PreCednik, The Selektivni

mungos92 RSS / 28.01.2009. u 00:01

Na ovaj post me je naterala vest da je Predsednik, The Serbski Boris Tadić lično em personalno "zatražio od nadležnih organa da provere informacije o ometanju emisije Peščanik i demoliranju automobila Svetlane Lukić."

kaleidoscope.jpgI lepo je što je "gornji naslov" zabrinut zbog tog slučaja nasilja nad elementarnim ljudskim pravom, osnovnim načelima liberalizma i demokratije. Da ne bude zabune: "Peščanik" je po mom ukusu & mišljenu dno dna kvazi-kosmopolitizma i isfolirane borbe za gradjansko društvo. Ipak, bez obzira na to što mislim, nasilje nad fizički nejakim, nedovoljno zaštićenim te samim tim i jako ranjivim Cecama nikako ne mogu da prihvatim kao način suprotstavljanja.

Ali ne mogu da prihvatim ni elitizam druga Tadića, The Serbskog po kojem su neki jednakiji u ovoj nejednakoj zemlji po sve četiri prostor-vremenske ose, u kojoj fundamentalni sistemski problemi niču iz dana u dana kao pirinač na Filipinima. Ne čuh reakciju niti traženje informacija od druga Tadića o npr. brutalnoj blamaži onoga što zvanično (a ja doživljavam i podrugljivo, už. Mung.) nazivaju Skupštinom, The Narodnom da ne mogu da saberu tuce predstavnika za Savet Evrope zbog medjusobnih prepucavanja & podmetačina klo(v)nova u funkciji Deputata, The Šatro-Narodnih; da se Vlast, The Čija Li Je žestoko izblamirala glede novog Zakona o akcizama; da skoro 30 godina trune u zatvoru čovek politički osudjen još kod "onih", a da je drug Tadić, The PreCednik Šatro-Zajednički izignorisao njegov verovatno ginisovski po redu vapaj za pomilovanjem... Pre nego što me ostali blogeri podsetite šta je još promaklo pomenutom drugu, zapitaću se ovako, na sav glas: Čiji ste Vi zapravo predsednik i ko Vam je dao pravo dai zloupotrebite moj glas koji sam Vam, sigurno, dao poslednji put?

Mungos, The (Ne)jednak

Atačmenti



Komentari (45)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 00:10 28.01.2009

.......

Ne znam zašto, al setih se Slobe koji je onog oktobra u svom poslednjem govoru rekao sledeće:
''Naš mali i na kriminal nenaviknuti narod...'

Valjda me ovo tvoje NeJednak podsetilo da se ništa nije promenilo.

Mala i NeJednaka.
soylentgreen soylentgreen 00:11 28.01.2009

2 x zasto

Prvo, sta ima Predsednik drzave da se mesa u rad policije/tuzilastva i daje im "uputstva"? Po kom to Ustavu on ima pravo da upucuje Tuzilastvo? Zasto se trti gde mu nije mesto?

A zasto se selektivno trti - pa zato sto ga ovo boli. Zato sto su ga Cece(tm) sutnule tamo gde je mnogo nezgodno, gde ostali nisu uspeli ni da ga ocesu. U tom smislu ovo konkretno trtenje je racionalan potez.
trener92 trener92 01:03 28.01.2009

The (Ne)jednak

Nije u redu, prepisao si

Čiji ste Vi zapravo predsednik i ko Vam je dao pravo dai zloupotrebite moj glas koji sam Vam, sigurno, dao poslednji put?


Ja sam to isto i pisao na emajlu , ali meni ni pisma ni razglednice od Njega -selektivnog
mungos92 mungos92 01:06 28.01.2009

Re: The (Ne)jednak

trener92
Nije u redu, prepisao si

Čiji ste Vi zapravo predsednik i ko Vam je dao pravo dai zloupotrebite moj glas koji sam Vam, sigurno, dao poslednji put?

Ja sam to isto i pisao na emajlu , ali meni ni pisma ni razglednice od Njega -selektivnog


Ta, naravno, jerbo sam is'akerisao Njegov e-mail!

Mungos, The Provaljet
trener92 trener92 01:42 28.01.2009

Re: The (Ne)jednak

Ta, naravno, jerbo sam is'akerisao Njegov e-mail!

Ali poslao sam samo jedan maliiiii, mali,mali, mali wormić, Kada otvori iskoče pi...
A ,ne,ne nećeš me naterati da kažem, provaliće me, pa će znati da sam ja
margos margos 02:07 28.01.2009

Re: The (Ne)jednak

Ali poslao sam samo jedan maliiiii, mali,mali, mali wormić, Kada otvori iskoče pi...
A ,ne,ne nećeš me naterati da kažem, provaliće me, pa će znati da sam ja

Izgleda da nemam samo ja problem s ćutanjem, pardon, tutanjem...
trener92 trener92 03:28 28.01.2009

Re: The (Ne)jednak

Izgleda da nemam samo ja problem s ćutanjem, pardon, tutanjem...
*novo

Izgleda...
- uzimam novi lik( zalepio flaster ( za svaki slučaj) ...za sada
loader loader 01:16 28.01.2009

Preduslov nesmaranja

BT kao odgovorni autoritet najpre treba da iznudi od Tome informaciju gde je zaturio mandate poslanika (blanko ostavke). To bi srs-ovce učinilo manje nervoznim i mnogo manje bi tokom zasedanja arčili vreme nervoznih građana koji očekuju da u parlamentu poslanici jedni prema drugima budu smerni, da se govori tiho, da se svi slažu... Bilo bi tada divno gledati ih... :)
mungos92 mungos92 01:22 28.01.2009

Re: Preduslov nesmaranja

loader
BT kao odgovorni autoritet najpre treba da iznudi od Tome informaciju gde je zaturio mandate poslanika (blanko ostavke). To bi srs-ovce učinilo manje nervoznim i mnogo manje bi tokom zasedanja arčili vreme nervoznih građana koji očekuju da u parlamentu poslanici jedni prema drugima budu smerni, da se govori tiho, da se svi slažu... Bilo bi tada divno gledati ih... :)


Da li to, kolega, želite da kažete da Ono,Tthe Šatro-Narodno radi mimo Ustava, a da Drug to ignoriše & toleriše?

Mungos, The Ne Može Da Veruje
loader loader 09:41 29.01.2009

Re: Preduslov nesmaranja

Mungos, The Ne Može Da Veruje
Ustav i određene pravne norme ne poštuju se čak ni na pravnom fakultetu, a kamo li u političkoj pragmatici. A drugo, oslušnite šta je šala, šta šaljiva aluzija, a šta zbilja.. Ne shvatajte sve zdravo za gotovo. Naročito u politici, gde ljudi daju sve od sebe. Opasne su to igrice :)
tigrks tigrks 02:12 28.01.2009

The

"Peščanik" je po mom ukusu & mišljenu dno dna kvazi-kosmopolitizma i isfolirane borbe za gradjansko društvo.

U celom tvom tekstu jedino bih mogao da se složim sa citiranom rečenicom, mada ne u potpunosti.
Sve ostalo je pogrešno (ako bih upotrebio odgovarajuću kvalifikaciju, verovetno bih bio obrisan).
mungos92 mungos92 02:25 28.01.2009

Re: The

tigrks
"Peščanik" je po mom ukusu & mišljenu dno dna kvazi-kosmopolitizma i isfolirane borbe za gradjansko društvo.

U celom tvom tekstu jedino bih mogao da se složim sa citiranom rečenicom, mada ne u potpunosti.
Sve ostalo je pogrešno (ako bih upotrebio odgovarajuću kvalifikaciju, verovetno bih bio obrisan).


Slobodno se odrazi, samo nemoj da vredjaš, imputiraš & etiketiraš i niko te neće obrisati. Nismo mi kao neki tamo...

Mungos, The Stvarno Liberal
constrictoria92 constrictoria92 03:22 28.01.2009

Bre, Mungose,

ti si TheMungosZlatousti (il' je bolje reci TheMungosZlatotastaturasti).

Tek da reknem da ne podrzavam internet kriminal i da se slozim sa tobom
Da ne bude zabune: "Peščanik" je po mom ukusu & mišljenu dno dna kvazi-kosmopolitizma i isfolirane borbe za gradjansko društvo. Ipak, bez obzira na to što mislim, nasilje nad fizički nejakim, nedovoljno zaštićenim te samim tim i jako ranjivim Cecama nikako ne mogu da prihvatim kao način suprotstavljanja.


A sa ovim se familijarno slazemo (a moja familija je bas povelika):
Čiji ste Vi zapravo predsednik i ko Vam je dao pravo dai zloupotrebite moj glas koji sam Vam, sigurno, dao poslednji put?




mungos92 mungos92 19:54 28.01.2009

Re: Bre, Mungose,

constrictoria92
ti si TheMungosZlatousti (il' je bolje reci TheMungosZlatotastaturasti).

Tek da reknem da ne podrzavam internet kriminal i da se slozim sa tobom
Da ne bude zabune: "Peščanik" je po mom ukusu & mišljenu dno dna kvazi-kosmopolitizma i isfolirane borbe za gradjansko društvo. Ipak, bez obzira na to što mislim, nasilje nad fizički nejakim, nedovoljno zaštićenim te samim tim i jako ranjivim Cecama nikako ne mogu da prihvatim kao način suprotstavljanja.


A sa ovim se familijarno slazemo (a moja familija je bas povelika):
Čiji ste Vi zapravo predsednik i ko Vam je dao pravo dai zloupotrebite moj glas koji sam Vam, sigurno, dao poslednji put?



Ništa lepše nego kad insan uvidi da nije sam!

Mungos, The NeusamljeT
sybil sybil 05:36 28.01.2009

pitanje

"Peščanik" je po mom ukusu & mišljenu dno dna kvazi-kosmopolitizma i isfolirane borbe za gradjansko društvo.

the objasnjenje odnosno sta bi bila ekstra elitno kosmopolitska borba za gradjansko drustvo? bas me zanima kako to ostvariti?
man ray loves me man ray loves me 13:26 28.01.2009

Re: pitanje

ne-licemerje comes to mind (kao nacin borbe za gradjansko drustvo).
sybil sybil 01:25 29.01.2009

Re: pitanje

man ray loves me
ne-licemerje comes to mind (kao nacin borbe za gradjansko drustvo).

zasto je pesanik licemeran? u cemu se sastoji licemerje pescanika? primer?
man ray loves me man ray loves me 09:24 29.01.2009

Re: pitanje

pa, osecam da se ponavljam, ali na primer u nikoli samardzicu.

ja sam slusala pescanik pre jedno godinu dana svake nedelje, citala sam sve clanke ns u danasu, sa mnogim stvarima koje je tada govorio se slazem. ako pogledas moje komentare na blogu iz tog vremena, oni to oslikavaju.
onda mi je neko skrenuo paznju na te bljuvotine iz devedesetih. moram da kazem da je sok bio kompletan. tako nesto svakako nisam ocekivala od ns. rascep izmedju dve licnosti je reda norman bates-a. bila sam besna na cece, jer su mi one servirale ns kao verodostojnog sagovornika. sta one misle o tim clancima? sigurno znaju za njih. nije ih briga ili sta? napisala sam im mail sa tim pitanjem, no reply.
tada sam prestala da slusam pescanik i da se interesujem za ono sto govore.

drugi razlog, zbog kog se nikad nisam vratila, je taj sto su smorili - oni nista novo ne govore, samo ponavljaju jedno te isto - njihov rad je vise preaching nego novinarstvo (uporedi sa feralom, npr), a ja kao neko ko zivi u inostranstvu mogu da budem relaksirana i nije mi potreban taj nedeljni ritual, cija glavna svrha je da ubedi normalnu manjinu da je vecina luda. ovde je vecina normalna. (i bas taj preaching aspekt je razlog zasto ljudi nastavljaju da se drze za pescanik, ponekad i uprkos objektivnim crvenim zastavicama.)

sad, naravno, ja se slazem da ponekad i laz moze da uradi dobre stvari, dok god ljudi veruju. ali ja im vise ne verujem, i to je to.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:48 29.01.2009

Re: pitanje

ja sam prestalaja da slusam pescanik u tri navrata: prvi put jedno par meseci posle 5. oktobra, kad je kolicina bljuvanja po zoranu djindjicu i njegovoj vladi postala nepodnosljiva, drugi put, pre jedno dve godine, mada sam 'varala', u zavisnosti od gostiju i teme, i sad pre jedno godinu/godinu i po. e sad, ako uspesnost novinara zavisi o tome ko mu je gost i koliko mu je gost zanimljiv/elokventan/...onda je svejedno gde cu da ga slusam, u pescaniku ili nekoj drugoj emisiji/prilici, zar ne?

about prvi put: cinilo mi se, tada, da smo nekako jedva skinuli tog milosevica i da taj djindjic mozda nije Odmah&Sad kriv za sve ono sto mozda neki ministar ne radi ili radi i da ne moze Sve Sad&Odmah da se promeni - pogotovo narod (a ostao je isti, uglavnom). to ne zavisi ni odjednog drzavnika i to ne moze da se promeni za kratko vreme, u nekim slucajevima (kao u nasem) - nikad. rekla sam sebi, pa dobro, koga drugoga mi sad imamo da bismo isli U Bolje Sutra sem tih koji su sad tu? nemamo. i sad i njih treba da ogadimo i da ih pljujemo bezmalo koliko i Kurir i slicni?!
tad sam prestala da slusam. povremeno sam slusala na poslu jer nisam sedela sama, te i nedeljama posle 12. marta. slika ZDJ se drasticno promenila i emisija je postala cuvar kovcega, vatre ili vec cega tom coveku. razlika komentara o ZDJ samo dve nedelje ranije je bila tolika da biste pomislili da se radi o drugom coveku. tad sam definitivno prestala da slusam i godinu dana kasnije otisla na master u nemacku, sa idejom da se necu vratiti.

vratila sam se.

about drugi put: pescanik sam ko i svi gastosi pocela ponovo da slusam tamo, u dijaspori, u napadu nostalgije (valjda?). ne redovno, na preskok i u zavisnosti od toga ko je gost.

kad sam se vratila, prestala sam i zato su me bacali u depru (ponovo!), ali samo delimicno s razlogom. konacno su mi se smucili, akosenevaram, za vreme prve predizborne kampanje LDP-a, gde su svi koji nece glasati za iste, totalni kreteni, radikali i slicni. i kolicina hvalospeva i tog posmrtnog klanjanja ZDJ je, nakon svih redovnih pljuvacina od 5.10-12.03 @ZDJ, prosto vise nego licemerna. ne kapiram razlog za to sad, i nisam kapirala razlog za pljuvanje onda.
e zato ne slusam pescanik. mislim da je losa emisija, da ga vode osobe nesposobne da se zaista bore za ono danas na pravi nacin, da Sad&Danas bude bolje. lakse je lamentirati nad onim sto je propusteno i izgubljeno i zeleti bolje Nekad Sutra, onako utopijski. to je taj treci i konacni put. nemam sta vise da cujem u toj emisiji.

ps. inace, cecu lukic sam slusala jos dok je bila na drugom programu radio beograda, rado sam je slusala...
margos margos 14:02 29.01.2009

Re: pitanje

E pa Bebo, hvala ti na ovom iscrpnom omažu. Zaista. I Man Ray takođe.:)))

Evo zašto: od politike i političkih informacija sam odavno digla ruke, zaista odavno, i uopšte nisam u toku, niti IN. Sve što smatram da je potrebno da čujem, saznam, procesuiram u svojoj glavi - znam da će nekako doći do mene. Tako i ovo tvoje pisanje. Potvrdilo je ono što sam mislila. Hvala.




sybil sybil 03:16 30.01.2009

Re: pitanje

man ray and BoL
pa, osecam da se ponavljam, ali na primer u nikoli samardzicu.

nisam znala za tu pricu o nikoli samardzicu. hvala na objasnjenju.

drugi razlog, zbog kog se nikad nisam vratila, je taj sto su smorili - oni nista novo ne govore, samo ponavljaju jedno te isto - njihov rad je vise preaching nego novinarstvo (uporedi sa feralom, npr), a ja kao neko ko zivi u inostranstvu mogu da budem relaksirana i nije mi potreban taj nedeljni ritual, cija glavna svrha je da ubedi normalnu manjinu da je vecina luda. ovde je vecina normalna. (i bas taj preaching aspekt je razlog zasto ljudi nastavljaju da se drze za pescanik, ponekad i uprkos objektivnim crvenim zastavicama.)
sad, naravno, ja se slazem da ponekad i laz moze da uradi dobre stvari, dok god ljudi veruju. ali ja im vise ne verujem, i to je to.

ok, zamerka za nedostatak optimizma i ushicenje u beznadju svakako stoji. ono sto pesanik radi ne spada u waimarsku klasiku. ali sa druge strane mi nemamo jednu jedinu emisiju koja promovise liberalnu ideju gradjanskog drustva waimarskom metodom. s tim u vezi pescanik iako pesimistican, nerealan i ponekad sto kazete nedosledan i licemeran ipak u sebi sadrzi ideju genuine otpora prema 90-im i njihovim ostatcima i ideju genuine progresa ka gradjanskom drustvu. to je ipak jedan od retkih glasova u moru lazne (nova srpska misao) a la antonic politicke misli za gradjansko drustvo i ja ih zbog toga cenim i mogu im oprostiti povremeno ovozemaljsko licemerje i nedoslednost.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 04:23 30.01.2009

Re: pitanje

to je ipak jedan od retkih glasova u moru lazne (nova srpska misao) a la antonic politicke misli za gradjansko drustvo i ja ih zbog toga cenim i mogu im oprostiti povremeno ovozemaljsko licemerje i nedoslednost.

e pa meni su te obe strane iste, samo sa razlicite strane. i antonic i cece sa vecinom gostiju predstavljaju dva extrema. u srbiji ne postoji ono sto je izmedju, sto je normalno i uobicajeno. mora da se bude na nekoj strani da bi se postojalo, mora se uvek extremno boriti za Svoje i nikako drugacije.

a stvar koja meni najvise smeta i o kojoj NAJVISE pisem u svom komentaru, nisi pomenuo/la. odnos pescanika (cece+gosti!) prema ZDJ odmah nakon njegovog stupanja na vlast i odmah nakon ubistva, sa lamentiranjem koje traje i dan danas, u kolicini od koje mi je muka. e to je jedan od NAJVECIH razloga zasto ne slusam pescanik.

mozda bih i mogla da progledam kroz prste tom extremizmu da pescanik zaista pomera neke stvari u ovom drustvu. sedeti na usamljenom kamenu sa grupom ljudi i pljuvati sa visine po narodu a ne ciniti nista sustinski za taj isti narod? sorry, moj stomak to ne vari.
inace ne znam da li znas, pescaniku je u poslednje vreme opala slusanost i to dosta. evo sad ce da im poraste, pa ti saberi 2+2.
sybil sybil 07:47 30.01.2009

Re: pitanje

quote=BebaOdLonchara]to je ipak jedan od retkih glasova u moru lazne (nova srpska misao) a la antonic politicke misli za gradjansko drustvo i ja ih zbog toga cenim i mogu im oprostiti povremeno ovozemaljsko licemerje i nedoslednost. e pa meni su te obe strane iste, samo sa razlicite strane. i antonic i cece sa vecinom gostiju predstavljaju dva extrema. u srbiji ne postoji ono sto je izmedju, sto je normalno i uobicajeno.

nema toga. evo nisi ni ti meni odgovorila: koja to emisija zadovoljava tvoje kriterijume borbe za gradjansko drustvo?
mora da se bude na nekoj strani da bi se postojalo, mora se uvek extremno boriti za Svoje i nikako drugacije.

tacno. sta je tu sporno. u protivnom imamo relativizacije tipa i rusija i amerika i gradjanko drustvo i mafija a to ne moze i to je ono za sta se zalaze mbm-moralna gromada na cvetove. ustvari ne zalaze se za nista osim za svoje honorare.
stvar koja meni najvise smeta i o kojoj NAJVISE pisem u svom komentaru, nisi pomenuo/la. odnos pescanika (cece+gosti!) prema ZDJ odmah nakon njegovog stupanja na vlast i odmah nakon ubistva, sa lamentiranjem koje traje i dan danas, u kolicini od koje mi je muka. e to je jedan od NAJVECIH razloga zasto ne slusam pescanik.

htela ti to da priznas cece i djindjic su na istoj borbenoj liniji. a to sto su ga kritikovale, vlast treba da se kritikuje. verujem da je kritika bila iskrena i u najboljoj nameri. dokle vise partizani i cetnici.

mozda bih i mogla da progledam kroz prste tom extremizmu da pescanik zaista pomera neke stvari u ovom drustvu. sedeti na usamljenom kamenu sa grupom ljudi i pljuvati sa visine po narodu a ne ciniti nista sustinski za taj isti narod? sorry, moj stomak to ne vari.inace ne znam da li znas, pescaniku je u poslednje vreme opala slusanost i to dosta. evo sad ce da im poraste, pa ti saberi 2+2.

ni djindjiceva smrt nije nista pomerila, a ti ocekujes da pescanik menja drustvo. svakom prosecno inteligentnom citaocu guardiana je jasno zasto i ko je ubio zorana djindjica, samo u srbiji nista nije jasno.
jedino je izvesno da se okrecemo u suprotnom pravcu. ja sam u vreme djindjica isla na koktele po akademskim krugovima i imali su obicaj da kazu: "srbija je odlicno krenula napred, jeste da ste imali period diktature, ali vi idete napred -svak cast." ko je kriv za to? cece i pescanik?
man ray loves me man ray loves me 10:28 30.01.2009

Re: pitanje

ni djindjiceva smrt nije nista pomerila, a ti ocekujes da pescanik menja drustvo.

djindjiceva smrt je pomerila mnogo i zatvorila mnoga vrata za povratak u proslost. djindjic je bio u pravu - na duge staze cak ni atentat ne moze da zaustavi promene.

a pescanik - pa to im je raison d'etre. sta rade ako se ne trude da menjaju drustvo? ceo njihov nastup je 'vaspitni' i oni svi zamisljaju da su dositej obradovic, samo ostriji - od nadezde i milutina pa preko biljane do samardzica i ostalih. isti problem kao i ldp - they are preaching to the choir, they are staying in the comfort zone, zato sto nisu u stanju da odgovore na (banalne) izazove koje im postavlja prosecan birac i slusalac. radije ce da proglase pola zemlje kretenima i izdajnicima i da odalje ljude koji bi inace bili na njihovoj strani nego da obicnim recima odgovore na obicno pitanje o poreklu cedinog novca, npr, ili o preletanju i oportunizmu "u svojim redovima". ja bih prihvatila njihove nesavrsenosti kad bi ih oni prihvatili i govorili iskreno o njima. ali cinjenica da nisu u stanju to da urade pokazuje da lazu kad tvrde da su bolji od drugih. ne ponasaju se kao neko ko je bolji. nemaju kapacitete da smisle sta dalje. samo nas zamajavaju izigravajuci opoziciju i prodaju nam tupperware.

mogu da ih prihvatim kao neko prelazno resenje, jer 'nema boljeg', kao neke skele ka necemu sto ce imati smisla, ali to je maksimum.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:21 30.01.2009

Re: pitanje

a pescanik - pa to im je raison d'etre. sta rade ako se ne trude da menjaju drustvo? ceo njihov nastup je 'vaspitni' i oni svi zamisljaju da su dositej obradovic, samo ostriji - od nadezde i milutina pa preko biljane do samardzica i ostalih. isti problem kao i ldp - they are preaching to the choir, they are staying in the comfort zone, zato sto nisu u stanju da odgovore na (banalne) izazove koje im postavlja prosecan birac i slusalac. radije ce da proglase pola zemlje kretenima i izdajnicima i da odalje ljude koji bi inace bili na njihovoj strani nego da obicnim recima odgovore na obicno pitanje o poreklu cedinog novca, npr, ili o preletanju i oportunizmu "u svojim redovima". ja bih prihvatila njihove nesavrsenosti kad bi ih oni prihvatili i govorili iskreno o njima. ali cinjenica da nisu u stanju to da urade pokazuje da lazu kad tvrde da su bolji od drugih. ne ponasaju se kao neko ko je bolji. nemaju kapacitete da smisle sta dalje. samo nas zamajavaju izigravajuci opoziciju i prodaju nam tupperware.

mogu da ih prihvatim kao neko prelazno resenje, jer 'nema boljeg', kao neke skele ka necemu sto ce imati smisla, ali to je maksimum.



evo priloga. dugo izbegavam da ovo postavim. stari pescanik, kada sam pomislila da ce se nesto promeniti u cecinim pogledima na stvar ali deo tog intervjua sa BS (deo citiran dole, ima i link), kasnije, tokom predizbornih kampanja LDP-a, niko nije pominjao - nikad. da jeste, moje misljenje bi bilo drugacije (bar donekle). ovako, one su i dalje ok sa svim onim sto rade ti njihovi, sa njihove strane, dok to isto sa druge se prezvakava i dalje. s razlogom se prezvakava, da ne bude zabune i da me se ne stavlja sa bilo kim u kos.
(i opet, odakle peri lukovicu pravo da meni drzi slovo dok ga placa zeljko mitrovic?! i sad, ko je licemeran?)


Dramski pisac Biljana Srbljanović već neko vreme živi u Francuskoj. Za praznike je došla u Beograd i evo kako vidi otadžbinu.
14. januar 2005.

"Kod Čede je trip u tome da moraš da ga čuješ kad priča. Kad čitaš transkript, nije to baš tako kao kad ga čuješ, a nigde ga nisam čula.

To je ovo moje zažmurivanje na jedno oko i u tom smislu izbegavam da pričam o Čedi, da ne bih rekla tačno ono što me strašno boli u svemu tome. Mislim, jedan užasno interesantan, sposoban, zanimljiv čovek. Ako ništa drugo, on je taj koji je priveo Miloševića, ali dok se meni ne objasni kuća u Ripnju sa bazenima, konji, stanovi. Dok se meni to ne objasni, ja jednostavno ne bih želela ništa da kažem, da ne bih rekla ono što bih rekla.
Vučeliću je izračunao St. Protić da plaća 80.000 franaka godišnje školarinu ćerki. Ja sad shvatam da ima puno ljudi koji smatraju da je njegova politička opcija, njegova intelektualna delatnost, njegovo odelo, njegov osmeh, sve što taj čovek radi - o.k. Pa onda taj kaže - nema veze, nek' je i ukrao neke pare, pa dao je za dete. E, sad ja neću da budem u toj situaciji, kao što mahom svi mi jesmo u situaciji da vidimo da je tu bilo raznoraznih mahinacije sa ogromnim količinama novca. Samo najgluplji su hapšeni. To je kao sa ovim krimosima, onaj na ulici pada, a ovi kupuju banke. Samo obrati pažnju koji bivši članovi vlade kupuju preduzeća. Od koje tačno love se kupuju ta preduzeća? Neću da budem u situaciji da kao Vučelićevi sledbenici kažem - u redu je da je maznuo. Neću da kažem - zato što ovaj politički misli isto što i ja, u redu je da ima konja i bazen. Diplomirani dramaturg."
zanima me da li im je Če objasnio pa im je sad lakše ili..?

http://www.b92.net/info/emisije/pescanik.php?yyyy=2005&mm=01&nav_id=160194
sybil sybil 04:39 31.01.2009

Re: pitanje

djindjiceva smrt je pomerila mnogo i zatvorila mnoga vrata za povratak u proslost. djindjic je bio u pravu - na duge staze cak ni atentat ne moze da zaustavi promene.

ja i dalje idem na koktele i niko mi vise ne govori odusevljeno kako fantasticno idemo napred. a nema ni nasih izvoznih artikala po samoposlugama kao u djindjicevo vreme.
hocu da kazem da bi mi bili daleko u evroatlantskim integracijama da je djindjic danas ziv. nesto sto je njegovu pojavu na nasoj politickoj sceni cinilo izuzetnom jeste to sto je rusima pristojno govorio dobar dan kada ih slucajno sretne. ovi naslednici ne samo da idu u krevet *sa rusima, nego se tu desava sodoma i gomora.
*go to bed izraz sam cula na jednom poslovnom sastanku. pitam posle zar to nije nepristojno da se govori na poslovnom sastanku. ne, kazu to je u zargonu praviti biznis. wow!

a pescanik - pa to im je raison d'etre. sta rade ako se ne trude da menjaju drustvo? ceo njihov nastup je 'vaspitni' i oni svi zamisljaju da su dositej obradovic, samo ostriji - od nadezde i milutina pa preko biljane do samardzica i ostalih.

radi se o tome da do nase vladajuce elite ne dopire takav uticaj. poznato je da se uticaj na balakanu ostvaruje preko vojske, policije i televizije. da je djindjic preuzeo ta tri instrumenta kako je planirao sve bi bilo drugacije danas.

isti problem kao i ldp - they are preaching to the choir, they are staying in the comfort zone, zato sto nisu u stanju da odgovore na (banalne) izazove koje im postavlja prosecan birac i slusalac. radije ce da proglase pola zemlje kretenima i izdajnicima i da odalje ljude koji bi inace bili na njihovoj strani nego da obicnim recima odgovore na obicno pitanje o poreklu cedinog novca, npr, ili o preletanju i oportunizmu "u svojim redovima".

slazem se da kod ldp-a postoji nedostatak smisla za institicionalizam: ako trazis samo sebe neces uspeti. i slazem se za "ako zelis da menjas ljude ne odmeci se". pre izbora sam mislila da bi mnogo bolje prosli ako podrzavaju svaki korak ka evropi, drze se rezervisano po pitanju kosova.
ne brine mene ldp sa 15% glasova, oni mogu da pretenduju da budu kriticari i korektivi, zasto da ne, ja izuzetno cenim vesnu pesic. mene brine vladajuca ekipa posle izbora jer zastanjuju. nisu oni dobili moj glas da se bratime za rusima i prodaju nis ispod cene. oni su dobili moj glas zbog djindjica i evrope i ja hocu da vidim akciju.

ja bih prihvatila njihove nesavrsenosti kad bi ih oni prihvatili i govorili iskreno o njima. ali cinjenica da nisu u stanju to da urade pokazuje da lazu kad tvrde da su bolji od drugih. ne ponasaju se kao neko ko je bolji. nemaju kapacitete da smisle sta dalje. samo nas zamajavaju izigravajuci opoziciju i prodaju nam tupperware.
mogu da ih prihvatim kao neko prelazno resenje, jer 'nema boljeg', kao neke skele ka necemu sto ce imati smisla, ali to je maksimum.

kazem, to oko ldp-a su trivijalije. mene brinu ovi sto su na vlasti.
sybil sybil 04:42 31.01.2009

Re: pitanje

(i opet, odakle peri lukovicu pravo da meni drzi slovo dok ga placa zeljko mitrovic?! i sad, ko je licemeran?)

BoL
ja ne znam za to. moze pojasnjenje, pretty please.
man ray loves me man ray loves me 11:36 31.01.2009

Re: pitanje

to oko ldp-a su trivijalije. mene brinu ovi sto su na vlasti

pa, procitaj jos jednom ceo svoj odgovor. ono sto te brine je sto je DS dobio glasove za jedno a posle izbora radio drugo. a licemerje LDPa je trivijalija.
to je isto. danasnje licemerje je znak da je vlast jedino sto je vazno (vlast = biti uhlebljen ne radeci nista), i naznaka izdaja i prevara koje su zbog toga neminovne.

na kraju se sve svodi na procenjivanje ljudi. evo dragan palma kad je bio u parizu on se odusevio naporima hausmana, a kad je dosao u jagodinu izbio je beton ispred robne kuce i nakarabudzio fontanu od wc plocica koja plavi ceo trg. drugim recima - on nije hausman.
kad pogledam tu ekipu danas, izgubila sam veru da mogu bilo sta da izgrade. to je samo moje licno osecanje. ima mnogo ljudi koji smatraju da mogu. sto kaze zen master iz 'charlie wilsona' (mada u drugacijem kontekstu) - we'll see.
sybil sybil 07:49 01.02.2009

Re: pitanje

pa, procitaj jos jednom ceo svoj odgovor. ono sto te brine je sto je DS dobio glasove za jedno a posle izbora radio drugo. a licemerje LDPa je trivijalija.
to je isto. danasnje licemerje je znak da je vlast jedino sto je vazno (vlast = biti uhlebljen ne radeci nista), i naznaka izdaja i prevara koje su zbog toga neminovne.

ne, to nije isto licemerje. conditio sine qua non gradjanskog demokrastskog drustva je iskreno i netrosmisleno povezivanje sa evropom i naravno amerikom. bezbednosni sistem tih demokratskih drustava se zove NATO. bez toga nema nista i to je ono sto je radio zoran djindjic.govoriti da evropi ne americi i ne u natou je sarena laza za priproste narodne mase (ja nisam na vlasti i mogu da ih prezirem). i zbog toga je ovo sto radi DS opasno licemerje. dalje, vlast i novac idu zajedno. ako pogledas kod nas svasta se prica za djilasa, cedu, radikale, za sve.ldp nije na vlasti, tako da njihovo licemerje a la bazen u resniku (svasta, bolje je na senjaku) nije merljivo sa licermejem ovih na vlasti.
na kraju se sve svodi na procenjivanje ljudi. evo dragan palma kad je bio u parizu on se odusevio naporima hausmana, a kad je dosao u jagodinu izbio je beton ispred robne kuce i nakarabudzio fontanu od wc plocica koja plavi ceo trg. drugim recima - on nije hausman.
kad pogledam tu ekipu danas, izgubila sam veru da mogu bilo sta da izgrade. to je samo moje licno osecanje. ima mnogo ljudi koji smatraju da mogu. sto kaze zen master iz 'charlie wilsona' (mada u drugacijem kontekstu) - we'll see.

jedan je zoran djindjic.
we will see.
man ray loves me man ray loves me 10:31 01.02.2009

Re: pitanje

sto se tice uporedjivanja licemerja, vidim da je nesporazum. naravno da nije isto, ali ne mozes da uporedjujes ono sto se desilo ako su jedni na vlasti a drugi nisu nikad bili, nemaju istu priliku. pa i boris tadic je izgledao super pre pet godina, a to sto nema profesiju i sto ima oca koga ima su bile 'sitnice'.

drugim recima - stvar je u karakteru. onaj ko danas obija telefonske govornice zbog sto grama olova, sutra ce da ti se kretenski smesi iz specijalnog suda kao najbolji legijin pajtos/poslovni saradnik (uzimam kristijana za primer). ako mi neko danas ukrade sto dinara, zasto nije ukrao hiljadu? zato sto nije toliki lopov ili zato sto nije bilo u novcaniku?

naravno, ne mogu da optuzim nikog za stvari koje se nisu desile (zato i kazem we'll see), ali ima znakova koji u meni bude sumnju. u malim i naizgled trivijalnim stvarima danas mozes da vidis kako ce neko da se ponasa sutra, zato sto vidis sta je u njemu, na sta je sposoban, koji su mu motivi (grosso modo - uvek postoji verovatnoca iznenadjenja, ali ona nije mnogo velika - zato je minority report dobar film).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:55 03.02.2009

Re: pitanje

BoL
ja ne znam za to. moze pojasnjenje, pretty please.

bio (mozda je i dalje, treba proveriti) urednik Pink-a za BiH, akosenevaram. nisam sigurna u funkciju ali sam sigurna u BiH Pink.
srki92 srki92 06:52 28.01.2009

ako mozes malo da elaboriras

"Da ne bude zabune: "Peščanik" je po mom ukusu & mišljenu dno dna kvazi-kosmopolitizma i isfolirane borbe za gradjansko društvo".

Mislim, ova frazetina je postala totalno "in" na ovom blogu, samo ja nikako da uvidim te elemente, (a tako bih hteo da budem "in" ). Pa ako ti nije tesko gosn' Mungose da argumentujes ovo na the srbskom, ako mozes, hvala.

Mozes slobodno da preskocis argumente tipa "mnogo su depresivne" ili "dovode stalno iste goste", jer to je toliko tupavo da ih je ok cuti od Domazeta ili Virtuelnog Vasilija pa ih ostaviti na miru da trabunjaju, ali znajuci tebe, siguran sam si covek od "ukusa" i "misljenja" i da ipak imas nesto da kazes konkretno.

Ajde ziv bio, zudno iscekujem tvoj odgovor.



Unfuckable Unfuckable 09:29 28.01.2009

boktemolovo

cela naslovna u - pesku !
Ne volim da ponavljam svoje komentare, dakle samo : mislim da svako ima pravo da iznosi svoje stavove, ma kakvi oni bili - sećam se da sam optužen kao neonacista kada sam rekao da ne treba zabranjivati skup onih mentola i time im dizati publicitet, nego ih pustiti da se okupe - svih 237 komata i da se kolektivno rastuže kada se prebroje.
Dakle - ma šta i kako Peščanik govorio ili zastupao - treba da se čuje i niko nema prava to da guši.
Ono što mi jeste sporno je da potpuno nebitan i nenadležan zvaničnik za tu temu - a to je aktualni Precjednik - nalazi za shodno da reaguje i time ...šta ?
Dodatno nervira deo javnosti kojoj ionako ništa što uradi neće valjati ?
Nevešto pokušava da skupi malo 'eftinih poena koji mu - ne trebaju?
Javlja da - "prati" ?
Mene zanima da vidim - a nema razloga da se to ne desi - scenu kako Ivica The Ministar Policije - brani Peščanik.
I reakciju Peščanika na to, naravno

Bro, pozdrav - ona deseta je od mene
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:37 28.01.2009

GDE SI TI

DO SAD!?
Nemam si vremena, ali eto me uskoro. Lepo te je opet sresti.
vishnja92 vishnja92 12:42 28.01.2009

Re: boktemolovo

Mene zanima da vidim - a nema razloga da se to ne desi - scenu kako Ivica The Ministar Policije - brani Peščanik.
I reakciju Peščanika na to, naravno

e.
antioksidant antioksidant 13:04 28.01.2009

Re: boktemolovo



ivica - neonacisti

ivica - djeneral nedic

ivica - gumeni meci

inace, koliko vidim, taj politicki osudjenik je robijao zbog teskog silovanja a sad zbog ubistva. na osnovu cega tvrdimo da je on "politicki"? zato sto su mu "smestili"?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:38 28.01.2009

Re: boktemolovo

inace, koliko vidim, taj politicki osudjenik je robijao zbog teskog silovanja a sad zbog ubistva. na osnovu cega tvrdimo da je on "politicki"? zato sto su mu "smestili"?

treba procitati dokumentaciju pa videti zasto. pitanje je takodje ako je on zaista ubica i manijak, zasto je slobodan vikendom? mislim, moz' da siluje i ubije jos ponekog? nisam sigurna da te najgore osudjenije pustaju da svrlja okolo svakih 5 dana po 2 dana...
antioksidant antioksidant 15:19 28.01.2009

Re: boktemolovo

treba procitati dokumentaciju pa videti zasto. pitanje je takodje ako je on zaista ubica i manijak, zasto je slobodan vikendom? mislim, moz' da siluje i ubije jos ponekog? nisam sigurna da te najgore osudjenije pustaju da svrlja okolo svakih 5 dana po 2 dana...

nista ja ne kazem bebo, covek ima preko 60 godina pa sumnjam i da predstavlja neku opasnost, samo pitam zasto se naziva "politickim zatvorenikom"?
ecce-florian ecce-florian 17:08 28.01.2009

Re: boktemolovo

Javlja da - "prati" ?


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:37 28.01.2009

Re: boktemolovo

nista ja ne kazem bebo, covek ima preko 60 godina pa sumnjam i da predstavlja neku opasnost, samo pitam zasto se naziva "politickim zatvorenikom"?

koliko sam shvatila tadasnji tuzilac (ili sudija?) je sumnjiv i navodno su coveku namestili da sakriju pravog krivca. postoji ta emisija o njemu, ja gledala i sablaznula se...naravno, nista ne tvrdim da je tako ali je cudno da preshjednik nije ni razmotrio molbu tog coveka i da se nije osvrnuo na slucaj. hocureci, osvrce se samo na slucajeve od kojih moze da profitira. od Odbrane pescanika sigurno moze.
ps. ne kazem da ne treba samo mislim da jeste selektivan i to na ruzan nacin. cini mi se da je to i poenta The Texta.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 19:25 28.01.2009

Re: boktemolovo

nista ja ne kazem bebo, covek ima preko 60 godina pa sumnjam i da predstavlja neku opasnost, samo pitam zasto se naziva "politickim zatvorenikom"?

neko od rodbine nije bio na pravoj liniji i završio je tamo gde su već takvi završavali. za vreme sudjenja, stigla je poruka od nekog tamo the glavonje i rečeno je da je vučko krenuo istim stopama kao ovaj koga pomenuh i osudjen je na smrt.
nisam odgledala celu emisiju koju beba pominje, ali je dovoljno reći da je u njega (kada se predao) ispaljeno oko 9 metaka u grudi i da su ga potom bacili (bukvalno), nakon neke sulude vožnje kolima, jer su mislili da je mrtav. na njegovu sreću ili nesreću (pošto je kasnije proveo 4,5 godine o k o v a n, jerbo su zaboravili na njega) video ga neko da je živ, te je tako preteko.
inače, vučko je čovek koji je 18 godina čekao na izvršenje smrtne kazne i jedini koji nije tražio pomilovanje, već zahtevao da ga ubiju, ako je kriv. (tek je sada, na nagovor svoje advokatice tražio pomilovanje)
ono što jeste zanimljivo je da vučko za sve vreme svog robijanja nikada nije načinio ni najmanji prekršaj i važi za najprimerenijeg zatvorenika. (malo čudno za psihopatu, ne?)
i da, on u emisiji kaže da nije kriv, tj. da shvata svoju težinu krivice - nije ubio i nije silovao, ali su njegova činjenja dovela do toga da neko izgubi život. s' tim u vezi zanimljivo je da nedostaju upravo oni podaci koji bi potvrdili ili osporili njegovu tezu (čudesan nestanak fotografija sa autopsije, odbijena žalba za eshumaciju tela i sl.)

izvinjavam se za
the trol.
mungos92 mungos92 19:32 28.01.2009

Re: boktemolovo

Nema potrebe da se izvinjavaš, jer tvoj post nikako nije trol!

Mungos, The Trololog
antioksidant antioksidant 19:34 28.01.2009

Re: boktemolovo

nije trol ali da ne bude da sam napao coveka a ne znam pojedinosti slucaja a nisu ni bitne za ono sto sam zeleo reci - neka je i nevin ali to ga ne cini "politickim zatvorenikom".
ako su mu i podmetnuli dokaze, opet ga to ne cini "politickim".

to je poenta mog komentara
jasnaz jasnaz 13:35 28.01.2009

Штела

ecce-florian ecce-florian 17:32 28.01.2009

ko bre tamo

gura preCedniku glavu u pesak, "sa mnom će da ima posla"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana