B92 Blog    Članovi    Tibor Jóna    Send in the clowns...

Tibor Jóna
03:12
SUB
07
FEB

Send in the clowns...

Slucaj napada na sajt Pescanika, automobil Pescanika, telefonske pretnje upucene Cecama nije iznenadjenje. Hocu da kazem, nije za iznenadjenje. Vece iznenadjenje bi bilo recimo - predsednik Srbije pozvao Cece i zahvalio im se na deceniji promovisanja kulture kritickog misljenja.

Kazem nije iznenadjenje jer je takav splet dogadjaja postao normalan za Srbiju - jednostavno postali smo drustvo u kojem je Drugi dolazak izvesniji od pristanka na civilizovan i argumentovan dijalog bez pesnichenja i verbalnog silovanja sputanog neprijatelja neistinama i spinovima.

Slucaj napada na Pescanik zapravo je najvise spomenik sumi gradjanske nemoci na koju smo svedeni, jer koliko god blogova pisali, koliko god shaljfni teksta izbacili, svi mi koliko nas je, Cece ce i Pescanik, i dalje biti prepustene na milost i nemilost, kako koordinisanih, tako i ad hok siledzija, grubijana i kojekakve bagre koja misli da ima monopol nad definisanjem Ispravnog.

Pokazuje se jos jednom da nakon desetljeca otpora jednokrevetnoj diktaturi, drustvo u nas ostaje i dalje nesposobno da se institucionalno zastiti od samovolje mocnika - ekonomskih i/ili politickih.

Mozemo vikati, biti argumentovani i demaskirati zlo do samih nebesa, "Pescanikova" kola (koristim ovde ime Pescanika kao genericki pojam), sajtove, prozore pod koje dolecu bombe i na kraju krajeva zivote - jednostavno ne mozemo zastiti.

Onoga trenutka kada Zli Um, onaj koji je Pescaniku zagorcavao zivot proteklih dve nedelje, resi da ih ukloni, njih jednostavno vise nece biti. Sa nama ili bez nas. Sa stitom ili na njemu! I to bez straha eventualnih pocinilaca da ce ikada biti uhvaceni i sudjeni ili nade nas preostalih da ce mo ikada saznati sta se dogodilo.

Unutar mog mikrokosmosa, "Slucaj Pescanik" mi je samo poslednji dokaz moje apsolutne gradjanske jalovost i dokaz moje potpune nebitnosti kao politicke jedinke, te poslednji signal da je doslo vreme imigraciji.

No, manimo se mene.

Predsednik Srbije nalozio je da se stvar ispita. Yu-bloody-hoo! Da li ce i kako - pa koga to zapravo interesuje? Od nesretne Dade Vujasinovic do, evo, poslednjeg "Slucaja Pescanik" nista se u ovoj zemlji zapravo nikad i nije saznalo. Mada svi sve znamo. Kao.

Ali ima nesto bitnije - kao sto je jako interesantna cinjenica da je uragan napada na Pescanik utihnuo podjednako "odjednom" kako je i nastao. Do sledeceg slucaja dirkanja u Zabranjene Teme, naravno!

Ko je od nas spreman da poveruje da je onaj predivni tekst gospodina Srdje Popovica opametio napadace? Ko je spreman da kupi teoriju da je tekst Milosa Vasica, pak, ucinio da se ti napadaci trgnu i od jednom prestanu da siluju Drugacije Misljenje? Ko je, o koncu, spreman da poveruje da su se napadaci uplasili reakcije blogerske javnosti i resili da je bolje da utule?

Vise, jace i glasnije od na trenutke miraboovske nadahnutosti Biljane Srbljanovic, tekstova gospode Vasica i Popovica u ovoj zemlji govorilo je cutanje Onih koji obicno imaju misljenje o svemu - od seksualnih navika patagonijskih vocnih shishmisha do uticaja onog Svajcarskog akceleratora sto ce da napravi smak sveta - nase takozvane politicke elite. Profesionalni imachi misljenja na svaku temu odjednom su ucutali, zakasljani verovatno u duvanskom dimu akcizne afere.

Ali, elita je i onako ventrilokvisticki a tako majstorski jasno govorila kroz usta svojih drvenih lutaka koje vec duze vreme drzi na kolenima i jaslama - kojekakvih (b)analiticara i dezurnih relativizatora po medijima koje nikad nece napasti, medijima koje nikad nece ometati i medijima koje nikad nece udarati na parkiralistu. I medijima koji dobro placaju svojim stivenkingovskim lutcima i klaunima kada otvaraju usta za svoje politicke gazde i mandarine.

Tek, be that as it may, odjednom, lo and behold, sajt se vise ne napada, radio emisija se vise ne ometa, kola se vise ne udaraju - sve je nestalo kao rukom odnesheno. Kako to?

Ako nije bilo koordinisano, ako je sve vec bilo slucajno, kako je sve bas slucajno prestalo u isto vreme? Ako napadi na sajt dolaze iz Rusije, Srbije i Hrvatske, koja sila cini da prestanu u isto vreme? Ako je vec slucajno, to jest. Kako to da recimo nema ni jednog zilotskijeg hakera od ostalih, koji iz ideoloskih razloga nastavlja svoj krstaski pohod protiv Ceca Antihristkinja? Kako to da jaganjci svi utihnu gotovo horski unisono - i sajber i automoto i telefonski? Na koji to nacin vozaci postaju naprasno pazljiviji u okolini Svetlaninih kola? Zasto su telefonski manijaci uvideli naprasno pogresnost svojih akcija? Pod cijim su se utjecajem ometachi radio talasa odrekli odjednom djavola?

Ako je sve ovo oko Pesanika bilo slucajno, onda sam ja ujna Brizit Bardo.  

Ali, sto brinuti o tome. Sve ce to i onako prekriti ruzmarin, trska i shash. Or whatever.

Nego, jeste Vi videli ono djubre holandsko Ferhagena i kako Vuk udara junacki na tu alu....

 

"Isn`t it rich, are we a pair,

me here at last on the ground

you in the air...

 

... where are the clowns,

send in the clowns..."





Komentari (42)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Time Bandit  04:31 07.02.2009
Preporuka: 1

stigao je gazda neka ne dolazi ujka

#Link  Replika: 0
Ako je sve ovo oko Pesanika bilo slucajno, onda sam ja ujna Brizit Bardo.


tiha i apolitična masa baš to i misli, uostalom ćutali su dok je i SM jahao...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  04:55 07.02.2009
Preporuka: 1

u poverenju

#Link  Replika: 0
Moram da ti kazem (u poverenju) da ne brines jer garant nisi ujna BB, ni slucajno.



Kad sam bila dete, govorilo se: "Jel ti mislis da sam rasla na grani?" ili ono " Misle da sam pala s kruske?"
e pa nisam ni pala s kruske ni rasla na grani, kao i velika vecina blogera.


Preporuka ko vrata.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  06:28 07.02.2009
Preporuka: 0

Migracija

#Link  Replika: 6
Ja sam uvek za migraciju!
Ako ti nije dobro - idi tamo gde je bolje. Mrzim one kvazi patriotske fore "to je tvoja zemlja, moraš da joj pomogneš".
Ne, to nije moja zemlja. Nisam izabrao da se tu rodim i trpim malograđanštinu.
Svi pametni koji su mogli su već odavno otišli. Trebalo bi i ovi drugi da se pokupe i ostave šljam da se međusobno raščisti...
Tek kad šljam shvati neke stvari i poboljša samog sebe - tada će biti neke nade. Prvo se gradi temelj pa onda sve ostalo.
Trebalo bi malo češće slušati pokojnog Đinđića...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
trilogy  10:32 07.02.2009
Preporuka: 2

Re: Migracija

Svi pametni koji su mogli su već odavno otišli. Trebalo bi i ovi drugi da se pokupe i ostave šljam da se međusobno raščisti...
Tek kad šljam shvati neke stvari i poboljša samog sebe - tada će biti neke nade.

ovo je dosta u neskladu sa ovim
Trebalo bi malo češće slušati pokojnog Đinđića...

Ali ono, kome je dozlogrdilo, slobodan je (relativno)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
thebee269  12:43 07.02.2009
Preporuka: 4

Re: Migracija

Svi pametni koji su mogli su već odavno otišli. Trebalo bi i ovi drugi da se pokupe i ostave šljam da se međusobno raščisti...



ovo je cista glupost. pa nece biti da su svi pametni otisli a sve sto je ostalo je sljam, mozda nisu svi MOGLI da odu ali su i dalje pametni.

mnogo puta SLJAM ide gde hoce i kad hoce!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  17:53 07.02.2009
Preporuka: 1

Re: Migracija

Ne, to nije moja zemlja. Nisam izabrao da se tu rodim i trpim malograđanštinu.



Ovo ima smisla jer covek nije odgovoran za ono sto je dobio rodjenjem.
Zato niko nikoga ne sme prozivati ili terati da voli, brani ili pomaze "svoj" narod i drzavu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  17:58 07.02.2009
Preporuka: 0

Re: Migracija

Ne, to nije moja zemlja. Nisam izabrao da se tu rodim i trpim malograđanštinu.
Svi pametni koji su mogli su već odavno otišli. Trebalo bi i ovi drugi da se pokupe i ostave šljam da se međusobno raščisti...
Tek kad šljam shvati neke stvari i poboljša samog sebe - tada će biti neke nade. Prvo se gradi temelj pa onda sve ostalo.
Trebalo bi malo češće slušati pokojnog Đinđića...


Apsolutno se slažem sa tobom da ako nisi izabrao ovde da se rodiš, nego negde na drugom mestu, tu grešku treba ispraviti iseljavanjem, ako se ona već potkrala na samom porodjaju. Medjutim, dozvolite, ipak to nije govorio Djiki, za njega je bio izazov da ovde rešava stvari, tako da svako onaj ko zaista radi nešto dobro u ovoj zemlji i bori se protiv šljama, a da i sam to nije postao, treba mu odati priznanje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  19:10 07.02.2009
Preporuka: 0

Re: Migracija

za njega je bio izazov da ovde rešava stvari


izazov je ostati kao i otici.

Mnogi od nas koji su otisli su kroz svasta prosli, to je opet jedna velika borba za opstanak. Da smo ostali i upotrebili toliku energiju u Srbiji, pitanje je kako bi nam bilo, mozda nam i ne bi bilo lose. Cena je velika u svakom slucaju, pogledajte samo nase gastose koji umrese da dodu kuci, i ceo zivot provode stedeci i mastajuci o tim dolacima. Jedna stvar koju ljudi zaboravljaju je emotivna strana odlaska, a baska sve ostalo kroz sta treba da se prode da bi se covek snasao i ziveo normalno. Nema dobrog resenja, rodili smo se u zemlji koju mnogo volimo, nit da odes nit da ostanes, i to je to.

Imam prijatelje po raznim evropskim zemljama, kao i Americi, i uvek sam ljubomorna na njih sto nisu morali nikada da razmisljaju o ovakvim temema.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  21:03 07.02.2009
Preporuka: 1

Re: Migracija

palilula92
za njega je bio izazov da ovde rešava stvari


izazov je ostati kao i otici.
Nema dobrog resenja, rodili smo se u zemlji koju mnogo volimo, nit da odes nit da ostanes, i to je to.

Imam prijatelje po raznim evropskim zemljama, kao i Americi, i uvek sam ljubomorna na njih sto nisu morali nikada da razmisljaju o ovakvim temema.


Ma ko voli zemlju? Normalni ljudi vole samo druge ljude koji tamo zive i bliski su im. A zemlja ko zemlja, kako su nasi pretci dosli od negde na balkan tako i mi mozemo negde.
Ako se svi preselimo na isto mesto (relativno blizo jedni drugima) nece biti emotivnih problema!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  08:51 07.02.2009
Preporuka: 12

Hunter gets captured by the game

#Link  Replika: 14
Tek, be that as it may, odjednom, lo and behold, sajt se vise ne napada, radio emisija se vise ne ometa, kola se vise ne udaraju - sve je nestalo kao rukom odnesheno. Kako to?

Interesantno je videti da su, bar ovde na blogu, najglasniji zagovornici teorija o zaveri "mračnih sila Tadićevske Srbije" protiv Peščanika, zbog Peščanikovog, jelte, kritičkog mišljenja, upravo oni koji ruglu izvrgavaju podjednako stupidne teorije o Vatikanima i CIAma, Saudijskim Arabijama i sl. I jednima i drugima je zajednički očaj pred svemoćnim silama mraka, ubeđenost u postojanje paralelnih svetova (druga, odnosno, nebeska Srbija), prvobitni greh ali i ponos i inat pravednika (pravoslavlje odnosno pravo na kritičko mišljenje), udvorički ditirambi (predsednik Slobodan, odnosno predivni tekst gospodina Srdje Popovica i - ovo je posebno dirljivo- miraboovska nadahnutost Biljane Srbljanovic), moćni zaštitnik u nevolji (Rusija odnosno USofA pod credit crunchom) i, naravno, potpuno ropsko verovanje u iracionalne vudu teorije. Pravi Haiti, a na Balkanu.

I ko sve do sada nije pominjan u tim teorijama? Tadić, Šaper, Rusi, Antonić, Vukadinović, NSPM, blogeri 92-jke, Putin himself, Ledeni, Kameni, Krme Brka...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  08:53 07.02.2009
Preporuka: 0

Re: Hunter gets captured by the game

"mračnih sila Tadićevske Srbije"


hm, jel su te sile iz tadicevske srbije?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron  08:58 07.02.2009
Preporuka: 0

Re: Hunter gets captured by the game

Doctor Wu
Tek, be that as it may, odjednom, lo and behold, sajt se vise ne napada, radio emisija se vise ne ometa, kola se vise ne udaraju - sve je nestalo kao rukom odnesheno. Kako to?Interesantno je videti da su, bar ovde na blogu, najglasniji zagovornici teorija o zaveri "mračnih sila Tadićevske Srbije" protiv Peščanika, zbog Peščanikovog, jelte, kritičkog mišljenja, upravo oni koji ruglu izvrgavaju podjednako stupidne teorije o Vatikanima i CIAma, Saudijskim Arabijama i sl. I jednima i drugima je zajednički očaj pred svemoćnim silama mraka, ubeđenost u postojanje paralelnih svetova (druga, odnosno, nebeska Srbija), prvobitni greh ali i ponos i inat pravednika (pravoslavlje odnosno pravo na kritičko mišljenje), udvorički ditirambi (predsednik Slobodan, odnosno predivni tekst gospodina Srdje Popovica i - ovo je posebno dirljivo- miraboovska nadahnutost Biljane Srbljanovic) i, naravno, potpuno ropsko robovanje iracionalnim vudu teorijama. Pravi Haiti, a na Balkanu.I ko sve do sada nije pominjan u tim teorijama? Tadić, Šaper, Rusi, Antonić, Vukadinović, NSPM, blogeri 92-jke, Putin himself, Ledeni, Kameni, Krme Brka...

samo da pozelim dobro jutro i apelujem protiv ustajanja na levu nogu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
trilogy  11:00 07.02.2009
Preporuka: 8

Re: Hunter gets captured by the game

I ko sve do sada nije pominjan u tim teorijama? Tadić, Šaper, Rusi, Antonić, Vukadinović, NSPM, blogeri 92-jke, Putin himself, Ledeni, Kameni, Krme Brka...

PA, kako ti nije jasno. Sve je ocigledno. Saper kaze Tadicu da ce mu popularnost opasti zbog argumentovane kritike jedne radio emisije, kao i jednog internet sajta. Tadic zatim zove Putina i pita sta da radi. Putin, kao iskusni kgb - ovac mu objasni kako se zaplasuje. Saper onda zove Ledenog da vidi koji bi mu momci konkretno mogli pomoci. Ledeni kaze da ce da se javi za par minuta, zove Krmeta, jer je on malo izasao iz igre, pa mu krme javlja ko bi to uradio jeftino. Za to vrijeme, kod Tadica su Antonic, Vukadinovic odnosno NSPM na brifingu, gdje im on govori kako ce da se desi nesto veliko i od njih trazi da u pravom momentu jednako ispavno reaguju. Momci koje su nasli Krme i Ledeni se razmjestaju na polozaje i krecu sa svojom akcijom. Tadic iz svog omladinskog pogona angazuje Blogere da bi pomogli relativizaciju slucaja koju su vec zapoceli Antonic i Vukadinovic. Za par dana Tadic izjavi kako ce uciniti sve sto je u njegovoj moci itd. Poruka je poslata, akcija se obustavlja, pescanik se pusta, ali i dalje se drzi na oku, u slucaju da ponovo nesto kazu sto ne treba.
Mislim, sta nije jasno???
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  12:41 07.02.2009
Preporuka: 0

Re: Hunter gets captured by the game

Tadica su Antonic, Vukadinovic odnosno NSPM na brifingu, gdje im on govori kako ce da se desi nesto veliko i od njih trazi da u pravom momentu jednako ispavno reaguju.


pojedini nasi analiticari su zivi dokaz darvinovoj teoriji evolucije, i to ne u onom delu u kojem darwin twrdi da je cowek nastao od majmuna, vec u onoj da organizmi godinama evoluiraju u odnosu na potrebe okruzenja ili u ovom slucaju trzista.
kao i kljunovi darwinowih zeba tako i ovo 6 culo tj. treceo oko nasih analiticara dobija na istancanosti kao posledica visegodisnjeg truda da se pogodi sta bi vlas` tela da cita o sebi. kao i u svakom poslu i u poslu dvorskog analiticara postoje profesionalci kojima ne da nije potrebno dva put govoriti nego nije potrebno uopste govoriti kuda ide drzavotvorna misao u kom trenutku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  13:27 07.02.2009
Preporuka: 2

Re: Hunter gets captured by the game

pa mu krme javlja ko bi to uradio jeftino.

Licna imenica se pise velikim slovom - Krme.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dušan Maljković  14:11 07.02.2009
Preporuka: 9

Re: Hunter gets captured by the game

Meni je najzabavniji deo o "kritičkom mišljenju". Nisam siguran šta bi kod Peščanika bilo kritičko -- valjda kada kažete više puta da je Vuk Jeremić budala, valjda je to kritika, a ponajviše mi izmiče "mišljenje" -- šta to Peščanik tako funadmentalno promišlja, kakve to nove filozofske teze tu nastaju, kakva se to temeljna škola mišljenja formira?

Ne vidim nikakvo kritičko mišljenje, s obzirom da Peščanik dominantno preuzima i emituje stavove zapadnoevropskog rasizma, tamo uglavnom integrisane u maisntream javni politički diskurs. Kada Nikola Samardžić kaže da su narodi zapadnog Balkana biološki otpad koji ne treba da zagadi EU, onda on samo ponavlaj stavove, na primer, vodeće švajcarske stranke čiji predstavnici kao ključni argument protiv pristupanja EU navode "dolazak" Rumuna i Bugara. I šta je tu sada mišljenje, a šta kritičko? To bih voelo da saznam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  14:15 07.02.2009
Preporuka: 0

Re: Hunter gets captured by the game

stavljam sebe u ulogu svetlane koja vodi peščanik i priznajem da mi ne bi bilo prijatno zbog svega što se desilo. ima smisla govoriti o tome, pogotovo što nasilje prevazilazi svaku meru i njihov strah je opravdan.

medjutim, kaže neko jeremić smeta jer, možete misliti, zastupa državu - ne znam da li se drugi slažu sa ovim stavom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  15:11 07.02.2009
Preporuka: 2

Re: Hunter gets captured by the game

Meni je najzabavniji deo o "kritičkom mišljenju". Nisam siguran šta bi kod Peščanika bilo kritičko -- valjda kada kažete više puta da je Vuk Jeremić budala, valjda je to kritika, a ponajviše mi izmiče "mišljenje" -- šta to Peščanik tako funadmentalno promišlja, kakve to nove filozofske teze tu nastaju, kakva se to temeljna škola mišljenja formira?

Ne znam koliko se to videlo iz mog dopisa, ali njegov smisao nije bio ni da kritikuje ni da hvali Peščanik nego mi se čini da ovi europejski intelektualci (fali, doduše, Korać da i on prozbori neku) pribegavaju istim mitskim slikama, obrazloženjima i objašnjenjima kao i one babe koje su se treskale po Slobinim mitinzima podrške tokom 90-tih. Vudu, vera u onostrane sile, basne tipa Pavle Savle, Ledeni Krme, great gig in the sky tako meni to nekako liči, ne mnogo drugačije od ovog fantastičnog igrokaza koji je smislio trilogy.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cappamahh  15:29 07.02.2009
Preporuka: 0

Re: Hunter gets captured by the game

Tibor Jóna
hm, jel su te sile iz tadicevske srbije?


jok, sinac, iz predratne Španije
a ti kanda malo ličiš na Brigitte
Niellsen
meni bar ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  15:58 07.02.2009
Preporuka: 1

Re: Hunter gets captured by the game

baroniknez
stavljam sebe u ulogu svetlane koja vodi peščanik i priznajem da mi ne bi bilo prijatno zbog svega što se desilo. ima smisla govoriti o tome, pogotovo što nasilje prevazilazi svaku meru i njihov strah je opravdan.

medjutim, kaže neko jeremić smeta jer, možete misliti, zastupa državu - ne znam da li se drugi slažu sa ovim stavom


Jeremic smeta jer zastupa drzavu Srbiju. Jeremica bi trebalo smeniti! Smenjivanje se, na zalost, nije desilo. Politicari shiftuju iz jednog u drugi oblik i to deluje krajnje zastrasujuce.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  16:00 07.02.2009
Preporuka: 1

Re: Hunter gets captured by the game

a koga bi trebalo da zastupa?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  17:55 07.02.2009
Preporuka: 1

Re: Hunter gets captured by the game

cappamahh
Tibor Jóna
hm, jel su te sile iz tadicevske srbije?


jok, sinac, iz predratne Španije
a ti kanda malo ličiš na Brigitte
Niellsen
meni bar ...



Nisu "mracne sile" iz tadicevske srbije vec je Tadic mracna sila Srbije (zajedno sa svih 250 poslanika i 25 ministara)!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zokstan  19:15 07.02.2009
Preporuka: 5

Obicna pi*dica

Interesantno je videti da su, bar ovde na blogu, najglasniji zagovornici teorija o zaveri "mračnih sila Tadićevske Srbije" protiv Peščanika, zbog Peščanikovog, jelte, kritičkog mišljenja, upravo oni koji ruglu izvrgavaju podjednako stupidne teorije o Vatikanima i CIAma, Saudijskim Arabijama i sl.


John Lennon:
They hurt you at home and they hit you at school,
They hate you if you're clever and they despise a fool,
Till you're so fucking crazy you can't follow their rules...


Jedna od meni najdrazih umotvorina Gorana Markovica je da je "pi*ka polni organ a pi*da karakterna osobina"

Biljana, Srdja Popovic, Pera Lukovic, Samardzic i svi drugi znani i neznani koji nisu cutali, narocito u prva ceitri dana posle demoliranja automobila koji je vozila Svetlana Lukic, mogu na kraju svega ovoga ispasti pametni ili budale. Ono sto je sigurno je da nece ispasti pizde, kao oni koji su cutali, seirili ili se prezrivo smejali dok su dve zene i jedno dete drhtali u mraku. Eto, to je jedna od slika tadicevske Srbije u januaru 2009 - dve zene koje danima drhte nad jednim detetom samo zato sto govore ono sto neki ne zele da cuju.

Tako da, pizdice (ovo da bolje razumes posto patis od meni dosad nevidjene bolesti izrazavanja i obracanja iskljucivo u deminutivima) bolje da iskuliras partiju. Ovako se vidi da si mali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  19:59 07.02.2009
Preporuka: 3

Re: Obicna pi*dica

dežurni

Jedna od meni najdrazih umotvorina Gorana Markovica je da je "pi*ka polni organ a pi*da karakterna osobina"

Biljana, Srdja Popovic, Pera Lukovic, Samardzic i svi drugi znani i neznani koji su nisu cutali, narocito u prva ceitri dana posle demoliranja automobila kojim se vozila Svetlana Lukic, mogu na kraju svega ovoga ispasti pametni ili budale. Ono sto je sigurno je da nece ispasti pizde, kao oni koji su cutali, seirili ili se prezrivo smejali dok su dve zene i jedno dete drhtali u mraku. Eto, to je jedna od slika tadicevske Srbije u januaru 2009 - dve zene koje danima drhte nad jednim detetom samo zato sto govore ono sto neki ne zele da cuju.

Tako da, pizdice (ovo da bolje razumes posto patis od meni dosad nevidjene bolesti izrazavanja i obracanja iskljucivo u deminutivima) bolje da iskuliras partiju. Ovako se vidi da si mali.

A, da, evo još motiva: širenje istine o Srbiji u svetu, širenje mračne istine koju niko ne želi da čuje. Kakve slike i likovi, :). Lenon, lični biograf Tome Zdravkovića i Jašara, voditeljka Trećeg kanaliziconog kanala i Kalajič u najavi. Voodoo, nema šta, voodoo.

Nego, dežurni, što su žene (i jedno dete) sedele u mraku? Jel' su im i struju isključivali?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  13:47 07.02.2009
Preporuka: 1

Tibore

#Link  Replika: 11
kako te ne mrzi da prepisuješ sa svih strana sve argumente? ili drugim rečima, da nije bilo napada na peščanik verovatno bi sve bilo u redu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  13:50 07.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tibore

baroniknez
kako te ne mrzi da prepisuješ sa svih strana sve argumente? ili drugim rečima, da nije bilo napada na peščanik verovatno bi sve bilo u redu


ne bi bilo u redu. bilo bi kamufliranije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  13:53 07.02.2009
Preporuka: 1

Re: Tibore

da ali i u jednom i u drugom slučaju neke stvari nisu vidljive jer se ne dešavaju u "centru". samo zato što nema ko da ih vidi, dok ovde bar ima deset onih koji će da pišu danima
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  13:58 07.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tibore

baroniknez
da ali i u jednom i u drugom slučaju neke stvari nisu vidljive jer se ne dešavaju u "centru". samo zato što nema ko da ih vidi, dok ovde bar ima deset onih koji će da pišu danima


jel bi bilo ugodnije po mirno popodne kad se o stvarima ne bi pisalo?
jel steti probavi nedeljnog rucka ako se o stvarima pise?
uznemirava popodnevnu kafu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  14:06 07.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tibore

jel bi bilo ugodnije po mirno popodne kad se o stvarima ne bi pisalo?
jel steti probavi nedeljnog rucka ako se o stvarima pise?
uznemirava popodnevnu kafu?


uznemirava me nemoć, kada o nekim drugim stvarima niko ne piše. uznemirava me kada nepravda postane nepravda tek kada se nama desi. pa onda još i drugi koji to smeju da pitaju su protiv nas. ali niste vi krivi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  14:08 07.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tibore

baroniknez
jel bi bilo ugodnije po mirno popodne kad se o stvarima ne bi pisalo?
jel steti probavi nedeljnog rucka ako se o stvarima pise?
uznemirava popodnevnu kafu?


uznemirava me nemoć, kada o nekim drugim stvarima niko ne piše. uznemirava me kada nepravda postane nepravda tek kada se nama desi. pa onda još i drugi koji to smeju da pitaju su protiv nas. ali niste vi krivi


kome se jos desilo da mu obaraju sajt , ometaju emisiju, prete telefonski i udaraju mu auto sve u istoj nedelji , a da se o tome cutalo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  14:19 07.02.2009
Preporuka: 1

Re: Tibore

pa eto vidite, o tome pričam, vi za takve stvari niste čuli, ali nemojte me pogrešno shvatiti ja verujem da bi i o tome pisali ali za mnogo stvari se ne zna jer se ne dešavaju na nacionalnoj frekvenciji. naravno nije se desilo bukvalno sve to isto, ali svetlane sa peščanikom nisu izolovane u tom nasilju
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antonacci  01:15 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tibore

vi za takve stvari niste čuli,


Nije da je Tiboru potreban advokat, ali ipak, ne mogu a da ne priupitam: zaboga, zar treba da cutimo o nepravdi koja se nama dogodila samo zato sto nismo culi za svaku nepravdu koja se dogodila u ovoj zemlji? Vecu glupost skoro nisam cuo.

Naravno da ne treba da cutimo. Nije prijatno. Nije lepo. Sto rece Tibor, ometa popodnevnu kafu ili caj (sta vec vise volite). Ali je to REALNOST. Nasa realnost. Za tudje me bas briga - kad oni nauce da postuju moju i ja cu uzeti u razmatranje da pocnem da postujem njihovu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  01:27 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tibore

antonacci
vi za takve stvari niste čuli,

Nije da je Tiboru potreban advokat, ali ipak, ne mogu a da ne priupitam: zaboga, zar treba da cutimo o nepravdi koja se nama dogodila samo zato sto nismo culi za svaku nepravdu koja se dogodila u ovoj zemlji? Vecu glupost skoro nisam cuo.
Naravno da ne treba da cutimo. Nije prijatno. Nije lepo. Sto rece Tibor, ometa popodnevnu kafu ili caj (sta vec vise volite). Ali je to REALNOST. Nasa realnost. Za tudje me bas briga - kad oni nauce da postuju moju i ja cu uzeti u razmatranje da pocnem da postujem njihovu.


Loše je kada dvoje počnu da pišu poruku na blogu, jer eto šta se desi kada se posvadjaju.

Prvo zamerate meni što hoću da se priča o još nekim nepravdama, a onda mi spočitavate kako mi ćutanje ne prija uz kafu (na stranu što kafu ne pijem). Dakle šta to meni smeta, priča ili ćutanje?

Onda kažete da Tibor ne treba da ćuti o nepravdi vezanoj za peščanik, ali zato treba ćutati o svakoj drugoj (tuđoj) nepravdi. Dakle ili Tibor da piše o peščaniku ili samo da piše o svojoj nepravdi?

I koje je to moralno pravo tražiti od svih da samo o Vama pišu, a ne ni o čemu drugom? Ni o peščaniku, ni o ovome sa statutom Vojvodine šta se radi, ni o radniku koji je umro dok je štrajkovao, ne samo o Vama!

Odbijam sa indignacijom ovaj Vaš stav, ali ću braniti vašu slobodu, jer jedino tako mogu da odbranim svoju!

Prijatna kafa
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antonacci  14:01 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tibore

I koje je to moralno pravo tražiti od svih da samo o Vama pišu, a ne ni o čemu drugom?


Pa pisite o necem drugom. Otvorite blog pa pisite o svakoj nepravdi koja vas dirne. Bas u tome je stvar - nemojte da gundjate Tiboru, vec pisite i vi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  16:02 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tibore

Pa pisite o necem drugom. Otvorite blog pa pisite o svakoj nepravdi koja vas dirne. Bas u tome je stvar - nemojte da gundjate Tiboru, vec pisite i vi.


da znate i da ću napisati, možda ne danas, ali čim bude prilike
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antonacci  16:09 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tibore


baroniknez
Pa pisite o necem drugom. Otvorite blog pa pisite o svakoj nepravdi koja vas dirne. Bas u tome je stvar - nemojte da gundjate Tiboru, vec pisite i vi.


da znate i da ću napisati, možda ne danas, ali čim bude prilike


Javite kad napisete. Da znate da cu procitati. Ali ne garantujem da necu gundjati.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Blade Runner  14:12 07.02.2009
Preporuka: 6

Jos jedna reciklaza

#Link  Replika: 0
don't quit your day job
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doriangrey87  18:33 07.02.2009
Preporuka: 6

Ja samo da skrenem paznju

#Link  Replika: 0
Mislim da je krajnje nepristojno (u nedostatku bolje reci) stavljati u istu ravan ubistvo Dade Vujasinovic i sinhronizovane napade na Pescanik. Uvidjam poentu tvoje misli kada kazes da se nista nije resilo u pogledu gusenja slobode govora, ali ime ove nesrecne novinarke se previse provlaci kroz svakakve blogove, talk-showove i textove i time se valjda nastoji dodati na ozbiljnosti i politickoj angazovanosti i korektnosti. Ako vec ne mozemo ili necemo insistirati na tome da se ubice nadju i kazne i konacno povede ozbiljna istraga, pustimo je da makar pociva u miru.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
milosib92  12:30 08.02.2009
Preporuka: 2

Rečnik ekstremizma

#Link  Replika: 3
Tibor Jona
i kojekakve bagre koja misli da ima monopol nad definisanjem Ispravnog.

Zašto napadate Peščanik i njegove goste?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  13:05 08.02.2009
Preporuka: 1

Re: Rečnik ekstremizma

milosib92
Tibor Jona
i kojekakve bagre koja misli da ima monopol nad definisanjem Ispravnog.

Zašto napadate Peščanik i njegove goste?


jel pitam ja vas sto ste bedasti?
ne.
nemojte ni vi mene.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
milosib92  20:23 08.02.2009
Preporuka: 1

Re: Rečnik ekstremizma

Tibor Jóna

milosib92
Tibor Jonai kojekakve bagre koja misli da ima monopol nad definisanjem Ispravnog.Zašto napadate Peščanik i njegove goste?jel pitam ja vas sto ste bedasti?ne.nemojte ni vi mene.

E g.Jona, krajnje je vreme da izađete iz te petlje u koju ste upali. Vaša grupica istomišljenika i slična ekipa protivnika se već predugo vremena vrtite u mestu i glumite tumače vaskolike stvarnosti i čuvare istine. Vređate se i pljujete međusobno da ste dosadili i Bogu i ljudima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  12:32 09.02.2009
Preporuka: 0

Re: Rečnik ekstremizma

milosib92
Tibor Jóna

milosib92
Tibor Jonai kojekakve bagre koja misli da ima monopol nad definisanjem Ispravnog.Zašto napadate Peščanik i njegove goste?jel pitam ja vas sto ste bedasti?ne.nemojte ni vi mene.

E g.Jona, krajnje je vreme da izađete iz te petlje u koju ste upali. Vaša grupica istomišljenika i slična ekipa protivnika se već predugo vremena vrtite u mestu i glumite tumače vaskolike stvarnosti i čuvare istine. Vređate se i pljujete međusobno da ste dosadili i Bogu i ljudima.


vidim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA