Nijedno nisu dozvolili do juče aktuelnom šampionu. Zato bih voleo da im ubuduće vrati, što je moguće češće.

A inače, prvi set je odigrao izuzetno, a u drugom je odmah brejkovao Rodika. Dakle, imao ga je. Šteta.

Takodje, moram da naglasim da se Rodik vrlo pristojno poneo u ovoj situaciji i dao podršku Novaku.
ivana23 ivana23 13:01 27.01.2009

Re: Kako lako

radojicic92 radojicic92 13:07 27.01.2009

Re: Kako lako

Takodje, Novak je izjavio da je tražio da igra u večernjem terminu jer je prethodni meč završio oko 3. Nijedno nisu dozvolili do juče aktuelnom šampionu

Dokic je zbog gledanosti morala u vecernji termin, pa je pukla i ona
a za Noleta sam se iznervirao samo tako
miniko63 miniko63 13:16 27.01.2009

Re: Kako lako

Ma nemoj da se neriviraš...biće Nole opet onaj stari Nole...za razlku od robokapova, on je bar skroz simpa. Pa šta ako nije mogao da igra na +45C čovek je a ljudi u različitim situacijama regauju različito.

niccolo niccolo 18:25 27.01.2009

Re: Kako lako

Takodje, moram da naglasim da se Rodik vrlo pristojno poneo u ovoj situaciji i dao podršku Novaku.

Dobro je što onaj incident na US Openu nije rezultirao lošim odnosom između njih dvojce...
Blade Runner Blade Runner 20:03 27.01.2009

Re: Kako lako

* Na ESPN 2, stalno su prikazivali termometar na terenu koji je pokazivao 62*C!!! Da li je bilo i vise ne znamo jer termometar nema mogucnost da kazaljka ide i dalje.
Naravno, uvek se moze reci da su uslovi za oba igraca isti, ali... ne zaboravimo da je Rodik odrastao u Teksasu i da je njegov organizam prilagodjeniji za ovakve ekstremne temperature. Ni dva automobila nisu istih performansi, zar ne.
Prema pravilima Svetske zdravstvene organizacije, temperatura od 35 stepeni tokom više dana predstavlja elementarnu nepogodu.
Ne zelim da pravdam Novaka, ali moramo se pomiriti sa cinjenicom da njegov organizam ima svoje limite. Kao dete imao je astmu, a ona, iako se povuce u zrelijem dobu ipak ostavlja posledice. Ovo je njegov 4. mec na AO koji igra u dnevnom terminu. E, i tu bi se moglo postaviti pitanje - zar nije pozeljno da raspored bude takav da svi igraci imaju makar priblizno iste uslove!? Federer je u tom smislu jos uvek br.1, on je igrao 4 nocna i jedan dnevni mec (i to preko vikenda, kada su temperature bile znatno nize).

Prema svemu navedenom mislim da je Nole dao maksimum. Pitanje je zasto se Federer tretira drugacije? Nije ni prvi nosilac ni polsednji pobednik na AO. Ipak on jos uvek privlaci najvise publike, koja donosi novac ...
niccolo niccolo 20:17 27.01.2009

Re: Kako lako

Ipak on jos uvek privlaci najvise publike, koja donosi novac ...

A ti dao i odgovor na svoje pitanje?
ludvig92 ludvig92 20:32 27.01.2009

Re: Kako lako

Pitanje je zasto se Federer tretira drugacije?


mozda ima veze sa činjenicom da verovatno niko nikada nije tako igrao tenis:))
AlexDunja AlexDunja 22:50 27.01.2009

Re: Kako lako

mozda ima veze sa činjenicom da verovatno niko nikada nije tako igrao tenis:))

romanticna verzija:)
kojoj sam i sama sklona.
ludvig92 ludvig92 23:07 27.01.2009

Re: Kako lako

romanticna verzija:)
kojoj sam i sama sklona.


dobro si se setila da se javiš, ovde ga upljuvaše načisto:))
viš da jedva izdrzavam braneći taj romantični stav al ne vredi ostadosmo u manjini, ekipa više vole noleta:))
Blade Runner Blade Runner 23:45 27.01.2009

Re: Kako lako

mozda ima veze sa činjenicom da verovatno niko nikada nije tako igrao tenis:))

svejedno. tretman bi trebao da bude isti za sve. kako inace da neko drugi postane Federer na mesto Federera? Treba da cekaju da sam ode, kao Henin?
ludvig92 ludvig92 00:18 28.01.2009

Re: Kako lako

retman bi trebao da bude isti za sve. kako inace da neko drugi postane Federer na mesto Federera? Treba da cekaju da sam ode, kao Henin?


s poštovanjem, tretman nikada nije isti za sve...i on kad je dolazio prolazio je kroz isto, sampras je bio nedodirljiv itd...
prema tome, ako hoćeš da budeš najbolji moraš to da pokazeš i dokazes kad god i gde god treba...a ne da na poslednja tri gren slem turnira predaješ mečeve...
pa dobro hoće neko da mi navede primer kada je teniser predao meč zbog vrućine, pa to je neozbiljno.
Blade Runner Blade Runner 18:13 28.01.2009

Re: Kako lako

teniser predao meč zbog vrućine

Pa nije predao zbog vrucine nego zbog posledica vrucine. Sta je trebalo da uradi? Da tetura po terenu? Da padne u nesvest? Da sam na njegovom mestu, posle odbijanja da mec premeste u kasniji termin (jer je bio budan do 5 ujutru zbog prethodnog meca), ja ne bi ni izasao na teren, pa onda nek organizatori objasne publici sta da rade s kupljenim kartama. Tog i prethodnog dana odustali su jos neki igraci.
Organizator nije postovao ni igrace ni publiku. Mogli su da zatvore krov svakog dana pre vrucina. Imaju valjda tamo neku vremensku prognozu. Ovako su dobili dva tela koja teturaju po vrucini, a i publika je bila odusevljena temperaturom. Sta mislis, zasto su za ostale meceve resili da zatvore krov?
miniko63 miniko63 18:16 28.01.2009

Re: Kako lako

Organizator nije postovao ni igrace ni publiku.


Ako si im rekao

Skroz se slažem!
ludvig92 ludvig92 18:27 28.01.2009

Re: Kako lako

koliko sam saznao od ivane, krov je spušten tek noćas od meča kuznetsove i williams pa dalje...
nemam nikakvu nameru da pravdam organizatora i već sam više puta pomenuo da imamo sličan stav po tom pitanju...u smislu da li je bilo fer...ali to je prosto bilo tako i gotovo.

Pa nije predao zbog vrucine nego zbog posledica vrucine. Sta je trebalo da uradi? Da tetura po terenu? Da padne u nesvest?


e o ovome bi već imao šta da kazem...opet bez zelje da vređam...
đoković je predao mečeve na 4 gren slema u poslednjih godinu i po...to je prosto tako...do sad je predao preko 15 mečeva u karijeri...ubij me ali ne mozes me ubediti da je to do ne znam koga drugoga...
i rodik je bio na istom terenu, dementieva je noćas gotovo dva sata igrala bez krova na 10 stepeni više nego on i rodik i nije pala u nesvest...
sve to što ti govoriš ja bih prihvatio da se radi o nekoj rekraciji na kalemegdnau...ali novak hoće da bude najbolji teniser sveta.
i dalje nisam čuo ko je to i kada predao zbog posledica vrućine. šta, ovo je prvi turnir u istoriji po ovakvom vremenu? federer ili bilo ko drugi ceo zivot igrali noćne termine uz erkondišn?

ivana23 ivana23 18:35 28.01.2009

Re: Kako lako

ludvig92
koliko sam saznao od ivane, krov je spušten tek noćas od meča kuznetsove i williams pa dalje...nemam nikakvu nameru da pravdam organizatora i već sam više puta pomenuo da imamo sličan stav po tom pitanju...u smislu da li je bilo fer...ali to je prosto bilo tako i gotovo.
e o ovome bi već imao šta da kazem...opet bez zelje da vređam...đoković je predao mečeve na 4 gren slema u poslednjih godinu i po...to je prosto tako...do sad je predao preko 15 mečeva u karijeri...ubij me ali ne mozes me ubediti da je to do ne znam koga drugoga...i rodik je bio na istom terenu, dementieva je noćas gotovo dva sata igrala bez krova na 10 stepeni više nego on i rodik i nije pala u nesvest...sve to što ti govoriš ja bih prihvatio da se radi o nekoj rekraciji na kalemegdnau...ali novak hoće da bude najbolji teniser sveta.i dalje nisam čuo ko je to i kada predao zbog posledica vrućine. šta, ovo je prvi turnir u istoriji po ovakvom vremenu? federer ili bilo ko drugi ceo zivot igrali noćne termine uz erkondišn?

Molim te samo budi objektivan.
Kao da nisi procitao bas sve komentare i pregledao sve linkove od danas...
Postoje pravila i moraju da se postuju! Ocigledno nisi upucen u te detalje.
ludvig92 ludvig92 18:39 28.01.2009

Re: Kako lako

pa zašto moram da budem objektivan, valjda smem i ja da navijam za nekoga:))
šalu na stranu, šta sam to pogrešno interpretirao? ne, nisam pregledao sve linkove...
ivana23 ivana23 18:58 28.01.2009

Re: Kako lako

ludvig92
pa zašto moram da budem objektivan, valjda smem i ja da navijam za nekoga:))
šalu na stranu, šta sam to pogrešno interpretirao? ne, nisam pregledao sve linkove...

Naravno da je tvoj izbor za koga ces da navijas, to ne sporim uopste.
Krov nije spusten OD meca Kuznjecova - Vilijams, vec od 2. seta, sto je po pravilima dozvoljeno samo u slucaju kise, odnosno pre samog pocetka ukoliko se oba igraca sloze. Imas reakciju Kuznjecove...
Imas izjavu Dementijeve... a ako si gledao, njen mec je bio pesma naspram ovde aktuelnog Rodik - Novak i nije bila 10 stepeni visa temperatura - otkud ti to? Uzgred, zene su imale pravo na vecu pauzu izmedju gemova.
Ne mogu bas sve da ponavljam i prepricavam linkove. Sorry.
ludvig92 ludvig92 19:07 28.01.2009

Re: Kako lako

Krov nije spusten OD meca Kuznjecova - Vilijams, vec od 2. seta, sto je po pravilima dozvoljeno samo u slucaju kise, odnosno pre samog pocetka ukoliko se oba igraca sloze. Imas reakciju Kuznjecove...


ok, ovo nisam znao, tj nisam te dobro razumeo u početku. sorry.

mas izjavu Dementijeve... a ako si gledao, njen mec je bio pesma naspram ovde aktuelnog Rodik - Novak i nije bila 10 stepeni visa temperatura - otkud ti to?


da, gledao sam meč, na eurosportu, u jednom trenutku pojavili su se zvanični podaci na ekranu da je 40stepeni...što je verovatno u hladovini, koliko se sećam na novakovom meču nije bilo toliko...ondak je onaj ludi bošković(koji doduše nije mnogo pouzdan, al čisto da spomenem) rekao da na suncu ima preko 55 i da je to najtopliji dan u poslednjih ne znam koliko...pa je bila ona slika kako se topi led i tako razni detalji...

Uzgred, zene su imale pravo na vecu pauzu izmedju gemova.


ovo nisam primetio. otišle su posle prvog seta na osvezavanje u svlačionicu što nije uobičajeno, van toga meč je tekao manje više normalno.

mada, kao što sam rekao, nije mi ova priča poenta, probao sam da govorim o drugim stvarima, al ajd sad.
ivana23 ivana23 00:09 29.01.2009

Re: Kako lako

u jednom trenutku pojavili su se zvanični podaci na ekranu da je 40stepeni...što je verovatno u hladovini, koliko se sećam na novakovom meču nije bilo toliko...

Imas negde gore link sa snimkom ESPN-a gde se vidi da je prilikom zagrevanja na mecu N - R bilo 52*C, a kasnije se temperatura penje na max 60*C (kazaljka dalje ne moze).
radojicic92 radojicic92 05:00 29.01.2009

Re: Kako lako

a kasnije se temperatura penje na max 60*C (kazaljka dalje ne moze).

evo sa snimka, a nisu farenhajti


ivana23 ivana23 09:55 29.01.2009

Re: Kako lako

radojicic92


Na vestima su prikazivali pozare oko Melburna i Adelaida, kazu da je mnogo ljudi zavrsilo u bolnici zbog kardiovaskularnih problema, cak su se i zeleznicke sine iskrivile.


A heatwave scorching southern Australia, causing transport chaos by buckling rail lines and leaving more than 140,000 homes without power, is a sign of climate change, the government said.

Izvor
miniko63 miniko63 10:01 29.01.2009

Re: Kako lako

Federer i Nadal će igrati pa sve ida gori teren na kome igraju Za njih se ne brinem!
ivana23 ivana23 10:42 29.01.2009

Re: Kako lako

miniko63
Federer i Nadal će igrati pa sve ida gori teren na kome igraju Za njih se ne brinem!

Ali je fora sto vise ne gori, sad je pod krovom, klimatizovano... prijatno za igru. Kako sada moze?
miniko63 miniko63 10:45 29.01.2009

Re: Kako lako

ivana23
miniko63
Federer i Nadal će igrati pa sve ida gori teren na kome igraju Za njih se ne brinem!

Ali je fora sto vise ne gori, sad je pod krovom, klimatizovano... prijatno za igru. Kako sada moze?


E ivancice prava si prosvetiteljka
Nije ni cudo sto si glavna pomo'nica niccolo
ludvig92 ludvig92 13:27 27.01.2009

ljudi moji

šta radi Federer u ovom meču.
pa to je jezivo.
ivana23 ivana23 13:41 27.01.2009

Re: ljudi moji

Federer dobi ovog DP 6-3,6-0,6-0, vredno nocnog meca svakako.
niccolo niccolo 13:55 27.01.2009

Re: ljudi moji

Evo i sutra su stavili zadnji meč dana neki dubl...A Verdasko i Conga će da igraju u isto vreme kad su danas Novak i Rodik...
ivana23 ivana23 14:04 27.01.2009

Re: ljudi moji

niccolo
Evo i sutra su stavili zadnji meč dana neki dubl...A Verdasko i Conga će da igraju u isto vreme kad su danas Novak i Rodik...

Mislim da Rafa igra mec u 9,30h. Lepo rekoh (bez teorija zavere ) da ce biti dirigovano finale...
Ocekivani sudar titana donosi lovu...
ludvig92 ludvig92 14:36 27.01.2009

Re: ljudi moji

da ce biti dirigovano finale...
Ocekivani sudar titana donosi lovu...


preteruješ.
finale će igrati zato što su jednostavno dva najbolja tenisera na svetu
ivana23 ivana23 15:17 27.01.2009

Re: ljudi moji

ludvig92
da ce biti dirigovano finale...Ocekivani sudar titana donosi lovu...
preteruješ.finale će igrati zato što su jednostavno dva najbolja tenisera na svetu

OK, paranoja.

VIDEO - ESPN

* Ono okruglo sto cete videti u 2-3 navrata nije sat, vec termometar koji ocitava temp. na terenu.


Andy Roddick of the United States reacts after Serbia's Novak Djokovic retired from their Men's singles match at the Australian Open Tennis Champions - Tuesday January 27
ludvig92 ludvig92 16:15 27.01.2009

Re: ljudi moji

nisam mislio ni na kakvu paranoju...
ok, igrao je po tropskom danu, nije izdrzao i to je to.
nije dobio noćni termin iako je osvajač, dobio ga je federer kao četvorostruki i gotovo.
mislim da bi on svakako morao da bude prilagodljiviji i na takve uslove. ali ok, kako god..
ivana23 ivana23 21:04 27.01.2009

Re: ljudi moji

mislim da bi on svakako morao da bude prilagodljiviji i na takve uslove.


Sad, kada bi me jos uputio kako se ta prilagodljivost stice...? Treningom od 3 sata na toj temperaturi?
Ma daj... . Procitaj Rodikovu izjavu gde kaze da organizatori nisu bili fer prema Novaku.

ludvig92 ludvig92 21:22 27.01.2009

Re: ljudi moji

Sad, kada bi me jos uputio kako se ta prilagodljivost stice...? Treningom od 3 sata na toj temperaturi?
Ma daj.


pročitao sam i ja rodikovu izjavu, pa nije ni njemu bilo svejedno na onakvom vremenu...a rodik je meni inače simpa kao lik...mislim da je rekao istinu, nema tu spora uopšte...
nisam ja ni rekao da je to fer ili da su trebali da dobiju taj termin...
jednostavno ga je dobio i morali su da igraju...end of story...
samo hoću da kazem da je novak podlozan predajama zbog raznih stvari...
on inače deluje fizički potpuno fit ali očigledno mu treba više vremena za oporavak posle mečeva...na gren slem turnirima često popušta na tom planu...
federer je federer, nadal je trenutno prvi, i naravno da su u povoljnijoj situaciji od novaka kad se biraju termini.
Filip2412 Filip2412 16:52 27.01.2009

badmouthing...

opet Federer ogovara...
evo ga link

dakle, navijao sam uvek za Federera a idalje smatram da je njegov stil igre neprevazidjen ali mi kao persona ide na zivce sve vise i vise.

Nadal nikada, ali nikada ne daje ovakve debilne izjave.

Feki je vise puta ogovarao Djokovica, zatim i Marija na AO, takodje kada ga je Nadal prestigao na listi on je izjavio nesto u stilu "videcemo kao ce to prvo mesto da sacuva to je mnogo teze bla bla " umesto da jednostavno oda priznanje Rafi.
niccolo niccolo 18:21 27.01.2009

Re: badmouthing...

Čekaj malo, mene ovaj tvoj link vraća na ovu stranicu mog bloga? Mogu li drugi da otvore ovo?

U svakom slučaju, Federer je mnogo manje pričao o mnogo više igrao u vreme dok je bio neprikosnoven...Kako su počeli da ga pobeđuju pojedini igrači tako odjednom ima mišljenje o svemu i svačemu...

Filip2412 Filip2412 19:36 27.01.2009

Re: badmouthing...

Kako su počeli da ga pobeđuju pojedini igrači tako odjednom ima mišljenje o svemu i svačemu...
bas tako...
niccolo niccolo 20:19 27.01.2009

Re: badmouthing...

Da, za Rafu svi kažu da je ok momak, fino vaspitan i to...
Blade Runner Blade Runner 20:47 27.01.2009

Re: badmouthing...

opet Federer ogovara...

Skot!
Menjam misljenje. Navijacu za Rafu pa makar RF igrao kao balerina
radojicic92 radojicic92 22:03 27.01.2009

Re: badmouthing...

Federer je najobicniji ljubomorni smrdljivko

But in pointed comments, Federer, the No. 2 seed, noted that it wasn't the first time Djokovic has withdrawn midway through a match in a Grand Slam.
"He's not a guy who's never given up before ... it's disappointing," said Federer, who will face Roddick in the semifinals. "I've only done it once in my career ... Andy totally deserved to win that match."
"I'm almost in favor of saying, you know what, if you're not fit enough, just get out of here," Federer added. "If Novak were up two sets to love I don't think he would have retired 4-0 down in the fourth. Thanks to Andy that he retired in the end. Andy pushed him to the limits. Hats off to Andy."
niccolo niccolo 22:08 27.01.2009

Re: badmouthing...

If Novak were up two sets to love I don't think he would have retired 4-0 down in the fourth

Vidiš da je čovek otkrio rupu na saksiji....
AlexDunja AlexDunja 22:56 27.01.2009

Re: badmouthing...

Federer je najobicniji ljubomorni smrdljivko

dobro.
na koga?
ljubomoran?
ivana23 ivana23 23:11 27.01.2009

Re: badmouthing...

AlexDunja
Federer je najobicniji ljubomorni smrdljivko

dobro.
na koga?
ljubomoran?

Na sve one koji mu potencijalno ugrozavaju rang.



ludvig92 ludvig92 23:24 27.01.2009

Re: badmouthing...

Na sve one koji mu potencijalno ugrozavaju rang.


rang?
teniseru
koji ima dvocifren broj grenslem titula(13)
koji je 4 puta uzastopno osvajao wimbledon
koji je 5 puta osvajao masters
koji je 240nedelja boravio na vrhu liste
koji je osvojio preko 5o turnira
koji je jedan jedini put u karijeri predao meč?

ma daj ivana:))
p.s. nas dvoje ćemo baš zakuvati frku ovde:)))

ivana23 ivana23 00:19 28.01.2009

Re: badmouthing...

ludvig92
rang?teniserukoji ima dvocifren broj grenslem titula(13) koji je 4 puta uzastopno osvajao wimbledon koji je 5 puta osvajao masters koji je 240nedelja boravio na vrhu liste koji je osvojio preko 5o turnira koji je jedan jedini put u karijeri predao meč? ma daj ivana:)) p.s. nas dvoje ćemo baš zakuvati frku ovde:)))

Jos nije dostigao Pita Samprasa (ne kazem da nece). Pit nikada nije imao takvu vrstu samoljubivosti. Niti je davao izjave poput Federera, nit se ponasao nadmeno, bas je bio faca.
I jos uvek je...
ludvig92 ludvig92 00:23 28.01.2009

Re: badmouthing...

Jos nije dostigao Pita Samprasa (ne kazem da nece). Pit nikada nije imao takvu vrstu samoljubivosti. Niti je davao izjave poput Federera, nit se ponasao nadmeno, bas je bio faca.
I jos uvek je...


hehe pa i tu imamo rivalitet, ja sam u to vreme obozavao agasija:)))
mada je pit bio faca, tu nema priče, bio je poseban lik...
ma očigledno se nećemo nikada sloziti za nole-federer priču al nema veze:)))
p.s. dostići će samprasa
ivana23 ivana23 00:30 28.01.2009

Re: badmouthing...

ludvig92


ludvig92 ludvig92 00:46 28.01.2009

Re: badmouthing...


moraćemo ti i ja poseban blog o ovome:))
ivana23 ivana23 00:55 28.01.2009

Re: badmouthing...

ludvig92
moraćemo ti i ja poseban blog o ovome:))

Vazi...


radojicic92 radojicic92 04:34 28.01.2009

Re: badmouthing...

ivana23
AlexDunja
Federer je najobicniji ljubomorni smrdljivko

dobro.
na koga?
ljubomoran?

Na sve one koji mu potencijalno ugrozavaju rang.


da, ali mu je Djokovic trn u oku jer ga je skinuo sa trona prosle godine i nije bilo sanse da se povrati i dostigne Samprasa ako mu se malo ne pripomogne
sto su australijanci zdusno uradili, objasnio je Milutin gore po tackama
ne kazem ja da je on los teniser, covek je car, ali i takvima dodje kraj, pa kad vec ne zna da to podnese sportski ne mora da kenja ovako kao juce. Pazi majku mu, Djokovic se stalno povlaci, a ja nisam nikad, samo jednom. Jebote ko u obdanistu
Ponovo, da su se pridrzavali pravila i pokrili teren, Nole bi oduvao onog picopevca, a zatim i finog decka, maminog sina, djubre od coveka Pederera



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:37 28.01.2009

Re: badmouthing...

radojicic92
djubre od coveka Pederera...

Их, бре, какве речи користиш.

У праву си.
AlexDunja AlexDunja 09:57 28.01.2009

Re: badmouthing...

Ponovo, da su se pridrzavali pravila i pokrili teren, Nole bi oduvao onog picopevca, a zatim i finog decka, maminog sina, djubre od coveka Pederera

verovatno bi pobedio rodika,
meni bi bilo drago. i uvek mi je drago kad pobedjuje.
ali mislim da ima jos uvek nekih propusta
i u igri, a narocito u vezi sa kondicijom...

kad to bude "doradio" cekace ga
finidecko, mamin sin, djubre od coveka Pederera


i kako je to sad lose kad je neko fin?
niccolo niccolo 10:11 28.01.2009

Re: badmouthing...

Nije uopšte loše kad je neko fin...mada Federer zna da pokaže i drugačije lice...

Sezona je duga, ovo je tek poočetak, i prošle sezone je Novak počeo odlično, pa se Rafa digao od RG i rasturao sve redom do kraja sezone...
ivana23 ivana23 11:09 28.01.2009

Re: badmouthing...

Volela bih da saznam kako je organizator dozvolio da se nocas u sred meca, na Serenin zahtev, spusti krov, a juce nije...

Evo sta kaze Elena Dementijeva koja je igrala mec pre Serene:

Q. They're closing the roof now. Do you think they should have closed it before your match?

ELENA DEMENTIEVA: Yes, for sure. I'm really surprised, you know, 'cause when you see the forecast, like it's going to be 41 today, 43 tomorrow, the hottest week in a month, why not to close the roof? Not only for the players, but for the spectators, as well.

Q. Is that the hottest you've ever played in?

ELENA DEMENTIEVA: I had some pretty hot days in Sydney playing last week, you know, last tournament. But, I mean, I think if you have a roof, why not use it?
......................
Navodno , po pravilu , krov ne bi nikako smeo da se spušta tokom meča , osim u slučaju kiše. Ali pravila su tu da se poštuju , osim u pojedinim slučajevima...


ivana23 ivana23 11:44 28.01.2009

Re: badmouthing...

AO: Krov konačno postavljen

Organizatori Otvorenog prvenstva Australije konačno su pristali da postave krov na Rod Lejver Areni, tokom meča Kuznjecova – Vilijams.
Posle dva i po dana agonije za tenisere i gledaoce, koji su bili prinuđeni da trpe temperature koje prelaze 60 stepeni Celzijusove skale, organizatori su konačno prihvatili da omoguće nešto humanije takmičenje. Zbog neljudskih uslova u prethodna dva dana prekinuta su čak četiri meča, a Serena Vilijams je pred odluku organizatora izgledala kao da neće izdržati do kraja.



B92 - ceo tekst
ivana23 ivana23 12:26 28.01.2009

Krov



ludvig92 ludvig92 12:31 28.01.2009

Re: Krov

Krov


jesu tsonga i verdasco igrali pod krovom?
ja sam gledao samo dementievu, kazu da je bio pakao mada je ona to rutinski odradila.
ivana23 ivana23 12:38 28.01.2009

Re: Krov

ludvig92
Krov jesu tsonga i verdasco igrali pod krovom? ja sam gledao samo dementievu, kazu da je bio pakao mada je ona to rutinski odradila.

Da. Kao i Rafa i Simon iako su igrali vecernji mec...
niccolo niccolo 13:23 28.01.2009

Re: Krov

Organizatori su morali da postave krov još posle one serije povlačenja u noći između nedelje i ponedeljka (iako je tehnički gledano samo jedno povlačenje bilo zbog vrućine)....barem je dobro da su ga najzad postavili.
ivana23 ivana23 14:44 28.01.2009

Re: Krov

niccolo
Organizatori su morali da postave krov još posle one serije povlačenja u noći između nedelje i ponedeljka (iako je tehnički gledano samo jedno povlačenje bilo zbog vrućine)....barem je dobro da su ga najzad postavili.

Mislim da i u slucaju Azarenko nema dileme da je vrucina u pitanju.
niccolo niccolo 16:23 28.01.2009

Re: Krov

Mislim da i u slucaju Azarenko nema dileme da je vrucina u pitanju

Da pa, na nju i na mečeve tog dana sam i mislio...
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:08 28.01.2009

Re: badmouthing...

Ludvig
Federeru, teniseru
koji ima dvocifren broj grenslem titula(13)
koji je 4 puta uzastopno osvajao wimbledon
koji je 5 puta osvajao masters
koji je 240nedelja boravio na vrhu liste
koji je osvojio preko 5o turnira
koji je jedan jedini put u karijeri predao meč?


Ljudi moji, nama može (i treba) da bude žao našeg Djokovića, ali Federer IMA PRAVO da kaže to što je rekao za Djokovića, svidelo se to nama ili ne.
Nije to ogovaranje. Veliki imaju pravu da budu manje obazrivi (šta će ko da kaže) od manje važnih tenisera. Ko nam daje za pravo da od Federera tražimo finoću kada je očigledno da je ovo što se dogodilo sa Djokovićem nešto - unusual, da ne kažem nenormalno.
Dakle, smatram da nema mesta komentarima da je Federer - smrdljivko, ogovarač i slično.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:31 28.01.2009

Re: badmouthing...

A Kuznjecova, koja je Ruskinja (dakle: baždarena na zimu a ne na toplotu, bez ozbira što odavno živi u Španiji), je bila besna kao ris kada su sklopili krov da spasu Serenu. Kakav mufljuski potez. Očigledno je, kao i na prethodnom Svetskom prvenstvu u fudbalu, da favoriti koji donose ogroman novac (dakle: ne svi favoriti) moraju ući u završnu fazu da bi taj novac i doneli.

Jel neko gledao sinoć ponovo Ducija Simonovića?
ludvig92 ludvig92 17:52 28.01.2009

Re: badmouthing...

favoriti koji donose ogroman novac (dakle: ne svi favoriti) moraju ući u završnu fazu da bi taj novac i doneli.


naravno da ne moraju gazda.
prošle godine finale su igrali novak i tsonga
finale USA opena federer i marej...
masters da ne spominjem...opet novak i čini mi se davidenko...
olimpijske igre čini mi se nadal i gonzales...
ja razumem da ljudi vole i li ne vole nekoga ali što mora uvek ta priča...
mislim, neosporno je da se vrti velika lova i da to ima uticaja ali baš dotle ići, ne slazem se nikako.
ivana23 ivana23 18:21 28.01.2009

Re: badmouthing...

vladimir petrovic
Ljudi moji, nama može (i treba) da bude žao našeg Djokovića, ali Federer IMA PRAVO da kaže to što je rekao za Djokovića, svidelo se to nama ili ne. Nije to ogovaranje. Veliki imaju pravu da budu manje obazrivi (šta će ko da kaže) od manje važnih tenisera. Ko nam daje za pravo da od Federera tražimo finoću kada je očigledno da je ovo što se dogodilo sa Djokovićem nešto - unusual, da ne kažem nenormalno. Dakle, smatram da nema mesta komentarima da je Federer - smrdljivko, ogovarač i slično.

Zar i Nadal nema pravo (sve sto si nabrojao), pa evo sta je rekao za Timesonline: I feel sorry for Djokovic

- What do you think of Djokovic's retirement? How do you train yourself to play in the extreme heat of Australia?

RN: I don't know well what happened. I didn't see all the match and haven't been able to speak to him so I prefer not to comment. It is tough though to see a player retire and it is obvious it was very hot today. Too bad but I am sure he had good reasons.

* Nesporno je da je sjajno biti dobar teniser, al' treba biti i covek...


Blade Runner Blade Runner 18:22 28.01.2009

Re: badmouthing...

Federer - smrdljivko, ogovarač i slično.

Federer - smrdljivko, ogovarač i slično.

Federer - smrdljivko, ogovarač i slično.

A skotina jedna najobicnija? Jel to OK? Ako jeste onda: Federer je jedan obican naduveni skot!
Ako nije onda: Federer je jos uvek jedan obican naduveni skot!
ESPN se naravno uvlaci u d.pe americkim navijacima. Takav im je posao

Edit: Izvinjavam se. Malo sam "razdražen".
RF jeste jedan od najtalentovanijih igraca, ali zluradi komentari su jos jedan od njegovih talenata.
niccolo niccolo 18:47 28.01.2009

Re: badmouthing...

Ma cool...razumemo razdraženost...sad ću i ja dole da dodam nov komentar jer sam razdražen nečim drugim, što sam upravo pročitao....

Što se tiče postovane Rafine izjave, a i one Federerove, mislim da ona odlično ilustruje razliku u ličnostima između ova dva igrača. Obično čujem kod nas kako je Federer gospodin, dok je Rafa "ciganin"...Da sam na mestu takvih ljudi, ja bih malo razmislio o svojoj percepciji ova dva igrača.

vladimir petrovic vladimir petrovic 23:15 28.01.2009

Re: badmouthing...

Ivana
...Nesporno je da je sjajno biti dobar teniser, al' treba biti i covek...

Sada govori sentimentalna žena iz tebe.
Ja često citiram onu izreku: "Well-Behaved Women Seldom Make History". Isto, čak i više, važi i za muškarce (tu mislim na sportiste-profesionalce).

Od vrhunskog tenisera se ne traži da bude čovek, on je profesionalac, od njega se traži da bude najbolji ako se već uhvatio u to kolo...

Niccolo je gore negde rekao ovo sto je tacno i sto svi dobro znamo:

ako hoćeš da budeš najbolji moraš da budeš najbolji u svim uslovima. Zato i jesi najbolji.

Ovo "da budeš najbolji" misli se na profesionalnost, ne na čovečnost.

Ne preterujem, ne zezam se, ali uslovi u tom prokletom Melburnu su teski za sve, uključiv i Rodika. OK, u tom mnoštvu igara nekom zapadne gori termin, ali to ne bi smelo da mnogo menja stvar. Ako Nole aspirira prema vrhu vrhova, mora da pobedjuje sebe u ovakvim situacijama, ili ce biti odgurnut...

Nole se našao u društvu dvojice vrhunskih - jedan je možda gospodin a drugi ciganin, ali oni su obojica njegovi neprijatelji, koje on hoće da pobedi. Za to je potrebna natčovečanska snaga, ponekad. Ali samo se tako izbija na vrh vrhova. I ne treba da se obazire šta oni ponekad kažu, da li saosećaju ili ne kada on pravi gafove... Još će Nole postati rekorder u predavanju mečeva!
niccolo niccolo 23:26 28.01.2009

Re: badmouthing...

Odlično si rekao da Nole mora da pobeđuje sebe ako hoće napred, ali mislim da se ovde ipak govori o nečemu drugom, imaš nekad ljute protivnike koji se, kad završe svoju "borbu", "bratski izljube", a imaš protivnike koji ne mogu da se gledaju očima.
Poznato je, primera radi, da je Novak prvo pravio šale na terenu imitirajući Nadala, pa mu je ovaj, kad su se posle našli u instom restoranu, platio piće ili tako nešto...to je onaj zdrav protivnički odnos, želim da ga pobedim ali ne želim da ga uništim...Federer ima u sebi i jednu i drugu stranu (takođe je poznato da je on ranije bio izuzetno nervozan teniser, lomio rekete i šta sve ne, ali da mu je onda nešto kliknulo u glavi i smirio se i postao najbolji...ipak, pošto su prole godine počeli da ga pobeđuju, s vremena na vreme je opet počeo da pokazuje znake nervoze)
ludvig92 ludvig92 23:42 28.01.2009

Re: badmouthing...

ali mislim da se ovde ipak govori o nečemu drugom


ko o čemu ludvig o federeru:)))
elem, niccolo, da li je čitav taj rivalitet između noleta i rozera počeo pre svega, ako se dobro sećam na sledeći način: nole je pre nekih dve godine počeo da se probija poput meteora ka vrhu, skrenuo je paznju na sebe, federer je još bio tata, i ondak švajcarac prokomentariše kad su ga pitali za to kao treba đoković još da napreduje, da uči, tek je počeo, na šta nole odgovori da će vrlo brzo da ga skine s trona, da već tada misli da moze da ga dobije, i ondak se desi da se sretnu negde u dohi, čini mi se, ali ne pitaj kako, pamtim da su taj dan bili izbori u srbiji, i federer krene da ga melje i ovaj preda meč mrtav ladan iako se videlo da nema povrede...eto meni se čini da je to tako počelo...posle su samo nastavili da kuvaju...
e sad sve ovo pričam iz dva razloga...prvo delimično se slazem i sa tobom i vladimirom oko toga da je to varijanta "biti najbolji, i to je sve" i da tu nema mnogo emocija...
i drugo, i pored toga što mislim da federer nije cvećka, naročito ume biti ohol prema đokoviću, ipak ne moze neko da mi objašnjava da je ciganin i da samo ide okolo i pljuje...koliko znam, osim noleta, on ima više nego korektan odnos sa većinom igrača na turu, pa čak i sa nadalom koji mu uništava karijeru ne dajući mu roland garos:))...pa i ove godine jesi video kako se zabavlja na terenu sa safinom koji nije normalan, i koji ga je takođe tukao jednom u melburnu u finalu...
prema tome
za mene je i dalje najveći gospodin na turu.
eto neću više pravićemo ivana i ja blog gde ćemo da se krpimo na ovu temu:)))
ivana23 ivana23 00:03 29.01.2009

Re: badmouthing...

vladimir petrovic
Ivana...Nesporno je da je sjajno biti dobar teniser, al' treba biti i covek...Sada govori sentimentalna žena iz tebe. Ja često citiram onu izreku: "Well-Behaved Women Seldom Make History". Isto, čak i više, važi i za muškarce (tu mislim na sportiste-profesionalce).Od vrhunskog tenisera se ne traži da bude čovek, on je profesionalac, od njega se traži da bude najbolji ako se već uhvatio u to kolo...Niccolo je gore negde rekao ovo sto je tacno i sto svi dobro znamo:
ako hoćeš da budeš najbolji moraš da budeš najbolji u svim uslovima. Zato i jesi najbolji.Ovo "da budeš najbolji" misli se na profesionalnost, ne na čovečnost.Ne preterujem, ne zezam se, ali uslovi u tom prokletom Melburnu su teski za sve, uključiv i Rodika. OK, u tom mnoštvu igara nekom zapadne gori termin, ali to ne bi smelo da mnogo menja stvar. Ako Nole aspirira prema vrhu vrhova, mora da pobedjuje sebe u ovakvim situacijama, ili ce biti odgurnut...Nole se našao u društvu dvojice vrhunskih - jedan je možda gospodin a drugi ciganin, ali oni su obojica njegovi neprijatelji, koje on hoće da pobedi. Za to je potrebna natčovečanska snaga, ponekad. Ali samo se tako izbija na vrh vrhova. I ne treba da se obazire šta oni ponekad kažu, da li saosećaju ili ne kada on pravi gafove... Još će Nole postati rekorder u predavanju mečeva!

Moja recenica koju si citirao se odnosila na Federera.
On apsolutno ima taj arogantni stav.

Sto se tice Novakovih predaja:
Novak Djokovic, all ret. & w/o matches:
2009, ATP Australian Open (AUS) Hard Andy Roddick Novak Djokovic 6-7(3) 6-4 6-2 2-1 ret. 1/4
2008, ATP Monte-Carlo (MON) Clay Roger Federer Novak Djokovic 6-3 3-2 ret. 1/2
2008, ATP Davis Cup, RUS-SRB 3-2 (RUS) I_Hard Nikolay Davydenko Novak Djokovic 4-6 3-6 6-4 ret. Rubber 4
2007, ATP Wimbledon (GBR) Grass Rafael Nadal Novak Djokovic 3-6 6-1 4-1 ret. 1/2
2006, ATP Umag (CRO) Clay Stanislas Wawrinka Novak Djokovic 6-6 ret. Final
2006 ATP French Open (FRA) Clay Rafael Nadal Novak Djokovic 6-4 6-4 ret. 1/4
2005 ATP French Open (FRA) Clay Guillermo Coria Novak Djokovic 4-6 6-2 3-2 ret. Second

Istovremeno:
- Roddick (to je player activity za 2005, idi redom do 2009) - sedam predaja
- Nadal (isto kao kod Dicka) - pet predaja

* Sve predaje, za svu trojicu - period 2005-2009.g.

To znaci da su uticaj medija i komentari saigraca (a Federer je tu najglasniji, pa zato smatram da je najnekorektniji) uticali i na tvoju percepciju Novaka kao nekog ko najvise predaje meceve. Istovremeno, njemu je 10 igraca predalo mec, samo prosle godine cetiri!


niccolo niccolo 00:07 29.01.2009

Re: badmouthing...

ko o čemu ludvig o federeru:)))


Da, taj rivalitet jeste počeo tako. Lično mislim da je tada Đoković pogrešio sa svojim nastupom.

Što se tiče onoga oko cigana, nisam ni rekao da je Federer ciganin, nego da se kod nas tako često naziva Nadal iako se Nadal bolje ponaša od Federera. Recimo ti kažeš da je Federer takav samo prema Novaku - Nadal nije takav ni prema kome. Znači ko je bolji?
ludvig92 ludvig92 00:12 29.01.2009

Re: badmouthing...

Da, taj rivalitet jeste počeo tako. Lično mislim da je tada Đoković pogrešio sa svojim nastupom.


ipotpuno se slazem. apsolutno mu nije trebalo to u to vreme pogotovo što je igrom zaista plenio u svakom smislu...stvartno je bio opasan...e sad šta je moja kritika novaku, zargonom pričano: prijatelju zakuvao si, udario si na prvog, sad pucaj do kraja...nema sad izvlačenja...samo to...mislim, on ima tu zelju da bude šoumen, da bude drugačiji, i sve to ali onda mora da nauči da trpi nekad...

Što se tiče onoga oko cigana, nisam ni rekao da je Federer ciganin, nego da se kod nas tako često naziva Nadal iako se Nadal bolje ponaša od Federera. Recimo ti kažeš da je Federer takav samo prema Novaku - Nadal nije takav ni prema kome. Znači ko je bolji?


hehe tricky one:)))
nisam ni mislio na tebe, neki su ga stvarno ispljuvali, što je ok, samo htedoh reći da se ne slazem...
ma znaš šta mi je problem sa nadalom...on mi nekako previše miran u tom pogledu, pravi dobrica:)))
mislim, kakav si to teniser ako ni sa kim nisi zakuvao frku:)))
ivana23 ivana23 00:16 29.01.2009

Re: badmouthing...

niccolo
ko o čemu ludvig o federeru:)))
Da, taj rivalitet jeste počeo tako. Lično mislim da je tada Đoković pogrešio sa svojim nastupom.Što se tiče onoga oko cigana, nisam ni rekao da je Federer ciganin, nego da se kod nas tako često naziva Nadal iako se Nadal bolje ponaša od Federera. Recimo ti kažeš da je Federer takav samo prema Novaku - Nadal nije takav ni prema kome. Znači ko je bolji?


Ni jedan od vas dvojice nije u pravu, al' to cemo na posebnom blogu..

niccolo niccolo 00:19 29.01.2009

Re: badmouthing...

E pa ne može, hoćemo da čujemo zašto nismo u pravu!
ludvig92 ludvig92 00:19 29.01.2009

Re: badmouthing...

Ni jedan od vas dvojice nije u pravu, al' to cemo na posebnom blogu.


ma s tobom više neću da se kačim, istrošiću sav materijal za taj blog
p.s. sumnjam u potpunost spiska onih predaja:))))
ivana23 ivana23 00:26 29.01.2009

Re: badmouthing...

ludvig92
Ni jedan od vas dvojice nije u pravu, al' to cemo na posebnom blogu
.ma s tobom više neću da se kačim, istrošiću sav materijal za taj blogp.s. sumnjam u potpunost spiska onih predaja:))))

Idi na sajt ATP, kao sto sam dala linkove za Rodika i Nadala, pa proveri. Nema lazi, nema prevare.

E pa ne može, hoćemo da čujemo zašto nismo u pravu!

Prve Federerove strele prema Novaku odapete su posle njihovog 1. meca (Dejvis kup, pre mnogo godina...)
niccolo niccolo 00:29 29.01.2009

Re: badmouthing...

Prve Federerove strele prema Novaku odapete su posle njihovog 1. meca (Dejvis kup, pre mnogo godina...)

Pa da, na taj meč sam ja i mislio, zar nije tada Federer rekao nešto u stilu onoga što Ludvig reče gore, a Đoković mu odgovorio isto nešto u stilu koji prenosi Ludvig?
ludvig92 ludvig92 00:31 29.01.2009

Re: badmouthing...

Prve Federerove strele prema Novaku odapete su posle njihovog 1. meca (Dejvis kup, pre mnogo godina...)


au čoveče, pa ti si šetajuća enciklopedija tenisa gde se toga seti, a ja mislio kačim se sa običnim đoletovim fanom:))
to ne priznajem u potpunosti, to je bilo specifično i zbog davis cupa i nije bilo ništa ozbiljno al raspravićemo već:)))
ivana23 ivana23 00:54 29.01.2009

Re: badmouthing...

Vrlo dobar tekst Peter-a Bodo-a o Rodiku, Federeru i jednim delom i o citavoj situaciji oko Djokovica, poduzi je ali procitajte, ima puno pametnih stvari:

Federer tends to speak in code. He seems torn between the urge to be diplomatic and show forbearance, and to understand all points of view. Yet he clearly thinks the rule is being abused, and he's not about to let that go unnoticed. And let's not forget, the guy he's standing up for here is Andy Roddick, although the codebook some of you are using undoubtedly will suggest that what he's doing is trashing Djokovic and the entire hungry upstart gestalt.

By contrast, Roddick tackles the question in a straight-forward fashion, while taking pains to ensure that he's not directly insulting Djokovic. Roddick's focus is on the rule itself, and how it is applied. In this instance, I like the way Roddick handled the question, and while I don't believe it was Federer's best moment in a presser (nor was it his fight to wage on that given day), this is a pretty good (or is it extreme?) example of his tendency to speak in code, to rely on nuance and innuendo, but in a skilled way that doesn't give short shrift to to his own rights and grievances, and the authority he feels he's earned by virtue of being such a great champion. Reading his comments, you could almost be lulled into missing this almost comically un-Federerian quip: I'm almost in favor to just say, you know what, if you're not fit enough, just get out of here. Whoa, Roger!

What we see in Federer is the tension between the necessarily ego-centric world view of a man in his position, tugged at by his decent guy's attempt to be fair and understanding of all points of view. A lot of former champions (Jimmy Connors, anyone?) would just ask, "Why bother?"



CEO TEKST
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:39 29.01.2009

Re: badmouthing...

Što se tiče onoga oko cigana, nisam ni rekao da je Federer ciganin, nego da se kod nas tako često naziva Nadal iako se Nadal bolje ponaša od Federera.

Nije ovo samo naš izum - u Švajcarskoj tako zovu Nadala
niccolo niccolo 18:20 27.01.2009

Update - Dan deveti

Nešto kasnije nego što ste navilkli stiže i redovni update. Krenimo redosledom kako su igrani mečevi na Lejveru (osvrnuću se samo na mečeve singla u konkurenciji seniora):
Na samom početku dana Bartoli je zaigrala odlično, uzela protivnici već prvi servis, povela sa 3:1 i onda – stala. Do kraja meča 11 uzastopnih gejmova za Zvonarevu i zasluženo prvo polufinale jednog gren slema. Može li Vera i više od toga? Da pobedi Dinaru svakako zna, to je pokazala čak tri puta prošle godine. Ipak, Safina vodi u njihovim međusobnim duelima, s obzirom da je, pre te serije od 3:0 za Zvonarevu, imala seriju od 4:0 za nju. Dodajući skor od 1:1 u prva dva njihova meča dolazimo do ukupnog zbira od 5:4 za Safinu u međusobnim susretima. Odlična prilika za Veru da izjednači.

Ništa manje čudan meč nisu odigrali ni Novak i Rodik. Novak je dobro počeo, držao je svoj servis, imao je par grešaka u onim retkim trenucima kada se činilo da može da uradi nešto više na Rodikov servis, zbog čega je set i otišao u taj brejk, u kome je Đoković bio siguran. Nakon toga se o pravoj igri može govoriti samo u prvih par gejmova drugog seta...posle toga Novak počinje da pada u igri, ima zdravstvenih problema i u takvom stanju nije u stanju da se odupre jakim servisima Rodika, koji koristeći slabost našeg tenisera biva sve sigurniji i počinje sve više i više da osvaja i direktne poene. Novak je izdržao do početka četvrtog seta kada predaje meč. Novak će izgubiti čak 1640 bodova. Ipak još uvek ga niko ne ugrožava, tako da će zadržati treće mesto, ali će mu Federer ponovo pobeći.

Nakon ovog meča Dokićka je pokušala da nastavi svoju odličnu seriju, ali je Ruskinja ipak u ovom trenutku prejaka za Jelenu. 2:1 u setovima, 6:4 4:6 6:4.
Za kraj dana meč za zaborav...Federer je bio toliko ubedljiv protiv del Porta da je bilo potpuno nezanimljivo za gledati – 6:3 6:0 6:0

Inače Srbija nije ostala bez predstavnika na AO. Aleksandra Krunić je iz dva pokušaja ipak pobedila Bogdan. Prvo je očekivano izgubila u singlu, ali joj se «osvetila» u paru sa Zanievskom. U trećem kolu igraće protiv Ruskinja Kamenskaje i Pimkine. U pitanju je treći meč na terenu broj 14.

Kada je u pitanju glavni program sutra, Navaro ima priliku da izbaci još jednu favoritkinju u prvom meču dana na Rod Lejveru. Iako je Dementijeva možda i preveliki zalogaj za Španjolku u ovom trenutku siguran sam da su simpatije svih nas na Karlinoj strani. Nakon ovog meča na teren izlaze Kuznjecova i Vilijams. Serena je imala loš dan u prošlom kolu, da Azarenka nije morala da preda pitanje je šta bi se sve dogodilo u tom meču. S druge strane, Kuznjecova se nije naročito namučila. I njoj je protivnica predala meč, ali još u prvom setu. Kuznjecova je do sada samo jedanput pobedila Serenu, 2007., tako da je skor u međusobnim susretima 4:1 za Serenu.

Pošto nisam čuo vesti da je Ana primila nazad Fernanda čini mi se da Conga nema šta da traži u trećem meču dana . Šalu na stranu, prema do sada prikazanoj igri ovo bi trebalo da bude najinteresantniji meč dana. Za kraj singlova, još jedan četvrtfinalni meč u konkurenciji muškaraca – Nadal –Simon. Mislim da je Nadal favorit u ovom meču i da mu neće trebati mnogo truda da savlada Francuza. Na ovom mestu nije loše istaći rezultat Francuske, koja evo ima čak dva tenisera sa šansom da dođu do polufinala. Iskreno, ne sećam se kada je to bio slučaj poslednji put.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana