Kataklizma aforizma i tolerancije usput

dali76 RSS / 05.02.2009. u 06:36

 

Skupise se horde zla

Ima ih ko crnog tma.

Sa cetiri strane sveta

Setili se interneta.

Ulicama ne setaju

Al pescanik ometaju.

  Zalud   tupis da  Pescanik   branis

Ako nisi s nama treba da se sramis!

Slobodu govora niko ne sme da dira

Ni pescanik da kritizira.

Bice gospodo za to prilike

 Ovog puta  I zanavek  molim bez polemike.

Glup sib rate nisi zdrav.

Pescanik je ONLY prav.

Kritika od strane pescanika? Moze, moze.

Ali kritika pescanika? Ne daj ti boze!!!

Kako ste zakljucili da smo iskljucivi?

Mi volimo one sto nas ne vole .

  Samo ne volemo  delikvente koji pisu argumente.

Em liberalno,em demokratski,pljujem,psujem,  vredjam al gradski!!

            U prave demokracije  nema divijacije

Ajmo slozno svi u glas

Il si s nama il si protiv  nas

Gluposti nasoj placamo dug

Vrtimo se svi u krug.

Gluposti nasoj placamo ceh

 Uvrede  mozda  I jesu greh,

Al su sine  sasvim legitimne!!

Srbijo zemljo  Obilica

Jesmo li makli dalje od Branislava Nusica?

 Zgazena tolerancija na sred  smetlista .

Ako  vam je dobro onda nista!

Ovaj aforizam  inspirisan je  atmosferom ili pescanom olujom koja vlada zadnjih dana po blogovima  donjevsi visok steepen netolerancije.  

Ovo je nacin mog  protesta svim onim koji ne zele cuti glas   onih blogera da je napad na Pescanik nedopustiv I stetan I iziskuje reakciju ; oni ne zele ni cuti bilo kakvu kritiku Pescanika.  Ja sam redovni slusalac istoimene  emisije Moje  je pravo  sloziti se s necim, ali valda isto ttako kritizirati nesto ,ali   ko god se usudi da kritizira bilo sto iz miljea  emisije Pescanik automatski se optuzuje za relativizaciju.

Mozda ja ovim aforizmom gasim pozar bacacom plamena , ali  smatram da se Pescanik jedino moze braniti tolerancijom I nikako drugcije.

Cestitam Pescaniku sto je opet ON  LINE!!E  



Komentari (128)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dali76 dali76 23:56 05.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

Jel ti Taube sebe smatras vrednijom osobom od naprimjer gradjanina Srbije koji je recimo ateista ili clan Pentakostalne Crkve?
Ja koliko znam Srbija je po svom politickom ustrojstvu jos uvijek sekularna republika ili gresim?
Doduse vecina njenih gradjana se izjasnjava kao gradjani Pravoslavne vjeroispovjestii samo u ovom kontekstu mozemo pricati o vicinski pravoslavnoj zemlji.
Iskreno da ti kazem meni je isto tako muka objasnjavati zasto OBRAZ je pogresan u svom ponasanju prema drugacijim kao sto mi je muka objasnjavati da nisam isti kao oni sto hoce da ugase Pescanik samo stoga sto kritikujem neke poglede iz iste emisije.
taube taube 00:24 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

nećemo diskutovati ko je vrednija osoba jer nema smisla.
zna se koja je prava vera, a to je istočno - ortodoksna.
bolje da ne pišem šta mislim o ateistima i da se povučem odavde jer sam u manjini.
vidim da se ateisti sakupili na ovom blogu i da pravoslavnu veru ne smem da pomenem što je za mene strašno
tolerantna sam. neću dirati ničiju veru,nikog nisam vređala, ali hoću da iznesem stav da je moja vera u mojoj većinski pravoslavnoj državi ono što smatram ispravnim.
dunja73 dunja73 00:37 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

zna se koja je prava vera, a to je istočno - ortodoksna.



Nisi u manjini ,ja sam u tudjini pa sam Serbisch Ortodox .. Ma kakvi ateisti ,nema tu ni ,,a,, od ateista... "Nako" mlandaraju jezikom...

ps Dali , oprosti na "zargonu"
taube taube 00:43 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

hvala dunja. a dali ako želi opet da sudi ko je bolji ili gori ja ga molim da ode na blog nikole kneževića, ovaj najnoviji ' hrišćanstvo pred sumrakom ili praskozorjem nade ' pa neka pročita šta su sve ateisti napisali o pravoslavnoj crkvi, kakve su to blasfemične, grozne rečenice za koje ja nemam želudac. ako nisam od toga bolja, onda svaka čast dali i prijatna ti noć ili dan
julija002 julija002 00:49 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

Ja sam ovde nova . Svrljam okolo da bih mogla da se orijentisem ubuduce . Imam jedno pitanje za domacina bloga : Da li je ovo neka mentalna igra " Dali76 vs. Taube " ? Stvarno mi nije jasno ! Nemojte da se ljutite - samo pitam .
dunja73 dunja73 01:02 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

napisali o pravoslavnoj crkvi, kakve su to blasfemične, grozne rečenice za koje ja nemam želudac. ako nisam od toga bolja, onda svaka čast dali i prijatna ti noć ili dan



Ja ga nisam razumela kao protivnika pravoslavlja (domacina ) vec istog koji nikome ne osporava sopstvenu slobodu ..,ok slazem se ,ali...

Sad bih pomenula tekst od ovoga geja , i nacin na koji se ismejava i analizira srpske junake i epiku. Pa te ateiste ,sto se drznu na takve stvari , i onda se dodje do teme "tolerancija" Ko tu ustvari kome mora da tolerise .. postoje li konsekvence tolerancije ?

Ja vidim posledice ,konkretno u Nemackoj ..Tolerisalo se gejevima ,dala im se prava ,usli u politiku ,gradonacelnik Berlina gej i time se ponosi ..Mladima postaju takve licnosti uzor .. Sve se vise omasovljavaju ..Pocinju oni "nas normalne " da tolerisu ,postaju oni ti koje mi molimo za toleranciju prema nama ... I ..Sta cemo imati na kraju ?

Ja jesam za toleranciju , ali sam i za "sta ce biti za 50 godina" ??
margos margos 02:54 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

zna se koja je prava vera, a to je istočno - ortodoksna.

Izvini, sa ovom tvrdnjom se ne slažem. Da si rekla ''za mene se zna koja je prava vera...'' u potpunosti bih se složila s tobom i dala preporuku na tvoj komentar.

Drugi razlog što se javljam je da ti kažem da nisi u toliko maloj manjini kao što ti se možda učinilo - samo se mnogima smučilo da komentarišu na te teme.
dali76 dali76 04:14 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

Uopste ne razumijem zasto bi bilo strasno reci da je neko pravoslavne vjere. To niko razuman ne bi zamjerio.
Ono sto ja ne prihvatam jeste ono sto ti je I Margos odgovorila :
Da si ,umjesto zna se koja je vjera prava,rekla za mene se zna koja je vjera prava.
Svako od nas ima pravo vvjerovati.Ja imam svoje licne razloge zasto vjerujem ,ali moje vjerovanje I vjera me ne cini ni boljim ni gorim od naprimjer nekog ko je ateista. to mjesati s drzavom sem u smisslu da je drzava odgovorna svoje gradjane treterati jednako nevezano za religiju .
To pitanje koje je Dunja pokrenula jeste za raspravu ;gdje ide drustvo I gdje cee biti narednih pet decenija ?
Ima li tolerantnost granice?Postoje li izuzetci?Jesu li norme drustva istovjetno I norme morrala ? Sve su to pitanja na koja svako od nas ima svoje odgovore.
Gdje je netolerancije gdje je vredjanje a gdje je stvar dobrog ukusa?
Kad ti kazes zna se koja je vjera prava impliciras das u sve ostale neprave I to je tvoj stav I kao takav treba ga postivati, ali kad ti kazes da podrzavas akcije OBRAZ/ajeli ovo stav koji prelazi u netoleranciju?
Sta je blog quiria sto napise; vredjanje ,netolerancija ,stvar dobrog ukusa ;ja mislim sve pomalo dok drugi kazu eto to je satira !!

ines08 ines08 10:16 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

dali76
Ima li tolerantnost granice?Postoje li izuzetci?Jesu li norme drustva istovjetno I norme morrala ? Sve su to pitanja na koja svako od nas ima svoje odgovore.
Gdje je netolerancije gdje je vredjanje a gdje je stvar dobrog ukusa?


Odlična pitanja Dali, kao i konstatacija da svako od nas ima svoje odgovore.

A odgovori nas, često, opet vode u netoleranciju, vređanje, nerazumevanje.

Moral, teško ga je precizno definisati, ali zato se lako manipuliše sa njim. Umetne se u norme društva, pa se služimo njim, po potrebi...


jecullence jecullence 10:53 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

bolje da ne pišem šta mislim o ateistima i da se povučem odavde jer sam u manjini.
vidim da se ateisti sakupili na ovom blogu i da pravoslavnu veru ne smem da pomenem što je za mene strašno
tolerantna sam. neću dirati ničiju veru,nikog nisam vređala, ali hoću da iznesem stav da je moja vera u mojoj većinski pravoslavnoj državi ono što smatram ispravnim.



Ne slažem se sa konstatacijom da ovde dominiraju ateisti i da je pominjati pravoslavnu veru strašno...Isto tako ako verujem u Boga i živim prema onome čemu nas Biblija uči, a Biblija je jedna za sve hrišćane, ne znam zašto bi bilo bitno da li pripadam istočno-ortodoksnoj ili nekoj drugoj veri tj. crkvi.
man ray loves me man ray loves me 11:00 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

kakve veze ima i ako dominiraju? vecina ljudi na blogu ima sekularnu ideju - veruj u sta oces, ali nemoj da smaras. ako vernici zele razgovor (i) sa neistomisljenicima, blog b92. ako zele razgovor samo sa istomisljenicima, blog spc. u cemu je problem? problem je u tome sto neki vernici (srecom mali broj) osecaju potrebu da nametnu svoj diskurs, da preobrate.
taube taube 15:12 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

postavila si pravo pitanje.odlično.
taube taube 15:16 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

evo, ispraviću se: za mene se zna koja je vera prava, to joj i ime kaže.
shvatam, ako hoću dijalog sa neistomišljenicima to je b92, a ako hoću sa istomišljenicima to je sajt SPC, i to je ok, samo bez želje za preobraćanjem koju nemam i bez ismevanja koje ovde čitam na blogu kod nikole kneževića, ako može
man ray loves me man ray loves me 18:38 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

bez ismevanja koje ovde čitam na blogu kod nikole kneževića, ako može
e to ne moze (da napravim ogradu, ne citam blog nikole knezevica, ali odobravam ismevanje religije na blogu kvirije, npr.). ismevanje je plemenita funkcija ljudske inteligencije, sve je podlozno ismevanju, pa i religija, najbolja komedija nastaje ismevanjem religije i izgubiti to bila bi totalna steta. neistomisljenici ismevaju. ako zelis bez ismevanja, kao sto rekoh, blog spc. (to je samo predlog, ne teram nikog)
ti imas svaku slobodu da ismevas ono sto je meni sveto. tu nema nikakvih problema.
dali76 dali76 19:56 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

Satira na temu religije postoji dugo vremena I nije quiria koji ju je izmislio I prvi lansirao na blogu.
Satira je ljepa alatka za kritiku I kao svaka kritika ne drzim je losom za drustvo.
Jeli satira ima granice dobrog ukusa? To je pitanje na koje svatko od nas ima svoj odgoovor.
Jeli sve sto je smesno jeste I uvredljivo? Nije. Kao uostalom sto I nije sve sto je uvredljivo I smesno.
Moj individualni stav,koji nije sveto pismo, jested a satira moze preci granice dobrog ukusa I samim tim otupiti ostricu svoje kritike sto je na kraju I svrha satire,po meni.
Medjutim ja mislim da trebamo na satiru gledati kao na jedan od nacina kritike.
B92blog je moj izbor kao uostalom I svaki blog ponaosob.
kKad bi smo sve uzeli pod etiketom striktne tolerancije dobili smo segregaciju blogova na istomisljenike ,sto doduse neki I preferiraju; sjecam se blogerke koja se javno zalila kako su joj se njeni prijatelji zalili kako ne mogu “doci na red” za komentare od toliko puno ljudi koji imaju diametralno suprota stajalista.


taube taube 22:57 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

ne znam šta ti je sveto, a i da znam ne bih ismevala.
a da me oteraš sa sajta b92 i ovog bloga ne možeš sve dok ne vređam niti ismevam
taube taube 23:04 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

nemam ništa protiv satire i šale sve dok ne postanu zlonamerne, a ponekad , zapravo sve češće mi se čini da jesu na ovom sajtu i blogu b92.
nisam za šale niti satiru na račun bilo koje religije, smatram to nezrelim pa i bezobrazno - nerazumnim postupcima. ne razumem takvu vrstu protesta i kritike jer kako mogu nekom smetati smerni i skromni vrernici i kako oni mogu biti opasni? to bi bio moj stav. a vama ako se dopada satira ne temu religije slobodno uživajte u njoj. ja sigurno neću biti ovde da to čitam.
man ray loves me man ray loves me 23:10 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

ja ne mogu da oteram nikoga sa bloga ni pod kojim uslovima, ja nisam moderacija. vidim da si istrajala u tome da me pogresno shvatis, bez obzira sto sam naglasila pravi smisao svoje napomene.
taube taube 23:23 06.02.2009

Re: evo šta meni konkretno smeta

ok.razumela sam smisao, samo sam malo preosetljiva na reč o t e r a t i , malo je bila gruba, ali nije bitno.
miloradkakmar miloradkakmar 22:03 05.02.2009

Без коментара

12:16 BEOGRAD, 5. februara (Tanjug) - Direktorka Fonda za humanitarno pravo Nataša Kandić osuđena je danas u Četvrtom opštinskom sudu u Beogradu na novčanu kaznu od 200.000 dinara, zbog klevete predsednika Srpske napredne stranke Tomislava Nikolića. Kandićeva je oglašna krivom jer je 2006. godine, u emisiji "Kažiprst" iznela neistinite tvrdnje na Nikolićev račun - da je učestvovao u zločinima nad civilima u selu Antin 1991. godine. (Kraj)


И један афоризам , мог пријатеља М.Т. невезан за ову вест: " Волите се људи биће нас више !"
topcat topcat 20:36 06.02.2009

Prica:

Ubojica mog djeda je nakon 2. svj. rata dosao prababi na vrata da joj objasni sto je bilo.

Iako ga je osim za ubojstvo svoga sina jedinca, intirektno drzala odgovornim za tregediju cijele obitelji (koja je bila rastjerana sto u zatvore, sto u logore - iz jednog na jugu Italije se i sama vratila pjesice u ostatak spaljene kuce u Dalmaciji), stara ga nije "zatukla sjekirom", niti mu zalupila vrata, vec ga je primila pod krov i posjela za stol...
Dugo su razgovarali.
Kakva je to snaga morala biti!

A mi se danas razbacujemo nekakvom "tolerancijom"...



dali76 dali76 21:05 06.02.2009

Re: Prica:

da lako e biti tolerantan ako te zivot ne pokosi , mene nije mazio isto draga topcat al sam nesto i naucio..o tome sam pisao na blogu covijek je covijeku vuk i ti si koliko se sjecam ostavila zadnji komentar tamo...
Ne smatram ovo ovdje razbacivanjem..bilo bi dakako lakse kad bismo bili hrabriji ..tu ukljucujem i sebe.
dunja73 dunja73 13:27 07.02.2009

Re: Prica:

Kakva je to snaga morala biti!




To je kad si hriscanin u srcu .
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:01 07.02.2009

E, Tobrica..

Tebe je sve teže shvatiti. A trudiš li se, trudiš, relativizuješ li ga relativizuješ...
Šteta....nisi ti kriv..
dali76 dali76 00:51 07.02.2009

Re: E, Tobrica..

drago mi je sto se trudite bar svatiti .. bilo bi ljepo gospodine Kovacevic ,ako me vec oslovljavate po prezimenu da se potrudite bar ga napisati kako treba. Nije vam vjerujem strano i nepoznato.
Vs komentar "nisi ti kriv " necu komentirati jer ne govori o meni mnogo gospodine Kovacevic.
margos margos 01:28 07.02.2009

......

Šteta... Kad sam se zalagala da se omogući tzv 'negativna preporuka', mnogi su vrlo razložno govorili da je to nepotrebno. A meni je baš sad potreban taj 'klik'.
Ne za tebe Dalibore, naravno.
dali76 dali76 04:27 07.02.2009

Re: ......

Ne treba Margos negativna preporuka vide ljudi sto gore “vide” I od mene.
Dovoljno je nekim ljudima doci I reci to je relativizacija bez ikakve polemike,diskusije,a kamoli izreci zasto je to relativizacija I sta ja to relativiziram?
Plus naravno poruke :nemas ti pojma al nisi ti kriv ( a ko je pretpostavljam majka priroda).
Meni je drago sto postoje blogeri/ke kao sybil eto koja se nije slagala ali je imala odlicnu polemiku iznosila svoja stajalista I bila otvorena za drugacija razmisljanja.
I gospodin sentinal26koji eto ne zeli komentirati brisane komentare ipak je dosao ovdje I replicirao na ono sto je procitao I ostavio svoj komentare.
Cjenim to I mislim da je svhra bloga razmjenjivati drugacija razmisljanja a ne doci I ostaviti mi komentar :relativiziras ti relativiziras ,sve teze te je svatiti ali eto nisi ti kriv!!
Treba li tim komentarima negativan click?
Ne mogu ja ni pola iznjeti o njima koliko oni mogu o sebi.
Ja sam sretan sto nikad nisam dosao do bloga “Kovaciveca “I rekao vi ste u krivu ,ali eto nisti vi krivi!!

mashha mashha 23:26 08.02.2009

Re: ......

Nisu svi ljudi podjednako spremni za razgovor i razmenu mišljenja... već sam ranije citirala Đuru Šušnjića- "Ako je istina da zidovi imaju uši, onda je još veća istina da uši imaju zidove".
Svako shvata blog na neki drugačiji način, kao i komentere koje ostavlja i prima.
Pozdrav i preporuka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana